Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:14
pieter87 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:50:
Ik zag net zowaar iemand die al op level 70 zit in de pc MP.
Hoe ziek veel heb je dan de afgelopen week gespeeld? 8)7
Mja ik ging er gisteren vanuit dat alle 70 hackers waren iig, Want de mensen die level 70 waren die ik tegen kwam hadden allemaal prestige level 10 al 8)7. En eentje die zat heletijd alles te verneuken door zwaar te hacken met aimbot en dan zo'n nuke te gooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op de 360 zijn de eerste al lang met Prestige begonnen. Die hebben er gewoon al rustig 50 tot zelfs 80 uur opzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:40
Zitten ook veel gamers tussen die met twee of zelfs drie man afwisselen op één account.

Professionele gamers voor het geld begrijp ik, maar 'so what' wat voor level je bent. Het is toch gewoon een game om af en toe even lekker te knallen. Ik vraag me af wat gasten presteren in 'real life' als ze non stop gamen. Is daar geen documantaire van?

[ Voor 59% gewijzigd door Jumpman op 14-11-2009 12:23 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb even een vraag, want ik kom ergens niet voorbij:
spoiler:
Op een gegeven moment zit je in een fort en moet je mensen bevrijden. Dan komt er een leger gasten met riot shields op je af en word je ook van bovenaf beschoten. Het is zo'n veldslag, dat overleef ik elke keer niet. Iemand die een handige tactiek weet om het wel te redden?

Status update: MP Lvl 30 ;)
Ik schiet duidelijk minder op dan de rest, maar ik doe meer dan gamen alleen. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Hann1BaL op 14-11-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

[b][message=32923583,noline]Ik vraag me af wat gasten presteren in 'real life' als ze non stop gamen. Is daar geen documantaire van?
:+ Ik zag er net eentje rank 58, en ik vond dat al heftig. Zelf pas 20 :X .

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:14
Hann1BaL schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:27:
spoiler:
Op een gegeven moment zit je in een fort en moet je mensen bevrijden. Dan komt er een leger gasten met riot shields op je af en word je ook van bovenaf beschoten. Het is zo'n veldslag, dat overleef ik elke keer niet. Iemand die een handige tactiek weet om het wel te redden?

Ik schiet duidelijk minder op dan de rest, maar ik doe meer dan gamen alleen. :D
spoiler:
Probeer eens er door heen te rushen, Zo lukte het mij in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 10:30

Griffin

Is mythical

spoiler:

spoiler:
Of riotshield oppakken en er doorheen rushen

Ik ben in CTF momenteel echt een diehard renner. Ren harder en onbeperkt icm een submachine gun. lovely.

Maar even een spec-ops vraag. Het lukt mij niet op vanuit CoD mensen te inviten of een specop missie te joinen. Hoe zit dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 14:54
Yo ik heb mijn boekje :P
met inderdaad registratie code voor IW site waar het mij omging.
werd netjes geregeld bij mediamarkt :).
nu op naar MP Cod mw:2 :D @ ps3

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03-2015
spoiler:

spoiler:
Met je grenade launcher kom je er heel makkelijk doorheen, als het goed is heb je ongeveer 21 grenade .

Ik zag net trouwens iemand met lvl 70 en tiende prestige, er zijn dus al weer cheats :(

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Het niveau word al hoger op de servers, spawnnades komen er weer aan.. Ik zit zelf op level 35 maar de eerste prestiges heb ik al gehad in de servers.. de meeste spelen alleen HQ of Domination voor de XP..
Het instellen van perks wordt steeds belangrijker merk ik..

Ik zelf speel alleen TDM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

Ik ben nog maar level 17 ofzo maar dat komt vooral omdat ik veel nix doe, ik wil namelijk meer kills dan deads hebben en dat lukt mij nu aardig. Ik kan verder moeilijk op tegen die snelle spelers die ik de rambo's noem die lopen maar wat als een kip zonder kop rond erg lachwekkend. Maar wel dikke score's maar niet
mijn manier van spelen. Mijn steam naam is Luppie83

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 304087 op 14-11-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:05

SD5k

>4&X

Ik speel sowieso liever objective based game-modes zoals Domination en Headquaters Pro, TDM vind ik zelf niet zo veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:35
Zo en ondertussen level 41 en de SP uitgespeeld. Ik zou zeggen kom maar op met deel 3 :)

Levelen gaat best makkelijk hoor, zolang je maar zoveel mogelijk challenges probeert te doen. Zeker als je nieuwe wapens unlocked is het aan te raden om die een tijdje te gebruiken zodat je de easy xp van X kills enzo haalt.
Qua speelstijl wissel ik altijd af tussen sneaky en rambo style, en met beide eindig ik altijd wel (ergens) boven aan in de lijst. En voor Luppie ik heb 700 kills meer dan deaths dus het kan wel met deze speelstijl :).

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 10:50

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

pieter87 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:50:
Ik zag net zowaar iemand die al op level 70 zit in de pc MP.
Hoe ziek veel heb je dan de afgelopen week gespeeld? 8)7
op eerst dag dat hij uit kwam om uur of 17;00 zag ik al iemand lvl 52 hebben 8)7

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 21:43

Nakebod

Nope.

bas116 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:02:
[...]

spoiler:
Met je grenade launcher kom je er heel makkelijk doorheen, als het goed is heb je ongeveer 21 grenade .

Ik zag net trouwens iemand met lvl 70 en tiende prestige, er zijn dus al weer cheats :(
Dat er al cheats waren was al langer het geval. Namelijk ongeveer 12 uur na release was de eerste werkende wallhack er al.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

wat vinden jullie van dat riot shield? kun je daar eigenlijk helemaal niet doorheen schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:30

ijskonijn

Now MOVE!

Jumpman schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:20:
Zitten ook veel gamers tussen die met twee of zelfs drie man afwisselen op één account.

Professionele gamers voor het geld begrijp ik, maar 'so what' wat voor level je bent. Het is toch gewoon een game om af en toe even lekker te knallen. Ik vraag me af wat gasten presteren in 'real life' als ze non stop gamen. Is daar geen documantaire van?
Ik heb bij COD4 eens een keer wat gamertags bekeken van die gasten die bovenaan staan, echt wat een trieste figuren, dingen als: "I Own your ass in COD, no one can beat me" en dingen in die trant.
Er zijn ook mensen die hun account verkopen voor honderden dollars :')

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 07:35
Anoniem: 218213 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:43:
wat vinden jullie van dat riot shield? kun je daar eigenlijk helemaal niet doorheen schieten?
Niet door het schild heen als ik het goed heb, maar 9/10 personen vergeet te crouchen en dus schiet je hem gewoon door z'n voeten/benen dood :9
En mensen snappen ook nog niet echt dat het best wat oplevert als je voorop gaat met shield en 1 á 2 man achter je hebt die dan knallen.

Trouwens ook iemand gehad die op me af kwam met shield en ik was out of ammo, dan maar een semtex op dat ding gegooid komt die kerel opeens achter me aan rennen >:)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik snapte de spelstijl met dat shield niet helemaal, kun je niet je shield en sidearm tegelijk gebruiken? Dan is het eigenlijk alleen nuttig in CQB levels of om dekking te geven als je een treintje vormt met teammates. Dat laatste zal echter niet veel gebeuren als je met random mensen speelt. In clans is dat al een stukje makkelijker.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288301

Van de week ook maar gehaald en bevalt wel goed, zitten wel grove stukken tussen zoals die op het
spoiler:
vliegveld dat je uit die lift komt en dan gelijk een groep mensen aan gort knalt...had ik niet verwacht.
maar het is voor de rest een druk spel en relatief korte missies. Nog geen MP gespeeld
nu even geen tijd voor, maar met de SP vermaak ik me nog wel even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Het iemand hoe je anisotropic filtering kan forceren? Catalyst pakt'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-05 10:31
De hele week speel ik goed en sta ik bovenaan elke TDM match die ik speel.

Vandaag en gisteren echt prut, volgens mij zijn mensen het spel aan het begrijpen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
last van gruwelijke game drops hier! Zwaar irritant zodra het een beetje druk word om je heen blokkerd het gewoon:S

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Kwam denet een lvl70 tegen, ff gepraat in de chat, 27 jaar, kwam uit amerika. Speelde niet uber goed, maar gwn veel :P

En ik begin ook al wat last te krijgen van lag, hapert het soms etc. best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53
DM.Aram schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 09:47:
Ik kom er net achter dat je 'console' niet kan openen op PC, ze willen het spel houden zoals het ontworpen is. Maar ik wil mijn actuele ping zien, mijn lagometer, en mijn FPS.

Gruwelijk goed spel!
Voor ping kan je deze site proberen, heb het zelf niet uitgeprobeerd.
FPS gebruik ik fraps voor, vind ik sowieso fijner dan de fps counter in cod4, deze kan je ten minste lezen :P

Oh en over shields gesproken, wat wel erg leuk is maar niet altijd werkt is dat je iemand heel zn clip laat leegschieten op je shield en als ze dan moeten reloaden dat jij snel je throwing knife gebruikt :D

[ Voor 15% gewijzigd door Relis op 14-11-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-06 22:01
Ik heb inderdaad ook regelmatig lag, lang niet altijd maar soms wel. En dat blijft toch wel hangen, en dat is idd vervelend

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Laatst online: 05-06 19:46
Wat ik altijd wel een leuke manier vind om mensen met riot shield uit te schakelen is door keihard op ze af te rennen en op het shield de melee-en. Dan moeten ze ff bijkomen dus dan kan je om ze heen rennen en ze neersteken/schieten. moet je alleen wel snel zijn, want die shields komen hard aan als je door hen gemept wordt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Dat Level in "The Gulag", dat hebben ze uit de Film The Rock gehaald met Nicolas Cage. Vooral die doucheruimte en die tunnel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Falcon2107 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:24:
Dat Level in "The Gulag", dat hebben ze uit de Film The Rock gehaald met Nicolas Cage. Vooral die doucheruimte en die tunnel!
Inderdaad. Identiek aan de film :) Super gave film trouwens. Muziek van The Rock is ook door Hans Zimmer gecomponeerd, net als MW2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:05
Ik heb een vraagje over de PC versie. Op de PS3 kan je met 2 mensen via split screen die special op missies doen. Kan je dat ook op de PC? Dat dan bijvoorbeeld iemand met toetsenbord speelt en de ander met een Logitech controller. En dan bedoel ik niet online, maar gewoon offline dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 10:30

Griffin

Is mythical

Ben net even door de config file gegaan, eigenlijk voornamelijk om meer pingbars te regelen en ben erachter gekomen dat:
- seta cg_drawBreathHint "0" (was 1) wel handig is. krijg je de HOLD BREATH melding niet meer.
- seta cl_maxPing "300" (was 800) handig is want dat is (naa rmijn weten) de max ping waarop je wordt gematcht
- seta com_maxfps "125" (was 85) Geen zak uitmaakt, als je het spel opstart wordt deze weer naar 85 gezet.
- seta cg_drawFPSLabels "1" (heb ik ook getest, alleen werkt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:55
Zeer verslavend spel, zit nu op lvl 38 of 40.
Speel eigenlijk alleen maar hardcore.

Jammer dat er alleen maar S&D en TDM hardcore is.. wil wel wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Griffin schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:36:
Ben net even door de config file gegaan, eigenlijk voornamelijk om meer pingbars te regelen en ben erachter gekomen dat:
- seta cg_drawBreathHint "0" (was 1) wel handig is. krijg je de HOLD BREATH melding niet meer.
- seta cl_maxPing "300" (was 800) handig is want dat is (naa rmijn weten) de max ping waarop je wordt gematcht
- seta com_maxfps "125" (was 85) Geen zak uitmaakt, als je het spel opstart wordt deze weer naar 85 gezet.
- seta cg_drawFPSLabels "1" (heb ik ook getest, alleen werkt niet)
Dat was die leuke patch die ze vanmorgen er blijkbaar op hebben gezet . 8)7

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Relis schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:06:
[...]
Voor ping kan je deze site proberen, heb het zelf niet uitgeprobeerd.
Voor de mensen die zich afvragen hoe de ping er dan uitziet:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1217417/Forum/Ping.png

Zo zie je ook wel heel duidelijk wie er de host is etc
Dus dan heb ik hier 6/10 bars, dus tussen 30 en 40 ms ping

[ Voor 44% gewijzigd door Relis op 14-11-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
hoe kom je in die configmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
programfiles->steam->steamapps->common->Modernwarefare2->players:config_mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melakke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-03-2015
Om FPS weer te geven moet je in je config en dan "seta cg_drawFPS" veranderen in 1 of "Simple". Standaard staat hij volgens mij op 0.
De FPS meter staat alleen op een rare plaats bij mij.
seta cg_debugInfoCornerOffset "80 -35"
Om de FPS meter rechtsboven in het hoekje weer te laten geven.
Geen idee of dit werkt in MP, maar in SP werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Relis schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:46:
[...]

Voor de mensen die zich afvragen hoe de ping er dan uitziet:
[afbeelding]

Zo zie je ook wel heel duidelijk wie er de host is etc
Dus dan heb ik hier 6/10 bars, dus tussen 30 en 40 ms ping
Vraag me af, zag eerder ook een screenshots waar die balkjes zo vaag naast elkaar staan, met verschillende spacings.
Ik heb hem ook aangepast naar 10 balkjes, en dat ziet er gewoon normaal uit, even ver van elkaar af. Stuk mooier, als je er al naar kijkt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Ik wil graag die Fog en Glow verwijderen. Vond ik ook al irritant bij CoD 4, van die onwijze stofwolken die je zicht belemmeren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

Mnstrspeed schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:32:
Pff, het is echt niet meer toe doen :( Waar je ook loopt, er staat altijd iemand met een n00btube in de aanslag om de hoek... Alsof ze in CoD4 nog niet vervelend genoeg waren. Was natuurlijk ook wel te verwachten met een speciale n00btube challenge, daarmee lok je dit soort speelstijlen alleen maar uit :(

* Mnstrspeed ziet het even niet meer zitten :P
Je moet ze dan ook gewoon gaan gebruiken.. wat is er mis mee - ze zitten er in dus gebruik ze !!! Ik heb een hekel aan mensen die ....noob lopen te gillen - totaal useless.. Ik deed gisteren voor het eerst groundwar en kwam in een domination spel terecht - gaan er ineens gasten gillen dat we allemaal campers zijn.. Volgens mij heeft domination alles te maken met campen maar had die gast waarschijnlijk nog niet door.

[ Voor 21% gewijzigd door shades op 14-11-2009 16:29 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

shades schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:27:
[...]

Je moet ze dan ook gewoon gaan gebruiken.. wat is er mis mee - ze zitten er in dus gebruik ze !!! Ik heb een hekel aan mensen die ....noob lopen te gillen - totaal useless.. Ik deed gisteren voor het eerst groundwar en kwam in een domination spel terecht - gaan er ineens gasten gillen dat we allemaal campers zijn.. Volgens mij heeft domination alles te maken met campen maar had die gast waarschijnlijk nog niet door.
Nodes verdedigen is geen campen.
Maar als je 1-2 achter staat qua nodes en dan massaal die ene node gaat zitten verdedigen ben je wel aan het campen ja.
Sommige maps maken het ook wel erg aantrekkelijk om ergens in een hoekje te gaan zitten tho.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

tja, het grote probleem van dit spel, campers en cheaters ,

af en toe kan ik de controller ook wel door het raam gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik vind het bijzonder irritant om later door de killcam te zien dat de tegenstander mij helemaal niet raakte, en toch val ik dood neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Net een paar potjes Domination gespeeld met een paar van GoT, zeer spannende potjes.

Heb ook met vrienden de Ground War mode ontdekt, al deed ie erg moeilijk met matches vinden hier.
furby-killer schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:51:
Ik vind het bijzonder irritant om later door de killcam te zien dat de tegenstander mij helemaal niet raakte, en toch val ik dood neer.
Bij die last kill cam zie je dat vaak als ie in slow motion gaat, erg raar.

[ Voor 47% gewijzigd door Dorest0rm op 14-11-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Dorest0rm schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:10:
Net een paar potjes Domination gespeeld met een paar van GoT, zeer spannende potjes.

Heb ook met vrienden de Ground War mode ontdekt, al deed ie erg moeilijk met matches vinden hier.
[...]

Bij die last kill cam zie je dat vaak als ie in slow motion gaat, erg raar.
Was gezellie idd :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zag net dat er nieuwe playlists (:?) / gametypes beschikbaar waren.
Kon een game niet joinen omdat mijn playlist nieuwer was dan die van de host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Nakebod schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:25:
Zag net dat er nieuwe playlists (:?) / gametypes beschikbaar waren.
Kon een game niet joinen omdat mijn playlist nieuwer was dan die van de host.
Ja, ontzettend irritant, ik moest eerst een TDM match joinen, daar toen uitgaan, even wachten en toen zei die dat ik opnieuw moest opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Mijn stealth class (Cold blooded/bling/scramble + silenced TAR-21) is helemaal niks meer waard nu iedereen rondloopt met die heartbeat sensor :(

Mijn gamertag op xbl is robocopswitch

[ Voor 12% gewijzigd door Switch op 14-11-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
furby-killer schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:51:
Het valt mij ook steeds vaker op dat ik hun niet kan zien mij hun mij wel en boem dood ben ik .
Of ik zie ze net op tijd duik weg en op mijn scherm ben ik Safe , maar niet op die van hun en boem weer dood .
Dit soort "geintjes" had je echt niet met dedis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sinds ik standaard een Stinger meedraag is de ellende in de lucht een stuk beter, elke UAV of Chopper die ik zie gaat er aan.

Blijft overigens dat die Care Packages belachelijke dingen zijn, maar je kan er wel omheen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Switch schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:29:
Mijn stealth class (Cold blooded/bling/scramble + silenced TAR-21) is helemaal niks meer waard nu iedereen rondloopt met die heartbeat sensor :(

Mijn gamertag op xbl is robocopswitch
Je coldblooded en scramble overlappen elkaar, cold blooded ben je sowieso nooit zichtbaar op de UAV dus dan hoef je ze ook niet te scrambelen.
Eigenlijk werkt scramble cold blooded zelfs tegen, als hun kaartje in 1 keer verdwijnt denken ze eerder dat er iemand is als dat ze er niks op zien.
Vervang scramble door ninja en voila, effectievere class en geen last van heartbeatsensors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

De single player inmiddels 1,5x afgerond (eenmaal op Veteran en eenhalve maal om de achievements verder te halen). Nu ga ik weer beginnen met MP-en, maar de maps ken ik nog helemaal niet dus is het wel even wennen (zeg ik na pas 30 minuten spelen:)). Is er ergens misschien een mooie website waar alle maps op staan met de daarbijbehorende technieken?

PS: je kunt me voor een potje altijd inviten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 14-11-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208474

zijn er hier mensen die de heartbeatsensor gebruiken? ik heb hem net ff uitgeprobeerd en moet zeggen dat het niet tegenvalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:27

Sandyman538

SandstorM [148839]

Omnyakom1 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:22:
Ik wil graag die Fog en Glow verwijderen. Vond ik ook al irritant bij CoD 4, van die onwijze stofwolken die je zicht belemmeren,
Dat noemen ze cheaten toch? :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:41
Anoniem: 218213 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:45:
tja, het grote probleem van dit spel, campers en cheaters ,

af en toe kan ik de controller ook wel door het raam gooien
Controller? Cheaters?
Ik volg niet.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Relis schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:46:
[...]

Je coldblooded en scramble overlappen elkaar, cold blooded ben je sowieso nooit zichtbaar op de UAV dus dan hoef je ze ook niet te scrambelen.
Eigenlijk werkt scramble cold blooded zelfs tegen, als hun kaartje in 1 keer verdwijnt denken ze eerder dat er iemand is als dat ze er niks op zien.
Vervang scramble door ninja en voila, effectievere class en geen last van heartbeatsensors
+1

mee eens scrambelen maak het zelf moeilijker om iemand van achter te pakken wand hij ziet meteen zijn radar raar doen dus iemand moet in buurt komen van mijn of je zit HQ te doen en je moet hem defende en ander team komt er aan en meteen weeten dat nog iemand zit

zelf heb ik
coldblooded Pro
scavener Pro
Steady Aim Pro

M4 SD of HBS
tar-21 HB
en nu Bushmaster ACR om kijkken of hij beter is dan M4

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Relis schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:46:
[...]

Ik zat net rond te kijken en je hebt inderdaad gelijk, met scramble waarschuw je zelfs vijanden dat je in de buurt bent. Ik heb ninja nog niet (nog paar levels) maar als ik hem heb zal ik hem meteen gebruiken :)

Wat ik me ook nog af vroeg: als ik bijv. 3 classes aanmaak met One Man Army, kan ik dan onbeperkt van class switchen in een leven? Dus bijv. naar m'n Anti-Air class en dan weer terug naar een andere class, ook in search & destroy? Dan is die perk namelijk wel erg (over)powered.

In het begin liep ik ook de hele dag rond met die rockt launcher op m'n rug, maar ik mis hem wel heel erg als ik bijv. midden in een vuurgevecht zit en ik moet reloaden, bovendien is die ene raket bij de standaard rocket launcher nooit genoeg om iets neer te halen. Misscien moet ik hem weer meedragen als ik die betere launcher heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304560

Nou, tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen. Nu zo'n 14 uur gespeeld. Ben lvl 36 en win heeeel veel rondjes :P. Wel fijn. Ik vind online echt goed werken (pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:25
Switch schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:55:
[...]

In het begin liep ik ook de hele dag rond met die rockt launcher op m'n rug, maar ik mis hem wel heel erg als ik bijv. midden in een vuurgevecht zit en ik moet reloaden, bovendien is die ene raket bij de standaard rocket launcher nooit genoeg om iets neer te halen. Misscien moet ik hem weer meedragen als ik die betere launcher heb.
Ik heb dat kreng altijd bij me...erg handig om met 1 schot die UAV's uit de lucht te halen. Ook jaag ik ook af en toe zo'n rocket een gebouw binnen waar meerdere enemies zich ophouden...heeft me al meerdere multiple killstreaks opgeleverd. Helaas hebben die Harriers en Helicopters minimaal 2 rockets nodig om neer te gaan...

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Telt Stopping Power Pro (Increased bullet damage vs. helicopters and aircrafts. ) ook bij rocket launchers eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81046

Volgens mij ben ik echt bijna altijd de Host. Elke keer als ik disconnect van een game moet ik eerst wachten tot de host migration klaar is. Vrijwel iedereen is 4 (en soms 3) groene streepjes, dus het werkt wel denk ik :p

Spec-ops is trouwens ook erg vet, een in de AC-130 of chopper, en de andere op de grond met een laser pointer, awesome. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het valt mij ook steeds vaker op dat ik hun niet kan zien mij hun mij wel en boem dood ben ik .
Of ik zie ze net op tijd duik weg en op mijn scherm ben ik Safe , maar niet op die van hun en boem weer dood .
Dit soort "geintjes" had je echt niet met dedis
Idd merk ik ook vaak.
Anoniem: 208474 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:50:
zijn er hier mensen die de heartbeatsensor gebruiken? ik heb hem net ff uitgeprobeerd en moet zeggen dat het niet tegenvalt!
Ik gebruik hem redelijk vaak, ideaal gezien negeer je hem zolang je geen piepje hoort dat ie vijand heeft gevonden, maar in de praktijk is het lastig en moet je erg oppassen dat je er niet te veel naar kijkt ipv gewoon normaal kijkt waar tegenstanders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Anoniem: 81046 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:12:
Volgens mij ben ik echt bijna altijd de Host. Elke keer als ik disconnect van een game moet ik eerst wachten tot de host migration klaar is. Vrijwel iedereen is 4 (en soms 3) groene streepjes, dus het werkt wel denk ik :p

Spec-ops is trouwens ook erg vet, een in de AC-130 of chopper, en de andere op de grond met een laser pointer, awesome. :D
Betekent niet super veel, 4 bars= 0-100 ms ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-06 08:43
Match vinden op xbox live duurt bij mij wel erg lang. Komen helemaal geen spelers bij. Terwijl ik gister avond nog aan het spelen was. Beetje jammer. Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208474

furby-killer schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:22:

[...]

Ik gebruik hem redelijk vaak, ideaal gezien negeer je hem zolang je geen piepje hoort dat ie vijand heeft gevonden, maar in de praktijk is het lastig en moet je erg oppassen dat je er niet te veel naar kijkt ipv gewoon normaal kijkt waar tegenstanders zijn.
hij heeft idd zijn voordelen en nadelen maar tactisch gezien is het echt een uitkomst.. ik speel vaak mp samen met vrienden (incl. headset) waardoor je uitstekend een aanval kan opzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Stollie schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:28:
Match vinden op xbox live duurt bij mij wel erg lang. Komen helemaal geen spelers bij. Terwijl ik gister avond nog aan het spelen was. Beetje jammer. Nog meer mensen last van?
Nope, net nog zitten spelen, soepel als wat. Wel weer 2x een teamkill gekregen omdat degene blijkbaar mijn crate moest hebben. IW moet echt snel reageren. Alle FPS games die ik doe, waaronder Halo, hebben Team Killing gewoon aanstaan, alleen bij dit spel gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

ik heb sinds vandaag ook het spel. Toch maar er aan toegegeven. Naam op steam is MazeWing

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Melakke schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:02:
Om FPS weer te geven moet je in je config en dan "seta cg_drawFPS" veranderen in 1 of "Simple". Standaard staat hij volgens mij op 0.
De FPS meter staat alleen op een rare plaats bij mij.
seta cg_debugInfoCornerOffset "80 -35"
Om de FPS meter rechtsboven in het hoekje weer te laten geven.
Geen idee of dit werkt in MP, maar in SP werkt het wel.
Er is geen seta cg_drawfps in mijn config te vinden, wel een cg_drawfpslabel, die al op 1 staat.
Kan iemand wat specifieker uitleggen over hoe je je fps kan zien ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Net een paar potjes Special ops gespeeld, echt heerlijk om dat te spelen! elkaar aanwijzingen geven en op dingen attenderen. Heel erg bruut!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Mag schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:15:
[...]

Er is geen seta cg_drawfps in mijn config te vinden, wel een cg_drawfpslabel, die al op 1 staat.
Kan iemand wat specifieker uitleggen over hoe je je fps kan zien ingame?
gewoon toevoegen aan je bestand. dit soort dingen staan er soms niet standaart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:14
Waarom vind iedereen coldblooded zo fijn? Ik krijg echt niemand neer als ik geen Stopping power heb ( met mijn Assault Rifle ). Ik heb het vaak geprobeerd, maar elke keer als ik coldblooded gebruik, heb ik een negatieve k/d ratio. Zal vast wel aan mij liggen :)

btw deze al gezien? Een kind die MW2 haat

[ Voor 5% gewijzigd door FireBladeX op 14-11-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Even een vraagje, hoe kan je de game (PC) het beste installeren al op je PC hebt? [me]heeft ooit van iemand een steam game gehad maar daarna weinig meer met steam gedaan...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:25
Hmm,

ben nu lvl 17 en blijf maar sucken op mijn PS3, heb altijd een hele slecht k/d ratio, eindig altijd onderaan, max streak is 4, en dat was ngo met mazzel ook. Iemand tips hoe ik beter kan worden, welke gun voor een beginner het beste is e.d.? Speel nu met die "starter" gun (M4?), upgraded naar die holographic attachment.

De gasten die ik tegenkom lijken gewoon geen moeite te hebben met mikken, terwijl bij mij de kogels alle kanten op sproeien ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

man wat is die Intermission tijd die tussen de rondes zit GVD lang 60sec en als hij bij is 0 gaat nog keer 8 sec bij en mag je hoopen dan niemand meer weg gaat anders komt weer 8sec

en wat is die Grenade launcher over power in COD4 ging nog wel maar in COD6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Argh, The Pit heeft een awesome achievement die ik gewoon moet hebben (nee, geen achievement whore...) omdat ik toen ik hem moest doen als eerste level, ik 32 seconden had.
Maar het lukt me gewoon niet om onder de 30 sec te komen... frustrerend!
Iemand tips?
Ik gebruik telkens beide pistols...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is nu al de best verkochte pc game van het jaar let maar op mijn woorden

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 304087 op 14-11-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

Martinspire

Awesomeness

Als er nog mensen zin hebben om op de xbox 360 ff in een party te gaan gamen, dan invite mij ook maar meteen (Martinspire)

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 14-11-2009 19:53 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Klopt het dat kills die je krijgt door verworven sentry guns, helicopters en airstrikes niet mee tellen voor je streak?

Ik had een 12 of 13 kill streak, maar zie bij mijn stats nog altijd maar 7 als max staan. Ja ik weet het, 12 is niet veel en 7 is al helemaal niks. Maar voor mij wel. Ik zal nooit 30 kills halen in een potje.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 21:25
FireBladeX schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:29:
Waarom vind iedereen coldblooded zo fijn? Ik krijg echt niemand neer als ik geen Stopping power heb ( met mijn Assault Rifle ). Ik heb het vaak geprobeerd, maar elke keer als ik coldblooded gebruik, heb ik een negatieve k/d ratio. Zal vast wel aan mij liggen :)

Mijn God, wat een kneus...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

http://www.youtube.com/watch?v=ItM-C2h1k-c

Jongen flipt na 17 uur lang MW2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:30
Phusebox schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:54:
Klopt het dat kills die je krijgt door verworven sentry guns, helicopters en airstrikes niet mee tellen voor je streak?

Ik had een 12 of 13 kill streak, maar zie bij mijn stats nog altijd maar 7 als max staan. Ja ik weet het, 12 is niet veel en 7 is al helemaal niks. Maar voor mij wel. Ik zal nooit 30 kills halen in een potje.
Als het goed is komt deze wel als streak in de Leaderboards te staan ( Barracks --> Leaderboards --> Kills )
mits je niet doodgaat tussendoor natuurlijk ;)

Heb zelf namelijk een streak van 17, en ik kan je vertellen, die haal ik niet met alleen maar gun kills ;). Het klopt trouwens wel dat je airstrike kills niet mee tellen om een nieuwere kill-streak reward te krijgen, als deze uit een care-package komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een zieke hond nog ff en ze kopen een gun met alle gevolgen van dien.
Ik zou hem een rotschop geven als hij bij mij in de buurt was in zo'n toestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 02-06 17:04
Heb het spel nu 2 dagen en wat is dat matchmaking systeem verneukt.
De helft van de keren dat ik met vrienden in een party zit en een game join word er een gekicked :/.
IW moet hier maar snel maar iets aan doen kost soms wel 5 minuten om een game te joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

FireBladeX schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:29:

Ik gebruik geen stopping power met mijn SCAR-H, en heb meestal een kill/death ratio van 2:1. Ik gebruik altijd Hardline Pro, na 2 kills al UAV en dat maakt het voor zowel mij als het team al vrij vroeg wat gemakkelijker :P

Ben nu inmiddels level 35 alweer, heb dus die gouden streep als embleem 8) Kwam net ook al iemand tegen met level 70 8)7

Blijf erbij dat dit spel te verslavend is >:)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BlizzarD schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:02:
[...]

Ik gebruik geen stopping power met mijn SCAR-H, en heb meestal een kill/death ratio van 2:1. Ik gebruik altijd Hardline Pro, na 2 kills al UAV en dat maakt het voor zowel mij als het team al vrij vroeg wat gemakkelijker :P
Dan heb je slechte tegenstanders. Bij mij blijft een UAV nooit langer dan 3 seconden in de lucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Voxyn schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:00:
Heb het spel nu 2 dagen en wat is dat matchmaking systeem verneukt.
De helft van de keren dat ik met vrienden in een party zit en een game join word er een gekicked :/.
IW moet hier maar snel maar iets aan doen kost soms wel 5 minuten om een game te joinen...
De eerste paar dagen ging het perfect.
Vandaag en gisteren lijkt het kapot te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:32

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Wat mij opvalt is dat ik als ik steeds weg ga de host migratie wordt uitgevoerd?!

Problemen waar ik tegen aan loop is ik kan niet eens weg klikken bij Server search dan connect ik in 1 sec een game die bezig is en als er uit ga om een andere map te doen plaats die me steeds naar de zelfde server, heel irritant.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Anoniem: 315662 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:18:
[...]

gewoon toevoegen aan je bestand. dit soort dingen staan er soms niet standaart in.
gedaan, en toen ik vervolgens ging spelen was de gehele config gereset naar de default :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 16:11

Step

step@tweakers.net#

Heb mijn UK versie van GCShop.nl voor de PC vandaag ook ontvangen, dat ging er vlot terwijl hij niet meer in stock was! Kan niet wachten om maandagavond met multiplayer the beginnen! :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
xPhantom schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:46:
Argh, The Pit heeft een awesome achievement die ik gewoon moet hebben (nee, geen achievement whore...) omdat ik toen ik hem moest doen als eerste level, ik 32 seconden had.
Iemand tips?
Ik neem aan dat je het over de xbox versie hebt?, Sowiezo neem niet pistols maar 2 mgs en probeer zoveel mogelijk 1 shot 1 kill, omdat je veel bonus seconden krijgt bij een hoge accuracy. En dan zou het moeten lukken. Ikzelf had 29,8 sec.

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik heb net een paar potjes zonder Scrambled gespeeld en het waren de leukse/beste potjes van m'n leven :D Al die frustratie vanmiddag voor niks :+ Ben ik de enige die de TAR-21 echt een geweldig wapen vind? Accuraat en een snelle rate of fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Begin toch het idee te krijgen dat die range van de rifles wel extreem is..
Buiten het Snipe aspect zelf om heb ik niet het idee of het wat uit maakt of ik sta te snipen met een sniperrifle of een rifle met scope.
Beetje jammer ;(

Lame dat je die stinger perse moeten locken btw, al sloopt ie met Stopping Power Pro wel in 1 klap een Harrier.

[ Voor 19% gewijzigd door Demoterror op 14-11-2009 21:11 ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256488

Leuk spel, maar hoe kan je die muziek uitzetten in de pc versie? Soms zijn de lage tonen nog zwaarder in de muziek dan van de explosies bv.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 256488 op 14-11-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 22:15
Anoniem: 304087 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:48:
Het is nu al de best verkochte pc game van het jaar let maar op mijn woorden
Als het nog even door verkoopt stoot het binnenkort ook WoW van zijn troon af als #1 meest gespeelde game op xfire :p. Het zit iig wel goed met het aantal spelers in MW2, blijven de potjes tenminste ook lekker snel komen :).

Het blijft heerlijk wegspelen, vandaag weer zo'n 7 uurtjes erop zitten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 22:15
Demoterror schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:10:
Begin toch het idee te krijgen dat die range van de rifles wel extreem is..
Buiten het Snipe aspect zelf om heb ik niet het idee of het wat uit maakt of ik sta te snipen met een sniperrifle of een rifle met scope.
Beetje jammer ;(

Lame dat je die stinger perse moeten locken btw, al sloopt ie met Stopping Power Pro wel in 1 klap een Harrier.
Dat heet realisme, AK47 met scope bijv. werkt in het echt ook tot iets van 800m. In MW2 zijn multiplayer maps klein, zo'n afstand van 800m haalt het niet eens. Dus raken zal je wel. Zou pas jammer zijn als dat niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

psychodude schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:22:
[...]

Dat heet realisme, AK47 met scope bijv. werkt in het echt ook tot iets van 800m.
Single Shot wel ja ;) Anders is het kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
Als ik zijn vader (of moeder 8)7 ) was had ik hem naar een psycholoog gestuurd.
Als mijn ouders zeggen dat ik bij een uur per dag verslaafd een spelletje aan het spelen ben laat ik dat filmpje wel even zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 11:23
xPhantom schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:46:
Iemand tips?
Wapens

Gebruik alleen pistols (maar niet de Deagle!), niet herladen maar wisselen van wapen zodra deze (bijna) geen ammo meer heeft.

Taktiek
  • Tijdens het schieten altijd over de loop kijken en langzaam doorlopen.
  • Tussen het schieten door rennen, voordat de volgende targets omhoog komen weer over de loop kijken en langzaam doorlopen.
  • Proberen meerdere targets met één kogel te raken. Je hebt bij een 8-tal targets de mogelijkheid om er twee in één keer te raken, zorg ervoor dat de targets in één lijn staan met het traject van de kogel.
Tijdbonus / penalty's
  • Des te hoger je accuracy, des te meer seconden worden er van de tijd afgehaald die je nodig had om het parcours te voltooien. Meerdere targets met één kogel raken kan ervoor zorgen dat je accuracy boven de 100% komt!
  • Als je géén civilians neerschiet worden er ook geen strafseconden bij de tijd opgeteld die je nodig had om het parcours te voltooien.
  • Als je alle targets raakt (24) krijg je ook geen strafseconden per gemiste target.
Rinse and Repeat 8)7 Ik had 'm binnen een half uur met een eindtijd van 26,8 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
misschien een noob vraag maar gister met een tweakers online gespeeld. ging perfect. hij maakte een game zocht map uit enzo, vervolgens werd ie gevuld met internetdudes tot ie vol was

uur later wilde ik dit ook doen met een andere tweaker. deze keer hostte ik, ik kan een private maken, maar hij vult de game niet. heeft dit misschicen te maken met het feit dat ik nog maar level 10 ben? en daar nog neit gemachtigd tot ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Matchmaking lijkt steeds erger te worden, het is bijna onmogelijk om een match binnen 5 seconden te vinden, dit lukte wel op dinsdag/woensdag/donderdag, anderen die hier ook last van hebben?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.