Dat is een leuk filmpje en een snelle auto en een complete debiel

achter het stuur. Maar jou uitspraak ging over 2 auto's, dus moet dat filmpje van de andere auto wat bij de betreffende tijd hoort ook gepost worden.
Deze tijd is iig niet van een complete ronde, maar een bijna complete ronde. Het is mij niet helemaal duidelijk of de tijd al in de pits loopt of niet, maar sowieso rijdt hij niet een hele ronde (hij duikt eerder naar binnen als dat hij de baan op kwam)
En dan moeten ze beide ook nog op straatbanden staan, kon ik ook niet helemaal zien in het filmpje maar het leek er wel enigzins op (bij bijv. topgear vermelden ze altijd als dat niet zo is, ook al is het power board natuulijk ook niet heilig). Enige wat ik kon zien is dat het iig geen slicks waren.
Dat is dus de scepsis waar ik naar verwijs. Niet dat ik het niet geloof of wat dan ook dat die megane sneller is (het is wel zo'n beetje de hot hatch van dit moment, en dan met race onderstel, lsd etc), maar ik maak geen vergelijk als er allerlei informatie niet duidelijk is. Zeker als die direct een invloed heeft op de rondetijd.
Het leukste aan het filmpje vind ik nog dat de coureur echt blij is met de prestatie die hij heeft neergelegd, dus hij vond het ook van zichzelf een goede ronde.
Dat kan best zijn. Ik beweer helemaal niets in mijn post wèlke weersomstandigheden sneller zijn, alleen dat de weersgesteldheid invloed heeft op de rondetijd.
Van mijn part leg je met sneeuw de snelste ronde af als je een rupsvoertuig hebt.
[
Voor 5% gewijzigd door
mr_petit op 05-12-2011 22:57
]