Freakertje schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:00:
Ik zie nu de volgende aanbieding voor een nieuw Sim Only abbo:
- 24 mnd
- Bundel 550 voor €10,-
- Extra: 1000 SMS voor €0,- (korting van €10,-, 24 mnd)
- Extra: 500MB voor €3,- (korting van €7,-, 24 mnd)
Totaal: €13,- p/m
Klopt dat wel? In het kader van: wat te mooi is om waar te zijn...?
Verder twijfel ik ook door die data afronding, ik ben nog een dumbphone gebruiker, wil over naar de Nokia Lumia 1320 en heb daar dus wel internet bij nodig. Alleen mijn verbruik schommelt nogal, dus het is wel prettig als ik de bundel langer houdbaar kan houden en volgens mij is HN momenteel de enige die dat aanbiedt, tenzij ik op prepaid blijf en dus fors hogere tarieven betaal voor het internet....
Dat is een betere aanbieding wat ik nu heb (2 jaar voor 13,50, zonder de 1000 SMS)
Ik was aan het kijken voor een sim only voor mijn moeder. Het liefst een zakelijke abo, maar ik zie dat voor hetzelfde abo 5 euro duurder is.. Ik weet niet wat de voordelen zijn van die zakelijke abo. Want volgens mij kan ik ook gewoon de consumenten abo nemen en de zakelijke rekening opgeven en de maandelijkse facturen inboeken. Alleen zal dit officieel vast niet mogen, omdat de bedrijfsnaam dan niet op de factuur staat. Maar dit is ook makkelijk op te lossen door bedrijfsnaam bij voor en achternaam in te vullen.
Of kan ik beter toch een prive abo nemen?
Trouwens, als ik nu een nieuwe sim only bestel, hoe lang duurt het voordat ze hem bezorgen?
/edit, binnnen enkele dagen staat er op de site.
/edit2, had kan geloof ik nog goedkoper:
http://www.hollandsnieuwe.nl/familie-vrienden-aanmelden
Als je een invite krijgt van iemand ie al lid is. Hoef je geen aansluitkosten te betalen en krijgt degene die je uitnodigt ook nog eens 10 euro tegoed.
[
Voor 14% gewijzigd door
xileS op 14-05-2014 13:12
]