E90 3er is idd een beetje saai.deepbass909 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:54:
Het ging nog om de vorige 3. Zijn argumenten waren simpel, het interieur is saai (gold zeker voor de vorige 3 ten opzichte van de S60) en het rijcomfort was minder. Dat laatste is echt een puur waarde oordeel, ik zou de Volvo waarschijnlijk veel te zacht vinden. Maar in alle eerlijkheid heb ik met beiden geen ervaring. Als de huidige 3 qua stugheid ook maar iets lijkt op de 1, zou ik hem waarschijnlijk ook al te hard vinden.
Mijn E36 stuurt heel direct en rijdt prettig, maar vangt kleine hobbels wel wat beter op (in mijn ogen) dan de huidige 1... Dat deed de Compact al, en de Cabrio doet dat nu ook. Maar ze rollen ook wel iets meer in de bochten.
Ik was bij een introductie van de nieuwe S60 op de anwb test baan. Toen in alle S60's gereden die er toen waren (D3,D5, T3, T5, T6)
Echt heel anders dan alle andere volvo's. Standaard in Europa ook het sport onderstel (in Amerika optioneel)
Hij kan imo nu net een beetje bij benen met de A4 en E90 3er. Maar ik denk bij langerna niet met de nieuwe 3er.
Ik denk dat jij hem ook wel fijn vind. Stuurt veel strakker dan welke volvo dan ook. (even de huidige S30 er buiten gelaten)
Ik viel altijd in slaap als ik in een volvo moest rijden. Bij de S60 zeker niet meer het geval
[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 02-12-2011 14:26 ]