Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:17
aarondk1 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:18:
Bij Denkirson.xanga.com staat er iets dat ik niet helemaal goed begrijp...namelijk die firerate en firetime.
Ik weet wat deze begrippen betekenen, maar ik snap niet helemaal hoe zich dat vertaalt in CoD.

Want neem nu een vergelijking tussen de SCAR en ACR.
Een SCAR heeft een Firerate van 630RPM en doet een damage van 40 (van dichtbij) en dus doet die theoretisch ((630*40)/60)=420 damage per seconde, dat wil zeggen dat je iemand met 100HP in 0.24s dood hebt?
Of is dit té theoritisch gezien?
"FireTime" is the split second between each shot.
"FireRate" is the potential amount of rounds the weapon can fire in a minute without reloading.
FireTime is dus de tijd tussen elk schot in seconden, FireRate hoeveel kogels er per minuut uit komen. Is dus recht evenredig met elkaar. De MG4 heeft bijvoorbeeld een FireTime van 0,075. Dat zijn dus 1/0,075 = 13,3 kogels per seconden => 13,3 * 60 = 800 kogels per minuut, en dat klopt.

Damage is gewoon per schot denk ik, er staat echter wel bij dat de damage op afstand niet heel precies is. Theoretisch zou je berekening aardig moeten kloppen, maar niet helemaal. Je houdt namelijk geen rekening met dat de damage per schot is, en de damage dus niet constant oploopt. De SCAR doet namelijk dan 40 damage, wat betekent dat je minstens 3 kogels nodig hebt om iemand te doden. 3 * 0,095 (de FireTime van de SCAR) = 0.285 seconden voordat die derde kogel uit je SCAR komt, en dan is hij nog niet bij je vijand. Daar moet je dus nog vliegtijd + lag bij optellen, en dan pas is hij dood.

Niet dat het verschil zo daverend groot is :+

[ Voor 24% gewijzigd door Tower410 op 06-02-2010 18:02 . Reden: 1e quote vergeten :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:54
Tower410 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:56:
[...]

FireTime is dus de tijd tussen elk schot in seconden, FireRate hoeveel kogels er per minuut uit komen. Is dus recht evenredig met elkaar. De MG4 heeft bijvoorbeeld een FireTime van 0,075. Dat zijn dus 1/0,075 = 13,3 kogels per seconden => 13,3 * 60 = 800 kogels per minuut, en dat klopt.

Damage is gewoon per schot denk ik, er staat echter wel bij dat de damage op afstand niet heel precies is. Theoretisch zou de berekening van aarond aardig moeten kloppen, maar niet helemaal. Je houdt namelijk geen rekening met dat de damage per schot is, en de damage dus niet constant oploopt. De SCAR doet namelijk dan 40 damage, wat betekent dat je minstens 3 kogels nodig hebt om iemand te doden. 3 * 0,095 (de FireTime van de SCAR) = 0.285 seconden voordat die derde kogel uit je SCAR komt, en dan is hij nog niet bij je vijand. Daar moet je dus nog vliegtijd + lag bij optellen, en dan pas is hij dood.

Niet dat het verschil zo daverend groot is :+
Nou die lag is anders soms behoorlijk groot :+

Verder ben ik nu bezig met die challenge om 1000 uav's of couter uav's te halen (ik ga er niet echt voor maar heb ze gewoon als killstreak ingesteld). Ik moet zeggen dat je je team daar toch aardig goed mee helpt (ik win nu ook vaker). Dat zouden toch meer mensen moeten doen die normaal harrier chopper gunner nuke hebben maar maar 1 keer in de 10 potjes een harrier halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Bartske schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:03:
[...]

Verder ben ik nu bezig met die challenge om 1000 uav's of couter uav's te halen (ik ga er niet echt voor maar heb ze gewoon als killstreak ingesteld). Ik moet zeggen dat je je team daar toch aardig goed mee helpt (ik win nu ook vaker). Dat zouden toch meer mensen moeten doen die normaal harrier chopper gunner nuke hebben maar maar 1 keer in de 10 potjes een harrier halen...
Klopt, juist UAV is super belangrijk...zeker als je geen HardCore speelt en niemand Cold Blooded heeft. De meeste halen nooit een Chopper Gunner dus kunnen ze het beter op 3/5/7 houden...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:17
Bartske schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:03:
[...]
Haha ja, maar ik ga hier even van het positieve uit O-)

[klaagmodus]
Had vandaag inderdaad wel een paar keer dat ik op iemand schoot, en dat hij pas 1,5 seconde later dood viel. Maar nee hoor, nieuwe host was niet nodig volgens IW, duurde nog een paar minuten voordat ze het eindelijk doorhadden dat er toch wel best veel lag was bij deze host.
[/klaagmodus]

Op dat na (en het feit dat 20-30% van je game tijd opgaat aan wachten bij TD en GW), is het een gele goede game hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

NeoMe schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:05:
[...]

Klopt, juist UAV is super belangrijk...zeker als je geen HardCore speelt en niemand Cold Blooded heeft. De meeste halen nooit een Chopper Gunner dus kunnen ze het beter op 3/5/7 houden...
Voor de gamemodes waar je geen hoge killstreaks zou kunnen halen (jezelf campen tot die killstreak kan uiteraard wel) kan je zelfs 3/4/5 doen. Is vaak erg effectief. UAV, dan Carepackage. (Met evt. goede reward) en een Predator. Allemaal wel effectief vind ik. Zelfs in TDM oid vind ik het niet eens zo heel erg. Vooral bij het levelen haal je dan toch nog een leuk aantal XP binnen met het gebruik van die rewards omdat je ze erg vaak haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:55
NeoMe schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:05:
[...]

Eigenlijk vind ik UAV in Hardcore belangrijker dan in Softcore aangezien je bij de laatste toch bijna constant iedereen ziet omdat ze aan het schieten zijn. (Ik speel HC ook veel liever dan SC, maar dat is persoonlijke voorkeur.)

Ik speel elke dag met een hoop vrienden samen in een party, net ook weer. Werden we constant uitgescholden (ze konden niet zo goed tegen het feit dat we (vooral ik) een noobtube gebruikte). Eigenlijk vond ik het nog best wel grappig... gewoon een kleine rel beginnen met de tegenstander. Het was dan ook erg logisch dat ze na het spel allemaal spontaan weg gegaan waren. (Ach, stomme Duitsers die beginnen te schelden... Dan begin ik ook grof te doen tegen hen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Net weer eens de ACR geprobeerd... Wat is dat toch een lekker geweer zeg! Je hebt wel stopping power nodig (ik mis cold blooded toch wel), maar hij heeft amper recoil en dat is erg handig als je nog niet zo goed met een xbox controller overweg kan zoals ik :)

Heb net voor het eerst een AC-130 gehaald zonder een predator/harrier te hoeven gebruiken. Normaal haal ik predator met geweer (uiteraard) en de predator + harrier doen daarna de rest om me 11 kills te geven, maar nu had ik de predator en harrier nog over na de ac-130 klaar was, wat een goed gevoel geeft dat zeg :)

Het kwam wel doordat het vijandelijke team een beetje achterlijk was... Iemand gooit een care package in mijn buurt (in wasteland, over een heuveltje heen). Ik gooi een semtex op de gok dat er al iemand bij zit, 2 kills. Normaal zou ik nu gauw de care package proberen te stelen (er zat een chopper gunner in!) maar ik dacht ik speel het rustig. Dus ik bleef achter het heuveltje en al gauw kwam iedereen de chopper gunner halen. Ik kon ze vrijwel een voor een af schieten... Toen kreeg ik predator en bijna meteen harrier, en in plaats van ze te gebruiken (ondertussen wist iedereen wel waar ik zat) verplaatste ik me en kreeg ik nog eens 5 kills achter elkaar. Jammer dat ik geen semtex meer had want de helft van het team was meer bezig met de care package stelen dan mij te killen; dan had ik er misschien nog eens 5 gehad :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels aardig wat uurtjes multiplayer erop zitten na eerst de SP uitgespeeld te hebben. Gaat best aardig maar man man man, die lag, en host migrations, die ook nog eens vaak mislukken, wat een ellende. Er gaat geen match voorbij zonder verbindingsproblemen. Soms ook zoveel lag dat je in een soort van slowmotion zit. Dit drukt het spelplezier wel een beetje. Ik hoop dat dit tzt wel wat wordt verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
Het blijft natuurlijk gewoon een fantastisch spel, maar door die glitchers / lag kan ik nooit meerdere potjes achter elkaar goed spelen. De ene keer kom ik niet verder dan 12-11 en de match erna heb ik een score van 58-9 omdat dan alles opeens lukt.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Roodey schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:04:
w000t, kan niet wachten tot ik thuis ben. FF snipen.

Alle classes sieren straks de Intervention.

Intervention:
1. FMJ
2. Thermal
3. Silencer
4. Heartbeat sensor
5. ACOG Scope

Secondary:
Handguns + 1x SPAS-12

Standaard:
Claymore + Stun
Sleight of hand + Stopping power + Steady aim
misschien raar, ik kan niet vinden wat met 'intervention' bedoelt wordt. :X
ow wacht dat is die sniper ;) 8)7

Ik ben nu net level 64, en heb op mijn favo wapens (ACR,SCAR,M4A1,TAR) alles unlocked. maar man man man wat is die F2000 een rotwapen.. hij vuurt snel maar de recoil is enorm..
Hoe ga je eigenlijk het snelste naar de volgende levels? aangezien het nu wat langer duurt.
overal marksman VII worden en alle perks idem?

btw, al die connection dingen en bugs, het zal mij een rotzorg wezen, ik vermaak me elk potje wel, behalve als ik dik gepwnt wordt ;)
Met me maten lekker knallen in TDM of FFA of HQ (HC of SC boeit me niet zo)

[ Voor 12% gewijzigd door ApC_IcE op 06-02-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:19
Hij bedoelt de sniper-rifle Intervention. Ook ik vind de F2000 niet heel fijn nee. Met ironsight ging het eigenlijk nog wel, maar met een red-dot gaat ie door de recoil zo snel omhoog dat je de tegenstander meteen uit het oog verliest.

[ Voor 1% gewijzigd door YoupS op 06-02-2010 22:28 . Reden: reactie was ge-edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

YoupS schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 22:28:
Hij bedoelt de sniper-rifle Intervention. Ook ik vind de F2000 niet heel fijn nee. Met ironsight ging het eigenlijk nog wel, maar met een red-dot gaat ie door de recoil zo snel omhoog dat je de tegenstander meteen uit het oog verliest.
precies dat is mijn ervaring ook.
Ik heb de red-dot er puur op omdat ik benieuwd ben naar de holographic.
Maar anders blijft het gewoon iron sight..
wat een lelijke red-dot ook. ik heb het idee als ik door dat ding kijk dat ik nog minder zie dan gewoon.
lijkt wel of er een vieze lens op zit.
ach we spelen em wel weer uit tot marksman VII en dan zit ik hopelijk wel al op de AK.
ben benieuwd hoe die speelt.

Speel trouwens altijd met de volgende perks : Ninja en hard-line. De 1e perk wissel ik af met : marathon,scavenger en bling.
die one man army kan ik niet aan wennen hoor. alleen in de level estate heb ik genoeg tijd om effe te wisselen stiekem ergens.

scheelt het verder trouwens veel met de F2000 met stopping power of niet ?
anders ga ik dat eens proberen

[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 06-02-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Met de F2000 moet je heel erg in kleine bursts schieten. Dat heb ik tenminste gemerkt op de xbox. In het begin kon ik er ook niets mee aanvangen maar als je kleine bursts gebruikt dan valt de recoil wel mee. Als je blijft schieten dan stijgt hij inderdaad erg veel, maar zodra je stopt met schieten zakt hij ook weer wat. Als je daar de ideale combinatie tussen vind dan blijft hij mooi in de bovenste zone van je vijand: snelle kill.

Beetje offtopic... Ik heb vandaag nog eens MW1 op de pc gedaan. Ik moet zeggen dat ik het op de pc toch veel leuker vind (omdat ik daar gewoon veel beter op ben waarschijnlijk), alhoewel ik wel de killstreak rewards mis; het werd een beetje saai al snel om alweer een airstrike of helikopter te krijgen en dat is het dan...
Had geen zin om weer in lvl55 door te gaan dus even m'n rank gereset. Ging wel erg lekker. In 1 potje (91-23) naar level 7 gestegen :)
Het leek zelfs beter te gaan dan voordat ik stopte met MW1. Het richten is ZOVEEL makkelijker met een muis, en nu ik xbox controller een beetje gewend ben valt dat alleen maar meer op.

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 06-02-2010 23:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

ik heb het in burst schieten wel een beetje onder de knie,
alleen de ACR schiet in mijn ogen nog het fijnst.
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ik eindelijk prestige kan spelen.
mis elke keer toch een custom class.
Morgen maar weer verder. Is de Desert Eagle trouwens nog wat?
Met welke speelmodus is trouwens de meeste punten te verdienen in de kortste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Demolition gaat erg hard qua xp, je zit makkelijk op 10.000 per potje als je niet zoveel kills hebt.

Jammer trouwens dat ik op het begin zo slecht speelde en mijn vrienden ook hun best deden om mijn stats te vernietigen; nu zit ik makkelijk aan een 2 k/d-ratio maar dat duurt nog wel even voordat dat in de stats is terug te zien (zit nu op 1.21). Speel vooral Domination trouwens en ik ben iemand die ook graag WINT in plaats van veel kills. Vaak gaat het echter samen, gelukkig! :)

[ Voor 65% gewijzigd door Mj2sL op 07-02-2010 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

demolition nog niet gespeeld, ga ik vanmiddag (ja heb nachtdienst) eens aan wagen..
10.000 xp per potje klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Er is één voordeel m.b.t. die "gummetjes" die de care package glitch gebruiken.
Ze doen dat vaak op een makkelijke plaats, op de rand van een map, en het liefste nog met een paar teammaten samen.
Gisterenavond van een afstandje even lekker kunnen knallen met de Intervention in Quarry. :Y)
Zielig verhaal voor de "gummetjes", ---> ze verloren. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik heb het nu toch wel gehad met die cp glitch. Gisteren niet 1 normaal potje kunnen spelen. Tuurlijk, je kan makkelijk kills maken omdat ze vaak op dezelfde plek bezig zijn. Je kan ook een stinger icm scavenger gebruiken en easy punten pakken, maar ik daar speel ik het spel niet voor. De lol is er vanaf. Ik ga nu maar eens MAG en BFBC2 bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb regelmatig andere favoriete samenstellingen, de laatste waarmee ik aardig wat potjes geweldig ging was.

M16
Raffica

Scavenger pro
Cold blooded pro
Commando pro

UAV
Care package
Sentry Gun

Met als hoogtepunt in de map scrapyard mijn beste potjes tot nu toe gehad (gevoelsmatig dan iig).
Eerst aantal afgeschoten met M16 vervolgens met een rush 6 melee kills gemaakt binnen de minuut.
Soms heb je gewoon van die heerlijke potjes.

Overigens heb ik wel een voorkeur voor HC tegenwoordig, daar heb je teminste nog een voordeeltje aan je UAV en niet veel van de messenstekers.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik ben toch een beetje verliefd geworden op deze setup:

ACR (RDS+FMJ)
AA-12 (GRIP+FMJ)

Bling Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro

Predator
Airstrike
AC-130

Airstrike heb ik erop staan vanwege challenges, maar hij is toch wel leuk. Op kleinere maps wissel ik vaak de AC-130 om voor een Pave-low of voor de lol voor een Chopper gunner. Maar de AC-130 vind ik toch leukste, ik wil graag het icoontje :P

Ik wil ook nog wel eens de Scar-H met FMJ gebruiken en scavenger pro erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:34
Waarom beide FMJ? Beetje nutteloos lijkt me.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Barack Obama plays MW2
http://www.youtube.com/watch?v=TkLkB_Zo4Ig

al langs geweest? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

om ff terug te komen op degene die zei dat je niet zoveel punten krijgt bij Demolition als je opnieuw begint met prestige: wrong!

ik krijg gewoon weer 10k+ punten per potje, was gister binnen anderhalve uur van prestige 1 level 1 naar level 20 gegaan. Nu nog zo doorgaan en prestige 2 komt rap dichterbij! Dus nogmaals: ga lekker demolition spelen als je snel wilt levelen!!

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Voutloos schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:23:
Anders doen Tynos en taartman even normaal, ik heb zelf ook gewoon totaal geen idee waar het over gaat. :w

Die specifieke glitch zegt me niets en uberhaupt nog nooit zoiets geprobeerd. :z Ik zeg toch gewoon dat ik voor de lol lang aan dat ding bleef staan en dat de tegenstanders er gewoon niets aan deden.

edit:
Wow, wat een reactie weer. Normaal doen is inderdaad te moeilijk. monnick in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." heeft 100% gelijk. En zolang die mentaliteit niet verandert zal je me hier niet meer zien. Ik speel wel normaal mijn favo spel zonder het met jullie te delen.
Wil je mij even uitleggen wat er niet normaal was aan mijn post? Dan kan ik mijn gedrag daarop aanpassen O-)

Finally the show gehaald met 31-0 :D Doel is om alle accolades te halen. Moet bij HQ Pro nog een paar en bij S&D.

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee welk icoon je krijg bij 1000 kills met Chopper Gunner in prestige? Ik ken die van de AC130 wel, maar ben benieuwd naar die van Cobra Commander 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:01
Ik ben vandaag begonnen op een nieuw account (ps3), zodat daar ook wat andere mensen op kunnen spelen. Dit mogen ze namelijk niet op mijn normale account.

Nu gebruik ik hier mijn usa account voor. En ik vraag me af of dit gevolgen heeft voor de verbinding? Er is namelijk veel meer lag als ik op dat account speel. Misschien komt het door de tegenstanders (veel meer nieuwe spelers dan op mijn andere account). Of verbindt hij met Amerikaanse spelers?

Verder vroeg ik me af of er meer mensen zijn die af en toe geen killcam te zien krijgen. Ik heb dit namelijk nog wel eens en gek genoeg is het altijd op een moment waarop ik denk dit kan niet. Net zat ik weer even te campen in het huisje (estate) en er komt een sniper naar binnen die precies schiet waar ik zit. Ik hoorde hem komen en schoot op het moment dat hij in beeld kwam, maar ik was al dood. Dit vindt ik heel verdacht, want hij kan nooit mijn precieze locatie weten.

Aangezien cheaten volgens mij niet mogelijk is zal dit wel komen door lag, maar waarom zie ik op zulke momenten dan geen killcam?

@hierboven;
http://callofduty.wikia.com/wiki/File:Cod4_prestige_9.jpg

Die denk ik, op die site staat de rest ook.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, ben echt heel benieuwd of er logische verklaringen zijn.

Mijn favoriete samenstelling is toch wel deze:

m4a1 rds
spas-2 fmj

sleight of hand pro
stopping power pro
ninja pro of steady aim pro

Stun, semtex

Killstreaks: Predator, harrier, choppergunner

Al kan ik eigenlijk wel met alle wapens overweg. Ben nu bezig om mastery vol te krijgen met de m21-ebr en dan hoef ik alleen de ak-47 nog maar. Dan ga ik alle wapens naar de 2500 kills brengen en 250 headshots.

[ Voor 18% gewijzigd door thriller op 07-02-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand op de PC ook het idee dat er sinds de laatste game meer lag is? Het lijkt wel alsof ze de criteria om te kunnen hosten naar beneden hebben bijgesteld om het vinden van een game te versnellen.

@hierboven
Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door codex op 07-02-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Is er een manier om met een silencer op een sniper 1 shot = 1 kill te krijgen?

Of kan dat alleen zonder silencer?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stopping power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:45

RayNbow

Kirika <3

Dat, of een Hardcore game mode spelen. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Zijn headshots met een sniper niet altijd 1 shot = 1 kill ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:13:
Heeft iemand op de PC ook het idee dat er sinds de laatste game meer lag is? Het lijkt wel alsof ze de criteria om te kunnen hosten naar beneden hebben bijgesteld om het vinden van een game te versnellen.
Ik heb nog niet lang ervaring met dit spel maar tot nu toe vind ik het bagger als het gaat om stabiliteit van de verbinding. Wat ik ook gek vind is dat het spel aangeeft dat mijn NAT strict is terwijl ik wel upnp open heb staan. Kan ik hier verder nog iets aan doen? De support van IW zegt alleen dat upnp open gezet moet worden. Bijna elke match wel gezeik of zelfs server timeouts. Als dat nog lang zo blijft gooi ik MW weer aan de kant en ga ik wat spelen dat minder frustatie oplevert.

Daarnaast had ik vanavond wel heel erg vaak dat een heleboel tegenstanders mij met een of twee kogels omlegden en ik een half magazijn moest legen en ze nog niet neergingen. En echt niet een paar keer maar voortdurend in een aardig aantal matches. Achter mekaar legde ik het loodje. En het waren echt niet allemaal lui met sniper rifles, ook veel assault en light machine guns. Iemand hier ook ervaring mee? Is er eigenlijk een perk om wat meer kogels te kunnen vangen voordat je neergaat? Heb 'm nog niet gezien, anders zal die nog unlocked moeten worden. Ook lastig dat sommige perks die ik per se wil hebben onder dezelfde zitten. Zo kan ik bijv. niet zonder marathon maar wil ik ook heel graag de bling perk hebben maar die zitten beide onder perk 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:52
@ wildcat1

Heb je hardline aanstaan? Je kunt namelijk beter stopping power gebruiken, dan kill je iemand namelijk veel makkelijker/sneller, die ene kill minder voor een killstreak haal je er met stopping power wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

ScrooLoose schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:37:
Zijn headshots met een sniper niet altijd 1 shot = 1 kill ?
headshots wel, bodyshots niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaaaah, god bless! De oude patch komt niet meer uit de Xbox 360 en is terug geroepen. Er komt snel een nieuwe patch met nieuwe fixes bovenop de oude patch (die dus niet gereleased is).
In other news, Fourzerotwo has indicated via the Infinity Ward forums that the latest Xbox 360 patch has been pulled from Microsoft certification due to "additional fixes". Patch 1.08 recently arrived on PS3 and PC but has been delayed on Xbox 360 to allow for more fixes to be addressed, including a permanent fix to the Unlimited Care Package glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Waarom is dat God Bless? God Bless dat microsoft er zo lang over doet om een patch goed te keuren, dat IW er nu nog een patch bij voegt, die vervolgens weer net zo lang door het goedkeuringsproces heen moet?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:37:
[...]

Ben jij dom? Het antwoord is op zowel mijn en jouw vraag; JA.

Hoezo ben je anders beschermd? Met een riot shield op je rug? Als ze van achteren komen zijn die mensen heus niet te retarded om gewoon even een mes in je zij te steken.
Net alsof jij altijd alles weet, dan moet je het gewoon beter uitleggen vriend, zo gaan we hier niet met elkaar om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
prutser387 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 07:43:
Waarom is dat God Bless? God Bless dat microsoft er zo lang over doet om een patch goed te keuren, dat IW er nu nog een patch bij voegt, die vervolgens weer net zo lang door het goedkeuringsproces heen moet?.....
Voor zover ik het begrijp waren er na de oude patch meerdere problemen rond MW2 bijgekomen. MS wilt nu dat er een patch komt die op dit moment alles oplost ipv om de week een nieuwe patch uit te brengen. Vind het zelf ook telang duren want mijn speelplezier is nu dermate laag dat ik gewoon op het punt sta te stoppen, maar als die patch er is dat het gelijk een stuk beter is.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Hamersma schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:04:
Waarom beide FMJ? Beetje nutteloos lijkt me.
Jij hebt het over FMJ op de AA-12? Ik heb Bling Pro, de enige perk die ik gebruik op het geweer is grip. Ik schiet ook 9 van de 10 keer vanaf de heup. Dus dan is FMJ het mooiste ding om er als 2e op te zetten. Als ie dan achter een muurtje staat ;)

Maar al mijn setups zijn weg, ik ben gister naar de 3e prestige gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:59
reemprive schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:13:

@hierboven
Thanks!
Klopt, het is huilen met de pet op op het moment! Hoop dat ze het snel fixen, kan niet meer dan twee potjes achter elkaar spelen zonder dat het eruit knalt. Zelfs als ik zelf host ben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dx5314 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:00:
[...]

Klopt, het is huilen met de pet op op het moment! Hoop dat ze het snel fixen, kan niet meer dan twee potjes achter elkaar spelen zonder dat het eruit knalt. Zelfs als ik zelf host ben :S
Ook op de ps3 is het de laatste dagen erg vervelend, knal er 4 x in het uur uit..

Zeer vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:20:
[...]

Ook op de ps3 is het de laatste dagen erg vervelend, knal er 4 x in het uur uit..

Zeer vervelend
ik knal er ook uit maar dan ui PSN :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:20:
[...]

Zeer vervelend
Ik ken het.. Mijn verbinding is niet eens goed genoeg om te hosten maar soms wordt ik toch gekozen. Met als gevolg dat ik dus uiteindelijk helemaal alleen zit te spelen omdat niemand kan connecten. En als ze het toch kunnen laggen ze enorm. Daarnaast is mijn PS3 er zelfs één keer van gecrashed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
prutser387 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 07:43:
Blijkbaar is Microsoft de enige die de patch daadwerkelijk getest heeft. De vorige patch heeft meer nieuwe dingen veroorzaakt dan problemen opgelost. Goede zaak dus dat de fix is tegengehouden. Op de 360 kan ik gewoon 1000 potjes spelen zonder 1 connectie probleem, en als ik CoD opstart en een game zoek, zit ik er in 2 seconden in.

Volgens mij is dat op de PC en PS3 sinds de "fix" niet meer het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:24:
[...]

ik knal er ook uit maar dan ui PSN :S
ik knal uit vaker helemaal uit psn, kan dan doorspelen en na 1 minuut, begint de ps3 te flippen..
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:26:
[...]

Ik ken het.. Mijn verbinding is niet eens goed genoeg om te hosten maar soms wordt ik toch gekozen. Met als gevolg dat ik dus uiteindelijk helemaal alleen zit te spelen omdat niemand kan connecten. En als ze het toch kunnen laggen ze enorm. Daarnaast is mijn PS3 er zelfs één keer van gecrashed...
ook dit heb ik gehad dit weekend, het plezier vergaat je wel...

en mijn ps3 is 2 maanden oud, dus daar zal het niet aan liggen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:04:
[...]

ik knal uit vaker helemaal uit psn, kan dan doorspelen en na 1 minuut, begint de ps3 te flippen..

[...]

ook dit heb ik gehad dit weekend, het plezier vergaat je wel...

en mijn ps3 is 2 maanden oud, dus daar zal het niet aan liggen denk ik
waarom maken ze geen knop in de game ( enable / disable host ) of zoiets dergelijks.
zo kunnen ze een hoop problemen afschrijven mits het ook echt gebruikt wordt.

gistere op discovery de best wapens op dit moment zitten te kijken. AA-14 en de AT4 stonden in de top 5. maar wat zijn dat ingame rot wapens :P haha die AA-12 konden ze zelfs op een karretje besturen met een xbox controller :D hoe vet is dat. komt er een shotgun de hoek om gereden

[ Voor 20% gewijzigd door Proxx op 08-02-2010 11:13 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:10:
[...]

waarom maken ze geen knop in de game ( enable / disable host ) of zoiets dergelijks.
Ja jongen, infinity ward..

Als Battlefield een beetje relaxed word ga ik dat wel spelen...

Dit is gewoon *(*(@)*#OI HE@OEO@IELQ

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

gistere op discovery de best wapens op dit moment zitten te kijken. AA-14 en de AT4 stonden in de top 5. maar wat zijn dat ingame rot wapens :P haha die AA-12 konden ze zelfs op een karretje besturen met een xbox controller :D hoe vet is dat. komt er een shotgun de hoek om gereden
Volgens mij volstaat upnp uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
reemprive schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:15:
[...]

Volgens mij volstaat upnp uitschakelen.
ja maar er zijn zoveel gebruikers die het niet snappen en daardoor voor 15 of 17 man het potje verpesten

daarom gewoon een knop dat snapt iedereen. in de router of firewall kloten niet

[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 08-02-2010 11:16 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

[...]

De AA-12 vind ik anders best een grappig ding!
Gisteren pakte ik hem op tijdens een HQ pro match, omdat mijn mp5 akimbo leeg was... hij zat nog mooi vol, en schoot er gelijk 4 aanstormende tegenstanders mee af. Hij schiet heerlijk snel achter elkaar, en 1 shot = 1 kill als je dichtbij genoeg staat :)
Heb hem zelf dan niet geslot, want er gaat niks boven mijn mp5 akimbo sproeikanonnen op close range ;) (gisteren zelfs 1 die begon te miepen dat ik lame was, ik gebruikte akimbo in een FFA match)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:16:
[...]

ja maar er zijn zoveel gebruikers die het niet snappen en daardoor voor 15 of 17 man het potje verpesten

daarom gewoon een knop dat snapt iedereen. in de router of firewall kloten niet
precies, zou al een hoop gezeik schelen!
zal infinity ward zo even bellen, en het ze zeggen..

morgen komt er een fix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zag dit vorige week ook al! Het verbaasde mij ook erg dat die AA-12 zo hoog staat want ik vind het eerlijk gezegd ook een rot wapen in het spel zelf. Dat op dat karretje was leuk maar ik vond die AA-12 met dat extra grote magazijn toch net iets bruter. Jammer dat die niet op dat karretje stond:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
YoupS schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 22:28:
Ben ook bezig om van de F2000 alle attachments vrij te spelen.
Als je een silencer als attchment gebruikt, lijkt de recoil iets af te nemen...jammer genoeg heb je dan gelijk bling(pro) nodig ivm alle andere nog te behalen attachment-challenges.
De F2000 is in mijn optiek niet het beste wapen in COD, maar dat is natuurlijk ook weer een leuke uitdaging. Ben benieuwd hoe lastig de bullit-penetration-challenge voor de extended mags is met dit geweer... je bent echt zomaar door je kogels heen.
Ik vond dat bij alle assault rifles de lastigste.. kost me echt een avond om er 40 te maken, en met name de laaste twee :X
Zelf vind ik voor die challenge Favela, Highrise, Karachi en Scrapyard het beste.
Ik kijk toch alweer uit naar mijn AK47, nog 7 leveltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Tellen in private matches de Challanges eigenlijk? Vanavond wilden we even met wat vrienden online tegen elkaar. Heb je daar nog wat aan, of vervallen de challanges dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:44:
Tellen in private matches de Challanges eigenlijk? Vanavond wilden we even met wat vrienden online tegen elkaar. Heb je daar nog wat aan, of vervallen de challanges dan?
Voor zover ik heb gemerkt staat er geen xp bar onderaan je scherm bij private matches en krijg je voor kills e.d. ook geen xp. Ik neem aan dat je er dus niks aan hebt.

Zou ook wel erg makkelijk zijn om sommige challenges lekker afzonderlijk met zijn 2 te doen in een private match:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 19:11
Oe de AK47..dat ding schiet echt heerlijk met iron view. Bijna geen recoil. Ben het ding heerlijk aan het levelen in HQ-Ricochet.

Gisteren had een teamgenoot van me erg veel pech:
Een emergency airdrop met 3 (!) keer Ammo :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:02

steveman

Comfortabel ten onder

De AK krijg je toch pas als je bent uitgeleveld...?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipervision
  • Laatst online: 03-09 16:34
steveman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:49:
Hij bedoelt denk ik alle attachments aan t vrij spelen, voor de AK47

[ Voor 3% gewijzigd door Snipervision op 08-02-2010 11:51 ]

On my way to get addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
steveman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:49:
Ik doelde er meer op dat ik alle unlocks op de AK-47 aan het vrijspelen ben :)
Wil namelijk zo snel mogelijk weer FMJ en Heartbeat-sensor hebben voor potjes op Scrapyard

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Joarie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:46:
Oe de AK47..dat ding schiet echt heerlijk met iron view. Bijna geen recoil. Ben het ding heerlijk aan het levelen in HQ-Ricochet.

ik had gister 3x uav en 1x counter uav
en later
van de 4 kisten kon ik er maar 1 pakken de rest was gejat :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:46:

Heb al een paar keer met me Emergency Airdrop 4x Ammo of 4x Counter UAV gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Achso! Op zo'n Fahrrad!

't Valt me trouwens op dat je met alleen secondary weapons nog best mee kun komen in score... of gewoon flink kunt pwnen :D Althans, iig met machine pistols en handguns... met shotguns kom je wel eens wat range te kort :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:54:
[...]

Heb al een paar keer met me Emergency Airdrop 4x Ammo of 4x Counter UAV gehad 8)7
bofkont ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:54:
[...]

Kan best nuttig zijn. Het andere team ziet een tijd lang geen zak op z'n radar en jij ziet juist een aanzienlijke tijd alles. Kun je een leuke killstreak mee halen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Tjoekie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:01:
[...]

Kan best nuttig zijn. Het andere team ziet een tijd lang geen zak op z'n radar en jij ziet juist een aanzienlijke tijd alles. Kun je een leuke killstreak mee halen hoor.
Met name in Hardcore HQ is het heerlijk irritant :)
Heeft de tegenstander éindelijk een UAV/radar, kun je het meteen ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Joarie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:05:
[...]

Met name in Hardcore HQ is het heerlijk irritant :)
Heeft de tegenstander éindelijk een UAV/radar, kun je het meteen ongedaan maken.
Ik schiet sowieso elke UAV die de lucht in gaat binnen 3 seconden naar beneden. Counter-UAV is alleen handig als je een team hebt wat voornamelijk met zichzelf bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Tjoekie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:01:
[...]

Als ik er een beetje zin in heb knal ik UAV en counter-UAV gewoon uit de lucht. Vind het rete-irritant als de vijand kan zien waar ik ben of dat ik sneeuw op mijn radartje heb ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
steveman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:54:
Achso! Op zo'n Fahrrad!

't Valt me trouwens op dat je met alleen secondary weapons nog best mee kun komen in score... of gewoon flink kunt pwnen :D Althans, iig met machine pistols en handguns... met shotguns kom je wel eens wat range te kort :+
Je bedoelt G18 akimbos? En de spas-12 heeft ontzettend overpowerde range:o
In hardcore moeten jullie eens de Shotgun attachment gebruiken, is zo sterk.

Maar voor alle gametypes geldt: Intervention all the way.

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
reemprive schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:47:
Iemand een idee welk icoon je krijg bij 1000 kills met Chopper Gunner in prestige? Ik ken die van de AC130 wel, maar ben benieuwd naar die van Cobra Commander 4.
Nog even een antwoord op een bericht van een pagina terug.

Het is deze title:
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/callofduty/images/a/a7/Gold_ChopperGunner.jpg

En inderdaad het embleem wat eerder gepost was:

Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/callofduty/images/6/61/Cod4_prestige_9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G18 akimbo is een goede secondary, maar a.u.b. gebruik het ook als secondary. Ik zie nu mensen die hun hele class rondom de G18 akimbo opbouwen. Dit gaat er gegarandeerd voor zorgen dat ook dit wapen generved gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:26:
[...]

Nog even een antwoord op een bericht van een pagina terug.

Het is deze title:
[afbeelding]

En inderdaad het embleem wat eerder gepost was:

[afbeelding]
Cool! Is het ook een 3D embleem eigenlijk? Ben in een dag weer honderd gestegen, zit nu op 625.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
reemprive schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:27:
G18 akimbo is een goede secondary, maar a.u.b. gebruik het ook als secondary. Ik zie nu mensen die hun hele class rondom de G18 akimbo opbouwen. Dit gaat er gegarandeerd voor zorgen dat ook dit wapen generved gaat worden.
Ik gebruik hem ook behoorlijk veel op kleine maps.
Kleine maps / ruimten -> switchen naar secondary.
Heb ook een class speciaal voor kleine maps :)

G18 akimbo is wel sterk maar een P90 akimbo/shotguns wil je ook niet voor je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:13
Exspire schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Amen to that!

Ik sta niet altijd bovenaan, maar vaak wel 12-3 qua score. De nr 1 heeft dan 22 kills ofzo (TDM Express).
Met een sniper ga je niet rushen. Vaak verplaats ik me van plek naar plek na 1 a 2 kills.
Sleight of hand is wel een vereiste ivm fast ADS.

De WA2000 kan ook de goedkeuring krijgen van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Exspire schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:10:
[...]
En de spas-12 heeft ontzettend overpowerde range:o

Spas: stoppingpower uit scheelt wel al een hoop en je fire rate is natuurlijk erbarmelijk :P

Intevention.... FFA Rust? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Voor de spas-12 is het wel aan te raden op normal servers om in te zoomen, scheelt bij mij een hoop range

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin auto-aim op de ps3 steeds irritanter te vinden, zeker omdat het zo onprecies is. ik was op een sniper aan een schieten, komt er onder me een vijand langsgelopen, mijn 'cursor' gaat dus iets naar rechts en raad een wie er een kogel in zijn hoofd kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:02:
ik begin auto-aim op de ps3 steeds irritanter te vinden, zeker omdat het zo onprecies is. ik was op een sniper aan een schieten, komt er onder me een vijand langsgelopen, mijn 'cursor' gaat dus iets naar rechts en raad een wie er een kogel in zijn hoofd kreeg.
Ik heb hier ook wel eens last van gehad, alleen dan op de XBOX. Ik zat in Derail op de trap te wachten tot er iemand naar boven kwam (meneer liep zonder ninja), en had mijn shotgun al klaar. Echter op het moment dat hij de trap op kwam lopen ging mn shotgun automatisch een beetje de andere kant op. Best irritant :(

Zijn er trouwens mensen hier die met de FAL spelen? Ben 'm sinds vorige week gaan gebruiken, maar hij speelt best lekker. Van dichtbij ben je wel kansloos, maar zelfs zonder stopping power (wat sowieso niet eens nodig is bij deze gun), speelt hij erg lekker. Jammer dat het een single-rifle AR is, want soms ben je toch te traag met het triggeren van je rifle button en dan ben je gewoon te laat.

Gelukkig bijna level 48 alweer, dan kan ik weer mijn geliefde ACR omhelzen O+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Gisteren een mooie (LUCKY) kill gemaakt op scrapyard Sabotage.
De ronde begint, werp m'n throwing knife richting spawnplek van de vijand (over alle vliegtuigwrakken die er liggen), bam bullseye, first blood, heb het spijtiggenoeg wel niet kunnen opnemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Soggney op 08-02-2010 14:45 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 12-09 14:50
Speel eigenlijk altijd samen met een vriend. Hij met Riot Shield en beetje defense skills en ik gewoon assault class. dat is wel grappig, hij leid iedereen af en ik erachter schiet ze neer. Beetje dingen proberen is altijd leuk. als je veel hoogte verschil heb in de maps wordt het al weer wat lastiger want dan schieten ze alsnog in je kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
FREAKJAM schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:15:
[...]

Ik heb hier ook wel eens last van gehad, alleen dan op de XBOX. Ik zat in Derail op de trap te wachten tot er iemand naar boven kwam (meneer liep zonder ninja), en had mijn shotgun al klaar.
Heb je tijdens het wachten de krant nog kunnen lezen, of viel het wel mee, de tijd dat je moest wachten. 8) :D
(Geintjuhh >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst Hardcore (TDM) gespeeld. Vroeger speelde ik MW1 op de computer, alleen maar Hardcore. Heb nu een Xbox maar er werd mij altijd verteld dat Hardcore met een controller een stuk moeilijker is dan Hardcore met een muis.

Maar het valt wel mee vond ik, ik had de eerste match meteen MVP challange ofzo (be the top player in a hardcore tdm match).

Mijn class:

M21 silencer
Usp. 45 silencer

throwing knife
flash

Marathon Pro
Cold Blooded
Ninja Pro

Killstreaks: UAV - Care Package - Predator

Het is toch wel leuk, dat Hardcore, op de Xbox wordt het veel tactischer gespeeld dan op de PC (PC speelde volgens mij iedereen HC). Ik ga wel voor dat realistische ipv dat je twee keer met je M21 moet schieten om iemand dood te krijgen, of dat je een heel magazijn leegpompt in iemand. Zeker leuk is als je gekilled wordt of een kill maakt met silenced wapens, dan heb je geen idee waar het vandaan kwam. Of door een throwing knife, nog leuker. Want dat vond ik nog wel het ergste bij Softcore: de Killcam. Heb je een leuk plekje, kill je iemand, kan je er tabak op in nemen dat je na 10 sec van achter wordt geknifed. Niet dat ik echt heel lang op dezelfde plekken blijf, maar toch.

Wel heel Host Migrations trouwens. Drie matches gespeeld; eerste match 2x, tweede en derde allebei 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

"Hardcore global thermal nuclear war"

wait... what? 8)7

Maf dat je daar gewoon mee gematched wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Na maanden zonder ooit een glitcher gezien te hebben (PS3) woonde ik vanavond de premiere bij leek het wel: 2 verschillende "servers", het duurt steeds even voor ik het door heb, ben dat niet gewend, maar op een gegeven moment valt het gewoon op dat je steeds hoort "enemy AC130 above!", "enemy harriers incoming!", en verschillende care-package heli's tegelijk inbound :P

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zojuist 36-4 gehaald in Derail, me beste score tot nu toe. En dan gebruikte ik nog wel een matige setup.
Was zojuist level 44 geworden, dus ging de mini-uzi maar weer eens proberen. Verder met scavenger, coldblooded & ninja. Zelfs van dichtbij haalde ik veel kills, en haalde 2x een carepackage. Ondertussen iemand killen, dus had ik 2x predator achter elkaar etc. Leuk potje :)

Zo zie je maar weer dat een subrifle gun ook effectief kan zijn, want de mini-uzi is best underrated volgens mij.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
JaWSnl schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:59:
Na maanden zonder ooit een glitcher gezien te hebben (PS3) woonde ik vanavond de premiere bij leek het wel: 2 verschillende "servers", het duurt steeds even voor ik het door heb, ben dat niet gewend, maar op een gegeven moment valt het gewoon op dat je steeds hoort "enemy AC130 above!", "enemy harriers incoming!", en verschillende care-package heli's tegelijk inbound :P
Eén van mijn "teammaten" was er ook mee bezig. Druk doende over een muurtje springen en hopla.
Ik ben steeds voor z'n snufferd gaan staan. :D
Ik had naderhand het idee dat ie niet helemaal blij met me was gezien de teksten die ik naar mijn hoofd kreeg. :X 8)
Alleen daarom is het al de moeite waard om het geluid even aan te zetten.
"Gummetjes" zijn het.

Ik heb ze daarna maar gedag gezwaaid en ben naar een normaal potje vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wat betekent "gummetje" tegenwoordig ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
steveman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:23:
Wat betekent "gummetje" tegenwoordig ... ?
Dat is de verbeterde versie van al die baggertaal die je wel eens hoort, en incidenteel wel eens leest. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Oh als in *beeeep*!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:45:
[...]

Voor zover ik heb gemerkt staat er geen xp bar onderaan je scherm bij private matches en krijg je voor kills e.d. ook geen xp. Ik neem aan dat je er dus niks aan hebt.

Zou ook wel erg makkelijk zijn om sommige challenges lekker afzonderlijk met zijn 2 te doen in een private match:)
Aan de ene kant helemaal waar. Maar het is gewoon erg jammer wanneer je met een groepje bij elkaar bent (of op een LAN) je geen XP krijgt (helemaal als de LAN precies na de release gepland is : -) Dat helemaal omdat het hosten van een spel precies hetzelfde werkt. En als je toch online bent, waarom zou het niet kunnen?

Laatst is het ons trouwens gelukt om met zo'n 6 man in een publieke server te zitten zonder dat er anderen bij kwamen. Een persoon staat klaar een match te starten, alle anderen hebben steam overlay open en staan klaar om bij die speler te joinen. Dan is het een kwestie van aftellen (en mazzel misschien). Hebben dat een keer geprobeerd en daarna zo doorgespeeld. Pas toen er 1 tot 2 spelers mee stopten kwamen er anderen bij.

[ Voor 5% gewijzigd door ArmEagle op 09-02-2010 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Roodey schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:37:
[...]

Amen to that!

Ik sta niet altijd bovenaan, maar vaak wel 12-3 qua score. De nr 1 heeft dan 22 kills ofzo (TDM Express).
Met een sniper ga je niet rushen. Vaak verplaats ik me van plek naar plek na 1 a 2 kills.
Sleight of hand is wel een vereiste ivm fast ADS.

De WA2000 kan ook de goedkeuring krijgen van mij :)
Ik speel juist heel agressief met mijn Intervention en kan daarmee ook vaak scores van 40-10 halen op Domination. Sleight of hand is zeker een must! Een hele seconde in-zoom tijd is zo bagger..

WA2000 en M21 zijn naar mijn mening gewoon afgekeurde assault rifles met een te sterke scope erop..

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

De M21 is een verbouwde M14... een bewezen AR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
chimera2 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:52:
[...]

ik had gister 3x uav en 1x counter uav
en later
van de 4 kisten kon ik er maar 1 pakken de rest was gejat :@
Gejat? Een emergency airdrop is niet bedoeld om jou 4 kistjes te geven maar om 4 packages te droppen voor het team.

Ga je nu series beweren dat jij snel de 4 kistjes probeert te pakken en boos wordt als mensen uit jouw team er ook 1 pakken?

Ik lach me altijd suf om zo'n gast te zien die zijn hele drop snel probeert te pakken en verdedigen. Ik laat degene die hem dropped altijd even zijn eerste crate pakken (AC-130 o.i.d.), daarna pak ik er ook 1. Sowieso om er voor te zorgen dat de tegenstander niet opeens om de hoek staat.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 09-02-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
PWM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:35:
[...]

Gejat? Een emergency airdrop is niet bedoeld om jou 4 kistjes te geven maar om 4 packages te droppen voor het team.

Ga je nu series beweren dat jij snel de 4 kistjes probeert te pakken en boos wordt als mensen uit jouw team er ook 1 pakken?

Ik lach me altijd suf om zo'n gast te zien die zijn hele drop snel probeert te pakken en verdedigen. Ik laat degene die hem dropped altijd even zijn eerste crate pakken (AC-130 o.i.d.), daarna pak ik er ook 1. Sowieso om er voor te zorgen dat de tegenstander niet opeens om de hoek staat.
Nee ik bedoel gejat door de enemy omdat de rest niet oplette en afgeschoten werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Er wordt momenteel erg weinig gepost in dit forum topic... iedereen overgestapt naar een andere game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Als je slim speelt pak je gewoon alle cratres uit een airdrop wat dat betreft.

Ik wacht altijd tot mijn drop er is. Kijk waar mijn teammate heengaat, en dan pak ik die snel voor zijn neus weg, etc etc.

Het pakken van andersmans care package terwijl er geen gevaar aanwezig is, is echt triest. Zeker als je het je eigen spawnpoint betreft.

[ Voor 26% gewijzigd door ErA op 09-02-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
ErA schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:12:
Het pakken van andersmans care package terwijl er geen gevaar aanwezig is, is echt triest. Zeker als je het je eigen spawnpoint betreft.
Care Package natuurlijk wel, Emergency Airdrop is anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Bijltje666 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:10:
Er wordt momenteel erg weinig gepost in dit forum topic... iedereen overgestapt naar een andere game?
Ik denk dat er een hoop mensen 'genoeg' van dit spel hebben gekregen en wachten op Battlefield BC 2. Er zijn ook mensen die zeggen dat je deze twee games niet met elkaar kan vergelijken, maar toch worden ze gezien als twee grote concurrenten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
PWM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:35:
[...]

En als je FFA speelt? ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.