Grappig, van veel 'problemen' zoals tubers, hacks, glitches en weet ik veel wat, heb ik helemaal geen last. Ik speel op de Xbox, en ik ben 1 keer een game tegengekomen waar je heel snel kon rennen, maar dat was het wel.
Natuurlijk kom ik wel een keer iemand tegen die een tube gebruikt, maarja, het zit in de game en ik gebruik het zelf ook soms (voor shotgun challenge). Ook kniferushers kom ik wel eens tegen, vind ik persoonlijk irritanter dan noob-tubers (lees: mensen die hun tube al klaar hebben staan en als ik kom tuben ze, wat ik geeneens zo heel irritant vind want de volgende keer bedenk ik me wel even voordat ik dat steegje weer in loop, maar het feit dat ik niks terug kon doen levert wat irritatie op), oke die kniferushers had ik het dus over. Die zijn irritanter want daar kan je helemaal niet zo veel tegen doen behalve zelf gaan knifen, en inderdaad ook dit doe ik wel eens (niet met carepackege, tacknife heb ik nog niet).
Als ik een tuber tegenkom zoals uitgelegd, dan quit ik de game of ik ga zo spelen dat ik die tuber kan aanpakken. Ik zeg niet dat tubers moeten stoppen met wat ze doen, maar ik mag het hopelijk wel irritant vinden.