![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondairy weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
[ Voor 112% gewijzigd door monnick op 13-11-2009 23:51 ]
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Timocos | Ikkuh2000 |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
SgtCaffran | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Jip_86 | SailingDuck |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 12-01-2022 16:01 . Reden: op verzoek van SgtCaffran zijn nickname bijgewerkt ]
Gereserveerd 
Als mensen veel online spelen op de Xbox 360 (multiplayer en specops) dan kunnen ze me natuurlijk toevoegen. Gamertag = monnick
Als mensen veel online spelen op de Xbox 360 (multiplayer en specops) dan kunnen ze me natuurlijk toevoegen. Gamertag = monnick
CyCloneNL schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:50:
Wat is jullie favoriete multiplayer map?
Ik vind die op de flat wel tof, lekker in het gebouwtje zitten met je RPD alles neermaaien
Ik vind Terminal echt een hele vette map
Ik heb nog niet echt maps ontdekt die ik heel kut vind. Wasteland is wel heel open, maar als je wilt snipen is de map wel mooi. Estate vind ik trouwens wel kut bedenk ik nu, haha
En het valt me op dat ik ontzettend vaak Rundown speel! (die map met dat riviertje in het midden).
Monnick, heel relaxt die lijst; GoT Steam Group
Vanavond maar is levelen
Verder een vraag betreft levelen; gaat dit sneller als je 1 en hetzelfde wapen gebruikt en hier dus goed mee wordt, of kan je beter telkens nieuwe (locked) wapens nemen? Ik denk zelf dat optie 2 sneller is, maar zelf gebruik ik altijd een FAMAS
Vanavond maar is levelen
Verder een vraag betreft levelen; gaat dit sneller als je 1 en hetzelfde wapen gebruikt en hier dus goed mee wordt, of kan je beter telkens nieuwe (locked) wapens nemen? Ik denk zelf dat optie 2 sneller is, maar zelf gebruik ik altijd een FAMAS
Die gamers lijst wordt wel steeds langer zeg
Je kan mij ook in de lijst van PC-gamers zetten:
MoraX - MoraX
MoraX - MoraX
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Weet niet of deze al gepost was in het vorige topic, maar moest toch wel even lachen toen ik hem zag:

Anoniem: 307805
Het is maar net wat je zelf fijner vindt. Echter let wel op als je alles al unlocked hebt van de Famas krijg je dus geen extra XP meer voor bijvoorbeeld dat je 500 kills met dat wapen gehaald hebt (10.000 XP) Dus vandaar dat je beter kan gaan switchen van wapen als je alles een beetje gehaald hebt van de Famas. Echter zal je wel weer moeten wennen omdat het een andere gun is natuurlijk, maar verwacht daar geen problemen meeYOGI schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:08:
Monnick, heel relaxt die lijst; GoT Steam Group
Vanavond maar is levelen
Pc Steam account : Mas3rkok
MW2 heeft nu al bijna meer verkocht op de PC dan heel MW1 in 2 jaar. Maar goed, als mensen hier lijstjes voor willen maken moeten ze dat vooral doenpica schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:13:
Weet niet of deze al gepost was in het vorige topic, maar moest toch wel even lachen toen ik hem zag:
[afbeelding]
EDIT: En ik heb de grap ook nog even gemist, de helft speelt MW2 al
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 13-11-2009 10:22 ]
Idd, maar het is modern warfare dus hoort het er gewoon bij.rob1n schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:06:
[...]
Dat heeft in een spel dan toch weinig functie?
Geen functie? Volgens mij werkt het ook gewoon door rook als ik het goed begrijp. Ramen overigens kunnen ook wel 's 'smudged' zijn. Reden genoeg om het ding ook in MP te gebruiken, right? 
Moet overigens zeggen dat ik de heartbeat monitor echt nutteloos vond, maar hij in HardCore wel degelijk een uitkomst biedt! Soms zonder radar is het echt maar afwachten of degeen die om de hoek komt lopen teammate is of niet, pik z'n heartbeat op en je weet genoeg
Moet overigens zeggen dat ik de heartbeat monitor echt nutteloos vond, maar hij in HardCore wel degelijk een uitkomst biedt! Soms zonder radar is het echt maar afwachten of degeen die om de hoek komt lopen teammate is of niet, pik z'n heartbeat op en je weet genoeg
[ Voor 41% gewijzigd door PeterSelie op 13-11-2009 10:26 ]
OMGpica schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:13:
[afbeelding]
Dit kan je dan ook doorberekenen naar die online petitie. Nu 208.000 signatures; zeg 25% dubbelposts en daarvan nog eens 50% die het spel toch gekocht hebben, dan blijven er nog maar 78.000 over. De eerste dag zijn er 7 miljoen van verkocht. Oftewel, maar 1% van de totale verkopen. Ik denk niet dat IW zich daar druk om maakt.
[ Voor 5% gewijzigd door drZymo op 13-11-2009 10:30 ]
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Een van mijn favo maps tot nu toe is de scrapyard lekkert overzichtelijk en je hebt snel encounters, niet dat je een kwartier rond aan het rennen bent om iemand te vinden
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Anoniem: 82860
Zoals ik in het vorige topic nog even meldde, bij een EMP strike valt de Red Dot uit. De Holographic niet omdat dat volgens mij niet electronisch is?fulgore schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:24:
[...]
Idd, maar het is modern warfare dus hoort het er gewoon bij.
Edit: Holographic is ook electronisch...
Holographic sights and red dot sights are highly similar, however, holographic sights such as the 512.A65/1 use holograms, hence the name. Holographic sights use a laser, which is reflected off multiple adjustable mirrors, and through to the user's eye. One downside of such technology is batteries. Because holographic sights rely on lasers to function, and not LEDs, it takes more battery power to operate, however modern updates to these devices provide for very long battery life cycles.
These sights have become popular due to the nature of the sight aperture. When looking through the sight, the reticule appears to be projected 30-40 feet in front of the shooter. The HWS and "high end" Red-Dot sights are "Parallax Free" optical devices, this means that the exact position of the user's head/eye(s) relative to the optic device does not effect the accuracy of the reticule with respect to the bullet's point of impact. In addition, the EOTech HWS series works despite damage being done to the glass "lens" or obscurement of the "lens" by mud/blood etc, as long as some portion of the glass can be seen through the reticule can still be seen and its accuracy is not reduced. This is in contrast to "rifle scopes" where damage to the glass or obscurement by foreign material can render the optic useless.
Both Red-Dots and HWS sight systems are often used in Close Quarters Battle (CQB) conditions with both of the shooter's eyes open. In this usage, the human brain integrates the holographic image or red dot seen by one eye with the scene viewed by the other eye creating a wide angle sight picture with excellent peripheral vision as well as a pinpoint accurate reticule super-imposed on the image.
In the field, both HWS and Red-Dots are often augmented with image magnification add-ons. These optional add-on devices are often deployed as a secondary optic device positioned directly behind the main optic in a "Flip to Side" configuration where the magnifier can be "flipped out of the way" for non magnified use.
Newer HWS models have introduced "Ballistic Reticules" which contain additional aiming dots that correspond to aim points for different distances to compensate for "bullet drop" at farther ranges.
Unlike the red dot sight the laser in the middle doesn't sway when turning. It doesn't seem to have better zoom but does appear to be more accurate.
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-11-2009 10:33 ]
@ vorig topic
Een heartbeat censor lijkt me niet van toepassing omdat je dat anders zou zien tijdens de replay.
Dat kan wel goed zijn, heb de radar ook al eens gebezigd om een vijand op te sporen.ChojinZ schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:15:
[...]
Dat lijkt op cheaten maar hoeft het niet te zijn. Ik heb ook weleens een kill gemaakt door een muur. De tegenstander was te horen en te zien op de radar. Vervolgens werd ik uitgemaakt voor cheater en kreeg ik een Ban (was in tijdens Cod4)
Een heartbeat censor lijkt me niet van toepassing omdat je dat anders zou zien tijdens de replay.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Met alleen UAV zoals in COD4 gaat het ook. Is gewoon een kwestie van kijken waar in een huis het stipje is en dan willekeurig sprayen!
Ik heb iig ook een keer gezien dat tegenstanders voordat ik hoekje om kwam ging liggen met SAW, mijn netjes volgde met vizier voordat ik de hoek om was, en zodra ik er was onmiddelijk me neer schoot. Hij had geen heartbeat sensor en ik had perk om onzichtbaar te zijn voor UAVs. (En ik had al tijdje niet geschoten).
En voor de petitie, als we toch getallen gaan verzinnen voeg dan ook toe dat nog eens 10x zoveel mensen het er wel mee eens zijn maar de petitie niet hebben ondertekend. Ik heb hem ook gekocht en ondertekend, ben ik nu hypocriet? Had op het moment niks anders om te spelen dus toch gekocht (aangezien MW1 nog meer kost). Maar zoals eerder gemeld, dit gaan ze meer merken op de verkopen van een vervolg dan van MW2, en ik ga 100% zeker ook geen mappacks kopen. Op het moment is er geen echt alternatief, maar uiteindelijk zal een ander bedrijf in het gat springen en wel dedicated servers aanbieden.
Tja heel goed zijn die niet, maar gezien dat je minder kills nodig hebt om je care package te krijgen dan om die te krijgen (gemiddeld) heb je nog steeds niks te klagen.Maar voor hetzelfde geld krijg je 3 keer op een rij counter-UAV, UAV en Predator Missile. Daar ga je ook niet echt dikke kills mee maken. Dan zijn die perks m.i. wel een beetje jammer.
En voor de petitie, als we toch getallen gaan verzinnen voeg dan ook toe dat nog eens 10x zoveel mensen het er wel mee eens zijn maar de petitie niet hebben ondertekend. Ik heb hem ook gekocht en ondertekend, ben ik nu hypocriet? Had op het moment niks anders om te spelen dus toch gekocht (aangezien MW1 nog meer kost). Maar zoals eerder gemeld, dit gaan ze meer merken op de verkopen van een vervolg dan van MW2, en ik ga 100% zeker ook geen mappacks kopen. Op het moment is er geen echt alternatief, maar uiteindelijk zal een ander bedrijf in het gat springen en wel dedicated servers aanbieden.
In de singleplayer is een missie waar de vijand een EMP strike gebruikt, de Holographic Sight valt dan ook uit, dus dan zal het in de MP ook wel zo zijn.Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:29:
[...]
Zoals ik in het vorige topic nog even meldde, bij een EMP strike valt de Red Dot uit. De Holographic niet omdat dat volgens mij niet electronisch is?
De holographic is in real life wel wat nauwkeuriger op lange afstanden, weet niet of het in het spel ook zo is
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Electronic FeaturesAnoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:29:
[...]
Zoals ik in het vorige topic nog even meldde, bij een EMP strike valt de Red Dot uit. De Holographic niet omdat dat volgens mij niet electronisch is?
State-of-the-art digital electronics design. Twenty brightness levels ensure proper brightness control in either low light or very bright sunlight. An on-board microprocessor provides automatic battery check indicator, up/down brightness scrolling and programmable auto shutdown features. All electronics are fully encapsulated in shock absorbing resin compound.
The HOLOgraphic Advantage
The holographic patterns have been designed to be instantly visible in any light, instinctive to center regardless of shooting angle, and to remain in view while sweeping the engagement zone. Reticles are designed as large, see-through patterns to achieve lightning quick reticle to target acquisition without covering or obscuring the point of aim.
Heads Up, Full View

[ Voor 19% gewijzigd door fulgore op 13-11-2009 10:49 ]
zo, ik ben blij met dit nieuwe deel.
Het is anders, en dat mocht van mij, want was deel 1 toch wel wat beu gespeeld.
Enige minpunten voor mij zijn:
- Ontbreken van de MP5 Navy ( mijn lievelingswapen aller tijden )
- Geen SLI Ondersteuning? dit was in deel 1 wel zo ? -> dit vind ik zeer raar.
- Het serversysteem, voor mij is dit best ok, maar het is soms echt dikke lagstoten waar ik een 2 min niets kan doen.
Het is anders, en dat mocht van mij, want was deel 1 toch wel wat beu gespeeld.
Enige minpunten voor mij zijn:
- Ontbreken van de MP5 Navy ( mijn lievelingswapen aller tijden )
- Geen SLI Ondersteuning? dit was in deel 1 wel zo ? -> dit vind ik zeer raar.
- Het serversysteem, voor mij is dit best ok, maar het is soms echt dikke lagstoten waar ik een 2 min niets kan doen.
Mij kan je toevoegen bij de PS3 lijst, nick en PSN zijn hetzelfde:
MrLeeeet
MrLeeeet
[ Voor 5% gewijzigd door MrLeeeet op 13-11-2009 10:51 ]
Waarom zou je dan de 10000 XP bij 500 kills niet krijgen?Anoniem: 307805 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:15:
[...]
Het is maar net wat je zelf fijner vindt. Echter let wel op als je alles al unlocked hebt van de Famas krijg je dus geen extra XP meer voor bijvoorbeeld dat je 500 kills met dat wapen gehaald hebt (10.000 XP) Dus vandaar dat je beter kan gaan switchen van wapen als je alles een beetje gehaald hebt van de Famas. Echter zal je wel weer moeten wennen omdat het een andere gun is natuurlijk, maar verwacht daar geen problemen mee
Pc Steam account : Mas3rkok
Omdat je al alles unlocked hebt? Waar staat dat beschreven (niet dat ik de karige manual gelezen heb, maar ben vrij zeker dat het er niet instaat).
Gister na een hele dag downen 's avonds nog een tijdje kunnen spelen, ben trouwens niet erg onder de indruk waar het CDA zich zon zorgen over heeft gemaakt.. with all do respect maar wat is het verschil tussen die scene en een willekeurige andere tegen terroristen....
Multiplayer een paar minuutjes gepeels, eerst SP maar doen, zon ster ben ik niet in shooters
Multiplayer een paar minuutjes gepeels, eerst SP maar doen, zon ster ben ik niet in shooters
Hmmm, ik zit net naar de maplijst te kijken in de startpost, en het valt me eigenlijk op dat ik de map "Rust" tot nu toe nog niet gespeeld heb! Toeval of niet, heeft iemand hier "Rust" al gespeeld?

[ Voor 13% gewijzigd door Morax op 13-11-2009 11:00 ]
Niemand van jullie de 3rd person modus gespeeld?
Gisteren een tijdje gespeeld op de map Rust(?) en Estate en ik vond het echt rete gaaf!
Gisteren een tijdje gespeeld op de map Rust(?) en Estate en ik vond het echt rete gaaf!
Ik heb hem dus gisteren gespeeld en het is een kleine map net zoals shipment bij CoD4 en ik vind het zelf wel een leuke map.Morax schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:00:
Hmmm, ik zit net naar de maplijst te kijken in de startpost, en het valt me eigenlijk op dat ik de map "Rust" tot nu toe nog niet gespeeld heb! Toeval of niet, heeft iemand hier "Rust" al gespeeld?
[afbeelding]
[ Voor 64% gewijzigd door lochpatje op 13-11-2009 11:01 ]
Voeg mij ook even toe in de PS3 lijst.: Antonyjeweet12
Nog wel wat problemen met Spec-ops online? Kreeg gisteren een invite, en dan zegt ie dat de server is verlopen.
Nog wel wat problemen met Spec-ops online? Kreeg gisteren een invite, en dan zegt ie dat de server is verlopen.
Zucht...
Serieus , volgens mijn hadden ze die manual nóg korter kunnen maken, 1 velletje papier met de tekst : "Thank you for buying Call of duty: Modern Warfare 2, have fun playing this game."
Sinds gisteren ook het spel in bezit gekregen. Heb alleen heel even de single player gespeeld aangezien ik laat thuis was
Beviel opzich wel, af en toe vrij hectisch
Vanavond ga ik eens even de multiplay bekijken. De gameplay lijkt allemaal een stukje vlotter te gaan dan de oudere versie.
GoT: sh4d0wman
GamerTag: illegal_visitor
GoT: sh4d0wman
GamerTag: illegal_visitor
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja even met een vriend.Morax schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:00:
[afbeelding]
Is een soort shipment
Holographic Sight valt inderdaad uit bij EMP gebruik. Heb m al gedropt in de MP. Verder snap ik niet dat mensen de M4A1 chill vinden, zelfs met Stopping Power moet je ontzettend veel kogels kneppe voordat de enemy down gaat. Geef mij maar de P90 met Rapid Fire of met Red Dot Sight.
Favo kneppers tot nu toe:
P90 met Rapid Fire of met Red Dot Sight.
Steyr AUG HBAR met Red Dot Sight en Sleight of Hand en Light Weight perks
TAR-21 met Red Dot Sight
Wat ik verder kut vind is de ACOGscope te gebruiken. Wat een onding is dat zeg....
TAR-21 met Red Dot Sight
Wat ik verder kut vind is de ACOGscope te gebruiken. Wat een onding is dat zeg....
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Die vind ik nou juist weer heel erg prettig, vooral i.c.m AK-47 .. Ik ben deze scope dan ook gewend. Dat komt omdat hij ook in Rainbow Six : Vegas 2 zat..Techno Overlord schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:03:
Zodra ik die Kalash heb unlocked komt er gelijk een custom class met die ACOG erbij.
Mijn Xbox tag is TroonStaal 
Iemand dat laatste Spec Ops van Alpha al gehaald, Suspension? Ik kom maar een meter of tien, ook op regular
Iemand dat laatste Spec Ops van Alpha al gehaald, Suspension? Ik kom maar een meter of tien, ook op regular
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben nu nog level 45 en hoop dit weekend toch de 70 te hitten zodat ik ook met de AK aan de gang kan. In CoD4 was dat mijn favo knepper met Red Dot Sight en Stopping Power... Ik zit nu op me werk en met al dat gelees hier krijg ik weer een ontzettende drang om te spelen.....carlhendrix schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:07:
[...]
Die vind ik nou juist weer heel erg prettig, vooral i.c.m AK-47 .. Ik ben deze scope dan ook gewend. Dat komt omdat hij ook in Rainbow Six : Vegas 2 zat..
Zodra ik die Kalash heb unlocked komt er gelijk een custom class met die ACOG erbij.
Forever raver!
Ik vind Terminal ook goed te doenmonnick schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:08:
Ik vind Terminal echt een hele vette mapIk heb nog niet echt maps ontdekt die ik heel kut vind. Wasteland is wel heel open, maar als je wilt snipen is de map wel mooi. Estate vind ik trouwens wel kut bedenk ik nu, haha
En het valt me op dat ik ontzettend vaak Rundown speel! (die map met dat riviertje in het midden).

Ik zit al in de GoT steam groep, maar Snappie88 is zowel daar als hier m'n tagMorax schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:10:
Je kan mij ook in de lijst van PC-gamers zetten:
MoraX - MoraX
Tja, heb 'm ook ondertekend (de petitie dan, zit niet in die groep op steam). Ben het geheel eens met de standpunten en vind dat dingen als lean, console, custom maps/servers, dedicated servers, installatie op andere partities en nog een meuk aan dingen die wel in COD4 zaten terug moeten komen de eerstkomende patch. Heb dan toch wel het spel gekocht, maar eigenlijk voornamelijk omdat een aantal vrienden toch aan de multiplayer gaat en er geen goed alternatief is. Hoop dat deze zich snel aandient, want ik vind het geen stijl wat Infinity Ward z'n PC achterban aandoet met het achterwege laten van al die functies.pica schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:13:
[afbeelding]
Modern Sprayfare / NadefareAnoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:34:
Met alleen UAV zoals in COD4 gaat het ook. Is gewoon een kwestie van kijken waar in een huis het stipje is en dan willekeurig sprayen!

Daar had ik z'n haat aan, het level beginnen met twintig granaten op je pan en tien man die je spawnlocatie onder sprayen...
En nu we toch bezig zijn, nog steeds niets gedaan tegen dat irritante bunnyhoppen!
ijskonijn schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:48:
[...]
In de singleplayer is een missie waar de vijand een EMP strike gebruikt, de Holographic Sight valt dan ook uit, dus dan zal het in de MP ook wel zo zijn.
spoiler:
Dacht dat 't een nuke was wat op je pan terrecht kwam 
Surfin' paradise!
Haha Amen to that! dat heb ik nou ook .. Helaas kan ik pas zondag weer spelenTechno Overlord schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:11:
[...]
Ik ben nu nog level 45 en hoop dit weekend toch de 70 te hitten zodat ik ook met de AK aan de gang kan. In CoD4 was dat mijn favo knepper met Red Dot Sight en Stopping Power... Ik zit nu op me werk en met al dat gelees hier krijg ik weer een ontzettende drang om te spelen.....
Weet iemand hier trouwens of al je challenges ook gereset worden wanneer je voor de prestige mode gaat?
Geen idee, als je er op klikt zie je wel dat al je vrijgespeelde titels en perks enzo bewaard blijven. Hoe het met de challenges zit zou ik niet weten.Morax schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:13:
Weet iemand hier trouwens of al je challenges ook gereset worden wanneer je voor de prestige mode gaat?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vind dat nog wel meevallen met de M4A1. Gebruik zelf inderdaad ook stopping power, maar vind dat ik aardig snel mensen neerhaal. Heb niet het gevoel dat er abnormaal kogels moeten worden afgevuurd in iedergeval. Voordeel vind ik gewoon dat hij zowel close combat als van een afstand nog behoorlijk accuraat is. Best all-round wapen dus.Techno Overlord schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:03:
Holographic Sight valt inderdaad uit bij EMP gebruik. Heb m al gedropt in de MP. Verder snap ik niet dat mensen de M4A1 chill vinden, zelfs met Stopping Power moet je ontzettend veel kogels kneppe voordat de enemy down gaat. Geef mij maar de P90 met Rapid Fire of met Red Dot Sight.
TAR-21 met Red Dot Sight
ACOG in combinatie met een AK47carlhendrix schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:07:
[...]
Die vind ik nou juist weer heel erg prettig, vooral i.c.m AK-47 .. Ik ben deze scope dan ook gewend. Dat komt omdat hij ook in Rainbow Six : Vegas 2 zat..
Een AK47 dient men met een Nade launcher te equipen om ten volste te genieten / pwnen
Surfin' paradise!
Oh kijk: http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_ModeMorax schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:13:
Call of Duty: Modern Warfare 2
In Call of Duty: Modern Warfare 2, Prestige Mode is unlocked at Level 70, the highest rank, unlike in Call of Duty 4: Modern Warfare and Call of Duty: World at War, where the highest ranks are 55 and 65. Prestige Mode is also available for all systems, including the PC, which did not have it available in Call of Duty 4: Modern Warfare.
[edit] Process
Prestige Mode for Call of Duty: Modern Warfare 2 is similarly the same as Call of Duty 4: Modern Warfare and Call of Duty: World at War prestige mode, except this time you will have to reach level 70 and that you will be awarded with something yet unknown.
[edit] Pros
Once the player enters Prestige Mode for the first time in Modern Warfare 2, they will be rewarded something yet unknown. The same effect may go for the every other prestige level there is.
[edit] Cons
It is known that if a player enters Prestige Mode in Modern Warfare 2, all unlocked weapons and perks will be reset. There is no word wether titles, emblems, challenges or killstreak rewards will be reset also.
edit Prestige Mode
When the "Prestige Mode" button is clicked, a message comes up saying:
"Trade all your accomplishments for a bit of prestige. Other players will see your new prestige rank in the lobby, leader boards and game."
After this message the player can select "Learn More" or cancel and return to the menus. After clicking "Learn More", a second warning pops up saying:
"Prestige has a price: Everything you've unlocked including weapons, experience and challenges will be reset; you'll have to rank up again to reacquire them. Only your leader board rankings, clan tag, and play lists will be unaffected."
Should the player still be determined to go to Prestige Mode, one final warning pops up saying:
"There's no going back..."
Should the player then hit "Enter Prestige", the decision is final and Prestige Mode is activated. In Call of Duty 4: Modern Warfare, a Desert Eagle shot is heard to confirm it.
Alleen je titles and badges (oid) worden niet gereset. Je challanges wel want die moet je dan weer voltooien om je spullen te unlocken.Morax schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:13:
@troonstaal, damn you
[ Voor 3% gewijzigd door Griffin op 13-11-2009 11:18 ]
Oh, dit plaatje schijnt de Prestige badges van MW te tonen:

Oh, en deze ook

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 13-11-2009 11:22 ]
Die 3 nades perk vond ik echt TE in COD4. Als je het mij vraagt zou Stopping Power ook alleen moeten werken door hout e.d. en niet door steen. Dan komt de echte skill naar boven. Maar zolang het er in zit moet je er gewoon mee leren omgaan. Daar hoort sprayen ook bij, maar sprayen verraad je positie ook altijd natuurlijk.Snappie88 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:12:
[...]
Modern Sprayfare / Nadefare
Daar had ik z'n haat aan, het level beginnen met twintig granaten op je pan en tien man die je spawnlocatie onder sprayen...
En nu we toch bezig zijn, nog steeds niets gedaan tegen dat irritante bunnyhoppen!
[...]
spoiler:Dacht dat 't een nuke was wat op je pan terrecht kwam
Bunnyhoppen leer je mee omgaan. Ik doe het zelf nooit, maar het heeft meestal ook geen effect gelukkig!
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-11-2009 11:27 ]
Anoniem: 307805
Je moet denk ik even lezen. Ik zeg dat je als je 500 kills maakt met de FAMAS 10.000 xp krijgt. Als je eeuwig blijft spelen met de FAMAS krijg je dit nogmaals als je 750 en 1000 kills maakt. Echter daarna is het afgelopen met de FAMAS XP kills. Als je dus een andere gun kiest kan je dit dus weer halen .Engineer Stewie schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:56:
[...]
Waarom zou je dan de 10000 XP bij 500 kills niet krijgen?
Omdat je al alles unlocked hebt? Waar staat dat beschreven (niet dat ik de karige manual gelezen heb, maar ben vrij zeker dat het er niet instaat).
Snappie
Pc Steam: Mas3rkok
Vraag me af wat ze gaan doen met die mappacks , zijn nu nog exclusiv voor de xbox360 maar komt vast naar pc\ps3.
Zou het echt een vuile naaiboel vinden als ze pc gamers ook gaan chargen voor een mappack, maargoed das iets voor later
Gister weer een paar leuke potjes gehad, de meest chaotische map is toch wel Rust met die toren in het midden.
Iedereen rend als een malle in het rond en voor je het weet lig je weer dood te bloeden op de grond!
Heb sentry gun staan op mijn 5 killstreak en deze komt in die map zeer goed van pas
In scrapyard had ik ook een paar leuke streaks gemaakt en dropten er achter elkaar 3 Sentry guns xD
Oftewel vanaf elke kant werd iedereen neergemaait, geweldig!
Wat me wel opvalt (op de pc versie iig ) dat er idd veel mensen op vaste plaatsen zitten met hun aim klaar, vaak kom ik om de hoek rennen en dan zit de enemy al klaar om te schieten...
Dan nog een klein detail over de graphics, heeft iemand de pc en xbox\ps3 versie al naast elkaar gezien en ziet iemand verschil ?
Ik heb meer het idee dat alles gewoon direct geport is en dat er maar een paar kleine aanpassingen zijn gedaan.
Ik speel op een redelijk oude rammelbak ( e6600+8800gts512+2gb ram) maar ik speel alles met prima FPs op 1920x1200 2xAA en alles op high
Als ze wat meer moeite hadden gedaan voor de pc versie had het er nog veel beter uitkunnen zien
Zou het echt een vuile naaiboel vinden als ze pc gamers ook gaan chargen voor een mappack, maargoed das iets voor later
Gister weer een paar leuke potjes gehad, de meest chaotische map is toch wel Rust met die toren in het midden.
Iedereen rend als een malle in het rond en voor je het weet lig je weer dood te bloeden op de grond!
Heb sentry gun staan op mijn 5 killstreak en deze komt in die map zeer goed van pas
In scrapyard had ik ook een paar leuke streaks gemaakt en dropten er achter elkaar 3 Sentry guns xD
Oftewel vanaf elke kant werd iedereen neergemaait, geweldig!
Wat me wel opvalt (op de pc versie iig ) dat er idd veel mensen op vaste plaatsen zitten met hun aim klaar, vaak kom ik om de hoek rennen en dan zit de enemy al klaar om te schieten...
Dan nog een klein detail over de graphics, heeft iemand de pc en xbox\ps3 versie al naast elkaar gezien en ziet iemand verschil ?
Ik heb meer het idee dat alles gewoon direct geport is en dat er maar een paar kleine aanpassingen zijn gedaan.
Ik speel op een redelijk oude rammelbak ( e6600+8800gts512+2gb ram) maar ik speel alles met prima FPs op 1920x1200 2xAA en alles op high
Als ze wat meer moeite hadden gedaan voor de pc versie had het er nog veel beter uitkunnen zien
Anoniem: 319608
Ben sinds gisteren lvl 25 in de multiplayer en gebruik 2 verschillende custom classes:
SCAR-H + Grenade Launcher
Glock F18
Sleight of Hand Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
Zelfde combi perks + secondary gebruik ik met een Barret Sniper Rifle + Thermal Sight
Werkt heerlijk!
Edit: Vooral met Barret Sniper Rifle + Thermal Sight op Wasteland, voordat ze je hebben gezien liggen ze allang om ^^
SCAR-H + Grenade Launcher
Glock F18
Sleight of Hand Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
Zelfde combi perks + secondary gebruik ik met een Barret Sniper Rifle + Thermal Sight
Werkt heerlijk!
Edit: Vooral met Barret Sniper Rifle + Thermal Sight op Wasteland, voordat ze je hebben gezien liggen ze allang om ^^
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 319608 op 13-11-2009 11:38 ]
Komen sowieso, ze zijn alleen Timed exclusive voor de Xbox 360.biggydeen2 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:25:
Vraag me af wat ze gaan doen met die mappacks , zijn nu nog exclusiv voor de xbox360 maar komt vast naar pc\ps3.
En ik denk dat met de huidige opzet dat PC gamers er ook voor aan het betalen komen...
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
De M16 en bijvoorbeeld de FAMAS met hun burst shots is niet aan mij besteed. Ik moet echt een continu stroom aan kogels hebben. Vandaar dat ik al zeker 40x de Sprayer Accolade gehaald heb. En natuurlijk de Most Hipfires...
Forever raver!
Stopping power heeft niks te maken met penetratie van de gebouwen enz?Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:23:
[...]
. Als je het mij vraagt zou Stopping Power ook alleen moeten werken door hout e.d. en niet door steen. Dan komt de echte skill naar boven.
Dat was in cod4 toch deep penetration en in cod6 heet dit FMJ?
Stopping power is (bij mijn weten) een perk die extra schade toebrengst aan je tegenstander.
Mijn setup nu: (lvl22)
TAR21 - red dot sight / P2200 - red dot sight
Frag Nade / Flash nade 2x
Sleight of Hand / Stopping Power of Hardliner /Commando
Gisteren had ik daar redelijk wat succes mee zeg maar
Enige nadeel is dat ik best snel zonder ammo komt te zitten steeds lol.
Die Steamgroup is wel erg handig btw. Klik zo af en toe eens wat mensen aan en vaak kom er wel ergens een server op. Mijn nick is btw [GoT]Flow o/
edit: moet trouwens wle zeggen dat ik minder last heb van nade spams dan in cod4.
Sprayers en spawncampers weer wel... Wel een stuk minder, maar komt denk ik voornamelijk omdat ze die spawnplekken nog niet kennen lol
[ Voor 11% gewijzigd door AndereKoekoek op 13-11-2009 11:59 ]
Moet je als je in die SteamGroup zit [GoT] voor je naam zetten ? Dat heb ik nog niet hoor !
zou kunnen. The fact remains the same, vanuit gameplay opzicht zou hard cover er voor moeten zorgen dat je moeilijk geraakt wordt, niet dat je er, zoals bij MW 1 en 2 in de meeste gevallen gewoon doorheen kunt schieten. Dat laat tactisch gezien te wensen over. Maar ja, dit is ook geen shooter sim! 
Mijn nick op steam: CaptainKupke
Ik zal me ook eens bij de GOT Steam group aanmelden!
Mijn nick op steam: CaptainKupke
Ik zal me ook eens bij de GOT Steam group aanmelden!
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-11-2009 11:57 ]
Moet niet, maar kun je wel doen. Speel zelf wel met de GoT-tag en raak zo af en toe aan de praat met andere tweakers. Zonder tag herken je elkaar vaak nietcarlhendrix schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:55:
Moet je als je in die SteamGroup zit [GoT] voor je naam zetten ? Dat heb ik nog niet hoor !
Vind 't wel een goede, ga ik ook doen, kijken of ik bekenden tegenkomFloris-K schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:00:
[...]
Moet niet, maar kun je wel doen. Speel zelf wel met de GoT-tag en raak zo af en toe aan de praat met andere tweakers. Zonder tag herken je elkaar vaak niet
Surfin' paradise!
Wel ik vermoed dat ze gewoon 1 layout hebben gemaakt voor alle platvormen.biggydeen2 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:25:
Ik speel op een redelijk oude rammelbak ( e6600+8800gts512+2gb ram) maar ik speel alles met prima FPs op 1920x1200 2xAA en alles op high![]()
vorige keer hadden ze de pc versie appart aangepakt, dit hebben ze der nu uitgelaten denkik.
Je ziet niets van rechtstreekste port vindik, da zouden ze ons net niet aandoen precies
Maar ik vraag me af:
Waar is SLI support ? mw1 had dit. Vind dit vreemd dat het er niet is.
Verder: grafish vind ik het er toch goed uitzien, alleen toch niet zo veel eisend.
Wat is prima FPS?
Ik heb alles hetzelfde als u kwa settings, heb alleen 1680 * 1050.
Kwa frames haal ik 80, maar soms zakt dit naar 30.
heb 8800GT in Sli, ma men onderste kaart zit te slapen.
verder 4 gig mem, e8400 @ 4.0.
Ik had de laatste potjes wat classes met wat meer stealth gedaan, man wat werkt dat goed zeg! Pak een sniper met silencer, en dan zie je je targets steeds verward om hun heen kijken als ze geschoten worden
Nadeel is wel dat je dan 2 keer moet schieten, waar ik zonder silencer vaak met 1 kogel al iemand kill.
Met een assaultrifle werkt het ook natuurlijk;
Scar Silencer + Hartbeatsensor,
Silenced shotgun,
Sleight of hand <-- Dit moet dus Bling zijn
,
Coldblooded,
Commando.
Heerlijk
Silenced shotgun,
Sleight of hand <-- Dit moet dus Bling zijn
Coldblooded,
Commando.
Heerlijk
[ Voor 3% gewijzigd door TrekDude101 op 13-11-2009 13:16 ]
Klopt, daar heb je gelijk in. Ik heb het gelijk even in steam aangepast op de community site.. Zal zondag ook de naam even aanpassen in MW 2 ..Floris-K schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:00:
[...]
Moet niet, maar kun je wel doen. Speel zelf wel met de GoT-tag en raak zo af en toe aan de praat met andere tweakers. Zonder tag herken je elkaar vaak niet
Naam in MW2 wordt dan : [GoT]CarlMeister[NL]
Even een klein vraagje: CoD:MW2 word mijn eerste FPS. Zit er een tutorial in? En is het makkelijk te leren? Want volgens mij ga ik eerst als een gek schietend overal doorheen rennen
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
In de singleplayer zit inderdaad een tutorialEldariel schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:08:
Even een klein vraagje: CoD:MW2 word mijn eerste FPS. Zit er een tutorial in? En is het makkelijk te leren? Want volgens mij ga ik eerst als een gek schietend overal doorheen rennen
Gewoon doen. Tuurlijk moet je even wennen, maar dat is eenmaal zou als je voor het eerst een FPS begint. Er zit niet echt een tutorial in maar wel een soort van learningcurve.Eldariel schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:08:
Starten op de makkelijkste moeilijkheidsgraad iig. Want de AI kan soms aimbot achtige taferelen uithalen. En dan nog eens de nades die om je oren blijven vliegen. Dat is mijn ervaring iig op Veteran xD.Eldariel schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:08:
Dit moet elke keer dat je het spel start opnieuw gebeuren aangezien de config-file steeds overschreven word.Browse to your MW2/players/ directory
Note that it’s not MW2\players for all people. Search config.cfg in your c:\documents and settings folder, and you should find the config file.
Open config.cfg in wordpad and add the following lines:
set developer “1″
set sv_cheats “1″
set thereisacow “1337″
bind M “cg_fov 90″
Once ingame press M to increase your FOV.
Optionally, if you don’t want to have to remember to press M to set your FOV, locate the line ‘bind W “+forward”‘ and change it to:
bind W “+forward;cg_fov 90″
This will set your fov automatically as soon as you walk in each level.
Changing FOV in config_mp.cfg is untested, but it may work (no idea if this is detected by VAC).
If you would like cheats, also add:
bind O “god”
bind P “ufo”
bind N “notarget”
bind J “jump_height 150″
bind K “give all”
bind L “give ammo”
Offline COOP/LAN/MP zit er ook aan te komen.
Ja, maar jij bent nu Heaven met Hell aan het vergelijken..Anoniem: 319608 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:19:
[...]
Starten op de makkelijkste moeilijkheidsgraad iig. Want de AI kan soms aimbot achtige taferelen uithalen. En dan nog eens de nades die om je oren blijven vliegen. Dat is mijn ervaring iig op Veteran xD.
@Eladriel :
Maar inderdaad start lekker op recruit speel het verhaal en zie de singleplayer een klein beetje als een voorbereiding op je MP ervaring. Op welk platform speel je eigenlijk ?
beetje offtopic...RolfLobker schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:23:
[...]
Dit moet elke keer dat je het spel start opnieuw gebeuren aangezien de config-file steeds overschreven word.
Offline COOP/LAN/MP zit er ook aan te komen.
Dus wat is het nut hiervan, cheaten?
Jammer ja, maar te begrijpen. Namelijk
De piloten zijn niet geprogrammeerd als het type NPC (NonPlayableCharacters) en zijn dus geen karakters. Alleen de objecten van het type karakter lichten op met thermal. Waarschijnlijk horen de piloten dus bij het helikopter 3d model.
Zoals ik al zei is het jammer, maar van de piloten NPC's maken is ook zonde. Want ze hebben GEEN nut. Je gaat dus resources gebruiken voor iets wat dus geen nut heeft.
[ Voor 48% gewijzigd door Griffin op 13-11-2009 12:29 ]
Nooit gespeeld op een makkelijkere moeilijkheidsgraad, dus heb geen idee hoe de rest speelt. Veteran is lekker chaotisch.carlhendrix schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:23:
[...]
Ja, maar jij bent nu Heaven met Hell aan het vergelijken..![]()
@Eladriel :
Maar inderdaad start lekker op recruit speel het verhaal en zie de singleplayer een klein beetje als een voorbereiding voor je MP ervaring. Op welk platform speel je eigenlijk ?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 319608 op 13-11-2009 12:29 ]
FOV aanpassen en inderdaad cheaten in SP als je dat wil. Misschien handig voor mensen die alle Spec Ops missies willen unlocken.Griffin schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:26:
[...]
beetje offtopic...
Dus wat is het nut hiervan, cheaten?
[...]
Ben nu dus lvl 38 en ik zie dat ik op 1/4 zit kwa aantal XP voor lvl 70
Ik zie ook dat mijn Steam ID nog niet erbij staat op de frontpage
Got-naam: Hogader
Steam ID: Hogaderz
Ik zie ook dat mijn Steam ID nog niet erbij staat op de frontpage
Got-naam: Hogader
Steam ID: Hogaderz
Je zag i.i.g. meteen wat ik bedoelde.Griffin schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:26:
Jammer ja, maar te begrijpen. Namelijk
De piloten zijn niet geprogrammeerd als het type NPC (NonPlayableCharacters) en zijn dus geen karakters. Alleen de objecten van het type karakter lichten op met thermal. Waarschijnlijk horen de piloten dus bij het helikopter 3d model.
Zoals ik al zei is het jammer, maar van de piloten NPC's maken is ook zonde. Want ze hebben GEEN nut. Je gaat dus resources gebruiken voor iets wat dus geen nut heeft.
Tja, opzich kan ik het resource argument wel begrijpen, maar op sommige stukken lopen er al 100 soldaatjes rond, dan zouden 2 pilootjes toch niet zo'n probleem mogen zijn lijkt me?
beide FAKE!!!!!!TroonStaal schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:20:
@ Griffin
Oh, dit plaatje schijnt de Prestige badges van MW te tonen:
[afbeelding]
Oh, en deze ook
[afbeelding]
in de strategy guide staat de echte lijst met prestige icons op pagina 195.
hier 2 scans van de guide:

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
CheatenRolfLobker schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:32:
[...]
FOV aanpassen en inderdaad cheaten in SP als je dat wil. Misschien handig voor mensen die alle Spec Ops missies willen unlocken.

Die Prestige Ranks zien er wel verdomd vet uit zeg. Vooral nummer 10!KnEuTeR schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:35:
[...]
beide FAKE!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 319608 op 13-11-2009 12:38 ]
Als ik de medaille zie van Prestige 10, wil ik die niet hebben. Geef mij 9 maarKnEuTeR schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:35:
[...]
beide FAKE!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm ik wil alle Spec Ops wel unlocken. Maar ik doe het liever met http://www.youtube.com/watch?v=5leVQeK_3Ws dan op de manier die jij als optie biedt!RolfLobker schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:32:
[...]
FOV aanpassen en inderdaad cheaten in SP als je dat wil. Misschien handig voor mensen die alle Spec Ops missies willen unlocken.
Uhm je mist de bling perk want anders kan je geen silencer en heartbeat sensor erop zetten.TrekDude101 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:04:
Silenced shotgun,
Sleight of hand,
Coldblooded,
Commando.
Heerlijk
Ik gebruik lievere een normale Scar met Holographic, aangezien ik daarmee vaak op lange afstanden ook ga schieten. dus die extra range heb ik wel nodig.
Verder heb ik altijd maar 1 attachment aangezien ik liever unlimited ammo heb (scavenger Pro). Nooit problemen met ammo vind ik fijner dan 1 extra attachment. Heb in cod5 en cod4 ook altijd bandolier aanstaan. Kom anders na x kills gewoon zonder ammo te zitten en dan moet ik gaan spelen met secundary of andere wapens die mijn misschien niet goed liggen
Anoniem: 304087
Ik vind het ook een supergame ik hab de SP in 2 dagen uitgespeeld op regular.
Ik vind hem zo leuk dat ik hem nu een stapje hoger wil uitspelen en alle enemy intel items probeen te vinden?
Is dat trouwens hiero al iemand gelukt of doen jullie daaro niet aan ? Het houd wel wat op door het zoeken.
Verder vind ik de MP van mw2 moelijker dan mw1 ik heb het idee dat alles veel sneller gaat en je bent sneller ondekt door de vijand? Heef iemand wat tips voor mij om het makkelijker te maken in MP of vind ik het nu wat moeilijker omdat ik minder perks heb dan ed rest en en lager level ? Kill dead ratio is zowat gelijk bij mij dus ik doe vast iets fout
Ik vind hem zo leuk dat ik hem nu een stapje hoger wil uitspelen en alle enemy intel items probeen te vinden?
Is dat trouwens hiero al iemand gelukt of doen jullie daaro niet aan ? Het houd wel wat op door het zoeken.
Verder vind ik de MP van mw2 moelijker dan mw1 ik heb het idee dat alles veel sneller gaat en je bent sneller ondekt door de vijand? Heef iemand wat tips voor mij om het makkelijker te maken in MP of vind ik het nu wat moeilijker omdat ik minder perks heb dan ed rest en en lager level ? Kill dead ratio is zowat gelijk bij mij dus ik doe vast iets fout
Jongens,
Call of Duty online spelen gaat mogelijk geld kosten
Call of Duty online spelen gaat mogelijk geld kosten
Activision gaat een online betaalmodel introduceren voor zijn grootste franchise, waaronder Call of Duty. Dit meldde Thomas Tippl, financieel manager bij Activision Blizzard, in een interview met website IGN tijdens het BMO Capital Markets Conference in New York.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Op de pccarlhendrix schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:23:
[...]
Ja, maar jij bent nu Heaven met Hell aan het vergelijken..![]()
@Eladriel :
Maar inderdaad start lekker op recruit speel het verhaal en zie de singleplayer een klein beetje als een voorbereiding op je MP ervaring. Op welk platform speel je eigenlijk ?
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
achja voordat dat er komt is de beta en of game van battlefield bad company 2 al uit dus hoef je niet te wachten om over te stappen.
Ah bedanktKnEuTeR schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:35:
[...]
beide FAKE!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem eerst op Veteran uitgespeeld en ben daarna op regular de missende intel items gaan zoekenAnoniem: 304087 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:42:
Ik vind het ook een supergame ik hab de SP in 2 dagen uitgespeeld op regular.
Heb daarvoor een guide gebruikt trouwens, deze:
Hey,
Ik word er regelmatig uitgekicked online, "lost connection to host" waardoor ik continu de match bonus mis
. Heeft er iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
UPNP staat aan en port 3074 geforward, ook had ik de poorten al geopend die in een ander topicpost gevonden konden worden, hielp niks.
Windows 7 64 Bit, Motorola Modem DMZ-ed naar Linksys WRT160Nv2
iemand tips?
Ik word er regelmatig uitgekicked online, "lost connection to host" waardoor ik continu de match bonus mis
UPNP staat aan en port 3074 geforward, ook had ik de poorten al geopend die in een ander topicpost gevonden konden worden, hielp niks.
Windows 7 64 Bit, Motorola Modem DMZ-ed naar Linksys WRT160Nv2
iemand tips?
Ja, probeer dit topic is.
Lijkt me een beetje te laat, Dat kunnen ze nu echt niet meer maken vind ik.
Zal waarschijnlijk wel voor de opvolger van WaW zijn ofzo, hoop ik
CyCloneNL schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:45:
[...]
Dat je voor extra-content moet betalen begrijp ik wel, maar dit gaat echt te ver.
Het gaat hier dus om extra services, wordt dus even afwachten waarvoor je op den duur gaat betalen..A supposed leaked online survey from June possibly hints at what Tippl is driving at. The survey centered around the idea of a monthly service that gives subscribers additional multiplayer and gameplay enhancements for future Call of Duty titles.
Overigens is dit geplaatst in het X360 gedeelte van IGN (bron van Gamer.nl), vraag is dus of dit overal geldt, wordt verder in de bron niet vermeld.
Lees dus ook de bron van Gamer.nl even, om jezelf helemaal te voorzien van alle informatiePranger schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:53:
[...]
Lijkt me een beetje te laat, Dat kunnen ze nu echt niet meer maken vind ik.
Zal waarschijnlijk wel voor de opvolger van WaW zijn ofzo, hoop ik
[ Voor 19% gewijzigd door PeterSelie op 13-11-2009 12:53 ]
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat iemand die 10 euro per maand betaald een oneerlijk voordeel heeft tegenover iemand die niet betaald.
Beetje jammer dat het spel zo snel uitgespeeld is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Anoniem: 170423
op de achterkant van de handleiding van mijn mw2 staat een code.
waar moet ik die invoeren?
ik heb al op infinityward.com gekeken maar ik zie nergens waar je em in moet voeren.
ik heb al op infinityward.com gekeken maar ik zie nergens waar je em in moet voeren.
Ik ga niet betalen om online te spelen, punt.
@ Dennis585, waar speel je op ?
@ Dennis585, waar speel je op ?
[ Voor 105% gewijzigd door carlhendrix op 13-11-2009 13:00 ]
Volgens mij moet je die gewoon hier op het forum zetten!Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:55:

Is dat niet gewoon de code die je in Steam moet invoeren als zijnde een product key?
Anoniem: 304087
Die MOET je in steam invoeren als goed is moet je steam eerst installeren daar word namelijk naar gevraagt
als je de cd installeerd
als je de cd installeerd
Anoniem: 170423
op de xbox 360Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:55:
Krijgje eigenlijk nog wat als je ze allemaal heb gevonden?TroonStaal schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:45:
[...]
Ik heb hem eerst op Veteran uitgespeeld en ben daarna op regular de missende intel items gaan zoeken
Heb daarvoor een guide gebruikt trouwens, deze:
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Een achievementDark Angel schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:05:
[...]
Krijgje eigenlijk nog wat als je ze allemaal heb gevonden?
Is dat niet de :Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:55:
"Exclusive VIP Content" op de site van infity ward
(coming soon)
Iig geen productcode voor steam of wat dan ook. Staat nl op Xbox360 en PS3 boekjes....
[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 13-11-2009 13:18 ]
Denk dat dit voor de pc versie en mssn ps3 versie is.CyCloneNL schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:45:
[...]
Dat je voor extra-content moet betalen begrijp ik wel, maar dit gaat echt te ver.
Xbox live betaal je al geld voor, zou gek zijn als je daar nog meer geld voor moet betalen dan =P
Dit topic is gesloten.