Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:42

SECURITEH

Man of legend.

Giel schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:02:
Ook ik ben al bijna de halve middag bezig om het spel geinstalleerd te krijgen. Net probeer ik het weer opnieuw, en krijg ik deze melding:

[afbeelding]

Zal het dan toch daaraan liggen?
Steam herstarten lost dit probleem 9 van de 10 keer op, dit is voor de verandering een echt Steam probleempje en heeft verder geen effect op MW2.

Ik moet overigens zeggen dat dit de zoveelste domper is met deze game, eerst alle commotie over de beperkte mogelijkheden, vervolgens een aantal online platformen die weigeren het spel te verkopen en nu het spel dat voor een groot aantal mensen niet eens te installeren is.
IW doet zijn best om deze game reeks te doden op het PC platform. :/
Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:07:
ach, bij elke release op steam die een beetje gamer wil spelen , faalt steam gewoon hard , snap ook niet waarom ze hier voor gekozen hebben
Steam vind ik over het algemeen een geweldig platform, ik heb nog nooit dit soort problemen in zulke getallen gezien in combinatie met Steam.
Het is makkelijk om Steam als schuldige aan te wijzen maar ik heb zo mijn twijfels dat dit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZzzSandman
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-10-2021
De installatie verliep dramatisch maar toch klaar nu. Als ik nu het spel start laad ie zo verschikkelijk traag. Heeft iemand dit ook al gehad en dit kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik heb de game opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het prima!
Alleen af en toe een vastloper, dus moet even mn drivers updaten ;)!

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315138

Nou, bij mij moet ie nog installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Dit wil je echt niet geloven. Behalve het 100x opnieuw proberen om de installatie te starten... Want nu wel gelukt is. Wil de game niet starten omdat....

Je raad het al! "The servers are too busy"

Rechtstreeks starten kan niet... Want:

"Steam must be running"

En die draait natuurlijk al...

Ik ga echt huilen nu hoor.

[ Voor 25% gewijzigd door pgerrits op 10-11-2009 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:05
Ik krijg de key niet geactiveerd via steam.....
Firewall is al uitgeschakeld.
Lekker dit :(

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326242

ff seriuus gaste hoe geeft iemand dit kunnen instaleren ZONDER de stream? ik heb het al 10x geprobeert blijft via stream gaan, kan ook nergens via dvd instaleren kan iemand het a.u.b in stappen uitleggen ? Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12-2024
Hehe, eindelijk is het me gelukt om de singleplayer op te starten. Duurt wel lang voordat ik eindelijk in het menu zit, maar hij start tenminste.. Heeft me 2 installaties gekost om het aan de praat te krijgen..

Maar de multiplayer weigert nog. Na het opstarten krijg ik een zwart scherm en dan blijft ie hangen.. Enige manier om eruit te komen is afsluiten met taakbeheer..

Ga nog ff steam opnieuw opstarten en opnieuw proberen, als het dan nog niet werkt ga ik eerst maar eens de SP checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38602

Wat een drama... Had me ingesteld op een lekker avondje gamen maar die server is te druk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Na eerdere berichten hier over problemen met steam en downloaden kan ik melden dat het bij mij met de workaround via RUN prima werkte. Installatie van CD1+CD2 zonder problemen en net de eerste paar missies gespeeld ook zonder problemen

Top spel, al zie ik met de SP wel erg veel overeenkomsten met COD:MW1

Straks eens even aan de MP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

workaround via RUN prima werkte? kun je dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:05
madmaus schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:20:
Ik krijg de key niet geactiveerd via steam.....
Firewall is al uitgeschakeld.
Lekker dit :(
Oke nu doet ie het wel.

Maar nu wilt hij de cd downloaden via steam. Dat duurt ff 3,5 uur?
Wat is dat allemaal voor geks?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:48
Anoniem: 326242 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:29:
workaround via RUN prima werkte? kun je dat uitleggen?
ik denk dat hij onderstaande bedoeld

if you already have Steam installed, you can install the game from disk by running this from an command prompt:

<yourSteamFolder>\Steam.exe -install "<yourDVDDrive>"

eg:

C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:"

En dat werkte prima! De game installeert nu netjes van de DVD.

Met dank aan genji _/-\o_

er is ook nog een andere optie,
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=162772

die werkte bij mij, ben nu aan het installen whoot... duurt nog 45min :(

[ Voor 14% gewijzigd door diehard889 op 10-11-2009 20:36 ]

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm messchien een domme vraag(A) maar is dat gewoon via uitvoeren onder start? heb geprobeert dat te kopieeren maar werkt niet. Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Klik op MW2 SP in steam en dan op properties rechtermuisknop dan set launch options

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
Anoniem: 326242 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:32:
hmm messchien een domme vraag(A) maar is dat gewoon via uitvoeren onder start? heb geprobeert dat te kopieeren maar werkt niet. Gr
Ja, dat is uitvoeren onder start. Daar moet je eerst "cmd" invoeren en enter drukken. Dan kom je in de DOS prompt. Daar moet je dat commando invoeren en dan moet het werken.
madmaus schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:29:
[...]

Oke nu doet ie het wel.

Maar nu wilt hij de cd downloaden via steam. Dat duurt ff 3,5 uur?
Wat is dat allemaal voor geks?
Kijk eens 1 post onder de jouwe. Daar staat je antwoord. Je moet eerst de download in steam pauzeren en dan dat commando uitvoeren. Werkt prima.

Ik krijg de MP niet aan de praat. Na opstarten blijf ik een zwart scherm houden en dan is de enige optie om MW2 af te sluiten via taakbeheer. Of dit echt een MW2 kwaal is weet ik niet zeker, want met Windows 7 x64 heb ik dit met andere games ook wel eens gehad (Fallout 3 is tot op heden nog steeds een drama, maar dat is algemeen bekend en ook Far Cry 2 deed moeilijk).

Eerst maar eens wat eten gaan koken, dan kan ik straks met een gevulde maag de volgende poging wagen.. :)

Wat een toestand zeg..

[ Voor 51% gewijzigd door Genji op 10-11-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
wat een baggerzooi, koop het spel en servers zijn gewoon al een paar uur 'too busy' om het spel te kunnen downloaden. en keer op keer word ik geconfronteerd met het feit dat het downloaden van spellen minder problemen met zich meebrengen..

de install via cmd of de oplossing via 'reinstall' werken overigens ook niet hier..

[ Voor 15% gewijzigd door densoN op 10-11-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

An1mA schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:38:
Klik op MW2 SP in steam en dan op properties rechtermuisknop dan set launch options
dan deze lijn kopieren neem ik aan ?> C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:"
heb ik gedaan dan re installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm geheh de stream download niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

lordsnow

I know nothing

Anoniem: 326242 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:45:
[...]

dan deze lijn kopieren neem ik aan ?> C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:"
heb ik gedaan dan re installen?
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:" is alleen maar een voorbeeld. Is dit dan ook echt het pad naar Steam op jouw PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
voor de mensen die hetzelfde probleem hebben als ik (niet kunnen downloaden van de server ivm too busy) heb ik de volgende oplossing die voor mij wel werkte:

Ga binnen Steam naar:
Settings > Downloads > Download Region
En selecteer daar een ander land.
Zelf heb ik Benelux en United Kingdom geprobeerd zonder succes.
Echter na het selecteren van Australia kon ik de game wel binnen halen (35 minutes left).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326254

Ik krijg niet eens de reinstall optie, al dvd naar hd gekopieerd, CMD ook gebruikt, steam herinstall... maar hij begint nooit met installeren van cd, alleen via steam, daarna blijft hij hangen op het aller laatste blokje.. iemand ervaring mee?

heb retail versie natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 326254 op 10-11-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C:\Program Files\Steam is wat ik krijg bij stream in prog files en dan rechter muisknop
hoef ik dan alleen \Steam.exe -install "d:" toe te voegen? zonder dan(86)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Anoniem: 326254 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:01:
Ik krijg niet eens de reinstall optie, al dvd naar hd gekopieerd, CMD ook gebruikt, steam herinstall... maar hij begint nooit met installeren van cd, alleen via steam, daarna blijft hij hangen op het aller laatste blokje.. iemand ervaring mee?

heb retail versie natuurlijk.
probeer het spel eens te downloaden zoals ik het heb gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
Anoniem: 326242 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:01:
C:\Program Files\Steam is wat ik krijg bij stream in prog files en dan rechter muisknop
hoef ik dan alleen \Steam.exe -install "d:" toe te voegen? zonder dan(86)?
die x86 moet je er alleen achter zetten als steam er ook daadwerkelijk instaat. anders gaat het commando niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm denson lukt wel alleen hij download met 364kb ps nu moet ik ook wel toegeven dat mijn intnernet niet super snel is maar wel gewoon redelijk neem aan dat hij al die GB"S dat het spel groot is gaat downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
bij mij is de install inmiddels klaar. alleen had ik net al artifacts in het menu van codmw2.
ik ga hem nu nog eens starten daarna even me driver update van me video card.

i hope it helps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

densoN schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:05:
[...]

Blijft bij mij staan op: Creating local game cache files. krijg ook geen download tijd te zien. enkel en alleen voordat het balkje gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326225

densoN schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:05:
[...]

Mokum83 heeft hetzelfde probleem als mij. Het heeft niks te maken met downloaden, het heeft te maken met het 'creating local game cache files' probleem. Dit proces, wat nog voor het daadwerkelijk installeren van het spel gebeurt, duurt abnormaal lang en blijft bij het laatste blokje steken tot in den eeuwigheid. Ik zit nog steeds met dit probleem en heb hem nog steeds niet werkend gekregen. Een vriend van mij had dit 'game cache' gebeuren in een halve minuut achter de rug. Dan zouden mensen als ik en Mokum83 dit ook moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon1izard
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
densoN schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:00:
voor de mensen die hetzelfde probleem hebben als ik (niet kunnen downloaden van de server ivm too busy) heb ik de volgende oplossing die voor mij wel werkte:

Ga binnen Steam naar:
Settings > Downloads > Download Region
En selecteer daar een ander land.
Zelf heb ik Benelux en United Kingdom geprobeerd zonder succes.
Echter na het selecteren van Australia kon ik de game wel binnen halen (35 minutes left).
heb dit ook veranderd en het werkt nu wel (21 min nog te gaan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
diehard889 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:13:
bij mij is de install inmiddels klaar. alleen had ik net al artifacts in het menu van codmw2.
ik ga hem nu nog eens starten daarna even me driver update van me video card.

i hope it helps :(
heeft niet geholpen, ik kan de tekst niet lezen in de menus/video. er komen hiervoor in de plaats allemaal rare tekens en gekke kleuren.
iemand een idee

specs:
c2d e6600
4gb
audigy2
ati 1900xt
win7 x64 ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315138

Ik ga het nu proberen! :D Ben al vanaf 1 uur bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326225

Ik heb de oplossing gevonden voor het 'creating local game cache files' probleem!
Ik had een andere host zegmaar gekozen, namelijk de UK.
Toen sprong hij in nog geen seconde over naar de echte installatie.
De Benelux server was dus gewoon overbelast.
Nu installeert hij het spel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2024
hier is het wel gelukt (vanochtend om ongeveer 7 uur gestart en na 25 min finnished) toen eventjes een paar minuten MP gespeeld en nu sinds een uur of 8 SP aan het spelen(geen probs met mn disk 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBozMen
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-05 11:03
Anoniem: 326225 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:42:
Ik heb de oplossing gevonden voor het 'creating local game cache files' probleem!
Ik had een andere host zegmaar gekozen, namelijk de UK.
Toen sprong hij in nog geen seconde over naar de echte installatie.
De Benelux server was dus gewoon overbelast.
Nu installeert hij het spel netjes.
Ik heb het via Ireland gedaan omdat de engelse servers "busy" waren, maar dit is inderdaad de oplossing :). Nu aan het installeren!!! _/-\o_

VCXMJF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ncodenl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:39
Heb ook problemen gehad met het installeren, de game bleef hangen op 'creating local cache'. Heb de DVD gekopieerd naar mijn harde schijf en het telkens opnieuw geprobeerd (setup.exe opstarten). Nu na zo'n 10 keer proberen en opnieuw opstarten gaat de de install lopen. Nog 10 minuten. Hehe, eindelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door ncodenl op 10-11-2009 22:13 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:29
diehard889 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:30:
[...]

ik denk dat hij onderstaande bedoeld

if you already have Steam installed, you can install the game from disk by running this from an command prompt:

<yourSteamFolder>\Steam.exe -install "<yourDVDDrive>"

eg:

En dat werkte prima! De game installeert nu netjes van de DVD.
Dit werkte bij mij ook, hij begint netjes te installen van dvd.
Toch maar een prutsmanier van installen voor zo een grote release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stap 1: Steam gereinstalleerd, regio op australie gezet
stap 2: Downloaden begon. 450 kb.
stap 3: Download op pauze gezet en vervolgens cd opgestart, install op cd gestart, tijdens de install cd eruit geklikt en gewacht op vraag naar de cd. toen vraag kwam, cd erin gedaan en toen begon eindelijk een cd installatie en ben nu bijna klaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276318

heb het met C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:" geprobeerd en hij blijft hangen bij creating local game cache files (balkje is wel vol, maar er gebeurt niets), weet iemand hoe het dan wel moet?

Enne wat een klotezooi is dit toch, ik hoop dat serieuze review-sites IW flink zullen afkraken en het spel een slecht cijfer geven vanwege het feit dat de meeste mensen het spel niet geinstalleerd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276318 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:35:
heb het met C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:" geprobeerd en hij blijft hangen bij creating local game cache files (balkje is wel vol, maar er gebeurt niets), weet iemand hoe het dan wel moet?

Enne wat een klotezooi is dit toch, ik hoop dat serieuze review-sites IW flink zullen afkraken en het spel een slecht cijfer geven vanwege het feit dat de meeste mensen het spel niet geinstalleerd krijgen.
Dan moet je voor dat je weer op install drukt, een andere regio doen, ik koos australie, kijk naar een andere tijdzone, als hij eenmaal door die validate heen is, dan loopt het snel. beetje omslachtig maar je komt erdoor dan,
local game cache files (balkje is wel vol, maar er gebeurt niets) kan niet langer dan 5 minuten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
ook nog even vanaf vista geprobeerd maar ook geen succes nog steeds geen leesbare tekst in het menu.

ik zou bijna gaan denken aan een font wat ik niet heb, het lijkt een beetje op een word document met rare tekens omdat je het font niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
Engineer Stewie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:19:
[...]

Dit werkte bij mij ook, hij begint netjes te installen van dvd.
Toch maar een prutsmanier van installen voor zo een grote release.
Het is inderdaad niet echt fijn op deze manier.. Je zou mogen verwachten dat IW de boel goed voor elkaar heeft als ze een wereldwijde release en een steam activatie kiezen. Maar goed, uiteindelijk werkt het wel.

Zijn er trouwens meer mensen die Windows 7 x64 draaien en de MP niet aan de praat krijgen? Bij mij hangt de game direct na opstarten. Ik krijg een zwart scherm en en gebeurd helemaal niets meer... Echt frustrerend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mokum, haha heb het gedaan zoals jij beschreef en eindelijk doed dat pokkeding het via cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326242 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:51:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mokum, haha heb het gedaan zoals jij beschreef en eindelijk doed dat pokkeding het via cd
ja vaag he :D technisch gezien slaat het nergens op, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 22:06
Begrijp er niets van. Halve middag zitten kutten met de installatie. Bleef telkens op hetzelfde punt hangen en deed niets. Hele avond weggeweest, en kom net weer bij de PC. Denk probeer het gewoon nog een keer, en de installatie loopt gewoon. 8)7 Maarja...kunnen we straks mooi gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
Hoeveel mensen hebben ook het probleem van geen leesbare teks in de menus
en om welke video kaart gaat het dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow hij is geinstalleerd ff kijken of ie het daadwerkelijk ook doed(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 20:29
Genji schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:48:
[...]

Het is inderdaad niet echt fijn op deze manier.. Je zou mogen verwachten dat IW de boel goed voor elkaar heeft als ze een wereldwijde release en een steam activatie kiezen. Maar goed, uiteindelijk werkt het wel.

Zijn er trouwens meer mensen die Windows 7 x64 draaien en de MP niet aan de praat krijgen? Bij mij hangt de game direct na opstarten. Ik krijg een zwart scherm en en gebeurd helemaal niets meer... Echt frustrerend..
Moet zeggen dat het spel speelt als een tiet, ook op win 7 x64.
C2D E8500, 4gig icm HD4870 1GB
Wel enkel MP geprobeerd, SP is voor een later stadium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:20
Ben zo wat de hele avond aan 't gamen (campaign)

Zojuist heb ik een level afgerond waar ik met een groene flair op het dak van 't witte huis moet staan. Wanneer deze missie is afgerond kreeg ik een error... Spel moeten afsluiten via ctrl-alt-del. Steam opnieuw opgestuurd... nu kan ik de hele campaing mode niet meer spelen, steeds die error. :(

"Could not fine zone estate.ff"

Mijn OS is Win7

[ Voor 4% gewijzigd door Exterminator op 10-11-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quijadas
  • Laatst online: 13-06-2012
Wat voor mij nu eindelijk werkt (ja, ook fijn al vanaf 19.00 uur aan het aankloten):

- Downloadregio aanpassen (heb Singapore gepakt)
- Dan via deze methode de install laten starten:
Dit moest ik een aantal keren achter elkaar proberen omdat hij aangaf dat de steam servers busy waren (goh)

Nu is het installeren helemaal klaar en moet ik nog een kleine update downen en installeren. Hopelijk kan ik dan eindelijk wat knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276318

Ik kom nog steeds niet voorbij het creating local games cache files stadium en het balkje is al 10 minuten lang vol!

Edit: ik heb m'n downloadregio onder de settings van Steam veranderd in Australie en nu begin disc 1 met installeren...

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 276318 op 11-11-2009 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326278

diehard889 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:36:
[...]
heeft niet geholpen, ik kan de tekst niet lezen in de menus/video. er komen hiervoor in de plaats allemaal rare tekens en gekke kleuren.
iemand een idee
Bij mij ging de installatie redelijk vlot. Hierna had ik ook de bovenstaande problemen.
Net alsof de tekst maar half wordt afgebeeld en verminkt.
Balen dus, game ligt hier vanaf vanmiddag helaas niets te doen....

Specs beeldscherm: 256MB ATI Radeon X1300 Pro

Helaas staat er wel op de verpakking dat ik minimaal 1600XT or better moet hebben.
Jij hebt zelfs een 1800 en hebt hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
Potverdrie zeg.. Heb ik eindelijk de game kunnen installeren, de SP aan de praat kunnen krijgen en een behoorlijk stuk kunnen spelen, krijg ik nu ook een error tijden het laden van een nieuwe missie. Welke error het is weet ik niet, want die wordt niet weergegeven. Ik weet wel dat mijn laatste savegame arcadia-levelend is, maar wat daarna komt weet ik niet. Het zal ongetwijfeld zo`n "can't find XXXX.ff melding zijn..

Pffff, ik word er nu toch echt wel een beetje moe van.. Wat een gezeur zeg.. De MP heb ik nog niet eens kunnen zien en de SP doet het nu dus ook niet goed. Nou, dat wordt dus voor de 3e keer installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326280

Ikzelf heb (gelukkig maar als ik dit zo lees) geen problemen gehad met de installatie en het spelen van de MP. Inmiddels rang 13 gehaald en het gaat lekker.
Maar bij de SP heb ik ook problemen. Het begin ging lekker en ineens kreeg ik de melding error..... cliffhanger.ff

Best jammer dat het met zoveel problemen gaat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 18:16
Ik heb een mogelijke fix voor de mensen met de crashes waarbij de game een **.ff bestand mist. In plaats van steam de integrity check compleet zelf te laden doen, ga je naar je Steam map, en vervolgens naar:

\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\zone\english\

Hier verwijder je het *.ff bestand wat hij zogenaamd mist, en vervolgens laat je steam de integrity check uitvoeren. Hij download nu het complete bestand opnieuw (max. 200MB), en vervolgens doet hij het wel.

Ik had zelf het probleem dat steam wel zei het bestand opnieuw te downloaden, maar dan crashte de game doodleuk nog op hetzelfde punt, daarna dus zelf dat bestand eerst verwijderd, steam laten downloaden en nu werkt het wel weer naar behoren.

Success mensen! En wat een ongelooflijk rauwe game is het toch! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:25

DefLite

Why so serious?

Wat een ongelooflijk rauwe game is het toch! :D
Met een ongelovelijke kut installatie maarja....

Eerst liep ik tegen het probleem op "Can not find localization.txt" na deze handmatig te hebben gedownload blijkt dat steam "\zone\english"map niet installeert...

Zowel van disc geinstalleerd als volledige download + install via steam maar beide doen geen zak :x

Bij validation check zegt hij "1 files failed to validate and will be reaquired", probeer dan weer MW2 op te starten en precies het zelfde probleem....

Morgen maar bij een maat langs om zijn install te kopieren en of we dan kunnen spelen >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
Little_captain schreef op woensdag 11 november 2009 @ 04:20:
[...]

Met een ongelovelijke kut installatie maarja....

Eerst liep ik tegen het probleem op "Can not find localization.txt" na deze handmatig te hebben gedownload blijkt dat steam "\zone\english"map niet installeert...

Zowel van disc geinstalleerd als volledige download + install via steam maar beide doen geen zak :x

Bij validation check zegt hij "1 files failed to validate and will be reaquired", probeer dan weer MW2 op te starten en precies het zelfde probleem....

Morgen maar bij een maat langs om zijn install te kopieren en of we dan kunnen spelen >.<
Als je weet welke file niet valideert, zou je net als in mijn oplossing kunnen proberen deze file eerst compleet te verwijderen, voordat je steam weer een integrity check laat doen. Want volgensmij download steam niet de complete file opnieuw als die file niet gevalideerd raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yeah doed ut primaaaaaa hele nacht laten downen ziet er mooi uit!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artikia
  • Laatst online: 11-11-2009
Ik heb dat probleem ook, van dat preparing voor install...
Ik heb van alles geprobeerd, en nog werkt ie niet. Ik denk: ( 5 uur nadat ik hem heb binnengekregen ) Laat ik hem is in de PC van mn ouders duwen. En ja hoor, hij doet het. Gewoon zelfde regio etc. De enige verschillen zijn: 1. Ik heb XP op mijn PC, en Vista op die van mn ouders. 2. Mijn PC is veel beter.

Nu snap ik het helemaal niet meer >.<

@Alle Windows 7 gebruikers: Volgens mij staat achterop het hoesje: XP en Vista xD

Ik zal vanmiddag nog ff met regio veranderen proberen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
Anoniem: 326278 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:45:
[...]

Bij mij ging de installatie redelijk vlot. Hierna had ik ook de bovenstaande problemen.
Net alsof de tekst maar half wordt afgebeeld en verminkt.
Balen dus, game ligt hier vanaf vanmiddag helaas niets te doen....

Specs beeldscherm: 256MB ATI Radeon X1300 Pro

Helaas staat er wel op de verpakking dat ik minimaal 1600XT or better moet hebben.
Jij hebt zelfs een 1800 en hebt hetzelfde probleem...
ook al een ATi, ik zag op het forum van IW ook mensen met dezelfde problemen icm ATI.
Hoop dat er snel en fix voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZzzSandman
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-10-2021
Beste mensen,
Bij mij draait het spel nu super! ZIet er erg strak uit. Maar de installatie was een ramp, net zoals bij velen van jullie. Ik heb hier een link met een aantal oplossingen aan de hand van wat je probleem is. Kijk maar of je er iets mee kunt, bij mij was het antwoord 4 over het geluid. En nu werkt het dus prima.

http://www.mapmodnews.com...y-Modern-Warfare-2-Errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293923

Gisteren met mijn vaste game maten MW2 geprobeerd te installeren, Nou dat viel niet mee!
Eerst zei steam dat het nog geen 10 November was en dat ik de game daarom nog niet kon installeren!! :(
Daarna in bios datum gechecked en dit was allemaal in orde!
Toen hij eenmaal met installeren begon toen wilde steam de games gaan downloaden!!!
Ik zeg WHAAT? Het schijfje met de game zat er gewoon in!!! :(
Vervolgens alles uitgezet en de REinstall optie gekozen en toen deed hij het pas....
Mijn maat is van 20:00 tot 23:30 bezig geweest met installeren maar toen hij naar huis ging stond MW2 er nog steeds niet op!! :(
Hij bleef maar hangen op de preinstall en hij had nog steeds niet aangegeven dat hij daadwerkelijk iets van het schijfje af pakte....
Nou die gast baalt hoor en hij was gisteren in staat om zijn pc door de raam te gooien! >:)

Mijn probleem was precies het zelfde bij mijn broer.
Dat kan toch geen toeval zijn he?

K@T STEAM!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Artikia schreef op woensdag 11 november 2009 @ 07:28:
Ik heb dat probleem ook, van dat preparing voor install...
Ik heb van alles geprobeerd, en nog werkt ie niet. Ik denk: ( 5 uur nadat ik hem heb binnengekregen ) Laat ik hem is in de PC van mn ouders duwen. En ja hoor, hij doet het. Gewoon zelfde regio etc. De enige verschillen zijn: 1. Ik heb XP op mijn PC, en Vista op die van mn ouders. 2. Mijn PC is veel beter.

Nu snap ik het helemaal niet meer >.<

@Alle Windows 7 gebruikers: Volgens mij staat achterop het hoesje: XP en Vista xD

Ik zal vanmiddag nog ff met regio veranderen proberen =/
Ik draai Windows 7 Ultimate, en het draait als een zonnetje.

De install was even lastig. Eerst installeerde hij het steamgedeelte en daarna wou hij de installer niet starten. Dus ik heb vervolgens nog een keer de installer van CoD MW2 gestart en toen werkte hij wel netjes.. de install duurde ongeveer 40 minuten.

Daarna kunnen spelen zonder problemen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325083

Activision en Infinity Ward hebben een grote fout begaan met de combinatie van Steam en CoDMW2... en om daarnaast geen dedicated servers toe te laten is de nekslag.

Vaarwel CoD, je was jaren een grote vriend van me. Helaas moet ik nu afscheid van je nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 325083 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:42:
Activision en Infinity Ward hebben een grote fout begaan met de combinatie van Steam en CoDMW2... en om daarnaast geen dedicated servers toe te laten is de nekslag.

Vaarwel CoD, je was jaren een grote vriend van me. Helaas moet ik nu afscheid van je nemen!
Er word hier om input gevraagd, niet om je laatste getuigschrift :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325083

SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:44:
[...]

Er word hier om input gevraagd, niet om je laatste getuigschrift :/
Mijn laatste getuigschrift is mijn input :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
  • Laatst online: 09-01 08:59
Even een korte vraag:

Is er een makkelijke en snelle manier om de installatie directory van COD:MW2 te veranderen, want steam installeert namelijk alles standaard op de schijf waar je steam hebt geïnstalleerd en dat is in mijn geval dus C:\ die bijna vol staat? (COD:MW2 --> 15GB)

Q9400
• 8GB 911 MHz OCZ-RAM
• P5Q Deluxe
• ATi 3870 512MB
• WIN XP-x64

COD:MW2 werkt tevens prima, naar 35 min installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:17

Griffin

Is mythical

Jeroen.Abeelen schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:13:
Even een korte vraag:

Is er een makkelijke en snelle manier om de installatie directory van COD:MW2 te veranderen, want steam installeert namelijk alles standaard op de schijf waar je steam hebt geïnstalleerd en dat is in mijn geval dus C:\ die bijna vol staat? (COD:MW2 --> 15GB)

Q9400
• 8GB 911 MHz OCZ-RAM
• P5Q Deluxe
• ATi 3870 512MB
• WIN XP-x64

COD:MW2 werkt tevens prima, naar 35 min installatie.

Ik heb ookal rond zitten kijken, maar dan moet je de locatie waar steam is geinstalleerd wijzigen. Dit doe je dus door steam (+alle spellen) te herinstalleren.

Iets ontopic:
Installatie ging goed, moet alleen wel melden dat de 2e dvd veel meer lawaai maakt in mn dvd drive dan de eerste. Hij deed het wel maar met meer resonatie (hogere spin snelheid nodig oid, of zou de dvd deels uit balans kunnen zijn.
De installatie verliep in ongeveer 30minuten.

PC info:
-Vista business 32bits
-E6400
-3GB geheugen
-Seagate 7200.10 320GB
-XFX GTX260 black edition

[ Voor 21% gewijzigd door Griffin op 11-11-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:55

Blokker_1999

Full steam ahead

Griffin schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:15:
Ik heb ookal rond zitten kijken, maar dan moet je de locatie waar steam is geinstalleerd wijzigen. Dit doe je dus door steam (+alle spellen) te herinstalleren.
Niet helemaal correct. Je kan steam van drive veranderen. Hiervoor verplaats je in je steamfolder de map steamapps tesamen met Steam.exe naar de nieuwe locatie/schijf (alle andere files en folders niet meenemen). Je start steam.exe vanop de nieuwe locatie, deze zal zich dan opnieuw installeren op die locatie en je games hoeven niet opnieuw gedownload worden.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:08
Ik heb niets hoeven downloaden vanaf steam, de installatie duurde een kwartiertje vanaf CD. Misschien ligt het eraan dat ik steam al geinstalleerd had? Steam opent wel, maar geeft aan "installing disk.."

Ik zou in elk geval proberen om eerst Steam erop te knallen voordat je een poging tot installatie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
kan iemand misschien wat screenshotjes maken van het menu.... dan kunnen de mensen met het text problem ze uitprinten :P dan weten ze in ieder geval waar ze moeten klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycrizz
  • Laatst online: 25-04-2010
Beste Mensen,

Ik heb een redelijk groot probleem,ik heb Modern warfare 2 gekocht,en geinstalleerd maar ik heb ook een gamers freak broertje en die wilt dat spel natuurlijk ook spelen,dus ik weer installeren,tot ik bij steam aankom en de code moet invullen.Als ik de code invul staat er ''This code is already used for another Steam account''.Is het dus zo dat je maar per steam account 1 game hebt :S ?Dus meot ik nu nog een game kopen voor me broertje? Stel dat is zo,moet een vader met 6 kinderen dat spel dan 6keer kopen :SS:S:S.Help me aub.Want het is geem kattepis wat je uitgeeft aan zo'n game :X.

Groetjes

Lycrizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Laatst online: 11-01 22:57
Mag ik heel voorzichtig melden dat MW2 het bij mij als een zonnetje doet, de installatie 20 minuten duurde en ik gedurende de volledige singeplayer (uitgespeeld in 5 uur) geen enkele error of crash gehad heb?
Op Windows 7 Ultimate 64 bit.
Verder draait multiplayer ook prima.
Heb mazzel gehad zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lycrizz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:43:
Beste Mensen,

Ik heb een redelijk groot probleem,ik heb Modern warfare 2 gekocht,en geinstalleerd maar ik heb ook een gamers freak broertje en die wilt dat spel natuurlijk ook spelen,dus ik weer installeren,tot ik bij steam aankom en de code moet invullen.Als ik de code invul staat er ''This code is already used for another Steam account''.Is het dus zo dat je maar per steam account 1 game hebt :S ?Dus meot ik nu nog een game kopen voor me broertje? Stel dat is zo,moet een vader met 6 kinderen dat spel dan 6keer kopen :SS:S:S.Help me aub.Want het is geem kattepis wat je uitgeeft aan zo'n game :X.

Groetjes

Lycrizz
Dat lijkt me wel. Dat zijn gewoon de standaard licentie-voorwaarden dat je een spel maar eenmalig mag installeren. Niets vreemds aan.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:08
Iemand een idee hoe ik met Tele2 20mb kan zorgen dat ik niet meer "stricted" ben? Upnp is niet ondersteund, kan ik dit oplossen door bepaalde poorten open te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Laatst online: 11-01 22:57
Beste Mensen,

Groetjes

Lycrizz
Yep, dat heeft allemaal met anti-piracy te maken.
Of hij moet op jouw account spelen, of hij moet zelf ook 60 euro aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Beste Mensen,

Groetjes

Lycrizz
Ja, elke cd-key van elk spel op steam wordt aan je steam account gekoppeld. Het is dus niet mogelijk om een cd-key die je hebt gekoppeld aan je steam ID (account) te gebruiken op een ander account. Games overzetten naar een ander account is ook niet mogelijk.

Enige opties zijn dat je broertje de game ook koopt of dat hij op jouw steam id gaat spelen. Maar dat laatste zal je zelf ook niet willen.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artikia
Ik heb net de regio veranderd naar nieuw zeeland, en daarna heb ik weer geprobeerd te installeren. POGING GESLAAGD! Als je dit nog niet geprobeerd hebt, het is een echte aanrader.

Nu hopen dat ik verder geen problemen heb =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 16:15
Descriptor schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:49:
[...]of dat hij op jouw steam id gaat spelen. Maar dat laatste zal je zelf ook niet willen.
Maar je cast ook niet op 2 pc's tegelijkertijd inloggen met steam :P

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artikia
Owja ik moet ook nog updaten :(

Maarja, ik ben drie uur uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

diehard889 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:03:
[...]

ook al een ATi, ik zag op het forum van IW ook mensen met dezelfde problemen icm ATI.
Hoop dat er snel en fix voor komt.
Draai hier anders prima op mijn ati kaart. De problemen zal wel komen omdat veel mensen nog met verouderde drivers werken. Meestal worden deze vaak niet vernieuwd bij de leeks en de meeste gamers zijn leeks wat betreft hardware en de software wat er bij hoort. Zelf draai ik cod mw 2 tussen de 70-300 fps (SP) 1920x1200 4xAA alles voluit. Alleen in het eerste level had ik drops naar de 40 fps toe op één bepaalde plek waar veel rook was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
Anoniem: 304087 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:08:
[...]

Draai hier anders prima op mijn ati kaart. De problemen zal wel komen omdat veel mensen nog met verouderde drivers werken. Meestal worden deze vaak niet vernieuwd bij de leeks en de meeste gamers zijn leeks wat betreft hardware en de software wat er bij hoort. Zelf draai ik cod mw 2 tussen de 70-300 fps (SP) 1920x1200 4xAA alles voluit. Alleen in het eerste level had ik drops naar de 40 fps toe op één bepaalde plek waar veel rook was.
drivers zijn up to date voor win7 is dat 8.9 (even uit me hoofd)

wat voor kaart heb jij dan ?

Hier nog een aantal personen met ATi kaarten
http://www.modernwarfare2...0e30be6560d681758737fbd1a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

hd5870 waar van 1 uit staat want de game heeft niet meer power nodig. Ik draai zelf met de whql driver 9.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326334

AF !!!!
Voor niet te lang te zeiken met steam install:

The fist time I tried installing the game, I had the same problem as you did. And was also very mad when I saw that I had to download the game, since I had the 2 DVDs next to me...

Then I closed my Steam Client, so that I could still see it's icon in my notification area (Windows - lower right hand side). I inserted Disk 1 again into my dvd drive, and clicked "reinstall" once the menu appeared. The game then installed from my DVD drive, instead of from the internet. Hope this helps!
dat moet ge doen
zo werkt het !!!

meerdere mensen hebben het gedaan en het is zo!
Veel plezier

Mij is het zo ook gelukt, dus het veelvoorkomende probleem met de installatie die vanaf steam op je pc word gezet, kan je dus voorkomen op deze manier!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
Anoniem: 304087 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:22:
hd5870 waar van 1 uit staat want de game heeft niet meer power nodig. Ik draai zelf met de whql driver 9.10
de laatste driver die ik kan downloaden voor mijn x1900 xt is 9.8 (misschien wordt het eens tijd voor een nieuwe :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
Het is me nu dan toch echt gelukt om de MP aan de gang te krijgen. Het heeft me heel wat uurtjes leeswerk gekost, maar dan heb je ook wat.. ;)

Het probleem wat ik had was dat ik een zwart scherm kreeg, direct na het opstarten van de MP, nog voor het logo. Enkel met taakbeheer was MW2 weer af te sluiten.

Wat bij mij de oplossing bleek was om bij iw4mp.exe (C:\<install folder>\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe) in de eigenschappen bij het compatibiliteit tabblad "bureaubladsamenstelling uitschakelen" aan te vinken. Nu wordt mijn bureaublad automatisch naar de basic instellingen gezet zodra ik de MP opstart en dan start ie dus wel netjes op.

Voor de mensen met de tekst problemen: Na mijn nachtelijke zoektocht op het wereld wijde web heb ik dat probleem verschillende malen langs zien komen op diverse fora. Ik vond het opvallend dat alle mensen die de problemen hadden en het type videokaart wat ze hadden ook noemden, dit in alle gevallen een Ati kaart bleek te zijn uit de X1xxx serie.
Hier vind je meer info over dit probleem, en ook 2 screenshots van het menu. ;)

Voor alle andere mensen met problemen, check het Steam forum. Je kan er een boel info terugvinden.

Overigens vind ik de tips van Activision zelf bij de "common problems" (MW2 Crashes / freezes at startup / in game) echt belabberd:
All background applications should be shut down prior to running the game.

1) Go to the Start bar and select Run. (If you are on Vista or Windows 7, hit the Windows key and the R key at the same time)
2) In the Run window, type in msconfig and hit enter.
3) Once the utility comes up, go to the Startup tab and hit the Disable All button.
4) Next go to the Services tab and check the “Hide All Microsoft Services” checkbox and then hit the Disable All button.
5) Hit the OK button and close the utility, and restart your computer when prompted to.
ALLE service uitschakelen? Nou ja zeg.. Ik heb even gekeken wat dit in mijn geval zou betekenen en dit zou dan uitgezet worden:

- Realtek HD audio Control Panel
- Catalyst control center
- Steam
- Steam client service

Lijkt me niet echt de bedoeling.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik heb gisteren COD:MW2 via de post gekregen, gelijk begonnen met installeren. Duurde zoals bij meerdere gewoon 40 minuten. Wat ik niet erg lang vind voor 11 gig installeren. Aangezien ik steam al geinstalleerd had van te voren, hoefde ik alleen mn steam account en wachtwoord te installeren. Vervolgens kon ik singleplayer starten waar die nog een paar updates voor binnen moest houden, dit ging wel snel tot de laatste 3 seconden die resteerden (dat bleken iets van 5 minuten te zijn). Met spelen totaal geen problemen gehad alles loopt vloeiend.

Multiplayer heb ik nog niet gespeeld dus daar geen ervaring mee.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycrizz
Artikia schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:02:
Ik heb net de regio veranderd naar nieuw zeeland, en daarna heb ik weer geprobeerd te installeren. POGING GESLAAGD! Als je dit nog niet geprobeerd hebt, het is een echte aanrader.

Nu hopen dat ik verder geen problemen heb =/
is dat om met 1 key 2 keer te installeren op 2 verschillende steam accounts ? :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb het probleem dat ik een crash to desktop krijg na het inladen van het eerste level. Kan het zijn omdat ik net een nieuwe install van windows heb en dus directx 9 nog niet geinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:49
Voor de mensen die nog problemen hebben met de NAT-type; de volgende poorten moeten open:

20800 TCP/UDP
20810 UDP
28960-28970 UDP

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Descriptor schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:49:
[...]

Ja, elke cd-key van elk spel op steam wordt aan je steam account gekoppeld. Het is dus niet mogelijk om een cd-key die je hebt gekoppeld aan je steam ID (account) te gebruiken op een ander account. Games overzetten naar een ander account is ook niet mogelijk.
En wat dan als je je spel wilt verkopen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycrizz
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:11:
[...]

faal je XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilslayer
  • Laatst online: 31-05 17:19
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:11:
[...]

Dan heb je pech volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nee, bedoel dat serieus he, ik heb t spel niet (heb geen enkel Steam spel) en koop vrijwel alleen nog maar ps3 spellen, maar koop dus ook veel spellen 2e hands. Verkoop zelf ook regelmatig spellen die ik niet meer speel.

Je koopt immers een zaak, en overeenkomstig onze wetgeving mag je dit ook verkopen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilslayer
  • Laatst online: 31-05 17:19
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:17:
[...]

Nee, bedoel dat serieus he, ik heb t spel niet (heb geen enkel Steam spel) en koop vrijwel alleen nog maar ps3 spellen, maar koop dus ook veel spellen 2e hands. Verkoop zelf ook regelmatig spellen die ik niet meer speel.

Je koopt immers een zaak, en overeenkomstig onze wetgeving mag je dit ook verkopen...
Voor zover ik ervaring heb met steam , is het niet mogelijk een cd-key te deactiveren.
Je zal dus ofwel je volledige steam account moeten verkopen of voor ieder spel een eigen account maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
aeroxtaxi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:10:
Ik heb het probleem dat ik een crash to desktop krijg na het inladen van het eerste level. Kan het zijn omdat ik net een nieuwe install van windows heb en dus directx 9 nog niet geinstalleerd is?
Als het goed is krijg je een error, die zie je misschien niet meteen. Ik zou proberen die error te zien te krijgen (niet op esc drukken, dan sluit hij af, probeer ctrl+alt+delete, en dan alt+tab). Waarschijnlijk zegt hij in de error dat hij en bestand mist. Als dat zo is, kun je de volgende fix proberen:

Sartsj in "Problemen rond PC-versie Modern Warfare ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326348

duurt bij mp al meer als 1 uur om conectie te maken met iwnet is hier een oplossing voor. help help help

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 326348 op 11-11-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:15
Als ik dit zo lees allemaal laat ik dit spel lekker links liggen.

Te belachelijk voor woorden 50 "euro" voor een spel van 6 uur gameplay.

Dan nog alle ellende om het spel te kunnen installen.

En alle ellende van de MP geen dedicated servers. De FOV zal je ook wel niet kunnen instellen zoals ik dat wil :( .

En het gezeik van steam.

Geen wonder dat iedereen het een beetje gaat downloaden, meestal werkt het dan ook nog goed.

Een aantal jaren geleden heb ik HL2 gekocht ook allemaal ellende. Daarna de torrent versie binnen gehaald
( zonder steam ) en dit werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik heb een SiteCom wireless 300N router met daarvoor een Tele2 draadloze modem. Nu heb ik op de sitecom router uPnP al enabled maar nog steeds blijft er bij de multiplayer nat: strict staan. In het ook in het controle panel van de tele2 modem gekeken maar daar staat niks over upnp. Hoe zorgt ik ervoor dat het strict bij de multi weg gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326278

diehard889 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:31:
[...]

de laatste driver die ik kan downloaden voor mijn x1900 xt is 9.8 (misschien wordt het eens tijd voor een nieuwe :D )
Ik heb de 9.8 driver nu gedownload en ut werkt hier nu prima!!
Het vreemde was dat hij gisteravond aangaf dat de laatst beschikbare driver aanwezig was. Nu alsnog een driver gedownload, installatie ging niet helemaal vlekkeloos (wat foutmeldingen), maar hierna de game opgestart en draaien!

Top!
Succes met je probleem!
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste