Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:58
Sargan schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:01:
[...]

Als iemand je een invite stuurt dan moet je op dat linkje klikken en dan join je.
Tenminste ik neem aan dat je dat soort linkje bedoelt?
Nee, er was een soort forum met allemaal berichtjes.

EDIT:

http://steamcommunity.com.../events/55337491263333799?

[ Voor 10% gewijzigd door Roodey op 04-02-2010 11:03 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik krijg alleen maar errors bij links naar de GoT community group

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Roodey dit was voor de pc maar dat was duidelijk geloof ik. het was de bedoeling dat je met steam naar de community page van Gathering of Tweakers ging waar dit event gepland stond. daar in de chat hebben mensen Teamspeak server ip gekregen en konden ze elkaar joinen. althans dat was de bedoeling.

ik geloof dat er rond de 18 mensen aanwezig waren. wat ik toch wel een flinke opkomst vond!

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:50:
miss is het ook een keer leuk om zoiets te doen voor de PS3?!
Ik doe dan mee op voor op de ps3 :)
dan kunnen we denk beter een bericht plaatsen op:

http://www.psnfriends.com/group/gotps3/forum

[ Voor 19% gewijzigd door chimera2 op 04-02-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik zie dat er een nieuwe patch is uitgekomen: 1.0.182 (voor de PC)
Alleen zie ik nergens release notes.

[ Voor 6% gewijzigd door Redje op 04-02-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Redje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:28:
Ik zie dat er een nieuwe patch is uitgekomen: 1.0.182 (voor de PC)
Alleen zie ik nergens release notes.
Hopelijk hebben ze het joinen van games verbeterd.
Meestal kon je meer niet dan wel spelen. En als je potje dan klaar was werd je gelijk teruggegooid naar je eigen lobby en kon je daarna weer minstens 3 keer zoeken naar games voor je weer kon spelen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 21:38
amahusu schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 03:06:
hmm, had net wat vaags op Scrapyard..

ik roep een chopper gunner op, open dat laptop ding en zie vervolgens wat je hoort te zien: de view vanuit de chopper met in het beeld rode vierkantjes. Echter dat ding vloog niet richting speelveld, maar bleef een heel eind buiten het veld in de lucht hangen :?

dus 30 seconden ofzo stil in de lucht gehangen zonder dat ik ook maar een mogelijkheid had om iets te raken (ik hoverde echt een heel stuk van de rest vandaan, laag boven de grond, dus kon alleen rode hokjes zien, maar verder werd m'n view geblokkeerd gebouwen die buiten het speelveld stonden :'(
Ik heb een keer gehad dat de chopper gunner de grond in ging. :? (was in Terminal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Craztas schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:49:
[...]

Ik heb een keer gehad dat de chopper gunner de grond in ging. :? (was in Terminal)
Airwolf _/-\o_ ;) :P

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
iemand ook nieuws over de nieuwe patch 1.0.182?
Ik kan geen releasenotes vinden..
Wat is er gewijzigd?

[edit: spuit elf, had het bericht al een tijd klaarstaan om te posten....redje was me voor]

[ Voor 31% gewijzigd door Bijltje666 op 04-02-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bijltje666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:06:
iemand ook nieuws over de nieuwe patch 1.0.182?
Ik kan geen releasenotes vinden..
Wat is er gewijzigd?

[edit: spuit elf, had het bericht al een tijd klaarstaan om te posten....redje was me voor]
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1133925

Ik lees dingen over dat de max van 3 perks is hersteld / nuke cp aangepast /etc maar of het allemaal waar is.?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:24:
[...]

Aight, doe ik strax als ik thuis ben wel ff ^^
Lijkt me gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:58
Proxx schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:13:
Roodey dit was voor de pc maar dat was duidelijk geloof ik. het was de bedoeling dat je met steam naar de community page van Gathering of Tweakers ging waar dit event gepland stond. daar in de chat hebben mensen Teamspeak server ip gekregen en konden ze elkaar joinen. althans dat was de bedoeling.

ik geloof dat er rond de 18 mensen aanwezig waren. wat ik toch wel een flinke opkomst vond!
Ik speel zelf ook op de pc.
Ik heb geen TS, maar misschien kan ik in vervolg alsnog joinen.
Leek me wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:24:
[...]

Dit lijkt mij ook wel leuk:) Ik heb een account aangemaakt op die website maar vind nergens waar ik mij moet aanmelden voor de GoT clan?

Bovenaan de pagina staat: 'GOT-PS3 is accepting new members. If you would like to join, please use the form below to request an invitation from the clan creator.' maar ik zie nergens een form 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:15:
[...]

Dit lijkt mij ook wel leuk:) Ik heb een account aangemaakt op die website maar vind nergens waar ik mij moet aanmelden voor de GoT clan?

Bovenaan de pagina staat: 'GOT-PS3 is accepting new members. If you would like to join, please use the form below to request an invitation from the clan creator.' maar ik zie nergens een form 8)7
anders moet je het even vragen aan Vads1972
die is ook te vinden op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:26:
[...]

anders moet je het even vragen aan Vads1972
die is ook te vinden op GoT
Ik zal even een PM sturen. Ik had dat al via die website geprobeerd maar dan moesten we eerst vrienden worden

Edit: Weet iemand toevallig de precieze username van vads? Vads1972 is geen geldige username |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:29:
[...]

Ik zal even een PM sturen. Ik had dat al via die website geprobeerd maar dan moesten we eerst vrienden worden

Edit: Weet iemand toevallig de precieze username van vads? Vads1972 is geen geldige username |:(
Ik zie dat het op tweakers alleen Vads is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik kan sinds vandaag geen party's meer joinen.
Andere mensen kunnen ook mij niet meer joinen.
Ik kreeg vanmorgen wel een nieuwe update van MW2 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
volgende week weer een PC tweakers event ?

ik heb hem al gepost op steam we zien wel waar het schip strand. volgende week heb ik het op dinsdag gezet ander kan ik niet :P haha

iedereen heeft hier altijd een geweldige score en 30 nukes. nu wil ik wel eens weten wie de echte muscles / tactics en skills beheerst :P

zijn er tweakers die zin hebben in een soort competitie of iets dergelijks. FFA of DOMINATION of S&D of iets anders te houden gewoon voor de lol natuurlijk

in dit geval voor XBOX PS3 en PC ?

ik zou niet weten hoe dit te regelen valt. maar er moet ook animo voor zijn dus vandaag de vraag :P

[ Voor 76% gewijzigd door Proxx op 04-02-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Ik heb even rondgezocht met google maar het niet kunnen vinden. Hoe komen sommige clan-members altijd bij elkaar in hetzelfde team bij TDM is dat geluk of moet je dan op een bepaalde manier inloggen? Ik wilde namelijk samen met wat maten hetzelfde voor elkaar krijgen, geen clan maar gewoon gezellig samen spelen. Oow ja host kan ik nooit zijn ik zit thuis achter een ISA en heb dus NAT altijd dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Laatst online: 21:49
Wat word ik schijtziek van die care package glitchers |:(

Net 3 potjes gespeeld op de 360, alle 3 verloren doordat de tegenstanders massaal aan het glitchen waren. En het leuke is dat het gebeurde in 3 verschillende lobby's. Ik ben net aan prestige 2 begonnen dus had nog geen stinger bij me, nou daar ga je dan heel de tijd.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
mr_willes schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:38:
Ik heb even rondgezocht met google maar het niet kunnen vinden. Hoe komen sommige clan-members altijd bij elkaar in hetzelfde team bij TDM is dat geluk of moet je dan op een bepaalde manier inloggen? Ik wilde namelijk samen met wat maten hetzelfde voor elkaar krijgen, geen clan maar gewoon gezellig samen spelen. Oow ja host kan ik nooit zijn ik zit thuis achter een ISA en heb dus NAT altijd dicht.
je moet elkaar toevoegen op steam (mits het pc is) en dan gewoon rechtermuis op je maat en dan meespelen klikken.

hoe het op ps3 of xbox werkt weet ik niet maar denk dat je daar ook wel een vrienden lijst hebt.

let wel op je moet al bij elkaar zitten voor dat je maat (party leader) TDM of iets dergelijk als spel kiest. anders kun je ook bij de tegenstanders komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

voor de mensen die snel willen levelen: ga demolition spelen!!

gemiddeld pak je daar per potje zo'n 6000 punten (op een goede dag pak ik 10k+ per potje), dus dat schiet wel op als je het vergelijkt met TDM, waar je zo rond de 3000 punten gemiddeld zit. Ik wilde eerst eigenlijk geen prestige doen, maar als ik stug demolition blijf doorspelen zit ik zo weer dik in de 40.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:58

Soggney

Zeekomkommer

amahusu schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:41:

gemiddeld pak je daar per potje zo'n 6000 punten (op een goede dag pak ik 10k+ per potje), dus dat schiet wel op als je het vergelijkt met TDM, waar je zo rond de 3000 punten gemiddeld zit. Ik wilde eerst eigenlijk geen prestige doen, maar als ik stug demolition blijf doorspelen zit ik zo weer dik in de 40.
Matchbonussen is gebaseerd op lvl, op lvl 1 ga je daar echt geen 6000 punten voor krijgen

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

Soggney schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:00:
[...]

Matchbonussen is gebaseerd op lvl, op lvl 1 ga je daar echt geen 6000 punten voor krijgen
hmm ok, wist ik niet. Heb je hier ook een bron van? Lijkt me wel interessant om eens te kijken hoe je nou het snelst kan levelen.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Proxx schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:41:

zijn er tweakers die zin hebben in een soort competitie of iets dergelijks. FFA of DOMINATION of S&D of iets anders te houden gewoon voor de lol natuurlijk

in dit geval voor XBOX PS3 en PC ?

ik zou niet weten hoe dit te regelen valt. maar er moet ook animo voor zijn dus vandaag de vraag :P
Animo: check!
Apparaat: PS3
Tijd: plausible, maar in het weekend altijd wel te regelen, of in de 1 week vakantie vanaf de 15e.

Met het battlefield:heroes-topic hadden we vaak op zondag een match, gewoon iemand die een tabel postte met een tijd, en dan kon je de tabel kopieren om jezelf toe te voegen, en zo heb je altijd de laatste versie van mensen die mee kunnen doen.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:41:

Dan moet je wel teams/spelers hebben die weten waar ze mee bezig zijn. Want anders is binnen no-time (letterlijk) de ronde voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
JaWSnl schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:55:
[...]

Animo: check!
Apparaat: PS3
Tijd: plausible, maar in het weekend altijd wel te regelen, of in de 1 week vakantie vanaf de 15e.

Met het battlefield:heroes-topic hadden we vaak op zondag een match, gewoon iemand die een tabel postte met een tijd, en dan kon je de tabel kopieren om jezelf toe te voegen, en zo heb je altijd de laatste versie van mensen die mee kunnen doen.
Je kan je hier aanmelden: http://www.psnfriends.com/group/gotps3/forum:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:28
mr_willes schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:38:
Gewoon als party joine?!
Kweet niet wat voor platform?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Nou heb ik me aangemeld daar, maar staat er dit:
GOT-PS3 is accepting new members. If you would like to join, please use the form below to request an invitation from the clan creator.

Maar dan staat er geen form :S als ik een message wil sturen naar de clan-creator moet ik hem eerst vragen friend te worden. Dit dan maar gedaan :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Yep

ik zie het zelfde! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 15:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ff wat dingetjes uit de 182 patch.

Wat bedoelen ze met 5 perks 3 guns 2 attachments? Was dat een bug?
En de care package nuke glitch? Konden mensen makkelijk nukes krijgen ofzo?

wtf

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
DNA_Saint schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:30:

wtf
Via een tooltje kon hiermee cheate.
Kon je bijvoorbeeld gwn main en secondary weapons, en bijvoorbeeld als special equipment nog een wapen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
DNA_Saint schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:30:

En de care package nuke glitch? Konden mensen makkelijk nukes krijgen ofzo?

wtf
er was een programma die er voor kon zorgen dat je tot 6 perks tegelijk in kon stellen ook 3 guns en pergun 2 attachments. geen bug gewoon een hack

nuke in een care package hoort niet te kunnen. was ook een hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
nuke in care package:
http://www.youtube.com/wa...k&feature=player_embedded

IW is wel zo ontzettend goed gelovig geweest bij het releasen.... er is zoveel TE makkelijk te prutsen aan configs en meuk, erg zwak, gelukkig bouwen ze geen vliegtuig besturingen :+

[ Voor 61% gewijzigd door Vandread op 04-02-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

jezus, gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt...

ongelooflijk dat het gewoon mogelijk is, door iets in de config aan te passen.
Dan heb je als developer toch niet nagedacht... :/

[ Voor 59% gewijzigd door DNA_Saint op 04-02-2010 16:04 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Thasquealer schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:08:
[...]

Gewoon als party joine?!
Kweet niet wat voor platform?
Platform is PC. Ik weet niet wat er bedoelt word met een party joinen. Ik wil gewon samen met een paar maten kunnen spelen. Nu doen we dat wel eens via een invite maar als dan de lobby geclosed word is iedereen weer weg. Zit je daarna weer met het probleem dat de lobby vol is als je weer samen wil spelen. Dus ik vroeg me af of daar betere opties voor zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
mr_willes schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:04:
[...]

Platform is PC. Ik weet niet wat er bedoelt word met een party joinen. Ik wil gewon samen met een paar maten kunnen spelen. Nu doen we dat wel eens via een invite maar als dan de lobby geclosed word is iedereen weer weg. Zit je daarna weer met het probleem dat de lobby vol is als je weer samen wil spelen. Dus ik vroeg me af of daar betere opties voor zijn...
neej helaas niet, maare dan zou ik toch eens gaan kijken of je nat open kan krijgen, want normaliter blijf je wel gewoon in party zitten als je uit de lobby wordt gegooit.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
[...]

Welkom bij IWnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Gisteren was trouwens best wel lachen met [GoT] :)

Ben Ham[Burger] btw :D

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand mij ooit tegen is gekome?
ben |CBU|Squealer.

Btw, laatste patchnotes iemand al tegengekomen?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:22
Ik heb vandaag de game aangeschaft aangezien ik een nieuwe pc heb. Valt me op, zelfs als level1 had ik geen moeite mensen te killen. Heb rustig 15 kills per potje. Ga alleen nog al veel dood.
Heb nu 2 uurtjes gespeeld(tijd gaat snel) toch al level 7. Vind het een leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

1 man start een party en invite vervolgens zijn vrienden. Zodra iedereen bij de party-starter zit kan deze een game gaan zoeken. Tenminste, zo doen wij het iedere avond en t/m 4 man in een party gaat dat eigenlijk altijd goed, 5 of 6 man is soms wat lastiger maar na 2 of 3 pogingen lukt dat eigenlijk ook wel.

Wel moet de party-starter goed opletten of iedereen mee verhuist naar de game, zoniet ff lobby leaven en iedereen weer inviten (indien nodig).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is Protoz eigenlijk? Hij was irritant met zijn G18 akimbo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:33:
Wie is Protoz eigenlijk? Hij was irritant met zijn G18 akimbo :+
Ow die cheater :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag hem niet van me moeder kopen vet stom maarja... volgende keer beter nu op zoek naar een ander leuk spel anders moet ik maar weer beginnen met wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:23

ErA

Nou als ik kinderen had zou ik smeken dat ze MW2 spelen als de andere keus World Of Warcraft is.

Wow is een oncontroleerbaar kwaadaardig virus, MW2 in vergelijking daarmee is slechts een stevige griep :P

(kijkend naar verslaafbaarheid en tijd die er in gaat zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
MW2 kan je als werkend persoon anders ook gemiddeld 4-5 uur spelen....
Ook ken ik iemand die ik gemiddeld meer dan een volle werkweek zag spelen, 7 uur gemiddeld per dag (100 uur in 2 weken :P)

Wanneer nfhaas tevens niet zo oud is lijkt MW2 me ook niet echt geschikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:38

superwashandje

grofheid alom

die cheater die mij elke keer wist te vinden en van de ene kant van de afghan map naar de andere kant kon snipen mijn zijn g18 akimbo. :( ik weet dat ik slecht ben maar hij was erg irritant
volgende keer word het dus kicken door de host.

edit: era, hoe is het met je oom?

[ Voor 9% gewijzigd door superwashandje op 04-02-2010 17:05 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ja was gezellig gister, alleen die protoz was inderdaad jammer met z'n 10 prestige en z'n irritante akimbo! OP Afghan was hij inderdaad aan het sniperen ermee.... zonde.

Aygo [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Damn, na heel veel Hardcode HQ Pro spelen nu toch weer een middagje Mosh Pit gespeeld, gaat wel erg lekker nu en ik zie dat ik in niet-hardcore matches ineens een stuk beter ben geworden, op HC zelf blijft het taai.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Laatst online: 21:49
Nog maar een kans gegeven na de vele care package glitchers vanmiddag en in het eerstje potje weer precies hetzelfde verhaal. Potje daarna had iedereen 1 streepje en de host 4 natuurlijk en dit bleef heel de partij zo |:( |:( |:(

De matches daarna zat het helemaal vol met knifers die natuurlijk door alles heenlopen. Controller in de hoek gegooid en 360 uitgezet.

En toch weet ik van mezelf dat ik het spel weer over een paar uur opstart.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
addict :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buh ik had vanmiddag een paar keer weer dat ik dwars door iemand heen knifede - met commando van dichtbij nog wel. Daarnaast overdreven veel shotgun mensen tegengekomen maargoed, volgende keer beter.

Overigens ook 2x gehad dat het allemaal zo hectisch was dat ik op een gegeven moment 2 care packages had, vlak achter elkaar gegooid dus zal men ook wel denken dat ik aan het glitchen ben geweest ofzo hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik ben de laatste tijd echt verliefd op de SPAS shotgun... echt heerlijk. Gewoon lekker rondrennen, hoekjes om ADS-en, veel kills haal ik er mee, terwijl ik in mn eerste prestige er niks aan vond :P vreemd. Ook een paar mooie (lees: lucky) kills. Bijvoorbeeld een supersnelle reactie die mn leven redde, ik schoot een vijand dood, zie een paar kogels langs vliegen vanaf achter me, draai me supersnel om en in die draai (zonder te stoppen) op geluk afdrukken en bam headshot :D echt een pro-kill, terwijl ik aardig noob ben.

Maar het is, vind ik, iig geen overpowered wapen: als je een hoek om komt en de vijand is ver weg, dan kun je balen wat je wilt: sterven zul je, want switchen heeft geen zin meer. Neem dan ook niet aan dat sommige mensen de SPAS overpowered zullen vinden, ook gezien de reload-tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Nieuwe Glitch ondekt, als je One Man Army Glitch/Bug doet in combinatie met Care Package Glitch en je gooit je Care Package op de grond en je wisselt daarna snel via One Man Army krijg je nieuwe Care Package. Als je die vervolgens ook Glitched, en daarna je éérste opraapt kun je er dus ééntje extra op na houden...en krijg je twéé keer zo snel Care Packages :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh nog even en ze slopen die hele care package er uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ben 12 heb al vet veel games gespeeld medal of honer (toen ik 9 was) fear... brother in arms hells high way maar heb ruzie gehad en mag ze nouw niet meer spelen dus vet stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Nadat ik in November 09 mijn PS3 had gekocht heb ik MW erbij gehaald. na deze dus een aantal maanden flink te hebben gespeeld heb ik vandaag MW2 gekocht. was toch wel benieuwd naar het verschil en ook gewoon nice om een nieuwe game te hebben. MW was ik behoorlijk goed in geworden, in free for all word ik meestal 1e, maar bijna altijd wel top 3 standaard. Dus sinds een paar uur MW2 gespeeld en het is wel even wennen. Komt ook omdat ik de levels etc helemaal niet ken en het toch ff net wat anders is allemaal. Ik vind de game niet veel mooier dan MW maar ik moet het spel absoluut nog meer gaan spelen. gelukkig dat ik na een uurtje spelen alweer een keer 2e was geworden... je pakt het spel snel op.

Dus ik ben benieuwd of het echt veel beter is dan MW, op het eerste gezicht lijkt dit niet echt zo namelijk. Ik vind dat er ook wel heel veel (te veel) extra opties bijzitten voor perks en naam verander keuze etc. maar that's just me. Al met al zal het spel vast wel gaan bevallen, ook al ben ik meer fan van de levels die MW had.

Toch blijft de COD reeks geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 13:37
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:41:
maar ben 12 heb al vet veel games gespeeld medal of honer (toen ik 9 was) fear... brother in arms hells high way maar heb ruzie gehad en mag ze nouw niet meer spelen dus vet stom
Kom op, je bent nog veel te jong voor zulke spellen, snap ook niet dat ze je toen je 9 was die spellen al lieten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:10

RMX

EdwardvGelder schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:48:
[...]

Kom op, je bent nog veel te jong voor zulke spellen, snap ook niet dat ze je toen je 9 was die spellen al lieten spelen.
Ouwe stempel zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

wablief ?

De content is in die spellen simpelweg ongeschikt voor 12 jarigen en al helemaal voor kinderen van 9.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ScrooLoose schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:59:
[...]
wablief ?

De content is in die spellen simpelweg ongeschikt voor 12 jarigen en al helemaal voor kinderen van 9.
te hard rijden mag ook niet. doet ook iedereen

#care
toen ik zo jong was of mischien nog wel jonger speelde ik wolfenstein 3d en dukenukem 2d/3d

@bassie buitenspelen idd

[ Voor 18% gewijzigd door Proxx op 04-02-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
EdwardvGelder schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:48:
[...]

Zit zeker wat in ja, op die leeftijd moet je lekker met je vriendjes buiten spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Proxx schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:05:
[...]

te hard rijden mag ook niet. doet ook iedereen
Die vergelijking slaat als een tang op het spreekwoordelijke varken.
Te hard rijden is bij de wet verboden, dat andere niet.

Die leeftijds grensen op spellen zijn er niet voor niks, niet om kinderen te pesten.
Je maakt mij niet wijs dat als jij kinderen van die leeftijd had je het geen probleem vind om ze spellen te laten spelen zoals CoD en soortegelijke spellen.
BorisG schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:17:
[...]

Volgens mij bepalen zijn ouders dat.
Als ouders kinderen van die leeftijd zulke spellen laten spelen ben je verkeerd bezig imo.

[ Voor 19% gewijzigd door ScrooLoose op 04-02-2010 19:19 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
  • Laatst online: 24-09 22:10
ScrooLoose schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:59:
[...]
wablief ?

Volgens mij bepalen zijn ouders dat.
gaat wel offtopic dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
hebben er mensen interesse in een Tweakers competitie ?
FFA - TDM - Sabotage - domination of wat dan ook ?
kijk hier!

ik wil weten of er animo voor is. mij lijkt het wel een leuk idee

en met welk console? de bedoeling is natuurlijk voor elke maar ik heb alleen PC dus zoek ook nog mensen die het een beetje op gang kunnen zetten voor XBOX en PS3

[ Voor 27% gewijzigd door Proxx op 04-02-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:25:
kijk hier!

FFA.
No tubes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
volgens mij kun je dat niet vast instellen. maar over regels moet nog gepraat worden.
ik wil eerst weten of er genoeg animo voor is anders is het een beetje nutteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:22
Proxx schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:25:
kijk hier!

Af en toe een potje spelen samen lijkt me leuk maar een hele competitie hoeft van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:33:
[...]

volgens mij kun je dat niet vast instellen. maar over regels moet nog gepraat worden.
ik wil eerst weten of er genoeg animo voor is anders is het een beetje nutteloos :P
Nou ik doe sowieso mee. GoT mensen peunen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:30:
Nieuwe Glitch ondekt, als je One Man Army Glitch/Bug doet in combinatie met Care Package Glitch en je gooit je Care Package op de grond en je wisselt daarna snel via One Man Army krijg je nieuwe Care Package. Als je die vervolgens ook Glitched, en daarna je éérste opraapt kun je er dus ééntje extra op na houden...en krijg je twéé keer zo snel Care Packages :)
Doe eens niet zo sneu met je heufd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:38:
[...]

Doe eens niet zo sneu met je heufd.
Glitchers zijn imo echt zielig. Vind zelfs eigenlijk dat je dan ook geen enkel commentaar meer mag leveren op zgn n00bs/n00btubers/campers en weet ik veel wat. Dat is tenminste nog een speelstijl of methode. Glitchen is gewoon lame, als is het 'maar voor de gein' zoals wel eens wordt beweerd. punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

IWNet eruit? Kreeg ingame melding dat verbinding met steam weg was. Na opnieuw inloggen in steam krijg ik ingame melding dat er een verbinding gemaakt word met IWnet en daar blijft die op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 10:40
zelfde hier. maar me vrienden zijn wel online. gewoon wachten op de volgende patch.... het word ook steeds erger NA elke patch ipv hoe het ervoor was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:10
Ik kan iet connecten met IWnet hoe los ik dit op? ik merk dat er meer mensen dit probleem hebben :S
echt altijd wat met deze game. De game donder ik er nu af.

[ Voor 52% gewijzigd door goosche op 04-02-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:34
goosche schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:42:
Ik kan iet connecten met IWnet hoe los ik dit op? ik merk dat er meer mensen dit probleem hebben :S
echt altijd wat met deze game. De game donder ik er nu af.
Dat los je op met wachten helaas. Of je kan natuurlijk even een dedicated server starten dan ben je niet meer afhankelijk van IWnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het is weer zo laat....IW.NET ligt eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
spel is eraf ben het zat al dat gezeik. deze game is gewoon nog niet af en die patch is bullshit al die fouten daar hadden ze allng moeten achter komen toen ze de game maakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2024
En ook hier hetzelfde probleem |:( .
Van mn hele clan(17 man) heb alleen ik en 1 iemand anders hetzelfde probleem 8)7 .
Valt me echt heel zwaar tegen van IWnet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Bij mij doet IW.Net het gewoon. Ook al ga ik uit game sluit ik steam af en weer terug hij doet het gewoon.

Trouwens ook gister me ultimate sacrifice challenge gehaald :D we stonden 190-160 achter op skidrow en toen had ik een nuke :D

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik wil best op de xbox 360 een paar potjes met mede GoTters spelen, niet als competities maar gewoon for fun... (inderdaad, ik ben niet goed genoeg voor compo's.. :<)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
uit het raam ermee:P ligt nu op straat:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Noo ook hier doet ie het weer niet, ik dacht "nog even een uurtje pielen" maar nee hoor...

Hebben jullie trouwens ook dat 90% van de tijd jullie NAT type open is. (Alle poorten staan idd netjes open) maar dan af en toe een paar uur ineens NAT type strict? Zo vreemd.

Edit: even steam opnieuw gestart en nu is er een steam client update.. hmm. Over 10min nog maar even MW2 proberen.

[ Voor 17% gewijzigd door roy-t op 04-02-2010 21:03 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Laatst online: 21:29

Wvr

hier doet die het niet ....zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
IW ligt er idd uit en is niet bereikbaar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
  • Laatst online: 02-11-2023
ja weet iemand hier meer details van?
Ik kan er idd ook niet op... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Tja tja tja........dan maar BF:BC2 spelen :)

Staat COD:MW2 trouwens al genomineerd als 'spel met meeste cheaters aller tijden'? Ben naar dat laatste wel benieuwd :)

[ Voor 58% gewijzigd door OCTheEagle op 04-02-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
geen idee, heb er al wel een paar keer last van gehad.
PC versie uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Laatst online: 22:03
hier duurt het ook moeilijk lang voordat ie connect(als ie al connect)..
balen, had wel zin in een potje na een lange dag werk

[ Voor 8% gewijzigd door maikel_rox op 04-02-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 15:10
Argh connection to IWnet.... ik begin me opzich wel te ergeren aan deze grapjes |:( . Toen ik net aan het gamen was, was de host de enige goede connectie, de rest had allemaal 1 balkje. Ook hier werd niets aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt weer!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
Bij mij ook:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Bij mij niet, ik was gewoon bezig terwijl een vriend niet kon inloggen, ik even uitloggen en proberen, kom ik er niet meer in. Leuk is dat. Nog maar weer een paar keer proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 23:23
Mooi zooitje ja, koop je ook een originele game :'( Veel lag, dan weer zomaar uit een game gegooid worden. Er is tot nu toe nog weinig verbetering.

:O

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps3 versie had ook veel last van lag vandaag ,

morgen maar weer eens verder, nu prestige 1 level 17 ,

toch wel weer een domper als je alle wapens kwijt bent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:08
Had vandaag weer een nieuwe noob: Iemand maakte een teamgenoot uit voor Shieldn00b xD. Hoe verzinnen ze het soms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die niet kunnen connecten; dat gaat niet werken tot ze het hebben gefixt. Alle mensen die online waren toen het nog werkte en niet MW2 hebben afgesloten; voor hen werkt het nog wel. Dus als je nog wilt spelen, gewoon niet quitten, maar gewoon je scherm uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
MIjn duimen draaien, en draaien en draaien. 8)
En nu maar hopen dat het helpt en er morgen een upgrade is voor de X360. _/-\o_
Ik ben ze zóóó zat, die pipo's met hun care package glitch.
Ben 2de prestige level 30, dus geen stinger, en dan word je knallend gek van al dat luchtgeweld.
En dat stemmetje iedere keer dat er weer wat wordt gedropt.
Op een gegeven moment ben ik maar in de marathon-lightweight mode gegaan, om te proberen die kisten te nakken.
Zonder verder te willen zeuren, dat is er al genoeg nl, duim ik nog even door. :*)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.