Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:25:
Ondertussen begint het gewoon moeilijk te worden om games te joinen doordat hij blijft volhouden dat het op strict staat, terwijl poorten toch echt open staan. Hij moet ping requirements omhoog gooien voor hij een game vindt.

En begin er ook wel genoeg van te krijgen dat ik een half magazijn op iemand schiet, hij schiet me dood, en via killcam krijg ik te zien dat ik misschien 2 kogels afvuurde, dus daar is een flinke vertraging in.
Told you so :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 23:00
Bij mij bleef ie ook op strict staan, maar uiteindelijk bleken alle portenlijsten niet te kloppen. Er hoefde maar één extra poort bij mij open: 28960 (UDP). Daarnaast heb ik ook de poorten voor Borderlands open staan (die kan je wel makkelijk online vinden). Als je dat allemaal inklopt moet het lukken.

Wel jammer dat het alweer stikt van de cheaters online: al veel lvl 70's en zelfs al mensen met hoge prestigelevels. Kort samenvattend heeft IW dus eigenlijk een heel slecht verhaal opgehangen over het nieuwe serversysteem:

Minder lag: Hoewel veel potjes goed te spelen zijn is de lag toch echt niet minder geworden. Integendeel: het gemiddelde potje ligt boven de 50ms. Daarnaast wordt soms de verkeer persoon gepakt om te hosten waardoor het verschrikkelijk gaat laggen (onspeelbaar).

Minder cheats Op de bekende sites kan je alweer volop cheats downloaden en er lopen genoeg mensen met lvl 70 en hoge prestigelevels rond. Aangezien er geen admins zijn op deze prachtige servers, is het een walhalla voor deze personen.

Betere balance: De balance lijkt ook niet kloppen; het is vaak zo dat teams meerdere ronden achter elkaar het andere team met de grond gelijk maken. Ook auto-balance in game werkt nog niet goed: het duurt heel lang voordat een spel van 2 vs 6 weer gelijk getrokken wordt.

Speel met eigen levels: Als dat zo zou zijn, zou ik met mijn lvl 32 toch niet bij een lvl 70 moeten spelen? Daarnaast zijn er gelukkig lage lvls om het mes op uit te proberen. Nee, ook dit argument is niet terecht geweest.

Maargoed, misschien dat ze nog wat leuks uit gaan halen met de patch die ik wel verwacht. Hoewel ze die verplichting natuurlijk niet hebben, want het geld is binnen 8).

[ Voor 70% gewijzigd door Xirt op 16-11-2009 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 19:20

militair90

sure we can f*uck it up

ja, het cheaten is mij ook al opgevallen. maar ook alweer bug abuse in de 3rd person mode. als je bij een hoekje zit, kun je gewoon om het het hoekje kijken en schieten, bijna zonder jezelf te laten zien! PATCH!

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:12:
Dam...MP liep zo lekker de eerste dagen, en nu opeens geouwehoer. Sinds de patch is er meer moeite om een groep te vinden. Het valt me tevens op dat ik gemiddeld met max 12/13 in totaal in een map zit. Het was toch 19 max? :s

edit: PC
Das met groundwar - niet met de normale dm/tdm
Herr Flicker schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:29:
[afbeelding]

Mijn favoriete pack.
Met deze pack kun je goed je plek verdedigen of juist rushen.

Na een claymore kill kun je een nieuwe claymore packen (scavenger)

Ben net een geest.. niemand heeft me door
Kiiiijjjjkk.

Dit zijn leuke tips - Die scavenger had ik al door - speel vaak met de SCAR-H of die M4 en loopt steeds out of ammo.. Verder heb ik stopping power en copy cat. 3de perk weet ik niet meer wat ik heb in gesteld.

Ik ben ook maar de tube-attachment gaan gebruiken omdat iedereen het gebruikt.. Aangezien je toch geen serverrules meer kan neerzetten van ban/kick als ze die gebruiken. Er zit wel een knopje met kick maar is altijd grayed-out bij mij. Wel effectief om paylow en harriers met de tube uit de lucht te halen :+

Ik kreeg gisteren een care package op mn kop - dan ben je wel dood dus 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door shades op 16-11-2009 08:10 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
militair90 schreef op maandag 16 november 2009 @ 07:18:
ja, het cheaten is mij ook al opgevallen. maar ook alweer bug abuse in de 3rd person mode. als je bij een hoekje zit, kun je gewoon om het het hoekje kijken en schieten, bijna zonder jezelf te laten zien! PATCH!
Dat is het voordeel van Third Person. Heeft niets met bug abuse te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En begin er ook wel genoeg van te krijgen dat ik een half magazijn op iemand schiet, hij schiet me dood, en via killcam krijg ik te zien dat ik misschien 2 kogels afvuurde, dus daar is een flinke vertraging in.
Gebruik je wel stopping power?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen hierboven genoemd kan ik allemaal niet over meepraten, want ik heb er gewoon geen last van. Lagg merk ik nauwelijks en noobtubes ook niet. Enige waar ik over mee kan praten is, dat je geen game kan vinden als je met mensen in een party zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
reemprive schreef op maandag 16 november 2009 @ 08:08:
[...]

Wat heeft de dmg van je bullets met lag te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Gisteren nog flink lopen tuben om de shotgun attachment op de SCAR vrij te spelen. Shotguns vind ik super, dus die móest ik hebben (sowieso probeer ik natuurlijk die 10000 extra XP binnen te halen).

Dan merk je wel hóe makkelijk het eenmaal gaat met een tube als je hem gewend bent. Behalve als je te dichtbij staat, ik heb echt een paar tegenstanders aan het lachen gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
reemprive schreef op maandag 16 november 2009 @ 08:08:
[...]

Want dat maakt uit hoe? Het probleem is de vertraging (lag) die er is door de p2p structuur. Stopping power zorgt dat ik minder kogels nodig heb (en gebruik hem ook soms), maar het probleem is dat ik een hoop kogels schiet, en dan via killcam zie dat ik nauwlijks schoot.

En ports forwarden werkt niet met zyxels, heb alles geforward, computer ook nog in dmz staan, volgens portforward tooltje staat de hele handel open, maar volgens mw2 is het strict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ZeroSixZero schreef op maandag 16 november 2009 @ 01:27:
Betere balance: De balance lijkt ook niet kloppen; het is vaak zo dat teams meerdere ronden achter elkaar het andere team met de grond gelijk maken. Ook auto-balance in game werkt nog niet goed: het duurt heel lang voordat een spel van 2 vs 6 weer gelijk getrokken wordt.
Ik zit vaak in private parties en dan blijf je volgens mij altijd in hetzelfde team zitten.
Als je lekkere teamwork hebt, dan win je dus inderdaad elke game. De potjes die ik dan ook heb verloren zijn tot nu toe nog op 1 hand te tellen na 10+ uur gespeeld te hebben.

Ik vind het zelf niet erg O-) , maar snap dat het best frusty kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

ZeroSixZero schreef op maandag 16 november 2009 @ 01:27:

Gisteren Capture-The-Flag 8 vs 1 :O :/

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afgelopen zaterdag met wat vrienden op de PC gespeeld (heb hem zelf op de Xbox). Eigenlijk is het spel gewoon net zo vet op de PC, maar wat mij wel gelijk opviel was dat er veel minder killstreaks werden gehaald dan op de Xbox.

Op de Xbox zit het luchtruim geregeld vol, maar op de PC bijna niet tegengekomen. Was natuurlijk maar een moment-opname, maar viel me wel gelijk op. Vond dat wel fijner, word soms gek van al die choppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ondertussen begint het gewoon moeilijk te worden om games te joinen doordat hij blijft volhouden dat het op strict staat, terwijl poorten toch echt open staan. Hij moet ping requirements omhoog gooien voor hij een game vindt.

Ik kom (als verstokt PC-gamer) ook nu pas een beetje achter de nadelen. De eerste dagen speelde het nog prima, maar nu word ik continu met pings over de 100 verbonden met severs, disconnecten servers, loopt de lobby te bokken of lagt de server echt als de ziekte. Ook al zijn potjes met weinig spelers leuk, ik zou weleens grotere games willen doen, en iets ala PAM4 zit ik nu al op te wachten.

De P2P structuur is best leuk bedacht, en voor racegames en RPGs zal het vast prima werken. Maar voor shooters? Echt niet. Misschien als je de autoaim van de consoles hebt, dan maakt de lag als het goed is een stuk minder uit, maar met een pure aim is het wel heel naar spelen zo. De enige personen die ik nog geen negatief woord heb horen zeggen over het P2P systeem zijn Australiers, die normaal anders enorm slechte pings hebben en nu lekker tegen elkaar gamen op de fiber die ze hebben :+

Als ik vanmiddag trek heb ga ik wel eens klooien om er een versie met console+dedis naast te draaien, dat speelt volgens mij toch een stuk lekkerder.
Ook ik heb wat level 70 gastjes gezien ja, en ze zijn niet echt goed te noemen over het algemeen 8)7
Zullen wel objectives gespammed hebben in een party ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Floris-K schreef op maandag 16 november 2009 @ 08:53:
[...]

Ik zit vaak in private parties en dan blijf je volgens mij altijd in hetzelfde team zitten.
Als je lekkere teamwork hebt, dan win je dus inderdaad elke game. De potjes die ik dan ook heb verloren zijn tot nu toe nog op 1 hand te tellen na 10+ uur gespeeld te hebben.

Ik vind het zelf niet erg O-) , maar snap dat het best frusty kan zijn.
Om dat te voorkomen moeten mensen dan mercenary TDM spelen (zelfde mode waar teams niet aan mee mogen doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
AutCha schreef op maandag 16 november 2009 @ 08:49:
Gisteren nog flink lopen tuben om de shotgun attachment op de SCAR vrij te spelen. Shotguns vind ik super, dus die móest ik hebben (sowieso probeer ik natuurlijk die 10000 extra XP binnen te halen).

Dan merk je wel hóe makkelijk het eenmaal gaat met een tube als je hem gewend bent. Behalve als je te dichtbij staat, ik heb echt een paar tegenstanders aan het lachen gemaakt!
Heb ook de grenade launcher gebruikt om alles vrij te spelen van de M4A1, en grenade launcher is echt wel te gemakkelijk. Ik heb hem daarna niet meer gebruikt omdat het te gemakkelijk is.

Verder ging het zaterdag echt voor geen meter. Waar ik vrijdag nog een K/D ratio van 3 had, was het zaterdag een K/D ratio van 0.3 8)7 . Op een moment had ik 1 kill en was 20 keer dood geweest, om te janken gewoon.
Ik werd gesniped en getubed langs alle kanten.

Verder klopt dat NAT idd van geen kanten. Ik had alle poorten opengezet en kreeg NAT Type: open te zien. Dag erna was het terug strict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kun je trouwens voor de ps3 ergens ook online je statistieken zien?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
De k/d ratio's let ik al niet meer op. Met COD4 deed ik dat nog wel behoorlijk, maar toen speelde ik al snel "té sociaal". Nu ik nog vrij nieuw ben op de maps, neem ik een hoge (lage?) kdr maar op de koop toe. Wel probeer ik bij TDM niet teveel 'domme' deaths te krijgen.

Gebruiken jullie wel eens de mounted machine guns? Ik weet ook nog niet helemaal waar ze allemaal zitten, maar ik heb er ook nog niemand gebruik van zien maken in mijn potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:50
CoiLive schreef op zondag 15 november 2009 @ 04:58:
[...]

Even parafraseren voor het gemak: "Ik kan er niks van"
Bij mij werkt namelijk alles super. En in Cod4 ging het net zo.
Absoluut niet. Ik gebruik een gedempte Barret met FMJ en moet vaak ook 2x schieten voor iemand neergaat, dat was in CoD4 echt niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Wii4all schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:12:
Kun je trouwens voor de ps3 ergens ook online je statistieken zien?
Ja, via Baracks en dan Statistics(?)

Dan zie je hoe je gerankt staat tov je vrienden en als je op filter drukt (driehoekje) dan zie je hoe hoog je in de wereldlijsten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Douwe63 schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:20:
[...]

Absoluut niet. Ik gebruik een gedempte Barret met FMJ en moet vaak ook 2x schieten voor iemand neergaat, dat was in CoD4 echt niet zo...
Met sniper rifles moet je inderdaad voor de headshots gaan, anders moet je vaak 2x schieten. Ik vind dit ook een beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik moet toegeven, het valt mij eigenlijk super mee dat P2P systeem. Ik heb in iets minder dan 9 uur tijd nog maar drie host migrations meegemaakt en maar twee keer op een host gespeeld met een crappy verbinding. Vooral de tweede keer was overigens kut want toen werd het zo erg dat je niet meer kon rennen omdat de helft van je commando's de host niet meer bereikten :P Echter omdat iedereen (behalve één) persoon dat had, was het eigenlijk wel lachen. Er waren mensen die zichzelf opbliezen met grenades of zichzelf stunden :)

Dat was ook de enige keer dat ik iets van lag heb gemerkt, voor de rest speelt het als een zonnetje. En zoals iemand hier ergens ook al op merkte, volgens mij zijn de graphics van de SP beter dan de MP. MP draait hier namelijk stukken soepeler dan de SP die het af en toe gewoon even niet trok op mijn pc.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
AutCha schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:21:
[...]

Ja, via Baracks en dan Statistics(?)

Dan zie je hoe je gerankt staat tov je vrienden en als je op filter drukt (driehoekje) dan zie je hoe hoog je in de wereldlijsten staat.
Sorry, ik bedoelde eigenlijk niet op de ps3 zelf, maar via een of andere site.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
monnick schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:25:
[...]

Met sniper rifles moet je inderdaad voor de headshots gaan, anders moet je vaak 2x schieten. Ik vind dit ook een beetje jammer :(
Intervention met stopping power niet iig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
AutCha schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:19:
Gebruiken jullie wel eens de mounted machine guns? Ik weet ook nog niet helemaal waar ze allemaal zitten, maar ik heb er ook nog niemand gebruik van zien maken in mijn potjes.
Af en toe, in die "New York" stijl map (ken de namen nog lang niet). Als je op de radar ziet dat ze naar buiten gaan komen even vlammen en dan weer door.

Op Wastelands ook wel eens gebruikt toen ik na een tijdje sniperen opeens een heel leger op me af kreeg ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Wii4all schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:30:
[...]

Sorry, ik bedoelde eigenlijk niet op de ps3 zelf, maar via een of andere site.
Ah, ik vond het al een vreemde vraag. Volgens mij kon je dat activeren via die code achterop het boekje. Maar dat heb ik van horen zeggen en nog niet zelf uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Zijn er trouwens meer mensen die last hebben van reboots op de PS3? (slim 120gb)

Als bij mij de game al draait en ik accept een party invite via het XMB, springt hij terug ingame, en zegt vervolgens 'Could not connect to host'. Krijg vervolgens een nieuwe invite, accepteer hem weer, switched naar de game maar krijg dan een zwart scherm, en na 5 sec hoor ik 3 korte piepjes en wordt de PS3 gereboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
g0tanks schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:02:
Een vriend en ik hebben een probleem als we Spec Ops willen doen, als we elkaars game proberen te joinen krijgen we een bericht dat hij probeert te joinen, attempt #1. Het attempt # blijft dan op 1 hangen en na een tijdje zegt hij dat de verbinding is verbroken. Op Google kan ik ook niets vinden, alleen problemen die er op lijken op de console. NAT e.d. staan verder wel gewoon open.

Iemand een oplossing? :)
Dit probleem heb ik gisteren ook de hele tijd gehad.
Ik heb nog geen oplossing gevonden.

Ik weet niet of dit ook te maken kan hebben met de NAT Type?
Die staat bij mij overigens op Strict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hookiipa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-06-2021
Sanny_83 schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:56:
[...]

Dit probleem heb ik gisteren ook de hele tijd gehad.
Ik heb nog geen oplossing gevonden.

Ik weet niet of dit ook te maken kan hebben met de NAT Type?
Die staat bij mij overigens op Strict.
Hier heb ik gisteren ook veel problemen mee gehad. Heb 't met 3 vrienden geprobeerd maar of er nou strict staat of open 't blijft 'n ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Laatst online: 13-09 21:50
Even een vraag, gaat het switchen van primary naar secondary wapen nu ineens een stuk trager dan in CoD4? Vooral als sniper zijnde is dat irritant, er komt een tegenstander aan (UAV), ik trek m'n pistool of machine pistool en ben gewoon de bok omdat dat gewoon niet snel genoeg gaat... :(

Mijn grootste ergernis MP tot nu toe is het niet kunnen selecteren / filteren op mappen en het feit dat de potjes gewoon te kort zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Douwe63 schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:00:
Even een vraag, gaat het switchen van primary naar secondary wapen nu ineens een stuk trager dan in CoD4? Vooral als sniper zijnde is dat irritant, er komt een tegenstander aan (UAV), ik trek m'n pistool of machine pistool en ben gewoon de bok omdat dat gewoon niet snel genoeg gaat... :(

Mijn grootste ergernis MP tot nu toe is het niet kunnen selecteren / filteren op mappen en het feit dat de potjes gewoon te kort zijn.
handguns zijn even snel volgens mij, machineguns zijn langzamer ja.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
Cloud schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:29:
Ik moet toegeven, het valt mij eigenlijk super mee dat P2P systeem. Ik heb in iets minder dan 9 uur tijd nog maar drie host migrations meegemaakt en maar twee keer op een host gespeeld met een crappy verbinding. Vooral de tweede keer was overigens kut want toen werd het zo erg dat je niet meer kon rennen omdat de helft van je commando's de host niet meer bereikten :P Echter omdat iedereen (behalve één) persoon dat had, was het eigenlijk wel lachen. Er waren mensen die zichzelf opbliezen met grenades of zichzelf stunden :)

Dat was ook de enige keer dat ik iets van lag heb gemerkt, voor de rest speelt het als een zonnetje. En zoals iemand hier ergens ook al op merkte, volgens mij zijn de graphics van de SP beter dan de MP. MP draait hier namelijk stukken soepeler dan de SP die het af en toe gewoon even niet trok op mijn pc.
Een van de weinige die het gewoon eerlijk toe kan geven dat het p2p systeem echt mee valt :) . Meeste mensen blijven voet bij stuk houden. Het enige wat er bij hen in gaat is dat er geen dedicated servers zijn, dat weten we inmiddels wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Cloud schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:29:

Als je alleen een game zoekt dan werkt het systeem meestal wel, probleem blijft nog steeds dat de server extreem laggy kan zijn en er alleen een host migration plaats vind als de host het spel verlaat (bij extreme lag gaat de game vrolijk door)

Als je echter in een party een game zoekt, dan pas merk je hoe bugged het allemaal is
* partymembers droppen tijdens het zoeken naar een game
* partymembers droppen bij het migraten van game lobbies (ze passen er opeens niet meer bij vanwege brakke bugged shit :P )
* partymembers droppen tijdens het laden van de map
* host kiezen zuigt, gebeurd volgens mij @ random
* het vinden van games met een party is extreem buggy, lobbies die disconnecten, eindeloos op waiting staan of 3 keer opnieuw een minuut gaan wachten of 4 keer de beste host gaan zoeken etc.
* de leukste tot nu toe: als de host de map trager laad dan de rest, krijgt iedereen die sneller is de melding dat er geen connectie kan worden gemaakt met de host :)
* clangames zijn echt lastiger te organiseren dan met dedi's
* iwnet is voor pubgames, niet voor wars. (kan wel, maar is wat lastiger te regelen dan met dedi's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Ashy schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:07:
[...]

Een van de weinige die het gewoon eerlijk toe kan geven dat het p2p systeem echt mee valt :) . Meeste mensen blijven voet bij stuk houden. Het enige wat er bij hen in gaat is dat er geen dedicated servers zijn, dat weten we inmiddels wel.
maak een party van een paar man en probeer het dan nog is zou ik zeggen, veel succes.

p2p hosting zuigt gewoon tov dedicated servers, dit betekent echter niet dat p2p hosting onspeelbaar is!

Echter, we zijn tegenwoordig met pc games de luxe gewend van dedicated servers, p2p hosting is een stap terug in alle opzichten (en ja p2p hosting lagged, er zijn teveel variabelen die dit kunnen veroorzaken bij p2p hosting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

[...]

Ik was tot gisteren vrij positief over het p2p-systeem. Het maakt mij niet uit of er dedicated-servers zijn want spelen met mods doe ik toch niet. Sinds de update van afgelopen vrijdag duurt het gewoon veels te lang voordat je een match hebt gevonden en als er een match gevonden is krijg je alsnog de melding 'Server is full' of 'Unable to connect to host'. I don't give a ****. Zoek dan gewoon een ander spel en verbind daarmee. Nee, het spel moet perse terug naar het hoofdmenu, |:(

Regelmatig 'Gamelobby closed' zelfs wanneer mijn poorten openstaan en NAT op open maar het spel kan geen host vinden. :? Ook regelmatig staat mijn NAT weer op closed, terwijl er niks veranderd is.

Het werkt vaak genoeg ook wel, zelfs de host migration als er teveel gelagged wordt maar momenteel duurt het gewoon te lang voordat je in een spel zit. Er mag nog wel wat getweaked worden aan het systeem.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
[...]

Dus iedereen die het niet met jou eens is liegt? Goh dat is nog eens een makkelijke manier om je gelijk te halen...

De eerste paar dagen viel het mij ook reuze mee. Maar ondertussen is dat wel omgeslagen, ik denk dat er al significant minder online zijn tov de eerste rush naa de launch, waardoor ik nu andere spelers met slechtere ping al krijgt. Het is vaak een pita om een potje te vinden, zelfs op een zondag avond! is hij een tijd bezig met ping limieten verhogen voor hij wat heeft. Die hogere pings zijn dan duidelijk te merken, host migration is irritant maar het gaat nog vaak genoeg mis ook. Al helemaal in een lobby krijg ik ineens lobby closed. Potjes zijn kort en helft van de tijd na een potje kan ik een andere lobby gaan zoeken omdat host migration failed. En ja ondanks dat MW2 het ontkent staan alle poorten open (geverifieerd).

Tussen de potjes door duurt het gewoon veel te lang ook, en je kan steeds weer op zoek naar andere lobby, allemaal zou het minder problemen zijn met dedicated servers. Maar wacht, dit moet allemaal gelogen zijn want het komt niet overeen met wat jij zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb nog niets gedaan met een party nee :) Dat moet ik nog eens proberen.

Wat betreft het gebrek aan dedicated servers, tja daar is al het nodige wel over gezegd. Ik ben het met vrij veel zaken wel eens, afgezien van de verbindingsproblemen dus. Dit matching gebeuren heeft ongetwijfeld nog wat finetuning nodig en sommige dingen kunnen wel beter, maar het kán wel werken. :) We kunnen wel constant door eikelen ( ;) ) over het gebrek van die dedicated servers maar ze zijn er gewoon niet, dus we moeten ermee leven.
furby-killer schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:23:
[...]

Dus iedereen die het niet met jou eens is liegt? Goh dat is nog eens een makkelijke manier om je gelijk te halen...
Ik denk niet dat hij het op die manier bedoelde. Hij heeft wél gelijk in die zin, dat sommige mensen elk probleem (hoe klein dan ook) aanpakken om het gebrek van dedicated servers nog eens aan te stippen.

[ Voor 30% gewijzigd door Cloud op 16-11-2009 10:27 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:39
Hmm, er staat een Multiplayer crack online. Zie jullie online <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Al dat gehuil, nog steeds, over dedicated servers. Misschien is het beter als IW gewoon geen PC games meer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:37

Eijkb

Zo.

[...]

Tja, er zijn mensen die wat geavanceerdere eisen stellen aan een potje multiplayer welke helaas niet te regelen zijn via matchmaking. Persoonlijk mis ik vooral mapkeuze en admins (ivm cheaters). Als vrienden van me het spel ook gaan kopen (wat ik ze momenteel afraad ivm dit gedoe) zal serverkeuze een groot gemis worden. Je kan me een zeikerd noemen, maar tot op heden had iedere (bekendere) shooter dit allemaal wel :+

Neemt niet weg dat het toch een tof spelletje blijft als je eenmaal tegen een redelijke ping een leuke game gevonden hebt.

(* Als jij er niet over begonnen was, had ik niet gereageerd)

[ Voor 10% gewijzigd door Eijkb op 16-11-2009 10:35 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dutchy007 schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:29:
en dan vinden de mensen het gek waarom niet alle games voor de pc verschijnen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:55
bekijk die video's eens en je weet waarom we het spel niet kopen en op zijn hoogst downloaden voor die paar uurtjes SP..... (waar ik me nog niet aan gewaagd heb, ik vermaak me prima met ARMA2 en het weer afgestofde GRAW2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemez
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10-2022
Gister 1e aimbot tegengekomen... :'(

Gast had een killstreak van 45 en toen een nuclair bomb en toen was de game alweer voorbij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 12:33

Sargan

Filmfreak...

HvdBent schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:39:
bekijk die video's eens en je weet waarom we het spel niet kopen en op zijn hoogst downloaden voor die paar uurtjes SP..... (waar ik me nog niet aan gewaagd heb, ik vermaak me prima met ARMA2 en het weer afgestofde GRAW2)
Wat een onzin imo...
Het blijft diefstal. En MW1 werd ook tig keer gedownload en die had wel dedicated servers.
Iedere game heeft in het begin last van "kinderziektes" , UT3 werd geloof ik al binnen een dag gepatched.
Geef het een paar weken de tijd en het loopt als een trein.

Ik ben een pc gamer van het eerste uur en dat zal ook wel zo blijven, maar ik begrijp het heel goed waarom uitgevers eraan denken om games alleen voor de console te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Sargan op 16-11-2009 10:48 ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij sta je - gezien de verkoopcijfers - met je 'we' nog redelijk alleen hoor, al doe je het nog zo massaal klinken ;) Er zijn nog genoeg mensen die het spel gekocht hebben.

En ja, die video's, wat kan ik zeggen.. Ze gaan maar door en door over het dedicated server gebrek en de motivatie van Activision en IW om dat te doen.. Of niet? Na de eerste honderd Modern Warfail en andere hate sites ben ik ze een beetje zat en heb ik geen zin meer om filmpjes te zien die precies hetzelfde zeggen.

Er komt ongetwijfeld een patch die het e.e.a. oplost voor de P2P problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Normaal vind ik het wel wel heel kut als multiplayer gecracked wordt (al betekend het normaal ook dat bedrijf slordig is geweest met beveiliging, normaal heb je enkel de paar servers die via hamachi worden gehost waar op wat cheaters na toch niemand op speelt), maar ik heb nu ook wel een beetje het gevoel van lekker als het klopt, weer een reden om geen dedi servers aan te bieden afgeschoten.

Met het gebrek aan demos die je tegenwoordig hebt kan ik geen medelijden hebben met single player die gecracked wordt.

En voor de console klagers die klagen op ons klagen, dat blijft nog wel even doorgaan hoor gezien dat dedi servers gewoon beter zijn, en je nu langzamerhand achter steeds meer limitaties van het systeem komt. (Nee ik heb in principe niks tegen matchmaking, al geloof ik niet dat je het nu matchmaking kan noemen, maar matchmaking is geen reden om zelf kiezen te blokkeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Phusebox schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:31:
Al dat gehuil, nog steeds, over dedicated servers. Misschien is het beter als IW gewoon geen PC games meer maakt.
Het gaat er niet om of er dedicated servers zijn of niet, het gaat er om dat ze het beloofde systeem niet werkend hebben gekregen. Je zou snellere, cheatvrije games krijgen waarmee je leuk kon gamen.
En daar ligt het probleem. Het werkt niet goed. Zie bovenstaande problemen waar ik zelf ook last van heb. Voordat ik in een fatsoenlijke game zit ben ik 5 minuten verder. En als ik mazzel heb blijft iedereen een tijdje, maar 9 van de 10 keer is dat ook niet het geval. Dan zit je ineens ook met 6 tegen 2 als het niet erger is. En wordt dat weer gebalanced? Nee ook niet..
Daarnaast ben ik al meerdere malen mensen tegengekomen die level 70 prestige 10 waren.... En nog maar niet te spreken over aimbots en wallhacks...

Dedicated servers zijn voor mij geen vereiste, maar maak dan in ieder geval een systeem dat beter werkt dan dit.
Wii4all schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:33:
[...]

en dan vinden de mensen het gek waarom niet alle games voor de pc verschijnen.
Voor de xbox was er toch ook al een versie uit die niet helemaal legaal was? Of heb ik wat gemist en klopte dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij vertegenwoordigt de downloaders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:21

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren voor het eerst Co-Op gespeeld op de PC. De intensiteit is echt zo enorm!!! Voorbeeldjes:

-Echt super om samen door de sneeuw in het donker te lopen met een sniperrifle en binnen een bepaalde tijd van punt a naar punt b te komen. Patrouilles kun je ontwijken, maar je kunt ze ook uitschakelen. Maar die je dit niet simultaan genoeg dan slaan ze alarm en heb je een berg man op je nek... Het meest gezegd woordje gisteren was dan ook: Jij recht, ik Links en de snelste pakt de middelste hond.. Top! Uiteraard allemaal op Veteran (hoogste level) gespeeld en dat is ERG pittig, maar geeft een voldoening als het werkt!

-De ene in een AC130 als Gunner de andere beneden op de field. Wederom van punt a naar punt b. In het vliegtuig zie je de laser van de persoon op de grond en mij en vijanden oplichten (thermal vision). Bombs away!!!

-Met z'n 2en op een dak en 5 aanvals golfen van mannetjes uitschakelen steeds oplopend in aantal... pittig, pittig, pittig.

-Laatste voorbeeld: Samen aan het begin van de Brooklyn Bridge staan en die over moeten steken, waarbij elke keer nieuwe mannen van bovenuit de brooklyn bridge naar beneden komen abseilen. Vervolgens komt er nog een Chopper en dan is het echt een kwestie vna doorwerken.. ja en die tijdslimieten lijken soms echt onhaalbaar op Veteran! Maar het is te doen!

Nogmaals Co-Op is the bomb en wat mij betreft leuker dan MP. Natuurlijk als je eenmaal alle levels gespeeld heb (stuk of 20?) is het natuurlijk minder, maar het is echt de moeite waard!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Mensen geef het de tijd, de game is nog geen week oud, er zullen altijd problemen de kop op steken, vandaar de vele patches bij alle pc games.
Cheaters zul je altijd houden, erg genoeg. Maar er is geen enkele pc game waarin niet gecheat wordt.
In MW1 werd massaal gecheat en daar kon men ook niet veel aan doen punkbuter of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 09:30
De beste manier om een Sentry te mollen is dus van achteren te knifen. Maar wat mij gisteren dus opviel, Ik had net een sentry geplaatst en toen knifde een friendly dat ding dus van achtere en was ie kapot? Ik dacht echt van WTF een friendly kan mijn sentry slopen? Vanavond zelf maar eens proberen bij een friendly sentry want als dit echt zo is slaat dit nergens op.

Trouwens ook lekker genaaid, team mates die je in HC TDM neer knallen om je package te jatten 8)7
Verder wordt ik echt gek van die idioten die met grenade launchers rond gaan lopen, alsof ze niet genoeg skill hebben om met een normale combo iemand neer te knallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ja volgens mij kun je inderdaad friendly sentries slopen. Heb ik zelf ook een keer bijna gedaan.. En ik me maar afvragen waarom dat ding niet ging schieten 8)7 Het schijnt trouwens dat je die sentries na plaatsing nog kunt herplaatsen is dat echt zo?

Over die riot shields, ze zijn best een leuke toevoeging eigenlijk. Al pack ik nu standaard semtex i.p.v. frag grenades ;) Sommige lui vergeten niet om te crouchen en dan zijn ze toch behoorlijk lastig uit te schakelen zonder explosies. Nog niet getest wat er gebeurd met stun/flash grenades maar ik denk dat dat ook wel werkt trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
Ja klopt je kan ze gewoon weer oppakken en verplaatsen.

Overigens, Dat filmpje wat fanatix poste. Moest toch wel even lachen hoor :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Dutchy007 schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:29:
Pfff, heel jammer dit. Deze game verdient een koop! |:( Door dit soort shit, komt er een tijd waar shooters alleen nog op consoles uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor de tip met het knifen van Sentry's. Overigens heb ik wel eens lag de laatste 2 dagen maar nog steeds minimaal. Wat wel vreemd is mijn NAT status staat weer op strict, terwijl de poorten van mijn tele2 modem nog steeds open staan.

Grappig van die Riot Shields is dat er mensen zijn die helemaal niets doen behalve met dat schild voor zich lopen, even een paar schijnbewegingen en je knifed hem van achteren.

Trouwens sinds gisteren ACR, prima wapen.

Nog iets, ik heb als deathstreak last stand. Gisteren ging ik dus een paar keer achter elkaar dood en kon ik last stand gebruiken. Valt me ten eerste op dat je het alle wapens kunt blijven gebruiken, en na 2 kills stond ik weer op!!! Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:22

KooolaNL

Hurry up noob microwave

@fanatix hoi :D
@iw ik zeg eigen schuld

Als ze nou gewoon dedicated servers en punkbuster hadden gehouden

Dan zouden mensen niet gaan kloten om de console werkent te maken
Konden mensen nou (nog) niet online gekraakt spelen
(vriend van me ***row + patch ) joinde plots mijn game ineens epic fail dus

De statistieken zijn nu zo vernakkeld dat mensen 10.000xp per kill enablen in console en zo de complete statestieken naar de kud helpen

IW i am dissapoint
ik zie het zo IW heeft meer als 3 miljoen verdient met het verkopen van de spellen 60.000+ mensen x50 dollar
het zal ze niet zo hard raken op dat gebied maar van die stats vind ik toch Jammer

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 08:39
2 kills stond ik weer op!!! Heel vreemd.
Zag in de intel bij load screen dat als je een last stand shootout overleeft je weer verder kunt.
KooolaNL schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:18:

IW i am dissapoint
ik zie het zo IW heeft meer als 3 miljoen verdient met het verkopen van de spellen 60.000+ mensen x50 dollar
het zal ze niet zo hard raken op dat gebied maar van die stats vind ik toch Jammer
euh er zijn toch 2,4 miljoen pc versies verkocht? komt op 120 miljoen dollar omzet.

[ Voor 56% gewijzigd door Bulldock op 16-11-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
Iemand die misschien PC 'boekje' na kan kijken hier een screenshot en daar staat op '~ brings up console'
En console zit er niet eens in 8)7

http://www.shrani.si/f/1f/10S/JL12MpL/cod6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Riot shield is best vervelend, vind het zelf niks om te hebben. Beste ertegen is idd semtex of als je echt in de buurt bent ff knifen, dan istie ff in de war en kan je hem zo in zijn rug schieten of weer melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn pc begon dit weekend kuren te vertonen, ik heb Windows even opnieuw geinstalleerd. Toen ik bezig was met het formateren van de schijf kwam ik erachter dat ik de mw2 map niet had gebackuped. Geen probleem, na een nieuwe installatie had ik al mijn level nog steeds en mijn custom classes waren ook opgeslagen bij Steam. Het enige wat verloren gaat zijn de toetsenbord en grafische instellingen.

Ik gok dus dat mensen die hetzelfde truukje hebben uitgehaald als bij COD4 en nu ineens op lvl 70 zitten binnenkort zeker een ban aan hun broek zullen krijgen. Er moet dan namelijk ineens een verschil zitten tussen wat er lokaal is opgeslagen en de informatie op Steam Clowd. Als het geen ban is zal waarschijnlijk hun lvl worden gereset, ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pranger
Inderdaad, staat er bij mij ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Pascal.A schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:21:
[...]

Zag in de intel bij load screen dat als je een last stand shootout overleeft je weer verder kunt.

[...]
Volgens mij staat daar Final Stand, i.p.v. Last Stand.
En dat is een Death Streak.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
BioHazard schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:11:
[...]

Pfff, heel jammer dit. Deze game verdient een koop! |:( Door dit soort shit, komt er een tijd waar shooters alleen nog op consoles uitkomen.
Sorry hoor, maar met alle mankementen verdient het gewoon GEEN koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pascal.A schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:21:
Dat maakt het denk ik gelijk de beste deathstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

reemprive schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:25:
Ik gok dus dat mensen die hetzelfde truukje hebben uitgehaald als bij COD4 en nu ineens op lvl 70 zitten binnenkort zeker een ban aan hun broek zullen krijgen. Er moet dan namelijk ineens een verschil zitten tussen wat er lokaal is opgeslagen en de informatie op Steam Clowd. Als het geen ban is zal waarschijnlijk hun lvl worden gereset, ook leuk!
Hoewel ik dat hoop is het lastig te achterhalen. Er zullen vast ook gamers zijn die hun level 70 echt hebben gehaald. Hoe pik je deze er dan uit? Ik ben bang dat het een stuk lastiger is. Ook tegen de cheats, bij een update zullen ze wat files aanpassen waar de cheats gebruik van maken maar Valve anti-cheat werkt gewoon niet zo goed als punkbuster. :/

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Andere er trouwens ook problemen mee gehad dat hij niet altijd opslaat wat je in multiplayer geunlocked hebt? Heb nu dingen al 3x geunlocked omdat hij het weer vergeet, en elke keer gewoon netjes normaal afgesloten, match ook afgemaakt, niet halverwege gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Waarom is het zo dat je in FFA niet alle levels kan spelen? Speelde gister voor het eerst Ground War en kwam allemaal nieuwe levels tegen.

Verder veel de spec ops gespeeld, heb nu ruim 30 sterren, super pittig maar wat is dit vet samen met een vriend. Het bekende sneeuw level duurde bijna een uur maar wel gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

DukeN schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:32:
[...]

Hoewel ik dat hoop is het lastig te achterhalen. Er zullen vast ook gamers zijn die hun level 70 echt hebben gehaald. Hoe pik je deze er dan uit? Ik ben bang dat het een stuk lastiger is.
Gespeelde uren vs. ranking?
Niemand kan binnen 24uur speeltijd 10 prestige modes halen.
Om dat nu al gehaald te hebben moet je de afgelopen week 23 uur per dag hebben zitten gamen en altijd gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En toch klopt er iets niet met de killstreaks, qua stats dan. Bij mij blijft hij op 7 staan terwijl ik er gisteren honderd procent zeker meer dan 7 had. Hoe kun je anders 18 kills hebben en 1x te zijn doodgegaan. Dan moet je minimaal een streak van 9 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

furby-killer schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:33:
Andere er trouwens ook problemen mee gehad dat hij niet altijd opslaat wat je in multiplayer geunlocked hebt? Heb nu dingen al 3x geunlocked omdat hij het weer vergeet, en elke keer gewoon netjes normaal afgesloten, match ook afgemaakt, niet halverwege gestopt.
Heb hier geen problemen mee. Sluit je Steam ook niet te snel af?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
[...]

Hoewel ik dat hoop is het lastig te achterhalen. Er zullen vast ook gamers zijn die hun level 70 echt hebben gehaald. Hoe pik je deze er dan uit? Ik ben bang dat het een stuk lastiger is. Ook tegen de cheats, bij een update zullen ze wat files aanpassen waar de cheats gebruik van maken maar Valve anti-cheat werkt gewoon niet zo goed als punkbuster. :/
Het lijkt mij dat de echte gamers van lvl70 nog geen prestige 10 zullen zijn, dus iedereen met prestige 10 is de lul. Ookal moeten ze daar niet te lang mee te wachten want sommige gozers zijn daar erg snel in die het wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Laatst online: 10-09 12:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Phusebox schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:39:
En toch klopt er iets niet met de killstreaks, qua stats dan. Bij mij blijft hij op 7 staan terwijl ik er gisteren honderd procent zeker meer dan 7 had. Hoe kun je anders 18 kills hebben en 1x te zijn doodgegaan. Dan moet je minimaal een streak van 9 hebben.
Volgens mij telt hij de kills die je maakt met een bom of met een helicopter/plane niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Laatst online: 02-09 22:37
Ik heb een vraagje,
Kun je met zn 2en op een LAN Coöp spelen met 1 key of moet je het spel dan 2 keer kopen? Heeft iemand dit geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
SgtCaffran schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:41:
[...]

Draait dit serieus op een dedicated server?
Zou goed kunnen ik heb het filmpje niet gemaakt alleen gekregen van Koola.
Maar zal vast wel een private community zijn en daar ben ik al een tijdje geleden mee gekapt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Laatst online: 10-09 12:09
Fanatix schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:46:
[...]

Zou goed kunnen ik heb het filmpje niet gemaakt alleen gekregen van Koola.
Maar zal vast wel een private community zijn en daar ben ik al een tijdje geleden mee gekapt ;).
Als ik het goed begrijp gaan de punten wel direct naar IWNET en houd je de xp ook. 8)7 Klinkt niet echt als private community. Iemand die hier wat meer over kan vertellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

nu we het toch over het grijse wereldje hebben...

Je kan dus ook de gedownloade game zonder officiële key online spelen via het IW gebeuren?! Het online spelen lukt dan ook nog eens met de jongens die hem hebben gekocht? Of kunnen deze slimmeriken de game via een soort delicated systeem spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

[...]

Lvl70 misschien wel ja, dat is nog wel te doen.
Maar 2x (Of misschien zelfs wel 1x) Prestige+ (Zoals al eerder gezegd pakt elke rankhack zonder extra config gewoon 10x Prestige als default) is gewoon niet haalbaar voor spelers.
Wat natuurlijk wel zo is is dat hoe langer IW wacht met stappen onder nemen hoe meer spelers echt deze ranks gaan behalen en dan zal het idd lastig worden om nog te gaan filteren/bannen.

Maar Punkbuster kent ook zn flaws hoor, ik heb in meerdere Punkbuster supported games multihacks (Dus gewoon complete hack packages) kunnen draaien zonder dat er ook maar 1 melding kwam, dus ga nou niet Punkbuster zitten ophemelen omdat Valve anticheat niet voldoet in jou ogen.

Zolang er nog gesynced word mbt gamestats via je client en de IW servers zul je altijd een manier kunnen vinden om in die files te kunnen gaan zitten prutsen.

Maar als je nu als speler het idee al hebt dat je lvl70 moet zijn (De eerste rankhacks waren binnen 24u na release al online, waar speel je dan nog voor :/) omdat je het anders niet leuk vind kun je beter wat anders gaan doen denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Demoterror op 16-11-2009 12:11 ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

reemprive schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:25:
Mijn pc begon dit weekend kuren te vertonen, ik heb Windows even opnieuw geinstalleerd. Toen ik bezig was met het formateren van de schijf kwam ik erachter dat ik de mw2 map niet had gebackuped. Geen probleem, na een nieuwe installatie had ik al mijn level nog steeds en mijn custom classes waren ook opgeslagen bij Steam. Het enige wat verloren gaat zijn de toetsenbord en grafische instellingen.
[...]
Oh dat is fijn om te weten. :) Binnenkort ga ik upgraden en dus ook een reinstall doen, fijn om te weten dat in elk geval m'n MP stats gewoon bewaard blijven. Je SP voortgang, was die wél foetsie? Of heb je nog geen SP gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Demoterror schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:01:
[...]

Lvl70 misschien wel ja, dat is nog wel te doen.
Maar 2x (Of misschien zelfs wel 1x) Prestige+ (Zoals al eerder gezegd pakt elke rankhack zonder extra config gewoon 10x Prestige als default) is gewoon niet haalbaar voor spelers.
Wat natuurlijk wel zo is is dat hoe langer IW wacht met stappen onder nemen hoe meer spelers echt deze ranks gaan behalen en dan zal het idd lastig worden om nog te gaan filteren/bannen.

Maar Punkbuster kent ook zn flaws hoor, ik heb in meerdere Punkbuster supported games multihacks (Dus gewoon complete hack packages) kunnen draaien zonder dat er ook maar 1 melding kwam, dus ga nou niet Punkbuster zitten ophemelen omdat Valve anticheat niet voldoet in jou ogen.
Zolang er nog gesynced word mbt gamestats via je client en de IW servers zul je altijd een manier kunnen vinden om in die files te kunnen gaan zitten prutsen.
Maar als je nu al het idee hebt dat je lvl70 moet zijn omdat je het anders niet leuk vind kun je beter wat anders gaan doen denk ik.
Zooo.. ook goedemorgen. Niet goed uit bed gestapt? :/

Ik hemel Punkbuster niet op, ik geef alleen aan dat het minder goed werkt als Valve anti-cheat. Ik geef dus helemaal niet aan dat het 100% secure is.

en ik HOOP dat ze iets aan de lamers kunnen doen die level 70 zijn (via cheats). Wie zegt dat ik level 70 wil zijn? Ik heb pas een uur of 6 in die game zitten (Kind, vrouw, huis en hond) en zit nu op level 17. Ik was dus in de veronderstelling dat de tieners die dagelijks zo een 10 uur per dag in die game hangen al level 70 hadden kunnen behalen. Wat blijkbaar niet het geval is.

Dus waarom zou ik in hemelsnaam wat anders gaan doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Euh, die laatste zin was meer in het algemeen en niet op jou gericht :9

Edit: Iets aangepast, stond er idd wel een beetje raar :>

[ Voor 30% gewijzigd door Demoterror op 16-11-2009 12:12 ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Demoterror schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:09:
Euh, die laatste zin was meer in het algemeen en niet op jou gericht :9
Gelukkig, kusje kusje dan O+

edit: @ Phoenix1337 hieronder,

Daar kwam ik dus wat laat achter... mijn fout(je) ;)

[ Voor 17% gewijzigd door DukeN op 16-11-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Cloud schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:03:
[...]

Oh dat is fijn om te weten. :) Binnenkort ga ik upgraden en dus ook een reinstall doen, fijn om te weten dat in elk geval m'n MP stats gewoon bewaard blijven. Je SP voortgang, was die wél foetsie? Of heb je nog geen SP gespeeld?
In Steam zit een backup functie. Ik ben een steamnoob maar kwam de optie tegen. Heb deze nog nooit gebruikt maar lijkt me dat dan de gamemap gebackupt wordt.
Anders kan je even zelf zoeken in de 'Player' map van cod.

Hier ongeveer te vinden:
programfiles->steam->steamapps->common->Modernwarefare2->players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:48
DukeN schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:07:
[...]

Zooo.. ook goedemorgen. Niet goed uit bed gestapt? :/

Ik hemel Punkbuster niet op, ik geef alleen aan dat het minder goed werkt als Valve anti-cheat. Ik geef dus helemaal niet aan dat het 100% secure is.

en ik HOOP dat ze iets aan de lamers kunnen doen die level 70 zijn (via cheats). Wie zegt dat ik level 70 wil zijn? Ik heb pas een uur of 6 in die game zitten (Kind, vrouw, huis en hond) en zit nu op level 17. Ik was dus in de veronderstelling dat de tieners die dagelijks zo een 10 uur per dag in die game hangen al level 70 hadden kunnen behalen. Wat blijkbaar niet het geval is.

Dus waarom zou ik in hemelsnaam wat anders gaan doen? 8)7
Bij het lezen van zijn post heb ik niet echt het idee dat dat wat anders gaan doen op jou slaat ;)

/edit te laat :p
Griffin schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:10:
[...]

In Steam zit een backup functie. Ik ben een steamnoob maar kwam de optie tegen. Heb deze nog nooit gebruikt maar lijkt me dat dan de gamemap gebackupt wordt.
Anders kan je even zelf zoeken in de 'Player' map van cod.

Hier ongeveer te vinden:
programfiles->steam->steamapps->common->Modernwarefare2->players
Je backupt daarmee inderdaad je bestanden, ik heb alleen geen idee of je daarmee ook je savegame backupt.

[ Voor 24% gewijzigd door Phoenix1337 op 16-11-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bedankt voor de tips!

Die backup functie heb ik ook gezien ja, alleen die maakt een backup van letterlijk je gehele game. In het geval van MW2 dus een slordige 11 gigabytes. Dat had nu ook weer niet gehoeven van mij, ik wil alleen m'n saves en voortgang opgeslagen hebben :P De rest is wel te downloaden. Maar voor die tijd maak ik sowieso nog wel zo'n backup dan. Better safe than sorry, zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
DukeN schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:53:
nu we het toch over het grijse wereldje hebben...

Je kan dus ook de gedownloade game zonder officiële key online spelen via het IW gebeuren?! Het online spelen lukt dan ook nog eens met de jongens die hem hebben gekocht? Of kunnen deze slimmeriken de game via een soort delicated systeem spelen?
Yup, heb net 2 uur zitten spelen. Rank 9 o.i.d.. Jeetje wat een lag af een toe zeg... en je hoeft tegenwoordig ook niet meer te mikken, gewoon schieten en boem kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:22

KooolaNL

Hurry up noob microwave

SgtCaffran schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:41:
[...]

Draait dit serieus op een dedicated server?
nee is gewoon de "hoster" die een console unlocker heeft
bij elke game word een hoster gekozen

[ Voor 8% gewijzigd door KooolaNL op 16-11-2009 12:43 ]

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:32:
[...]

Yup, heb net 2 uur zitten spelen. Rank 9 o.i.d.. Jeetje wat een lag af een toe zeg... en je hoeft tegenwoordig ook niet meer te mikken, gewoon schieten en boem kill.
gek genoeg lukt mij dat nooit :(

hoe kan dat toch ? ik ben reuze benieuwd hoe jij iemand raakt zonder te richten

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
hij bedoeld waarschijnlijk dat je niet perse headies hoeft te schieten, iemand in zn grote teen schieten is ook een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:44:
[...]

gek genoeg lukt mij dat nooit :(

hoe kan dat toch ? ik ben reuze benieuwd hoe jij iemand raakt zonder te richten
Nouja overdrijven is natuurlijk ook een vak... maar met een AR op iemand schieten in MW2 levert je toch eerder kills op dan in MW1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Volgens een vriend van me werkt de multiplayer crack niet *O* . Hij heeft het spel ook gedownload. :')
En de co-op crack die er zou zijn doet het ook niet!

[ Voor 20% gewijzigd door Sargan op 16-11-2009 12:52 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:49:
[...]

Nouja overdrijven is natuurlijk ook een vak
... maar met een AR op iemand schieten in MW2 levert je toch eerder kills op dan in MW1 :)
precies ;)

ik heb vaak genoeg dat ik ze juist maar vaak moet raken , maar dat zal ook wel aan de perks liggen , ik heb tenminste op de xdoos nog niet 1x gehad dat ik zonder te richten iemand aan gort schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Sargan schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:49:
Volgens een vriend van me werkt de multiplayer crack niet *O* . Hij heeft het spel ook gedownload. :')
En de co-op crack die er zou zijn doet het ook niet!
Jonge schooier.. koop het spel dan gewoon ff.. ga hier niet zitten vragen om een zielig mp crackje van gamecopyworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Bovendien is hij voor de pc maar 30 euro, dat is het zeker waard!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

shakespeare schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:56:
[...]

Jonge schooier.. koop het spel dan gewoon ff.. ga hier niet zitten vragen om een zielig mp crackje van gamecopyworld.
? sorry maar ik begrijp je even niet?
is het sarcastisch bedoeld of wat?
Ik heb de game gewoon gekocht hoor, maar er was hier iemand die zei dat er een crack zou zijn en ik zeg gewoon dat deze niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

:D

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.