Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:30

SaN

Anoniem: 307673 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:42:
Veel mensen die COD hebben voor de PC hebben het probleem dat ze een "Strict NAT" krijgen te terwijl ze de juiste port hebben geforward.

De port die moet worden geforward is 28960 UDP, meer niet.

In het geval dat je net als ik Forefront heb draaien, voeg dan een extra protocol toe en zet dan bij direction "recieve send"

Oke nu komt het echte werk, COD MW2 is niet altijd in staat om je externe IP adres te ontdekken.
Dus moet je deze toevoegen aan je client.
[afbeelding]
Vervolgens krijg je altijd een "OPEN NAT"

Succes er mee!!!
Hoe doe je dat, je externe ip toevoegen aan je client? Ik heb namelijk ook het probleem dat de port juist is geforward, maar ik random "open" of "strict" nat heb in MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 21:37
Als je je externe IP toevoegt, lijkt het me dat je problemen gaat krijgen met je router die nu al je externe ip gebruikt :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307673

nope je maakt ip adres statisch en je voegd gewoon een 2e ip adres toe, waarbij het 2e adres je extern adres is.
Omdat je alleen bij je interne ip adres een passende gateway heb binnen het zelfde subnet krijg je er geen problemen mee.

voor Cod is het ook geen probleem, windows regeld het verkeer netjes via je router, en je router maakt dmv nat de juiste vertaalslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351088

Sinds gisteren heb ik opeens problemen met Call of Duty Modern Warface 2.
Wanneer ik de game opstart loopt deze meteen vast zowel in sp als in mp.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd zoals het opnieuw installeren van deze game/steam en windows, maar hij blijft het niet doen.

Heeft iemand ander dit probleem ook en wie kan we helpen zodat ik weer kan gamen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351088

hallo,

Heeft er misschien iemand een oplossing voor mij?
Dit is namelijk zwaar frustrerend!
Pc geformateerd alles en da klote spel werkt gewoon niet meer =(
:( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Anoniem: 351088 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:00:
hallo,

Alleen bij MW2? doet mij denken aan een hardware failure als het bij SP en MP is en windows opnieuw installeren niet helpt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Xenomorphh schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:14:
[...]

Alleen bij MW2? doet mij denken aan een hardware failure als het bij SP en MP is en windows opnieuw installeren niet helpt.
Dingen die het proberen waard zijn:

1. Drivers graka updaten; of juist een oudere versie erop zetten...
2. DirectX update...
3. Instellingen lager zetten en dan kijken wat hij doet

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350778

hebben ze al iets tegen irritante kiddies gedaan die alleen met cheats kunnen winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 351088 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:00:
hallo,

Krijg je ook een foutmelding bij de crash?

En wat voor systeem heb je?

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:45
Iemand een idee waarom ik een haperend spel heb als ik host ben? Ik had dit eerst niet, snap er niets van. Anderen hebben er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352118

ik zit eigenlijk ook met een probleem het is geen ramp en kan soms wel fijn zijn maar dan wil ik er graag zelf voor kiezen :9 maar ik kan bij ingame voice wel zelf praten en dan horen ze me allemaal maar als ze dan wat terug zeggen via ingame voice dan kan ik ze niet horen via steam gaat het allemaal wel goed maar ingame nog niet ik zie wel dat speakertje tevoorschijn komen als ze wat zeggen maar kan ze niet horen heb al van alles geprobeerd al zo veel dat ik het zelf niet meer weet wat

maar als iemand een of DE oplossing heeft dan hoor ik het eigenlijk toch best wel graag

ps. dit is mijn allereerste bericht op dit forum dus weet niet of het al gevraagd is want zijn wel heel veel pagina's dat ik dan moet door lezen

gr.zemion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

reemprive schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:10:
Iemand een idee waarom ik een haperend spel heb als ik host ben? Ik had dit eerst niet, snap er niets van. Anderen hebben er geen last van.
Het is geloof ik al eens eerder gezegd, maar je kan eens proberen om de prioriteit van het proces op hoog te zetten. Verschillende mensen hebben drops in de processorbelasting waargenomen, bij het spelen van MW2.

Het kan in ieder geval geen kwaad om te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malortje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-01 12:33
Yo gasten, heb effe een vraagje, sorry als het al gepost is, maar kan het niet vinde,

Ik heb 2 dagen geleden via steam met een key code, Modern warfare 2 geinstalleerd,

Toen ik hem wou spelen, alles goed gezet met settings etc, en speelde perfect, goeie ping, fps was super,

Volgende dag wou ik hem gaan spelen, volop lag, en na 10/20 seconden, slaat ie er uit, met als fout weergegeven : iw4mp.exe werkt niet meer,

Ik speel op vista, met een vid kaart 7650 GS

khoop dat jullie me kunnen helpen! thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit eigenlijk ook met een probleem het is geen ramp en kan soms wel fijn zijn maar dan wil ik er graag zelf voor kiezen :P maar ik kan bij ingame voice wel zelf praten en dan horen ze me allemaal maar als ze dan wat terug zeggen via ingame voice dan kan ik ze niet horen via steam gaat het allemaal wel goed maar ingame nog niet ik zie wel dat speakertje tevoorschijn komen als ze wat zeggen maar kan ze niet horen heb al van alles geprobeerd al zo veel dat ik het zelf niet meer weet wat

maar als iemand een of DE oplossing heeft dan hoor ik het eigenlijk toch best wel graag

ps. dit is mijn allereerste bericht op dit forum dus weet niet of het al gevraagd is want zijn wel heel veel pagina's dat ik dan moet door lezen

gr.zemion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-05 11:55

MetalPool

Boe!

Beste mede shooters,

Sinds ik windows 7 op mijn pc heb geinstalleerd krijg ik het niet meer voorelkaar om MW2 van NAT strict te krijgen. MW2 heeft het nog een tijdje gedaan op windows 7 en de game heeft een tijdje open gestaan maar tijdens het spelen in High Rise klapte ik van de server af en heb tot op heden alleen maar problemen gehad. Ik heb alle mogelijke tips en trucs van deze site en via portforward geprobeerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Met portforwardchecker zie ik dat de poorten netjes open staan maar hij wil maar niet op OPEN springen ingame :-S Ook heb ik in mijn zyxel modem UPNP open gezet en de firewall uitgeschakeld maar niets helpt. De firewall in windows zelf heb ik ook uitgeschakeld maar dit helpt ook geen kont. Heb de modem meerdere malen gereset waardoor ik het hele riedeltje via portforward.com weer heb ingevuld maar hij blijft maar op strict staan....wie o wie verlost mij uit mijn lijden? :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donnas-A schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:51:
Beste mede shooters,

Sinds ik windows 7 op mijn pc heb geinstalleerd krijg ik het niet meer voorelkaar om MW2 van NAT strict te krijgen. MW2 heeft het nog een tijdje gedaan op windows 7 en de game heeft een tijdje open gestaan maar tijdens het spelen in High Rise klapte ik van de server af en heb tot op heden alleen maar problemen gehad. Ik heb alle mogelijke tips en trucs van deze site en via portforward geprobeerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Met portforwardchecker zie ik dat de poorten netjes open staan maar hij wil maar niet op OPEN springen ingame :-S Ook heb ik in mijn zyxel modem UPNP open gezet en de firewall uitgeschakeld maar niets helpt. De firewall in windows zelf heb ik ook uitgeschakeld maar dit helpt ook geen kont. Heb de modem meerdere malen gereset waardoor ik het hele riedeltje via portforward.com weer heb ingevuld maar hij blijft maar op strict staan....wie o wie verlost mij uit mijn lijden? :P
eey dat heb ik ook gehad bij mij met windows 7 ik weet niet of je dat al heb gedaan maar een statisch ip adres maken dat heeft bij mij geholpen moet zeggen dat hij bij wel ook wel af en toe op strict sprinkt maar dan start ik het spel op nieuwe op en dan staat hij weer op open het is het proberen waard denk ik

gr. en suc7 zemion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Malortje schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:53:
Yo gasten, heb effe een vraagje, sorry als het al gepost is, maar kan het niet vinde,

Ik heb 2 dagen geleden via steam met een key code, Modern warfare 2 geinstalleerd,

Toen ik hem wou spelen, alles goed gezet met settings etc, en speelde perfect, goeie ping, fps was super,

Volgende dag wou ik hem gaan spelen, volop lag, en na 10/20 seconden, slaat ie er uit, met als fout weergegeven : iw4mp.exe werkt niet meer,

Ik speel op vista, met een vid kaart 7650 GS

khoop dat jullie me kunnen helpen! thnx!
Probeer in Steam eens van je game cache van MW2 de integriteit te verifiëren?

Verder wel altijd de laatste videokaart drivers gebruiken. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 21:15

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Anoniem: 307673 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:42:
Veel mensen die COD hebben voor de PC hebben het probleem dat ze een "Strict NAT" krijgen te terwijl ze de juiste port hebben geforward.

De port die moet worden geforward is 28960 UDP, meer niet.

In het geval dat je net als ik Forefront heb draaien, voeg dan een extra protocol toe en zet dan bij direction "recieve send"

Oke nu komt het echte werk, COD MW2 is niet altijd in staat om je externe IP adres te ontdekken.
Dus moet je deze toevoegen aan je client.
[afbeelding]
Vervolgens krijg je altijd een "OPEN NAT"

Succes er mee!!!
Lekker veilig ! de reden dat je thuisnetwerk een 192.168.1.x netwerk is, is omdat zo niet zomaar verbindignen van internet kunnen worden gemaakt. Omdat jij een extra ip toevoegd (wat niet kan op eenzelfde mac adres (netwerkkaart dus) maar oke) zet je jezelf helemaal open. Daarnaast geef je jezelf ook nog een subnet 255.0.0.0, ook lekker beveiligingstechnisch en communicatietechnisch gezien .. niet dus ! afrader!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuklearRabbit
  • Laatst online: 09-04-2024
Sinds vandaag krijg ik wanneer ik met eender welk wapen aim (zo via rechter muisknop), verschijnen er ineens allerlei kleuren, grotendeels blauw op mijn scherm. Elke seconde steeds meer en meer en is het alsof mijn scherm overloopt met die kleuren.
Wanneer ik daarna niet meer aim (nog eens rechter muisknop), dan is mijn scherm terug normaal.
Wanneer ik gekild word krijg ik ook last van die kleuren.

Iemand die weet wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Nou ik denk dat je videokaart naar de kl*te is buddy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 06-05 21:15

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Gangsterz14 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:45:
Sinds vandaag krijg ik wanneer ik met eender welk wapen aim (zo via rechter muisknop), verschijnen er ineens allerlei kleuren, grotendeels blauw op mijn scherm. Elke seconde steeds meer en meer en is het alsof mijn scherm overloopt met die kleuren.
Wanneer ik daarna niet meer aim (nog eens rechter muisknop), dan is mijn scherm terug normaal.
Wanneer ik gekild word krijg ik ook last van die kleuren.

Iemand die weet wat het probleem is?
doe je aan overclocking ? dan zijn het de welbekende artifacts. Dit kan ook permanent zijn nadat je hebt overgeclocked. Heb je MW2 al opnieuw geinstalleerd of je windhoos ?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-05 17:40

Pykow

Angelo OTR

Plromen rond pc versie MW2 ?

Ik kan er zo al 25 opnoemen:

1.N00bs
2.Campers
3.Spammers
4.Game draait niet altijd soepel.
5.Server crash,Hosting Lost,Geen dedicate servers
6.Mensen die denken dat het een vette game is.
7.Mensen die denken dat ze pro zijn als ze een helicopter kunnen besturen.
8.Hackers en cheaters.
9.Te veel Gltiches.
10.Rage players
11.Singleplay te kort
12.Singleplay is niet spannend genoeg om te spelen.
13.Geen server list
14.Rot maps
15.Je kan geen map kiezen die je leuk vindt
16.NAT moet open staan op de PC
17.Rechtstreekse kopie van de Xbox360 versie.
18.Betalen voor DLC
19.maar 2 nieuwe maps in de nieuwe DLC en dat kost je dan weer 5 euro
20.Je moet steamLogin hebben om te kunnen gamen( niet leuk voor mensen die nooit steam hebben gebruikt)
21.Wapens die niet lekker schieten
22.Hitbox problemen.
23.Kleine kinderen van 13 jaar die de game te serieus nemen.
24.CoD is uitgemolken
25.Minder perks dan voorheen.

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 01-04-2010 12:02 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
NAT hoeft niet open te staan. Ik houd de NAT strict door de inbound verkeer tegen te houden van poort 28960 en de outbound door te laten van die poort en andere. En heb geen problemen gehad die zouden moeten optreden met NAT Strict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
angienl schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:00:

1.N00bs
2.Campers
3.Spammers
4.Game draait niet altijd soepel.
6.Mensen die denken dat het een vette game is.
7.Mensen die denken dat ze pro zijn als ze een helicopter kunnen besturen.
8.Hackers en cheaters.
9.Te veel Gltiches.
10.Rage players
11.Singleplay te kort
12.Singleplay is niet spannend genoeg om te spelen.
13.Geen server list
14.Rot maps
17.Rechtstreekse kopie van de Xbox360 versie.
18.Betalen voor DLC
19.maar 2 nieuwe maps in de nieuwe DLC en dat kost je dan weer 5 euro
20.Je moet steamLogin hebben om te kunnen gamen( niet leuk voor mensen die nooit steam hebben gebruikt)
21.Wapens die niet lekker schieten
22.Hitbox problemen.
23.Kleine kinderen van 13 jaar die de game te serieus nemen.
24.CoD is uitgemolken
25.Minder perks dan voorheen.
Steam is een prima programma, is makkelijk in gebruik. En als je weet hoe je een computer moet opstarten en mw2 instaleren lukt steam ook nog wel :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik hoor veel mensen klagen over steam. Omdat ze nu een extra programma moeten runnen. Voor die mensen is het heel er vervelend.

Ik gebruik steam al langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Larrs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:09:
NAT hoeft niet open te staan. Ik houd de NAT strict door de inbound verkeer tegen te houden van poort 28960 en de outbound door te laten van die poort en andere. En heb geen problemen gehad die zouden moeten optreden met NAT Strict.
Nou dat doe je heel knap dan....bij mij crasht de game enorm veel als ik met strict speel, en het joinen van vrienden kan ik al helemaal vergeten...of speel jij niet in een group?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ow sorry uitbreiding van me lijst :D
26. Geen LAN ondersteuning
27. Heel erg lastig om vrienden te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
angienl schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:42:
1,2,3,4,6,7,9,10,11,12,14,16,19,20,21,23,24,25,26 kan je allemaal wegstrepen.

Dat het spel op jou pc niet lekker draait? ligt aan jou pc. Xbox360 spellen kan je ook niet op een xbox spelen, zorg gewoon dat je pc up-to-date is.
Daarnaast kan ik gewoon servers joinen met mijn NAT op STRICT, maar dan heb ik inderdaad weleens dat er geen goede/nieuwe host is en de match stopt. Indien ik wel me NAT OPEN had was er altijd iemand (mezelf).

Het enige rottige vind ik de botters/texturehackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

wat heeft hackers en cheaters met mijn pc te maken ?
WAt kan ik doen tegen glitches ? dat maken de ontwikkelaars niet ik.
rot maps ? ik kan ze toch niet kiezen of maken dus licht ook niet aan mijn pc.
singleplay te kort ? Wat ligt dat dan ook aan mijn pc. dat IW hem te kort heeft gemaakt 0.o
En hoe join jij vrienden dan ? dan moet je allemaal NAT open hebben staan en zelfs dan gaat het lastig/niet

Dude ga eerst lezen voordat je gaat zeggen dan het aan de pc ligt. Je maakt me lijst alleen maar langer.
28:botters en texturehackers
29: Mensen die denken dat ze alles weten zonder te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
angienl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:10:
wat heeft hackers en cheaters met mijn pc te maken ?
WAt kan ik doen tegen glitches ? dat maken de ontwikkelaars niet ik.
rot maps ? ik kan ze toch niet kiezen of maken dus licht ook niet aan mijn pc.
singleplay te kort ? Wat ligt dat dan ook aan mijn pc. dat IW hem te kort heeft gemaakt 0.o
En hoe join jij vrienden dan ? dan moet je allemaal NAT open hebben staan en zelfs dan gaat het lastig/niet

Dude ga eerst lezen voordat je gaat zeggen dan het aan de pc ligt. Je maakt me lijst alleen maar langer.
28:botters en texturehackers
29: Mensen die denken dat ze alles weten zonder te lezen.
Vrienden die een party maken joinen lukt wel (nat open), maar als ze al in een game zitten wordt dat knap lastig.. Terwijl dat juist het leukste is, zit je nog is tegen elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit eigenlijk ook met een probleem het is geen ramp en kan soms wel fijn zijn maar dan wil ik er graag zelf voor kiezen :P maar ik kan bij ingame voice wel zelf praten en dan horen ze me allemaal maar als ze dan wat terug zeggen via ingame voice dan kan ik ze niet horen via steam gaat het allemaal wel goed maar ingame nog niet ik zie wel dat speakertje tevoorschijn komen als ze wat zeggen maar kan ze niet horen heb al van alles geprobeerd al zo veel dat ik het zelf niet meer weet wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247259

Ik krijg het gewoon NIET voor elkaar om een aantal vrienden te joinen.... Ik krijg dan gewoon doodleuk de melding attempt #... t/m 22, en dan "Unable to connect to host" Iedereen heeft zijn NAT open. Sommige vrienden die zelfs hun NAT op strict hebben kan ik wel joinen, maar de meeste mensen gewoon niet.

Iemand al een oplossing voor gevonden? In mijn Steam Friends list zijn heel veel mensen die last van dit probleem ondervinden, ik heb Google afgezocht, maar geen enkel forum of wat dan ook had een oplossing...

Ben ten einde raad, als ik met mn beste vriend ff wil fraggen, moeten we altijd iemand anders vragen om een party te hosten zodat we kunnen spelen, en dan krijg je na het 2e potje natuurlijk weer "Unable to connect to host", of wat anders, en dan kun je weer mensen lastig gaan vallen..

Als iemand hier een fix voor heeft zou dat zeer op prijs gesteld worden.

D422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Anoniem: 352118 schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:10:

Ik zo geen oplossing voor je probleem, maar zelf vind ik het handiger om een ander programma te gebruiken dan ingame praten. Trouwens heb je in de opties ook niet iedereen standaard op "mute" staan? (volgens mij
krijg je dan ook geen speakertje te zien van de tegenpartij)

ps. post niet 3x het zelfde bericht in een topic, daar ga je echt niet sneller antwoord door krijgen. Heb gewoon duld tot iemand reageert.

[ Voor 6% gewijzigd door Turbo_boy op 08-04-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 08:06

mickjuh

Good news everyone!

angienl schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:00:

8.Hackers en cheaters.
11.Singleplay te kort
13.Geen server list
18.Betalen voor DLC
19.maar 3 nieuwe maps in de nieuwe DLC en dat kost je dan weer 5 euro
Een lijst van niks, wat een geklaag zeg. Met een paar punten kan ik inkomen... Meeste problemen heb ik met punt 5 en 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 06-05 14:40

ronalddus

Buffalo77

Beste mensen,

Laatst heb ik een nieuwe pc gekocht en ik wilde even uitproberen hoe CoD MW2 zou reageren op fraps.
Ik heb een stukje gefilmd.
Het filmen ging prima (60FPS), maar af en toe krijg in een frame drop (20/30 FPS) van 1/2sec. Mijn beeld hapert dan even.
Dit ligt niet aan CoD zelf, want bij BFBC 2 heb ik precies hetzelfde.

Fraps versie: 3.1.2

Fraps settings: 60FPS, Half-size

Pc specs:

-AMD x4 955
-4GB intern geheugen
-XFX 5770 XXX
-Gigabyte 770-UD3

Ik heb een er een filmpje van gemaakt (kwaliteit is misschien nog slecht)
Je ziet bij 0:12, 0:35, 0:55 en 1:17 kleine haperingen.

http://www.youtube.com/watch?v=etY7G-m5imY

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bedankt,

~Ronalddus

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213904

Ik heb donderdag de preload aangezet, vrijdag de download overnieuw gestart, en heb nu last van een oneindige loop van updates. Steam/Activision/IW heeft me echt teleurgesteld. Ik had verwacht om vrijdag al een paar potjes te spelen en zaterdagavond lekker te FPSen. Weet in ieder geval wel dat ik dit spel niet ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

Leuk die gratis actie om dit weekend MW2 te spelen. Maar elke keer als ik een game probeer te joinen krijg ik een error: disconnected, timed out etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:36
Iemand hetzelfde?
Ik kan op het moment geen een game joinen, maakt niet uit wat voor spel type.
Hij gaat vrij snel richting de 150 ms ping en dan blijft hij staan op: searching for available games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Iemand nog een ideetje waar ik een tweedehandsje van dit spel kan kopen? Kadootje voor een vriend. Online moet natuurlijk wel werken.

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-04 13:07

Tijn96

In speed we trust

ik heb een probleem met MW2. het spel is gwn te installeren maar als ik het opstart is de tekst niet te lezen en de game korrelig terwijl de achtergrond scherp is en de filmpjes ook. ik heb een N-vidia videokaart en de min systeemeisen heb ik en nog meer dus ik zou niet weten waar het aan kan liggen. alvast bedankt

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:36
Tijn96 schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:10:
ik heb een probleem met MW2. het spel is gwn te installeren maar als ik het opstart is de tekst niet te lezen en de game korrelig terwijl de achtergrond scherp is en de filmpjes ook. ik heb een N-vidia videokaart en de min systeemeisen heb ik en nog meer dus ik zou niet weten waar het aan kan liggen. alvast bedankt
Updaten van de drivers van je videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

TheBleeder schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:08:
[...]

Updaten van de drivers van je videokaart?
hoe doe ik dat als ik vragen mag want als dat idd werkt en het speelt nu wel goed is dat echt geweldig

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Tijn96 schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:56:
[...]

hoe doe ik dat als ik vragen mag want als dat idd werkt en het speelt nu wel goed is dat echt geweldig
Nagaan wat voor een video kaart je hebt....naar desbtreffende site gaan...juiste drivers downloaden en installeren klaar is kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-04 17:55
Is er al bekend wanneer de volgende patch komt? Want die hackers die er nu zijn is echt niet leuk. Kan niet eens normaal gamen. Voor de rest is het wel jammer dat er geen server list is.

Tot nu toe niet echt problemen gehad met gamen. Hopelijk kan ik dit weekend weer even gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Donnas-A schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:45:
[...]

Nagaan wat voor een video kaart je hebt....naar desbtreffende site gaan...juiste drivers downloaden en installeren klaar is kees :)
had ik zelf idd ook uitgevonden en het heeft gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

Hebben jullie sinds vandaag ook last dat je ineens niet meer kan lopen/strafen. Springen en met de muis draaien gaat nog wel maar je komt niet meer van je plek..

Hier shotje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/95706487-3.jpg

Had het een keer of vijf - eigenlijk iedere keer nadat ik in de steam overlay mijn mail aan het checken was.. Laatste keer heb ik teruggeschakelt naar de overlay, brower afgesloten en ik kon weer lopen - is en een steam update geweest ofzo ?

[ Voor 41% gewijzigd door shades op 14-04-2010 07:41 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-02 11:11
heb ik dus ook last van zwaar klote bijna elke game die ik join sta ik vast.......
en als je dan leaved en weer een andere game wilt joinen kom je weer in de zelfde k*t server terrecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

angienl schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:42:
26. Geen LAN ondersteuning
27. Heel erg lastig om vrienden te joinen
Lastig om vrienden te joinen ?????

26 Private match toevallig ;) Dan zit de host dus gewoon op je Lan en heb je in feite een listen-server
27 Als je nog niet ingame zit gewoon een invite op je vrienden doen en je lobby vult zich vanzelf,,,
Non-argumenten hoor...

Iedereen loopt te bitchen op matchmaking maar ik vind het nu eigenlijk heel prettig werken. Je zit altijd op een volle host. Oke - een enkele keer heb je een kutverbinding maar ik ben tot 50% van de tijd de host dus no worries.. Hostmigration gaat eigenlijk altijd goed indien de host geen zin meer heeft. En je kan lekker de tube gebruiken. Als je op een server zit schakelen ze dat vaak uit maar dan kan je mooi geen attachments meer unlocken. Vind het prima zo - enige ding is cheaters enzo maar die blijf je op dedicated server ook gewoon houden.
Prom0 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:17:
heb ik dus ook last van zwaar klote bijna elke game die ik join sta ik vast.......
en als je dan leaved en weer een andere game wilt joinen kom je weer in de zelfde k*t server terrecht...
Server :? :+
Gewoon een disconnect - even wachten en gaan weer,

[ Voor 51% gewijzigd door shades op 14-04-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:43

steveman

Comfortabel ten onder

Allemachtig zeg, hebben ze bij IW een "howto: hack"-gids uitgegeven ofzo 8)7

Als er toch maar een systeem bestond dat dit soort ellende wist te minimaliseren... oh wacht.

Is er al een teken van leven gegeven van IW's kant over een fix tegen deze tsunamie van lamers :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

steveman schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:11:
Allemachtig zeg, hebben ze bij IW een "howto: hack"-gids uitgegeven ofzo 8)7

Als er toch maar een systeem bestond dat dit soort ellende wist te minimaliseren... oh wacht.

Is er al een teken van leven gegeven van IW's kant over een fix tegen deze tsunamie van lamers :?
Zie mijn post in het gewone MW2 topic ik nagel ze zelf wel aan de schandpaal, want IWNET is lek en niemand doet wat helaas...

Bareuhhhh

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Dit trouwens al eens gezien:
Iemand was aan het fokken. Ik denk "weg hier". Vervolgens kom ik in een nieuwe lobby terecht. Toevallig in dezelfde en... en... en... en... huh :?

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/95388733-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sinds een paar dagen heb ik last van blauwe schermen wanneer ik MW2 speel. Zelfs met een andere videokaart.

Zojuist ook in een 'vaste' game belandt (je kan niet lopen)

En nu start ik hem op zijn ineens al mijn instellingen weg (control, resolutie ed )

Echt een bagger systeem en spel zo. Vergalt gewoon heel je spelplezier.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

yay... alle primary weapons (op die snipers na... die gebruik ik nie :P) geunlocked.
shades schreef op donderdag 15 april 2010 @ 07:59:
Iemand was aan het fokken. Ik denk "weg hier". Vervolgens kom ik in een nieuwe lobby terecht. Toevallig in dezelfde en... en... en... en... huh :?

[afbeelding]
Dat is wel heel bijzonder!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
ik was gister even in team deathmatch gekropen.. nah prima 3 minuten onderweg in subbase >> midden in de game werd rust geladen.. begin message: earn your free experience today! ik was prestige 2 lvl 48.. en aant eind van deze pot waar je als je sprong tientallen meters hoog sprong stond mn prestige 2 lvl op 70..

andere mensen hetzelfde meegemaakt? dit is het meest vreemde dat ik in 3 maanden ben tegengekomen in MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
shades schreef op donderdag 15 april 2010 @ 07:59:

[afbeelding]
Heb ik ook een keer gehad, waarschijnlijk ook een bug. Dat je er twee keer in staat. Dit verdwijnt wel als je even wacht.

Dat je weer naar dezelfde lobby gaat herken ik ook, dat zal waarschijnlijk komen omdat er geen andere lobby's zijn waar je in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

me,myself and I schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:14:
ik was gister even in team deathmatch gekropen.. nah prima 3 minuten onderweg in subbase >> midden in de game werd rust geladen.. begin message: earn your free experience today! ik was prestige 2 lvl 48.. en aant eind van deze pot waar je als je sprong tientallen meters hoog sprong stond mn prestige 2 lvl op 70..

andere mensen hetzelfde meegemaakt? dit is het meest vreemde dat ik in 3 maanden ben tegengekomen in MW2
Bekend heb het vaker gehad. Een keer samen met een collega tijdens een level werd na een minuut ineens wasteland geladen. We zijn er toen snel uit gegaan (we voelden al nattigheid)

Vorige week nog een Highrise waar ik boven de gebouwen uit kun springen en je per kill 400 punten kreeg.
Toen ben ik daar ook uitgegaan.

Heb zo het idee dat de hackers weer vrij spel hebben zo dus tijd voor een update ipv 184.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

Barrycade

Through the...

Gistermiddag moest ik 5x van lobby veranderen voordat ik er in 1 kwam zonder lvl 70 hacklullo's. Gametypes als Groundwar mijd ik al als de pest, want daar zitten ze gegarandeerd in (lekker veel knalvoer voor hun aimbots :r )

Wat een gel*l zo.

Ik vind het een fantastisch spel, maar deze types vergallen het speelplezier wel zo. Tijd dat Steam ze allemaal van de cloud af gooit met een permanente ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
ja precies, ik probeer met fun en hard gamen na uren een prestige hoger te komen, en dan heb je een stel van die uitgekookte k*t koters die de boel lopen vern**ken voor degene die het spel gewoon legaal hebben gekocht en er gewoon lol mee willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
In het begin viel het nog reuze mee, toen heb ik ontzettend veel potjes gespeeld zonder cheaters.

Als je nu een Ground War wil spelen heb je iets van 90% kans op een cheater, bijna 50% kans op twee cheater in dezelfde focking game :r

En Infinity Ward of Valve doen helemaal niets eraan :r

PC gaming is al dood aan het gaan vanwege alle kopieerders, maar kutcheaters als dit zullen het uiteindelijk de nek omdraaien. Ik ben ook bijna zover om MW2 voor de PS3 te kopen en het daarop te spelen, eerste keer in m'n leven dat ik zeg "closed systems ftw".

Met de volgende MW hoeven ze niet eens meer de moeite te doen het op de PC uit te brenge, ik denk dat na dit fiasco iedereen maar al te graag de console versie zal kopen.

[ Voor 43% gewijzigd door Xeanor op 16-04-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
En toch gaat er niets boven een shooter op de pc, al was het alleen maar omdat je qua grafisch geweld er veel meer uit ken halen en het speelt gewoon 5 x lekkerder met een muis (in mijn geval een trackball dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 16:57
Op de xbox360 en de ps3 zijn er toch ook cheaters aanwezig? Of zijn dat alleen maar lvl hackers?

Ik ken maar weinig mensen die een shooter (kunnen) spelen met een trackbal! Vind je dat echt zo fijn?

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Laatst online: 06-05 22:36

amaterasu

In memory of Cj

spoornie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:46:
Op de xbox360 en de ps3 zijn er toch ook cheaters aanwezig? Of zijn dat alleen maar lvl hackers?

Ik ken maar weinig mensen die een shooter (kunnen) spelen met een trackbal! Vind je dat echt zo fijn?
op de ps3 zijn geen cheaters te vinden hoor ;) lvl hack wel van gehoort maar heb er geen gezien die max prestige was of iets.. wel zijn er veel trophy hackers doormiddel van je savegame vervangen kun je dus alle trophy's krijgen en dus een platinum trophy erbij..maar niemand die er last van heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

addinjo schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:09:
Iemand nog een ideetje waar ik een tweedehandsje van dit spel kan kopen? Kadootje voor een vriend. Online moet natuurlijk wel werken.
Op FOK staat er een te koop zag ik vanmorgen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
ik doe het al ruim 10 jaar, en ja als je precies de juiste sensitivity heb gevonden dan is 1 duimbeweging een headshot: dit is mn huidige, al de voorlopers van deze ook versleten: http://ccs-pk.chace-school.net/files-2009/trackman-mouse.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 17:06
Ik zou het ook veel liever op de console spelen, alleen voelt een controller voor mij met shooters gewoon veel te onnatuurlijk aan...daarom ligt m'n PS3 versie stof te happen.
Ach, misschien maar weer eens proberen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
me,myself and I schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:50:
ik doe het al ruim 10 jaar, en ja als je precies de juiste sensitivity heb gevonden dan is 1 duimbeweging een headshot: dit is mn huidige, al de voorlopers van deze ook versleten: http://ccs-pk.chace-school.net/files-2009/trackman-mouse.jpg
netjes! _/-\o_

Ik zou echt niemand kunnen raken met zon ding denk. Zeker niet met een springende quickscope :)
http://www.xfire.com/video/27603c/ (al is deze niet zo moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

spoornie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:54:
[...]

netjes! _/-\o_

Ik zou echt niemand kunnen raken met zon ding denk. Zeker niet met een springende quickscope :)
http://www.xfire.com/video/27603c/ (al is deze niet zo moeilijk)
Dat noem ik geen quickscoping want je zag geen scope dan is het gewoon een lucky non scope. Quickscope zie je voor minder dan een sec je scope.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Xenomorphh schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:02:
[...]

Dat noem ik geen quickscoping want je zag geen scope dan is het gewoon een lucky non scope. Quickscope zie je voor minder dan een sec je scope.
Uhm oke, maar toch gebruikte ik een scope kijk maar goed, al was het 1 ms :)
En wat is dit, ook een non scope of een quickscope? http://www.xfire.com/video/273254/
Of is quickscope gewoon echt met scope richten?

Ik weet het niet meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:58
Ik heb een trial gehad vorig weekend en na een aantal potjes heb ik het de naam gegeven modern hackfare 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

spoornie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:18:
[...]

Uhm oke, maar toch gebruikte ik een scope kijk maar goed, al was het 1 ms :)
En wat is dit, ook een non scope of een quickscope? http://www.xfire.com/video/273254/
Of is quickscope gewoon echt met scope richten?

Ik weet het niet meer haha
Nee, Je gun beweegt wel naar je oog maar je schiet te snel. Waardoor het gewoon een unaimed shot is. en inderdaad dat was wel een quickscope ;) als je goed kijkt zie je voor <1sec je scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Laatst online: 31-01-2023
Ik krijg nu gewoon om de game de vastloper van ''Unalbe connect to host'' en ongeveer na 50 keer op OK klikken gaat ie weg. Komt iemand dit bekend voor?

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Blueberry33 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:40:
Ik krijg nu gewoon om de game de vastloper van ''Unalbe connect to host'' en ongeveer na 50 keer op OK klikken gaat ie weg. Komt iemand dit bekend voor?
1x gehad, toen spel maar afgesloten en opnieuw gestart, deed ie het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
Hallo,

Ik heb gister mijn windows 7(64Bit) opnieuw geinstaleerd en als ik nu cod op start Krijg ik enorme fps drops als ik het spel opstart. na 2 minuten draait het spel weer soepel.
Ik heb mijn videokaart drivers (9800GTX+) al geinstaleerd up-2-date maar probleem blijft zich voordoen

Heeft iemand mischien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

gewoon 2 minuten wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317799

Hallo,

Bij Modern warfare 2 had ik eerst het probleem dat ik geen host kon zijn. Door wat te prutsen met de router is het nu wel gelukt om host te kunnen zijn, maar als ik dan host ben kan niemand connecten. Dus als ik met 8/12 man speel dan komen er geen nieuwe personen bij om de 12/12 te krijgen.

Is er iemand die dit herkent of een oplossing weet?

Op internet staan veel dingen om je NAT-type te veranderen naar open en van dat soort uitleg maar dit probleem kan ik nergens vinden.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 06-05 23:19
Staat je NAT nu open of dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317799

die staat gewoon open

miss ook nog handig om te weten: als ik in een lobby zit en de host wordt uitgekozen, dan word ik nooit de host. Ik word alleen host wanneer de oorspronkelijke host de game leaved en er een nieuwe gevonden moet worden

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 317799 op 18-04-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
elke keer 2 minuten wachten wordt je ook gek van......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355408

had al iemand toegevoegd van hier voor een clan voor de pc wil graag een clan joinen die clan battles doen of gewoon leuke battles onderling hebben, mijn steam nick is:
iammrstinky dus als je me kan toevoegen kan redelijk goed knallen dus ben geen noob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Heeft iemand hier ook wel eens last van die bug dat je niet meer kan lopen? Ik had gewoon 6 serversgames achter elkaar waar dat zo was. }:|

En natuurlijk nog een paar hackservers en lagg-games en g18 games. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Blueberry33 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:40:
Ja, gewoon laten gaan en als het geluid weg is, op Ok klikken en weg is het. Is 1 van de vele bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Djmaddox schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:28:
Heeft iemand hier ook wel eens last van die bug dat je niet meer kan lopen? Ik had gewoon 6 serversgames achter elkaar waar dat zo was. }:|

Ja. En de hele tijd slechte hosts en unable to connect blablabla. De game zelf is geniaal, het systeem verpest het gewoon. Hoe moeilijk is het nu om een normaal werkend systeem te gebruiken zoals in cod4... Never change a winning team....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-04 14:02

schijnt geen bug te zijn, maar hacked server waarin iemand de gravity op maximaal heeft gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
darkpluisje schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:40:
[...]

schijnt geen bug te zijn, maar hacked server waarin iemand de gravity op maximaal heeft gezet..
Vraag me wel af waarom jullie over servers praten, aangezien MW2 deze niet heeft, maar met hosts werkt. Je bedoelt dus de host heeft iets op zijn pc aangepast waardoor iedereen geïrriteerd raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

Vannacht enkele games gehad (zo rond 3 - 4 uur) waar bewegen onmogelijk was. Daarna vast in een paar servers die dood gingen van de lag en na een klein kwartiertje had ik eindelijk een game die er na 1 ronde al mee ophield :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Help!

Ik heb sinds vandaag een Linksys WAG320N modem router.
Heb met windows 7 een draadloze verbinding.

Deze geeft aan dat de verbinding uitstekend is (4 van de 5 bars).

Maar in multiplayer van COD heb ik in alle servers maar 1 bar :(

Hoe los ik dit op? Moet ik poorten openzetten?\

Edit: er staat wel dat mijn NAT open is

[ Voor 10% gewijzigd door Mon0lith op 19-04-2010 20:00 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

Mon0lith schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:55:
Help!

Nja ik zit hier thuis ook onder 1 bar hoor, wil je meer bar, moet je eens een paar meter gaan duiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Anoniem: 209081 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:04:
[...]

Nja ik zit hier thuis ook onder 1 bar hoor, wil je meer bar, moet je eens een paar meter gaan duiken :+
Hehehe grappig..... :X

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Mon0lith schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:55:
Help!

Je weet dat de verbinding naar je router goed is, maar dat dat niet op magische wijze je internet goed maakt heh?
Met draadloos heb je rekening te houden met hogere pingtijden en hogere packetloss, met name als je vriendin cheese-toasted doritos in de magnetron gaat maken. Ping je router eens vanaf je Pc en kijk wat je voor ping terug krijgt. Probeer anders een een kabel. Ook boeiend is of er andere mensen op je wifi netwerk zitten en dan met name mensen die geen N ondersteunen en dus je verbinding om zeep helpen met hun b of g geneuter in jouw game-wifi-lannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

ronalddus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:43:
Beste mensen,

Laatst heb ik een nieuwe pc gekocht en ik wilde even uitproberen hoe CoD MW2 zou reageren op fraps.
Ik heb een stukje gefilmd.
Het filmen ging prima (60FPS), maar af en toe krijg in een frame drop (20/30 FPS) van 1/2sec. Mijn beeld hapert dan even.
Dit ligt niet aan CoD zelf, want bij BFBC 2 heb ik precies hetzelfde.

Fraps versie: 3.1.2

Fraps settings: 60FPS, Half-size

Pc specs:

-AMD x4 955
-4GB intern geheugen
-XFX 5770 XXX
-Gigabyte 770-UD3

Ik heb een er een filmpje van gemaakt (kwaliteit is misschien nog slecht)
Je ziet bij 0:12, 0:35, 0:55 en 1:17 kleine haperingen.

http://www.youtube.com/watch?v=etY7G-m5imY

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Dit ging bij mij over toen ik fraps liet opslaan op een andere disk dan waar MW2 vanaf draait. Aangezien MW2 op m'n SSD staat is het in mijn ogen onzin dat de disk een bottleneck zou kunnen zijn (sowieso is 60 fps nog geen 30 MB per seconde volgens mij in 1280x800) maar toch is dit de fix, ondanks dat fraps nu opslaat op een 5400 rpm disk met 8 MB buffer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 17:06
Hebben meer mensen er last van dat MW2 vast loopt na een potje?
Gebeurd mij sinds gister bijna elke keer. Als het potje afgelopen is en ik het scoreboard te zien krijg, doet 'ie niks meer en moet ik m'n pc maar weer opnieuw opstarten....

Had btw ook de 'Flawless' challenge gehaald...maar die kan ik dus ook weer opnieuw doen. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door superbassie op 21-04-2010 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Hoi, hier een telfort gebruiker met het welbekende zyxel modem... :-(

even een korte snelle vraag, ik zie door de bomen het bos namelijk niet meer. Ik wil heel graag van mijn zyxel af. Dit om een aantal redenen:
het "strict" probleem bij mw2
de snelheid van het bekabelde netwerk
de snelheid van het draadloze netwerk.

Welk modem kan ik het beste kopen die bovenstaande "problemen" wegneemt en ook nog eens telefonie ondersteund?
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

rudyhattem schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:20:

even een korte snelle vraag, ik zie door de bomen het bos namelijk niet meer. Ik wil heel graag van mijn zyxel af. Dit om een aantal redenen:
het "strict" probleem bij mw2
de snelheid van het bekabelde netwerk
de snelheid van het draadloze netwerk.
Hoi, hier ook een telfort zyxel modem gebruiker maar hier staat mijn NAT gewoon op open :) en is er niks mis met de snelheid, je zult het toch in je instellingen moeten zoeken...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

rudyhattem schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:20:

[...]
Heb je de NAT en de Firewall ook zo staan als in de plaatjes hieronder? Bij mij staat ie nu meestal op open. Soms even niet, dan moet ik even ingame gaan en daarna 't spel opnieuw starten, of vantevoren met de portchecker van utorrent (www.utorrent.com/) poort 28960 een paar keer checken.

NAT:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/28k1op5.png

Firewall:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/25swor5.png

Firewall-regel:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/fkxhma.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
Ik snap niet hoe mensen met dit spel tevreden kunnen zijn (PC). Disconnects als je midden in het spel zit, bij ongeveer elk potje wel een wallhacker, of gewoon een aimbotter, connectieproblemen.

En dan ook nog eens €15 gaan betalen voor een mappack van wel 3! nieuwe maps en 2 uit MW1, terwijl je ook al 45 euro hebt betaald voor het spel zelf. Kijk het gaat echt niet om die €15, maar meer om het idee, ze kunnen geen fatsoenlijke anti-cheat maken, geen normale connectie's maar wel een mappack releasen ipv eerst de problemen oplossen. |:(

Ik weet niet of meer mensen zich hierin vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door J0ey op 25-04-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Ik sluit mij volledig bij je aan J0ey. Het verbaast mij ook enorm. Sommige raken zelfs geïrriteerd wanneer je over de vele problemen met MW2 begint. Dat je niet zo moet zeuren enzo. Nou, de PC spelers hebben alle reden om te zeuren. Activision en IW zijn zich ongetwijfeld volledig bewust van de problemen maar doen er helemaal 0,0 niks mee! Ze weten dondersgoed dat men het toch wel blijft spelen en het gepeupel de mappacks tóch wel koopt. Ik ben ook bang dat er straks ook niet wordt gekeken naar welke maps je geïnstalleerd hebt wanneer er naar een lobby wordt gezocht maar dat ie je er doodleuk uitgooit op het moment dat je niet over de (nieuwe) maps beschikt. Dus dat het nog langer duurt voordat je in een fatsoenlijk potje terechtkomt. Dan zal het erg snel afgelopen zijn, voor mij iig. Ik speel het nu al minder dan voorheen. Het gaat ook idd niet om die € 15,- maar om het principe van alles. Kijk naar het geld dat dit spel heeft opgebracht voor ze en hoeveel trouwe schapen achter ze aan lopen. Dan kunnen ze best wel wat maps als gratis download aanbieden, als extraatje. Zéker als goedmakertje voor alle shit erom heen.
Man man, wat hebben die gasten zich laten kennen. Dit is mijn eerste en laatste COD en Activision kan mijn klamme rug op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik ga sowieso geen dlc kopen, vooral omdat ze veels weinig bugfixes en patches uitbrengen.
Je kan nu wel de dlc pre-orderen en korting krijgen via Steam, maar daar krijg je mij niet over de streep.

Ben wel benieuwd of ze dezelfde veranderingen doorvoeren(voor de pc en ps3), die de xbox gebruikers ook hebben gekregen.

En de kans is groot dat er veel ps3 en pc gebruikers de dlc aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
Anoniem: 238040 schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:46:
Ik sluit mij volledig bij je aan J0ey. Het verbaast mij ook enorm. Sommige raken zelfs geïrriteerd wanneer je over de vele problemen met MW2 begint. Dat je niet zo moet zeuren enzo. Nou, de PC spelers hebben alle reden om te zeuren. Activision en IW zijn zich ongetwijfeld volledig bewust van de problemen maar doen er helemaal 0,0 niks mee! Ze weten dondersgoed dat men het toch wel blijft spelen en het gepeupel de mappacks tóch wel koopt. Ik ben ook bang dat er straks ook niet wordt gekeken naar welke maps je geïnstalleerd hebt wanneer er naar een lobby wordt gezocht maar dat ie je er doodleuk uitgooit op het moment dat je niet over de (nieuwe) maps beschikt. Dus dat het nog langer duurt voordat je in een fatsoenlijk potje terechtkomt. Dan zal het erg snel afgelopen zijn, voor mij iig. Ik speel het nu al minder dan voorheen. Het gaat ook idd niet om die € 15,- maar om het principe van alles. Kijk naar het geld dat dit spel heeft opgebracht voor ze en hoeveel trouwe schapen achter ze aan lopen. Dan kunnen ze best wel wat maps als gratis download aanbieden, als extraatje. Zéker als goedmakertje voor alle shit erom heen.
Man man, wat hebben die gasten zich laten kennen. Dit is mijn eerste en laatste COD en Activision kan mijn klamme rug op.
Helemaal met je eens, en de MW fanboys zijn inderdaad redelijk irritant.
En het zal inderdaad wel zo worden, geen idee of de Xbox spelers hier antwoord op kunnen geven?

Ik speel het nu ook al minder, maar ik heb dan ook BC2 wat in ieder geval wel dedicated servers heeft, en waar ik nog (bijna?) geen cheater ben tegengekomen, hoe doen ze dat toch!

Over de maps, je zegt het zelf al. Iedereen koopt het toch wel, en als 75% van alle kopers van MW2 een mappack koopt á 15 euro, hebben ze weer een zakcentje erbij. :F

Maargoed, misschien word het ooit nog opgelost.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

vergeten we ook niet dat het team dat werkte aan het spel bijna tot geheel niet meer werkt :)

Dus de kans dat dit spel nog word opgepakt is heel klein.. Die mappack hadden ze al af.. Dus ik verwacht geen mappen meer enof updates... Tja Activision.. Dit spel bloed dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Alleen de leidinggevende van verschillende afdelingen zijn weg, de rest zal vast wel wat bugs kunnen pletten.
Al lijken ze dat niet meer te doen. :P :|

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste