![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 - Deel 11 - Deel 12 - Deel 13 - Deel 14 - Deel 15 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
Toestemming nodig voor bekijken van YouTubeOp deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media. Bekijk op YouTubeModern Warfare 2 Worldwide Reveal Trailer (Official HD) Toestemming nodig voor bekijken van YouTubeOp deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media. Bekijk op YouTubeModern Warfare 2 Infamy (Official HD) [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=429l13dS6kQ] |
![]() |
De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondairy weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit V: Is er ergens een overzicht van de prestige rank icons? A: Ja zeker! Kijk eens hier: Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." V: Ik zie regelmatig van die vette titles en emblems langskomen in de multiplayer, hoe verdien ik deze? A: Op deze Wiki vindt je alle titles en emblems en de opdrachten die je moet uitvoeren om ze te verdienen. Bovendien kan je met de callsign generator van Modern Warfare 24/7 kijken hoe jouw favoriete combinaties er uit zien! V: Help! Ik heb last van slechte performance op een aantal maps met mijn ATi videokaart. A: De gebruikr erA geeft aan een mogelijke oplossing gevonden te hebben. Zie: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete wapen? • ACR Bushmaster • AK-47 • Scar-H • TAR21 • M16A4 • Famas • UMP .45 • P90 • MP5k • Intervention • Barret .50cal • AUG HBAR Tussenstand: |
[ Voor 100% gewijzigd door monnick op 31-01-2010 13:10 ]
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
GJtje | [NL]CptChaos |
Izealia | Glum44f |
gram. | smilinggram |
MuddyMagical | MuddyMagical |
JamesB009 | jamms |
Beukerz | Beukerz |
roodbwoy | ejvandewal |
Xenomorphh | Xenomorphh1 |
reemprive | reemprive |
Styxxy | Styxxy |
Blueberry33 | A2rox |
Proxx | qlimax_@hotmail.com |
Dutch Lion | DutchLionNL |
eboman | eboman |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
Madje | iMadski |
Bunta | GodShieldRevs |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
RATBORG | RATBORG |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
Gaat snel...deel 16 alweer.
Spelen jullie alle wapens helemaal vrij ( dus alle attachments en dan ook alle kills die daar bij horen, uitgezonderd headshots natuurlijk )...?
@ Hieronder: Meestal bij 1000 posts...maarja soms ook nooit.
Spelen jullie alle wapens helemaal vrij ( dus alle attachments en dan ook alle kills die daar bij horen, uitgezonderd headshots natuurlijk )...?
@ Hieronder: Meestal bij 1000 posts...maarja soms ook nooit.
[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 30-01-2010 18:57 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Wie bepaalt er eigenlijk wie een nieuwe start-post begint? Is dat altijd de persoon die de vorige heeft gestart, of een vriend van diegene met dienst toestemming? Vraag het me al een tijdje af
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Anoniem: 314278
CPU
Minimum: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
You Have: Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00GHz
PASS
CPU Speed
Minimum: Intel Pentium 4 3.2GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
You Have: 3.00 GHz Performance Rated at: 3.6 GHz
PASS
RAM
Minimum: 1 GB
You Have: 2.0 GB
PASS
OS
Minimum: Microsoft Windows XP, Windows Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 26002)
PASS
Video Card
Minimum: 256 MB NVIDIA GeForce 6600 GT or better or ATI Radeon 1600 XT or better
You Have: GeForce 9500 GT
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 1.7 GB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0
Sound Card
Minimum: Yes
You Have: Realtek High Definition Audio
PASS
Free Disk Space
Minimum: 12 GB of free hard drive space
You Have: 68.8 GB
PASS
dut dit zit wel goed d8 ik deze ga ik kopen en ASS 2 voor verjaardag vragen
Minimum: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
You Have: Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00GHz
PASS
CPU Speed
Minimum: Intel Pentium 4 3.2GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
You Have: 3.00 GHz Performance Rated at: 3.6 GHz
PASS
RAM
Minimum: 1 GB
You Have: 2.0 GB
PASS
OS
Minimum: Microsoft Windows XP, Windows Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 26002)
PASS
Video Card
Minimum: 256 MB NVIDIA GeForce 6600 GT or better or ATI Radeon 1600 XT or better
You Have: GeForce 9500 GT
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 1.7 GB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0
Sound Card
Minimum: Yes
You Have: Realtek High Definition Audio
PASS
Free Disk Space
Minimum: 12 GB of free hard drive space
You Have: 68.8 GB
PASS
dut dit zit wel goed d8 ik deze ga ik kopen en ASS 2 voor verjaardag vragen
JaWSnl schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:53:
Wie bepaalt er eigenlijk wie een nieuwe start-post begint?
offtopic:
Het was altijd een gewoonte op GoT (en voor sommige users/topics is dat nog steeds het geval) om na zo'n 1000 reacties een nieuw topicdeel te plaatsen. Over het algemeen is het dezelfde user of iemand neemt het na overleg (zo nodig met één van mods) over.
Ik vind het zelf eigenlijk vooral nuttig om een vernieuwde topicstart weer opnieuw onder de aandacht te brengen.
Het was altijd een gewoonte op GoT (en voor sommige users/topics is dat nog steeds het geval) om na zo'n 1000 reacties een nieuw topicdeel te plaatsen. Over het algemeen is het dezelfde user of iemand neemt het na overleg (zo nodig met één van mods) over.
Ik vind het zelf eigenlijk vooral nuttig om een vernieuwde topicstart weer opnieuw onder de aandacht te brengen.
And I'm the only one and I walk alone.
Alleen de wapens die ik vaak gebruik of ga gebruiken.NeoMe schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:48:
Gaat snel...deel 16 alweer.
Ik ga niet een bepaald wapen nemen waar ik niet mee overweg kan, enkel om de challenges te halen.
Was even naar combinaties van perks aan het zoeken Maar ik zie toch Riot shield met commando. Maar commando helpt toch geen kont met je shield aan?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
ja wel, je kan er op grotere afstand iemand mee bashen. Kwam ik vandaag pas achter, iemand met een shield raakte me constant terwijl ik op z'n 5 meter stond, bleek dus commando te hebben.Hamersma schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:54:
Was even naar combinaties van perks aan het zoeken Maar ik zie toch Riot shield met commando. Maar commando helpt toch geen kont met je shield aan?
blup
Van het zuchtje wind die dan ontstaat, of gooide hij zijn riot shield ook daadwerkelijk? Anders lijkt me dat wel een ontzettend krom iets, zeker als het 5 meter afstand is.eendje schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:01:
ja wel, je kan er op grotere afstand iemand mee bashen. Kwam ik vandaag pas achter, iemand met een shield raakte me constant terwijl ik op z'n 5 meter stond, bleek dus commando te hebben.
Commando is sowieso een lompe perk, als een speler hem goed benut kan hij haast teleportend door een leven heen razen
En ik zag daar dus eerst niet het nut van in, maar toen eens geprobeerd. Onmisbaar, bijna.johnnyv.nl schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:29:
Commando is sowieso een lompe perk, als een speler hem goed benut kan hij haast teleportend door een leven heen razen
Ok, ik zuig in het spelen van shooters (speel het ook gewoon niet zoveel). Mijn motto is altijd: als ik bovenaan (mijn team) sta, dan is er iets goed mis. Ik heb sinds BF2142(NS) geen shooter meer gekocht, maar deze wel omdat al m'n vrienden het op een LAN speelden.
Het matchen van spelers is al niet geweldig (is er helemaal niet), geen dedicated servers, af en toe lag. Ok, dat kan allemaal nog. Maar *diepe zucht* (bunny)hoppen en diven? Ik ben toch geen Quake of UT aan het spelen?! Heb ik hier nou zoveel geld voor betaald? Of ben ik hier nou de enige die zich hier aan ergert?
Het matchen van spelers is al niet geweldig (is er helemaal niet), geen dedicated servers, af en toe lag. Ok, dat kan allemaal nog. Maar *diepe zucht* (bunny)hoppen en diven? Ik ben toch geen Quake of UT aan het spelen?! Heb ik hier nou zoveel geld voor betaald? Of ben ik hier nou de enige die zich hier aan ergert?
Bunny hoppen en diven zie je nog wel ja. Al is het wel minder geworden, naar mijn gevoel dan. Het was erger. In MW1 was het nog erger. Maar goed, dat is puur gevoel.ArmEagle schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:44:
Ok, ik zuig in het spelen van shooters (speel het ook gewoon niet zoveel). Mijn motto is altijd: als ik bovenaan (mijn team) sta, dan is er iets goed mis. Ik heb sinds BF2142(NS) geen shooter meer gekocht, maar deze wel omdat al m'n vrienden het op een LAN speelden.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik heb soms het idee dat het inderdaad van een zuchtje wind komt. Riot shields raken op abnormaal lange afstanden. Een mes trouwens ook, maar daar vliegt de speler ten minste nog naar je toe zodat je ook daadwerkelijk geraakt wordt, maar met een riot shield zit er echt soms 3 meter tussen (op het 'hoogtepunt' van de bash) en nog wordt je geraakt... Inderdaad erg krom; maargoed, gooi een semtex en je bent er vanaf.GJtje schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:24:
[...]
Van het zuchtje wind die dan ontstaat, of gooide hij zijn riot shield ook daadwerkelijk? Anders lijkt me dat wel een ontzettend krom iets, zeker als het 5 meter afstand is.
Trouwens, wat wordt er tegenwoordig nog met bunny hoppen bedoeld?
[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 31-01-2010 01:28 ]
In CoD gaat het met name om het om een hoekje springen.NickThissen schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:26:
Trouwens, wat wordt er tegenwoordig nog met bunny hoppen bedoeld?
PromoX schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:10:
[...]
offtopic:
offtopic:
Hier wordt de ts toch niet vernieuwd (hoeft ook niet) dus zou het topic imo gewoon lekker door kunnen lopen.
Hier wordt de ts toch niet vernieuwd (hoeft ook niet) dus zou het topic imo gewoon lekker door kunnen lopen.
[ Voor 56% gewijzigd door Voutloos op 31-01-2010 01:36 ]
{signature}
Waarom hebben alle maps nou een doorgang zodat je kan noobtuben bij de start. Vooral bij HC SD, echt irritant begint het te worden. Hoe moeilijk is het nou om eht zo te maken dat je niet kan tuben, door een huis te plaatsen of een een timer van spawn attacking. Retard map design van IW.

Hinderlijk vind ik riotshield spelers met blast shield. Het domme is ook dat je er zo door wordt afgeleid dat je vaak door een andere speler wordt gekilled. Maar goed semtex erop en dubbele tube ernaast doet wonderen.
Dat is niet moeilijk want bij search and destroy kun je killstreaks de 1e 7 seconden ook niet gebruiken.. Nou ja sommigen predator harrier noem maar op.Bulls schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:45:
Waarom hebben alle maps nou een doorgang zodat je kan noobtuben bij de start. Vooral bij HC SD, echt irritant begint het te worden. Hoe moeilijk is het nou om eht zo te maken dat je niet kan tuben, door een huis te plaatsen of een een timer van spawn attacking. Retard map design van IW.
[ Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 31-01-2010 09:24 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Pav low kan je wel inzetten in S & D had hem gister toevallig. Was wel in de laatste ronde.
Niet in de 1e 7 seconden van een potje. Anders is dat een grote bug..goosche schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:28:
Pav low kan je wel inzetten in S & D had hem gister toevallig. Was wel in de laatste ronde.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
het is echt zo. probeer hem maar tehalen.
Anoniem: 228929
Ik heb vandaag toch weer 2 leuke momenten en challenges gehaald.
De eerste was de "Brick" die ik haalde door 3 kills te krijgen terwijl je in "Last Stand" zit.
En eentje met de Game Winning Kill terwijl je in Last Stand zit.
De eerste was de "Brick" die ik haalde door 3 kills te krijgen terwijl je in "Last Stand" zit.
En eentje met de Game Winning Kill terwijl je in Last Stand zit.
Gister weer eens S&D gedaan met een riot class (ff proberen
), had ik de game winning kill met een throwing knife, ''connection interrupted''... @%#$ , en ik wou die emblem graag
...
Foutje in de TS 
Deathstreaks
Copy Cat (3 deaths)
Painkillers (4 deaths)
Marty Dom (4 deaths)
Final Stand
Painkiller is 3 copycat is 4
Deathstreaks
Copy Cat (3 deaths)
Painkillers (4 deaths)
Marty Dom (4 deaths)
Final Stand
Bunny hoppen begrijp ik wel maar wat word er met diven bedoelt ?
Ik probeer nu langzaam over te schakelen van Mijn Scar setup naar een ACR setup maar elke keer als ik dat doe zakt mij accuracy en k/d ratio als een kaartenhuis in elkaar.
Gisteren 2 uurtjes met de ACR gespeeld en mijn accuracy zakte met 1 hele % naar 20.68%
De rest van de statistics maakt me niet zo veel uit maar ik vind het wel leuk om de accuracy hoog te houden... mijn doel is te minste 23%
Maar dat gaat me niet meer lukken denk ik, ik heb er te veel matige potjes tussen mijn goede potjes zitten

Smiling as the shit comes down...
Misschien omdat het enkele secondes duurt voordat de helicopter het spellevel bereikt heeft?Xenomorphh schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:12:
[...]
Niet in de 1e 7 seconden van een potje. Anders is dat een grote bug..
En omdat hij niet kan spawnkillen (iig niet 3 mensen tegelijk ofzo), wat een predator missle wel kan (of een air of een harrier)Dimby schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:18:
[...]
Misschien omdat het enkele secondes duurt voordat de helicopter het spellevel bereikt heeft?
Gelijk gaan liggen zodra je een tegenstander ziet. Hierdoor wordt je verticale ruimte kleiner, waardoor je moeilijker te raken bent. Erg irritant! Als ik een aantal divers in de tegenpartij heb schakel ik over naar mijn BOEM class. Tube's helpen erg goed tegen divers namelijkScrooLoose schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:57:
[...]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat is toch niet meer dan logisch dat je dat doet als dat je kansen vergroot ?beany schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:34:
[...]
Gelijk gaan liggen zodra je een tegenstander ziet. Hierdoor wordt je verticale ruimte kleiner, waardoor je moeilijker te raken bent. Erg irritant!
Als je dat al irritant vind...
Diven is zodra een tegenstander je ziet dat ze naar de grond duiken.ScrooLoose schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:57:
[...]
De geweldige mechanics van CoD zorgen ervoor dat je net zo accuraat blijft schieten als je naar de grond duikt.
(Zelfde geld voor jumpen/van gebouw springen.)
BF2 had dit ook daar werd het de dolpin dive genoemd.
Dice had dit tenminste nog gepatched.
/sneller tikken
[ Voor 6% gewijzigd door Redje op 31-01-2010 12:41 ]
Anoniem: 131162
het lijkt me duidelijk dat je geacht word zo groot en stil mogelijk op het slagveld te blijven staan. Het liefst op een nette rij 50 meter tegenover de andere partij. Niet voor je beurt schieten natuurlijk!
Dankjewel, is fixedXenomorphh schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:48:
Foutje in de TS
Deathstreaks
Copy Cat (3 deaths)
Painkillers (4 deaths)
Marty Dom (4 deaths)
Final Stand
Tuurlijk niet. Maar je krijgt een voordeel bij hoppen/diven. Dan mag daar (ook logischerwijs gezien de extra inspanning die het kost) tenminste een nadeel tegenover staan, bijvoorbeeld een tijdelijke onnauwkeurigheid. Als men dan een shotgun gebruikt om met die nauwkeurigheid om te gaan, vooruit. Maar dit is gewoon te erg.Anoniem: 131162 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:54:
het lijkt me duidelijk dat je geacht word zo groot en stil mogelijk op het slagveld te blijven staan. Het liefst op een nette rij 50 meter tegenover de andere partij. Niet voor je beurt schieten natuurlijk!
Dolphine diven in Battlefield was trouwens meer dan naar de grond duiken. Het was een combinatie van springen en dan prone gaan, waardoor men horizontaal zwevend door de lucht vloog, op de grond terecht kwam, en maar herhalen.
Ik vind het gewoon erg kwalijk dat ze niet van de problemen in een ander spel geleerd hebben.
Blijkbaar vinden ze dit geen probleem dan.ArmEagle schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:18:
[...]
Ik vind het gewoon erg kwalijk dat ze niet van de problemen in een ander spel geleerd hebben.
Dit is een arcade shooter en geen simulatie ala Operation flashpoint of zoiets.
oke qua arcade heb je gelijk. maar met een sniper zoemen springen en in de lucht gericht schieten. vind ik niks met arcade te maken hebbenScrooLoose schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:28:
[...]
Blijkbaar vinden ze dit geen probleem dan.
Dit is een arcade shooter en geen simulatie ala Operation flashpoint of zoiets.
en bedankt voor de uitleg over diven
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Weer zo'n ouwe discussie, maar volgens mij zijn de mechanics van de bewegingen precies zo gemaakt zodat je niet kunt "bunny-hoppen & dolfijnen", want je kunt maar 1x echt springen, & opstaan gaat ontzettend traag, dus ik zie het probleem totaal niet: gewoon rekening mee houden. Plus ik moet juist altijd hard gniffelen als er weer zo'n ninjaatje om de hoek komt vliegen & ik hem in de lucht afknal; soms zie je hem wel 4 pirouettes maken & 5-6 meter door de lucht vliegen.
Kepi_nl
Ik vind mensen met geweren ook heel erg hinderlijk, ze schieten me altijd neer!reemprive schreef op zondag 31 januari 2010 @ 08:59:
Hinderlijk vind ik riotshield spelers met blast shield. Het domme is ook dat je er zo door wordt afgeleid dat je vaak door een andere speler wordt gekilled. Maar goed semtex erop en dubbele tube ernaast doet wonderen.
Die blast shield/riot shield is juist bedoeld om zo te gebruiken. Je kunt zelf niet/nauwelijks aanvallen, maar je beschermt teammaten. Dat is de hele bedoeling. Dat jij afgeleid wordt is gewoon je eigen dikke fout.
Mensen zeuren echt over ALLES in dit spel.
Man, wat ik pas echt hinderlijk vind zijn je teammates.
Zonder hen zou je gewoon veel meer kills hebben !!
Zonder hen zou je gewoon veel meer kills hebben !!
Anoniem: 338166
Net voor de 1ste keer in een maand weer potje gespeeld.
Dacht dat ik wel een miljoen plaatsen zou zijn gezakt.
Maar nog steeds in de top 150.000 dus dat is wel mooi.
Wanneer zouden die nieuwe maps komen?
Dacht dat ik wel een miljoen plaatsen zou zijn gezakt.
Maar nog steeds in de top 150.000 dus dat is wel mooi.
Wanneer zouden die nieuwe maps komen?
Is er nou een Care Package glitch (Xbox 360)? Headquarters is amper meer te spelen door het aantal killstreak rewards.....
Op de PS3 is de matchmaking ook flink aan het gas, gare pings, duurt verschrikkelijk lang voordat er een match gevonden wordt, disconnects en vastlopers sinds de laatste patch. Had liever geen patch en care package runners ipv dit.
39
yup, verziekt wel heel wat games de laatste tijd. Ik weet hoe het werkt, maar zal het niet gebruiken.monnick schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:50:
Is er nou een Care Package glitch (Xbox 360)? Headquarters is amper meer te spelen door het aantal killstreak rewards.....
Carepackages hebben al zo'n lotto effect (AC130 of ammo krijgen, kan de game behoorlijk beinvloeden of niet), en als je er 10 achter elkaar kan gooien is er echt weinig meer aan. Als je meerdere van die care-package helikopters op je radar ziet weet je al hoe laat het is ....
Snel patchen imo, want ik heb verder nog steeds veel plezier van het spel!
What's in the case?
Maar het is zeker dat het een glitch is? Niet dat mensen steeds beter worden en allemaal care package als reward kiezen? Het laatste lijkt me eigenlijk erg sterk, want er zijn constant care package heli's op de radar te zienRon!n schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:32:
[...]
yup, verziekt wel heel wat games de laatste tijd. Ik weet hoe het werkt, maar zal het niet gebruiken.
Carepackages hebben al zo'n lotto effect (AC130 of ammo krijgen, kan de game behoorlijk beinvloeden of niet), en als je er 10 achter elkaar kan gooien is er echt weinig meer aan. Als je meerdere van die care-package helikopters op je radar ziet weet je al hoe laat het is ....
Snel patchen imo, want ik heb verder nog steeds veel plezier van het spel!
Euhm, care package glitch is allang weer gefixt op de ps3 in ieder geval.(nouja niet allang).
[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 31-01-2010 16:41 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Het gaat hier niet om het rennen met een care package marker. Het gaat hier om het feit dat sommige mensen verdacht veel care packages laten inkomen....Postius schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:41:
Euhm, care package glitch is allang weer gefixt op de ps3 in ieder geval.(nouja niet allang).
Dat is ook gefixed met patch 1.08 (ps3)monnick schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:02:
[...]
Het gaat hier niet om het rennen met een care package marker. Het gaat hier om het feit dat sommige mensen verdacht veel care packages laten inkomen....
Anoniem: 239515
vaag idd (bovenstaand plaatje:P)
maar weet iemand al iets over nieuwe mp maps? Komen deze en zo ja, wanneer?
maar weet iemand al iets over nieuwe mp maps? Komen deze en zo ja, wanneer?
Veel headshots maken.Abbadon321 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:07:
hoe krijg je dit nou weer voor elkaar?
{signature}
Anoniem: 104511
Die speler heeft ook nog eens de 80 grenade en 25 claymore multi kills challenges gehaald dus die is wel héél goed bezig dan.
Er is al weer een nieuwe manier, dus het heeft niet echt gewerkt.
Spelen jullie trouwens wel eens sabotage? Ik ben bezig alle emblemen en titles te halen, dus moet 50 potjes winnen, maar het lijkt wel of iedereen express de bom laat liggen en gewoon puur voor de kills gaan. Soms is het zo erg dat ik binnen 20 seconden de bom heb gepland omdat niemand verwacht dat je dit doet en iedereen gelijk naar zijn favorieten camp plek rent.
Ik heb vandaag al 25 wedstrijden gewonnen dus zit al op de helft, maar het gekke is dat als ik ga lopen kloten door bv te gaan snipen waar ik slecht in ben en de bom negeer. Dan komt er gewoon geen einde aan het potje en dit is tot nu toe altijd zo. Dus ik vraag me echt af hoe het er aan toe gaat als ik niet speel.
sommigen pakken de bom en gaan dan zowat tegen onze bomspot aan campenthriller schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:43:
[...]
Spelen jullie trouwens wel eens sabotage? Ik ben bezig alle emblemen en titles te halen, dus moet 50 potjes winnen, maar het lijkt wel of iedereen express de bom laat liggen en gewoon puur voor de kills gaan. Soms is het zo erg dat ik binnen 20 seconden de bom heb gepland omdat niemand verwacht dat je dit doet en iedereen gelijk naar zijn favorieten camp plek rent.
Ik heb vandaag al 25 wedstrijden gewonnen dus zit al op de helft, maar het gekke is dat als ik ga lopen kloten door bv te gaan snipen waar ik slecht in ben en de bom negeer. Dan komt er gewoon geen einde aan het potje en dit is tot nu toe altijd zo. Dus ik vraag me echt af hoe het er aan toe gaat als ik niet speel.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ben net in 1 potje uitgemaakt voor
Camper,Rusher,Rambo,Rpg Noob.
Was in invasion lekker aan het flanken met men acr.
af en toe eventjes halve minuut rusten om mensen te lokken.
En dan weer flanken (geen rusher)
Dus was ik een camper omdat ik hun naar mij toe lokte en hun afschoot vanaf de andere kant.
Een rusher omdat ik hun vanaf die andere kant vermoorde.
Waren men kogels op in laaste 30 seconde van de game. had kill death ratio van 33/0
Dus geen zin om dood te gaan.
Dus pak men rpg en ga wat mensen opzoeken en schiet er 4 met 1 raket dood.
Ben ik meteen een rpg noob en een rambo.
Wat moet ik dan doen? iedereen gaan knifen? ben ik weer een knife noob.
beetje jammer.
Maar wel leuk potje haha
Camper,Rusher,Rambo,Rpg Noob.
Was in invasion lekker aan het flanken met men acr.
af en toe eventjes halve minuut rusten om mensen te lokken.
En dan weer flanken (geen rusher)
Dus was ik een camper omdat ik hun naar mij toe lokte en hun afschoot vanaf de andere kant.
Een rusher omdat ik hun vanaf die andere kant vermoorde.
Waren men kogels op in laaste 30 seconde van de game. had kill death ratio van 33/0
Dus geen zin om dood te gaan.
Dus pak men rpg en ga wat mensen opzoeken en schiet er 4 met 1 raket dood.
Ben ik meteen een rpg noob en een rambo.
Wat moet ik dan doen? iedereen gaan knifen? ben ik weer een knife noob.
beetje jammer.
Maar wel leuk potje haha
http://www.break.com/game...mw2-knife-kill.html?res=1
Postte iemand in het mw2 topic op motorforum... Echt... zóó onwaarschijnlijk
Postte iemand in het mw2 topic op motorforum... Echt... zóó onwaarschijnlijk
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Anoniem: 331512
Paar posts hierboven werd er een plaatje gepost van een shotgun met red tiger, ik heb dus even gezocht en ook iets gevonden, 't is eigenlijk een soort van hack, kiek zelf maar.
http://www.youtube.com/wa...Ps-TeQ-sE&feature=channel
http://www.youtube.com/wa...Ps-TeQ-sE&feature=channel
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 331512 op 31-01-2010 19:01 ]
Wat is de truuk dit keer want ik kwam er ook net eentje tegen op highrisethriller schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:43:
[...]
39
Matchmaking is vandaag wel heel bagger zeg... nog niet een potje gehad waar iedereen ongeveer een normale ping had...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Op de ps3 (Temminste bij mij) is die gewoon goed hoor. constant iedereen bijna of helemaal volle ping ding.steveman schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:21:
Matchmaking is vandaag wel heel bagger zeg... nog niet een potje gehad waar iedereen ongeveer een normale ping had...
Ik heb net de challenge "Ultimate sacrifice" (Een nuke laten vallen terwijl je team aan het verliezen is) gehaald op Afgan. Geeft zo'n heerlijk gevoel om te horen "We are loosing this fight! Fight harder comrades!" En dan gewoon die nuke binnen te laten komen. Heerlijk!
[ Voor 13% gewijzigd door Appel op 31-01-2010 20:16 ]
Ah, ja ik heb de pc-versie.Anoniem: 338166 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:38:
[...]
Op de ps3 (Temminste bij mij) is die gewoon goed hoor. constant iedereen bijna of helemaal volle ping ding.
Als je Call of Duty opnieuw wilt installeren (op een nieuwe Windows), omdat bijvoorbeeld je pc is gecrasht, is dit dan mogelijk, of gaat hij dan zeggen dat de game al op dezelfde serial is geïnstalleerd en dit nu niet meer mogelijk is?
Dat zou lekker worden zegtiies schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:25:
Als je Call of Duty opnieuw wilt installeren (op een nieuwe Windows), omdat bijvoorbeeld je pc is gecrasht, is dit dan mogelijk, of gaat hij dan zeggen dat de game al op dezelfde serial is geïnstalleerd en dit nu niet meer mogelijk is?
Maar hoe werkt dat dan precies? Want als je het spel opnieuw installeert, dan gaat hij toch vragen om een serial? En als je die al een keer hebt ingevoerd kan je toch niet meer online?
Ik ga hem niet uitschrijven, maar als je ff googled naar care package glitch patch 1.08 kom je wel wat tegen.Fietsbel schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:01:
[...]
Wat is de truuk dit keer want ik kwam er ook net eentje tegen op highrise
Idd, niet normaal, had er net 1 die idd bijna naast onze bomspot ging zitten campen. Soms gaan ze ook in een huisje zitten met z'n alle dat is ook irritant. Als je wilt campen ga dan tdm doen ofzo.Proxx schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:50:
[...]
sommigen pakken de bom en gaan dan zowat tegen onze bomspot aan campensorry maar eigenlijk moeten ze voor sommigen een tutorial ronde maken bij de eerste keer dat ze dit spelen want het is echt verschrikkelijk wat je allemaal tegen komt op sabotage
[ Voor 48% gewijzigd door thriller op 31-01-2010 20:37 ]
Zolang je gewoon in logt op je steam gaat hij niet mauwentiies schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:25:
Zit net even op YouTube te kijken wat die care package glitch inhoud. Echt heeeeel erg treurig. Dat mensen überhaupt de moeite nemen om dit te ontdekken en ook daadwerkelijk uit te voeren. Ik hoop stellig dat dit heel snel wordt gepatched want dit verpest alles. Op de Xbox 360 is de "oude" care package glitch nog niet eens gefixed, op de PS3 wel. Maar er is alweer een nieuwe manier (die na de patch ook op de PS3 werkt)....zucht
Blijft wel bizar hoe ze achter deze truuk zijn gekomen, maar het verziekt wel een hoop.
39
Probleem is dan eigenlijk dat IW redelijk snel de patches klaar heeft. Die kunnen dan direct naar de PC worden verspreid. Helaas moet zo'n patch eerst langs een hele controle wat al gauw 2 weken duurt...monnick schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:42:
Zit net even op YouTube te kijken wat die care package glitch inhoud. Echt heeeeel erg treurig. Dat mensen überhaupt de moeite nemen om dit te ontdekken en ook daadwerkelijk uit te voeren. Ik hoop stellig dat dit heel snel wordt gepatched want dit verpest alles. Op de Xbox 360 is de "oude" care package glitch nog niet eens gefixed, op de PS3 wel. Maar er is alweer een nieuwe manier (die na de patch ook op de PS3 werkt)....zucht
* ScrooLoose heeft "the bigger they are" en "the harder they fall" achter elkaar in 2 potjes gehaald

net weer een een potje sabotage gedaan. Zitten er in mijn team 4 man te snipen. (campen) AARGGHthriller schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:36:
[...]
Idd, niet normaal, had er net 1 die idd bijna naast onze bomspot ging zitten campen. Soms gaan ze ook in een huisje zitten met z'n alle dat is ook irritant. Als je wilt campen ga dan tdm doen ofzo.

Net ontdekt hoe zalig goe pavelow eig wel niet is. Stuk of 4 potjes TDM waar ik telkens bovenaan stond met in de 30 kills en 10-20 deaths. Gebruik nu Predator > Harrier > Pavelow. Kga een van de dagen is proberen nuke te halen met pavelow
Dat gaat hem niet worden, want de pavelow telt niet mee voor je killstreak.eviltyphoon schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:19:
Net ontdekt hoe zalig goe pavelow eig wel niet is. Stuk of 4 potjes TDM waar ik telkens bovenaan stond met in de 30 kills en 10-20 deaths. Gebruik nu Predator > Harrier > Pavelow. Kga een van de dagen is proberen nuke te halen met pavelow
ik zit net mw2 filmpjes te kijken op youtube, kom ik dit soort dingen tegen:
http://www.youtube.com/wa...xqzFBJalk&feature=channel
zo ontzettend simpel om te cheaten (en niet gepakt kunnen worden)
pc versie van modern warfare is zooooooooooooooooooooo fucked up, ben blij dat ik op ps3 speel!

pc versie van modern warfare is zooooooooooooooooooooo fucked up, ben blij dat ik op ps3 speel!
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Waarom zou Pavelow niet meetellen? Volgens mij tellen alle kill-streak rewards mee voor je kill-streak, behalve als je deze kill-streak reward verkregen heb door middel van een Care Package.Fist schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:20:
[...]
Dat gaat hem niet worden, want de pavelow telt niet mee voor je killstreak.
Doordat er een bug in het spel zit 
De kills die een Pavelow maakt die je mbv 11 kills haalt, telt verder NIET mee voor je killstreak.
De kills die een Pavelow maakt die je mbv een carepackage hebt verkregen, telt WEL mee voor je verdere killstreak.
De kills die een Pavelow maakt die je mbv 11 kills haalt, telt verder NIET mee voor je killstreak.
De kills die een Pavelow maakt die je mbv een carepackage hebt verkregen, telt WEL mee voor je verdere killstreak.
[ Voor 1% gewijzigd door OCTheEagle op 31-01-2010 22:43 . Reden: Typo: verkeerde persoonsvorm.... ]
Normaal gesproken wel, behalve als je een glitch gebruikt...dan tellen ook de kills mee uit je sentry gun, en helicopters...weet niet precies welke maar telt wel lekker door.Jornn schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:38:
[...]
Waarom zou Pavelow niet meetellen? Volgens mij tellen alle kill-streak rewards mee voor je kill-streak, behalve als je deze kill-streak reward verkregen heb door middel van een Care Package.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Vinden jullie het niet irritant dat bij domination soms de vlaggen voor cruiciale spots hangen? Voor ramen of andere plaatsen soms kan ik de tegenstander gewoon niet zien aankomen!
Rapapa...
Ik heb al meer dan 40 nukes gehaald, lost count, en die challenge nog NOOIT gehaald. Het feit dat je een nuke hebt betekend meestal dat je keihard aan het winnen bent. En die challenge is pas heel laat unlocked en ik prestige altijd meteen. Ik speel ook vaak met een vaste clan en die zijn ook redelijk goed, dus we verliezen nooit. Echt een klote challengeLzpAppel schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:14:
Ik heb net de challenge "Ultimate sacrifice" (Een nuke laten vallen terwijl je team aan het verliezen is) gehaald op Afgan. Geeft zo'n heerlijk gevoel om te horen "We are loosing this fight! Fight harder comrades!" En dan gewoon die nuke binnen te laten komen. Heerlijk!
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Wat denk je van een crate laten vallen op de vijand, als game winning kill !!!
Dat is volgens mij alleen in Free-For-All te doen, en dan met opzet en samenspel van een vriend ofzo waar je mee in de private chat zit. Anders is de kans om de lotto te winnen bijna even groot pfff sommige challenges...
Dat is volgens mij alleen in Free-For-All te doen, en dan met opzet en samenspel van een vriend ofzo waar je mee in de private chat zit. Anders is de kans om de lotto te winnen bijna even groot pfff sommige challenges...
En die heb ik gehaald was echt super mazzel
.
NeoMe schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:58:
Wat denk je van een crate laten vallen op de vijand, als game winning kill !!!
Misschien dat een chopper gunner beter is voor een nukeeviltyphoon schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:19:
Wat mij betreft mogen ze akimbo g18/raffica ook wel nerfen
Heel de avond vandaag dat de helft van iedereen met die kutdingen rond loopt, en dan klagen als iemand er noobtubed

Ik snap niet waarom een wapen met 1 hand ipv 2 handen vasthouden niet zorgt voor 2 keer zoveel recoil, dat zou gewoon logisch zijn
Wat mij betreft mogen ze akimbo <alles> wel of verwijderen of nerfen (added recoil misschien een range nerf- die G18s killen echt op idiote ranges)
Dit hadden ze in halo ook gedaan, dual smgs? fine maar dan ook heel wat meer recoil
Ach ja...er is ook een programmaatje wat ervoor zorgt dat je alles kan unlocken (wapens, challenges enzo) en je stats (kills, deaths enzo) kan edittenamahusu schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:29:
ik zit net mw2 filmpjes te kijken op youtube, kom ik dit soort dingen tegen:
![]()
zo ontzettend simpel om te cheaten (en niet gepakt kunnen worden)

Mja, cheaters heb je helaas bij elke multiplayer op de PC...
Zeg ik dat het niet mag.sanderander schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:09:toon volledige bericht
[...]
[cynische modus on]
Oh-my-fucking-god! Ik wordt zóóó simpel van dit gejankt over sportief spelen en mag niet campen mag niet noobtuben mag niet claymores spelen.
HET-IS-EEN-WEDSTRIJD!
En je speelt een spel waarin regels bestaan. Alles wat BINNEN die regels valt = SPORTIEF!
Dus ook claymores, dus ook campen, dus ook alles wat geen cheat, glitch, etc is.
Stelletje softe geitenwollensokken hippies, het is een oorlogsspel om te winnen. Geen groepsknuffel.
Hup, claymores gebruiken, en zo snel mogelijk die pot winnen, TDM is 7500 punten en klaar! Echt genoeg tegen te doen! (opblazen, detecteren, met lightweight gewoon overheen rennen, ga-zo-maar-ddor)
Sissie!
Liever 4de op het EK met mooi voetbal zoals Nederland, dan lelijk winnen zoals Italie?
Ik niet hoor, boom!
Ga Habba Hotel spelen man...
\[/cynische modus off]
Lees mijn post nog eens en kijk dan nog eens of jouw reactie van toepassing is. Ik hoop niet dat je zo tegen iedereen doet als iemand ergens een mening over heeft. Mijn mening is dat ik geen claymores meer gebruik, een ander moet het zelf weten. Als ik door een claymore van een ander loop dan gooi ik echt niet vloekend en tierend mijn muis uit het raam want het is onderdeel van het spel.
Maar goed, ik zal in het vervolg mijn mening achterwege laten want blijkbaar ben ik in het bezit van de kracht om een hele community over één kam te scheren?
Over campen heb ik trouwens een andere mening. Dat het kan wil niet zeggen dat het moet, spawnrapen kan ook maar dat wil niet zeggen dat dit sportief is. Gelieve volgende keer eerst tot tien tellen want je hebt het over sportiviteit maar zo kwam het niet over.
Dit soort dingen zijn echt lame, wist niet eens dat het bestond. Ik heb wel het idee dat het met punkbuster beter beveiligd was dan nu..superbassie schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:19:
[...]
Ach ja...er is ook een programmaatje wat ervoor zorgt dat je alles kan unlocken (wapens, challenges enzo) en je stats (kills, deaths enzo) kan editten![]()
Mja, cheaters heb je helaas bij elke multiplayer op de PC...
als je met akimbo g18 tegelijk schiet dan is dat nauwkeuriger als waneer je met 1 g18 schiet... is idd nogal slecht eigenlijk, maja anders was akimbo ook echt uselessRelis schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:15:
[...]
Misschien dat een chopper gunner beter is voor een nuke
Wat mij betreft mogen ze akimbo g18/raffica ook wel nerfen
Heel de avond vandaag dat de helft van iedereen met die kutdingen rond loopt, en dan klagen als iemand er noobtubed![]()
Ik snap niet waarom een wapen met 1 hand ipv 2 handen vasthouden niet zorgt voor 2 keer zoveel recoil, dat zou gewoon logisch zijn
Wat mij betreft mogen ze akimbo <alles> wel of verwijderen of nerfen (added recoil misschien een range nerf- die G18s killen echt op idiote ranges)
Dit hadden ze in halo ook gedaan, dual smgs? fine maar dan ook heel wat meer recoil
Het kan wel een goed gebruik hebben in close combat, maar nu schiet je van 20 meter nog iemand neer met de g18, dat klopt nietdarkpluisje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:39:
[...]
als je met akimbo g18 tegelijk schiet dan is dat nauwkeuriger als waneer je met 1 g18 schiet... is idd nogal slecht eigenlijk, maja anders was akimbo ook echt useless

steam weer down bij iemand? Ik zie niets op de announcements.
Anoniem: 163444
Kreeg net een stinger op m'n hoofd... Ik zag iemand met een stinger richten op een harrier, ik schiet hem net dood als hij de raket schiet. Ik doorlopen, ineens boem dood, zie ik in de killcam die stinger voorbij de harrier vliegen, omkeren en mij raken... Wel eens gezien bij een javelin maar nog nooit met stinger
Leuke verassingen zijn dat he. hahaAnoniem: 163444 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:46:
Kreeg net een stinger op m'n hoofd... Ik zag iemand met een stinger richten op een harrier, ik schiet hem net dood als hij de raket schiet. Ik doorlopen, ineens boem dood, zie ik in de killcam die stinger voorbij de harrier vliegen, omkeren en mij raken... Wel eens gezien bij een javelin maar nog nooit met stinger
Huh
Haha, heb nu echt een gruwelijk class 
RPG + Riot shield. En dan nog 1e worden in FFA
.
RPG + Riot shield. En dan nog 1e worden in FFA
Maar spelen hier mensen ook met de Counter Uav?
Echt een geweldige combinatie samen met Harrier en Chopper gunner.
Niemand die je ziet aankomen.
Hangt er vanaf welke mode je speelt. In Hardcore is een Counter-UAV vaak een verloren killstreak reward. Oké, af en toe is het handig de anderen te pesten en hun UAV te counteren... maar vaak zit je er gewoon mee en doet het niets. Kan je beter predator + harrier nemen, daar heb je dan toch meer aan. (Uiteraard geldt dit enkel in hardcore.)Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:01:
Maar spelen hier mensen ook met de Counter Uav?
--
Net ook twee leuke potjes gespeeld

(Het laatste spelletje was wel niet helemaal eerlijk. De tegenstand was erg laag
[ Voor 15% gewijzigd door Styxxy op 01-02-2010 00:20 ]
Wat houd dat Hardcore Riochet eigenlijk in?Styxxy schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:16:
[...]
Hangt er vanaf welke mode je speelt. In Hardcore is een Counter-UAV vaak een verloren killstreak reward. Oké, af en toe is het handig de anderen te pesten en hun UAV te counteren... maar vaak zit je er gewoon mee en doet het niets. Kan je beter predator + harrier nemen, daar heb je dan toch meer aan. (Uiteraard geldt dit enkel in hardcore.)
--
Net ook twee leuke potjes gespeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
(Het laatste spelletje was wel niet helemaal eerlijk. De tegenstand was erg laag. De twee topscoorders van mijn team had dan ook in totaal 2 chopper gunners kunnen inroepen; die dan ook niet uit de lucht gehaald werden (idem voor de harriers).)
Anoniem: 325921
hardcore ricochet betekent volgens mij dat de kogels die je op je teammaten schiet jou killen ipv hun
Dit topic is gesloten.
Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.