Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Ja klopt je hebt gelijk daar kun je wel voor spelen staat goed heb ik met K/D :D
Ik heb zelf 20,45 vind ik nog wel normaal. Al moet ik eerlijk zeggen soms kom ik 4 man tegelijk tegen dan hou ik die trigger in net zo lang ze allemaal neer gemaaid zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:07:
Ja klopt je hebt gelijk daar kun je wel voor spelen staat goed heb ik met K/D :D
Ik heb zelf 20,45 vind ik nog wel normaal. Al moet ik eerlijk zeggen soms kom ik 4 man tegelijk tegen dan hou ik die trigger in net zo lang ze allemaal neer gemaaid zijn :D
Dat vind ik dan nog wel kunnen.
Maar je heb ook mensen die schieten random ergens op.
Ow kijk een raam daar zit meestal iemand eventjes magazijn erin schieten. o nee zit niemand helaas.
Mischien achter die muur weer magazijn leeg.
Of gewoon sprayen omdat je iemand achter een auto staat en daar 100 kogels in schieten.

Dat bedoel ik er meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Aah nee das beetje kansloos. en dan ben je ook zo snel door je kogels heen, maarja wat doe je aan die mensen het zijn net rambo's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:03:
[...]

Omdat ik in het begin heel men accuracy kapot heb gemaakt toen ik met een lmg ging spelen(Sprayen)
Stond op een gegeven moment om 3% ofzo.
Nu omhoog gewerkt naar 19%.Wil minimaal de 33% halen.
Heb nu ook een hekel aan mensen die gewoon ergens schieten in de hoop dat ze iemand raken
En geeft wel goed gevoel als je een heel magazijn heb leeggeschoten zonder een kogel te missen.
mwa ik doe zo wel eens wallbangen wat jij beschrijft kan bij opjectives wel heel ideaal zijn. ooit als het niet wil lukken sproei ik ook een heel magazijn leeg op iemand die ik dan nauwelijks geraakt heb :P

accuracy kun je op de pc volgens mij niet vinden. maar ik denk dat ik wel minstens rond de 3% moet zitten haha

en over dat wallbangen nutteloos is ben ik het geheel on eens. als jij echt bedoeld zomaar ergens op muren en ramen schieten oke. maar ik wallbang alleen als daar een goeie aanleiding toe is. en meestal levert dat mij een kill of assist op. bij hq pro kan het soms lame zijn maar het is een goeie tactiek

ook bij S&D kun je er vaak je voordeel uit halen.

of als je sniper bent en iemand kruipt achter een muutje weg gewoon gokken waar het hooft hoort te zitten en BAM!

[ Voor 21% gewijzigd door Proxx op 02-02-2010 14:29 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Mijn accuracy zal me echt een worst zijn als mijn kill/death ratio maar goed is :)
Mijn winn lose zal me ook worst zijn je ben meestal ook afhankelijk van je teamgenoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hoe kun je je accuracy zien dan? Bij de barracks zie ik alleen mn win loss en kill death ratios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Alleen Xbox 360 en PS3 denk ik ?
Mischien maar beter dat je het niet kan zien op pc wat mensen hebben daar veel lagere scores dan op consoles dus schieten ook minder accurate :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:34:
Alleen Xbox 360 en PS3 denk ik ?
Mischien maar beter dat je het niet kan zien op pc wat mensen hebben daar veel lagere scores dan op consoles dus schieten ook minder accurate :D
In your dreams ^^
Mja, kben wel benieuwd naar die stats eigenlijk :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:25
Heeft niemand enige ervaring met een lanpartij en dan over internet gamen?

Ik wil met een man of 10 een lanparty houden en Modern Warfare 2 spelen. Probleem kan wellicht zijn dat we met z'n alleen over die ADSL lijn het internet op moeten. Hebben anderen dit al geprobeerd op de pc? Gaat dit een probleem vormen? Of gaat het goed zolang we private matches spelen?

Alvast bedankt!

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Wat in your dreams ?
Mensen op xbox en ps3 hebben gemmiddeld veel betere scores dan pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:22
To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:48:
Wat in your dreams ?
En dat weet je hoe? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Nou als ik scrnies hier zie van mensen met 90 kills 54 deaths denk ik toch dat je wat verkeerd doet. ( die vinden dat een hele goede score)
En heb een paar vrienden die zeggen als je een kd van 2 op de pc heb mag je al spreken dat je een PRO bent. Dit denk ik ervan!

[ Voor 7% gewijzigd door To easy op 02-02-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Wat in your dreams ?
We hadden het toch over accuracy?
Ksnap niet hoe dat hoger kan zijn op de console's ipv de pc.
En score's hoger? Hoe ga je dat ooit meten?

Edit:
Enne 90-45, wanneer is het dan goed?
Ik denk dat over het algemeen kills en deaths hoger op de pc liggen ivm snellere gameplay. (Denk ik hoor :? )
Mja dit is eigenlijk appels met peren vergelijken.
Denk dat je de k/d's van pc/ps3/x360 nie echt met elkaar kan gaan vergelijken.

Kben zelf btje met een inhaalslag bezig (1.07 omg)

[ Voor 33% gewijzigd door Thasquealer op 02-02-2010 15:07 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:48:
Heeft niemand enige ervaring met een lanpartij en dan over internet gamen?

Ik wil met een man of 10 een lanparty houden en Modern Warfare 2 spelen. Probleem kan wellicht zijn dat we met z'n alleen over die ADSL lijn het internet op moeten. Hebben anderen dit al geprobeerd op de pc? Gaat dit een probleem vormen? Of gaat het goed zolang we private matches spelen?

Alvast bedankt!
Dat is geen enkel probleem. ADSL wordt alleen gebruikt voor connectie naar Steam. De daadwerkelijk game-verkeer gaat via de local lan. Wij hebben het maanden geleden al geprobeerd (spel was net 2 weken uit) en het werkte echt super.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soggney schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:50:
Waarom zou ik spelvorm x spelen? Momenteel ben ik verslingerd aan sabotage, maar wat hebben de andere modi als voor en nadelen?
Ik zat eerst vooral op sabotage, maar het punt is dat daar teveel spelers rond de bom blijven hangen en niet gaan planten. Als een bom geplant is krijg je ook maar weinig mensen aan het defusen, allemaal erg bang voor hun kd ratio vermoed ik. Dat is zonde, want er zitten soms echt hele mooie potten bij waar meermaals geplant en gedefused wordt aan beide kanten.

Nu maar weer op ground war. Grotere potten, veel snelle actie, Dan vast weer een keer naar hardcore tdm toe, maar op de een of andere manier trekt hardcore in MW2 minder als dat het in COD4 deed. Komt ook door de kleurstelling van de mappen heb ik het idee. Er zat meer grauwe vijandige sfeer in COD4 vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Wat in your dreams ?
misschien komt dit om dat de tegenstanders gemiddeld veel slechter zijn ofzo. maar voor zover als ik het zie is het gewoon onzin wat je zegt

en hoe bedoel je gemiddelde score. wan voor elke kill die ik maak moet er iemand een death krijgen toch.
gemiddelde score kill en death (10 - 10) of gemiddelde score kills / death (10 - 0) ?

[ Voor 22% gewijzigd door Proxx op 02-02-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ja met score bedoel ik dan kills/deaths.
90 kills 54 deaths vind ik niet echt goed zullen de meeste consol gamers vinden. 90-35 begint er meer op te lijken maar dat schijnt gewoon knap te zijn op pc stuur maar scrnies van mensen die beter hebben wil ze wel zien ik ben nu niet thuis maar ik kan ze laten zien van xbox zul je hele andere numbers krijgen. Ik heb niks tegen pc ofzo maar daar zal het gwn anders zijn moelijker ofzo idk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:03:
[...]

Omdat ik in het begin heel men accuracy kapot heb gemaakt toen ik met een lmg ging spelen(Sprayen)
Stond op een gegeven moment om 3% ofzo.
Nu omhoog gewerkt naar 19%.Wil minimaal de 33% halen.
Heb nu ook een hekel aan mensen die gewoon ergens schieten in de hoop dat ze iemand raken
En geeft wel goed gevoel als je een heel magazijn heb leeggeschoten zonder een kogel te missen.
Oneens. Als je namelijk alleen met een burst wapen speelt, zal je automatisch een veel hogore accuracy hebben, als je akimbo smg met rapid fire fijn vind, verspil je veel meer kogels, maar kan je best een veel betere speler zijn. Dus accuracy hoeft he-la-maal niks te zegen.

En als je een hekel hebt aan andere mensen, alleen omdat die er een andere manier van spelen op na houden dan jij ben jij geen toffe gast.

[ Voor 3% gewijzigd door sanderander op 02-02-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Bijltje666 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:52:
[...]

recht praten wat krom is..
En voor de duidelijkheid: het merendeel van de spelers is helemaal niet aan het prestige hacken, dat zijn slechts de uitzonderingen, waar jij dus een voorbeeld van bent. In jouw optiek doet iedereen dat.
Kun je vergelijken met de aanschaf van een nieuwe auto, stel je koopt een Audi A4, dan zie je daarna de wereld van deze autos rijden.
En als iemand in de sloot springt, dan doe jij dat toch ook niet?
InstaPermaban voor figuren zoals jij.
Nou, een InstaPermaban voor het illigaal wijzigen van een icoontje...een beetje overdreven, net als levenslang of een nekschot. O-)

Dat het erg lame is, dat wel, dat zeker. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:42:
90 kills 54 deaths vind ik niet echt goed zullen de meeste consol gamers vinden. 90-35 begint er meer op te lijken maar dat schijnt gewoon knap te zijn op pc stuur maar scrnies van mensen die beter hebben wil ze wel zien ik ben nu niet thuis maar ik kan ze laten zien van xbox zul je hele andere numbers krijgen. Ik heb niks tegen pc ofzo maar daar zal het gwn anders zijn moelijker ofzo idk.
PC zal inderdaad moeilijker zijn want die hebben geen aim assist ;) Hierdoor zal het verschil tussen geoefende spelers en gelegenheid spelers (welke er meer zijn op de console dan PC? (gokje?)) makkelijker tot uitdrukking komen. En dan heb je nog de spelers die FragFX (of hoe het ook heten mag) gebruiken en daardoor extra voordeel hebben tov de controller gebruikers (en ik geef ze groot gelijk want dat zou ik ook doen ALS ik op een console zou spelen).

[ Voor 24% gewijzigd door Frentik op 02-02-2010 16:16 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:17:
[...]

Dat vind ik dan nog wel kunnen.
Maar je heb ook mensen die schieten random ergens op.
Ow kijk een raam daar zit meestal iemand eventjes magazijn erin schieten. o nee zit niemand helaas.
Mischien achter die muur weer magazijn leeg.
Of gewoon sprayen omdat je iemand achter een auto staat en daar 100 kogels in schieten.

Dat bedoel ik er meer mee.
Nou, dat is toch prima? Des te vaker zie je zijn rooie stipje op je radar, of hoor je hem. Alleen maar handig hoor.

Ik zie het probleem eigenlijk niet.

Sommige mensen ergeren zich echt overal aan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
sanderander schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:53:
[...]

Nou, dat is toch prima? Des te vaker zie je zijn rooie stipje op je radar, of hoor je hem. Alleen maar handig hoor.

Ik zie het probleem eigenlijk niet.

Sommige mensen ergeren zich echt overal aan he.
Nja die random deaths door wallspray zijn anders wel bar irri.
Mja snel vergeten en doorgaan.
Als het van die echte gasten zijn die alleen maar sprayen kan je ze vast wel owne

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
op TDM haal je die scores niet omdat het dan al afgelopen is dus ligt meer aan welke game modus je speelt. op HQpro haalde ik die scores gemiddeld wel ja. uitschieters en zakkers zitter natuurlijk ook tussen

Afbeeldingslocatie: http://s3-llnw-screenshots.wegame.com/10-0824656821209325/0824656821209325_l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s3-llnw-screenshots.wegame.com/10-8624730338220840/8624730338220840_l.jpg

om zo maar even iets te posten. en dan ben ik al zeker geen pro gamer.

[ Voor 15% gewijzigd door Proxx op 02-02-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Je kunt het ook zo bekijken frentik alle consolers hebben aim assist dus dat helpt niet meer :D.
Wel jammer tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:45:
[...]

Oneens. Als je namelijk alleen met een burst wapen speelt, zal je automatisch een veel hogore accuracy hebben, als je akimbo smg met rapid fire fijn vind, verspil je veel meer kogels, maar kan je best een veel betere speler zijn. Dus accuracy hoeft he-la-maal niks te zegen.

En als je een hekel hebt aan andere mensen, alleen omdat die er een andere manier van spelen op na houden dan jij ben jij geen toffe gast.
Heb gewoon een hekel op de manier waarop sommige mensen spelen Ja.
Snap ook wel dat je met burst veel accurater schiet.
Maar ik bedoel de MENSEN die ergens op schieten in de hoop de er iemand achter staat of in de hoop dat er iemand is.
Van Af en toe loop je door de map en zie ik zelfs af en toe zo'n gast die naar boven in de lucht aan het schieten is. (naar niets.)
Of bijvoorbeeld bij Wasteland heb je die automatische miniguns ja?
soms zitten daar mensen achter en die schieten blind op die bunker in de hoop dat ze iets of iemand raken.
Mogen hun natuurlijk zelf weten of ze dat doen.
Ik zeg alleen dat ik dat geen toffe gasten vind....
Je mag het er niet mee eens zijn...Ieder zijn eigen mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Wat in your dreams ?
Wat dacht je van de aim assist in de consolegames? Dat helpt wel wat natuurlijk.
Kan me nog steeds niet voorstelen dat een controller lekker speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Je wil niet weten hoe lekker een controller speelt.
Stukje heaven wat je in je handen hebt meen het!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:12:
In jouw ogen jah.
Kheb al een paar keer geprobeeerd, maare neej. Stickies not for me.
Drbij heb je aim-assist, en in mijn ogen tog btje legaal cheate :P ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:12:
Ik heb een paar shooters op de 360 gedaan (prey, cod2 perect dark, ghost recon) ook oblivion veel gespeeld met de controller, maar ik krijg dan snel kramp in mn duim. Heb ik nog liever last van mn pols en schouder dan een vieze steek in mn duim. Zelfs na lange tijd oefenen en spelen kreeg ik nog steeds de besturing niet goed onder de knie, het ging houterig en vaak richt je te ver er voorbij.

Nee een controller is niets voor mij, misschien met racen maar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Mijn beste potje(QUA KD, NIET QUA TEAMWORK!!!!!!!) tot nu toe was 72-6, maar toen ging ik ook totaal niet voor objective wat te zien is aan de score uiteindelijk:

http://i45.tinypic.com/330hfuc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Je kunt hem helemaal naar jou wensen aan passen qua opties dus dat slaat nergens op.
Ook is het veel fijner om alles bij elkaar te hebben dan muis en toetsenbord vind ik persoonlijk.
Maarja jij begon op pc warsch ik op de xbox dus daar ligt het al aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:58:
[...]

Heb gewoon een hekel op de manier waarop sommige mensen spelen Ja.
Snap ook wel dat je met burst veel accurater schiet.
Maar ik bedoel de MENSEN die ergens op schieten in de hoop de er iemand achter staat of in de hoop dat er iemand is.
Van Af en toe loop je door de map en zie ik zelfs af en toe zo'n gast die naar boven in de lucht aan het schieten is. (naar niets.)
Of bijvoorbeeld bij Wasteland heb je die automatische miniguns ja?
soms zitten daar mensen achter en die schieten blind op die bunker in de hoop dat ze iets of iemand raken.
Mogen hun natuurlijk zelf weten of ze dat doen.
Ik zeg alleen dat ik dat geen toffe gasten vind....
Je mag het er niet mee eens zijn...Ieder zijn eigen mening :)
Ik gebruik het standaard als het spel begint ( dan moet je niet spawnen bij de helicopter maar aan de andere kant ) .. ik ren naar de minigun en schiet op het hoekje waar de mensen richting tanks lopen om te snipen ..Standaard kills ..
Ik ben nu prestige 4 maar dit spel zal me niet zo lang vast weten te houden als COD 4..Misschien was het de sfeer of waren het de maps maar het liep lekkerder bij COD 4
campen werd tenminste niet beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:26:
Je kunt hem helemaal naar jou wensen aan passen qua opties dus dat slaat nergens op.
Ook is het veel fijner om alles bij elkaar te hebben dan muis en toetsenbord vind ik persoonlijk.
Maarja jij begon op pc warsch ik op de xbox dus daar ligt het al aan :D
Dat zal het voornamelijk zijn jah.
Maare dat configureren, op wie is dat een reactie eigenlijk?
Tevens alles bij elkaar lijkt mij juist verwarrend, bij pc heb je lkkr de beruchte "wsad" en je muis.
Nades heb ik lkkr op een xtra button v/d muis staan, dus ez bij de hand.
En knife zit op "E".
sorry maar dat lukt bij mij beter dan een controller met allemaal knopjes en stickies enzovoort :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:25:
[...]

Mijn beste potje tot nu toe was 72-6, maar toen ging ik ook totaal niet voor objective wat te zien is aan de score uiteindelijk:

http://i45.tinypic.com/330hfuc.jpg
Dat is dus niet je beste potje, maar het potje met je hoogste k/d ratio.

Als ik het zo zie, is dit een van je slechtste potjes ooit. Een keiharde les in effeciëntie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
bram1984 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:48:
[...]

Als ik het zo zie, is dit een van je slechtste potjes ooit. Een keiharde les in effeciëntie.
Nou blijkbaar wel zijn beste potje.
Verloren op 18 punten, en hij heeft de hoogste score van zijn team. Dus hij heeft wel wat met de objectives gedaan maar er niet op gefocust.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Bijltje666 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:07:
[...]

Wat dacht je van de aim assist in de consolegames? Dat helpt wel wat natuurlijk.
ik heb ook het idee dat pc gamers hogere ratio's hebben tov console spelers (meer gewenning aan het genre, muis is 2e natuur, etc)

ik heb nu een k/d ratio van 1.05 op de ps3, wat is dan zo'n beetje het gemiddelde?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bijltje666 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:07:
[...]

De aim assist in multiplayer werkt je juist alleen maar tegen. Lig je net op iemand te mikken in de verte, loopt er iemand anders dichterbij voor je beeld langs waardoor je beeld een klein stukje mee draait. Strontvervelend!

Het is niet zo dat je er gratis headshots mee krijgt, wat veel pc spelers schijnen te denken.

Ik ben een ex-pc speler trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan nog, ik zou hier niet tevreden mee zijn hoor. En dan ook nog in de chat "ownage xD" vermelden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
bram1984 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:48:
[...]

Heb het nog ff nagerekend, maar als je 50 score voor een kill rekent en 10 score voor een assist heb ik nog zo'n 950 score over. Dus dat zou betekenen dat ik toch wat vlaggetjes meegepakt heb. (deze score was alweer een tijdje geleden dus ik kan het me helemaal niet meer zo goed herinneren, heb iig geen vliegtuigen neergeschoten)

Maar ik had dus gewoon een faalteam denk ik (inclusief mijzelf?)

edit:
bram1984 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:53:
Dan nog, ik zou hier niet tevreden mee zijn hoor. En dan ook nog in de chat "ownage xD" vermelden. :X
Ach het is altijd leuk om dat te zeggen ^^. Als je zelf ingemaakt wordt door iemand krijg je dat ook meestal naar je hoofd geslingerd. En ik heb nergens gezegd dat ik er tevreden mee was, alleen dat het mn beste potje (qua KD, daar ging het over weet je nog?) was.

[ Voor 26% gewijzigd door Bartske op 02-02-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Thasquealer schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:51:
[...]

Nou blijkbaar wel zijn beste potje.
Verloren op 18 punten, en hij heeft de hoogste score van zijn team. Dus hij heeft wel wat met de objectives gedaan maar er niet op gefocust.
Het doel (zoals ik het zie) van Domination is het winnen in teamverband door te cappen. Nu is zijn score behoorlijk 1337 maar hij en zijn team hebben wel verloren. Mijns inziens kan dit dan nooit je beste potje zijn.
Het halen van de meeste kills is bijzaak in dit speeltype. Daarvoor heb je DM en dergelijke.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
ChojinZ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:01:
[...]

Het doel (zoals ik het zie) van Domination is het winnen in teamverband door te cappen. Nu is zijn score behoorlijk 1337 maar hij en zijn team hebben wel verloren. Mijns inziens kan dit dan nooit je beste potje zijn.
Het halen van de meeste kills is bijzaak in dit speeltype. Daarvoor heb je DM en dergelijke.
Ik reageerde altijd nog op hem hè:
Qua speltype heb ik wel betere potjes gehad ja (altijd leuk om soms potjes 200-15 te winnen, dat is pas echt teamwork eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
ChojinZ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:01:
[...]

Ajoh, het is zijn beste potje, ondanks dat zijn team verloren heeft.
In teamverband heeft het team (net) niet genoeg gepresteerd om te winnen.

Je kan nooit iemand zijn prestaties beoordelen door het team te beoordelen.
Mja dat was volgens mij jou insteek ook nie.

Ik heb oowk wel potjes waar ik zwaar own (aan de andere kant oowk weer nie) maare om dan te zeggen dat dat niet mn beste potjes zijn?!?!!?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:53:
Helemaal mee eens, met campen kan ik ook 72-9 halen of wat ie dan ook had, moeilijk hoor.

En wat is die MG4 een heerlijk wapen zeg. Gisteren in 1 ronde op pc 2x chopper gunner gehaald in Quarry, terwijl ik die map haat. Bij de 2e chopper ging hij weg toen ik nog 2 kills voor nuke moest. Ik zag in chopper schermpje dat al die mensen van dat team in de buurt spawnden waar ik lag, ik dacht dus zo KUT. Eentje liep zelfs naar me toe, maar killde me niet. Geen idee of ie me gezien had. Maargoed, daarna dus chopper laptop opgeruimd, nog een kill met shotgun gemaakt, word ik in me hoofd geschoten door zo´n R'#$)?'WKFIPORJKFSID sniper.

Echt waar, waarschijnlijk heb ik meer fun zonder nuke in m´n pakket, omdat je dan dit soort situaties krijgt. Maar de bevredeging is toch zo groot als je je nuke inzet en het hele andere team ziet gillen ´HACKER´ of ´SCREENED´ of ´LOL NICE WALLHACK´ dat soort dingen.

Ik gebruik trouwens Harrier -> Chopper Gunner -> Nuke of Predator -> Harrier -> Chopper Gunner.

Wat een lange lap tekst lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:06:
[...]

Helemaal mee eens, met campen kan ik ook 72-9 halen of wat ie dan ook had, moeilijk hoor.

En wat is die MG4 een heerlijk wapen zeg. Gisteren in 1 ronde op pc 2x chopper gunner gehaald in Quarry, terwijl ik die map haat. Bij de 2e chopper ging hij weg toen ik nog 2 kills voor nuke moest. Ik zag in chopper schermpje dat al die mensen van dat team in de buurt spawnden waar ik lag, ik dacht dus zo KUT. Eentje liep zelfs naar me toe, maar killde me niet. Geen idee of ie me gezien had. Maargoed, daarna dus chopper laptop opgeruimd, nog een kill met shotgun gemaakt, word ik in me hoofd geschoten door zo´n R'#$)?'WKFIPORJKFSID sniper.

Echt waar, waarschijnlijk heb ik meer fun zonder nuke in m´n pakket, omdat je dan dit soort situaties krijgt. Maar de bevredeging is toch zo groot als je je nuke inzet en het hele andere team ziet gillen ´HACKER´ of ´SCREENED´ of ´LOL NICE WALLHACK´ dat soort dingen.

Ik gebruik trouwens Harrier -> Chopper Gunner -> Nuke of Predator -> Harrier -> Chopper Gunner.

Zal nog 1 laatste keer hierop reageren: ik camp nooit, dat kan ik simpelweg niet. Bij die map vooral niet. Daar moet je juist de campers (snipers) zelf knifen met je run class. En al campend wachten tot er 72 mensen voorbij komen rennen? Daar kan je lang op wachten in 1 potje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltyphoon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-10-2023
Vandaag net men eerste nuke gehaald! TDM op pc. Eindescore was iets van 34-1-2. Daarna nog een paar mooie spelletjes gespeeld (35-5, 43-10)
_/-\o_ UMP45 _/-\o_
Zit nu aan iets van een 800 kills met ump en 95 headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:08:
[...]

Zal nog 1 laatste keer hierop reageren: ik camp nooit, dat kan ik simpelweg niet. Bij die map vooral niet. Daar moet je juist de campers (snipers) zelf knifen met je run class. En al campend wachten tot er 72 mensen voorbij komen rennen? Daar kan je lang op wachten in 1 potje hoor.
Die score haal je simpelweg niet met knife only. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:14:
[...]

Waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik mn run/knife class gebruikt heb. En ik dan dat ik daar misschien 10/15 kife kills mee gemaakt heb (snipers backstabben ftw). De rest was mp5 werk (overpowered wapen ^^)

Maar nu is het klaar ermee, als iemand nog meer wat wilt zeggen/voorbarige conclusies over mijn speelstijl trekken mag je me gerust een DM sturen. En ik zal hier voortaan wel nooit meer een screenie posten (zullen de meeste ook wel blij mee zijn denk ik)

[ Voor 24% gewijzigd door Bartske op 02-02-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:16:
[...]

Waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik mn run/knife class gebruikt heb. En ik dan dat ik daar misschien 10/15 kife kills mee gemaakt heb (snipers backstabben ftw). De rest was mp5 werk (overpowered wapen ^^)
Nou, aangezien je je run/knife class hebt gebruikt, ging je vast vooral NIET knifen. Hou eens op met het slachtoffer te spelen zeg, man man man wat haat ik mensen zoals jij. Weet zeker dat je ook NOOBTUBE gebruikt en dan zegt 'omfg stfu noob only doing challenges'.

EDIT:
Haha, blij zijn? Jaloers op jouw GEWELDIGE gameplay. Nee dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 18:38
sinds gister zie ik bij die pc beta helemal geen scores meer. Iedereen heeft 0 en kan ook geen wapen kiezen:S.

komt iemand dit bekend voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:14:
[...]

K/D's, accuracy het zegt allemaal weinig.

Ik kan ook scores laten zien van 20-0, 35-1 (met nuke) het is maar wat je doel is op dat moment. En met TDM heb je altijd een limit van 7500 met HQ kan je flink meer halen.

Over het algemeen ben ik gewoon lekker aan het spelen zonder te focussen op K/D.
Dus lekker rushen, knifen, choppetje neer halen. M'n K/D wordt daar soms niet beter van.
Ik zit nu op 1.30 totaal wat dus bagger zou zijn maar ik speel van alles (TDM/HQ/DOM) en eindig toch vaak bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djankie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:20:
sinds gister zie ik bij die pc beta helemal geen scores meer. Iedereen heeft 0 en kan ook geen wapen kiezen:S.

komt iemand dit bekend voor ?
Dit is niet het Battlefield BC 2 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Thasquealer schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:05:
[...]

Ajoh, het is zijn beste potje, ondanks dat zijn team verloren heeft.
In teamverband heeft het team (net) niet genoeg gepresteerd om te winnen.

Je kan nooit iemand zijn prestaties beoordelen door het team te beoordelen.
Mja dat was volgens mij jou insteek ook nie.

Ik heb oowk wel potjes waar ik zwaar own (aan de andere kant oowk weer nie) maare om dan te zeggen dat dat niet mn beste potjes zijn?!?!!?
Het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Individueel kan het best zijn beste potje zijn geweest. Maar kijkend naar het spel type weer niet.
Nu hoeft hij zich niet te schamen voor zijn score, ik doe het hem niet na. Waarschijnlijk lag het ook aan zijn team.
Maar dat is weer zo lastig af te lezen van een screenshotje.

Zo komt het tijdens Sabotage regelematig voor dat er een aantal mensen helemaal niet bezig zijn met het planten van de bom. Want ze dan wel doen is campen voor de bom om dan zoveel mogelijk kills te maken.
Leuk zoveel kill's halen, maar dat is niet het doel van het spel. Persoonlijk heb ik dan meer respect voor de mensen die de bom wel weten te planten (mits het potje sabotage competief is en de team goed gebalanceerd zijn).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
ChojinZ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:25:
[...]

Het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Individueel kan het best zijn beste potje zijn geweest. Maar kijkend naar het spel type weer niet.
Nu hoeft hij zich niet te schamen voor zijn score, ik doe het hem niet na. Waarschijnlijk lag het ook aan zijn team.
Maar dat is weer zo lastig af te lezen van een screenshotje.

Zo komt het tijdens Sabotage regelematig voor dat er een aantal mensen helemaal niet bezig zijn met het planten van de bom. Want ze dan wel doen is campen voor de bom om dan zoveel mogelijk kills te maken.
Leuk zoveel kill's halen, maar dat is niet het doel van het spel. Persoonlijk heb ik dan meer respect voor de mensen die de bom wel weten te planten (mits het potje sabotage competief is en de team goed gebalanceerd zijn).
Daar heb je dan oowk wel een punt, maar te zien aan zijn score (egt score, niet kills) Heeft hij aardig goed z'n best gedaan bij de flags.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

amahusu schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:52:
[...]

ik heb ook het idee dat pc gamers hogere ratio's hebben tov console spelers (meer gewenning aan het genre, muis is 2e natuur, etc)

ik heb nu een k/d ratio van 1.05 op de ps3, wat is dan zo'n beetje het gemiddelde?
LOL!!!!!!!! _/-\o_

Je snapt dat de gemiddelde K/D-ratio 1 is? Of eigenlijk zelfs iets lager vanwege suicides. Haha. Er worden altijd net zoveel mensen gedood als dat iemand een ander killt. Het klinkt net zo logisch als dat het is. Dus het totaal is altijd in evenwicht. Op zelfmoorden na dus.

Het is dus onmogelijk dat PC gamers een hogere ratio hebben. Dat zou alleen kunnen als PC gamers tegen PS3 gamers zouden kunnen spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hann1BaL op 02-02-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Thasquealer schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:31:
[...]

Daar heb je dan oowk wel een punt, maar te zien aan zijn score (egt score, niet kills) Heeft hij aardig goed z'n best gedaan bij de flags.
yup!
Het verlies van zijn team is ook niet aan hem te wijten als ik de screen zo bekijk!

Off-topic:
vind best dat wij trots mogen zijn op ons zelf :> . Het valt me namelijk op dat het "zeik" gehalte in dit topic steeds groter word. Ook de discussie's worden mijns inziens steeds minder vriendelijk gevoerd.

[ Voor 24% gewijzigd door ChojinZ op 02-02-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:18:
[...]

Nou, aangezien je je run/knife class hebt gebruikt, ging je vast vooral NIET knifen. Hou eens op met het slachtoffer te spelen zeg, man man man wat haat ik mensen zoals jij. Weet zeker dat je ook NOOBTUBE gebruikt en dan zegt 'omfg stfu noob only doing challenges'.

EDIT:
Haha, blij zijn? Jaloers op jouw GEWELDIGE gameplay. Nee dus.
Ik wil niet heel veel zeggen maar ik snap deze manier van reageren niet echt. Zo veel mis is er toch niet aan Bartske's posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:06:
[...]

Ik gebruik nuke per definitie niet, het is niet voor niets een 'mercy killstreak award', m.a.w. teams kloppen van geen kanten bij dergelijke potjes. En dat gecamp om het voor elkaar te krijgen :/

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marko77 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:09:
[...]

Ik gebruik nuke per definitie niet, het is niet voor niets een 'mercy killstreak award', m.a.w. teams kloppen van geen kanten bij dergelijke potjes. En dat gecamp om het voor elkaar te krijgen :/
Gebruik Nuke ook niet meer.
Het is ook moeilijker geworden voor de normale speler om een nuke te halen dan bijvoorbeeld een maand geleden.
Toen had ik er heel af en toe wel eens eentje.
Maar nu weet iedereen elk plekje ondertussen waar mensen schuilen en campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn hoogste op de PC was op scrapyard, 97-13. Als ik overigens fimpjes kijk van de Xbox dan heb ik het idee dat daar meer mensen zitten die er geen fluit van kunnen dan op de PC. Maar als je goed bent op de Xbox kan je met een beetje hulp van aim assist echt ownen. Het is maar hoe gewaagd de spelers aan elkaar zijn, ik speel soms potjes waar iedereen 1 op 1 k/d ratio heeft, gewoon omdat iedereen van een gelijkwaardig niveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:21:
[...]

Het is ook moeilijker geworden voor de normale speler om een nuke te halen dan bijvoorbeeld een maand geleden.
Ik heb hem gisteren voor het eerst gehaald sinds 2 dagen en 10 uur ofzo. Ben geen camper, speel alleen maar HC HQ, maar had de mazzel met de eerste 7 kills. Toen voorzichtig aan gedaan (aangezien ik vorige week bleef steken bij de 24). Chopper, choppergunner en het was bekeken. Map naam ben ik even kwijt, maar in dat 'dorpje met die sloot er tussen (in de schemering). Had eerst harrier, maar op HC geeft je dat heel vaak een TK, dus daarmee gestopt. Maar ik had verwacht dat het wel een challenge was, maar ik kreeg volgens mij geen punten.. Ik zal er nog eens induiken. Als ik de challenge heb ga ik daarna meteen over op de emergency airdrop, daar heb je als team meer aan!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:21:
[...]

Ik denk dat dit wel mee valt, op zich heb je met chopper gunner zo een nuke. Je hoeft niet te campen om er 1tje te krijgen, behalve als je de chopper oproept uiteraard. Dan kan je het best een plekje zoeken achter een krat die vanuit de lucht zichtbaar is, voor het geval een slimme tegenstander probeert je om zeep te helpen op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Kunnen we het dan nu afsluiten wie er beter is, de pc'er of de X360'er?
Slaapverwekkend haast. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook gestopt met de nuke.

ik merkte dat als ik me chopper had gehaald en daarmee net geen 25 kills maakte, ik als een bange hond speelde, en het liefs in een hoekje wou blijven zitten, me hele speelstijl veranderde omdat ik graag me nuke wou halen :X

normaal gesproken speel ik niet voor streaks ze komen en ze gaan, maar zodra ik de nuke selecteer word ik toch wel wat zenuwachtig als ik in de buurt kom. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwah, wat gaat het slecht. Krijg geeneens meer een 5 killstreak. Ik had vanmiddag voor het eerst in de week weer eens een choppergunner, dacht ik. Maar nee hoor, heb nog een kill nodig en ik ga dood.

Daarom heb ik een nieuwe custom class aangemaakt: Bomb Squad.
Riot Shild + Stinger.
Blast Shield, Smoke.
Scavenger Pro
Danger Close
SitRep

Met killstreakawards uav - care package - sentry gun

Doel hiervan: m'n team helpen, had in een potje op terminal 16 assists (of crowd control, zoals dat heet met het riot schild). Jammer dat ik nog iets te vaak dood ga. Explosies overleven lukt prima, is zelfs vet; iemand denkt ah kut een riot shild, snel een c4/semtex/granaat. Gelukkig heb ik blastshield!

Killen gaat echt niet met dat ding, 2 keer bashen is echt te veel en vaak wordt je geflankt met een knife. Dat er nog op je voeten kan worden geschoten vind ik ook jammer, maarja de mannetjes bij IW zullen wel hebben gedacht dat ie anders een pietsje te goed zou zijn, dat riot shield.

Behalve met crowd control help ik m'n team ook nog door: harriers/choppers uit de lucht te schieten (Stinger + Danger Close), claymores af te laten gaan (SitRep) en door smokes te gooien.

Toch best wel leuk, moet nog even oefenen om m'n deaths omlaag te halen, want ik help m'n team niet met 10 deaths. Ik eindig nu meestal met 2 - 10 , met 10 assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iets anders dan deathmatch doen? Kun je je team er wel mee helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm da's wel een goeie ja. Wat stel je voor? Domination, zodat ik vlaggen kan verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:15:
Hmm da's wel een goeie ja. Wat stel je voor? Domination, zodat ik vlaggen kan verdedigen?
En capturen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Pfff ging vanavond echt voor geen ene meter. Snap er niks van.
3x zo vaak dood als normaal en ook 2x zo weinig kills....

Begon zelfs geirriteerd te raken.

Gewooon just a bad day at the office i hope....

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
The DenMan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:03:

:*) Dat had ik ook.
Heb hem na 20 minuten uitgezet en niet weer aan.
Wat een ramp zeg, ik werd van alle kanten genakt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
Zo vandaag een aantal heerlijke potjes gespeeld eerst even met UMP45 moest nog een aantal voor 1000 kills :P, daarna gaan spelen met de Vector in het begin vond ik deze niet zo heel fijn maar na een aantal potjes gespeeld te hebben vind ik hem steeds fijner. Moet alleen nog FMJ unlocken maar daar zijn we al bijna nog 20 kills :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 16:30
Nu ik hier toch alweer 3 deeltjes rondhang, toch maar een vraag over MW2.

Speel het spel zelf al tijden met plezier en kom gelukkig zowat nooit vreemde potjes tegen. Hoewel ik wel af een toe zeer veel lag heb in de avond (UPC, maar ben ik al mee bezig) gaat het wel lekker.

Alleen nu heb ik toch een vraagje over die attachment waarover hierboven wordt gesproken. De zogeheten FMJ!
Hoe kan je dat in vredesnaam halen, en wat zijn de voorwaarden...? Want ik wil graag in één keer heel wat 10k punten erbij, aangezien ik steeds op die FMJ blijf steken.

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is een attachment, dus per wapen. Het aantal verschilt per categorie wapen, maar het gaat puur om het aantal kills. Op de pc overigens prima te zien middels F2 bij de wapenkeuze, of gewoon bij de challenges in de barracks en dat laatste zal op de consoles vast ook aanwezig zijn. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Voutloos op 02-02-2010 23:26 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Xanland schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:21:
Nu ik hier toch alweer 3 deeltjes rondhang, toch maar een vraag over MW2.

Speel het spel zelf al tijden met plezier en kom gelukkig zowat nooit vreemde potjes tegen. Hoewel ik wel af een toe zeer veel lag heb in de avond (UPC, maar ben ik al mee bezig) gaat het wel lekker.

Alleen nu heb ik toch een vraagje over die attachment waarover hierboven wordt gesproken. De zogeheten FMJ!
Hoe kan je dat in vredesnaam halen, en wat zijn de voorwaarden...? Want ik wil graag in één keer heel wat 10k punten erbij, aangezien ik steeds op die FMJ blijf steken.
met fmj moet je je vijand door muurtjes neerhalen, zelf vind ik scrappyeard hier een geschikte map voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightStar schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:30:
[...]

met fmj moet je je vijand door muurtjes neerhalen, zelf vind ik scrappyeard hier een geschikte map voor.
'tis degene waar je het langst bezig mee zal zijn, maar met een assault rifle of light machine gun erg goed haalbaar. Zoals gezegd, door muren en andere objecten iemand doodschieten. Kan dus ook door glas zijn en volgens mij ook door dingen als een monitor, kartonnen doos of flesje water :p

Scrapyard is daar inderdaad wel puik voor, zelf vind ik Highrise (in de offices, door ramen, door dat groene zeil) en Terminal (door het vliegtuig, door een van de counters) nog beter geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik had net ook wat vreemds. Nadat het potje afgelopen was kreeg ik niet eens de stats zien van dat potje, maar vloog die direct door naar het begin scherm waar je onderandere op "Find Game" kan klikken.

Ik snapte eerst niet wat er gebeurde en toen zag ik dat NAT op Open stond. Terwijl ik afgelopen zaterdag weer alle poorten van MW2 helemaal dichtgegooid had, dit is ook getest. 8)7

Heb wel het bestand "iw4mp.exe" volledig toegang gegeven, misschien dat het spel toch stiekem naar andere poorten zoekt en daar verbinding mee probeert te maken.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09

Idem dito hier. Uit woede alle classes opnieuw ingesteld haha.
Back to basic: M4A1
Heerlijk wapen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Ging ook voor geen meter hier...en ben zo te zien dus niet de enige :P
Vandaag dan ook niet meer dan 20 min gespeeld...morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ene keer speel je super met een bepaald wapen, de andere keer zuig je hard en is het in een keer een flutwapen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Roodey schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:51:
[...]

Idem dito hier. Uit woede alle classes opnieuw ingesteld haha.
Back to basic: M4A1
Heerlijk wapen!!
Hehe, ik heb net de FAL weer opgepakt. Prachtig wapen.
Eerst een paar schoten in je tegenstander, en dan met zo'n harde KLAK het magazijn eruit tikken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag van 68 naar 11 gegaan :D Ging echt perfect.
In het begin echt klote, afgelopen uur eigenlijk alleen maar KD van 3, ook geen last gehad van care package glitchers. Dat was gisteren vooral echt bizar, overal emergency airdrops....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:49
Ik ben gisteren van lvl 68 ( prestige 1 ) naar lvl 4 prestige 2 gegaan. Ging wel lekker op een gegeven moment, ik zag toevallig dat ik nog 40 headshots moest met de M4A1 om tot de 250 te komen en ik zou dan 20k XP krijgen ( prestige challenge en normale challenge ). Toen ik lvl 80 70 was met nog 25k XP te gaan haalde ik die challenge en kon gelijk de 2de prestige activeren. 1 potje met de standaard famas class gespeeld en was al gelijk lvl 4, toen vond ik het wel genoeg voor 1 dag.

[ Voor 1% gewijzigd door Def87 op 03-02-2010 17:10 . Reden: 80 moet 70 zijn ]

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14:42

beany

Meeheheheheh

Def87 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 07:26:
Ik ben gisteren van lvl 68 ( prestige 1 ) naar lvl 4 prestige 2 gegaan. Ging wel lekker op een gegeven moment, ik zag toevallig dat ik nog 40 headshots moest met de M4A1 om tot de 250 te komen en ik zou dan 20k XP krijgen ( prestige challenge en normale challenge ). Toen ik lvl 80 was met nog 25k XP te gaan haalde ik die challenge en kon gelijk de 2de prestige activeren. 1 potje met de standaard famas class gespeeld en was al gelijk lvl 4, toen vond ik het wel genoeg voor 1 dag.
Level 80 ?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik denk dat ie level 70 bedoelt, de 7 en de 8 zitten naast elkaar op het toetsenbord :P

Ik zit een beetje in een dubio. Ik ben nu 1e prestige level 68 en ik vind het eigenlijk wel prima zo. Alleen ik wil toch stiekem die extra classes :P

Maar als ik op Level 70 blijf hangen is het zo zonde van elk gespeelde potje, want je exp is zeg maar gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik heb al even gezocht in het Topic maar zie het niet zo snel.
Het online spelen met mn Playstation in de multiplayer gaat prima en verloop soepel, alleen zodra ik met een vriend de 2-Player online doe is dit dramatisch.
Het gaat schokkerig en meestal valt de verbinding vrij snel ineens weg.

Waar zou dit aan kunnen liggen, heb mn PS3 ook al bedraad aangesloten helaas maakt dit niks uit.
Alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
misschien is het bereik/snelheid van die vriend wel bagger slecht en omdat hij misschien de host is heeft dit ook zulke gevolgen voor jou. want heeft die andere ook problemen weet je dat of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14:42

beany

Meeheheheheh

LzpAppel schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 07:42:
Ik denk dat ie level 70 bedoelt, de 7 en de 8 zitten naast elkaar op het toetsenbord :P

Ik zit een beetje in een dubio. Ik ben nu 1e prestige level 68 en ik vind het eigenlijk wel prima zo. Alleen ik wil toch stiekem die extra classes :P

Maar als ik op Level 70 blijf hangen is het zo zonde van elk gespeelde potje, want je exp is zeg maar gewoon weg.
Ik ben bijna toe aan de 3e prestige(3e keer op dat knopje drukken). Voor die extra classes EN omdat het toch wel leuk is om (keer op keer, dat wel) alles vrij te spelen.

Ik denk dat ik ook gewoon doorga met die prestiges tot lvl 10.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
PowerEngine schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 07:54:
misschien is het bereik/snelheid van die vriend wel bagger slecht en omdat hij misschien de host is heeft dit ook zulke gevolgen voor jou. want heeft die andere ook problemen weet je dat of niet??
Die heeft zn PS3 ook bedraad en heeft net als ik ook geen problemen met zelf online spelen.
Overigens maakt het geen verschil of ik host of hij het is in beide gevallen jammergenoeg een drama....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Dit ken ik, zit met hetzelfde probleem aan de ene kant.. weer een nieuw rank icoontje maar aan de andere kant moet je alles weer opnieuw doen, en daar heb ik nou net geen zin in aangezien BF BC2 ook dichterbij komt :P.
LzpAppel schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 07:42:

Dit probleem had ik gister ook 2x heel wazig zal wel weer een patch voor komen.Wel heb ik mijn NAT open staan.
Larrs schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:47:
Ik had net ook wat vreemds. Nadat het potje afgelopen was kreeg ik niet eens de stats zien van dat potje, maar vloog die direct door naar het begin scherm waar je onderandere op "Find Game" kan klikken.

Ik snapte eerst niet wat er gebeurde en toen zag ik dat NAT op Open stond. Terwijl ik afgelopen zaterdag weer alle poorten van MW2 helemaal dichtgegooid had, dit is ook getest. 8)7

Heb wel het bestand "iw4mp.exe" volledig toegang gegeven, misschien dat het spel toch stiekem naar andere poorten zoekt en daar verbinding mee probeert te maken.

[ Voor 36% gewijzigd door LightStar op 03-02-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
LightStar schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:30:
[...]

zeg maar gewoon elke map behalve wasteland :P mensen moeten gewoon eens wat lomper spelen. ik haal zowat elke avond FMJ challenge als dat zou kunnen. oke het kost mischien 1 of 2 kogels meer maar het is er op of er onder vind ik dan maar. en dan bedoel ik als ik net iemand zie wegrennen achter een muurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 12-09 14:50
Ik speel altijd met M4A1. Vind het echt een fijn wapen. Ik wil graag AK maar zodra ik 70 ben ga ik ook in prestige dus dan heb ik em ook al niet meer dus er mee spelen heeft ook niet echt nut.

Stopping Power Pro
Scavenger Pro
Steady Aim Pro

gebruik ik eigenlijk altijd samen met M4A1 en SPAS12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49

Dat had ik ook hahaha.
Alleen toen ik de killcam ging kijken begreep ik ook wel waarom.

Ik zie mezelf niet eens op die hele cam omdat ik in de rook sta, iemand anders ziet me gewoon...
Ik wordt al gevolgd door een muur...

Had van de week ook 2 gasten met een aimbot, alleen maar headshots met een fal.
Ik was van narigheid naar me stinger class geswitched om alle choppers uit de lucht te halen want die bleven komen.

Soms gaat het ook gewoon klote en ligt het aan mezelf maar dat komt meestal doordat ik dan challenges probeer te halen met guns die ik niks vind. En soms is de tegenstander gewoon beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
Ik dacht dat die Care Package Glitch eruit was op de PS3....?

Speelde Sabotage op Terminal en ik kwam er pas bij toen het spel al bezig was (waarschijnlijk omdat er andere spelers gequit hadden).

De tegenpartij zat buiten (clan met JLuu als naam) en kregen non stop emergency airdrops en hierdoor dus ook chopper na chopper na harrier na predator etc ect... De bom was voor ons op deze manier niet eens te plaatsen!

Uiteindelijk eindigen ze allemaal met scores van 60-10 en mijn team (muv van mijzelf, ben maar een beetje gaan kamperen en hielt het op 8-12) het tegenovergestelde...

Heb net als bovenstaande maar zoveel mogelijk choppers neergehaald, 6 totaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Unbreukable op 03-02-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Dat klopt die is er ook uit, dit is weer iets nieuws wat nog niet gepatcht is.
Unbreukable schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:34:
Ik dacht dat die Care Package Glitch eruit was op de PS3....?

Speelde Sabotage op Terminal en ik kwam er pas bij toen het spel al bezig was (waarschijnlijk omdat er andere spelers gequit hadden).

De tegenpartij zat buiten (clan met JLuu als naam) en kregen non stop emergency airdrops en hierdoor dus ook chopper na chopper na harrier na predator etc ect... De bom was voor ons op deze manier niet eens te plaatsen!

Uiteindelijk eindigen ze allemaal met scores van 60-10 en mijn team (muv van mijzelf, ben maar een beetje gaan kamperen en hielt het op 8-12) het tegenovergestelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Is het noodzakelijk om bepaalde poorten open te zetten in mn router om fatsoenlijk via de PS3 online
2-Player Special Ops te doen of hoeft dit niet perse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Pirate-Bozz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:39:
[...]

Hehe, ik heb net de FAL weer opgepakt. Prachtig wapen.
Eerst een paar schoten in je tegenstander, en dan met zo'n harde KLAK het magazijn eruit tikken. _/-\o_
Dat had ik dus gister met de FAL... schiet er opeens niks meer mee raak.
Heb hem meteen geruild voor de ACR Bushmaster met andere perks >:)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Op zich wel opvallend dat niemand als tips voor fmj kills geeft om in hardcore te spelen en favela, zoveel mensen die window campen in bijvoorbeeld die kapperszaak of het gebouw er naast :)

Heb trouwens altijd een hekel gehad aan de scar, maar sinds deze prestige (3) speel ik met bijna niks anders meer, heerlijke gun _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Relis op 03-02-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Pubbert

random gestoord

We zaten gisteren in een private match met zo'n 10 man (paar onbekenden die via via geinvite werden) en eindelijk kwam ik echt los, killstreak van 26 gehaald ofzo, heb alleen de nuke nog niet geunlocked :P) blijken private matches niet mee te tellen voor je score 8)7 :P

Ik hoor dat er nu ook een "cheat" is in de vorm van een programma wat je op prestige 10 (70) zet, zodat je alle slots hebt? Ik merk dat ik in elk potje wel zo'n mannetje met dat goud-zilveren doodskopje met 70 zie, en een week/2 weken terug zag je die met moeite 1 per avond.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

De fameuze rankhack is dat. Gek genoeg heb ik juist 't idee ze minder te zien tegenwoordig :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 12-09 12:55
Is de 360 update er al?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 12-09 14:50
steveman schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:00:
De fameuze rankhack is dat. Gek genoeg heb ik juist 't idee ze minder te zien tegenwoordig :)
ik dacht dat je "profiel" op een server staat ergens van steam of IW dan kun je toch niet zomaar even je rank hacken?

of zit het gewoon ergens lokaal op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Gekheid schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:56:
[...]

ik dacht dat je "profiel" op een server staat ergens van steam of IW dan kun je toch niet zomaar even je rank hacken?

of zit het gewoon ergens lokaal op je pc?
lokaal en op steam. maar als je lokaal lang genoeg volhoud zal steam je rank wel syncen :) beetje lame dat dit zo makkelijk gaat. en dat terwijl het bij blizzard(wow) en andere games wel gewoon lukt :o oke Wow heeft dedi's in eigen hand dus tja

[ Voor 11% gewijzigd door Proxx op 03-02-2010 12:07 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.