Je kunt ze reporten he. In het steamoverlayscherm op players klikken, dan de naam van de cheater opzoeken, view steamid page en dan staat er rechtsboven een optie om te reporten met een bepaalde reden.
Net even in een hacked lobby.
Speed + Unlimited ammo op rust.
Was wel even geinig om onijndig in het rond te schieten met RPG's
Gelukkig gebruikte de host niet de spectate hack of iets dergelijks.
Speed + Unlimited ammo op rust.
Was wel even geinig om onijndig in het rond te schieten met RPG's
Gelukkig gebruikte de host niet de spectate hack of iets dergelijks.
Ik heb daartegen een remedie. .......... CAMPENOCTheEagle schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:12:
Van mij mogen ze dat unlimited sprinten ook eens afschaffen. Groundwar tdm op een stedenmap bestaat tegenwoordig uit hardlopers die iedereen lopen te knifen. Met een beetje lag begin je hier niks meer tegen ongeacht wat voor wapen je hanteert.Stel je eens voor dat echte oorlogen ook op die manier zouden plaatsvinden........
Eergisteren kwam ik er ook één tegen. Die werd helemaal ziek van mij.
Hahaha
Heeft een van jullie enig idee of je van te voren kan weten welke richting een Harrier Strike op gaat of is dit random bepaald?
Anoniem: 325725
spas doet ook wonderen.YVG schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 01:44:
[...]
Ik heb daartegen een remedie. .......... CAMPEN
Hahaha
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd zeer weinig heb gespeelt, heb mijn eerste liefde weer teruggevonden (TF2) en de community (online) is echt zoveel beter en gezelliger IMHO. veel minder haat en nijd over de chat, mensen die elkaar complimentjes geven op kills en teamword ipv FFA in missies...
tjah, ik ben weer verkocht
We zouden een poll moeten houden:
Grootste irritatie(s) in MW2:
Akimbo G18's
Hardloperts
Hacked lobbies
Lag (vooral voor snipers)
Anders, namelijk ...
Akimbo G18's
Hardloperts
Hacked lobbies
Anders, namelijk ...
http://twitch.tv/theviewingexperience
Harriers komen uit random richtingen.SD5k schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 01:54:
Heeft een van jullie enig idee of je van te voren kan weten welke richting een Harrier Strike op gaat of is dit random bepaald?
Emergency Airdrops overigens ook tegenwoordig geloof ik.. Hebben ze aangepast.
Totaal mee eens,Exspire schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:13:
Akimbo G18's
Hardloperts
Hacked lobbies
Anders, namelijk ...
De Spas mag van mij ook wel aangepast worden...
Dat ding heeft soms meer bereik dan een ACR met ACOG?
Alsof een normaal iemand daar geen last van heeft...Exspire schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:13:
Akimbo G18's
Hardloperts
Hacked lobbies
Anders, namelijk ...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Mijn voorgevoel zegt dat ze er geen hol meer aan gaan doen! Anders had men het allang gepatched...steveman schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:39:
[...]
Alsof een normaal iemand daar geen last van heeft...
lag valt niet te patchen.dx5314 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 07:24:
[...]
Mijn voorgevoel zegt dat ze er geen hol meer aan gaan doen! Anders had men het allang gepatched...

Is afhankelijk van heel veel factoren met als belangrijkste reden de verbinding van de host en je eigen verbinding.
Dat is waar, maar het ligt echt niet aan mijn verbinding hoor!pdebie schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:25:
[...]
lag valt niet te patchen.![]()
Is afhankelijk van heel veel factoren met als belangrijkste reden de verbinding van de host en je eigen verbinding.
Voor de laatste patch ging het ook prima, maar nu kom ik regelmatig op servers met Amerikanen en weet ik het, ik zelf heb COD getweaked zodat ik 10 bars om beter te kunnen zien wie de beste ping heeft etc., en ik zit dan bijv. op een server waar alleen de host volledig groen is en de overige spelers hebben maar één klein streepje. Met mij ook andere mensen van mijn clan. Dus dan disconnecten we en gaan we weer op zoek naar een andere server, en de problemen daar mee zijn ook bekend.
IW
Trouwens, ik wil nog zeggen dat het gezellig was om met de Gotters te spelen
We waren in het begin zelfs met 18 man
Helaas kan je dan geen public games meer joinen voor xp
Het ging best goed, ik was paar potjes host tot het begon te haperen.
Hoe raar het ook moge klinken, maar lag valt wel degelijk te patchen. Mits het probleem in de code zirt. Ze kunnen hun netwerk-code optimaliseren waardoor er minder lag ispdebie schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:25:
[...]
lag valt niet te patchen.![]()
Neemt niet weg dat alle externe factoren natuurlijk niet te fixen zijn
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ja, dat is altijd mogelijk maar tegen die tijd ligt het halve veld al plat.. en er zal altijd mensen die koste wat kost dat ding moeten slopen - ook zonder coldbloodedBartske schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:15:
[...]
Totdat er iemand met cold-blooded en een knife komt natuurlijk
gooie tip want rennen+riot+knife =YVG schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 01:44:
[...]
Ik heb daartegen een remedie. .......... CAMPEN
Hahaha

gelukkig kwam ik er ook al achter dat de gewone rpg (die ook al in mw1 zat) met grip; spower best goed werkt. Kan je ook fmj op de rpg kwakken ?
[ Voor 28% gewijzigd door shades op 10-02-2010 09:17 ]
Campers, noob tubers?Exspire schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:13:
Akimbo G18's
Hardloperts
Hacked lobbies
Anders, namelijk ...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hey, de tubes worden dus niet meer als echt irritant beschouwd?? Toch maar weer even een tube class'je in elkaar draaien dan...Exspire schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:13:
Akimbo G18's
Hardloperts
Hacked lobbies
Anders, namelijk ...
edit: Royz heeft er blijkbaar wel moeite mee!
[ Voor 7% gewijzigd door beany op 10-02-2010 09:09 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Anoniem: 228929
Alle lag die ik ondervind is van de host zelf. Vriendelijk vragen of ze willen leaven helpt vaak wel.
Als ik zeg "Te weinig Riot Shield Challanges" ben ik dan de enige die zo denkt?
Als ik zeg "Te weinig Riot Shield Challanges" ben ik dan de enige die zo denkt?
ok, daar heb je gelijk in. Maar vaker zijn de externe factoren de oorzaak, dan de programmatuur zelf.beany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:07:
[...]
Hoe raar het ook moge klinken, maar lag valt wel degelijk te patchen. Mits het probleem in de code zit. Ze kunnen hun netwerk-code optimaliseren waardoor er minder lag is
Neemt niet weg dat alle externe factoren natuurlijk niet te fixen zijn
Het was gisteravond weer host migration tijd blijkbaar 
De start was ook al lekker.. Je gaat op zoek naar Domination en je wordt in een Ground War gedropt.. huh
Verder was het wel gezellig, maar wat een prutsers waren er zeg. Players die bijvoorbeeld de hele game in het zelfde hoekje gaan zitten schijten. Als je van een afstandje een granaatje op de bewuste dropt weet je al voor 99% zeker dat je een kill hebt. In dezelfde game ook een sniper op het dak bij punt A. Ik sneak heel stiekem het trapje langs het gebouw op (ninja pro), zie een claymore staan, ga nog even iets verder omhoog tot de klik van de claymore en weer snel naar beneden. Die claymore knalt dus en vervolgens hoor ik meneertje op het dak weer doodleuk een nieuwe neerzetten en vervolgens weer verdergaan met z'n camp bezigheden. Dus ik haalde hetzelfde geintje nog maar een keer uit, maar bleef nu lekker halverwege het trapje zitten om vervolgens weer naar boven te klimmen en hem een mes tussen zijn ribben te steken
Ze verloren met 200-57 ofzo. Het schijnt de bedoeling te zijn dat je captured, maar sommigen begrijpen dat blijkbaar niet
Edit: Invasion was de bewuste map dus. Had ik er wel ff bij moeten zeggen

De start was ook al lekker.. Je gaat op zoek naar Domination en je wordt in een Ground War gedropt.. huh

Verder was het wel gezellig, maar wat een prutsers waren er zeg. Players die bijvoorbeeld de hele game in het zelfde hoekje gaan zitten schijten. Als je van een afstandje een granaatje op de bewuste dropt weet je al voor 99% zeker dat je een kill hebt. In dezelfde game ook een sniper op het dak bij punt A. Ik sneak heel stiekem het trapje langs het gebouw op (ninja pro), zie een claymore staan, ga nog even iets verder omhoog tot de klik van de claymore en weer snel naar beneden. Die claymore knalt dus en vervolgens hoor ik meneertje op het dak weer doodleuk een nieuwe neerzetten en vervolgens weer verdergaan met z'n camp bezigheden. Dus ik haalde hetzelfde geintje nog maar een keer uit, maar bleef nu lekker halverwege het trapje zitten om vervolgens weer naar boven te klimmen en hem een mes tussen zijn ribben te steken
Ze verloren met 200-57 ofzo. Het schijnt de bedoeling te zijn dat je captured, maar sommigen begrijpen dat blijkbaar niet

Edit: Invasion was de bewuste map dus. Had ik er wel ff bij moeten zeggen
[ Voor 3% gewijzigd door InZane op 10-02-2010 09:20 ]
ik denk gewoon dat dit een spel is van grote frustratie.beany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:08:
Ik word constant getubed, denk fok it, dan word ik een runner, degene die ik kill denkt weet je wat ik ga wel lekker campen en zo is het cirkeltje weer rond
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
ik heb daar een speciale class voor : thumper; famas+gl; rafficea; scav; stoppingpower maar als ik de dangerclose weer heb gaat die erop - en dan nog als equipment; clay/granade/sticky
Mja, ik heb verschillende classes voor verschillende manieren van spelen. Zo heb ik dus een knife class en ook een tube class. Als ik een avondje zin heb in tuben, dan doe ik dat ook. Ongeacht het commentaar van anderen. Ik heb daar plezier in. Ik zit niet te spelen om anderen te vermaken. En als ze vragen of ik wil stoppen met tuben antwoord ik altijd 'als jij stopt met op me te schieten'.Royz schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:19:
[...]
ik denk gewoon dat dit een spel is van grote frustratie.
Ik word constant getubed, denk fok it, dan word ik een runner, degene die ik kill denkt weet je wat ik ga wel lekker campen en zo is het cirkeltje weer rond
Ieder moet spelen zoals hij/zij dat wil(uitgezonderd cheaten). Gewoon gebruik maken van de items in het spel. Zonde om de tube niet te gebruiken terwijl IW het wel gemodelleerd en geprogrammeerd heeft
Ik had gister nog een mooi potje met domination highrise. We hadden C en B, en de helft van hun zat te snipen bij A (superirritant, maar its in the game). Dus ik pak mn runner + tactical knife class en ging ff knife only spelen via die 'geheime' gang. Uiteindelijk een 12 knife only killstreak gehaald, ze werden helemaal gek ^^. Nog nooit zovaak uitgescholden in een potje.
Kan erg irritant zijn. Het is ook leuk om een stille class te pakken en ze dan via die gang van achteren te ownenBartske schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:29:
Ik had gister nog een mooi potje met domination highrise. We hadden C en B, en de helft van hun zat te snipen bij A (superirritant, maar its in the game). Dus ik pak mn runner + tactical knife class en ging ff knife only spelen via die 'geheime' gang. Uiteindelijk een 12 knife only killstreak gehaald, ze werden helemaal gek ^^. Nog nooit zovaak uitgescholden in een potje.
Jah egt nie hoor!!kzat in zijn zichtveld voordat et bleek dat et een chopper gunner was.pdebie schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:05:
[...]
bewuste tk? kan ook zijn dat hij je per ongeluk voor enemy aan zag.
maar als het een bewuste tk was, is het een h*fterige actie! Mogen ze hem direct een 24 uurs ban geven wat bij betreft.
Pas toen hij uitgebreid mij naar mn package zag lopen, schoot hij me neer.
Zeer zeer trieste team members
Over spas mag je niet zeiken!!!!Zandpad schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:39:
[...]
Totaal mee eens,
1. het is een shotgun (spread op verdere afstand)
2. rate of fire is tergent traag
3. range hoger als acr? meh
wat ik de laatste tijd regelmatig meemaak is dat de connectie helemaal top is. De host natuurlijk 10 streepjes en de meesten gewoon 8 of 9. Dat best goed te noemen. Halverwege het spel slaat de boel om. Host 10streepjes, derest 1.....
En het aantal kills van de host vliegen omhoog omdat je gewoon niets meer kan met die verbinding... cheat ? 
Dan kunnen ze alles wel gaan aanpassen zeg..... Vind de ACOG icm met een aantal wapens (met name snipe rifle) behoorlijk bagger.... Raak meer zonder scope (dot/holo/ACOG) op lange afstand dan met dat ding... hoewel de holo best wel fijn is..Zandpad schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:39:
[...]
Totaal mee eens,
[ Voor 41% gewijzigd door shades op 10-02-2010 09:40 ]
Had ik gister is een keer een chopper gunner
voordat ik kon schieten werd ik de lucht al uit gehaald
voordat ik kon schieten werd ik de lucht al uit gehaald
Idd. De spas is imho prima.Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:35:
[...]
Over spas mag je niet zeiken!!!!![]()
1. het is een shotgun (spread op verdere afstand)
2. rate of fire is tergent traag
3. range hoger als acr? meh
De meesten nemen ook de AA12, die is makkelijker om lekker te sprayen.
En reload ook nog als de snelste shotgun (wat wel enorm handig is)Redje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:46:
[...]
Idd. De spas is imho prima.
De meesten nemen ook de AA12, die is makkelijker om lekker te sprayen.
Nadeel van aa12 is low ammo, maar kan oowk wel zien waarom dat gedaan is
Anoniem: 193875
De spas is super met sleight of hand en stopping power. Ik heb em als secondary bij mn intervention class. Alleen medium range moet je wegwezen of quickscopen.
met de spas op normal gwn lkkr ads, dan is de range vele malen beter.Anoniem: 193875 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:56:
De spas is super met sleight of hand en stopping power. Ik heb em als secondary bij mn intervention class. Alleen medium range moet je wegwezen of quickscopen.
op hc kan je lkkr hipfire mense wegknalle
Nou, gisteren was dus de 2e tweakers Vs tweakers en andere dingen dag. Vorige week was ik verhinderd.
In ieder geval.
We begonnen met 9vs9 Team deathmatch. Wat dat betreft ging dat prima, alhoewel het een klein beetje happerde. Het was wel erg leuk!
Al naar gelang de avond vorderde kromp het groepje van 18 naar 9, dus toen hebben we een paar potjes ground war public gedaan. Met succes
. Tube festijn van onze kant
dus erg boze tegenstanders.
Het leukste is natuurlijk dat we allemaal een andere naam hebben, dus het lijkt niet eens op een "clan / vrienden groep"
Uiteindelijk zijn we om 22:00 ongeveer gestop, nadat we een flink aantal potjes nog hebben gedaan met 6 man aanwezig.
Als ik nu kijk hoeveel mensen er online waren uit de steamgrouip, kan ik iedereen aanraden om gewoon altijd de GoT chat te joinen.
De skills van alle spelers was goed, en al ben je maar met 3 in plaats van alleen, het maakt een wereld van verschil.
Ik ben er vanavond weer in ieder geval!
In ieder geval.
We begonnen met 9vs9 Team deathmatch. Wat dat betreft ging dat prima, alhoewel het een klein beetje happerde. Het was wel erg leuk!
Al naar gelang de avond vorderde kromp het groepje van 18 naar 9, dus toen hebben we een paar potjes ground war public gedaan. Met succes
Het leukste is natuurlijk dat we allemaal een andere naam hebben, dus het lijkt niet eens op een "clan / vrienden groep"
Uiteindelijk zijn we om 22:00 ongeveer gestop, nadat we een flink aantal potjes nog hebben gedaan met 6 man aanwezig.
Als ik nu kijk hoeveel mensen er online waren uit de steamgrouip, kan ik iedereen aanraden om gewoon altijd de GoT chat te joinen.
De skills van alle spelers was goed, en al ben je maar met 3 in plaats van alleen, het maakt een wereld van verschil.
Ik ben er vanavond weer in ieder geval!
Heb je meer range met ads ? Ik hipfire alleen maar.Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:57:
[...]
met de spas op normal gwn lkkr ads, dan is de range vele malen beter.
op hc kan je lkkr hipfire mense wegknalle
Als het goed is wel, merk dat voornamelijk bij normal.Anoniem: 193875 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:02:
[...]
Heb je meer range met ads ? Ik hipfire alleen maar.
Met ads heb ik een veel grotere deadly range dan hipfire.
Maybe keer ff uittesten voor de gein
Laat ik het maar zo vertellen:Anoniem: 193875 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:02:
[...]
Heb je meer range met ads ? Ik hipfire alleen maar.
Hipfire 10 schoten - 3 raak
ADS 10 schoten - 9 raak
Ik hoor bijna in elk potje wel: Noob Tuben
Wtf houd dit in? Snap het niet
PSN: Von_Smallhausn
Ach, er zijn mensen die gaan huilen als je met een grenade launcher rond loopt.Mon0lith schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:42:
Dan word je dus uitgemaakt voor Noobtuber.
Schieten met de grenade launcher attachment. Mensen vinden dit noob omdat dit vaak one hit kills zijn. Ik zie er eerlijk gezegt geen problemen mee. Het is gewoon een handig wapen met domination, headquarters en ga zo maar door. Het is vaak meer een uiting van onvrede van de tegenstander. Het fijnste resultaat verkrijg je door ook de perk danger close te gebruiken.Mon0lith schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:42:
tegenwoordig ben je al een noob als je MW2 speelt het ik het idee, ik heb al alles gehoord; carepackage noob, sniper noob, riot noob, shotgun noob, akimbo noob, etc. etc.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
is er inmiddels al wat bekend over het DLC wat er over tijdje aankomt?
Ik blijf bij mijn standpunt:
Het enige waarover geklaagd mag worden zijn cheats en exploits.
Al het andere is voor iedereen verkrijgbaar. En daarom dus ook gewoon gerechtvaardigd.
Het enige waarover geklaagd mag worden zijn cheats en exploits.
Al het andere is voor iedereen verkrijgbaar. En daarom dus ook gewoon gerechtvaardigd.
Huilen is een groot woord, maare je hebt van die trieste gastjes die alleen maar kills maken met de noobtuub(gl)InZane schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:48:
[...]
Ach, er zijn mensen die gaan huilen als je met een grenade launcher rond loopt.
Dan word je dus uitgemaakt voor Noobtuber.
Daar heb ik een hekel aan, maare voor de rest als je em af en toe gebruikt, be my guest!
mijn versie:Exspire schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:13:
Akimbo G18's
Hardloperts
Hacked lobbies
Anders, namelijk ...
Whiners (overpowerde Shotguns, G18's, claymores etc etc etc)
Cheaters (instaban & headshot met AR/ shotty naar keuze)
Laaaaaaaaaaaaaag (shotty voor IW)
Whiners (hardlopers; gewoon een shotty pakken)
Whiners (camper zus&zo, je bent al een camper als je 10 sec zit bij te komen van damage)
Ah, dus ik ben triestThasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:26:
[...]
Huilen is een groot woord, maare je hebt van die trieste gastjes die alleen maar kills maken met de noobtuub(gl)
Daar heb ik een hekel aan, maare voor de rest als je em af en toe gebruikt, be my guest!
Maar dan zou ik dus ook kunnen zeggen dat je van die trieste gastjes hebt die alleen maar kills maken met een assault rifle?
haha noobtubers zijn zo triest, vooral als ze nog lager eindigen dan mensen zonder tube.
automation fanboy
enigste waar ik een hekel aan heb is tuben. vaak van die gastjes die mikken niet eens echt. gewoon ergens in de buurt en schieten maar. als je ergens geen skill voor nodig heb is dat het wel. gewoon maar wat in wilde weg schieten zo irritant.Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:26:
[...]
Huilen is een groot woord, maare je hebt van die trieste gastjes die alleen maar kills maken met de noobtuub(gl)
voor de rest is het allemaal prima
Ja dat vind ik inderdaad ook triest, maare voor de rest als je em af en toe gebruikt, be my guest!beany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:28:
[...]
Ah, dus ik ben triest
Maar dan zou ik dus ook kunnen zeggen dat je van die trieste gastjes hebt die alleen maar kills maken met een assault rifle?
Ik neem aan dat je niet triest bent in de zin van "ik loop alleen met gl rond en maak daar alleen kills meej en primary/secondary weapons gebruik ik niet want tube ownd tog wel alles"?beany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:28:
[...]
Ah, dus ik ben triest
Anders jah, dat vindt ik triest jah

met assault rifle moet je tenminste nog een beetje mikken en goed bewegen. tuben is gewoon rennen en schieten maar. dus jah triest!beany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:28:
[...]
Ah, dus ik ben triest
Ik kan me best voorstellen dat mensen tubes irritant vinden, maar ik vind ze niet irritanter dan rennende gastjes met G18 akimbo. Het blijft wel een keuzemogelijkheid in het spel, dus leer daar mee omgaan. Overigens is het goed schieten van tubes niet zo makkelijk. Ik gebruik ze veel om naar plekken te schieten die ik met mijn AR niet kan bereiken en ik weet dat er iemand zit. Je bent dan al snel noob, maar dat geeft me wel voldoening.
Goed tactisch gebruiken van tubes is minder eenvoudig dan het lijkt. Je hebt er maar 2 en reloaden duurt lang, dus bij missen ben je ook snel dood als je niet oppast. Dat geldt ook voor de SPAS-12. Ja, instant kill, maar als je mist ben je er geweest. Minder makkelijk dan het lijkt.
Ik irriteer me vaker aan mijn medespelers dan aan vervelende tubers, akimbo'ers, runners, van de tegenpartij. Een team vol klagers die zelf niets presteren en al helemaal niet in teamverband werken is wat de klok slaat doorgaans. Als je ook maar een beetje teamplay hebt, dan win je alles met gemak.
Goed tactisch gebruiken van tubes is minder eenvoudig dan het lijkt. Je hebt er maar 2 en reloaden duurt lang, dus bij missen ben je ook snel dood als je niet oppast. Dat geldt ook voor de SPAS-12. Ja, instant kill, maar als je mist ben je er geweest. Minder makkelijk dan het lijkt.
Ik irriteer me vaker aan mijn medespelers dan aan vervelende tubers, akimbo'ers, runners, van de tegenpartij. Een team vol klagers die zelf niets presteren en al helemaal niet in teamverband werken is wat de klok slaat doorgaans. Als je ook maar een beetje teamplay hebt, dan win je alles met gemak.
Ik mis bijna nooit met hipfire want ik schiet alleen als ik in range ben. Ik denk niet dat de range groter wordt met ads. Gewoon beter mikken.Zhalix schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:11:
[...]
Laat ik het maar zo vertellen:
Hipfire 10 schoten - 3 raak
ADS 10 schoten - 9 raak
Nee, zo triest ben ik ook weer niet. Ik gebruik mijn secondary wapen ook heel vaak. Dat is de thumper.Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:31:
[...]
Ik neem aan dat je niet triest bent in de zin van "ik loop alleen met gl rond en maak daar alleen kills meej en primary/secondary weapons gebruik ik niet want tube ownd tog wel alles"?
Anders jah, dat vindt ik triest jah
Nou dat denk ik dus niet, met ads word of range groter of accuracy (minder spread). Want ads geeft toch vaker hits terwijl ik met hipfire dan misAnoniem: 193875 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:41:
[...]
Ik mis bijna nooit met hipfire want ik schiet alleen als ik in range ben. Ik denk niet dat de range groter wordt met ads. Gewoon beter mikken.
xD das dus triestbeany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:45:
[...]
Nee, zo triest ben ik ook weer niet. Ik gebruik mijn secondary wapen ook heel vaak. Dat is de thumper.
Maare serieus alleen maar gl?!!?!?
Nee want voor een assault rifle heb je veel meer skills nodig.beany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:28:
[...]
Ah, dus ik ben triest
Ads zal secuurder zijn. Dat neem ik direkt van je aan. Heeft de spas nu trouwens de grootste range nu die models aangepakt zijn ?Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:46:
[...]
Nou dat denk ik dus niet, met ads word of range groter of accuracy (minder spread). Want ads geeft toch vaker hits terwijl ik met hipfire dan mis
Denk de undermounted shotgun, die heeft echt een belachelijke rangeAnoniem: 193875 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:49:
[...]
Ads zal secuurder zijn. Dat neem ik direkt van je aan. Heeft de spas nu trouwens de grootste range nu die models aangepakt zijn ?
Ligt er aan, waar ik zin in heb. Soms een avondje met de ACR(en Stinger voor vliegend gespuis), soms een avondje met de knife/marathon en soms ook een avondje alleen de GL(met Thumper). En soms wissel ik het per potje.Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:46:
[...]
xD das dus triest
Maare serieus alleen maar gl?!!?!?
Daarbij komt ook: Ik wil van elk wapen alles halen, ook de GL. En ook met de Thumper wil ik alles halen. Bijna 800 kills met dat ding -> 10000 puntjes!
Ik speel redelijk veel op het halen van wapen challenges. En dus komen ook de bij het grote publiek wat 'minder populaire' items aan bod
Probeer jij maar eens in een kleine ruimte iemand te raken met een GL(afstand is te kort, granaat ontploft niet). Je hebt maar 1 kans, dus goed mikken. Zo'n assault rifle knakker heeft veel kogels = meer kans.Fist schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:49:
[...]
Nee want voor een assault rifle heb je veel meer skills nodig.
Dus ik denk dat beide even triest is, of juist niet even triest
Omg 800 kills met de thumper.. Zeg alsjeblieft dat je op de console speelt.
Ga nou alsjeblieft niet beweren dat het even moeilijk is om 5 kogels in iemand te krijgen, als dat het is om een granaat in de buurt van iemand te schieten.
Ga nou alsjeblieft niet beweren dat het even moeilijk is om 5 kogels in iemand te krijgen, als dat het is om een granaat in de buurt van iemand te schieten.
[ Voor 51% gewijzigd door Fist op 10-02-2010 11:55 ]
Ik sta echt op het punt om te ontploffen van irritatie. Iedereen zeurt zo hard hier.
Alle respect van dien, de ergenis komt niet van tubes, komt niet van akimbo G18. Het komt van het feit dat je geowned wordt door iemand.
Joh, al zitten er 5 tubers 3 amibo G18 en een andere lame zak in de tegenpartij. Ik doe gewoon mijn best. 9 van de 10 keer maak ik ze nog steeds met de grond gelijk omdat ik beter ben.
Ik zelf gebruik ook een tube, en ik kan alleen maar lachen om 80% van de tube gebruikers, omdat ze er gewoon niet goed mee om kunnen gaan.
Als er gecheat wordt, prima daar erger ik me ook aan. Ik leave meestal gewoon dan.
Als er exploits worden gebruikt, idem.
In alle andere situaties is er sprake van eerlijke fair en square spel.
Als de nades me on de oren vliegen, dan pas ik mijn speltactiek aan (class nooit, heb er maar 1).
Echt, dat gehuil dat je niet kan winnen van een tokkie tuber word ik helemaal para van. Ga dan singleplayer doen joh, sorry hoor.
Als we de 16 delen van dit forumonderwerp zouden doorspitten, denk ik dat je 2 delen volledig kunt vullen met gejank van mensen die afgemaakt worden door iets wat ze zelf ook kunnen kiezen.
Alle respect van dien, de ergenis komt niet van tubes, komt niet van akimbo G18. Het komt van het feit dat je geowned wordt door iemand.
Joh, al zitten er 5 tubers 3 amibo G18 en een andere lame zak in de tegenpartij. Ik doe gewoon mijn best. 9 van de 10 keer maak ik ze nog steeds met de grond gelijk omdat ik beter ben.
Ik zelf gebruik ook een tube, en ik kan alleen maar lachen om 80% van de tube gebruikers, omdat ze er gewoon niet goed mee om kunnen gaan.
Als er gecheat wordt, prima daar erger ik me ook aan. Ik leave meestal gewoon dan.
Als de nades me on de oren vliegen, dan pas ik mijn speltactiek aan (class nooit, heb er maar 1).
Echt, dat gehuil dat je niet kan winnen van een tokkie tuber word ik helemaal para van. Ga dan singleplayer doen joh, sorry hoor.
Als we de 16 delen van dit forumonderwerp zouden doorspitten, denk ik dat je 2 delen volledig kunt vullen met gejank van mensen die afgemaakt worden door iets wat ze zelf ook kunnen kiezen.
[ Voor 8% gewijzigd door ErA op 10-02-2010 11:55 ]
Ik speel eigenlijk maar met 2 classes: tar21 -fmj-scavenger pro-stopping power pro-ninja pro. secondary varieert. En: intervention-fmj-sleight of hand pro-stopping power pro-ninja pro. Secondary: spas-fmj.
Alleen bij ellende vanuit de lucht pak ik snel ff mn coldblooded class met stinger.
Alleen bij ellende vanuit de lucht pak ik snel ff mn coldblooded class met stinger.
Net zoals die trieste mensen met shotties, akimbo's en natuurlijk rushers!Bartske schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:31:
[...]
Ja dat vind ik inderdaad ook triest, maare voor de rest als je em af en toe gebruikt, be my guest!
Kom op zeg..
Ik vind het af en toe weleens lekker om mijn rush class te pakken en irritant te zijn met knife en SMG kills. Deal with it.
Die eerste class gebruik ik ook vaak. Op dit moment dan toevallig met ACOG scope ipv FMJ.Anoniem: 193875 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:54:
Ik speel eigenlijk maar met 2 classes: tar21 -fmj-scavenger pro-stopping power pro-ninja pro. secondary varieert. En: intervention-fmj-sleight of hand pro-stopping power pro-ninja pro. Secondary: spas-fmj.
[ Voor 36% gewijzigd door InZane op 10-02-2010 12:03 ]
Hoe kom jij in hemelsnaam aan 4 turrets ?Hamersma schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:30:
Emer Airdrop, kwam dat graf ding van een zijkant ipv. normaal
[afbeelding]
PCFist schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:53:
Omg 800 kills met de thumper.. Zeg alsjeblieft dat je op de console speelt.
En zoals ik al zei: in kleine ruimtes is het best een uitdaging met een GL rond te wandelen(Skidrow b.v.). Granaat onploft niet, lange tijd nodig om te herladen. Dan is een AR een stuk makkelijker -> minder skills nodig.
En dan nog? Er zit een challenge in het spel om 800 kills te maken met een Thumper. En dan is het triest als ik die challenge wil halen? Eigenlijk ben jij gewoon triest dat je mij triest noem omdat ik meer uit het spel haal dan dat jij doet
4x een 5 killstreak zonder ze te gebruiken?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Klopt, maare dat rechtvaardigt niet dat ze maar 1 deel van het spel gebruiken (gl) en de rest aan de kant laten liggen.ErA schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:54:
knip
Meeste gejank komt omdat als die gl is afgevuurd je niks anders kan doen. Je heb geen kans om er wat tegen te doen of je moet een gl launcher hebben ingesteld.
Hierdoor raken mensen bijzonder geirriteerd en leid tot flamepartijen.
Misschien moeten die mensen die geïrriteerd raken en gaan flamen eens naar zichzelf kijken in plaats van dat een 'irritante' player zich moet aanpassen.Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:59:
[...]
Klopt, maare dat rechtvaardigt niet dat ze maar 1 deel van het spel gebruiken (gl) en de rest aan de kant laten liggen.
Meeste gejank komt omdat als die gl is afgevuurd je niks anders kan doen. Je heb geen kans om er wat tegen te doen of je moet een gl launcher hebben ingesteld.
Flamen is gewoon lame.
Anoniem: 319579
AMENErA schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:54:
Ik sta echt op het punt om te ontploffen van irritatie. Iedereen zeurt zo hard hier.
als andere sucken en je bent zelf goed, word je al snel een CHEATER, of camper of noob of. of .of genoemd
als mensen zich zo opregen aan het spel.. ga dan gezellig tetris spelen
Sorry. Maar dit vind ik nog steeds geen excuus. Er zijn genoeg manier om een tuber te counteren. Tevens zijn er genoeg manieren om te zorgen dat het een tuber moeilijk maakt.Thasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:59:
[...]
Klopt, maare dat rechtvaardigt niet dat ze maar 1 deel van het spel gebruiken (gl) en de rest aan de kant laten liggen.
Een sniper op wasteland met thermal sight is voor mij de grootste ergenis als AR/NL iron sight gebruiker. Toch beheers ik mezelf al wordt ik 4 keer achter elkaar netjes gepwned.
Blijkbaar heeft hij een slimmere keus gemaakt dan mij.
Als iemand mij vraagt een race wedstrijd te winnen in een ferrari of een kever, dan kies ik de ferarri.
En zo is het hetzelfde met tubes op een kleine map als: "Terminal, Skidrow, etc etc.
Er zijn genoeg andere manieren om kills te vergaren, maar waarom moeilijk doen? Als je goed bent met de nade launcher heb je gewoon echt een edge over je tegenstander.
Niet alleen rack je de kills stevig op. 9/10 noobs wordt ook nog eens zeer boos, en gaat nog slechter spelen.
Wat mij betreft is de tube de aller aller beste attachement die er is.
Edit:
Even een sidenote om mezelf niet helemaal als a**hole te profileren. Gisteren tijdens de GoT vs GoT 9vs9 heb ik bewust niet veel getubed, heb ik bewust chopper gunner uitgezet etc etc. Dit omdat ik weet dat het niet de meest gewaardeerde kill techniek is. en frustrerend kan zijn.
Desodanks is het een onderdeel van het spel.
En wat betreft 1 deel van het spel gebruiken.
Ik heb momenteel 10.000 kills gemaakt. Hiervan zijn minimaal 9500 kills gemaakt met de Scar-H + Nade launcher (~7000 scar, 2500 nade launcher) en 500 met de shotgun. Bijkbaar werkt dit voor mij. Ik zie gewoon geen reden om te switchen als ik met deze combo competief kan zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door ErA op 10-02-2010 12:13 ]
Nou ik persoonlijk niet. Ik win eigenlijk altijd wel van Tubers, maar soms is het gewoon echt irritant. 1 Tuber heb ik geen problemen mee, 2 ook niet, maar laatst zat ik weer in zo'n match waar serieus iedereen alleen maar tube gebruikt. We hebben wel gewonnen, maar ik vind dat het spel nogal verpesten.ErA schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:54:
Je hebt dan namelijk niet meer van die 'intense' matches met ASR's, maar gewoon 'ploenk' dood. Als je een tuber tegenkomt op normale afstand kan je NOOIT winnen met je ASR, tenzij die mensen echt heel scheel zijn. In dat opzicht is het gewoon skillloos en niet leuk.
Met een shotgun bijv. moet je nog dichtbij proberen te komen, met een knife class ook, maar met een tube class is het gewoon zo makkelijk.
Ik heb gisteren even Danger Close Pro uitgespeeld evenals OMA Pro, en dat ging echt snel. Ik had ook iedere keer heel veel kills, het is echt te makkelijk.
Dat is inderdaad gewoon de key om die ene sentry te gebruikenThasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:01:
[...]
Dat is op de pc, en die 4 staat volgens mij alleen voor de hotkey om hem te gebruiken(?)
Heb nergens gezegd dat ik je triest vind geloof ik. Alleen in kleine ruimtes is het misschien lastiger, maar voor de rest is er gewoon geen skill voor nodig. Je kan als het ware nu 3 meter links, en 3 meter rechts van de persoon mikken, en dan nog is ie dood. Bij de AR heb je toch een veel kleiner raakvlak. Maar goed, als jij denkt dat de AR makkelijker is dan de GL, gaat je gang. Je speelt hopelijk GW of domination ofzo?beany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:58:
[...]
PC
En zoals ik al zei: in kleine ruimtes is het best een uitdaging met een GL rond te wandelen(Skidrow b.v.). Granaat onploft niet, lange tijd nodig om te herladen. Dan is een AR een stuk makkelijker -> minder skills nodig.
En dan nog? Er zit een challenge in het spel om 800 kills te maken met een Thumper. En dan is het triest als ik die challenge wil halen? Eigenlijk ben jij gewoon triest dat je mij triest noem omdat ik meer uit het spel haal dan dat jij doet
Het wapen zit er puur in om het toegankelijker te maken voor iedereen.
ik snap ook alle ophef niet, maar na 16 delen lijkt het me duidelijk dat frustratie de boventoon voert in dit topic 
soms heb ik ook echt het idee dat MW2 op de ps3 een compleet ander spel is, want 99% van alle klachten heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. (ja tuurlijk, 'noobtubers' wel, maar je gaat mij niet vertellen dat je het 10 van de 10x aflegt tegen een tube. Als je goed bent in dit spelletje pak je die tuber gewoon terug en ga je hem knifen of snipen net zolang totdat ie van class verandert
)
soms heb ik ook echt het idee dat MW2 op de ps3 een compleet ander spel is, want 99% van alle klachten heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. (ja tuurlijk, 'noobtubers' wel, maar je gaat mij niet vertellen dat je het 10 van de 10x aflegt tegen een tube. Als je goed bent in dit spelletje pak je die tuber gewoon terug en ga je hem knifen of snipen net zolang totdat ie van class verandert
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Nee, dat was iemand anders, sorry...Fist schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:10:
[...]
Heb nergens gezegd dat ik je triest vind geloof ik. Alleen in kleine ruimtes is het misschien lastiger, maar voor de rest is er gewoon geen skill voor nodig. Je kan als het ware nu 3 meter links, en 3 meter rechts van de persoon mikken, en dan nog is ie dood. Bij de AR heb je toch een veel kleiner raakvlak. Maar goed, als jij denkt dat de AR makkelijker is dan de GL, gaat je gang. Je speelt hopelijk GW of domination ofzo?
Het wapen zit er puur in om het toegankelijker te maken voor iedereen.
Maar ik vind het raar dat mensen van mening zijn dat IK een bepaalde setup niet moet/mag gebruiken omdat ZIJ dat irritant vinden. De logica ontgaat mij hiervan.
En het wapen zit er niet in om het spel toegankelijker te maken. Het is gewoon een optie die je kan kiezen. Klaar.
En ik ben iemand die juist de kleine ruimtes opzoek, ook met een GL. Ik maak het mezelf dus lastig. Maar als jullie dat noob/triest/sneu/whatever vinden. Ik vind het prima, ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk. Net zoals op die scheldkanonnades online als ik aan het spelen ben. Hoe gefrustreerder de tegenpartij is, des te beter!
Anoniem: 310225
Ik heb de laatste 2 maanden maar 1 class gehad;
Tar21 + GL
Claymore + Stun
One man army Pro
Danger Close Pro
Commande Pro
Ik kan zeggen dat ik 1 van de weinige goede tubers ben,
Niet alleen maak ik vaak headshots met de GL ik sta vrijwel altijd nummer 1.
Het intresseert me echt totaal niets wat andere mensen van mij vinden.
Het is oorlog! In een echte oorlog zou ik ook liever een taliban 1 shotten met een GL dan een 'eerlijk' vuurgevecht.
Leer er mee leven dat iedereen op zijn eigen manier speelt. Alles wat gedaan kan worden om andere mensen te irriteren wordt gebruikt. Ik own gelukkig echt alles en iedereen met mijn GL (zonder te campen!).
Soms loop ik net tegen iemand met G18 akimbo.. tsja dan ben je dood als je binnen 50 meter van ze bent.
De volgende keer heeft hij een 40mm granaat in zijn kontgat hangen
Mijn grote frustaties hebben meer de maken met de verschrikkelijke lag die IW je oplegt.
Ik zie iemand in een sniperpak telkens 2 meter vooruit knipperen, als ik hem probeer te knifen ben ik opeens dood
Op de killcam zie je hem mij dan gewoon 1 keer knifen. Altijd leuk als je nog 1 kill moet voor chopper gunner.
IW heeft MW2 echt goed verkracht op de PC kwa connection, lag, hosting, glitches you name it.
Don't hate the player, hate the game!
Helaas is de gameplay van MW2 wel weer HEEL goed! Had zoveel gehoopt dat BFBC2 beter zou zijn.
Maar op dit moment speelt BFBC2 echt nog niet lekker.
Tar21 + GL
Claymore + Stun
One man army Pro
Danger Close Pro
Commande Pro
Het is oorlog! In een echte oorlog zou ik ook liever een taliban 1 shotten met een GL dan een 'eerlijk' vuurgevecht.
Leer er mee leven dat iedereen op zijn eigen manier speelt. Alles wat gedaan kan worden om andere mensen te irriteren wordt gebruikt. Ik own gelukkig echt alles en iedereen met mijn GL (zonder te campen!).
Soms loop ik net tegen iemand met G18 akimbo.. tsja dan ben je dood als je binnen 50 meter van ze bent.
De volgende keer heeft hij een 40mm granaat in zijn kontgat hangen
Mijn grote frustaties hebben meer de maken met de verschrikkelijke lag die IW je oplegt.
Ik zie iemand in een sniperpak telkens 2 meter vooruit knipperen, als ik hem probeer te knifen ben ik opeens dood
IW heeft MW2 echt goed verkracht op de PC kwa connection, lag, hosting, glitches you name it.
Don't hate the player, hate the game!
Helaas is de gameplay van MW2 wel weer HEEL goed! Had zoveel gehoopt dat BFBC2 beter zou zijn.
Maar op dit moment speelt BFBC2 echt nog niet lekker.
We gaan nu toch niet serieus zeggen dat een Assault Rifle meer skills nodig heeft? Skills is met een blinddoek op je kills maken. Juist Assault rifles maken het spel toegankelijk. Ze hebben immers de juiste combinatie van portabiliteit, afstand en power. Alle dingen waarbij de andere wapens classes slechts over 1 eigenschap beschikken.
Als we het over noob wapens hebben, zou de Assault Rifle op 1 staan.
Het enige treurige zijn degene die hun nades en tubes direct op de spawnplekken schieten als het spel start. Een 3 seconden vertraging na de start van het spel voordat je kan schieten zou dat fixen. Dat ligt echter niet aan de tube, maar degene die hem in zijn handen heeft.
Ik gebruik alles door elkaar, zeker ook omdat dat het voor mij leuk maakt. Dus af en toe duik ik op je met mijn mes, soms met een AR, en dan krijg je van mij weer een granaat tegen je kop.
Noobs zijn niet degene die met messen of tubes lopen, maar degene die de skills niet hebben er mee op te gaan.
alleen de martyrdome perk (zeker op de CoD4 manier) is discutabel
Als we het over noob wapens hebben, zou de Assault Rifle op 1 staan.
Het enige treurige zijn degene die hun nades en tubes direct op de spawnplekken schieten als het spel start. Een 3 seconden vertraging na de start van het spel voordat je kan schieten zou dat fixen. Dat ligt echter niet aan de tube, maar degene die hem in zijn handen heeft.
Ik gebruik alles door elkaar, zeker ook omdat dat het voor mij leuk maakt. Dus af en toe duik ik op je met mijn mes, soms met een AR, en dan krijg je van mij weer een granaat tegen je kop.
Noobs zijn niet degene die met messen of tubes lopen, maar degene die de skills niet hebben er mee op te gaan.
@Era!
Sorry hoor, maar tubes in normal kan ik begrijpen, maar op hc. Dat is gewoonweg te moeilijk om goed te counteren.
Tegen de tijd dat je de kill haalt heeft hij 4-5 keer jou neergehaald.
Desondanks trekt het nu een beetje uit de context die ik neerzette.
Je hebt mensen die alleen tube gebruiken (maar dan ook egt alleen gl)
En daar heb ik de pest in, mense die niet anders kunne dan alleen de map over tube. Skillloos? misschien niet. Maar bijzonder frustrerend wanneer dat gebeurd, en ik denk dat iedereen wel kan begrijpen dat wanneer iemand alleen maar loopt te tuben, dit irritatie opwekt. Bij wie dan oowk.
Simpelweg 4 of 5 x achter elkaar worden getubed is botweg irritant.
On the other side, ik kan jou punten ook compleet begrijpen.Kdenk dat ut andersom oowk zo is?
Edit:
Denkt dat iedereen wel van iets wordt geirriteerd wordt (van wat de tegenpartij doet).
Zal je blijven houden, tzal net als campen zijn, het wordt gewoon niet gewardeerd door de tegenpartij.
Desondanks, we blijven gewoon lekker doorspelen, en dan een pluspunt:
Als je hem neerkrijgt voelt et dan oowk wel goed
Sorry hoor, maar tubes in normal kan ik begrijpen, maar op hc. Dat is gewoonweg te moeilijk om goed te counteren.
Tegen de tijd dat je de kill haalt heeft hij 4-5 keer jou neergehaald.
Desondanks trekt het nu een beetje uit de context die ik neerzette.
Je hebt mensen die alleen tube gebruiken (maar dan ook egt alleen gl)
En daar heb ik de pest in, mense die niet anders kunne dan alleen de map over tube. Skillloos? misschien niet. Maar bijzonder frustrerend wanneer dat gebeurd, en ik denk dat iedereen wel kan begrijpen dat wanneer iemand alleen maar loopt te tuben, dit irritatie opwekt. Bij wie dan oowk.
Simpelweg 4 of 5 x achter elkaar worden getubed is botweg irritant.
On the other side, ik kan jou punten ook compleet begrijpen.Kdenk dat ut andersom oowk zo is?

Edit:
Denkt dat iedereen wel van iets wordt geirriteerd wordt (van wat de tegenpartij doet).
Zal je blijven houden, tzal net als campen zijn, het wordt gewoon niet gewardeerd door de tegenpartij.
Desondanks, we blijven gewoon lekker doorspelen, en dan een pluspunt:
Als je hem neerkrijgt voelt et dan oowk wel goed
[ Voor 16% gewijzigd door Thasquealer op 10-02-2010 12:32 ]
Mwa, zelfs de marty is nog wel ok. Je levert er wel wat anders voor in(last stand e.d.). En zo vaak kom ik een marty niet tegen, dus is het toch nog wel een verrassing als iemand een granaatje dropt. Maakt het toch nog wel wat afwisselenderPWM schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:22:
De ultieme noob class.Anoniem: 310225 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:21:
Tar21 + GL
Claymore + Stun
One man army Pro
Danger Close Pro
Commande Pro
Daar staat iedereen makkelijk mee op 1.
Ik gebruik dezelfde class als anti-tube dus ik weet hoe makkelijk het is.
Anoniem: 318206
Dan heb ik er nog een voor alle mensen die zeiken over het gebruik van oneerlijke wapens!
It's not the guns, it's the person holding them
Geef een naab een GL en het maakt opeens wat kills.. geef een pro gamert een GL en hij ownt de hele game.
Wat zoooooooooooo irri is op hardcore met marty, op een of ander manier wordt ik altijd gepakt door een marty van mn teamm8.beany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:28:
[...]
Mwa, zelfs de marty is nog wel ok. Je levert er wel wat anders voor in(last stand e.d.). En zo vaak kom ik een marty niet tegen, dus is het toch nog wel een verrassing als iemand een granaatje dropt. Maakt het toch nog wel wat afwisselender

Mja, wanneer teamkill aan staat vind ik het weer not-done om een marty te gebruikenThasquealer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:34:
[...]
Wat zoooooooooooo irri is op hardcore met marty, op een of ander manier wordt ik altijd gepakt door een marty van mn teamm8.
wij waren gisteren ook aardig irritant haha 9man GL en AT-4 dangerclose scav/oma hahaha
heel de game was gewoon floomp floomp floomp
was wel lachen samen spelen
heel de game was gewoon floomp floomp floomp
was wel lachen samen spelen
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Dat verschilt nogal per persoon denk ik. Met die TAR zou ik de grond nog niet eens kunnen raken als er geen zwaartekracht bestond.Redje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:30:
[...]
De ultieme noob class.![]()
Ik vind GL's heel irritant en ik speel er zelf ook niet mee, maar it's part of the game....
Als er echt veel tubers zijn dan stop ik er wel mee, want je krijgt er wel snel kills mee, of je nu skills hebt of niet.
Dat is wat anders als die G18 akimbo's, daar heb je nog wel wat skill voor nodig, het is niet echt gewoon spray & pray zoals sommige denken.
Maar vandaag is het onmogelijk gebeurt, twee keer eigenlijk
Een nuke gehaalt op Rundown en op Highrise, gaf me werkelijk een zeer goed gevoel.
Het enemy team nam het nog goed op, de tweede keer juist iets minder
Als er echt veel tubers zijn dan stop ik er wel mee, want je krijgt er wel snel kills mee, of je nu skills hebt of niet.
Dat is wat anders als die G18 akimbo's, daar heb je nog wel wat skill voor nodig, het is niet echt gewoon spray & pray zoals sommige denken.
Maar vandaag is het onmogelijk gebeurt, twee keer eigenlijk
Een nuke gehaalt op Rundown en op Highrise, gaf me werkelijk een zeer goed gevoel.
Het enemy team nam het nog goed op, de tweede keer juist iets minder

Dat verschilt dan inderdaadTjoekie schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:41:
[...]
Dat verschilt nogal per persoon denk ik. Met die TAR zou ik de grond nog niet eens kunnen raken als er geen zwaartekracht bestond.
Ik vind de TAR juist een heerlijk AR, maar je moet er niet mee gaan lopen sprayen, want hij heeft wel aardig wat recoil. Korte bursts, vooral in combinatie met stopping power pro, zijn heel effectief en dodelijk.
Ik denk dat jij precies aangeeft wat het probleem is.Redje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:30:
[...]
De ultieme noob class.![]()
Wat is je doel van het spelen van MW2.
Mijn doel als ik public speel, is om te zorgen dat ik win. Hoe ik win maakt me geen kont uit. Ik heb een class gemaakt
(Scar-H + NL / Spass + Red Dot) ( Scavenger - Cold blood - Ninja ) en daarmee speel ik alles.
Ik heb geen ambitie om een stel willekeurige spelers af te maken met een throwing knive, om indruk te maken met de killcam.
Ik maak indruk met het feit dat het niet uit maakt tegen wat ik speel, als is het de beste clan van europe, mijn score altijd positief is, en ik altijd goed meewerk aan het doel, namelijk winnen.
En hoe scheef is het om in een Anti-tube class een Tube te gebruiken... kippetje met ei iemand?
wat moet ik hier nou mee? Moet ik hieruit opmaken dat het jouw doelstelling is om altijd een 2e, 3e of 4e plaats in te nemen?De ultieme noob class.![]()
[ Voor 9% gewijzigd door ErA op 10-02-2010 13:01 ]
Anoniem: 228929
Persoonlijk snap ik het geklaag van de shotgun. Dit wapen moet je gewoon bij je hebben als je in krappe ruimtes en gebouwen gaat. Of een lekkere sproei wapen als de G18 Akimbo. Heb je die niet, moet je ook niet zeiken dat je het niet red met jet AR, GL of LMG. Dan ben je gewoon op de verkeerde plek met het verkeerde wapen.
Bedenk gewoon goed wanneer je wat nodig hebt.
Bedenk gewoon goed wanneer je wat nodig hebt.
En wat maakt je dan een goede tuber? Dat je naast een speler mikt en vuurt? Er komt absoluut geen kwaliteit bij kijken. Oneindig veel tubes en gaan... Het enige wat lastig is, is switchen van pack...Anoniem: 310225 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:21:
Tar21 + GL
Claymore + Stun
One man army Pro
Danger Close Pro
Commande Pro
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Als ik aan het einde van een ronde de meeste kills heb EN we hebben als team gewonnen beschouw ik mezelf toch wel als een goede tuberkw_nl schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:05:
[...]
En wat maakt je dan een goede tuber? Dat je naast een speler mikt en vuurt? Er komt absoluut geen kwaliteit bij kijken. Oneindig veel tubes en gaan... Het enige wat lastig is, is switchen van pack...
En nogmaals: in kleine ruimtes is een tube best wel lastig. Probeer het maar eens, misschien krijg je nog wel respect voor ons tubers
Nee, kan geen respect hebben als ze alleen in een kleine ruimte niet kunnen winnen omdat de granaat nog niet op scherp staat...
Met een tube win je altijd, daar is echt geen kunst aan. Je hebt geen skills nodig.
Je hoeft niet te mikken, je hoeft niet eerder te zijn. Het is alleen "ergens" richting de vijand te mikken en je hebt je punten.
Met een tube win je altijd, daar is echt geen kunst aan. Je hebt geen skills nodig.
Je hoeft niet te mikken, je hoeft niet eerder te zijn. Het is alleen "ergens" richting de vijand te mikken en je hebt je punten.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Anoniem: 318206
er zijn 2 soorten tubers.kw_nl schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:05:
[...]
En wat maakt je dan een goede tuber? Dat je naast een speler mikt en vuurt? Er komt absoluut geen kwaliteit bij kijken. Oneindig veel tubes en gaan... Het enige wat lastig is, is switchen van pack...
De newbies die denken dat een grenade launcher je aan de top brengt.
De meer ervaren fps players die slim en tactisch gebruik maken van de grenade launcher.
't Is wel een handig ding tegen campers...
Neergemaaid vanuit huisje x? Respawnen en een nade er naar binnen schieten. Zat ie er nog? Dan was het een camper!
Neergemaaid vanuit huisje x? Respawnen en een nade er naar binnen schieten. Zat ie er nog? Dan was het een camper!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
kap nou eens met het verkondigen dat de 'tube' het wonderwapen is wat jij je voorstelt!!kw_nl schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:20:
Nee, kan geen respect hebben als ze alleen in een kleine ruimte niet kunnen winnen omdat de granaat nog niet op scherp staat...
jij bent er zeker zo een die neer wordt geschoten, dat mannetje terug wil pakken en vervolgens 4 of 5x achter elkaar in precies dezelfde val loopt en dood gaat. En als klap op de vuurpijl ga je dan zeker ook nog eens die ander beschuldigen van 'noobheid' terwijl je zelf gewoon iets slimmer had moeten zijn en die gast had moeten flanken of met een raket van de wereld knallen.
reality check1 : zelfs tubes vereisen skill
reality check2: die tuber is veel kwetsbaarder dan dat jij bent, maak daar eens slim gebruik van!
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Mijn doel is om ook eerste te worden maar wel zodat ik zelf ook een tevreden gevoel heb. (Dit lukt overigens prima.)ErA schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:59:
[...]
wat moet ik hier nou mee? Moet ik hieruit opmaken dat het jouw doelstelling is om altijd een 2e, 3e of 4e plaats in te nemen?
Ik word liever 2e met een sniper gun dan eerste met alleen tuben.
Het moet wel een uitdaging zijn imho en met tuben is die uitdaging voor mij een stuk minder.
En met anti-tube bedoel ik dat ik zelf ook mijn tube class pak.
Echt veel meer dan terug tuben kan je niet.
Maar goed in game zal je mij nooit horen klagen.
Ik switch van class en ga verder spelen.
Noobtubers kan ik in close combat nog wel quickscopen als de verbinding een beetje lekker is.. Maar G18'sbeany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:08:
[...]
Hey, de tubes worden dus niet meer als echt irritant beschouwd?? Toch maar weer even een tube class'je in elkaar draaien dan...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.