Anoniem: 484924 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:38:
Afgelopen weekend ontdekte ik dat de opwaardeerservice niet werkt, ondanks dat ik ingesteld heb dat er automatisch mag worden opgewaardeerd wanneer mijn saldo onder de 3 euro zakt...
Vanmiddag maar even de klantenservice gebeld en kreeg ik voor 15 ct/min te horen dat de service al sinds vorige week donderdag (!!!) niet meer werkt door technische problemen...
enz...
Ook hierzo gaat het verkeerd, de maandelijkse afschrijving is netjes afgeschreven van de bank, maar het aanvullen van het beltegoed? ho maar.... nu ben ik nog gelukkig met het feit dat er nog aardig wat beltegoed was opgespaard, dus voorlopig nog geen problemen met bellen maar links en rechts om mij heen worden de aansluitingen van Hollands Nieuwe geblokkeerd, wegen geen tegoed meer, terwijl automatisch opwaarderen aanstaat, en herhaaldelijke handmatige opwaarderingen worden uitgevoerd (of igg geprobeerd)
Dit is echt een flinke misser (vooral de blokeringen) en voor mij zeker een reden om na 2 jaar (nog 5 maandjes te gaan) te stoppen met Hollands Nieuwe.
Het product zit zeer goed in elkaar, met oa de 3 maanden houdbaarheid, gunstige tarieven, geen buitenbundel tarief wat extreem is, goed werkende website, en nette fakturen,
maar technische nog nooit zoveel probleempjes gehad, met slechte geluidskwaliteit (nu gaat het redelijk), dagen lang geen service (iets met Home Location Register of zoiets) een brandje bij Vodafone, en bepaalde tijden gewoon geen mogelijkheid om gesprek op te zetten (te druk..)
Het mag dan wel op het vodafone netwerk zitten, maar Teleena heeft zeker weten niet die kwaliteit..