Ik heb de laatste 2 maanden maar 1 class gehad;
Tar21 + GL
Claymore + Stun
One man army Pro
Danger Close Pro
Commande Pro
Ik kan zeggen dat ik 1 van de weinige goede tubers ben,
Niet alleen maak ik vaak headshots met de GL ik sta vrijwel altijd nummer 1.
Het intresseert me echt totaal niets wat andere mensen van mij vinden.
Het is oorlog! In een echte oorlog zou ik ook liever een taliban 1 shotten met een GL dan een 'eerlijk' vuurgevecht.
Leer er mee leven dat iedereen op zijn eigen manier speelt. Alles wat gedaan kan worden om andere mensen te irriteren wordt gebruikt. Ik own gelukkig echt alles en iedereen met mijn GL (zonder te campen!).
Soms loop ik net tegen iemand met G18 akimbo.. tsja dan ben je dood als je binnen 50 meter van ze bent.
De volgende keer heeft hij een 40mm granaat in zijn kontgat hangen
Mijn grote frustaties hebben meer de maken met de verschrikkelijke lag die IW je oplegt.
Ik zie iemand in een sniperpak telkens 2 meter vooruit knipperen, als ik hem probeer te knifen ben ik opeens dood
Op de killcam zie je hem mij dan gewoon 1 keer knifen. Altijd leuk als je nog 1 kill moet voor chopper gunner.
IW heeft MW2 echt goed verkracht op de PC kwa connection, lag, hosting, glitches you name it.
Don't hate the player, hate the game!
Helaas is de gameplay van MW2 wel weer HEEL goed! Had zoveel gehoopt dat BFBC2 beter zou zijn.
Maar op dit moment speelt BFBC2 echt nog niet lekker.
Tar21 + GL
Claymore + Stun
One man army Pro
Danger Close Pro
Commande Pro
Ik kan zeggen dat ik 1 van de weinige goede tubers ben,
Niet alleen maak ik vaak headshots met de GL ik sta vrijwel altijd nummer 1.
Het intresseert me echt totaal niets wat andere mensen van mij vinden.
Het is oorlog! In een echte oorlog zou ik ook liever een taliban 1 shotten met een GL dan een 'eerlijk' vuurgevecht.
Leer er mee leven dat iedereen op zijn eigen manier speelt. Alles wat gedaan kan worden om andere mensen te irriteren wordt gebruikt. Ik own gelukkig echt alles en iedereen met mijn GL (zonder te campen!).
Soms loop ik net tegen iemand met G18 akimbo.. tsja dan ben je dood als je binnen 50 meter van ze bent.
De volgende keer heeft hij een 40mm granaat in zijn kontgat hangen
Mijn grote frustaties hebben meer de maken met de verschrikkelijke lag die IW je oplegt.
Ik zie iemand in een sniperpak telkens 2 meter vooruit knipperen, als ik hem probeer te knifen ben ik opeens dood
IW heeft MW2 echt goed verkracht op de PC kwa connection, lag, hosting, glitches you name it.
Don't hate the player, hate the game!
Helaas is de gameplay van MW2 wel weer HEEL goed! Had zoveel gehoopt dat BFBC2 beter zou zijn.
Maar op dit moment speelt BFBC2 echt nog niet lekker.