Relis schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:38:
[...]
Waarom denk je dat de care package glitch en akimbo shotties zijn generfed?
Ze waren overpowered, net als akimbo g18 atm!
Je kan wel een hele waslijst met irrelevante dingen naar m'n hoofd gooien maar in feite doe je niks anders dan jezelf er erg flauw laten uitzien.
Als jij irrelevante 'voorbeelden' en gescheld als een goede manier van communiceren ziet wens ik je veel succes in je toekomst, youre gonna need it.
Sowieso kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat iedereen die akimbo g18 niet gebruikt ze sterfensirritant vindt en zwaar overpowered.
Heb in ieder geval nog de speler moeten tegenkomen die ze niet gebruikt en gewoon balanced vindt.
care package glitch (glitch="onbedoeld" effect) de naam zegt het al. Onbedoeld, dus gecorrigeerd.
De akimbo 1887 was inderdaad overpowered, met name de range was niet realistisch. Ook dat is terecht gewijzigd.
De g18 zijn prima gebalanceerd; dodelijk in CC (net als iedere shotgun trouwens), om midrange leggen de g18's het af tegen een goed gemikt salvo uit een AR. Ik heb geen moeite met tegenstanders met G18's, ik heb ze vaak al gehoord/ gezien, mijn shotgun pakken..Boem instakill...de M1014 met SP is echt een mooie counter hoor!
De reden dat ik je een oud wijf noem is vanwege het feit dat er zoveel mensen lopen te klagen over "ongebalanceerde" toestanden..Jij bent om precies te zijn nummer 39.845.
Vaak is het geen onbalans, maar onkunde; je moet gewoon je taktiek aanpassen op dergelijke situaties. Pak zelf maar eens een set g18's... dan is het ook niet zo dat je gelijk heer en meester bent en met ruime voorsprong bovenaan eindigd.
Ik heb zelf liever een shotty als 2nd of een .44 magnum met tactical knive.
Ieder wapen in MW2 heeft een goede counter, iedere tactiek heeft een countertechniek.
Het probleem ligt bij jou en niet bij de G18's, en iemand een oud wijf noemen is niet echt schelden hoor, daar zijn veel lelijkere dingen voor te bedenken.. ik had je ook een zeurpiet, of schavuit, sujet, stoethaspel of jankebal...(bron:
http://www.miels.nl/index.php?id=42)maar dat is zooooo vroegah, dat doe ik dus niet.
Sterkte met je boosheid richting de g18's