Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dan moet je geen Emergency Airdrop gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
PWM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:16:
[...]

Care Package natuurlijk wel, Emergency Airdrop is anders :)
Nee ik pak altijd de belangrijkste dinden uav counter uav en ammo mag de rest hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
ErA schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:12:
Ik wacht altijd tot mijn drop er is. Kijk waar mijn teammate heengaat, en dan pak ik die snel voor zijn neus weg, etc etc.
lekkere teamplayer ben jij |:(
Hoop dat ik nooit bij jou in het team kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Bijltje666 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:10:
Er wordt momenteel erg weinig gepost in dit forum topic... iedereen overgestapt naar een andere game?
Dat gedoe over andere games valt wel mee gok ik. De nieuwigheid begint er wel af te raken en veel zaken zijn al meerdere keren besproken in de topics, dus dat er minder wordt gezegd komt denk ik vooral omdat iedereen zijn zegje heeft gedaan. Mensen die de game net spelen zijn sneller geneigd dingen te posten en in herhaling te vallen, want daar komt het vaak op neer, dan mensen die het al een tijdje spelen. Het aantal nieuwe spelers wordt natuurlijk wel al minder. De game zal op een gegeven moment zijn top bereiken. Ik zal trouwens nooit overstappen op BF2, omdat ik die game niet in de buurt vind komen van CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:07
even om die emer. airdrop terug te komen. Ik vind persoonlijk dat je team genoten er met hun poten vanaf moeten blijfen. Jij haalt toch die kill streak niet zij? Gebruikte airdrop vroeger heel veel maar ben er mee gestopt omdat er toch altijd 1tje of 2 'buiten'' het level vallen. Schraaalll!!

edit: en ik claimde ze allemaal als ik er bij kwam.

[ Voor 8% gewijzigd door Goldman op 09-02-2010 10:46 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

pdebie schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:37:
[...]

Het afpakken van een carepackage / EAD staat voor mij gelijk aan het zeggen van : "Ik kan zelf geen killstreak halen dus jat ik het maar van mijn teammaatje"

Sorry zo sta ik er gewoon in. Beetje vent dopt zijn eigen boontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:46
PWM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:35:
[...]

Gejat? Een emergency airdrop is niet bedoeld om jou 4 kistjes te geven maar om 4 packages te droppen voor het team.

Ga je nu series beweren dat jij snel de 4 kistjes probeert te pakken en boos wordt als mensen uit jouw team er ook 1 pakken?

Ik lach me altijd suf om zo'n gast te zien die zijn hele drop snel probeert te pakken en verdedigen. Ik laat degene die hem dropped altijd even zijn eerste crate pakken (AC-130 o.i.d.), daarna pak ik er ook 1. Sowieso om er voor te zorgen dat de tegenstander niet opeens om de hoek staat.
Ik vind dit zo'n onzin. Voor het team. Je speelt public met mensen die je niet kent en waarschijnlijk nooit meer zal zien/mee spelen. Zij spelen niet samen om het object te doen. Ik heb totaal niet het idee dat ik in een team speel. Dus ga ik hun ook geen pakketjes geven.
Wat nog zieliger is, als ik een carepackage gooi, en ik wacht letterlijk bij de flare, komt er een andere teammaat bij staan omdat ie denkt dat die hem wel even kan jatten.
[...]

Waarom zou je samenwerken met emergency airdrops als zij niet eens samen werken voor het object?

[ Voor 11% gewijzigd door Fist op 09-02-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:59
ErA schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:46:
[...]

Het afpakken van een carepackage / EAD staat voor mij gelijk aan het zeggen van : "Ik kan zelf geen killstreak halen dus jat ik het maar van mijn teammaatje"

Geef je helemaal gelijk :P Alleen als ik met vrienden online speel roep ik ze er regelmatig bij en andersom om ze een beetje te helpen. Maar voor de rest moet iedereen opzouten, maar soms laat ik weleens wat liggen ;-) Al haal ik tegenwoordig een stuk minder killstreaks met al die lag en cheaters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
steveman schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 01:36:
De M21 is een verbouwde M14... een bewezen AR ;)
En de M14 is weer de opvolger van de M1 Garand.
Wel jammer dat ze de standaard M14 niet in de multiplayer gedaan hebben. Dus met alleen de iron sight. Met een spec ops missie heb je de standaard M14 weer wel.

Maar zodra ik de M21 weer kan kiezen, ga ik toch eens proberen om te snipen. Tot nu toe lukt het totaal niet in dit spel. Daarvoor gebruik ik meestal de AUG HBAR met de ACOG Scope.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Hamersma schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:45:
even om die emer. airdrop terug te komen. Ik vind persoonlijk dat je team genoten er met hun poten vanaf moeten blijfen. Jij haalt toch die kill streak niet zij?
De reden dat er vaak dezelfde kratjes zijn is juist omdat het bedoeld is al teameffort. Als jij absoluut niet wilt dan packages van een EAD niet door anderen worden gebruikt moet je hem niet droppen.

Het is totaal anders dan een Care Package die wel alleen voor jou bedoeld is.

Je speelt TD of andere team matches om te winnen, met het team. Als je dat niet wilt, of alleen voor eigen succes wilt spelen kan je beter FFA opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
PWM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:56:
[...]

De reden dat er vaak dezelfde kratjes zijn is juist omdat het bedoeld is al teameffort. Als jij absoluut niet wilt dan packages van een EAD niet door anderen worden gebruikt moet je hem niet droppen.

Je speelt TD of andere team matches om te winnen, met het team. Als je dat niet wilt, of alleen voor eigen succes wilt spelen kan je beter FFA opstarten.
Je kan mij niet vertellen, dat als in jou EA een EMP, Chopper, AC en pavelow liggen, en jij net dood gaat, niet baalt dat jij er geen 1 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Fist schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:01:
[...]

Je kan mij niet vertellen, dat als in jou EA een EMP, Chopper, AC en pavelow liggen, en jij net dood gaat, niet baalt dat jij er geen 1 krijgt.
Niet 1 krijgt is vervelend. Maar als dit rijtje valt , duik ik op de AC of Pave Low en mag de rest van het team wat mij betreft de anderen lekker pakken. Doen ze dat niet, dan ga ik er wel achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ErA schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:46:
[...]

De uav, counter uav en EMP gebruik je toch ook niet alleen voor jezelf? Daarmee help je het hele team. De Care package is bedoelt voor eigen gebruik. De emergency airdrop voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
PWM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:02:
[...]

Niet 1 krijgt is vervelend. Maar als dit rijtje valt , duik ik op de AC of Pave Low en mag de rest van het team wat mij betreft de anderen lekker pakken. Doen ze dat niet, dan ga ik er wel achteraan.
Dan ben jij 1 van de weinige. Ik zie gewoon niet in waarom ik zou samenwerken op dat gebied, als zij niet met mij willen samenwerken om het object te doen. Je kan het niet ontkennen, het is gewoon bij mw2 ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:33:
Ik heb vandaag toch weer 2 leuke momenten en challenges gehaald.

De eerste was de "Brick" die ik haalde door 3 kills te krijgen terwijl je in "Last Stand" zit.
En eentje met de Game Winning Kill terwijl je in Last Stand zit.
brick?

krijg je die bij 3 kills in last stand in 1 ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
PWM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:56:
[...]

Waar heb jij gelezen wat wel en wat niet bedoeling is van CP's en EAD's? Ik zie dat namelijk nergens in het boekje staan... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
volgens mij krijg je zelf meer punten als je team genoot hem pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

En met die gedachtegang heb je op voorhand al verloren.
Als je duidelijk maakt dat je als team wil spelen zijn er altijd wel een paar die meedoen. Zo sterf ik graag om net de bom te kunnen planten, of om ervoor te zorgen dat een teammate de vlag kan nemen, of ...
Bij TD zie je wel minder mensen samenspelen, omdat daar het motto is, kill the enemy. Dan kan iedereen voor zichzelf spelen, maar als je daar als team samenspeelt dan boor je het enemy team wel volledig de grond in. Als jij geen reden ziet om packages te sharen, dan is je tactisch inzicht mss wel minder groot dan verwacht. Want als je bv UAV en AC hebt bv, je launched de AC, maar je team kan dan niet het andere gespuis afmaken omdat je je UAV nog niet hebt gelaunched.
Ik blijf het zeggen, zodra je in team speelt heb je heel wat meer kans om te winnen. Wil je niet in team spelen, ga dan naar FFA of TD, en mocht ik je tegenkomen op een TD en we zitten bij mekaar, dan zou ik het heel tof vinden mocht je een effort doen om samen te spelen.

Oh en je uitspraak, "bij mw2 is het ieder voor zich". Dan moet je maar eens goed opletten als je tegenover een party komt uit 1 clan.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
ChojinZ schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:20:
[...]

Waar heb jij gelezen wat wel en wat niet bedoeling is van CP's en EAD's? Ik zie dat namelijk nergens in het boekje staan... ;)
Het feit dat jij als dropper van de Emergency Airdrop, ook punten krijgt voor degene die je teammates pakken zegt al wel genoeg. Het staat overigens wel ergens beschreven, zal thuis eens de Strategy Guide erbij pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Fist schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:48:
[...]
Je speelt public met mensen die je niet kent en waarschijnlijk nooit meer zal zien/mee spelen.

Ik heb totaal niet het idee dat ik in een team speel.
Op voorhand wist ik dat niet zou kunnen omdat dedicated server support ontbrak.
Maar ik vind het een serieus gemis aan het worden.

Normaal ga je op dezelfde servers spelen en leer je mensen kennen waar je dan ook mee gaat samen spelen.

Nu moet je eerst mensen kennen en toevoegen in steam om er dan mee af te spreken om samen te spelen. Dat is totaal iets anders dan elkaar gewoon tegen te komen. Ik speel voornamelijk TDM en heb na 3 maand nog nooit het gevoel gehad dat ik in een team zit. En er zijn vaker van die knakkers die na de ronde "bad team" zitten te verkondigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soggney schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:23:
Als je duidelijk maakt dat je als team wil spelen zijn er altijd wel een paar die meedoen. Zo sterf ik graag om net de bom te kunnen planten, of om ervoor te zorgen dat een teammate de vlag kan nemen, of ...
Bij TD zie je wel minder mensen samenspelen, omdat daar het motto is, kill the enemy. Dan kan iedereen voor zichzelf spelen, maar als je daar als team samenspeelt dan boor je het enemy team wel volledig de grond in. Als jij geen reden ziet om packages te sharen, dan is je tactisch inzicht mss wel minder groot dan verwacht. Want als je bv UAV en AC hebt bv, je launched de AC, maar je team kan dan niet het andere gespuis afmaken omdat je je UAV nog niet hebt gelaunched.
Ik blijf het zeggen, zodra je in team speelt heb je heel wat meer kans om te winnen. Wil je niet in team spelen, ga dan naar FFA of TD, en mocht ik je tegenkomen op een TD en we zitten bij mekaar, dan zou ik het heel tof vinden mocht je een effort doen om samen te spelen.

Oh en je uitspraak, "bij mw2 is het ieder voor zich". Dan moet je maar eens goed opletten als je tegenover een party komt uit 1 clan.
Agree,

Vooral de teamplay bij demolition (ps3) is ver te zoeken...
Erg jammer! Dat als ik de bom plant, niemand verdedigd...
En dat mijn teammaten alleen maar op kills koekeloeren...

Daarom speel ik het ook nooit meer, jammer want ik vind het wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:29:
[...]

Agree,

Vooral de teamplay bij demolition (ps3) is ver te zoeken...
Erg jammer! Dat als ik de bom plant, niemand verdedigd...
En dat mijn teammaten alleen maar op kills koekeloeren...

Daarom speel ik het ook nooit meer, jammer want ik vind het wel leuk
Ik vind het ook leuker in een team maar ja dan moet je wel allemaal op dezelfde tijd kunnen.
Het is gewoon een feit als je in een team speelt dat je meer kans heb op winst
Echt af en toe zit je echt bij team knuppel :S

Btw (ook ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

chimera2 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:36:
[...]

Ik vind het ook leuker in een team maar ja dan moet je wel allemaal op dezelfde tijd kunnen.
Het is gewoon een feit als je in een team speelt dat je meer kans heb op winst
Echt af en toe zit je echt bij team knuppel :S

Btw (ook ps3)
En bij deze dus even:

Vanavond om 19:15 is er op de pc een Tweakers Vs ? evenement. Bekijk de GoT steamgroup voor meer informatie.

Vorige week waren er 16 mensen aanwezig ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Het zou wellicht grappig zijn om met een aantal groepen Ground war onveilig te maken.

Van het weekend ook gedaan, iedereen dezelfde naam embleem en title. Gewoon een heel team dat "Matched Player"heet en "Hello my name is..." als embleem heeft :P

Daarna ook met z'n alleen riot-shields ofzo gebruiken, dat is echt heel erg leuk. Ik zal iig proberen om vanavond van de partij te zijn, maar om 19.15 sta ik meestal boodschappen te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ErA schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:52:
[...]

En bij deze dus even:

Vanavond om 19:15 is er op de pc een Tweakers Vs ? evenement. Bekijk de GoT steamgroup voor meer informatie.

jup.

ik zorg wel voor teamspeak 3 server. die op een adsl lijn staat die toch niet gebruikt wordt =]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
PWM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:25:
[...]

Het feit dat jij als dropper van de Emergency Airdrop, ook punten krijgt voor degene die je teammates pakken zegt al wel genoeg. Het staat overigens wel ergens beschreven, zal thuis eens de Strategy Guide erbij pakken :)
Ja, maar dat geld ook voor een (counter)UAV uit een CP.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:16:
[...]

brick?

krijg je die bij 3 kills in last stand in 1 ronde?
Als in een killstreak. Jij komt in Last Stand terecht, en in die ene Last Stand maak je drie kills.

Ik heb van het weekend ook Omnipotence gehaald. "Kill the entire enemy team in 10 seconds." Je krijgt een brute sig ervoor moet ik zeggen.

Ik zag ook dat ik de sig "My lil' pwny" die vond ik ook wel bruut.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Soggney schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:23:

Ik ben het volledig met je eens. Ik speel zelf vaak in een party, en dan win je inderdaad dik. Maar als je niet in een party speelt, zijn er gewoon te weinig mensen uit je team, die samen willen spelen. Met mijn party ben ik ook bereid om de EA te delen. Maar mensen die totaal niet meehelpen, ga ik zelf ook niet helpen met een pakketje.
Zelf vind ik het ook totaal niet erg om dood te gaan als ik de HQ pak. Maar als ik dan de HQ heb en ik dood ga en mijn team kan speccen, word ik toch moedeloos om te zien dat maximaal 1/2 personen ook maar een kleine poging doen om de HQ te pakken. Dan heb ik toch de neiging om gewoon te fraggen net zoals mijn hele team.
Als mensen samen willen werken, prima, ik vind het ook leuker in teamverband. Maar mensen willen amper samen werken, mensen gaan gewoon voor de kills. Als dat zo is, ga ik hun niet helpen met mijn behaalde killstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:45
[...]

En bij deze dus even:

Ok ik ben er wel bij denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En bij deze dus even:

voor ps3?
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:48:
[...]

Als in een killstreak. Jij komt in Last Stand terecht, en in die ene Last Stand maak je drie kills.

Ik heb van het weekend ook Omnipotence gehaald. "Kill the entire enemy team in 10 seconds." Je krijgt een brute sig ervoor moet ik zeggen.

Ik zag ook dat ik de sig "My lil' pwny" die vond ik ook wel bruut.
my lil pwny heb ik , en kil the entire team in 10 sec heb ik gister gehaald :D

Maar in last stand 3 kills pakken..
Best moeilijk lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:12:
[...]

voor ps3?
[...]

Het gaat om de steamgroup, dus het is de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Laatst oowk zo'n lekkere actie van egoistische teammembers
Kgooi mn care package neer, chopper gunner. Nais kga er naartoe, wordt ik ge-tk'd
Ik vloekend op mn stoel snel terug, schiet die gast neer voordat hij em ninja'd, knalt een andere teamm8 me overhoop. Ik weer helemaal pissed.
Gelukkig een maat van me camped bij die carepackage en knalt al die jatters af, en kon ik em finaly inzetten.

Te triest voor woorden gewoon, en dan doodleuk achteraf in chat aardig doen :(
Btje jmmr op hc

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
Gezellig, ik ben vanavond ook wel van de partij. Ik heb ook een ventrillo server beschikbaar op een nl 100mbit lijn. Ik zal wel de gegevens als er animo voor is via de steamgroup geven of dm maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:12:
[...]

voor ps3?
[...]

Hoeft niet persé in last stand. Het gaat er bij The Brick om dat je 3 kills haalt terwijl je bijna dood bent. Gewoon rushen, dan lukt dat vaak genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
eens kijken of Mega Mindy er vanavond weer bij kan zijn, vorige week ook ff meegespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
helaas kan ik vanavond niet anders had ik wel meegedaan, denk alleen dat jullie schrikken van mijn lage lvl :p (gister 40 gedinged)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Thasquealer schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:18:
Kgooi mn care package neer, chopper gunner. Nais kga er naartoe, wordt ik ge-tk'd
bewuste tk? kan ook zijn dat hij je per ongeluk voor enemy aan zag.

maar als het een bewuste tk was, is het een h*fterige actie! Mogen ze hem direct een 24 uurs ban geven wat bij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gekheid schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:03:
helaas kan ik vanavond niet anders had ik wel meegedaan, denk alleen dat jullie schrikken van mijn lage lvl :p (gister 40 gedinged)
lvl zegt niks over skills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Thasquealer schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:18:
Waar speel jij op? Ik speel op de 360, en in HC mode gaat degene die jou teamkilled tijdens het pakken van een package zelf ook dood. Dit is pas na de eerste update overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Gekheid schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:03:
Haha, ik ben lvl 11 of 12 :P De beste wapens unlock je toch op lage levels :)

Ik kwam gister trouwens achter iets bijzonders. Met een AT-5 kan je een harrier uit de lucht schieten dmv een lock. Ik dacht dat ie dat helemaal niet kon.

Maar het lukte me niet om op een AC-130 te locken, dat wou niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
PWM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:25:
[...]

datkrijg je ook als je teammate een carepackage van jea fpakt.

ik hou ze ookvoor mezelf, moeten ze maar beter spelen. vaak ben ik digene die alle domination punten pakt en niemand die verdedigt of alleen bezig met zichzelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

LzpAppel schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:10:
[...]

Ik kwam gister trouwens achter iets bijzonders. Met een AT-5 kan je een harrier uit de lucht schieten dmv een lock. Ik dacht dat ie dat helemaal niet kon.

Het is mij 1x gelukt om een AC uit de lucht te schieten. Meestal deployed ie flares.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

lees: altijd. maar misschien had iemand anders al een paar stingers erop geschoten zodat ie er doorheen was?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
2x flares, wacht je te lang. Reload hij de flares (meen ik). Ben coldblooded + OMA dus ik haal die dingen zo snel mogelijk neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
LzpAppel schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:10:
[...]

Dat ding heet AT4 toch? En die missles zijn toch juist bedoeld om vliegtuigen uit de lucht te schieten? Locken op AC-130 kan overigens ook volgens mij. Alleen niet als hij friendly is, of als hij net zijn flares gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
AT4,Stinger en Javelin kunnen op alles locken wat vliegt, zelfs de Care Package heli, al is het nogal onmogelijk om die neer te knallen voordat de package is gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Een AT-4 inderdaad. Maar ik dacht persoonlijk dat het gewoon een launcher was ala RPG, ik kwam er gister pas achter dat ie op vliegtuigen kon locken.

Maar ik kreeg op een vijandige AC-130 geen lock. Er had ook nog niemand op geschoten maar mijn launcher begon niet te piepen.

Een care-package heli heb ik 1x uit de lucht kunnen knallen voordat ie wist te droppen, Stealthbomber en het Airdrop vliegtuig werkt helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dorest0rm schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:49:
AT4,Stinger en Javelin kunnen op alles locken wat vliegt, zelfs de Care Package heli, al is het nogal onmogelijk om die neer te knallen voordat de package is gedropt.
Sterker, al lukt het je wel, die Package komt gewoon naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Hamersma schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:48:
2x flares, wacht je te lang. Reload hij de flares (meen ik). Ben coldblooded + OMA dus ik haal die dingen zo snel mogelijk neer :P
Hoe haal jij die dingen neer als je OMA hebt? Dan kan je geen launcher nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Hij bedoelt denk ik SoH (Sleight of Hand) Al die afkortingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
of scavenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
Fist schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:06:
[...]

Hoe haal jij die dingen neer als je OMA hebt? Dan kan je geen launcher nemen?
Door te wisselen met OMA naar een andere class lijkt mij dan weer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ja maar OMA neemt de plaats in van je 2e wapen. Al zou dat geen probleem zijn als je naar je stinger class wisselt. Ik wissel meestal van class zodat ik mijn launcher klaar heb direct nadat ik ben afgeschoten.

Ik haat vijandige killstreaks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

[...]

Inderdaad.
Ik vind het wel prettig als ik zelf mijn care-pakketje kan pakken maar als ik net neergeknalt wordt *HOOP* ik dat een teamgenootje (al dan niet iemand die ik ken) hem pakt want anders hebben de foo's hem en dat heb ik liever niet..

Ik heb bij killstreaks nu ingesteld op 4=care en 5=sentry. Ik bewaar meestal 4 en 5 en dan vraag ik ze tegelijkertijd op.. Gisteren had ik 3x(in verschillende potjes) in de care package een sentry en dan de zelf verdiende sentry. Leuk als je die twee met de ruggen tegenelkaar zet :-D

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
was in de war excuus :P, Sleight of hand voor 2 snelle stinger shots, jezelf opblazen of overhoop laten schieten en weer op de AC gaan mikken :P Heb ook 1 met scavenger. Al die afkortingen, word er idd gek van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Dorest0rm schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:49:
Heb vorige week een Care package heli uit de lucht geknald met een predator :9
Moet wel bekennen, was een gelukje; ik was op iemand aan het mikken, komt dat ding vlak onder mij langs vliegen, beetje bijsturen...BOEM...lol
Wist ook niet dat het mogelijk was... met een stinger/ javelin is het me nog niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, ik gebruik ook een stinger met sleight hands. Iedereen is altijd verbaast als ik in no time de AC130 neer haal, zo moeilijk is het niet vind ik zelf. Het schijnt wel dat je raketten kan neerhalen die op je afkomen met de AC130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
reemprive schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:44:
Inderdaad, ik gebruik ook een stinger met sleight hands.
zou het mogelijk zijn, als je ook nog stopping power pro hebt, om de AC-130 met 2 schoten neer te halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 13:52
shades schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:27:
[...]

Inderdaad.
Ik vind het wel prettig als ik zelf mijn care-pakketje kan pakken maar als ik net neergeknalt wordt *HOOP* ik dat een teamgenootje (al dan niet iemand die ik ken) hem pakt want anders hebben de foo's hem en dat heb ik liever niet..

Ik heb bij killstreaks nu ingesteld op 4=care en 5=sentry. Ik bewaar meestal 4 en 5 en dan vraag ik ze tegelijkertijd op.. Gisteren had ik 3x(in verschillende potjes) in de care package een sentry en dan de zelf verdiende sentry. Leuk als je die twee met de ruggen tegenelkaar zet :-D
Totdat er iemand met cold-blooded en een knife komt natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bartske schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:15:
[...]

Totdat er iemand met cold-blooded en een knife komt natuurlijk :P
ja precies :D

Gisteren 1 sentry neergezet bovenaan in Karachi. Schoot mooi alles beneden neer en ook in dat raampje + balkon. En ik zat zelf in de buurt om mensen die langs renden neer te halen. CP's een etage lager neergooien en zo met een aantal predator missiles meer kills halen.

Totaal 20 kills gehaald zo (hoogste van die partij)

Ik heb wel mijn vaste dingen in elk level dat wel.

[ Voor 48% gewijzigd door Frostbite op 09-02-2010 16:23 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Ik ben helaas met prestige 1 bezig dus heb een aantal dingen niet meer maar ik had scavagner; stoppingpower; famas/tube + clamore en raffica en dat is heeeel leuk in gangmappen als favela :D

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
pdebie schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:14:
[...]

zou het mogelijk zijn, als je ook nog stopping power pro hebt, om de AC-130 met 2 schoten neer te halen??
Zou niet handig zijn, aangezien je dan Cold Blooded mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 14:12
pdebie schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:14:
[...]

Nee, omdat de flares je raketten weg zullen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:23:
[...]

Nee, omdat de flares je raketten weg zullen halen.
Ik heb er anders eens één neergehaald met twee stingers. Toen gebruikte ik niet eens stopping power. Dus mogelijk is het zéker.
Hoe groot is eigenlijk het verschil tussen de standaard stopping power en de pro? Wordt het dan twee keer zo krachtig ofzo? Ik denk trouwens dat de meesten deze perk wel gebruiken. Ik wordt voortdurend neergeknald zodra ik maar geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
stopping is toch BULLET dmg en geen MISSLE dmg. Zou eerder zeggen dat danger close zou helpen ipv stopping power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 12-09 14:50
Hamersma schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:51:
stopping is toch BULLET dmg en geen MISSLE dmg. Zou eerder zeggen dat danger close zou helpen ipv stopping power.
jah maar de Pro is + extra dmg to vehicles. dat bedoelt hij denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Dat begrijp ik, maar:
Stopping Power Pro - More bullet damage + More bullet damage to vehicles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Volgens mij is een AC130 gewoon 1 stinger schot (met stopping power?). Alleen hij heeft 2x flares waardoor je altijd 3 raketten moet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stopping power Pro is alleen extra bullet damage vs vehicles. Kogels dus, geen explosives. Daarvoor heb je Danger Close (al weet ik niet precies wat Danger Close Pro is, ben bezig met vrijspelen).

En een AC-130 heeft 2 flares bij zich, ik weet niet of ie kan herladen. Voor de rest heeft pavelow er 1, choppergunner ook 1 (of 2?), en dat was het wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Danger Close Pro - Increased explosive weapon damage + Extra air support damage.

chopper 1x flares
pave low 1x flares
AC130 2x flares

[ Voor 26% gewijzigd door Goldman op 09-02-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24
Als er buiten jezelf nog een of twee teammaten met een stinger rondlopen dan is dat ding zo de lucht uit. Maar daar schort het nog wel eens aan. Moet mezelf vaak 2 keer opofferen om een ac130 uit de lucht te schieten.

Btw, als een harrier of chopper aan komt vliegen en je locked hem voordat ie op zn plaats is, is het 9 van de 10 keer one shot one kill met een stinger. Zijn ze eenmaal aan het knallen is het vaak mis. Heb wel eens 3 (ja drie) stingers af moeten schieten op een harrier. Maar vaak is een genoeg. Heb het patroon nog niet ontdekt, maar het kan flink irritant zijn (alvast door rennen omdat ie toch wel raak is is me al menig keer opgebroken).

Lijkt erop dat de hoek (tussen jezelf en de target) en de richting waarin de target op dat moment schiet er mee te maken hebben. Waarschijnlijk met een vleugje lag en randomness erin om het af te maken. :+

[ Voor 0% gewijzigd door bongholio op 09-02-2010 17:20 . Reden: typo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha dankjewel. Dus Danger Close Pro komt er op neer dat je met choppergunner of AC-130 ofzo nog meer mensen neerhaalt? Moet ik gauw eens gaan proberen!

edit; Harrier krijg ik altijd heel makkelijk neer met stinger. Javelin wil nog wel eens missen, en van AT-4 weet ik niks. AC-130 is wel kut want die is lastig te locken en heeft 2x flares. Bovendien duurt ie maar kort voor je het weet is ie weer weg

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
bongholio schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:19:

Lijkt erop dat de hoek (tussen jezelf en de target) en de richting waarin de target op dat moment schiet er mee te maken hebben. Waarschijnlijk met een vleugje lag en randomness erin om het af te maken. :+
Als je vanaf een bepaalde hoek een stinger afschiet richting een harrier dan heb je soms kans dat de stinger om de harrier heenvliegt en naast je eigen voeten landt waardoor je een mooie suicide kill rijker bent :P
reemprive schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:44:
Inderdaad, ik gebruik ook een stinger met sleight hands. Iedereen is altijd verbaast als ik in no time de AC130 neer haal, zo moeilijk is het niet vind ik zelf. Het schijnt wel dat je raketten kan neerhalen die op je afkomen met de AC130.
Volgens mij kom je dan 1 missile tekort? Verder vraag ik mij af of het iemand weleens gelukt is om de missiles (zijn het geen kogels?) die de AC130 schiet te onderscheppen.......

Overigens is het ook leuk om een EMP missile te bewaren en deze te gebruiken als de vijand zijn chopper gunner of AC130 inzet.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:20:
Aha dankjewel. Dus Danger Close Pro komt er op neer dat je met choppergunner of AC-130 ofzo nog meer mensen neerhaalt? Moet ik gauw eens gaan proberen!

edit; Harrier krijg ik altijd heel makkelijk neer met stinger. Javelin wil nog wel eens missen, en van AT-4 weet ik niks. AC-130 is wel kut want die is lastig te locken en heeft 2x flares. Bovendien duurt ie maar kort voor je het weet is ie weer weg
1 AT4 missile plus een halve clip TAR is voldoende om een Harrier neer te halen :P

[ Voor 20% gewijzigd door OCTheEagle op 09-02-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:17
OCTheEagle schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:45:
[...]

Volgens mij kom je dan 1 missile tekort? Verder vraag ik mij af of het iemand weleens gelukt is om de missiles (zijn het geen kogels?) die de AC130 schiet te onderscheppen.......
Volgens mij bedoelt hij dat je missiles die op je afkomen als je in de AC130 zit kan afknallen met de guns van de AC130, en niet andersom. Zou de grote kogels van de AC130 trouwens granaten noemen, want ze ontploffen wel. De middelmaat weet ik niet, misschien gewoon hele grote kogels, of kleinere granaten :)

Over de stinger op een Harrier: Heb wel eens gehad dat ik dacht dat hij mis was, maar dat uiteindelijk bleek dat mijn missile eerst een rondje vloog over zo'n beetje de gehele map voordat hij pas op de harrier knalde. Dan vliegt hij er waarschijnlijk net langs, en draait hij daarna om. Als hij de Harrier dan niet in zicht krijgt, of de pech heeft dat hij er weer net langs vliegt heb je inderdaad kans dat je jezelf afknalt met je Stinger :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Er is ook nog een MW2 State of the Union uitgebracht door BashAndSlash.com.
Linkje

Is wel leuk om te lezen. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of er een mod beschikbaar is voor de G15 tobo? Waar je dan je ammo en rank enzo op kan zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Willen de mensen die mee willen doen om 19.15 ff de Tweakers steam groep joinen? Dat maakt het wat overzichtelijker :)

Edit: Leuk... steam knalt er bij mij uit...

"The steam servers are currently down for routine maintenance"

Joepie! |:(

[ Voor 35% gewijzigd door Appel op 09-02-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:36:
Weet iemand trouwens of er een mod beschikbaar is voor de G15 tobo? Waar je dan je ammo en rank enzo op kan zien? :)
In G19 APP (http://www.g19app.com/) zit er iets voor in, maar dat werkt nog voor geen meter.
Voor de rest is er nog weinig verkrijgbaar volgens mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
LzpAppel schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:51:
Willen de mensen die mee willen doen om 19.15 ff de Tweakers steam groep joinen? Dat maakt het wat overzichtelijker :)

Edit: Leuk... steam knalt er bij mij uit...

"The steam servers are currently down for routine maintenance"

Joepie! |:(
Komt door die T.net die massaal logt om te kunnen spelen om 19:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben google al afgestruind maar niks kunnen vinden.

Steam knalt er bij mij ook weer is uit. Heb eerst nog wat te doen en daarna kan ik misschien wel ff joinen
om tegen wat tweakers te knallen net zoals vorige week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Is er een mogelijk een ventrilo kanaal om te joinen?

[ Voor 6% gewijzigd door Gammro op 09-02-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Vandaag weer een nieuwe 'cheat' gezien op de PC.

Mensen die 'spectator' zijn maar toch in het spel zitten en dus ook mensen kunnen killen en killstreaks halen. Maar als je op hun schiet raak je niks denkt het spel omdat ze spectators zijn.

oftewel, wacht dat hun je killen en killstreaks launchen => nuke.

Yay.

Werd trouwens door de Infamous 'clan' gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
Vanavond ook een aantal potjes gespeeld en vind het steeds minder leuk te vinden, dit mede doordat er zowat geen server is waar "geen" cheater aanwezig is. Ben nu Prestige 2 level 45 maar vind er op het moment niks aan, dit is echt iets waar ze naar moeten kijken... steam cheatvrij... yeah right......

Het spel verder is super alleen de spelers verprutsen het.... begin toch steeds meer uit te kijken naar BF BC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:39:
[...]

Ik heb er anders eens één neergehaald met twee stingers. .....
Idd, ik probeerde gisteren voor het eerst een AC130 neer te halen en dat lukte met 2 stinger missles zonder problemen.
OCTheEagle schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:45:

Er zijn verschillende varianten van de Lockheed AC130 Gunship maar raketten hebben ze niet.
Gaat er overigens wel aankomen.

http://www.globalsecurity...aircraft/ac-130-specs.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_AC-130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

LightStar schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:41:
.........
Het spel verder is super alleen de spelers verprutsen het.... begin toch steeds meer uit te kijken naar BF BC2
Ik vind al die onthoudingen tijdens potjes en "Unable to connect" messages anders ook vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
log net in, heb ik ineens prestige 4 rank 60.. terwijl ik de vorige keer rank 70 prestige 1 was...

gelijk password veranderd, hoe kan ik dit terug draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:17
LightStar schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:41:
Vanavond ook een aantal potjes gespeeld en vind het steeds minder leuk te vinden, dit mede doordat er zowat geen server is waar "geen" cheater aanwezig is. Ben nu Prestige 2 level 45 maar vind er op het moment niks aan, dit is echt iets waar ze naar moeten kijken... steam cheatvrij... yeah right......
VAC werkt in andere spellen anders erg goed, alleen door het systeem van IW is er haast geen overzicht over cheaters. In bijvoorbeeld Counter-Strike heb je gewoon dedicated servers, en in elke server die VAC beschermd is, kunnen cheaters worden 'ontdekt'. Als ze ontdekt zijn worden die spellen waarin ze gecheat hebben geblockt, waardoor ze daar niet meer mee online kunnen spelen. Dit systeem is dus eigenlijk ook ontworpen voor dedicated servers, en niet echt voor een host systeem zoals van IW. Bovendien kunnen admins van dedicated servers zelf ook spelers bannen van de server, zodat als je eenmaal een goede server hebt gevonden, je aardig goed 'cheater-vrij' kan spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tower410 op 09-02-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
Zo, bij mij gaat ie de kast in (X360) totdat er een update is.
Tot vandaag had ik nog wel eens een normaal potje, maar het lijkt niet meer te kunnen.
En aangezien ik gewoon weiger om mee te doen aan dat belachelijke care package circus stop ik er wel mee totdat het verholpen is.

Dan mogen sommigen blij zijn dat MS alles in 1 update gooit, ik had toch liever gezien dat ze alvast een deel hadden aangepakt.

Ik snap echt werkelijk de lol niet om gebruik te maken van zoiets.
En dan nog pronken met de emblemen enz.
Yeah right, erg knap dat je het hebt gehaald ----> NOT.

Ik lees hier vast wel wanneer de update is geweest, tot latersssss. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Laatst online: 13-09 18:42
*Lrod had gelijk :x

OT:
Heb zojuist een nieuw favo wapen : L86 LSW + Grip + Thermal Sight.
Dit in combinatie met Steady Aim Pro, waardoor je langer je adem in kan houden.

Echt een superfijn wapen! Vandaag een score van 68 - 3 meegehaald op HQ Pro / Skidrow.

Probeer het eens :9

[ Voor 14% gewijzigd door powerplay op 09-02-2010 22:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Had net een EMP uit een care package :D , die had ik nog niet eerder gehad.
Heeft niet veel geholpen, flink aan de kont gehad in dat potje :p

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Emer Airdrop, kwam dat graf ding van een zijkant ipv. normaal :@

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/vn1o43.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
powerplay schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:20:
*Niet om te gaan muggeziften, maar een Chopper Gunner heeft net zoals AC-130 2 flares :Y) !
Chopper Gunners hebben maar 1 flare, net als Pave Low.

Ik heb ze al vaak zat neergehaald met 2 stinger missiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

+1 herkenbaar.

Dat heb ik regelmatig moet ik zeggen maar dat komt voornamelijk omdat ik niet op let waar ik de care package laat droppen :+

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamersma schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:30:

[afbeelding]
de kant waar je op kijkt als je de granaat gooit bepaald welke kant het vliegtuig op gaat, mss daarop letten dat helpt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hamersma schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:30:
lol, als je dat ding gooit dan valt de airdrop altijd in de richting waar je naar toe kijkt. Dus in het vervolg gewoon naar een landingsplaats kijken, en dan vallen ze ook in die richting.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ah dat wist ik niet. Weer wat geleerd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Van mij mogen ze dat unlimited sprinten ook eens afschaffen. Groundwar tdm op een stedenmap bestaat tegenwoordig uit hardlopers die iedereen lopen te knifen. Met een beetje lag begin je hier niks meer tegen ongeacht wat voor wapen je hanteert.Stel je eens voor dat echte oorlogen ook op die manier zouden plaatsvinden........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
OCTheEagle schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:12:
Van mij mogen ze dat unlimited sprinten ook eens afschaffen. Groundwar tdm op een stedenmap bestaat tegenwoordig uit hardlopers die iedereen lopen te knifen. Met een beetje lag begin je hier niks meer tegen ongeacht wat voor wapen je hanteert.Stel je eens voor dat echte oorlogen ook op die manier zouden plaatsvinden........
ja je hebt hele snellen mensen die ook heel lang kunnen lopen in het echt :D

haha :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

OCTheEagle schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:12:
shotguns zijn dan de beste remedie.... en natuurlijk zelf niet in een hoekje gaan zitten afwachten

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Laatst online: 09:47
srdevil schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:09:
Vandaag weer een nieuwe 'cheat' gezien op de PC.

Mensen die 'spectator' zijn maar toch in het spel zitten en dus ook mensen kunnen killen en killstreaks halen. Maar als je op hun schiet raak je niks denkt het spel omdat ze spectators zijn.

oftewel, wacht dat hun je killen en killstreaks launchen => nuke.

Yay.

Werd trouwens door de Infamous 'clan' gebruikt.
Hier ook last van gehad, dat persoon had dan een zwarte naam. Tijdens het starten van de match leek het net of de map restarte, maar dan startte hij zijn hack programma, en toen kon je unlimited tuben. Hij riep na 6 kills ook een nuke en restartte daarna gelijk ook weer de match. Leuk voor 1 potje...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.