Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik crash de laatste tijd vaak naar m'n desktop, maar dit is pas sinds ik windows 7 draai....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrickeY
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-08 10:34

TrickeY

www_un4given_nl

Hoi,

Ik weet niet als dit de moeite waard is om te melden maar ik probeer het toch.

Mijn Call of Duty: Modern Warfare 2 multi en single player hebben het nooit gedaan, bleef hangen bij het infinity logo, stotterend, en liep altijd daar vast.

Nu ben ik er uiteindelijk achter gekomen dat ik dat kan oplossen door de netwerk kabel uit mijn pc te halen tijdens het opstarten van het spel....

hoezo vaag!!! weet iemand hier meer van ?

het zit op een linksys router en heb internet van ziggo.

een maat van me die noooit daar last van heeft gehad,heeft zijn pc hier geprobeerd en ook zijn pc bleef toen hangen bij het infinity logo.

rara hoe kan dit?

www_un4given_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01
Iemand een idee, mw2 crashed meerdere keren per avond. Bij de error zie ik steamclient.dll staan. Na die steamupdate doet ie dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:36
Het blijkt uit het andere MW2 topic dat dit alleen gebeurt als je de Host bent.
reemprive schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:37:
Iemand een idee, mw2 crashed meerdere keren per avond. Bij de error zie ik steamclient.dll staan. Na die steamupdate doet ie dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Ik denk dat sowieso het handigste/veiligste is dat je je UPnP uitvinkt op je router.
Anders stelt een apparaat, misschien de experia box, de NAT weer automatisch in.
Of een ander stuk software.

UPnP aanhebben is ook gevaarlijk voor je beveiliging...

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Abbadon321 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:06:
Ik crash de laatste tijd vaak naar m'n desktop, maar dit is pas sinds ik windows 7 draai....?
meschien als je windows7 64bit draait dan kan je proberen een jack (plugje) in de microfoon slot doen meschien helpt dat.
als je 32bit draait (kan ook bij 64bit) de drivers updaten meschien helpt dat
reemprive schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:37:
je kan kijken of er een patch is of je kan steam opnieuw installeren (teminste hoop ik niet dat je de games moet uninstallen)

[ Voor 31% gewijzigd door Obscure op 20-01-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Meer mensen die geen OPEN nat type krijgen op de PS3 icm een Zyxel 2602HW-D1A modem?
Blijft gewoon op MODERATE staat, wat ik ook doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik heb mw2 opnieuw geinstalleerd, als ik host ben blijft mw2 crashen wanneer er een nieuwe map laad. Ik zie dit probleem ook al terugkomen op de forums van steam. In de foutmelding staat steamclient.dll vermeld. Zo vervelend dit. Als dit doorgaat zet ik mijn nat type op strict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrickeY schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:37:
Hoi,

Ik weet niet als dit de moeite waard is om te melden maar ik probeer het toch.

Mijn Call of Duty: Modern Warfare 2 multi en single player hebben het nooit gedaan, bleef hangen bij het infinity logo, stotterend, en liep altijd daar vast.

Nu ben ik er uiteindelijk achter gekomen dat ik dat kan oplossen door de netwerk kabel uit mijn pc te halen tijdens het opstarten van het spel....

hoezo vaag!!! weet iemand hier meer van ?

het zit op een linksys router en heb internet van ziggo.

een maat van me die noooit daar last van heeft gehad,heeft zijn pc hier geprobeerd en ook zijn pc bleef toen hangen bij het infinity logo.

rara hoe kan dit?
Ik heb zo donkerbruin vermoede dat je de singleplayer.exe moet opengooien in je firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heloxide
  • Laatst online: 10-01 13:53
naNs schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:40:
Ik speel samen met mijn huisgenoot MW2: Echter is het maar voor 1 van ons mogelijk om een open NAT te krijgen, de ander heeft altijd een strict NAT. We gebruiken dezelfde internetverbinding en router (ZYXEL P-2602H-D1A) waarop UPnP is ingeschakeld. Iemand hier enig idee hoe dit probleem is op te lossen.

Op internet wordt voornamelijk ports forwarden als oplossing voor NAT problemen genoemd. Volgens mij is dit in dit geval niet echt een optie, aangezien de data voor de desbetreffende poort wordt doorgestuurd naar het specifieke ip dat is ingevoerd. Dit werkt dus maar voor 1 ip.

Overigens heb ik nog het volgende gevonden, maar wordt hier niet echt veel wijzer van.

[...]

wie oh wie? :/
Je kan een poort maar naar 1 adres NAT-ten. Dus als je 1 extern adres van je provider hebt, kan je die maar naar 1 interne PC NATten. Met UPnP zorgt de computer die het eerst verbinding maakt met de router dat de poort naar die PC wordt geNAT. Daarom heeft 1 van beiden een open NAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09
reemprive schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:11:
Ik heb mw2 opnieuw geinstalleerd, als ik host ben blijft mw2 crashen wanneer er een nieuwe map laad. Ik zie dit probleem ook al terugkomen op de forums van steam. In de foutmelding staat steamclient.dll vermeld. Zo vervelend dit. Als dit doorgaat zet ik mijn nat type op strict.
Blijkbaar, dat lees ik namelijk op andere plekken, crasht de host bij het laden van de nieuwe map. Dit is pas sinds de nieuwe patch. Ik ben dus al vaak gecrasht en ook al vaak dat na het laden van de map je 15s awaiting connection hebt en dan eruit valt. dit heeft dus iedereen want na iedere map crasht de host dus mag je 15s wachten

Dit is wel ontiegelijk irritant moet ik zeggen

maakt btw niet uit welke besturingssysteem de hsot heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Hogader op 20-01-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
Obscure schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:52:
[...]

meschien als je windows7 64bit draait dan kan je proberen een jack (plugje) in de microfoon slot doen meschien helpt dat.
als je 32bit draait (kan ook bij 64bit) de drivers updaten meschien helpt dat
daar zit zowiezo altijd m'n Mic in.

drivers zijn up to date...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig dat er wat duidelijkheid over is want ik erger me kapot aan dat gecrash. Echt niet normaal hoe vaak ik nu crash. Eerste map laden nadat het spel is opgestart gaat nog goed, maar zodra er een nieuwe map komt crasht de boel. Erg leuk want ik ben elke keer host :S

Ik hoop dat ze snel met een update komen om dit te fixen, want ik erger me wild hier :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Heloxide schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:39:
[...]

Je kan een poort maar naar 1 adres NAT-ten. Dus als je 1 extern adres van je provider hebt, kan je die maar naar 1 interne PC NATten. Met UPnP zorgt de computer die het eerst verbinding maakt met de router dat de poort naar die PC wordt geNAT. Daarom heeft 1 van beiden een open NAT.
Een ander merk router heeft dus geen nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik zet mijn nat type maar naar strict, dan ben ik geen host meer dus ook geen crash. Beetje triest dat het zo moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:36
Nou ik hoop dat ze gauw een update uitbrengen anders speel ik m niet meer kan nog geen game af spelen........ achterlijk dom spel dat het is op dit moment je mag toch verwachten van zulke grote namen in gamewereld dat ze een fatsoenlijk spel neerzetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Laatst online: 26-08 20:02
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem.
Tja, geen dedicated servers...

Achja, morgen is hij vast weer gefixt!

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem in single player. Het spel draait perfect soepel, maar soms hapert ie echt keihard. Dit is vooral als ik in een nieuw gebied op de map kom volgens mij, want mijn harddisk ratelt ook ontzettend als dit gebeurt. Volgens mij laadt ie dan op de achtergrond het volgende deel van de map of zo. Ik heb een snelle pc die dit spel heel goed draait voor de rest. Dit gebeurt echt alleen in single player. Heeft iemand hier ook ervaringen mee.

Alles gaat perfect vloeiend en ineens gaat keihard de rem erop. Heel irritant.

Systeem:
E8400
4GB Ram
2x 9800GTX+ in SLI
1TB WD Caviar Black harddisk
Windows 7 64-bit

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
Volgens mij proberen iets teveel mensen de problemen duidelijk te maken op het IW forum...

edit, nu doet ie het weer. Kreeg de hele tijd een Too many connections foutmelding ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Dibbuz op 21-01-2010 12:14 ]

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
Hebben jullie problemen met connecte met hosts en servers, ik word telkens eruit gegooid en kan geen verbinding krijgen. Mijn NAT staat open staat er, maar zoals nu moet misschien 20x opnieuw proberen om team deathmatch of ground war te kunnen spelen.
Ligt het aan mij of zijn er meerdere met zulke verschijnselen?

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueberry33 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:03:
Hebben jullie problemen met connecte met hosts en servers, ik word telkens eruit gegooid en kan geen verbinding krijgen. Mijn NAT staat open staat er, maar zoals nu moet misschien 20x opnieuw proberen om team deathmatch of ground war te kunnen spelen.
Dit komt door de nieuwste patch ;) Oftewel het is weer afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Heb er ook wel last van, vooral afgelopen avond/nacht.
Vaak zit 'ff een snel potje MW2' er niet in... + die intermissions enzo, gaat ook veel tijd mee verloren, al heeft dat niet met dit probleem te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik heb sinds de patch last van knipperende flashbang. het is in mijn voordeel. omdat het heel snel flikkerd tussen wel en niet flashed dus ik zie de mensen nog gewoon lopen terwijl ik flashed ben :P alleen het is geen gezicht. dus wil er liever vanaf. iemand anders hier ook last van ?

[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 21-01-2010 15:57 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin zegt dat je gewoon je modem moet resetten.Ze heeft er gewoon geen verstand van ,en praat maar wat.Sinds ik haar modern warf heb gegeven ,is ze niet meer met sims 3 bezig geweest.Wel een goeie zaak;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueberry33 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:03:
Alleen maar, het is echt vingers crossed als ik wil joinen, 9 van 10 is het weer server connection time out! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Laatst online: 31-01-2023
Gelukkig ben ik niet de enige hiero, heb namelijk nieuw systeem en dacht dat het daar aan lag. Alhoewel, heb wel vaak vastlopers gehad en zwart beeld:S met me nieuwe amd x4 955 en sapphire 5850, vind het eigenlijk beetje zonde van mijn geld, want kon volgens mij nog beter op me oude atholon 3400 met 6600 nvidia de mw2 spelen zonder vastlopers.

Weet iemand trouewns iets over de 175 patch die je kan downloaden. Is me aangeraden door een player bij mw2 om zo max fps te krijgen die gelockt staat op 85 en dat je ermee de host kan zijn van een server. Is het betrouwbaar zoiets, wordi ik niet gebanned door steam?

[ Voor 28% gewijzigd door Blueberry33 op 21-01-2010 16:50 ]

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrickeY

TrickeY

www_un4given_nl

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:26:
[...]

Ik heb zo donkerbruin vermoede dat je de singleplayer.exe moet opengooien in je firewall
nou, die staat wel open, er staan 4 dingen in van mw2.
daarna heb ik firewall uitgeschakeld,
hij start idd wel op.
maaarrrrrrrrrrrrr, heb daarna firewall weer ingeschakeld, en hij starte nog steeds op gehe, zonder de netwerk kabel eruit te trekken,

maar ik bedacht me, het kan dat ook niet zijn, want die maat van me had er thuis geen last van en hier wel.........

maar nu doet ie het ineens dus wel, beetje vaag allemaal ...

www_un4given_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie ook mijn haper probleem in single player (zie vorige post)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

superbassie schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:13:
Heb er ook wel last van, vooral afgelopen avond/nacht.
Vaak zit 'ff een snel potje MW2' er niet in... + die intermissions enzo, gaat ook veel tijd mee verloren, al heeft dat niet met dit probleem te maken.
Ja, echt irritant die intermissions. Gisteren verder ook veel lags en andere haperingen gehad tijdens een online potje. Hiervoor nooit geen problemen mee gehad. Verbinding was bij mij verder helemaal oke en had geen ander proces op de achtergrond draaien die de haperingen kon veroorzaken. Zag wel dat eergisteren de steam client is geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

Ik heb ook ontzettend veel last van het niet kunnen connecten en na een succesvolle game er weer eens uitgetrapt te worden. Ook connecten met vrienden werkt niet.

Uit ellende MW1 maar gespeeld en dat ging prima! Daar heb ik mij toch mee kunnen vermaken. Toch erg (belachelijk zou mijn vriendin zeggen) eigenlijk dat dit zoveel problemen geeft.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Volgens mij is de boel vannacht gepatched. Bij mij crashed hij niet meer.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08

Wish

ingwell

Xenomorphh schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:34:
Volgens mij is de boel vannacht gepatched. Bij mij crashed hij niet meer.
Welke versie geeft ie aan dan?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Wish schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:48:
[...]

Welke versie geeft ie aan dan?
1.0.177 Dat is toch de patch van woensdag?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mystikal schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:49:
[...]

klopt

Veel vaker niet dan wel verbinding...

[ Voor 45% gewijzigd door Frostbite op 22-01-2010 09:56 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Klopt net weer halverwege een potje gekicked, terwijl we ook nog eens dezelfde map kregen. En nee, ik ben niet verandert van 'server'..... AARRGHHHH

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08

Wish

ingwell

Mystikal schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:49:
[...]

Ja, dus is hij afgelopen nacht niet gepatched....

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde gister een war (private match) met 8 mensen (4vs4) en na 1 helft moet je de map opnieuw laden en moet de host opnieuw zijn spel opstarten? klopt dit of is dit een nieuw verschijnsel?
hij loopt dus vast bij waitng for other players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:10:
ik speelde gister een war (private match) met 8 mensen (4vs4) en na 1 helft moet je de map opnieuw laden en moet de host opnieuw zijn spel opstarten? klopt dit of is dit een nieuw verschijnsel?
hij loopt dus vast bij waitng for other players.
Dat is dus de nieuwe bug die we erbij hebben gekregen na de laatste patch.

Komt er eigenlijk opneer dat niemand twee potjes achter elkaar kan hosten. De tweede disconnect altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mickjuh schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:01:
[...]

Ja, echt irritant die intermissions. Gisteren verder ook veel lags en andere haperingen gehad tijdens een online potje. Hiervoor nooit geen problemen mee gehad. Verbinding was bij mij verder helemaal oke en had geen ander proces op de achtergrond draaien die de haperingen kon veroorzaken. Zag wel dat eergisteren de steam client is geupdate.
Psies hetzelfde hier, vrijwel nooit problemen gehad met connecten maar gisteravond minuten lang zitten kutten. Van het ene potje na het andere..spel inladen daarna "could not connect to host". Veel lag en maar peeps blijven mergen voor aanvang potje..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
LosGieros schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:14:
[...]

Psies hetzelfde hier, vrijwel nooit problemen gehad met connecten maar gisteravond minuten lang zitten kutten. Van het ene potje na het andere..spel inladen daarna "could not connect to host". Veel lag en maar peeps blijven mergen voor aanvang potje..
Het probleem is dat als je "could not connect to host" krijgt je daarna een nieuwe lobby gaat joinen. De kans is natuurlijk aanwezig dat de host van die lobby op dat moment zijn tweede match in gaat. Dan gaat die connectie ook weer mis. Daarom lijkt het voor sommigen dat geen enkel spel wil laden. Je moet gewoon mazzel hebben dat je bij een verse host connect of dat je zelf de host bent (dat laatste heb je volgens mij geen invloed op, dat wordt je wel of wordt je niet, mits je router settings goed staan).

Edit: Conclusie: als je een lobby joint waar spelers met punten inzitten dan kun je voorlopig beter meteen disconnecten. Tot dit gepatched wordt dan.

[ Voor 7% gewijzigd door Oakley op 22-01-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Het probleem met 2e x host zijn sins de nieuwe patch ligt aan steam.
ff de de beta update doen en het is opgelost altans bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Zijn er meer mensen die vanavond bijna niet kunnen spelen?
Ik kom nu echt helemaal nergens meer in.
Ik heb geduld, maar ik ben er ondertussen wel klaar mee.... ben nu al ruim vier uur bezig, heb nog geen tien potjes kunnen spelen!

KUT DUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:57
Ik word hier ook ziek van, je moet minstens 10x klikken om uberhaupt een lobby in te komen of je direct een game in gegooid met ook nog eens een team wat op 1 punt van verliezen staat ofzo, kan je weer opnieuw een tijdje teringlang zitten laden. Serieus, hoe moeilijk kan het zijn om een fatsoenlijk matchmaking systeem te maken? En ik wil kunnen kiezen dat ik NIET in games die al bezig zijn wil worden gegooid.

Mag ik even een teiltje? :r Het werkte voor die patch ook nog niet perfect, maar toch wel beter dan dit.

[ Voor 11% gewijzigd door Xeanor op 23-01-2010 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
Hey mensen, het is deze nacht (omstreeks 3 uur) geupdate, net zoals steam.
Matchmaking wekt terug en je kan gewoon terug opnieuw hele reeksen na elkaar spelen.
Ook terminal komt terug in de playlist voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Engineer Stewie op 23-01-2010 05:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Engineer Stewie schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 04:57:
Hey mensen, het is deze nacht (omstreeks 3 uur) geupdate, net zoals steam.
Matchmaking wekt terug en je kan gewoon terug opnieuw hele reeksen na elkaar spelen.
Ook terminal komt terug in de playlist voor.
We zitten inderdaad inmiddels op 1.01.80.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ? Hebben we dedicated servers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 13-09 08:50
Oakley schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:14:
[...]

Dat is dus de nieuwe bug die we erbij hebben gekregen na de laatste patch.

Komt er eigenlijk opneer dat niemand twee potjes achter elkaar kan hosten. De tweede disconnect altijd.
Dat verklaard het probleem dus... Ik vond het al zo vreemd dat je een potje zonder problemen kunt joinen, en als de volgende map geladen is krijg je een time-out. Wat een ..........

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 09:49:
You serious? :? :X 8)7 |:( :|

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hmmm, ik ben net geupdate naar versie ..180, helaas weinig verschil voor mij. Als ik geen host ben disconnect ik na x minuten en kan ik weer opnieuw beginnen. Dit heb ik al vanaf het begin dat MW2 speel. Tot nu toe kan ik alleen lekker online spelen als ik de host ben, dus ik moet net zo lang zoeken naar een game waarvan ik de host ben. Jammer ik had gehoopt dat dit niet meer nodig zou zijn na de updates. Wel 'grappig' na 1 van de eerste updates viel het me op dat er nu meer mensen zijn die disconnects hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Coenen schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 14:29:
Hmmm, ik ben net geupdate naar versie ..180, helaas weinig verschil voor mij. Als ik geen host ben disconnect ik na x minuten en kan ik weer opnieuw beginnen. Dit heb ik al vanaf het begin dat MW2 speel. Tot nu toe kan ik alleen lekker online spelen als ik de host ben, dus ik moet net zo lang zoeken naar een game waarvan ik de host ben. Jammer ik had gehoopt dat dit niet meer nodig zou zijn na de updates. Wel 'grappig' na 1 van de eerste updates viel het me op dat er nu meer mensen zijn die disconnects hebben.
Dat komt omdat er meer mensen spelen. Toen ik het voor het eerst op dinsdagavond (als ik me niet vergis) speelde (avond van de release) liep het helemaal vloeiend! Daarna is het hard berg afwaarts gegaan helaas...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Pppfff om de 2 games klapt het spel eruit. :'(

Pas sinds de laatste 2 patches heb ik hier last van

=================================
Log Name: Application
Source: Application Error
Date: 23-1-2010 22:35:31
Event ID: 1000
Task Category: (100)
Level: Error
Keywords: Classic
User: N/A
Computer: Kaasje
Description:
Faulting application name: iw4mp.exe, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x4b58b0e6
Faulting module name: iw4mp.exe, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x4b58b0e6
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x001cbb03
Faulting process id: 0xeb4
Faulting application start time: 0x01ca9c70c9f6dcb3
Faulting application path: d:\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe
Faulting module path: d:\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe
Report Id: 3b0a9e07-0867-11df-af02-002618ee03a8
Event Xml:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Application Error" />
<EventID Qualifiers="0">1000</EventID>
<Level>2</Level>
<Task>100</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2010-01-23T21:35:31.000000000Z" />
<EventRecordID>5729</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>Kaasje</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>iw4mp.exe</Data>
<Data>0.0.0.0</Data>
<Data>4b58b0e6</Data>
<Data>iw4mp.exe</Data>
<Data>0.0.0.0</Data>
<Data>4b58b0e6</Data>
<Data>c0000005</Data>
<Data>001cbb03</Data>
<Data>eb4</Data>
<Data>01ca9c70c9f6dcb3</Data>
<Data>d:\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe</Data>
<Data>d:\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe</Data>
<Data>3b0a9e07-0867-11df-af02-002618ee03a8</Data>
</EventData>
</Event>
===========================

===========================
Log Name: Application
Source: Windows Error Reporting
Date: 23-1-2010 22:35:40
Event ID: 1001
Task Category: None
Level: Information
Keywords: Classic
User: N/A
Computer: Kaasje
Description:
Fault bucket , type 0
Event Name: APPCRASH
Response: Not available
Cab Id: 0

Problem signature:
P1: iw4mp.exe
P2: 0.0.0.0
P3: 4b58b0e6
P4: iw4mp.exe
P5: 0.0.0.0
P6: 4b58b0e6
P7: c0000005
P8: 001cbb03
P9:
P10:

Attached files:

These files may be available here:
C:\Users\Martijn\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_iw4mp.exe_e08625d43f7d232118db571c5f582e5ea525f_089b9d09

Analysis symbol:
Rechecking for solution: 0
Report Id: 3b0a9e07-0867-11df-af02-002618ee03a8
Report Status: 0
Event Xml:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Windows Error Reporting" />
<EventID Qualifiers="0">1001</EventID>
<Level>4</Level>
<Task>0</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2010-01-23T21:35:40.000000000Z" />
<EventRecordID>5730</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>Kaasje</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>
</Data>
<Data>0</Data>
<Data>APPCRASH</Data>
<Data>Not available</Data>
<Data>0</Data>
<Data>iw4mp.exe</Data>
<Data>0.0.0.0</Data>
<Data>4b58b0e6</Data>
<Data>iw4mp.exe</Data>
<Data>0.0.0.0</Data>
<Data>4b58b0e6</Data>
<Data>c0000005</Data>
<Data>001cbb03</Data>
<Data>
</Data>
<Data>
</Data>
<Data>
</Data>
<Data>C:\Users\Martijn\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_iw4mp.exe_e08625d43f7d232118db571c5f582e5ea525f_089b9d09</Data>
<Data>
</Data>
<Data>0</Data>
<Data>3b0a9e07-0867-11df-af02-002618ee03a8</Data>
<Data>0</Data>
</EventData>
</Event>
========================

Ik wil kunnen knallen. |:(

EDIT: Oorzaak gevonden speel graag met riot shield, zo snel als er een paar man of een harrier op me schield knallen CTD. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Update je Steam eens naar de nieuwste versie? (eventueel de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 09-09 18:04
bakkiepleur schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:43:
Pppfff om de 2 games klapt het spel eruit. :'(

Pas sinds de laatste 2 patches heb ik hier last van
Door de nieuwe patch crashed je game als je 2 maal achter elkaar host -.-
IW heeft gezegd dat ze al aan een bugfix werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voxyn schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:55:
Door de nieuwe patch crashed je game als je 2 maal achter elkaar host -.-
IW heeft gezegd dat ze al aan een bugfix werken.
Er is een patch voor Steam, die het probleem oplost. Update je Steam dus even naar de nieuwste versie (of beta versie), zoals ik hierboven jou ook al postte. In het gewone MW2 topic was daar over gesproken, en er zijn daar mensen die bevestigen dat dat werkt. Zie ook deze Steampowered.com news pagina.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 09:49:
Wat is dat voor probleem dan? ;) Dat zit er nog niet eens in, dus kan het geen probleem zijn! Maar nee, het zit er nog niet in, Teknogods is jouw Google zoekterm daarvoor. Zal mij benieuwen of en zo ja wanneer dedicated servers (officieel) komen, een serverbrowser heeft imo meer prioriteit!

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
Sinds de laatste patch is mijn MW2 MP dus kapot, bij het starten heb ik een zwart scherm en dat is het dan wel :(
SP doet het nog wel goed.
Zou een update naar de Steam beta helpen? Zoja, hoe moet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Heb me steam geupdate en doe mee met de Beta. Daarnaast heb ik het spel helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Zelfs toen crashde het spel na als er Harrier op me Riot shield shot.

Hierop maar het exe bestand van het spel verwijderd en deze opnieuw laten aanmaken door Steam.

Nu lijkt het goed te gaan... |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mdcobra schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:17:
Zou een update naar de Steam beta helpen? Zoja, hoe moet dit?
Onder File -> Settings staat een kopje Beta participation. Daar kan je je opgeven voor de Steam beta's. Het lijkt bij mij in ieder geval goed te werken, vlak nadat ik meeging doen aan de beta had ik al 2 updates te pakken, eentje waarin dus de MW2 bug gesplet werd en daarna nog eentje voor Mass Effect 2.

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
Ah, bedankt, alleen staat er op dit moment "none currently available".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mdcobra schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:06:
Ah, bedankt, alleen staat er op dit moment "none currently available".
Dan doe je of al mee, of is er geen beta beschikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, als ik COD MW2 speel schokt het spel heel erg, vooral bij het draaien met de muis en bij veel actie.

Mijn systeem:

Intel Core 2 Quad 6600 2.4Ghz
2GB RAM
GeForce 8800 GT
Windows 7 64bit

Normaal ruim voldoende dus.

Meest recente nVidia driver is geïnstalleerd.
Resolutie lager zetten helpt niet, anti-aliasing afzetten helpt niet.
Heb geen enkel ander programma draaien, zelfs niets anders geïnstalleerd.

Iemand enig idee hoe dit kan komen en mogelijke oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
Heb nu Cod6 al paar maanden niks aan de hand altijd.
Nou ging ik net even mijn brightness aanpassen zodat het allemaal lichter werd.
Toen ging opeens mijn map, chat enz allemaal een heel stuk naar het midden toe.
Nu staat dus bijvoorbeeld mijn map niet meer linksboven maar tussen het midden en linksboven in.

Heb al geprobeerd resolutie aan te passen, heb ook cod uit mijn steam verwijderd en daarna opnieuw laten downloaden.
Dat had allemaal niet geholpen.

Iemand die mij hiermee kan helpen?
Zoja hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:38
Sinds de laatste patch heb ik opeens ook een Strict NAT. Tis gewoon altijd goed geweest.

Het duurt nu overigens ook rustig 5 minuten voordat ik in een game zit die goed te spelen is (als ie uberhaupt al niet gecrashed is voor aanvang...)

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 11:47

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:53:
Hoi, als ik COD MW2 speel schokt het spel heel erg, vooral bij het draaien met de muis en bij veel actie.

Mijn systeem:

2GB RAM
GeForce 8800 GT
Windows 7 64bit

Heb hetzelfde systeem (maar dan met Vista Home Premium 32 bit) en bij mij heeft het bijplaatsen van 2 Gig Ram ontzettend geholpen. Draait nu prima en soepel. Waarvoor heen het laden van de maps ontzettend langzaam ging en het spel vaak laggie aan voelde. Dus 2 Gig bij plaatsen kan wellicht helpen. Heeft mijn PC een lekkere boost gegeven los van de COD MW perikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

littlejoannes schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:22:
[...]
Heb hetzelfde systeem (maar dan met Vista Home Premium 32 bit) en bij mij heeft het bijplaatsen van 2 Gig Ram ontzettend geholpen. Draait nu prima en soepel. Waarvoor heen het laden van de maps ontzettend langzaam ging en het spel vaak laggie aan voelde. Dus 2 Gig bij plaatsen kan wellicht helpen. Heeft mijn PC een lekkere boost gegeven los van de COD MW perikelen.
Ok thanks, dan ga ik dat alvast eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:53:

Mijn systeem:

2GB RAM
GeForce 8800 GT
Windows 7 64bit

Chipset drivers geprobeerd? Wat gebeurd er, als je de affiniteit instelt? Gemeten hoeveel FPS je haalt? Wat doet (als test) een overclock (GPU en CPU dan wel apart doen, anders weet je nog niets), scheelt dat in FPS, of juist niet? Schokt het spel continu? Als het in MP is, op enkele of alle kaarten? Als het in enkele kaarten is, welke kaarten heb je dit dan vooral? Wat is je ping tijdens deze MP potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vidyax
  • Laatst online: 24-11-2024
Goed, ik heb dus een ander probleem, ik heb niet gekeken of hij tussen die 43 pagina's zit :O , maar goed hier komt ie:

Vriend van me heeft een nieuwe ISR gekregen (Belkin N+). Aangesloten, ingesteld (KPN + PPPoA). Alles werkt en hij download met torrents over de 700 kb/s maar bij CoD is het één trieste boel.

Zoals men weet begint IW.net bij het zoeken naar 50ms matches, dat kon voorheen ook met de vorige ISR die hij had, maar nu kan hij pas een match vinden bij de ! 140 ms !. Omdat de rest wel allemaal prima werkt krijg ik het idee dat het aan CoD ligt.

* Poorten zijn toegevoegd, zowel de Steam/Matchmaking poorten.

Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJtje schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:54:
[...]
Chipset drivers geprobeerd? Wat gebeurd er, als je de affiniteit instelt? Gemeten hoeveel FPS je haalt? Wat doet (als test) een overclock (GPU en CPU dan wel apart doen, anders weet je nog niets), scheelt dat in FPS, of juist niet? Schokt het spel continu? Als het in MP is, op enkele of alle kaarten? Als het in enkele kaarten is, welke kaarten heb je dit dan vooral? Wat is je ping tijdens deze MP potjes?
Ook bedankt voor deze zeer technische uitleg :) ik ben maar ineens naar 6GB ram gegaan, nu draait het spel wel vlot. Wist niet dat 2GB tegenwoordig al te weinig is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

vidyax schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:05:
Goed, ik heb dus een ander probleem, ik heb niet gekeken of hij tussen die 43 pagina's zit :O , maar goed hier komt ie:

Vriend van me heeft een nieuwe ISR gekregen (Belkin N+). Aangesloten, ingesteld (KPN + PPPoA). Alles werkt en hij download met torrents over de 700 kb/s maar bij CoD is het één trieste boel.

Zoals men weet begint IW.net bij het zoeken naar 50ms matches, dat kon voorheen ook met de vorige ISR die hij had, maar nu kan hij pas een match vinden bij de ! 140 ms !. Omdat de rest wel allemaal prima werkt krijg ik het idee dat het aan CoD ligt.

* Poorten zijn toegevoegd, zowel de Steam/Matchmaking poorten.

Any ideas?
Ja, ik weet wat het is...

Het ligt aan IW.... Matching is gewoon ruk. Ik word zelden bij andere nederlanders in een match gezet. Ik zit altijd bij Duitsers, Italianen en Hongaren..

Is niets aan te doen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vidyax
  • Laatst online: 24-11-2024
Mystikal schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:33:
[...]

Ja, ik weet wat het is...

Het ligt aan IW.... Matching is gewoon ruk. Ik word zelden bij andere nederlanders in een match gezet. Ik zit altijd bij Duitsers, Italianen en Hongaren..

Is niets aan te doen.
Dat verklaart niet waarom ik zelf wel goede matches kan vinden, op de 50/60 ms... Maar je hebt wel gelijk, IW.net is niet helemaal goed gegaan, nee wacht het is gewoon kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

vidyax schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:35:
Dat verklaart niet waarom ik zelf wel goede matches kan vinden, op de 50/60 ms... Maar je hebt wel gelijk, IW.net is niet helemaal goed gegaan, nee wacht het is gewoon kut
Heb jij dan een andere internet verbinding, zitten jullie bij elkaar? Ik volg je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik kan gewoon niet meer met vrienden spelen. Elke keer als ik op de invite klik staat er:
Joining attempt #1...etc..

en dan na 20 keer is het failed. Ook kunnen ze niet bij mij joinen.

En dit terwijl mijn NAT wel open is. ook een bug ofzo?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niets toe te voegen hebt post het dan maar liever niet.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 25-01-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Afbeeldingslocatie: http://ringelenstein.tweakdsl.nl/mw2console.jpg

Scherm freezed vanavond, alt-tab levert deze console op. Wat nou xboxlive.cfg op m'n pc?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:43:
Als je niets toe te voegen hebt post het dan maar liever niet.
Post nuttig of post gewoon niet.

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 26-01-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, MW2 probleem hier.

Wanneer ik MW2 opstart krijg ik kleine freezing's constant, dus in korte lijnen..

- Het beeld loopt (1/2 seconde)
- Het beeld slaat vast (1/2 seconde)

Dat is constant en het gaat niet weg, ook niet naar 10 minuten.

Bij google zoekmachine, hebben meerdere mensen hier last van.. en geven ze allemaal ''oplossingen'' wat totaal niet helpt :( ''Windows firewall'' , ''geluidskaart'' blabla, heeft allemaal geen zin.
Je start steam op vervolgens start je MW2 op en wil je gewoon een normaal spel wat normaal werkt.
Op m'n laptop is dit probleem ook actief. Denk dat het ergens met steam-account te maken heeft.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Heb sinds gisteren zeer slechte verbindingen - alleen de host is goed (10 balkjes) en de rest van de spelers vet in het rood (max 3 van de 10 balkjes).

Verder valt het me op dat er hooguit 4 a 5 mappen vaak voorkomen en sommigen gewoon nooit. Ik heb namelijk "Rust" nog nooit gespeeld en terminal en karachi komen ook niet echt vaak voor terwijl underpass en invasion te vaak voorkomen naar mijn idee. Hebben meerdere mensen dit gevoel ?

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

dat heb ik dus ook. Speel echt heel de tijd dezelfde mappen.
Dat is echt het hatelijke aan dit systeem.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gisterenavond van 20:00 tot 23:30 gespeeld. We hebben maar 4!!! mappen gezien op HQ pro... ongelovelijk toch?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*
Heb sinds gisteren zeer slechte verbindingen - alleen de host is goed (10 balkjes) en de rest van de spelers vet in het rood (max 3 van de 10 balkjes).
Same here. En als de host weggaat en er wordt een nieuwe uitgezocht, gaat dat 9 van de 10 keer mis. Het is gewoon kut.
Verder valt het me op dat er hooguit 4 a 5 mappen vaak voorkomen en sommigen gewoon nooit. Ik heb namelijk "Rust" nog nooit gespeeld en terminal en karachi komen ook niet echt vaak voor terwijl underpass en invasion te vaak voorkomen naar mijn idee. Hebben meerdere mensen dit gevoel ?
Rust komt nog wel eens voorbij als je free-for-all doet. Ik heb letterlijk nog maar één keer gehad dat ie langs komt in team deathmatch.

Invasion, Karachi, Terminal, Underpass en Wasteland komen opvallend vaak langs bij mij. Estate, Favela en vooral Rundown (mijn favoriet) niet of nauwelijks. Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij dat een van de meest briljante multiplayer shooters ooit op deze manier een klein beetje verziekt wordt.

Wanneer ik MW2 opstart krijg ik kleine freezing's constant, dus in korte lijnen..

Bij google zoekmachine, hebben meerdere mensen hier last van.. en geven ze allemaal ''oplossingen'' wat totaal niet helpt ''Windows firewall'' , ''geluidskaart'' blabla, heeft allemaal geen zin.
Je start steam op vervolgens start je MW2 op en wil je gewoon een normaal spel wat normaal werkt.
Op m'n laptop is dit probleem ook actief. Denk dat het ergens met steam-account te maken heeft.

Iemand ideeën?
Probeer die cloud sync shit eens uit te zetten. Heeft bij mij ook wel eens problemen gegeven.

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 01-02-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:27:

Invasion, Karachi, Terminal, Underpass en Wasteland komen opvallend vaak langs bij mij. Estate, Favela en vooral Rundown (mijn favoriet) niet of nauwelijks. Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij dat een van de meest briljante multiplayer shooters ooit op deze manier een klein beetje verziekt wordt.
Rundown komt niet vaak voor in tdm heb ik gemerkt maar komt wel geregeld voor als je HQ, of Sabotage ofzo speelt... Zelfde geld voor favela en estate.. Estate is echt een heerlijke map. Doet me denk aan mijn twee fav MW1 mappen (creek en overgrown - kon ik niet vaak genoeg spelen)

Maar ik deel je mening - shooter is perfect maar probeer niet met je maten in een lobby mp te spelen want dat gaat vaak fout. Tip: doe met veel mensen in je lobby alleen groundwar. Mergen van lobbies gaat daar een stuk sneller - alleen zijn de meeste mappen te klein voor 18 man zodat het al snel een chaos wordt...

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
Op dit moment kan ik helemaal niet eens inloggen op Steam.... Meer mensen die hier last van hebben?

Edit: Ja dus: Steam heeft issues.

[ Voor 15% gewijzigd door Tweakod3x op 29-01-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
Ik kom hier nu ook niet in. Hij zegt dat me internetverbinding kapot is. Jahoor, en firefox draait gewoon lekker door. ;) Oftewel, steam zit te klooien lijkt het op.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
Je moet even in de steam folder "ClientRegistry.blob " verwijderen, of maak er een kopie van. Als je steam dan opnieuw start gaat hij updates binnenhalen .

Dan moet het weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
Helaas, die tip werkt hier niet.

Dat wordt dus gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrickeY

TrickeY

www_un4given_nl

probeeer eens te starten zonder netwerkkabel aangesloten
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:40:

Bij google zoekmachine, hebben meerdere mensen hier last van.. en geven ze allemaal ''oplossingen'' wat totaal niet helpt :( ''Windows firewall'' , ''geluidskaart'' blabla, heeft allemaal geen zin.

Iemand ideeën?

www_un4given_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Laatst online: 01-08 14:06
Nieuw ff bij het juiste topic:

Ik heb het volgende probleem.
Mijn vriendengroep en ik kunnen niet connecten met elkaar.
Zodra ik ze uitnodig om in de lobby te komen wilt hij niet connecten.
Ookal zijn onze NAT altijd open
Wat we geprobeerd hebben:
(allemaal)

-De juiste ports forwarden
- UPNP aan en uit.
-Ports triggeren
-firewall van de router en van windows uitgeschakeld

Wat kunnen we nog meer proberen om het probleem op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom nii verder dan dat tie een fout geeft over de texutere die heb ik nu op 1068 en op 768 en dat moet goed zijn en dan zegt tie druk op windos en r tegelijk en dan alles uitschakeleen maar dan heb ik geen internet meer niks dan kan ik hem nog nii spelen weet iemadn een opllosing:(:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F2_ride
  • Laatst online: 23-04-2022
Ik wil graag binnen ons eigen netwerk tegen elkaar spelen.
Heb ik hier nu twee setjes van het spel voor nodig.
Omdat ik natuurlijk twee afzonderljke Steam accounts nodig heb ben ik bang van wel.

Maar klopt dit of kan je binnen een huishouden :) toch tegen elkaar spelen met maar een DVD set.

Thx voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Je hebt 2 steam accounts nodig die de game installed hebben. Daarnaast is het ALTIJD een internet game, dus je moet ook internet-toegang op je lokale netwerk hebben :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F2_ride
MLM schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:02:
Je hebt 2 steam accounts nodig die de game installed hebben. Daarnaast is het ALTIJD een internet game, dus je moet ook internet-toegang op je lokale netwerk hebben :)
bedankt voor je reactie,
Als ik het goed lees kan ik het spel met twee accounts installeren ondanks als ik maar een set DVD's heb?
Internet is natuurlijk op alle pc's aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
F2_ride schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:04:
[...]

bedankt voor je reactie,
Als ik het goed lees kan ik het spel met twee accounts installeren ondanks als ik maar een set DVD's heb?
Internet is natuurlijk op alle pc's aanwezig.
Nee dat kan helaas niet, je hebt per steam account 1 key nodig.

[ Voor 0% gewijzigd door MonkeySee89 op 02-02-2010 22:12 . Reden: TYPO ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F2_ride
thx

Het was te proberen. dan nog maar een setje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 05:25

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:00:
Ik heb een probleem in single player. Het spel draait perfect soepel, maar soms hapert ie echt keihard. Dit is vooral als ik in een nieuw gebied op de map kom volgens mij, want mijn harddisk ratelt ook ontzettend als dit gebeurt. Volgens mij laadt ie dan op de achtergrond het volgende deel van de map of zo. Ik heb een snelle pc die dit spel heel goed draait voor de rest. Dit gebeurt echt alleen in single player. Heeft iemand hier ook ervaringen mee.

Alles gaat perfect vloeiend en ineens gaat keihard de rem erop. Heel irritant.

Systeem:
E8400
4GB Ram
2x 9800GTX+ in SLI
1TB WD Caviar Black harddisk
Windows 7 64-bit
Ik heb dit probleem in de multiplayer, als we een nieuwe map laden lijkt het alsof mijn PC de map pas na 3 minuten volledig geladen heeft, niet dat er textures missen, maar af en toe reageert mn PC gewoon even niet voor een seconde of 2, FPS is het probleem niet, die zit constant op 60 (v-sync) ook mn ping blijft goed, het lijkt er gewoon op alsof delen van de map nog in het geheugen moet laden. Na een paar minuten is het goed, en kan ik gewoon door spelen.

Is dit een bekend probleem?

Ik heb een Athlon X2 op 3.6ghz met 4gb ram en een HD4850, Windows 7 64bits.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
Thund3r schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:44:
[...]

Ik heb dit probleem in de multiplayer, als we een nieuwe map laden lijkt het alsof mijn PC de map pas na 3 minuten volledig geladen heeft, niet dat er textures missen, maar af en toe reageert mn PC gewoon even niet voor een seconde of 2, FPS is het probleem niet, die zit constant op 60 (v-sync) ook mn ping blijft goed, het lijkt er gewoon op alsof delen van de map nog in het geheugen moet laden. Na een paar minuten is het goed, en kan ik gewoon door spelen.

Is dit een bekend probleem?

Ik heb een Athlon X2 op 3.6ghz met 4gb ram en een HD4850, Windows 7 64bits.
Heb je de drivers van je graka geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Mijn probleem sinds vandaag is dat na 1 potje spelen (en de pot is af) ik automatisch gekicked word van die server.

Kan dus maar 1 potje spelen en daarna weer een nieuwe server zoeke

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same, en hij blijft maar zeggen dat er een player list update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:45:
Same, en hij blijft maar zeggen dat er een player list update is.
Oja dat zegt ie bij mij ook nog!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Hier hetzelfde, denk dat er een toch ergens een wijziging is doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrickeY

TrickeY

www_un4given_nl

nieuw probleeeem,

als je een potje multiplayer heb uitgespeeld, dan kom je terug in de lobby maar dan helemaal alleen!
maat van me heb er ook last van,

nog meer ?

www_un4given_nl

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste