Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
net dus een clan tegengekomen ie de carepackage glitch nonstop aan het uitvoeren was, heb nog nooit zoveel airstrikes etc gezien. gelukkig nog dik gewonnen met mooie score maar toch. IW is enorm sloom met bugs fixen. ze luisterne ook imo totaal niet naar de community. zo irritant dat elke x wanneer ik een game wil beginnen ik doodleuk in een match die al vergevorderd is word gegooid die vaak verliezen is. Geef me tenminste nog de keuze.

[ Voor 7% gewijzigd door Sn0wblind op 01-02-2010 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren kwam ik in een ronde rust terecht, voor elke kill kreeg je min zoveel honderd duizend xp. De beste spelers stonden dus onderop, ik vraag me af of het effect heeft op je lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:21
Ik heb mijn classes weer eens gewijzigd haha.
Geen assault rifle meer, geen smg meer...

2x RPD (1 met grip + 1 met heartbeat sensor en silencer)
3x Intervention (1 met acog + 1 met fmj en heartbeat sensor + 1 met thermal)

Vanavond weer even tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

Ik heb sinds gisteren een Riotshield Class gemaakt. En hij bevalt me erg goed. Ik gebruik:

Primary: Riot Shield
Secondary: Spas-12
Equipment: Throwing Knife
Stun Granades
Perk1: Scavanger Pro (Om mijn throwing knife terug te krijgen)
Perk2: Light Weighted
Perk3: Commando Pro

Daarnaast vind ik het erg leuk om de reacties van spelers te zien. Sommige weten echt niet wat ze dan moeten doen. Zodra ze ook maar even afgeleid, reloaden of een granaat proberen te werpen, hup die mes gooien. Echt lachen. De grootste kunst is toch wel geduld hebben en die Semtex te ontwijken. Daarnaast vind ik dat de hij de shotgun toch wel erg traag pakt. Wat dus vaak niet te doen is behalve met gasten die proberen te vluchten.

Iemand anders nog tips/ervaringen met de Riot Shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Anoniem: 228929 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:01:
Ik heb sinds gisteren een Riotshield Class gemaakt. En hij bevalt me erg goed. Ik gebruik:

Primary: Riot Shield
Secondary: Spas-12
Equipment: Throwing Knife
Stun Granades
Perk1: Scavanger Pro (Om mijn throwing knife terug te krijgen)
Perk2: Light Weighted
Perk3: Commando Pro

Daarnaast vind ik het erg leuk om de reacties van spelers te zien. Sommige weten echt niet wat ze dan moeten doen. Zodra ze ook maar even afgeleid, reloaden of een granaat proberen te werpen, hup die mes gooien. Echt lachen. De grootste kunst is toch wel geduld hebben en die Semtex te ontwijken. Daarnaast vind ik dat de hij de shotgun toch wel erg traag pakt. Wat dus vaak niet te doen is behalve met gasten die proberen te vluchten.

Iemand anders nog tips/ervaringen met de Riot Shield?
gewoon een handgun pakken die pakt ie lekker snel

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Zou wel erg lame als de shotgun net zo snel switch als een handgun he :P Dan had je het wel erg makkelijk.

Ik vind het altijd leuk als ik een riotshield gebruiker zie, gratis frag/sitting duck :P
99% van de kerel als je hem schuin benaderd of er een beetje omheen rent is er wel een stukje unexposed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proxx schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:04:
[...]

gewoon een handgun pakken die pakt ie lekker snel
Misschien wel een idee. Welke handgun zou het beste zijn i.c.m. tactical knife? Of Akimbo gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Vraag me af of de volgende setup veel zin heeft (en of er veel mensen spelen met zo een soort setup)

Een assault rifle met bling pro (silencer/red dot), cold blooded pro, ninja pro.
Ik praat dan over gametypes zoals TDM en dergelijke.
Ik ben inmiddels al prestige 2, maar met een ratio van 1.02 vind ik mezelf totaal niet stabiel spelen.

Ik switch nog steeds erg vaak tussen mijn setups, en kan geen fatsoenlijk/stabiele setup vinden.
Vaak rush ik teveel, en vergeet ik rustig te spelen. Als ik silenced speel (cold blooded, ninja etc), helpt het misschien dat ik dan beter ga spelen. (Aagezien je dan min of meer onzichtbaar bent op de maps, want je wil niet weten hoe vaak ik word gesniped door mensen die snipers gebruiken in combinatie met thermal of hoe vaak ik wel niet een predator missile op me dak krijg).

Vraag me of af er ook mensen zijn die op deze manier spelen, en me kunnen adviseren hierbij :)

[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 01-02-2010 10:20 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FREAKJAM schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:11:
Vraag me af of de volgende setup veel zin heeft (en of er veel mensen spelen met zo een soort setup)

Een assault rifle met bling pro (silencer/red dot), cold blooded pro, ninja pro.
Ik ben inmiddels al prestige 2, maar met een ratio van 1.02 vind ik mezelf totaal niet stabiel spelen.

Ik switch nog steeds erg vaak tussen mijn setups, en kan geen fatsoenlijk/stabiele setup vinden.
Vaak rush ik teveel, en vergeet ik rustig te spelen. Als ik silenced speel (cold blooded, ninja etc), helpt het misschien dat ik dan beter ga spelen. (Aagezien je dan min of meer onzichtbaar bent op de maps).

Vraag me of af er ook mensen zijn die op deze manier spelen, en me kunnen adviseren hierbij :)
Als je al veel rushed dan heeft zo'n setup geen zin. Het punt van zo'n setup is dat je ergens gaat zitten waar men je nauwelijks kan zien en zo rustig je doelwitten pakt. Je zal ook regelmatig moeten verplaatsen vanwege de kill cam. Maar je moet vooral hide&seek spelen. Daarnaast vind ik dit veel beter werken met een sniper class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Styxxy schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:16:
[...]

Hangt er vanaf welke mode je speelt. In Hardcore is een Counter-UAV vaak een verloren killstreak reward. Oké, af en toe is het handig de anderen te pesten en hun UAV te counteren... maar vaak zit je er gewoon mee en doet het niets. Kan je beter predator + harrier nemen, daar heb je dan toch meer aan. (Uiteraard geldt dit enkel in hardcore.)
Oh ja juist wel. Want in HC heb je itt Non-HC geen default radar. Dus is een UAV in HC (zeker voor de mensen die er nog wel eens op hun radar kijken) van grote meerwaarde voor het andere team. En kan je dat dus goed om zeep helpen met een counter-UAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:54
FREAKJAM schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:11:

Vaak rush ik teveel, en vergeet ik rustig te spelen. Als ik silenced speel (cold blooded, ninja etc), helpt het misschien dat ik dan beter ga spelen. (Aagezien je dan min of meer onzichtbaar bent op de maps).

Meestal doe ik hetzelfde als jou, mja soms mot je jezelf gewoon inhoude en een btje rustig aan gaan flanke/campe.
En als je egt, maar dan ook egt goed wil rushe, maak gewoon een rush-class.

gebruik vaak als ik pissed ben ump45 marathon pro - lightweight pro - ninja pro. En dan als offhand 2 rangers.
Werkt lekker als je hyper speelt ^^

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Anoniem: 228929 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:16:
[...]

Als je al veel rushed dan heeft zo'n setup geen zin. Het punt van zo'n setup is dat je ergens gaat zitten waar men je nauwelijks kan zien en zo rustig je doelwitten pakt. Je zal ook regelmatig moeten verplaatsen vanwege de kill cam. Maar je moet vooral hide&seek spelen. Daarnaast vind ik dit veel beter werken met een sniper class.
Daarom wil ik naar een andere setup toe. Ik wil juist niet meer rushen en rustiger gaan spelen :9
Thasquealer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:21:
[...]

Meestal doe ik hetzelfde als jou, mja soms mot je jezelf gewoon inhoude en een btje rustig aan gaan flanke/campe.

gebruik vaak als ik pissed ben ump45 marathon pro - lightweight pro - ninja pro. En dan als offhand 2 rangers.
Mja ik ga lopen tieren en vloeken op mijn kamer als het niet lukt haha! Gelukkig draag ik geen headset ;)
Ik gebruik de UMP45/Vector enkel in kleine maps zoals Rush/Scrapyard. Het feit dat ik slechts een ratio heb van 1.02, nog nooit een nuke heb gehaald en al level 24 ben (prestige 2) is toch schandalig te noemen :X

Mijn vraag is dan ook hoe effectief een silenced setup in combinatie met cold blooded is. Want doordat je een silencer gebruikt plus cold blooded mis je wel een hoop power.

[ Voor 47% gewijzigd door FREAKJAM op 01-02-2010 10:27 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Anoniem: 218650 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:18:
[...]

Oh ja juist wel. Want in HC heb je itt Non-HC geen default radar. Dus is een UAV in HC (zeker voor de mensen die er nog wel eens op hun radar kijken) van grote meerwaarde voor het andere team. En kan je dat dus goed om zeep helpen met een counter-UAV.
En dan nog, op HC wordt veel cold-blooded gebruikt, waardoor je aan (counter)-UAV nie al te veel hebt

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:45

ErA

Mijn tip aan iedereen, en met name beginnende spelers zou toch echt zijn om de heartbeat sensor nooit te gebruiken.

Ondanks dat het principe leuk klinkt hieronder een opsomming waarom niet.

1: De heartbeat sensor is rete onbetrouwbaar omdat een goede (30%?) van de mensen rondrendt met ninja pro
2: Het zijn 2 seconden pulses. Iemand met: Marathon, lightweight knived je terwijl jij nog op je radartje staat te kijken en denkt HEN eens te gaan verassen.
3: Het is beter om te leren luisteren ipv heartbeat sensor. Alles wat je op de heartbeat sensor ziet bewegen kan je ook horen.
4: Als je je focused op de heartbeat sensor mis je soms oppurtinties op lange afstand, zonde.
5: als je rent ben je je heartbeatsensor tijdelijk kwijt. Je zal eerder genijgd zijn om dus niet te rennen omdat je constant op dat rotschermpje wilt kijken.

Al met al vetraagd de heartbeatsensor je en het verbeterd zeker je skills niet.

Ik heb hem ooit 3 games gebruikt maar daarna nooit meer simpelweg omdat een nade laucnher/silencer of FMJ veel meer voordeel oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Relis schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:15:
[...]

Wat mij betreft mogen ze akimbo g18/raffica ook wel nerfen
Heel de avond vandaag dat de helft van iedereen met die kutdingen rond loopt, en dan klagen als iemand er noobtubed 8)7
Ik snap niet waarom een wapen met 1 hand ipv 2 handen vasthouden niet zorgt voor 2 keer zoveel recoil, dat zou gewoon logisch zijn
Wat mij betreft mogen ze akimbo <alles> wel of verwijderen of nerfen (added recoil misschien een range nerf- die G18s killen echt op idiote ranges)
Dit hadden ze in halo ook gedaan, dual smgs? fine maar dan ook heel wat meer recoil :)
En daar gaan we weer:
akimbo G18 en raffica nerfen, shotguns nerven, noobtubes verbieden, rode kaarten invoeren voor campers, FMJ afschaffen, lauchers afschaffen, claymores lame, grenades noobish, model 1887 te lange range, weapon attachments afschaffen, perks zijn niet echt cool etc etc bladibladibladi yadda yadda yadda....

Oud wijf!

Speciaal voor jammeraars zoals jou zouden ze een anti-whine attachment moeten bedenken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

reemprive schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:43:
steam weer down bij iemand? Ik zie niets op de announcements.
Waarschuwing:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.

Staat nota bene in blauwe letters in een rood kader...

Maargoed.

Ik heb geen problemen meer met die 1.08 patch, liep van het weekend wel een paar keer helemaal vast, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:45

ErA

Kan iemand mij trouwens vertellen wat een goed programmatje is om demos op te nemen.

Fraps gebruikt te veel resources als ik het goed begrijp.

Ik wil simpele filpmjes maken in lage resolutie. Het liefst zo dat mijn game performance er niets op achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Thasquealer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:21:
[...]

Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt. Kan je het nog eens in de Nederlandse taal herhalen, in plaats van deze codetaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ErA schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:34:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat een goed programmatje is om demos op te nemen.

Fraps gebruikt te veel resources als ik het goed begrijp.

Ik wil simpele filpmjes maken in lage resolutie. Het liefst zo dat mijn game performance er niets op achteruit gaat.
wegame.com

gratis en werkt nog redelijk ook.

met redelijk bedoel ik dat als je een filmpje maakt van 25min of langer dan krijg je een foutmelding (wel kun je het filmpje nog gewoon afspelen maar soms zit er een fout in. als je dus na elk potje stopt met opnemen en een nieuwe start heb je geen probleem.

[ Voor 23% gewijzigd door Proxx op 01-02-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00
Sn0wblind schreef op maandag 01 februari 2010 @ 02:44:
IW is enorm sloom met bugs fixen. ze luisterne ook imo totaal niet naar de community.
totaal niet waar wat je hier zegt.

ze fixen zaken heel snel. Echter omdat de heren van microsoft en playstation eerst de boel willen testen, komen de patches later uit.

PC is vaak ook eerder gepatched dan de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

pdebie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:42:
[...]

ze fixen zaken heel snel. Echter omdat de heren van microsoft en playstation eerst de boel willen testen, komen de patches later uit.

Klopt, 1.08 komt deze week pas uit voor de xbox. Microsoft is wat dat betreft wel erg traag.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Gisteren weer een pot gedaan, kwam nieuwe ps3 patch binnen dus had gehoopt dat er wel ea gefixed zou zijn. Heb pavelow, chopper gun, nuke staan en ik kon de pavelow oproepen. Vervolgens komen er nog zeker een stuk of 9 á 10 kills bij maar chopper gunner ho maar. Kortom, de bug met de pavelow zit er nog steeds in en ik had dus niet eerst een kill gemaakt. Als je nog nooit de nuke hebt gehaald is dit wel een frustratie momentje :)

Care package marker niet meer gezien, maar nog steeds hebben ze de pavelow niet opgelost. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErA schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:28:
Mijn tip aan iedereen, en met name beginnende spelers zou toch echt zijn om de heartbeat sensor nooit te gebruiken.

Ondanks dat het principe leuk klinkt hieronder een opsomming waarom niet.

1: De heartbeat sensor is rete onbetrouwbaar omdat een goede (30%?) van de mensen rondrendt met ninja pro
2: Het zijn 2 seconden pulses. Iemand met: Marathon, lightweight knived je terwijl jij nog op je radartje staat te kijken en denkt HEN eens te gaan verassen.
3: Het is beter om te leren luisteren ipv heartbeat sensor. Alles wat je op de heartbeat sensor ziet bewegen kan je ook horen.
4: Als je je focused op de heartbeat sensor mis je soms oppurtinties op lange afstand, zonde.
5: als je rent ben je je heartbeatsensor tijdelijk kwijt. Je zal eerder genijgd zijn om dus niet te rennen omdat je constant op dat rotschermpje wilt kijken.

Al met al vetraagd de heartbeatsensor je en het verbeterd zeker je skills niet.

Ik heb hem ooit 3 games gebruikt maar daarna nooit meer simpelweg omdat een nade laucnher/silencer of FMJ veel meer voordeel oplevert.
Niet helemaal met je eens, hoewel ik hem niet gebruikt kan je toch aardig wat kills maken met die heartbeatsensor op plekken waar veel mensen zitten te campen. Ik moet zeggen dat ik hem zelf niet gebruik omdat mijn interventionclass de enige is waar hij op kan(gebruik nooit bling) maar het kan echt voordelen opleveren. Bovendien, als je aangeeft dat het beter is te luisteren naar voetstappen dan naar de HB sensor, als ik loop met ninja pro hoor je me nooit aankomen. Of je nu uit gaat van je HB sensor of van je oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thasquealer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:23:
[...]

En dan nog, op HC wordt veel cold-blooded gebruikt, waardoor je aan (counter)-UAV nie al te veel hebt
Ehm non-silenced weapons geven mooie rode puntjes op de radar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-06 22:43
Ik was die command aan het zoeken om de balkjes een mooie kleur te geven. Dat de host die lichtblauwe kleur is. De zoekfunctie wilde mij niet helpen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Anoniem: 218650 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:55:
[...]

Ehm non-silenced weapons geven mooie rode puntjes op de radar :)
Tja dat dan weer wel, maare je ziet tog dan ook vaak mense met silencer spelen, ofnie?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het nu eigenlijk de bedoeling dat de Pavlow gaat meetellen in de killstreaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
reemprive schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:00:
Is het nu eigenlijk de bedoeling dat de Pavlow gaat meetellen in de killstreaks?
nee. pavelow telt niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat heb ik inderdaad gemerkt. Maar is dit een bug of heeft IW dit bewust zo gedaan?

Edit:
Trouwens net een leuke score in Rundown, met silenced TAR.
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/lol.jpg
En nee, niet alleen hostvoordeel. Hij bleef constant wisselen van host, zal wel door mijn gehack komen ;)

[ Voor 59% gewijzigd door codex op 01-02-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

reemprive schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:04:
Nee, dat heb ik inderdaad gemerkt. Maar is dit een bug of heeft IW dit bewust zo gedaan?
dat vragen meer mensen zich af..
ik heb hem ook niet meer geselecteerd in mijn killstreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich ook wel logisch, met pavlow en heli achter elkaar maak je echt bizar veel kills. Tenzij iedereen een stinger op zijn rug heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

reemprive schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:04:

Edit:
Trouwens net een leuke score in Rundown, met silenced TAR.
En nee, niet alleen hostvoordeel. Hij bleef constant wisselen van host, zal wel door mijn gehack komen ;)
Nice, welke perks gebruikte je nog meer, ben benieuwd naar mensen die met een silenced setup spelen :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Primary:
Tar + silencer
Secondary PP2000 + silencer
Marathon Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro

Enige waar je voor moet oppassen is UAV en Thermal scopes, voor de rest ben je behoorlijk sneaky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik laatst iets vaags. De vijand roept tegelijk een pave low en harrier in. Ik pak rustig mijn anti-air class en wat zie ik? De Pave Low en de Harrier hangen vrijwel naast elkaar. Ik locken op de harrier, en bam. +700. Ik schoot in 1x de harrier en Pave low neer, met 1 stinger missile. Het lijkt wel of de explosie van van de Stinger of harrier ook de Pave Low neer haalt. Vijand was weer eens zwaar zuur natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Anoniem: 228929 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:22:
Ik laatst iets vaags. De vijand roept tegelijk een pave low en harrier in. Ik pak rustig mijn anti-air class en wat zie ik? De Pave Low en de Harrier hangen vrijwel naast elkaar. Ik locken op de harrier, en bam. +700. Ik schoot in 1x de harrier en Pave low neer, met 1 stinger missile. Het lijkt wel of de explosie van van de Stinger of harrier ook de Pave Low neer haalt. Vijand was weer eens zwaar zuur natuurlij.k
ik had dit laatst ook (ps3) met 2 harriers..

lucky shot maar wel leuk :P

en gister zon heerlijke actie, tdm, stand was 7100-7300 en ik zag 4 man, 2 headshots, teammate pakt er 1, en ik pakte de laatste die vrij ver stond met throwing knife :D

was tot nu toe de mooiste winning kill, iedereen vond het prachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Ik laatst iets vaags. De vijand roept tegelijk een pave low en harrier in. Ik pak rustig mijn anti-air class en wat zie ik? De Pave Low en de Harrier hangen vrijwel naast elkaar. Ik locken op de harrier, en bam. +700. Ik schoot in 1x de harrier en Pave low neer, met 1 stinger missile. Het lijkt wel of de explosie van van de Stinger of harrier ook de Pave Low neer haalt. Vijand was weer eens zwaar zuur natuurlijk.
ik heb het toevallig dit weekeind ook gehad op invasion :D +700 :D ze hingen bijde precies boven het rode gebouwtje (langs b) 1 stinger en alle bij weg :P

[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 01-02-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proxx schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:30:
[...]

ik heb het toevallig dit weekeind ook gehad op invasion :D +700 :D ze hingen bijde precies boven het rode gebouwtje (langs b) 1 stinger en alle bij weg :P
Dus toch he, ik dacht ook dat ik het een keer zag met UAV's. Blijft lachen.

Wat trouwens ook wel leuk is een harrier neerhalen met een noob-tube. 2 granaten doet het hem wel. Semtex vaak weer neet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Er gebeuren wel vaker rare dingen. Zo gooide ik gisteren op Highrise een stun grenade over een muurtje en ik kreeg ineens een dubblekill. Vraag mij af hoe dat gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:23

Sargan

Filmfreak...

Tjoekie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:03:
[...]

Er gebeuren wel vaker rare dingen. Zo gooide ik gisteren op Highrise een stun grenade over een muurtje en ik kreeg ineens een dubblekill. Vraag mij af hoe dat gegaan is.
Zo heb ik laatst in TDM HC een teamlid gedood...ik wilde een stun/flash gooien en hij komt net voor me langs....teamkill...
@hieronder, hij was niet in last stand kwam gewoon gehurkt voorbij lopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sargan op 01-02-2010 12:09 ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Sargan schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:05:
[...]

Zo heb ik laatst in TDM HC een teamlid gedood...ik wilde een stun/flash gooien en hij komt net voor me langs....teamkill...
als iemand in last stand op de grond ligt kan je ze killen met een flashbang of stun grenade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
[...]

Lol zoiets had ik gister op Estate, maar dan met Flash-grenades. Gooi ik mn nade dan tegen een enemy claymore aan waardoor die afgaat of hoe kan zoiets?

Edit @ hierboven: is dat de enige manier?

[ Voor 4% gewijzigd door JaWSnl op 01-02-2010 12:08 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
[...]

Dit heb ik wel eens gehad in afghan.

Maar dit kwam omdat ik als eerst een frag had gegooit, bijde geraakt maar niet gekilled.
Drna flash erachteraan, en bam, dubbelkill.

Komt wanneer players heavy bleeden kan je ze met een flash nog afmaken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
pdebie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:42:
[...]

Daarom zitten veel ugs ook nog in de PC versie die ook in de consoles te vinden is? Zijn maar een paar extra dagen en dan is het vaak nog niet eens goed getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren een potje TDM en kwam in Rust :D
Dus ik gelijk mijn RUN class (Prim. P90 Akimbo + Rapid fire/ Sec SPAS-12 + Red Dot , Marathon pro, Stopping power Pro, Ninja Pro)

Ik rennen/schieten/knifen om vervolgens de winning kill te hebben en bovenaan te staan met 30 kills (ja het ging wel lekker :D) Zeker met de Attack Helicopter en de mensen die je dan met een Launcher zag staan gelijk killen.

Rust is echt een level om te rennen en eventueel met een shotgun 1 kills te halen. Zeker als ze ergens zitten en jij komt langs achter (eventueel een grenade gooien)

Ik heb wel vaak dat ik naar iemand loop en hem wil knifen en dat we dan met zijn tweeën om elkaar heen rennen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Frostbite op 01-02-2010 12:16 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RhodesMK1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 00:45
Ik heb net enkele spellekes HC TDM gespeeld en drie spellen na elkaar krijgen ze een care-package met een nuke in. Gisteren join ik een spel waar iedereen in slow-mo bewoog en niemand die er iets van begreep... Zijn er nieuwe hacks ofzo waar ik niks van afweet? Dit is de PC-versie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59
nuke is toch onmogelijk in care package.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

RhodesMK1 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:29:
Ik heb net enkele spellekes HC TDM gespeeld en drie spellen na elkaar krijgen ze een care-package met een nuke in. Gisteren join ik een spel waar iedereen in slow-mo bewoog en niemand die er iets van begreep... Zijn er nieuwe hacks ofzo waar ik niks van afweet? Dit is de PC-versie trouwens.
ik had het ook maar dat kwam door een ontzettend slechte host. Was gewoon onspeelbaar. Zag iemand schoot en was zelf dood vanwege de lag. Dan is de lol er snel af.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

RhodesMK1 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:29:
cheaten op de pc is een kwestie van een programmaatje (gratis) downloaden en dan kun je alles aanpassen. 6 perks ipv 3, shotgun bullets in een assault rifle etc.

zou me dus niks verbazen als ze nu ook de inhoud van care packages kunnen aanpassen. Enige oplossing op dit moment is spelen op de console, cheats op de pc zijn niet tegen te houden door IW...

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 10:54
Check...dat lukte mij gisteren precies ook. Heel raar want normaal heb je bij beide aircrafts toch minimaal 2 stingers nodig om er maar eentje neer te halen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-06 15:52

Soggney

Zeekomkommer

IW kan ze tegenhouden door wat meer verantwoordelijkheid te leggen bij de gamers.
Dit kan bv door Dedicated Servers :)
Gisteren na een lange periode nogeens gespeeld. De connecties zijn nu vaker beter, dus dat maakt het al wat plezanter, maar zodra ik merk dat er cheaters zijn leave ik de server (ben nog niet op een xp hacked server gekomen, maar zodra ik daar zit zet ik m'n backup van stats terug)

Gisteren wel iets vreemd tegengekomen, steamconnectie viel blijkbaar weg en ik had geen prestige meer. Vanavond eens nakijken of ik ze echt kwijt ben. Anders moet ik m'n backup terugzetten.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Joarie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:03:
[...]

Check...dat lukte mij gisteren precies ook. Heel raar want normaal heb je bij beide aircrafts toch minimaal 2 stingers nodig om er maar eentje neer te halen.
Misschien is dit gewijzigd, ik merkte afgelopen weekend dat ik iedere keer slechts 1 stinger nodig had voor een harrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk lvl 70 geworden. Na 2 dagen en 14 speluren. Ik ga lekker niet prestigen en gewoon lekker 70 blijven. Heb geen zin om weer 400 kills met mijn shotgun te halen voor extended mags of om weer met een AK-47 te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Soggney schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:06:
IW kan ze tegenhouden door wat meer verantwoordelijkheid te leggen bij de gamers.
Dit kan bv door Dedicated Servers :)
Gisteren na een lange periode nogeens gespeeld. De connecties zijn nu vaker beter, dus dat maakt het al wat plezanter, maar zodra ik merk dat er cheaters zijn leave ik de server (ben nog niet op een xp hacked server gekomen, maar zodra ik daar zit zet ik m'n backup van stats terug)

Gisteren wel iets vreemd tegengekomen, steamconnectie viel blijkbaar weg en ik had geen prestige meer. Vanavond eens nakijken of ik ze echt kwijt ben. Anders moet ik m'n backup terugzetten.
heb ik ook al gehad. ik ging van prestige 3 lvl 43 naar geen prestige lvl 43 :S 2keer het spel opnieuw starten en hij was weer terug. schrok er wel erg van
RonnieB82 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:07:
[...]

Misschien is dit gewijzigd, ik merkte afgelopen weekend dat ik iedere keer slechts 1 stinger nodig had voor een harrier.
harrier is altijd maar 1 stinger geweest

[ Voor 15% gewijzigd door Proxx op 01-02-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
(ben nog niet op een xp hacked server gekomen, maar zodra ik daar zit zet ik m'n backup van stats terug)
Maak jij na elke keer gamen een backup dan????
Ben je niet kwijt. Heb ik ook wel eens gehad. Volgende keer als je inlogt heb je je orginele stats weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 11:14
Bijltje666 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:29:
[...]

En daar gaan we weer:
akimbo G18 en raffica nerfen, shotguns nerven, noobtubes verbieden, rode kaarten invoeren voor campers, FMJ afschaffen, lauchers afschaffen, claymores lame, grenades noobish, model 1887 te lange range, weapon attachments afschaffen, perks zijn niet echt cool etc etc bladibladibladi yadda yadda yadda....

Oud wijf!

Speciaal voor jammeraars zoals jou zouden ze een anti-whine attachment moeten bedenken. 8)
Waarom denk je dat de care package glitch en akimbo shotties zijn generfed?
Ze waren overpowered, net als akimbo g18 atm!
Je kan wel een hele waslijst met irrelevante dingen naar m'n hoofd gooien maar in feite doe je niks anders dan jezelf er erg flauw laten uitzien.
Als jij irrelevante 'voorbeelden' en gescheld als een goede manier van communiceren ziet wens ik je veel succes in je toekomst, youre gonna need it.

Sowieso kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat iedereen die akimbo g18 niet gebruikt ze sterfensirritant vindt en zwaar overpowered.
Heb in ieder geval nog de speler moeten tegenkomen die ze niet gebruikt en gewoon balanced vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

pdebie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:23:
[...]

Maak jij na elke keer gamen een backup dan????
Bij elke opstart wordt mijn savegamesmap gekopieerd.
Normaal zou ik zoiets niet doen, maar met alle rotzakken die denken dat ze cool zijn door het spel te verkloten neem ik mijn voorzorgen.
Ik wil MW2 spelen zoals IW het voor ogen had. (maar ik bedoel echt wel enkel the game, nie de zever er rond die nodig is qua connecties 'n stuff)

-edit-
Relis schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:38:
[...]
Sowieso kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat iedereen die akimbo g18 niet gebruikt ze sterfensirritant vindt en zwaar overpowered.
Heb in ieder geval nog de speler moeten tegenkomen die ze niet gebruikt en gewoon balanced vindt.
Hoi, ik vind de G18 akimbo balanced en ik gebruik ze zelf niet.
Ook de originele shotties vond ik geweldig en die gebruike ik wel, maar ook maar even tot ik kon prestigen.

Blijkbaar vinden jullie dat wanneer een goede tactiek tegen een bepaalde combo van wapens/perk niet direct te vinden is unbalanced.
Terwijl ik er zeker van ben dat tegen elke combinatie een counter zit. Daarom vind ik alle mogelijke 'lame' combinaties balanced. :) (Enkel de glitch abusers vind ik unbalanced, maar ook daar zoek ik naar de best mogelijke tactiek)

[ Voor 47% gewijzigd door Soggney op 01-02-2010 13:45 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
Is er onlangs wat veranderd met de chopper gunner? Net zoals vroeger met de Cobra in Battlefield 2 (voor de nerf) had ik tot voor kort in mw2 one shot - one kills met de chopper gunner, maar nu moet ik ze wel drie tot vier keer raken voordat ze dood gaan.
Ik had gisterenavond precies hetzelfde, Harrier neergehaald met de Stinger en de Pavelow die ernaast hing ging er ook aan, +700 :) Later had ik zelf een Harrier en die schoot de Pavelow van de vijand gelijk uit de lucht :)

[ Voor 59% gewijzigd door MaTr1x op 01-02-2010 13:53 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Soggney schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:41:
[...]

Bij elke opstart wordt mijn savegamesmap gekopieerd.
Normaal zou ik zoiets niet doen, maar met alle rotzakken die denken dat ze cool zijn door het spel te verkloten neem ik mijn voorzorgen.
Ik wil MW2 spelen zoals IW het voor ogen had. (maar ik bedoel echt wel enkel the game, nie de zever er rond die nodig is qua connecties 'n stuff)

-edit-

[...]

Ook de originele shotties vond ik geweldig en die gebruike ik wel, maar ook maar even tot ik kon prestigen.

Blijkbaar vinden jullie dat wanneer een goede tactiek tegen een bepaalde combo van wapens/perk niet direct te vinden is unbalanced.
Terwijl ik er zeker van ben dat tegen elke combinatie een counter zit. Daarom vind ik alle mogelijke 'lame' combinaties balanced. :) (Enkel de glitch abusers vind ik unbalanced, maar ook daar zoek ik naar de best mogelijke tactiek)
ga maar eens HQpro spelen, haha als iemand met g18 de hoek om komt moet je echt veel geluk hebben om hem tegen te houden :P

niet dat het mij wat uit maakt ik heb hem eerst ook altijd ge/misbruikt nu gebruik ik hem avontoe ooit. (heb hem op het moment nog niet unlocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
MaTr1x schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:48:
Is er onlangs wat veranderd met de chopper gunner? Net zoals vroeger met de Cobra in Battlefield 2 (voor de nerf) had ik tot voor kort in mw2 one shot - one kills met de chopper gunner, maar nu moet ik ze wel drie tot vier keer raken voordat ze dood gaan.

[...]

Ik had gisterenavond precies hetzelfde, Harrier neergehaald met de Stinger en de Pavelow die ernaast hing ging er ook aan, +700 :) Later had ik zelf een Harrier en die schoot de Pavelow van de vijand gelijk uit de lucht :)
hoe kan het ook dat eerst niemand over dit sprak en nu iedereen in een weekeind +700 gehad heeft :P
luck of iets anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam net weer in een gehackte server terecht. Maakte 1 kill, level 70. Gelijk eruit gegaan, toen in weer find game deed kwam ik in dezelfde terecht. Ik hoorde ook dat er ipv domination, domination pro werd gezegd. Vaag weer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G18 akimbo = SPAS + GRIP

Ik gebruik G18 Akimbo, M93 Akimbo en SPAS als secondary. Allemaal in mijn optiek gelijkwaardige secondarys. Naast natuurlijk mijn silenced PP2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 11:14
Soggney schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:41:

Dat je de originele shotties geweldig vond is niet zo gek, ze waren ook ontzettend overpowered.
Maar dan hebben we nu de g18s, met een groter bereik dan de shotties, en misschien niet hetzelfde als in je wordt er binnen 0.1 sec gekilled, true.
Daarentegen kill je er binnen een seconde mee en zijn ze ontzettend spambaar, combineer dit met het feit dat ze een ontzettend grote range hebben en dan weet je gewoon dat het overpowered was.
Shotguns horen sterk te zijn op close range, en op verdere ranges merk je gewoon dat ze niet zo sterk meer zijn maar de g18 heeft zon grote range an accuracy dat het gewoon niet leukt meer is.

Op close-medium range kan niks, maar dan ook echt niks (miss akimbo SMGs, twijfelachtig, of een noobtube als je weet dat hij om een hoekje zit) een g18 verslaan..

Goed, je hoeft het er niet mee eens te zijn, mensen waren het ook niet eens dat 1887s overpowered waren, maar ja die werden ook gewoon generfed dus ik wacht af :)

@ Reemprive
Ik heb nooit begrepen wat het nut was van een grip op de spas, hij is toch al sowieso pump action dus dan zal de recoil toch vrij minimaal zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Relis op 01-02-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Toch maai ik genoeg G18 gebruikers neer met mijn P90 red dot.
Dit zonder host te zijn, zonder fmj, zonder stopping power, zonder rapid fire.
Ik spreek hier over zeker meer dan 10 games in verschillende mappen.
Feit ze pakken mij soms ook wel, maar met mijn P90 class (maraton, lightweight, commando) (pro/niet pro dno) kan ik ze pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik ben nu lvl65 en heb al 1x geprestiged, maar nog geen 1 kill met de g18 :)

soms schieten mensen me wel eens dood met zo'n apparaat, maar heb er niet veel moeite mee.. even een m4, acr of scar nemen, en op afstand neerschieten.

zelf ben ik mega fan van akimbo mp5, met sleight of hand pro, lightwight pro en steady aim pro voor de kleine maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
reemprive schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:04:
G18 akimbo = SPAS + GRIP

Ik gebruik G18 Akimbo, M93 Akimbo en SPAS als secondary. Allemaal in mijn optiek gelijkwaardige secondarys. Naast natuurlijk mijn silenced PP2000.
M93 akimbo, doe ik oowk nog wel eens.
Blijft verrassend accuraat voor een akimbo, of ligt dat aan mij?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ik eindelijk de AC130 weer eens. En wat denk je? Zit er net in meteen. Beep, Beep, Beep, Beep, Beep, Beep, Beep, Beep, Beep, Beep, Boem. Binnen 10 seconden neergehaald. Kon net 2x dubbelkill halen. Maar goed, niet slecht voor een carepackage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

had ik laatst ook iemand kon maar 1 kogel lossen en toen was die al weer weg :) was ook wel een beetje mazzel, want kon gewoon niet sneller volgens mij :)
heerlijk dat teamwork heel af en toe..

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Heeft iemand hier al ervaring met de FAL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:56:
Helaas niet zoveel ik had als met de g3 in mw1.
Werkt denk het best met HC.
Owja, shotgun is bugged zoals de mense weten (of niet?)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Thasquealer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:59:
[...]

Owja, shotgun is bugged zoals de mense weten (of niet?)
in welk opzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

misschien handig om welke shotgun het gaat er bij te vermelden, maar gisteravond geen shotgun bugs gezien of gemerkt, wel weer 2 potjes met aimbot (PC)

G3 vond ik op 1 of andere manier veel relaxter dan FAL ook al blijft het een uitdaging op met single shot lekker op gang te komen in bijvoorbeeld HQ.

[ Voor 38% gewijzigd door CorVus op 01-02-2010 15:06 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
range, dit ding gaat iets te ver. Alhoewel de dmg wel vele malen minder is, maar het is mogelijk om iemand op 5m+ afstand te 2-shotte
edit:
shotgun attachement that is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Thasquealer op 01-02-2010 15:08 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
bij een EMP gaan dan alleen vijandelijke killstreaks kapot of ook die van ons team?

owja als je in AC130 zit en er is een emp dan mag je hem niet meer besturen maar vliegt ie wel gewoon door :P
en werp messen vallen uit de lucht als er een emp is. wat ook helemaal niet kan maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thasquealer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:20:
[...]

M93 akimbo, doe ik oowk nog wel eens.
Blijft verrassend accuraat voor een akimbo, of ligt dat aan mij?
Nee, het is wat dat betreft de beste akimbo secondary, je kan van best een lange afstand nog kills maken. Maar met non-akimbo is het net een iets zwakkere uitvoering van de m16 :)

Als je een G18 tegenkomt face to face zonder bunny hop en dive dan win je met m93. G18 is meer een sproeiwapen, M93 burst maar grotere damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
reemprive schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:10:
[...]

Nee, het is wat dat betreft de beste akimbo secondary, je kan van best een lange afstand nog kills maken. Maar met non-akimbo is het net een iets zwakkere uitvoering van de m16 :)

Als je een G18 tegenkomt face to face zonder bunny hop en dive dan win je met m93. G18 is meer een sproeiwapen, M93 burst maar grotere damage.
Nja op HC maakt dat niet zo heel veel uit, mja dan wordt et lastig als je een G18 tegen je hebt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zowel in HC als in non-HC games. Dit wapen bevalt mij best met de Bling perk, red dot sight en demper. De standaard iron sight is wel heel beroerd. En je hoeft geen stopping power te equippen, maar dat is voor iedereen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

Anoniem: 218650 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:23:
[...]

Zowel in HC als in non-HC games. Dit wapen bevalt mij best met de Bling perk, red dot sight en demper. De standaard iron sight is wel heel beroerd. En je hoeft geen stopping power te equippen, maar dat is voor iedereen persoonlijk.
voor HC zou ik ook geen stopping power nemen nee, in normale games kan stopping power cruciaal zijn, zeker voor wapens met een lage firerate en hoge accuracy.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
amahusu schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:24:
[...]

voor HC zou ik ook geen stopping power nemen nee, in normale games kan stopping power cruciaal zijn, zeker voor wapens met een lage firerate en hoge accuracy.
Zoals de ACR bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-06 22:43
Thasquealer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:05:
[...]

range, dit ding gaat iets te ver. Alhoewel de dmg wel vele malen minder is, maar het is mogelijk om iemand op 5m+ afstand te 2-shotte
edit:
shotgun attachement that is ;)
Moet je eens kijken bij hardcore, vaak 1 schot 1 kill en de range is inderdaad oneindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Anoniem: 228929 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:11:
Eindelijk lvl 70 geworden. Na 2 dagen en 14 speluren. Ik ga lekker niet prestigen en gewoon lekker 70 blijven. Heb geen zin om weer 400 kills met mijn shotgun te halen voor extended mags of om weer met een AK-47 te kunnen spelen.
Die gedachte had ik ook.
tip: speel al je attachments van je ak47 vrij, mooi embleempje erbij en opnieuw beginnen. Bij de prestige krijg je namelijk allemaal nieuwe challenges, ben blij dat ik de keus toch gemaakt heb.
Ik ben nu weel lvl 50 1e prestige en ik ga zeker weten nu niet weer opnieuw beginnen. Ga nu lekker al mijn camo's vrijspelen enzo.
Ik hebik de tweede ronde bewust gekozen voor wapens die ik de eerste keer niet gebruikt heb, zoals Famas, ump.45, M16, en veel handvuurwapens.
De first recon kun je goed gebruiken om mee te beginnen, kun je gelijk je knive kills bijwerken....
ps: de ak47 is het grootste gemis, wat een topgun is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Ik had een aantal goede tips gevonden:
* Bij de Fal heb je geen stopping power nodig
* geen scavenger, je gebruikt niet veel munitie
* met bling (shotgun+ reddot/holo) erg goed
* icm acog/ thermal is het een midrange sniper.
* ten alle tijde drie hits=kill
* als 2ndairy weapon heb je een snel en stevig wapen nodig G18 bijvoorbeeld, of een goede shotty.

Je hebt alleen geduld nodig, het is geen rush geweer. Het duurt even voor je gewend bent aan de Fal.

De moeite waard om wat tijd in te steken.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bijltje666 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:36:
[...]

* als 2ndairy weapon heb je een snel en stevig wapen nodig G18 bijvoorbeeld, of een goede shotty.

Je hebt alleen geduld nodig, het is geen rush geweer. Het duurt even voor je gewend bent aan de Fal.

Succes
Ik vind het een lekker wapen. Die blijft ook op het target gericht als je schiet. De meeste assault rifles gaan omhoog zeg maar (terugslag?) en dan is het lastiger richten.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bijltje666 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:36:
[...]

Succes
Is 1 Shot op het hoofd wel Headshot en dood.
Of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:49:
[...]

Of dat niet?
Met stopping power krijg je dan 55 (base damage close range) * 1,4 (stopping power) * 1,4 (head shot multiplier) = 107,8, dus dat werkt

Echter van afstand is de damage van de FAL maar 35 dus dan haal je het bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Relis schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:38:
[...]

Waarom denk je dat de care package glitch en akimbo shotties zijn generfed?
Ze waren overpowered, net als akimbo g18 atm!
Je kan wel een hele waslijst met irrelevante dingen naar m'n hoofd gooien maar in feite doe je niks anders dan jezelf er erg flauw laten uitzien.
Als jij irrelevante 'voorbeelden' en gescheld als een goede manier van communiceren ziet wens ik je veel succes in je toekomst, youre gonna need it.

care package glitch (glitch="onbedoeld" effect) de naam zegt het al. Onbedoeld, dus gecorrigeerd.
De akimbo 1887 was inderdaad overpowered, met name de range was niet realistisch. Ook dat is terecht gewijzigd.

De g18 zijn prima gebalanceerd; dodelijk in CC (net als iedere shotgun trouwens), om midrange leggen de g18's het af tegen een goed gemikt salvo uit een AR. Ik heb geen moeite met tegenstanders met G18's, ik heb ze vaak al gehoord/ gezien, mijn shotgun pakken..Boem instakill...de M1014 met SP is echt een mooie counter hoor!

De reden dat ik je een oud wijf noem is vanwege het feit dat er zoveel mensen lopen te klagen over "ongebalanceerde" toestanden..Jij bent om precies te zijn nummer 39.845.
Vaak is het geen onbalans, maar onkunde; je moet gewoon je taktiek aanpassen op dergelijke situaties. Pak zelf maar eens een set g18's... dan is het ook niet zo dat je gelijk heer en meester bent en met ruime voorsprong bovenaan eindigd.
Ik heb zelf liever een shotty als 2nd of een .44 magnum met tactical knive.
Ieder wapen in MW2 heeft een goede counter, iedere tactiek heeft een countertechniek.

Het probleem ligt bij jou en niet bij de G18's, en iemand een oud wijf noemen is niet echt schelden hoor, daar zijn veel lelijkere dingen voor te bedenken.. ik had je ook een zeurpiet, of schavuit, sujet, stoethaspel of jankebal...(bron: http://www.miels.nl/index.php?id=42)maar dat is zooooo vroegah, dat doe ik dus niet.

Sterkte met je boosheid richting de g18's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:49:
[...]

Of dat niet?
Cut & pasted: Because of the FAL's damage of 35-55, Stopping Power has minimal effect. It will always be a 2 hit kill at close range, and a 3-hit kill at long range, regardless of Stopping Power, with the exception of direct 1 hit headshot kills at close range, and 2 headshots at long range. For this reason, another tier 2 perk is recommended for this weapon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit een beetje in een modern warfare dip
Afgelopen 2 uur maar 40.000 xp gehaald.
Maar ligt het aan mij of gaan steeds meer mensen tuben?
Vind het niet erg. (tenzij er blind word getubed dan wel)
Maar steeds meer mensen doen het haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314278

heb gezien in filmpje dat iemand dubel wapen draagt als 2nd wapen dus 2 pistolen of 2 mini uzie ik bedoel niet je primair wapen slot dus waar je normaal mee schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:24
Anoniem: 314278 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:19:
heb gezien in filmpje dat iemand dubel wapen draagt als 2nd wapen dus 2 pistolen of 2 mini uzie ik bedoel niet je primair wapen slot dus waar je normaal mee schiet
Bedoel je niet gewoon akimbo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 314278 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:19:
Ja Akimbo. Dat kan zowel voor Sub machine guns(primary) als handguns.(secondary)

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 01-02-2010 16:28 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:21
Sc0rPi0N schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:27:
[...]

Ja Akimbo. Dat kan zowel voor Sub machine guns(primary) als handguns.(secondary)
Ook voor secondary: shotgun + machine pistols ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net men 1000ste accolade gehaald van.
Most time spent Crouched.
Wel opvallend want ik ben geen sniper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:54:
Net men 1000ste accolade gehaald van.
Most time spent Crouched.
Wel opvallend want ik ben geen sniper...
Ik heb ook heel veel most time spent crouched accolade. Ben wel een rusher, maar wil soms niet gehoord worden dus dan maar crouchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Fist schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:27:
[...]

Moet je eens kijken bij hardcore, vaak 1 schot 1 kill en de range is inderdaad oneindig.
Getest poosje terug, maare dit kwam bij mij niet echt voor.
Of je moet redelijk dichtbij staan, dan is het inderdaad wel zo. (Zeg maar normal range als bij andere shotguns)

Maare die hagel spread is best wijd, en overigens na een meter of 20 houd de hagel opeens op. Toch veels te ver :P

[ Voor 5% gewijzigd door Thasquealer op 01-02-2010 17:12 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander-m
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 11:40
Dit spel vind ik nog vermakelijker dan cod4, vooral als je met noobs in een potje zit ;)
Ik ben meestal niet zo goed in Rundown, maar deze keer ging het wel lekker.
Ik had eerst een triple kill gemaakt met m'n SCAR-H toen er 3 bij elkaar stonden. (zonder noobtube) en toen had ik nog twee kills, dus Carepackage+predator, double kill met predator, en in carepackage zat chopper gunner! : >:) :) . Dus ik lekker met m'n chopper gunner aan het werk en toen dat klaar was nog een Pave Low erbij. Helaas toen wel gekilled ;)

Eindresultaat 8)
Afbeeldingslocatie: http://i266.photobucket.com/albums/ii248/sander-m/Pwnd-1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
sander-m schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:22:
Dit spel vind ik nog vermakelijker dan cod4, vooral als je met noobs in een potje zit ;)
Ik ben meestal niet zo goed in Rundown, maar deze keer ging het wel lekker.
Ik had eerst een triple kill gemaakt met m'n SCAR-H toen er 3 bij elkaar stonden. (zonder noobtube) en toen had ik nog twee kills, dus Carepackage+predator, double kill met predator, en in carepackage zat chopper gunner! : >:) :) . Dus ik lekker met m'n chopper gunner aan het werk en toen dat klaar was nog een Pave Low erbij. Helaas toen wel gekilled ;)

Eindresultaat 8)
[afbeelding]
Das ckers wel nice. Maare dan telt een chopper gunner dus weer wel mee uit carepackage?
En best wel zonde die death, anders had je weer een nice accolade erbij :) :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander-m
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 11:40
Nee, die chopper gunner telde niet mee, ik had na de chopper nog kills gemaakt met m'n spas shotgun zodat ik die pave low kreeg;)
Ik werd op het laatst gekilled door iemand met dual Rangers :P kon ik niet voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:14:
Zit een beetje in een modern warfare dip
Afgelopen 2 uur maar 40.000 xp gehaald.
Maar ligt het aan mij of gaan steeds meer mensen tuben?
Vind het niet erg. (tenzij er blind word getubed dan wel)
Maar steeds meer mensen doen het haha
Valt mij ook op en ik doe ook vrolijk als ik merk dat het veel gebruikt wordt. :P

Op het forum van IW is er topic waar het geen noob tube genoemd wordt, maar een tactical tube. Daar ben ik wel mee eens.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
sander-m schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:32:
Nee, die chopper gunner telde niet mee, ik had na de chopper nog kills gemaakt met m'n spas shotgun zodat ik die pave low kreeg;)
Ik werd op het laatst gekilled door iemand met dual Rangers :P kon ik niet voorkomen
Owk :D
Nja, blijft nais :)

Steam

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Probeer het ontopic te houden.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.