Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik was net ff een of andere gamesite aan het bekijken en kwam dit filmpje tegen.

http://www.youtube.com/watch?v=Wgn2jugK_Hk

En de reacties die onder het filmpje staan, geweldig!
Had die maar de PC versie moeten kopen en niet de PS3 :+

[ Voor 3% gewijzigd door BAS80 op 16-11-2009 16:23 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Als het zo'n k@t game is. waarom doet ie er dan 17 uur over om daar achter te komen :?
Wacko :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Iemand anders die problemen heeft (gehad) met een Logitech USB-headset? In alle programma's werkt het perfect maar in Steam (en CoD) komt mijn steam niet veel verder dan ruis. Ik hoor dat ik wat zeg maar het verschil met ruis is minimaal.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:03:
Waarom is er weer voor Treyarch gekozen, weet iemand dat? Ik dacht dat COD5 hun laatste zou zijn.
Da's waarschijnlijk net zo'n goede vraag als waarom er niet voor dedicated servers is gekozen. ;)
Waarvan akte.

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
heuveltje schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:16:
lol. Was met spec ops-bodycount bezig.
Zeer vermakelijk maar iets te simpel :(

Dacht zal eens op YT kijken of er nog leuke sniperpoints zijn
Zie ik dit : http://www.youtube.com/watch?v=W8awp0nU-Xg

Hoezo instakil :)
Ik krijg die semtex maar niet goed getimed, nog voordat ik bij die ene auto ben heeft een btr me al omgelegd :( ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik mijn statistieken op de pc kan lezen? Kan dat wel? Op ps3 heb je een leaderboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:37:
Weet iemand waar ik mijn statistieken op de pc kan lezen? Kan dat wel? Op ps3 heb je een leaderboard.
Barracks? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dat is heel erg beperkt. Op ps3 kan je zien hoe accuraat je schiet en je ratio (belachelijk dat ik het nu zelf moet uitrekenen) van je kills/deaths en wins/loss en meer. Zoiezo heb ik geen leaderboards gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou net weer zoiets , zitten net 5 seconden in de game, komt er al een predator missle omlaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Phoenix1337 schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:09:
[...]

Eigenlijk staat de naam UAV in cod ook nergens op aangezien een UAV niet persee vijandelijke troepen weergeeft. Er kunnen net zo goed raketten onder zitten.
Klopt. Het type UAV dat wordt getoond is de Predator.
Afbeeldingslocatie: http://thetechies.files.wordpress.com/2009/01/predator-7.jpg

De predator missile zal dan ook wel van zo'n vliegtuigje worden afgevuurd.
Heb er alleen nog geen in de lucht kunnen ontdekken bij een missile warning.

Sowieso gaat die missile denk ik te snel om die (mogelijke) UAV uit de lucht te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Hebben er nog meer mensen vette filmpjes van de multuplayer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja , ik weet alleen niet of die al langs geweest is

http://www.dumpert.nl/med...ifen_zoals_het_hoort.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Floris-K schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:00:
[...]
De predator missile zal dan ook wel van zo'n vliegtuigje worden afgevuurd.
Heb er alleen nog geen in de lucht kunnen ontdekken bij een missile warning.

Sowieso gaat die missile denk ik te snel om die (mogelijke) UAV uit de lucht te schieten
Nee, daar heb ik specifiek nog op gelet. Bij een door een speler afgevuurde predator missile, zie je geen vliegtuigje maar komt die raket gewoon 'uit de verte'. Die kun je dus ook niet uit de lucht knallen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:08
Al minstens 6 keer maar dat geeft niet hoor, blijft een vet filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Schiet niet op dit: scoor zo vaak 4/24, en dan vaak de meeste deaths van allen.. Iemand nog echt goede tips voor het iig verdubbelen van het aantal kills en halveren dealths zodat de ratio meer in de buurt van 1 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je reactie vermogen verbeteren :p

en een goed wapen gebruiken

scar of de aug met grip bar

ik heb nu kd van 2.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:43:
Ja, maar dat is heel erg beperkt. Op ps3 kan je zien hoe accuraat je schiet en je ratio (belachelijk dat ik het nu zelf moet uitrekenen) van je kills/deaths en wins/loss en meer. Zoiezo heb ik geen leaderboards gezien.
Ik zeg het nog maar eens.

@hierboven: Gebruik een assault rifle als je dat nog niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Laatst online: 10-09 12:09
Ik hoor weinig mensen over de vector, vind deze echt super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:36:
[...]

Ik zeg het nog maar eens.

@hierboven: Gebruik een assault rifle als je dat nog niet deed.
Waarom die boven een submachine (gebruik ik nu)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

RetroTycoon schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:49:
[...]

Waarom die boven een submachine (gebruik ik nu)?
Range.
SMG is alleen leuk voor close to mid range, waar je in MW2 vaak toch over een ietswat langere afstand zult schieten.
Je assault rifle doet het ook prima op mid range dus heb je al 1 nadeel minder.
Verder is het wss een idee om wat tactischer te gaan spelen.
Ik zie nog steeds veel mensen rondrennen alsof het quake/ut is.
Het blijft een tactische shooter, ook in DM/TDM.
Je gaat vrij snel dood, dus als jij je tegenstander eerder ziet dan hij jou heb je een flink voordeel.
Door overal maar heen te rennen zodat je 2 seconde eerder aankomt op je bestemming val je dus meer op.
Je hoeft nou ook weer niet alles in Crouch rond te kruipen, maar iets meer bedekking zoeken zal je kdr zeker niet slechter maken.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RetroTycoon schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:24:
Schiet niet op dit: scoor zo vaak 4/24, en dan vaak de meeste deaths van allen.. Iemand nog echt goede tips voor het iig verdubbelen van het aantal kills en halveren dealths zodat de ratio meer in de buurt van 1 komt?
Veelvuldig de radar in de gaten houden.

Assault rifles zijn vaak wat krachtiger dan een submachine.

Minder sprinten? hoevaak ik mensen al op mij af heb zien komen sprinten en ze vervolgens zo neerknal omdat hun wapen nog niet getrokken is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
roep ik de net een care package op, dus heli komt dropt zo een crate op een teammaat die dood is :D

Overigens oppassen met die care packages, ik heb al een antal keer gehad dat die hem op de dak van een gebouw gooit waar jezelf niet bij kan (beetje zout als er een ac130 inzit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:57:
[...]

Veelvuldig de radar in de gaten houden.

Assault rifles zijn vaak wat krachtiger dan een submachine.

Minder sprinten? hoevaak ik mensen al op mij af heb zien komen sprinten en ze vervolgens zo neerknal omdat hun wapen nog niet getrokken is. 8)
Radar? Ik heb toch geen derde oog :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

RetroTycoon schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:03:
[...]

Radar? Ik heb toch geen derde oog :?
Probeer de mappen te leren kennen. Zoek goede plekken om te campen, evt. liggend met een LMG, en werk verder daarvandaan. Gewoon rustig beginnen en dan langzaam zal je zien dat je wat meer, met succes, durft.

Even een vraag betreft prestige; als je dit doet raak je dan ook al je challenges e.d. kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:35:
je reactie vermogen verbeteren :p

en een goed wapen gebruiken

scar of de aug met grip bar

ik heb nu kd van 2.10
Ik vind de Tar-21 toch echt beter. Soort kruising tussen een assault rifle en een SMG. Scar vind ik echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Haha loool :D

Ik ben aan het kloten met die steam-group end acht ff te kijken hoe dat inviten gaat.
Kan personen niet stuk voor stuk uitnodigen ivm teveel members, maar wel alle 225 mensen tegelijk.
Vanavond krijgt dus iedere online Tweakers een invite !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
SgtCaffran schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:40:
Ik hoor weinig mensen over de vector, vind deze echt super! _/-\o_
Fantastisch wapen inderdaad, beste/fijnste SMG in de game naar mijn mening :)
Ik doe echt heel erg mn best om de mp5k fijn te vinden (omdat ik het ontwerp om de een of andere reden super vind) maar de enorme muzzle flare die je target verbergt vind ik toch wel erg irritant (ik weet, ik weet het silencer maar ik ben pas begonnen de mp5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Mag schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:14:
[...]
Even een vraag betreft prestige; als je dit doet raak je dan ook al je challenges e.d. kwijt?
Dat lijkt me wel... was bij cod4:mw ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riot Shield, Shotgun, Blast Shield, Marathon Pro, Lightweight Pro, Commando Pro!!!

Echt geweldig op Headquarters. De massa granaten die naar binnen komen overleef je, en vaak zien ze je niet eens zitten in de hoek => rekt veel extra tijd, en dus punten. Daarbij komt dat de vijand vaak op mij focused, terwijl m'n teammates ze flanken. Die distraction points die je krijgt kloppen dus ook wel ;)

Het is alleen jammer dat je 2 shield bashes nodig hebt om iemand neer te krijgen, en dat het geen "stun" of iets dergelijks veroorzaakt. Nu ik er een beetje mee om kan gaan win ik 1v1's in een kleine ruimte meestal wel.
Haal net Commando Pro VI, 100 Melee kills with Commando perk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
stef-o schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:23:
[...]

Dat lijkt me wel... was bij cod4:mw ook!
Nee, zag zo'n intel waarop het tegendeel bewezen was :)

Oja
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/33pc084.png
Daar word je toch niet vrolijk van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat doet 1.04 voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
RetroTycoon schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:28:
[...]

Oja
[afbeelding]
Wooow..

Ik word meestal al chagrijnig als ik het zelfde aantal kills als death haal, maar dit?! Ik denk dat ik dan huilend in een hoekje zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mijn K/D ratio is nu 1.30, maar de laatste 50 potjes denk ik eerder 2.50. Gaat dus prima op Hardcore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
rethxoth schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:46:
[...]

Wooow..

Ik word meestal al chagrijnig als ik het zelfde aantal kills als death haal, maar dit?! Ik denk dat ik dan huilend in een hoekje zit :+
Had ik toen ik nog JO speelde, maar ben bij MW2 toch wel stuk slechter, denk dat ik 1:1 nog niet eens haal gemiddeld.

En die lag helpt ook niet. Had net nog een stinger gevuurd op een heli en direct ernaar neer geschoten, maar duidelijk nadat stinger was afgeschoten. Via killcam krijg ik te zien dat ik stinger niet had gevuurd..

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 16-11-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
[...]

Oja
[afbeelding]
oke, alleen maar fijn dat het tegendeel waar is :)

Maar jij moet drastisch je tactiek gaan omgooien.
Omschrijf je gemiddelde potje eens. Wat doe je zoal? loop je rond? blijf je zitten? welke wapens gebruik je?

dit moet toch echt anders kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net uitgespeeld , de single player , kort maar krachtig

wachten op deeltje 3 maar weer

nu op na level 70 , en nog even uitspelen op de xdoos , en daarna ps3 , voor de achievements en trophies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nu bij de Media Markt Call of Duty: MW2 voor 199,-. Krijg je er wel 3 spellen + een Xbox 360 bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hmmm... heb de hele Got-group een invite gestuurd, maar niemand joined de private match.
Zal vast niet goed zijn gegaan met de invites ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
PWM schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:49:
Mijn K/D ratio is nu 1.30, maar de laatste 50 potjes denk ik eerder 2.50. Gaat dus prima op Hardcore :)
:| Mijn K/D ratio is 0.70 gemiddeld. Laatste tijd gaat het wat beter, maar denk dat ik em max naar 1.00 rechtgetrokken krijg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Floris-K schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:03:
Hmmm... heb de hele Got-group een invite gestuurd, maar niemand joined de private match.
Zal vast niet goed zijn gegaan met de invites ofzo :/
Geen invite gehad, ik wordt momenteel even opgehouden, maar ben er zsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
Geen invite gezien? Zit toch echt al vanaf 18:30 ingelogd... Dramatische matchmaking maar weer eens ondervonden was net 10 minuten bezig voordat ik ns in een Merc. TDM game terechtkwam. Die vervolgens na het laden van de map ermee stopte vanwege 'could not connect to host' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
stef-o schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:00:
[...]

oke, alleen maar fijn dat het tegendeel waar is :)

Maar jij moet drastisch je tactiek gaan omgooien.
Omschrijf je gemiddelde potje eens. Wat doe je zoal? loop je rond? blijf je zitten? welke wapens gebruik je?

dit moet toch echt anders kunnen.
Dat het anders moet wist ik, maar als je het zo brengt voel ik me wel heel erg slecht :P Oké, taktiek:
Ik loop veel rond, en probeer dan mensen te ontdekken. Ik ga dus actief op zoek... Tja, meer opvallende dingen heb ik niet. Wat me opvalt, is dat mensen mij meestal als ze me ontdekken ook doodschieten. Ik ontkom er dus schijnbaar niet aan als ik eens ontdekt ben.
Wapenuitrusting is:
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/w8ql8g.png

Als iemand het weet, viele Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje..(PC)

Als ik de shadows uit zet, dan is de minimum fps 60, alles loopt heel vloeiend etc.
Maar als ik de shadows aan zet is m'n minimum fps 50, en dan loopt het gewoon minder vloeiend, stottert een beetje, het speelt gewoon niet fijn.

Is dit nou normaal dat die 10fps zo'n groot verschil maken, zo ja, wat zou ik dan nog kunnen doen om een wat betere fps te krijgen, maar zodat je het eigenlijk niet echt ziet :P

mijn systeem:

e6750
8800gts 640mb
2gb ram

verder staan de texturen op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
@ t.coenraad

Ik weet niet of je al wat kills hebt gescoord met M4, maar als je hem hebt unlocked zet er dan een scope (red dot / holographic) op. En misschien moet je Stopping Power nemen als perk, dan is de tegenstander (als je hem dan ziet :X ) misschien eerder dood. De reload tijd van M4 is niet lang, dus Sleight Of Hand is naar mijn mening overbodig. En, als je toch niet zoveel kills scoort, kun je misschien ook wel Hardline inwisselen? De Kill Streaks waarmee je nl. mensen kunt vermoorden krijg je pas laat. Weet zo gauw ff niet welke er bij Perk slot 2 te kiezen zijn maar inwisselen kan geen kwaad.

Probeer verder wat minder te sprinten, wat rustiger te bewegen, goed te spotten. Neem af en toe gewoon eens de tijd om (onder dekking van bijv. een autowrak / paar kratten oid) om even rond te kijken, waar je friends / enemies zijn op de radar. Iets wat ik vaak doe is omtrekkende beweging maken (Team DeathMatch dit is) en dan de tegenstander in de flank aan te vallen. Probeer onverwachts te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
RetroTycoon schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:20:
[...]

Dat het anders moet wist ik, maar als je het zo brengt voel ik me wel heel erg slecht :P Oké, taktiek:
Ik loop veel rond, en probeer dan mensen te ontdekken. Ik ga dus actief op zoek... Tja, meer opvallende dingen heb ik niet. Wat me opvalt, is dat mensen mij meestal als ze me ontdekken ook doodschieten. Ik ontkom er dus schijnbaar niet aan als ik eens ontdekt ben.
Wapenuitrusting is:
[afbeelding]

Als iemand het weet, viele Dank!
Naar mijn mening is quick reload het alleen maar waard als je een belt fed LMG hebt (Dus geen AUG), hoe vaak komt het voor dat je tijdens het reloaden word neergeschoten immers
Beetje vooruit kijken en zorgen dat elke kogel doel treft maakt quick reload een beetje overbodig.
Ipv daarvan zou je misschien beter bling of scavenger (scavenger restockt ook je nades/flashes dus dan kan je eigenlijk elk gevecht gebruiken).

Als je zo vaak dood gaat en dus nauwelijks uberhaupt een spree kan opbouwen zou ik ook geen hardline nemen, dan zou ik eerder stopping power, of mijn favoriet voor tier2; cold blooded nemen
Mensen onderschatten cold blooded echt heel erg, nooit meer op UAVs, nooit meer zon verdomde chopper op je rug etc etc

Tier 3 is allemaal een beetje meh, ik kies meestal steady aim of ninja.

Andere dingen:
-je primary en secondary vullen elkaar niet echt aan, bij bijv je smg class heb je min of meer 2 dezelfde wapens, misschien dat je dan liever een launcher of een thumper er bij houdt
-Naar mijn mening zijn flashes beter als stuns maar dat is ieder zn eigen smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:24:

Is dit nou normaal dat die 10fps zo'n groot verschil maken, zo ja, wat zou ik dan nog kunnen doen om een wat betere fps te krijgen, maar zodat je het eigenlijk niet echt ziet :P

verder staan de texturen op high.
Die 10 fps maakt amper verschil.
Wat je wel merkt (En dus ook de oorzaak van je "klacht" is) is als je pc gaat stotteren met je fps.
Je fps is dan namelijk niet 50 stabiel maar 50 met uitschieters tot 60 (Nummers zullen wat anders zijn maar het gaat om het idee).
Hij is dus constant bezig met het bijstellen van je fps, dit merk je wel.
Tussen 50 stabiel en 60stabiel zit weinig verschil, maar als je 48, 56, 45, 59, 51, 60, 60, 49, 55 etc hebt zul je dus wel degelijk een irritant beeld krijgen.
Als je settings default op high staan kun je of dit bij stellen (Settings op "normal" (of hoe die waarde heet) zal wss inhouden dat je constant op 60 zitten. Je kan ook even kijken wat je verder aan textures aan kan passen, waterreflectie bijvoorbeeld is vaak nogal een oorzaak van een fps drop.
Anders is het altijd nog een idee om te kijken wat voorn resolutie je hebt en of je deze eventueel lager kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou, de eerste officiele cijfers zijn binnen, en hoger dan verwacht: 9.400.000 verkopen in de eerste week. Best aardig ;)

360: 5.3 Miljoen
PS3: 3.5 Miljoen
PC: 560k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
PWM schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:36:
Nou, de eerste officiele cijfers zijn binnen, en hoger dan verwacht: 9.400.000 verkopen in de eerste week. Best aardig ;)

360: 5.3 Miljoen
PS3: 3.5 Miljoen
PC: 560k
De pc :')
Ben benieuwd wanneer de stekker uit pc gaming wordt getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Typo in pc cijfers? :')
Dat de pc miss niet meer het hoofdplatform is wil ik wel geloven, maar 500k is wel heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Steam cijfers zitten er niet bij. Dat zal ook nog wel een paar honderd K zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Relis schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:33:
[...]

Naar mijn mening is quick reload het alleen maar waard als je een belt fed LMG hebt (Dus geen AUG), hoe vaak komt het voor dat je tijdens het reloaden word neergeschoten immers
Beetje vooruit kijken en zorgen dat elke kogel doel treft maakt quick reload een beetje overbodig.
Ipv daarvan zou je misschien beter bling of scavenger (scavenger restockt ook je nades/flashes dus dan kan je eigenlijk elk gevecht gebruiken).

Als je zo vaak dood gaat en dus nauwelijks uberhaupt een spree kan opbouwen zou ik ook geen hardline nemen, dan zou ik eerder stopping power, of mijn favoriet voor tier2; cold blooded nemen
Mensen onderschatten cold blooded echt heel erg, nooit meer op UAVs, nooit meer zon verdomde chopper op je rug etc etc

Andere dingen:
-je primary en secondary vullen elkaar niet echt aan, bij bijv je smg class heb je min of meer 2 dezelfde wapens, misschien dat je dan liever een launcher of een thumper er bij houdt
-Naar mijn mening zijn flashes beter als stuns maar dat is ieder zn eigen smaak
Ik heb nu de Ninja pro, dus geen voetstappen en dat is ook wel erg prettig moet ik zeggen. Komt dikwijls voor dat ik dan iemand van achter kan knifen. Ook handig icm silenced, dan zien ze je ook niet op de radar :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Relis schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:33:
[...]

Klopt inderdaad. Ik merk het meteen als ik cold blooded heb geselecteerd. Geen predator missiles meer, overigens niet vergeten om bij teammates weg te rennen als er eentje komt ;), geen uav meer en je merkt meteen dat dit helpt! Gecombineerd met scavenger heb je een ideale uitrusting om op jacht te gaan. Meestal unlimited supply nades en met een AT4 is scavenger een must.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Demoterror schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:41:
Dat de pc miss niet meer het hoofdplatform is wil ik wel geloven, maar 500k is wel heel weinig.
560.000 x € 25,- (fictief, geen idee wat de echte verkoopsprijs van IW is) is nog altijd € 14.000.000 omzet.
Ik denk ook dat de PC verkopen veel hoger uitgevallen zouden zijn als IW ervoor gekozen had om wel dedicated servers toe te staan (o.a.). Daarnaast moet er uiteraard ook gekeken worden naar verkopen op lange termijn. Ik denk dat de dalende lijn bij de pc-versie minder schuin staat dan de consoleversies.

Edit:
Preliminary week one data is in and Modern Warfare 2 has destroyed all records, selling around 9.4 million copies across Xbox 360, PS3 and PC and generating over $600 million in revenue.
$ 63,- / € 42,- omzet per kopie?
Volgens mij klopt daar iets niet.
PWM schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:42:
De Steam cijfers zitten er niet bij. Dat zal ook nog wel een paar honderd K zijn denk ik?
Komt aardig in de buurt: http://store.steampowered.com/stats/
Op dit moment 85,331 spelers (MP) en 35,476 spelers (SP) = 120.807 spelers op dit moment actief.

[ Voor 55% gewijzigd door Dysmael op 16-11-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:36:
[...]

Die 10 fps maakt amper verschil.
Wat je wel merkt (En dus ook de oorzaak van je "klacht" is) is als je pc gaat stotteren met je fps.
Je fps is dan namelijk niet 50 stabiel maar 50 met uitschieters tot 60 (Nummers zullen wat anders zijn maar het gaat om het idee).
Hij is dus constant bezig met het bijstellen van je fps, dit merk je wel.
Tussen 50 stabiel en 60stabiel zit weinig verschil, maar als je 48, 56, 45, 59, 51, 60, 60, 49, 55 etc hebt zul je dus wel degelijk een irritant beeld krijgen.
Als je settings default op high staan kun je of dit bij stellen (Settings op "normal" (of hoe die waarde heet) zal wss inhouden dat je constant op 60 zitten. Je kan ook even kijken wat je verder aan textures aan kan passen, waterreflectie bijvoorbeeld is vaak nogal een oorzaak van een fps drop.
Anders is het altijd nog een idee om te kijken wat voorn resolutie je hebt en of je deze eventueel lager kan instellen.
'T klopt wat je zegt, de fps schommelt steeds, mijn resolutie is 1280x1024, water textures zie ik zo 1,2,3 niet staan.
Is er niet iets waarmee je de fps vast op 50 kunt zetten in mw2?

[edit] Of misschien de virusscanner uitzetten, of loopt dan mn pc vol met virussen?:P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RolfLobker schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:49:
[...]

$ 63,- / € 42,- omzet per kopie?
Volgens mij klopt daar iets niet.
In de US (5 miljoen verkopen) lag de prijs rond de $50,-. In de rest van de wereld was het tussen de 40 en 60 euro (in de BTW, die moet je er aftrekken) afhankelijk van platform en verkoopkanaal. Volgens mij klopt het precies :)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 16-11-2009 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
PWM schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:56:
[...]

In de US (5 miljoen verkopen) lag de prijs rond de $50,-. In de rest van de wereld was het tussen de 40 en 60 euro (in de BTW, die moet je er aftrekken) afhankelijk van platform en verkoopkanaal. Volgens mij klopt het precies :)
Zoals ik het lees staat er dat MW2 voor $ 600.000 omzet voor IW gezorgd heeft waarbij technisch gezien ook de verkopen via Steam horen; dat is ook omzet gegenereerd dankzij MW2.
Omzet van de winkeliers mag je er volgens mij niet bij rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen IWnet zo haat? Ik vind IWnet GOED werken. Het werkt fijn, gericht en snel. Dat je afentoe disconnect in een lobby maakt mij echt niets uit, ik ben wel bereid 6 seconden de tijd te nemen om nog 2x te klikken. Nu vind je tenminste makkelijk en snel een goed gevulde server van jou niveau. En alsof dedicated servers altijd zo goed bereikbaar waren in CoD4.

Het argument dat de hoster 0ms lag heeft lijkt me ook niet helemaal geldig. Ten eerst ga je dat echt niet merken, en bovendien heb je bij dedicated servers ook altijd mensen met een wat hogere ping als jou.

Vond de campaign verder erg goed gevuld, en ik werd ook echt in het verhaal gesleept. Het had inderdaad een korte duur, maar ik voelde me na afloop toch echt wel voldaan. Daarbij voegen Spec-Ops nog uren speel plezier met je vrienden toe.

Dus ik snap echt niet waarom de Steam Forums en IW Forums beladen zijn met gezeur dat er werkelijk niets goed is in het spel, en dat zij hun geld terug willen. Ik vind het een erg goed spel, en was al mijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

[...]

Kan iemand dit bevestigen? (of je wel/niet je challenges kwijtraakt als je prestige doet, dus; als je bijv de m16 opnieuw vrijspeelt, heb je dan gelijk al je vorige attachments of niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik merk dat ik met name dood ga omdat mensen mij op de rader zien en dus actief op je afkomen. Hierdoor kun je minder strategisch te werk gaan. Hopelijk kan ik die cold blooded perk snel vrijspelen.
Verder wordt je in Modern Warfare 2 werkelijk van alle kanten bestookt. De oude Modern Warfare had iets meer linaire multiplayer levels. In 2 heb je veel hoogte verschillen en minder vaste routes. Dan blijft eigenlijk geluk en snel reactie vermogen over.

Net ook een fijne match gehad, mijn team werd ingemaakt, was ik opeens nog maar alleen over tegen 4 tegenstanders :'( Ik blijf het een gemis vinden dat er geen 30+ wars meer gespeeld kunnen worden. Het is te kleinschalig.

Al met al ben ik nog steeds niet heel positief over de multiplay, wellicht veranderd dat met het vrijspelen van de juiste perks.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:58
Het hele perks gedoe vind ik afbreuk doen aan de MP ervaring. Zowel in COD4/5 als 6. Daarom was ik altijd blij dat er binnen notime een pam/pro/commod uitkwam. Alleen 1x tot max levellen om alle wapens te testen en alle levels een beetje te spelen en daarna-> alleen nog S&D wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:39
ik zag een intel dat na level 70 niet gereset werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Voor diegenen die het nog niet wisten:

Dedicated servers zijn al up, lean is terug, console zit er weer in.

Console terug? Hierrr klikken

[ Voor 16% gewijzigd door Dysmael op 16-11-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 20:11
Zo te zien ontploffen de IW forums op het moment echt door al het geklaag, ben benieuwd wanneer er een officiele statement komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Vet leuk man, dat is 10minuten grappig en dan bedenk je je dat er eigenlijk geen ruk aan is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Is toch ondertussen vaak genoeg geweest wat het probleem is met geen dedi servers, ook op IW forums staat het haarfijn uitgelegd, maar een samenvatting:

Host met 0 ping als rest op 100 ping zit merk je echt wel. Ping in algemeen is gewoon bagger met p2p, geen custom maps (erg belangrijk), geen mods, geen map keuze, niet in een server spelen met mensen waar je vaker mee speelt (casual regelmatig op server met mensen waar je vaker mee speelt spelen is heel wat anders dan per sé party moeten doen), geen admins, gezeik met ports forwarden, en daar nog bovenop dat het matchmaking systeem dringend patches nodig heeft want het heeft een paar dagen goed gewerkt, en is nu bagger. Continue meldingen dat lobby closed, could nog migrate host, could not connect, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Heb je het nou over het filmpje wat ik post? Daar is zelfs de eerste tien minuten geen ruk aan. Het demonstreerd echter een dedicated server incl. consoleopties. Proof of Concept zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
RolfLobker schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:24:
Dedicated servers zijn al up, lean is terug, console zit er weer in.
"The best bit is, this is all ranked and on IWNet! I guess the game is no longer balanced to fuck the PC gamers over!"

Nou, lekker dan. Beetje in het motto van: "De PC versie wat toch al slecht, dus dan kan dit ook wel.". Wat dus complete onzin is, want er is niets mis met IWnet.
RolfLobker schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:29:
Heb je het nou over het filmpje wat ik post? Daar is zelfs de eerste tien minuten geen ruk aan. Het demonstreerd echter een dedicated server incl. consoleopties. Proof of Concept zeg maar :)
Heb gelezen dat dit alsnog P2P is, maar met een Dedicated smaakje (console enzo dus).

[ Voor 29% gewijzigd door Accesteam op 16-11-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Klopt, het schijnt dat IW het wel ziet als 'legale' versie maar dedicated servers zijn ook mogelijk met een andere loader (die LAN play activeerd). Helemaal nu ook de console terug is.
Pirates:
Crack the game : Check
play SP for free: Check
Play MP for free: Check
Bypass Steam: Check
NO ACTIVATION NEEDED???:Check
Hack all you want: Check
Piss on IWNET: Check

Legit Customers:
Game is not balanced for Lean: Double check
I lolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RolfLobker schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:35:
Klopt, het schijnt dat IW het wel ziet als 'legale' versie maar dedicated servers zijn ook mogelijk met een andere loader (die LAN play activeerd). Helemaal nu ook de console terug is.

[...]
I lolled.
Stelletje hypocriete gasten :O

Als je zo pissed bent als al die puisterige scheeuwers op de fora, dan boycot je die game ook. Dat betekend dus dat je de game ook niet gaat spelen.

Het enige wat die sukkels nu doen is IW een nog grotere stok geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Waarom zou je moeten boycotten? Probleem is dat er op het moment niet echt een alternatief is, maar blijkbaar mag je zodra je het hebt gekocht alleen maar IW de hemel in prijzen zoals jij doet? Face it, het is gewoon slecht en er is geen enkele reden behalve verkoop van mappacks waar p2p mee helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
furby-killer schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:45:
Waarom zou je moeten boycotten? Probleem is dat er op het moment niet echt een alternatief is, maar blijkbaar mag je zodra je het hebt gekocht alleen maar IW de hemel in prijzen zoals jij doet? Face it, het is gewoon slecht en er is geen enkele reden behalve verkoop van mappacks waar p2p mee helpt.
Je gezeur wordt een beetje eentonig... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Laatst online: 12-09 11:01

itlee

Gas erop!

guys is er al een update beschikbaar?
ik wordt gek van de disconnects....

[ Voor 33% gewijzigd door itlee op 16-11-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SgtCaffran schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:55:
[...]

Waarschijnlijk omdat de situatie niet verandert maar de fanboys dezelfde vragen blijven stellen aan ons.

Edit: situatie verandert wel, het wordt slechter. Matchmaking gaat het volgens mij steeds slechter doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 16-11-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

shoombak schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:39:
[...]

De pc :')
Ben benieuwd wanneer de stekker uit pc gaming wordt getrokken.
Alsof ze er veel tijd/geld in hebben gezet om het naar de PC te porten. Ze hebben niet eens de moeite genomen om de menu'tjes pc vriendelijk te maken. Denk je dat ze de kosten er met meer dan een half miljoen stuks verkocht, exclusief steam, in minder dan een week, niet al lang uit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

SgtCaffran schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:55:
[...]

Voor fanboys wel ja. Ik ben het echter met hem eens, het spel had véél beter kunnen zijn. Het vervelende is dat de gameplay dik in orde is, maar dat ze het expres vernaggelen voor de pc gamer door het spel niet te balanceren voor lean, dedicated servers eruit te slopen, etc. Custom mouse control en 9vs9 games zijn gewoon niet aantrekkelijk. Ipv extra aandacht aan het pc platform te schenken zodat de verkoopcijfers op dat platform beter worden, geven ze het juist een handicap vergeleken met andere (oudere) shooters. Je zou haast denken dat het een complot is tegen het pc platform om het zo om zeep te helpen, zodat ze over een aantal jaar alleen nog maar voor consoles hoeven te ontwerpen.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

furby-killer schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:45:
maar blijkbaar mag je zodra je het hebt gekocht alleen maar IW de hemel in prijzen zoals jij doet?
:') Sinds ik de game heb, heb ik hier ongeveer 80% kritiek gegeven en 20% positief commentaar. Volgens mij is je filter een beetje kapot.

IW heeft bijna alles wat ze goed deden in CoD4 fout gedaan in MW2 op het gebied van gameplay. Je hoort mij absoluut niet zeggen dat IW een top job heeft gedaan. Ik zal het lijstje niet nog een keer neerzetten, maar MW1 was in zijn tijd veel beter.

Als je een beetje tegenwind krijgt de tegenpartij beschuldigen van Fanboyism getuigd ook van weinig klasse.
falling_down schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:05:
Je zou haast denken dat het een complot is tegen het pc platform om het zo om zeep te helpen, zodat ze over een aantal jaar alleen nog maar voor consoles hoeven te ontwerpen.
Dan zouden ze nu al gewoon gestopt zijn met de ontwikkeling. Ze zijn PC gamers niets verschuldigd en hebben ook absoluut geen excuus nodig om eventueel te stoppen met PC games.

[ Voor 57% gewijzigd door PWM op 16-11-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 19:07
Cloud schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:46:
[...]

Volgens mij sta je - gezien de verkoopcijfers - met je 'we' nog redelijk alleen hoor, al doe je het nog zo massaal klinken ;) Er zijn nog genoeg mensen die het spel gekocht hebben.

En ja, die video's, wat kan ik zeggen.. Ze gaan maar door en door over het dedicated server gebrek en de motivatie van Activision en IW om dat te doen.. Of niet? Na de eerste honderd Modern Warfail en andere hate sites ben ik ze een beetje zat en heb ik geen zin meer om filmpjes te zien die precies hetzelfde zeggen.

Er komt ongetwijfeld een patch die het e.e.a. oplost voor de P2P problemen.
dit zijn niet zo zeer fail filmpjes alswel een duidelijke en redelijk gefundeerde uitleg van het debacle.
Ik ga deze game niet kopen zolang niet 60-70% van mijn clan het tegelijk op een server online kan spelen. Ik ben geen casual gamer maar iemand die graag wat tactischer speelt als blijft plezier het belangrijkste.
Maar zoals het nu gaat met 2 man coop (en dat op 20 plekken) daar is voor ons/mij als groepslid geen lol aan. En er zijn erg veel clans (vanuit de GR/GRAW scene) die daar zo over denken.
Natuurlijk slaan wij geen deuk in een pakje boter maar van de 200.000 petietietekenaars zal al gauw 40% het spel niet kopen als je het mij vraagt.
Ik kan vanuit bedrijfsoogpunt het ebsluit begrijpen maar vanaf nu gaat het bergafwaarts voor de hardcore PC gamers, en dat raakt mij. Ik ben geen bunnyhopper, geen consolekiddie maar een vader van 3 kinderen die graag af en toe een paar uuitjes met de boys iets leuks doet en goede shooters liggen niet bepaald voor het oprapen. het is te hopen dat Ubisoft nu eindelijk begrijpt dat er een nichemarkt voor ze is met ghost recon 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ze zijn ook gestopt daarmee, ze hebben enkel een directe port gemaakt, dat noem ik niet ontwikkeling.

En als jij je ook de problemen realiseert, waarom klaag je dan op mij? Als je mijn post zou lezen had je geweten dat ik ENKEL reageerde op iemand die ernaar vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Laatst online: 13-09 19:07
PWM schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:06:
[...]

:') Sinds ik de game heb, heb ik hier ongeveer 80% kritiek gegeven en 20% positief commentaar. Volgens mij is je filter een beetje kapot.

Als je een beetje tegenwind krijgt de tegenpartij beschuldigen van Fanboyism getuigd ook van weinig klasse.

[...]

Dan zouden ze nu al gewoon gestopt zijn met de ontwikkeling. Ze zijn PC gamers niets verschuldigd en hebben ook absoluut geen excuus nodig om eventueel te stoppen met PC games.
Op deze manier kunnen ze beter stoppen met het maken van PC games, 60 euro weggegooid geld voor die paar uurtjes plezier.... COD4 heb ik al meer dan 1.000 uur inzitten voor hetzelfde geld, maar dat gaat met MW2 en de andere melkkoeien die volgen niet lukken op deze manier. Ik wil best betalen voor een goede game, maer dan moet ik fatsoenlijk in ladders mee kunnen gamen en niet per 2 coop of met een groep onbekenden opgescheept raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Lean, is dat nou echt nodig, heb het in CoD4 nog nooit gebruikt volgens mij en toch zet ik nette scores neer. Ik speel ook graag serieus en dat kan in MW2 net zo goed als in MW1. Wat niet kan is met de hele clan online, klopt. Maar persoonlijk zit ik daar niet zo mee. De potjes die ik tot nu toe gespeeld heb voelen toch vlot aan.

Tuurlijk IW.net is nu nog niet perfect, sterker nog ik denk dat het enorm verbeterd kan worden. Wel vind ik het idee erachter niet verkeerd en als de bugs eruit worden gewerkt heeft het zeker potentie. Ik zal echt niet klagen als dedicated servers terug komen, maar op dit moment vind ik het steam friends + party systeem erg leuk om mee te spelen. Geef ze wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het idee van matchmaking is niet verkeerd nee, maar het idee van alleen matchmaking is wel verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit lean serieus in MW1 (PC versie)? Dat lijkt me juist de vaart uit het spel halen! Ben in ieder geval blij dat het niet in MW2 zit :)

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 16-11-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

monnick schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:41:
Zit lean serieus in MW1 (PC versie)? Dat lijkt me juist de vaart uit het spel halen! Ben in ieder geval blij dat het niet in MW2 zit :)
Vaart eruit? Pf, waarom zou dat nou weer, nu moet je juist schuifelend opzij om iets te zien, toen kon je even snel leanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

monnick schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:41:
Hahaha!

Jij snapt het! MW2 is niet balanced for lean! Even op de lean-toets drukken ipv strafe maakt heel het spel kapot! Dan krijg je gameplay die ervoor zorgt dat het spel COMPLEET onspeelbaar zal worden! Ik hoop dat in MW3 ook de strafe functie eruit is, dat je alleen nog maar kan draaien, net als in Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

De tijd zal het leren. Nog 2 jaar een iedereen heeft een console op zijn HD display aangesloten, zijn muis en toetsenbord voor consoles ingeburgerd en hebben ze standaard een harddisk. Je kan wellicht zelfs je console upgraden met een betere videokaart! Er worden zelfs consoles verkocht welke dienst doen als dedicated server en de die-hards zetten deze weg in datacentrums met snellere verbindngen voor een lage ping. Omdat vrouwlief "Hollands Next Top Model" wil zien heb je een apart kamertje voor je console en scherm :+ We zitten gewoon even in het dieptepunt van 7 magere jaren voor PC gaming.

Net weer 6 minuten naar een spannende ¨matchmaking" zitten kijken alvorens heerlijk te knallen!

[ Voor 7% gewijzigd door Eijkb op 16-11-2009 22:01 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
falling_down schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:56:

Hahaha!

Jij snapt het! MW2 is niet balanced for lean! Even op de lean-toets drukken ipv strafe maakt heel het spel kapot! Dan krijg je gameplay die ervoor zorgt dat het spel COMPLEET onspeelbaar zal worden! Ik hoop dat in MW3 ook de strafe functie eruit is, dat je alleen nog maar kan draaien, net als in Doom.
Overdrijven is ook een kunst... Lean is gewoon totaal overbodig en kan alleen de snelheid uit een potje halen. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

SgtCaffran schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:05:
[...]

Overdrijven is ook een kunst... Lean is gewoon totaal overbodig en kan alleen de snelheid uit een potje halen. Punt.
Punt? Zo voer jij discussie?

Als ik achter dekking zit en ik moet kiezen om alleen mijn hoofd of heel mijn lichaam bloot te stellen, dan is die keuze snel gemaakt. Als iemand mij daar niet goed door kan raken, raak ik hem wel. Daar gaat geen tijd in verloren en haalt helemaal geen snelheid uit een spel.

Vond jij de vaart in MW1 te langzaam? En zo ja, waarom denk je dat het door leunen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
SgtCaffran schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:21:
Lean, is dat nou echt nodig, heb het in CoD4 nog nooit gebruikt volgens mij en toch zet ik nette scores neer. Ik speel ook graag serieus en dat kan in MW2 net zo goed als in MW1. Wat niet kan is met de hele clan online, klopt. Maar persoonlijk zit ik daar niet zo mee. De potjes die ik tot nu toe gespeeld heb voelen toch vlot aan.

Tuurlijk IW.net is nu nog niet perfect, sterker nog ik denk dat het enorm verbeterd kan worden. Wel vind ik het idee erachter niet verkeerd en als de bugs eruit worden gewerkt heeft het zeker potentie. Ik zal echt niet klagen als dedicated servers terug komen, maar op dit moment vind ik het steam friends + party systeem erg leuk om mee te spelen. Geef ze wat tijd.
Wtf, waarom niet??
Als spelers dit wensen, mag dit toch?
In real-life zie ik een soldaat nog niet dom genoeg zijn om even met je hele lichaam langs een gevaarlijke hoek te gaan staan!
En het feit dat het er al in vorige games in zat en nu ineens NIET meer, smijt nog eens meer olie op het vuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerdgs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08 14:29
Ik krijg het maar niet voor elkaar Spec Ops te spelen met mijn broer. Op beide onze PCs geeft die NAT type: Open aan. We hebben allebei de port 28960 geforward op onze routers. Maar nog steeds blijft de game hangen op "Joining attempt..." als we elkaars lobby proberen te joinen.

Het lukt me wel met sommige anderen te spelen.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Demoterror schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:41:
Ignorant fools...
Hmm,even kijken naar de laatse verkoopscijfers van EA: 20% v/d verkoop is nog door PC-games.
Is dus sprgoed aangezien er ZERO marketing is voor PC-gaming in z'n geheel (itt consoles.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Real life vergeljikingen bij MW2 zijn beetje vreemd, en ik zie ook wel nadelen van lean. Maar dan nog steeds, het is gewoon stom dat ik zelfmoord moet plegen als ik achter een hoekje zit, iemand heeft me gezien en ik niet een andere kant weg kan. (Want effectief is het gewoon zelfmoord als je achter een hoekje bent en iemand ligt met SAW te wachten zonder lean).

[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 16-11-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Die scenario's die jullie nu noemen, die kom ik nou nooit tegen. Als je weet dat er een sniper op de muur richt, dan loop je om en ga je überhaupt niet om het hoekje kijken. 8)7 Voor mij betekend lean een langzamere gameplay omdat mensen zich beter kunnen verschuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 08:16

Thapous

Nee toch niet.

Op deze manier gaat het matchmaken natuurlijk nooit werken :+

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/ifsg1e.png

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
Zit je net lekker met 6 man te knallen, vliegt steam eruit :(
Erg jammer ging heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Laatst online: 21-08 15:01
Steam down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Asgaro schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:18:
[...]

Ignorant fools...
Hmm,even kijken naar de laatse verkoopscijfers van EA: 20% v/d verkoop is nog door PC-games.
Is dus sprgoed aangezien er ZERO marketing is voor PC-gaming in z'n geheel (itt consoles.)
Ja, The Sims verkopen prima :P Bij andere uitgevers is het PC aandeel veel kleiner, toeval dat je EA pakte? Zero marketing is overigens totaal niet waar, aangezien juist EA voor b.v. The Sims veel marketing bedrijft

Het zijn de jongens als Fifa, The Sims, WoW e.d. die de PC kar trekken bij de uitgevers. Bij de consoles heb je natuurlijk ook de Halo's en Killzone's, maar de totale laag eronder verkoopt wel veel meer dan de laag onder de PC toppers.

Maar goed, andere discussie weer.

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 16-11-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=179166

Voor mensen die CIJFERS willen inplaats van balken .

Laat ik er even bij zeggen dat ik het persoonlijk nog niet getest heb . O-)
Ben er mee bezig as we speak . :)

[ Voor 33% gewijzigd door MaFFia op 16-11-2009 22:42 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
En wat nu als je zelf vooral een sniper/camper bent?

Let wel, ben zelf een rusher( heb al meermaals op dit forum vernoemd) maar ik begrijp 100% dat zeer veel mensen deze feature missen.
Er zijn nu eenmaal mensen die liever tactisch spelen (vooral in bv S&D) ipv te rushen zoals precies vooral op de consoles de dominerende speelwijze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Laatst online: 21-08 15:01
Steam = Up :P (not 8)7 )

[ Voor 77% gewijzigd door YOGI op 16-11-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

And were back up. :) Half, valt nog steeds weg. :z

[ Voor 11% gewijzigd door The_Worst op 16-11-2009 22:42 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.