Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:30
Geen matches
xileS schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:40:
[...]
Je hoeft niet zo omslachtig te doen om abo te beëindigen enzo. Je kan gewoon in mijn hollandse nieuwe een paar maanden van tevoren je abo verlengen met de huidige acties, scheelt je ook weer aansluitkosten :).
Ik heb nog wel een tijdje, maar als mijn korting afloopt dan wil ik wel een ander abonnement.
Dan kan ik dus zonder over te stappen een andere aanbieding pakken zeg je?
Hoe doe je zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:53
Matched: hollandsnieuwe
Via je Mijn HollandsNieuwe website, daar kan je dan je abonnement wijzigen (verlengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Geen matches
In winkelcentrum Babylon naast Den Haag CS staat de machine weer.
Sim Only 175 voor 5 euro
Sim Only 275 voor 6.75 euro
Sim Only 550 voor 8.75 euro
Voor 2 jaar abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Geen matches
Ik ben er gisteren achtergekomen dat HN "fast dormancy" juist niet ondersteunt. Dat houdt in dat als "fast dormancy" op je telefoon al ingeschakeld is net als bij de Nexus 5 bijvoorbeeld, hoog "cell standby" batterij verbruik kan voor komen. Dus ik heb hem uitgeschakeld door een extra lijn in de build.prop bestand op mijn android toestel (Nexus 5 - /system/build.prop) toe te voegen. Ik vroeg me altijd af waarom de cell standby percentage zo hoog is met HN in verkelijking met mijn Vodafone ervaring van vorig jaar, want ik zat toch op dezelfde netwerk. Vodafone is de enige provider in NL die het wel ondersteunt zo ver dat ik zie. Misschien is het populairder in andere landen. Nu zie ik al vandaag dat die percentage batterij verbruik wat betreft "Cell Standby" flink gedaald is, en ik ben er heel blij mee. Of het zoveel uitmaakt qua accuduur weet ik het nog niet, maar in ieder geval merk ik een 75% daling in Cell Standby van ongeveer 12-14% naar 3% vandaag.

Ik heb deze aanwijzingen gevolgd:
http://ianmarmour.com/201...r-issues-on-34g-networks/

Hier is wat extra info over fast dormancy in het algemeen:
http://androidforums.com/...dormancy-in-nutshell.html

[ Voor 16% gewijzigd door floepie05 op 17-03-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Geen matches
Ik mag over een paar dagen mijn abonnement gaan verlengen. Heb nu een 275 abo en denk straks voor een 550 te gaan, omdat ik wat meer in het buitenland ga zijn en minuten/MBs dan toch wel wat harder gaan.
Weet iemand of er nog een goede actie loopt hiervoor? Zowel de HN site en Facebook actie kosten nu €10/maand voor een 24 maanden 550 abo. Weet iemand iets beters?

[ Voor 3% gewijzigd door GrowMyHair op 18-03-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Geen matches
floepie05 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:36:
Ik ben er gisteren achtergekomen dat HN "fast dormancy" juist niet ondersteunt. Dat houdt in dat als "fast dormancy" op je telefoon al ingeschakeld is net als bij de Nexus 5 bijvoorbeeld, hoog "cell standby" batterij verbruik kan voor komen. Dus ik heb hem uitgeschakeld door een extra lijn in de build.prop bestand op mijn android toestel (Nexus 5 - /system/build.prop) toe te voegen. Ik vroeg me altijd af waarom de cell standby percentage zo hoog is met HN in verkelijking met mijn Vodafone ervaring van vorig jaar, want ik zat toch op dezelfde netwerk. Vodafone is de enige provider in NL die het wel ondersteunt zo ver dat ik zie. Misschien is het populairder in andere landen. Nu zie ik al vandaag dat die percentage batterij verbruik wat betreft "Cell Standby" flink gedaald is, en ik ben er heel blij mee. Of het zoveel uitmaakt qua accuduur weet ik het nog niet, maar in ieder geval merk ik een 75% daling in Cell Standby van ongeveer 12-14% naar 3% vandaag.

Ik heb deze aanwijzingen gevolgd:
http://ianmarmour.com/201...r-issues-on-34g-networks/

Hier is wat extra info over fast dormancy in het algemeen:
http://androidforums.com/...dormancy-in-nutshell.html
Interessant, ik ga dit noteren (voor als ik ooit nog eens een Nexus 5 krijg!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:45

Tornado1.0

Work in progress

Geen matches
Andere mensen ook ineens geen bel/internet verbinding meer? Bij mij en de vader van een vriend viel net alles ineens uit?

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-05 13:35
Geen matches
Ah toch meer mensen met hetzelfde probleem, had al van alles geprobeerd op mijn telefoon. Ook op allestoringen.nl zie ik veel mensen zonder internet van Hollandse Nieuwe. Lijkt op een algemene storing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:33
Geen matches
Mijn vrouw klaagde vanmiddag over hetzelfde probleem, haar internet werkte niet. Volgens mij inmiddels wel alweer verholpen.

Lijkt erop dat de storing tussen ongeveer 3 uur en 7 uur plaatsvond.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-06 23:20

Bolletje

Moderator Harde Waren
Geen matches
Ai, dat had mijn zusje vanmiddag ook met haar Nexus 5. Plotseling had ze geen internetverbinding meer, maar ze kon nog wel bellen. Ik ben de hele dag op kantoor geweest met WiFi en heb niets gemerkt.

Het was inderdaad rond 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 15:13
Had er zelf ook last van hier :(. Op de site van Hollandsnieuwe "geen meldingen bekend" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:49

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
Hier iets raars. Tegoed was geldig t/m 22 maart. Oude beltegoed is verdwenen in mijnHN. Echter data (100mb over t/m 22 maart) staat er nog wel. Nieuwe tegoed vanaf 23 maart is nog niet bijgeschreven. Of werken ze niet op zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik heb weleens vernomen dat de databundel 40 dagen geldig is, maar ik vond dit raar. Aangezien het bij mij altijd maar een maand geldig is. Na veel navragen kreeg ik een vaag antwoord dat de databundel 40 dagen geldig is als je nieuwe beltegoed te laat wordt bijgeschreven. Wat nu dus in jouw geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 04-06 14:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Geen matches
H92! schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:16:
In winkelcentrum Babylon naast Den Haag CS staat de machine weer.
Sim Only 175 voor 5 euro
Sim Only 275 voor 6.75 euro
Sim Only 550 voor 8.75 euro
Voor 2 jaar abonnement
Interessant :) Kan je er ook databundels bij krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Mr_gadget schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:35:
[...]

Interessant :) Kan je er ook databundels bij krijgen?
Als het net zo gaat als met de machine die op Schiphol stond, dan kan dat: op het moment dat je de SIM-kaart online gaat registreren, kun je bundels selecteren. Zo heb ik dat gedaan, met 50 % korting op de Internetbundel. Maar ja, de standaardprijs is al gezakt naar € 15, dus die machine bespaart je niet zo heel veel meer (€ 1,25 per maand verschil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
xileS schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:03:
Ik heb weleens vernomen dat de databundel 40 dagen geldig is, maar ik vond dit raar. Aangezien het bij mij altijd maar een maand geldig is. Na veel navragen kreeg ik een vaag antwoord dat de databundel 40 dagen geldig is als je nieuwe beltegoed te laat wordt bijgeschreven. Wat nu dus in jouw geval is.
Beetje raar. Krijg nog steeds geen uitsluitsel via Twitter waarom mijn nieuwe tegoed nog niet is bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
En weer ligt Hollandsnieuwe eruit. :(

edit; En hij doet het weer....

[ Voor 31% gewijzigd door Bolletje op 24-03-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:39

Vrijdag

De Zwarte

Geen matches
Hier ook al ruim twee dagen geen mobiel internet. Wel thuis wifi maar daar heb ik onderweg natuurlijk geen moer aan.

Den Haag, regio Hollands Spoor. Misschien 3g uitgeschakeld vanwege de NSS? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05:37

sphere

Debian abuser

Geen matches
Ik heb geen probleem met internet, alleen tetheren wil niet lukken via een oud besje, dat is wel jammer :/

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Ik had zaterdag even last van de landelijke storing waar iedereen last van had (het Vodafone-netwerk), maar sindsdien nergens last meer van. Amsterdam hier. Dat er problemen zijn in Den Haag vanwege die stomme top kan ik me helaas voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:30
Geen matches
xileS schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:40:
Je hoeft niet zo omslachtig te doen om abo te beëindigen enzo. Je kan gewoon in mijn hollandse nieuwe een paar maanden van tevoren je abo verlengen met de huidige acties, scheelt je ook weer aansluitkosten :).
Hoe gaat dat dan in z'n werk,
is dat een optie die je pas kort voor het einde van je contract kunt zien wanneer je ingelogd bent?

Ah, ik zie het.
Als ik op "wijzigen" klik krijg ik te zien: "Verlengen of opzeggen is mogelijk vanaf x-x-2014"
Die datum ligt twee maanden voor het einde van het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

Geen matches
verwijderd door evdm

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 247292 op 27-05-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen matches
Nou ik weet niet of dat nou zo goed is. Ik vind dat ze in de 1e instantie niet die € 5,- teveel hadden moeten afschrijven. Als dit al fout kan gaan, wat kan er dan bv wel nog meer fout gaan? Ik heb in het verleden ook wel zulke problemen gehad, maar ik moest hier altijd zelf achter komen. En ja na contact wordt je wel uiteindelijk geholpen, maar lang niet altijd zo snel. Maar als je zelf zulke dingen niet ziet, dan betaal je bv teveel, zonder dat je het weet..

Over de internetbundel. Ik heb nog een week te gaan en heb nog 219 MB over, normaal gesproken zat ik altijd veel krapper geloof ik. Het kan toeval zijn, dat ik deze maand minder verbruikt heb. Maar ik heb wel een paar dingen in gebruik veranderd op mijn Android toestel. Ik merkte dat de standaard browser heel veel MB's verstookte. Ik gebruikte die altijd, omdat ik dat gewend was, maar ben sinds pas Chrome (voor Android) gaan gebruiken, en die is toch een stuk zuiniger met mijn kostbare MB'tjes. Ook zet ik sinds pas Opera Max soms even aan als ik op mobiel internet zit. Scheelt een beetje geloof ik, maar ook niet denderend veel. Moeten toch een beetje zuinig gaan doen met onze mobiele internet als er maar 500 MB in de databundel zit ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Geen matches
xileS schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:42:
Over de internetbundel. Ik heb nog een week te gaan en heb nog 219 MB over, normaal gesproken zat ik altijd veel krapper geloof ik. Het kan toeval zijn, dat ik deze maand minder verbruikt heb. Maar ik heb wel een paar dingen in gebruik veranderd op mijn Android toestel. Ik merkte dat de standaard browser heel veel MB's verstookte. Ik gebruikte die altijd, omdat ik dat gewend was, maar ben sinds pas Chrome (voor Android) gaan gebruiken, en die is toch een stuk zuiniger met mijn kostbare MB'tjes. Ook zet ik sinds pas Opera Max soms even aan als ik op mobiel internet zit. Scheelt een beetje geloof ik, maar ook niet denderend veel. Moeten toch een beetje zuinig gaan doen met onze mobiele internet als er maar 500 MB in de databundel zit ;p
Er zit in Chrome een optie om de gegevens te comprimeren via de Google servers. Kijk even bij instellingen hoeveel je hebt kunnen besparen door dit geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen matches
Klopt, had ik idd ook al gedaan. 29% geeft hij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:03
Beste forumleden,

Ik heb ook hollandsnieuwe en wil graag een internetabonnement.
Echter is er hier één probleem.
Vodafone heeft hier als enige geen internet en dat is natuurlijk niet echt handig als je, je geld uit wil geven aan een abonnement met internet.
Om deze reden wilde ik graag overstappen naar t-mobile, omdat zij hier het beste internet kunnen leveren met dekking en snelheid. Ik heb echter het probleem dat ik nog een jaar vast zit aan hollandsnieuwe :(
Mijn vraag was: `Is het mogelijk om naar T-Mobile over te stappen, mijn nummer te behouden en mijn abonnement te geven aan iemand hier in de familie.'
Alvast dank,

Daanb14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:02
daanb14 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:10:
Beste forumleden,

Vodafone heeft hier als enige geen internet en dat is natuurlijk niet echt handig als je, je geld uit wil geven aan een abonnement met internet.
Om deze reden wilde ik graag overstappen naar t-mobile, omdat zij hier het beste internet kunnen leveren met dekking en snelheid. Ik heb echter het probleem dat ik nog een jaar vast zit aan hollandsnieuwe :(
Mijn vraag was: `Is het mogelijk om naar T-Mobile over te stappen, mijn nummer te behouden en mijn abonnement te geven aan iemand hier in de familie.'
Alvast dank,

Daanb14
Dat zal (denk ik) niet gaan, je abonnement zit gekoppeld met je nummer.
Je kan wel je contract ontbinden dan betaal je de resterende maanden ineens.
Wel aangeven dat je je nummer wil behouden. Zodra je de bevestiging heb dat je contact wordt ontbonden kan je nummerbehoud aanvragen bij de nieuwe provider.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

Van de website van hollandsnieuwe: "Wil je je abonnement overdragen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Stuur een getekende verklaring en een kopie van het identiteitsbewijs mee van de nieuwe en oude contractant en een kopie van een bankafschrift van de nieuwe contractant".

Ik weet niet niet hoe het dan met nummerbehoud zit, maar dat kun je natuurlijk meteen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
daanb14 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:10:
Beste forumleden,

Alvast dank,

Daanb14
Als je echt geen Internet kunt ontvangen via HN, lijkt me dat ook reden tot contractontbinding zonder dat jij extra hoeft te betalen. Zij komen hun deel van het contract namelijk niet na, het bieden van mobiele Internettoegang. Dan moet je waarschijnlijk wel veel zeuren, maar ik denk dat het je uiteindelijk wel zou lukken, en dan kun je gewoon je nummer meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen matches
Volgens mij wilt klagen via Facebook wel vaak helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:59

Jrz

––––––––––––

Geen matches
Ok lekker..
internet bundel 5 + 10 = 15 euro afgeschreven nadat ik mn abonnement heb verlengd

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Jrz schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:33:
Ok lekker..
internet bundel 5 + 10 = 15 euro afgeschreven nadat ik mn abonnement heb verlengd
Bank opbellen en laten storneren? Dat kan bij doorlopende incasso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:03
Geen matches
Bedankt voor de suggesties!
Hier kan ik echt wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Geen matches
Cerberus_tm schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:43:
[...]

Bank opbellen en laten storneren? Dat kan bij doorlopende incasso.
Ik heb ze een maailtje gestuurd met het probleem, en daarbij vermeld dat ik graag snel een reactie wil, anders laat ik het bedrag storneren.

Denk wel dat het opgelost gaat worden.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
Hmm ik kan op dit moment niet bellen, en als ik gebeld word dan hoor ik niets aan de andere kant. Zit nu in Delft en ben denk ik niet de enige? http://allestoringen.nl/storing/hollandsnieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Ik heb nergens last van in Amsterdam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
Hebben ze een helpdesk? Ik zie nergens op de website een nummer staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 04-06 14:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Geen matches
Cerberus_tm schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:41:
[...]

Als het net zo gaat als met de machine die op Schiphol stond, dan kan dat: op het moment dat je de SIM-kaart online gaat registreren, kun je bundels selecteren. Zo heb ik dat gedaan, met 50 % korting op de Internetbundel. Maar ja, de standaardprijs is al gezakt naar € 15, dus die machine bespaart je niet zo heel veel meer (€ 1,25 per maand verschil).
Nee toch?
Sim Only 275 voor 6.75 euro + 50% van 5 euro = 9.25 Of zit het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Mr_gadget schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:29:
[...]

Nee toch?
Sim Only 275 voor 6.75 euro + 50% van 5 euro = 9.25 Of zit het anders?
Ik bedoelde de standaardprijs voor 550 minuten + 500 MB op Hollandsnieuwe.nl, samen € 15.
En de "normale" prijs voor de Internetbundel is € 10, dus daarvan 50 % is € 5 (niet 50 % van € 5)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Paquito schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:58:
Hebben ze een helpdesk? Ik zie nergens op de website een nummer staan.
Boeven dat ze zijn hebben ze het heel goed verstopt op de website.
Klantenservice → (tik een vraag in) → "Mijn onderwerp staat hier niet bij" → "Ik wil telefonisch contact":
Heb je het antwoord op jouw specifieke vraag hier niet kunnen vinden, neem via 0900 – 0324 telefonisch contact met ons op. Bellen kost € 0,15 per minuut en is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 – 17.00 uur.

[ Voor 20% gewijzigd door Cerberus_tm op 14-04-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 04-06 17:38
Geen matches
kan iemand vertellen hoeveel tegoed je bijgeschreven krijgt bij 550 units?
bij 275 is dat 10,50 euro tegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Geen matches
18,50 als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Ja, "€" 18,50 tegoed klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Geen matches
zojuist een verlenging gedaan bij HN voor mn zus.
10 euro per maand, 550 units.
dank voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 03-06 15:30
Geen matches
Ik heb gister verlengd: 275, 500mb, 1000 sms. 11euro
Hoop via spaarwinkelen nog wat terug te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03 23:25
Geen matches
Voor mensen die verlengd hebben of die al klant zijn van HN en een nieuw toestel willen, zag ik (omdat ik klant ben van HN) dat de Huawei Ascend P6 weer beschikbaar is voor €144,--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
Mindpower schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:26:
Voor mensen die verlengd hebben of die al klant zijn van HN en een nieuw toestel willen, zag ik (omdat ik klant ben van HN) dat de Huawei Ascend P6 weer beschikbaar is voor €144,--
Lekker dan. Bezorgkosten €30??!! Maar dan wel € 0 aansluitkosten. Brengen ze je toestel met de gouden koets? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:02
Geen matches
Een vernieuwing van m'n abonnement wordt hier een drama.

Ik had 1 jaar, 275min, 500mb bundel. Dit was met kortingen Eur 15,25. Vanaf 29 april heb ik 550min abo voor Eur 10,- per maand.

Nu gaat het met facturatie helemaal fout, namelijk:
- Oude facturen kloppen niet, hier worden geen kortingen meer in vermeld
- Laatste factuur gaat over een overlappende periode. Deze is van 1apr t/m 30apr, terwijl de vorige van 29mrt t/m 28apr ging. Hierbij staan ook alle gesprekken dubbel (gelukkig ben ik wel binnen m'n bundel gebleven)

Contact per webformulier is overigens dramatisch, maar gelukkig kan ik ze nu ook bellen dankzij Cerberus_tm :)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03 23:25
Geen matches
ManiacsHouse schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:48:
[...]

Lekker dan. Bezorgkosten €30??!! Maar dan wel € 0 aansluitkosten. Brengen ze je toestel met de gouden koets? -O-
Als je al klant ben kun je wanneer je ingelogd bent, klikken op: een telefoon kopen?(onder het paarse vak met je beltegoed). Hier kun je een telefoon kiezen en wanneer ik doorklik zie ik geen extra kosten staan zoals de verrzendkosten.

Zie trouwens net dat de Huawei Ascend P6 al weer is uitverkocht :| mogelijk komt deze later nog terug. Wel staan er op deze speciale pagina, waar je voor moet inloggen, een aantal telefoons die lager in prijs zijn, dan de laagste prijs in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Keiichi schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:46:
Een vernieuwing van m'n abonnement wordt hier een drama.

Ik had 1 jaar, 275min, 500mb bundel. Dit was met kortingen Eur 15,25. Vanaf 29 april heb ik 550min abo voor Eur 10,- per maand.

Nu gaat het met facturatie helemaal fout, namelijk:
- Oude facturen kloppen niet, hier worden geen kortingen meer in vermeld
- Laatste factuur gaat over een overlappende periode. Deze is van 1apr t/m 30apr, terwijl de vorige van 29mrt t/m 28apr ging. Hierbij staan ook alle gesprekken dubbel (gelukkig ben ik wel binnen m'n bundel gebleven)

Contact per webformulier is overigens dramatisch, maar gelukkig kan ik ze nu ook bellen dankzij Cerberus_tm :)
Oei, haha, nou, ik wens je succes! Dat klinkt allemaal vrij kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Geen matches
Mindpower schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:44:
[...]

Als je al klant ben kun je wanneer je ingelogd bent, klikken op: een telefoon kopen?(onder het paarse vak met je beltegoed). Hier kun je een telefoon kiezen en wanneer ik doorklik zie ik geen extra kosten staan zoals de verrzendkosten.

Zie trouwens net dat de Huawei Ascend P6 al weer is uitverkocht :| mogelijk komt deze later nog terug. Wel staan er op deze speciale pagina, waar je voor moet inloggen, een aantal telefoons die lager in prijs zijn, dan de laagste prijs in de pricewatch.
Dit viel mij een tijd geleden ook al op mbt de Huawei P6, die er nu overigens weer wel bijstaat, heb zojuist de Huawei G6 besteld voor €72, zonder extra verzendkosten. Even gek gezegd zou je beter een los sim only abo kunnen afsluiten en daarna een telefoon, scheelt je €30 bezorgkosten, mits je niet al een HN abo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
funk80 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:30:
[...]

Dit viel mij een tijd geleden ook al op mbt de Huawei P6, die er nu overigens weer wel bijstaat, heb zojuist de Huawei G6 besteld voor €72, zonder extra verzendkosten. Even gek gezegd zou je beter een los sim only abo kunnen afsluiten en daarna een telefoon, scheelt je €30 bezorgkosten, mits je niet al een HN abo hebt.
Zit er nog een voorwaarde aan het bestellen van een los toestel? Geen aanpassingen aan je abo ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
Geen matches
ManiacsHouse schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:50:
[...]

Zit er nog een voorwaarde aan het bestellen van een los toestel? Geen aanpassingen aan je abo ofzo?
Heb daar niks over kunnen vinden, je kan ook meerdere telefoons achter elkaar bestellen als je wil. Na mijn bestelling is mijn abo iig hetzelfde gebleven tot dusver. Je koopt de telefoon ook in één keer, dus niet als een maandelijkse afbetaling.

[ Voor 9% gewijzigd door funk80 op 07-05-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Wow, dat is echt een goede deal! Dit ga ik mensen aanraden die een nieuwe budget-telefoon nodig hebben. Alleen wel jammer dat hij geen 4G heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
hier staat de huawei g6 nog voor 72 euro.
Klik je op de link zie je dat hij ineens 120 euro is...

http://www.hollandsnieuwe...ndsetDevice&prepaid=false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-06 16:52
http://www.hollandsnieuwe.nl/telefoons
72,-

[ Voor 7% gewijzigd door birdibird op 12-05-2014 16:12 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 23:39

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Geen matches
Ik zie nu de volgende aanbieding voor een nieuw Sim Only abbo:
- 24 mnd
- Bundel 550 voor €10,-
- Extra: 1000 SMS voor €0,- (korting van €10,-, 24 mnd)
- Extra: 500MB voor €3,- (korting van €7,-, 24 mnd)
Totaal: €13,- p/m

Klopt dat wel? In het kader van: wat te mooi is om waar te zijn...?

Verder twijfel ik ook door die data afronding, ik ben nog een dumbphone gebruiker, wil over naar de Nokia Lumia 1320 en heb daar dus wel internet bij nodig. Alleen mijn verbruik schommelt nogal, dus het is wel prettig als ik de bundel langer houdbaar kan houden en volgens mij is HN momenteel de enige die dat aanbiedt, tenzij ik op prepaid blijf en dus fors hogere tarieven betaal voor het internet....

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-04 21:30
Geen matches
Heb je een link voor ons?
Freakertje schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:00:
- 24 mnd
- Bundel 550 voor €10,-

Verder twijfel ik ook door die data afronding, ik ben nog een dumbphone gebruiker, wil over naar de Nokia Lumia 1320 en heb daar dus wel internet bij nodig. Alleen mijn verbruik schommelt nogal, dus het is wel prettig als ik de bundel langer houdbaar kan houden en volgens mij is HN momenteel de enige die dat aanbiedt, tenzij ik op prepaid blijf en dus fors hogere tarieven betaal voor het internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 23:49
Geen matches
Ik heb een abo bij HN en betaal maar liefst €11.50 sim only voor 275 min/sms plus €10 voor 500mb, dat is dus €21.50 per maand. Dan wordt ik toch hard opgelicht? Hetzelfde abo voor 12mnd is de helft goedkoper op hun site!!
Dit abo loopt 27 mei af zie ik, maar heb ik nog rechten op een vergoeding?

[ Voor 9% gewijzigd door Jazco2nd op 13-05-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Geen matches
Recht op vergoeding heb je nooit. Je hebt de aanbieding van dat moment geaccepteerd en nu zijn er weer andere aanbiedingen.
Je kan wel een nieuw abonnement nemen en dan je andere HN nummer porteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Geen matches
Dan ben ik erg benieuwd wat ze bieden voor een verlenging. Het toestel bij dit abo is nu ook echt aan vervanging toe en ik wil de Lumia 925. Bij Ben krijg je die voor in totaal €23/mnd, 24 maanden. 300min en 500mb, inclusief eenmalige kosten €574 in totaal.
Bij HN met mijn huidige abo zou ik duurder uit zijn €816 (24x€21.50 + €300 voor de telefoon los). Maar met de huidige tarieven is het 12*€12 + €300 = €444 ben ik bij HN juist voordeliger uit. Bij Ben kan je volgens mij je minuten en data niet meenemen naar de volgende maand.. en is je tarief buiten de bundel €0.30..

Nog gekker! Als ik inlog bij HN en op verlengen klik, kan ik alleen verlengen MET toestel! Sim only is niet mogelijk :( Dus je moet ze wel mailen of bellen. Dat is een flinke misser!

edit: kan wel, helemaal bovenaan Sim Only selecteren. Ik had verwacht dan uit de Mijn HN opgeving te vallen en uit het verlengingsproces, maar het blijft een verlenging. Mooi dat gaan we gelijk regelen!

[ Voor 13% gewijzigd door Jazco2nd op 13-05-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Laatst online: 15-05 09:13
Geen matches
Als je op verlengen klikt kun je bovenin kiezen voor sim only. Tenminste zo heb ik dat 2 weken geleden gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Geen matches
Yup het is gelukt:)
Wat niet lukt is je persoonlijke gegevens of emailadres wijzigen. De "wijzigen" knop doet niks. Getest in Firefox en Chrome op Win7.

edit: klopt het dat de internetbundel per februari van €5 naar €10 is gegaan voor bestaande abonnees? Facturen zijn sinds februari €5 hoger daardoor..

[ Voor 33% gewijzigd door Jazco2nd op 13-05-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Niet online
Geen matches
- 24 mnd
- Bundel 550 voor €10,-

Ik zie het ook! Dat is echt een hele mooie aanbieding. Ik denk aan de 2jaar 275 bundel + 1000 sms + 500 MB voor 11/mnd. Lijkt idd te mooi om waar te zijn. Morgen maar eens verder in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
Jazco2nd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:00:
edit: klopt het dat de internetbundel per februari van €5 naar €10 is gegaan voor bestaande abonnees? Facturen zijn sinds februari €5 hoger daardoor..
Niet gewoon je aanbieding afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
- 24 mnd
- Bundel 550 voor €10,-

Dat is een betere aanbieding wat ik nu heb (2 jaar voor 13,50, zonder de 1000 SMS)
Ik was aan het kijken voor een sim only voor mijn moeder. Het liefst een zakelijke abo, maar ik zie dat voor hetzelfde abo 5 euro duurder is.. Ik weet niet wat de voordelen zijn van die zakelijke abo. Want volgens mij kan ik ook gewoon de consumenten abo nemen en de zakelijke rekening opgeven en de maandelijkse facturen inboeken. Alleen zal dit officieel vast niet mogen, omdat de bedrijfsnaam dan niet op de factuur staat. Maar dit is ook makkelijk op te lossen door bedrijfsnaam bij voor en achternaam in te vullen.
Of kan ik beter toch een prive abo nemen?

Trouwens, als ik nu een nieuwe sim only bestel, hoe lang duurt het voordat ze hem bezorgen?
/edit, binnnen enkele dagen staat er op de site.

/edit2, had kan geloof ik nog goedkoper:
http://www.hollandsnieuwe.nl/familie-vrienden-aanmelden
Als je een invite krijgt van iemand ie al lid is. Hoef je geen aansluitkosten te betalen en krijgt degene die je uitnodigt ook nog eens 10 euro tegoed.

[ Voor 14% gewijzigd door xileS op 14-05-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 23:39

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Geen matches
Na het lezen van alle klachten over HN op diverse fora en die rare 100kb afrond constructie, heb ik toch maar besloten hier vanaf te zien. Ziggo Mobiel biedt voor nagenoeg hetzelfde geld veel meer (meer dan ik nodig heb) en is dus ondanks het maandelijkse vervallen van de rest van je bundel (geld!) de meeste bang for bucks.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:22

XanderDrake

Build the future!

Geen matches
Nou bang-for-buck, ik kreeg deze aanbieding net in de mail en ik moet zeggen dat je wel héél lekker zit:
https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs

€11 voor 275min, 1275 sms en 500mb plus een instap Android smartphone (waarde ~90€)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
XanderDrake schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:22:
Nou bang-for-buck, ik kreeg deze aanbieding net in de mail en ik moet zeggen dat je wel héél lekker zit:
https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs

€11 voor 275min, 1275 sms en 500mb plus een instap Android smartphone (waarde ~90€)
Het is wel of en of en of. Dus niet en, en, en. Dus gewoon een normaal HN-abo van 275 min/mb/sms + 1000 sms + 500 mb. Enige interessante is dan mogelijk de prijs. Tenzij het hier weer eens om een cashback gaat.

Eens op de site van SM en HN gekeken. Het is dus echt een gewone aanbieding die je bij HN ook kunt krijgen. Alleen krijg je bij SM een cheap telefoontje erbij.

[ Voor 11% gewijzigd door ManiacsHouse op 16-05-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-01 19:06
Geen matches
Ik kan zo niet zien of de telefoons die aangeboden worden voordelig zijn. Die experia e1 heb ik toen een behoorlijk positieve review van gelezen maar later las ik weer iemand die zei dat je beter een motorola kon kopen. Die had betere specs en kostte in de actie minder.

En fin: het volledige aanbod van HN:
https://www.dropbox.com/s...-14%2020%2015%2047.png?m=
(Weleens geprobeerd een bestand in je dropbox te delen met en iphone? Wat een ramp!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
Geen matches
Weet iemand wat je beltegoed doet na moment van contract verlening? ik ga van 275 +500mb a 14euro/maand naar 275+500mb+1000sm a 11euro/maand.

Contract gaat over op 30 juni. Heb nu 26 euro beltegoed, per 30 mei de max van 31.50 ofzo, en ik ga in juli naar de VS. zou zonde zijn dat het dan op 30 juni ineens 'verdampt', net voordat ik het juist nodig ga hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Geen matches
tijdens verlenging stond er bij mij dat je het tegoed meenam met de verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597496

Ik ben van plan een nieuw mobiel te bestellen bij HollandsNieuwe. Bij dit mobiel zit een abonnement met 275 minuten/sms/mb's en 500mb extra. Nu vraag ik mij het volgende af: als ik mijn internet gebruik, waar gaat dat dan eerst vanaf? Van die 500mb of van die 275 multiepunten?

Kan iemand mij daar helderheid over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Geen matches
500MB eerst. Staat al een paar keer genoemd in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597496

Geen matches
Bolletje schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:56:
500MB eerst. Staat al een paar keer genoemd in dit topic.
Oké, super bedankt! :)
Ja, dat dacht ik al wel, maar had niet zo'n zin om alle berichten terug te moeten gaan lezen in de hoop het ergens te vinden. Sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Vind ik ook niet meer dan redelijk. Ikzelf beantwoord graag dezelfde vraag meerdere keren als het niet veel moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:24
Geen matches
HBSVDK schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:09:
Weet iemand wat je beltegoed doet na moment van contract verlening? ik ga van 275 +500mb a 14euro/maand naar 275+500mb+1000sm a 11euro/maand.
Mijn abonnement is sinds 16 mei verlengd, van 275 min/sms + 500mb naar 550min/sms/mb, en het resterende beltegoed is netjes meegegaan. Staat ook allemaal netjes in Mijn HN, inclusief een duidelijke beschrijving welk deel van het bedrag tot wanneer geldig is.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Geen matches
funk80 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:30:
[...]

Ook ik had deze aanbieding gezien van de Huawei G6 voor 72,- .
Dit toestel staat er echter niet meer bij als je een los toestel wilt kopen als bestaande sim only klant.
Weet iemand of dit toestel wel te kiezen is als je je abonnement kan verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
Geen matches
Megapaul schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 21:30:
[...]Ook ik had deze aanbieding gezien van de Huawei G6 voor 72,- .
Dit toestel staat er echter niet meer bij als je een los toestel wilt kopen als bestaande sim only klant.
Weet iemand of dit toestel wel te kiezen is als je je abonnement kan verlengen?
De G6 los bijbestellen als bestaande sim-only klant kan soms paar dagen wel, dan weer paar dagen niet. Dus kwestie van regelmatig kijken.
Op dit moment kan je idd de G6 kopen als je je abo moet verlengen. Het nadeel is dan wel dat de abonnementskosten (buiten de 3 euro per maand voor de foon) hoger zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door ArnoJeroen op 30-05-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Geen matches
ArnoJeroen schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:35:
[...]

De G6 los bijbestellen als bestaande sim-only klant kan soms paar dagen wel, dan weer paar dagen niet. Dus kwestie van regelmatig kijken.
Op dit moment kan je idd de G6 kopen als je je abo moet verlengen. Het nadeel is dan wel dat de abonnementskosten (buiten de 3 euro per maand voor de foon) hoger zijn.
Dank je voor het nakijken. :)
Ik zag inderdaad dat een sim only met een toestel duurder is dan alleen een sim only bij een nieuw abonnement.
Ik ga regelmatig kijken op de site en zodra deze weer beschikbaar is het losse toestel bestellen.
Ook zal ik dat hier neerzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 05:50
Geen matches
Bij mij staat 'ie nu op 72 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
Geen matches
Momenteel de LG G2 mini en Sony Xperia Z voor €192, maar voor hoelang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Geen matches
musicfreak schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 06:43:
Bij mij staat 'ie nu op 72 euro...
Shit ik zie je berichtje nu pas.... De G6 staat er nu niet meer tussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Laatst online: 20:33
funk80 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:55:
Momenteel de LG G2 mini en Sony Xperia Z voor €192, maar voor hoelang...
Dat is inderdaad wel erg goedkoop, vraag me af of het een fout is op de website.

De Xperia Z is bij HollandsNieuwe €192 en in de pricewatch €317

De LG G2 Mini is bij Hollandsnieuwe €192 en in de pricewatch €248.70

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:28
Waar ik over het algemeen tevreden over ben mbt HollansNieuwe gaat de overstap voor mijn vader naar HollandsNieuwe totaal niet vlekkeloos! Vorige week is bij hem nummer portering in gang gezet en afgerond. Hij heeft zijn nummer zelf niet opgezegd dit is allemaal door HollandsNieuwe geregeld. Vanaf dat moment is zijn nummer niet meer bereikbaar en kan hij er niet meer mee bellen. Als ik naar zijn numner bel krijg ik te horen "dit nummer is niet meer in gebruik". Gegevens en nummer staan goed in het klanten systeem. Hij is nu als nieuwe klant een week verder en er is nog geen oplossing geboden. Via Facebook is uiteindelijk nog voor het weekend contact geweest dat het naar een andere afdeling is overgezet. Ondertussen krijgt mijn vader telefonisch adviezen om zijn instellingen nog maar eens opnieuw na te lopen of het met een ander toestel te proberen. Uiteraard allemaal geprobeerd maar zonder succes.
Iemand die vergelijkbare problemen had / heeft met nummer portering naar HollandsNieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geen matches
Nee. Hier al 5 mensen in mijn omgeving omgezet naar HN (zou er geld voor moeten krijgen;) ) en allemaal vlekkeloos. Ook het direct aanpassen van de simkaart bij aansluiting ging goed.

Ik zou ze als ik jou was voorstellen de simkaart te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:28
Freakster86 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:35:
Nee. Hier al 5 mensen in mijn omgeving omgezet naar HN (zou er geld voor moeten krijgen;) ) en allemaal vlekkeloos. Ook het direct aanpassen van de simkaart bij aansluiting ging goed.

Ik zou ze als ik jou was voorstellen de simkaart te vervangen.
Bedankt voor de tip!
Ik ga er even achteraan.

Edit:
Ik zit toch met een vraag.
Waarom eigenlijk een simkaart vervangen?

In zijn toestel staat alles goed ingesteld.
Ik vraag me sterk af of dit wel aan de simkaart ligt. Ik denk zelf dat de portering niet goed gegaan is. Dat HollandsNieuwe daar na ruim een week nog geen oplossing voor heeft geboden is teleurstellend te noemen. Mijn vader zit nu met een nieuw contract zonder dat hij er gebruik van kan maken. Andere optie is om zelf dan maar een nieuw nummer aan te vragen. Iets wat niet had gehoeven als HollandsNieuwe de portering goed had laten verlopen...

[ Voor 41% gewijzigd door Mabili op 02-06-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geen matches
Daar heb ik naar gekeken, maar afsluiten via een andere site en de bijbehorende cashback is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
Geen matches
Megapaul schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:53:
[...]Dank je voor het nakijken. :)
Ik zag inderdaad dat een sim only met een toestel duurder is dan alleen een sim only bij een nieuw abonnement.
Ik ga regelmatig kijken op de site en zodra deze weer beschikbaar is het losse toestel bestellen.
Ook zal ik dat hier neerzetten ;)
De G6 is op dit moment nog niet los te verkrijgen, en de prijs is verhoogd naar €120.
Op dit moment is wel de P6 los te verkrijgen (voor sim-kaart-houders) voor €144.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Laatst online: 18-04 12:45
Geen matches
2 jarig nieuw abonnement , Sim Only
550 Min + 1000 SMS + 500 MB (14.4 Mb/s)
Gehele looptijd: € 14,00

Ik kan deze aanbieding alleen vinden op ander sites dan de eigen site van Hollands Nieuwe.
Bijvoorbeeld een Belsimpel is dat te vertrouwen ook m.b.t. nummer behoud?

Maar is wel heel goedkoop toch? als je het vergelijkt met Symio voor 13 euro krijg je daar 300 min/sms en 500 mb. Zijn er nog adders onder het gras bij HN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
dreamwalker schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:53:
2 jarig nieuw abonnement , Sim Only
550 Min + 1000 SMS + 500 MB (14.4 Mb/s)
Gehele looptijd: € 14,00

Ik kan deze aanbieding alleen vinden op ander sites dan de eigen site van Hollands Nieuwe.
Bijvoorbeeld een Belsimpel is dat te vertrouwen ook m.b.t. nummer behoud?

Maar is wel heel goedkoop toch? als je het vergelijkt met Symio voor 13 euro krijg je daar 300 min/sms en 500 mb. Zijn er nog adders onder het gras bij HN?
Is gewoon op de site van HN te vinden hoor: http://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only-aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Laatst online: 18-04 12:45
Geen matches
mmm, inderdaad overheen gelezen dan denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
De Xperia Z is bij HollandsNieuwe €192 en in de pricewatch €317

De LG G2 Mini is bij Hollandsnieuwe €192 en in de pricewatch €248.70
De HTC One M7 staat er nu ook op voor € 336 pricewatch € 388,90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:53
Geen matches
dreamwalker schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:53:
Vorige maand was het nog een euro minder, dus die prijs kan zeker. Data afronding werkt anders dan bij Simyo (neem aan dat je die bedoeld?), daar is genoeg over te vinden in dit topic. En het is een ander netwerk (Vodafone ipv KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb die Sony Xperia Z besteld en ontvangen. Nu is de verpakking echter niet verzegeld. Hebben jullie dit ook of hebben mensen die al eerder een telefoon via HN hebben gekocht dat ook gehad? Ik heb Sony gebeld en die zeggen dat normaal gesproken de telefoons (mits nieuw) gewoon verzegeld zijn. Hollandsnieuwe is weer eens goed bereikbaar... 8 wachtenden voor u en na 10 minuten nog geen gehoor. Heb ze maar een tweet gestuurd.

Gezien de (zeer) lage prijs van de Xperia Z zou je bijna gaan denken dat het om refurbished toestellen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
Freakster86 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:23:
Ik heb die Sony Xperia Z besteld en ontvangen. Nu is de verpakking echter niet verzegeld. Hebben jullie dit ook of hebben mensen die al eerder een telefoon via HN hebben gekocht dat ook gehad? Ik heb Sony gebeld en die zeggen dat normaal gesproken de telefoons (mits nieuw) gewoon verzegeld zijn. Hollandsnieuwe is weer eens goed bereikbaar... 8 wachtenden voor u en na 10 minuten nog geen gehoor. Heb ze maar een tweet gestuurd.

Gezien de (zeer) lage prijs van de Xperia Z zou je bijna gaan denken dat het om refurbished toestellen gaat...
Ik heb een Huawei G6 (voor slechts €72) bij HN gekocht. Deze was verzegeld en brand-new, ook alle beschermfolies zaten er nog op.
Ik vraag me idd ook af hoe ze soms zulk extreem lage prijzen kunnen bieden. Parallele import? Refurbished?
Soms zie je bijvoorbeeld ook dat de P6 ineens weer een paar uur leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen matches
Ik had een tijdje terug een Sony Xperia telefoon bij de mediamarkt gekocht, die was ook niet verzegeld door Sony zelf. Plastic zat er wel gewoon allemaal op. Dacht dat dit normaal was bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Geen matches
Ik ben sinds 2 maanden na een week door mn databundel heen. Heeft iemand hier ook last van? (iPhone 5, iOS7)

Pagina: 1 ... 24 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie