Steam herstarten lost dit probleem 9 van de 10 keer op, dit is voor de verandering een echt Steam probleempje en heeft verder geen effect op MW2.Giel schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:02:
Ook ik ben al bijna de halve middag bezig om het spel geinstalleerd te krijgen. Net probeer ik het weer opnieuw, en krijg ik deze melding:
[afbeelding]
Zal het dan toch daaraan liggen?
Ik moet overigens zeggen dat dit de zoveelste domper is met deze game, eerst alle commotie over de beperkte mogelijkheden, vervolgens een aantal online platformen die weigeren het spel te verkopen en nu het spel dat voor een groot aantal mensen niet eens te installeren is.
IW doet zijn best om deze game reeks te doden op het PC platform.

Steam vind ik over het algemeen een geweldig platform, ik heb nog nooit dit soort problemen in zulke getallen gezien in combinatie met Steam.Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:07:
ach, bij elke release op steam die een beetje gamer wil spelen , faalt steam gewoon hard , snap ook niet waarom ze hier voor gekozen hebben
Het is makkelijk om Steam als schuldige aan te wijzen maar ik heb zo mijn twijfels dat dit het geval is.