Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314278

maar heb ik daar spec perks voor nodig ofso? voor handguns ect en sub machine guns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:59

RayNbow

Kirika <3

Anoniem: 314278 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:44:
maar heb ik daar spec perks voor nodig ofso? voor handguns ect en sub machine guns?
Akimbo is geen perk, maar een "attachment" die je kunt unlocken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
Anoniem: 314278 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:44:
http://callofduty.wikia.com/wiki/Akimbo

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Wat vinden jullie nou de beste wapen op compacte levels?

Zoals Scrapyard. Terminal. Rust..Skidrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander-m
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 11:40
Vector FMJ + stopping power is erg goed in rust vind ik. Verder werkt noobtuben met Danger Close goed maar dat wordt dus als noobgedrag gezien.
In Skidrow gebruik ik ook vaak SPAS-12 shotgun, is een geweldig wapen vind ik.

In Terminal is een gewone Assault rifle (bijv. M4A1/ACR/SCAR-H)ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op kleine maps altijd TAR of UMP. Secondary G18 of SPAS. Werkt bij mij in elk geval. Eerst gebruikte ik tactical knife maar daar ben ik eigenlijk een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:04
Thasquealer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:08:
[...]

Getest poosje terug, maare dit kwam bij mij niet echt voor.
Of je moet redelijk dichtbij staan, dan is het inderdaad wel zo. (Zeg maar normal range als bij andere shotguns)

Maare die hagel spread is best wijd, en overigens na een meter of 20 houd de hagel opeens op. Toch veels te ver :P
Heb je het nou echt over de shotguns die je onder je assault rifle kan plakken? Ik heb er mee gespeeld, en die range is volgens mij werkelijk oneindig. Je moet wel 2x raken na een grotere afstand maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er geen mensen die de TAR als favoriet wapen hebben? Ik zie veel mensen die de ACR en SCAR waarderen, ik vind daarentegen de TAR en m16 met voorsprong de beste AR's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:15

steveman

Comfortabel ten onder

Ohja, die wou ik nog eens een tweede kans geven... vind 'm alleen zo gigiantisch lelijk :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kunnen die gasten bij IW dan ook echt helemaal niks :N

Nu weer een paar potjes achter elkaar alleen maar emergency airdrops. Hartstikke lachen, de hele tijd AC-130 en Chopper Gunners boven je -O- Dat mensen zo dom en slecht zijn dat ze een game verneuken voor 15 spelers, omdat ze zelf totaal de skills missen en daardoor zulke glitches nodig hebben.

MW2 moet het meest slecht geteste spel zijn van de afgelopen 10 jaar. :')

Hopelijk komt Halo Reach snel *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
reemprive schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:32:
Zijn er geen mensen die de TAR als favoriet wapen hebben? Ik zie veel mensen die de ACR en SCAR waarderen, ik vind daarentegen de TAR en m16 met voorsprong de beste AR's.
Hier een Tar fan! Heeft wel wat recoil, maar vind het wapen toch wel erg geniaal. Erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:33:
Ohja, die wou ik nog eens een tweede kans geven... vind 'm alleen zo gigiantisch lelijk :D
Wat bedoel je de TAR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:54:

hangt er nog steeds vanaf hoe je speelt: De TAR21 of ACR met SP oid. En een UMP45 met marathon en lightweight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
reemprive schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:32:
Hier één, sinds een paar dagen! :)
Vind hem een stuk relaxter dan de SCAR.
steveman schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:33:
Zo lelijk is 'ie toch niet?
Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb72/Jackofblades_2007/tavor_01.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door superbassie op 01-02-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:54:

Ik heb mijn keuze voor wapen op die maps redelijk uitgewerkt ondertussen, komt neer op Scrapyard + Terminal = TAR, Skidrow = UMP & SPAS (runner class), Rust sja, iets met veel granaten en boemboem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
superbassie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:44:
[...]

[...]

[afbeelding]
Hij lijkt een beetje op een speelgoed wapen als ik het zo zie! Maar ingame vind ik hem wel bruut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zojuist wat gegamed op de 360, maar het stikt van de mensen die de carepackage glitch gebruiken. In TDM, Domination etc. Niet echt leuk spelen idd, hoop dat die patch snel komt!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
FREAKJAM schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:52:
Zojuist wat gegamed op de 360, maar het stikt van de mensen die de carepackage glitch gebruiken. In TDM, Domination etc. Niet echt leuk spelen idd, hoop dat die patch snel komt!
IW kennende zal het nog wel een maand duren. Bij CoD2 en CoD4 deden ze niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
PWM schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:00:
[...]

IW kennende zal het nog wel een maand duren. Bij CoD2 en CoD4 deden ze niet anders.
Patch is al klaar. Microsoft zorgt voor de vertraging.

Pc patches komen het snelst uit omdat IW deze zelf online kan gooien.
voor de consoles moeten Microsoft en Sony de patch eerst testen

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 01-02-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ike. schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:02:
[...]

Patch is al klaar. Microsoft zorgt voor de vertraging.
Die patch is al geweest. Dit is weer een ander probleem

EDIT:

Zit hier met mijn zwager, die was aan het tellen tijdens een HQ potje. De tegenstander:

31 Care packages
6 Emergency Airdrops
3 AC-130's
2 Chopper gunners

En de rest choppers, airstrikes e.d. En dat in 9 minuten :|

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 01-02-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

superbassie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:44:
[...]

[...]

[afbeelding]
Nou, ingame vind ik 'm maar niks... en de ironsight is bagger :'(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
FREAKJAM schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:11:
Vraag me af of de volgende setup veel zin heeft (en of er veel mensen spelen met zo een soort setup)

Een assault rifle met bling pro (silencer/red dot), cold blooded pro, ninja pro.
Ik praat dan over gametypes zoals TDM en dergelijke.
Ik ben inmiddels al prestige 2, maar met een ratio van 1.02 vind ik mezelf totaal niet stabiel spelen.

Ik switch nog steeds erg vaak tussen mijn setups, en kan geen fatsoenlijk/stabiele setup vinden.
Vaak rush ik teveel, en vergeet ik rustig te spelen. Als ik silenced speel (cold blooded, ninja etc), helpt het misschien dat ik dan beter ga spelen. (Aagezien je dan min of meer onzichtbaar bent op de maps, want je wil niet weten hoe vaak ik word gesniped door mensen die snipers gebruiken in combinatie met thermal of hoe vaak ik wel niet een predator missile op me dak krijg).

Vraag me of af er ook mensen zijn die op deze manier spelen, en me kunnen adviseren hierbij :)
Misschien een beetje laat, maar ik gebruik precies de setup die jij noemt met de AK (akimbo 1887 als secondary, NIET met FMJ (die heb ik nog niet) dus geen range glitch). Werkt zeer goed voor mij meestal (al hangt het wel een beetje van de map af; niet te groot maar ook niet te klein moet je hebben).

MW2 is de eerste shooter die ik ooit op een console speel (heb wel alle cod's op PC gehad) en daarom heb ik het gevoel dat ik echt heel slecht ben: ik ben PC gewend en daar maak je gewoon iets makkelijker kills. Maar ik speelde meestal vrij aanvallend, was snel door me ammo heen en werd van alle kanten af geknald (vaak in de rug of zij). Daar ga je je snel aan ergeren...

Toen een keer op advies van een vriend de silenced class gemaakt en iets rustiger gespeeld en het ging gelijk een heel stuk beter! Met rustig spelen bedoel ik niet in een hoekje gaan zitten totdat er iemand langs komt, ik blijf wel meestal bewegen. Ik probeer vaak de enemy te flanken om naast of zelfs achter ze uit te komen en ze dan een voor een af te knallen. Na 1 of 2 kills ren ik een stukje verder (horen ze toch niet!) en dan is iedereen me weer kwijt. De AK is sterk genoeg zodat je geen stopping power nodig hebt, maar je moet niet teveel long range kills proberen te maken want dat is niet zo makkelijk. Als ik iemand zie op long range en hij ziet me niet dan ligt het een beetje aan m'n ammo of ik em probeer te pakken of niet (je hebt best wel wat nodig omdat de recoil best hevig is); als ik iets te weinig heb dan loop ik gewoon weg voordat hij me ziet. Als hij me al gelijk ziet dan probeer ik het niet eens; gewoon gelijk weg sprinten! Werkt prima in alle game modes: hij zal op je schieten (meestal niet dodelijk) en je hele team weet waar hij zit. OK, je krijgt er geen kill mee maar je team wel, en je gaat niet dood dus grotere kans op killstreak reward. Win-win.

Ik heb het trouwens wel over non-HC (ik speel niet veel HC meer). Daar rekent 90% van de spelers veel te veel op de radar. Ze denken: "als er geen rood stipje in dat gangetje te zien is dan kan ik rushen" en dan komen ze gewoon het hoekje om rennen. In de tijd die zei nodig hebben om als reflex hun sight omhoog te krijgen heb jij ze al neer.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 01-02-2010 21:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan trouwens ook de radar van de tegenstander in je voordeel gebruiken - beetje slim bewegen en voorspellen waar de tegenstander je gaat zoeken. Werkt natuurlijk niet zo goed als je echt in je eentje rond aan het rennen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Klinkt raar, maar in HardCore speelt niet iedereen met een Silencer en moet je ondanks dat je je radar niet altijd ziet gewoon heel snel even op Start drukken. Je ziet dan het stipje en je weet waar het vandaan kwam...zeker groot voordeel.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Ik moet ff wat kwijt. Ik weet niet of dit topic enkel voor de multiplayer is of MW in het algemeen. Ik speel sinds kort ook. Opzich een geweldige game maar wat is het toch ontzettend moeilijk. Ben ik de enige? Ik dacht dat ik wel wat ervaring had maar dit is ivm zo'n beetje iedere andere game een flink niveau hoger. Heb de SP inmiddels uitgespeeld, begonnen op regular maar ben uiteindelijk maar naar de laagste gegaan. Speel de special ops nu op regular maar door veel missies is amper heen te komen. Aan de MP moet ik nog beginnen maar ik houd mijn hart vast. Of is het gewoon een kwestie van oefenen? Ben benieuwd of er meer zijn die deze game pittiger vinden dan wat ze gewend zijn. Er zullen ongetwijfeld wel reacties komen van stoere binken die alles op veteran uitgespeeld hebben en 69 sterren gehaald hebben maar goed :) Ik hoop dat ik wat nuttig advies hier kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 21:37
Anoniem: 238040 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:16:
Ik moet ff wat kwijt. Ik weet niet of dit topic enkel voor de multiplayer is of MW in het algemeen. Ik speel sinds kort ook. Opzich een geweldige game maar wat is het toch ontzettend moeilijk. Ben ik de enige? Ik dacht dat ik wel wat ervaring had maar dit is ivm zo'n beetje iedere andere game een flink niveau hoger. Heb de SP inmiddels uitgespeeld, begonnen op regular maar ben uiteindelijk maar naar de laagste gegaan. Speel de special ops nu op regular maar door veel missies is amper heen te komen. Aan de MP moet ik nog beginnen maar ik houd mijn hart vast. Of is het gewoon een kwestie van oefenen? Ben benieuwd of er meer zijn die deze game pittiger vinden dan wat ze gewend zijn. Er zullen ongetwijfeld wel reacties komen van stoere binken die alles op veteran uitgespeeld hebben en 69 sterren gehaald hebben maar goed :) Ik hoop dat ik wat nuttig advies hier kan krijgen.
SP is ook nooit mijn sterkste kant geweest. Ik kon hem net op regular aan. Special ops vooral samen met een vriend gespeeld dus telt niet echt. Multiplayer ben ik dan weer wel bovengemiddeld (als ik dat mag zeggen) in, ong een KD van 1.3. Ik vind de MP ervaring erg los staan van de SP. Maar dat is mijn mening. Ik kan wel kont schoppen in de MP, maar minder in de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:08
Argh, gisteren speelde ik domination op terminal, in het team van de tegenpartij zaten 5 mensen van 1 clan, en ze liepen allemaal rond met een riot shield :D. Normaal heb ik er niet zoveel problemen mee, maar hun liepen ook continu bij elkaar en dan kwamen er 5 riot shields op je afstormen :D. Niet zo heel veel aan te doen behalve een semtex gooien en hard wegrennen, maar dat lukte ook niet altijd :(. Had eigenlijk een noobtube erbij moeten pakken maar die had ik niet ingesteld jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:32:
Wat houd dat Hardcore Riochet eigenlijk in?
Het staat er notabene bij als je er voor kiest. Komt neer op neer dat als je op een teammate schiet (friendly fire) dat jij zelf ook datzelfde aantal damage krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik was per ongeluk prestige mode in gegaan (ja raar maar ik dacht dat je nog een final waarschuwing kreeg) Nu heb ik maar prestige hack gedaan om weer lvl 70 te zijn (en leuker embleempje dan die 5 sterren) verder boeit het me niet zoveel. Maargoed, nu wil ik snel ninja pro weer halen, maar gelden knife kills daar niet voor? Ik had even snel 20 knife kills gemaakt en nu staat de ninja pro nog steeds op 13 waar hij al op stond voor dat ik een rondje ging kniven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
GJtje schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:36:
[...]
Het staat er notabene bij als je er voor kiest. Komt neer op neer dat als je op een teammate schiet (friendly fire) dat jij zelf ook datzelfde aantal damage krijgt.
Nee je krijgt zelf de volledige damage en de gast waar je op schiet niets. Ik had liever bij hardcore SD share dmg gehad. Want dan schiet je jezelf niet perongeluk met 1 schot dood als een halvezool ervoor lang rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartske schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:26:
[...]

SP is ook nooit mijn sterkste kant geweest. Ik kon hem net op regular aan. Special ops vooral samen met een vriend gespeeld dus telt niet echt. Multiplayer ben ik dan weer wel bovengemiddeld (als ik dat mag zeggen) in, ong een KD van 1.3. Ik vind de MP ervaring erg los staan van de SP. Maar dat is mijn mening. Ik kan wel kont schoppen in de MP, maar minder in de SP
Same here, de Singleplayer op Regular was leuk, alsnog met vallen en opstaan. Op Veteran vond ik het verschrikkelijk - helemaal in het eerste Favela level. Verder ook niet gekomen, ik kwam er gewoon niet doorheen.
De multiplayer daarentegen gaat heel anders. Zit aan de multiplayer uiteraard wel een stevige leercurve (voornamelijk maps leren kennen) maar in mijn geval pakte ik dat sneller op dan single player tegen 10000 AI dudes. KD ratio ondertussen opgewerkt naar 2.06 :D (TDM only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:06:
[...]

Same here, de Singleplayer op Regular was leuk, alsnog met vallen en opstaan. Op Veteran vond ik het verschrikkelijk - helemaal in het eerste Favela level. Verder ook niet gekomen, ik kwam er gewoon niet doorheen.
De multiplayer daarentegen gaat heel anders. Zit aan de multiplayer uiteraard wel een stevige leercurve (voornamelijk maps leren kennen) maar in mijn geval pakte ik dat sneller op dan single player tegen 10000 AI dudes. KD ratio ondertussen opgewerkt naar 2.06 :D (TDM only)
Oe mijn KD ratio 2.05 haha.
Net weer prestige gegaan.
Ben ik toch hard aan het twijfelen voor de grotere maps tussen de Famas en Scar...
Famas heeft niet veel damage maar op medium en long range is die heel goed.
Scar is goed op alle ranges ongeveer. alleen die heeft zo weinig ammo

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 01-02-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:10
Ik wil met een man of 10 een lanparty houden en Modern Warfare 2 spelen. Probleem kan wellicht zijn dat we met z'n alleen over een ADSL lijn het internet op moeten. Hebben anderen dit al geprobeerd op de pc? Gaat dit een probleem vormen? Of gaat het goed zolang we private matches spelen?

Alvast bedankt!

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Voor zover ik weet heb je alleen 't adsl-lijntje dan nodig om op steam in te loggen. 't Verkeer zal gewoon per LAN gaan... dus lekker lagvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Bulls schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:05:
Ik was per ongeluk prestige mode in gegaan (ja raar maar ik dacht dat je nog een final waarschuwing kreeg) Nu heb ik maar prestige hack gedaan
"There's no going back..."
Nee dat is inderdaad totaal geen final warning.. 8)7
On a sidenote: erg flauw om te gaan prestige hacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Relis schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:49:
[...]

[...]

Nee dat is inderdaad totaal geen final warning.. 8)7
On a sidenote: erg flauw om te gaan prestige hacken
Ik zag in een filmpje dat er nog een final warning kwam met, are you really sure, en toen klikte ik nog een keer door en tja.
Ok maar nu wat ik graag wilde weten, gelden knife kills ook als close range kills voor ninja pro?

Trouwens heb ik een leuk tussen embleempje (lvl7) gekozen en niet de "ik ben noob en ben max" skull.

[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 02-02-2010 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Host migration.
Ik wordt host.
98%...99%...
Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/6855/92518306.png

Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-06 10:16
@ bulls

ben je niet bang dat je een ban krijgt? of ben ik nu gek en krijg je dat niet voor een prestige hack.
ben nu 65 met de 1 prestige daarna ga ik vrolijk door voor prestige 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Ik ben nu lvl 70 eerste prestige maar mag niet nogmaals prestigen van mijn vriendin .. Kan ze haar wapens niet selecteren :(

Ze wordt wel steeds beter trouwens.. ze kan al strafen en mikt voortaan waar ze denkt dat de vijand komt. Nu de stuns/knife nog en het komt goed haha.. Ze is redelijk addict aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:08
Deurmat: laat haar lekker d'r eigen game aanschaffen dan, of zit je zo zwaar onder de plak? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

ruudjuhnl schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 01:58:
@ bulls

ben je niet bang dat je een ban krijgt? of ben ik nu gek en krijg je dat niet voor een prestige hack.
ben nu 65 met de 1 prestige daarna ga ik vrolijk door voor prestige 2.
ach,

als je door je eigen fouten je prestige moet gaan hacken..

beetje jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bulls schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:56:
[...]

Trouwens heb ik een leuk tussen embleempje (lvl7) gekozen en niet de "ik ben noob en ben max" skull.
Lekker laf excuus om dus flink te levelen dus. Als je baalt dat je je level kwijt bent had je natuurlijk ook je prestige hetzelfde kunnen laten... :z

(en zelfs dan blijft het een suffe actie)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:21
Twitter van Robert Bowling (FourZeroTwo):

Ugh. This care package exploit is becoming the bane of my existence, but not for long. @infinityward is working on a permanent fix for it.
about 10 hours ago from web

@Sym0n One instance of how to do it was fixed. Another was found. We're investigating a deeper code fix for it to eliminate it permanently.
about 9 hours ago from web in reply to Sym0n

Ze zijn er mee bezig! Gisteren op de PC niet meegemaakt!
Op de Xbox is het misbruik 100% las ik op sommige twitteraccounts.
En maar zagen @ de PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Roodey schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:00:
Twitter van Robert Bowling (FourZeroTwo):

Ugh. This care package exploit is becoming the bane of my existence, but not for long. @infinityward is working on a permanent fix for it.
about 10 hours ago from web

@Sym0n One instance of how to do it was fixed. Another was found. We're investigating a deeper code fix for it to eliminate it permanently.
about 9 hours ago from web in reply to Sym0n

Ze zijn er mee bezig! Gisteren op de PC niet meegemaakt!
Op de Xbox is het misbruik 100% las ik op sommige twitteraccounts.
En maar zagen @ de PC :P
Gister een uurtje gespeeld op de xbox (domination) en ik ben hem niet één keer tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dat gaat meer om cheaten. Dit is een glitch waarbij op een muurtje klimmen al genoeg is.

Net zo lame, maar wel platform onafhankelijk. Kwam hem gister ongeveer tegen in 1 op de 4 potjes. Vanavond hebben we afgesproken weer Halo 3 er in te gooien totdat IW met een fix komt.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 02-02-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik was per ongeluk prestige mode in gegaan (ja raar maar ik dacht dat je nog een final waarschuwing kreeg) Nu heb ik maar prestige hack gedaan om weer lvl 70 te zijn (en leuker embleempje dan die 5 sterren) verder boeit het me niet zoveel. Maargoed, nu wil ik snel ninja pro weer halen, maar gelden knife kills daar niet voor? Ik had even snel 20 knife kills gemaakt en nu staat de ninja pro nog steeds op 13 waar hij al op stond voor dat ik een rondje ging kniven.
Wat een zwam verhaal! Je komt Never Nooit Niet per ongeluk in prestige terecht, tenzij je mentale niveau op dat van een pepernootje ligt.

Figuren als jij (gewoon weer een domme hacker) mogen ze wat mij betreft per direct permabannen van steam! Als bonus ook nog een ban op Tweakers als het aan mij ligt.

Door verachtelijke figuren zoals jouw is de waarde van een prestige embleem gereduceerd tot nul! Stoer doen met dingen die je niet verdient hebt!
Ik vind dat echt gewoon KAK! |:(

Hoop dat je blij bent met je zwaar verdiende embleempje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net werd mijn team uitgemaakt voor noobs in underpass, toen ik er wat van zei kreeg ik de mededeling "shutup stupid naab". Volgende potje tegen zelfde groepje tegenstanders in Highrise eindigde ik 44-0 met intervention. "Who's the noob now" zei ik. Enige reactie was "fu". hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijltje666 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:21:
[...]

Wat een zwam verhaal! Je komt Never Nooit Niet per ongeluk in prestige terecht, tenzij je mentale niveau op dat van een pepernootje ligt.

Figuren als jij (gewoon weer een domme hacker) mogen ze wat mij betreft per direct permabannen van steam! Als bonus ook nog een ban op Tweakers als het aan mij ligt.

Door verachtelijke figuren zoals jouw is de waarde van een prestige embleem gereduceerd tot nul! Stoer doen met dingen die je niet verdient hebt!
Ik vind dat echt gewoon KAK! |:(

Hoop dat je blij bent met je zwaar verdiende embleempje 8)7
Whehe voor mij was de waarde van een prestige embleem al nul hoor. Knap man, dat je zoveel tijd hebt om te gamen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 22:02
Ik wou ff laten weten voor de mensen die een goede K/D willen op de xbox 360

Gebruik dit ik heb een k/d van 3,96 zonder te campen of glitchen of wat dan ook als je niet gelooft vraag mijn gamertag en voeg me toe kun je het ff zien en anders speel je een potje met mij (a)

Aug Hbar: Grip Holo scope
Spas 12: grip fmj
Equiment: semtex of grenade maakt niet uit.
Perk1: Bling pro
Perk 2:Stopping power Pro
Perk 3: Steady aim Pro - Commando Pro

Dit is mijn set als je hard wil ownen de aug Super steady super range.
Als shotty lover is de spas 12 voor de echte lief hebbers om lkkr 1 shot 1 kill te doen altijd mooi. Inplaats van die noobs met hun auto shots die hem helemaal leeg sprayen en hopen een kill te hebben F*ck die noobs.

je kunt dit ook in combinatie van M16 doen of M4A1 vind ik ook allbij erg faine wapens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:14:
Zit een beetje in een modern warfare dip
Afgelopen 2 uur maar 40.000 xp gehaald.
Maar ligt het aan mij of gaan steeds meer mensen tuben?
Vind het niet erg. (tenzij er blind word getubed dan wel)
Maar steeds meer mensen doen het haha
Reageer hier nou eens op dan! Want je lult uit je nek én je bent gestopt met MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-06 10:30

Def87

DefXtreme

To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:41:
Ik wou ff laten weten voor de mensen die een goede K/D willen op de xbox 360

Gebruik dit ik heb een k/d van 3,96 zonder te campen of glitchen of wat dan ook als je niet gelooft vraag mijn gamertag en voeg me toe kun je het ff zien en anders speel je een potje met mij (a)

Aug Hbar: Grip Holo scope
Spas 12: grip fmj
Equiment: semtex of grenade maakt niet uit.
Perk1: Bling pro
Perk 2:Stopping power Pro
Perk 3: Steady aim Pro - Commando Pro

Dit is mijn set als je hard wil ownen de aug Super steady super range.
Als shotty lover is de spas 12 voor de echte lief hebbers om lkkr 1 shot 1 kill te doen altijd mooi. Inplaats van die noobs met hun auto shots die hem helemaal leeg sprayen en hopen een kill te hebben F*ck die noobs.

je kunt dit ook in combinatie van M16 doen of M4A1 vind ik ook allbij erg faine wapens!
Voor iedereen is het gevoel van een wapen anders. Het ligt natuurlijk ook meer aan de speltype die je speelt. Ik speel alleen maar Ground War en zit rond de 1.8 terwijl ik misschien een ratio van 3 kon hebben als ik alleen maar Search and Destroy zou spelen.

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:54
Fist schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:18:
[...]

Heb je het nou echt over de shotguns die je onder je assault rifle kan plakken? Ik heb er mee gespeeld, en die range is volgens mij werkelijk oneindig. Je moet wel 2x raken na een grotere afstand maar goed.
Ja, die attachement inderdaad jah.

Maare ik heb et serieus getest met een paar gasten in private match, in estate
Ik bovenaan met gun voor het huis, hij helemaal onderaan.
geprobeert te raken, noppes. Stapje dichterbij, nix.
Pas als hij voor het huis staat onderaan de berg, en ik net voor het middelste huis kon ik hem raken, niet killen.
(Ff reactie op 2 pagina's trug, srry)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Nu heb ik maar prestige hack gedaan om weer lvl 70 te zijn (en leuker embleempje dan die 5 sterren)
LAME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

bram1984 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:41:
[...]

Whehe voor mij was de waarde van een prestige embleem al nul hoor. Knap man, dat je zoveel tijd hebt om te gamen. :+
als de waarde toch al 0 is, je ondertussen stoer doet met je hacks, waarom reageer je dan in godsnaam in dit topic..

ga dan naar je vrienden om stoer te doen..
het barst van de kinderen in dit topic die stoer doen met hun hacks, en begin er wel een beetje van te balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

SoaDmaggot schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 08:27:
Deurmat: laat haar lekker d'r eigen game aanschaffen dan, of zit je zo zwaar onder de plak? 8)7
Dat sowieso .. ennnn hebben we maar 1 pc ;) dus 2 games op 1 pc is wel.. vrij kansloos natuurlijk ;)

Buiten dat hou ik gewoon rekening met mijn medemens die hier woont ;)

Gister wel paar lekkere potjes gehad met de Intervention i.c.m. de ACOQ scope. Gaat steeds beter :) Alleen met de AK heb ik echt een haat liefde relatie .. ene keer gaat het echt goed andere keer is het een drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Voor iedereen is het gevoel van een wapen anders. Het ligt natuurlijk ook meer aan de speltype die je speelt. Ik speel alleen maar Ground War en zit rond de 1.8 terwijl ik misschien een ratio van 3 kon hebben als ik alleen maar Search and Destroy zou spelen.

Ja sorry ben ik vergeten erbij te zetten maar ik speel dan ground war he dus tdm en domination.
om zo lekker veel te killen online ik speel nooit search haat dat duurt me allemaal veel te lang.
Soms een potje ffa is ook wel eens leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 15:28
Dat is gewoon cheaten. Oh, shit! ben prestige mode ingegaan, zonder dat er een waarschuwing |:( was en nu moet ik wel de prestige hack doen want ik ben te lui om alles zelf te halen..... triest figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

In wars/pubs cheaten (als in aimbot) is lame. Maar jij rijdt nooit te vlug met je auto zeker? Anders ben jezelf nog triester.
In een virtueel spelletje teruggaan naar iets dat je zelf behaald hebt, who cares.

Ik heb gisteren de 10-kills challenge met een M4A1 gehaald ! Ik had gewoon nog nooit met dat geweer gespeeld lol. Wel een krachtig ding precies, alleen die ironsight vond ik zo dom, maar nu staat er al een reddot op meen ik.

[ Voor 3% gewijzigd door ? ? op 02-02-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 15:28
Fastman schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:09:
In wars/pubs cheaten (als in aimbot) is lame. Maar jij rijdt nooit te vlug met je auto zeker? Anders ben jezelf nog triester.
In een virtueel spelletje teruggaan naar iets dat je zelf behaald hebt, who cares.
Wat een vergelijking... Iig nooit te vlug, wel soms harder dan de toegestane snelheid :o
En hij gaat niet terug, hij gaat verder en behaald dus iets waar hij niks voor doet.
Automatisch aimen en iemand daardoor te doden dmv een aimbot is ook iets behalen zonder er wat voor te doen...

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 02-02-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:00:
[...]

als de waarde toch al 0 is, je ondertussen stoer doet met je hacks, waarom reageer je dan in godsnaam in dit topic..

het barst van de kinderen in dit topic die stoer doen met hun hacks, en begin er wel een beetje van te balen..
Gast, ik speel op de PS3, en zou niet eens weten hoe je moet hacken.

Als je er zo van baalt, ga dan een andere game doen. Een game die niet compleet verneukt is door z'n eigen hype. Dit had je van tevoren kunnen bedenken. Op dag een waren er al hacks op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 08:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Gister denk ik eindelijk mijn fijnste setup gevonden;

UMP45 (Silenced)
Scavenger Pro
Cold Blooded Pro
Ninja Pro

De UMP45 is met de silencer een super lekkere gun, richt lekker en van afstand is het zelfs goed te doen. Als iemand opeens voor je neus staat heb je geen kans, maar daar heb je een shotgun voor als secondary gun.
Ik speelde voorheen met de killstreaks harrier, choppergun & nuke, maar omdat ik een nuke toch nooit haal (ik kan niet echt rustig spelen zeg maar) heb ik een stapje terug gedaan en ben ik naar 5/7/9 gestapt (Predator/Harrier/Pavelow).

Me stats zijn duidelijk beter nu, en het speelt gewoon lekkerder :)

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 02-02-2010 10:25 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ach wat een gezeur allemaal zeg, alsof ik plotseling voordeel heb ofzo. Aimbotters en wallhackers dat zijn cheaters. Dit was niets anders dan in een paint tooltje even een nummertje aan klikken, eigenlijk niet eens hacken te noemen maar meer een trainer ofzo.

Maar uiteindelijk heb ik alleen een emmer stront open getrokken zonder ook maar iets van een antwoord te hebben gekregen. Behulpzaam zijn we hier allemaal zeg...

Doordat iedereen al prestige zit te "hacken" had het al geen waarde, tis niet alsof ik het heb bedacht en daarom iedereen het gaat gebruiken. Ik wilde eigenlijk niet prestige in gaan omdat het mij niet echt interreseerde. Het is nu meer een gevalletje, iedereen heeft het al dus waarom ook niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Bulls op 02-02-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87

Def87

DefXtreme

To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:01:
Ja sorry ben ik vergeten erbij te zetten maar ik speel dan ground war he dus tdm en domination.
om zo lekker veel te killen online ik speel nooit search haat dat duurt me allemaal veel te lang.
Soms een potje ffa is ook wel eens leuk :)
Dan is een K/D ratio van 4 wel erg nice. 8)

Ik heb dan wel vaak potjes dat ik rond de 40 kills zit en tussen de 5 en 15 deaths, maar het wisselt te veel met potjes waar ik net een ratio van 1 haal door de lag. Heb voor het geval ik weer 2 a 3 streepjes heb ( x360 ) maar een grenade launcher class aangemaakt om dat dan maar te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
iets over harde killStreaks:

Ik gebruik harrier pavelow ac-130 deze combo vind ik echt te fain zoveel kills maak je dan.

waarom geen chopper als je mensen hebt met veel anti air ben je te snel dood en ac voelt lkkr die grote bommen afschieten :D

Haha ja de lagg heb ook zoveel last daar van in potjes ik heb zo ook mijn K*T potjes daardoor.
Maar op mijn fijne maps zoals terminal en wastelands haal ik dat weer op :D

[ Voor 25% gewijzigd door To easy op 02-02-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87

Def87

DefXtreme

To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:37:
iets over harde killStreaks:

Ik gebruik harrier pavelow ac-130 deze combo vind ik echt te fain zoveel kills maak je dan.

waarom geen chopper als je mensen hebt met veel anti air ben je te snel dood en ac voelt lkkr die grote bommen afschieten :D

Haha ja de lagg heb ook zoveel last daar van in potjes ik heb zo ook mijn K*T potjes daardoor.
Maar op mijn fijne maps zoals terminal en wastelands haal ik dat weer op :D
Ik gebruik elke keer weer andere killstreaks voor de challenges. Heb een tijd predator, harrier en chopper gunner gebruikt maar op een gegeven moment heb je daar alles voor gehaald en switch ik naar UAV, Care Package en Precision Air strike bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Fastman schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:09:

Ik heb gisteren de 10-kills challenge met een M4A1 gehaald ! Ik had gewoon nog nooit met dat geweer gespeeld lol. Wel een krachtig ding precies, alleen die ironsight vond ik zo dom, maar nu staat er al een reddot op meen ik.
M4a1 is zwaar onder gewardeerd maar goed. =] M4a1 of ACR <3
Def87 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:47:
[...]

Ik gebruik elke keer weer andere killstreaks voor de challenges. Heb een tijd predator, harrier en chopper gunner gebruikt maar op een gegeven moment heb je daar alles voor gehaald en switch ik naar UAV, Care Package en Precision Air strike bijvoorbeeld.
ik wissel ook altijd van streaks licht aan game modes / level

stealth bomber op scrapyard is gewoon standaard multikill :P

[ Voor 29% gewijzigd door Proxx op 02-02-2010 10:55 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ja klopt ik heb ook we alles geprobeerd enzo maar een keer die challenges halen vind ik genoeg ben nu 4 th prestige dus ga alleen maar voor de score om zo veel mogelijk te killen :D
Heb dan ook al iets van 39000 kills :D. met 8500 deaths ofzo in 8,5 days played.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277456

ik heb sinds een 2 weken een xbox en sinds een week cod mwf 2 , had hem wel al op pc maar nu op xbox is zwaar wennen met besturing. Hebben jullie aangepast controls of gewoon standaard xbox controller settings ?

thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:00:
[...]

Als het toch aan mij gericht was:

Ik loop niet stoer te doen, dat maken julie ervan. Ik noem het gewoon tussen neus en lippen door om een reden te geven waarom ik een vraag stel. Maar uiteindelijk wordt alleen dat gelezen en niet de vraag zelf.

En het is geen hack, het is het zelfde als een .ini file aanpassen, dus om het nu meteen hacken te noemen...

Maargoed ik doe de deksel weer op de stront emmer, als julie hem er weer af willen halen moet je ook zelf maar in de stank zitten. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 02-02-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Sinds gister lvl 70 behaald, ak47 vind ik niet echt een fijn wapen, hou het wel bij mn ACR.
Anoniem: 277456 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:09:
ik heb sinds een 2 weken een xbox en sinds een week cod mwf 2 , had hem wel al op pc maar nu op xbox is zwaar wennen met besturing. Hebben jullie aangepast controls of gewoon standaard xbox controller settings ?

thx.
Ikzelf gebruik de standaard controls. Was voorheen ook meer pc gamer, moest ook echt even wennen aan het spelen met een controller, maar goed het lukt me steeds beter :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dersan schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:30:
Argh, gisteren speelde ik domination op terminal, in het team van de tegenpartij zaten 5 mensen van 1 clan, en ze liepen allemaal rond met een riot shield :D. Normaal heb ik er niet zoveel problemen mee, maar hun liepen ook continu bij elkaar en dan kwamen er 5 riot shields op je afstormen :D. Niet zo heel veel aan te doen behalve een semtex gooien en hard wegrennen, maar dat lukte ook niet altijd :(. Had eigenlijk een noobtube erbij moeten pakken maar die had ik niet ingesteld jammergenoeg.
Dat is wel lachen ja. :D
Zat het me zelfs soms wel eens voor te stellen hoe dat eruit ziet. Vooral omdat ik dan aan de film Sparta of de Romeinen uit de strip van Asterix en Obelix moet denken. Alleen dan moderner. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Bulls schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:12:
[...]

Ik loop niet stoer te doen, dat maken julie ervan. Ik noem het gewoon tussen neus en lippen door om een reden te geven waarom ik een vraag stel. Maar uiteindelijk wordt alleen dat gelezen en niet de vraag zelf.

En het is geen hack, het is het zelfde als een .ini file aanpassen, dus om het nu meteen hacken te noemen...

Maargoed ik doe de deksel weer op de stront emmer, als julie hem er weer af willen halen moet je ook zelf maar in de stank zitten. ;)
Nu praat je jezelf toch een btje tegen, je noemt het zelf al een lvl 70 prestige hack, dus 8)7
Maare ik vindt het toch een beetje een hack, maare vele malen minder erg als een wh of aimbot, daar heb ik meer last van :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Thasquealer schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:29:
[...]

Nu praat je jezelf toch een btje tegen, je noemt het zelf al een lvl 70 prestige hack, dus 8)7
Maare ik vindt het toch een beetje een hack, maare vele malen minder erg als een wh of aimbot, daar heb ik meer last van :(
Ja het gaat in de volksmond rond als "prestige hack" Maar dat vind ik het niet, hacken zie ik echt als scrypts aanpassen in maffe files die je normaal niet kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Bulls schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:35:
[...]

Ja het gaat in de volksmond rond als "prestige hack" Maar dat vind ik het niet, hacken zie ik echt als scrypts aanpassen in maffe files die je normaal niet kan lezen.
Hack, das gewoon files aanpassen zodat het jou voordeel oplevert (custom classes anny1?)
Tja, maar dan zegge dat et geen hack is, beetje merkwaardig :P O+
Mja genoeg erover ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Thasquealer op 02-02-2010 11:48 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131162

[...]

en dat is nou precies wat de prestige hack doet :D

Naja, maakt mij geen bal uit, maar om nou te zeggen dat je perongeluk in presige komt is wat vreemd... ik moet toch echt minimaal twee vensters door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-06 15:52

Soggney

Zeekomkommer

Als Bulls wil rankhacken omdat hij "per ongeluk" in prestige is geraakt, maakt uiteindelijk weinig uit voor zijn tegenspelers. Het maakt me meer zorgen dat hij volgens zijn avatar en onderschrift weinig respect heeft voor het milieu. *Maar hacken is het niet echt, het zit meer in de script kiddie lijn.

Gisteren lvl 30 gehaald prestige 2, ik ga door tot lvl 70 prestige 3, dan heb ik genoeg classes.
Maar mss willen jullie me wel helpen.
Waarom zou ik spelvorm x spelen? Momenteel ben ik verslingerd aan sabotage, maar wat hebben de andere modi als voor en nadelen?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Soggney schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:50:
Als Bulls wil rankhacken omdat hij "per ongeluk" in prestige is geraakt, maakt uiteindelijk weinig uit voor zijn tegenspelers. Het maakt me meer zorgen dat hij volgens zijn avatar en onderschrift weinig respect heeft voor het milieu. *Maar hacken is het niet echt, het zit meer in de script kiddie lijn.

Gisteren lvl 30 gehaald prestige 2, ik ga door tot lvl 70 prestige 3, dan heb ik genoeg classes.
Waarom zou ik spelvorm x spelen? Momenteel ben ik verslingerd aan sabotage, maar wat hebben de andere modi als voor en nadelen?
Demolition is een leuke variant op Sabotage. Als beide teams een beetje weten wat ze aan het doen zijn, kan het leuke potjes opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist

Denk dat je bij Domination erg makkelijk xp haalt. Als je als het ware later aankomt bij het cappen, dus als je teammates al bezig zijn, krijg je ook punten. Als je iemand killed die aan het cappen is krijg je punten. Bij HQ is dat echter niet zo, degene die begint met cappen, krijgt de punten. Denk daarom dat Domination wat makkelijker punten verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Als je gwn heeeeeeeeeel veel killed krijg je zoveel xp das beste manier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Anoniem: 131162 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:50:
[...]

en dat is nou precies wat de prestige hack doet :D

Naja, maakt mij geen bal uit, maar om nou te zeggen dat je perongeluk in presige komt is wat vreemd... ik moet toch echt minimaal twee vensters door.
2 maar? Of waren het er 3?

Maare per ongeluk prestige ingaan kan gewoon niet, There's no going back, no way dat je dat over het hoofd ziet.
Zowiezo zou ik zelf als ik nieuwsgierig was naar die menu's ook extreem voorzichtig zijn als je niet wil prestige.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ik heb zojuist een hele rits berichten uit dit topic verwijderd die onnodig of ongewenst waren.
Laat het niet weer zo uit de hand lopen!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
NeoMe schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:58:
Klinkt raar, maar in HardCore speelt niet iedereen met een Silencer en moet je ondanks dat je je radar niet altijd ziet gewoon heel snel even op Start drukken. Je ziet dan het stipje en je weet waar het vandaan kwam...zeker groot voordeel.
Ff hierop terugkomen hoa,
Maare bij cod4 was dat altijd uitgeschakelt (ruis op de map)
Waarom hebben ze bij mw2 hier opeens verandering ingebracht?
Beetje vaag

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 23:59
Thasquealer schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:44:
[...]

Hack, das gewoon files aanpassen zodat het jou voordeel oplevert (custom classes anny1?)
Tja, maar dan zegge dat et geen hack is, beetje merkwaardig :P O+
Mja genoeg erover ;)
Ach, ik heb het zelf ook gedaan. Waarom? Ik ben gewoon aan het spelen (bezig met prestige 2 was lvl 3 ofzo) kom ik in een hacked server terecht (en daar kan ik dus niks aan doen). Maak ik 1 kill, ben ik lvl 70, daarna wordt het negatieve XP en ben ik weer lvl 1. Start ik daarna COD weer op, ben ik ineens lvl 3 van de eerste prestige. Er klopte gewoonweg niets meer van, dus ik heb een 'playerstats editor' erbij gepakt (klinkt wat beter) en daarmee mijn stats geedit. Het ENIGE wat ik heb veranderd was mijn prestige lvl en gewoon lvl. Ik wilde hierna toch niet meer prestigen.

Wat ik nu nog wel moet doen zijn gewoon alle challenges + guns uitspelen, en het enige voordeel is dat ik 10 classes heb (en het dus niet continu hoef aan te passen). Gelukkig zijn mijn gun stats niet verpest door die hacked server en kan ik dat nog wel gweoon doen, want ook ik vind dat leuk. Liever had ik niet gehacked maar ik zag het dus eigenlijk als noodzakelijk.

Heeft het verder een nadeel, of geeft het mij voordeel boven de tegenstander? Nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
disweb schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:29:
[...]

Ach, ik heb het zelf ook gedaan. Waarom? Ik ben gewoon aan het spelen (bezig met prestige 2 was lvl 3 ofzo) kom ik in een hacked server terecht (en daar kan ik dus niks aan doen). Maak ik 1 kill, ben ik lvl 70, daarna wordt het negatieve XP en ben ik weer lvl 1. Start ik daarna COD weer op, ben ik ineens lvl 3 van de eerste prestige. Er klopte gewoonweg niets meer van, dus ik heb een 'playerstats editor' erbij gepakt (klinkt wat beter) en daarmee mijn stats geedit. Het ENIGE wat ik heb veranderd was mijn prestige lvl en gewoon lvl. Ik wilde hierna toch niet meer prestigen.

Wat ik nu nog wel moet doen zijn gewoon alle challenges + guns uitspelen, en het enige voordeel is dat ik 10 classes heb (en het dus niet continu hoef aan te passen). Gelukkig zijn mijn gun stats niet verpest door die hacked server en kan ik dat nog wel gweoon doen, want ook ik vind dat leuk. Liever had ik niet gehacked maar ik zag het dus eigenlijk als noodzakelijk.

Heeft het verder een nadeel, of geeft het mij voordeel boven de tegenstander? Nee. :)
Tja, dat is een totaal ander verhaal.
Kijk op een hacked server kome, zeer vervelend, maare per ongeluk prestige?
Wat vind jij ervan?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Bulls schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:25:
Ach wat een gezeur allemaal zeg, alsof ik plotseling voordeel heb ofzo. Aimbotters en wallhackers dat zijn cheaters. Dit was niets anders dan in een paint tooltje even een nummertje aan klikken, eigenlijk niet eens hacken te noemen maar meer een trainer ofzo.

Maar uiteindelijk heb ik alleen een emmer stront open getrokken zonder ook maar iets van een antwoord te hebben gekregen. Behulpzaam zijn we hier allemaal zeg...

Doordat iedereen al prestige zit te "hacken" had het al geen waarde, tis niet alsof ik het heb bedacht en daarom iedereen het gaat gebruiken. Ik wilde eigenlijk niet prestige in gaan omdat het mij niet echt interreseerde. Het is nu meer een gevalletje, iedereen heeft het al dus waarom ook niet.
recht praten wat krom is..
En voor de duidelijkheid: het merendeel van de spelers is helemaal niet aan het prestige hacken, dat zijn slechts de uitzonderingen, waar jij dus een voorbeeld van bent. In jouw optiek doet iedereen dat.
Kun je vergelijken met de aanschaf van een nieuwe auto, stel je koopt een Audi A4, dan zie je daarna de wereld van deze autos rijden.
En als iemand in de sloot springt, dan doe jij dat toch ook niet?
InstaPermaban voor figuren zoals jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

elke modificatie die je aan het originele spel doet waar je zelf beter van wordt is gewoon cheaten. Je probeert het nu alleen te rechtvaardigen door te zeggen dat je dat toch allemaal al een keer had unlocked. Kern van het verhaal blijft dat je op onrechtmatige wijze in een klap levelled naar 70, terwijl je daar normaal 1 a 2 dagen voor nodig had gehad.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Bulls schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:12:
[...]

Kan er niets aan doen dat ik hier dan ook nog even op moet reageren.
Het is geen hack? Je hebt geen voordeel? Je hebt echt boter op je hoofd..... |:(
Dus jij hebt zonder ervoor te spelen de beschikking over wapens die anderen niet hebben? Dat is toch echt een gevalletje voordeel, die een reguliere speler niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Bijltje666 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:52:
[...]

recht praten wat krom is..
En voor de duidelijkheid: het merendeel van de spelers is helemaal niet aan het prestige hacken, dat zijn slechts de uitzonderingen, waar jij dus een voorbeeld van bent. In jouw optiek doet iedereen dat.
Kun je vergelijken met de aanschaf van een nieuwe auto, stel je koopt een Audi A4, dan zie je daarna de wereld van deze autos rijden.
En als iemand in de sloot springt, dan doe jij dat toch ook niet?
InstaPermaban voor figuren zoals jij.
rustig man, dr is een waarschuwing net gegeven, ik ben het wel eens maare mense nie over een kant schuren.
Mja permaban lijkt me btje overdreven, kzou gewoon rank-reset doen.
psychoclown schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:02:
[Mbr]Ik heb zojuist een hele rits berichten uit dit topic verwijderd die onnodig of ongewenst waren.
Laat het niet weer zo uit de hand lopen![/]

[ Voor 3% gewijzigd door Thasquealer op 02-02-2010 12:59 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sanderander schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:42:
[...]

Reageer hier nou eens op dan! Want je lult uit je nek én je bent gestopt met MW2.
Dan heb je de post van paar dagen geleden gemist
Waarin ik zei dat ik toch maar weer ben begonnen.

Maak niet uit. ik zeg alleen dat mensen anders spelen dan 3 weken geleden ofzo.
Is dat zo erg?

Die prestige 5 klopt niet..Is hele grote typfout geweest dan want ben nu pas bij de 4de..
Die single player op moeilijkste niveau is in 2 dagen wel te doen.
Dat andere spel wat ik speelde. Ben ik inderdaad mee begonnen,maar die was ik al binnen halve dag zat.
En die Specs-op Was ik al weken voor dat bericht aan begonnen.
Af en toe als ik multi-player zat was even paar missies specs op doen.
Maar inderdaad dat prestige klopt niet helemaal..Was toen volgens mij prestige 3. hele grote typfout of was toen gewoon uit men nek aan het lullen |:( :P

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 02-02-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
amahusu schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:56:
elke modificatie die je aan het originele spel doet waar je zelf beter van wordt is gewoon cheaten. Je probeert het nu alleen te rechtvaardigen door te zeggen dat je dat toch allemaal al een keer had unlocked. Kern van het verhaal blijft dat je op onrechtmatige wijze in een klap levelled naar 70, terwijl je daar normaal 1 a 2 dagen voor nodig had gehad.
maak daar maar 2-3 dagen van, als je naast het gamen nog een gewoon leven hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Thasquealer schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:57:
[...]

rustig man, dr is een waarschuwing net gegeven, ik ben het wel eens maare mense nie over een kant schuren.
Mja permaban lijkt me btje overdreven, kzou gewoon rank-reset doen.

[...]
Je hebt gelijk.. ik kan er alleen niets aan doen, ik wordt altijd pissig op figuren die foute dingen doen en valsspelen rechtpraten... :(
vanaf nu weer ontopic... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

offtopic:
Over mn avatar dat is gewoon provocerend (het werkt blijkbaar) Omdat tegenwoordig alles maar over millieu gaat terwijl er amper wat bewezen is. Opwarming van de aarde zit gewoon in de cyclus waar het hele universum mee te maken heeft. Van afstanden van planeten van plaatsing t.o.v de evenaar van het melkwegstelsel. We zitten op de rand van een grote klimaat verandering en die had ook plaats gevonden als de mens er niet was. En dan nog al zouden er broeikas gassen zijn, als mens stoten we nog minder CO2 uit dan wat er door de natuur dmv bosbranden vulkaan uitbarstingen en noem maar op geproduceerd wordt.

Dus ja geleuter over millieu is overrated. Net als vroeger met die drijfgassen, was gewoon puur bangmakerij. Het is nu verboden omdat het patent op freon vrij gekomen was, en het dus niet meer winstgevend was.

Ik doe bijna alleen nog maar Hardcore Search and Destroy, Heb je ook geen scavenger pro nodig omdat je meestal wel genoeg kogels hebt voor de hele ronde.
Bijltje666 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:56:
[...]

Kan er niets aan doen dat ik hier dan ook nog even op moet reageren.
Het is geen hack? Je hebt geen voordeel? Je hebt echt boter op je hoofd..... |:(
Dus jij hebt zonder ervoor te spelen de beschikking over wapens die anderen niet hebben? Dat is toch echt een gevalletje voordeel, die een reguliere speler niet heeft.
Oh man, Ik had alle wapens al lang unlocked, en ik had ook alle attachments van de wapens die ik het meeste gebruikte, waarom zou ik dan nu plotseling voordeel hebben omdat ik een ander logotje heb ??!

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 02-02-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 15:27
[...]
Het is een exploit en over het algemeen word exploiten niet gewaardeerd door spelers die een spel fair&square willen spelen.
Verder lach ik me rot als ik 2 lvl70 prestige10 gasten onderaan zie staan, dan weet je dat het gewoon sploitende dodo's zijn ;)

De voordelen van bepaalde wapens zouden verdwijnen zodra er dedic's zijn, doordat je met een shotgun iets langer moet aimen leg je het nu vaker af tegen G18's die gewoon run and gun zijn.
Ook hoop ik dat ze de timing/locatie van spawnen gaan veranderen, soms spawn je tussen het doel en de spawnpoint van de tegenstanders in, word je continu gebackrapped... niet echt denderend ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318206

Zelf prestigen geeft nog altijd de meeste voldoening lijkt mij.

Als je jezelf liever voor de gek wilt houden doe dat dan gewoon.

Mocht je stats kwijtraken oid, pak er een stats editor erbij en zet het recht, of maak een backup.

Ik stoor me niet aan het feit dat mensen prestige 10 lvl 70 zijn door editors, zolang ik ze blijf ownen is er voor mij geen vuiltje aan de lucht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige voordeel van prestige is extra slots. Voor de rest vind ik het totaal niet boeiend, ik snap ook niet dat mensen zich hier druk over kunnen maken. Ik heb nooit iets gehad van "Zo, die heeft een hoge prestige zeg, zal wel een goede speler zijn.". Over het algemeen zegt prestige helemaal niets over de kwaliteiten van de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:04:
[...]

Dan heb je de post van paar dagen geleden gemist
Waarin ik zei dat ik toch maar weer ben begonnen.

Maak niet uit. ik zeg alleen dat mensen anders spelen dan 3 weken geleden ofzo.
Is dat zo erg?

Die prestige 5 klopt niet..Is hele grote typfout geweest dan want ben nu pas bij de 4de..
Die single player op moeilijkste niveau is in 2 dagen wel te doen.
Dat andere spel wat ik speelde. Ben ik inderdaad mee begonnen,maar die was ik al binnen halve dag zat.
En die Specs-op Was ik al weken voor dat bericht aan begonnen.
Af en toe als ik multi-player zat was even paar missies specs op doen.
Maar inderdaad dat prestige klopt niet helemaal..Was toen volgens mij prestige 3. hele grote typfout of was toen gewoon uit men nek aan het lullen |:( :P
volgens mij doen dat wel meer mensen hier. het is een beetje ongeschreven regel :P

aantal x Prestige + 1 of 2 = mijn prestige
bereken ratio + 0,50 tot 2 max = mijn ratio
score 20 : 1 : 3 +10 en - 2 = 30 : 1 : 1

ik heb als voorbeeld just easy gepakt :P
29000 39000 kills :D. met 18500 8500 deaths ofzo in 16,5 8,5 days played.

dus #care package :o

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:14
prestige lvl 10 met lvl 70 zegt niks over skills. Iedereen kan gewoon door 'regulier' spelen ook lvl 10 worden

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proxx schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:34:
[...]

volgens mij doen dat wel meer mensen hier. het is een beetje ongeschreven regel :P

aantal x Prestige + 1 of 2 = mijn prestige
bereken ratio + 0,50 tot 2 max = mijn ratio
score 20 : 1 : 3 +10 en - 2 = 30 : 1 : 1

ik heb als voorbeeld just easy gepakt :P
29000 39000 kills :D. met 18500 8500 deaths ofzo in 16,5 8,5 days played.

dus #care :o
Meeste mensen doen dat wel ja.
Maar dat allemaal ken me niet boeien(behalve men accuracy ratio)
Dus zal wel typfoutje geweest zijn.
Maarja beetje heel stom van me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Mag ik vragen waarom alleen je accuracy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

To easy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:50:
Mag ik vragen waarom alleen je accuracy?
Omdat ik in het begin heel men accuracy kapot heb gemaakt toen ik met een lmg ging spelen(Sprayen)
Stond op een gegeven moment om 3% ofzo.
Nu omhoog gewerkt naar 19%.Wil minimaal de 33% halen.
Heb nu ook een hekel aan mensen die gewoon ergens schieten in de hoop dat ze iemand raken
En geeft wel goed gevoel als je een heel magazijn heb leeggeschoten zonder een kogel te missen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.