RetroTycoon schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:20:
[...]
Dat het anders moet wist ik, maar als je het zo brengt voel ik me wel heel erg slecht

Oké, taktiek:
Ik loop veel rond, en probeer dan mensen te ontdekken. Ik ga dus actief op zoek... Tja, meer opvallende dingen heb ik niet. Wat me opvalt, is dat mensen mij meestal als ze me ontdekken ook doodschieten. Ik ontkom er dus schijnbaar niet aan als ik eens ontdekt ben.
Wapenuitrusting is:
[
afbeelding]
Als iemand het weet, viele Dank!
Naar mijn mening is quick reload het alleen maar waard als je een belt fed LMG hebt (Dus geen AUG), hoe vaak komt het voor dat je tijdens het reloaden word neergeschoten immers
Beetje vooruit kijken en zorgen dat elke kogel doel treft maakt quick reload een beetje overbodig.
Ipv daarvan zou je misschien beter bling of scavenger (scavenger restockt ook je nades/flashes dus dan kan je eigenlijk elk gevecht gebruiken).
Als je zo vaak dood gaat en dus nauwelijks uberhaupt een spree kan opbouwen zou ik ook geen hardline nemen, dan zou ik eerder stopping power, of mijn favoriet voor tier2; cold blooded nemen
Mensen onderschatten cold blooded echt heel erg, nooit meer op UAVs, nooit meer zon verdomde chopper op je rug etc etc
Tier 3 is allemaal een beetje meh, ik kies meestal steady aim of ninja.
Andere dingen:
-je primary en secondary vullen elkaar niet echt aan, bij bijv je smg class heb je min of meer 2 dezelfde wapens, misschien dat je dan liever een launcher of een thumper er bij houdt
-Naar mijn mening zijn flashes beter als stuns maar dat is ieder zn eigen smaak