Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:53
Wij van de frontpagecrew (;)) vragen jullie hulp bij het volgende...

Zoals jullie wellicht al hebben gelezen, hebben we een Modern Warfare 2 review geplaatst op basis van de Xbox 360-versie. Dit is geen bewuste keuze, maar de enige review-mogelijkheid die ons werd geboden door Activision. Lang verhaal kort: we horen links en rechts wat dingen over problemen met de pc-versie, en dus vragen we ons af of we daar wellicht iets mee moeten doen op de frontpage (want we hebben nog niet genoeg MW2 coverage, lol).

Ondervind je problemen met de pc-versie van Modern Warfare 2? Laat het ons dan in dit topic weten. Graag een beschrijving van wat er niet werkt of mis gaat, en liefst ook een suggestie van wat je denkt dat de oorzaak zou kunnen zijn, mocht je daar toevallig een idee over hebben.

Graag níet discussiëren over iets anders, en liefst ook niet teveel reageren op andere posts: voor discussies hebben we het officiële Modern Warfare 2 topic!

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 10-11-2009 13:53 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:55

d_star

Maharadja of the Year :-/

Bedoel je problemen in de trant van geen dedicated servers en dus meer lag, geen console, een player cap van 18 spelers (max)? Of heb je het meer over technische problemen in de trant van "mijn tweede disc doet het niet"?

Beide soorten problemen komen namelijk voor, al werden problemen van de eerste categorie al ruim voor de release voorspeld ;)

Misschien wel handig om hier wat opheldering in te bieden, zodat het topic niet overspoeld wordt met problemen waar jullie niks mee willen doen in jullie artikel.

[ Voor 4% gewijzigd door d_star op 10-11-2009 14:19 ]

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 01-05 16:57

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik lees op veel fora dat inderdaad de meegeleverde 'bonus' disc bij de pc-versie niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:18:
Bedoel je problemen in de trant van geen dedicated servers en dus meer lag, geen console, een player cap van 18 spelers (max)? Of heb je het meer over technische problemen in de trant van "mijn tweede disc doet het niet"?

Beide soorten problemen komen namelijk voor, al werden problemen van de eerste categorie al ruim voor de release voorspeld ;)

Misschien wel handig om hier wat opheldering in te bieden, zodat het topic niet overspoeld wordt met problemen waar jullie niks mee willen doen in jullie artikel.
Ik weet niet hoe jij leest, maar aan de hand van de TS lijkt me toch wel duidelijk wat precies bedoeld wordt.

ON: Eén van de errors die al voorbij gekomen is: Could not find zone 'common_mp.ff'. Dit na het opstarten van de MP modus.

Lijkt me, in tegenstelling tot wat mensen al als suggestie aan hebben gegeven, geen probleem met de geluidskaart zoals in MW1 veelvuldig voorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon1izard
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
De installatie duurt erg lang :?

Op dit moment al 40 min bezig! :(

Er schijnen meer mensen hier last van te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

cd2 is geen bonus disk. Dit is een disk nodig voor installatie. Het is niet compleet waardeloos, als je nl cd 1 gebruikt voor installatie en de foutmelding krjigt bij cd2 kan je steam gewoon de rest laten downloaden, kost je wel even want het is 3-4gig wat hij nog moet binnenhengelen, maar je kan daarna wel gewoon gamen (en het gaat nog met een redelijke snelheid ook wat ik begrepen had, 1mb/s)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 20:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dragon1izard schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:45:
De installatie duurt erg lang :?

Op dit moment al 40 min bezig! :(

Er schijnen meer mensen hier last van te hebben
Dit vind ik geen probleem eigenlijk. Het is 10gig verspreid over 2 disken. Blijkbaar duurt dat gewoon even om goed uit te pakken. Het is niet zo dat dit nou iets is wat je kan voorkomen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 01-05 16:57

Edmin

Crew Council

get on my horse!

eendje schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:47:
cd2 is geen bonus disk. Dit is een disk nodig voor installatie.
Had ik die posts toch te snel gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon1izard
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
mmmm, goed punt wat je aanhaald van de bestands grote 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Dragon1izard op 10-11-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326160

Dus het is normaal dat die meer dan 40 min bezig is met:

creating local game cache files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-04 14:09
ik krijg als ik hem wil instaleren de melding: cannot install Modern Warfare 2 because it hasnt been released yet ....en nee ik heb hem niet ge preordered bij steam

[ Voor 16% gewijzigd door blueice85 op 10-11-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Mijn probleem is dat ik geen party kan maken met een maat van me (zit nu bij mij thuis met zijn pc, maar hij joined gewoon niet na 22 attempts of iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Ben hier al 1,5 uur bezig met instaleren. Het balkje staat al 20 min vol :S ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

same here...

Schreeuw even als je klaar bent dan geef ik de moed niet op...
Ruffzz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:13:
Ben hier al 1,5 uur bezig met instaleren. Het balkje staat al 20 min vol :S ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03
Mijn installatie was snel gepiept, alleen krijg ik nu deze error:
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/ScreenShot002.jpg

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze website staat: http://www.gamingnewslink...hes-and-install-problems/

Problem #12 : Modern Warfare 2 error “code_post_gfx_mp.ff failed to load:
Solution : Reinstall the game, or verify the game cache in stead (check solution to problem #11)
reemprive schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:37:
[afbeelding]

Iemand een idee?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 326160 op 10-11-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03
Bedankt voor de snelle reactie, ik ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randolf92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 16:28
Anoniem: 326160 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:15:
same here...

Schreeuw even als je klaar bent dan geef ik de moed niet op...

[...]
Ik heb hetzelfde, zal even een berichtje plaatsen als het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bij MP kom ik niet verder dan 'fetching playlists' *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben al 2 uur naar mijn installatie aan het staren:

Creating local game cache files(balkje is nu vol) en weer wachten....
reemprive schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:44:
Bedankt voor de snelle reactie, ik ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

Ik denk dat het installeren zo lang duurt op de pc door steam het zal namelijk wel heel
erg druk zijn daaro. Of zeg ik nu iets wat totaal niet kan waar zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315138

Ook local game cache files probleem. Ik heb ze gebeld en ze ze zeiden dat ik mijn firewall uit moet doen en dat ik de bestanden van de disk op de harde schijf moet zetten en dan vanaf daar de installatie runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt dat?
Anoniem: 315138 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:14:
Ook local game cache files probleem. Ik heb ze gebeld en ze ze zeiden dat ik mijn firewall uit moet doen en dat ik de bestanden van de disk op de harde schijf moet zetten en dan vanaf daar de installatie runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Anoniem: 304087 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:14:
Ik denk dat het installeren zo lang duurt op de pc door steam het zal namelijk wel heel
erg druk zijn daaro. Of zeg ik nu iets wat totaal niet kan waar zijn ?
Als je hem zou downloaden wel. Maar aangezien ik vanaf de retail dvd installeer lijkt het me onwaarschijnlijk dat steam er iets mee te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:30

The_Worst

Unox

Bij mij doet multiplayer het feilloos maar met de Singleplayer kom ik niet verder dan het introductiefilmpje. Het scherm blijft zwart, maar in de achtergrond staat de melding: 'File not found: trainer.ff'. Hopelijk vind Steam iets terwijl die de bestanden aan het controleren is op fouten.

Helaas, heeft niet geholpen. :(

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 10-11-2009 16:23 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben op het moment nog bezig om disk 1 op mijn harde schijf te zetten. Over 4 minuten is ie klaar en dan probeer ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZzzSandman
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-10-2021
Ik heb nu voor de 2e keer de installatie uitgevoerd (als admin) en ook al als image op mijn hdd gezet en die gemount als dvd. Dit werkte, maar bleef telkens hangen. Nu loopt ie vanaf de dvd zelf en bij een volle status balk zegt ie nog steeds creating local cache..
Hoelang zou het duren?
Wat werkt mbt Steam? Moet die uit-aan of opnieuw geinstalleerd? Ik kom er niet helemaal uit hoe ik de installatie kan vervolgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

acctivision gebeld , ik zou een email krijgen!
MilJ0nair schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:23:
Ik heb nu voor de 2e keer de installatie uitgevoerd (als admin) en ook al als image op mijn hdd gezet en die gemount als dvd. Dit werkte, maar bleef telkens hangen. Nu loopt ie vanaf de dvd zelf en bij een volle status balk zegt ie nog steeds creating local cache..
Hoelang zou het duren?
Wat werkt mbt Steam? Moet die uit-aan of opnieuw geinstalleerd? Ik kom er niet helemaal uit hoe ik de installatie kan vervolgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YES!! Dit werkt, hij is bezig met installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZzzSandman
@ Nevear
Gewoon de inhoud van de dvd gekopieert? OF als image gemount?

@KingMadDog
Oke laat ons weten wat de uitslag hiervan is.. Al denk ik dat Activision nu overspoeld wordt met deze vraag en zou een antwoord misschien wel eens lang kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

STEAM houdt zich niet aan het "first to play" principe met een preload, maar what's new? :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DVD gekopieerd.. installeerd nu prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Ok ik heb de installatie afgesloten en weer opnieuw begonnen.
Het lijkt nu wel te lopen .... :s Ook is er een aanduiding in tijd wat er bij de eerste installatie niet was . Ik laat weten of het gelukt is.
Ohja .. Ik heb de firewall + anti virus uitgeschakeld (AVG). Zou best daar wel eens aan kunnen liggen.

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/33ufrk1.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Ruffzz op 10-11-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, hij vraagt nu om disk 2 maar kan hem niet detecteren :( Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe lang deed die nu over dat local dinges gedoe?
Anoniem: 315138 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:38:
DVD gekopieerd.. installeerd nu prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe ik , nog geen bericht....
MilJ0nair schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:36:
@ Nevear
Gewoon de inhoud van de dvd gekopieert? OF als image gemount?

@KingMadDog
Oke laat ons weten wat de uitslag hiervan is.. Al denk ik dat Activision nu overspoeld wordt met deze vraag en zou een antwoord misschien wel eens lang kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan het einde stond ie 10 seconden stil en begon ie. Nadat ik disk 1 succesvol heb geinstalleerd kan ik wel de rest van Steam downloaden. Gelukkig heb ik een goede verbinding! :D

EDIT: Laat dat Steam updaten maar zitten.. Geeft een foutmelding dat het niet beschickbaar is ofzo :s

EDIT2: Het kan wel als je rechtermuisklik en dan resume updating doet

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 315138 op 10-11-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar de totale tijd?

Bdl hijs no 5 min bezig hier?
Anoniem: 315138 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:45:
Aan het einde stond ie 10 seconden stil en begon ie. Nadat ik disk 1 succesvol heb geinstalleerd kan ik wel de rest van Steam downloaden. Gelukkig heb ik een goede verbinding! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326199

Ik had dus ook last van het local game cache files probleem. Stond ook al meer dan een uur aan het einde van het balkje.
Ik heb het hele zooitje gestopt en ben hem opnieuw gaan installen, enzowaar is die nu vanaf de cd aan het installeren en kan ik over 20 min spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:30

The_Worst

Unox

The_Worst schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:18:
Bij mij doet multiplayer het feilloos maar met de Singleplayer kom ik niet verder dan het introductiefilmpje. Het scherm blijft zwart, maar in de achtergrond staat de melding: 'File not found: trainer.ff'. Hopelijk vind Steam iets terwijl die de bestanden aan het controleren is op fouten.

Helaas, heeft niet geholpen. :(
Of je herstart je pc en het werkt wel. 8)7

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3 keer geprobeerd geen resultaat
Anoniem: 326199 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:47:
Ik had dus ook last van het local game cache files probleem. Stond ook al meer dan een uur aan het einde van het balkje.
Ik heb het hele zooitje gestopt en ben hem opnieuw gaan installen, enzowaar is die nu vanaf de cd aan het installeren en kan ik over 20 min spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik update de rest van Steam maar hij doet 200kb/s, gaat niet echt lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou jongens ik krijg hem niet geinstalleerd als iemand de oplossing weet hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 315138 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:51:
Ik update de rest van Steam maar hij doet 200kb/s, gaat niet echt lekker..
Ik gok dat de servers van Steam flink staan te pompen nu :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik krijg na het klikken op Install na ongeveer een halve minuut al een "Failed to run install script" foutmelding bij de steam setup..

Ik ga steam nu maar handmatig downloaden en installeren en probeer de setup van MW2 dan nog een keer, kijken of dat wel werkt.. :S

Edit: Op Windows 7 x64 overigens..

[ Voor 6% gewijzigd door Genji op 10-11-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:00
Hier nog iemand waar hij al tijden bij Creating Local Game Cache files blijft hangen...
Installeer rechtstreeks vanaf de dvd.

Na cancel en reinstall lijkt hij hier nu wel verder te gaan. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door MADG0BLIN op 10-11-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een keer opnieuw opgestart en het lijkt te lukken als je steam aan laat staan tijdens het opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
De "Bonus DVD" werkt wel op andere systemen blijkt . Ik heb hier op pc 1 alleen de eerste dvd werkende gekregen . De tweede echter werkt op elk ander systeem in dit huis wel .
De ping tijden zijn redelijk te noemen en komen zeker niet in de buurt van dedis , echter is het goed speelbaar .
Wat mij opvalt is dat voor de pc veel meer mensen vroegtijdig een game uitgaan god knows why .
En heb je dus redelijk vaak dat hij naar nieuwe hosten gaat zoeken wat ook allemaal redelijk rap gaat .
Die 2de dvd trouwens heb je naar mijn weten ook niet nodig , eenmaal wanneer dvd erin moet (en hij doet het niet ) gewoon even in steam op de game drukken , daarna zal hij zelf gaan updaten en decrypten ofso :S .
Dit alles bij elkaar duurd ongeveer een uur .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-04 11:26
reemprive schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:37:
[afbeelding]

Iemand een idee?
Deze kreeg ik dus ook ik heb 3 levels kunnnen spelen totdat ik die error kreeg. Ik had de game content door steam laten verfiyen en hij zag dat die dus fout was en had die hersteld, NIET dus nog steeds. Ik ga de game opnieuwe installeren. Duurde 10-15 op me raid 5 set. Helaas is me SSD vol anders was het zo gebeurd xD Maar ik vind dit best triest van IW dat dit kon gebeuren.

Misschien hebben jullie hier wat aan =)

[ Voor 9% gewijzigd door An1mA op 10-11-2009 17:02 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
Genji schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:55:
Ik krijg na het klikken op Install na ongeveer een halve minuut al een "Failed to run install script" foutmelding bij de steam setup..

Ik ga steam nu maar handmatig downloaden en installeren en probeer de setup van MW2 dan nog een keer, kijken of dat wel werkt.. :S

Edit: Op Windows 7 x64 overigens..
Helaas, ook na een handmatige steam installatie krijg ik dezelfde foutmelding. Ook als ik inlog op steam endat open laat staan..
Zou je voor steam nog poorten in je router open moeten zetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds mijn laatste post van 69% naar 71%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ik heb ook windows 7 64 bit (legaal) jullie allemaal ook? Want als ik in taskbar kijk, draait deze op 32bit en misschien zijn deze problemen 64 bit gerelated. Hebben mensen trouwens ook al de direct x geupdate, niet dat het moet maar kan misschien helpen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randolf92
Zoals beloofd, een update. Ik zat met het 'creating local game cache' probleem, die bleef bij het laatste streepje hangen. (Na twee uur wachten). Ik heb toen Steam gedeïnstalleerd, met CCleaner de overgebleven registry files verwijderd en m'n pc opnieuw opgestart. Toen disk 1 naar m'n HDD gekopieërd, AVG en firewall uitgezet en vanaf m'n HDD gaan installeren. Ik ben nou langs de 'creating local game cache' en de installatie verloopt vooralsnog voorspoedig. Ik hoop dat dit helpt voor anderen met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:42
Randolf92 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:15:
Zoals beloofd, een update. Ik zat met het 'creating local game cache' probleem, die bleef bij het laatste streepje hangen. (Na twee uur wachten). Ik heb toen Steam gedeïnstalleerd, met CCleaner de overgebleven registry files verwijderd en m'n pc opnieuw opgestart. Toen disk 1 naar m'n HDD gekopieërd, AVG en firewall uitgezet en vanaf m'n HDD gaan installeren. Ik ben nou langs de 'creating local game cache' en de installatie verloopt vooralsnog voorspoedig. Ik hoop dat dit helpt voor anderen met hetzelfde probleem.
Met welk programma kopieer jij je dvd naar de pc? Ik heb het geprobeerd met Alcohol 120% en met DVD Decrypter, maar beide geven ze een foutmelding bij het kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windows Vista 32bit hier. Ik wacht nu tot dat Steam klaar is. 72%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kopiëren en plakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randolf92
Giel schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:18:
[...]

Met welk programma kopieer jij je dvd naar de pc? Ik heb het geprobeerd met Alcohol 120% en met DVD Decrypter, maar beide geven ze een foutmelding bij het kopiëren.
Deze computer > rechtermuisknop op DVD drive > verkennen of openen, afhankelijk van besturingssysteem > alles selecteren en kopieëren.

Overigens wil hij nou disk 2 niet pakken. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ik heb reinstall gedaan en ik kan weer verder gamen ^^ Ik heb niks ingewikkelds gedaan, nu maar hopen dat het probleem niet terug komt. Alleen staat bij steam bij de sp en mp nog steeds op downloading, ook als ik de game opgestart hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door An1mA op 10-11-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Mijn oplossing met creating local game cache files:

Na 10 minuten heb ik deze afgebroken, firewall en virusscanner uitgezet.
Installatie opnieuw starten en 20 minuten later was COD geinstalleerd.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-04 22:53
Ook hier een DVD disk 2 die niet werkt.... via de Steam-server de rest van de installatie gedaan. Vooralsnog werkt SP als 'n zonnetje. 8)

Ik heb wel de Media Markt Rotterdam gebeld.. en van ene Lesley te horen gekregen dat ik langs kan komen met de kassabon en disk 2 en dat ik een vervanging kan krijgen.

Uiteraard moet ik zien of dat ook echt zo is... O-)

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
Ik krijg nog steeds dezelfde "Failed to run install script" foutmelding bij de setup..

Ik heb het volgende al gedaan:

- Steam handmatig geïnstalleerd en ingelogd tijdens de setup
- Kaspersky AV en firewall uitgezet
- De inhoud van Disc 1 gekopieerd naar mijn HD en de setup.exe en de SetamService.exe op Windows XP compatibiliteit gezet en daar de setup gestart.
- reboot en opnieuw geprobeerd

Helaas zonder resultaat.. Hij weigert gewoon te installeren..

Begint al lekker...

EDIT:
Mijn hart maakte een sprongetje toen ik deze foutmelding tegenkwam op gamingnewslink.com:

Problem #7 : Modern Warfare 2 Install error “Failed to run install script” (common on Modern Warfare 2 error on Windows 7)
Solution :Start -> my computer -> right click dvd drive -> explore -> right click on setup.exe -> run as administrator

Maar, ook deze oplossing werkt bij mij niet.. :?

Ik heb mijn key maar geactiveerd via steam en ben nu het spel aan het downloaden. Maar met een snelheid van 148KB/s gaat het nog wel even duren voordat ik kan spelen..

Damn, slecht hoor..

EDIT2:

En Google biedt weer uitkomst!

op het steam forum wordt de volgende tip gegeven:

if you already have Steam installed, you can install the game from disk by running this from an command prompt:

<yourSteamFolder>\Steam.exe -install "<yourDVDDrive>"

eg:

C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:"

En dat werkt bij mij. Op dit moment draait de installatie vanaf de DVD. Scheelt me heel wat uurtjes downloaden.. :)

[ Voor 55% gewijzigd door Genji op 10-11-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:21
Hmm,
Ik heb nog weer een andere error als jullie. Ik kan een tijd spelen, tot de missie op de airport, wanneer je wordt doodgeschoten kleurt het beeld wit (hoort zo). En dan zou hij denk ik een filmpje oid. moeten laten, maar hij geeft dan deze error:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/10/1257866491-810.jpg

Gaat toch niet zo vlekkeloos deze release...

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ja dit had ik dus ook, heb de game gedelete in steam en opnieuw geïnstalleerd en dan werkt ie weer bij mij. Maar voordat ik dus de game verwijderde had ik de game laten verifyen in steam en toen vond hij dus dat die bestand missing of zo was ging hij netjes opnieuw downloaden maar probleem nog steeds. Je moet echt de game opnieuw installeren.

[ Voor 52% gewijzigd door An1mA op 10-11-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Ook ik ben al bijna de halve middag bezig om het spel geinstalleerd te krijgen. Net probeer ik het weer opnieuw, en krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/7994/errorwg.jpg

Zal het dan toch daaraan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben strategie veranderd. Ik maak van beide disks een iso een installeer daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:05

nFo

Houd het nuttig en ontopic, zeker hier.

Voor commentaar op nieuwsberichten kun je ergens anders terecht.

[ Voor 147% gewijzigd door PromoX op 10-11-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Heb de UK versie van GCshop.nl oid, maar nu gaat hij installeren door hem van STEAM te downloaden? Waarom in vredesnaam de DVD zit er toch in? Dat vind ik echt vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-05 17:38

painkill

Pain(k)(ill)

Dus NIEMAND hier heeft hem probleemloos kunnen installeren?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een aantal mensen wel maar de meesten hebben problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Ik had mijn kopie in de bus vanmiddag.

Zag meteen dat disc 2 viesig, rot, 2e hands eruit zag, terwijl disc 1 splinternieuw was.

Nou je raad t al, installatie gaat prima tot ik disc 2 moet inserten. Die leest mijn pc dus met geen mogelijkheid.
Heb de shop al gemaild..

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
Goh, beetje gefrustreerd? 8)7

Ik ben maar wat blij dat dit gebeurd, want er zijn blijkbaar veel mensen met problemen.. En als we hiermee elkaar kunnen helpen en inzichtelijk wordt hoe groot de impact is, kan tweakers hier weer een item over maken.

En weet je wat het mooie van internet is? Je hebt heeeeeeeeeeeeeeeel veel keuze in wat je achter je http:// neerzet in je adresbalk. Je wordt niet gedwongen om daar tweakers.net achter te zetten.. :+

[ Voor 36% gewijzigd door een moderator op 10-11-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
painkill schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:19:
Ik zit er nog steeds mee te kutten. Vanaf de DVD installeren doet ie op gegeven moment niets meer en blijft 2 uur (daarna heb ik hem maar stop gezet) op dezelfde stand.
DVD kopieren naar hdd duurt een dag, dus doe ik ook maar niet. Nu ben ik via Steam aan het updaten wat nog 2 uur gaat duren.

Ben benieuwd.. :') :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zet nu disk 2 op mijn hdd, als .iso, denk dat het nu gaat lukken! :D

Maar ik heb ook een beschadigde disk 2, dat is wel heel raar. Ik ga morgen Free Record Shop bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

painkill schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:19:
* Nakebod meld.
Disk 1 en Disk 2 gingen vlekkeloos.
Installatietijd is wel wat lang, rond de 20 minuten zoals inmiddels denk ik wel bekend.

Maar ik geef je gelijk, ik lees veel over de problemen met Disk 2.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
*weg*

Ik heb overigens de game nu succesvol geïnstalleerd en de gamecache in steam gecontroleerd. 100% in orde volgens steam, maar een zwart scherm na starten van de MP.. Ik heb daar iets over gelezen van een andere tweaker, dus dat wordt de volgende stap om de boel aan de praat te krijgen.. :)

[ Voor 46% gewijzigd door een moderator op 10-11-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZzzSandman
Nou nou nou... Ben ik eindelijk voorbij het caching local game gedoe zijn de servers natuurlijk overbelast bij steam... kan ik hem alsnog niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

@nFo/users die erop reageren: de topicstart lijkt me duidelijk; houd het nuttig en ontopic.

Voor commentaar op nieuws kun je ergens anders terecht.

[ Voor 22% gewijzigd door PromoX op 10-11-2009 18:56 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
ik krijg:

cannot connect to steam network :S
bij het installeren van de game en kom zo dus niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZzzSandman
Is dat aan mij gericht?
Ik geef alleen een update van mijn installatie.

Weet iemand ook waarom bij deze installatie het nodig is om de totale bestandsgrote te downloaden?

@Mod dit valt wel binnen het topic naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04 19:47
Drama hier, vol verwachting de game geinstalleerd, (ging niet zomaar, eerste keer installatie starten, steam word geinstalleerd, en vervolgens, na activatie, wil Steam het hele bloody spel downloaden, terwijl de DVD in de drive zit). Hierna gekozen voor re-install, toen werd het wel vanaf de DVD geinstalleerd.

Enfin, klaar met installeren, spel starten, krijg ik de error: Steam servers are currently too busy to handle your request. Krijg deze foutmelding nu al 30 minuten lang.

Echt niet te geloven dat ze de launch van zo'n titel zo kunnen vern**ken. Ze wisten van tevoren hoeveel belangstelling er was (mediamarkt had zelfs een nachtopening), is het nou zo moeilijk om er dan een paar servers bij te zetten?

* Speedswitch wil spelen!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZzzSandman
Dan moet je het nog een paar keer proberen, bij mij loopt ie nu wel te downloaden met een magere 190kb/s

Weet iemand hoe je vanaf de dvd kan installeren zonder dat ie hoeft te downloaden?

[ Voor 29% gewijzigd door ZzzSandman op 10-11-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maak .iso's en installeer daarmee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326225

Pfff, ik ben nu al de hele middag bezig met dat 'Creating local game cache files' gezeik. De balk loopt op een vreselijk rottempo vol en uiteindelijk blijft hij steken en dan kan ik hem nog 12 jaar aan laten staan maar dan gebeurt er niks.
Ik heb heel Google af lopen zoeken en van alles geprobeerd.. Firewall en anti-virus uitgezet, Steam zo'n 100 keer opnieuw geinstalleerd, de inhoud van de DVD overgezet naar de harde schijf. Ik heb hier 60 euro voor betaald en wil er nu graag wat voor terug krijgen als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals ik al zei, maak die iso's nou. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer dat dan nog maar, hoewel ik het idee heb dat dat ook geen moer gaat helpen.
Maar toch, niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Update:

hij is bezig met installatie ETA 30min

Ik heb het volgende gedaan:

1) steam hand matig geinstalleerd ( als ik van dvd installeer kan ik niet inloggen )
2) activeer je key
3) start de setup opnieuw en steam kiest de installatie van je dvd

[ Voor 67% gewijzigd door biggydeen2 op 10-11-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

ach, bij elke release op steam die een beetje gamer wil spelen , faalt steam gewoon hard , snap ook niet waarom ze hier voor gekozen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan dus niet inloggen op Steam.. fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-04 21:38
Okasha schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:18:
Heb de UK versie van GCshop.nl oid, maar nu gaat hij installeren door hem van STEAM te downloaden? Waarom in vredesnaam de DVD zit er toch in? Dat vind ik echt vreemd.
Hier zelfde versie, het gaat wel via de DVD. Je moet alleen opletten dat je steeds de setup vanaf de DVD draait en NIET doorgaat met installatie vanuit Steam als er iets fout is gegaan. Anders gaat ie inderdaad al die Gigabytes downloaden...

Lekker soepel loopt dit ook (NOT). :')

Poging 1: had Steam nog niet gestart, setup komt met melding 'kan niet inloggen'.
Poging 2: Steam zelf gestart, kon niet inloggen vanwege 'servers te druk'.
Poging 3: eindelijk kunnen inloggen in Steam, setup opnieuw gestart. Vraagt om key, daarna foutmelding 'servers te druk'. MW2 staan dan wel in de games lijst.
Poging 4: vanuit de games lijst de game proberen te installeren. Via deze weg vindt Steam dat het alleen via downloaden kan... dacht het toch niet.
Poging 5: opnieuw setup gedaan, dit keer een 'reinstall'. Game werd netjes geinstalleerd vanaf beide DVD's (geen problemen) en binnen 30 minuten, daarna haalde Steam een update binnen (ging wat stroef).

Uiteindelijk gelukt, eens kijken 'what the fuzz is about'.

[ Voor 39% gewijzigd door Cascade op 10-11-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
MilJ0nair schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:54:
Dan moet je het nog een paar keer proberen, bij mij loopt ie nu wel te downloaden met een magere 190kb/s

Weet iemand hoe je vanaf de dvd kan installeren zonder dat ie hoeft te downloaden?
Probeer dit:

if you already have Steam installed, you can install the game from disk by running this from an command prompt:

<yourSteamFolder>\Steam.exe -install "<yourDVDDrive>"

eg:

C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:"

Is me via deze manier prima gelukt om te installeren.. MAARRRRR.....

Bij het starten van het spel krijg ik na een tijdje naar een zwart scherm te zitten turen een error die ik niet kan lezen.. MW2 loopt helemaal vast en moet ik afsluiten via taakbeheer.

Dus, spel gedeïnstalleerd en probeer ik nu opnieuw te installeren. En ja hoor: "De Steam servers hebben het te druk om de aanvraag te verwerken"

AAAARGH! :X :X :X

Dit is echt een slecht begin voor een potentiële mooie avond..

[ Voor 30% gewijzigd door Genji op 10-11-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• callofduty
  • Laatst online: 19:01
Ik kan niet eens de eerste cd installeren geeft "Modern Warfare 2 cannot be installed yet, because its not yet released ) ???? help aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZzzSandman
Bij mij werkte dit:

Steam al geinstalleerd, ga naar de map van steam en maak van steam.exe een snelkoppeling naar je buroblad.
In de properties van deze shortcut zet je als target: C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:" met als d: je driveletter van je dvd speler. En hij is nu aan het installeren zonder te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
callofduty schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:27:
Ik kan niet eens de eerste cd installeren geeft "Modern Warfare 2 cannot be installed yet, because its not yet released ) ???? help aub
Ik heb hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafarion
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:31
callofduty schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:27:
Knoc schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:35:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem.
Daarvoor moest ik een steam update uitvoeren en toen deed die het wel.
Dan is die dus wel released dus let ook daarop.

[ Voor 32% gewijzigd door Rafarion op 10-11-2009 19:36 ]

"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Rafarion schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:35:
[...]

[...]

Daarvoor moest ik een steam update uitvoeren en toen deed die het wel.
Dan is die dus wel released dus let ook daarop.
Dank, het werkte inderdaad om Steam even opnieuw te starten. Daarna kreeg ik die update en kon ik een eerste installatie poging wagen, die uiteraard mislukte door overbelaste servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRMO
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-02 16:39
Hey jongens,

Net thuis, en gelijk geïnstalleerd! circa 30 min. vanaf cd!

Gezeik met steam |:( omg, .. wat ik heb gedaan is, zodra je steam hebt geinstalleerd, ga je naar je taakbalk, rechtsonder, rechtermuis knop op je steam client afsluiten gewoon..even cd uitwerpen en weer erin, en kies reinstall. en toen deed ie t gewoon.. installatie vanaf cd.

Nu even proberen, succes jongens!

p.s. geen probs met cd 2 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-05 20:17
Ik kan hem nu ook eindelijk installeren vannaf de DVD, hopenlijk gaat het nu wel goed!

Ik had deze problemen eigenlijk al verwacht, want wanneer gaat het nou wel goed bij een populaire Gamelaunch!

Ik vind het een schande dat dit zo slecht gaat! Als ik een Game koop wil ik hem gewoon kunnen installeren en niet dmv moeilijk omwegen het spel aan de praat proberen te krijgen. Daar heb ik helemaal geen tijd voor en geen zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:43

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Anoniem: 315138 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:14:
de bestanden van de disk op de harde schijf moet zetten en dan vanaf daar de installatie runnen.
Idd alle bestanden van de DVD's naar 1 map gekopieerd, daar setup een slinger gegegeven en het installeerde in een paar minuten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Wat ik heb gedaan om het te laten werken:

steam aflsuiten. De codmw2 map uit steam map knippen. Verplaatsen naar een andere locatie. Autorun opniuwe starten en nu gaat hij wel installeren van de disk. Duurt wel tering lang. Maar het werkt tenminste.

Alle andere aangedragen oplossingen werkte voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pgerrits schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:51:
Wat ik heb gedaan om het te laten werken:

steam aflsuiten. De codmw2 map uit steam map knippen. Verplaatsen naar een andere locatie. Autorun opniuwe starten en nu gaat hij wel installeren van de disk. Duurt wel tering lang. Maar het werkt tenminste.

Alle andere aangedragen oplossingen werkte voor mij niet.
Volgens mij ben jij nu ook het slachtoffer van het vreselijke 'game cache files' monster.

Geprobeerd vanaf de ISO te installeren, maar kan niet geopend worden. Ik heb geen zin om dat allemaal ook nog op te gaan lossen. Ben nu echt hopeloos aan het worden.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste