Als we realisme als reden gaan gebruiken mag er ngo wel wat worden aangepast.psychodude schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:22:
[...]
Dat heet realisme, AK47 met scope bijv. werkt in het echt ook tot iets van 800m. In MW2 zijn multiplayer maps klein, zo'n afstand van 800m haalt het niet eens. Dus raken zal je wel. Zou pas jammer zijn als dat niet mogelijk was.
Hmm het gaat bij mij nog vrij snel, echter heb ik wel het idee alsof ze een update verwerkt hebben. Hij zoekt nu namelijk wat langer, eerst naar servers met ping onder de 50 b.v. als hij deze niet vind gaat hij naar 70 etc. maar of dit voorheen ook gebeurde weet ik niet. Dit valt me echter nu wel op.Dorest0rm schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:04:
Matchmaking lijkt steeds erger te worden, het is bijna onmogelijk om een match binnen 5 seconden te vinden, dit lukte wel op dinsdag/woensdag/donderdag, anderen die hier ook last van hebben?
Hoe the hell join je iemands SPEC OPS game ? Ik kan wel hosten, maar nergens joinen. Kan je dat alleen doen via invites ? Dat zou namelijk echt verschrikkelijk stom zijn, aangezien de meeste mensen die ik ken MW2 nog niet kopen.
Incase iemand zin in spec ops ? Nick op steam is Ipazza
I don't hate you, I nothing you
je moet beide in singleplayer menu zitten dan host er een en invite de anderipazza schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:09:
Hoe the hell join je iemands SPEC OPS game ? Ik kan wel hosten, maar nergens joinen. Kan je dat alleen doen via invites ? Dat zou namelijk echt verschrikkelijk stom zijn, aangezien de meeste mensen die ik ken MW2 nog niet kopen.
ik speel ff niet, mexicaanse griep
Yep, sinds (de update?) vandaag duurt het echt irritant lang, en voordat een potje begint nadat de spelers zijn gevonden duurt normaal al zo lang.Dorest0rm schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:04:
Matchmaking lijkt steeds erger te worden, het is bijna onmogelijk om een match binnen 5 seconden te vinden, dit lukte wel op dinsdag/woensdag/donderdag, anderen die hier ook last van hebben?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Triest toch ? Waarom geen open join mogelijkheden. Infinity doet wel erg zijn best deze game helemaal in te dammen en alles wat met initiatief van de community te maken heeft in te dammen.
I don't hate you, I nothing you
Inderdaad, heb ik ook vandaag ondervonden!Dorest0rm schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:04:
Heb elders gelezen dat dit zo is sinds de 1ste patch er is ("IWnet improvements" jaja)
@fourzerotwo: Some late night #MW2 tweaks just went into affect. IWNet matchmaking on PC just got improvements & invites on PSN are good to go now. GnightAsgaro schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:11:
[...]
Inderdaad, heb ik ook vandaag ondervonden!
Heb elders gelezen dat dit zo is sinds de 1ste patch er is ("IWnet improvements" jaja)
7:39 AM November 13 from fourzerotwo
[ Voor 4% gewijzigd door Dorest0rm op 14-11-2009 23:20 ]
Arghh.. Ben gewoon al twee keer dood gegaan doordat ik zo'n heli drop pakketje op m'n kop kreeg

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Voor degenen die problemen die problemen ondervinden met wat dan ook (matchmaking, lag, etc) geef ff aan voor welk platform het is, want ik heb het idee dat het nu gewoon onduidelijk is. Ik zelf speel namelijk op de Xbox Live en heb echt werkelijk nergens last van. Binnen een paar seconde zit ik in een game.
Of is Xbox Live nou gewoon zo goed
Ik heb nu eindelijk de Stinger unlocked en met de Stopping Power Pro lijkt het alsof bijna alles met 1 shot naar beneden komt. En dat scheelt aardig wat problemen, al merk ik dat ik soms iets teveel naar de lucht aan het staren ben
Ook gaat het nu lekker met de bonussen die ik ontvang per game, vaak gaat er wel 1000 bij en soms nog meer. Al heb ik het vermoeden dat het levellen zoiezo wel sneller gaat dan in COD 4 / 5
Wat ik echt jammer vind is dat de partychat niet overal is toegestaan, wat voor sommige gametypes echt onnodig is en ik zie niet waarom het nu ineens anders moet.
Verder vind ik het jammer dat als je iemand zijn game joined, je hem niet met blauwe letters ziet (dat je dus niet ook zijn party joined). Lijkt me wel handig als je dan direct erbij komt te zitten.
Ik zit er trouwens aan te denken om misschien een site op te zetten om makkelijker te kunnen zien welke tweakers online zijn (aangezien de mygamercard custom leaderboard nog niet echt actief is en je daar niet kunt zien wie er nou eigenlijk online zijn). Mocht er trouwens nog iemand weten hoe je de online status van een gamertag kunt genereren, dan zou dat fijn zijn.
Ik heb nu eindelijk de Stinger unlocked en met de Stopping Power Pro lijkt het alsof bijna alles met 1 shot naar beneden komt. En dat scheelt aardig wat problemen, al merk ik dat ik soms iets teveel naar de lucht aan het staren ben

Ook gaat het nu lekker met de bonussen die ik ontvang per game, vaak gaat er wel 1000 bij en soms nog meer. Al heb ik het vermoeden dat het levellen zoiezo wel sneller gaat dan in COD 4 / 5
Wat ik echt jammer vind is dat de partychat niet overal is toegestaan, wat voor sommige gametypes echt onnodig is en ik zie niet waarom het nu ineens anders moet.
Verder vind ik het jammer dat als je iemand zijn game joined, je hem niet met blauwe letters ziet (dat je dus niet ook zijn party joined). Lijkt me wel handig als je dan direct erbij komt te zitten.
Ik zit er trouwens aan te denken om misschien een site op te zetten om makkelijker te kunnen zien welke tweakers online zijn (aangezien de mygamercard custom leaderboard nog niet echt actief is en je daar niet kunt zien wie er nou eigenlijk online zijn). Mocht er trouwens nog iemand weten hoe je de online status van een gamertag kunt genereren, dan zou dat fijn zijn.
[ Voor 63% gewijzigd door Martinspire op 14-11-2009 23:45 ]
Ik maar denken dat me steeds een predator missile door m'n neus geboord wordt (als reward
) had ik m'n killstreaks zitten switchen
Wel wennen hoor dat gemanage allemaal.

Wel wennen hoor dat gemanage allemaal.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Iedereen het museum level al gespeeld/gezien? Is te spelen nadat je de single player hebt uitgespeeld.
http://www.youtube.com/wa...sXaYxfNhY&feature=related
http://www.youtube.com/wa...sXaYxfNhY&feature=related
Hebben jullie sinds vandaag ook veel meer last van lag spikes?
Gisteren had ik zon beetje wel de hele tijd stable 4/3 streepjes en nu zakt het om de zoveel tijd naar 2 streepjes of zelfs naar 1 streepjes
.
Het is bijna niet leuk meer om te spelen gewoon
Gisteren had ik zon beetje wel de hele tijd stable 4/3 streepjes en nu zakt het om de zoveel tijd naar 2 streepjes of zelfs naar 1 streepjes
Het is bijna niet leuk meer om te spelen gewoon
Tar-21 FTW!, vandaag even de fal geprobeerd, ook wel fijn wapen, maar tis hem toch net niet.Switch schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:58:
Ik heb net een paar potjes zonder Scrambled gespeeld en het waren de leukse/beste potjes van m'n levenAl die frustratie vanmiddag voor niks
Ben ik de enige die de TAR-21 echt een geweldig wapen vind? Accuraat en een snelle rate of fire.
Verkeerd topic sorry.
[ Voor 92% gewijzigd door W1ckeD op 15-11-2009 00:03 ]
Life is complicated
Zijn er hier nog die ondervinden dat rushen in MW2 bijna niet meer te doen is?
Kvind dat de wapens zó krachtig zijn allemaal (instant kill) dat het er gwn op aankomt wie wie het eerste ziet...
Bij mij loopt dit dus meestal nadelig af omdat ik graag een sprintje zet en dan wordt je neergemaaid door al die campers...
Kvind dat de wapens zó krachtig zijn allemaal (instant kill) dat het er gwn op aankomt wie wie het eerste ziet...
Bij mij loopt dit dus meestal nadelig af omdat ik graag een sprintje zet en dan wordt je neergemaaid door al die campers...
kloptAsgaro schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:12:
Zijn er hier nog die ondervinden dat rushen in MW2 bijna niet meer te doen is?
Kwestie van sprintje niet in open veld doen en ook niet head-on richting de vijand sprinten.
Heb vandaag (eindelijk) de hele dag kunnen gamen en liep eigenlijk de hele tijd met de vector te rennen, kan best dus!

Heb vandaag (eindelijk) de hele dag kunnen gamen en liep eigenlijk de hele tijd met de vector te rennen, kan best dus!
Ik denk dat het grootste verschil zit in 't feit dat je als XBox Live speler 'niet beter weet', terwijl je als PC gamer gewoon op (voor ons Nederlanders super goed bereikbare) dedi's speelt met mods, custom maps en de mensen die jij kent. Da's nu allemaal wat minder mooi geregeld.Martinspire schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:39:
Voor degenen die problemen die problemen ondervinden met wat dan ook (matchmaking, lag, etc) geef ff aan voor welk platform het is, want ik heb het idee dat het nu gewoon onduidelijk is. Ik zelf speel namelijk op de Xbox Live en heb echt werkelijk nergens last van. Binnen een paar seconde zit ik in een game.
Eens. En in de intermissions van 60 seconden (hell da's best lang als je net gejoined bent in een game die nog maar 30 seconden duurde) zou ik ook wel gewoon een textchat willen hebben. Dat mis (al zal het wel weer een boel gejank zijn als je de verkeerde mede- en tegenspelers hebt).Ik zit er trouwens aan te denken om misschien een site op te zetten om makkelijker te kunnen zien welke tweakers online zijn (aangezien de mygamercard custom leaderboard nog niet echt actief is en je daar niet kunt zien wie er nou eigenlijk online zijn).
Als ik Steam in offline mode zet en dan de campaign ga spelen, zullen dan de achievements nog op een later tijdstip worden gesynchroniseerd wanneer Steam weer internetverbinding heeft?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
@Asgaro
Daarom moet je ook gewoon samenwerken. Dan heb je minder kans dat je er 1 niet ziet. En uiteraard gewoon minder sprinten. Ik ben zelf ook een rusher, maar merk dat als ik ff wat meer tijd neem om een stuk in te nemen, het een stuk beter afloopt. Al heb ik ook wel soms pech dat ik net ff aan het sprinten ben of een hoek niet goed in de gaten gehouden heb. Maar daarom loop ik vaak samen met iemand anders mee om ervoor te zorgen dat het minder gebeurd. Al zit niet iedereen op te letten.
Ben juist blij dat je niet 100 kogels nodig hebt om iemand te doden, want dan komt het wat meer aan op tactisch inzicht ipv ik zie iemand later dan hij mij maar ik kan hem nog wel doden.
Daarom moet je ook gewoon samenwerken. Dan heb je minder kans dat je er 1 niet ziet. En uiteraard gewoon minder sprinten. Ik ben zelf ook een rusher, maar merk dat als ik ff wat meer tijd neem om een stuk in te nemen, het een stuk beter afloopt. Al heb ik ook wel soms pech dat ik net ff aan het sprinten ben of een hoek niet goed in de gaten gehouden heb. Maar daarom loop ik vaak samen met iemand anders mee om ervoor te zorgen dat het minder gebeurd. Al zit niet iedereen op te letten.
Ben juist blij dat je niet 100 kogels nodig hebt om iemand te doden, want dan komt het wat meer aan op tactisch inzicht ipv ik zie iemand later dan hij mij maar ik kan hem nog wel doden.
Derail is echt een gave map... JUIST omdat iedereen gaat zitten campen. Daar is wat tegen te doen:
-Marathon
-Cold-Blooded
-Ninja
En een gedempt wapen... get some
-Marathon
-Cold-Blooded
-Ninja
En een gedempt wapen... get some
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Waarom moet ik iedereen 23094324032803420x raken voordat ze dood zijn? Het lijkt alsof de anderen mij 1x raken en ik ben dood... en ik moet iedereen 23094324032803420x raken. Geloof me, het ligt echt niet aan mij zijnde dat ik mis schiet ofzo. In COD4 speelde ik altijd hardcore maar in MW2 lijkt het alsof er geen hardcore bestaat. Ja ik weet het, het bestaat wel voor sommige speltypes... maar dan nog. Waarom niet voor alle speltypes? Ik snap het gewoon niet. Er zijn TIG wapens waarbij je single shot hebt... maar what's the fucking point? 14 van de 16 maps zijn close combat... en je moet iemand 23094324032803420x raken... dus waarom zitten er zoveel wapens in met single shot of een 3 rounds burst? Je hebt er NIKS aan. Dit is het voornaamste waarover ik me irriteer aan MW2. Tsja dat dedicated servers etc. met zoiets moet je gewoon leven... maar ALLES in hardcore... dat mis ik. 
Waarom moet je iemand met een sniper rifle 2x raken? Wat een gekkigheid! Met mijn G3 in COD4 schoot ik van 90 kilometer de kloten van een mug in stukjes maar nu heb je gewoon niks meer aan aan AL dat soort wapens. Tuurlijk, ik speel gewoon in MW2 nog positief... want gezien de uurtjes die COD4 speelde heb ik nogal wat mechanismen ingebouwd.... (ik speelde echt alleen maar COD4 al ruim 2 jaar lang)... maar toch! AHHHH ga gewoon DOOD als ik je raak!
Waarom moet je iemand met een sniper rifle 2x raken? Wat een gekkigheid! Met mijn G3 in COD4 schoot ik van 90 kilometer de kloten van een mug in stukjes maar nu heb je gewoon niks meer aan aan AL dat soort wapens. Tuurlijk, ik speel gewoon in MW2 nog positief... want gezien de uurtjes die COD4 speelde heb ik nogal wat mechanismen ingebouwd.... (ik speelde echt alleen maar COD4 al ruim 2 jaar lang)... maar toch! AHHHH ga gewoon DOOD als ik je raak!
Headshot's schieten
?
Met mijn G3 in COD4 had ik geen headshot nodig om te doden als ik in Overgrown vanaf het ijzeren dak richting het benzinestation schoot. Raak = dood.
Even parafraseren voor het gemak: "Ik kan er niks van"Barca schreef op zondag 15 november 2009 @ 02:29:
Waarom moet ik iedereen 23094324032803420x raken voordat ze dood zijn? Het lijkt alsof de anderen mij 1x raken en ik ben dood... en ik moet iedereen 23094324032803420x raken. Geloof me, het ligt echt niet aan mij zijnde dat ik mis schiet ofzo. In COD4 speelde ik altijd hardcore maar in MW2 lijkt het alsof er geen hardcore bestaat. Ja ik weet het, het bestaat wel voor sommige speltypes... maar dan nog. Waarom niet voor alle speltypes? Ik snap het gewoon niet. Er zijn TIG wapens waarbij je single shot hebt... maar what's the fucking point? 14 van de 16 maps zijn close combat... en je moet iemand 23094324032803420x raken... dus waarom zitten er zoveel wapens in met single shot of een 3 rounds burst? Je hebt er NIKS aan. Dit is het voornaamste waarover ik me irriteer aan MW2. Tsja dat dedicated servers etc. met zoiets moet je gewoon leven... maar ALLES in hardcore... dat mis ik.
Bij mij werkt namelijk alles super. En in Cod4 ging het net zo.
Hurray!Mikey! schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:45:
<knip tips&tricks voor pit boss>
heb hem nu gehaald in een tijd van 28.4 seconden
Accuracy wist ik dat je daar tijd mee kon wegwerken, heb nu 133% accuracy wat je -6.7 seconden geeft.
Thanks man
FunkyPunky ook nog, bedankt
Anoniem: 230001
Heb er gisteren ook last van gehad dat ik (met PC) problemen had met matchmaking. Duurde soms een paar minuten voor ik weer een match had, werd er telkens uitgeknikkerd voordat het spel begon. Ik kon niet connecten to the host. Lag heb ik niet heel veel last van gehad, eventjes maar.
Verder is het een topgame, al is het jammer dat er geen mogelijkheid tot mods is, dat is wat de andere shooters minstens zo leuk maakte, veel meer afwisseling. Ben bang dat doordat MW2 zo'n succes is bij CoD geen mods meer zullen komen, ook niet bij opvolgers.
Verder is het een topgame, al is het jammer dat er geen mogelijkheid tot mods is, dat is wat de andere shooters minstens zo leuk maakte, veel meer afwisseling. Ben bang dat doordat MW2 zo'n succes is bij CoD geen mods meer zullen komen, ook niet bij opvolgers.
Ben ik het niet zo mee eens, ik bemerk hetzelfde probleem in sommige matches namelijk. Alhoewel ik geen top speler ben, is het toch frapant als je met een sniper rifle 3 keer door iemand zijn hoofd moet schieten op redelijk korte afstand voordat het eindelijk als headshot geregistreerd wordt.CoiLive schreef op zondag 15 november 2009 @ 04:58:
[...]
Even parafraseren voor het gemak: "Ik kan er niks van"
Het gekke is, het is lang niet zo op iedere server, maar wel vreselijk irritant als het er wel is; burst fire en single shot is namelijk gelijk vrijwel waardeloos omdat overduidelijke hits niet altijd geregistreerd worden.
Zal wel iets van een server lag issue zijn ofzo.
Anoniem: 315662
als je iemand 3x door zijn hoofd schiet met een sniper van dichtbij is dat 2 kogels overkill...psychodude schreef op zondag 15 november 2009 @ 08:42:
[...]
Ben ik het niet zo mee eens, ik bemerk hetzelfde probleem in sommige matches namelijk. Alhoewel ik geen top speler ben, is het toch frapant als je met een sniper rifle 3 keer door iemand zijn hoofd moet schieten op redelijk korte afstand voordat het eindelijk als headshot geregistreerd wordt.
Het gekke is, het is lang niet zo op iedere server, maar wel vreselijk irritant als het er wel is; burst fire en single shot is namelijk gelijk vrijwel waardeloos omdat overduidelijke hits niet altijd geregistreerd worden.
Ik herken al die connectieproblemen niet zo. Ik maar wat shots gemaakt (staan op xfire) die niet slecht zijn qua verbinding.
Ik heb onlangs ook de maxbars naar 10 gezet..
Wat ik wel mega-irritant vind ik dat je gewoon soms 2 of 3 minuten moet wachten eer je kan spelen - dat matchmaking zuigt. Het zou fijn zijn als dat veeeeeel beter wordt of gewoon weer wordt vervangen door dedicated servers. Maar eerlijkheidhalve gebiedt het me te zeggen dat de tegenstanders min of meer dezelfde skillz lijken te hebben als ik. Ik score niet bijzonder slecht. Das is soms in WaW en helemaal in MW1 wel anders. Soms gewoon kill/death ratio van 0.5. Das barslecht maar heb ik MW2 al een keer de highest kill/death ratio gehad..
Ik heb onlangs ook de maxbars naar 10 gezet..
Wat ik wel mega-irritant vind ik dat je gewoon soms 2 of 3 minuten moet wachten eer je kan spelen - dat matchmaking zuigt. Het zou fijn zijn als dat veeeeeel beter wordt of gewoon weer wordt vervangen door dedicated servers. Maar eerlijkheidhalve gebiedt het me te zeggen dat de tegenstanders min of meer dezelfde skillz lijken te hebben als ik. Ik score niet bijzonder slecht. Das is soms in WaW en helemaal in MW1 wel anders. Soms gewoon kill/death ratio van 0.5. Das barslecht maar heb ik MW2 al een keer de highest kill/death ratio gehad..
ja maar als ie niet dood wil klopt er iets niet. dan is dat te wijten aan host-lag of cheatenAnoniem: 315662 schreef op zondag 15 november 2009 @ 09:42:
[...]
als je iemand 3x door zijn hoofd schiet met een sniper van dichtbij is dat 2 kogels overkill...
[ Voor 16% gewijzigd door shades op 15-11-2009 09:46 ]
Hebben ze soms iets veranderd aan de wapens in een patch ofzo?
Ik moet nu 2x raak schieten met een shotgun waar dat normaal maar 1x was. Ook met een sniper moet ik nu 2x een headshot geven.
Ik moet nu 2x raak schieten met een shotgun waar dat normaal maar 1x was. Ook met een sniper moet ik nu 2x een headshot geven.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wil iemand de console terug op de pc ?
REPOST
------
Modern Warfare 2 Unleashed - The Dev Console Unlocker for PC v1.1
by AgentGOD
----------------------------
Home Page: http://www.ultimate-filez.com
Donation : http://www.ultimate-filez.com/?page=donate
Screenshots of Proof-of-Concept:
---------------------------------
http://img195.imageshack.us/img195/8141/mw2console.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/9381/mw2console2.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/5673/mw2console4.jpg
Tested on:
-----------
Call of Duty: Modern Warfare 2 Multiplayer v1.0
Microsoft(R) Windows Vista Ultimate x64 SP2
Description:
------------
Tired of Infinity Ward locking down the PC version of MW2? No problem!
This program will allow you to bring back the globally loved
developer console in the game! Plus, it will unlock important cvars like
cg_fov to change the field-of-view at the same time!
I hope with the release of this program, Infinity Ward will un-neuter
Modern Warfare 2 officially.
NOTE: By using this program, you agree that any consequences of usage
shall not be imposed on the programmer (AgentGOD). Use at your
own will and risk! I, the programmer, will NOT be held responsible
in the event that you are banned by VAC.
With that in mind, the program should NOT trigger a VAC-ban, but I cannot
make any guarantees.
Usage:
------
Run LoaderX.exe.
Click Auto-Inject.
Launch Call of Duty: Modern Warfare 2 Single/Multiplayer.
Enjoy the tilde (~) key in its full glory.
------
Copyright notices:
Call of Duty(tm) and Modern Warfare(tm) are trademarks of Infinity Ward, and
I am not in any way affiliated with Infinity Ward.
Copyright © 2009 Ultimate Filez
Download link:
http://www.ultimate-filez.com/files/MW2Unleashed.zip
Original thread:
http://ultimate-filez.com/forum/showthread.php?t=85
Here's some more proof that this game is unfortunately a lazy XBOX 360 port:
http://img38.imageshack.us/img38/731/portproof.png
Sterker nog - dit spel lukt me beter alleen in de echte building-maps overleef ik het niet - dat was in mw1 ook al. Iedereen kampt te veel en ik ren te veel.. Dat is funest maar raken gaat me iig stukken beter af - spel eigenlijk alleen maar met de SCAR & spas12 superding; in hoop dat er een scar-fal combi mogelijk si maar de fal heb ik nog niet unlocked. "Levellen" gaat niet zo snel bij mij... (sorry voor die kloterige world of warcraft term +) )CoiLive schreef op zondag 15 november 2009 @ 04:58:
[...]
Even parafraseren voor het gemak: "Ik kan er niks van"
edit:
dit draadje gaat zo achterlijk snel dat het voor mij onmogelijk is alles te volgen. Heeft iemand zin in een mw2-wiki of om interessante config aanpassing of trucs in de ts neer te zetten..
[ Voor 13% gewijzigd door shades op 15-11-2009 10:12 ]
Ik zou wel willen, maar zoiets als dit ga ik niet gebruiken. Heb ten eerste geen zin in een ban voor het spel (want daar kan je gewoon op wachten), en als tweede weet ik niet wat het programma nog meer voor zooi uitvoert op mijn PCKillerAce_NL schreef op zondag 15 november 2009 @ 09:59:
Wil iemand de console terug op de pc ?
[...]
Ik blijf hopen op een patch voor de PC, waarmee ze én de console, én de servers, én de screenshots fixen
game is top! maar voor nu alleen voor casual play denk ik.. ik zie 't al voor me
"and there's dignitas raz.. only one kill away from his fifth ace, he's got stevy in his scope and... oh wait.. connecting to new host..... *10 seconds pass* back to you with the match.. raz lost stevy in his scope but then launches his AC 130 and wallbangs stevy through a house"
"ok we are starting the sixth round... and raz launches his tactical nuke what an amazing victory for team dignitas! +5000$"
"and there's dignitas raz.. only one kill away from his fifth ace, he's got stevy in his scope and... oh wait.. connecting to new host..... *10 seconds pass* back to you with the match.. raz lost stevy in his scope but then launches his AC 130 and wallbangs stevy through a house"
"ok we are starting the sixth round... and raz launches his tactical nuke what an amazing victory for team dignitas! +5000$"
Rushen werkt in close quarters vooral goed met high mobility wapens imo. Of even switchen naar de magnun, of een p90 met fast bullets (ofzoiets) attachement, red dot en stopping power.
Ik heb net de FAL unlocked, wat een superwapenshades schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:10:
[...]
Sterker nog - dit spel lukt me beter alleen in de echte building-maps overleef ik het niet - dat was in mw1 ook al. Iedereen kampt te veel en ik ren te veel.. Dat is funest maar raken gaat me iig stukken beter af - spel eigenlijk alleen maar met de SCAR & spas12 superding; in hoop dat er een scar-fal combi mogelijk si maar de fal heb ik nog niet unlocked. "Levellen" gaat niet zo snel bij mij... (sorry voor die kloterige world of warcraft term +) )
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Met de intervention sniper kan je in elk geval kills met 1 shot maken. Als je in de arm of benen schiet heb je wel 2 schoten nodig, maar over het algemeen lukt het in 1 enkel schot. FAL is single shot, met close combat kan je met een silencer wel aardig wat kills maken. Eigenlijk kan je met alle wapens met stopping power wel snel kills maken, misschien ligt het aan je aim?Barca schreef op zondag 15 november 2009 @ 02:29:
Wat een overhyped spel
Het is best aardig hoor, maar grafisch nauwelijks beter dan Far Cry 2. De vijanden vallen qua verschijning nogal snel in herhaling.
Het verhaal is veel te chaotisch en niet te volgen. Je heb geen idee wat je aan het doen bent en waarom. Je wisselt veel te vaak en veel te onduidelijk van personage.
De missies zijn vrij standaard erg lineair en zonder enige tactiek. De levels gaan veel te snel om er echt van te kunnen genieten. Het mist sfeer en de muziek is het ook net niet.
De AI is dramatisch, de mannetjes lopen zicht gewoon allemaal dood.
Het is gewoon een gemiddelde shooter. Ik snap niet waarom iedereen zo lyrisch erover is.
Ik vond Modern Warfare 1 qua verhaal en missies veel meeslepender.
Hell's Highway was ook veel beter, veel intenser en met veel meer sfeer.
GTA4 is een heel andere genre, maar als spel veel beter en origineler en leuker uitgewerkt. On begrijpelijk dat dit spel het GTA4 record verbroken heeft.
Batman Arkum Asylum vind ik ook een veel beter, mooier en meeslepender spel.
Wellicht dat het multiplayer gedeelte het compenseert, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar het singleplayer gedeelte valt me gewoon erg tegen na al die belachelijke reviews.

Het is best aardig hoor, maar grafisch nauwelijks beter dan Far Cry 2. De vijanden vallen qua verschijning nogal snel in herhaling.
Het verhaal is veel te chaotisch en niet te volgen. Je heb geen idee wat je aan het doen bent en waarom. Je wisselt veel te vaak en veel te onduidelijk van personage.
De missies zijn vrij standaard erg lineair en zonder enige tactiek. De levels gaan veel te snel om er echt van te kunnen genieten. Het mist sfeer en de muziek is het ook net niet.
Het is gewoon een gemiddelde shooter. Ik snap niet waarom iedereen zo lyrisch erover is.
GTA4 is een heel andere genre, maar als spel veel beter en origineler en leuker uitgewerkt. On begrijpelijk dat dit spel het GTA4 record verbroken heeft.
Wellicht dat het multiplayer gedeelte het compenseert, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar het singleplayer gedeelte valt me gewoon erg tegen na al die belachelijke reviews.

Overigens vind ik het erg triest dat er mensen spelen met hax alleen om dedicated servers terug te krijgen. Zo kinderachtig, stap dan over op een ander spel.
Kwam gisteren een soortgelijk iets tegen bij het kijken naar de packets die heen en weer worden gespeeld:Here's some more proof that this game is unfortunately a lazy XBOX 360 port:
http://img38.imageshack.us/img38/731/portproof.png
GT -> gamertag[...] GT "Mnstrspeed" - MID 0 - HD "yes" - WS "yes" - BTN "buttons_default" - STK "thumbstick_default".
HD -> high-definition tv
BTN + STK -> controller
Mij boeit het allemaal niet zoveel, het zijn toch alleen de kleine dingen waar ik me aan erger (ping als streepjes ipv getal, minimale audio opties, niet kunnen kicken van campers/n00btubers). Ik zou het alleen absoluut niet leuk vinden als wij straks ook $15 (met Steam dus automatisch 15EUR) mogen betalen voor DLC

En nu maar weer snel verder spelen, met een beetje geluk nog voor het einde van het weekend mn ACR
Ehhh wat?
Juist. En daarnaast is het gewoon ONZIN om het weg te zetten met "dat dit in COD4 ook zo is". Dan heb je mijn post niet goed gelezen. Ja dat is zo ja, maar niet als je hardcore speelde.psychodude schreef op zondag 15 november 2009 @ 08:42:
Ben ik het niet zo mee eens, ik bemerk hetzelfde probleem in sommige matches namelijk. Alhoewel ik geen top speler ben, is het toch frapant als je met een sniper rifle 3 keer door iemand zijn hoofd moet schieten op redelijk korte afstand voordat het eindelijk als headshot geregistreerd wordt.
Juist. Raar heh?Phusebox schreef op zondag 15 november 2009 @ 09:52:
Hebben ze soms iets veranderd aan de wapens in een patch ofzo?
[ Voor 15% gewijzigd door Barca op 15-11-2009 10:44 ]
Kwam dat ding in rio tegen en gisteren in een mp match - "die moet ik ook hebben" maar ik zit pas op level 16 geloof ik.StefanvanGelder schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:26:
[...]
Ik heb net de FAL unlocked, wat een superwapenHij is wel semi automatisch maar je hebt toch geen terugslag
Ik ben redelijk tevreden over de multiplay maar wat ik wel mis zijn de langere speeltijden en maps met >30 mensen uit Modern Warfare 1.
In 1 speelde ik meestal TDM op servers waar het max. aan spelers op kon. Lekkere chaos
Doordat de matches nu sneller verlopen speel ik gemiddeld minder op een avond. Dan ben ik het gewoon beu na een tijdje. Langere matches vind ik prettiger, daar zal echter weinig aan gedaan worden denk ik. Of is het aantal te behalen punten in te stellen??
In 1 speelde ik meestal TDM op servers waar het max. aan spelers op kon. Lekkere chaos
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gisteren de SP uitgespeeld op Veteran. Echt geweldig.
Daarnaa Spec Ops gedaan. Ook erg tof.. Maar:
De Multiplayer staat me steeds meer en meer tegen. Ben er nu gewoon ff klaar mee. Wat ze bij IW hebben gedacht toen ze een brainstormsessie hielden over de killstreak weet ik niet, maar het zuigt behoorlijk.
Net een potje sabotage begonnen. Iemand heeft 4 kills, krijgt een care package, zit er een AC130 in. Byebye balans van het potje. Echt onzinnig dit...
De Multiplayer staat me steeds meer en meer tegen. Ben er nu gewoon ff klaar mee. Wat ze bij IW hebben gedacht toen ze een brainstormsessie hielden over de killstreak weet ik niet, maar het zuigt behoorlijk.
Net een potje sabotage begonnen. Iemand heeft 4 kills, krijgt een care package, zit er een AC130 in. Byebye balans van het potje. Echt onzinnig dit...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
match duurt maaer 10 minuten of 7500 teampunten. dat is zo voorbij. 20minuten is een veel mooiere tijd ja. Bij een leuke map is dat veel te kort.. Dat is idd suf. Kan de host daar niet voor zorgen eigenlijn ?sh4d0wman schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:44:
Ik ben redelijk tevreden over de multiplay maar wat ik wel mis zijn de langere speeltijden en maps met >30 mensen uit Modern Warfare 1.
In 1 speelde ik meestal TDM op servers waar het max. aan spelers op kon. Lekkere chaosDoordat de matches nu sneller verlopen speel ik gemiddeld minder op een avond. Dan ben ik het gewoon beu na een tijdje. Langere matches vind ik prettiger, daar zal echter weinig aan gedaan worden denk ik. Of is het aantal te behalen punten in te stellen??
Ja, humor he ??uchiha tijntje schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:47:
[ Voor 15% gewijzigd door shades op 15-11-2009 10:52 ]
Nopes
Edit: Nopes. het heeft nu gewoon echt afgedaan. Net potje team deatchmatch: 2 mensen van tegenstander droppen twee carepackages: een harrier en een ac130. Doei doei Multiplayer.
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2009 11:08 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
^^ helemaal mee eens, het aantal modellen is ook mager, constant zie je dezelfde, zelfs in de Pit waar je de training krijgt zie je al drie dezelfde figuren naast elkaar staan!KarlMarX schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:29:
Wat een overhyped spel![]()

Helemaal irritant is als je 1 keer geraakt wordt je beeld gelijk fucked is met rode meuk, je ziet gelijk geen hol meer. Bij de multiplayer maakt het ook geen hol uit wat je doet, als je maar zo snel mogelijk de aim knop en de trigger overhaalt, wat nou richten!? Speelde de aller eerste cod's altijd, daarna niet meer en nu zeker na deze al helemaal niet meer. De hoge cijfers die je overal ziet zijn meer voor de hype en de marketing.
Wel leuk is Spec ops met een bekende te spelen, maar de missies zijn jammer genoeg te kort.
[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 15-11-2009 11:11 ]
39
Wat ik niet snap is dat mensen dit spel beoordelen op haar singleplayer, modern warfare dankt zijn populariteit aan de multiplayer.KarlMarX schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:29:
Wat een overhyped spel![]()
Jah had ook van een vriend gehoord dat hij het verhaal ook niet meer kon volgen. Daarom vind ik persoonlijk dat je aandachtig CoD4 moet hebben gespeeld en bij MW2 goed die intro's moet luisteren (dat soort "briefing" voordat een missie begint). Want anders weet je niet meer met welke character je speelt en dan wordt het inderdaad te chaotisch. Ik vond naar mijn mening een van de beste singleplayer shooter experience. Maar je moet goed in de gaten welke personages bij wie horen.
Anders weet je ook niet waarom je in een keer in die vliegveld scene beland, wat de doel ervan is.
Anders weet je ook niet waarom je in een keer in die vliegveld scene beland, wat de doel ervan is.
[ Voor 14% gewijzigd door FireBladeX op 15-11-2009 11:30 ]
Anoniem: 304560
Omdat ze hem allemaal illegaal hebben verkregen duhhSCIxX schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:17:
[...]
Wat ik niet snap is dat mensen dit spel beoordelen op haar singleplayer, modern warfare dankt zijn populariteit aan de multiplayer.
Heb gister de ACR unlocked en daarvoor speeld ik vrijwel altijd met de Scar maar omdat ik even sneller wil ranken had ik een nieuw wapen nodig. De ACR is daar zeer geschikt voor.Mnstrspeed schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:30:
En nu maar weer snel verder spelen, met een beetje geluk nog voor het einde van het weekend mn ACR
Echt een handig wapen

Level 70... maar ook al een eind in prestige mode
Dat moet wel een "hacker" zijn lijkt me, dat is het hoogste prestige level, onmogelijk in zo'n korte tijd te halen.
Net als die mensen met een ratio van 500 in de leaderbords.
Gister voor het eerst 2x ac 130 gekregen. Niet zo heel impressed, het is heel leuk maar zo snel voorbij, krijg meer kills met mijn pave low.
Net als die mensen met een ratio van 500 in de leaderbords.
[ Voor 28% gewijzigd door SCIxX op 15-11-2009 11:49 ]
er zijn idd al een aantal mensen die hun rank hebben gehacked tot lvl 70 10th prestige.
Achja ik wilde eerst ook voor 10th prestige gaan maar dat logo blijkt wel erg lelijk te zijn. ga dus maar voor prestige 9
Achja ik wilde eerst ook voor 10th prestige gaan maar dat logo blijkt wel erg lelijk te zijn. ga dus maar voor prestige 9
Anoniem: 155988
pc versie is 44,95Wii4all schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:53:
bij mediamarkt is hij toch 44 euro of niet?
xbox en ps3 zijn 55,95
vrijdag namelijk ook gehaald daar
Anoniem: 144949
Lijkt me toch een redelijk grote variatie in levels tussen de verschillende spelers in een rondje. Matchmaking deelt toch spelers van eenzelfde niveau bij elkaar in?steveman schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:46:
[afbeelding]
Voor veel mensen zal het wel een terleurstelling zijn maar voor mensen (zoals ik) die met moeite een 3streak halen is het toch wel prettig af en toe van die goodies te krijgen maar - dat kunnen goede spelers dus ook. m.i. is de balans dus niet echt weg aangezien iedereen care packages kan oproepen.. Ik vond het juist irritant dat alleen hele goede spelers/cheaters of diehard campers in mw1 in staat waren om coptertjes en airstrikes te verdienen. Tis een beetje hoe je het bekijkt. Een als IW het spel echt voor de console (lees casual no skilled gamer) heeft gemaakt zitten ze wat dat betreft goed. Voor de veteranen onder ons is het spel wat dat betreft vermoord. Ik ben er afgezien van het ontbreken van dedicated servers niet rauwig om voorlopiguchiha tijntje schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:01:
[...]
Nopes, Als ik me hier blijf aan irriteren is MW2 MP net zo'n teleurstelling als GoW2 MP. Ze denken gewoon te veel dat alles bigger, better and more bad ass moet....
Edit: Nopes. het heeft nu gewoon echt afgedaan. Net potje team deatchmatch: 2 mensen van tegenstander droppen twee carepackages: een harrier en een ac130. Doei doei Multiplayer.
Het zou kunnen zijn omdat mensen met een party joinen.Anoniem: 144949 schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:00:
[...]
Lijkt me toch een redelijk grote variatie in levels tussen de verschillende spelers in een rondje. Matchmaking deelt toch spelers van eenzelfde niveau bij elkaar in?
Ik ben bijvoorbeeld 36 ofzo, en join via een party met vrienden die level 4,17,25,28 zijn.
Die AC-130 heb ik niet echt veel last van, spawnen, 2x stinger schieten, dan heeft ie je meestal wel gezien en knalt ie je neer, opnieuw spawnen en nog een stinger erin.
[ Voor 16% gewijzigd door Dorest0rm op 15-11-2009 12:13 ]
Hier was xbox versie 49euro in de mediamarkt.Anoniem: 155988 schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:56:
[...]
pc versie is 44,95
xbox en ps3 zijn 55,95
vrijdag namelijk ook gehaald daar
Ja, maar met niveau wordt bedoeld kill/death ratio, headshot %, etc. Je rank zegt helemaal niets, alleen maar hoeveel je hebt gespeeld.Anoniem: 144949 schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:00:
[...]
Lijkt me toch een redelijk grote variatie in levels tussen de verschillende spelers in een rondje. Matchmaking deelt toch spelers van eenzelfde niveau bij elkaar in?
Weet niet of ie al gepost is, maar goed:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2FoBAD084-w]
Damn
.
Ik heb woensdag de Xbox-versie van MW2 gekocht bij de MM in Eindhoven, hij was daar 55 euro.
Gisteren heb ik de campaign uitgespeeld op veteran (uiteraard
). Zometeen maar eens gaan verdiepen in multiplayer en spec-ops.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2FoBAD084-w]
Damn
Ik heb woensdag de Xbox-versie van MW2 gekocht bij de MM in Eindhoven, hij was daar 55 euro.
Gisteren heb ik de campaign uitgespeeld op veteran (uiteraard
:D
Hier waren alle versies 44euro (Utrecht)SCIxX schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:17:
[...]
Hier was xbox versie 49euro in de mediamarkt.
Ik zit nog steeds in brazilie, maar wat is in de favela spelen toch geweldig

Ik kwam er gister ook 2 tegen met level 70. Beiden zaten ze in het zelfde team. Ze knalden alles en iedereen omver. Binnen een halve minuut hadden ze al een ac130 te pakken. Ik ben kort daarna opzoek gegaan naar een ander potje. Geloof er niks van dat ze zo goed zijn dat ze nu al lvl 70 hebben(beide) en dat ze zo makkelijk alles en iedereen te grazen namen. Vooral nadat ik op youtube wat cheat-filmpjes had gezien.steveman schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:46:
[afbeelding]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Niet dat ik veel vertrouwen in de matchmaking heb, volgens mij is het redelijk willekeurig.Mag schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:19:
[...]
Ja, maar met niveau wordt bedoeld kill/death ratio, headshot %, etc. Je rank zegt helemaal niets, alleen maar hoeveel je hebt gespeeld.
Gisteren per ongeluk me PS3 aan laten staan in het Multiplayer menu online. Kijk ik vanmorgen is al die tijd dus opgeteld bij gespeeld online tijd. Ik heb dus niet daadwerkelijk gespeeld.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
zijn er al cheats op de ps3 online ? (niet dat ik ze wil, maar dan weet ik dat ik volgende maand het spel kan gaan verkopen )
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Volgens mij zijn er zowel voor de xbox360 en de ps3 nog geen cheats. Op console wordt er sowieso niet zoveel gecheat, bij MW1 maar 1 keer een cheater gezien.
[ Voor 3% gewijzigd door SCIxX op 15-11-2009 13:10 ]
Uhm.. verhaallijn technisch snap ik iets niet helemaal:
spoiler:
Je vindt price in de gulag. Dan gaat Price op de submarine en vuurt *tegen de orders van het leger* een nuke af. Deze lijkt op amerika af te gaan.
1) waarom?
2) 2 missies later ben je weer met Price. Je zou toch denken dat ie een kogel door zn kop krijgt?
Of mis ik iets compleet?
1) waarom?
2) 2 missies later ben je weer met Price. Je zou toch denken dat ie een kogel door zn kop krijgt?
Of mis ik iets compleet?
Flickr PSN ID= cheironnl
{PS3 versie)
Vandaag geprobeerd spec ops te doen met een vriend maar we krijgen constant de error dat de verbinding al 12 seconden is verloren, terwijl ik met een andere maat geen last had. Zijn er bepaalde poorten die open moeten staan op de router voor dit spel?
of weet iemand een oplossing?
"lost connection to the other special op player for 12 seconds"
Vandaag geprobeerd spec ops te doen met een vriend maar we krijgen constant de error dat de verbinding al 12 seconden is verloren, terwijl ik met een andere maat geen last had. Zijn er bepaalde poorten die open moeten staan op de router voor dit spel?
of weet iemand een oplossing?
"lost connection to the other special op player for 12 seconds"
[ Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 15-11-2009 13:31 ]
39
De knakker die lvl 70 en max prestige was bakte er niet veel van begon nogal slecht btw... Wat opzich ook een hint was dat ie had zitten rankhacken.
Nou ja, liever dat dan een aimbot...
[ Voor 46% gewijzigd door steveman op 15-11-2009 13:24 ]
cheiron schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:12:
spoiler:Je vindt price in de gulag. Dan gaat Price op de submarine en vuurt *tegen de orders van het leger* een nuke af. Deze lijkt op amerika af te gaan.
1) waarom?
Of mis ik iets compleet?
spoiler:
Hij voort een nuke af BOVEN de VS, zodat door een EMP alle Russische meuk uit de lucht valt
Helaasch gaat het ISS door die blast stuque...
een edit had niet misstaan
spoiler:Je vindt price in de gulag. Dan gaat Price op de submarine en vuurt *tegen de orders van het leger* een nuke af. Deze lijkt op amerika af te gaan.
1) waarom?
Of mis ik iets compleet?
spoiler:
De nuke gaat idd richting amerika, maar niet om de Amerikanen te raken maar om als EMP te fungeren door hoog van de grond af te gaan; hiermee het russisch offensief uit te schakelen zodat de Amerikaanse troepen de strijd op gelijke voet aan kunnen gaan (wat je in de daaropvolgende missie doet in die puinhoop
).
Zie je wel vaker, dat ze lvl 70 prestige 10 zijn en dan ze niet eens zo goed spelen, soms zelfs bagger. Ze hebben dus gwn een rankhack gevonden.steveman schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:21:
De knakker die lvl 70 en max prestige was bakte er niet veel van begon nogal slecht btw... Wat opzich ook een hint was dat ie had zitten rankhacken.
Wat gebruiken jullie voor Secondary Weapon? Ik heb er een aantal geprobeerd en eigenlijk de enige chille vind ik de Spas-12 (eerste shotgun) en de PP-2000. Ik gebruik eigenlijk alleen maar die shotgun. De range daarvan is redelijk groot en bijna altijd one-shot-one-kill. Ik heb ook die automatische shotguns geprobeerd, maar die vind ik redelijk slecht. Vooral de range en damage vallen tegen, terwijl die bij de Spas-12 dik in orde zijn.
Ben benieuwd of jullie leuke wapens gevonden hebben? Die pistolen hebben toch wel een achterstand t.o.v. de shotguns en de machine pistols lijkt me?
Ben benieuwd of jullie leuke wapens gevonden hebben? Die pistolen hebben toch wel een achterstand t.o.v. de shotguns en de machine pistols lijkt me?
1) waarom?
Of mis ik iets compleet?
spoiler:
"Price agrees to help them track down Makarov, but knows they must do something extreme to end the war. He temporarily goes rogue, hijacks a Russian nuclear submarine, and launches an ICBM at Washington D.C. However, Price rigs the warhead to explode in the upper atmosphere, which destroys the International Space Station but spares Washington."
Volgens mij heb ik ook het één en ander gemist in de singleplayer, want
spoiler:
waarom hoef je Makarov niet te vermoorden? En was Shepherd nu Makarov's opdrachtgever? Volgens mij heb ik echt de helft van het verhaal gemist.
Dat match making wordt er vandaag niet echt beter op, wat irritant zeg.
Magnun. Secondary weapons anders dan pistolen switchen zo langzaam.monnick schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:34:
Wat gebruiken jullie voor Secondary Weapon? Ik heb er een aantal geprobeerd en eigenlijk de enige chille vind ik de Spas-12 (eerste shotgun) en de PP-2000. Ik gebruik eigenlijk alleen maar die shotgun. De range daarvan is redelijk groot en bijna altijd one-shot-one-kill. Ik heb ook die automatische shotguns geprobeerd, maar die vind ik redelijk slecht. Vooral de range en damage vallen tegen, terwijl die bij de Spas-12 dik in orde zijn.
Anoniem: 304087
Bling is erg handig. Nu kan ik zowel reddot als nadelauncher gebruiken en daar bij ook nog eens
als 2e wapen nog een extra nadelauncher met 2 nades omg dit worden veel kill reeksen
als 2e wapen nog een extra nadelauncher met 2 nades omg dit worden veel kill reeksen
steveman schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:23:
[...]
spoiler:Hij voort een nuke af BOVEN de VS, zodat door een EMP alle Russische meuk uit de lucht valtHelaasch gaat het ISS door die blast stuque...
een edit had niet misstaan
spoiler:
Wacht even, vuurde Price nou een nuke of een EMP af?
En wie is die generaal nou (ben ze naam alweer vergeten) die die intel van Makarov wilde en vervolgens Ghost en Roach neerknalde? Wat is zijn motief?
Wat was uberhaupt de reden dat je Price ging redden? Het was toch zo dat hij zogenaamd de enige persoon was die Makarov dood wilde, en ze dus hem als bait wilden gebruiken?
En wie is die generaal nou (ben ze naam alweer vergeten) die die intel van Makarov wilde en vervolgens Ghost en Roach neerknalde? Wat is zijn motief?
Wat was uberhaupt de reden dat je Price ging redden? Het was toch zo dat hij zogenaamd de enige persoon was die Makarov dood wilde, en ze dus hem als bait wilden gebruiken?
http://www.youtube.com/watch?v=mQpcO8x6NNY grappig dat je dit krijgt als je teveel speelt.
spoiler:
Ik vind het verhaal sowieso heel brak. Eerst wordt de generaal ineens evil en vermoord hij 2 van de hoofd personages, en daarna wordt het allemaal een soort van uitgelegd op die airplane scrapyard waar het enorm hectische actie is! Ik heb door die actie daar echt vrijwel niks meegekregen van wat er toen over de radio werd gezegd over Shephard en Makarov. Kennelijk was Shephard de echt badguy en kon Makarov ineens vrij uit gaan (en die vliegveld scene dan?!). Het is dat de actie zo goed is neergezet anders zou het een zeer matige campaign zijn 
Mag schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:05:
[...]
spoiler:Wacht even, vuurde Price nou een nuke of een EMP af?
spoiler:
Een nuke, en als een nuke ontploft, krijg je ook een EMP (Electro-magnetic Pulse, dus geen wapen op zich, maar een effect c.q. straling) en omdat de nuke hoog in de atmosfeer ontplofte, heb je dus geen last van de explosie en andere straling, maar de EMP kwam wel aan in Washington. Generaal Shepard wou dacht ik wraak voor het feit dat hij in CoD4 30.000 man verloren had, en hij gebruikte Makarov als excuus om een blanque cheque te krijgen van de regering om zo te kunnen doen wat hij wou doen. Price en Soap gaan dan achter Shepard aan om ervoor te zorgen dat Shepard's verhaal richting de wereld nooit bekend wordt, en dat hij dus als de bad guy bestempeld wordt, en niet de mensen die dus de echte helden zijn (Soap en de anderen). Dit is ongeveer wat ik ervan meegekregen heb 
Lol, ik ben gelukkig niet de enige aan wie het verhaal een beetje voorbij is gegaan.
Anyway, in 4 uur en 44 minuten uitgespeeld. Wel een intense 4 uur en 44 minuten
Anyway, in 4 uur en 44 minuten uitgespeeld. Wel een intense 4 uur en 44 minuten
Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 322404
spoiler:
Volgens mij is het zo:
- Price wordt bevrijd en vuurt die missile af boven Washington om te voorkomen dat het IN Washington gebeurt.
- Roach en Ghost gaan naar Makarovs huis, vinden niet Makarov maar halen wel zijn PC leeg met keiharde bewijzen.
- Shepherd kilt Roach en Ghost, steelt de bewijzen en kan dan ZIJN geschiedenis gaan schrijven. 'The winner writes history' ofzo wordt er de hele tijd gezegd.
- Roach kan het nog net melden aan Soap zodat die er niet in trappen
- Price probeert samen te werken met Makarov, maar Makarov doet het niet...
- Je kilt Shepherd om te voorkomen dat ZIJN verhaal geschiedenis wordt, je wil eerlijke geschiedenis.
- Makarov komt nog in MW3 (denk ik, hoop ik)

- Price wordt bevrijd en vuurt die missile af boven Washington om te voorkomen dat het IN Washington gebeurt.
- Roach en Ghost gaan naar Makarovs huis, vinden niet Makarov maar halen wel zijn PC leeg met keiharde bewijzen.
- Shepherd kilt Roach en Ghost, steelt de bewijzen en kan dan ZIJN geschiedenis gaan schrijven. 'The winner writes history' ofzo wordt er de hele tijd gezegd.
- Je kilt Shepherd om te voorkomen dat ZIJN verhaal geschiedenis wordt, je wil eerlijke geschiedenis.
En wat is prestige mode precies?
Goh, deze gast is volgens mij zon potentiele schoolterrorist, die teveel gepest wordt en binnenkort een halve school kapot knalt..PacinoAllstars schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:06:
http://www.youtube.com/watch?v=mQpcO8x6NNY grappig dat je dit krijgt als je teveel speelt.
Ik speel het spelletje ook best vaak, maar lijdt er niet zoveel onder hoor..

Singleplayer heb ik ongeveer een halve dag over gedaan btw, op de hoogste moeilijkheidsgraad..
Maarja, dit spel is natuurlijk leuker en bedoeld voor de multiplayer, en dit gaat ook best!
Dit spelletje is wel een leuk alternatief voor battlefield 2 om zo de release van Bad company 2 uit te zitten.
Kun je eigenlijk ook je nickname veranderen die je gebruikt voor de multiplayer? Ik heb nl zo´n naam die temaken heeft met je hotmailnaam die automatisch gegenereerd is door steam.
Voor de toegevoegde waarde.. ik speel op de pc..
[ Voor 10% gewijzigd door Audione0 op 15-11-2009 14:30 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Anoniem: 322404 schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:24:
spoiler:Volgens mij is het zo:
spoiler:
Volgens mij geen 'bewijzen', maar (toekomstige) 'opdrachten', die kan Shepherd dus kan gaan uitvoeren. Daarom killt hij dus Roach & Ghost, zodat hij de 'loose ends' kan uitwissen en rogue kan gaan
...denk ik..
(die missie, dat je dus naar Makarov's huis gaat, wanneer je moet vluchten. Dat stukje downhill, bijna niet te doen (wel veteran). Ik denk 50+ keer opnieuw moeten beginnen bij een checkpoint. Heb de missie toen helemaal opnieuw gedaan en toen heb ik het heel anders aangepakt, namelijk heel langzaam een stukje naar voren en elke keer als er enemies van de achterkant komen, eerst hun neerschieten en dan weer naar voren. Op een gegeven moment moet je gewoon naar voren, of er aan de achterkant nou iemand aankomt ofniet, maar goed
.)
(die missie, dat je dus naar Makarov's huis gaat, wanneer je moet vluchten. Dat stukje downhill, bijna niet te doen (wel veteran). Ik denk 50+ keer opnieuw moeten beginnen bij een checkpoint. Heb de missie toen helemaal opnieuw gedaan en toen heb ik het heel anders aangepakt, namelijk heel langzaam een stukje naar voren en elke keer als er enemies van de achterkant komen, eerst hun neerschieten en dan weer naar voren. Op een gegeven moment moet je gewoon naar voren, of er aan de achterkant nou iemand aankomt ofniet, maar goed
Op wikipedia staat de verhaallijn haarfijn uitgelegd
Heb je zelfs in campaign, je hoeft het menu maar aan te klikken en de tijd gaat lopen. Ook al speel je niet.Jumpman schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:52:
Gisteren per ongeluk me PS3 aan laten staan in het Multiplayer menu online. Kijk ik vanmorgen is al die tijd dus opgeteld bij gespeeld online tijd. Ik heb dus niet daadwerkelijk gespeeld.

dit is echt disturbing. Als ie een wapen te pakken krijgt, maait ie een halve school neer.PacinoAllstars schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:06:
En dan gaat de politiek weer zeuren dat gewelddadige games verbannen moeten worden.
Huub Huub Barbatruc!
Ooh kan ook, Ghost zegt in ieder geval iets van dat ze de tot nu toe gebrekkige 'Intel' eens flink zullen aanvullen.KoffieNT schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:30:
[...]
spoiler:Volgens mij geen 'bewijzen', maar (toekomstige) 'opdrachten', die kan Shepherd dus kan gaan uitvoeren. Daarom killt hij dus Roach & Ghost, zodat hij de 'loose ends' kan uitwissen en rogue kan gaan...denk ik..
(die missie, dat je dus naar Makarov's huis gaat, wanneer je moet vluchten. Dat stukje downhill, bijna niet te doen (wel veteran). Ik denk 50+ keer opnieuw moeten beginnen bij een checkpoint. Heb de missie toen helemaal opnieuw gedaan en toen heb ik het heel anders aangepakt, namelijk heel langzaam een stukje naar voren en elke keer als er enemies van de achterkant komen, eerst hun neerschieten en dan weer naar voren. Op een gegeven moment moet je gewoon naar voren, of er aan de achterkant nou iemand aankomt ofniet, maar goed.)
Edit: 'dit is echt disturbing. Als ie een wapen te pakken krijgt, maait ie een halve school neer.
En dan gaat de politiek weer zeuren dat gewelddadige games verbannen moeten worden.'
Wat is precies zijn probleem, is hij zijn savedata kwijt of is tie gewoon opgefokt door de game. Ze zouden games niet moeten verbieden, zulke jong zou verboden moeten worden....
Ik vraag me trouwens af? Waar zijn de ouders van zo'n kind? Corrigeren ze hem niet na 20 uur gamen of bebloede handen. Ik zou zijn console verbranden als ik zijn pa was....
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 322404 op 15-11-2009 14:35 ]
Hebben jullie ook, nadat jullie de campaign hebben uitgespeeld, dat hij nog zegt: Completion: 86%..
Ik heb alle missies gedaan, ook 'museum' kan ik nu kiezen bij het kiezen van losse missies.
Is die overige 14% Spec-ops of zo?
@boven: Ik dacht inderdaad ook meteen: Wat voor ouders heeft zon dude xD. Ik was gisteren ook wel effe pissed off toen ik voor de 44e keer (ja echt) gecheckpointkilled (
) werd bij een van de missies, maar om mezelf dan maar op youtube te zetten..neu..
Ik heb alle missies gedaan, ook 'museum' kan ik nu kiezen bij het kiezen van losse missies.
@boven: Ik dacht inderdaad ook meteen: Wat voor ouders heeft zon dude xD. Ik was gisteren ook wel effe pissed off toen ik voor de 44e keer (ja echt) gecheckpointkilled (
[ Voor 36% gewijzigd door KoffieNT op 15-11-2009 14:37 ]
Al mensen met 2 pc's uit 1 huishouden / internetverbinding gespeeld?
Gaat dat goed zonder aanpassingen?
Anoniem: 144949
53%KoffieNT schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:36:
Hebben jullie ook, nadat jullie de campaign hebben uitgespeeld, dat hij nog zegt: Completion: 86%..
Ik denk dat het oa te maken heeft met het aantal intelligence stukken je verzamelt tijdens de campaign. Ik had pas in de helft door dat je net zoals bij MW1 die dingen kon verzamelen...
Gister mijn PC meegesleept naar een vriend van me. Op een xs4all ADSL verbinding MP gedaan. Ging prima. Niks ingesteld of wat dan ook.Vandread schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:42:
Al mensen met 2 pc's uit 1 huishouden / internetverbinding gespeeld?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ja, je moet Recruit & Regular, Hardened en Veteran hebben gehad, + de Intel wil je 100 % hebben!KoffieNT schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:36:
@boven: Ik dacht inderdaad ook meteen: Wat voor ouders heeft zon dude xD. Ik was gisteren ook wel effe pissed off toen ik voor de 44e keer (ja echt) gecheckpointkilled () werd bij een van de missies, maar om mezelf dan maar op youtube te zetten..neu..
Dit topic is gesloten.