De meldingen komen niet overeen met de gele stippen. De storingen van Vodafone lijken er meer op. De site van HN toont heel de tijd 'Geen meldingen'.
Ik woon in de buurt van Eindhoven en ook in Eindhoven had ik meerdere gemiste oproepen.
Op de site van Vodafone wordt gemeld dat er gewerkt is aan het netwerk rond Eindhoven, maar die zijn als het goed meteen al afgerond.
Waarom kun je niet gewoon een mail/sms krijgen wanneer er werkzaamheden zijn bij jou in de buurt met een telefoonnummer erbij voor als je daarna nog steeds problemen hebt? Wat niet weet wat niet deert?
Het opnieuw installeren van mijn telefoon heeft meer tijd gekost dan verwacht. Ik ben echt heel de middag bezig geweest met backupppen, installeren en terugzetten. Op dit moment heb ik nog niet alle instellingen zoals ze waren en omdat ik niet weer een telefoontje wil missen gebruik ik even mijn oude telefoon.
Later zal ik weer posten of de problemen aanhouden.
Edit: hmm, ik bedoelde
deze storing in Eindhoven. Blijkbaar waren er gisteren heel de dag ook
werkzaamheden? Ik neem aan dat die eergisteren storing had en ik dat gemerkt heb want het is wel precies het goede postcodegebied.
Dat verklaart dan nog niet waarom ik in mijn eigen woonplaats buiten Eindhoven ook problemen heb.
[
Voor 22% gewijzigd door
Chrizzly op 21-02-2014 08:02
]