Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Kunnen we het hele "grijze" gebied niet gewoon achter ons laten?
Het zal me persoonlijk weinig interesseren wat mensen doen die te lam zijn om het spel te kopen, of wat hun argumentatie is om dit niet te doen.
Die mensjes hebben vast al een fora waar ze lekker kunnen klagen op MW2 wat schijnbaar zo extreem slecht is dat ze het niet kopen, maar het toch willen spelen.
Laat die discussie dan ook maar daar plaatsvinden? :9

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

http://www.youtube.com/watch?v=0pBQO3qkrgQ&hd=1

^ oh my

Vraag me of die super nuke ook zo gaat

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Defspace schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:42:
[...]

Volgens mij telt hij de kills die je maakt met een bom of met een helicopter/plane niet mee.
Uhm dit klopt niet helemaal....want ik heb vaak genoeg een hogere kill streak vrijgespeeld door een lagere te gebruiken. Voorbeeld : Ik gebruik Sentry gun (5 kills voor nodig om te gebruiken) en schiet daarmee 6 vijanden neer. Komt op een totaal van 11 kills waardoor ik gunner kan worden op een chopper. In die tussen tijd heb ik geen gebruik gemaakt van mijn eigen wapens dus telt de streak gewoon door ook al maak je gebruik van kill streak abillitys :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd koop dat spel IW heeft serieus een meesterwerk afgeleverd!! Ik heb hem op de 360 maar ga hem ws ook voor de pc halen maar hoe zit het met cheaters online op de pc? Valt dat een beetje mee? Is namelijk alleen voor online als ik de pc versie sp heb ik op de 360 gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:03:
Idd koop dat spel IW heeft serieus een meesterwerk afgeleverd!! Ik heb hem op de 360 maar ga hem ws ook voor de pc halen maar hoe zit het met cheaters online op de pc? Valt dat een beetje mee? Is namelijk alleen voor online als ik de pc versie sp heb ik op de 360 gedaan!
Ik heb er nog geen gezien, maar hij is natuurlijk pas net uit.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Donnas-A schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:02:
[...]

Uhm dit klopt niet helemaal....want ik heb vaak genoeg een hogere kill streak vrijgespeeld door een lagere te gebruiken. Voorbeeld : Ik gebruik Sentry gun (5 kills voor nodig om te gebruiken) en schiet daarmee 6 vijanden neer. Komt op een totaal van 11 kills waardoor ik gunner kan worden op een chopper. In die tussen tijd heb ik geen gebruik gemaakt van mijn eigen wapens dus telt de streak gewoon door ook al maak je gebruik van kill streak abillitys :)
Killstreak kills tellen alleen mee als je de killstreak reward gebruikt in het leven dat je hem krijgt.
Dus als je een 7killstreak reward unlocked, dood gaat en deze dan inzet tellen de kills gemaakt door deze killstreak niet meer mee.
Dus je kan niet zoals in MW1 Choppers chainen door tot 7 te gaan, dood (laten) gaan, chopper oproepen, deze 7 kills laten maken, repeat.
Zolang je in leven blijft telt het allemaal door, zodra je dood gaat vervalt dit.

Ook tellen de rewards van een Care Package (Ongeacht of dit nu een sentry gun is of iets anders) niet mee voor je killstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Donnas-A schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:02:
[...]

Vaag want dat werkt bij mij dus echt niet (360).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Demoterror schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:01:
[...]
Maar als je nu als speler het idee al hebt dat je lvl70 moet zijn (De eerste rankhacks waren binnen 24u na release al online, waar speel je dan nog voor :/) omdat je het anders niet leuk vind kun je beter wat anders gaan doen denk ik.
Hmm met MW was ik 50 in pak en beet 10-12uur de eerste keer maar ik deed het omdat het moest. Als het ranken er niet in had gezeten was ik er niet rauwig om, het voelde ook meer als een verplichting omdat de boel vrij te spelen maar goed wat dat betreft ben ik ook echt een oldschool CoD speler.
Een achievement+rank systeem zoals in ET:QW vond ik pas echt goed en leuk voelde veel minder geforceerd.

*Disclaimer: Ik speel MW2 niet, niet gedownload en niet gekocht en hacks gebruik ik sowieso nooit :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:18

RMX

Wat ik mis:
- Map Vote!! Hoe moeilijk kan het zijn

Vraagje:

Hoe levellen jullie ?
Gaan jullie echt voor ieder wapen alle challenges halen ?

Ik heb nu (bijna) alles geunlocked voor de Scar-H..
Dit blijf ik echt het fijnste wapen vinden!

Alleen de laatste (Get 40 bullet penetration kills) gaat heeel lang duren volgens mij.
Als ik die heb unlock ik wel de Mastery Challenge..

Hoe doen jullie dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Even een query draaien op de Steam database met mensen die level 70 bereiken in één dag. En die accounts resetten naar Level 1. Zou me niks verbazen als dat één dezer dagen gebeurt. Dat is het voordeel van Steam Cloud, alle profielen online bijgehouden en dus online opgeslagen en dus online te "controleren" op dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:13

d_star

Maharadja of the Year :-/

shakespeare schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:56:
[...]

Jonge schooier.. koop het spel dan gewoon ff.. ga hier niet zitten vragen om een zielig mp crackje van gamecopyworld.
Wel ff bijblijven bij de discussie maat, het gaat hier om een MP crack die de console en dedi servers mogelijk maakt...

En het feit dat de crack niet werkt bij 1 iemand hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er geen dedi's of consoles draaien bij anderen... ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Gewoon een tijdje spelen met FMJ (die moet je wel gebruiken voor die penetration kills he!) en *ding* 40 kills --> extended mags krijg je dan, dacht ik.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

Zerosum schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:11:
Even een query draaien op de Steam database met mensen die level 70 bereiken in één dag. En die accounts resetten naar Level 1. Zou me niks verbazen als dat één dezer dagen gebeurt. Dat is het voordeel van Steam Cloud, alle profielen online bijgehouden en dus online opgeslagen en dus online te "controleren" op dit soort zaken.
steam kennende Mischien wel een VAC ban omdat er een dll aangepast word van het spel net zoals trainers :D

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
RMX schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:11:
Vraagje:

Hoe levellen jullie ?

Alleen de laatste (Get 40 bullet penetration kills) gaat heeel lang duren volgens mij.

Hoe doen jullie dit ?
Antwoordje:

Ik level door een hoop vijanden neer te knallen :) Gewoon veel spelen, dan komen die levels vanzelf wel.
Nee, ikzelf heb niet alle weapon challenges gehaalt. Wel die van de SCAR-H, omdat dat zo'n ontzettend fijn wapen is _/-\o_ .

De laatste duurt inderdaad eventjes, maar is de 10000 xp wel waard imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Wat ik mis:
Agreed. je kan wel skippen in de lobby maar geen vote.
Vraagje:

Hoe levellen jullie ?

Hoe doen jullie dit ?
Ik speel gewoon en ga nu nog geen speciale dingen doen voor een reward.
Misschien als de hele scar klaar is eens kijken naar de andere wapens welke in unlocked heb in de loop der tijd.

* Griffin heeft ook niet veel game tijd. Een beetje in het weekend. Thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het gemis van dedicated servers wel klote eigenlijk, ben nu lvl 29 ern heb sommige maps nog maar een keer gespeeld. omdat het kreng steeds van host wisselst en dan zit je ineens lager in de mapcycle. Ook duurt connecten echt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Heartbeatsensor met FMJ is erg handig voor penetration kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Phusebox schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:07:
[...]
Vaag want dat werkt bij mij dus echt niet (360).
Let er wel op dat Care-package rewards niet mee tellen, dus als je een missle/airstrike/harrier via een care-package krijgt, tellen de kills die je daarmee maakt niet mee voor een killstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Laatst online: 13-08 12:06
Wat ik mis:

Vraagje:

Hoe levellen jullie ?

Hoe doen jullie dit ?
Ik ben verslaafd aan microbeloningen (WoW komt er in mijn huis dan ook niet in, want ik weet al wat er dan gaat gebeuren: baanverlies, versloebering, scheiding en kinderen-zie-verbod), dus ik probeer zoveel mogelijk unlocks vrij te spelen.
Dus eerst alles op de Scar-H (ook mijn favoriet), terwijl ik ook nog wat pro-perks en challenges meepak en dan uitkijken naar het volgende wapen.

Ik heb wel het idee dat het langer duurt voordat je alle wapens hebt vrijgespeeld dan in MW1. Wat ik ook leuk vind is dat je op alle wapens unlock kan verdienen: shotguns, handwapens, rocketlaunchers, etc.
Verder hou ik er van om met een shotgun rond te lopen, dus de mogelijkheid om shotgun als secondary te nemen is voor mij als een extragratis (MW1) Overkill perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Griffin schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:18:
[...]

Agreed. je kan wel skippen in de lobby maar geen vote.

[...]

Ik speel gewoon en ga nu nog geen speciale dingen doen voor een reward.
Misschien als de hele scar klaar is eens kijken naar de andere wapens welke in unlocked heb in de loop der tijd.

* Griffin heeft ook niet veel game tijd. Een beetje in het weekend. Thats it
Ik gebruik haast ook alleen de scar, maar volgens mij is de snelste manier om aan XP te komen toch wel om steeds tussen wapens af te wisselen voor challenges.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vind het jammer dat je in FFA niet alle maps kunt spelen. Zie in de startpost een hoop levels, maar heb daar slechts een aantal van gespeeld. Speel enkel FFA, zit nu op level 31. (al verder da ik met COD WAW was) In het begin ga je echt hard, maar hoe hoger je komt hoe langer het duurt voordat je een level omhoog gaat. (logisch) SP ga ik ook zeker nog spelen, maar dat komt later wel. Eerst level 70 halen. Speel trouwens op de PS3.

Speel vrijwel altijd met deze combo:

m4a1 + ACOG Scope

sleigt of hand pro
hardline pro
steady aim pro

edit: map vote? skip map vote zit er toch gewoon in?

[ Voor 17% gewijzigd door Dj-sannieboy op 16-11-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Map vote zou inderdaad wel welkom zijn. Ik zit de laatste tijd alleen nog meer op de wat mindere maps (scrapyard, derail, wasteland, etc.) en mocht je mensen in een lobby eindelijk zover krijgen om voor een skip te voten, dan krijg je er een net zo beroerde map voor in plaats :(

Waar ik ook regelmatig last van heb, is de wisselende kwaliteit van de connectie.. Net na het joinen van een lobby/match heb ik meestal wel een redelijke verbinding, maar na een half uurtje spelen is de hele samenstelling veranderd en kan ik zomaar opeens enorm lag krijgen. Dat soort onregelmatigheden heb je tenminste niet met dedicated servers :/

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Ik sta te popelen op het Bling perk, want dan kan je op twee attachments tegelijk vorderingen maken per wapen (bijvoorbeeld silencer en RDS). Omdat de beloningen voor de attachments via twee sporen loopt. Uit m'n hoofd een spoor voor alle scopes en één voor alle andere attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
AutCha schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:32:
Ik sta te popelen op het Bling perk, want dan kan je op twee attachments tegelijk vorderingen maken per wapen (bijvoorbeeld silencer en RDS). Omdat de beloningen voor de attachments via twee sporen loopt. Uit m'n hoofd een spoor voor alle scopes en één voor alle andere attachments.
Het is inderdaad een goede perk, al vind ik Scavenger ook wel handig.
Daarom ben ik, na het behalven van alle achievements, overgestapt op Scavenger + Holosight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Wat ik mis:

Vraagje:

Hoe levellen jullie ?

Hoe doen jullie dit ?
'
ik ga voor de makkelijke challenges, dus voor guns die ik niet zo tof vind ga ik toch voor de granatelauncher, silencer etc challanges om zoveel mogelijk xp te halen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Wat ik mis:
Hoe moeilijk kan het zijn om links te kijken bij de map om te zien dat er gewoon een skip map opties is???
en zelfs het aantal votes is afhankelijk van de map size en aantal spelers in de lobby.

(dit is in ieder geval bij de xdoos het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

AutCha schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:32:
Klopt, zodra je Bling hebt kun je voor 2 dingen tegelijk progress maken.
Houd er wel rekening mee dat je dus ook een stuk korter met een wapen zult moeten spelen om alle attachments te unlocken tho, wat je zeker merkt in je aantal headshots.

Vanuit dat oogpunt is het misschien verstandig om er maar 1 te doen en zo iig eerst de pro variant van alle Perk1 slots te halen (Marathon, Scavenger etc)
Dan speel je langer met je weapon dus zul je ook meer headshots maken als een gevolg.
Is uiteraard alleen van toepassing als je die extra skins wilt unlocken tho.

Anders (In het geval dat je verder gaat levelen met een ander weapon om daarmee dingen te unlocken) zul je de xp van je weapon skin unlocks mislopen als je dit pas op lvl70 gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

wtf ?

Doet me denken aan q3excessive mod

wel sneu - zo zie je maar; waar en game is een hack

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen waarbij online (PS3) het heel erg lang duurt voordat ie geschikte games heeft gevonden? Bij CoD MW 1 gaat het vinden van een online game heel erg snel, en bij COD MW 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Headshots lopen bij mij sowieso toch niet helemaal lekker op. De enige manier om alle headshot challenges te halen (in MW1 dan) was toch vooral te sneaken om snipers een kogel door het hoofd te jagen op 50 centimeter afstand. Vooral Bloc leende zich daar erg goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:59
Toch maar besteld voor de 360, wilde het toch eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:50
Retonator schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:48:
[...]

Hoe moeilijk kan het zijn om links te kijken bij de map om te zien dat er gewoon een skip map opties is???
en zelfs het aantal votes is afhankelijk van de map size en aantal spelers in de lobby.

Misschien bedoelt hij met Map vote een manier om snel een bepaalde map te selecteren om die te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik speel eigenlijk alleen met de UMP submachine gun met red dot omdat ik de P90 nog niet heb vrijgespeeld. Headshots lukt hier ook wel redelijk mee. Ik mis af en toe wel een scope, misschien begin ik binnenkort eens met de assault wapens.

Die submachine gun welke je als secondary mee kan nemen vind ik ook wel prettig schieten (even geen idee hoe die heet). De shotgun met veel cartridges vind ik minder. Is deze op een ongunstig moment leeg dan sta je 3 uur dat ding te herladen :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Douwe63 schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:04:
[...]
Misschien bedoelt hij met Map vote een manier om snel een bepaalde map te selecteren om die te gaan spelen?
Inderdaad!
Natuurlijk kan ik zien welke map er komt, maar als ik net in een fijn team zit, is het jammer om weg te gaan!
Ik moet zeggen dat ik sommige maps toch wel snel beu ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 09:30
Hmmm interessant

// Enable/disable in-game console (this seems to work with english keyboards only?)
seta monkeytoy "1" (default value is 0)

Iemand al geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51
Wat ik mis:

Vraagje:

Hoe levellen jullie ?

Hoe doen jullie dit ?
Ik wil wel levelen maar met mijn kwaliteiten gaat dat nog wel even duren :P Ben nu lvl 34, voornamelijk bezig met alles vrijspelen met de M4A1. Nog 40 kills tot de 1000 en nog 73 headshots voordat alles er is. Die kills gaan nog wel maar de headshots zijn toch puur geluk bij mij :P

Sowieso vind ik het gewoon leuk om die balkjes vol te zien worden, ondanks mijn belabberde k/d ratio. Iets van 1100 kills en 1500+ deaths ofzo :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
is trouwens de fov altijd zo klein in cod games? ben een wat breder beeld gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sh4d0wman schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:04:
Ik speel eigenlijk alleen met de UMP submachine gun met red dot omdat ik de P90 nog niet heb vrijgespeeld. Headshots lukt hier ook wel redelijk mee. Ik mis af en toe wel een scope, misschien begin ik binnenkort eens met de assault wapens.

Die submachine gun welke je als secondary mee kan nemen vind ik ook wel prettig schieten (even geen idee hoe die heet). De shotgun met veel cartridges vind ik minder. Is deze op een ongunstig moment leeg dan sta je 3 uur dat ding te herladen :P
Persoonlijk vind ik de UMP beter dan de P90, shotgun als secondary en gaan! De P90 is niet wat het was in MW1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Retonator schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:48:
[...]

Gezien dat je geen servers kan joinen waar specifiek type maps wordt gehost (airport zeker 1 van betere bijvoorbeeld), is het wel heel karig dat je alleen een map kan skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

reemprive schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:18:
[...]

Persoonlijk vind ik de UMP beter dan de P90, shotgun als secondary en gaan! De P90 is niet wat het was in MW1.
Eigenlijk ook wel goed dat de P90 minder is. Want was soms wel zwaar overpowered in MW1. (maar daar iig geen discussie over maken) :P
Pranger schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:15:
Hmmm interessant

// Enable/disable in-game console (this seems to work with english keyboards only?)
seta monkeytoy "1" (default value is 0)

Iemand al geprobeert?
Klinkt interessant alleen snap even niet wat het nut ervan is bij het spelen van MP. Dit aangezien in de config_MP config ook alles is aan te passen. ;)
(alleen voor dediservers is het handig)
furby-killer schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:21:
[...]

Gezien dat je geen servers kan joinen waar specifiek type maps wordt gehost (airport zeker 1 van betere bijvoorbeeld), is het wel heel karig dat je alleen een map kan skippen.
Ik mis een filter systeem. Dat je kan aangeven ik wil dat en dat zoeken etc. Snap niet waarom dat er niet in zit. Nu kan je alleen gametype aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

furby-killer schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:21:
[...]

Mja, als je spelers de optie geeft om maps te kunnen vermijden (Door ze gewoon niet aan te vinken in een lijst bijv) moet je nog een filter toepassen wat het matchmaking process nou ook weer niet zal versnellen.
Ik denk dat IW het wel prima vind zo, beetje afwisseling kan ook geen kwaad.
Enige map die ik gewoonweg weiger te spelen is Estate, maar uit ervaring zijn de meeste het daar wel mee eens dus met een Vote Skip kom je al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:48
Estate vind ik nog wel meevallen, Quarry en Highrise zijn pas waardeloze maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Estate vind ik juist een hele toffe map, die in Rio kan ik echt niet uitstaan... zoveel kleine raampjes en steegjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

reemprive schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:18:
[...]

Waarom lees ik niemand over die Tar21?
Die gebruik ik standaard met stopping power en sleight of hand.
Echt een super wapen.. SCAR en P90 kan ik iig niet aan wennen steeds.
Denk dat die Tar21 voor mijn gevoel het dichtst bij de ak47 uit MW1 komt.
(ben ook nog maar lvl 26 ofzo.)

@cyclone
idd die map is zeker kut! Speel regelmatig HQ of DOM en dan zitten ze gewoon willekerugi achter een raampje of op een dak te campen. HQ aan de andere kant van de map en net na je spawn wordt je dood geschoten, terwijl de echte actie aan de overkant is :/

[ Voor 20% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-11-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
kan je de mouse sensitivity ook ergens aanpassen in cijfers in plaats van een waardeloos balkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Het is dus niet mogelijk om spec-ops te spelen met een random iemand? Je moet altijd een vriend uitnodigen?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

gotfurrr schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:44:
kan je de mouse sensitivity ook ergens aanpassen in cijfers in plaats van een waardeloos balkje?
Dat kan in de configuratiefiles wel. Die staan ongeveer in:

code:
1
...\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Het enige wat mij stoort aan deze game is het hosten.
Ik merk best wel vaak dat de host zo waardeloos is, dat je speelt met lag (wat ontiegelijk frustrerend is!).

Zo had ik daarnet een Free-For-All match, nou ik kon niet eens normaal iemand neerschieten of hij was al 3 meter verder! Mijn airstrike ging ook compleet mis omdat de rode vierkantjes ineens versprongen :S Vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phoenix1337 schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:33:
Highrise is mijn favoriet zo'n beetje haha. Ik was ook helemaal fan van Vacant, jammer dat we niks meer hebben wat daarop lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Mja, er word heel veel gesniped in highrise, en aangezien ik graag rush werkt dat dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Iemand zin om een event te organiseren voor de PC-gamers op Steam?

Heb net geprobeerd om een poll te maken, maar dit lukt me niet op Steam.
Misschien leuk om eens met een hele Got-server een paar potjes te spelen.
Rond 19.00 als iedereen zin eten in zijn mik heeft zitten?

Zit zelf beetje krap met tijd ivm baan en deeltijd studie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phoenix1337 schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:50:
Mja, er word heel veel gesniped in highrise, en aangezien ik graag rush werkt dat dus niet :)
Hmm snipers op highrise? iIk heb er nog geen gezien in de 10 potjes die ik er gedaan heb.
Ik ren ook rond met shotgun en scar-h. Enige wat er minder is je airdrops plaasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Highrise is tof, daar kan je juist rushen! Met je RPD maai je ze allemaal neer daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Floris
Ik zag inderdaad een announcement voorbijkomen waarin geen HTML ondersteund werd :P Ik zou zeggen, maak er alsnog een announcement van en zet er gewoon een tijd en gametype bij. Iedereen die beschikbaar is, kan er dan bij komen :) Omdat het via Steam gaat kan iedereen het dan zien, ook de mensen die dit topic wat minder actief volgen.

Ik heb geen idee of ik er om 19h bij ben, maar dat zien we dan wel weer. Mijn voorkeur gaat overigens uit naar DOM, DEM of HQ, in elk geval de betere teamplay typen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

CyCloneNL schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:57:
Bovendien is hij voor de pc maar 30 euro, dat is het zeker waard!
:Y *O*
Phoenix1337 schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:33:
Vind quarry juist een hele leuke map - die mappen met die steegjes zijn idd waardeloos - echte campmaps; je moet hoog blijven....
highrise is vind ik ook een leuke map al moet je niet precies in de midden-as gaan staan - das wel snipe-gevoelig. Je kan via vele wegen naar de andere kant. Onderlang gewapend met de spas-12 of de AR door de gangen heen knal je iedereen neer..

[ Voor 71% gewijzigd door shades op 16-11-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Phoenix1337 schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:50:
Snipen in Highrise? Dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Is het eigenlijk mogelijk om een clantag voor je nick te zetten ?? Ben het iig niet in mw2 tegen gekomen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Floris-K schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:51:
Iemand zin om een event te organiseren voor de PC-gamers op Steam?

Heb net geprobeerd om een poll te maken, maar dit lukt me niet op Steam.
Misschien leuk om eens met een hele Got-server een paar potjes te spelen.
Rond 19.00 als iedereen zin eten in zijn mik heeft zitten?

Zit zelf beetje krap met tijd ivm baan en deeltijd studie :)
Normaliter kan ik savonds niet ivm verbouwen en sport. Maar vanwege verbouwen sport ik nu even niet. En vanavond als het goed is niet verbouwen dus ik kan vanavond vast wel even wat gamen ;). En 19:00 moet ik ook wel halen.

@shades:
Alle smilies toch weg gehaald ;).
En je kan volgens mij in steam je profilename aanpassen en een clantag ervoor zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Griffin op 16-11-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 14:13
Ik heb de javelin missle geunlocked bij lvl 50 maar ik had er wel wat meer van verwacht.
Slechts 1 missle die je dus zoals gewoonlijk op vehicles moet locken maar t duurd gewoon een eeuwigheid om je doel te raken en gaat gewoon afwijken als er flares afgaan wat dus als resultaat had dat tie natuurlijk recht naar mij toe vloog.

En probeer het maar op de vijand te locken, als je eenmaal een lock hebt en niet afgeknalt bent dan mag je maar hopen dat die 8 seconden later wel z'n lock gaat neerknallen.

Zouden ze de missle maken dat het flares negeerd dan zou ik m zo nemen maar ik hou het toch bij mijn stinger aangezien niemand anders de UAV's en Heli's neerknalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrapyard, Highrise, Favela en Estate. Dit vind ik toch wel de leukste maps om te spelen, misschien ook omdat die maps mij het best liggen. Qua wapens de SCAR, intervention, UMP en ACR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Griffin schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:05:
[...]
Normaliter kan ik savonds niet ivm verbouwen en sport. Maar vanwege verbouwen sport ik nu even niet. En vanavond als het goed is niet verbouwen..
Whaha, logica van de week :P.

@onder: ja

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bjwild
Zijn de UAV's die spionagevliegtuigjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Ik heb nog geen UAVs neergehaald, maar hoe onderscheid je de vijandelijke UAVs van de friendlies? Wordt dan je crosshair rood/groen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

rethxoth schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:45:
Het enige wat mij stoort aan deze game is het hosten.
Ik merk best wel vaak dat de host zo waardeloos is, dat je speelt met lag (wat ontiegelijk frustrerend is!).
Dat is niet het enige waar ik me aan stoor....gisteren ownde ik dik in een CTF game....host vond dat z`n ass te hard werd genuked en stopte blijkbaar met de game. Niks geen host transfer en ja hoor spel klapt eruit....weg 4 captures van flag en 27 kills ofzo...Daar baal ik echt van want het was mn beste potje tot nu toe en kreeg dus helemaal geen mogelijke vrijgespeelde emblems of titels vanwege die 4 captures. Neemt niet weg dat ik zo bij thuiskomst direct mn PC weer aanknal en tot vannacht ga spelen om vervolgens morgen ochtend heerlijk brak op mn werk aan te komen hahaha :D Het is en blijft een heerlijke game alleen dat hosten is soms een drama helaas :'(

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
shades schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:04:
Is het eigenlijk mogelijk om een clantag voor je nick te zetten ?? Ben het iig niet in mw2 tegen gekomen.. :?
Op de Xbox kan je dat pas na een bepaald level unlocken in elk geval.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Griffin schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:05:
[...]

@shades:
Alle smilies toch weg gehaald ;).
En je kan volgens mij in steam je profilename aanpassen en een clantag ervoor zetten.
Ja - vond het toch eigenlijk wel wat overdreven :o
Gewoon je nick aanpassen dus - dat weet ik wel te vinden..

@TroonStaal: Heb pc versie ...
@baronruud: (hier onder dus) Ah oke - welk lvl, weet je dat toevallig?- je mag zeker niet in een clan onder de lvl 40 :? :+

[ Voor 18% gewijzigd door shades op 16-11-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
shades schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:04:
Ja, is te unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

KoffieNT schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:07:
[...]

Whaha, logica van de week :P.
offtopic:
Makes sense?!
Belachelijk!!!
Je zit soms gewoon vanaf level 2 in een clan en ik vindt het dus belachelijk dat je eerst level 5 - 10 moet zijn oid voordat je zn tag ervoor kan zetten. Niet echt goed over nagedacht. :S

[ Voor 47% gewijzigd door Griffin op 16-11-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
shades schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:09:
[...]

@]TroonStaal: Heb pc versie ...
Ahja, ik las het later pas :P

Zijn er trouwens mensen op de Xbox die eens wat Spec Ops missies willen doen? Gisteren met mijn meisje de vliegtuigmissie gedaan (zij lopen, ik vanuit het vliegtuig) en dat ging op regular wel maar moeilijker niet. Die heli missie ging al helemaal niet. Dus zijn we maar wat anders gaan doen :+

Maar ik zou best wel wat meer drie sterren willen halen met Spec Ops, met z'n tweeën is het denk ik veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Ben lvl 20 geloof ik; waar zit die clan-tag dan ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Griffin schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:12:
[...]

Belachelijk!!!
Je zit soms gewoon vanaf level 2 in een clan en ik vindt het dus belachelijk dat je eerst level 5 - 10 moet zijn oid voordat je zn tag ervoor kan zetten. Niet echt goed over nagedacht. :S
Level 5 ben je zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Vanwege verbouwen ga je niet sporten, maar je gaat niet verbouwen. Dus...dan ga je gamen. (juist sporten dan toch?:P) Is gewoon droog, boeie :).

Ik ga de komende paar dagen eens alle intels verzamelen om mijn campaign op 100% te krijgen. Gisteren heb ik de hele avond met een vriend spec-ops zit te doen. Ik moet zeggen dat er (op veteran) wel wat irritaties waren :), maar over het algemeen is dit tot nog toe het vetste onderdeel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
shades schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:16:
Ben lvl 20 geloof ik; waar zit die clan-tag dan ergens?
Uit mijn hoofd, gewoon in het hoofdmenu bij MP.
Net als de create class, vote to skip etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
reemprive schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:07:
@bjwild
Zijn de UAV's die spionagevliegtuigjes?
Ja
AutCha schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:08:
Ik heb nog geen UAVs neergehaald, maar hoe onderscheid je de vijandelijke UAVs van de friendlies? Wordt dan je crosshair rood/groen?
Als je at4/stinger/iets anders een vliegtuig lockt, hoor je een geluidje, als het goed is dus hij dit alleen bij enemy uav's en niet bij je eigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb die optie ook gemist :?

Ach, ik heb gewoon m'n Steam ID aangepast :P

Edit: Over die clantag dus!

[ Voor 16% gewijzigd door Snappie88 op 16-11-2009 15:21 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@ Snappie lol idd ik was ook op zoek naar een clantag veldje, maar gewoon steam aangepast. Is volgens mij ook geen andere methode (helaas)

Er staat iig een announcement op de steamgroup voor de pc-gamers.
Weet niet hoe het werkt met private parties, maar daar kom ik vanavond wel achter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
Ik meen dat je niet eens je eigen UAV's in de lucht ziet. Althans dat is mijn perceptie...please correct me if i'm wrong. Als het wel het geval is, heb ik meerdere malen ook onze eigen UAV's uit de lucht geschoten.

Was trouwens gisteren gezellig met een clubje Leidenaren. Vooral de 8 tegen 3 partij was episch waarbij we flink op ons donder kregen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

KoffieNT schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:17:
[...]

Vanwege verbouwen ga je niet sporten, maar je gaat niet verbouwen. Dus...dan ga je gamen. (juist sporten dan toch?:P) Is gewoon droog, boeie :).
Ja maar dan moet ik weer een abonnement voor 'verversen' voor 1 maand en ik ben nog druk deze maand. Vanaf december weer vol aan de bak in de sportschool. Gewoon deze maand niet sporten maar klussen.
Ik ga de komende paar dagen eens alle intels verzamelen om mijn campaign op 100% te krijgen. Gisteren heb ik de hele avond met een vriend spec-ops zit te doen. Ik moet zeggen dat er (op veteran) wel wat irritaties waren :), maar over het algemeen is dit tot nog toe het vetste onderdeel van het spel.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Want als ik invite probeer komen de (steam) invites lijkt wel niet door. erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Bron: Gamer.nl
"Ghost" uit Modern Warfare 2 krijgt mogelijk een spin-off

Mogelijk komt er een spin-off van Call of Duty: Modern Warfare 2 met het Ghost-personage in de hoofdrol. Dat meldt Ghost's stemacteur Craig Fairbrass in een interview dat plaatsvond tijdens het lanceringsevenement van Modern Warfare 2 in Londen.

"In het laatste spel deed ik de stem van een personage genaamd Gaz en in dit spel doe ik de stem van het personage Ghost, die nu een eigen stripverhaal heeft gekregen. Ze praten er nu over om hier nog een klein spel aan toe te voegen", aldus Fairbrass. "Dus daar ben ik erg enthousiast over. Het groeit en groeit en groeit."

Het is echter niet bekend wat de stemacteur bedoelt met een 'klein spel'. Het zou hier kunnen gaan om downloadbare content, een uitbreiding, of slechts een flash-game. Vooralsnog is er alleen een volledig nieuw Call of Duty-spel aangekondigd voor 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 14:13
Je ziet je eigen UAV's niet in de lucht dus je kan knallen wat je wilt. Als je Enemy UAV krijgt te horen meteen je stinger bij pakken 360 rondje draaien in de lucht om m te spotten, locken en neerknallen. Doe je dat samen met de Perk waarbij je enemy killstreak awards moet neerknallen dan breng je die snel naar pro status Perk.

[ Voor 27% gewijzigd door bjwild op 16-11-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Griffin schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:25:
[...]

Ja maar dan moet ik weer een abonnement voor 'verversen' voor 1 maand en ik ben nog druk deze maand. Vanaf december weer vol aan de bak in de sportschool. Gewoon deze maand niet sporten maar klussen.
Aha, ok :)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Want als ik invite probeer komen de (steam) invites lijkt wel niet door. erg vaag.
Is de xbox-versie :P, en split-screen. Met een vriend over het netwerk heb ik nog niet geprobeerd, maar dat werkt geloof ik ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Volgend jaar alweer een nieuwe CoD? Word dat MW3 of is dat er weer eentje van TreyArch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:47
Dacht van Treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
baronruud schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:18:
[...]

Uit mijn hoofd, gewoon in het hoofdmenu bij MP.
Net als de create class, vote to skip etc...
Afgelopen weekend op PC gespeeld naast Xbox, en daar zit een verschil tussen de console versie en de pc versie. Aangezien je op de console niet zomaar je nickname kan veranderen hebben ze die 'clantag' menu-optie ingevoerd. Bij steam kan je gewoon je naam veranderen naar van alles, dus hebben ze dat eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
TroonStaal schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:34:
Volgend jaar alweer een nieuwe CoD? Word dat MW3 of is dat er weer eentje van TreyArch?
Activision kondigt Call of Duty 7 nu al aan

Over vier dagen komt Call of Duty Modern Warfare uit, toch gingen er nu al geruchten rond over een Call of Duty 7. Dit werd al vrij snel bevestigd door Activision.

Activision bevestigde dit door Call of Duty 7 aan te kondigen. Het spel zal dit keer niet door Infinity Ward worden ontwikkeld, maar door de Call of Duty 3 ontwikkelaar Treyarch.

Volgens Activision zal Call of Duty 7 ergens in 2010 uitkomen voor de PC, Xbox 360, PS3 en de Nintendo Wii.

Treyarch gaf al een aantal hints waar Call of Duty 7 over gaat door te vertellen dat ze naar muziek zochten van Cubaanse en Russische komaf en muziek uit de Vietnamese oorlog. Het zou dus zo kunnen dat je moet gaan vechten in Vietnam.
Weer eentje om the skippen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man, ik speel nu anderhalf jaar MW1, nu MW2. Eindelijk weet ik waar UAV voor staat, hahahahaha. Dacht dat het een radar was, maar had niet beseft dat er een voertuig bij hoorde. Krijgt de enemy een sneeuwradar als ik hem neerhaal? Vanavond even een paar neerhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Unmanned Aerial Vehicle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is er weer voor Treyarch gekozen, weet iemand dat? Ik dacht dat COD5 hun laatste zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
reemprive schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:00:
Man, ik speel nu anderhalf jaar MW1, nu MW2. Eindelijk weet ik waar UAV voor staat, hahahahaha. Dacht dat het een radar was, maar had niet beseft dat er een voertuig bij hoorde. Krijgt de enemy een sneeuwradar als ik hem neerhaal? Vanavond even een paar neerhalen :)
Nope, de tegenstander ziet dan gewoon niet meer de locatie van je team op zijn radar (de rode stipjes). Hij blijft gewoon zijn radar behouden en ziet wel rode stipjes verschijnen als je zonder silencer schoten afvuurt

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Die skip ik ook. WaW viel zóó tegen. Ben toen weer teruggestapt naar MW1, de maps van IW zitten toch een stuk beter in elkaar. WaW leek ook wel één copy-paste van MW1 met dezelfde perks en unlockables maar dan met een WW2 sausje. Terwijl MW1 juist zo vernieuwend was.

MW2 is uiteraard ook met perks en unlockables, maar toch veel vernieuwender en geen schaamteloze kopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
reemprive schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:00:
Wiki weet een hoop ;)

Wikipedia: Unmanned aerial vehicle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

grappig, als je een gun met heartbeat sensor van een enemy afpakt, zie je de enemy als groen puntjes ipv rode.

====
vraagje:
Je kan geen spec-ops spelen met een random iemand? Je moet echt een vriend uitnodigen om samen te spelen?

[ Voor 36% gewijzigd door DNA_Saint op 16-11-2009 16:08 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Eigenlijk staat de naam UAV in cod ook nergens op aangezien een UAV niet persee vijandelijke troepen weergeeft. Er kunnen net zo goed raketten onder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:03:
Waarom is er weer voor Treyarch gekozen, weet iemand dat? Ik dacht dat COD5 hun laatste zou zijn.
Treyarch maakt vanaf nu de CoD games
IW alleen nog de MW games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

DNA_Saint schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:05:
grappig, als je een gun met heartbeat sensor van een enemy afpakt, zie je de enemy als groen puntjes ipv rode.

====
vraagje:
Je kan geen spec-ops spelen met een random iemand? Je moet echt een vriend uitnodigen om samen te spelen?
Xboxversie: Jup, friends only. Vind ik ook wat jammer

[ Voor 76% gewijzigd door KoffieNT op 16-11-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:05:
Pc versie moet je ook iemand uitnodigen om dit te spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Denk dat ik zo maar weer is ff ga spelen :P Gisteravond weer wat multiplayer potjes gedaan met een man of 4-5. Was weer leuk. Begin nu in de singleplayer met act 2.. Is kijken of dat weer een gekkenhuis is :P

[ Voor 87% gewijzigd door GrandDestroyer op 16-11-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:03:
Omdat je zonder 2 dev teams niet elk jaar een release van kwaliteit kan hebben.
Zouden ze IW elk jaar laten releasen krijg je het NFS/Fifa idee,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

lol. Was met spec ops-bodycount bezig.
Zeer vermakelijk maar iets te simpel :(

Dacht zal eens op YT kijken of er nog leuke sniperpoints zijn
Zie ik dit : http://www.youtube.com/watch?v=W8awp0nU-Xg

Hoezo instakil :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

AutCha schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:04:
Die skip ik ook. WaW viel zóó tegen. Ben toen weer teruggestapt naar MW1, de maps van IW zitten toch een stuk beter in elkaar. WaW leek ook wel één copy-paste van MW1 met dezelfde perks en unlockables maar dan met een WW2 sausje. Terwijl MW1 juist zo vernieuwend was.

MW2 is uiteraard ook met perks en unlockables, maar toch veel vernieuwender en geen schaamteloze kopie.
Moet zeggen dat er in WaW toch wel echt lekkere maps zaten..

Kan ik van MW2 niet altijd zeggen!
Zo slecht vond ik WaW niet
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.