Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 20:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ErA schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:59:
[...]
Mijn doel als ik public speel, is om te zorgen dat ik win. Hoe ik win maakt me geen kont uit. Ik heb een class gemaakt
(Scar-H + NL / Spass + Red Dot) ( Scavenger - Cold blood - Ninja ) en daarmee speel ik alles.
Scar-H met NL (noob-tube launcher ?)

Ik heb zelf meestal : M16A4+HS+GL / M93 Raffica+RDS+FMJ (Bling Pro/ Stopping Power Pro/ Ninja Pro)

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 10-02-2010 14:07 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 16:31
Redje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:43:
[...]

Mijn doel is om ook eerste te worden maar wel zodat ik zelf ook een tevreden gevoel heb. (Dit lukt overigens prima.)
Ik word liever 2e met een sniper gun dan eerste met alleen tuben.
Het moet wel een uitdaging zijn imho en met tuben is die uitdaging voor mij een stuk minder.

En met anti-tube bedoel ik dat ik zelf ook mijn tube class pak.
Echt veel meer dan terug tuben kan je niet.

Maar goed in game zal je mij nooit horen klagen.
Ik switch van class en ga verder spelen.
Tja maar dan mot ik mn dure custom class verspille voor iets wat ik niet vaak wil spelen.
Mja het is een oplossing, helaas.

Voor de rest, tubers, ga vooral gewoon door.
Maar probeer soms eens wat anders ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Sc0rPi0N schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:00:
[...]

Scar-H met NL (noob-tube launcher ?)
denk Nade Launcher :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Eerlijk gezegd vind ik klagen over campers echt dom. Vooraal door de UAV in CoD. Je weet precies waar iemand zit, en niet alleen degene die neer wordt geschoten door een camper, het hele team weet precies waar diegene zit. Hoe moeilijk is het dan om zo iemand op te zoeken? Inderdaad zoals Steveman zegt, granaatje naar binnen en het is klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
SaN schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:06:
Eerlijk gezegd vind ik klagen over campers echt dom. Vooraal door de UAV in CoD. Je weet precies waar iemand zit, en niet alleen degene die neer wordt geschoten door een camper, het hele team weet precies waar diegene zit. Hoe moeilijk is het dan om zo iemand op te zoeken? Inderdaad zoals Steveman zegt, granaatje naar binnen en het is klaar.
UAV ==> Cold blooded.
En als et een beetje slimme camper is zorgt hij dat hij niet al te snel door een grenade kan worden gepakt.
Mja, je weet iig waar hij zit en je kan em aan als het goed is.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318206

Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:23:
[...]

UAV ==> Cold blooded.
En als et een beetje slimme camper is zorgt hij dat hij niet al te snel door een grenade kan worden gepakt.
Mja, je weet iig waar hij zit en je kan em aan als het goed is.
Campen is nog steeds ergens vast op 1 plek blijven zitten, niet bewegen (kamperen!) dat is het echt old-skool campen wat nog wel is bij quake voorbij komt.

Verdedigen is iets heel anders en word in cod vaak helaas vergeleken met campen.

vertel mij dan of dit campen is ?

http://www.youtube.com/watch?v=UmdAIVyWwqU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 31-05 15:49

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 318206 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:27:
[...]

Campen is nog steeds ergens vast op 1 plek blijven zitten, niet bewegen (kamperen!) dat is het echt old-skool campen wat nog wel is bij quake voorbij komt.

Verdedigen is iets heel anders en word in cod vaak helaas vergeleken met campen.

Constant op dezelfde plek zitten en wachten tot er iemand langs loopt is in mijn optiek campen. Niet dat ik daar moeite mee heb, na 2x neergeschoten te zijn gaat er gewoon een granaat op. En dat blijf ik doen tot de camper het opgeeft :P

Bij een vlag(ik speel veel domination) rondhangen om het te verdedigen is in mijn optiek geen campen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

Anoniem: 318206 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:32:
[...]
geef een pro gamert een GL en hij ownt de hele game.
THATS ME!!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
[...]

beginstukkie vondt ik redelijk camperig. De rest valt wel meej.
Mja tussen twee ramen bewegen en voor de rest nergens naar toe gaan, dat vindt ik camp gedrag.
Dat had namelijk nix met defenden te maken

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
Sinds kort gebruik ik ook steeds meer de Grenade Launcher, maar dan wel in Team Deathmatch.
Het doel is winnen door te killen, ik gebruik geen one man army wel scavenger. Niet dat ik de hele tijd tube, maar als je ziet dat er meerdere mensen ergens schuilen, ga ik er niet blind op in lopen en schieten. Tube er op en dat zijn weer 300 punten.

Domination same story of ik pak mijn sniping class bij het verderdigen(hangt ook van level af) soms ook de m16 zonder tube maar met fmj en ga ik de vlag verdedigen als we voor staan. Bij achterstand en vlagveroveren, dan neem ik de tube om even de zaak leeg te vegen.

Blind vuren doe ik niet, moet wel hebben gezien dat er iemand(en) is/zijn anders is het zonde vna mijn granaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:38
Dan camp ik zo vaak. Ik verdedig vaak een ruimte met claymores icm Scavanger, iedere keer als er iemand over mijn claymores loopt kan ik weer een nieuwe plaatsen. In de tussentijd snipe of gebruik ik mijn ACR om wat voorbij lopend wild af te knallen. En mochten ze toch mijn ruimte binnendringen is de shotgun een heerlijk wapen.

Als mensen dat camplen noemen, vind ik dat prima. Anderzijds ben je natuurlijk knap stom als je voor de zoveelste keer over mijn claymore loopt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
[...]

Op die plek kan je 2 punten in de gaten houden en je hebt redelijk veel cover.
Het is ook domination dus niks mee imho.
Voor mijn part zit iemand naast de vlag met een shotgun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Redje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:56:
[...]

Spijtig is dat hij niet naast een vlag zit, daar zit de muur achter hem tussen.
Nja ik ga hier niet over whinen want dat heeft geen zin

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318206

Redje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:56:
[...]

Zo denk ik er ook over, en daarnaast zit hij daar hooguit 3 min. om vervolgens te helpen bij het capturen van C.

Zo'n zelfde situatie maar dan op TDM oid, en men blijft langer dan 5min op die plek, dan word het imho campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De velden in CoD zijn op zo'n manier toegankelijk, dat 99% van de plekken meer dan 1 ingang heeft. M.a.w. ,er is altijd een manier om de camper te benaderen, desnoods via een granaat via de muur, of gewoon met een LMG de muur tot gatenkaas maken.

Ik heb geen enkel probleem met campen. Als een tegenpartij zo stom is om steeds bij je langs te komen, ben je zelf gek als je daar weg gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 10-02-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:54
Anoniem: 310225 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:21:
Ik heb de laatste 2 maanden maar 1 class gehad;
Tar21 + GL
Claymore + Stun
One man army Pro
Danger Close Pro
Commande Pro
Jij prestiged nooit? Dan is er toch ook geen donder aan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Anoniem: 318206 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:02:
[...]

Zo denk ik er ook over, en daarnaast zit hij daar hooguit 3 min. om vervolgens te helpen bij het capturen van C.
Zo'n zelfde situatie maar dan op TDM oid, en men blijft langer dan 5min op die plek, dan word het imho campen.
Ook al zou het campen zijn het doel is de punten te bewaken en te behouden.
Je probeert een goede plek te zoeken waarbij je meerdere punten kan zien.

Bij bv. Afghan zijn de bunkers ideaal om A en B te bewaken.
Dit hoort een beetje bij de speel modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

Vandread schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:11:
[...]

Jij prestiged nooit? Dan is er toch ook geen donder aan :o
Nope prestige is overrated en voegt voor mij 0 plezier toe.
Ben blij dat ik alle opties heb, dat ga ik niet opgeven voor een ander plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:38
amahusu schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:24:
[...]

kap nou eens met het verkondigen dat de 'tube' het wonderwapen is wat jij je voorstelt!!

jij bent er zeker zo een die neer wordt geschoten, dat mannetje terug wil pakken en vervolgens 4 of 5x achter elkaar in precies dezelfde val loopt en dood gaat. En als klap op de vuurpijl ga je dan zeker ook nog eens die ander beschuldigen van 'noobheid' terwijl je zelf gewoon iets slimmer had moeten zijn en die gast had moeten flanken of met een raket van de wereld knallen.

reality check1 : zelfs tubes vereisen skill
reality check2: die tuber is veel kwetsbaarder dan dat jij bent, maak daar eens slim gebruik van!
Als ik word gedood door een tube denk ik alleen, ah weer zo'n figuur zonder skill. Maakt me voor de rest niet veel uit. Als ik 10 keer achter elkaar word gedood door een ventje die alleen maar een tube kan gebruiken om te winnen quit ik...

En ja, een tube is een "wonderwapen" heb hem zelf ook een aantal keer gebruikt. Je hoeft amper te mikken, de afstand is bijna oneindig..

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
kw_nl schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:33:
[...]

Als ik word gedood door een tube denk ik alleen, ah weer zo'n figuur zonder skill. Maakt me voor de rest niet veel uit. Als ik 10 keer achter elkaar word gedood door een ventje die alleen maar een tube kan gebruiken om te winnen quit ik...
Als je 10 keer achter elkaar op die manier wordt gedood, mis je misschien zelf wat skills :+

Je kunt ook gebruik maken van het feit dat de reload tijden van mensen met een tube wat langer zijn o.i.d.

Ik ben zelf geen topper, maar als ik vaker dan 1x in de 10 potjes door een tube word geraakt is het veel.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 10-02-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Exspire schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:55:
[...]

Noobtubers kan ik in close combat nog wel quickscopen als de verbinding een beetje lekker is.. Maar G18's :@ gister gewoon gestopt met spelen omdat op Favela het hele team G18's als primaries gebruikten..
en dan als nog die tube op je krijgen :S dat vind ik juist het vervelende er aan. maar goed ik heb me er bij neer gelegd

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

ik snap niet dat mensen lopen te zeuren over campers .. ik vind het heerlijk dat ze er zijn en stel mijn classes er ook op af
mini uzi silencer
marathon
cold blooded
ninja pro
de meeste camperspots zijn wel bekend en ik loop dan ook een vaste route :) team deathmatch
( ik blijf altijd zo ver mogelijk uit de buurt van mijn teammates )
Alleen Favela is wat lastig maar dan blijf ik meestal om de map lopen en ga de steegjes niet eens in .
noob tubers heb ik ook niet zo'n problemen mee .. ze azen meestal op een multikill en kijken nooit of ze geflanked worden . Als ze goed op je schieten heb je geen kans dat klopt maar een keer missen en hoppa ze zitten in mijn killstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

Even leuk voorbeeldje van tuben.

We nemen de map Afghan, je begint als team voor de bunker (dus onderin de map). Als je dan naar 11 uur kijkt dan zie je een kleine opening tussen twee kleine bergjes. Tube ongeveer die richt en je met een beetje geluk heb je een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:54
Anoniem: 310225 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:20:
[...]
Heb momenteel geen OMA klasse, vind ik juist wel weer even leuk, beetje variatie, spelen met verschillende klasses en voor verschillende tactieken/spelsoorten goede combo's uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
[...]

Extra custom slots zijn oowk wel handig :o

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:37
[...]
Ik heb zelf 1x prestige gedaan, zodat ik een extra custom class kreeg, maar voor de rest boeit het mij verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
PWM schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:50:
[...]

Als je 10 keer achter elkaar op die manier wordt gedood, mis je misschien zelf wat skills :+

Je kunt ook gebruik maken van het feit dat de reload tijden van mensen met een tube wat langer zijn o.i.d.

Ik ben zelf geen topper, maar als ik vaker dan 1x in de 10 potjes door een tube word geraakt is het veel.
Als je elkaar tegen komt en hij gebruikt zijn tube dan ben je kansloos. Soms met geluk opzij springen, dan is hij inderdaad voer.
Maar zeg nou zelf, hierboven wordt al een voorbeeld gegeven van een tube actie op Afghan. Valt weinig aan te doen als je daar loopt. Je ziet de ander niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Een keertje, misschien 2 keer is leuk. Daarna is het inderdaad wel klaar. Wat ze naar mijn idee hadden moeten doen met de noobtube is deze pas geven bij 75 headshots. Nu is het de eerst beschikbare attachments, waardoor mensen alleen maar met die pijp omhoog gaan lopen om toch nog een kill te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 31-05 15:49

beany

Meeheheheheh

Eigenlijk had een prestige beter beloond moeten worden. Nu doe je het alleen voor een extra class en een icoontje...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:23

steveman

Comfortabel ten onder

Gekkenhuis net, Quarry met 7vs4 en later 7vs5... die gasten zater óveral gewoon :o

Heb net de AK-47 weer terug, dus meteen goed aan 't werk kunnen zetten :9 Most kills weten te halen, maar damn lang leefde ik niet zeg :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren zat ik trouwens in een hacked game, 12 vs 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
reemprive schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:44:
Gisteren zat ik trouwens in een hacked game, 12 vs 12.
Buggy ground war?
niet dat ik dat vaak heb gezien ofzo

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319579

het valt mij wel op dat op (xbox360) de laatste tijd ontzettend veel lvl 10 prestige mensen rondlopen,
en iedereen wel voice berichten krijgt met engelse stemmen. Hierin word aangeboden om snel je prestige te halen en binnen no-time lvl10 prestige te zijn :O

hoe triest is dat :S
iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Anoniem: 319579 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:48:
het valt mij wel op dat op (xbox360) de laatste tijd ontzettend veel lvl 10 prestige mensen rondlopen,
en iedereen wel voice berichten krijgt met engelse stemmen. Hierin word aangeboden om snel je prestige te halen en binnen no-time lvl10 prestige te zijn :O

hoe triest is dat :S
iemand ervaringen mee?
Hmm niet opgemerkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De gehackte versies die ik ben tegengekomen:
1) 1 kill = + 5metveelnullen xp
2) 1 kill = - 5metveelnullen xp
3) Domination pro = secondary's en GL doen geen damage, xp als bij 1.
4) Oneindige explosive ammo zonder reloadtijd
5) 12 vs 12

Allemaal toen ik probeerde een groundwar game te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

klaasvd79 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:47:
Sinds kort gebruik ik ook steeds meer de Grenade Launcher, maar dan wel in Team Deathmatch.
Het doel is winnen door te killen, ik gebruik geen one man army wel scavenger. Niet dat ik de hele tijd tube, maar als je ziet dat er meerdere mensen ergens schuilen, ga ik er niet blind op in lopen en schieten. Tube er op en dat zijn weer 300 punten.

Domination same story of ik pak mijn sniping class bij het verderdigen(hangt ook van level af) soms ook de m16 zonder tube maar met fmj en ga ik de vlag verdedigen als we voor staan. Bij achterstand en vlagveroveren, dan neem ik de tube om even de zaak leeg te vegen.

Blind vuren doe ik niet, moet wel hebben gezien dat er iemand(en) is/zijn anders is het zonde vna mijn granaten
Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:59:
[...]

Ik gebruik de gh heel vaak om ff richting een HQ te schieten.. Als ik neergemaaid wordt tijden het capturen van een HQ dan heb je te weinig tijd op terug te lopen en het zooitje uit te moorden. 2x grenade is meestal wel voldoende - kan de rest zonodig het werk afmaken :+

Extra custom slots zijn oowk wel handig :o
Dat is zeker waar. Er is wel een prestige icoontje wat ik mooi vind maar als dat nummertje 8 is, laat dan maar - dan houd ik het wel bij nummertje 1

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens, is het icoon van de 10e prestige challenge nu het enige wat spint? Ik ben nu bezig om Cobra Commander 4 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
reemprive schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:19:
Trouwens, is het icoon van de 10e prestige challenge nu het enige wat spint? Ik ben nu bezig om Cobra Commander 4 te halen.
Als je die draaiende skull bedoelt, die krijg je niet als je prestige 10 bent.
Is nog niet geheel bekend hoe je die haalt, of is dit al bekend hoe?

[ Voor 3% gewijzigd door Thasquealer op 10-02-2010 17:27 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875

Pipeline mag van mij wel terugkeren. Die map leent zich volgens mij prima voor mw2. Ooh de herinneringen op het dak. Het komt allemaal weer terug nu ik erover schrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:26:
[...]

Als je die draaiende skull bedoelt, die krijg je niet als je prestige 10 bent.
Is nog niet geheel bekend hoe je die haalt, of is dit al bekend hoe?
Eerst gewoon normale skull en dan even een zetje geven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vergeet helemaal de claymores. Ik heb ze in elke class. Ik haal er zoveel meer kills mee dan in mw1. Dat komt deels door de snellere gameplay en deels door de vele hoekjes en gaatjes. Je kan zo makkelijk inschatten waar iemand de hoek om rent en ja: daar moet dan even een bommetje komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314305

Grappig, van veel 'problemen' zoals tubers, hacks, glitches en weet ik veel wat, heb ik helemaal geen last. Ik speel op de Xbox, en ik ben 1 keer een game tegengekomen waar je heel snel kon rennen, maar dat was het wel.

Natuurlijk kom ik wel een keer iemand tegen die een tube gebruikt, maarja, het zit in de game en ik gebruik het zelf ook soms (voor shotgun challenge). Ook kniferushers kom ik wel eens tegen, vind ik persoonlijk irritanter dan noob-tubers (lees: mensen die hun tube al klaar hebben staan en als ik kom tuben ze, wat ik geeneens zo heel irritant vind want de volgende keer bedenk ik me wel even voordat ik dat steegje weer in loop, maar het feit dat ik niks terug kon doen levert wat irritatie op), oke die kniferushers had ik het dus over. Die zijn irritanter want daar kan je helemaal niet zo veel tegen doen behalve zelf gaan knifen, en inderdaad ook dit doe ik wel eens (niet met carepackege, tacknife heb ik nog niet).

Als ik een tuber tegenkom zoals uitgelegd, dan quit ik de game of ik ga zo spelen dat ik die tuber kan aanpakken. Ik zeg niet dat tubers moeten stoppen met wat ze doen, maar ik mag het hopelijk wel irritant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Je hebt serieus nog geen last gehad van die carepack glitch?
Nog niet opgevallen dat er tegenwoordig wel heel veel Sentry Guns, Care Packages worden gedropt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien moet de snelheid vd granaat wat omlaag want zodra je ' thoomp ' hoort, ben je de sjaak. De rpg7 is bijv veel trager dus waarom zou je die nog gebruiken ? Van afstand raak je er sowieso nix mee itt de tube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-05 02:42
Gister weer wat nieuws gezien. Iemand had zijn naam gehackt. Toen hij werd gekillt stond er 'F**K ME XYBA', waarbij XYBA de bijpassende kleuren hadden van de Xbox controller, omringt door een cirkel. Heb inmiddels al wat gezien in MW2, maar dat was nieuw voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

SpartanArmada schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:08:
Gister weer wat nieuws gezien. Iemand had zijn naam gehackt. Toen hij werd gekillt stond er 'F**K ME XYBA', waarbij XYBA de bijpassende kleuren hadden van de Xbox controller, omringt door een cirkel. Heb inmiddels al wat gezien in MW2, maar dat was nieuw voor me.
Wil ik ook wel eens weten, zal die vast wel via de computer doen op de xbox site.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-05 08:38
SpartanArmada schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:08:
Toevallig laatst een grab van gemaakt, tot nu toe twee gevallen gezien.

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/s.elzinga92/IMAG0119.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-05 02:42
NeoMe schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:19:
[...]

Wil ik ook wel eens weten, zal die vast wel via de computer doen op de xbox site.
Maar het was vreemd, aangezien op het scoreboard niet zo'n dergelijke naam stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb voorgoed de ACR de deur uit gedaan. Op het begin vond ik het een geweldig wapen, en had ik al mijn classes er omheen gebouwd, maar het ging de laatste tijd steeds slechter. Geen idee waarom, maar ik heb het idee dat ik toch dat beetje extra damage miste.

Ik heb zodoende de AUG + grip er maar weer bij gepakt. Goeie range, grote mags, weinig recoil, redelijk korte reload tijd. Het mooiste was dat ik, tijdens het eerste potje, gelijk een triple kill had met dit wapen (3 gasten liepen naast elkaar mijn kant op). No way dat dat met een AR gelukt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:19
Steam problemen!

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Ja ook last van!

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Laatst online: 29-05 12:05
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 21:43
Roodey schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:21:
Steam problemen!

Meer mensen last van?
Verschrikkelijk :(, "Steam connect failed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Laatst online: 13-05 19:31
hier ook.
Jammer, had zowaar eens tijd om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319316

Fatalharry schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:24:
hier ook.
Jammer, had zowaar eens tijd om te gamen.
Koop een PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Yup hier ook, steam wil niet MW2 spelen ;-(

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:07
Is het alleen modern warfare dat met steam zoveel problemen heeft of zijn er meer games die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

Mystikal meldt zich ook. Ik heb geen andere steam games om het uit te proberen. Ik heb steam al afgesloten, opnieuw opgestart, checked for updates (geen nieuwe updates).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 20:43

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

steam connect failed :'(

Zat net in een zeer goede streak..

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 21:43
ruudjuhnl schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:31:
Is het alleen modern warfare dat met steam zoveel problemen heeft of zijn er meer games die er last van hebben?
Heb net ook getest met vrienden op L4D2, zelfde probleem daar... (ligt dus niet aan MW2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239515

Gvd, ik word echt !)@(*$^#)@#*(&@) gestoord van al dit gezeik met mw2 op steam. Wat een trieste bedoeling is dit zeg, mijn god. Met CSS NOOOOOIT problemen gehad, maar met mw2 ... o my fucking god

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Wedden dat MW3 weer gewoon dedi's heeft :D

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319316

Anoniem: 239515 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:35:
Gvd, ik word echt !)@(*$^#)@#*(&@) gestoord van al dit gezeik met mw2 op steam. Wat een trieste bedoeling is dit zeg, mijn god. Met CSS NOOOOOIT problemen gehad, maar met mw2 ... o my fucking god
Pfffff ze zeggen toch ligt niet aan MW2 maar aan Steam. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Yes, level 70 gehaald, prestige geactiveerd, en vervolgens doet Steam het niet meer. Dat is nog eens timing :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:07
Dus hier is gelukkig IW niet schuldig voor! Maar toch vind ik dat het vaak gebeurt te vaak.

Steam heeft veel games denk dat bedrijven zoals IW niet blij is met dit soort grapjes, want nu lijkt het alsof het aan het spel ligt terwijl het gewoon steam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 16:56
kw_nl schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:00:
Je hebt serieus nog geen last gehad van die carepack glitch?
Nog niet opgevallen dat er tegenwoordig wel heel veel Sentry Guns, Care Packages worden gedropt?
In de afgelopen paar dagen voor het eerst, inmiddels 4 keer denk ik. Lijkt alsof het zich op de PS3 ineens gemanifesteerd heeft, of tot nu toe gewoon geluk gehad.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239515

Anoniem: 319316 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:37:
[...]

Pfffff ze zeggen toch ligt niet aan MW2 maar aan Steam. 8)7
Dat is dan NU toevallig het geval. Feit blijft dat dit soort gezeik veel, en dan ook veeeeeeeeel te vaak voorkomt mbt mw2. Of het aan steam ligt of IW, gevolg is iig dat het gamen verneukt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

waneer fixen ze die care package error, waarbij jezelf de dood ingejaagd wordt ?

vandaag ook weer , krijg ik mijn eigen care package slide death

erg irriterend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Anoniem: 239515 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:43:
[...]

Dat is dan NU toevallig het geval. Feit blijft dat dit soort gezeik veel, en dan ook veeeeeeeeel te vaak voorkomt mbt mw2. Of het aan steam ligt of IW, gevolg is iig dat het gamen verneukt wordt.
uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij IW. Ik koop de game en dan verwacht ik gewoon dat ie het doet.
maakt niet uit of steam slecht is of kapot is. IW had dat moeten testen of niet in zee moeten gaan.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:28
Heb hier net bijna een uur gewoon probleemloos kunnen spelen.. Sluit net af.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-04 20:16
bongholio schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:41:
[...]

Toevallig laatst een grab van gemaakt, tot nu toe twee gevallen gezien.

[afbeelding]
Het is een gamertag hack die kan worden toegepast door de HDD aan de pc te sluiten.
Ik kwam het net tegen op youtube.
Erg triest als je persé zo wilt opvallen t.o.v. de rest. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 15:28
Tjemig klote steam !

Failed to join Steam Lobby.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

bram1984 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:10:
Ik heb voorgoed de ACR de deur uit gedaan. Op het begin vond ik het een geweldig wapen, en had ik al mijn classes er omheen gebouwd, maar het ging de laatste tijd steeds slechter. Geen idee waarom, maar ik heb het idee dat ik toch dat beetje extra damage miste.

Ik heb zodoende de AUG + grip er maar weer bij gepakt. Goeie range, grote mags, weinig recoil, redelijk korte reload tijd. Het mooiste was dat ik, tijdens het eerste potje, gelijk een triple kill had met dit wapen (3 gasten liepen naast elkaar mijn kant op). No way dat dat met een AR gelukt zou zijn.
Ik ben de laatste tijd bezig geweest met die ACR en had hoge verwachtingen, maar het ding valt me vies tegen. Die extra kogel die je nodig hebt doet me in veel situaties de das om lijkt het wel. Vaak gaat het gewoon nèt niet goed met dat ding - terugswitchen naar mn oude vertrouwde TAR of AUG doet dan wonderen.

Beetje twijfelgevalletje of ik alle attachments ga unlocken voor dat apparaat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb Spec Ops 69/69.
Single Player moet ik alleen Veteran nog, heb wel alle koffertjes ( intel )
Multiplayer ben ik ook Level 70.

Straks alle 1000G en 3 x 100% in het startmenu :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:36
Gisteren ook al problemen.

http://store.steampowered.com/stats/

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
NeoMe schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:23:
Heb Spec Ops 69/69.
Single Player moet ik alleen Veteran nog, heb wel alle koffertjes ( intel )
Multiplayer ben ik ook Level 70.

Straks alle 1000G en 3 x 100% in het startmenu :)
Ga je niet voor de 1000%? :P

Wanneer komt die glitch fix! Hij zou deze week uitkomen...tzal wel wéér een latertje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.