Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DikkeDijk schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:32:
MIjn duimen draaien, en draaien en draaien. 8)
En nu maar hopen dat het helpt en er morgen een upgrade is voor de X360. _/-\o_
Ik ben ze zóóó zat, die pipo's met hun care package glitch.
Ben 2de prestige level 30, dus geen stinger, en dan word je knallend gek van al dat luchtgeweld.
En dat stemmetje iedere keer dat er weer wat wordt gedropt.
Op een gegeven moment ben ik maar in de marathon-lightweight mode gegaan, om te proberen die kisten te nakken.
Zonder verder te willen zeuren, dat is er al genoeg nl, duim ik nog even door. :*)
Hoe vaak kom je dit tegen dan? 't zou hier al vaak zijn als het 1 in de 50 potjes is.

Ik bak er vanavond niks van trouwens, ik raak geen moer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:53:
[...]

Hoe vaak kom je dit tegen dan? 't zou hier al vaak zijn als het 1 in de 50 potjes is.

Ik bak er vanavond niks van trouwens, ik raak geen moer :(
Vanavond (vanaf 18:00 uur) in 6 potjes.
Bewust aan de wissel gegaan, maar ook dan liep ik er weer tegenaan.
Op een gegeven moment is het niet leuk meer vind ik.
Tussen de rondes door was er een hoop commentaar, en dan werd en door bewuste personen muziek opgezet, een takkeherrie.
Ik er weer uit, volgend potje, andere tegenstanders, en hopla, daar ging ik weer.
Vanavond was het dus behoorlijk veel i.t.t. gisteren, niets gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dan heb je het inderdaad niet best getroffen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
DikkeDijk schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:05:
[...]

Vanavond (vanaf 18:00 uur) in 6 potjes.
Bewust aan de wissel gegaan, maar ook dan liep ik er weer tegenaan.
Op een gegeven moment is het niet leuk meer vind ik.
Tussen de rondes door was er een hoop commentaar, en dan werd en door bewuste personen muziek opgezet, een takkeherrie.
Ik er weer uit, volgend potje, andere tegenstanders, en hopla, daar ging ik weer.
Vanavond was het dus behoorlijk veel i.t.t. gisteren, niets gemerkt.
Ik heb al nooit voice aan staan in zulke games, of je hebt mafkezen met brom op morse door de toets te drukken, of kindjes van 10 te piepen. Of dus andere muziek lawaai troep. Bij mij is standaad voice disabled online, ik praat wel over skype als ik dat wil. Van dat 4 bit 1 khz geluid kan je toch geen hond verstaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 15:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

GVD KUT STEAM!

Had net 1 van mijn beste potjes ooit. Zeer hoge killstreak. Heel veel kills. vele unlocks etc...
Spel afgelopen, krijg ik te zien. Disconnected from steam!! OMFG!
Volgens mij heeft ie van dit potje dus niks opgeslagen!

IW heeft de manier van multiplayer echt zwaar verneukt! Steam P2P is echt de grootste fout van hun.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Die glitch is redelijk irritant. Het is toch zeker al n tijdje terug sinds de laatste patch voor de x360. Hopen dat IW asap met een dergelijke fix komt. Vanavond aan de lopende band gezeik met glitchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat als je gaat liggen, vaak tussen andere lijken dat de tegenstander je gewoon voorbij loopt of niet ziet. Zo lag ik laatst op een vloer in een gebouw en opeens lopen er twee vijanden langs (Die dus voor mij van achteren kwamen). Ja, dat is easy kill dan. Vraag me af wat die gasten dan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nu weer. Heb dit nog nooit meegemaakt. Ben ik nu hierdoor al mijn punten kwijt. Komt dit vaker voor? Is er wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 06:53:
Het valt me op dat als je gaat liggen, vaak tussen andere lijken dat de tegenstander je gewoon voorbij loopt of niet ziet. Zo lag ik laatst op een vloer in een gebouw en opeens lopen er twee vijanden langs (Die dus voor mij van achteren kwamen). Ja, dat is easy kill dan. Vraag me af wat die gasten dan denken?
Moet je voor de grap, als je op de grond ligt eens snel wapens blijven switchen (dus prone 1, 2, 1, 2, 1, 2, 1, 2, drukken) dan ligt je character met z'n hoofd naar achteren en zn armen half naar achteren, lijkt het net of je dood bent. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 06:53:
Ik heb dit ook al gemerkt. Het lijkt wel alsof je dan geen "target" krijgt op het ventje wat op de grond ligt, omdat hij vlak naast het dooie ventje ligt. Dus dan lijkt het levende ventje ook dood. En schieten op dooie mensen is not done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 19:01
Onlangs dit spel gekocht en heb een vraagje waar ik nog geen eenduidig antwoord op heb gevonden. Stel dat ik weer "from scrath" met een multiplayer profile wil beginnen, is deze dan te resetten? Voor zover ik getest heb, slaat steam deze op en zet ze netjes terug als er een nieuwe install v.d. game wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Proxx schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:25:
hebben er mensen interesse in een Tweakers competitie ?
FFA - TDM - Sabotage - domination of wat dan ook ?
kijk hier!

ik wil weten of er animo voor is. mij lijkt het wel een leuk idee

en met welk console? de bedoeling is natuurlijk voor elke maar ik heb alleen PC dus zoek ook nog mensen die het een beetje op gang kunnen zetten voor XBOX en PS3
Ben een FFA liefhebber, heb me al aangemeld bij GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:22
Spawnkillen ten top!!!:

Dit is een filmpje over top 10 kills blabla... kiek maar is
http://www.youtube.com/watch?v=wx2AiYw6_6k

En kijk vooral ff vanaf 6.44 ongeveer. Is de nummer 1 in top tien.

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 05-02-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:37
baronruud schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:45:
Spawnkillen ten top!!!:

Dit is een filmpje over top 10 kills blabla... kiek maar is
http://www.youtube.com/watch?v=wx2AiYw6_6k

En kijk vooral ff vanaf 6.44 ongeveer. Is de nummer 1 in top tien.
Ongelofelijke kills man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Welke map is die nummer 1? Nog nooit gezien precies lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
Rust: Free for All map, zowiezo het eindstukje van de singleplayer ;)
Totale onzin, je spawnt ongeveer naast elkaar..... het spawnen is zo ontzettend beroerd in MW2...
DNA_Saint schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 03:13:
GVD KUT STEAM!

Had net 1 van mijn beste potjes ooit. Zeer hoge killstreak. Heel veel kills. vele unlocks etc...

IW heeft de manier van multiplayer echt zwaar verneukt! Steam P2P is echt de grootste fout van hun.
Ik vind het geen zwakte van Steam maar een zwakte van IW, op netwerken gebeuren nu eenmaal disconnects, aan IW de taak om te zorgen dat wanneer zoiets gebeurd je niet alles kwijt bent.
Net als wanneer MS Word crasht, krijg je toch ook je documentje weer terug ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Vandread op 05-02-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Fastman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:37:
Welke map is die nummer 1? Nog nooit gezien precies lol
Rush.. In het hoekje onder de pijpleiding.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 19:10
OCTheEagle schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:10:
Staat COD:MW2 trouwens al genomineerd als 'spel met meeste cheaters aller tijden'?
Nee dat is Doom2. IDDQD FTW! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
DNA_Saint schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 03:13:
GVD KUT STEAM!

Ik moet wel lachen om al die PC problemen in dit topic. Het is zo herkenbaar allemaal als je Left 4 Dead hebt gespeeld (L4D2 weiger ik dan ook te kopen). Dat waren gewoon exact dezelfde problemen.

Nieuws voor iedereen: Het ligt echt wel aan Steam. Iedere dag weet Steam weer wat nieuws te verzinnen, je zou er respect voor moeten hebben... Die vindingrijkheid aan problemen, prachtig. Op de PS3 heb ik nergens last van. Geen disconnects, geen netwerken die down zijn, geen gekloot. Steam is in principe een leuk idee, maar het werkt gewoon voor geen meter. Ik heb ook vaak gezegd dat ik L4D nooit meer zou spelen vanwege al het gekloot en dat is een reden waarom ik nu MW2 ook op de PS3 speel. Komt nog bij dat ik ook heel weinig gekloot met Care Packages zie en al helemaal geen gecheat.

Screw you Steam, I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:01

beany

Meeheheheheh

CorteX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:33:
[...]

Ik moet wel lachen om al die PC problemen in dit topic. Het is zo herkenbaar allemaal als je Left 4 Dead hebt gespeeld (L4D2 weiger ik dan ook te kopen). Dat waren gewoon exact dezelfde problemen.

Nieuws voor iedereen: Het ligt echt wel aan Steam. Iedere dag weet Steam weer wat nieuws te verzinnen, je zou er respect voor moeten hebben... Die vindingrijkheid aan problemen, prachtig. Op de PS3 heb ik nergens last van. Geen disconnects, geen netwerken die down zijn, geen gekloot. Steam is in principe een leuk idee, maar het werkt gewoon voor geen meter. Ik heb ook vaak gezegd dat ik L4D nooit meer zou spelen vanwege al het gekloot en dat is een reden waarom ik nu MW2 ook op de PS3 speel. Komt nog bij dat ik ook heel weinig gekloot met Care Packages zie en al helemaal geen gecheat.

Screw you Steam, I'm going home.
Mja, ik heb nooit problemen met Steam. MW2 draait als een zonnetje. Af en toe krijg ik de melding dat de lobby gesloten is, maar verder heb ik nooit problemen. Zelfs lag kom ik niet echt vaak tegen, heel af en toe merk ik er iets van.

Dus ja, ik snap het gemopper op Steam en MW2 niet zo.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Cortex:

Lijkt me sterk dat het aan steam ligt. Neem als voorbeeld counterstrike source (css). Hierbij zijn er nooit zulke problemen als bij MW2. Heel soms kom je alsnog cheaters tegen bij css, maar gelukkig is er dan de mogelijkheid deze te kicken/bannen door admins, of votekick/voteban optie.

Al deze shitzooi bij MW2 (cheaters, lagg etc etc) zou simpel opgelost kunnen worden door dedicated servers toe te voegen. Maargoed, IW lijkt wel met z'n kop in het zand te zitten ofzo... :(

btw, het toevoegen van een vote-kick optie zou al wonderen doen imo. Zo kun je die ***** hackers gelijk de server aftrappen. Die gasten verpesten echt het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
CorteX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:33:
[...]
lol? ik heb vanaf het begin CSS gespeeld, daarvoor ook nog de oude cs op steam, nooit problemen, TF2 gespeeld, nooit problemen, L4D gespeeld, nooit problemen, L4D2 gespeeld, nooit problemen
Het idee van IWnet met Steam is leuk maar gewoon ruk uitgewerkt, het gedonder komt mijns inziens primair door het matchmaking/netwerk/partygebeuren van IWnet. Steam disconnects heb ik zeer zeer zelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:55:
[...]

lol? ik heb vanaf het begin CSS gespeeld, daarvoor ook nog de oude cs op steam, nooit problemen, TF2 gespeeld, nooit problemen, L4D gespeeld, nooit problemen, L4D2 gespeeld, nooit problemen
Het idee van IWnet met Steam is leuk maar gewoon ruk uitgewerkt, het gedonder komt mijns inziens primair door het matchmaking/netwerk/partygebeuren van IWnet. Steam disconnects heb ik zeer zeer zelden...
Agree, ik speel 5 spellen via steam, nooit gezeik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:40:
btw, het toevoegen van een vote-kick optie zou al wonderen doen imo. Zo kun je die ***** hackers gelijk de server aftrappen. Die gasten verpesten echt het hele spel.
Dat werkt niet, als je de mogelijkheid te votekicken aan zet en iemand begint cheater te roepen op het moment dat je 20-0 staat en er wordt een vote gestart dan lig je uit de server. Met je goede gedrag. Dedicated servers is het enige wat zou werken, omdat de admins dan die taak op zich moeten nemen. Neemt niet weg dat admins onfeilbaar zijn, zowel bij CSS en MW1 heb ik wel eens een ban ontvangen van admins zonder enige aanleiding. Speelt er een admin mee die zichzelf nogal wat vindt, kill je hem 3 keer op rij krijg je een ban. Dit zijn uitzonderingen, maar het is wel degelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vandread schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:55:
Jij hebt nooit problemen met L4D gehad? L4D stond er om bekend dat het zeer vaak niet werkte, en dan werkte het meteen ook bij niemand uit mijn friends list (de friends list die er overigens zelf ook vaak uitlag, naast de lobbies die veelal onbereikbaar waren). Het Steam-netwerk is gewoon erg onbetrouwbaar. CSS werkt inderdaad goed, maar dat spel is er ook al een enorme tijd en daar was de Steam friends list trouwens ook onbetrouwbaar.

Niemand kan ontkennen dat de X360 en PS3-versies veel minder problemen hebben met MW2. Daar zal IW zelf ook wel schuld aan hebben, maar de combinatie met het onbetrouwbare Steam-netwerk maakt het een faal-project.

Edit: Mijn reactie was trouwens op iemand die last had van Steam disconnects, en dat ligt gewoon aan Steam en niet aan IW en het gebeurt veel te vaak op Steam.

[ Voor 6% gewijzigd door CorteX op 05-02-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
CorteX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:25:
[...]

Jij hebt nooit problemen met L4D gehad? L4D stond er om bekend dat het zeer vaak niet werkte, en dan werkte het meteen ook bij niemand uit mijn friends list (de friends list die er overigens zelf ook vaak uitlag, naast de lobbies die veelal onbereikbaar waren). Het Steam netwerk is gewoon erg onbetrouwbaar. CSS werkt inderdaad goed, maar dat spel is er ook al een enorme tijd en daar was de Steam friends list trouwens ook onbetrouwbaar.

Niemand kan ontkennen dat de X360 en PS3-versies veel minder problemen hebben met MW2. Daar zal IW zelf ook wel schuld aan hebben, maar de combinatie met het onbetrouwbare Steam-netwerk maakt het een faal-project.
ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met steam. en ik loop al mee sinds steam beta :o

ooit wel eens disconnected by steam. maar ik betwijfel of dat altijd met steam te maken heeft. en bovendien welke online dienst heeft nooit uitval gehad. (ik heb het dan 1 of 2 keer vorig jaar.)

[ Voor 10% gewijzigd door Proxx op 05-02-2010 11:34 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 08:22
Proxx schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:29:
[...]

ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met steam. en ik loop al mee sinds steam beta :o

ooit wel eens disconnected by steam. maar ik betwijfel of dat altijd met steam te maken heeft. en bovendien welke online dienst heeft nooit uitval gehad. (ik heb het dan 1 of 2 keer vorig jaar.)
Steam disconnects heb ik ook af en toe.
Maar veel heeel veel vaker game lobby closed, session time-out. Server is full, zeg maar dat je eruit wordt gekicked voor een migrate.

Dit maakt het zo irritant!
Owja, leuke uitdaging:
Probeer eens met een party van 2+ (of gewoon een party) een beetje een game te joine.
Grote kans dat of een van de 2 of allebij een probleem heeft.

Platform PC

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Thasquealer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:41:
[...]

Steam disconnects heb ik ook af en toe.
Maar veel heeel veel vaker game lobby closed, session time-out. Server is full, zeg maar dat je eruit wordt gekicked voor een migrate.

Owja, leuke uitdaging:
Probeer eens met een party van 2+ (of gewoon een party) een beetje een game te joine.

Platform PC
Eerst wel ja, laatste tijd als ik met een paar man speel (3 / 4) dan werkt dat gewoon. Niet echt meer problemen. Wel gewoon de problemen van IW.net maar niet doordat je nu met meer man speelt. Heel af en toe wordt er nog 1 uitgekicked (ook altijd dezelfde) maar dat ligt denk ik ook aan zijn NAT.

Het blijft een kut systeem, gister bijvoorbeeld 3X achterelkaar scrapyard gedaan op HC HQ. Dan is die map al niet leuk en dat 3x...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Zijn er mensen die de F2000 gebruiken?

Gun ziet er leuk uit, klinkt nice maar heeft verder weinig voordelen volgens mij.
De recoil is nog erger dan de AK lijkt het :P
Je moet echt bursten maar door de low damage moet je ook nog eens vaak bursten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
disweb schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:44:
[...]

Eerst wel ja, laatste tijd als ik met een paar man speel (3 / 4) dan werkt dat gewoon. Niet echt meer problemen. Wel gewoon de problemen van IW.net maar niet doordat je nu met meer man speelt. Heel af en toe wordt er nog 1 uitgekicked (ook altijd dezelfde) maar dat ligt denk ik ook aan zijn NAT.

Het blijft een kut systeem, gister bijvoorbeeld 3X achterelkaar scrapyard gedaan op HC HQ. Dan is die map al niet leuk en dat 3x...
Nou, dan zou ik zeggen dat je geluk hebt.
Kspeel met iedereen in de party met open nat.
Kheb de eerste 4-5 lobby's dat er iemand dr uit wordt gekicked/time-out. Drna als iedereen in de lobby is, moet je er ook egt in blijven, anders risico op hetzelfde verhaal.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het me helemaal voorstellen disweb. Snap precies wat je bedoelt.

Echt knap trouwens dat IW het voor elkaar heeft gekregen zo'n bagger systeem te lanceren! Wat een prestatie.

Ik heb trouwens ook het idee dat er bij elke "update/patch" gelijk weer iets anders verneukt wordt. Zoals laatst, mw2 update, gevolg: player list bug etc. Steeds eruit worden gekicked na het spelen van 1 game. Worden die patches wel getest voordat ze gelaunched worden vraag ik me af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Thasquealer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:41:
[...]
Owja, leuke uitdaging:

Platform PC
Wij spelen (bijna) iedere avond met party's van 3 tot 6 man en met 3/4 man hebben we nauwelijks problemen met het joinen van een game. Met 5/6 gaat het wat vaker mis, vooral bij "merging our lobby..." maar dan is het vaak dezelfde die (niet snel genoeg) de partyleader kan volgen naar een game. Het lijkt dus ook sterk afhankelijk van de "zwakste" verbinding..

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige met die blauwe tekst hieronder?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik ook altijd in een party van 3 tot 6 man speel en dat joinen vaak geen problemen geeft. Zoals gezegd, soms valt er iemand weg, maar dit is bijna altijd dezelfde. Lijkt dus idd van verbinding oid af te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Redje schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:48:

Gun ziet er leuk uit, klinkt nice maar heeft verder weinig voordelen volgens mij.
icm met silencer en stopping power is het redelijk te doen.. Maar mijn favo is het lange na niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:23:
Ik moet zeggen dat ik ook altijd in een party van 3 tot 6 man speel en dat joinen vaak geen problemen geeft. Zoals gezegd, soms valt er iemand weg, maar dit is bijna altijd dezelfde. Lijkt dus idd van verbinding oid af te hangen.
Das heel mooi, maare bij ons is het dus altijd een ander. Ik kan niet zeggen dat het bij allemaal aan de connection ligt, zou iets te makkelijk zijn.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 19:55
Redje schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:48:

Enige voordeel lijkt mij de rate of fire. Maar nee, ik vind de gun ook echt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Thasquealer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:34:
[...]

Das heel mooi, maare bij ons is het dus altijd een ander. Ik kan niet zeggen dat het bij allemaal aan de connection ligt, zou iets te makkelijk zijn.
Het komt vaak voor als een van de party zijn classes aan het createn is.. Op het moment dat de lobby gaat mergen.. Tenminste dat is bij ons het geval.. Wij spelen altijd met 6 man, als er een iemand net op het moment iets aan het createn is, en de lobby gaat mergen met een andere lobby dan gaat die persoon niet mee.. probeer het maar eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ben benieuwd. Is mij nog niet opgevallen namelijk.

Weet iemand trouwens of danger close ook effect heeft op je claymores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:14:
ah ben benieuwd. Is mij nog niet opgevallen namelijk.

Weet iemand trouwens of danger close ook effect heeft op je claymores?
ja op alles wat kan ontploffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
CorteX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:25:
[...]
X360 en PS3 netwerken zijn natuurlijk compleet eenduidig, alle hardware/software is exact hetzelfde, manieren van verbinden hetzelfde, bij PC netwerken heb je met veel meer factoren te maken en compabiliteitseisen.
Als die netwerken niet goed zouden werken zou er iets goed mis zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke nice. Dacht het al maar wist het niet zeker. Vanavond s ff een leuke class aanmaken en claymores spammen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Vergeet niet dat maximaal 2 claymores kan neerzetten, daarna ontploft de eerste :)

zie ook: http://callofduty.wikia.com/wiki/Claymore

[ Voor 24% gewijzigd door Vandread op 05-02-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh?? Volgens mij klopt dat niet helemaal. Ik speelde van de week HQ pro op invasion, waar ik in een klein gebouwtje 3 claymores had neergezet. Volgens mij bleven ze gewoon staan *-)

maargoed, ik zal straks nog eens kijken. Kan best dat ik dacht dat ze er alledrie nog stonden terwijl dit er in werkelijkheid maar 2 waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 20:53

Soggney

Zeekomkommer

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:35:
huh?? Volgens mij klopt dat niet helemaal. Ik speelde van de week HQ pro op invasion, waar ik in een klein gebouwtje 3 claymores had neergezet. Volgens mij bleven ze gewoon staan *-)

maargoed, ik zal straks nog eens kijken. Kan best dat ik dacht dat ze er alledrie nog stonden terwijl dit er in werkelijkheid maar 2 waren.
wauw, je bent niet zeker. Hoe dronken was je toen je die claymores aan het bekijken was? :+

[ Voor 0% gewijzigd door Soggney op 05-02-2010 14:38 . Reden: op aanraden een smiley bijgezet ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
Pff, lekkertje potje denet op terminal. Enemy team camped als de ziekte, dus ff lekker flanken, predator> harrier> emergecny airdrop, zat harrier, 2x ac130 en choppergunner in. Toen dikke ownage :P
Conclusie, werd uitgescholden voor camper, en dik gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 19:55
Wauw wat een emergency airdrop. Veel beter kan je denk ik niet treffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Fist schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:43:
Wauw wat een emergency airdrop. Veel beter kan je denk ik niet treffen!
behalve als al je pakketjes een kill maken (door op enemy's te vallen), dan heb je het beter getroffen!

[ Voor 5% gewijzigd door Soggney op 05-02-2010 13:48 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soggney schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:37:
[...]

wauw, je bent niet zeker. Hoe dronken was je toen je die claymores aan het bekijken was?
wauw, als ik dronken was had ik het waarschijnlijk niet meer geweten. Conclusie: was broodnuchter.

Vind het nogal een domme comment van je btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:54:
[...]

wauw, als ik dronken was had ik het waarschijnlijk niet meer geweten. Conclusie: was broodnuchter.

Helemaal met je eens, tegenwoordig moet je dronken zijn geweest om iets niet zeker te weten?
Zou ook kunne dat iemand anders een claymore naast die van jou heeft neergezet.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 15:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:54:
[...]

Maar het is onmogelijk om 3 claymores te krijgen.
Of je keek net, voordat de 1e ontplofte :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Idd, daarom dat ik het vroeg. Was meer aan het inspelen op dronken mensen vaker last hebben van dubbel zicht maar ach, ik ga hiermee stoppen voor het wordt geinterpreteerd als geflame.(Humor is zoals net opgemerkt niet mijn sterkste kant)

En zoals al vernoemd, 2 claymores is het maximum. Of je moet een nieuwe glitch per ongeluk hebben geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Soggney schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:12:
Idd, daarom dat ik het vroeg. Was meer aan het inspelen op dronken mensen vaker last hebben van dubbel zicht maar ach, ik ga hiermee stoppen voor het wordt geinterpreteerd als geflame.(Humor is zoals net opgemerkt niet mijn sterkste kant)

En zoals al vernoemd, 2 claymores is het maximum. Of je moet een nieuwe glitch per ongeluk hebben geactiveerd.
Een :+ of :o doet wonderen, kan je meej aangeven dat het als grap bedoeld was.
Bij text ken je namelijk moeilijk letten op intonatie (of zoiets?!?) :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, volgens Soggney wel ja idd. Wat een figuur.

Maar wat je zegt dat iemand anders een claymore had geplaatst, zou in principe kunnen, maar ik weet zeker dat dat hier niet het geval was. Ik zat daar namelijk in m'n uppie ^^. En Soggney, dat weet ik dus wel 100% zeker ;)

edit:
excuses voor mn reactie dan. Had de jouwe net niet gelezen. Blijkbaar posten we precies tegelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:51
w000t, kan niet wachten tot ik thuis ben. FF snipen.

Alle classes sieren straks de Intervention.

Intervention:
1. FMJ
2. Thermal
3. Silencer
4. Heartbeat sensor
5. ACOG Scope

Secondary:
Handguns + 1x SPAS-12

Standaard:
Claymore + Stun
Sleight of hand + Stopping power + Steady aim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Roodey schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:04:
w000t, kan niet wachten tot ik thuis ben. FF snipen.
...
Goed id om weer ff te snipe,
Maare ik gaat denk ff van de intervention afstappen naar de baretta. (aangezien ik nog wel eens kan misse :S )

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Effectieve manier om te zien welke attachments je het best liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Thasquealer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:15:
[...]
Maare ik gaat denk ff van de intervention afstappen naar de baretta. (aangezien ik nog wel eens kan misse :S )
Moet je wel de anti recoil optie kiezen want die is met de Baretta redelijk beroerd vind ik, kan je beter double tappen met de M21 zonder stoppingpower :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 01-10 01:31
Over snipen gesproken, ben deze prestige echt gek op de wa2000, echt de perfecte combinatie van de kracht van de barett en de accuracy van mn vorige favoriet, de m21
Het feit dat je er geen stopping power bij nodig hebt zorgt er ook nog eens voor dat je bijv coldblooded of hardline er mee kan gebruiken (pas weer een lekker potje, 26-0, 6 mensen snipen ->pred->harrier->chopper gunner en dan nog wat mensen afschieten met je sniper<3)
Ander voordeel tov de m21, je hearbeat heeft de kleur van je camo, heeft me altijd een beetje gestoord dat de HBS van de m21 altijd zwart is (mierenneuken ik weet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:13:
Ben ik de enige met die blauwe tekst hieronder?
Nee hoor, ik zie die blauwe tekst ook onderaan de pagina.

Denk helaas dat wij de enige zijn, irritant is dat he!. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:02:
Nee hoor, ik zie die blauwe tekst ook onderaan de pagina.

Denk helaas dat wij de enige zijn, irritant is dat he!. 8)7
klagen over IWnet =/= gelijk aan problemen met MW2

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks windows 7 op deze pc gooien met een schone installatie, moet ik dan nog gegevens over
zetten van COD? Of worden mijn vorderingen opgeslagen? En zo waar kan ik dan mijn gegevens op de pc vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Vandread schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:43:
[...]

Moet je wel de anti recoil optie kiezen want die is met de Baretta redelijk beroerd vind ik, kan je beter double tappen met de M21 zonder stoppingpower :)
tja, maar ik mot alvast ff wenne, want ik gaat drna 2de prestige in (ben nou bijna 70 weer)
Dus dan heb ik nix meer aan mn m21 :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Dit weekend onderhand maar eens naar level 70 spelen en dan kan dit spel de kast in denk ik zo.

Veruit het mooiste vond ik toch nu toe Spec-Ops _/-\o_ , MP is leuk maar zitten toch teveel minpunten aan om mee bezig te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spec ops is inderdaad echt supervet, vooral in combinatie met skype en een vriend zijn de snipermissies heel leuk om te doen!

Maar de multiplayer kan ik nog wel blijven spelen hoor(ben ook nog lang een level 70)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:15
Ik weet niet wat er aan de hand is maar de laatste dagen kom ik echt alleen maar die care package glitchers tegen. Dan weer rennen ze rond om zo laggend iedereen te knifen en 1 min later zie je het packages sneeuwen.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Scavy schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:41:
Dit weekend onderhand maar eens naar level 70 spelen en dan kan dit spel de kast in denk ik zo.

Veruit het mooiste vond ik toch nu toe Spec-Ops _/-\o_ , MP is leuk maar zitten toch teveel minpunten aan om mee bezig te blijven.
Zeker mee eens...maar ik heb 69/69 en dan is de lol er ook wel weer vanaf. Heb de meeste in me eentje gehaald, en sommige met een vriend van me. De uitdaging is weg, ik geloof dat er binnenkort een map pack komt voor het multiplayer gedeelte. Hoorde dat de oude mappen erin komen, hoop van niet en hoop dus op nieuwe mappen anders komen ze er makkelijk vanaf.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

NeoMe schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:06:
[...]

Zeker mee eens...maar ik heb 69/69 en dan is de lol er ook wel weer vanaf. Heb de meeste in me eentje gehaald, en sommige met een vriend van me. De uitdaging is weg, ik geloof dat er binnenkort een map pack komt voor het multiplayer gedeelte. Hoorde dat de oude mappen erin komen, hoop van niet en hoop dus op nieuwe mappen anders komen ze er makkelijk vanaf.
Er schijnen nieuwe en oude te komen ( cod4 ) ook een deel nieuwe wapens, zoals de G36, m40, G3 en nog meer.. Ook nog andere multiplayermodussen..

[ Voor 3% gewijzigd door Frank1973 op 05-02-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Ik speel pas sinds twee dagen MW2 (erg lang MW gespeeld) en ben ik de enige die overal gezien de levels van MW veel relaxter vind? gewoon veel spannendere levels met veel meer mogelijkheden. Zal misschien aan mij liggen maar ik vind de levels van MW2 gewoon minder spannend of iets dergelijks. Ook veel meer kleine schuilruimtes dan grote gebouwen. Kan het misschien niet al te goed uitleggen maar misschien snappen jullie wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 20:34
Frank1973 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:53:
[...]

Er schijnen nieuwe en oude te komen ( cod4 ) ook een deel nieuwe wapens, zoals de G36, m40, G3 en nog meer.. Ook nog andere multiplayermodussen..
G3 :D Chillste wapen uit cod4 voor hc SD :)

Die nieuwe modussen zijn trouwens global thermonuclear war (een nuke capturen), CTF met maar een flag (oneflag heet het volgensmij) en nog 1 modus die ben ik vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Voordat die DLC uitkomt verwacht ik wel dat alle irritante glitches eruit zijn op de 360. Zit nu al weken te wachten op die patch en ondertussen kom ik steeds dichter bij het punt om die game gewoon te verkopen. Elke game verliezen door de glitchers of met een zwaar negatieve score de game winnen omdat je toch constant gekilled word door een laggende game die er moeite mee heeft om 2 harriers, een ac130 en 5 emergency airdrops te verwerken. Was eindelijk op het punt om mijn K/D ratio omhoog te halen naar de 2 ( op dit moment 1.80 ) en dit gaat nu weer de laatste dagen flink naar beneden. In sommige games heb ik nog meer assists dan kills :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Def87 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:50:
Voordat die DLC uitkomt verwacht ik wel dat alle irritante glitches eruit zijn op de 360. Zit nu al weken te wachten op die patch en ondertussen kom ik steeds dichter bij het punt om die game gewoon te verkopen. Elke game verliezen door de glitchers of met een zwaar negatieve score de game winnen omdat je toch constant gekilled word door een laggende game die er moeite mee heeft om 2 harriers, een ac130 en 5 emergency airdrops te verwerken. Was eindelijk op het punt om mijn K/D ratio omhoog te halen naar de 2 ( op dit moment 1.80 ) en dit gaat nu weer de laatste dagen flink naar beneden. In sommige games heb ik nog meer assists dan kills :(
Het probleem is met de 360.. Die patch is allang klaar en ligt allang bij Microsoft.. Alleen dat is je probleem Microsoft wil dit eerst uitgebreid testen.. Daarom duurt dit lang. Bij de pc kunnen ze gewoon hun gang gaan en de patch uitrollen. Dus ik denk dat als een patch uitkomt op de 360 dat deze beter uitgewerkt is dan op de PC..

[ Voor 4% gewijzigd door Xenomorphh op 05-02-2010 22:05 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Xenomorphh schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:05:
[...]

Het probleem is met de 360.. Die patch is allang klaar en ligt allang bij Microsoft.. Alleen dat is je probleem Microsoft wil dit eerst uitgebreid testen..
Iets minder uitgebreid mag dan ook wel weer, die patch voor de pc is er al weken.
Het kan te gek natuurlijk, naar mijn bescheiden mening dan. 8)
Ondertussen worden wij knettergek van die gummetjes die de care package glitch gebruiken. 8)7
In ieder geval stijgt mijn irritatielevel behoorlijk de laatste dagen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wow, sommige mensen zijn echt te dom om te poepen. :D

Zojuist in Wasteland, TDM: Ik wou eens een poging doen om de mounted machine gun 5 killstreak challenge te halen. Direct gehaald, maar voor de lol nog aan dat ding blijven staan. Haal ik gewoon 12 kills. 8)7 Daarna toch maar pred/harrier/ac130 losgelaten voor een monsterscore.

Uiteraard uitgemaakt voor camper, maar als iemand 12 kills lang aan een lawaaiige machine gun stil kan staan doe je toch echt zelf iets fout. :>

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:00

The_Worst

Unox

Xenomorphh schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:05:
[...]

Het probleem is met de 360.. Die patch is allang klaar en ligt allang bij Microsoft.. Alleen dat is je probleem Microsoft wil dit eerst uitgebreid testen.. Daarom duurt dit lang. Bij de pc kunnen ze gewoon hun gang gaan en de patch uitrollen. Dus ik denk dat als een patch uitkomt op de 360 dat deze beter uitgewerkt is dan op de PC..
Niet helemaal meer waar. ;) De patch is teruggeschoven naar IW omdat er nog een fix bij moest komen. Vandaag is de patch voor de 2e keer bij de certificering gekomen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 20:57
Voutloos schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:41:
Wow, sommige mensen zijn echt te dom om te poepen. :D

Zojuist in Wasteland, TDM: Ik wou eens een poging doen om de mounted machine gun 5 killstreak challenge te halen. Direct gehaald, maar voor de lol nog aan dat ding blijven staan. Haal ik gewoon 12 kills. 8)7 Daarna toch maar pred/harrier/ac130 losgelaten voor een monsterscore.

Uiteraard uitgemaakt voor camper, maar als iemand 12 kills lang aan een lawaaiige machine gun stil kan staan doe je toch echt zelf iets fout. :>
Had je zeker de One Man Army Glinch gebruikt ;)

- Met One Man Army achter een machinegun gaan staan
- Je switched naar een class met Riot shield.
- Tijdens het laden van je nieuwe class ga je achter de machinegun hangen.

Et Voila! Perfect beschermd met Riot Shield achter een machinegun :)

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 15:26
Tynos schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:08:
[...]

Had je zeker de One Man Army Glinch gebruikt ;)

- Met One Man Army achter een machinegun gaan staan
- Je switched naar een class met Riot shield.
- Tijdens het laden van je nieuwe class ga je achter de machinegun hangen.

Et Voila! Perfect beschermd met Riot Shield achter een machinegun :)
Kan je normaal dan niet achter die minigun hangen met een riot shield? of krijg je hierdoor een riot shield voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:13:
[...]

Kan je normaal dan niet achter die minigun hangen met een riot shield? of krijg je hierdoor een riot shield voor je?
Ben jij dom? Het antwoord is op zowel mijn en jouw vraag; JA.

Hoezo ben je anders beschermd? Met een riot shield op je rug? Als ze van achteren komen zijn die mensen heus niet te retarded om gewoon even een mes in je zij te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 15:26
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:37:
[...]

Ben jij dom? Het antwoord is op zowel mijn en jouw vraag; JA.

Hoezo ben je anders beschermd? Met een riot shield op je rug? Als ze van achteren komen zijn die mensen heus niet te retarded om gewoon even een mes in je zij te steken.
Sorry hoor, maar zo hoor je iemand niet te behandelen. Op tweakers moet ik er toch van uit kunnen gaan om volwassen antwoorden te krijgen in plaats van zoiets kinderachtigs als jij hierboven post.
Ik snap enkel niet wat die glitch inhoudt aan de hand van zijn beschrijving.

[ Voor 12% gewijzigd door Gammro op 06-02-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:50:
[...]

Sorry hoor, maar zo hoor je iemand niet te behandelen. Op tweakers moet ik er toch van uit kunnen gaan om volwassen antwoorden te krijgen in plaats van zoiets kinderachtigs als jij hierboven post.
Ik snap enkel niet wat die glitch inhoudt aan de hand van zijn beschrijving.
Het zou in eerste instantie geen GLITCH heten als je dan met een Riot Shield op je rug stond te sprayen, dat kan je zonder glitchen ook. Als je dus een beetje verstand hebt van het spel kan je dan bij jezelf ook wel snappen dat je dan een riot shield aan de vóórkant van je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 21:39

Smarron

The bend

Het viel me trouwens op dat Fraps het nu wel doet in MW2. Hiervoor kreeg ik altijd een fout en crashte het spel. Sinds de laatste update werkt het!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:04:
[...]

Het zou in eerste instantie geen GLITCH heten als je dan met een Riot Shield op je rug stond te sprayen, dat kan je zonder glitchen ook. Als je dus een beetje verstand hebt van het spel kan je dan bij jezelf ook wel snappen dat je dan een riot shield aan de vóórkant van je hebt.
Hmm, jou taalgebruik is niet echt vriendelijk. Beetje afgeven op iemand, zeggen dat je zijn bestand niet heeft, En zelf vergeten dat je met een riot gewoon kunt Swappen naar je sec. Weapon, dan heb je ook gewoon je shield op je rug... En vanaf nu vriendelijk doen hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:04:
[...]

Hmm, jou taalgebruik is niet echt vriendelijk. Beetje afgeven op iemand, zeggen dat hij zijn verstand niet heeft, En zelf vergeten dat je met een riot gewoon kunt Swappen naar je sec. Weapon, dan heb je ook gewoon je shield op je rug... En vanaf nu vriendelijk doen hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat het woord glitch hier toch veel te veel gebruikt wordt, als je het topic doorleest als non mw player dan denk je echt dat dit een spel vol met glitches is. terwijl het toch vooral mogelijkheden zijn.

Speel het spel gewoon met de mogelijkheden die er zijn, en je beleeft veel meer plezeier dan dat je heel dit topic vol zit te zeiken O-)

Btw: dit is aan niemand persoonlijk gericht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anders doen Tynos en taartman even normaal, ik heb zelf ook gewoon totaal geen idee waar het over gaat. :w

Die specifieke glitch zegt me niets en uberhaupt nog nooit zoiets geprobeerd. :z Ik zeg toch gewoon dat ik voor de lol lang aan dat ding bleef staan en dat de tegenstanders er gewoon niets aan deden.

edit:
Wow, wat een reactie weer. Normaal doen is inderdaad te moeilijk. monnick in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." heeft 100% gelijk. En zolang die mentaliteit niet verandert zal je me hier niet meer zien. Ik speel wel normaal mijn favo spel zonder het met jullie te delen.

[ Voor 34% gewijzigd door Voutloos op 06-02-2010 14:33 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voutloos schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:23:
Anders doen Tynos en taartman even normaal, ik heb zelf ook gewoon totaal geen idee waar het over gaat. :w

Die specifieke glitch zegt me niets en uberhaupt nog nooit zoiets geprobeerd. :z Ik zeg toch gewoon dat ik voor de lol lang aan dat ding bleef staan en dat de tegenstanders er gewoon niets aan deden.
Alsof ik die glitch uit m'n hoofd ken? Nee dus. Heb ik hem ooit gebruikt? Nee dus.
Als je uit die tekst van Tynos niet kan opmaken wat hij bedoeld, dan ben je duidelijk zèlf 'te dom om te poepen'. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel ik de topicstarter ben merk ik dat ik amper nog de moeite neem om de laatste reacties in mijn eigen topic te lezen. Letterlijk 90% van de berichten zijn inhoudsloos en bestaan alleen maar uit gezeik op speelstijlen, personen of gewoon MW2 in het algemeen.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind dat in vergelijking met de rest van Tweakers het niveau van de meeste post echt schandalig laag ligt.

Maarja, mijn mening, misschien ben ik ook wel aan het zeiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
'Ouwehoeren' doe je maar in HK of ergens anders maar daar is dit topic niet voor bedoeld.
Ik heb de Topic Waarschuwing niet voor niets geplaatst.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 06-02-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:42:
Hoewel ik de topicstarter ben merk ik dat ik amper nog de moeite neem om de laatste reacties in mijn eigen topic te lezen. Letterlijk 90% van de berichten zijn inhoudsloos en bestaan alleen maar uit gezeik op speelstijlen, personen of gewoon MW2 in het algemeen.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind dat in vergelijking met de rest van Tweakers het niveau van de meeste post echt schandalig laag ligt.

Maarja, mijn mening, misschien ben ik ook wel aan het zeiken :P
Nee hoor Monnick, je hebt daar groot gelijk in.
Er wordt helemaal niet meer inhoudelijk over de game gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:17:
Ik vind dat het woord glitch hier toch veel te veel gebruikt wordt, als je het topic doorleest als non mw player dan denk je echt dat dit een spel vol met glitches is. terwijl het toch vooral mogelijkheden zijn.

Speel het spel gewoon met de mogelijkheden die er zijn, en je beleeft veel meer plezeier dan dat je heel dit topic vol zit te zeiken O-)

Btw: dit is aan niemand persoonlijk gericht....
Er zitten ook echt veel glitches in het spel. Dingen als unlimited care packages, een riot shield voor je neus hebben op een minigun, jezelf automatisch laten opblazen op het moment dat je gekilled wordt, etc. Dat zijn echt geen mogelijkheden die de developers er bewust in gestopt hebben, het zijn gewoon foutjes in het spel.

Ik denk echter wel dat het overdreven is om te zeggen dat MW2 meer glitches bevat dan veel andere spellen. Ik denk echt dat het vooral zo aan het licht komt omdat de halve community kwaad is op IW en dus maar zoveel mogelijk gaat kutten. Ik weet zeker dat veel van deze glitches nooit aan het licht zouden zijn gekomen als er geen zielige gastjes waren die het spel voor iedereen willen verpesten omdat IW niet precies doet wat ze willen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Dit moet wel het snelst lopend topic ooit zijn, en ook het snelst vervelend wordende ook.

Iedereen kent die glitches ondertussen wel, en de problemen enzo, en nee ik geef IW alles behalve gelijk.
Ik ben "boos" op IW omdat er geen dedicated servers zijn, maar het is niet onspeelbaar ofzo.
Ik zelf heb het spel op de PC, en ja ik speel elke avond met 2-9 mensen in een party ik ken de connectie problemen wel en ik erger mij er ook mateloos aan.
Klop een keer op je bureau en ga dan door, maar blijf er niet over doorgaan zo gaat het niet beter worden.

Met vrienden praat ik gewoon over de verschillende wapens, perks en wat nog allemaal dat zou hier ook moeten gebeuren.

Nou speel ik dus vooral met de AUG + Grip echt super combo, van ver gaat het super goed en van dicht helemaal, die mensen met hun ACR en M4A1 zijn gewoon kansloos van dicht.

Bij Denkirson.xanga.com staat er iets dat ik niet helemaal goed begrijp...namelijk die firerate en firetime.
Ik weet wat deze begrippen betekenen, maar ik snap niet helemaal hoe zich dat vertaalt in CoD.

Want neem nu een vergelijking tussen de SCAR en ACR.
Een SCAR heeft een Firerate van 630RPM en doet een damage van 40 (van dichtbij) en dus doet die theoretisch ((630*40)/60)=420 damage per seconde, dat wil zeggen dat je iemand met 100HP in 0.24s dood hebt?
Of is dit té theoritisch gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
als je alles hit misschien niet. Maar er zijn zoveel factoren. maar klopt wel. Hit eens iemand in zijn hoofd. Gok wel dat hij binnen 0.24 neervalt :P

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het niet helemaal mee eens aarond. Ik bedoel, als iedereen z'n mond zou houden, het niet over de slechte dingen van het spel zou hebben maar alleen over de positieve, dan komen die negatieve dingen wellicht nooit bij IW terecht.

Dus, de negatieve aspecten van mw2 benoemen kan eigenlijk maar niet vaak genoeg gebeuren. Het is dan aan IW om iets met deze feedback te doen.

En over dat firerate-firetime.. tja. Ik weet niet precies hoe dat zit. Heeft firetime niet iets te maken met de 'vertraging' tussen de trekker overhalen en het moment dat de kogel eruit vliegt? (is maar een suggestie, heb namelijk geen idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik denk dus dat die 0.24 gewoon theorie is, maar in de praktijk raken niet alle kogels het doel, etc....

Ik ben het ermee eens dat de negatieve delen ook besproken mogen worden, maar nu hoor je niets anders meer dan negatieve dingen.
Als het je zo ergert speel het dan niet, maar dat gaat niet want het is nog steeds zo verslavend :P
Dus zo slecht zal het dan wel weer niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:04
Het is nu echt onspeelbaar geworden met al die centryguns en tientallen carepackets...
Echt triest...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha inderdaad :)

De gameplay zelf is nog steeds vet. Helemaal als je met een groep vrienden speelt beleef ik nog steeds veel lol aan dit spel. Lekker ownen en af en toe cheaters e.d. uitschelden :p

Maargoed, feit blijft dat de irritatie soms hoog oploopt door cheaters, bugs, glitches etc...Dat drukt de pret dan wel weer een beetje (veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die eerste patch is nog niet eens doorgevoerd op de Xbox! Ik mag hopen dat die niet meer komt en dat er direct een nieuwe(re) patch komt met nog meer fixes. De oude manier van care-package glitchen is nog niet eens gefixt en er is al een nieuwe methode bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:06
Er zijn toch 10 Prestige levels? Als je dan van de ene naar de andere Prestige level gaat, verlies je dan weer al je challenges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Xander25 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:59:
Er zijn toch 10 Prestige levels? Als je dan van de ene naar de andere Prestige level gaat, verlies je dan weer al je challenges?
Ja, behalve de prestige challenges die je krijg als je voor het eerst prestige gaat. De rest wordt gereset.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.