Het grote BMW-topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 74 Laatste
Acties:
  • 336.668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens tussen de 1000 en 1500 ben je voor origineel + banden gewoon kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:46

PauseBreak

derp!

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Jammer dat ze niet meer aan V8 diesels doen. Maar deze zal vast ook wel lekker rijden :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
dj_raoul schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:23:
[...]

Een X5 koop je al voor 10k. Als dat veel te duur is op je 26e dan moet je toch gaan proberen íets meer van je leven te maken... ;)
Gaat meer om de maandelijkse kosten ;)

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
multipasser schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:02:
Ik ben aan het uitkijken voor een set velgen met winterbanden voor de e61.
Er zitten nu 18'rs onder en die zijn wat prijzig. 300+ het stuk.

ik heb een setje van originele 17inch bmw velgen gevonden met Goodyear RTF in bijna nieuwstaat voor 1200. goede prijs?
Niet heel goedkoop maar de vraag is natuurlijk, wat is bijna nieuwstaat? Nieuwe banden of is er al 2 jaar op gereden maar zien ze nog goed uit?

Dit is overigens de prijslijst van de dealer.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:06
Daniel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:05:
Dit begint een beetje op een potje 'mijn snikkel is groter/mooier/duurder/glimmender dan de jouwe' te lijken. Zullen we allemaal onze broek weer dichtmaken en het weer over BMW's hebben?
Glimmender?? Is dat ook al een criterium?? *gloemp* :N Kan dat met een spulleke uit een potje?

Vooruit. *zippppp*

Drie kinderen dat doe je natuurlijk zelf en als je van je vrouw een Volvo moet kopen dan kun je haar ook best overtuigen van een mooie Touring. Et voila, bruggetje naar BMW :)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Daniel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:08:
Vind het niet bijzonder cheap. Ik heb vorig jaar gewoon bij de dealer een set originele 17"-ers gekocht + nieuwe winterbanden voor 1500 of daaromtrent.
Mm waarom zitten we hier dan rond de 2k voor een set?
17inch a-merk bandjes zit je rond 200 a 220 per band. En dan nog de velgen!

Goedkoopste dat ik op bmw.be vindt voor de nieuwe 5reeks:
Sterspaak 327, complete set wielen met winterbanden en dat is 2199euro incl. btw.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

• MrFl0ppY
Tsja als ik mijn geposte prijslijst even bekijk dan zijn de 327+RFT inderdaad 2200€. Echter kun je ook voor de 243 non RFT gaan en die zijn maar 1400€.

De 327 zijn overigens velgen voor de F12/F13.

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Waarom RFT kopen? Minder comfortabel, de kans dat een band lek gaat zou ik persoonlijk nemen. (amper mee gemaakt)

>PC specs<

Verwijderd

Wat wil je met een RFT doen dan ? Ben je bang dat je beschoten wordt ?

Op een RFT rij je echt niet naar huis hoor al hij lek is.... wil je niet.

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:52
KappeNou schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:46:
Waarom RFT kopen? Minder comfortabel, de kans dat een band lek gaat zou ik persoonlijk nemen. (amper mee gemaakt)
Omdat BMW tegenwoordig geen reservebanden meer heeft? Mijn pa's E91 werd standaard met runflat banden geleverd. Je mocht er geloof ik nog iets van 80 km/h mee rijden als hij lek was.

@RutgerM, naar huis rijden op een runflatband was op die E91 prima te doen iig.

[ Voor 9% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 24-11-2011 11:18 ]

dot.blaat

Verwijderd

Rostvertol-Mil schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:18:
[...]

Omdat BMW tegenwoordig geen reservebanden meer heeft? Mijn pa's E91 werd standaard met runflat banden geleverd. Je mocht er geloof ik nog iets van 80 km/h mee rijden als hij lek was.

Dan ben ik hier toch meer van gecharmeerd:

YouTube: how to make Rhinotire

• KappeNou
Rostvertol-Mil schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:18:
[...]

Ze leveren toch gewoon zo'n reparatie setje?
De voordelen van alleen kunnen door rijden wanneer 1x in de 10 jaar me band lek is wegen voor mij niet af tegenover de kosten en comfort nadelen.

>PC specs<

Verwijderd

KappeNou schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:26:
[...]

Ze leveren toch gewoon zo'n reparatie setje?
De voordelen van alleen kunnen door rijden wanneer 1x in de 10 jaar me band lek is wegen voor mij niet af tegenover de kosten en comfort nadelen.
Inderdaad, en anders kun je altijd nog de ANWB bellen!

• multipasser
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:12:
Wat wil je met een RFT doen dan ? Ben je bang dat je beschoten wordt ?

Op een RFT rij je echt niet naar huis hoor al hij lek is.... wil je niet.
?
Ik heb 2x meer dan 80km gereden op platte RTF.
Blij dat ik ze had!

Eénmaal op de brennerpas tijdens een storm snachts.
Daar wil je geen band vervangen!

Een amiga 500 met 512 kb ram !

• KappeNou
Ik heb voor wat anders gekozen O-) ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sjvaVK43J4Q]

>PC specs<

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Ik kan het tussen de pixelblokken niet zo goed lezen, staat er nu "driven by insanity" ?

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zijn er mensen die dan echt RFT niet leuk vinden? Ik vind het juist leuker, beter stuurgevoel imo. (BMW 120d).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20
Snake schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:20:
Zijn er mensen die dan echt RFT niet leuk vinden? Ik vind het juist leuker, beter stuurgevoel imo. (BMW 120d).
Dat is vreemd, want ik lees juist overal verhalen van 1-rijders die overgestapt zijn op non-rft en daardoor voelbaar meer grip en directer stuurgedrag waarnemen. Misschien dat dit voor de nieuwere rft's niet meer geldt dan. Welke banden had je hiervoor op je Einzer?

[ Voor 5% gewijzigd door Het Fantoom op 24-11-2011 18:30 ]

• mr_petit
  • Laatst online: 01:18

mr_petit

opperprutser

Ik heb zelf rft's op m'n z4 gehad. Goed, heel andere auto dan een 1 (ook andere maat lijkt me), maar ik vond het prutbanden (origineel bridgestone potenza's). Extreem veel last van spoorvorming (ik was bijna bang dat m'n stuurbekrachtiging stuk was (sticky steering)), en extreem oncomfortabel. Grip en wendbaarheid was wel goed, maar niet beter dan een normale band. Dan kan je beter voor stuggere vering/schokdempers of een zwaardere stabilisatorstang kiezen. Dan krijg je voor de vermindering van comfort ten minste meer grip of wendbaarheid terug. Voor een beter stuurgevoel zijn er dus m.i. mogelijkheden die een stuk effectiever zijn. En als je de prijs van een rft ziet wellicht ook nog goedkoper :P

En op rft's mag je ook maar 80km afleggen als ie lek is. Dat is voor bijv een 5 serie een beetje rare keuze omdat die auto in een segment zit waarbij mensen lange afstanden afleggen (vertegenwoordigers etc). Als je dan verder dan 80km van huis bent, en het is al laat (dus na 17.00u oid, de plaatselijke bandenboer is dicht), dan kan alleen de wegenwacht je nog helpen met een lekke band, en die kan volgens mij alleen maar iets als het op te lossen is met een prop. Anders wordt het afslepen (dus bij bijv een klapband). Je mist wat dat betreft dus duidelijk een stukje betrouwbaarheid in die klasse, en dat is in die klasse volgens mij niet zo gewenst.
Ik vond het iig een rare keuze dat er geen thuiskomertje oid meer in geplaatst kan worden.
De keuze voor rft kan ik dus begrijpen uit gemak, maar het is geen alternatief voor een reserveband.

[ Voor 9% gewijzigd door mr_petit op 24-11-2011 19:23 ]

"man is not truly one, but truly two,"

• KappeNou
Komt ie! Prijzen nieuwe 3er in Amerika

328i: $35,795

Hierin zitten ook de volgende opties:
Set to arrive in February, the 328i will come nicely equipped with an eight-speed automatic transmission, iPod/USB/Bluetooth connectivity and a 6.5-inch iDrive display.
335i: $43,295

8)7

>PC specs<

• Het Fantoom
Geeft maar weer aan wat voor belachelijk hoge winstmarges er opzitten hier (afgezien van de bak belasting die erbij komt). En dan is het daar ook nog goedkoop tanken met je 335i, niet eerlijk...

[ Voor 26% gewijzigd door Het Fantoom op 24-11-2011 21:16 ]

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:11
32.500 euro

hier (E90, heb nog geen prijs van de F20):

56.000 euro

Niet flauw gaan doen over dat beetje extra he? Koop de auto hier en help een Griek de winter door *O*

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
t_captain schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:17:
[...]

32.500 euro

hier (E90, heb nog geen prijs van de F20):

56.000 euro

Niet flauw gaan doen over dat beetje extra he? Koop de auto hier en help een Griek de winter door *O*
Ze hebben natuurlijk een grotere afzetmarkt in de VS en die prijzen zijn daar gewoon normaal.

Beetje zoals het internet in Nederland versus België :+

• fsfikke
  • Niet online
Ook met die prijzen worden het daar als dure auto's gezien. Als ze dezelfde prijzen zouden vragen als in Europa zouden ze die dingen nooit verkopen.

• Het Fantoom
fsfikke schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:38:
Ook met die prijzen worden het daar als dure auto's gezien. Als ze dezelfde prijzen zouden vragen als in Europa zouden ze die dingen nooit verkopen.
Hoezo wordt dat als duur gezien? Een 328i voor 25K, daar haal je hier een kale Golf 1.4TSI voor. En de brandstof is veel goedkoper, hoe het met verzekeren/wegenbelasting/onderhoudskosten zit weet ik niet, wordt daar dan weer grof meer voor gevraagd? Of verdienen de Amerikanen gewoon veel minder?

• fsfikke
  • Niet online
Duur tov de concurrentie natuurlijk. Denk je dat elke doorsnee Amerikaan in een Mercedes rondtuft en dat alleen de rijke elite zich Chevy's kan veroorloven?

• Het Fantoom
Waarom zou je nog een Chevy kopen als je voor 25.000 euro een splinternieuwe 328i haalt? En wat kost een 120i daar, verhoudingsgewijs dik onder de 20K lijkt me dan?

• fsfikke
  • Niet online
Ten eerste werken ze daar niet met Euro's en ten tweede verkopen ze er geen 120i's.

Het heeft totaal geen zin om die dingen direct met elkaar te vergelijken. Gelukkig maar, anders zou je er al snel heel droevig van worden.

[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 24-11-2011 23:23 ]

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Het Fantoom schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:18:
Waarom zou je nog een Chevy kopen als je voor 25.000 euro een splinternieuwe 328i haalt? En wat kost een 120i daar, verhoudingsgewijs dik onder de 20K lijkt me dan?
Omdat een Chevy nieuw 20.000 euro is, en je daar een way, way, waaaaaaaay grotere auto voor krijgt :Y)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Snake schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:20:
Ik had Michelin Pilot Sport runflats op 18" onder m'n Z3 maar ben overgestapt op non-runflat. Het scheelt best veel in comfort en aanschafprijs. Daarbij is een runflat imo nutteloos als je geen bandenspanningssensoren hebt. Je moet dan maar net doorhebben dat één van je runflats leeg is?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Daar haal je voor 25k een mustang of charger oid met 500pk... (dat is dus 2x zoveel als die 328 8)7 )
Da's naar rato hetzelfde als de keuze tussen een golf gti en een 1.4tje
(of eigenlijk een civic type R (of zo'n soort auto) tov een golf 1.4 (om maar ff 2 werelddelen in de vergelijking eveneens op te nemen)

[ Voor 13% gewijzigd door mr_petit op 25-11-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000

BrZ

MadMarky schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 00:12:
[...]

Ik had Michelin Pilot Sport runflats op 18" onder m'n Z3 maar ben overgestapt op non-runflat. Het scheelt best veel in comfort en aanschafprijs. Daarbij is een runflat imo nutteloos als je geen bandenspanningssensoren hebt. Je moet dan maar net doorhebben dat één van je runflats leeg is?
Je mag daarom ook geen runflats gebruiken als je geen bandenspanningsmeter hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Over autorijden in de VS, wat jatwerk van een expat uit een ander topic:
De kosten voor een wagen zijn in de VS enorm laag ivm België, ik heb een toyota auris in belgië en deze kost mij in totaal 260 euro per jaar aan belasting, 350 euro aan inschrijvingstaks (eenmaling), aankoopprijs ong 18000 euro, verzekering (full omnium) 109 euro/maand, verbruik 4.8l/100km diesel aan momenteel 1.5eur/l. In de VS bezit ik een Nissan GTR, nieuwe model, aankoopprijs 91.000 dollar, 8 dollar inschrijvingstaks (ophalen nummerbord), verkeersbelasting nooit aangehad, registration 16 dollar, insurance 92 dollar (vergelijkbaar met full omnium), verbruik 19.0l/100km benzine (ik gebruik hem zelden!) aan ongeveer 0.4 dollar/
Als autoliefhebber natuurlijk iets om jaloers op te zijn. Een 328 voor 33k $, tja.... Iets verder op in zijn verhaal ging het over een blessure aan z'n knie waar hij een kijkoperatie voor nodig had. 2 dagen ziekenhuis en even 64.000 dollar aftikken... Maar ja wat moet je met een knie als je schitterende BMW's kunt kopen voor weinig :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dat is als je geen verzekering hebt he. Netto gezien is het daar niet zoveel goedkoper. Het verschil is gewoon dat die verzekering niet verplicht is. Als je alles uitrekend zit je niet zoveel goedkoper.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Als je verder kijkt in dat topic zie je ook dat hij die 64k niet hoefde te betalen omdat zijn zorgverzekering in België het dekte (tot een plafond van 100k)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Het punt was meer dat auto's wel een stuk goedkoper zijn in de VS (iets om jaloers op te zijn? Zeker!), maar dat dat niet voor alle goederen/diensten geld en we echt niet jaloers te zijn op het leven in general daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
mr_petit schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 00:49:
[...]

Daar haal je voor 25k een mustang of charger oid met 500pk... (dat is dus 2x zoveel als die 328 8)7 )
Da's naar rato hetzelfde als de keuze tussen een golf gti en een 1.4tje
(of eigenlijk een civic type R (of zo'n soort auto) tov een golf 1.4 (om maar ff 2 werelddelen in de vergelijking eveneens op te nemen)
Voor 25K haal je een instap V6 mustang. Overdrijven is ook een vak ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is iets overdreven, maar voor 25.000 euro (30k dollar), heb je wel de Mustang GT, met 5.0 V8 en 420pk ;)
Omdat er duizenden dollars tussen zitten. $35.000,- voor een 328i en $22.000,- voor een Chevy is nog steeds een aardig verschil.

Daarbij, Amerikanen houden van Amerikaanse auto's. De automaat, de wegligging, de motor, allemaal totaal anders dan de BMW, en de Chevy doet, en de Chevy doet wat de Amerikaan wil.

Wat wij mooi vinden, vindt 90% daar niet ;) Daar vinden ze de S-tronic/SMG zenuwachtig, de x28i emotieloos en de vering te hard. En daar ook nog eens 15K extra voor betalen ;)

Het is misschien wel gek, maar ik snap het wel. Ik moest vorige maand 800 kilometer rijden in Florida voor mijn werk. Dat heb ik gedaan in een gloednieuwe Mustang, en dat was geweldig. Geen moment dacht ik: Had ik maar een 328Ci. Die Mustang past daar.

[ Voor 82% gewijzigd door PWM op 25-11-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
23k dollar is een kleine 17k euro, maar hij overdrijft inderdaad wel. Een Shelby 500 (met 550 pk) kost je altijd nog 37k euro. Cheaper is de Boss 302 editie die voor net iets meer dan 30k euro een respectabele 444 pk op de been brengt 8)7

Maar goed over de verschillen in aanschafprijzen tussen NL en de VS is een ander topic, voor ons als liefhebbers is het best pijnlijk om te zien dat we aan de overkant van de plas voor de helft van het geld een klasse hoger rijdt dan hier mogelijk is. Maar goed je kan ook naar Denemarken kijken, daar kost een instap 3-serie dik 60 ruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
80% BPM, bam! Deens maatje is iets hoogs bij I/O-interactive, die rijdt een E46 318Ci en is qua auto echt een baas daar in de straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

KappeNou schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:45:
[...]

Voor 25K haal je een instap V6 mustang. Overdrijven is ook een vak ;)
Voor 29k dollar heb je daar een mustang gt met 412 pk.
Ok, niet helemaal het dubbele, maar die auto kost slechts 22k euro. Dat komt overeen met 53,40 euro/pk.
De bmw kost 27k euro (26954), met 245pk dat komt overeen met 110 euro/pk.
Naar rato meer dan 2x zo duur per vermogenseenheid.
Niks overdrijven dus.....gewoon rekenen (en daarna plannen maken om te verhuizen....)
PWM schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:50:
En daar ook nog eens 15K extra voor betalen ;)
Vergeet niet dat je voor de diverse opties bij bmw ook nog een sloot geld bijkomt.... navi, leer, goed geluidssysteem xenon verlichting. Bij bmw betaal je voor zo'n set opties doorgaans 10k (dus bijna 15k dollar). De meeste amerikanen hebben dat standaard of in een veel goedkoper pakket (doorgaans wel met mindere kwaliteit materialen, maar goed, ook 3x zo goedkoop oid)

Qua denemarken: volgens mij is daar wegenbelasting etc (voor altijd!) bij de bpm inbegrepen; althans dat was vroeger zo. Daarom rijden ze (na die dure aanschaf) een eeuwigheid in dezelfde auto.(en zie je daar relatief veel oudere autos)
Ga je dat omrekenen naar diesels hier, dan denk ik dat je wellicht zelfs in denemarken goedkoper uit bent als je niet vaak van auto wilt wisselen. Een beetje diesel in nl kost ook 1700/jaar wegenbelasting (5 serie oid).
Het zou een interessante berekening zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door mr_petit op 25-11-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
EvaluationCopy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:23:
80% BPM, bam! Deens maatje is iets hoogs bij I/O-interactive, die rijdt een E46 318Ci en is qua auto echt een baas daar in de straat.
Die heb ik ook :*) maar ik ben niet echt de baas in de straat :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
320Ci hier en ook geen baas...

da's onze achterbuurman met z'n 3.0 CSi uit 1978 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

t_captain schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:30:
320Ci hier en ook geen baas...

da's onze achterbuurman met z'n 3.0 CSi uit 1978 :D
Dan is hij zeker een baas, want dan heeft hij de enige 3.0CSi die uit 1978 komt als ik het niet mis heb. Maar op internet kan ik ook alleen maar vinden dat die tussen 1971 en 1975 werd geproduceerd.

Maar afgezien van dit nerdige cijfergeneuk is dat natuurlijk zeker een droomauto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
mr_petit schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:51:
[...]

Voor 29k dollar heb je daar een mustang gt met 412 pk.
Ok, niet helemaal het dubbele, maar die auto kost slechts 22k euro. Dat komt overeen met 53,40 euro/pk.
De bmw kost 27k euro (26954), met 245pk dat komt overeen met 110 euro/pk.
Naar rato meer dan 2x zo duur per vermogenseenheid.
Niks overdrijven dus.....gewoon rekenen
Je had het over 500pk, toch niet over 400? Nogal een verschil in vermogen als ik bv een e39 en e60 m5 vergelijk.
Maar daniel heeft al mooie voorbeelden gegeven. Hoef ik niet meer te geven toch? ;) no offence

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
zimbab schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:45:
[...]

Dan is hij zeker een baas, want dan heeft hij de enige 3.0CSi die uit 1978 komt als ik het niet mis heb. Maar op internet kan ik ook alleen maar vinden dat die tussen 1971 en 1975 werd geproduceerd.

Maar afgezien van dit nerdige cijfergeneuk is dat natuurlijk zeker een droomauto!
Hmm, ik zal het jaar verkeerd hebben onthouden denk ik.

Ik zit wat op Wikipedia te bladeren en: wat waren BMW's toen hun tijd vooruit qua styling!

Als je die CSi ziet, denk je eerder aan een auto van eind jaren '70 dan aan 1971-1975. Hetzelfde gevoel bij de eerste 5-serie; dat lijkt ook een auto van rond 1980 en niet op een van 1972/1973. En de M1? Dat lijkt eerder een tijdsgenoot van de Ferrari Testarossa dan van de 512BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
EvaluationCopy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:23:
Dat hangt natuurlijk van de straat af, maar over het algemeen rijdt men in Denemarken niet in andere auto's dan in NL volgens mij. Tijdens meerdere bezoekjes aan Denemarken is mij dat althans niet opgevallen, ook was mijn E46 bepaald geen 'head turner' aldaar.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

KappeNou schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:54:
[...]

Je had het over 500pk, toch niet over 400? Nogal een verschil in vermogen als ik bv een e39 en e60 m5 vergelijk.
Maar daniel heeft al mooie voorbeelden gegeven. Hoef ik niet meer te geven toch? ;) no offence
Goed, dan verander ik mijn stelling dat je daar naar rato een auto koopt met 2x zoveel vermogen :P

Maar ik denk wel dat iedereen hier het punt snapte wat ik wou maken zonder op elke pk zout te leggen.
BMW, merc, audi en volvo staan hier al bekend als dure (of duurdere) merken, maar in amerika zijn het nog veel meer luxe/dure auto's. Zeker inclusief de door hun vaak gewenste opties.
Europese merken (en dan vooral bovengenoemde) moeten het om daar te verkopen nog meer hebben van hun marketingspeerpunten dan hier, en ze zijn dan ook niet echt concurrent van de amerikaanse merken.
Zo zal een amerikaans merk niet snel zichzelf gaan vergelijken als in even veilig/veiliger dan een volvo, of even goede stuureigenschappen (of beter) dan een bmw of bouwkwaliteit met mercedes etc. Ze richten zich meer op een ander publiek. Iemand die daar overweegt een bmw te kopen zal niet snel kijken naar ook een mustang, omdat die auto's zo verschillend zijn.
Iemand die een mustang wil, zal hooguit kijken naar een m5 oid, en dan is het heel simpel. Heeft hij 5x het budget van een mustang (of 3x whatever, voordat dat ook een heel belangrijk speerpunt voor iemand is), dan koopt ie een m5. Heeft ie dat niet, dan koopt ie die mustang.

Merken als toyota; daar worden amerikaanse autobouwers wel zenuwachtig van (die concurreren hun mainstreammodellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
argro schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:23:
[...]
Dat hangt natuurlijk van de straat af, maar over het algemeen rijdt men in Denemarken niet in andere auto's dan in NL volgens mij. Tijdens meerdere bezoekjes aan Denemarken is mij dat althans niet opgevallen, ook was mijn E46 bepaald geen 'head turner' aldaar.
Als je door Kopenhagen loopt zie je inderdaad volop nieuwe (dure) auto's. Volgens de Deense vrienden rijden Denen bovengemiddeld graag in auto's van de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
t_captain schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:11:
[...]

Hmm, ik zal het jaar verkeerd hebben onthouden denk ik.

Ik zit wat op Wikipedia te bladeren en: wat waren BMW's toen hun tijd vooruit qua styling!

Als je die CSi ziet, denk je eerder aan een auto van eind jaren '70 dan aan 1971-1975. Hetzelfde gevoel bij de eerste 5-serie; dat lijkt ook een auto van rond 1980 en niet op een van 1972/1973. En de M1? Dat lijkt eerder een tijdsgenoot van de Ferrari Testarossa dan van de 512BB.
Ja vind ik ook. Wacht dacht je van die 2000CS

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/BMW_2000_CS_1.jpg

1965 :P en zelfs koplampglas.

Maar de facelift voorkant was eigenlijk het begin van een heel groot aantal BMW grilles :P

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/12/BMWE9CSa.jpg/800px-BMWE9CSa.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door YoshiBignose op 26-11-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Grmbl :(

Kom je na een week studeren thuis, zit er een bluts in je BMW :(
Natuurlijk nergens een briefje oid te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

ohoh woensdag mag de bmw naar de dokter. :P

Links blijft een rem aanlopen en daardoor is een schijf (gedeeltelijk) te heet geworden wat resulteerde in een kromme schijf en dus een gezellige trilling. dus 2 nieuwe schijven, blokken en klauwrevisie.

Ben benieuwd wat het gaat kosten, maar dat horen we vanzelf wel.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Vandaag even naar van Hooff in Veldhoven voor taxatie c.q. reparatie van schade die ik gisteren heb opgelopen; aanrijding gehad met een andere auto (draaide achteruit zonder te kijken), linkerkant aardig beschadigd (beide deuren, spatbord en dorpel). Deze dealer doet zelf geen schade, maar brengt ze naar Groeneveld in Eindhoven. Hoe dan ook, ze zijn aangesloten bij mijn verzekeraar dus scheelt mij weer rompslomp.

[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 29-11-2011 08:35 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Zou mij niets verbazen als dat een near total loss is. Zo'n 318i uit '99 kost echt niets meer.

Kan meevallen, maar ook heel erg tegenvallen met dit soort plaatschade. Vooral de farngruen is een moeilijke kleur om te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Trent900 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:28:
Zou mij niets verbazen als dat een near total loss is. Zo'n 318i uit '99 kost echt niets meer.

Kan meevallen, maar ook heel erg tegenvallen met dit soort plaatschade. Vooral de farngruen is een moeilijke kleur om te vinden.
Geschat op 2500 euro, maar maandag komt pas de specialist. Het zal er dus om hangen...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
render :9

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.worldcarfans.co/2011/11/29/big/27469069912236311.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door KappeNou op 29-11-2011 21:01 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:03
Man man man :9

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
OMG, die wielbreedte van een tractorband :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Gewoon 255 ofzo denk ik?

iig, ik post net in wat in mijn beleven het BMW-topic was:
_eXistenZ_ in "Het Grote Audi-topic Deel 3"
bleek het Audi-topic te zijn :D Nouja worden ze hard van.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:31
Zozo Femme is een heuse BN'er!

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Hmm als ik die velgen zo zie zijn ze net 'n inch of 2 te groot eigenlijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
_eXistenZ_ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:40:
Gewoon 255 ofzo denk ik?

iig, ik post net in wat in mijn beleven het BMW-topic was:
_eXistenZ_ in "Het Grote Audi-topic Deel 3"
bleek het Audi-topic te zijn :D Nouja worden ze hard van.
Ach bijna weer sneeuw ;) O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp2009/_Audi-versus-BMW-in-sneeuw.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 30-11-2011 21:52 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Ja, maar of je nou juist in dat lijstje moet staan?
De meest bekende daaro in dat lijstje is toch behoorlijk afgeserveerd door het nederlandse volk (dat is volgens mij wel de algemene opinie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Je bedoelt Sacha Prins? Nee joh, die mag er nog best wezen voor zijn leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Nee dat ander monster met een vrouwennaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Klopt ook altijd veel van wat ze daar zeggen 8)7
Van een paar artikelen ken ik de mensen en of het onderwerp persoonlijk, maar klopt er vervolgens niks van..
Net zoals o.a. deze

[ Voor 25% gewijzigd door KappeNou op 30-11-2011 23:37 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Wat klopt er dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Die R8 v10 was gewoon van de dealer. Proefritje/leenauto toen de RS6 even terug moest.
Zo zijn er nog meer artikelen die niet kloppen. Maar af en toe wel grappig om te lezen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door KappeNou op 01-12-2011 11:07 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Is Afrojack een vriend van je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
zometeen de bimmer even wegbrengen: als ik dan t goeie besteld heb isie morgen terug met rondom geperforeerde zimmerman schijfjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Vage kennis ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Zneek, heeft jouw BMW toevallig een kentekenplaat die reclame maakt voor een inmiddels van naam veranderde teleco? Zo ja, dan zag ik je vanmiddag in Utrecht rondrijden.
Zo nee, ik zag vanmiddag een übergeile 335Ci met 19" pornojetsers (©autoblog) voorbij rijden :9~

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
335Ci bestaat niet zover ik weet, of bedoel je 335i (E92)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 00:03
of e90 series 335i coupe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Het Fantoom schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:44:
335Ci bestaat niet zover ik weet, of bedoel je 335i (E92)?
De nu reeds vorige 335i Coupé (E92?) in ieder geval. Kleur was hetzelfde als van Zneek, net als de velgen. Dus ik dacht, hoe groot is de kans dat er nóg iemand in zo'n 335Ci (is minder typen) rondrijd? ;)
Wel een briljante bak trouwens. Blijft de mooiste van de vorige 3-serie.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
PauseBreak schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:10:
[...]

De nu reeds vorige 335i Coupé (E92?) in ieder geval. Kleur was hetzelfde als van Zneek, net als de velgen. Dus ik dacht, hoe groot is de kans dat er nóg iemand in zo'n 335Ci (is minder typen) rondrijd? ;)
Wel een briljante bak trouwens. Blijft de mooiste van de vorige 3-serie.
Er is tot nu toe maar één 335i Coupé (en waarschijnlijk blijft dat ook). Maar ik zie nu inderdaad de bak van Zneek, een E92, wat overigens een pareltje is. :9~ _/-\o_
Je ziet ze trouwens best vaak rijden (ook 335d), hoewel dezelfde kleur en velgen al veel uitsluit.

[ Voor 10% gewijzigd door Het Fantoom op 01-12-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Om het maar even over de F30 335i M-Sport te hebben :9~

Imo 1 maatje grotere velgen en een setje verlagings veren ;) klaar

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/3-Serie_F30_335i_M-Sport/BMW_335i_M-Sport_09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/3-Serie_F30_335i_M-Sport/BMW_335i_M-Sport_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/3-Serie_F30_335i_M-Sport/BMW_335i_M-Sport_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/3-Serie_F30_335i_M-Sport/BMW_335i_M-Sport_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/3-Serie_F30_335i_M-Sport/BMW_335i_M-Sport_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/3-Serie_F30_335i_M-Sport/BMW_335i_M-Sport_02.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 02-12-2011 09:31 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 10:43
:9~ _/-\o_

Echt heel mooi zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Het is weer echt een mooie kar geworden! Ben heel benieuwd hoe die er in het echt uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw! Bij de spyshots was ik nog vrij sceptisch, m.n. over het achterwerk......maar wat een auto zeg. Hier zal Mercedes een zware kluif aan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

:9~
en dan moet er nog een coupe van uitkomen pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:13:
Wauw! Bij de spyshots was ik nog vrij sceptisch, m.n. over het achterwerk......maar wat een auto zeg. Hier zal Mercedes een zware kluif aan hebben!
Mercedes is op dit vlak toch niet echt de directe concurrent? Hoewel de Duiste 3 altijd in 1 adem worden genoemd, staan een C-Klasse en 3-serie zelden op dezelfde shortlist. Het zijn echt totaal andere auto's. Ik denk wel dat Audi er een zware kluif aan gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:25:
[...]

Mercedes is op dit vlak toch niet echt de directe concurrent? Hoewel de Duiste 3 altijd in 1 adem worden genoemd, staan een C-Klasse en 3-serie zelden op dezelfde shortlist. Het zijn echt totaal andere auto's. Ik denk wel dat Audi er een zware kluif aan gaat hebben.
Hoezo Audi ? Een Audi rijder is nu niet echt iemand die in een BMW of Mercedes stapt met een big smile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Het is toch algemeen bekend dat de A4, 3-serie en in mindere mate ook de C-klasse de grote concurrenten van elkaar zijn. Daarbij staan de BMW en Mercedes het verst van elkaar af als het gaat om sportiviteit en comfort. Audi zit daar wat tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:57:
Het is toch algemeen bekend dat de A4, 3-serie en in mindere mate ook de C-klasse de grote concurrenten van elkaar zijn. Daarbij staan de BMW en Mercedes het verst van elkaar af als het gaat om sportiviteit en comfort. Audi zit daar wat tussenin.
Ik moet de eerste Audi rijder nog tegen komen die in een Mercedes of BWM wil rijden voor langere tijd.

Een Audi valt er echt buiten, zeker qua design!

Audi is namelijk wat neutraler als je bij je klant aan komt rijden... Mercedes en BMW worden vrij snel als "proleten bak" gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Nou volgens mij heeft Audi inmiddels BMW en zeker Mercedes wel ingehaald als het daarop aankomt. Zeker na de gedrochten Q7 en de flinke grill en led kerstverlichting.

Audi was neutraal inderaad, maar dat is echt het verleden. Alle hippe snelle managers willen voortaan Audi rijden heb ik het idee. Sterker nog, toen wij een BMW kochten kreeg mijn vriendin de vraag van andere niet-auto-liefhebbers de vraag waarom ze geen Audi gekocht had 8)7 .

[ Voor 19% gewijzigd door MrFl0ppY op 02-12-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 21:03
Dat idee heb ik ook. Maar een C klasse zou bij een volgende auto bij mij zeker op het lijstje staan. Zeker met wat Amg pakketjes is dat toch wel een mooi bak. Maar het is comfort vs sportiviteit wat je moet afwegen.
Ach volgend jaar kan ik in USA shoppen voor een auto ;)

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:06:
Nou volgens mij heeft Audi inmiddels BMW en zeker Mercedes wel ingehaald als het daarop aankomt. Zeker na de gedrochten Q7 en de flinke grill en led kerstverlichting.

Audi was neutraal inderaad, maar dat is echt het verleden. Alle hippe snelle managers willen voortaan Audi rijden heb ik het idee.
Volgens mij is dat zo gegroeid de laatste 2 jaar doordat de Audi wat verser was. Nu zal je weer zien dat de BMW 3 het stokje overneemt, om over een jaar of 3 weer de A4 te zien.

De A4 en 3 staan wel degelijk samen op shortlists. Ook bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De A4 en 3 zouden bij mij dus nooit op dezelfde lijst staan. Beide hebben een compleet verschillende aandrijflijn, waardoor ik sowieso al nooit in een ondergestuurde Audi zal rijden. Ik kies niet wat hip is, maar wat het beste rijdt.

VAG maakt goede auto's, maar niet goed genoeg voor mij ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
De meeste A4's en 3er's zijn lease bakken voor daily woon werk verkeer. Daarmee ga je niet zo snel ondersturen. Of je moet op fulda bandjes rijden, maar dan is je 3er ook ondersturend ;)
De mensen buiten de lease knaapjes om zullen waarschijnlijk voorliefde voor 1 van die merken hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door KappeNou op 02-12-2011 13:37 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik had het inderdaad wel iets mogen nuanceren. Dus volledig met je eens KappeNou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 14-09 12:38
A4 is echt geen onderstuurd hok hoor. Voor je daar onderstuur mee gaat merken ga je al een heel stuk voorbij wat redelijk en normaal is op de openbare weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:01:
[...]

Een Audi valt er echt buiten, zeker qua design!

Audi is namelijk wat neutraler als je bij je klant aan komt rijden... Mercedes en BMW worden vrij snel als "proleten bak" gezien.
Inderdaad, Audi begint steeds meer op Volkswagen te lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik wil nog een knuppel in het hoenderhok gooien :p

Een vriend van mij heeft onlangs een nieuwe lease-bak uit mogen zoeken en zijn shortlist, hou je vast, een 3-serie of Volvo S60. Uiteindelijk is het die laatste geworden, niet vanwege financiële redenen, maar omdat hij die prettiger rijden vond en leuke qua interieur. Voor mij een onbegrijpelijke keus, in zijn positie begrijpelijk.

Wat betreft MB, als ik er één zie, zoek ik altijd de blauwe kentekens of het kerstboompje aan de spiegel (MB heeft niet echt een sjiek imago voor mij...). Als standaard uitvoering vind ik MB al jaren gewoon saai en als AMG-uitgevoerd juist compleet over-the-top....

Audi begint over the top te worden. Waar BMW met de Celis-verlichting (de ringen in de koplampen en lijnen in de achterlichten) echt een schot in de roos heeft gedaan, slaat Audi imho de plank compleet mis met de LED-kermis die op de auto's lijkt te ontstaan...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
deepbass909 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:31:
Ik wil nog een knuppel in het hoenderhok gooien :p

Een vriend van mij heeft onlangs een nieuwe lease-bak uit mogen zoeken en zijn shortlist, hou je vast, een 3-serie of Volvo S60. Uiteindelijk is het die laatste geworden, niet vanwege financiële redenen, maar omdat hij die prettiger rijden vond en leuke qua interieur. Voor mij een onbegrijpelijke keus, in zijn positie begrijpelijk.
Zo gek is dat niet ;) We hoeven ook niet te doen alsof BMW altijd de beste keuze is. BMW doet in de huidige 3-serie (dus niet de nieuwe die volgend jaar komt), 2 dingen heel goed. Het rijden en de dieselmotoren/6-in-lijn benzinemotoren. De 4-cylinder benzine's zijn gewoon niet zo goed, en dat is waar een normale benzine leaser in zou komen te rijden.

Er zijn ook gewoon nadelen. Het ding is gewoon extreem klein, zeker achterin. Voorin zit meer plastic dan Renault anno 2011 in zijn auto's zou durven stoppen, en dan is ie ook nog eens aan de prijs ;)

Ik ben gek op het BMW rijden, maar snap dan mensen een V60 kiezen, zeker ook omdat deze van binnen heel ok is, voor veel minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
@deepbass909: Als het tussen de huidige/oude 3 serie is kan ik het nog wel begrijpen. Maar de nieuwe 3 serie zou ik zeker over de S60 nemen.

Die eerste LED lampen waren idd over the top. Vooral de facelift Q7.
Maar de nieuwe LED lampen zijn imo wel mooi! o.a. nieuwe A6/A8/A1 en de 2012 facelift A4/A5

A6:

Afbeeldingslocatie: http://www.fourtitude.com/news/uploads/Features/048__scaled_600_014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fourtitude.com/news/uploads/Features/092__scaled_600_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fourtitude.com/news/uploads/Features/067__scaled_600_012.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Het ging nog om de vorige 3. Zijn argumenten waren simpel, het interieur is saai (gold zeker voor de vorige 3 ten opzichte van de S60) en het rijcomfort was minder. Dat laatste is echt een puur waarde oordeel, ik zou de Volvo waarschijnlijk veel te zacht vinden. Maar in alle eerlijkheid heb ik met beiden geen ervaring. Als de huidige 3 qua stugheid ook maar iets lijkt op de 1, zou ik hem waarschijnlijk ook al te hard vinden.
Mijn E36 stuurt heel direct en rijdt prettig, maar vangt kleine hobbels wel wat beter op (in mijn ogen) dan de huidige 1... Dat deed de Compact al, en de Cabrio doet dat nu ook. Maar ze rollen ook wel iets meer in de bochten.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

KappeNou schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:30:
Om het maar even over de F30 335i M-Sport te hebben :9~

Imo 1 maatje grotere velgen en een setje verlagings veren ;) klaar
Getriggerd door deze post zag ik op autotrack deze BMW 3-Serie Touring 335i 306PK M-Sport Pakket (LeMans Blue) en daar ging mijn hart toch wel sneller van kloppen hoor :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UjfkIoRlDKdFHCbLXfGirs0t/full.jpg

Zou hem graag inruilen op mijn huidige auto, maar ben bang dat de Mrs. het daar niet zo mee eens is :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Laatst online: 23-08 16:51
Ik blijf de achterlichten van dat model jammer vinden, die zijn na de face-lift toch een stuk beter gelukt.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Pagina: 1 ... 70 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.