![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 - Deel 11 - Deel 12 - Deel 13 - Deel 14 - Deel 15 - Deel 16 - Deel 17 - Deel 18 - Deel 19 - Deel 20 - Deel 21 - Deel 22 - Deel 23 - Deel 24 - Deel 25 - Deel 26 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
Mystikal heeft een multiplayer strategy guide samengesteld met alle info die je nodig hebt over de fantastische multiplayer. Je kunt deze guide hier downloaden. De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondary weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit V: Is er ergens een overzicht van de prestige rank icons? A: Ja zeker! Kijk eens hier: Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." V: Ik zie regelmatig van die vette titles en emblems langskomen in de multiplayer, hoe verdien ik deze? A: Op deze Wiki vindt je alle titles en emblems en de opdrachten die je moet uitvoeren om ze te verdienen. Bovendien kan je met de callsign generator van Modern Warfare 24/7 kijken hoe jouw favoriete combinaties er uit zien! V: Help! Ik heb last van slechte performance op een aantal maps met mijn ATi videokaart. A: De gebruikr erA geeft aan een mogelijke oplossing gevonden te hebben. Zie: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete wapen? • ACR Bushmaster • AK-47 • Scar-H • TAR21 • M16A4 • Famas • UMP .45 • P90 • MP5k • Intervention • Barret .50cal • AUG HBAR Tussenstand: Poll: Welke handgun is het beste? • USP .45 • .44 Magnum • M9 • Desert Eagle Tussenstand: |
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Deze lijst wordt niet meer geupdate sinds mei 2010! ![]() | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
GJtje | [NL]CptChaos |
Izealia | Glum44f |
gram. | smilinggram |
MuddyMagical | MuddyMagical |
JamesB009 | jamms |
Beukerz | Beukerz |
roodbwoy | ejvandewal |
Xenomorphh | Xenomorphh1 |
reemprive | reemprive |
Styxxy | Styxxy |
Blueberry33 | A2rox |
Proxx | qlimax_@hotmail.com |
Dutch Lion | DutchLionNL |
eboman | eboman |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
Madje | iMadski |
Bunta | GodShieldRevs |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
RATBORG | RATBORG |
Murphy | murphyheerenveen |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
Beetje teleurstellend dat, na zoveel reacties op mw2 fora mijn gamertag er niet bij staat tussen de ps3 spelers.
Wie zin om vanavond eens een goede party te maken?
Anoniem: 311177
Net MW2 weer eens opgestart, had een tijdje niet gespeeld. Snel maar weer uitgezet. Probeerde een paar potjes domination, maar het is zowat overal hetzelfde: noobtubes, noobtubes en nog meer noobtubes. En dan niet 'normale' noobtubers, daar heb ik geen problemen mee. Het probleem is One Man Army. Speel je tegen een team die allemaal OMA+Danger Close spelen. Het verpest heel het potje, het enige wat je hoort is dat droge geluid van een grenade launcher, je hebt mensen die het hele potje geen kogel afschieten.
Het is eigenlijk schandalig dat er nooit iets aan gedaan is.
Het is eigenlijk schandalig dat er nooit iets aan gedaan is.
Die lijst wordt al lang niet meer bijgehouden.delaitinho schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:29:
Beetje teleurstellend dat, na zoveel reacties op mw2 fora mijn gamertag er niet bij staat tussen de ps3 spelers.
Maakt geen reet uit, al had hij 5 paarse balkjes en lag waardoor hij het spel in slowmotion zag dan heb je gewoon het recht niet om iemand te kicken.Sc0rPi0N schreef op maandag 20 oktober 2010 @ 13:42:
LOL @ reacties.
Die met 4 streepjes (ping aangepast naar 10 bars) zat op een gegevens moment op 1 rood puntje.
En die ander kan toch niet zien dat hij gekicked is (hij ziet iets van timed out)
De tool wordt gebruikt om cheaters te weren maar ook om spelers eruit te schoppen om wat voor reden dan ook. Van cheaters kan ik het mij nog voorstellen maar kom op, plek maken en met een slap excuus komen van "hij had maar één streepje en hij zou het toch niet zien".
Maar wel zeiken dat het spel om zeep gaat. Je kan de reacties dus wel vermakelijk vinden maar ik vind het gewoon een idiote actie. Start maar een eigen lobby of een private match als je zo nodig een eigen plekje wilt claimen maar ga niet de pret van een ander verzieken.
En het dan ook nog goed gaan zitten praten.......! Ik vraag mij af wat er door jou heen gaat als jij meerdere malen een timeout krijgt en er uiteindelijk achter komt dat je iedere keer werd gekicked. Of leun jij dan achterover en zul je dit dan terecht vinden?
Hoezo niet? Je maakt toch zelf wel uit met wie je PC communiceert?bazs2000 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:15:
[...]
Maakt geen reet uit, al had hij 5 paarse balkjes en lag waardoor hij het spel in slowmotion zag dan heb je gewoon het recht niet om iemand te kicken.
Gaan we nu echt in dit topic verder met deze discussie? Het was al onvriendelijk genoeg in deeltje 26...
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Op zich is dit wel een zinvolle discussie alleen is het misschien wel handig om het wat vriendelijker te houden. Ik zal erop letten want ik kwam niet echt bepaald vriendelijk over.
Het is ook niet zo dat er een kickvote aan te past komt zoals dit in andere spellen wel het geval is. In dit geval is het gewoon *poef* en je bent weg. Een serveradmin kan dit ook maar met als verschil, hij beheert het spel dan ook. Wat beheert de gebruiker van die tool? Niets, alleen een tool die bepaalde mogelijkheden biedt en daar ben ik op tegen.
Het begint met een middel om hackers te kicken en uiteindelijk wordt het voor alles ingezet. Er zou nooit een andere reden mogen bestaan dan die waarbij je iemand kickt die het voor anderen onmogelijk maakt te spelen. Daarom kick je. Ik snap dat de meningen hierover sterk verschillen maar wilde heel graag uitleggen waarom ik er zo over denk.
Dit gaat op wanneer je een eigen server draait, die is dan van jou en dan kun je alle regels en grillen toepassen die je wilt. MW2 echter werkt met lobby's en op het moment dat je host bent dan ben je niet meteen eigenaar van de betreffende lobby. Het is ook niet eerlijk omdat je een 3th party-tool gebruikt waardoor je de mogelijkheid hebt om iedereen te kicken die je niet aanstaat. De oneerlijkheid zit hem dan ook in het gebruik van een tool waar niet iedereen over beschikt.MicScott schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:21:
Hoezo niet? Je maakt toch zelf wel uit met wie je PC communiceert?
Het is ook niet zo dat er een kickvote aan te past komt zoals dit in andere spellen wel het geval is. In dit geval is het gewoon *poef* en je bent weg. Een serveradmin kan dit ook maar met als verschil, hij beheert het spel dan ook. Wat beheert de gebruiker van die tool? Niets, alleen een tool die bepaalde mogelijkheden biedt en daar ben ik op tegen.
Het begint met een middel om hackers te kicken en uiteindelijk wordt het voor alles ingezet. Er zou nooit een andere reden mogen bestaan dan die waarbij je iemand kickt die het voor anderen onmogelijk maakt te spelen. Daarom kick je. Ik snap dat de meningen hierover sterk verschillen maar wilde heel graag uitleggen waarom ik er zo over denk.
Bazs, ik ben het deels met je eens. De kicktool zou je alleen moeten gebruiken om cheaters te kicken, of misschien mensen die het spel voor iedereen verpesten, bijvoorbeeld iemand die de hele tijd loopt te schelden ofzo. En zelfs dan vind ik dat je een of meerdere waarschuwingen moet geven voordat je hem kickt, je moet hem de kans geven om te stoppen (niet voor een cheater uiteraard, die kick ik meteen eraf).
Het probleem met cheaters is ook dat mensen vaak als cheater bestempeld worden hoewel dat helemaal niet zo is. Ik heb dit zelf meerdere malen meegemaakt, in CoD4 ben ik van verschillende servers gebanned voor cheaten, en ik heb ook een weekje op AlterIWnet gespeeld, toen ben ik ook gebanned. Ik heb nog nooit gecheat, dit komt dus gewoon door mensen die ofwel geirriteerd raken als ik ze kill ofwel mensen die inderdaad denken dat ik cheat. Daar ligt het probleem: je kan denken wat je wil maar soms zit je er gewoon naast. Zodra ik dus twijfel doe ik niets. Ik kick dus alleen mensen die echt 100% duidelijk cheaten.
Kicken voor het gebruiken van een grenade launcher of whatever, of om iemand anders in de server te laten vind ik dan ook niet juist.
Het probleem met cheaters is ook dat mensen vaak als cheater bestempeld worden hoewel dat helemaal niet zo is. Ik heb dit zelf meerdere malen meegemaakt, in CoD4 ben ik van verschillende servers gebanned voor cheaten, en ik heb ook een weekje op AlterIWnet gespeeld, toen ben ik ook gebanned. Ik heb nog nooit gecheat, dit komt dus gewoon door mensen die ofwel geirriteerd raken als ik ze kill ofwel mensen die inderdaad denken dat ik cheat. Daar ligt het probleem: je kan denken wat je wil maar soms zit je er gewoon naast. Zodra ik dus twijfel doe ik niets. Ik kick dus alleen mensen die echt 100% duidelijk cheaten.
Kicken voor het gebruiken van een grenade launcher of whatever, of om iemand anders in de server te laten vind ik dan ook niet juist.
Ik kick eigenlijk ook alleen hackers, tenzij iemand echt constant loopt te schelden o.i.d. Soms heb ik wel de neiging om mensen te kicken die bijv bij Skidrow boven A blijven zitten om killstreaks te maken en niets cappen bij Domination. Zelf al is A door de tegenstander gecapt, nog blijven ze boven zitten. Ga dan lekker een andere gametype spelen. Wat ik wel altijd kick zijn boosters bij FFA. Wel even wachten tot degene die de kills maakt de chopper of ac in de lucht heeft, en dan gelijk alleen hem kicken. Die andere speler blijft dan achter met een verschrikkelijke score, die heli/ac vliegt doelloos in de lucht rond en ik heb weer mijn pleziertje.
Vandaag de eerste gehackte server meegemaakt, resultaat alle emblems en titlesetc AAAAARG.
Heeft me twee uur gekost om uit te zoeken hoe ik het kan fiksen. resultaat, ik kan weer geheel overnieuw beginnen vanaf level 1, zonder emblems en titles. voordeel ik heb die titles niet meer pfff. liever level 1 en voor noob uitgemaakt worden (was lvl 28, daar niet van) dan met veren opgescheept zitten die niet van mij zijn. Ik ga maar eens naar mijn nest.... morgen van voren af aan beginnen.
Heeft me twee uur gekost om uit te zoeken hoe ik het kan fiksen. resultaat, ik kan weer geheel overnieuw beginnen vanaf level 1, zonder emblems en titles. voordeel ik heb die titles niet meer pfff. liever level 1 en voor noob uitgemaakt worden (was lvl 28, daar niet van) dan met veren opgescheept zitten die niet van mij zijn. Ik ga maar eens naar mijn nest.... morgen van voren af aan beginnen.
Sinds ik dit vaker meemaakte met servers die mij op lvl 70 zetten ben ik tooltjes gaan gebruiken waarmee ik backups kon maken van mijn account. Als zoiets mij nu overkomt dan kan ik mijn backup terugzetten en verlies ik alleen de gegevens van de laatst gespeelde sessies.
Ik ben nu prestige 10 dankzij het geknoei maar kan wel zelf de challenges nog halen. Ook bij mij was namelijk alles in één keer behaald en dat was erg jammer.
@ NickThissen en Reemprive: Inderdaad, als iemand de boel verziekt dan kan er wel gekicked worden. Bij cheaters moet je er wel zeker van zijn en bij twijfel niet doen. Sommige spelers zijn namelijk echt goed en zouden onterecht gekicked kunnen worden.
Ik ben nu prestige 10 dankzij het geknoei maar kan wel zelf de challenges nog halen. Ook bij mij was namelijk alles in één keer behaald en dat was erg jammer.
@ NickThissen en Reemprive: Inderdaad, als iemand de boel verziekt dan kan er wel gekicked worden. Bij cheaters moet je er wel zeker van zijn en bij twijfel niet doen. Sommige spelers zijn namelijk echt goed en zouden onterecht gekicked kunnen worden.
Gisteren nog een paar fijne potjes dominination gespeeld. Kon eindelijk een keer een paar gotter vinden (Wildcat en een paar Tigers). Zat in het eerste potje bij een e.o.a. gare tube-clan. Uncool. Een van de laatste potjes werd volgens mij gecheat (iemand belachelijk snel met de ac-130 en achter elkaar pav's).
[ Voor 3% gewijzigd door shades op 21-10-2010 09:25 ]
Anoniem: 321222
Tenzij je natuurlijk je eigen alterIWnet dedicated server hebt draaienbazs2000 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:56:
Dit gaat op wanneer je een eigen server draait, die is dan van jou en dan kun je alle regels en grillen toepassen die je wilt. MW2 echter werkt met lobby's en op het moment dat je host bent dan ben je niet meteen eigenaar van de betreffende lobby.

Gister een lol gehad, team tactical met 3 vrienden. Ik had dus een Emergency Airdrop. En wat waren de drops:
UAV Jammer
UAV Jammer
Chopper Gunner
AC130
Er is maar 5% kans dat je 2x een 11 killstreak uit 1 package krijgt
Dit was echt geniaal.. Eerst een UAV jammer om ze blind te maken, AC130 oproepen. AC130 was weg. 2e jammer inroepen en toen de choppergunner oproepen. Wat een lol
. (Iedereen pakte 1 kistje, ik de AC130)
UAV Jammer
UAV Jammer
Chopper Gunner
AC130
Er is maar 5% kans dat je 2x een 11 killstreak uit 1 package krijgt
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 21-10-2010 09:29 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik ga d'r wat stof eraf halen om een 'kistje' bier terug te brengen na het weekendD4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:28:
Gister een lol gehad, team tactical met 3 vrienden. Ik had dus een Emergency Airdrop. En wat waren de drops:
UAV Jammer
UAV Jammer
Chopper Gunner
AC130
Er is maar 5% kans dat je 2x een 11 killstreak uit 1 package krijgtDit was echt geniaal.. Eerst een UAV jammer om ze blind te maken, AC130 oproepen. AC130 was weg. 2e jammer inroepen en toen de choppergunner oproepen. Wat een lol
. (Iedereen pakte 1 kistje, ik de AC130)
Mijn levels zijn zo laag en kan dus wat sneller gaan.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Gisteren mijn beste score ooit (qua KDR) op demolition. Ik had een 37-4 score. Ik ben geen camper, speel objective based en had een choppergunner op Overgrown..
Was mijn 1e potje van de avond. Lekkere binnenkomer 
De rest van de avond ook nog goed gespeeld. Verschillende keren 3 emergency airdrops (en dus ook 3 predators en 3 carepackes) voor het begin van de 2e ronde bij demolition.. Heerlijk spelen. DE vliegtuigen bleven maar komen..... hahahha.. En daarna was het hell met pavelows, predators, sentries, choppers... Alles de lucht in.. hahaha.
Vanavond nog maar eens een keer. Ik heb per slot van rekening nog maar 18 dagen om te spelen...
De rest van de avond ook nog goed gespeeld. Verschillende keren 3 emergency airdrops (en dus ook 3 predators en 3 carepackes) voor het begin van de 2e ronde bij demolition.. Heerlijk spelen. DE vliegtuigen bleven maar komen..... hahahha.. En daarna was het hell met pavelows, predators, sentries, choppers... Alles de lucht in.. hahaha.
Vanavond nog maar eens een keer. Ik heb per slot van rekening nog maar 18 dagen om te spelen...
Basement Bios ---- Exo-S
Ik werd gister trouwens ook strontziek van zo'n clubje 11 jarigen (blahblahblah1999. Ze klonken ook erg jong dus nam ik aan dat ze 11 waren). Heeft er 1 zowaar een pavelow gehaalt op SnD. Hadden we (sowieso) nog 1 ronde te gaan (2-2) roept hij hem in terwijl er nog maar 1 gastje leeft
... Toen ik nog leefde zij ik duidelijk: Bewaar dat ding voor de volgende ronde. En dan doodgaan ook he
.
Gelukkig kreeg ik in de laatste ronde nog een predator (5 kills van de 6
) en haalde ik hiermee de laatste vijand neer
.
Ben meteen weggegaan.. Heb aan 1 ding schijt: Mensen die prompt weigeren enigsinds aan het team te denken.

Gelukkig kreeg ik in de laatste ronde nog een predator (5 kills van de 6
Ben meteen weggegaan.. Heb aan 1 ding schijt: Mensen die prompt weigeren enigsinds aan het team te denken.
dan had je ook wel een superslechte tegenstanders als je in SND 5 van de 6 kills kan maken met 1 predator!D4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:35:
Ik werd gister trouwens ook strontziek van zo'n clubje 11 jarigen (blahblahblah1999. Ze klonken ook erg jong dus nam ik aan dat ze 11 waren). Heeft er 1 zowaar een pavelow gehaalt op SnD. Hadden we (sowieso) nog 1 ronde te gaan (2-2) roept hij hem in terwijl er nog maar 1 gastje leeft... Toen ik nog leefde zij ik duidelijk: Bewaar dat ding voor de volgende ronde. En dan doodgaan ook he
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Gelukkig kreeg ik in de laatste ronde nog een predator (5 kills van de 6) en haalde ik hiermee de laatste vijand neer
.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Tegenstanders waren niet al te best (Non prestige allemaal onder de 60). Maar mn team ook niet.. Ze waren letterlijk allemaal dood voordat er ook maar iemand van het vijandelijke team dood was lol. Het was wel leuk, maar mn team was nogal sneu.
Edit: Nee dit bedoelde ik niet, ik maakte 5 van de 6 kills. Kreeg hierdoor een predator, en maakte met die predator de laatste kill
.
Edit: Nee dit bedoelde ik niet, ik maakte 5 van de 6 kills. Kreeg hierdoor een predator, en maakte met die predator de laatste kill
[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 21-10-2010 12:35 ]
Zo eindelijk mijn doel om de 1000 keer een UAV te halen is gehaald. Meer mensen die deze challenge hebben gehaald?
Ja (dat is imho een van de makkelijkste want (c)uav heb je al met een 3 killstreak en in een CP zit ook vaak een (c)uav).Jefrim schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:41:
Zo eindelijk mijn doel om de 1000 keer een UAV te halen is gehaald. Meer mensen die deze challenge hebben gehaald?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Nou ja makkelijk.
Je moet wel 1000x een 3 killstreak halen (of 2 met hardline). Daar ben je evengoed een lange tijd mee zoet hoor.
Je moet wel 1000x een 3 killstreak halen (of 2 met hardline). Daar ben je evengoed een lange tijd mee zoet hoor.
Dan nog is het de makkelijkste, per definitie, omdat je er de minste kills voor nodig hebt. Ik heb hem trouwens nog niet want ik wissel te veel af. Nu gebruik ik toevallig uav, pred, ead, maar ik gebruik ook vaak cp, pred, ead voor nog een 5e package, altijd handig
Niet dat je uit 5 care packages niet veel uav's krijgt maar goed 
Vind het nog altijd geniaal toen ik in highrise 5 packages kreeg in een potje demolition tijdens het verdedigen. Op het begin van ons aanvallend potje meteen gegooid, kreeg ik ac-130, chopper, sentry gun, stealth bomber en nog iets van uav ofzo
Stealth bomber gegooid, 4-5 kills ofzo. Sentry bij een bomb site gezet, teammates planten en met twee man in de ac-130 en chopper. Enemy is denk ik niet eens buiten geweest en het potje was dan ook na een minuut ofzo voorbij 
Geeft toch wel aan dat killstreaks echt overpowered kunnen zijn, want zonder killstreaks hadden we het nog lastig gehad denk ik.
Vind het nog altijd geniaal toen ik in highrise 5 packages kreeg in een potje demolition tijdens het verdedigen. Op het begin van ons aanvallend potje meteen gegooid, kreeg ik ac-130, chopper, sentry gun, stealth bomber en nog iets van uav ofzo
Geeft toch wel aan dat killstreaks echt overpowered kunnen zijn, want zonder killstreaks hadden we het nog lastig gehad denk ik.
[ Voor 86% gewijzigd door NickThissen op 21-10-2010 12:50 ]
Daar was ik inderdaadNickThissen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:47:
Dan nog is het de makkelijkste, per definitie, omdat je er de minste kills voor nodig hebt. Ik heb hem trouwens nog niet want ik wissel te veel af. Nu gebruik ik toevallig uav, pred, ead, maar ik gebruik ook vaak cp, pred, ead voor nog een 5e package, altijd handigNiet dat je uit 5 care packages niet veel uav's krijgt maar goed
Vind het nog altijd geniaal toen ik in highrise 5 packages kreeg in een potje demolition tijdens het verdedigen. Op het begin van ons aanvallend potje meteen gegooid, kreeg ik ac-130, chopper, sentry gun, stealth bomber en nog iets van uav ofzoStealth bomber gegooid, 4-5 kills ofzo. Sentry bij een bomb site gezet, teammates planten en met twee man in de ac-130 en chopper. Enemy is denk ik niet eens buiten geweest en het potje was dan ook na een minuut ofzo voorbij
Anoniem: 238040
Geweldig om te zien hoe sommigen killstreaks inzetten. Of een uav inzetten terwijl je radar net blind is gemaakt met een enemy counter uav. Of dat iedereen achter elkaar uav's inzet zodra ze hem hebben ipv één voor één. Ok, de radar wordt wel sneller ververst met meerdere uav's in de lucht maar het is toch handiger om ze één voor één in te zetten. Of een cp oproepen binnen in een gebouw! Echt, heb het al een paar keer gezien. Zelfs toen ik voor het eerst speelde snapte ik al dat dat niet handig was. (Iets met logisch nadenken)D4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:35:
Heeft er 1 zowaar een pavelow gehaalt op SnD. Hadden we (sowieso) nog 1 ronde te gaan (2-2) roept hij hem in terwijl er nog maar 1 gastje leeft... Toen ik nog leefde zij ik duidelijk: Bewaar dat ding voor de volgende ronde. En dan doodgaan ook he
Ik denk dat ik mijn killstreaks ook maar aanpas naar uav, cp en predator. Ik haal meestal toch niet zo'n hoge killstreaks dus dan kan ik beter een beetje m'n team ondersteunen met uav.
Mijne is Carepackage - Predator - Harrier. Krijg ik elke ronde wel vol. Ik zou mn carepackage ook wel voor een Pavelow kunnen wisselen. Zou ik nog 2/3 rondes wel krijgen. Maar dan mis ik wel weer de kans op een leuke killstreak
.
[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 21-10-2010 13:15 ]
Ja - was leuk gisteren. Had idd een uav terwijl we geblokt werden maar ik zelf een blokker achter mijn uav zitten zodoende (als je mij tenminste bedoelde). Ook wel grappig om te zien hoe je op verschillende levels kan winnen door slechts 2 capturepoint bezet te houden.
Was jullie wel kwijt ineens.. Probeer je vaak te joinen maar altijd zijn de servers al vol..
Was jullie wel kwijt ineens.. Probeer je vaak te joinen maar altijd zijn de servers al vol..
Precies, die gebruik ik altijd, Predator - Harrier - Pavelow. Volgen snel naar elkaar op, en als je goed mikt met de predator, hoef je er bijna niks voor te doen. Heb ik tot nu toe het meeste effect mee gehad.D4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:14:
Mijne is Carepackage - Predator - Harrier. Krijg ik elke ronde wel vol. Ik zou mn carepackage ook wel voor een Pavelow kunnen wisselen. Zou ik nog 2/3 rondes wel krijgen. Maar dan mis ik wel weer de kans op een leuke killstreak.
CP of ECP, heb ik altijd het probleem dat ik net neergeschoten wordt voordat ik hem kan pakken (en ja ik kijk altijd eerst goed uit, maar telkens zit er iemand sneaky te wachten in een hoekje).
[ Voor 6% gewijzigd door jmeerman op 21-10-2010 13:20 ]
Nog medetweakers die er wat voor voelen om vanavond teamtac (of welke gamemode dan ook) te spelen? Voeg me gerust toe:
InTeL iD4ng3r (Moet mn naam weer veranderen naar iD4NG3R. Heb in een clan gezeten
)
Edit: Xbox-360.
InTeL iD4ng3r (Moet mn naam weer veranderen naar iD4NG3R. Heb in een clan gezeten
Edit: Xbox-360.
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 21-10-2010 13:22 ]
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eerste nuke... Heb nu sinds een paar weken Harriers - chopper gunner - nuke aanstaan.
Je kunt altijd winnen door 2 capturepoints bezet te houden, dan krijg je twee keer zoveel punten als de tegenstander en zal de score rond de 200-100 liggen op het eind (afhankelijk van hoe snel de punten gecaptured zijn natuurlijk). Dit is dan ook eigenlijk de belangrijkste "taktiek" (nou ja, het is gewoon logisch nadenken) in domination. Als je team maar 1 punt heeft zul je steeds bij dat punt spawnen. Als je geen enkel punt hebt dan spawnt iedereen random. Als je als team dus 3 punten bezet houdt dan raak je vaak 2 punten kwijt omdat de tegenstander opeens bij alle drie de punten spawnt, dus dat is nooit een goed idee.shades schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:18:
Ja - was leuk gisteren. Had idd een uav terwijl we geblokt werden maar ik zelf een blokker achter mijn uav zitten zodoende (als je mij tenminste bedoelde). Ook wel grappig om te zien hoe je op verschillende levels kan winnen door slechts 2 capturepoint bezet te houden.
En als je met ons mee wilt spelen moet je het gewoon even zeggen dan laten we je gewoon in de party hoor. Ik heb je niet eens gezien gisteren? Hoe heet je ingame dan? Zat je bij de tegenstanders dan? Dan kan ik me voorstellen dat het niet zo leuk is om tegen een party van 5-6 man te spelen met een random team die wat zitten te campen
Ik eigenlijk ook, terwijl ik al vrij veel uurtjes heb gespeeld, en mijn hoogste killstreak op 34 staatBlik1984 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:24:
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eerste nuke... Heb nu sinds een paar weken Harriers - chopper gunner - nuke aanstaan.
Heb nu ook een leuke sport gevonden op Domination: Kleutertjes pesten.
Noob tube met OMA en Danger close.. En dan op van die leuke tubespots gaan zitten, en dan aan 1 rits lang omhoog kijken en schieten. En tegen je team zeggen A/B/C niet te cappen zodat vijanden daar spawnen.
Heel simpel, heel skill-loos. Maar wel dikke lol om erg snel een Emergency airdrop ofzo te krijgen, en je team lekker te ondersteunen
.
Noob tube met OMA en Danger close.. En dan op van die leuke tubespots gaan zitten, en dan aan 1 rits lang omhoog kijken en schieten. En tegen je team zeggen A/B/C niet te cappen zodat vijanden daar spawnen.
Heel simpel, heel skill-loos. Maar wel dikke lol om erg snel een Emergency airdrop ofzo te krijgen, en je team lekker te ondersteunen
Want je tegenstanders bestaan altijd uit kleutertjes?D4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:27:
Heel simpel, heel skill-loos. Maar wel dikke lol om erg snel een Emergency airdrop ofzo te krijgen, en je team lekker te ondersteunen.
Bijna altijd wel, je moet ze horen schreeuwen nadat de game over is. Zo klinkt mn neefje van 6 ook
...
Als het zo vervelend is, waarom dom doordoen? Iedereen in hun team heeft minstens 5x gezien op hun killcam waar ik sta.. Dan loop je toch om, en ga je niet direct weer dom naar een capture spot toe? Als dat nog niet werkt (Over het algemeen zie ik direct op UAV's of er iemand aangesprint komt) dan ga je toch weg? Ragen word ik niet anders op, IK bepaal zelf wel hoe IK het speel.
(Ik moet wel zeggen dat ik dit maar op 2 maps doe. En alleen de eerste minuut ofzo, zodra de flag captured is werkt het amper).
Als het zo vervelend is, waarom dom doordoen? Iedereen in hun team heeft minstens 5x gezien op hun killcam waar ik sta.. Dan loop je toch om, en ga je niet direct weer dom naar een capture spot toe? Als dat nog niet werkt (Over het algemeen zie ik direct op UAV's of er iemand aangesprint komt) dan ga je toch weg? Ragen word ik niet anders op, IK bepaal zelf wel hoe IK het speel.
(Ik moet wel zeggen dat ik dit maar op 2 maps doe. En alleen de eerste minuut ofzo, zodra de flag captured is werkt het amper).
Oh ik bedoelde het meer in het algemeen. Je ziet het regelmatig. Maar idd, als je een counter uav erachter heb zitten en je zit in een situatie waarin je die handig kan gebruiken, bijvoorbeeld als iemand een AC, CG of sentry inzet, dan zou ik alsnog de uav inzetten zodat de counter erachteraan kan. Is er trouwens een mogelijkheid om de volgorde van killstreaks aan te passen op het moment dat je er meerdere hebt? Dus in dit voorbeeld, dat je eerst de counter uav inzet en dan wat er voor zit? Volgens mij niet namelijk. Heb ook vaak zat dat ik eerst mijn cp wil hebben en later mijn predator omdat ik op dat moment op een geschikte "cp oproep" plek zit. En daar wil je zo kort mogelijk zijn natuurlijk.shades schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:18:
Het joinen van andere spelers blijft idd een probleem. Zo vaak "unable to connect" Ik vraag meestal of iemand mij wil inviten of ik wordt geinvite als ik online kom. En zelfs dan is het nog vaak "unable to connect"
Nope. Alles gaat in volgorde van hoe je het kreeg, Van het oudste naar het nieuwste.Anoniem: 238040 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:38:
[...]
Oh ik bedoelde het meer in het algemeen. Je ziet het regelmatig. Maar idd, als je een counter uav erachter heb zitten en je zit in een situatie waarin je die handig kan gebruiken, bijvoorbeeld als iemand een AC, CG of sentry inzet, dan zou ik alsnog de uav inzetten zodat de counter erachteraan kan. Is er trouwens een mogelijkheid om de volgorde van killstreaks aan te passen op het moment dat je er meerdere hebt? Dus in dit voorbeeld, dat je eerst de counter uav inzet en dan wat er voor zit? Volgens mij niet namelijk. Heb ook vaak zat dat ik eerst mijn cp wil hebben en later mijn predator omdat ik op dat moment op een geschikte "cp oproep" plek zit. En daar wil je zo kort mogelijk zijn natuurlijk.
Het joinen van andere spelers blijft idd een probleem. Zo vaak "unable to connect" Ik vraag meestal of iemand mij wil inviten of ik wordt geinvite als ik online kom. En zelfs dan is het nog vaak "unable to connect"
ben ik blij dat ik weinig tot geen Domination speelD4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:27:
Heel simpel, heel skill-loos. Maar wel dikke lol om erg snel een Emergency airdrop ofzo te krijgen, en je team lekker te ondersteunen.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Valt wel mee... ligt er ook aan hoeveel je speelt en hoe snel je de 3 (of 2 ) kills bereikt
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Zat de eerste pot (quarry) bij de tegenstanders. Daarna hobbelde ik met wildcat1 mee omdat ik hem had gejoined. Zo kwam ik iedere keer in de party terecht.NickThissen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:24:
[...]
En als je met ons mee wilt spelen moet je het gewoon even zeggen dan laten we je gewoon in de party hoor. Ik heb je niet eens gezien gisteren? Hoe heet je ingame dan? Zat je bij de tegenstanders dan? Dan kan ik me voorstellen dat het niet zo leuk is om tegen een party van 5-6 man te spelen met een random team die wat zitten te campen
In game:
shades_NL maar die heb ik vorige week omgedoopt tot [GoT] shades_NL. Dat moet toch wel opvallen..
Gebruiken jullie trouwens de mic wel eens ? Horen de tegenstanders dat dan ook ?
(steamprofiel staat in mij sign)
[ Voor 12% gewijzigd door shades op 21-10-2010 14:29 ]
Lukt je niet, ik heb direct door als er iemand komt aansprinten, alleen met een fatsoenlijk geschoten tube of sniper haal je me neer. Alsi k beschoten word ben ik binnen een seconde wegSoggney schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:42:
[...]
ben ik blij dat ik weinig tot geen Domination speel, maar als ik het doe, dan zal ik er zwaar voor gaan om de nieuwe gamemode kleuterpester pesten. p90,g18 (nog niet zeker),flashbang, marathon, lwp, en offc blast shield.
Ha - Ik heb dempers, cb en ninja aanstaanD4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:30:
[...]
Lukt je niet, ik heb direct door als er iemand komt aansprinten, alleen met een fatsoenlijk geschoten tube of sniper haal je me neer. Alsi k beschoten word ben ik binnen een seconde wegEn daarnaast heb ik ook nog eens jammer. Dus alsj e in de buurt komt moet je me nog zoeken
hoor je me dan nog aankomen
Oja - ik ben "heel goed" met granaten en stuns
Enige nadeel - barslechte kill/death ratio maar ik cap wel veel punten en daar gaat het om maar ik heb weer wat nieuw tactieken geleerd van de Tigers dus wellicht dat ik mn eigen strategie moet wijzigen
Mijn K/D is ingezakt van 1.1 naar 0.87 alleen maar omdat ik vrienden liet spelen ect
. Geen probleem opzich, want bijna elke ronde sta ik 1e
. Haal ik wel weer naar 1.0 of hoger.
Tenzij jij ook nog eens Cold Blooded aan hebt staan zie ik je toch wel op mn UAV. Die haal ik binnen 10 seconden van de game start met een triplekill 9/10x lol
* D4NG3R ITS RAINING NOOB TUBE GRENADES!!!, GET DOOOWN.
Tenzij jij ook nog eens Cold Blooded aan hebt staan zie ik je toch wel op mn UAV. Die haal ik binnen 10 seconden van de game start met een triplekill 9/10x lol
* D4NG3R ITS RAINING NOOB TUBE GRENADES!!!, GET DOOOWN.
Ik heb nooit moeite om figuren zoals jou uit de weg te ruimen, waar ze ook zitten. Maar ik ben dan ook een geoefend tuberD4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:30:
[...]
Lukt je niet, ik heb direct door als er iemand komt aansprinten, alleen met een fatsoenlijk geschoten tube of sniper haal je me neer. Alsi k beschoten word ben ik binnen een seconde wegEn daarnaast heb ik ook nog eens jammer. Dus alsj e in de buurt komt moet je me nog zoeken
Maar echt zieken, zoals jij doet, lukt me niet. Het zit in me om de vlaggen te pakken. Vind het erg irri als ik een potje verlies.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik ook, maar ik houd er zodra ons team 2 vlaggen heeft ook mee op. Word erg snel erg saai.
Neergehaald word ik bijna nooit TBH, maar meestal is dit meer omdat het tegenstandelijk team liever schreeuwt als we gewonnen hebben, als in-game mij probeert neer te halen.
Neergehaald word ik bijna nooit TBH, maar meestal is dit meer omdat het tegenstandelijk team liever schreeuwt als we gewonnen hebben, als in-game mij probeert neer te halen.
Ik denk dat we maar eens een potje tegen D4NG3R moeten spelen
Meh. Meestal werkt het alleen tegen wildvreemden. Mensen die weten wat ik ga doen gaan niet ragen, maar direct naar mijn tubespot toe
.
Spelen jullie op de xbox? Ik moet nog wat (fatsoenlijke) spelers hebben om mee te spelen. Mn huidige vriendenlijst heeft maar 4/5 spelers die fatsoenlijk zijn, maar hiervan zijn er meestal maar 2 tegelijk online.
Spelen jullie op de xbox? Ik moet nog wat (fatsoenlijke) spelers hebben om mee te spelen. Mn huidige vriendenlijst heeft maar 4/5 spelers die fatsoenlijk zijn, maar hiervan zijn er meestal maar 2 tegelijk online.
UAV en Care Packages inmiddels allebei 1.000. Nu bezig met de airstrikes. Nog 190 te gaan...Jefrim schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:41:
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Elke ronde sta je eerste, en je bent niet verder dan 1.10 gekomen met je k/d?D4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:39:
Mijn K/D is ingezakt van 1.1 naar 0.87 alleen maar omdat ik vrienden liet spelen ect. Geen probleem opzich, want bijna elke ronde sta ik 1e
. Haal ik wel weer naar 1.0 of hoger.
Tenzij jij ook nog eens Cold Blooded aan hebt staan zie ik je toch wel op mn UAV. Die haal ik binnen 10 seconden van de game start met een triplekill 9/10x lol![]()
* bram1984 ITS RAINING NOOB TUBE GRENADES!!!, GET DOOOWN.
Knap dan
"Tegenwoordig" moet ik toevoegenbram1984 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:27:
[...]
Elke ronde sta je eerste, en je bent niet verder dan 1.10 gekomen met je k/d?
Knap dan
Ja ik ook, eens zien of hij tegen volwassenen ook zo kan winnenFrentik schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:45:
Ik denk dat we maar eens een potje tegen D4NG3R moeten spelen
Haha. Geloof me: Als ik tegen een team speelt wat enigsinds NADENKT, werkt die tactiek gewoon amper. Dan ga ik direct over op mn sneak class.
Nogmaals: Spelen jullie op de xbox-360? Zo ja, wat zijn jullie tag?
Nee, op de PC.D4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:35:
Haha. Geloof me: Als ik tegen een team speelt wat enigsinds NADENKT, werkt die tactiek gewoon amper. Dan ga ik direct over op mn sneak class.

Dit is trouwens het geintje wat ik bedoel:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=unOyWAzWW9Q&feature=related"]YouTube: Best noob tube spot -- DERAIL -- Domination w/commentary[/video]
Echt heel veel gebruik ik het niet (Alleen op Derail, karachi en Rundown) voornamelijk omdat het alleen kan op domination
Dat is wel een bijzondere trieste manier, dat je er alleen al aan denktD4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:39:
Echt heel veel gebruik ik het niet (Alleen op Derail, karachi en Rundown) voornamelijk omdat het alleen kan op domination.

Doel van domination is capturen niet de hele boel lopen te zieken. Vind je het trouwens logisch dat mensen gaan lopen zeuren.
Ik hou maar op maar want wat kan ik slecht tegen zulk soort dingen.
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Lol, net op een server, was de enige met een k/d > 1 
OMG... lame2D4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:39:
[video]
Echt heel veel gebruik ik het niet (Alleen op Derail, karachi en Rundown) voornamelijk omdat het alleen kan op domination.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Tja dat zijn van die mensen die met een maatje gaan lopen testen waar ze elkaar kunnen raken met tubes.
Triest want je vergalt zo de game en niemand die je kan pakken.
Triest want je vergalt zo de game en niemand die je kan pakken.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik deed dat trucje ook altijd op Domination, kon je zo naar C schieten. Maar na mijn twee tubes liep ik weer verder, je hebt er ook bij die gaan daar zitten met OMA en Danger Close en dan blijven ze op C schieten. Team aan de andere kant blijft er toch wel naar toe gaan. Je zit zo op een paar multikills, dus predator. Die stuur je naar B daar ook weer kills. Vervolgens harriers die drop je weer op B, en dan heb je samen met nog wat tubes op C die nog steeds neutraal is al snel pavelow of choppergunner/ac-130. Daarmee sta je binnen twee minuten al 20-0 of meer als je Team een paar van die sneaky bastards die je komen opzoeken tegen kunnen houden.
Dit is een erg bekend trucje, hetzelfde op sommige andere mappen. Ik zal mijzelf een keer van de goede kant laten zien en niet zeggen: 'als je het wil proberen dan moet je op youtube kijken hoe het moet' maar: 'als je die mensen die het spel verpesten keer goed wilt aanpakken, kijk dan op youtube waar ze precies zitten en pak ze!'
Lief Lief Tweakertje ...
Dit is een erg bekend trucje, hetzelfde op sommige andere mappen. Ik zal mijzelf een keer van de goede kant laten zien en niet zeggen: 'als je het wil proberen dan moet je op youtube kijken hoe het moet' maar: 'als je die mensen die het spel verpesten keer goed wilt aanpakken, kijk dan op youtube waar ze precies zitten en pak ze!'
Lief Lief Tweakertje ...

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 21-10-2010 19:32 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Anoniem: 374603
Ik ben natuurlijk de beste op je friendlistD4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:39:
[video]
Heerlijk om in 1 filmpje de samenvatting te hebben van de reden dat ik dit spel niet meer speelD4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:39:
[video]
Jammer dat het altijd (bij elke FPS, niet alleen CoD) er mensen zijn die hun gebrek aan skills denken te moeten compenseren, i.p.v. de oefenen en beter te worden.
Ik wacht Spec Ops om deze reden ook even af.
Ik speel voor de lol, voor mijn plezier en voor de competitie. Als ik mij bezig moet gaan houden met het hunten van dit soort gasten, ga ik wel lekker wat anders doen.NeoMe schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:29:
Lief Lief Tweakertje ...
Kijk, deze gasten houden zich ook aan de spelregels. Nergens staat dat het niet mag. Dat betekend niet dat het een normale of acceptabele manier van spelen is. Ik kan met voetbal ook elke bal over de zijlijn schoppen zodra ik hem heb. Mag prima volgens de regels. Of ik er vrienden mee maak, is wat anders.
[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 21-10-2010 19:58 ]
In mijn ogen heb je de verkeerde killstreaks gaan. Het is lastig om met de choppergunners die kills te maken. Ga voor pavelow, choppergunner, nuke. Daar heb ik goede resultaten mee gehaald. Doe het dan in combinatie met hardline. 8 kills is wel te doen en dan ben je 'bijna' gegarandeerd bij de nuke voordat je met je ogen kan knipperenBlik1984 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:24:
Basement Bios ---- Exo-S
Ik zou zeker geen hardline gebruiken maar gewoon stopping power, verder wel goede tip. De reden is dat je met hardline heel veel meer moeite moet doen om uberhaupt die kills te krijgen en een streak van 9 kun je wel krijgen als je defensief speelt. Zorg er wel voor dat als je je chopper gunner inroept je ergens veilig ligt dus niet op de eerste en beste plaats plat want als ze je killen dan telt ie niet mee ook al ben je nog aan het chopper gunneren.Mystikal schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:59:
[...]
In mijn ogen heb je de verkeerde killstreaks gaan. Het is lastig om met de choppergunners die kills te maken. Ga voor pavelow, choppergunner, nuke. Daar heb ik goede resultaten mee gehaald. Doe het dan in combinatie met hardline. 8 kills is wel te doen en dan ben je 'bijna' gegarandeerd bij de nuke voordat je met je ogen kan knipperen
Het lukt ook beter op groundwar en dan met name op type domination omdat je dan ruim de tijd hebt en de ruimte om de score te halen.
[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 21-10-2010 20:04 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Wat is jullie favoriete wapen combo?
Ikzelf gebruik SCAR met heartbeat en FMJ en secondary TMP met extended mags en FMJ
Ikzelf gebruik SCAR met heartbeat en FMJ en secondary TMP met extended mags en FMJ
[ Voor 54% gewijzigd door n0elite op 21-10-2010 20:10 ]
Anoniem: 104511
Heb ik even iets gemist en is de pavelow "bug" gefixed dan? Ofwel; tellen de kills weer mee voor je streak tegenwoordig?Mystikal schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:59:
[...]
In mijn ogen heb je de verkeerde killstreaks gaan. Het is lastig om met de choppergunners die kills te maken. Ga voor pavelow, choppergunner, nuke. Daar heb ik goede resultaten mee gehaald. Doe het dan in combinatie met hardline. 8 kills is wel te doen en dan ben je 'bijna' gegarandeerd bij de nuke voordat je met je ogen kan knipperen
@hierboven
TAR21-Silencer en AUG HBAR-grip doen het het best bij mij.
Die bug kan ik me niet heugen, de kills die je haalt met killstreaks uit carepackages tellen niet mee
TAR met silencer, of M16 Holo zijn mijn favorieten
TAR met silencer, of M16 Holo zijn mijn favorieten
* PSN=Chef_NL** *
Onlangs ben ik verlieft geworden op een nieuwe setup met daarin de Steyr Aug als hoofdrol. Dit wapen gebruik ik toch vrijwel altijd maar het kon nog beter:
Steyr + Grip + FMJ (Of silencer bij Hardcore)
Raffica + Silencer + FMJ
Bling Pro
Stopping Power Pro (of Coldblooded Pro bij Hardcore)
Ninja Pro
Vooral in hardcore maak ik er vaak kills mee al mis ik dan wel Stopping Power omdat je niet zomaar meer door de muren kunt schieten. Zeer frustrerend wanneer je weet dat er een aantal binnen zitten en je er niet bij kunt.
Wen er wel aan dat je langzaam loopt dus je bent net een schildpad maar wel één die heel hard kan bijten. Het is me al een aantal keren overkomen dat ik zonder ammo kwam te zitten en dat met de steyr.
Steyr + Grip + FMJ (Of silencer bij Hardcore)
Raffica + Silencer + FMJ
Bling Pro
Stopping Power Pro (of Coldblooded Pro bij Hardcore)
Ninja Pro
Vooral in hardcore maak ik er vaak kills mee al mis ik dan wel Stopping Power omdat je niet zomaar meer door de muren kunt schieten. Zeer frustrerend wanneer je weet dat er een aantal binnen zitten en je er niet bij kunt.
Wen er wel aan dat je langzaam loopt dus je bent net een schildpad maar wel één die heel hard kan bijten. Het is me al een aantal keren overkomen dat ik zonder ammo kwam te zitten en dat met de steyr.
Het is afhankelijk van de gametype die je speelt. Als ik domination speel haal ik bijna elke avond wel een nuke met harrier - chopper gunner - nuke. Wat essentieel is is blijven doorschieten zodra je iemand raakt die spawned. Vaak spawnen er teamleden met cold blood die praktisch onzichtbaar zijn in de buurt, dus als je een hitmarker ziet is er nog 1 of meer spelers aanwezig.Mystikal schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:59:
[...]
In Ground War is het vaak wat lastiger(afhankelijk van de map). Daar is danger close in combinatie met een AC130 meer succesvol.
Uiteraard is Pavlow - Chopper Gunner - Nuke fantastisch, maar ten eerste moet je 8 of 9 kills halen en ten tweede kan je niet beide gelijktijdig in de lucht hebben wat nog wel eens wil resulteren in een afgelopen potje zonder je chopper gunner te kunnen gebruiken. Op zich is misschien Pavlow - AC130 - Nuke dan handiger, al moet je oppassen dat je dan niet je eigen Pavlow uit de lucht haalt.
[ Voor 17% gewijzigd door codex op 22-10-2010 07:16 ]
Die bug is op de PC bij de laatste match gefixed.Anoniem: 104511 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:17:
[...]
Heb ik even iets gemist en is de pavelow "bug" gefixed dan? Ofwel; tellen de kills weer mee voor je streak tegenwoordig?
@hierboven
TAR21-Silencer en AUG HBAR-grip doen het het best bij mij.
Even voordat mensen zeuren dat ik een noob ben: Domination speel ik bijna nooit.
. Ben zelf ook niet weg van One man army tubers..
* D4NG3R heeft zin in CoD:BO vanwege de niet aanwezige OMA, Scavanger en Danger Close
Harrier - Choppergunner - Nuke
7 - 11 - 25 dus. Waarom? Omdat de harriers tegelijk met de gunner in de map kunnen zijn, en deze 2 kills voor de Pavelow al verkrijgbaar is.
* D4NG3R heeft zin in CoD:BO vanwege de niet aanwezige OMA, Scavanger en Danger Close
De meestgebruikte combo (En ook vrij effectieve combo) is nogsteeds:reemprive schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:07:
Uiteraard is Pavlow - Chopper Gunner - Nuke fantastisch, maar ten eerste moet je 8 of 9 kills halen en ten tweede kan je niet beide gelijktijdig in de lucht hebben wat nog wel eens wil resulteren in een afgelopen potje zonder je chopper gunner te kunnen gebruiken. Op zich is misschien Pavlow - AC130 - Nuke dan handiger, al moet je oppassen dat je dan niet je eigen Pavlow uit de lucht haalt.
Harrier - Choppergunner - Nuke
7 - 11 - 25 dus. Waarom? Omdat de harriers tegelijk met de gunner in de map kunnen zijn, en deze 2 kills voor de Pavelow al verkrijgbaar is.
[ Voor 61% gewijzigd door D4NG3R op 22-10-2010 08:35 ]
Als je snel 9 kills kan halen heb je die Nuke wel gegarandeerd met die Pavlow en Chopper Gunner. Alleen die 2 kills meer en de duur van het potje werken tegen.
Het is bij mij echt te lang geleden dat ik een nuke heb gehaald, denk meer als een half jaar geleden. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik haal geen uber goede scores meer. Meestal +10 of af en toe +15/20
Ik ga er eigenlijk al lang niet meer voor. Ik denk dat ik er in totaal minder dan 10 heb gehaald. Maar elke keer als ik de nuke equip, lukt het wel binnen een paar potjes. Ik houd alleen niet zo van de speelstijl die erbij hoort.vinom schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:16:
Het is bij mij echt te lang geleden dat ik een nuke heb gehaald, denk meer als een half jaar geleden. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik haal geen uber goede scores meer. Meestal +10 of af en toe +15/20
Geef mij maar een "shock & awe" set-up zoals Predator, Harrier, Pave Low of Predator, Harrier, AC130.
Vooral de Ac130 is zo heerlijk bruut.
Ik was trouwens gisteren op terminal een tdm game aan het spelen met de RPD, maakte een killstreak an 6.... allemaal headshots. Het viel me tegen dat niemand me voor aimbotter uitmaakte
Heb zowiezo nog maar 13 titels te gaan...bazs2000 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:39:
Nou ja makkelijk.
Van de week eindelijk "pathfinder" gehaald.. wat ging dat langzaam zeg!
Ik ben de laatste tijd ook niet meer zo van de nuke. Dan neem ik liever een EAD ofzo. Kijk, als ik 1 keer per potje 25 kills kan halen voor een nuke, dan kan ik ook 2x of zelfs 3x per potje m'n EAD krijgen, en dat zijn 12 kansen op een goeie killstreak zoals stealthbomber, pavelow, chopper, ac-130 of EMP, en als ik daar een beetje mazzel mee heb krijg ik er nog meer kills mee ook, en met een aantal choppers/ac-130's help je je team ook enorm. En ach, soms heb je pech en krijg je 12x UAV, maar dat hoort erbij 
Ik kan me nog herinneren laatst in Terminal, Black.Tiger had een EAD en gooit die ergens buiten. 2 pakketjes landen op het dak, en 2 op de grond. De 2 op de grond waren een UAV, en op het dak lagen maar liefst 2 chopper gunners
Dat is pas pech.
Ik zie trouwens nooit meer een EMP voorbij komen... Eerder kwam hij wel eens voorbij, wss uit een care package, maar ik heb hem ook zelf een tijdje gebruikt. Soms kom je tegen een team die constant helicopters in de lucht hebben, en dan is een EMP wel handig hoor. Zo heb ik wel eens 4 killstreaks tegelijk uit de lucht gehaald (incl UAV), dan baalt de enemy wel even
Ik kan me nog herinneren laatst in Terminal, Black.Tiger had een EAD en gooit die ergens buiten. 2 pakketjes landen op het dak, en 2 op de grond. De 2 op de grond waren een UAV, en op het dak lagen maar liefst 2 chopper gunners
Ik zie trouwens nooit meer een EMP voorbij komen... Eerder kwam hij wel eens voorbij, wss uit een care package, maar ik heb hem ook zelf een tijdje gebruikt. Soms kom je tegen een team die constant helicopters in de lucht hebben, en dan is een EMP wel handig hoor. Zo heb ik wel eens 4 killstreaks tegelijk uit de lucht gehaald (incl UAV), dan baalt de enemy wel even
Haha, nu snap ik de afkorting EAD pas. Jij of pink zei dat gisteren en ik dacht ''wat bedoelt die gast nou''
Ben ik de enige die er genoeg van heeft steeds cheater te worden genoemd en dus S&D speelt met een wapenset zoals : M240 Thermal Extended mags? En dan alleen maar ingezoomd kills maken. Hilarity ensues.
Tip: MP5K Rapidfire Thermal, alleen ingezoomd, moeilijkst te gebruiken o.O
Tip: MP5K Rapidfire Thermal, alleen ingezoomd, moeilijkst te gebruiken o.O
Dit is zo lekker hypocriet eerst lekker uitleggen hoe je "kleutertjes pest" met je OMA tube en vervolgens nog geen 24 uur later posten dat je niet weg bent van OMA tubers.....D4NG3R NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:27:
Als je het zelf gebruikt moet je er ook niet over zeuren/klagen/zielig doen....D4NG3R NL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:56:
Even voordat mensen zeuren dat ik een noob ben: Domination speel ik bijna nooit.. Ben zelf ook niet weg van One man army tubers..
* Frentik heeft zin in CoD:BO vanwege de niet aanwezige OMA, Scavanger en Danger Close
[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 22-10-2010 11:16 ]
Ik heb er geen last van, ben gelukkig niet goed genoegmaffiappie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:10:
Ben ik de enige die er genoeg van heeft steeds cheater te worden genoemd
Ik wordt kotsmisselijk van die kut kinders die hele tijd zeiken in de chat.
Het enige wat ik zie is:
:g18 noob!
:Noobtuber!!!
:Camper!
:Noob sniper
:Cheater!
:Wallhack I swear it you aim where i walk
:Akimbo shotgun noob!
!
Als je met een wapen goed kills kan maken dan is dat toch alleen maar beter. Waarom zou je een wapen nemen waarmee je moeilijk kills maakt
Het enige wat ik zie is:
:g18 noob!
:Noobtuber!!!
:Camper!
:Noob sniper
:Cheater!
:Wallhack I swear it you aim where i walk
:Akimbo shotgun noob!
Als je met een wapen goed kills kan maken dan is dat toch alleen maar beter. Waarom zou je een wapen nemen waarmee je moeilijk kills maakt
Ik ben er zelf niet weg van. Dat mag ik toch zeggen? Ik vind het natuurlijk niet leuk om op diezelfde manier tubed te worden.. Ik klaag er ook niet over? Ik zeg alleen dat ik er niet weg van ben. In game zeg ik er niks van ofzo.Frentik schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:15:
[...]
Dit is zo lekker hypocriet eerst lekker uitleggen hoe je "kleutertjes pest" met je OMA tube en vervolgens nog geen 24 uur later posten dat je niet weg bent van OMA tubers.....
[...]
Als je het zelf gebruikt moet je er ook niet over zeuren/klagen/zielig doen....
Je reactie 2e quote klopt niks van, ik ben juist BLIJ dat ze het verhelpen in BO. Ondanks dat ik het zelf af en toe ook doe.
Ikzelf gebruik het amper. Ik klaag er niet over. Ik zeg er niks van, maar in het achterhoofd zit ik wel met "hmm.. Dit is en blijft nogal onrealistisch. Ik hoop dat ze het verwijderen in BO" .
[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 22-10-2010 12:30 ]
Ach vorige keer had ik mijn predator - attack heli en daarna heel snel mijn chopper gunner en toen volgde er ook een reactie als "wallhack ? "maffiappie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:10:
Ben ik de enige die er genoeg van heeft steeds cheater te worden genoemd ..
Waarop ik reageerde met: who ? Om dat niets meer te zeggen ....
Als je iemand beschuldigt van (wall)hacken zeg dan in ieder geval wie en kom met argumenten.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Sowieso, "Steve, wallhack off" Alsof iemand die aan het hacken is (en Steve heet...) zich daardoor aangesproken voelt...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
wel flauw hoor dat je hem dan niet uitzet...steveman schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:42:
Sowieso, "Steve, wallhack off" Alsof iemand die aan het hacken is (en Steve heet...) zich daardoor aangesproken voelt...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Zijn ook altijd figuren zonder ninja-pro die dat zeggen... in dat geval zijn m'n oren de wallhack, en die laat ik mooi aan !
Sinds wanneer zijn er tools om iemand te kicken uit mw2?
Was beetje aan het kutten met tube en kreeg wat commetaar en hij/zij was aan het dreigen om te kicken.
Waarop ik hem ff uitmaakte voor iets wat ff niet voor herhaling vatbaar is.
Toen was het connection time out.
Was beetje aan het kutten met tube en kreeg wat commetaar en hij/zij was aan het dreigen om te kicken.
Al een hele tijd. Als je de topics een beetje doorbladert zul je zien dat daar ook over gesproken wordt.B-BRAIN schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:24:
Sinds wanneer zijn er tools om iemand te kicken uit mw2?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
ok om cheaters te kicken daaraan toe. Had wel ff zin om hem ff persoonlijk een onwijze kick te geven maar ja kan weer is niet :beany schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:26:
[...]
Al een hele tijd. Als je de topics een beetje doorbladert zul je zien dat daar ook over gesproken wordt.
Ik zie heel veel mensen een EAD fout gooien, die pleuren dat ding gewoon in de verte. Maar je moet hem gooien in de richting zoals je de airdrop wilt krijgen. Dus met je rug naar de muur gaan staan ipv naar de muur toe gooien anders komen ze op het dak.
Kijk ook boven je of er geen viaduct is of iets anders wat kan hinderen, hoeveel pakketjes ik wel niet heb zien laden op dat viaduct dat is ook gewoon te belachelijk voor woorden. Iedereen denkt daar 'o ik ben buiten' en pleuren dat ding neer en alles valt erop. Ook vaak dingen buiten de map gooien, ik denk hoe krijg je het voor elkaar.
Kijk ook boven je of er geen viaduct is of iets anders wat kan hinderen, hoeveel pakketjes ik wel niet heb zien laden op dat viaduct dat is ook gewoon te belachelijk voor woorden. Iedereen denkt daar 'o ik ben buiten' en pleuren dat ding neer en alles valt erop. Ook vaak dingen buiten de map gooien, ik denk hoe krijg je het voor elkaar.
Net een potje domination gewonnen met 200 - 0 echt een mooi potje. 2x EAD gehaald. De tegenstander was met een man meer maar konden niks beginnen. Leuk voor een keer, maar een beetje tegenstand is toch leuker
Hahaha, dat was ik op Quarry. Ik hoorde het vliegtuig van die EAD aankomen toen zag ik om de hoek die marker liggen. Ik en nog iemand stonden te wachten, maar toen de kratten vielen rende diegene weg. Ik kon nog wel die dropper killen maar na krat 1 was ik de pineut.vinom schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:06:
Haha, nu snap ik de afkorting EAD pas. Jij of pink zei dat gisteren en ik dacht ''wat bedoelt die gast nou''
Misschien dat ik ook wel voor de EAD ga in combinatie met CG en harrier. Als je een goede drop hebt kan je volgens mij een behoorlijke killstreak halen. Mijn laatste doelstelling voor Black Ops: Voorbij de 55.
denken jullie dat er na de release van BO nog wat te doen is op MW2 online?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ik blijf denk ik MW2 eerst nog wel een tijdje spelen, nog een paar prestiges te gaan tot prestige 10 en ga dan denk ik wel kijken voor BOTijn96 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:18:
Vind het toch wel leuk als ik de hele multiplayer hebt "uitgespeeld" voordat ik em wegleg.
Ik denk dat het aantal spelers in de playlists met minimaal 50% afneemt, wat denk ik voornamelijk achter blijft zijn mensen die niet kunnen meekomen in Black Ops(omdat het minder "noobfriendly" is) en hackers.Tijn96 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:18:
Het zal wss weer net als MW2 worden. 80% stroomt door naar MW2 (vanaf CoD4 of WaW). En binnen 3 maanden is toch minstens 40% van de eerdere CoD4/WaW spelers weer terug omdat het te noob(friendly) is in hun ogen.
Net met de Tigers meegedaan... potje 200 - 7 gewonnen. Tis dat onze concentratie op laatst een beetje verslapte(omdat het zo makkelijk ging) dat ze nog 7 puntjes pakte.........Flupke123 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:24:
Net een potje domination gewonnen met 200 - 0 echt een mooi potje. 2x EAD gehaald. De tegenstander was met een man meer maar konden niks beginnen. Leuk voor een keer, maar een beetje tegenstand is toch leuker
Hij heet vanaf heden Blue.Lion.reemprive schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:09:
Wat is jouw ingame naam eigenlijk?
Tuurlijk. Er zullen nog zat spelers te vinden zijn in de MP van MW2. Je zou kunnen zeggen, de hackers en de noobs, maar toch ook degenen die BO niet kunnen draaien op hun pc. Dat zal wel niet zo'n groot deel zijn, maar ik verwacht zeker nog wel wat activiteit in MW2. De servertjes zijn ook veel leger, dus dat geeft de hackertjes wat meer tijd & gelegenheid om eens lekker te prutsen met wat hacks en mods...Tijn96 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:18:
[ Voor 61% gewijzigd door Fid3lity op 23-10-2010 11:20 ]