:D
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Yo.
M93 Raffica, FTW! Qua vuurkracht en precisie is het een lichtere uitvoering van de M16, Intervention als primary en M93 als secondary, prima combo.monnick schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:34:
Wat gebruiken jullie voor Secondary Weapon? Ik heb er een aantal geprobeerd en eigenlijk de enige chille vind ik de Spas-12 (eerste shotgun) en de PP-2000. Ik gebruik eigenlijk alleen maar die shotgun. De range daarvan is redelijk groot en bijna altijd one-shot-one-kill. Ik heb ook die automatische shotguns geprobeerd, maar die vind ik redelijk slecht. Vooral de range en damage vallen tegen, terwijl die bij de Spas-12 dik in orde zijn.
Ben benieuwd of jullie leuke wapens gevonden hebben? Die pistolen hebben toch wel een achterstand t.o.v. de shotguns en de machine pistols lijkt me?
Installeren?Wii4all schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:25:
Wat kun je met die registration code op je achterkant van het boekje?
check de OPVonFoX schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:30:
Hoeveel maps zijn er eigenlijk? Ik zie de hele tijd (hele avond gespeeld) maar 3 maps: highrise, derailed, en die steenfabriek.
Yo.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Je kan mij ook op de spelers lijst zetten, mijn Steam ID is net als mijn GoT naam jjwa.
Volgens mij kan je die code gebruiken om je bij iw.net te registreren en daar online je stats te kunnen zien..Wii4all schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:45:
[...]
in de ps3 versie bedoel ik.
For exclusive acces staat er achter op.
op de site zie ik niks.
Correct me if I'm wrong, ik speel de PC versie..
Sinds gisteren werkt het connecten in MP bij mij ook extreem brak.. Ik speel vooral veel "Ground War" omdat dat lekker hectisch is door de extra spelers in een map, maar 9 van de 10 keer krijg ik een "could not connect to host" foutmelding.. En als dat al goed gaat, dan gaat binnen die 40 sec. de host weg en gaat ie opnieuw zoeken naar een nieuwe host, om vervolgens dezelfde melding te geven.. Duurt gemiddeld 4-6 minuten voordat ik daadwerkelijk kan gaan spelen.. Echt frustrerend.
Ik snap dat ze door het weglaten van de dedi's wat aan cheaters en piracy willen doen (of dit ook echt het gewenste resultaat geeft is een ander verhaal), maar als dit "match - not - making" systeem niet heel rap wordt verbeterd, dan denk ik dat de MP heel snel gaat doodbloeden..
Verwijderd
KoffieNT schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:30:
[...]
spoiler:Volgens mij geen 'bewijzen', maar (toekomstige) 'opdrachten', die kan Shepherd dus kan gaan uitvoeren. Daarom killt hij dus Roach & Ghost, zodat hij de 'loose ends' kan uitwissen en rogue kan gaan...denk ik..
(die missie, dat je dus naar Makarov's huis gaat, wanneer je moet vluchten. Dat stukje downhill, bijna niet te doen (wel veteran). Ik denk 50+ keer opnieuw moeten beginnen bij een checkpoint. Heb de missie toen helemaal opnieuw gedaan en toen heb ik het heel anders aangepakt, namelijk heel langzaam een stukje naar voren en elke keer als er enemies van de achterkant komen, eerst hun neerschieten en dan weer naar voren. Op een gegeven moment moet je gewoon naar voren, of er aan de achterkant nou iemand aankomt ofniet, maar goed.)
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:56:
[...]
spoiler:Je kan gewoon beter wachten tot Ghost komt en dan is het makkelijk. Ik liep de heletijd te rennen en dood te gaan, riep mijn broertje "ehe wacht dan op Ghost". In 1 keer
De 2e keer liep ik nog zowat alleen, maar dan juist stukken achter Ghost
Ben momenteel bezig met Spec-ops. Gruwelijk!
Verwijderd
Heb je een XBL? Anders kunnen we dalik wel ff een potje ofzoKoffieNT schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:00:
[...]
spoiler:Jup ik weet het. De eerste keer dat ik die missie speelde liep ik ver voor op Ghost en toen moest ik op hem wachten, dat was dus niet te doen.
De 2e keer liep ik nog zowat alleen, maar dan juist stukken achter Ghost. Toen lukte het wel, in een keer of 5.
Ja, vreselijk he, die map! Echt niet leuk als je TDM speelt.. Maar bij Domination vind ik hem nog wel ok. Daar zit de actie toch vaak in het midden bij point B.steveman schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:55:
Wtf da's wel werid! Sub-base al veel te vaak... baggermap.
Ik vind Derail wel gaaf om te spelen. De stad mappen ben ik niet zo goed in, want de vijand kan dar echt óveral zitten.. Ik ga dan ook vaak dood door vijanden die op daken of verdiepingen zitten, of als ze weer eens om het hoekje komen met hun shotgun. Trek altijd aan het kortste eind.. Maar ja, ik behoor dan ook niet tot de top, heb gemiddeld een KD ratio van 1:1.. Niet echt om over naar huis te schrijven he..
De leukste modes om te spelen vind ik toch de objective based modi als Headquarters Pro en Domination, want de actie concentreert zich daar toch vaak op vaste punten. Maar dan nog frustreert het me nog wel eens als ik weer voor de zoveelste keer door dezelfde persoon een mes in mijn achterste krijg..

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
En ik wil wel per se hardcore spelen. Maar voor TDM zijn idd niet alle mappen even leuk.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Daar is ook bijna geen ontkomen aan als de vijanden door de hele map lopen. Heb hier zelf overigens bijna nooit last van.g0tanks schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:35:
Het spawnsysteem zuigt nog steeds, het gebeurt veel te vaak dat ik bijna naast een vijand spawn.
Verwijderd
Flashgrenade, smokegrenade, etcetera. Je hebt 3 normale granaten ofzo?
kan iemand een overizchtje maken
Oh, weet je ook waar ik die code kan invoeren? heb me rot gezocht, maar nergens een mogelijkheid om die code in te rammen (PS3 versie btw)Genji schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:56:
[...]
Volgens mij kan je die code gebruiken om je bij iw.net te registreren en daar online je stats te kunnen zien..
Correct me if I'm wrong, ik speel de PC versie..
het verschil zit in de naam al,uit een flasgrenadekomen kaboutertjes en uit de smokebom komen gebakken peren. Wat denk je zelf ?Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:54:
Wat is het verschil tussen alle granaten?
Flashgrenade, smokegrenade, etcetera. Je hebt 3 normale granaten ofzo?
kan iemand een overizchtje maken
[ Voor 14% gewijzigd door Fietsbel op 15-11-2009 16:57 ]
39
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hoge ping en bijna geen hosts te vinden.
Verder begint mn muis ook raar te doen (of het ligt aan de ping) maar hij schiet soms van links naar rechts. niet echt handig als je wilt schieten.
Ik heb al veel gespeeld en kom hem alleen tegen bij Free For All. Misschien staat de map wel niet in de lijst van TDM, ik ben hem iig nog nooit tegengekomen.Switch schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:04:
Ik heb elke map gepseeld behalve Rust, erg vaag. Heb hem ook nog nooit zien langskomen in een lobby ofzo, het is gewoon alsof hij niet bestaat. Kom hem wel tegen uiteindelijk, hoop ik
Level 43 nu ofzo
EDIT: Die Chopper Gunner is trouwens echt veel beter dan AC-130! Geen reload tijden en veel langere duur
[ Voor 11% gewijzigd door monnick op 15-11-2009 17:09 ]
Verwijderd
Het gaat mij er meer om welke alleen flitsen, en welke ook schade aanrichten.Fietsbel schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:56:
[...]
het verschil zit in de naam al,uit een flasgrenadekomen kaboutertjes en uit de smokebom komen gebakken peren. Wat denk je zelf ?
Flash grenade flitst alleen, maar de stun bijvoorbeeld?
Heb mij al aangemeld bij http://www.infinityward.com/Qoriox schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:55:
[...]
Oh, weet je ook waar ik die code kan invoeren? heb me rot gezocht, maar nergens een mogelijkheid om die code in te rammen (PS3 versie btw)
Heb er hier ook al naar gezocht, maar kon het nergens vinden..
[ Voor 8% gewijzigd door jdiezrequejo op 15-11-2009 17:18 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Beide doen iets schade.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:14:
[...]
Het gaat mij er meer om welke alleen flitsen, en welke ook schade aanrichten.
Flash grenade flitst alleen, maar de stun bijvoorbeeld?
Niet veel, maar genoeg om een tegenstander die al zwaar geraakt is af te maken.
Verder doen ze zoals je zou verwachen, Flash verblind je beeld en Stun zorgt er voor dat je een paar seconde gedesoriënteerd bent en dus niet direct terug kan schieten.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Bepaalde maps krijg je ook alleen in bepaalde playlists, zo zit Rust bijvoorbeeld niet in de TDM playlist. En zo zullen er wel meer zijn. Als ik bijvoorbeeld die laatste playlist aanklik (Mosh Pit), dan kom ik 'm wel eens tegen, maar dan ook alleen als je dan aan het Free-for-all-en bent.Switch schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:04:
Ik heb elke map gepseeld behalve Rust, erg vaag. Heb hem ook nog nooit zien langskomen in een lobby ofzo, het is gewoon alsof hij niet bestaat. Kom hem wel tegen uiteindelijk, hoop ik
Gelukkig is dat nu niet meer zo het geval.
De map rust overigens nog nooit tegengekomen
Bij mij dus precies andersom. Ik kan me gemakkelijk aanpassen aan een map en ookal ken ik de map niet het is goed. Het probleem nu is dat iedereen de maps beginnen te kennen en nu heb ik dus geen voorsprong meer.PacinoAllstars schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:19:
eindelijk begin ik de mappen te kennen, gigantisch frustrerend waren de eerste dagen. Ik liep als een verdwaalde hond om afgeknald te worden.
Zijn er mensen die vanavond specops willen doen,
voeg me maar toe aan steam, FGriffin1006
Verwijderd
zelde probleem hier,de eerste dagen alles afknallen en nu kom ik geen poot meer vooruit.De eerste dagen op mappen als favela ratio's gehad van 5-1 nu is het bijna andersom.Griffin schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:26:
[...]
Bij mij dus precies andersom. Ik kan me gemakkelijk aanpassen aan een map en ookal ken ik de map niet het is goed. Het probleem nu is dat iedereen de maps beginnen te kennen en nu heb ik dus geen voorsprong meer.
Zijn er mensen die vanavond specops willen doen,
voeg me maar toe aan steam, FGriffin1006
Ik merkte dat ook. In MW1 was ik (in public servers) echt behoorlijk goed, stond denk ik toch wel 90% van de tijd bovenaan. Nu ging ik MW2 spelen en werd echt constant neergeschoten voor ik zelf iets kon doen, na het wat rustiger te doen (te verdedigen, te campen, kruipen, etc) en de mappen wat beter te leren kan ik nu alweer behoorlijk succesvol rushen en sta ik alweer vaak bovenaanPacinoAllstars schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:19:
eindelijk begin ik de mappen te kennen, gigantisch frustrerend waren de eerste dagen. Ik liep als een verdwaalde hond om afgeknald te worden.
De map rust overigens nog nooit tegengekomen
En heb je een soort van buddy systeem dat je wel met je vrienden kan spelen? want met die matchmaking system vertrouw ik dat eigenlijk niet.
[ Voor 41% gewijzigd door Bulls op 15-11-2009 18:00 ]
http://modernwarfare247.com/multiplayer/game-modesBulls schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:56:
Welke multiplayer modi zijn er? Zoals deathmatch, team deathmatch en capture the flag etc. Ik kan het nergens vinden.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Daar had ik het daarboven ook nog over hehejagermeister schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:00:
Wat is dit op sommige momenten toch een irritant bloedspel zeg.![]()
spoiler:Ben op de vlucht nadat ik die harddisk in Makarov's hide out heb meegenomen. Je moet dan een heuvel afrennen terwijl de vijand van alle kanten op je af komt en je ook nog eens bestookt wordt met mortieren oid. Op het moment dat het lijkt alsof je het gaat halen.... BOEM... dood
Tip:
Uhh, gewoon meteen als je begint met een match te zoeken kun je op je gewenste type filteren?..Bulls schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:56:
Welke multiplayer modi zijn er? Zoals deathmatch, team deathmatch en capture the flag etc. Ik kan het nergens vinden.
En heb je een soort van buddy systeem dat je wel met je vrienden kan spelen? want met die matchmaking system vertrouw ik dat eigenlijk niet.
edit:
Ah, niet eens in me opgekomenBulls schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:05:
[...]
Ik heb het spel nog niet en wil dat wel graag weten.
Bedankt Demoterror

[ Voor 156% gewijzigd door KoffieNT op 15-11-2009 18:08 ]
En zojuist kreeg ik:

Alsof ik een keus heb
Ik heb het spel nog niet en wil dat wel graag weten.KoffieNT schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:00:
[...]
Uhh, gewoon meteen als je begint met een match te zoeken kun je op je gewenste type filteren?..
Bedankt Demoterror
edit:
Maar over samen spelen met je vrienden is dat wel mogelijk met matchmaking?
[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 15-11-2009 18:08 ]
Thanks, maar het was me al gelukt. Precies op de manier die jij aangaf.KoffieNT schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:00:
[...]
Daar had ik het daarboven ook nog over hehe.
Tip:spoiler:Wacht op Ghost, als hij zegt "I've got you covered", ren dan al schietend de heuvel af, hou rechts aan en loop over die steenrichel, that did the trick for me.
Dit zijn van die momenten dat je de neiging krijgt om de boel kort en klein te slaan. Net als vroegah
[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 15-11-2009 18:13 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Wel jammer dat het uit iss maar HOLY F@CK wat een lvls !
Was zijn geld alleen al voor de SP waard !!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik ben al 4x verhuisd.jagermeister schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:12:
[...]
Thanks, maar het was me al gelukt. Precies op de manier die jij aangaf.
Dit zijn van die momenten dat je de neiging krijgt om de boel kort en klein te slaan. Net als vroegah
(grapje grapje)
Volgens mij is de code voor het 'exclusive VIP content' wat nog niet af is (coming soon). Ik hoopte zelf eigenlijk op stats die je in je browser kon bekijken zoals World At War, maar we zien wel.jdiezrequejo schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:17:
[...]
Heb mij al aangemeld bij http://www.infinityward.com/
Heb er hier ook al naar gezocht, maar kon het nergens vinden..
Waar ik wel zwaar teleurgesteld in ben is de ACOG scope, wat hebben ze daar in godsnaam mee gedaan? Ding is echt onbruikbaar geworden, terwijl in in CoD4 bijna alles met de ACOG deed.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Even gezocht op google, en een simpele hack gevonden. Kwestie van een txt file plaatsen, en voila je bent max rank max prestige met alles unlocked. Elke malloot kan dit dus
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 18:43 ]
Hmm dat is wel kut eigenlijk. vraga me af of ze er wat aan kunnen of willen doen.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:43:
Erg jammer dat het hele rank systeem al gehacked is. Ik zie gasten met max. prestige rondrennen die er niks van kunnen.
Even gezocht op google, en een simpele hack gevonden. Kwestie van een txt file plaatsen, en voila je bent max rank max prestige met alles unlocked. Elke malloot kan dit dus
Verwijderd
Die missie was op veteran toch echt niet zo moeilijk hoorKoffieNT schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:00:
[...]
spoiler:Jup ik weet het. De eerste keer dat ik die missie speelde liep ik ver voor op Ghost en toen moest ik op hem wachten, dat was dus niet te doen.
De 2e keer liep ik nog zowat alleen, maar dan juist stukken achter Ghost. Toen lukte het wel, in een keer of 5.
Spec-ops, er zijn missies bij die echt een lachertje zijn op veteran (zoals terminal).
Mwah, je zou iig iedereen met max prestige lvl kunnen bannen, dat is gewoon niet haalbaar voor een echte speler binnen een paar dagen.Bulls schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:46:
[...]
Hmm dat is wel kut eigenlijk. vraga me af of ze er wat aan kunnen of willen doen.
En aangezien de rankhack default naar alles completed gaat (Ja ik heb em ook gevonden) wat dus ook prestige lvl10 inhoud pak je zo al een groot deel.
Feit blijft natuurlijk dat je geen failsave manier kan verzinnen zolang je nog steeds laat syncen tussen je pc en Steam. Dit komt natuurlijk omdat spelers zelf hosten overigens.
Edit, possible MP spoiler:
Schijnbaar is er dus nog iets extra's na Prestige 10 of een extra reward buiten het symbooltje alleen om.
Echter word ie schijnbaar niet getriggered door de rankhack dus zelfs voor de hackende spelers is momenteel nog niet duidelijk wat het precies is.
[ Voor 24% gewijzigd door Demoterror op 15-11-2009 19:34 ]
Nu heb ik een donder vermoeden dat als je eenmaal lvl 70 dingt dat je dan niet 15/15 hebt of ben ik mis?
Want het gaat precies omhoog met die levels dat je moet halen om je volgende te unlocken...
Klopt. Er is een 'Express Team Deathmatch'-optie toegevoegd. Hier duurt de intermission in totaal 20 seconden dacht ik. Wellicht dat dit voor andere modes ook komt.pcprutser schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:17:
ligt dat aan mij of duurt de 'intermission' bij mij gewoon een minuut elke keer?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
fmv?PacinoAllstars schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:45:
weet iemand of fmv en stopping power stacken? of is 1 van de 2 al voldoende?
Full Metal Jacket. (meer damage)
En ja je kan ze stacken, maar als je een wapen hebt wat met stoppingpower al max damage doen dan heeft het geen nut.
fmJ heeft te maken met kogels die door objecten heen gaan, dus een muurtje etc.Griffin schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:07:
[...]
Full Metal Jacket. (meer damage)
En ja je kan ze stacken, maar als je een wapen hebt wat met stoppingpower al max damage doen dan heeft het geen nut.
Dus ja, ze "stacken" omdat ze beide wat anders doen.
Verwijderd
edit: PC
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 20:13 ]
spoiler
MP werkt sinds patch 1.0.3 erg goed (PS3). Ik erger me alleen aan de lange intermission tijd, dus daarom doe ik nu vrijwel alleen TDM Express. Gebruik meestal de M4A1 met silencer en red dot, en Barret .50 call
Ik vind wel dat de maps wat weinig afwisselend zijn. Uit mijn hoofd zijn er echt 4 stedenmaps die erg veel op elkaar lijken. Rust is erg leuk in Free For All
[ Voor 108% gewijzigd door Knul op 15-11-2009 20:21 ]

snap er geen bal van

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Eerste potje online, binnen 5 seconden was ik aan het schieten....
Zonder lag of wat dan ook...
Toch nog 3 kills gehaald...
Burp
PSN nick: Ro_Bu
edit: mmmm had beter kunnen editten....
[ Voor 29% gewijzigd door Wii4all op 15-11-2009 20:41 ]
Burp
Dutchzilla schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:35:
is wel een extreem kort spelletje dit![]()
spoiler:heb ik nou uiteindelijk beiden bad guys gekilled? die rus en de verrader? of enkel de verrader
snap er geen bal van
Verschilt per playlistVerwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:12:
Dam...MP liep zo lekker de eerste dagen, en nu opeens geouwehoer. Sinds de patch is er meer moeite om een groep te vinden. Het valt me tevens op dat ik gemiddeld met max 12/13 in totaal in een map zit. Het was toch 19 max?
edit: PC
Ehhh wat?
Je moet hem ook spelen op veteraan, anders is het idd te kort.Dutchzilla schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:35:
spoiler:heb ik nou uiteindelijk beiden bad guys gekilled? die rus en de verrader? of enkel de verrader
snap er geen bal van
Verwijderd
Ah kijk, dat verklaart wat. thnxMnstrspeed schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:55:
[...]
Verschilt per playlistbij gewoon/mercenary TDM kun je maximaal met 6 tegen 6 spelen, bij Ground Wars(?) max 9 tegen 9 en bij FFA met 8 spelers in het totaal
Verwijderd
Heb er 7 uur over gedaan op veteran, dat zou 5 uur zijn geweest als ik lean had gehad had. Echt moeilijk was het niet.PacinoAllstars schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:01:
[...]
Je moet hem ook spelen op veteraan, anders is het idd te kort.
Smoke of stun nade is om te disablen toch?
En weet iemand of die 360 graden draait of 180 oid?
Tsja, welke FPS heeft wel een lang verhaalDutchzilla schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:35:
snap er geen bal van
Zeker gewoon op schieten, nade, tube whatever hij gaat iig kapotBlue_Fear schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:30:
Weet iemand hoe je een sentry kun kan slopen??
Ik heb al geupdate naar de laatste drivers. Tot nu toe kwam het alleen voor tijdens het spelen van MW2.
Ik kan me herinneren dat in vorige topics er werd gezegd dat er mensen waren die problemen ondervonden met ATI kaarten icm MW2? Ging dat over dit soort dingen of meer over lage fps oid?
Enne, sentries draaien 180 graden
[ Voor 8% gewijzigd door monnick op 15-11-2009 22:16 ]
En begin er ook wel genoeg van te krijgen dat ik een half magazijn op iemand schiet, hij schiet me dood, en via killcam krijg ik te zien dat ik misschien 2 kogels afvuurde, dus daar is een flinke vertraging in.
[ Voor 6% gewijzigd door The_Worst op 15-11-2009 22:29 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Gooi er een frag grenade achter, of pak een gun met een grenadier, dat werkt ook.Omnyakom1 schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:26:
weet iemand hoe je Riot shield het best van afstand uit kan schakelen. Die dingen zijn zo irritant, vooral tijdens HQ.
Wat ik niet zeker weet, en nu ook niet kan testen is een flash grenade gooien zodat hij zijn schild laat vallen/zakken.

Mijn favoriete pack.
Met deze pack kun je goed je plek verdedigen of juist rushen.
Na een claymore kill kun je een nieuwe claymore packen (scavenger)
Ben net een geest.. niemand heeft me door
Tip 1: Als ze gewoon rechtop staan moet je ze in hun voeten schietenOmnyakom1 schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:26:
weet iemand hoe je Riot shield het best van afstand uit kan schakelen. Die dingen zijn zo irritant, vooral tijdens HQ.
Tip 2: Gooi een flashbang en schiet/melee ze van de zijkant
Tip 3: Gooi een semtex op het schild, dat blijft plakken en hij is gegarandeerd dood
Tip 4: Gooi een granaat maar hou hem eerst even vast ( kook hem ), zolang dat hij boem zegt als hij bij het schild is.
Tip 5: Als je een granade launcher hebt, die werken ook
@Herr Flicker Waarom gebruik je geen silencer, nu zien ze je toch alsnog op de rader als een rood stipje?
Zelf heb ik op de pc vaak last van lag, zo is mijn ping vaak 100-150+ was. Schiet ik een heel magazijn op die gast en hij schiet mij met 1 kogel dood

[ Voor 20% gewijzigd door Dimby op 15-11-2009 22:33 ]
Inderdaad, dat zoeken naar hogere ping word echt vervelend. Begint bij <50ms en vind wat pas rond de 100, terwijl hier ook alles open staat, maargoed, niet relevant in dit topic.furby-killer schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:25:
Ondertussen begint het gewoon moeilijk te worden om games te joinen doordat hij blijft volhouden dat het op strict staat, terwijl poorten toch echt open staan. Hij moet ping requirements omhoog gooien voor hij een game vindt.
En begin er ook wel genoeg van te krijgen dat ik een half magazijn op iemand schiet, hij schiet me dood, en via killcam krijg ik te zien dat ik misschien 2 kogels afvuurde, dus daar is een flinke vertraging in.
Akimbo ump .45 + akimbo p2200 ownd de boel ook als je zin hebt om te rushen, vandaag FFA gedaan en met k/d is daar zeer goed. Word beetje matrix achtig potje:P Helemaal de map rust in dan een chaos.
Heb sinds de 'update' echt zoveel problemen gehad bizar allemaal. Matchmaking gaat volledig ruk, en al helemaal met een party. Verder ook 3 (drie!) vastlopers / freezes van de game gehad binnen een half uur. Kunnen ze m niet weer downgraden naar de vorige versie, daar heb ik geen enkel probleem mee gehad!
[ Voor 13% gewijzigd door Gaargod op 15-11-2009 22:38 ]
blup
Iemand een oplossing?
[ Voor 8% gewijzigd door g0tanks op 15-11-2009 23:03 ]
klopt, daar heb ik ook al de hele dag problemen mee.g0tanks schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:02:
Een vriend en ik hebben een probleem als we Spec Ops willen doen, als we elkaars game proberen te joinen krijgen we een bericht dat hij probeert te joinen, attempt #1. Het attempt # blijft dan op 1 hangen en na een tijdje zegt hij dat de verbinding is verbroken. Op Google kan ik ook niets vinden, alleen problemen die er op lijken op de console.
39
heb ondertussen van alles al iets gespeeld.
het installeren ging prima en snel.
spec. ops. met zijn tweeen is erg gaaf om te doen. het joinen van je teammate gaat ook snel.
alleen in multiplayer maak je regelmatig mee dat je gemigreerd word naar een andere host
ik vind het er erg mooi uitzien allemaal. er lijkt ook iets meer kleur in te zitten dan in deel 1 , dat spreekt mij wel aan.
voorlopig nog geen problemen of crashes oid gehad
het draait verders soepel op mijn 2.5 jaar oude pc. Q6600, 8800GTS in SLI @1680*1050
edit: dat matchmaking is vreemd. ik ben level 3 en zit in een team waar ook level 44 in zit
[ Voor 6% gewijzigd door murky123 op 15-11-2009 23:10 ]
Ah, nice thanks voor de tip.Kimi-Alonso schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:05:
De snelste manier is dus door de sentry gun the knifen. In een keer kapot.
Net een party gemaakt met 7 vrienden van me(in totaal waren we dus met z'n 8en) allemaal gezellig op Skype aan het praten.
Willen we dus een game joinen, knalt ie ons er telkens uit.
-Game is full, terwijl ze gewoon al in de lobby zaten.
-Connection to host lost, terwijl anderen er gewoon nog in zaten.
Na 10 minuten konden we eindelijk een game joinen, en man wat was dat vet.
Domination(ground war) en dan met z'n allen zo snel mogelijk naar de andere kant gerend, meteen hevig vuurgevecht, ik hoop echt dat ze het matchmaking fixen, want ik wil dat gauw overdoen

Speel al sinds lvl 48 voort met de ACR Bushmaster. Moest namelijk een nieuwe wapen hebben om sneller te ranken aangezien mijn scar alles al compleet had.
Had vandaag echt een magnifiek moment op de map rundown. Gelijk na de start met een Javelin richting de enemy geamed en afgevuurd en gelijk 4 kills door 1 Javelin. Vroegen ze wat dat ding was waarmee ik ze killde XD.
Inmiddels met de Stinger ook al 40 choppers en vele Harriers neergehaalt dus nog 20 choppers en weer 10000 EXP erbij.
Het lijkt me niet dat matchmaking naar level kijkt. Hoog level betekent niet dat je meer kans hebt om te winnen.murky123 schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:05:
edit: dat matchmaking is vreemd. ik ben level 3 en zit in een team waar ook level 44 in zit
* Multiplayer graphics zijn echt stukken minder dan singleplayer, ondanks zelfde settings, of ben ik gek?
* Na voltooien van single player stond er 76% completion in het menu. Is dit vanwege intelligence verzamelen? Was overigens in een gekraakte versie.
* Een MP spel joinen kan soms irritant lang duren. Toen ik bijv. een 12-18 player match (ben naam even kwijt daarvan) wilde doen, ging het als volgt: zoeken zoeken zoeken, genoeg spelers, toch niet genoeg spelers, samen gaan met andere lobby, genoeg spelers, veel spelers vallen (?) weg, weer wachten op nieuwe spelers... tot 3x toe samen gaan met andere lobby, genoeg spelers en teams maken, wachten, map laden, geladen maar dan 'unable to connect to host' (o.i.d), weer naar lobby, niet meer genoeg spelers, en het hele verhaal beging weer opnieuw. Weer een map gestart, weer unable to connect. Weer hetzelfde verhaal van lobbies mergen e.d.. Dan een map gestart waarin na 1 minuut de host verdwijnt. In totaal bijna 10 minuten bezig geweest en niet echt kunnen spelen. DRAMA-tisch. Gelukkig gaat het joinen voor team deathmatch meestal redelijk goed. Maar ook daar is het soms een drama.
* Niet kunnen leanen is echt jammer. Geeft een beetje knullig ouderwets gevoel dat je alleen naar links en rechts kunt.
* Ping tijdens MP is meestal onder de maat. Je wordt bijv. geraakt terwijl je toch echt net de hoek om bent gegaan. In de killcam is dit dan niet het geval.
* Er zijn al cheaters online. Heb er net een meegemaakt met overduidelijk aimbot. Dit was voor mij het enige steekhoudende argument om voor een dergelijk p2p multiplayer netwerk model te kiezen. Blijkt dus ook een wassen neus.
Voel me al met al een beetje genaaid. Dit spel koop je voor de multiplayer, maar ik begin er spijt van te krijgen. Had liever gezien dat ze een goede uitbreiding voor COD4 hadden gemaakt. Ik hoop dan ook dat de makers dit snel gaan oplossen.
[ Voor 7% gewijzigd door Bulldock op 16-11-2009 00:08 ]
- Geen eigen spel;
* noobtubes
* stun nades
- Irritante NAT / kutte matchmaking
- maximaal 9 vs 9 ( er zijn vaker meer dan 9 man online in me clan.)
Workaround: geen party, 1 iemand joined server, via het XMB je friend selecteren die al in de server zit -> 'Join session' en dan kom je alsnog bij elkaar. Daarna maar hopen dat de server up blijft anders kun je opnieuw beginnen.
Heb m'n PS3 ook al in een DMZ gegooid maar NAT blijft strict aangeven.
[ Voor 4% gewijzigd door Bulldock op 16-11-2009 00:15 ]
Precies hetzelfde hier... van die lijpe errors waar je van denkt: "How The Hell?"eendje schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:58:
bah dat matchmaking begint steeds meer te irriteren... ik probeer nu al 20 minuten om weer een gamepje te starten met 2 vrienden en het werkt gewoon telkens niet "unable to connect to host" en weet ik veel wat meer voor domme gein, Ik vind het spel erg leuk maar dit haalt veel van het plezier weg
Net de singleplayer uitgespeeld, leuk verhaal, zit leuk in elkaar maar er zijn toch dingen waar ik me MEGA AAN IRRITEER.
- Mijn team is onverwoestbaar, kom op, de A.I is ook echt mega lijp, de vijand staat achter mij, maar mijn team mates, die hun kant op kijken vuren niet?
- Waarom reload ik zo super traag? Als je in een oorlog zit, denk ik toch dat je wat sneller re-load dan dat je gewoon in het veld loopt? Het gaat ZO TRAAG in een groot gevecht.
Het kan wel, kijk maar naar de perk: "Sleight of Hand" - Die bloed-spatten op het scherm? Waarom? Dit is ZO Vervelend, ik weet dat het ook in de vorig cod's zat, en toen vond ik het al stront-irritant. Ik neem aan dat als je in een echte oorlog zit je geen spatjes bloed in je oog krijgt, ligt natuurlijk aan de situatie, maar kop op, CoD bloed waardoor ik niks meer anders zie dan die stomme bloed-spatten overlay.
- Waarom is alles zo statisch? Het verhaal kwam super over, heb vaker met een open mond gezeten of echt spanning door me lijf van de snelheid.
Maar wanneer ik dood ga, moet ik hetzelfde stuk ( Laten we zeggen 20 meter) overnieuw doen, dit kon in oudere games, maar kom op, kijk naar Battlefield! Als je daar een groep vijanden vermoord en dood gaat door een helicopter b.v en je komt terug, zijn die vijanden nog steeds dood, dan alleen nog die helicopter.
Dat is realistisch, nee bij CoD moet je datzelfde groepje WEER afmaken, kom op, hun komen ook opnieuw tot leven samen met mij?
Life is complicated
Misschien een domme vraag, maar kan iemand mij uitleggen wat dit precies inhoudt?
Na een behoorlijke tijd MP gespeeld te hebben begin ik de ophef over de dedi's te begrijpen. Los van de extreem brakke connectie methode, mis ik echt de mogelijkheid om een server te kiezen die aan je wensen voldoet. Ze hadden een filter in moeten bouwen zodat je kan selecteren welke maps je wel en niet wilt spelen. En zo ook de tijd die je per map wilt spelen. De potjes zijn echt veel te snel voorbij..
Er is duidelijk nog een hoop te verbeteren voor IW.. Ik hoop dat ze luisteren naar de community en snel met een behoorlijke patch komen..
1: Mwah, alleen de named personages zijn onverwoestbaar, maar dat is simpelweg omdat je moeilijk tegen Ghost kan praten in een later deel van het level als die doodgaat bij de eerste de beste vijand die je tegenkomt. De "normale" poppetjes kunnen wel dood, ook door Friendly Fire.W1ckeD schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:24:
[...]
Precies hetzelfde hier... van die lijpe errors waar je van denkt: "How The Hell?"
Net de singleplayer uitgespeeld, leuk verhaal, zit leuk in elkaar maar er zijn toch dingen waar ik me MEGA AAN IRRITEER.Ja, slordig getyped, zeker omdat het dingen zijn die mij irriteren, voor de rest komt het allemaal super over, de visuals zitten goed in elkaar en het dramatisch effect zit er goed in, alleen deze kleine gameplay elementen die zo oud over komen.
- Mijn team is onverwoestbaar (1)
- Waarom reload ik zo super traag? (2)
- Die bloed-spatten op het scherm? Waarom? (3)
- Waarom is alles zo statisch? kom op, hun komen ook opnieuw tot leven samen met mij? (4)
Dat de AI verder niet helemaal klopt komt het spel eigenlijk alleen maar ten goede, zou ook niet echt leuk zijn als ze alles afschieten voor je en je er alleen achter aan hoeft te huppelen.
2: Reloaden moet je tactisch plannen, iig in de SP. Je bent een aantal seconden gebonden aan het reloaden dus moet je het niet al te vaak (willen) doen. In het echt reload een soldaat ook niet als hij 5 kogels uit zijn magazijn van 30 heeft geschoten. Zo'n situatie zou je wel krijgen als je reloaden (te) snel laat gebeuren.
3: Je moet wat, een hud met daarin een schade balke je of iets dergelijks heeft ook zn nadelen.
Ik vind dit persoonlijk wel fijn. Je bent gelimiteerd omdat je schade hebt opgelopen maar het word geen verplichting, je kan gewoon nog (even) doorknallen.
4: Als je dat niet doet krijg je dat mensen zich gewoon door een missie suiciden, alles wat ze meenemen blijft dood in jou voorbeeld. Het is niet dat MW2 echt extreem moeilijk is, maar moeiljike stukken moet je je gewoon doorheen vechten, niet 3 enemy's knallen, doodgaan, nog es 3 en zo door het lvl progressen.
Nade launchers die op een rifle worden gemount als attachment.Genji schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:48:
[...]
Misschien een domme vraag, maar kan iemand mij uitleggen wat dit precies inhoudt?
Het grote "probleem" met die dingen is dat het amper/geen moeite kost om er kills mee te maken (Al heb ik wel het idee dat ze in CoD4 iets sterker waren).
Vooral in CoD4 zagen we mensen die vlekkeloos een 2:1 KDR haalden puur door de noobtubes en verder totaal niet wisten hoe ze een rifle moesten richten.
In veel servers werd deze attachment dus ook gewoon geblokt maar door matchmaking worden ze nu weer geforceerd omdat er geen server (En dus ook geen server config) is om ze te laten blokkeren.
[ Voor 15% gewijzigd door Demoterror op 16-11-2009 00:57 ]
Dit topic is gesloten.