Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326348

wie heeft hier nog meer last van of van gehad en wat er tegen gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Joost1991 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:10:
Voor de mensen die nog problemen hebben met de NAT-type; de volgende poorten moeten open:

20800 TCP/UDP
20810 UDP
28960-28970 UDP
Naar mij weten is UpNp aan voldoende, maar dat kunnen mensen dus handmatig gaan doen als het niet werkt idd. Ik zelf heb alleen UpNp aan en werkt gewoon =) 9 van de 10 keer binnen 3 sec een game echt geweldig ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 22-03 08:07
Is het iemand al gelukt om lan te spelen met slecht een versie van het spel? Ik wil namelijk eens met mijn broer lan doen maar aangezien je steam moet starten voor het spel alleen nog maar te kunnen spelen is dit tot nu toe onmogelijk :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
glennvho schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:05:
Is het iemand al gelukt om lan te spelen met slecht een versie van het spel? Ik wil namelijk eens met mijn broer lan doen maar aangezien je steam moet starten voor het spel alleen nog maar te kunnen spelen is dit tot nu toe onmogelijk :( !
Als je met je broer wil samenspelen dan moet je broer ook het spel kopen. Simpel zat.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:08:
[...]

Als je met je broer wil samenspelen dan moet je broer ook het spel kopen. Simpel zat.
Maar toch niet als ik gewoon simpel lan wil doen? Mijn pc staat dus boven en mijn broer zijn pc beneden ;) wat ik dan toch niet goed snap is waarom we dan 2 versies moeten kopen gewoon om eens lan te doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:07

Christiano007

Ich bin der champion

glennvho schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:12:
[...]

Maar toch niet als ik gewoon simpel lan wil doen? Mijn pc staat dus boven en mijn broer zijn pc beneden ;) wat ik dan toch niet goed snap is waarom we dan 2 versies moeten kopen gewoon om eens lan te doen 8)7
Je moet toch ook 2 Windows licenties hebben wil je gebruik maken van 2 pc's? Ik begrijp je klacht niet. 2 computers dus ook 2 keer het spel sim-pel.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
glennvho schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:12:
[...]

Je speelt het op 2 pc's, dus koop je 2 versies. Simpel. Anders moet je het minder legaal doen.

Dit is dus geen probleem, dus tijd voor het volgende echte probleem. Komt u maar 8)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-04 21:47
Die game spelen met een 1300 of 1900 met maar 256mb op kaart word wel krap zeker als het op een hogere resolutie gespeeld word dan 800X600.

Ik heb mn game net besteld, net voor dat ik al deze slechte reacties lees...Is er een verschil in de UK versie of NL versie anders dan 20 euro goedkoper? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 14:04

DefLite

Why so serious?

Nieuw probleem....
Na eindelijk de error van Localization.txt en de missende files te hebben opgelost te hebben blijkt dat als ik op mijn account inlog dat de files worden verwijderd(Cd-key van g2play.net) als ik op mijn broertjes account inlog dan gaat hij de missende files downloaden en werkt het prma.

Ik zit net op g2play.net te kijken en daar staat dat je pas vanaf 12november kan activeren...maar activate is al gelukt, steam laat het me gewoon NIET spelen...(Of is dit een of andere deal tussen steam & activision ofzo?)

Nou maar tot morgen wachten en kijken hoe ver ik dan kom :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:26

Griffin

Is mythical

Blokker_1999 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:32:
[...]

Niet helemaal correct. Je kan steam van drive veranderen. Hiervoor verplaats je in je steamfolder de map steamapps tesamen met Steam.exe naar de nieuwe locatie/schijf (alle andere files en folders niet meenemen). Je start steam.exe vanop de nieuwe locatie, deze zal zich dan opnieuw installeren op die locatie en je games hoeven niet opnieuw gedownload worden.
Steam is nu overgezet, maar de spellen ook (COD MW2), of moet je deze opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Christiano007 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:13:
[...]

Je moet toch ook 2 Windows licenties hebben wil je gebruik maken van 2 pc's? Ik begrijp je klacht niet. 2 computers dus ook 2 keer het spel sim-pel.
Wtf, je begrijpt het niet? Het is nochtans heel duidelijk hoor. Bij cod4 heb ik dus ook maar 1 cd en daarbij kon ik dus gewoon samen met mijn broer lan spelen, toen konden we zelfs tesamen joinen op 1 server zodat we meededen aan grotere battles :)
En nu zou dit opeens niet meer gaan :( allemaal omdat iw de pc versie toch wel zwaar verkloot heeft vind ik.
Simpel toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

edumertz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:18:
Die game spelen met een 1300 of 1900 met maar 256mb op kaart word wel krap zeker als het op een hogere resolutie gespeeld word dan 800X600.

Ik heb mn game net besteld, net voor dat ik al deze slechte reacties lees...Is er een verschil in de UK versie of NL versie anders dan 20 euro goedkoper? :+
GCshop?
Ik heb ook een UK versie besteld.
Zal denk ik vandaag verstuurd worden.
Jammer dat IW en ACTVI er zo'n potje van maken.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:30
Iemand een idee waarom ik de melding "NAT Strict" krijg?
UPNP Staat aan in mijn router.
Router is al gereset, probleem blijft zich voort doen. Ook hebben we een switch boven, waar mijn pc onder andere is op aangesloten.

Ik heb een Sitecom WL-303.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

[ Voor 30% gewijzigd door turkeyhakan op 11-11-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
glennvho schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:27:
[...]

Wtf, je begrijpt het niet? Het is nochtans heel duidelijk hoor. Bij cod4 heb ik dus ook maar 1 cd en daarbij kon ik dus gewoon samen met mijn broer lan spelen, toen konden we zelfs tesamen joinen op 1 server zodat we meededen aan grotere battles :)
En nu zou dit opeens niet meer gaan :( allemaal omdat iw de pc versie toch wel zwaar verkloot heeft vind ik.
Simpel toch ;)
Waarschijnlijk begrijp jij het niet.

Let op komt ie:

Hier kan het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:30:
[...]

Waarschijnlijk begrijp jij het niet.

Let op komt ie:

Hier kan het niet!
Ok, dan kan het niet. Maar jullie zeggen het zo alsof het doodnormaal is dat je 2 versie moet kopen om lan te kunnen spelen. Komaan jongens waar zijn ze toch mee bezig :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315138

Het is me dan eindelijk gelukt! :D

Ik heb het begin van de installatie via steam gedaan en toen de download gepauzeerd en heb hem daarna met de dvd geinstalleerd. Gisteravond deed ik dan en toen werkte die goed maar nu sluit de laptop af, 5 minuten nadat ik CoD opstartte. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft er iemand het zelfde probleem als mij dat het mp starten niet lukt omdat hij verrek lang concectie moet maken met iwnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
glennvho schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:35:
[...]

Ok, dan kan het niet. Maar jullie zeggen het zo alsof het doodnormaal is dat je 2 versie moet kopen om lan te kunnen spelen. Komaan jongens waar zijn ze toch mee bezig :( !
Dit is voor zover ik mij kan heugen met Online activation games altijd het geval geweest. Dus ik kijk er niet raar van op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 315138 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:45:
Het is me dan eindelijk gelukt! :D

Ik heb het begin van de installatie via steam gedaan en toen de download gepauzeerd en heb hem daarna met de dvd geinstalleerd. Gisteravond deed ik dan en toen werkte die goed maar nu sluit de laptop af, 5 minuten nadat ik CoD opstartte. Iemand een idee?
klinkt als een hitte probleem, laptops kampen daar wel vaker mee. Ik zou zeggen. Run het voor een tijdje, start een Temperatuurmeetprogramma en bekijk de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spots wat weet jij van mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hmm een uur is wel erg lang, je zou even op de forums van IW kunnen kijken of er meerdere mensen zijn met dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 18:16
glennvho schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:35:
[...]

Dat is ook doodnormaal, aangezien je met cod4, als je 1 spel koopt, het spel ook maar met 1 pc tegelijk mag spelen, dat het met 2 tegelijk kan is verder irrelevant. Met deze CoD kan het dus gewoon niet meer, en daar is niets raars aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Little_captain schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:18:
Nieuw probleem....
Na eindelijk de error van Localization.txt en de missende files te hebben opgelost te hebben blijkt dat als ik op mijn account inlog dat de files worden verwijderd(Cd-key van g2play.net) als ik op mijn broertjes account inlog dan gaat hij de missende files downloaden en werkt het prma.

Ik zit net op g2play.net te kijken en daar staat dat je pas vanaf 12november kan activeren...maar activate is al gelukt, steam laat het me gewoon NIET spelen...(Of is dit een of andere deal tussen steam & activision ofzo?)

hoe kan je al de cd-key van g2play.net hebben?

Die worden pas morgen (hoop ik) verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 16:25

CaDje

Framedrops for life

aeroxtaxi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:59:
[...]

Omdat de keys die g2play.net verkoopt in een grijs gebied zitten. Niemand weet volgens mij of die 100% legaal zijn. Kan dat ze op een of andere manier "retail" keys van MW2 verkopen via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 16:48
reemprive schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:45:
Iemand een idee hoe ik met Tele2 20mb kan zorgen dat ik niet meer "stricted" ben? Upnp is niet ondersteund, kan ik dit oplossen door bepaalde poorten open te zetten?
Hier het zelfde probleem. Hierdoor is het niet mogelijk om Special Ops met 2 personen te doen. Zucht.. Iemand oplossing?

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:21
http://www.gamed.nl/view/68750

staat een stukje over een patch uitkomend op vrijdag, kan het niet openen (ivm stage) maar miss handig voor de mensen die aan het 'klussen' zijn om het werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sendar schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:07:
[...]

Hier het zelfde probleem. Hierdoor is het niet mogelijk om Special Ops met 2 personen te doen. Zucht.. Iemand oplossing?
Ik heb zelf ook Tele2 en ook een Tele2 modem ding. Bij mij staat er niets aan kwa port forwarding en ik kan games hosten en joinen. (gisteren meerdere malen Spec Ops gehost en gespeelt met een maat van me). Wat degene moet doen die joint is het spel van te voren alvast opstarten en vervolgens pas jouw game hosten. Dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 20:30
Iemand een idee waarom ik de melding "NAT Strict" krijg?
UPNP Staat aan in mijn router.
Router is al gereset, probleem blijft zich voort doen. Ook hebben we een switch boven, waar mijn pc onder andere is op aangesloten.

Ik heb een Sitecom WL-303.

Hoop dat jullie me kunnen helpen

(misschien hebben jullie het over het hoofd gezien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-05 10:31
Tele2 users!

Zo heb ik het ingesteld.

Router in > Advanced > Nat > Virtual Servers
Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/img524/4489/codpoorts.png
Toen hij het iets later niet deed heb ik me PC een vast IP adres gegeven(192.168.1.10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dorest0rm schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:20:
Tele2 users!

Zo heb ik het ingesteld.

Router in > Advanced > Nat > Virtual Servers
[afbeelding]
Toen hij het iets later niet deed heb ik me PC een vast IP adres gegeven(192.168.1.10)
Met alle respect, dit is echt 1 van de domste dingen die je kunt posten. elke kwaadwillende hacker kan nu gezellig op je pc komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Vraagje, ik ben de game nu aan het installeren en ben ingelogd op mijn steam account (die ik nog had) maar wat gaat dat traag zeg, hij leest de dvd niet eens (tot nu toe) hoort dat zo traag ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 16:25

CaDje

Framedrops for life

SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:21:
[...]

Met alle respect, dit is echt 1 van de domste dingen die je kunt posten. elke kwaadwillende hacker kan nu gezellig op je pc komen 8)
Ow hoe dan? Ik weet nog steeds z'n externe ip niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:07

Christiano007

Ich bin der champion

Ik vlieg er steeds uit als ik een missie wil beginnen, dit is sinds ik de nieuwste ATI drivers heb geïnstalleerd. Iemand een idee? Spel heb ik al een keer opnieuw geïnstalleerd.

[ Voor 60% gewijzigd door Christiano007 op 11-11-2009 17:00 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Het spel blijft maar crashen tijdens het laden van de multiplayer (map). In safe mode werkt het wel naar behoren. Ik denk dus dat het met de gpu instellingen te maken heeft?? Ik speel op een imac op 1920x1200 met alles settings zo hoog ,mogelijk. In de single player loopt het allemaal zuiver en ondervind ik geen problemen.. Meer mensen met dit probleem?
Ik hebt trouwens de laatste ATI drivers dus daar kan het niet aan liggen

[ Voor 9% gewijzigd door Ruffzz op 11-11-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
[...]

Met alle respect, maar dat is toch echt de bedoeling hoor.
Voor de duidelijkheid: De poort die je doorstuurt wordt gewoon opgevangen door MW2. Dus tenzij er een lek zit in MW2 is er niets aan de hand.

[ Voor 18% gewijzigd door Magnetic_Man op 11-11-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
rob1n schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:43:
[...]

Met alle respect, maar dat is toch echt de bedoeling hoor.
Voor de duidelijkheid: De poort die je doorstuurt wordt gewoon opgevangen door MW2. Dus tenzij er een lek zit in MW2 is er niets aan de hand.
Die naam die erbij staat kun je zelf opgeven :) daarnaast, zoals idd hierboven genoemd heb je het externe IP nodig. en die is niet moeilijk te achterhalen.

Vervolgens kun je daarna een TCP poort erachter zetten en verbinding maken met zijn pc door de port forwarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:47:
[...]

Die naam die erbij staat kun je zelf opgeven :) daarnaast, zoals idd hierboven genoemd heb je het externe IP nodig. en die is niet moeilijk te achterhalen.

Vervolgens kun je daarna een TCP poort erachter zetten en verbinding maken met zijn pc door de port forwarding.
Ik wil hier natuurlijk geen discussie starten over port forwarding, en de gevaren ervan, maar als Activision en Steam zeggen dat je die poorten moet fowarden, kan je er vanuit gaan dat ze weten waar ze het over hebben.
Daarnaast: een open poort heeft een hacker niets aan zolang er geen programma is die op die poort 'luistert'. Zolang je dus niet poorten opent waarvan je de functie niet weet is er niets aan de hand. Aangezien de aanbevolen poorten alleen door Steam / MW2 worden gebruikt hoef je je nergens zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12-2024
Ruffzz schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:42:
Het spel blijft maar crashen tijdens het laden van de multiplayer. In safe mode werkt het wel naar behoren. Ik denk dus dat het met de gpu instellingen te maken heeft?? Ik speel op een imac op 1920x1200 met alles settings zo hoog ,mogelijk. In de single player loopt het allemaal zuiver en ondervind ik geen problemen.. Meer mensen met dit probleem?
Ik hebt trouwens de laatste ATI drivers dus daar kan het niet aan liggen
Ik had ook problemen met het starten van de MP..
Wat bij mij de oplossing bleek was om bij iw4mp.exe (C:\<install folder>\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe) in de eigenschappen bij het compatibiliteit tabblad "bureaubladsamenstelling uitschakelen" aan te vinken. Nu wordt mijn bureaublad automatisch naar de basic instellingen gezet zodra ik de MP opstart en dan start ie dus wel netjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
rob1n schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:52:
[...]

Ik wil hier natuurlijk geen discussie starten over port forwarding, en de gevaren ervan, maar als Activision en Steam zeggen dat je die poorten moet fowarden, kan je er vanuit gaan dat ze weten waar ze het over hebben.
Daarnaast: een open poort heeft een hacker niets aan zolang er geen programma is die op die poort 'luistert'. Zolang je dus niet poorten opent waarvan je de functie niet weet is er niets aan de hand. Aangezien de aanbevolen poorten alleen door Steam / MW2 worden gebruikt hoef je je nergens zorgen over te maken.
Slaap lekker :z

Anyways, waren er nog meer mensen met het "crash to desktop"probleem. Dat ie dus blijft hangen op een zwart scherm en dat je via taakbeheer dan pas weer bij windows kunt komen?

Ik ga vanvaond ff kijken of dit werkelijk een Direct X fout is. (eventjes Dx installatie doorneuzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
[...]

Dit zijn de poorts die worden opgegeven door IW zelf en staan op hun website, iemand zoekt die poorts op, krijgt op een of andere manier mijn externe IP en zit erin, dus zoveel zou het niet uitmaken.

Is het bij andere Tele2 users gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
def1987 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:08:
http://www.gamed.nl/view/68750

staat een stukje over een patch uitkomend op vrijdag, kan het niet openen (ivm stage) maar miss handig voor de mensen die aan het 'klussen' zijn om het werkend te krijgen.
gaat over Ps3 patch dus hebben wij als PCspelers niks aan :P
lijkt me duidelijk dat pc patch pas over een tijdje komt

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Ik zit met een raar probleempje.
Heb hem gister geinstalleerd op mijn systeem Win7 64 bit met nieuwste videodrivers

gewoon een uur kunnen spelen zonder problemen. na een tijdje ging ik maar eens naar bed.
Vandaag wilde ik weer verder gaan maar zodra ik het spel laadt crasht het na enkele seconden spelen. (naar desktop)
Meestal als ik een gebouw binnen loop valt mij op :S als ik een herstart doe van het level crasht hij al direct na het laden naar mijn desktop.
Echt vreemd hoe dit nu ineens kan, ik speel wel met de illegale versie.

Ik lees hier verschillende crashes maar niet zozeer crashes tijdens het spelen, meer tijdens het laden.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duurt nou al weer 2 uur voordat hij bij mp conect met iwnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282765

waar vind ik welke ports ik moet openen voor pc versie dan?
kan het nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:32
Staan op steampowered.com forums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295095

SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:02:
[...]

Slaap lekker :z

Anyways, waren er nog meer mensen met het "crash to desktop"probleem. Dat ie dus blijft hangen op een zwart scherm en dat je via taakbeheer dan pas weer bij windows kunt komen?

Ik ga vanvaond ff kijken of dit werkelijk een Direct X fout is. (eventjes Dx installatie doorneuzen)
Jazeker! Bij andere Cods had ik het ook maar daar wist ik altijd een oplossing voor te vinden, bij deze CoD loop ik spaak. En nee, alles is legaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft niemand het zelfde probleem als mij of dit ook gehad wat wil graag mp spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190713

diehard889 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:12:
[...]

drivers zijn up to date voor win7 is dat 8.9 (even uit me hoofd)

wat voor kaart heb jij dan ?

Hier nog een aantal personen met ATi kaarten
http://www.modernwarfare2...0e30be6560d681758737fbd1a
Ik heb exact hetzelfde probleem.

Systemspecs:

Core i7 860
6Gb mem
Radeon Xt1900

Maar eens even richting de drivers kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
joostve schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:40:
Heb hem gister geinstalleerd op mijn systeem Win7 64 bit met nieuwste videodrivers

gewoon een uur kunnen spelen zonder problemen. na een tijdje ging ik maar eens naar bed.
Vandaag wilde ik weer verder gaan maar zodra ik het spel laadt crasht het na enkele seconden spelen. (naar desktop)
Meestal als ik een gebouw binnen loop valt mij op :S als ik een herstart doe van het level crasht hij al direct na het laden naar mijn desktop.

Ik lees hier verschillende crashes maar niet zozeer crashes tijdens het spelen, meer tijdens het laden.
Kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Laatst online: 20-07-2024
Met al de andere bugs en soortgelijke crashes erbij, nee, dan liever wachten tot ze het probleem hebben opgelost en daarna iets kopen wat het wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kunnen julie wel in menu van multiplayer komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04:17
Geen enkel probleem mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duurt het conecten lang
bij mij 2 uuur en dan nog geen conectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:49
Hier op de PS3 blijft hij ook hangen bij fetching player data...kan er niet opkomen. Kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:49
dubbelpost.

[ Voor 91% gewijzigd door Dersan op 11-11-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slechtste release ooit. Maar na 11 uur is het me gelukt! :D Vraag me niet hoe, het werkte opeens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203488

Ik heb bij zowel de SP en de MP dat m'n scherm blijft vasthangen, crtl alt del werkt niet, het enige wat werkt is de pc opnieuw op starten.
De laatste keer ging zelfs het scherm zwart.
(het geluid blijft ook hangen)
Ik heb al nieuwe drivers geinstaleerd, maar dat verhelpt het ook niet :( .
Weet iemand misschien een oplossing?

Mijn systeem is:
e6750
8800gts 640mb
2gb ram

bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer, as we speak, online te komen op de PS3, maar dit lukt niet helemaal. Hij connect met de Matchmaking Server (hoewel dit wel redelijk lang duurt), daarna springt ie terug naar het MP menu, als ik dan weer Play Online selecteer, kom ik in het PSN scherm, en zie ik het volgende staan:

ONLINE STATUS
Fetching Playlists...
Updating Rank and Unlocks...
Connecting to Matchmaking Server

Daarna verschijnt de volgende melding:

NOTICE
Your sign in status has changed, returning te main menu

Exit

Ik kan hier dus alleen Exit selecteren, en dan begint het verhaal weer van voren af aan.
NAT staat volgens het menu open.

Kan iemand me helpen (als het al niet in dit topic staat, in dat geval pardon me)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:38
Anoniem: 326410 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:42:
Voor de PS3
Playstation Network is overbelast kon het aantal mensen op 1 spel niet aan ofzoties ze zijn er mee aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Weet niet echt of m'n vraag hier thuishoort of in de andere MW2 topic.

Heeft iemand hier het spel al proberen draaien op een laptop met een geforce 8600 gt 512mb ddr2? Rest van m'n specs: t7700 (2,4ghz dual core), 2gb ram.
Als het op dit systeem op low redelijk deftig draait, bestel ik hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:38
mngm schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:50:
Weet niet echt of m'n vraag hier thuishoort of in de andere MW2 topic.

Heeft iemand hier het spel al proberen draaien op een laptop met een geforce 8600 gt 512mb ddr2? Rest van m'n specs: t7700 (2,4ghz dual core), 2gb ram.
Als het op dit systeem op low redelijk deftig draait, bestel ik hem!
Ja, hoewel hier een 2,6 ghz dual-core draait is hij voor de rest (bijna?) identiek. Draait zelfs nog iets lekkerder dan low :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bij het aanpassen van de resolutie van MW2 - multiplayer op de PC (Windows 7), werkt alleen een resolutie van 640x480. Bij andere resoluties krijg ik een zwart beeld met een muiscursor, en moet ik via de taskmanager afsluiten. Bij het opnieuw opstarten (in veilige modus) staat-ie weer op 640x480.

De singleplayer draait prima op 2048x1152 (Geforce 9600), alleen de multiplayer niet, ook niet met de laatste Nvidia drivers. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326418

Ok..

Ik ben dus 1 van de gelukkige mensen die het probleem heeft met het menu dat niet leesbaar is...
SIGH!
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2rqirnd.jpg
Iemand een idee?

- Driver geupdate
- MW2 opnieuw geïnstalleerd
- Gegoogled met als resultaat :
Problem #6 :Modern Warfare 2 Text and Texture problems / distorted
Solution : No known solutions as of this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247791

Little_captain schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:18:
Nieuw probleem....

Hoe heb je het probleem met de missing Localization.txt opgelost dan? De steam forums helpen ook niet echt momenteel.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Anoniem: 315138 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:00:
Slechtste release ooit. Maar na 11 uur is het me gelukt! :D Vraag me niet hoe, het werkte opeens..
wat dacht je van GTA IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295095

Of Empire: Total war. iig kan ie in de top drie naast dit en GTAIV xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
(PC) MP Crash'd na 2/3 aantal potjes tijdens het laden van de nieuwe map begint nu wel vervelend te worden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12-2024
mrwolf schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:12:
Bij het aanpassen van de resolutie van MW2 - multiplayer op de PC (Windows 7), werkt alleen een resolutie van 640x480. Bij andere resoluties krijg ik een zwart beeld met een muiscursor, en moet ik via de taskmanager afsluiten. Bij het opnieuw opstarten (in veilige modus) staat-ie weer op 640x480.

De singleplayer draait prima op 2048x1152 (Geforce 9600), alleen de multiplayer niet, ook niet met de laatste Nvidia drivers. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Zucht.. Die vraag is al zo vaak gesteld hier en ik heb ook al een aantal keer een mogelijke oplossing gepost:

Wat bij mij de oplossing bleek was om bij iw4mp.exe (C:\<install folder>\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe) in de eigenschappen bij het compatibiliteit tabblad "bureaubladsamenstelling uitschakelen" aan te vinken. Nu wordt mijn bureaublad automatisch naar de basic instellingen gezet zodra ik de MP opstart en dan start ie dus wel netjes op.

Probeer dit eens, het heeft mij geholpen, misschien jou ook wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycrizz
  • Laatst online: 25-04-2010
ik heb zonet nog een game gekocht voor me broertje,we spele nu vlekkenloos online super toff spel !!
mijn specs:
Core2Quad Q8200 @ 2.33GHz
Gigabyte Geforce GTS250 124 MB GDDR3
4 GB Kingston RAM 800 MHz
500 GB Hitachi HDD

Van me broertje allemaal het zelfde,alleen speelt hij op een 9800GT

Hier een gameplay van mij :P
http://www.youtube.com/watch?v=DtOgsu7z3SU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er komt vrijdag een patch en dan is, hopelijk, alles gefixt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Ik ben er uit, als het via steam te lang duurt gewoon opnieuw proberen en dan gaat het sneller, alles werkt perfect en geen lagg of andere ellende

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 06:37
sinds vandaag dit spel gekocht voor 46 euro bij de media markt.
installeren ging goed op met oude win7 install (build 7100 64 bit)
maar nu gaat steam nadat ie geinstalleerd is het hele zwikkie nog eens downloaden.

is hier nog een fix voor of moet ik maar een paar dagen wachten op dat trage steam.

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Genji schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:44:
[...]

Zucht.. Die vraag is al zo vaak gesteld hier en ik heb ook al een aantal keer een mogelijke oplossing gepost:

Probeer dit eens, het heeft mij geholpen, misschien jou ook wel. ;)
Helaas, dit werkt niet, het scherm blijft zwart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Anoniem: 247791 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:14:
[...]

Hoe heb je het probleem met de missing Localization.txt opgelost dan? De steam forums helpen ook niet echt momenteel.. :/
Ik de Localization.txt file gekopieerd van mijn broertje's installatie. Ik kan hem wel naar je mailen/ergens uploaden.
aeroxtaxi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:59:
[...]

Ik had betaald en later zag ik pas op hun website(de homepage) dat de keys de 12de pas zouden worden verstuurd, maar bij MW2 stond dat hij direct zou worden verzonden.
Ik G2play een mail over gestuurd en toen in de repley kreeg ik een ingescande(Russische >.<) cd-key.

[ Voor 39% gewijzigd door DefLite op 11-11-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203962

mrwolf, add even in de call of duty 2: multiplayer launch options het volgende (in steam games lijst):

"-w 2048 -h 1152"

Heb je dan ook zwart beeld op de gewenste resolutie? (zonder dat je ingame dus moet switchen van resolutie)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 203962 op 11-11-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Anoniem: 203962 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:37:
mrwolf, add even in de call of duty 2: multiplayer launch options het volgende (in steam games lijst):

"-w 2048 -h 1152"

Heb je dan ook zwart beeld op de gewenste resolutie? (zonder dat je ingame dus moet switchen van resolutie)
Het irritante is dat hij nu steeds opstart in 640x480, en dus blijft switchen van resolutie. Ook met die launch options. Hij komt met een melding dat MW2 in safe mode wordt opgestart, en dan staat-ie weer op 640x480. Het dan weer switchen naar een andere resolutie geeft zwart beeld, en iw4mp.exe 'stops responding'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoBieN-Be
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:35
1) Spel gisteren gekocht, geïnstalleerd 's avonds. Setup besloot om alle game files van steam te downloaden i.p.v. de DVD te gebruiken waarvan ik setup gestart had. Gecancelled en opnieuw gestart, geen effect opnieuw ging hij downloaden. Soms stopte hij met downloaden met de melding dat steam busy or unavailable was.
Nacthje PC laten aanstaan. 10GB op mijn telemeter.

Dan deze morgen Single Player gespeeld, werkte goed ! slechts 1 crash bij het wjizigen van graphics settings tijdens campaign.

2) Nu wil ik Multiplayer spelen, ik start de shortcut. Hij zegt preparing to launch, completing installation en dan ... "Incomplete installation of Call Of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer (55) For further help or product support, please visit: http://support.steampowered.com

Ik heb geprobeerd reinstall te kiezen van de DVD, dit duurde slechts 20 sec en zei succesvol klaar. Resultaat: zelfde fout bij starten MP game.
Dan heb ik uninstall gekozen en bevestigd delete game cache. Dan terug install. Vreemd genoeg installeerde hij nu wel vanaf de DVD en kwam hij vragen naar de 2de DVD. Installatie duurde 20 min.

Geprobeerd te starten, zelfde fout !

Ik gebruik Windows 7 Pro - 64Bit. Ook gepoogd als "Administrator uitvoeren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-04 12:08
Ik heb problemen, dat na een potje spelen en weer het wachten in de lobby tot een nieuwe ronde begint, ik 0,1 fps krijg (dus ongeveer 1 frame per 10 seconden). Ik kan dus geen class kiezen, spawnen of iets in die richting, muis verplaatst zich ook maar per 10 seconden een beetje.

Dit duurt soms tot oneindig en meot ik via taakbeheer het spel afsluiten, en soms gaat het na (minimaal) 2 minuten wel verder.

Op windows 7 ultimate 64 bits.
Systeem is goed genoeg.
Steam staat niet geinstalleerd op W7 maar op XP, maar bij CSS/TF2 geeft dat ook geen problemen,

In een herinstall heb ik nog geen zin op kunnen brengen omdat dat weer 30+ minuten in beslag gaat nemen. -.-

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoBieN-Be
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:35
GoBieN-Be schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:49:
2) Nu wil ik Multiplayer spelen, ik start de shortcut. Hij zegt preparing to launch, completing installation en dan ... "Incomplete installation of Call Of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer (55) For further help or product support, please visit: http://support.steampowered.com
FIXD: sluit steam volledig af. Ga naar de map en start steam.exe as administrator. Dan naar games en start cod MW2 MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Modern Warfare 2 cannot be installed yet, because it is not yet released.

Net gekocht bij de Free Record Shop, keycode successfully activated. Wat moet ik nou? Hij wil niet installeren..

[edit]

Available: 12 November 2009
This game will unlock in approximately 2 hours

Grapje zeker?

[edit2]

Ik heb plaats veranderd naar Nederland. Maar hij doet het nu :D!

[ Voor 33% gewijzigd door DM.Aram op 11-11-2009 22:47 ]

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 15:56
joostve schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:40:

Ik heb hier precies hetzelfde. Alleen heb ik wel een legale versie ;).

Ook eerst prima kunnen spelen en vandaag weer opstarten, begin met een nieuw level en steeds op exact hetzelfde moment knalt die er steeds uit. heb al opnieuw geïnstalleerd en nieuwste ATI drivers geïnstalleerd maar mocht helaas niet baten blijft afsluiten op datzelfde moment in het spel.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247791

Little_captain schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:33:
[...]

Ik de Localization.txt file gekopieerd van mijn broertje's installatie. Ik kan hem wel naar je mailen/ergens uploaden.
Heb al een bestand gevonden, hij gaat nu verder maar mist nu weer een ander bestand..
Little_captain schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:33:
[...]

Ik had betaald en later zag ik pas op hun website(de homepage) dat de keys de 12de pas zouden worden verstuurd, maar bij MW2 stond dat hij direct zou worden verzonden.
Ik G2play een mail over gestuurd en toen in de repley kreeg ik een ingescande(Russische >.<) cd-key.
Heb em ook hier weg, maar nadat ik ze gemaild had hebben ze toegezegd morgen een andere (engelse) key te sturen. Heb Steam Support al gemaild, zodat deze MW2 eruit is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Anoniem: 247791 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:44:
[...]

Heb al een bestand gevonden, hij gaat nu verder maar mist nu weer een ander bestand..

[...]
Heb em ook hier weg, maar nadat ik ze gemaild had hebben ze toegezegd morgen een andere (engelse) key te sturen. Heb Steam Support al gemaild, zodat deze MW2 eruit is. :)
Ja zelfde verhaal hier, alleen nog even Steam emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Net geinstalleerd zonder problemen, installatie duurde nog geen 10 minuten zowel op Vista X64 als W7 X64.
Geen gekke dingen kwa menu/onleesbare tekens of crashes.

Nadeel is dat ik de SP al uitgespeeld heb.. ~4,5 uur.

Spel draait echt supergoed, 1920x1200@4xAA.

Enige probleem dat ik heb is dat ik een foutmelding krijg als ik vanuit de SP een MP wil starten, steam kan dan niet gevonden worden en 'iw4mp_sec.exe' kan niet gestart worden.

Voorderest leuk spel missies zijn erg spannend.

Iemand enig idee of je ook via lan kan spelen zonder internet verbinding of is een verbinding met steam een vereiste?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem_N
  • Laatst online: 05-12-2024
JKratos schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:43:
[...]

Ik heb hier precies hetzelfde. Alleen heb ik wel een legale versie ;).

Ook eerst prima kunnen spelen en vandaag weer opstarten, begin met een nieuw level en steeds op exact hetzelfde moment knalt die er steeds uit. heb al opnieuw geïnstalleerd en nieuwste ATI drivers geïnstalleerd maar mocht helaas niet baten blijft afsluiten op datzelfde moment in het spel.
En nog 1, exact hetzelfde probleem :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
Willem_N schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:01:
[...]

Alles geupdate zelfs ff andere windows geinstalleerd, word er knettergek van :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 15:56
Willem_N schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:01:
[...]

Echt klote,he. Waar klapt die erbij jou uit? Welk level? Welk stuk ongeveer?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

als je de dvd hebt gewoon de code in steam knallen en een nachtje wachten. Heb ik gisteravond ook gedaan - speelt prima no problems what so ever..........

https://k1600gt.nl

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 14:58

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Anoniem: 304087 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:08:
[...]

Draai hier anders prima op mijn ati kaart. De problemen zal wel komen omdat veel mensen nog met verouderde drivers werken. Meestal worden deze vaak niet vernieuwd bij de leeks en de meeste gamers zijn leeks wat betreft hardware en de software wat er bij hoort. Zelf draai ik cod mw 2 tussen de 70-300 fps (SP) 1920x1200 4xAA alles voluit. Alleen in het eerste level had ik drops naar de 40 fps toe op één bepaalde plek waar veel rook was.
Ik draai op een HD4850 512MB. Maar als ik alles open doe qua resolutie textures dus op extra, krijg ik in sommige levels altijd de zelfde inhoudingen. De frames kakken in. Schaduw, beeldresolutie en zelfs de AA getest het maakt niet uit. De textures instellingen, zorgen voor de problemen

Vooral in het bonuslevel: het museum is dit goedmerkbaar. Elke kamer die ik dan weer in ga, lijkt het wel of hij eerst iets moet voorladen. Beeld happert. Daarna gewoon 60 v-sync of zonder nog hogere frames.

• Dorest0rm
Anoniem: 282765 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:57:
waar vind ik welke ports ik moet openen voor pc versie dan?
kan het nergens vinden
Poorts die open moeten:

PC
PS3
Xbox 360

• Dorest0rm
Splinter Cell schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:27:
[...]

Dat zelfde probleem heb ik nou ook. Wat voor kaart heb je? ATi of NVIDIA?
2x Ati HD4770

Alleen dat level doet moeilijk, de rest loopt allemaal soepeltjes en 40-70% kaart gebruik, maar zodra ik even in een kamer stond was alles ok...

Anoniem: 264024

Oke;

Ik heb het volgende probleem, heb het eergister ochtend om 10 uur gekocht.
De installatie verliep soepel, steam accountje aangemaakt en gewoon vanaf de disk geinstalleerd.

Tot dat mijn (ohzofijne) pc weer is crashte, net nadat hij disk 2 had ingelezen.

Dus, pc gereboot, en steam opgestart, met de gedachte in mijn achterhoofd dat de installatie opgefokt was,
Nou was steam zo aardig om te onthouden waar hij was gebleven en installeerde vrolijk verder!

Meteen na de installatie mijn SP opgestart, maar die crashte vrijwel meteen op het mainmenu.
Dit een aantal keer geprobeerd maar hij blijft maar crashen..

Ben nu mijn installatie opnieuw aan het doen, en hopen dat hij het nu wel doet..

De multiplayer ging prima! tot hij de map "HighRise" moest inladen voor de 2e x.
Toen kreeg ik een crash naar desktop en een error die achter de 1024x768 scherm bleef hangen (kon de error niet uitlezen dus.)

Oplossing daarvoor was: AA uitzetten, op de een of andere vreemde manier krijg ik die error nu niet meer.

Nu heb ik soms ook nog (dit was in cod4 ook al zo) dat mijn cod6 blijft hangen als ik op shift+ctrl tegelijk druk (bijvoorbeeld bij het aimen met sniper, en willen crouchen). dan moet ik de hele pc rebooten.

Nog een prachtige bug: Ik zat net in een server, en die draaide best soepel, game was afgelopen en we zaten te wachten in de lobby, vervolgens nieuwe game opgestart: leek het spel wel op de MATRIX!
Haha geniaal, de snelheid van iedereen was ongeveer 30% van de normale snelheid, en het leek wel of hij was blijven hangen in de "Game Win" van de vorige ronde! Echt een geniaal gezicht!

En wat wel irritant is; het connecten en inviten van friends via steam ingame werkt niet helemaal lekker, 9 van de 10x krijg ik een time out, en soms een "server full" error, terwijl hij het de keer er op gewoon weer prima doet!

Goed; mijn hardware is dan wel niet helemaal lekker, maar ik blijf het vreemde errors vinden!

EDIT:
- Herinstallatie via steam van mijn cod werkte. Ik kan weer single player spelen, de MP errors blijven altijd nog aanwezig..
maar het grootste probleem is verholpen, GREAT kan ik in ieder geval ook de storyline volgen!

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 264024 op 12-11-2009 00:55 ]

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Splinter Cell schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:13:
[...]

Ik draai op een HD4850 512MB. Maar als ik alles open doe qua resolutie textures dus op extra, krijg ik in sommige levels altijd de zelfde inhoudingen. De frames kakken in.
Ik heb ook dezelfde problemen met mijn 4850. Dit spel vraagt toch wel het uiterste van de kaart en het duurt een tijdje voordat je de sweetspot hebt gevonden. Ik heb alles maxed behalve soften smoke en spacular mat uit staan. Ook de 4x AA heb ik uit gedaan en via Catalyst 8x AA geforceerd. De AA van Catalyst werkt veel beter vindt ik. Krijg 60fps steady op 1024x1280 reso, behalve in de map Estate kakt ie wat in.

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Spel liep hier niet echt lekker in Singleplayer. FPS om sommige momenten netjes boven de 100, maar andere momenten ook een trieste 35 FPS. Dat was nog wel speelbaar, maar die missie met die diner haalde ik op een gegeven moment maar 4 a 5 FPS...
Ik weet niet of dit nu aan Modern Warfare 2 ligt of aan de Catalyst drivers, maar het slaat helemaal nergens op.
Call of Duty 4 draait immer wel perfect.

1440x900
4x AA
Alles max, geen soften smoke edges

Hardware:
E8500 @ 4Ghz
2x2GB = 4GB
2x HD4870 512MB

Heel vreemd dus.
Na wat testen kwam ik erachter dat het spel heel wat soepeler loopt met slechts één videokaart enabled ipv crossfire. Het liep nog soepeler nadat ik het spel op 2x AA zetten en de textures op; Extra - High - High.
In COD4 kon echt alles max staan en nergens last van, dit spel is op dezelfde engine gebaseerd en ik vind het er op sommige punten zelfs nog wel iets minder goed uitzien dan COD4 en toch draait het minder soepel.

www.ping-win.nl

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik zit net als velen met het probleem dat de Special Ops missies het 'gewoon' doen, maar zodra ik de SP Campaign start vliegt hij eruit nadat het filmpje geweest is en het laadbalkje onderin het scherm vol is.

Het vervelende is, elke keer als ik een zogenaamde oplossing wil proberen, moet ik dat hele filmpje weer afkijken :( Om dan elke keer weer teleurgesteld te worden met een crash to desktop zonder foutmelding... :(

• davidos
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-03 09:47
Ik probeer hem te installeren en de balk loopt vol en dan stopt het maar instaleren gaat wel verder het duurt bij mij nu al 8,5 uur heb hem de hele nacht laten installeren en nu nog niks dusja

Anoniem: 315662

Rye schreef op donderdag 12 november 2009 @ 02:06:
Spel liep hier niet echt lekker in Singleplayer. FPS om sommige momenten netjes boven de 100, maar andere momenten ook een trieste 35 FPS. Dat was nog wel speelbaar, maar die missie met die diner haalde ik op een gegeven moment maar 4 a 5 FPS...
Ik weet niet of dit nu aan Modern Warfare 2 ligt of aan de Catalyst drivers, maar het slaat helemaal nergens op.
Call of Duty 4 draait immer wel perfect.

1440x900
4x AA
Alles max, geen soften smoke edges

Hardware:
E8500 @ 4Ghz
2x2GB = 4GB
2x HD4870 512MB

Heel vreemd dus.
Na wat testen kwam ik erachter dat het spel heel wat soepeler loopt met slechts één videokaart enabled ipv crossfire. Het liep nog soepeler nadat ik het spel op 2x AA zetten en de textures op; Extra - High - High.
In COD4 kon echt alles max staan en nergens last van, dit spel is op dezelfde engine gebaseerd en ik vind het er op sommige punten zelfs nog wel iets minder goed uitzien dan COD4 en toch draait het minder soepel.
op dezelfde enige kan nog wel zeggen dat hij meer van je pc vraagt, het is erop gebaseerd, dus aangepast.

Anoniem: 190713

Anoniem: 326418 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:12:
Ok..

Ik ben dus 1 van de gelukkige mensen die het probleem heeft met het menu dat niet leesbaar is...
SIGH!
[afbeelding]
Iemand een idee?

- Driver geupdate
- MW2 opnieuw geïnstalleerd
- Gegoogled met als resultaat :
[...]
Dit probleem had ik ook met mijn Radeon 1900xt

Driver versie veranderd en het werkt nu als een trein.
En dat op een Windows 7 64bit versie

driver versie is de 8.593

Anoniem: 264024

Nog een leuke, ik zag hem al eerder voorbij komen maar ik weet niet of de oplossing al is gekomen.

Bij het spelen van het eerste SinglePlayer level, zit je na het overnemen vna de brug in het begin in een jeep met een minigun, je rijdt vrolijk (nja vrolijk) door het leven heen en op een gegeven moment word je gerpg'd.
Je vliegt uit de auto en moet cover zoeken, vrijwel meteen na de impact crasht de single player.
En dit is me nu 3x op hetzelfde stuk gebeurd?!

Help please! :(

Anoniem: 225969

HwKok schreef op donderdag 12 november 2009 @ 07:57:
Ik zit net als velen met het probleem dat de Special Ops missies het 'gewoon' doen, maar zodra ik de SP Campaign start vliegt hij eruit nadat het filmpje geweest is en het laadbalkje onderin het scherm vol is.

Het vervelende is, elke keer als ik een zogenaamde oplossing wil proberen, moet ik dat hele filmpje weer afkijken :( Om dan elke keer weer teleurgesteld te worden met een crash to desktop zonder foutmelding... :(
Same here, snap er ook niks van. Special Ops gaan inderdaad perfect maar als ik Campaign wil doen vliegt hij als het balkje vol is terug naar mijn desktop. :(
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste