Relis schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:46:
[...]
Je coldblooded en scramble overlappen elkaar, cold blooded ben je sowieso nooit zichtbaar op de UAV dus dan hoef je ze ook niet te scrambelen.
Eigenlijk werkt scramble cold blooded zelfs tegen, als hun kaartje in 1 keer verdwijnt denken ze eerder dat er iemand is als dat ze er niks op zien.
Vervang scramble door ninja en voila, effectievere class en geen last van heartbeatsensors
Ik zat net rond te kijken en je hebt inderdaad gelijk, met scramble waarschuw je zelfs vijanden dat je in de buurt bent. Ik heb ninja nog niet (nog paar levels) maar als ik hem heb zal ik hem meteen gebruiken
Wat ik me ook nog af vroeg: als ik bijv. 3 classes aanmaak met One Man Army, kan ik dan onbeperkt van class switchen in een leven? Dus bijv. naar m'n Anti-Air class en dan weer terug naar een andere class, ook in search & destroy? Dan is die perk namelijk wel erg (over)powered.
In het begin liep ik ook de hele dag rond met die rockt launcher op m'n rug, maar ik mis hem wel heel erg als ik bijv. midden in een vuurgevecht zit en ik moet reloaden, bovendien is die ene raket bij de standaard rocket launcher nooit genoeg om iets neer te halen. Misscien moet ik hem weer meedragen als ik die betere launcher heb.