Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:32
niels5 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:21:
[...]

Denk dat dit voor de pc versie en mssn ps3 versie is.
Xbox live betaal je al geld voor, zou gek zijn als je daar nog meer geld voor moet betalen dan =P
Alsof betalen voor de PC en PS3 niet gek is.. Je koopt het spel toch al voor repectievelijk 65 of 49 euro ... je betaalt je internet van ca 20 euro ... en dan zou je nóg meer bij moeten betalen ?

Bij de xbox komt boven de reedsgenoemde bedragen dan ook nog de XBOX live contributie bij.. Zo wordt gamen een dure hobby. En dure hobby's? Daar heb ik er al genoeg van ..

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
niels5 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:21:
[...]

Denk dat dit voor de pc versie en mssn ps3 versie is.
Xbox live betaal je al geld voor, zou gek zijn als je daar nog meer geld voor moet betalen dan =P
Het zou ook gek zijn als PC en PS wel moesten betalen, en XBOX niet, alleen omdat zij al voor iets anders betalen ;) Als IW zoiets wil implementeren, dan is het een systeem waar zij de omzet van willen hebben, dan willen ze niet dat het geld naar Microsoft gaat, lijkt mij. Maar ik vind het sowieso onzin, dan zouden ze nóg meer geklaag krijgen van de community, en ik denk dat ze daar al wel genoeg van hebben gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

carlhendrix schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:33:
[...]
Bij de xbox komt boven de reedsgenoemde bedragen dan ook nog de XBOX live contributie bij.. Zo wordt gamen een dure hobby. En dure hobby's? Daar heb ik er al genoeg van ..
Tja, dan moet je misschien toch maar wat minder naar de hoeren. Of bedoelde je dat niet als andere dure hobby? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-04 12:08
Zet mij trouwens maar bij de PC groep. Heb me al aangemeld bij de steam group.

MaartehhM --> Natrium

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik denk dat PC gamers straks gewoon gaan betalen (met de introductie van dedicated servers?).

Scenario: Microsoft en Sony zien ze aankomen, dan breng je de game toch lekker niet uit op onze consoles, zijn ze snel kapot met de piraterij erbij op de PC (meeste verkopen op de consoles). Maar Microsoft en Sony moeten wel samen IW bannen, anders gaat het niet werken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:32
Anoniem: 37384 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:42:
[...]

Tja, dan moet je misschien toch maar wat minder naar de hoeren. Of bedoelde je dat niet als andere dure hobby? :P
>:) Je hebt me door!

Nee ik bedoelde eigenlijk bier drinken..

/OT

Ontopic :

MW wordt dan met betaling zeker omgedoopt tot WoW... World of Warfare 8)7

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
World of Welfare imo...

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Call Of Duty: World Of WarFAIL (gestolen van Call Of Duty: Modern Warfail overigens, maar wel leuk).

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 13-11-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-05 17:11

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

(dame en) Heren,

Maar je nou niet zo druk over het hele "betalen om online te spelen" gebeuren. Dat is natuurlijk weer zo een onzinnig nieuwsbericht wat helemaal nergens op slaat.

Trinity zal voor deeltje 6 nooit geld kunnen vragen voor het op de huidige manier online spelen. Voor extra content zit die kan er natuurlijk wel in. En dit baseer ik puur op mijn koop recht. En ik heb weinig kaas gegeten van consumenten recht maar jullie kunnen mij niet vertellen dat een bedrijf voor een product wat je hebt gekocht opeens een maandelijks bedrag kan bijdragen voor niks.

Dat is hetzelfde als dat ik na het voltanken van me auto een extra rekening krijg van een paar euro's omdat de benzine / diesel prijs onder het tanken is verhoogt. 8)7

Dus hou op met die onzin, anders krijgen we weer allemaal bezorgde spelers en lopen er weer 10tallen topics vol over dit onzinnige vrijdag de 13de gebeuren.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 19-05 11:09
CyCloneNL schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:54:
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat iemand die 10 euro per maand betaald een oneerlijk voordeel heeft tegenover iemand die niet betaald.
Zoals ik al zei: er zijn nog totaal geen details beschikbaar, het is vooralsnog gewoon speculeren wat ze precies willen doen. Wellicht dat ze hierin meerdere versies uit gaan geven (en mensen die betalen ook alleen tegen andere betalende spelers zullen spelen, en vice versa)..
Inderdaad, gewoon speculatie. In de originele bron wordt overigens gesproken over toekomstige spelen waarin dit eventueel geïmplementeerd wordt. Bij CoD: MW2 kunnen ze inderdaad niet zomaar een maandelijkse heffing beginnen.

[ Voor 24% gewijzigd door PeterSelie op 13-11-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Misschien een gekke vraag, ik heb de game op dit moment geinstalleerd op een XP x64 machine.
Dit weekend stap ik over naar Windows 7 x64, moet ik net als bij Far Cry 2 eerst de licentie intrekken voor dat ik de game opnieuw kan installeren op mijn nieuwe OS.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Pierre61 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:59:
Misschien een gekke vraag, ik heb de game op dit moment geinstalleerd op een XP x64 machine.
Dit weekend stap ik over naar Windows 7 x64, moet ik net als bij Far Cry 2 eerst de licentie intrekken voor dat ik de game opnieuw kan installern op mijn nieuwe OS.
Nee, in principe kan je het spel op elke PC gaan spelen. Log in op steam en laat de game downloaden / installeer 'm. Je kan maar met één tegelijk spelen, aangezien de licentie gekoppeld staat aan je steam account, maar kan hem wel (tegelijk) installeren waar je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Volgens mij stelt zo ongeveer elk bedrijf in voorwaarden dat online gedeelte een extra service is, waardoor ze die er elk moment mogen uitgooien/geld voor vragen/etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:15

Convoy

g44p

op de ps3 versie staat et ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 08:41

RMX

biggydeen2 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:25:
Vraag me af wat ze gaan doen met die mappacks , zijn nu nog exclusiv voor de xbox360 maar komt vast naar pc\ps3.
Zou het echt een vuile naaiboel vinden als ze pc gamers ook gaan chargen voor een mappack, maargoed das iets voor later :)
Waarom dan ? Ik heb het altijd debiel gevonden dat PC gamers NIET moeten betalen!
Gelukkig begint jullie PC steeds meer op een Console te lijken, dus betalen zul je! }) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

SoaDmaggot schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:02:
[...]

Nee, in principe kan je het spel op elke PC gaan spelen. Log in op steam en laat de game downloaden / installeer 'm. Je kan maar met één tegelijk spelen, aangezien de licentie gekoppeld staat aan je steam account, maar kan hem wel (tegelijk) installeren waar je wil.
Bedankt, dan gaan we dat natuurlijk doen. Thanks ;)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325009

DukeN schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:58:
(dame en) Heren,

Maar je nou niet zo druk over het hele "betalen om online te spelen" gebeuren. Dat is natuurlijk weer zo een onzinnig nieuwsbericht wat helemaal nergens op slaat.

Trinity zal voor deeltje 6 nooit geld kunnen vragen voor het op de huidige manier online spelen. Voor extra content zit die kan er natuurlijk wel in. En dit baseer ik puur op mijn koop recht. En ik heb weinig kaas gegeten van consumenten recht maar jullie kunnen mij niet vertellen dat een bedrijf voor een product wat je hebt gekocht opeens een maandelijks bedrag kan bijdragen voor niks.

Dat is hetzelfde als dat ik na het voltanken van me auto een extra rekening krijg van een paar euro's omdat de benzine / diesel prijs onder het tanken is verhoogt. 8)7

Dus hou op met die onzin, anders krijgen we weer allemaal bezorgde spelers en lopen er weer 10tallen topics vol over dit onzinnige vrijdag de 13de gebeuren.
Stel je voor je hebt de keuze .. Free servers (waar we nu met steam opzitten) en toch wel dedicated servers maar waarvoor je toch wel 10 euro in de maand voor moet betalen om op te mogen spelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 15:30
Moet je dit filmpje is zien! Das ff met gigantische mazzel een mesje gooien!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=cudCajMNRM0

die reacties ook, schitterend!

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 13-11-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325009

baronruud schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:09:

dat is echt ziek .. zou die weten dat daar een pop liep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
RMX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:03:
[...]

Waarom dan ? Ik heb het altijd debiel gevonden dat PC gamers NIET moeten betalen!
Gelukkig begint jullie PC steeds meer op een Console te lijken, dus betalen zul je! }) B)
Dat had een hele simpele reden, geen enkele PC gamer die actieve hersencellen heeft ging voor een mappack betalen als je ook gewoon gratis custom maps had die op zijn minst even goed waren, en als er wel geld voor gevraagd zou worden hadden map makers ze gewoon nagemaakt. Dus was het doelloos om er geld voor te vragen, en aangezien ze toch al voor consoles werden gemaakt konden ze ze net zo goed ook aan pc gamers geven.

Nu geen custom maps meer, dus zou het mij niet verbazen als activision/IW het helemaal gaat leeg zuigen met mappacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:33
Anoniem: 325009 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:13:
[...]

dat is echt ziek .. zou die weten dat daar een pop liep ?
In zijn comment staat dat hij een nade wilde gooien en niet eens wist dat hij messen had. 8)7

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 12:39
Vraagje voor ps3 owners..Zie op het hoesje1080p staan ondersteund het spel dat ook echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

djerror schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:20:
Vraagje voor ps3 owners..Zie op het hoesje1080p staan ondersteund het spel dat ook echt?
ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 11:43

Hayfork

Drinkin&Boardin

Level bij de safehouse.

aub niet lezen als je het nog niet gespeeld hebt en de verhaallijn nog niet wilt weten
spoiler:
Nee echt... niet lezen

echte bericht
spoiler:
Sheperd gooit op een gegeven moment benzine over je heen en staat dan met z'n sigaar in z'n moel boven je.
Bij mij kwam toen in me op om even 'Turbo Turbo' te roepen. :p maakt het wat minder aangrijpend.

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:25
Hayfork schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:24:
Level bij de safehouse.

aub niet lezen als je het nog niet gespeeld hebt en de verhaallijn nog niet wilt weten
spoiler:
Nee echt... niet lezen

echte bericht
spoiler:
Sheperd gooit op een gegeven moment benzine over je heen en staat dan met z'n sigaar in z'n moel boven je.
Bij mij kwam toen in me op om even 'Turbo Turbo' te roepen. :p maakt het wat minder aangrijpend.
Ik wilde eigenlijk zeggen

spoiler:
I love it when a plan comes together
:7

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

monnick schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:20:
[...]

Nee, wordt gewoon geupscaled.
nietus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 22:56

vette kill :D

Topic gaat echt veeeel te snel :p

[ Voor 89% gewijzigd door YOGI op 13-11-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Nog meer mensen liefhebber van de Fal hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Omnyakom1 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:30:
Ja, ik! Het wapen doet me denken aan de G3 uit Cod 4, en dat was mijn favoriete wapen :) Ik vind het fijn omdat het wapen minder recoil heeft en ik er beter mee kan richten. Met stopping power pro is het ook nog eens een sterk wapen.

[ Voor 66% gewijzigd door Dimby op 13-11-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Inderdaad. Ben blij dat ik het geunlocked heb. Voel me ook minder geneigd te sprayen en het geeft me meer het gevoel dat ik controle heb over waar de kogels terecht moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:23

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Wellus! :+

Word upgescaled vanaf 600P

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:33
Ik had hem gister opgepikt, dacht ik dat het een full auto was.......

Flauw is een 1 op 1 gevecht over 3 meter dan 8)7

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Hier nog zo'n liefhebber van de FAL het wapen is perfect. Wel in hardcore mode dan. Vindt die single shot guns of burst guns niet echt werken in normale mode. Daar baal ik toch wel erg veel van dat je alleen maar S&D en Team Deathmatch kan doen op hardcore. |:(
Maarja is niet anders. Voor de rest een te vette game...... 8)7

PC Steam: Mas3rkok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 30-05 10:31
Ik zie dat ze vandaag een update hebben released voor de PC versie, weet iemand wat er is veranderd?

Hij ging van 1.0.159 naar 1.0.164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37

AndereKoekoek

Ping! Pong?

baronruud schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:09:

Heb wel 'betere' kills zien hoor, maar die waren allemaal met aimbot :+

edit: @ pc- gamers. : je kan jezelf beter toevoegen @ http://steamcommunity.com/groups/GoTMW2 ipv je nickname hier posten :)

Onderin je steam heb je dan een + Gathering of Tweakers staan. Als je die opent klikt dan zie je alle leden en kan je ze joinen of een bericht sturen :)

[ Voor 28% gewijzigd door AndereKoekoek op 13-11-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:38
Floris-K schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:41:
[...]

Heb wel 'betere' kills zien hoor, maar die waren allemaal met aimbot :+
Dan is deze toch beter, deze is zonder bot...

spoiler: Verloop Single Player
Ik snap nog steeds niet zo goed waarom die generaal Ghost en Roach vermoord...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

Ik vind het trouwens leuk dat je zo veel verschillende wapens als 2e wapen kunt hebben zoals shotgun en of een nade/rocket launcer

Edit mijn nickname op stream is Luppie83 vor de mensen die vrienden willen zijn of willen joinen in dezelfde map wat natuurlijk altijd leuk is en gezellig met mede tweakers

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 304087 op 13-11-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 22:45
die unlockeble fall camo, hoe ziet die er eigenlijk uit?
nog nergens tegen gekomen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
kw_nl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:45:
[...]

Dat is dit toch beter, deze is zonder bot...

Ik ook niet :/ Kan iemand dat uitleggen misschien ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heerlijk die Ground War mode, lekker chaotisch zoals het moet ;)

Kan niet wachten tot ik de 3rd person mode vrijgespeeld heb... ben toch redelijk benieuwd hoe ze dat hebben uitgewerkt. Ben altijd al een 3rd person fan geweest mede door SOCOM en een mod op MOH:AA.

Zet mij trouwens ook maar in de PS3 lijst: Witwasser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 16:08
Mijn internet valt telkens uit als ik de mp probeer te spelen. Heb laatst eventjes kunnen spelen, maar als ik het nu probeer kan het niet omdat hij uitvalt. Ik heb de poort 28960 open gegooid. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
mijn psn is mutaahh
ik wil ook bij de op voor de ps3 erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 20:15

ijskonijn

Now MOVE!

[...]

Ik denk het volgende:
spoiler:
Die generaal wil de War Hero uithangen en met de eer strijken en schroomt daarbij niets en vermoordt degenen die de eigenlijke helden zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 13-11-2009 14:58 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44364

maikel_rox schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:47:
die unlockeble fall camo, hoe ziet die er eigenlijk uit?
nog nergens tegen gekomen volgens mij
NSFW: Fall Camo
*O*

[ Voor 1% gewijzigd door TheZeroorez op 13-11-2009 16:57 . Reden: nsfw omdat er ook mensen vanaf werk/etc. GoT lezen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Vleespet: kan daar even een [NSFW] tag bij? tnx :/

@ hieronder ook SVP :>

[ Voor 20% gewijzigd door PeterSelie op 13-11-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 25-05 17:11

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Nee man, volgens mij had hij meer NSFW: paint.

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 13-11-2009 16:58 . Reden: nsfw omdat er ook mensen vanaf werk/etc. GoT lezen. ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Fall Camo zal wel zoiets zijn: Afbeeldingslocatie: http://unitskateboardtool.com/images/unit_colors_fall_camo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 30-05 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

Dorest0rm schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:39:
Ik zie dat ze vandaag een update hebben released voor de PC versie, weet iemand wat er is veranderd?

Hij ging van 1.0.159 naar 1.0.164
Ik helemaal niets vinden op internet. Iemand anders?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 20:15

ijskonijn

Now MOVE!

SoaDmaggot schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:03:
Vleespet: kan daar even een [NSFW] tag bij? tnx :/

@ hieronder ook SVP :>
Hmm inderdaad :/

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Ik speel op de PS3 maar heb nog altijd NAT-type: Moderate ingame, op de PS3 heb ik NAT-type 2 (is goed). De game is gepatched naar 1.03.

Poorten open en geforward:

PSN: 80, 443, 5223, 3478, 3479, 3658
COD:MW2: 3074, 28960

Iemand enig idee hoe ik mijn NAT-type: Open krijg?

Edit: Active the Universal Plug and Play(UPnP) Feature en Allow users to make configuration changes through UPnP staat aan.

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 13-11-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Vleespet: kan daar even een [NSFW] tag bij? tnx
Ik had gelukkig mijn muis eerst eens op de link gehouden, leek me toen niet dat het iets was om op werk op te klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 07:13
Jumpman schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:14:
Ik speel op de PS3 maar heb nog altijd NAT-type: Moderate ingame, op de PS3 heb ik NAT-type 2 (is goed). De game is gepatched naar 1.03.

Poorten open en geforward:

PSN: 80, 443, 5223, 3478, 3479, 3658
COD:MW2: 3074, 28960

Iemand enig idee hoe ik mijn NAT-type: Open krijg?
UPnP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Staat aan, geedit in orginele post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Iemand die een lijst met alle benodigd heden voor de emblems heeft?

Ben benieuwd hoe je alles unlocked!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 11:43
[...]

spoiler:
General Shepherd komt uit CoD 4. In CoD4 gaat er een Nuke af als jij in de Heli zit. Kan je nog wel herinneren als je hem hebt gespeeld neem ik aan. En hij was toen de leider van al die manschappen die zijn omgekomen in die Nuke. Shepherd zegt op een gegeven moment in de game ook nog "30.000 van mijn man zijn om het leven gekomen en de wereld keek alleen maar en deed niks". En daar wilt hij een revenge voor. Dus hij probeert nu de hero uit te hangen en zijn verhaal op te hangen en niet het echte verhaal wat er echt is gebeurd. Daarom moet hij dus dood om het echte verhaal te vertellen. En dat is waarschijnlijk wat er gaat gebeuren in MW3 als ik zo het einde bekijk van de game.

Volgens mij is dit het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
SlideR NL schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:25:
[...]

spoiler:
General Shepherd komt uit CoD 4. In CoD4 gaat er een Nuke af als jij in de Heli zit. Kan je nog wel herinneren als je hem hebt gespeeld neem ik aan. En hij was toen de leider van al die manschappen die zijn omgekomen in die Nuke. Shepherd zegt op een gegeven moment in de game ook nog "30.000 van mijn man zijn om het leven gekomen en de wereld keek alleen maar en deed niks". En daar wilt hij een revenge voor. Dus hij probeert nu de hero uit te hangen en zijn verhaal op te hangen en niet het echte verhaal wat er echt is gebeurd. Daarom moet hij dus dood om het echte verhaal te vertellen. En dat is waarschijnlijk wat er gaat gebeuren in MW3 als ik zo het einde bekijk van de game.

spoiler:
Dank je, ik dacht al dat ik wat miste uit CoD4, toen hij het daarover had, maar het was alweer een tijdje terug. Nou heb ik in ieder geval een wat duidelijker beeld waarom hij het deed, dat miste ik nogal in de singleplayer

Ik weet niet zeker of ik nu wat verklap of niet, dus voor de zekerheid nog maar even in spoiler gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-05 14:22
Wat zijn die heli's lastig neer te krijgen zeg. Één RPD magazijn was in COD4 praktisch al voldoende, nu moet ik minimaal mijn beide magazijnen erdoorheen jagen (en dan ben ik meestal alweer dood :').).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
SlideR NL schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:25:
[...]

spoiler:

spoiler:
Top man, was hem echt helemaal vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

AutCha schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:46:
Wat zijn die heli's lastig neer te krijgen zeg. Één RPD magazijn was in COD4 praktisch al voldoende, nu moet ik minimaal mijn beide magazijnen erdoorheen jagen (en dan ben ik meestal alweer dood :').).
Ligt eraan welke perks en attachments je gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:41
Jesus waarom werkt de stinger zo langzaam?? Ben al zeker 3/4 keer dood gegaan omdat dat ding eerst 5 seconde moet richten, pfffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sixty4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2022

Sixty4

[64]

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de Reddot en de Holographic sights? Het puntje ziet er iets anders uit, maar wat nog meer?

PSNid: Sixty4 | Canon Classics Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
AutCha schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:46:
Gewoon stinger, locken en wegwezen, zolang je maar zorgt dat de neus jou niet kan zien is er niks aan de hand. Heb al zovaak heli's en harriers uit de lucht geknald met mijn stinger :) Gewoon one shot, maar ik heb dan ook de stopping power pro perk, misschien dat het helpt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:56

Player1S

Probably out in the dark

1 ding vond ik wel erg lame (BTW Nog niet uitgespeeld)

spoiler:
je stapt vanaf het boorplatform een heli in en vliegt een aantal KM's richting land. boorplatform zat al onder het ijs en het land was ook een en al ijs. En vervolgens moet ik na een vlucht van xx minuten? uren? even met een snipergun schieten. Volgens mij tril je dan inmiddels als een parkinson patiënt.
Ok je duikpak hield veel warmte vast maar je hebt nu je gezicht open en blood.....

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Sixty4 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:55:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de Reddot en de Holographic sights? Het puntje ziet er iets anders uit, maar wat nog meer?
Zie ook reacties eerder dit topic, vraag is al eerder langs gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
L1nt schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:00:

spoiler:
je stapt vanaf het boorplatform een heli in en vliegt een aantal KM's richting land. boorplatform zat al onder het ijs en het land was ook een en al ijs. En vervolgens moet ik na een vlucht van xx minuten? uren? even met een snipergun schieten. Volgens mij tril je dan inmiddels als een parkinson patiënt.
Ok je duikpak hield veel warmte vast maar je hebt nu je gezicht open en blood.....
Snipen vanuit een heli kan volgens mij, ze stabilizeren dan de heli...

Btw: http://en.wikipedia.org/wiki/Lemuel_C._Shepherd,_Jr. Hij bestond echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
TroonStaal schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:56:
[...]

Gewoon stinger, locken en wegwezen, zolang je maar zorgt dat de neus jou niet kan zien is er niks aan de hand. Heb al zovaak heli's en harriers uit de lucht geknald met mijn stinger :) Gewoon one shot, maar ik heb dan ook de stopping power pro perk, misschien dat het helpt.
Tja, die moet ik beiden nog unlocken. Helaas heb ik niet zoveel tijd om te gamen als ik zou willen.

Ik heb nu wel die gewone raketwerper, maar die vind ik niet heel fijn.
Op naar de stinger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
AutCha schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:06:
[...]

Tja, die moet ik beiden nog unlocken. Helaas heb ik niet zoveel tijd om te gamen als ik zou willen.

Op naar de stinger!
Ohja, dan is het knap lastig, met de bazooka zijn ze inderdaad moeilijker te raken.

Ik heb twee custom profiles die beiden exact hetzelfde zijn maar waarvan de tweede de stinger heeft. Speciaal voor als er veel airsupport gevraagd wordt. Hebben ze net een harrier, knal ik 'm weer uit de lucht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
L1nt schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:00:

spoiler:
Zoiets vind ik wel nit-picken hoor ;) Zo was er eerder ook al iemand die opmerkt dat die F15's in het echt neer zouden storten als ze die snelheid aan zouden houden (je weet wel welk stukje ;))

spoiler:
Dan ook nog eentje van mij: Aan het eind, in die bootjes, schiet Price die heli uit de lucht met 2 schoten, en ontploft ie in een grote vuurbal, dat lijkt me ook niet echt realistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:08

The_Worst

Unox

Volgens mij is in de patch alleen de matchmaking heel iets aangepast. Het is mij opgevallen dat als je in match zoekt dat hij eerst zoekt naar matches met een ping van < 50, dan < 60 enz. Als er dan een aantal spelers zijn gevonden, maar niet genoeg, dan probeert het spel verschillende servers bijeen te voegen. Volgens mij is dit aangepast of toegevoegd aan het spel vanochtend.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 11:43
kw_nl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:47:
[...]

spoiler:
Top man, was hem echt helemaal vergeten...
No problemo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:27
Ergeren jullie je ook altijd aan het feit dat je teamgenoten geen anti-air bij zich hebben..? Ik ben vaak de enige die een UAV of chopper/harrier uit de lucht probeert te schieten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Meestal duik ik gewoon naar binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

AutCha schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:06:
[...]

Op naar de stinger!
je weet dat je met die gewone raketwerper al kan locken he? gewoon mikken op de heli, wachten tot je PIEEEEEEEEEEEP hoort en dan schieten.

kan er zelfs UAV's mee uit de lucht knallen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
YoupS schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:31:
Meestal duik ik gewoon naar binnen...
En dat is juist het probleem, iedereen doet dat :/ en uiteindelijk ben je de enige die dat ding kapot probeert te maken. ......teamwork :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Ik doe meestal wel m'n best om de heli's neer te schieten, maar meestal ben ik door voordat ik m'n raket af kan schieten (en dat ligt niet per sé aan de heli ;))

damn, door al dat gepraat/getyp over CoD, krijg ik weer zin om te gaan spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Dat is ook weer waar, maar helaas kan je het ook andersom doen, wat de meesten doen (nl: er is geen teamwork, dus ik voeg er ook niets aan toe). Ik zal eens kijken hoe het bevalt om met een bazooka rond te lopen. Ik heb sowieso wel het gevoel dat de teamwork niet echt goed gaat.... tenminste, ik zie heel vaak dat het draait om 'ieder voor zich en god voor ons allen' en dan maar rambo gaan. Dan wordt t lastig samenwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:56

Player1S

Probably out in the dark

kw_nl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:06:
[...]

Als je stijf bevroren bent maakt het niet uit of de heli stabiel is of niet ;)
TrekDude101 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:17:
[...]

Zoiets vind ik wel nit-picken hoor ;) Zo was er eerder ook al iemand die opmerkt dat die F15's in het echt neer zouden storten als ze die snelheid aan zouden houden (je weet wel welk stukje ;))
mja vond dat stukje beetje too much...maar ben nog op 1/3e of 1/2e ofzo

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
YoupS schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:39:
Dat is ook weer waar, maar helaas kan je het ook andersom doen, wat de meesten doen (nl: er is geen teamwork, dus ik voeg er ook niets aan toe). Ik zal eens kijken hoe het bevalt om met een bazooka rond te lopen. Ik heb sowieso wel het gevoel dat de teamwork niet echt goed gaat.... tenminste, ik zie heel vaak dat het draait om 'ieder voor zich en god voor ons allen' en dan maar rambo gaan. Dan wordt t lastig samenwerken...
Gewoon een perk voor anti-air maken, anders loop je 9 van de 10 keer voor niks met dat ding op je rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Heb sinds kort een (BT) headset voor op m'n PS3, maar heb nog een beetje angst om hem te gebruiken in MW2. Kennen jullie dat?
Mischien maar gewoon een keer doen, een beetje tactische informatie rondbazuinen op wat domination maps.

Zorgt trouwens een raketwerper op je nek dat je ook langzamer beweegt, zoals een LMG dat doet? Ik heb dat niet echt gemerkt, maar vroeg het me toch af.

[ Voor 25% gewijzigd door AutCha op 13-11-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

kw_nl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:43:
[...]

Gewoon een perk voor anti-air maken, anders loop je 9 van de 10 keer voor niks met dat ding op je rug.
Je kan die launcher ook leuk gebruiken om een verdekte sniper die achter een raam zit de schrik van zn leven te geven hoor :9
Of mensen in zo'n bunker op Afghan, werkt allemaal prima :*)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
AutCha schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:43:
Heb sinds kort een (BT) headset voor op m'n PS3, maar heb nog een beetje angst om hem te gebruiken in MW2. Kennen jullie dat?
Mischien maar gewoon een keer doen, een beetje tactische informatie rondbazuinen op wat domination maps.
Haha, dat heb ik dus ook. Ik zat vroeger in een clan met CoD4, en iedereen op Teamspeak vroeg steeds of mijn mic het wel deed... Geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02-2024
gisteren voor het eerst halverwege potje van host gewisseld, damn wat duurt dat lang man. Zijn dedicated servers toch fijner. Verder valt het matchmaking systeem me niet eens ZO tegen, alleen jammer dat als je met een leuk clubje paar levels hebt zitten doen, opeens de lobby gesloten wordt, en dus dat leuke clubje uiteen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

iedereen die op PSN eens cod wil: Res1ght is me ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:41
TroonStaal schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:56:
[...]

Hoi,

Heb het net geprobeerd en hij locked de heli maar toch missen de Stingers soms. Vind het verre van relax werken. Was net al 4/5 keer dood gegaan voordat de heli neer was. Het lijkt wel of heli makkelijker neer te halen zijn dan een harriers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Trouwens wat is voordeel van stinger tov at4? Vreemd genoeg locken at4 ook op helis, en volgens de balkjes heeft hij zelfde stats in principe. Vuurt hij sneller ofzo? En kan je stinger ook op gebouwen schieten zoals at4? (Heb hem nog niet geunlocked).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:58:
iedereen die op PSN eens cod wil: Res1ght is me ID
Is er op PSN ook niet een soort groepen-systeem om dit soort zaken te regelen, zoals er op de PC is in Steam? Dan blijft het topic een stuk schoner en nuttiger :)

Ik zit ook in de steam groep, maar ik zeg lekker niet onder welke naam ik jullie p0wn :+
--
Het verhaal van de MW series is inmiddels redelijk complex aan het worden, zeker als er een MW3 komt. Weet iemand of er al plannen zijn voor een film? Het ligt natuurlijk aan de uitwerking hoe goed de film zal zijn (Pvt. Ryan of je 100e oorlgsfilm), maar het zou in ieder geval erg fijn zijn voor de CoD-fan om het verhaal nog eens snel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

kw_nl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:06:
[...]

ik denk dat hij bedoelt dat je zo koud wordt na een aantal uren vliegen met een nat pak dat je daardoor gaat trillen
correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 23:19
Is het misschien een idee om op basis van de gametags(xbox) wat private matches te organiseren. Dit zodat er wat meer op teamplay kan worden gerichten en zodat er gespeeld kan worden met wat mensen van tweakers? Ook kan je verschillende dingen (zoals killstreaks) uitzetten in private matches. Enige nadeel is volgens mij dat je geen XP krijgt in private matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:59
Damn. Heb toch maar eventjes V-Sync aangezet. Deze game zet mijn Videokaart gewoon tot 99% load al the way.. Daarom crashte hij ook nog weleens.. Wel vreemd.

Ik vind alleen wel dat het aimen minder soepel lijkt met V-Sync. Weet iemand hoe dat komt..

Heb de game nu uitgespeelt op Veteran in 7 uur ofzo... Het was me een rit gek! Maar inderdaad een beetje kort. Ik vind het echt heel mooi van IW dat ze die singleplayer zo kunnen maken dat het zo interactief is.. ( duh het is een game ) maar het lijkt net een film... Op veteran was het af en toe toch wel ff doorbijten hoor. Vaak respawn in sommige stukken. Als ik volgende week de legale versie binnen heb ( Foei!, alleen bij Cd-wow duurt het altijd wat langer ) Ga ik hem toch nog een keer op Veteran. Daarna kan ik altijd nog lekker relaxen op regular ofzo..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Wat is Domination op Estate een drama zeg :'). Met de team de twee checkpoints C&B gehaald, die liggen nogal buitenaf en geïsoleerd dus een makkie als je een goed team hebt. De tegenstanders waren dus gedwongen om A te verdedigen en laat dat nou niet bij zo'n mansion liggen met vele gaten, hoeken en kieren. Vanaf de heuvels het huis flink onder vuur gehouden, bommenwerper, precisionstrikes maar ze bleven vanuit dat huis hardnekkig weerstand bieden. Toch gewonnen met twee checkpoints uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 19:50
Net weer even gespeeld om wat extra attachments te unlocken voor mijn scar.. Heerlijk wapen :D En nu ik scavenger heb is het nog beter :P. Speel het op de 360 dus voeg mij ook maar toe aan de lijst:

GoT: GrandDestroyer
360: DeathGoD NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:27
Dimby schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:35:
[...]

En dat is juist het probleem, iedereen doet dat :/ en uiteindelijk ben je de enige die dat ding kapot probeert te maken. ......teamwork :X
dat dus.. Wel klote is dat. Een harrier krijg je niet neer met 1 raket en 2 clips kogels volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325634

Ik moet nogmaals ff het volgende kwijt:
WAT IS DIT EEN GAAF SPEL!!!
Man o man, die counter UAV is briljant, als je die goed timed (vooral bij demolition) dan kun je zo alle 3 de punten over nemen.
Die heartbeat sensor is INSANE, echt geweldige toevoeging!
En oh ja: snipen is pro! Het is best lastig in veel levels, geeft een kick als het lekker gaat!
Alsnog hoop ik dat er dedicated servers komen :P Ik mis mn 5-15 ms ping zoals bij CS: S het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 11:39
CyCloneNL schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:19:
:') Als je in de Lobby even niets te doen hebt, check dit filmpje dan. Hilarische MW spoof _/-\o_
Zo herkenbaar soms he\!!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Na wat geneuzel met Steam de game draaiend..en hoe! Draait erg goed op mijn bakkie :) Heerlijke actie, maar moet echt even wat uurtjes investeren om eens wat meer op te letten..word nog teveel van achter geknived, lol :P Heb eigenlijk geen probs met die "non dedicated" servers? Prima ping en de game draait vlot. Even wat verder verdiepen in welke perks/handigheidjes en morgen weer lekker wat uurtjes fraggen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Wat een extreem matige prestige rewards tot zover zeg, extra slots en badges, wat heb ik daar nou aan. Ze hadden toch gezegd dat ze dit keer waardevolle beloningen zouden geven wanneer je prestiged. Nouja het spel is nog nieuw natuurlijk dus misschien unlocked het nog wel 'geheime dingen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Jezusss het scorebord van PS3 global is ook al weer zwaar gehacked.... staat een gast met 3 minuten online tijd, en level 1, die een score heeft van ruim 1.700.000.000 8)7 8)7 8)7

dat is 2000x zo veel als nummer 2 die "slechts" 1.500.000 heeft :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-06 15:36

HaTe

haat niet

Ik heb net even zitten spelen, maar het schokt nogal.. Ik denk dat ik geheugen te kort kom, want ik zie op mijn G15 dat de memory helemaal vol zit. CPU en GPU gebruik is nog niet hoog.
Ik heb 3GB ram geheugen..
Weet iemand wat ik moet instellen zodat het spel minder geheugen nodig heeft?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36
Woej bijna mijn Scar completed. Alleen nog 100 zoveel kills en 13 headshots :P en dan nog 32 kills voor extra ammo, wat ik zeker nodig heb bij de Scar. Pff je gaat echt zoo snel zoor je ammo heen, niet leuk meer.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.