Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:41
Proxx schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:04:
[...]

lokaal en op steam. maar als je lokaal lang genoeg volhoud zal steam je rank wel syncen :) beetje lame dat dit zo makkelijk gaat. en dat terwijl het bij blizzard(wow) en andere games wel gewoon lukt :o oke Wow heeft dedi's in eigen hand dus tja
Tja kromme vergelijking.
Bij blizz staan de gegevens van je char op de server (server-side)
Kan je nie vergelijke met een sync systeem ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Gekheid schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:56:
[...]

ik dacht dat je "profiel" op een server staat ergens van steam of IW dan kun je toch niet zomaar even je rank hacken?

of zit het gewoon ergens lokaal op je pc?
Het is echt zo simpel, er zijn verschillende tooltjes, je start het tooltje en dan het spel op, doe alt tab en klik gewenste prestige lvl en lvl aan en klaar. Dan even ergens ingame gaan en een match spelen en je nieuwe rank is gesaved. Maar ik moet eerlijk zeggen dat de lvl 10 skull coin eigenlijk lelijk is in vergelijking met verschillende andere prestige emblems.

Trouwens ik zag gister ook iemand die had als emblem bij zn title, je weet wel waar je die reward plaatjes kan kiezen, had ie dus zo'n lvl 10 skull coin rotating animatie, ook best gedetaileerd. Hoe krijg je zulke emblems? gewoon een bepaalde prestige maxen ofzo? (dus alle challenges halen) Zulke animated emblems zag ik ook al een paar keer van een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@fourzerotwo: Ugh. This care package exploit is becoming the bane of my existence, but not for long. @infinityward is working on a permanent fix for it.
10:11 PM February 1 from fourzerotwo
Dat was dus eergister. Ze zijn er nog mee bezig. Daarna gaan ze het testen. Daarna gaat het naar Sony/Microsoft om te testen.

Dat duurt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:36
Kreeg net een melding dat er een nieuwe playlist was. Hij zou worden gedownload maar heb niets gemerkt. Nog geen verschil gemerkt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:23
waar kan ik mijn offline stats backuppen?
ik vind de map steam wel, maar geen players map ofzo.
ben lvl 70 (geen prestige) en wil niet alles kwijt raken door een of andere gehackte server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren met de SCAR-H + ACOG sight + Silencer gespeeld voor de challanges en unlocks. Ik verbaas me er eigenlijk over hoe goed je blijft desondanks dat ACOG niet op een SCAR-H thuis hoort en de silencer de schade vermindert. Maar 20 kills is 1 a 2 potjes en je hebt so de Heartbeat Sensor + Thermal geunlockt.

Gister ook de Game Winning Kill gehaald met een Noob-tube. 3+ kill. Tegenstanders meteen boos over de noob-tube natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik word echt bijna nooit door een tube geraakt. Misschien is het omdat ik alleen HC speel, en je in HC nooit blind met tubes kan schieten, je kan immers een teammate raken.

Wat dat betreft is het ook het grootste voordeel van HC: Spelers moeten opletten wat ze doen. Blind een airstrike? Blind knallen met een AC-130? Predator Missile? Het is gewoon een no-go

Persoonlijk heeft mij dat een veel betere ervaring dan blind een beetje schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Ik begin onderhand wel btje hekel an ricochet te krijge xD
Super irri wanneer een teamm8 denkt dat hij perse voor je mot gaan staan als je in gevecht ben met een enemy.

Lkkr hoa, dan oowk nog 15 sec xtra w88 :S

Zow ff wat frustratie kwijt :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

PWM schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:55:
Ik word echt bijna nooit door een tube geraakt. Misschien is het omdat ik alleen HC speel, en je in HC nooit blind met tubes kan schieten, je kan immers een teammate raken.

Wat dat betreft is het ook het grootste voordeel van HC: Spelers moeten opletten wat ze doen. Blind een airstrike? Blind knallen met een AC-130? Predator Missile? Het is gewoon een no-go

Persoonlijk heeft mij dat een veel betere ervaring dan blind een beetje schieten.
same here, gewoon lekker HC spelen, dan ben je meteen van het grootste deel van de ergernissen af. Ik hoop trouwens dat ze ook een HC versie van demolition gaan maken, heerlijke gamemode!

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:36
Het is inderdaad jammer dat er zo weinig hardcore modes zijn. En inderdaad de ergenissen in softcore, knifers tubers, amper last van in hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek nog iemand om co-ops mee te spelen... interesse? Laat me even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
haha, menen jullie dit echt? hQ pro is echt de tuberigste modus die er is. 5 hele mappen in de rotatie.
Speel je wel een Terminal, Highrise, Invasion met hQ?
En het tube wordt steeds erger, een goede bekende van mij zegt altijd: " Cod is gemaakt voor noobs, als je dood gaat krijg je zelfs hulp ( deathstreaks etc. ) het schieten is sprayen met cod.
laten we snel hopen dat BF BC 2 beter wordt... cod is de timesplitters van deze tijd.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Bulls schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:14:
[...]
Trouwens ik zag gister ook iemand die had als emblem bij zn title, je weet wel waar je die reward plaatjes kan kiezen, had ie dus zo'n lvl 10 skull coin rotating animatie, ook best gedetaileerd. Hoe krijg je zulke emblems? gewoon een bepaalde prestige maxen ofzo? (dus alle challenges halen) Zulke animated emblems zag ik ook al een paar keer van een andere.
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/callofduty/images/b/bd/Prestige10Anim.gif

Deze afbeelding bedoel je waarschijnljik.

Zie deze pagina voor uitleg over hoe alles te halen.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns

Overigens staat bij die skull nog unconfirmed.

Deze Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/callofduty/images/5/53/Prestige-10.jpg is in ieder geval level 2 van prestige 10 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Punkbuster schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:09:
haha, menen jullie dit echt? hQ pro is echt de tuberigste modus die er is. 5 hele mappen in de rotatie.
Speel je wel een Terminal, Highrise, Invasion met hQ?
En het tube wordt steeds erger, een goede bekende van mij zegt altijd: " Cod is gemaakt voor noobs, als je dood gaat krijg je zelfs hulp ( deathstreaks etc. ) het schieten is sprayen met cod.
laten we snel hopen dat BF BC 2 beter wordt... cod is de timesplitters van deze tijd.
we hebben het over HC niet HQ ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Fist schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:05:
Het is inderdaad jammer dat er zo weinig hardcore modes zijn. En inderdaad de ergenissen in softcore, knifers tubers, amper last van in hardcore.
Softcore zie ik dan ook meer als een UT-achtige shooter dan 'modern warfare'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
jaa, zag ik ook. Maar geef toe cod is gemaakt voor de mainstream gamer, wanneer komt er weer een goede shooter die gewoon hardcore is.
Ik speel altijd met 3 andere gasten in een party. joinen we een game. Standaard heeft 1 van ons een Nuke"?
slaat toch nergens op. Killstreaks van rond de 40?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Het is alleen jammer dat je geen hardcore domination hebt.
Domination vind ik toch wel de leukste modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffrt. Die Battlefield mag wel snel uitkomen - scheelt een hoop gezeur in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Redje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:17:
Het is alleen jammer dat je geen hardcore domination hebt.
Domination vind ik toch wel de leukste modus.
Klopt, sowiezo, er moeten meer Hardcore modes komen..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:17:
Pffrt. Die Battlefield mag wel snel uitkomen - scheelt een hoop gezeur in dit topic.
Die koop ik ook, maar die kun je echt niet vergelijken met MW2.
(doe je ook niet ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 03-02-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
prutser387 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:12:
[...]

[afbeelding]

Deze afbeelding bedoel je waarschijnljik.

Zie deze pagina voor uitleg over hoe alles te halen.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns

Overigens staat bij die skull nog unconfirmed.

Deze [afbeelding] is in ieder geval level 2 van prestige 10 halen.
Ik dacht dat je voor die ronddraaiende alle prestige challenges moest completen op prestige 10 :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:16

Sargan

Filmfreak...

hmmmm, iedere keer als het potje afgelopen is wordt ik de lobby uitgegooid en moet ik weer opnieuw een game kiezen, meer mensen hier last van vandaag?

-edit-
Ik krijg net wel de melding dat er een nieuwe playlist is die hij download, misschien heeft het daar mee te maken?

[ Voor 29% gewijzigd door Sargan op 03-02-2010 13:36 ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:39

SaN

Hier ook. Na het downloaden van de playlist...

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 03-02-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Je bent niet de enige, iedereen heeft het.
Volgens mij is die update van die playlist niet zo'n succes haha

Hopen dat er snel een oplossing gevonden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
PC

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Vraagje over de perk Ninja Pro:

Als je door de bosjes loopt of ergens afspringt maak je dan geluid?
Ik weet dat je dan zo goed als niet te horen bent, maar deze dingen vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Morax schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:27:
[...]
Ik dacht dat je voor die ronddraaiende alle prestige challenges moest completen op prestige 10 :)
Ja, klopt. Of wel totaal geen sociaal leven hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Roodey schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:58:
Vraagje over de perk Ninja Pro:

Als je door de bosjes loopt of ergens afspringt maak je dan geluid?
Ik weet dat je dan zo goed als niet te horen bent, maar deze dingen vraag ik me af.
Alleen je voetstappen maken geen geluid meer, maar verder al het geritsel en beentje gekrak is nog wel te horen.

eigenlijk om eerlijk te wezen vind ik dat de perks een beetje het spel verpesten. De meesten zijn allemaal zo onwerkelijk en onrealistisch. Vooral dus de ninja pro, ik vind het heerlijk om die te gebruiken, maar dat haalt de hele essentie van het spel weg dat je voorzichtig moet zijn met geluiden. Dat maakt het juist spannend.
Nu heb je veel rond renners. En als ze wel geluid maken zijn ze in het nadeel van de sluipers.

Ik had liever gezien dat er helemaal geen perks waren.

En attachements zoals de HB sensor, als je bijvoorbeeld naar Tom Clancy's Ravenshield kijkt, daar had je een HB sensor als equipment, en je kon ook een "HB sensor Jammer" daarvoor in de plaats nemen en niet allebij. Je had ook Teargass Grenades en Gassmasks, die kon je wel beiden hebben omdat het een equipment slot innam en een grenade slot. Om maar een paar voorbeelden te noemen. Dit is veel geballanceerder en realistischer.

[ Voor 52% gewijzigd door Bulls op 03-02-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
  • Laatst online: 12-09 23:03
Al dat gezeur over dat het niet realistisch is, het is een spel om de speler te vermaken. Als het niet bevalt ga je toch wat anders doen?
just my 2 cents :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Bulls schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:01:
[...]

Alleen je voetstappen maken geen geluid meer, maar verder al het geritsel en beentje gekrak is nog wel te horen.

eigenlijk om eerlijk te wezen vind ik dat de perks een beetje het spel verpesten. De meesten zijn allemaal zo onwerkelijk en onrealistisch. Vooral dus de ninja pro, ik vind het heerlijk om die te gebruiken, maar dat haalt de hele essentie van het spel weg dat je voorzichtig moet zijn met geluiden. Dat maakt het juist spannend.
Nu heb je veel rond renners. En als ze wel geluid maken zijn ze in het nadeel van de sluipers.

Ik had liever gezien dat er helemaal geen perks waren.

En attachements zoals de HB sensor, als je bijvoorbeeld naar Tom Clancy's Ravenshield kijkt, daar had je een HB sensor als equipment, en je kon ook een "HB sensor Jammer" daarvoor in de plaats nemen en niet allebij. Je had ook Teargass Grenades en Gassmasks, die kon je wel beiden hebben omdat het een equipment slot innam en een grenade slot. Om maar een paar voorbeelden te noemen. Dit is veel geballanceerder en realistischer.
Een no perk mode zou wel relaxed zijn. Hardcore TDM no perk :+

Maar MW2 is sowieso een noob friendly game. Skill is geen vereiste om kills te maken.
Schiet je iemand neer, staat hij weer voor je met painkiller, no way dat je dat dan wint. (Of je moet toevallig een headshot maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
BorisG schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:20:
Al dat gezeur over dat het niet realistisch is, het is een spel om de speler te vermaken. Als het niet bevalt ga je toch wat anders doen?
just my 2 cents :/
Ik denk dat het voor elke partij meer vermaak opleverd als iedereen gelijk is qua perks, oftewel geen perks.
Geen coldblood, geen unlimited sprint, wel voetstappen om maar een paar te noemen. Dan moet je voorzichtig zijn om door de level te bewegen. En trouwens die killstreak rewards vind ik ook eigenlijk afdoen.

Als ik terug denk aan COD 2 dan was het veel puurder dan al die extra onzin.

[ Voor 68% gewijzigd door Bulls op 03-02-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Redje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:21:
[...]

Een no perk mode zou wel relaxed zijn. Hardcore TDM no perk :+

Maar MW2 is sowieso een noob friendly game. Skill is geen vereiste om kills te maken.
Schiet je iemand neer, staat hij weer voor je met painkiller, no way dat je dat dan wint. (Of je moet toevallig een headshot maken).
Ik durf ook wel te wedden als er dedicated servers waren, dat er genoeg zonder perks en killstreak servers waren. Gewoon diehard skill. Maarja dan kun je de HB sensor nog niet blocken, en loopt iedereen daarmee rond :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ja, en ik wil graag een mode waarbij er geen wapens, perks, killstreaks etc zijn en mekaar gewoon dood kan klagen over het spel omdat er bepaalde dingen wel/niet zijn! :r

(of is dat dit topic? >:) )

[ Voor 14% gewijzigd door DeBaroN op 03-02-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:58
En ik wil in een tank rond rijden en iedereen plat rijden. Tja sommige dingen gebeuren helaas niet.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
baronruud schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:29:
Ja, en ik wil graag een mode waarbij er geen wapens, perks, killstreaks etc zijn en mekaar gewoon dood kan klagen over het spel omdat er bepaalde dingen wel/niet zijn! :r

(of is dat dit topic? >:) )
Sorry, natuurlijk is MW2 in jouw ogen het perfecte spel.
Super gebalanceerd, nooit disconnects, geen lag etc.

Daar is dit topic dan ook voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Iedereen te zeuren...helemaal mee eens. Iedereen heeft een eigen speelstijl, haat je de speelstijl omdat de ander beter is dan neem je die stijl maar over. Je kunt dan wel eeuwig bezig blijven, want iemand die close-combat goed is vermoord je easy met long-range en andersom. Altijd dat gezeik, het spel is prima gebalanceerd! Als je tien keer wordt vermoord door een sniper moet je maar eens gaan nadenken waarom je er met je sub machine gun op af rent? En als je elke keer wordt geknived, doe je je semtex de deur uit en plaats je een claymore. Je hebt niet voor niks vijf a tien classes...en heb ook een hekel aan teamgenoten die zich tien keer laten afschieten door een heli of harrier. Blijf dan binnen of pak een anti-airwapen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:01

ErA

Beste mede tweakers.

Omdat we allemaal gal spuwen over noobtubes en what not.

Omdat we allemaal zo fier zijn op onze KD streaks.

Dacht ik dat het wel leuk was om eens een paar potjes tweakers versus tweakers te spelen.

Mijn gedachte was om vanavond rond 19:30 dit te doen.

Format: X vs X (6vs6 als het even kan, maar 9vs9 ook prima als we de aantallen hebben)

En de rules moeten we het natuurlijk ook over hebben.

Wie wil hier aan meedoen? Wie kan mij helpen met het arrange hiervan, en wie kan ons voorzien van een TS/vent server?

Omdat het puur vriendschappelijk is zullen we na een 1e game een team evaluatie doen en mensen switchen al naar gelang skills om zo leuke teams te krijgen.

S&D/Demolition/HQPro/Domination lijken mij de leukste gametypes.

Perks vind ik persoonlijk wel ok, killstreaks zou ik achterwege laten.

Wat moeten we hebben van mensen die mee willen doen? Ingame nick? of steam namen?

Aanwezig:
ErA - superwashandje - Roodey - ? -? - ?
? - ? - ? - ? - ? - ?

Platorm is pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
Bulls schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:24:
[...]
Als ik terug denk aan COD 2 dan was het veel puurder dan al die extra onzin.
Ga dat dan spelen, ik denk dat al die verschillende perks het spel juist erg divers maakt, je kan zoveel verschillende strategieën uitproberen. De een wil sluipen en snipen de ander wil juist rushen, voor allen is er een setup te bedenken.

@ baronruud hehehe een klaaggame zou ook mooi zijn inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dan nog ik heb netzogoed betaald voor dit spel als julie en mag je best kritiek/commentaar leveren.
Ik vind het gewoon jammer dat alle games tegenwoordig vol zitten met unlocks en ranks, als dat het enige is wat het spel zogenaamd "verslavend" moet maken, Meestal als je dan je rank berreikt hebt leg je hem weg omdat je niet meer verder kan skillen. Kijk maar naar battlefield 2, iedereen heeft dezelfde wapens, er is niets meer wat het verschil maakt per volk/faction. In battlefield vietnam kon je bijvoorbeeld horen of het een USA of een NVA soldaat was als je iemand hoort schieten, en een enkele keer heeft iemand het wapen van de tegenstander opgepakt (en dus kwetsbaar voor teamkill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mw2 is lekkere actie shooter.. Voor mij was Tom clancy Rainbow six nog echt de beste wat een top spel was dat...

Lekker simpel als je in je been werd geschoten liep je ook traag en dat zag je ook werd je in je arm geraakt kon je niet meer perfect aimen... Moeilijkheidsgraad was hoog.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
Je mag ervan vinden wat je maar wil, net als ik. Ik vind het nog steeds een erg vet spel en blijf hem nog wel even spelen, als het gaat irriteren ga je toch wat anders doen. Voor mij was quake2 ctf toch het mooiste maar zoiets komt vast niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
Heeft iemand net ook die melding gehad van updating playlist ofzo? En wat houdt het in :S Ik heb het hier over de pc. Iemand in mn friendslist had de melding ook al 2 keer gehad.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Iedereen Counterstrike vergeten ofzo ...

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/mrzn9z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/n2deg5.jpg

Heb liever dat ze het menu in de xbox sneller maken, en dat game/party's gewoon werken zoals ze zouden moeten. Verder heb je nu het 'host-migration' wat vaak goed werkt ( _/-\o_ ) maar soms ook te wensen overlaat :(. Verder zijn sommige mensen host en dan laggggt heel het potje en staat de host eenzaam bovenaan!

[ Voor 51% gewijzigd door NeoMe op 03-02-2010 15:03 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Dountill schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:58:
Heeft iemand net ook die melding gehad van updating playlist ofzo? En wat houdt het in :S Ik heb het hier over de pc. Iemand in mn friendslist had de melding ook al 2 keer gehad.
Staat paar post terug verschillende mensen die dat al hebben gehad inderdaad. :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

is al vernoemd een paar pagina's terug.
Maar niet echt veel info.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
ErA van 7 tot 8 kan ik wel.
8 uur speelt Twente, dat ga ik ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:19

superwashandje

grofheid alom

@ ErA

leuk idee, ik wil wel meedoen (hoop dathet lukt) steamnaam: superwashandje

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
Vanavond Tweakers Vs Tweakers (PC) [X]vs[X] private matches.

wil je mee spelen?

kijk hier voor meer informatie

[ Voor 124% gewijzigd door Proxx op 03-02-2010 16:15 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Roodey schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:04:
ErA van 7 tot 8 kan ik wel.
8 uur speelt Twente, dat ga ik ff kijken.
Ik kijk de samenvatting wel @ 22:30
I'm in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:01

ErA

Ok, Moest mezelf even thuismaken in steamgroups etc. Graag een berichtje daar achterlaten als je geinteresseerd bent.

Ik zal verder wel kijken hoe en wat als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

@ErA

Wil best meedoen, maar moet/ ga vanavond naar het theater.
Ben dus pas laat online (zo rond 23:00) en als het mag van de vrouw :P

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het even helemaal gehad met MW2

Ik ben de klote carepack glitchers helemaal zat.
ik ben de shotgun aikimbo noobs helemaal zat
ik ben de carepackage runners helemaal zat
ik ben de campers die met een lightweight machine gun met 200 kogels in een magazijn in een hoekje zitten te wachten helemaal zat ..
Het feit dat je geen partychat mag hebben ben ik helemaal zat
Ik ben de schijtverbinding op de XBOX helemaal zat een potje word te vaak onderbroken.
Ik ben het zat dat mijn verbinding de ene keer op open staat en dan weer op strict .Zodat mijn huisgenoten niet kunnen spelen als ik speel en andersom ( verbinding )

er kan geen potje voorbij gaan voordat er geen 80 helikopters , airstrikes choppergunners boven je vliegen met die schijt cheaters .

Ik ga vanavond lekker ouderwets weer eens COD 4 spelen .. een spannend potje search and destroy zonder dat gemekker van 12 jarige door mijn headset ..elkaar helpen en meeleven om een bom te planten of te defusen op bv de map pipeline

Ik probeer MW2 wel weer een keer als IW zijn zaakjes op orde heeft .

PS .. Ik ben 4 prestige level 45 kill/death ratio 1.38 dus ik heb het zeker een kans gegeven en hoopte dat het de tijd wel minder zou worden maar helaas is het erger geworden ...

Zo het was even fijn om mijn frustratie van me af te schrijven :*) en iedereen die wel lol heeft in MW2 veel knalplezier toegewenst :) ik haak even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

De meeste zaken die je opnoemt zijn al aangepakt op de PC dmv een update.

Zo kan je niet meer snel rennen met een Care Package en de kracht van 2 shotguns (Akimbo) is ook een stuk minder.

En ja de snipers zijn gewoon campers maar ja dat doen snipers toch. En inderdaad die mannetjes die met een gun in een hoekje gaan zitten en je neerknallen als je langsloopt dat vind ik ook zielig gamen.

Als je te bang bent om te gamen ga dan weg. (Zo zie ik het) Maar goed als je weet dat iemand daar zit, dan gooi je gewoon een semtex/frag / flare /stun die kant op en dan straf je het af :D

Het mooiste is als ze bij Skidrow uit het raam schieten en jij met ninja pro ze allemaal langs achteren knived. >:)

Gisteren trouwens ook de Harrier en Chopper met 1 rocket de lucht uitgeschoten (+700 :D)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Roodey schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:37:
waar kan ik mijn offline stats backuppen?
ik vind de map steam wel, maar geen players map ofzo.
ben lvl 70 (geen prestige) en wil niet alles kwijt raken door een of andere gehackte server.
program files > steam > steam apps > common > call of duty modern warfare 2 > mapje "players" backuppen..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:18:
er kan geen potje voorbij gaan voordat er geen 80 helikopters , airstrikes choppergunners boven je vliegen met die schijt cheaters .
Op de X-DOOS cheaters? Die heb ik nog niet voorbij zien komen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer onherkenbaar gezever :/ Problemen met je connectie zou ik dan toch gaan zoeken bij je provider of je huisgenootjes (aan het downloaden anyone?), heb er zelf nagenoeg geen last van.
Carepackage marker runners; ik ben NOG NOOIT door zo'n knakker geknifed. Zonder gein, nog nooit. Campers, akimbo shotguns etc. stoor ik me niet aan, akimbo shotguns zie je toch alleen op Favela en Skidrow en dan nog kun je ze makkelijk de baas, en campers overleven toch nooit lang op 1 plek.

Enige waar ik me in kan vinden is die carepackage/emergency airdrop glitch, die steekt wel af en toe de kop op en verkloot het voor iedereen. Dat zijn overigens ook zo'n beetje de enige potjes dat ik me stoor aan al die air support.

edit: moet er wel bij vermelden dat ik voor het eerst in tijden Ground War heb zitten rommelen vandaag, en daar kwam ik aanzienlijk meer narigheid tegen dan TDM.
Beetje jammer vind ik het ook dat het TDM afgewisseld met Domination is, Domination is niet mijn ding.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:30:
[...]

Op de X-DOOS cheaters? Die heb ik nog niet voorbij zien komen...
carepackage halen ..
slecteren .. naar een muurtje , raampje auto gaan waar je overheen kan klimmen
druk A en klik 2 x naar rechts op de D pad . je ziet dan je carepackagemarker weer in beeld en hopla
het spel is verziekt .. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:31:
Nog meer onherkenbaar gezever :/ Problemen met je connectie zou ik dan toch gaan zoeken bij je provider of je huisgenootjes (aan het downloaden anyone?), heb er zelf nagenoeg geen last van.
Carepackage marker runners; ik ben NOG NOOIT door zo'n knakker geknifed. Zonder gein, nog nooit. Campers, akimbo shotguns etc. stoor ik me niet aan, akimbo shotguns zie je toch alleen op Favela en Skidrow en dan nog kun je ze makkelijk de baas, en campers overleven toch nooit lang op 1 plek.

Enige waar ik me in kan vinden is die carepackage/emergency airdrop glitch, die steekt wel af en toe de kop op en verkloot het voor iedereen. Dat zijn overigens ook zo'n beetje de enige potjes dat ik me stoor aan al die air support.

edit: moet er wel bij vermelden dat ik voor het eerst in tijden Ground War heb zitten rommelen vandaag, en daar kwam ik aanzienlijk meer narigheid tegen dan TDM.
Beetje jammer vind ik het ook dat het TDM afgewisseld met Domination is, Domination is niet mijn ding.
we hebben het al op open geprobeerd te zetten maar dan bevriest het beeld van allebei de xboxen
het heeft iets te maken met het ip adres .. het is ook alleen bij MW2
wie het eerst zijn xbox aanzet krijgt moderate en een goeie verbinding en degene die later zijn xbox aanzet staat op strict en heeft maar 1 rood streepje verbinding .

Ik probeer MW2 ook niet af te kraken maar het zijn van die kleine irritaties waardoor je soms het spelplezier helemaal kwijt bent .. thats all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:58:
[...]
carepackage halen ..
slecteren .. naar een muurtje , raampje auto gaan waar je overheen kan klimmen
druk A en klik 2 x naar rechts op de D pad . je ziet dan je carepackagemarker weer in beeld en hopla
het spel is verziekt .. ;(
Care Package is nog niet zo erg, er lagen nogal wat meer dozen op Wasteland in de hoek uit verschillende Emergency Carepackage's. Kerel had van te voren ook nog paar sentry's geplaatst op Domination, dus 200 punten duurt lang :) Lagen totaal iets van tien doosjes, heel het team rapen en er waren teveel airunits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het een geweldig spel, juist omdat je perks kan aanpassen en lekker daarmee kan experimenteren. Juist omdat je killstreaks kan behalen en niet alleen doelloos anderen omver blijft schieten. MW2 is voor mij, los van de connectiviteitsproblemen, beter dan MW1. Dat werd op den duur saai, maar ik ben ook niet iemand die heel veel geeft om teamplay en objectives, dat heb ik bij Counter Strike genoeg gedaan. Uiteraard cap en bescherm ik vlaggen, maar de actie van de gevechten maken het voor mij interessant. Tuurlijk zijn er ook dingen die ik hinderlijk vind, maar als anderen het doen kan ik het zelf ook. Ik kies er voor om een bepaalde techniek niet toe te passen, dan moet ik ook niet klagen als dat me mijn kop kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:07:
[...]

Care Package is nog niet zo erg, er lagen nogal wat meer dozen op Wasteland in de hoek uit verschillende Emergency Carepackage's. Kerel had van te voren ook nog paar sentry's geplaatst op Domination, dus 200 punten duurt lang :) Lagen totaal iets van tien doosjes, heel het team rapen en er waren teveel airunits.
klopt .. het werkt hetzelfde .. Het kan ook best eens grappig zijn ( de chaos :*) ) maar als je elk potje het tegen komt dan is het niet meer leuk . hoop dat de patch er snel doorheen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:17:
[...]
klopt .. het werkt hetzelfde .. Het kan ook best eens grappig zijn ( de chaos :*) ) maar als je elk potje het tegen komt dan is het niet meer leuk . hoop dat de patch er snel doorheen komt
Mooiste is gewoon drie sentry's hebben staan ofzo en dan daarachter wat pakketjes, daar komt dan iedereen opaf...zelf beetje met one man army perk erachter gaan zitten tuben en pakketjes gooien. Te erg gewoon pffff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Punkbuster schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:14:
wanneer komt er weer een goede shooter die gewoon hardcore is.
Moeten we allemaal weer Counter-Strike 1.6 gaan spelen :P Geen perks, geen noobtubes, geen killstreak rewards, geen RDS enkel een simpele crosshair. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Iemand van jullie al eens de game type "Global Thermalnuclear War" gedaan?
ik starte net Ground War en toen kreeg ik dat.
vast gehackt, want bijna alle care packages waren AC-130's :?
Was wel vet moet ik zeggen O-)

hope dat ze die hidden game type en nog wat nieuwe gaan uitbrengen binnenkort (naast een goede patch om alle problemem op te lossen ofcourse :( )

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:26
Speelde net een potje Ground War op de PC, kwam ik in een server met "nieuwe" gametypes. De eerste was "Arena", soort TDM, je respawnt alleen maar 4x, daarna niet meer. Als je Team wint heb je een punt. Bij de tweede gametype moest je een Nuke "capturen", had al wel zoiets gezien op de Xbox360 op YouTube. Zijn dit dan gehackte servers? En kom je daar dan met je originele versie van MW2 zo in? Vond het wel lachen trouwens, daar niet van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:26
TonyTone schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:09:
Iemand van jullie al eens de game type "Global Thermalnuclear War" gedaan?
ik starte net Ground War en toen kreeg ik dat.
vast gehackt, want bijna alle care packages waren AC-130's :?
Was wel vet moet ik zeggen O-)

hope dat ze die hidden game type en nog wat nieuwe gaan uitbrengen binnenkort (naast een goede patch om alle problemem op te lossen ofcourse :( )
Ik was tegelijk met je aan het typen, deze had ik dus net ook. Het leek mij ook alsof het "one shot, one kill" was. En inderdaad veel AC130's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

superbassie schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:21:
[...]

Moeten we allemaal weer Counter-Strike 1.6 gaan spelen :P Geen perks, geen noobtubes, geen killstreak rewards, geen RDS enkel een simpele crosshair. ;)
Die crosshair is dan juist weer niet hardcore :P

De ingrediënten zijn meer dan aanwezig in MW2 ! Een pro-mod daarvan zou echt... ultiem gaaf zijn! :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
wil je mee spelen?

btw zou het niet leuk zijn als we dit een keer in de 1 a 2 weken zouden plannen. dan zijn er denk ik ook veel meer mensen die er animo voor hebben - en kun je het voor alle platformen plannen

mod: dit is de laatste keer dat ik dit spam hier op de hoop nog een aantal mensen aan te spreken voor een leukere match

[ Voor 12% gewijzigd door Proxx op 03-02-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Proxx schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:31:
wil je mee spelen?

btw zou het niet leuk zijn als we dit een keer in de 1 a 2 weken zouden plannen. dan zijn er denk ik ook veel meer mensen die er animo voor hebben - en kun je het voor alle platformen plannen

mod: dit is de laatste keer dat ik dit spam hier op de hoop nog een aantal mensen aan te spreken voor een leukere match
Denk dat er voor de xbox 360 ook wel genoeg animo is voor een wedstrijdje...uiteraard dan wel zonder glitchen/oma/whatever...liefst hardcore of gewoon zonder killcam? Maargoed, ik doe wel mee...misschien voor op de zondagavond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Sc0rPi0N schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:27:
De meeste zaken die je opnoemt zijn al aangepakt op de PC dmv een update.

Zo kan je niet meer snel rennen met een Care Package en de kracht van 2 shotguns (Akimbo) is ook een stuk minder.
De nieuwe Akimbo-ikbeneennoob-set is nu de g18 akimbo... In elke map wel weer minstens 4 van die sprayers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
Djmaddox schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:48:
[...]

De nieuwe Akimbo-ikbeneennoob-set is nu de g18 akimbo... In elke map wel weer minstens 4 van die sprayers...
En ze kunnen het nog goed ook, zelfs van verre afstand. Heb al moeite ermee als ze voor me staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Ik gebruik die G18 nu ook regelmatig.
Niet echt mijn ding maar beter zelf ook de G18's gebruiken dan worden gekilled met die dingen.
Nadeel is alleen na 3-4 kills is je ammo wel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:57
Redje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:00:
Niet echt mijn ding maar beter zelf ook de G18's gebruiken dan worden gekilled met die dingen.
Scavenger pro ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:00:
Dan sproei je wel echt bizar, had er laatst 11 op rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
wtf na elke game moet je opnieuw joinen :/

@pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

Sinds gisteren heb ik ook veel problemen met MW2, na elk potje, met ontzettend veel lags, lig ik er uit. Kan ik telkens opnieuw 'find game', dan ongeveer 2 minuten wachten voordat ik kan spelen.

Het grappige is dat een maatje van me (illegaal) probleemloos speelt :(

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Roodey schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:41:
wtf na elke game moet je opnieuw joinen :/

@pc
ik ook

wat is een playlist en waarom wordt het elke keer geupdate??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:49
Ergernis #371: Ik ren achter vijand 1 aan om hem te knifen, in een deur staat vijand 2, ze blocken elkaar, en ik word door vijand 2 dwars door vijand 1 afgeknald met een shotgun....

kansloos

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik wil nu ook even gal spuwen. Niet op de game zelf dit keer. Ik vind het nog steeds een prachtige game. Nee, niet realistisch, nou en? Daar zijn andere games voor. Ik ben zelf meer van de instant action en niet van de trage games/shooters. CoDMW(2) en QuakeLive zijn daarom de enige games die ik nog speel.

Alleen wat is het toch jammer dat je alles met teams moet doen, op FFA na, maar dat vind ik eigenlijk de minst leuke spelvorm. Veel mensen begrijpen er echt niets van en dat merk ik vooral direct na prestige mode , elke keer opnieuw.

Als er wat in de lucht hangt, Pave Low, chopper, etc., dan is er niemand die dat ding uit de lucht schiet. Pak een andere class na doodgaan en zorg er alsnog voor dat dat ding naar beneden komt. Denk om je team. In het begin heb je geen Cold-Blooded en geen stinger, dus met geen mogelijkheid krijg je die troep uit de lucht.

Ook bommen defusen en planten lijkt niemands taak in Demolition. Iedereen speelt TDM en je merkt het hier in de topics ook: De K/D-ratio lijkt heilig. Heel erg jammer.

Het zijn de spelers waar ik me aan erger en niet de game die verre van flawless is (zeker vandaag, met de playlist die moet worden geupdate en je altijd uit de game wordt geknikkerd. Daardoor join je elke keer een game die al bezig is en doorgaans het verliezende team.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Ging wel even lekker met 'n GoT-steamclubje :)

Qua ping dan... softcore is echt irritant als je altijd HC speelt... 3 kogels raak --> reloaden... oh shit hij leeft nog! 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

icegodd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:59:
[...]

ik ook

wat is een playlist en waarom wordt het elke keer geupdate??????
is al fixed ;)
Ik disconnect niet meer na elk potje. En krijg de melding ook niet meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Xenomorphh op 03-02-2010 22:12 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Laatst online: 10-09 23:49
was leuk straks ja, heeft m'n plezier in mw2 wat omhoog gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:14:
Misschien iets anders dan deathmatch doen? Kun je je team er wel mee helpen
Vind jij dit leuk?Bij mij zwelmt er een golf van frustratie op }:| als ik helemaal onderaan sta bij team deathmatch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21
ik zat zonet op een Fun server, ik heb geen idee hoe het kan maar we hadden unlimited ammo, mijn granade attachment was een gun geworden. was echt lachen moeten ze vaker doen.

ik denk dat 1 van de beheerders even de fun mode heeft aangezet.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

diehard889 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:57:
ik zat zonet op een Fun server, ik heb geen idee hoe het kan maar we hadden unlimited ammo, mijn granade attachment was een gun geworden. was echt laggen moeten ze vaker doen.

ik denk dat 1 van de beheerders even de fun mode heeft aangezet.
Ik denk dat de server gehacked was en dat dit niet van IW.Net komt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Hann1BaL schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:08:
De K/D-ratio lijkt heilig. Heel erg jammer.
Dit is helaas waar...en ik maak me er zelf ook weleens schuldig aan |:(
Jammer dat je dat niet kan laten verdwijnen, je aantal kills en deaths, zou een stuk rustiger spelen. Ook voor andere mensen die er zo door geobsedeerd zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:49:
[...]

Vind jij dit leuk?Bij mij zwelmt er een golf van frustratie op }:| als ik helemaal onderaan sta bij team deathmatch. :P
Je quote de verkeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
superbassie schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:03:
[...]

Jammer dat je dat niet kan laten verdwijnen, je aantal kills en deaths, zou een stuk rustiger spelen. Ook voor andere mensen die er zo door geobsedeerd zijn. :P
Helemaal mee eens. Ik heb altijd gevonden dat de kill/dead counters niet in 'objective modes' (S&D, Domination, etc) thuishoren. In (T)DM zijn het aantal kills/deaths natuurlijk cruciaal, maar in alle andere gamemodes speelt het totaal geen rol (lees: zou het geen rol moeten spelen). Ik denk inderdaad dat mensen veel meer voor de objectives gaan als deze counters weggehaald worden wat het spel veel leuker maakt. Ik merk zelf ook dat ik wel eens voor de kills ga (vooral omdat iedereen toch al de objectives negeert, dan heeft het weinig zin om alleen te gaan spelen), en in die potjes raak je veel sneller gefrustreerd als het niet zo lekker loopt. Als ik een spannend potje sabotage of iets dergelijks speel (waar mensen echt voor het objective gaan) dan kan ik een K/D van 5-30 hebben, zolang mijn team het potje gewonnen heeft ben ik blij :). Als ik 5-30 speel in dezelfde gamemode terwijl iedereen maar wat zit te schieten dan is er geen bal aan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:34:
[...]

Dan sproei je wel echt bizar, had er laatst 11 op rust
Ik speel normaal met de ACR en G18 akimbo is dan wel heel anders en ik gebruik geen stopping power.
Moet nog ff oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Heey mensen ik ben terug van honden training dus kon niet mee matchen.

maar volgens mij is het allemaal redelijk goed gegaan in IW begrippen. laat nog maar iets weten wat jullie er van vonden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hann1BaL schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:08:
Als er wat in de lucht hangt, Pave Low, chopper, etc., dan is er niemand die dat ding uit de lucht schiet. Pak een andere class na doodgaan en zorg er alsnog voor dat dat ding naar beneden komt. Denk om je team. In het begin heb je geen Cold-Blooded en geen stinger, dus met geen mogelijkheid krijg je die troep uit de lucht.
Ik knal ze vrijwel direct uit de lucht. Mijn "Shoot" class bevat de AUG + Stinger.

Weg met al dat luchtspul :P

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hmm, had net wat vaags op Scrapyard..

ik roep een chopper gunner op, open dat laptop ding en zie vervolgens wat je hoort te zien: de view vanuit de chopper met in het beeld rode vierkantjes. Echter dat ding vloog niet richting speelveld, maar bleef een heel eind buiten het veld in de lucht hangen :?

dus 30 seconden ofzo stil in de lucht gehangen zonder dat ik ook maar een mogelijkheid had om iets te raken (ik hoverde echt een heel stuk van de rest vandaan, laag boven de grond, dus kon alleen rode hokjes zien, maar verder werd m'n view geblokkeerd gebouwen die buiten het speelveld stonden :'(

is dit een bug of is dit wel vaker op scrapyard?

[ Voor 16% gewijzigd door amahusu op 04-02-2010 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

@hannibal

K/D is niet echt heilig voor me, probeer het natuurlijk wel zo goed mogelijk te houden, maar met HC HQ ren ik altijd vrolijk naar binnen als HQ gedestroyed moet worden, vaak is het de eerste keer meteen dood, maar dan weet ik waar ze zitten en ren dus weer vrolijk naar binnen en kan er dan wel vaak 1 a 2 slopen en ga dan weer dood, maar tegen de tijd dat ik voor de 3de x kom aan rennen, komen er ook pas teammates binnen dit lever mij dan ook vaak wel een negative K/D op bij HQ.
maar sta dan wel boven aan, en dat vind ik veel mooier ook al staan er meer deaths dan kills.
en zo duren de potjes ook teminste wat langer.

en inderdaad die troep uit de lucht schieten, ik switch vaak wel zodra ik de eerste x dood ga maar dan ben ik vaak net te laat en heb dan nog verkeerde class, dan wil je gewoon weer dood en dan lukt het gewoon niet.

maar goed ik heb nog steeds meer dan genoeg fun aan de game, en zal er zeker nog niet mee stoppen voorlopig, eerst maar is kijken hoe het op de lan gaat aankomend weekend. :D
maar weet nu al, dat het zeker ook weer even MW 1 wordt, want de levels in MW 1 vind ik tot nu toe nog steeds wel beter.

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Proxx schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:45:
Heey mensen ik ben terug van honden training dus kon niet mee matchen.

maar volgens mij is het allemaal redelijk goed gegaan in IW begrippen. laat nog maar iets weten wat jullie er van vonden. :D
Voor herhaling vatbaar.
Was lachen vooral 6 gotters vs public.

IWnet was vrij dramatisch maar das was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Redje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:02:
[...]

Voor herhaling vatbaar.
Was lachen vooral 6 gotters vs public.

IWnet was vrij dramatisch maar das was te verwachten.
ik wou ook meedoen, maar ik snapte niets van dat steamlinkje wat je moest openen.
moest je daar inloggen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss is het ook een keer leuk om zoiets te doen voor de PS3?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:16

Sargan

Filmfreak...

Roodey schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:44:
[...]

ik wou ook meedoen, maar ik snapte niets van dat steamlinkje wat je moest openen.
moest je daar inloggen ofzo?
Als iemand je een invite stuurt dan moet je op dat linkje klikken en dan join je.
Tenminste ik neem aan dat je dat soort linkje bedoelt?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:53
ja was lache gister online!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.