Afhandeling Studentmobiel.nl T-Mobile en Vodafone acties

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kunnen de welles-nietes debatten stoppen? Degenen die denken in hun recht te staan mogen dat zelf weten en uit gaan vechten, met alle voors en tegens en opbrengsten en risico's van dien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:40:
[mbr]Kunnen de welles-nietes debatten stoppen? Degenen die denken in hun recht te staan mogen dat zelf weten en uit gaan vechten, met alle voors en tegens en opbrengsten en risico's van dien.[/]
het welles nietes mag zeker stoppen maar voor de rest is het weldegelijk zeer relevant bij de afhandeling van deze aanbieding bij nieuwe ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Inhoudelijke discussie (dus met onderbouwing!) is niets mis mee, maar daar is de laatste paar pagina's niet zoveel van te merken. Vandaar de modbreak en de topicwaarschuwing, het niveau mag wat omhoog :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-06 21:02
Richard89 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:48:
[...]
Bijna, je betaalt namelijk aan de provider :) verder krijg je inderdaad binnen 6 weken nadat t contract loopt dat bedrag gestort
Hoe weet je dat het pas gestort wordt nadat 't contract loopt?
Er staat bij mij "...Het totale verschil in maandkosten zal binnen zes weken op uw rekening worden gestort..." Ik kan hier niet uithalen dat de ingangsdatum invloed heeft op het storten van het bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:36
Thile schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:15:
[...]

Hoe weet je dat het pas gestort wordt nadat 't contract loopt?
Er staat bij mij "...Het totale verschil in maandkosten zal binnen zes weken op uw rekening worden gestort..." Ik kan hier niet uithalen dat de ingangsdatum invloed heeft op het storten van het bedrag.
Staat er bij mij ook inderdaad, dus het lijkt mij dat we uiterlijk half februari dat geld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:32
Nope. Had mail contact met ze gehad en hierin werd gezegd dat je t bedrag binnen 6 weken na ingang van je nieuwe abonnement gestort krijgt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215257

Damn.. wou vannacht afsluiten maar had mijn rijbewijs niet bij de hand.
Nou is het weg.. Vond juist de cashback wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
hupske schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:46:
Nope. Had mail contact met ze gehad en hierin werd gezegd dat je t bedrag binnen 6 weken na ingang van je nieuwe abonnement gestort krijgt.
Ach, communicatie blinken ze niet in uit, dus dat verbaast me niks, dan maar paar weekjes langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 23:01
Heeft er iemand al het geld van StudentMobiel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Nee nog niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
ga daar maandag na portering eens over mailen, mij is schriftelijke 4 weken toegezegd en dat was vrijdag.

Iemand al een factuur van t-mobile gehad en klopte die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Wel factuur gekregen van Vodafone en die was zonder de korting, dus volle pond betaald. Bij afsluiten stond bij mij binnen 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
sambalbaj schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:42:
ga daar maandag na portering eens over mailen, mij is schriftelijke 4 weken toegezegd en dat was vrijdag.

Iemand al een factuur van t-mobile gehad en klopte die?
Mij is schriftelijk ook 4 weken toegezegd, maar dat geld pas nadat het abonnement is ingegaan.

Dus ik weet niet wanneer die van jou ingaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 13:30
Welke kosten staan in jullie t-mobile account? Heb de abonnement van 3 euro per maand (150 belminuten, 500mb) afgesloten:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uMDWNIZ.jpg

Dit klopt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lausemaus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-05 10:53
xminator schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:50:
Welke kosten staan in jullie t-mobile account? Heb de abonnement van 3 euro per maand (150 belminuten, 500mb) afgesloten:

[afbeelding]

Dit klopt toch niet?
Ik heb de bundel van 1000mb, en bij mij komen ze uit op 26,99 per maand.
Als je echter op je factuur kijkt, zie je dat ze met kortingen uitkomen op bij mij 21 euro.
Het verschil tussen die 21 euro en 6 euro die ik zou moeten betalen, krijg ik als het goed is van Studentmobiel uitgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:37

MsG

Forumzwerver

Bij mij is het tarief volgens T-Mobile:

Stel samen Sim Only: € 5,00
Internet 1000 MB extra snel SO: € 15,00
Bellen 200 min Sim Only € 9,00

Maakt 29 euro per maand.

Terwijl de actie vanuit Studentmobiel 7 euro per maand was.

Dat betekent een cashback van 264 euro lijkt me?

Snap niet helemaal hoe ze dan zelf bij die 168,- komen die overal in dit topic staat.

[ Voor 13% gewijzigd door MsG op 17-01-2014 01:21 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:45
De bedragen die jullie hier noemen zijn nog excl. kortingen van T-mobile zelf. Zo staat er bij mij ook 19,99, maar hier gaat 4 euro korting vanaf. Bij duurdere abonnementen is dit mogelijk nog meer korting.

Bij mijn weten krijgt iedereen 168 euro, dus netto betaal ik wel het bedrag zoals afgesproken met SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditbenikecht
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 23:10
Ik heb vandaag mijn eerste factuur binnen voor mijn abonnement. In het "bekijk en wijzig je contract" staat:

Stel samen Sim Only € 5,00 per maand
Internet 2000 MB extra snel SO € 19,00 per maand
Bellen 150 min Sim Only € 6,99,00 per maand
Travel & Surf € 0,00 per maand

In totaal dus 31 euro per maand.

Op de factuur staat voor 8 euro korting zodat het overeenkomt met de doorgestreepte prijzen van studentmobiel en de normale actietarieven van T-mobile, 23 euro per maand.

korting 7 Euro Internet 2000 MB 11.01.14 t/m 10.02.14 -5,78
1,00 euro korting Bellen 150 min SO 11.01.14 t/m 10.02.14 -0,82
E 33,38 korting Aansluitkosten -27,59
Aansluitkosten 44,12

Aansluitkosten van 44,12 zijn exclusief btw, met korting eraf klopt het weer.

Nu nog wachten op de 180 euro van studentmobiel, waar ik overigens nog steeds niet over geïnformeerd ben.

[ Voor 9% gewijzigd door ditbenikecht op 17-01-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mijn beide dochters zijn op de SM aanbieding van T-mobile ingegaan, bij mijn ene dochter staat een cashback van €18x,- vermeld op de factuur (in het contract was daar niets over vermeld), bij mijn andere dochter staat er niets op de factuur. Laatste heeft gebeld met SM en via mail bevestigd gekregen dat ook zij een cashback van €180,- tegemoet kon zien. Als SM zich niet aan de afspraken houd dan kun je ook eenvoudig onder het TM abonnement uit gaan komen verwacht ik, tenslotte is de overeenkomst met SM aangegaan en niet direct met TM. Indien je niets van de cashback op je factuur hebt staan (niet in het contract maar factuur), en je hebt daar verder geen communicatie over ontvangen, dan zou ik er toch eens een telefoontje naar SM aan gaan wagen en via mail laten bevestigen dat je in aanmerking komt voor die éénmalige cashback.

Het blijft natuurlijk een vreemd verhaal zoals SM dit heeft opgezet en ze zouden werkelijk geen poot hebben om op te staan mocht het e.e.a. een vervelend staartje gaan krijgen, maar vooralsnog is er niet direct aanleiding om extra stampei te gaan maken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymitri
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06 16:12
Bij mij hebben ze vorige maand 25,33 euro afgeschreven. Ik wacht die cashback nog af of op de 2de keer dat ze geld afschrijven. Heb trouwens die van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 12:29
Bij mij heeft T mobiele volle pond berekend (en afsluitkosten €21 ipv €20)
Maakt die ene €1 mij niet uit, maar vraag me hierdoor wel af wat me nog te wachten staat..
Verder geen cashback van Studentmobiel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-06 16:30
Hier inmiddels ook de eerste rekening binnnen. Wordt je toch niet vrolijk van, gebeld met VF, die sturen me idd door naar SM. Dus nu maar eerst weer bellen met SM.

Vieze praktijken en meteen de laatste keer dat er iets besteld is bij SM wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Sinny schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:19:
Hier inmiddels ook de eerste rekening binnnen. Wordt je toch niet vrolijk van, gebeld met VF, die sturen me idd door naar SM. Dus nu maar eerst weer bellen met SM.

Vieze praktijken en meteen de laatste keer dat er iets besteld is bij SM wat mij betreft.
Kan je hier misschien iets meer informatie over geven. Wat moest je betalen en wat had je verwacht?

Mijn abonnement is pas 4 dagen in gegaan, maar ik verwacht de eerste keer 20 euro + aansluitkosten te moeten betalen. Als dat niet zo is zal ik contact met SM opnemen. Maar ik verwacht dat het wel goed zit, wanneer ik in "mijn Vodafone" kijk dan staat er gewoon een abonnement van 20 euro.

Nou bedenk ik me net dat het ook nog zo kan zijn dat ik eind januari een rekening krijg van 7 euro meer voor de 10 dagen januari en dan 20 voor februari, want volgens mij factureert Vodafone altijd een maand vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Mijn rekening bij Vodafone klopte gewoon. Zolang SM maar met geld over de brug komt is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 22:05
Is het nu binnen 4 of 6 weken dat SM de cashback overmaakt?
Bij mij zijn de 4 weken namelijk al verstreken.

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
wezep schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:58:
Is het nu binnen 4 of 6 weken dat SM de cashback overmaakt?
Bij mij zijn de 4 weken namelijk al verstreken.
kan beiden, net wat je van hun te horen gekregen hebt of bij de laatsten al vermeld stond.

Mijn T-Mobile rekening klopte als je het retourbedrag meerekende. Ook nog 15 euro shopkorting gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 18:32
Mijn abbonement is vandaag in gegaan, op my t-mobile staat dat ik €40 per maand zou moeten betalen... Nog maar even de factuur afwachten of daar nog €10 korting over heen gaat en wanneer SM met de cashback komt. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditbenikecht
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 23:10
Vandaag 186 euro van Studentmobiel binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Ook hier vandaag voor twee abonnementen 2*180 euro ontvangen. Daarbij opmerking dat de abonnementen nog niet eens zijn ingegaan: de abonnementen worden pas op 1 april geactiveerd.

Mooie aanbieding en prima afhandeling door studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:40
Hier keurig het bedrag op mijn rekening, 9 dagen nadat het contract is ingegaan.
Niks te klagen dus, en keurig afgehandeld.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 12:07
mijn 186 euro is ook netjes binnen, en mijn contract loopt pas 2 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Inderdaad, nog voordat de eerste factuur afgeschreven is.
Blijft jammer dat ze niet direct gecommuniceerd hadden dat het een cashback actie betrof, maar de afhandeling daarna is verder inderdaad prima te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-06 13:29
Bij mij is, na een maand, netjes de cashforward gestort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymitri
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06 16:12
Cashback is bij mij ook vandaag gestort :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hier ook vandaag.

Moet alleen dus nog even berekenen of de 180 genoeg is. Als ik de bedragen in het scherm bij T-Mobile pak nog niet, maar er is nog geen afschrijving geweest dus ik weet nog niet wat het daadwerkelijk word.
MsG schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 01:20:
Bij mij is het tarief volgens T-Mobile:

Stel samen Sim Only: € 5,00
Internet 1000 MB extra snel SO: € 15,00
Bellen 200 min Sim Only € 9,00

Maakt 29 euro per maand.

Terwijl de actie vanuit Studentmobiel 7 euro per maand was.

Dat betekent een cashback van 264 euro lijkt me?

Snap niet helemaal hoe ze dan zelf bij die 168,- komen die overal in dit topic staat.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:57:
Hier ook vandaag.

Moet alleen dus nog even berekenen of de 180 genoeg is. Als ik de bedragen in het scherm bij T-Mobile pak nog niet, maar er is nog geen afschrijving geweest dus ik weet nog niet wat het daadwerkelijk word.

[...]
even je factuur afwachten, in het overzicht staan geen kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 18:32
Bij mij ook netjes 1 dag na het in gaan van mijn contract €180 gestort. Nu nog de factuur afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 18:30
mijn 186 euro is ook netjes binnen, en mijn Vodafone contract loopt nog geen 2 weken. Prima geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 00:09
abbo ingegaan op 20-12-2013.
T-mobile 500 Mb en 200min? voor 22 euro per maand.
T-mobile gaf hier 5 euro doorlopend korting op dus 17 per maand.
Volgens studentmobiel zou de abbo 3 euro per maand kosten.
17-3=14 14*12=168EUro
Dat is exact wat ik teruggekregen heb, :)
Zie t als een lening met lage rente waarbij je ook nog eens een abbo krijgt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

sambalbaj schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:10:
[...]

even je factuur afwachten, in het overzicht staan geen kortingen.
Op de factuur staat dit:

Kostensoort 20.01.14

Maandkosten
Startabonnement Sim Only 4,53
Bellen 200 min Sim Only 8,16
Internet 1000 MB extra snel SO 13,60

Subtotaal 26,29

Gebruikskosten
Overige mobiele nummers
SMS-berichten 0,00

Subtotaal 0,00

Kortingen/overige kosten
Aansluitkosten 44,12
E 33,38 korting Aansluitkosten -27,59
2,00 euro korting Bellen 200 min SO -1,82
korting 5 Euro Internet 1000 MB -4,53

Subtotaal 10,18

Totaal ex BTW 36,47

BTW 7,66

Totaal 44,13

Behoorlijk ondoorzichtig :-P, maar ik zal me er eens op storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Mijn abbo gaat pas over 2,5 maand in, maar heb nu al netjes het geld gekregen. Me happy! Wel een lef van Studentmobiel. Wat nu als je het nog op zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ook hier (8 dagen na begin contract) vandaag het geld (186 euro) gestort gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hupske schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:35:
Mijn abbo gaat pas over 2,5 maand in, maar heb nu al netjes het geld gekregen. Me happy! Wel een lef van Studentmobiel. Wat nu als je het nog op zegt?
Als je al onder je getekende contract uit zou kunnen komen dan lijkt me dat je vriendelijk verzocht zal worden om het bedrag terug te storten. Je hebt er tenslotte dan ook geen recht op. Opzeggen is volgens mij ook helemaal niet meer van toepassing nu, die termijn is ruimschoots verstreken ook al gaat je abonnement pas later in.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

hardware-lover schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:56:
[...]

Als je al onder je getekende contract uit zou kunnen komen dan lijkt me dat je vriendelijk verzocht zal worden om het bedrag terug te storten. Je hebt er tenslotte dan ook geen recht op. Opzeggen is volgens mij ook helemaal niet meer van toepassing nu, die termijn is ruimschoots verstreken ook al gaat je abonnement pas later in.
Hun hebben ook met het 'getekende' contract gespeeld door eerst te stellen dat je €4,50 betaalt (in mijn geval VF), maar het later 'op te lossen' door het contract te houden zoals het is en het "verschil" terug te storten.

Vooralsnog vind ik het prima, maar ik heb navraag gedaan.. mocht je het er niet mee eens zijn dan heeft SM geen poot om op te staan. Ik hoef (nog) geen stennis te schoppen omdat het, zover ik weet, effectief op hetzelfde neerkomt, prima zo.. maar mocht achteraf blijken dat ik getild wordt dan wordt het toch eventjes een briefje sturen naar SM en/of VF.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
GS88 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:56:
[...]

Hun hebben ook met het 'getekende' contract gespeeld door eerst te stellen dat je €4,50 betaalt (in mijn geval VF), maar het later 'op te lossen' door het contract te houden zoals het is en het "verschil" terug te storten.

Vooralsnog vind ik het prima, maar ik heb navraag gedaan.. mocht je het er niet mee eens zijn dan heeft SM geen poot om op te staan. Ik hoef (nog) geen stennis te schoppen omdat het, zover ik weet, effectief op hetzelfde neerkomt, prima zo.. maar mocht achteraf blijken dat ik getild wordt dan wordt het toch eventjes een briefje sturen naar SM en/of VF.
Kun je wat meer details geven, want mij is verteld dat hoewel SM juridisch fout zit ik op basis van redelijkheid en billijkheid met de beschikbare info de mogelijkheid had om het contract te annuleren. Daarom ga ik geen actie ondernemen omdat ik de kosten en risico te groot vind. Als jij mij kan overtuigen dat het risico nihiel is, dan wil ik mijn standpunt graag herzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

Ik was met mijn ondertekende contract bij het juridisch loket langsgegaan om advies in te winnen (was niet van plan om direct wat te ondernemen, maar vond de handelswijze van SM ietwat dubieus dus ging ik effe langs), ik heb ook latere brieven van SM meegenomen waar iets heel anders in stond.

Daar werd me (even samengevat) gezegd dat een contract gewoon duidelijk behoort te zijn en dat wat ondertekend is bindend is of verbroken kan worden, wijzigen kan enkel als beide partijen daarin akkoord zijn gegaan. Daar er voor de 'wijziging' van SM geen handtekening is gevraagd bij ons (de gebruikers) kan er bij bezwaar altijd het contract ontbonden worden (/nietig worden verklaard).

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Bij mij 168 eur teruggestort ipv 186, later maar even uitzoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Je kan helaas dus niet nakoming van het contract afdwingen. (deal is te goed om te ontbinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik wil GS88 en co even wijzen op de topicwaarschuwing. Uberhaupt gaan we hier geen discussie toelaten over hoe onder een contract uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoezo krijgt de 1 180 en de andere 186? Is dat een andere abonnement van die T-Mobile varianten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-06 21:02
Weet niet of die €180 afgerond is door diegenen (dus ipv €186)?
Ik dacht dat bij VF het bedrag €186 is en bij T-Mobile €168.
Zie ook reactie hieronder, het hangt van je abo af, dus zelf even narekenen.
Voor het VF abo van €4,50 is het dan (20-4,50)*12 = €186.
Heb het in ieder geval ook gestort gekregen (VF, dus €186), abo gaat pas over kleine maand in.

[ Voor 24% gewijzigd door Thile op 31-01-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 16:13

KRG

Ik heb voor de 2 abonn. die we af hebben gesloten 2 maal 174 Eu retour ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Rylo schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:28:
Bij mij 168 eur teruggestort ipv 186, later maar even uitzoeken..
Heb een T-Mobile abonnement afgesloten dus het bedrag klopt:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

KRG schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:07:
Ik heb voor de 2 abonn. die we af hebben gesloten 2 maal 174 Eu retour ontvangen.
En mijn beide dochters (hoewel ieder een verschillend pakket gekozen), hebben voor het T-mobile abonnement ieder €180,- teruggekregen. Wie het weet mag het zeggen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-06 21:08
Ik heb in eerste instantie nog niets gestort gekregen, werd wel even gewoon 19 euro abo kosten van mijn rekening gehaald. Gebeld en krijg alsnog (foutje, waren ze vergeten, *&(*&) 168 euro teruggestort. Eerst zien dan geloven! (T-Mobile 5 euro abo)

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:21
3 euro abbo (500mb+150min)

Echter is er veel te veel geld afgeschreven (45+ euro). Abbo startte op 6 februari en die eerste rekening komt uit op al zoveel geld. Ikzelf ging rekenen: 20 euro aansluitkosten + 3 euro is 23 euro. En dan ga ik nog uit van een maand en niet 18 dagen! Van de factuur snap ik vrij weinig, ze zeggen dat ze 6 euro buiten haar bundel gebeld heeft. Mooi niet dus.

Beetje naar dit. Ik had overigens geen negatief bedrag of iets op

Morgen maar even bellen - hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De eerste factuurkosten waren bij mij ook in de 40 euro, maar de tweede maand was al normaler. Ik moet zelf nog even het rekensommetje maken met de cashback er bij, maar bedenk dus wel dat die 3 euro abbo gerekend is met de cashback en je aan Vodafone/T-Mobile het reguliere tarief betaald. Ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was na alle berichten in dit topic :-P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
beetje mosterd na de maaltijd, maar van de week kwam studentmobiel ineens met een uitgebreide mail over deze acties.
Naar aanleiding van veel gestelde vragen die wij ontvangen over het T-Mobile Sim Only abonnement met eindejaarsknaller willen we u het volgende laten weten;

Studentmobiel.nl streeft altijd naar scherpe prijzen en hanteert voor klanten doorgaans een speciale korting bij een Sim Only abonnement. Dit was ook het geval bij de eindejaars-actie van uw T-Mobile abonnement.

U als klant betaalt het reguliere tarief voor uw abonnement aan de provider. Om de extra korting die verwerkt staat op uw ondertekende contract te verstrekken, storten wij eenmalig vanuit Studentmobiel.nl een deel van het bedrag terug om de actie te kunnen bewerkstelligen. Dit staat tevens ook op de ontvangen Studentmobiel.nl factuur beschreven.

Vanwege de enorme belangstelling voor onze exclusieve Sim Only actie ontvangt u dit extra bericht. Middels deze mailing hopen wij de meest gestelde vragen te kunnen beantwoorden.

· Hoe kan Studentmobiel.nl de Sim Only actie goedkoper aanbieden dan de provider?

Studentmobiel.nl streeft altijd naar de laagste prijzen en hanteert voor klanten doorgaans een cashback korting bij een Sim Only abonnement. Dit is ook het geval bij deze actie. U betaalt dus hetzelfde bedrag aan de provider. Om u echter extra korting te verstrekken, zullen wij vanuit Studentmobiel.nl een deel van het bedrag aan u terugstorten (ook wel "cashback" genoemd).

· Hoe hoog is de cashback die u kunt verwachten?

Het bedrag staat gecommuniceerd op de Studentmobiel.nl factuur die samen met de simkaart is geleverd. Hier wordt de cashback tevens kort uitgelegd.

· Waarom staat er een negatief bedrag op uw Studentmobiel.nl factuur?

Dit is het bedrag wat wij aan u zullen terugstorten zodat u de beoogde actiekorting ontvangt. De cashback ontvangt u eenmalig en betreft de actiekorting voor het gehele jaar.

Een korte rekensom: Als u een cashback ontvangt van 120,- euro, ontvangt u dus maandelijks 10 euro korting op het netwerktarief.

· Wanneer ontvangt u het cashback bedrag op uw rekening?

Het cashback bedrag wordt op het opgegeven rekeningnummer gestort en zal rond 4 weken na de ingangsdatum van uw nieuwe abonnement plaatsvinden.

· De factuur van de provider valt hoger uit dan verwacht. Hoe komt dit?

De eerste T-Mobile factuur valt doorgaans hoger uit omdat hierbij de aansluitkosten van het abonnement zijn inbegrepen. Hiernaast dient u de korting (cashback) nog te verrekenen met het bedrag wat u aan de provider betaalt.

U kunt natuurlijk ook altijd zelf contact opnemen met onze klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Het is uiteindelijk ook wat onoverzichtelijk omdat T-Mobile de kortingen niet laat zien op de site. Mijn eerste reactie was ook dat er op de factuur teveel werd berekend. Tevens stond er op de site bij de bundels ook niet de juiste bedragen bij de bundels.
Op de factuur klopt het uiteindelijk dan wel. De eerste maand is natuurlijk meer omdat daar de aansluitkosten bij berekend worden. De jongedame aan de telefoon van T-Mobile gaf mij in ieder geval door wat ze de rest van de contractduur rekenen per maand en dat maal 12 en dan klopt het bedrag prima.

Het is allemaal wat verwarrend omdat er korting op korting wortd berekend door 2 verschillende partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sambalbaj schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:44:
beetje mosterd na de maaltijd, maar van de week kwam studentmobiel ineens met een uitgebreide mail over deze acties.
[...]
Zo is het niet bij iedereen vermeld, bij een van mijn dochters stond niets over een terugbetaling vermeld in het contract, die heeft eerst met TM en SM moeten bellen om dat geregeld te krijgen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:24
Hehe, wat een gesodemieter, maar na veel discussie met betrokken partijen heb ik nu eindelijk geregeld dat ik de cashback naar T-Mobile overmaak en dat ik dan uiteindelijk per maand het bedrag op het contract ga betalen. Lage maandbedragen waren voor mij nl. de reden om het abonnement af te sluiten en dat lijkt nu eindelijk geregeld.

(Over de eerste factuur van SM waaruit zou moeten hebben blijken hoe de vork in de steel zit: Heel bijzonder dat een factuur meer rechtsgrond zou hebben dan een contract - zie o.a. 3e alinea van hun laatste e-mail - :? Daar slaan ze wat mij betreft de plank volkomen mis.)

[ Voor 10% gewijzigd door bszz op 14-04-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Maar hoeveel maanden loopt je jaarabonnement nu al?
En is naar hen overmaken en op basis van een toezegging hopen dat ze het maandelijks gaan verrekenen niet een vrij groot risico? Je had het geld al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
sambalbaj schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:34:
Maar hoeveel maanden loopt je jaarabonnement nu al?
En is naar hen overmaken en op basis van een toezegging hopen dat ze het maandelijks gaan verrekenen niet een vrij groot risico? Je had het geld al binnen.
Abonnement gaat binnenkort lopen en ik heb alle afspraken zwart op wit. Voor overmaken cashback krijg ik een factuur. Abonnementsgeld gaat per incasso en kan ik dus terug laten boeken als het niet klopt. Behalve dat ik echt niet gekregen heb wat ik besteld hebt vind ik het om te janken dat er partijen zijn die maling hebben aan contracten en daar graag hun eigen uitleg aan geven. Als ik er niet uitgekomen was had ik zelfs overwogen elke incasso terug te laten draaien totdat T-mobile had kunnen aantonen wat de onderbouwing daarvoor zou zijn. Uit het contract dat ik heb ondertekend blijkt het namelijk niet. Overigens vind ik dat T-mobile het uiteindelijk netjes heeft opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door bszz op 15-04-2014 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
bszz schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 01:09:
[...]

Abonnement gaat binnenkort lopen en ik heb alle afspraken zwart op wit. Voor overmaken cashback krijg ik een factuur. Abonnementsgeld gaat per incasso en kan ik dus terug laten boeken als het niet klopt. Behalve dat ik echt niet gekregen heb wat ik besteld hebt vind ik het om te janken dat er partijen zijn die maling hebben aan contracten en daar graag hun eigen uitleg aan geven. Als ik er niet uitgekomen was had ik zelfs overwogen elke incasso terug te laten draaien totdat T-mobile had kunnen aantonen wat de onderbouwing daarvoor zou zijn. Uit het contract dat ik heb ondertekend blijkt het namelijk niet. Overigens vind ik dat T-mobile het uiteindelijk netjes heeft opgelost.
Nou gefeliciteerd, lijkt me overigens wel vervelend om de eerste maand rond de 200 euro te moeten betalen (aangezien je de cashback die je al had, terug moest storten), om vervolgens elke maand een lager bedrag te betalen....tja zo kan iedereen wel een laag maandbedrag krijgen ;)

Maar wel respect dat je daar het werk van hebt willen maken, maar wat je er uiteindelijk mee bent opgeschoten is mij nog steeds niet duidelijk. Enige wat ik kan bedenken is dat je nu letterlijk je contract hebt. Maar naar mijn mening is het altijd beter zelf het geld te hebben ;) Of je moet bang zijn niet te kunnen voldoen aan een hoger maandbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Nou dat de aanbieding wordt nageleefd zoals er geadverteerd werd door Studentmobiel, namelijk met een laag maandbedrag en niet met een cashback wat ze er achteraf van maakten. Vind het prijzenswaardig dat je dat zo uiteindelijk voor elkaar gekregen hebt.

Moet echter wel flink wat moeite gekost hebben, maar nu wel een jaar lang een laag bedrag per maand. Laat even weten of ze het ook echt netjes uit gaan voeren nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Nu heb jij feitelijk jezelf genaaid, chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Nostordici schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:06:
[...]

Nou gefeliciteerd, lijkt me overigens wel vervelend om de eerste maand rond de 200 euro te moeten betalen (aangezien je de cashback die je al had, terug moest storten), om vervolgens elke maand een lager bedrag te betalen....tja zo kan iedereen wel een laag maandbedrag krijgen ;)
Ik vind het vervelender om elke maand een fors bedrag te moeten betalen dan om de cashback terug te moeten betalen die ik nooit gewild heb.
Maar wel respect dat je daar het werk van hebt willen maken, maar wat je er uiteindelijk mee bent opgeschoten is mij nog steeds niet duidelijk. Enige wat ik kan bedenken is dat je nu letterlijk je contract hebt. Maar naar mijn mening is het altijd beter zelf het geld te hebben ;) Of je moet bang zijn niet te kunnen voldoen aan een hoger maandbedrag.
1. Dat ik nu ga krijgen wat ik wilde (een laag maandbedrag. Heeft overigens niets te maken met kunnen betalen maar met willen betalen. Cashback gaat nl. In grote pot tenzij ik constructies ga opzetten met aparte spaarrekeningen waarvandaan elke maand een bedrag wordt gestort mijn betaalrekening
2. Meer principieel: Een contract is een wettelijke verbintenis die niet zomaar eenzijdig kan worden gewijzigd. In die zin biedt dat betrokken partijen zekerheid. Het is nogal vreemd dat sommige bedrijven menen dat zij dat principe zomaar aan hun laars kunnen lappen. Argumenten als "dat kan ons systeem niet aan" en "per saldo komt dat op hetzelfde neer" zijn dan niet valide. Daar zitten nl. Een hoop aannames achter zoals bijvoorbeeld dat ik als consument mijn keuze heb laten bepalen door de totale kosten na 1 jaar. Behalve dat dat in dit geval niet klopt zou ik daarover niet eens in discussie hoeven te gaan. Het verzoek om het contract na te leven zou voldoende moeten zijn. Als de argumenten van SM valide zouden zijn waarom staat de cashback niet in het contract genoemd?
3. Vertrouwen: Je zit een jaar lang aan een partij vast waarvan je niet weet of je die kunt vertrouwen.
sambalbaj schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:28:
Nou dat de aanbieding wordt nageleefd zoals er geadverteerd werd door Studentmobiel, namelijk met een laag maandbedrag en niet met een cashback wat ze er achteraf van maakten. Vind het prijzenswaardig dat je dat zo uiteindelijk voor elkaar gekregen hebt.

Moet echter wel flink wat moeite gekost hebben, maar nu wel een jaar lang een laag bedrag per maand. Laat even weten of ze het ook echt netjes uit gaan voeren nu.
Gewoon zakelijk, helder en to the point blijven en je niet laten verleiden tot irrelevante discussies. Dan kost het voornamelijk tijd maar weinig moeite. Als ik de eerste factuur ontvang laat ik wel iets horen.
xminator schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:52:
Nu heb jij feitelijk jezelf genaaid, chapeau!
Dat is eigenlijk iets tussen mij en mijzelf, maar ik kan je wel vertellen dat het een stuk beter voelt dan genaaid worden door SM 😇

[ Voor 13% gewijzigd door bszz op 15-04-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
sambalbaj schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:28:
.......

Zojuist de eerste factuur gehad en dat ziet er goed uit. Het bedrag komt overeen met de aansluitkosten + maandtarief zoals oorspronkelijk afgesloten. Lage maandelijkse lasten dus :)

[ Voor 21% gewijzigd door bszz op 25-04-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Je had ook de totale abonnementskosten kunnen overmaken naar T-Mobile, dan had je helemaal geen maandelijkse kosten gehad, lager kan niet. Behalve als je buiten de bundel gaat bellen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
MTT schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 03:53:
Je had ook de totale abonnementskosten kunnen overmaken naar T-Mobile, dan had je helemaal geen maandelijkse kosten gehad, lager kan niet. Behalve als je buiten de bundel gaat bellen natuurlijk.
Tsja en als ik 120 euro extra stort krijg ik elke maand 10 euro van T-Mobile. Maar eigenlijk wil ik er gewoon van uit kunnen gaat dat een contract nageleefd wordt, zo simpel is het het. Andere opties zijn voor mij niet zo relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Even een subtiele kick. Veel mensen uit dit topic die nu ook weer gaan overstappen. Mensen nog iets gehoord van weer zo'n volumekortingsdeal als deze? Ik zit een beetje rond te kijken maar helaas nog niks gevonden voor dezelfde prijzen als afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:45
Dit zal er waarschijnlijk niet meer van komen. Kennelijk zijn er in 2014 voldoende aansluitingen opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
We hebben de Ben en Tele2 acties toch al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
De Ben en Tele2 acties waren een stuk minder (en andere provider). Hopelijk na de kerst nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009

D4NG3R

kiwi

:)

Die waren idd een stuk minder als deze van vorig jaar. Effectief betaalde je maar €3,- p/m voor 150 mins bellen/smsen en 500MB (er waren meer mogelijkheden maar die had ik toevallig). Ik hoop dat er deze week nog een mooie actie komt, anders stap ik over naar een andere provider. Want de €16 die het me daarna gaat kosten is opeens niet zo goedkoop meer. :')

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Geen welles-nietes debatten of pretenderen te weten wat een rechter zal beslissen.