Dat heb ik ook steeds.
Ik word langzaam ziek van IWnet
Ik word langzaam ziek van IWnet
Hier heb ik dus ook last van. Heel irritantMon0lith schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:12:
Mijn probleem sinds vandaag is dat na 1 potje spelen (en de pot is af) ik automatisch gekicked word van die server.
Kan dus maar 1 potje spelen en daarna weer een nieuwe server zoeke
Apple
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Dit is 't grootste probleem die ik heb inderdaad, wat ik dan doe is om en om op de escape en linker muisknop rammen (op de menu-opties die ik wil hebben), zodat ik er wat sneller uit ben. Heel irritant.Blueberry33 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:30:
komt iemand dit bekend voor?
melding die je krijgt van ''unable to connect host''
maar....
als je op ok klikt blijft de melding terug komen, en niet een paar keer nee gewoon oneindig..
Make lovecraft not warcraft.
Meestal werkt bij mij op escape rammen, totdat je in het hoofdmenu komt goed.Blueberry33 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:30:
komt iemand dit bekend voor?
melding die je krijgt van ''unable to connect host''
maar....
als je op ok klikt blijft de melding terug komen, en niet een paar keer nee gewoon oneindig..
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 20:01 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 10:35 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Pino112 op 07-02-2010 17:33 ]
Verwijderd
Lubbers92 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:56:
hallo,
ik heb hier een officiele versie van MW2, maar omdat op school alle games worden geblokkeert (behalve warcraft 3) wil ik via een ad-hoc kunnen spelen is dit uberhaupt mogelijk? bijv 2 versies van cod installeren ofzo? waarvan er 1 gekraakt is? of heb ik dan de kans dat ik mijn officiele versie verneuk?
Het probleem is dus dat we niet kunnen partyen.RiCkii1989 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:50:
Nieuw ff bij het juiste topic:
Ik heb het volgende probleem.
Mijn vriendengroep en ik kunnen niet connecten met elkaar.
Zodra ik ze uitnodig om in de lobby te komen wilt hij niet connecten.
Ookal zijn onze NAT altijd open
Wat we geprobeerd hebben:
(allemaal)
-De juiste ports forwarden
- UPNP aan en uit.
-Ports triggeren
-firewall van de router en van windows uitgeschakeld
Wat kunnen we nog meer proberen om het probleem op te lossen
Zet alles in MW2 uit en gebruik de laagste resolutie mogelijk(gewoon alles bot uit gooien of het laagste niveau). En kijken hoe die het dan doet.jastas schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:43:
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het vinden van een oplossing voor volgend probleem:
Heb de officiele versie van MWM2 via steam geinstalleerd. Helemaal geupdate (gaat automatisch).
Start vervolgens het spel (SP) op, kan zonder probleem (geen lag, voldoende fps,...) de trainings missie spelen.
Vervolgens begin de eerste missie, waar ik na een 5tal minuten enorme grafische en audioproblemen krijg (audio begint hard te stotteren, grafisch allemaal glitches en strepen).
Daarna wordt ik ofwel terug naar de desktop gesmeten (GEEN foutmelding te zien) ofwel blijft het zo en kan ik niets anders dan het spel afsluiten. De grafische glitches lijken nog het meest alsof het grafisch geheugen te hoog geklokt is (staat echter op standaard clocks).
M'n temps zijn steeds in orde (gemeten tijdens spel met verschillende programma's), reeds volledige herinstallatie gedaan van Windows (helemaal up to date met laatste drivers, zowel mobo, graka als x-fi geluidskaart) maar geen soulaas...
Nadien in Windows (windows 7 64bit) krijg ik grafische problemen in alle programma's (firefox/IE8 laat streepjes zien ipv. plaatjes, menu's zijn verplaatst, icoontjes zijn onvolledig...)
Ik lees of verschillende fora problemen met iw4sp.exe, maar ik krijg zelf geen foutmelding hieromtrend te zien...
Eerst dacht ik aan een kapotte grafische kaart, echter heb ik nooit last in andere games (ook games die veel vergen, zoals Crysis ed.)
Hier een overzichtr van m'n systeem:
Phenom II op 790x-ud3p mobo (4Gb ram) met laatste driver
HD4850@default clocks met laatste driver
X-fi met laatste driver
Met al verschillende "trics" die je op het net geprobeerd (verlagen desktop resolutie, directX update, cache integrety gechecked) maar niets schijnt te helpen.
Ik geef toe dat ik niet alle 45 pagina's reeds heb uitgeplozen (vegeef me) maar iemand een ideetje wat het probleem zou kunnen zijn?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 09-02-2010 08:50 ]
totdat je 4 tussenuren hebt... dan wordt je er gauw zat van en als joch je laptop mee moet nemen dan is de keuze snel gemaaktEDIT schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:13:
[...]
![]()
Op school zit je om te leren, niet om te gamen
Kerel.. dit is een forum, waarin we discussieren en elkaar helpen. "Geven en nemen", ooit van gehoord? Een domme vraag stellen en dan daar ook nog eens aan toevoegen dat diegene die zo aardig is het antwoord voor jou op te zoeken (want dat is het, en dat kun je ook prima zelf) het antwoord te mailen, dat is echt not done.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:24:
hallo
ik heb een paar vragen
hoe moet je op modern warfare multiplayer doen als je vriend naars je zit op dezelfde computer?
en stel dat ik een error code krijg als ik hem binnekort instaleer hoe moet ik daar dan wat aan doen?
want anders verspil ik mijn 50euro![]()
..knip..
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 09-02-2010 08:59 ]
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:27:
hoe moet je op modern warfare multiplayer doen als er iemand langs je zit op dezelfde pc?
en als ik nou een error code krijg wat moet ik doen om dat te voorkomen of weg te halen anders verspil ik 50euro.
grtz lennard v
A.U.B. snel reageren
www_un4given_nl
dan kan je alvast braaf je huiswerk gaan makenLubbers92 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:50:
[...]
totdat je 4 tussenuren hebt... dan wordt je er gauw zat van en als joch je laptop mee moet nemen dan is de keuze snel gemaakt
[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 09-02-2010 08:16 ]
huiswerkpdebie schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:15:
[...]
dan kan je alvast braaf je huiswerk gaan maken![]()
heb je thuis meer tijd om te gamen.
Misschien een idee om je vraag duidelijk te stellen, nu heeft volgens mij niemand een idee wat je precies bedoeld.Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:55:
moet ik het dan fijn verwijderen het is alleen een vraag doe niet zo dom
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Rapapa...
Van iets wat te simpel is hoeft nog niet te beteken dat je het niet hoeft te maken.Lubbers92 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:56:
[...]
huiswerkte simpel te saai en overbodig
heb alle punten tot nu toe dus dat zit wel snor
maar hierop krijg ik dus geen antwoord? of mag het niet?
Verwijderd
Nou ik heb weer vanalles geprobeerd:LosGieros schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:07:
1,5 Maand nadat ik mn strepen problemen met een bios update had kunnen verhelpen heb ik mn proc van mn setup gewijzigd van asus p5wdh + c2d 6600 incl asus 5770. naar een quad 9550 proc (stock speed) erin. Nu freezed modern warfare II na een minuut of 2 spelen, geluid loopt door maar spel hangt3dmark06 geen problemen mee, supreme commander ook niet. Ben benieuwd of dit nog op te lossen valt?
Rapapa...
[ Voor 10% gewijzigd door LosGieros op 13-02-2010 13:07 ]
Rapapa...
Verwijderd
Nu snij je jezelf behoorlijk in de vingers:HyperioN schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:11:
[...]
Edit: En kom op zeg, toen ik 8 was beheersde ik de Nederlandse taal al beter
BURN!Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:32:
[...]
Nu snij je jezelf behoorlijk in de vingers:
BeheersDe???ww: beheersen, stam: beheers (s-in 't kofschip, dus verleden tijd met een T, niet met een D). Het is dus: beheerste.
[ Voor 43% gewijzigd door shades op 16-02-2010 15:59 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Engineer Stewie op 17-02-2010 21:19 ]
Verwijderd
Hoezo werkt steam niet op je PC ? Zou gewoon moeten werken.Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:39:
Hallo,
Ik kom met het intaleren niet ver want steam werkt niet op mijn PC,
IK heb windows 7 64 bit,
Weet iemand hier meer over ?
Of hoe ik het spel anders kan spelen ?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
[ Voor 20% gewijzigd door _eXistenZ_ op 21-02-2010 02:46 ]
There is no replacement for displacement!
Ik heb persoonlijk totaal geen problemen met steam (ik heb er vrij veel spellen op) en ik heb nog maar 1 keer sinds de dag van release gehad dat IWnet eruit lag, maar dat was dan alleen de game-mode Team Deathmatch._eXistenZ_ schreef op zondag 21 februari 2010 @ 02:44:
Niet om bot over te komen, maar als ik de laatste pagina's zo lees, gaat het echt alleen nog maar over Steam dat er uit ligt, IWnet dat er uit ligt, het niet kunnen joinen, het niet kunnen migraten, lag, enzovoort. Ik zat er nog wel over te denken om HEEL misschien, als IWNet gewoon goed werkte, CoD6 te kopen, want het is opzich gezien gewoon CoD4 maar dan beter, met meer guns, nieuwe maps, enzovoort, maar als de MP nog steeds zo slecht is blijf ik lekker bij CoD4 (die ik vandeweek binnengekregen heb, en wel gewoon perfect werkt online... )
Kan iemand mij CoD6 aan- of afraden?
/edit
Overigens speel ik veel Counter-strike Source, en Steam heeft nooit problemen bij mij, tenzij het Steam-network in onderhoud is (dat wordt dan ook gemeld) maar dat is bijna nooitIk denk dat alle problemen gewoon voorkomen door de mix Steam-IWnet, want Steam opzich is IMHO niks mis mee
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Herr Flicker op 24-02-2010 21:17 ]
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:49:
[image]
Ik krijg dus de melding dat steaminstall niet bestaat maar hij staat wel op de cd. Wat kan ik dan doen??
Steam downloaden vanaf de Steam-website en zo installeren en dan alvast account aanmaken en inloggen en dan MW2 installeren. Dan slaat de instal Steam over omdat deze al geïnstalleerd en ingelogd is.Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:39:
Hallo,
Ik heb gisteren COD MW 2 gehaald bij de Free record shop.
IK heb windows 7 64 bit,
Mvg,
Mist
[ Voor 29% gewijzigd door Dutch Lion op 24-02-2010 21:20 ]
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Gooi er 2GB bij en klok je processor wat hoger, dan scheelt al wat en is niet echt een dure upgrade.Bartske schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:22:
Ik draai op mn huidige pc mw2 lekker, alleen met SD gaat het niet zoals ik wil. Ik leg even uit: Bij een potje SD moet je als je na de eerste kill van een ronde joint wachten op de volgende ronde. Nu laden de maps best sloom bij mij en moet ik vaak de eerste ronde afwachten omdat het spel al begonnen is. Nu ligt dat denk ik aan mn geheugen? Mijn setup (mager ik weet het):
e2160 dual core (2x 1,8 gHz)
2 gig DDR2 667mHz geheugen
9600gt
Cheap ass moederbordje volgensmij (van MSI)
Mijn vraagje: is het het beste om er gewoon 4 gig geheugen in te prikken? Of kan ik beter doorsparen voor een upgreade naar DDR3 geheugen (en een leuke bijpassende processor natuurlijk). Of kan ik voor zoiets beter nog een jaarje ofzo wachten?
Toevallig Steam gesloten tijdens het synchroniseren met Cloud? Of je verbinding met het Internet?Herr Flicker schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:08:
Sinds zaterdag morgen kamp ik al met het probleem dat mijn "Online account / rank info" corrupt is geraakt.
Met een ander account inloggen (zelfde pc) totaal geen problemen.
Op een andere pc inloggen (mijn account) ook weer problemen..
Hier een filmpje ter illustratie :
[video]
Kan nu gewoon niks op mijn eigen account..
Je kunt bij Steam je gamedata laten checken, misschien dat dat werkt.Herr Flicker schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:08:
Sinds zaterdag morgen kamp ik al met het probleem dat mijn "Online account / rank info" corrupt is geraakt.
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Mocht je nog het probleem hebben: Heb je al geprobeerd om in steam bij settings-> In game -> "enable steam community In-Game" uit te zetten? ( Bron, probleem #3 ) Werkte hier in ieder geval goed.LosGieros schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:00:
Hele spel opnieuw installed, zelfde probleem nog steeds.
Ook nog het volgende geprobeerd :
in Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\Redist\DirectX and run DXSETUP.
Hielp ook niet.
Overigens, zeflde problemen in Win7 als XP.
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 11:59 ]
WTF heeft die gast 21 dagen gespeeldHerr Flicker schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:08:
[video]
Ik heb het op een niet "officiele" manier opgelost.Herr Flicker schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:08:
[video]
Ik heb wel eens een Steam ticket aangemaakt, kreeg netjes na 2/3 dagen een reply en het probleem was opgelost.Herr Flicker schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:32:
[...]
Ik heb het op een niet "officiele" manier opgelost.
Kreeg na 7 dagen nog steeds GEEN reply op mijn steam ticket, ook NIKS terug van IWnet zelf.
Ben dus maar opnieuw begonnen met ranken, en mijzelf naar prestige gezet waar ik was.
Ik wou niet opnieuw weer alle prestiges halen..
Kan eindelijk weer spelen.. na 7 dagen.
Dat NAT faalt hard. Heb ik zo vaak gehad dat om bijv 10u mn NAT open is, en als ik om 14u weer ga gamen mn NAT opeens strict is.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:51:
Zijn er nog mensen waar het NAT type terug op strict staat sinds vandaag ? Gisteren stond em nog mooi op OPEN en vandaag ineens op strict, ik heb niks aangepast aan mijn router/internet. De juiste poorten staan open zoals het moet en upnp is aangevinkt.
//edit: opgelost
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Verwijderd
Vreemd ik heb ook windows 7 64 bits [prof] en werkt prima hierVerwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:39:
Hallo,
Ik heb gisteren COD MW 2 gehaald bij de Free record shop.
IK heb windows 7 64 bit,
Mvg,
Mist
Ja wij hebben het zelfde probleem, krijg het ook niet terug met backups die ik had gemaakt. zou dit komen door de versie update naar 1.84?! heb jij een idee hoe we dit kunnen aanpakken?DRuw schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:46:
Hey, ik start ineens MW2 op en ik krijg ineens de vraag over het skippen van een level over de content.
Die klik ik natuurlijk weg maar nu ben ik mijn volledige single-player progress kwijt!!!
Iemand enig idee hoe ik die terugkrijg????
(ik wil mijn mp progress iig niet kwijt dus wil graag weten hoe dit komt!!!)
tnx Druw
edit, zeflde probleem als Dacuuu?!?!?!
PSN: Von_Smallhausn
Nja, heb ik gister zo'n steam support account aangemaakt en mail gestuurd, lees ik net:The product code you've entered has already been activated by an existing Steam account, and is therefore invalid. You activation of COD MW2 Retail has not been completed.
Je key wordt gekoppeld aan je Steam-username. Gewoon met Steam inloggen en het is geen probleem. Steam gaat dan automatisch MW2 downloaden, en dan moet het werken als het goed is. Tenminste, zo ging het bij mij wel. Windows 7 geinstalleerd, daarna Steam, no problemo.Pino112 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:32:
Voor een kameraad (heeft geen tweakers account):
Wat is steam toch een ontzettend stom systeem. Ik heb een nieuwe clean windows install gedaan, en heb steam weer geinstalleerd. Nu kan ik dus mijn MW2 niet meer installeren op de een of andere manier. Krijg een melding 'Duplicate cd key" oid.
[...]
Nja, heb ik gister zo'n steam support account aangemaakt en mail gestuurd, lees ik net:
"U zult een unique User ID (account) moeten aanmaken voor het Steam Support systeem als u dit niet al gedaan heeft. Uw Steam Support account is een andere account dan uw steam account en bestaat niet vanaf het begin. Voer alstublieft niet uw Steam account informatie in Steam Support systeem, aangezien dit niet zal werken."
Potverdikkie zeg, verzin gewoon een systeem dat je met je steam game account in kan loggen op dat support gedoe.
In ieder geval, weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om COD MW2 weer te installeren, aangezien ik telkens 'duplicate cd key' krijg? Ik gebruik trouwens gewoon nog steeds hetzelfde Steam account als op de vorige Windows.
[ Voor 6% gewijzigd door HyperioN op 01-03-2010 19:53 ]
Dat is nou net het probleem (ik ben die kameraad van Pino). Ik log in op Steam, hij herkend geen gekocht spel, geen user-statistieken, helemaal niks. Als ik via Pino's vriendenpage naar 'mijn' profiel ga, dan is dat een heel andere profielpagina als die ik zie.HyperioN schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:52:
[...]
Je key wordt gekoppeld aan je Steam-username. Gewoon met Steam inloggen en het is geen probleem. Steam gaat dan automatisch MW2 downloaden, en dan moet het werken als het goed is. Tenminste, zo ging het bij mij wel. Windows 7 geinstalleerd, daarna Steam, no problemo.
[ Voor 10% gewijzigd door OCTheEagle op 01-03-2010 21:03 ]
Verwijderd
OCTheEagle schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:00:
Toch wel grappig dat ik in MW2 geleerd heb dat in de film War of the Worlds de Javelin niet klopt. Aan het einde van de film schieten ze een Tripod neer met een Javelin waarbij de missiles in een lineaire lijn gaan ipv recht omhoog -> doel zoeken -> target destroyedIk moet wel zeggen dat die film in realisme dan toch wat tekort schiet..
Overigens wel weer apart dat in de film op elke M4A1 een ACOG scope zit
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 00:57 ]
BF1: Don-Panio
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik heb geen idee. Ik heb mijn save games in ieder geval even in een back-up folder opgeslagen. Daarna de save-games van mijn broertje in mijn normale save-game folder gezet.DRuw schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:09:
zelfde probleem als ik heb, files valideren helpt neit...
een of andere patch-fuckup???
BF1: Don-Panio
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Op dat punt wordt wel je NAT gecontroleerd. Het is normaal dat het spel even lijkt vast te lopen.Preddie schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:24:
Ik heb de laatste dagen nu ook opeens last van problemen en kan maar niet vinden wat het is. Als ik MW2 opstart hangt deze nu in 90% van de gevallen in het beginscherm. Ik zie de wolken 1 sec bewegen en dan staan ze stil en reageert het spel niet. Heel soms gebeurt dit niet en kan ik het spel verder ook zonder enige problemen spelen. Het lijkt iets te maken te hebben met het netwerk oid. (dat die geen verbinding heeft etc.) Alle firewalls uitgezet, dmz etc. niets helpt. Erg raar... lijkt gekomen te zijn na een van de laatste updates
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Verwijderd
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Ik ben er inmiddels achter (wat voor velen waarschijnlijk logisch is) dat als je je poorten forward op een specifiek ip adres, je op moet letten, dat als je router nieuwe ip's uitgeeft (na reset oid) je dit moet aanpassen bij het forwarden van je poorten. Althans dat is bij mij zo.Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:17:
Sinds een paar dagen is mijn nat type weer op strict gesprongen en kan ik niet meer hostensnap er niks van .. is niks veranderd ofzo ..
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
There is no replacement for displacement!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door T-800 op 15-03-2010 18:56 ]
Dit werkt voor XP zo misschien is het bij vista en of 7 anders.T-800 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:56:
Let wel: dit moet iedere keer als je het spel start worden ingesteld, ik weet niet of dit ook automatisch zou kunnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Rafarion op 15-03-2010 21:12 ]
"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq