Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 22:59
Morax schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:13:
Weet iemand hier trouwens of al je challenges ook gereset worden wanneer je voor de prestige mode gaat?
Wie heeft er nú al zoveel XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Timocos schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:21:
Woej bijna mijn Scar completed. Alleen nog 100 zoveel kills en 13 headshots :P en dan nog 32 kills voor extra ammo, wat ik zeker nodig heb bij de Scar. Pff je gaat echt zoo snel zoor je ammo heen, niet leuk meer.
doe de quick reload perk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip: die Spas (eerste shotgun) is echt fuuuuuucking relaxt als secondary weapon :p Echt al heel veel kills mee gemaakt.

Ik heb het idee dat de frag grenades heel veel minder sterk zijn als in MW1. Ook kan je ze veel minder ver gooien en maken ze een minder vet geluid dan de Semtex. Die semtex vind ik sowieso erg mooi, die heb momenteel bij al mijn slots in gesteld. Wat vinden jullie fijner: frag of semtex? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:00
Oef. Vanavond de game aangezet en voor dat ik het wist 3 uur later :D De campaign is weer erg intens

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

monnick schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:47:
Tip: die Spas (eerste shotgun) is echt fuuuuuucking relaxt als secondary weapon :p Echt al heel veel kills mee gemaakt.

Ik heb het idee dat de frag grenades heel veel minder sterk zijn als in MW1. Ook kan je ze veel minder ver gooien en maken ze een minder vet geluid dan de Semtex. Die semtex vind ik sowieso erg mooi, die heb momenteel bij al mijn slots in gesteld. Wat vinden jullie fijner: frag of semtex? :)
Semtex, die blijven plakken :P

Enorm verslavend dit spel zeg.. zat net te kijken en heb al meer dan 9 uur multiplayer gespeeld :X Ben nu level 31 maar vind die SCAR-H nog wel het lekkerste. Met de Bling per i.c.m. grenade launcher en FMJ is het lekker knallen >:)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave_e
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Zijn er meer mensen die lproblemen hebben met dit spel op de ps3 ?

Ik ben nu bij het level van zakaev's safe house, maar daar loopt ie iedere keer vast. Als ik dood ga of hem tussendoor wil saven. En als ie dan vast loopt is mn ps3 helemaal van slag en kan ie geen enkele disc meer lezen. Als ik hem dan een tijdje uit laat staan doet ie het na een paar keer aan en uit zetten weer . Ik heb dit nog nooit gehad ....

Zou het aan de inmiddels 3e patch kunnen liggen ? Zijn er nog meer mensen die dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:55

blitzkrieg

Whoop Whoop!

dave_e schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:19:

Ik ben nu bij het level van zakaev's safe house, maar daar loopt ie iedere keer vast. Als ik dood ga of hem tussendoor wil saven. En als ie dan vast loopt is mn ps3 helemaal van slag en kan ie geen enkele disc meer lezen. Als ik hem dan een tijdje uit laat staan doet ie het na een paar keer aan en uit zetten weer . Ik heb dit nog nooit gehad ....

Zou het aan de inmiddels 3e patch kunnen liggen ? Zijn er nog meer mensen die dit hebben ?
Ik heb dat level vanmiddag uitgespeeld op de ps3, maar ik heb geen last gehad van vastlopers.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 22:35

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Pff, het is echt niet meer toe doen :( Waar je ook loopt, er staat altijd iemand met een n00btube in de aanslag om de hoek... Alsof ze in CoD4 nog niet vervelend genoeg waren. Was natuurlijk ook wel te verwachten met een speciale n00btube challenge, daarmee lok je dit soort speelstijlen alleen maar uit :(

* Mnstrspeed ziet het even niet meer zitten :P

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:41

HaTe

haat niet

HaTe schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:12:
Ik heb net even zitten spelen, maar het schokt nogal.. Ik denk dat ik geheugen te kort kom, want ik zie op mijn G15 dat de memory helemaal vol zit. CPU en GPU gebruik is nog niet hoog.
Ik heb 3GB ram geheugen..
Weet iemand wat ik moet instellen zodat het spel minder geheugen nodig heeft?
Ah, ik heb de textures nu op High gezet en nu gaat het goed :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06 07:37
Mnstrspeed schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:32:
Pff, het is echt niet meer toe doen :( Waar je ook loopt, er staat altijd iemand met een n00btube in de aanslag om de hoek... Alsof ze in CoD4 nog niet vervelend genoeg waren. Was natuurlijk ook wel te verwachten met een speciale n00btube challenge, daarmee lok je dit soort speelstijlen alleen maar uit :(

* Mnstrspeed ziet het even niet meer zitten :P
Wat mij op het moment even heel erg tegen staat is de idiote plaatsing van de spawnplekken.
Je spawnt gewoon 2 meter van een vijand, ik ben al zo vaak binnen een paar seconden dat je spawnt gelijk weer gekilled omdat er iemand klaar stond...haalt wel een beetje de fun weg.. :/
De maps zijn wat mij betreft misschien ook iets te campvriendelijk maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Mja bedoel meer dat je weinig ammo hebt. Voor als je soms moet sproeien ben je snel door kogels.
Maar had sleight of hand pro .. en damn dan laad je lekker snel door zeg ... echt heerlijk gewoon met de MP5, maar dan heb je ook weer te weinig ammo. Dus eigenlijk is Scavenger ook wel weer goed ... pfff dilemma's :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:04
Relis schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:39:
[...]

Dat kan je wel stellen zeg. Campen viert echt hoogtij bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290605

De maps zijn inderdaad camp gevoelig, maar met de perk (ben de naam kwijt) dat je niet zichtbaar bent op radar opkorte afstand, wordt dit ook weer in de hand gespeeld. Persoonlijk vind ik het prima, elke map zijn eigen tactiek (campen sniper e.d.).

Vananvond heb ik nu 5 keer willen spelen maar kreeg elke keer de melding: server connection timed out.
Zowieso duurde het langer om een game te vinden, en de ene keer dat ik in een game zat, begon het direct met laggen, en de serverhost switch werkte niet. Ofwel: server connection timed out.
k ben nu level 32, en ik vind het een machtig spel, vooral met de uitgebreide perks en items die je vrijspeeld,
maar Steam wordt ik wel helemaal gestoord van.

Ik ben nu level 32, en
Relis schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:39:
[...]

Wat mij op het moment even heel erg tegen staat is de idiote plaatsing van de spawnplekken.
Je spawnt gewoon 2 meter van een vijand, ik ben al zo vaak binnen een paar seconden dat je spawnt gelijk weer gekilled omdat er iemand klaar stond...haalt wel een beetje de fun weg.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hoe is de multiplayer, en dan bedoel ik hoe het geregeld is met de online (private) matches?
Het lijkt me namelijk over een paar weken wel leuk om samen met andere tweakers eens een potje te knallen :).
Op de x360 bedoel ik (vergeten erbij te zetten :$)

[ Voor 11% gewijzigd door xPhantom op 13-11-2009 21:32 . Reden: platform added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:01

steveman

Comfortabel ten onder

Vet mooi, lui die je TK-en om een crate... :/

Ohja, cold-blooded pro: no red name :9

[ Voor 31% gewijzigd door steveman op 13-11-2009 21:19 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:37

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ook net mijn eerste rondjes MW2 online gespeeld. Ik moet wat wennen aan de snelheid, die lijkt hoger te liggen dan in deel 1. Verder ken je de maps uiteraard nog niet goed maar het lijkt dat er in veel maps meer alternatieve routes hebt en dus minder choke points zoals in deel 1. Daar vond ik dat vaak wel tof, lekker proberen doorheen te breken. Ach dit is maar een eerste indruk :P
Nu eerst weer even de campaign verder spelen :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 08:07
Ik heb inmiddels de eerste paar levels van de campaign gespeeld.
Die zijn echt supergoed!! _O- d:)b
Het is dat ik gister geen tijd meer had, want de tijd gaat wel heel snel met zo'n leuk spel :Y
Maar als ik tijd heb in het weekend ga ik weer verder *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-02 10:51

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Gaat lekker hard die Modern Warfare 2 topis :)

Even een vraagje: Ik heb het spel via Steam gekocht en ben hem nu dus aan het downloaden. Nu kom ik er echter achter dat hij twee dingen aan het downloaden is:

Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer

Volgens mij zijn deze twee allebei even groot, maar het lijkt mij een beetje onnodig om ze allebei te downloaden. Kan ik er een dus stopzetten zodat ik het spel sneller gedownload heb?

Als ik in de eigenschappen kijk zijn ze allebei 10gb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Richi E. schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:28:

Even een vraagje: Ik heb het spel via Steam gekocht en ben hem nu dus aan het downloaden. Nu kom ik er echter achter dat hij twee dingen aan het downloaden is:

Volgens mij zijn deze twee allebei even groot, maar het lijkt mij een beetje onnodig om ze allebei te downloaden. Kan ik er een dus stopzetten zodat ik het spel sneller gedownload heb?

Als de percentages precies gelijkop gaan, kon het wel eens een en hetzelfde zijn...?

Mijn hele mw2 dir is 11.1gb, dus mooi laten draaien :)

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 13-11-2009 21:38 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 19:23
Btw, de magnun is echt zo'n own wapen. Vaak pak ik hem erbij voor close range, je bent dan bijna altijd de snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:54
Richi E. schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:28:

Die grootte is als je hem los installeert. Samen is het ~11 GB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-02 10:51

Richi E.

Ja, ik laat ze wel gewoon allebei lopen. Maar vind het zo vreemd dat hij automatisch 2 'spellen' aan het downloaden is. Misschien geeft hij ook wel gewoon aan dat het samen 10 gig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 07:54
Dit is omdat het 2 executables zijn, een voor SP en een voor MP. Zal vast een goede reden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Is normaal, als je de game geïnstalleerd hebt via Steam zie je ook 2 games staan in je lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

SCIxX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:43:
Btw, de magnun is echt zo'n own wapen. Vaak pak ik hem erbij voor close range, je bent dan bijna altijd de snelste.
In WaW heb ik ook altijd de .357 als secondary, maar in mw2 vind ik de pistolen er zo iel uitzien eigenlijk... Terwijl zo'n .44 echt een huge ass revolver is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
dave_e schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:19:

Na de tweede patch had ik ook een vastloper en kreeg ik geen trophies meer. (na een restart van de ps3 en level overnieuw spelen kreeg ik ze wel), bij call of duty classic had ik ook al meteen een vastloper (erg lastig trouwens op veteran, heb wel een uur gedaan over het vierde level, aan het eind van dat level schieten echt 3mg op een gat in de muur en ik was al bijna dood).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ik kan het via de zoekfunctie niet vinden en via google werd ik ook niets wijzer daarom vraag ik het hier.

Ik heb sinds vandaag ook dit prachtige spel maar zit met een probleem (PC versie). Ik heb eerst wat singleplayer gedaan en wilde daarna MP gaan doen. Nu zag ik dat mijn naam in de MP gelijk is aan mijn achternaam, vermoedelijk is dat uit mijn emailadres gehaald tijdens het activeren van een steam account. Mijn steam accountnaam is echter heel anders, hoe kan ik dit veranderen want ik wil niet met mijn achternaam rondlopen. Ik snap ook niet dat ik niet zelf de gelegenheid heb om een naam te kiezen.
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29
Je kan in steam gewoon je steam nickname kiezen, deze wordt vervolgens in het spel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:32
*zucht* Was ik maar eens goed in een game... of nee "redelijk" was ik ook al tevreden mee. MW2 is echt zo frustrerend dat ik al tig keren ge-quit heb en een deze dagen de eerste controller er ook vast aan moet geloven.

Ik ben gewoon te traag, te oud, te dom whatever. Soms vraag ik me af of iedereen op een 60" tv speelt omdat ze mij zien terwijl ik helemaal niks zie. Zelfs MET radar heb ik moeite om de tegenstander te vinden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06 07:37
SCIxX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:43:
Ik heb dan toch liever een shotty

Ben nu helemaal gek van deze class:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/MW2%20Slot%203.png

De FAL for obvious reasons, erg accuraat/weinig recoil/packs a punch
En de striker omdat hij alles in short range met de grond gelijk maakt, cold blooded helpt daar goed mee, rondsneaken etc
Weet nog niet helemaal wat ik aan moet met mn 3e perk, ze zijn allemaal een beetje meh maar dan is steady aim waarschijnlijk nog veruit de beste
Phusebox schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:12:
*zucht* Was ik maar eens goed in een game... of nee "redelijk" was ik ook al tevreden mee. MW2 is echt zo frustrerend dat ik al tig keren ge-quit heb en een deze dagen de eerste controller er ook vast aan moet geloven.

Ik ben gewoon te traag, te oud, te dom whatever. Soms vraag ik me af of iedereen op een 60" tv speelt omdat ze mij zien terwijl ik helemaal niks zie. Zelfs MET radar heb ik moeite om de tegenstander te vinden.
Ik weet niet of dit je eerste online fps(/cod) is ofzo maar in het begin is het idd erg wennen.
Op een gegeven moment raak je wel een beetje in het ritme hoor, dan zie je ze om de een of andere reden makkelijker en ben je ook veel sneller met aimen/cqb etc :)

[ Voor 35% gewijzigd door Relis op 13-11-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Relis schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:14:
[...]
[...]

Ik weet niet of dit je eerste online fps(/cod) is ofzo maar in het begin is het idd erg wennen.
Op een gegeven moment raak je wel een beetje in het ritme hoor, dan zie je ze om de een of andere reden makkelijker en ben je ook veel sneller met aimen/cqb etc :)
Mwah na:
- CoD2: 100 uur
- CoD3: 20 uur
- CoD4: 250 uur
- CoD5: 20 uur

Mag je wel verwachten dat het "beginner" zijn ervan af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

SgtCaffran schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:04:
Je kan in steam gewoon je steam nickname kiezen, deze wordt vervolgens in het spel gebruikt.
Bedankt, is gelukt. Wist niet dat je een friendslist moest maken. Volgens mij was dit in het verleden anders maar weet het niet zeker (HL-2 tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:40
Phusebox schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:12:

Het kan aan meerdere dingen liggen. Lag is er een van. Soms zie ik gewoon mijn tegenstander eerder, en schiet ik dus vollop op hem (ADS) maar ik zie dmv mijn crosshair dat geen kogels hem raken, en dan wordt ik uit het niets in een keer neergeknald. Kijk ik naar mijn killcam, zie ik juist dat ik amper heb geschoten :S. Typisch lag.

En daarbij is het behoorlijk irritant met de UAV die telkens geactiveerd wordt, waarbij ze dus weten dat je achter dat muurtje zit. En als je er ook nog opteld dat elke maps zo hun favorieten "camp spots" hebben. Kan het inderdaad behoorlijk irritant zijn.

Of je hebt gewoon pech dat je allemaal tegen pro's moet :)

Tip: Je moet op je radar kijken of iemand in de buurt zit, maar je moet dus niet aan de hand van de radar mensen gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FireBladeX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:25:
[...]
Of je hebt gewoon pech dat je allemaal tegen pro's moet :)

Tip: Je moet op je radar kijken of iemand in de buurt zit, maar je moet dus niet aan de hand van de radar mensen gaan zoeken.
Dat valt wel mee volgens mij met de pro's.

En dat laatste doe ik dus wel altijd. Campen begin ik niet aan want ik ben toch te traag, als er dan al iemand het hoekje om komt en schiet ik eerst mis, waardoor zij mij makkelijk kunnen afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
LAN mogelijkheid is ook beschikbaar
* TeknoMW2 1.0 - Modern Warfare 2 Multiplayer Loader *
-- http://www.teknogods.com --

==Changelog==
- Initial Release

==Support==
Spec Ops Coop Play

==Usage For Client==
1. Copy TeknoGods_MW2SP.exe and TeknoMW2.dll to your game folder.
2. Make a shortcut to TeknoGods_MW2SP.exe and add --ip=<host ip> after
Example TeknoGods_MW2SP --ip=10.0.0.1

==Usage For Server==
1. Copy TeknoGods_MW2SP.exe and TeknoMW2.dll to your game folder.
2. Run game from TeknoGods_MW2SP.exe

==In game use for server==
1. Goto Spec Ops
2. Click Two Player Online
3. Host the game and wait in lobby.

==In game use for client==
1. Simply press F12 to connect

==Caveats==
- This release is not intended for piracy usage!
- This release will not work on executable that doesn't use steam!
- Use your own steam account at your own risk.
You can create separate account and use 'backup exe' with steam support to run the game.

==Support==
This release is beta quality. If something breaks, review any
pertinent comments on teknogods.com, then email me as a last resort.
Include all log files and a detailed description of problem and
how to reproduce it.

==Thanks==
Testers: Adeas
Our community of course!
Make sure you also check out our StarCraft2 and Red Alert 3 Progress!

Enjoy.
-- Reaver <reaver@teknogods.com>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Voordat ik dit spel aanschaf; ik ben bij MW 1 afgehaakt op twee dingen. Lineaire missies en dat zolang je niet voorbij een bepaald punt komt vijanden blijven spawnen. Verder was het een vet spel, een van de twee spelen welke ik afgelopen 4 jaar heb gespeeld (!).

Ik lees in de reviews niets over lineaire missies (dat er maar een manier is om de missie te beëindigen), maar ik ben bang dat beide concepten hetzelfde zijn als bij MW1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Vijanden blijven in ieder geval niet spawnen. De levels zijn nog steeds vaak lineair maar er zitten toch ook zeker heel wat redelijk 'open' stukken tussen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaarghh, mijn linker hand is stijf/kapot van het MW2 spelen (Xbox), en dan vooral door het indrukken van het linker pookje om te sprinten :(

Ben nu level 30. Speel nu veel met de Intervention + Silencer + Thermal Sight, heerlijke combo :D

Ik unlock echt heel vaak Emblems en Titles, maar ik heb vaak geen flauw idee waarvoor ik ze nou eigenlijk krijg. Kan ik ergens bekijken wat je voor een bepaalde title/emblem moet doen om hem te unlocken, en als je hem unlocked hebt, wat je er dan voor gedaan hebt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 10:45
Hier mijn Callsign

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2lljaj6.png

En mijn favo kit

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2s97t68.png

Heb nu ook de Stinger ipv de AA-12 aangezien je daarmee heel makkelijk en snel die killstreaks uit de lucht kan knallen.

Verder wil ik echt geen andere eerste perk dan Scavenger Pro aangezien je anders veel te weinig ammo hebt in je scar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

monnick schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:20:
Aaaarghh, mijn linker hand is stijf/kapot van het MW2 spelen (Xbox), en dan vooral door het indrukken van het linker pookje om te sprinten :(

Ben nu level 30. Speel nu veel met de Intervention + Silencer + Thermal Sight, heerlijke combo :D

Ik unlock echt heel vaak Emblems en Titles, maar ik heb vaak geen flauw idee waarvoor ik ze nou eigenlijk krijg. Kan ik ergens bekijken wat je voor een bepaalde title/emblem moet doen om hem te unlocken, en als je hem unlocked hebt, wat je er dan voor gedaan hebt? :p
Mja, zover ik heb kunnen zien zijn ze linked aan dingen die je in een potje doet (Sommige iig)
Bijv Flyswatter als je een enemy attack chopper kapot schiet, The Avenger als je #1 Avanged Teammate kills hebt aan het eind van de game etc.
Zover ik weet is er geen optie om de requirements te zien en zul je dus afhankelijk zijn van een community generated list.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
(PC) weet iemand hoe je de muziek in MW2 uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Options -> Audio ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mededeling: Layout van de lijst met gamernamen is aangepast :)

EDIT: En twee nieuwe polls toegevoegd!

Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex?
Frag
Semtex
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=345990&layout=6&sort=prc

Poll: Wat is je favoriete multiplayer map?
Afghan
Derail
Estate
Favela
Highrise
Invasion
Quarry
Rundown
Rust
Scrapyard
Skidrow
Sub Base
Substation
Terminal
Underpass
Wasteland
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=345989&layout=6&sort=prc

[ Voor 92% gewijzigd door monnick op 13-11-2009 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Sweet, nieuwe playlist :)

Oa minder tijd tussen HC TDM

niet HC dus -O-

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 14-11-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:50

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Hogader schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:29:
Hier mijn Callsign

[afbeelding]

En mijn favo kit

[afbeelding]

Heb nu ook de Stinger ipv de AA-12 aangezien je daarmee heel makkelijk en snel die killstreaks uit de lucht kan knallen.

Verder wil ik echt geen andere eerste perk dan Scavenger Pro aangezien je anders veel te weinig ammo hebt in je scar
waar kan je die plaatjes vinden om zo op forum te laaten zien is daar site voor ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Motaro schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:00:
[...]

waar kan je die plaatjes vinden om zo op forum te laaten zien is daar site voor ?
printscreen + paste in je favo image editor denk ik :)

Ik ben nu helemaal verslingerd aan de Fal btw :D (wat vreemd genoeg als een mislukt wapen te boek staat (Fail)

edit: godverdegodver... TDM Express is NIET HC 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door steveman op 14-11-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

monnick schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:38:
Mededeling: Layout van de lijst met gamernamen is aangepast :)

EDIT: En twee nieuwe polls toegevoegd!
Echt, er staan allemaal maps hoog in de lijst die ik uitermate vervelend vind. Terminal vind ik waardeloos, net als wastelands. Veel te veel campermaps. Zeker wastelands. Dat is sniper all over en dat maakt het minder leuk. Derail is veel te uitgestrekt, zeker als het even een potje niet lukt, kun je tijden lang lopen, en dan ineens afgeknald worden. Duurt allemaal te lang.

De FAL vind ik echt een waardeloos wapen. Het doodt net niemand direct. Ik ben er geen fan van iig.

[ Voor 21% gewijzigd door Hann1BaL op 14-11-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308648

wow. wat een vet spel!!! _/-\o_. SP uitgespeeld en ben inmiddels lvl 18 op mp. woot!

ps heb me aangemeld bij de steam groep en als je me wilt toevoegen op steam / xfire:
wesszzel (steam + xfire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik kan nu geen mensen online vinden, is dit mijn probleem of hebben meer mensen er nu last van? Ik kon tot ongeveer 12 uur prima online spelen, maar nou geeft CoD steeds aan dat er 0 mensen online zijn :X

edit @ hieronder; Mja, hij staat nou al iets van 5 minuten te zoeken, en hij gaat steeds hoger met de pings, 'searching for servers, <50 ping' tot <150 ping. Ach ik zie het morgen wel weer :)

[ Voor 32% gewijzigd door TrekDude101 op 14-11-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

TrekDude101 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:17:
Ik kan nu geen mensen online vinden, is dit mijn probleem of hebben meer mensen er nu last van? Ik kon tot ongeveer 12 uur prima online spelen, maar nou geeft CoD steeds aan dat er 0 mensen online zijn :X
Dat doet hij bij mij soms ook ja, maar dan werkt het evengoed prima. Gewoon gaan met die banaan. De game raakt in no time vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hann1BaL schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:14:
[...]

Echt, er staan allemaal maps hoog in de lijst die ik uitermate vervelend vind. Terminal vind ik waardeloos, net als wastelands. Veel te veel campermaps. Zeker wastelands. Dat is sniper all over en dat maakt het minder leuk. Derail is veel te uitgestrekt, zeker als het even een potje niet lukt, kun je tijden lang lopen, en dan ineens afgeknald worden. Duurt allemaal te lang.

De FAL vind ik echt een waardeloos wapen. Het doodt net niemand direct. Ik ben er geen fan van iig.
1 shot 1 kill... zeker wel, zelfs met demper :)

Maarja, met WaW gebruik ik ook veel de Gewerh 43... dus 't zal wel aan mij liggen :)

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 14-11-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:45

The_Worst

Unox

Rust is by far mijn favoriete map voor (T)DM. Highrise vind ik momenteel nog de meest vervelende map. Helaas komt deze te vaak hier voorbij. :(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb eindelijk mijn eerste scope unlocked d:)b
Ik wil nu zo snel mogelijk de bling perk zodat ik ook een silencer kan gebruiken of als ik cold blooded perk heb dan een andere. :)
Ben nu al zo vaak tweede en derde geworden bij een free for all maar nog nooit eerste. :'(

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Estate vind ik echt een rotmap en rust nooit gespeeld

Verder vind ik het wel grappig dat niemand mijn harriers of choppers neerschiet. Zelf neem ik altijd even de tijd om er een stinger op af te sturen liefst voordat ze beginnen met schieten. Heb er dus zelf nooit last van maar maak er wel veel kills mee XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27

beany

Meeheheheheh

Hogader schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:32:
Estate vind ik echt een rotmap en rust nooit gespeeld

Verder vind ik het wel grappig dat niemand mijn harriers of choppers neerschiet. Zelf neem ik altijd even de tijd om er een stinger op af te sturen liefst voordat ze beginnen met schieten. Heb er dus zelf nooit last van maar maak er wel veel kills mee XD
Volgens mij heeft niemand door dat je ook puntjes krijgt voor het neerhalen van een helicopter.

En je kan overigens ook UAV's neerhalen. Alles wat vliegt kan je neerhalen.

En chopper gunner of ac130 gunner is erg gaaf gedaan. Je bent dan als tegenpartij machteloos.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

beany schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:46:
[...]

Volgens mij heeft niemand door dat je ook puntjes krijgt voor het neerhalen van een helicopter.

En chopper gunner of ac130 gunner is erg gaaf gedaan. Je bent dan als tegenpartij machteloos.
Voor het neermaaien van een UAV krijg je helaasch niks :(

Met stinger die "dure" heli's uit de lucht maaien is wel priceless :o Hebben ze voor niks zitten campen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
beany schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:46:
[...]

Chopper krijg je soms wel neer maar voor een AC130 heb je teamgenoten nodig

Ik blijf iig altijd als killstreak de sentry gun houden.. Ik houd ervan die dingen op tactische plaatsen neer te zetten. Levert regelmatig meer kills op dan bv een stealthbomber ofzo

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/4e8ad111fe6526bd8bca7b573aa74ecd778810d2.png

btw zoveel kogels heeft een scar nou als je Scavenger Pro hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Sentry gun is echt geweldig idd.
Alleen beginnen mensen nu door te krijgen hoe ze em kapot maken, dat is wel minder.
Maar blijft geniaal om hem om em om een hoekje neer te zetten of vlak bij een Objective (Domination)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lekker cold-blooded langswandelen en kniven :+

Vet relaxt trouwens, ik heb nu Ninja ook op pro, dus geen voetstappen meer :) Dead silence weer terug dus :)

Bling (rooie dot :P + silencer), cold-blooded en ninjah! prima !

[ Voor 66% gewijzigd door steveman op 14-11-2009 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 02-06 11:40
Das ook maf, bij één van de latere missies kwam ik maar niet verder (iets met een voertuig die niet reageerde op de controls)... Ik snapte maar niet wat ik moest doen, en telkens maar mission failed en laden bij het checkpoint. Missie helemaal opnieuw en toen lukte het wel. PS3 versie overigens.

spoiler:
Als je in dat bootje met Price achter Shepard aan gaat, vlak voordat Price 'm uit de lucht schiet (het laatste checkpoint), daar bleef mijn bootje dus stil staan. En Price maar schreeuwen: Steady, steady...

Enneuh, iemand al de grapjes op de juggernauts gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-06 16:33
Weer de servers doen voor de ps3? Kan niet online komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:50

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

steveman schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:48:
[...]

Voor het neermaaien van een UAV krijg je helaasch niks :(

Met stinger die "dure" heli's uit de lucht maaien is wel priceless :o Hebben ze voor niks zitten campen >:)
ik wel krijg 50Exp voor maar denk UAV van je team zelf ook neer kan haalen en daar krijg je niks voor heb zelf ook paar keer gedaan en zo ver ik weet kan dat niet dat echt slim is om dat te doen 8)7

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

@Hardcore bleef m'n score gewoon 100 x aantal kills ... en onze eigen UAV bleef wel online ;)
Mj2sL schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 01:42:
Das ook maf, bij één van de latere missies kwam ik maar niet verder (iets met een voertuig die niet reageerde op de controls)... Ik snapte maar niet wat ik moest doen, en telkens maar mission failed en laden bij het checkpoint. Missie helemaal opnieuw en toen lukte het wel. PS3 versie overigens.

spoiler:
Als je in dat bootje met Price achter Shepard aan gaat, vlak voordat Price 'm uit de lucht schiet (het laatste checkpoint), daar bleef mijn bootje dus stil staan. En Price maar schreeuwen: Steady, steady...

Enneuh, iemand al de grapjes op de juggernauts gespot?
Juggernauts... grapjes? I'm intreeged!

[ Voor 79% gewijzigd door steveman op 14-11-2009 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 02-06 11:40
steveman schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 02:07:
Juggernauts... grapjes? I'm intreeged!
Bekijk een dooie Juggernaut maar eens van dichtbij.

spoiler:
Staan dingen als 'kick me' opgeschreven, vond het wel grappig om te zien en laat ook wel zien dat die gasten oog voor detail hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Mj2sL op 14-11-2009 03:10 . Reden: helft van de spoiler-tag vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wat is een juggernaut? :o

Zit al te zoeken... je moet er lang op schieten kennelijk... maar geen plaatjes :/

ooh, die zitten bij echelon in special ops... tja dat heb ik nognie gedaan :+

Ik had die "do not press"-knop ook nog niet gezien trouwens :o

Vond het al een gemiste kans ;) Maar was niet heel lastig overigens.

Ohja, in de single player "miste" ik eigenlijk wel zoiets als "death from above" en "black cats". Maw, raggen vanuit een vliegtuig... Of ik ben het weer vergeten :+

[ Voor 72% gewijzigd door steveman op 14-11-2009 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35
Net ook uitgespeeld. :)

Aan de korte kant, maar zeker een vette singleplayer.
Sinds gisteravond in huis, nu 11hr played, 5hr18 in campaign, uitgespeeld dus. De rest in MP, vandaag vandaag flink afgewisseld.
Ik ben nooit een CoD speler geweest(zeker niet online), maar na het zien van een aantal filmpjes was ik meteen verkocht. Multiplayer is erg vet, lekker snel ook. Is weer eens een keer wat anders dan Quake en WoW.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 22:35

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Blaze85 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:33:
(PC) weet iemand hoe je de muziek in MW2 uitzet?
Dat vraag ik mij dus ook al een tijd af, maar het lijkt erop dat de optie er gewoon niet in zit :( Erg vervelend als je eigen muziek op de achtergrond wilt hebben.

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155988

kan iemand nog online spelen?? ik krijg steeds het schermpje te zien dat ie probeerd te connecten met IWNet... gister deed ie het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik vind de spec ops mode geweldig, ben er nu volop mee bezig _/-\o_

Ik loop helaas alwel hopeloos achter wat mp betreft als ik het hier allemaal zo eens lees }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Scavy schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 07:29:
Ik vind de spec ops mode geweldig, ben er nu volop mee bezig _/-\o_

Ik loop helaas alwel hopeloos achter wat mp betreft als ik het hier allemaal zo eens lees }:O
ik ben pas net begonnen met de singleplayer, maar als ik het zo hoor zal ik de spec ops mode ook eens doen ;) _/-\o_

ik denk dat ik in het weekend wel wat uurtjes ga spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
In het begin wist niemand nog wat die supplycrates waren :')
En nu loopt iedereen erop te azen als je er eentje dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Laatst online: 03-06 19:13
Goedemorgen ik heb gisteren de PS3 versie van Cod MW:2 gekocht.
nu zit er in het doosje alleen maar de Bluray disk en geen boekje ?
nu zei iemand op psnfriends dat er een boekje in hoort te zitten ?

ik hoop dat iemand kan reageren anders ga ik terug naar mediamarkt als dat inderdaad het geval zou zijn.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Ik kom er net achter dat je 'console' niet kan openen op PC, ze willen het spel houden zoals het ontworpen is. Maar ik wil mijn actuele ping zien, mijn lagometer, en mijn FPS.

Gruwelijk goed spel!

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Nou net mediamarkt gebeld maar die konden geen antwoord geven dan moet ik langs gaan.
dus ik hoop dat iemand hier met zekerheid kan zeggen dat ereen boekje in hoort voor ik er heen ga alvast bedankt!

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 21:19
Phyt_ schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:00:
Nou net mediamarkt gebeld maar die konden geen antwoord geven dan moet ik langs gaan.
dus ik hoop dat iemand hier met zekerheid kan zeggen dat ereen boekje in hoort voor ik er heen ga alvast bedankt!
het boekje is niet echt een gemis hoor, staat haast niks in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:09:
[...]

het boekje is niet echt een gemis hoor, staat haast niks in.....
iemand zei dat er achterop dat boekje een code stond om je stats op IW te checkendat wil ik wel natuurlijk als mp-er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik heb met The_Worst al wat Spec Ops gespeeld. Gruwelijk leuk om te doen.
De missies die er tot nu toe uitspringen:
Een stealth missie in de sneeuw waar je naar een checkpoint moet sluiten met je maatje terwijl er patrouilles zijn met honden. --> uitgespeeld op hardened.
En de vetste missie tot nu toe --> een missie waar één van de twee in een AC-130 de andere moet beschermen die naar een check point moet lopen. Ontzettend cool voor alle twee.
Als jij de gene bent die op de grond loopt heb je echt langs alle kante actie.
Der komen een hoop russen op je af en voor dat je het weet blam-blam en ze vliegen alle kanten op als je maatje het goed doet daar boven in de lucht. Hulde _/-\o_

Ik ben nog niet zo ver in de single player missie's maar ik hoop dat er nog een missie in zit met de AC-130. Dat blijft zo cool. En ik hoop ook dat ik ooit zo goed ben dat ik online de killstreak haal op eens een lekkere rampage uit te voeren der mee. Laatst had iemand die killstreak online en alle andere kills heeft hij met de AC-130 gehaald. In totaal 30 kills en 2 deaths :o

Oh ja. En als je spec ops speelt MOET je gewoon alle twee een headset hebben om lekker via mumble te communiceren. Er is geen ingame voice verbinding beschikbaar op de PC versie. Het spel zegt dat je via steam voice chat moet praten maar dat zuigt echt verschrikkelijk. Lang leve mumble (beter als ventrilo en teamspeak zuigt helemaal)

[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 14-11-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik wilde gewoon even reageren, omdat ik echt onder de indruk ben van dit spel! Waarschijnlijk helpt het wel dat ik eindelijk een computer heb die dit soort spellen in de glorie draaien, waarin dat hoort, maar gvd: het detail niveau is echt fantastisch!

Ik heb in een ruk de campaign op "hardened" uitgespeeld, vele malen erg gefrustreerd omdat ik de oplossing niet meteen zag voor een probleem, maar het spel geeft je genoeg mogelijkheden om tot een andere oplossing te komen.

Tering, ik zit nog na te genieten. Nu is het bedtijd, maar morgen even de multiplayer proberen. Ben benieuwd wat dat gaat worden.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Nu is het bedtijd
het is bijna half 11 in de ochtend.... 7(8)7 :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

yannickie111 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:23:
[...]

Ja, in Nederland misschien.

* CoRrRan woont in de USA.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 13:56

DDR

Phyt_ schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:00:
Kheb je trouwens ook toegevoegd op PSN , kunnen we eens coopen.

gister de SP uitgespeeld, was in mijn ogen erg kort? Maar zeer vet gemaakt, komt zo te zien wel weer een vervolg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

yannickie111 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:23:
[...]

Ik ben eergisteren pas om 13 uur gaan slapen. En dan om 21:30 weer opgestaan en weer de hele nacht gespeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Phyt_ schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 09:45:

ik hoop dat iemand kan reageren anders ga ik terug naar mediamarkt als dat inderdaad het geval zou zijn.
Zat het spel niet in seal dan?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 13:56

DDR

Nog meer mensen die een keertje willen coopen op de PS3 ? Voeg me dan even toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-06 16:33
Hoeveel sterren hebben jullie bij de Spe-ops ? Heb er gisteren ongeveer 30 verzameld in totaal 12 uur game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:38

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Weet iemand hier of MW2 op de PC de 360 wireless controller ondersteund?
Begin nou aub niet over dat muis en tobo beter zijn, ik speel graag met de controller.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Laatst online: 03-06 22:14
Kain_niaK schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:13:
Een stealth missie in de sneeuw waar je naar een checkpoint moet sluiten met je maatje terwijl er patrouilles zijn met honden. --> uitgespeeld op hardened.
En de vetste missie tot nu toe --> een missie waar één van de twee in een AC-130 de andere moet beschermen die naar een check point moet lopen. Ontzettend cool voor alle twee.
Der komen een hoop russen op je af en voor dat je het weet blam-blam en ze vliegen alle kanten op als je maatje het goed doet daar boven in de lucht. Hulde _/-\o_

Ik ben nog niet zo ver in de single player missie's maar ik hoop dat er nog een missie in zit met de AC-130. Dat blijft zo cool. En ik hoop ook dat ik ooit zo goed ben dat ik online de killstreak haal op eens een lekkere rampage uit te voeren der mee. Laatst had iemand die killstreak online en alle andere kills heeft hij met de AC-130 gehaald. In totaal 30 kills en 2 deaths :o

[..]
Die AC-130 missie is trouwens gewoon een missie uit COD 4. Maar ja hij is zeker vet, ik heb hem ook uitgespeeld op veteran. Goede communicatie is dan erg belangrijk.

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:32
Phyt_ schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 09:45:

Ik heb dat gisteren gezegd tegen jou op PSNFriends. Er hoort wel degelijk een boekje bij te zitten met achterop een code voor de IW website voor je stats. De MM verkoopt meestal games in seal, dus vreemd dat je geen boekje hebt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 21:44
Als er mensen op de 360 spec ops missies willen halen op veteraan, voeg me dan toe (delindadeline).

Als je max lvl bent in mp en je gaat prestige heeft het dan nog toegevoegde waarde? Of krijg je alleen een ander icoontje etc of krijg je ook nog eens extra wapens???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PacinoAllstars schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:59:
Als er mensen op de 360 spec ops missies willen halen op veteraan, voeg me dan toe (delindadeline).

Als je max lvl bent in mp en je gaat prestige heeft het dan nog toegevoegde waarde? Of krijg je alleen een ander icoontje etc of krijg je ook nog eens extra wapens???
Ik heb je toegevoegd! Ik wil ook SpecOppen op Veteran :)

Van wat er nu bekend is krijg je als je Prestige doet alleen extra custom weapon slots (dus meer classes) en wat nieuwe emblems/titles. Maar er is nog niet veel over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Kain_niaK schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:13:

Oh ja. En als je spec ops speelt MOET je gewoon alle twee een headset hebben om lekker via mumble te communiceren. Er is geen ingame voice verbinding beschikbaar op de PC versie. Het spel zegt dat je via steam voice chat moet praten maar dat zuigt echt verschrikkelijk. Lang leve mumble (beter als ventrilo en teamspeak zuigt helemaal)
Je krijgt i.i.g. nog een missie met eentje in de helicopter en een ander op de grond verder weet ik het nog niet.
Ik ben nu ook alle spec ops missie's aan het doorlopen op hardened maar ben zeker van plan ze op veteran ook te gaan doen :*)

Ik heb overigens nergens last van tijdens chatten via steam, werkt perfect aan deze kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als er nog eens een petitie gestart word, mag het wat mij betreft over HC modus gaan. Ik merk sowieso dat die al populairder zijn dan onder MW1. Ik zeg voor elke normale modus, een HC kopie ervan :)

Tellen Challenges eigenlijk ook in een private match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

vraagje ivm spec ops: moet je in spec ops op veteran ook doorduwen (om de ketting te doorbreken van de oneindig komende mannetjes) waar er geen nader bepaalde hostiles zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Sandyman538 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:31:
[...]

Zat het spel niet in seal dan?
ja spel zat in een seal dus daarom is mijn vraag zit er bij de ps3 een boekje bij ?:d
ik ga zo naar Mediamarkt toe om dit te checken.

koop nog eens iets uit NL winkels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-05 21:07
Ik zag net zowaar iemand die al op level 70 zit in de pc MP.
Hoe ziek veel heb je dan de afgelopen week gespeeld? 8)7

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:36

Nakebod

Nope.

En ik vond iemand met level 52 al een redelijke vorm van no-life hebben :D
Dan heb je of heel veel gespeeld, of je hebt constant een kill/death ratio van 5+:1, of je speelt veel gamemodes die meer punten geeft :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-05 21:07
Het grappige was dat hij onderaan eindigde na een potje domination :X

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Waarom grappig, het heeft weinig met hoe goed je bent te maken (en hoe hoog je eindigt heeft trouwens ook niet al te veel te maken met hoe goed je bent).

Andere ook er last van dat regelmatig wordt ik met een paar kogels neergeschoten, en met killcam zie ik dat ie halve magazijn op mij aan het legen was. Is mijn verbinding op het moment bagger of is dat p2p crap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleezball
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-05 19:46
Gisterenmiddag en gisterenavond heerlijk gespeeld maar vanmorgen was het huilen met de pet op. Een lag van hier tot Tokyo (en terug) en dat heeft me een heleboel deaths gekost. Uiteindelijk maar gestopt om de schade te beperken en ik hoop dat het vanmiddag beter zal zijn.

... Je hébt soms van die dagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik wou nog even posten dat ik ontzettend zuig multiplayer maar dat gaat wel verbeteren! HAHA :+

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.