Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dus Windows 7 geinstalleerd.Alles werkt prima, behalve MW2 natuurlijk :( :(
Hij geeft nu wel de volgende foutmelding: IW4MP.EXE reageert niet.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik heb het spel trouwens ook opnieuw geinstalleerd (gedownload via steam)
Ook heb ik hem al eens opnieuw geinstalleerd met de dvd's.
Niks werkt.
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Topics vol tips:
http://cod4boards.com/new...modern-warfare-2-a-4.html
Ligt niet aan Cod maar wellicht aan je drivers, zorg even dat je alle recente drivers hebt.

Trouwens is een 400w voeding voor jou pc niet krapjes (ik hou van ruim) ?

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 18-12-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:54

World Citizen

FreeReef.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:45:
Gisteren dus Windows 7 geinstalleerd.Alles werkt prima, behalve MW2 natuurlijk :( :(
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik heb het spel trouwens ook opnieuw geinstalleerd (gedownload via steam)
Niks werkt.
Iemand??
Ik ben ook lang bezig geweest eer ik het werkend had. Volgensmij.. heb ik uiteindelijk enkele syntaxe achter de snelkoppeling van MW in steam gezet, en toen deed hij het . na 1 start heb ik de snelkoppelingen weer weggehaald, want het bleek volgens mij iets met beeldinstellingen te maken te hebben. Die kon ik dus die ene keer ff goed zetten. Verder werkt de ene driver... wel en de andere weer niet. Ik heb er nu 1 die werkt en hou deze enkele maanden, tot windwos 7 iets meer mainstream is en er meer driver ontwikkeling is geweest.

Succes

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:54

World Citizen

FreeReef.nl

In de trend van Virussen voor MW2 ....

Volgens mij zou het kunnen dat de PC versie er ook een heeft. Echter dat gaan jullie mij vertellen, anders werkt mijn pc niet helemaal lekkah

Heel af en toe... sporadisch... hoor ik in 1 keer iemand praten. Ik zit dan niet in een server, en heb nog niet eens op " Play" gedrukt.. en een type game gekozen.

Dit is nu 4 a 5 keer voorgekomen. Ik gebruik helemaal geen MSN, Skye, Teamspeak, enz enz... dus het geluid kwam 100% van de game.

Iemand anders dit ook meegemaakt?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net het spelen en na een 1 map spelen kreeg ik ineens een blue screen.
Had et al keer eerder meegemaakt niet tijdens CODMW2 maar op bureaublad.
Maar nadat hij opnieuw opgestart was starte ik CODMW2 opnieuw op.
En nu ben ik weer level 1 terwijl ik nog maar paar xp nodig had voor level 66 met 1ste prestige.
Ik heb al een keer problemen gehad met windows waardoor alles eraf moest en opnieuw xp erop. Maar nadar ik CODMW2 had geinstalleerd met men steam account. Had ik men level wel nog. Iemand een oplossing heb geen zin op weer bijna 100 uur opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Decon Frost schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:56:
In de trend van Virussen voor MW2 ....

Volgens mij zou het kunnen dat de PC versie er ook een heeft. Echter dat gaan jullie mij vertellen, anders werkt mijn pc niet helemaal lekkah

Heel af en toe... sporadisch... hoor ik in 1 keer iemand praten. Ik zit dan niet in een server, en heb nog niet eens op " Play" gedrukt.. en een type game gekozen.

Dit is nu 4 a 5 keer voorgekomen. Ik gebruik helemaal geen MSN, Skye, Teamspeak, enz enz... dus het geluid kwam 100% van de game.

Iemand anders dit ook meegemaakt?
Dit heb ik meegemaakt op de X360, zat ik in een game, ging ik uit de lobby, maar kreeg ik nog wel het gepraat door uit mensen van de lobby waar ik zojuist in zat. Niet helemaal zoals jij het inschat dus, maar ik zou het nog niet zo snel zien als een virus, maar eerder als een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele Freeze probleem word alleen maar interessanter! Het probleem begon toen ik met mijn systeem terugkwam in Amsterdam.
Vandaag ben ik voor de vakantie weer terug gegaan naar Hengelo en opeens heb ik geen last meer van het Menu Freeze probleem en loopt MW2 zonder problemen.
Ik speel hier op een andere monitor maar verder is er niks aan het systeem veranderd. Misschien zit het freeze probleem dus bij de internet connectie of is het een resolutie conflict of iets dergelijks. Het blijft in ieder geval erg vreemd! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:21:
Het hele Freeze probleem word alleen maar interessanter! Het probleem begon toen ik met mijn systeem terugkwam in Amsterdam.
Vandaag ben ik voor de vakantie weer terug gegaan naar Hengelo en opeens heb ik geen last meer van het Menu Freeze probleem en loopt MW2 zonder problemen.
Ik speel hier op een andere monitor maar verder is er niks aan het systeem veranderd. Misschien zit het freeze probleem dus bij de internet connectie of is het een resolutie conflict of iets dergelijks. Het blijft in ieder geval erg vreemd! :/
Blijf in Hengelo ! misschien dat andere hier ook baat bij hebben ! bedankt voor de tip ;) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:54:
Ik was net het spelen en na een 1 map spelen kreeg ik ineens een blue screen.
Had et al keer eerder meegemaakt niet tijdens CODMW2 maar op bureaublad.
Maar nadat hij opnieuw opgestart was starte ik CODMW2 opnieuw op.
En nu ben ik weer level 1 terwijl ik nog maar paar xp nodig had voor level 66 met 1ste prestige.
Ik heb al een keer problemen gehad met windows waardoor alles eraf moest en opnieuw xp erop. Maar nadar ik CODMW2 had geinstalleerd met men steam account. Had ik men level wel nog. Iemand een oplossing heb geen zin op weer bijna 100 uur opnieuw te spelen.
Dus jij ook al? ik heb het gisteravond ook gehad..... ik had maar 16 uur gespeeld maar ik baal nog steeds flink.

Hieruit blijkt dus ook dat mw2 gewoon problemen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:35:
[...]

Dus jij ook al? ik heb het gisteravond ook gehad..... ik had maar 16 uur gespeeld maar ik baal nog steeds flink.

Hieruit blijkt dus ook dat mw2 gewoon problemen heeft
Het blijkt wel uit meer dingen dat MW2 gewoon problemen heeft.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:06:
[...]

Blijf in Hengelo ! misschien dat andere hier ook baat bij hebben ! bedankt voor de tip ;) *O*
Iedereen met Freeze problemen, kom hier naartoe! Hier heb je er geen last van :P
Na 2 weken ga ik gewoon weer terug en hoop dat er dan een oplossing of oorzaak van het probleem bekend is. Nog prettiger zou een patch zijn die de tientallen bugs en errors op lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
gvd met de 9.12 nog steeds dezelfde problemen :(

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
hmm heir geen vast lopers maar wil net ff spelen krijg ik gewoon de intro ?
heb opnieuw geinstalleerd en player map terug gezet maar dat hielp niet.

iemand enig id ?

[ Voor 25% gewijzigd door Dezjay op 20-12-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklazzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:07
Ik heb al geringe tijd last van happeringen. Meestal in 2 dezelfde levels. Uren aan een stuk goed aan het gamen en ineens happeringen.

Specs.:

E6600
p5w dh deluxe
4gb
2x4850 cf
tagan 430

Ik hoor er al aankomen dat de voeding te zwak is etc. Maar heb er 1 kaart uitgehaald en nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:45:
Niks werkt.
Iemand??
Je specs?
Ik had precies hetzelfde probleem, toen had ik een bios upate gedaan en alles werkte weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:44
Als ik Call of Duty opstart, dan blijft hij iets van 30 seconden vastlopen in het menu scherm. Audio hoor ik nog, alleen muis kan ik niet bewegen. Dan na die 30 seconden doet alles het weer :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:13

d_star

Maharadja of the Year :-/

Desiler schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:16:
Als ik Call of Duty opstart, dan blijft hij iets van 30 seconden vastlopen in het menu scherm. Audio hoor ik nog, alleen muis kan ik niet bewegen. Dan na die 30 seconden doet alles het weer :S.
Dat 'probleem' hebben veel mensen. Op dat moment word je aangemeld binnen de Steam Cloud, en wordt o.a. je status op 'Playing Call of Duty: Modern Warfare 2..." gezet. Heel irritant, maar het is wel 'normaal' gedrag van je spel.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

De zogenaamde 'menu-freeze' komt door het volgende:

Als je de game opstart en je komt in het menu hangt het spel van een paar seconden tot een hele minuut. De reden hiervoor is dat het spel checkt of jij NAT Type: Strict of NAT Type: Open hebt. En soms duurt het wat langer, schijnbaar. Ik zag toevallig dat hij hing, omdat ik zo snel op Play drukte dat ik voor de hang in het multiplayer menu kwam. Could this be true?

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:30:
[...]

Je specs?
Ik had precies hetzelfde probleem, toen had ik een bios upate gedaan en alles werkte weer perfect.
Dat is het probleem dus ook niet. Dat hebben we al geprobeerd. Tnt heb ik al vanalles geprobeerd maar niks werkt.
Xp geinstalleerd, Windows 7, alle drivers geupdate, bios update, Spel vanaf dvd geinstalleerd en vanaf steam gedownload, Mic aangesloten, Videosettings verandert in al de mogelijke variaties en nog wel wat kleine dingen. Maar niks werkt.
Het spel doet het dus tot dat ik daadwerkelijk in de map kom. dan freezed ie direct
Ik weet het niet meer...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het "connection lost" probleem wanneer je online aan het spelen bent is normaal? Elke keer na x tijd (meestal secondes) word ik er wel uitgegooid. Dan kan je weer lang wachten om ergens online te kunnen spelen.
KAn je iets doen om dit minder te maken? Of MW2 gewoon buggy wat dit betreft?

Even een lekker snel een potje knallen is er niet bij, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

d_star schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:02:
[...]

Dat 'probleem' hebben veel mensen. Op dat moment word je aangemeld binnen de Steam Cloud, en wordt o.a. je status op 'Playing Call of Duty: Modern Warfare 2..." gezet. Heel irritant, maar het is wel 'normaal' gedrag van je spel.
Het leuke is, ik had dit probleem ook, tot ongeveer een week geleden ofzo.
Ik bleef tijdens het starten altijd, zonder uitzondering, 3x hangen, en totaaltijd was denk ik ook rond de 30 seconden. Wat nogal irritant was, Steam invites werkte nooit op die manier.
Invite: CoD start, dan gaat hij verbinding maken, hangt voor een aantal seconden, connectie krijgt een timeout en je krijgt de melding "Game session no longer available" (Geloof ik...)
En dat werkt nu ineens weer wel, al heb ik geen drivers geupdate, misschien een Windows (7 x64) update, of Avast update. Kan mij geen andere zaken herinneren die anders zijn dan voorheen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Ik heb denk ik wel het vreemst van allemaal meegemaakt denk ik(A)
was vanochtend aan het spelen en steam was disconnected. Ik wil opnieuw opstarten alles gaat prima maar ik kom in de multipayer staat er level1.. en ik was prestige level 43 dus het spel opnieuw opgestart maar er staat nu nog steeds level 1 dus moet helemaal overnieuw beginnen...
wat een spel..

hmm lees net dat het vaker voor komt zo heb ik er ook weinig zin meer in:S

[ Voor 9% gewijzigd door sebasss2 op 21-12-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Meer mensen hier met een logitech G500 muis? je hebt voor je rechterduim 3 knoppen. Naar voren en achteren navigeren, en een knop ertussen. maar deze knop lijkt wel niet actief te zijn. weet iemand hoe ik die aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb een core i7 860 met een hd5870.

Als ik multiplayer opstart en komen er na een minuut verticale strepen in beeld.
Andere spellen geen probleem (nfs:shift)
Heb al instellingen aangepast (resolutie ed) maar probleem blijft. Ene keer kan ik zonder moeite de hele avond door spelen andere keer (zoals vanavond) moet ik mijn systeem 6 keer herstarten.
Vanavond geen enkele game kunnen uitspelen. De laatste keer crashte hij terug met een iw4mp.exe foutmelding.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:43:
[...]

Het leuke is, ik had dit probleem ook, tot ongeveer een week geleden ofzo.
Ik bleef tijdens het starten altijd, zonder uitzondering, 3x hangen, en totaaltijd was denk ik ook rond de 30 seconden. Wat nogal irritant was, Steam invites werkte nooit op die manier.
Invite: CoD start, dan gaat hij verbinding maken, hangt voor een aantal seconden, connectie krijgt een timeout en je krijgt de melding "Game session no longer available" (Geloof ik...)
En dat werkt nu ineens weer wel, al heb ik geen drivers geupdate, misschien een Windows (7 x64) update, of Avast update. Kan mij geen andere zaken herinneren die anders zijn dan voorheen.
Dat had ik ook tot dat ik mijn cpu terug clockte. Ik zou dat eens proberen als je hem tenminste hebt over geclocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:57:
Meer mensen hier met een logitech G500 muis? je hebt voor je rechterduim 3 knoppen. Naar voren en achteren navigeren, en een knop ertussen. maar deze knop lijkt wel niet actief te zijn. weet iemand hoe ik die aan de praat krijg?
Setpoint al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vandaag is het connecten ronduit KUT. Ik heb net 10 minuten geprobeerd een game in te komen. Soms vind hij wat, maar meestal gooit hij me er alsnog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dus weer wat geprobeerd. Players map van een kameraad in de mijne gezet. werkt dus niet. Verder hebben we ook nog een andere videokaart erin gezet, maar dit hielp dus ook niet. Dit is de melding die ik krijg.

Beschrijving:
Een probleem heeft ervoor gezorgd dat dit programma niet meer met Windows communiceert.

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: AppHangB1
Naam van de toepassing: iw4mp.exe
Toepassingsversie: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4b26cb06
Handtekening van vastlopen: d686
Type vastlopen: 2048
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende handtekening 1: d686b2139290f200d4635363b3a74c1d
Aanvullende handtekening 2: 48b6
Aanvullende handtekening 3: 48b64d61bfbaa8cf66daac3666f20a50
Aanvullende handtekening 4: d686
Aanvullende handtekening 5: d686b2139290f200d4635363b3a74c1d
Aanvullende handtekening 6: 48b6
Aanvullende handtekening 7: 48b64d61bfbaa8cf66daac3666f20a50

Dit zegt mij dus helemaal niks.
Iemand?

• J4cks0n
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-02 09:53
Vandread schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:53:
Kan je 4way crossfire uitzetten? Soms zijn daar wat problemen mee, zelfde met de nieuwere HD5 serie zie je dat het niet altijd ideaal is (tri/quad CF)
Ik wilde even terug komen op mijn probleempje met MW2. Ik heb inmiddels 4gb geheugen erbij gekocht. Hiermee stond de vrij niet meer op nul. Dit scheelde wel al iets. Toch zat er nog steeds een haper in het spel. Bij bijv. snel omdraaien oid. Toen ben ik met die videokaarten gaan stoeien. Ik heb beide kaarten los getest. Met een enkele 3870x2 draaide het spel lekkerder op zn hoogst dan met 2x een 3870x2 in CFX.

Het komt er dan denk ik op neer dat MW2 niet lekker werkt met CrossfireX. Terwijl dit wel top werkte met MW1. In het eerste deel was er zelfs een functie in het menu. Dual Videocard yes/no.

[ Voor 7% gewijzigd door J4cks0n op 24-12-2009 13:27 ]

Verwijderd

Vandaag nog het 1 en ander geprobeert, maar voor alsnog werkt niks. Wat ik wel heel erg vreemd vind (kwam er met toeval achter) is dat als ik een private match opstart en ik dan als wapen een riotchield pak, ik gewoon door de map kan lopen zoveel als ik wil.
Ik kan zelfs gewoon met flashbangs en granaten gooien. Maar zodra ik overstap naar een gun freezed ie binnen 2 sec. Als ik bij voorbaat een gun pak gaat het al direct mis en teld ie niet eens af.

Als ik ergens join dan laad ie de map gewoon in maar zodra dat klaar is dan frreezed ie direct. Kan dan dus ook geen class kiezen.
Ik snap er echt helemaal niks meer van. Wat een zooi!

• Dutch Lion
  • Laatst online: 31-08 18:45
Ik heb ook telkens last van freezes sinds vandaag. Eerder ook al heel af en toe maar dat was dan 1 keertje rebooten en dan liep het weer als een zonnetje.

Vandaag gaat ie bij het laden van de map of soms eerder al op een complete freeze. Dan krijg ik of een zwart scherm of grijs en 1 keertje geel. Ik kan dan niets meer alleen nog de uitknop induwen of reset knop.

Ik heb het vermoeden dat er iets in een update heeft gezeten wat hier voor zorgt. Ik heb het spel namelijk al sinds het begin en het heeft altijd gewoon goed gedraaid.

EDIT: gisteravond laat nog een keer geprobeerd en ik kon opeens weer gewoon spelen. Raar verhaal

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch Lion op 25-12-2009 08:22 ]

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn stats kan resetten?

Of anders gezegt, ik wil het spel helemaal opnieuw gaan installeren. Maar nu krijg ik dus automatisch de gegevens van steam binnen, die gekoppeld zijn aan mijn account. Deze zijn dan waarschijnlijk weer gekoppeld aan mijn cd key.
Omdat tnt helemaal niks lukt om het spel werkend te krijgen, wil ik dus helemaal opnieuw installeren.

Dus weet iemand of dit mogelijk is en hoe?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die enig idee heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 09:20:
Weet iemand hoe ik mijn stats kan resetten?

Of anders gezegt, ik wil het spel helemaal opnieuw gaan installeren. Maar nu krijg ik dus automatisch de gegevens van steam binnen, die gekoppeld zijn aan mijn account. Deze zijn dan waarschijnlijk weer gekoppeld aan mijn cd key.
Omdat tnt helemaal niks lukt om het spel werkend te krijgen, wil ik dus helemaal opnieuw installeren.

Dus weet iemand of dit mogelijk is en hoe?
http://www.youtube.com/watch?v=R8So5AJZ0N0&hd=1 Werkte voor mij.

Ik heb momenteel elke game enorme lag bij cod, alsof je connection interupted hebt. Andere online spellen werken wel gewoon. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die alleen nog maar Free for all kunnen spelen? :?

Sinds een paar dagen vindt ie gewoon geen andere game modes meer. In het begin hiervan kwam er steeds een player bij met de naam Matched Player van lvl 0, en wachtte ie vervolgens op nog 10 andere players, maar 't bleef akelig leeg.

Sinds een dag of 2 heb ik dat niet meer, de lobbylist blijft gewoon leeg. Hij gaat van >50 ms tot aan >130 ms, en zegt dan searching for available games... Terwijl als ik Free for all kies, ik binnen 20 sec in een game zit.

Heb hier de router eens gereset, maar daar ligt het dus niet aan.

Ook hebben 2 vrienden (met dezelfde internetprovider) die wel deathmatch/domination etc kunnen spelen geprobeerd mij te inviten, maar dan krijg ik steeds de melding: Unable to connect to host of Unable to connect to game session.

Help? :'(

Reeds opgelost: Steam downloade de patches niet waardoor ik een paar versies achterlag

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen,

Ik heb een probleem met CoD4.2.
Mijn multi-player doet het uitstekend maar ik kan geen single player en special ops spelen. Als ik het probeer op te starten krijg ik deze error:

Steam has found a problem with your local game files, game files will now be re-aquired from the Steam servers.
dan krijg ik de opties: OK en CANCEL
Bij ok krijg ik weer hetzelfde bericht en cancel .. spreekt voor zich.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,
33TheJoker33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01
Een vriend van mij lukte het niet om te verbinden met mijn party, nu blijkt hij patch versie 1.0.169 te hebben ipv patch 1.0.174. Iemand een idee of dit automatisch wordt geupdate na reinstall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:18:
Een vriend van mij lukte het niet om te verbinden met mijn party, nu blijkt hij patch versie 1.0.169 te hebben ipv patch 1.0.174. Iemand een idee of dit automatisch wordt geupdate na reinstall?
Ja dat werkt. :*)

Na jouw post zag ik dat dat ook de oorzaak van mijn problemen was, ik speelde met versie 1.0.172, terwijl in Steam toch echt automatisch updaten aanstond.
Toen echt vanalles geprobeerd, steam repaired, .blob bestand verwijdert zodat ie opnieuw moet updaten etc.
Hielp helaas niks. Dus toen maar MW2 en Steam verwijdert en opnieuw van de cd geinstalleerd, en voila, versie 1.0.174. Hoop nu wel dat ie zelf 1.0.175 installeert, want ik heb geen zin dit te blijven doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022
Hallo mede mw2 probleem ondervinders :P
Na een succesvolle installatie en ongeveer 20 uur speeltijd beginnen de eerste problemen zich voor te doen, namelijk;

MW2 crasht na de Steam launcher genadeloos dmv een BSOD... En andere progjes werken wel gewoon xD..

Please help me...

EDIT: om preciezer te zijn staat er zoiets als IRQ_NOT_EQUAL_OR_LESS. Dit duid op een geheugen probleem.. Waarom komt dit alleen met MW2 voor dan?

UPDATE: MW2 opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten. Ik werk met een DualCore @2,2 ghz 2gig ram en een 8800 GT.. Ik kan MW2 voluit spelen zonder haperingen of wat dan ook.. RegCure geprobeerd maar hielp ook niets. Ik ben er bang voor dat ik windows opnieuw kan gaan installeren. Systeemherstel haalde ook niets uit. Google heeft mij ook niet echt geholpen. Vandaar dat ik hier maar om raad vraag.

[ Voor 52% gewijzigd door Ryzor op 29-12-2009 12:19 ]

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022
Ryzor is verdrietig:(

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Ik zou memtest een aantal uur laten draaien.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ryzor schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:32:
EDIT: om preciezer te zijn staat er zoiets als IRQ_NOT_EQUAL_OR_LESS. Dit duid op een geheugen probleem.. Waarom komt dit alleen met MW2 voor dan?
Geheugen, driver en zelfs software zou ook nog kunnen. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Hai allemaal :)

Ik als call of duty fan heb besloten (grote fout gemaakt dus) om Modern Warfare 2 voor de PC aan te schaffen, in de hoop dat dit spel mij hetzelfde genot kan geven als alle delen daarvoor. boy, I was wrong.

Installatie ging prima, steam gaat prima, eenmaal in de game is het huilen met de pet op. dramatisch lage framerates :( terwijl mijn systeem heus zo slecht niet is, maar daar post ik zo meer over.

Welnu, aan het lezen gegaan en een paar dingetjes geprobeerd. ander drivertje, config hackje (drawwater veranderd daar 0), grafische instellingen op AUTO, anti-aliasing uit, die 3 opties onderaan op "High" gezet ipv Extra, niets helpt. in maps waar bomen of huizen in zitten, klapt de fps in elkaar naar 25 of minder, onspeelbaar dus.

Mijn systeem:

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.4 Ghz
AMD Radeon 4890 (1gb geheugen, stock, 9.12 drivers)
4gb RAM
Windows 7 64 bit Home Premium
Creative X-FI XtremeGamer geluidskaartje

De rest is volgens mij niet relevant, maar mocht je meer willen weten vraag het even.

Game draait verder goed, geen blauwe schermen of crashes of ander gemiep, het is alleen de fps die gewoon onspeelbaar is. Call of duty World at War draai ik met alles max gewoon super vloeiend :(

Als iemand een tip heeft, laat het even weten want dit is echt weggegooid geld zo :(

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Visgek82
Probleem opgelost!

Videokaart liep vreemd genoeg op PCi-E x1 ipv X16. kaart had wat meer bandbreedte nodig , want nu werkt MW2 als een zonnetje.

Bedankt voor de hulp iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
banus19 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:57:
Ik heb het probleem dat mijn alt+tab niet werkt in MW2, ook niet als ik steam er overheen open. Ik denk dat het 'n buggie is aangezien ik 2x 8800gts in SLI heb, met dualscreen.

system specs:

Windows Vista black edition x86
2x 8800gts 320mb in SLI + dualscreen
voor de rest snel genoeg.

ps. ik heb een maniertje gevonden: steam openen terwijl je zit te spelen, dan heel hard met de muis naar het andere schermbewegen en dan klikken (zodat je net op een programma op het andere scherm klikt :p)
Maar ik neem aan dat dit anders kan.
zelfde probleem hier, iemand een oplossing ik kan niet naar mijn 2de monitor als mijn mw2 geopend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Een vraagje, ik wil COD verwijderen om het vervolgens op een andere pc te installeren. Moet ik hem dan op mijn huidige pc uninstallen en dan gewoon weer installen? Ben ik dan ook al mijn xp, rank, challenges en alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimby schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:18:
Een vraagje, ik wil COD verwijderen om het vervolgens op een andere pc te installeren. Moet ik hem dan op mijn huidige pc uninstallen en dan gewoon weer installen? Ben ik dan ook al mijn xp, rank, challenges en alles kwijt?
Je hoeft niks te verwijderen, je kan hem gewoon instaleren op de andere pc en je zal alle vorderingen houden.

PS dit is niet het juiste topic hiervoor.

EDIT: ik mis trouwens een stukje rechterkant van mijn beeldscherm, heb dit bij meerder mensen gezien(heb het eigenlijk nog nooit goed gezien). Je xp bar heeft 10 bars zoals je kunt zien bij F1, maar ingame zie ik er bij iedereen maar 9. Als je denk dat je bijna leveled duurt het nog een tijdje voordat je echt omhoog gaat (dat wordt verklaart door de missende 10e bar). Heeft iemand hier geen last van?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Om nog even terug te komen op mijn aanvankelijke problemen met het spel, alles werkt nu vlekkeloos. performance is top, geen crashes of andere rare problemen. Me happy!

Ik hoop dat jullie het spel ook snel aan de praat krijgen, want het is echt een erg leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
LoL, ik zou graag willen weten hoe ik dit spel uberhaupt online ga krijgen }:O

Wat heb ik gedaan:

Spel gekocht en geinstalleerd.
Steam (1.0.174) en MP.exe in Mcafee firewall volledige toegang gegeven.
In router, Dlink dir-855 de TCP poorten: 27000-27050 en de UDP poorten: 1500,3005,3101,28960,27000-27050 open gezet (gevonden op portforwarding en hier ergens in een topic.
Mcafee firewall volledig uitgezet.

Spel start via steam en blijft hangen op ''Connecting to IWnet'' that's it, er gebeurd niks verder :'(

Wat moet ik nog meer instellen?
Ik las nog ergens iets over NAT-instellingen van de router
Endpoint Independent .

UDP Endpoint Filtering: Address Restricted .

Port And Address Restricted .

.

Endpoint Independent .

TCP Endpoint Filtering: Address Restricted .

Alle mogelijke instellingen gedaan, ook dit biedt geen soelaas.

Specs:
Quadcore Q6600
8GB DDR2
Saphire 5770 1GB DDR5
Windows 7 64bits

TIA

Edit: Het is routergerelateerd, zonder router ertussen werkt het prima.
Via steamsupport dit:
Steam Client
UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic)
UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV)
TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads)
UDP 4380

Dedicated or Listen Servers
TCP 27015 (SRCDS Rcon port)

Additional Ports for Call of Duty: Modern Warfare 2 Multiplayer
UDP 1500 (outbound)
UDP 3005 (outbound)
UDP 3101 (outbound)
UDP 28960

ingegeven maar nog steeds geen connectie met de IW-servers..... :'(

Alle poorten gechecked met PFportchecker en alles staat open.

Omdat ik QoS actief heb heb ik ook de poorten in andere volgorder erin gezet.

Het sneeuwt en ik kan geen kant op.... lol...ik wil fraggen..... iemand die een d-link juist geconfigureerd heeft?

[ Voor 44% gewijzigd door ScooBY_DoO op 03-01-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
PacinoAllstars schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:11:
[...]

zelfde probleem hier, iemand een oplossing ik kan niet naar mijn 2de monitor als mijn mw2 geopend is.
Ik ram m'n muis ook opzij, alttab werkt alleen niet als je in een party zit of als je al aan het spelen bent, dus het zal wel uit zijn geschakeld zodat mensen niet constant AFK gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
ScooBY_DoO schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:05:
LoL, ik zou graag willen weten hoe ik dit spel uberhaupt online ga krijgen }:O

Wat heb ik gedaan:

Spel gekocht en geinstalleerd.
Steam (1.0.174) en MP.exe in Mcafee firewall volledige toegang gegeven.
In router, Dlink dir-855 de TCP poorten: 27000-27050 en de UDP poorten: 1500,3005,3101,28960,27000-27050 open gezet (gevonden op portforwarding en hier ergens in een topic.
Mcafee firewall volledig uitgezet.

Spel start via steam en blijft hangen op ''Connecting to IWnet'' that's it, er gebeurd niks verder :'(

Wat moet ik nog meer instellen?
Ik las nog ergens iets over NAT-instellingen van de router
Endpoint Independent .

UDP Endpoint Filtering: Address Restricted .

.

Endpoint Independent .

TCP Endpoint Filtering: Address Restricted .

Alle mogelijke instellingen gedaan, ook dit biedt geen soelaas.

Specs:
Quadcore Q6600
8GB DDR2
Saphire 5770 1GB DDR5
Windows 7 64bits

TIA

Edit: Het is routergerelateerd, zonder router ertussen werkt het prima.
Via steamsupport dit:
Steam Client
UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic)
UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV)
TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads)
UDP 4380

Dedicated or Listen Servers
TCP 27015 (SRCDS Rcon port)

Additional Ports for Call of Duty: Modern Warfare 2 Multiplayer
UDP 1500 (outbound)
UDP 3005 (outbound)
UDP 3101 (outbound)
UDP 28960

ingegeven maar nog steeds geen connectie met de IW-servers..... :'(

Alle poorten gechecked met PFportchecker en alles staat open.

Omdat ik QoS actief heb heb ik ook de poorten in andere volgorder erin gezet.

Het sneeuwt en ik kan geen kant op.... lol...ik wil fraggen..... iemand die een d-link juist geconfigureerd heeft?
Update:
Inmiddels ook Need for Speed Underground geprobeerd maar ook die komt niet online.
Mijn router blokkeerd dus ergens...... maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuigiBrotha
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-08 20:32
Heb geen zoek functie kunnen vinden en een topic van 40 pagina's doorlezen lijkt mij niet zo heel nuttig dus zal ik mijn probleem maar melden :

Het ontbreken van geluid als ik speel. Zolang ik de game start zijn er geen problemen. In het menu werkt alles ook correct. Maar zodra als ik een game ingeladen ben dan beginnen de problemen. Statisch geluid en anders helemaal geen geluid. Dit probleem het ik met CoD : MW2 maar ook gehad met CoD : MW en CoD : WaW. Andere spellen (Counter Strike, Team Fortress 2, Assasins Creed, GTAIV) die ik heb hebben er geen last van.

Wat ik heb :

Operating System
Windows XP Home
Moederbord
Foxconn P4M900-8237A
Geluidskaart
Creative SB X-Fi XtremeGamer
Grafischekaart
Foxconn NVIDIA GeForce 8800 GTS
Processor
Intel Core 2 Duo 1,87 gigahertz

Van wat ik begrepen heb van het Creative forum schijnt er een probleem te zijn met Nvidia SLI configuraties zoals hier te lezen is: http://forums.creative.co...idia-dual-SLI/td-p/521634. Maar ik heb geen SLI ... Dus wat zou er anders nog voor probleem kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScooBY_DoO schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:43:
[...]

Update:
Inmiddels ook Need for Speed Underground geprobeerd maar ook die komt niet online.
Mijn router blokkeerd dus ergens...... maar waar?
Er zijn veel mensen die dit probleem ervaren het volgende heb ik via google gevonden, misschien dat je het kan proberen.

I'm running Vista Ultimate 64 and I have ZoneAlarm free installed. I did the usual stuff, opened/forwarded ports in the router and firewall, rebooted the computer and router - nothing worked. I even connected my computer to the internet directly (modem to computer) and turned off my firewall. I was completely "naked" on the internet and I still got "Connecting to IWNet..." when trying to play online.

Finally, I drilled down to the multiplayer exe file (c:\program files\steam\somewhere somewhere somewhere). I changed the extension of the multiplayer file to ".bak" instead of ".exe". I then opened steam, right clicked on call of duty multiplayer, selected properties, and did the verify file cache (sorry these instructions are not specific, I'm writing this from work and don't remember all the directories and button names). Of course this stated that there was 1 problem found and downloaded a new exe file for me.

Next time I opened up multiplayer it connected immediately and I was off and playing. I haven't had a problem since.

I hope this helps someone else out who is having the same problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:11:
[...]

Er zijn veel mensen die dit probleem ervaren het volgende heb ik via google gevonden, misschien dat je het kan proberen.

I'm running Vista Ultimate 64 and I have ZoneAlarm free installed. I did the usual stuff, opened/forwarded ports in the router and firewall, rebooted the computer and router - nothing worked. I even connected my computer to the internet directly (modem to computer) and turned off my firewall. I was completely "naked" on the internet and I still got "Connecting to IWNet..." when trying to play online.

Finally, I drilled down to the multiplayer exe file (c:\program files\steam\somewhere somewhere somewhere). I changed the extension of the multiplayer file to ".bak" instead of ".exe". I then opened steam, right clicked on call of duty multiplayer, selected properties, and did the verify file cache (sorry these instructions are not specific, I'm writing this from work and don't remember all the directories and button names). Of course this stated that there was 1 problem found and downloaded a new exe file for me.

Next time I opened up multiplayer it connected immediately and I was off and playing. I haven't had a problem since.

I hope this helps someone else out who is having the same problem.
Interessant, vaag, maar interessant.

Feit blijft wel dat ik zonder router geen enkel probleem heb en dat mijn firewall ook niets blokkeerd.
Buiten dat draait NFS zonder steam dus of dit mijn problemen gaat verhelpen.....

Iig bedankt, elke tip is er meer dan geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0xyius
  • Laatst online: 29-03 13:15
ik weet niet of het eerder is gepost maar...

mijn COD MW2 loopt vast maar dan ook echt vast hele pc doet het niet meer, dat wordt elke keer resetten, geprobeerd met MSconfig alles uit te zetten hielp ook niet xfire uitzetten hielp ook niet video kaart fan op 100% maakt niet uit hij loopt elke keer vast

meer mensen met dit soort problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
pr0xyius schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:45:
ik weet niet of het eerder is gepost maar...

mijn COD MW2 loopt vast maar dan ook echt vast hele pc doet het niet meer, dat wordt elke keer resetten, geprobeerd met MSconfig alles uit te zetten hielp ook niet xfire uitzetten hielp ook niet video kaart fan op 100% maakt niet uit hij loopt elke keer vast

meer mensen met dit soort problemen?
Wat voor setup gebruik je. Iets meer informatie misschien. Er zijn volgens mij meer mensen met dit soort klachten.

Heb je geprobeerd het spel opnieuw te installeren via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0xyius
erikjannemann schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:08:
[...]

Wat voor setup gebruik je. Iets meer informatie misschien. Er zijn volgens mij meer mensen met dit soort klachten.

Heb je geprobeerd het spel opnieuw te installeren via steam?
nee nog niet geprobeerd om op nieuw te installeren en setup bedoel je me pc? of specs van spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

In mijn router moest ik niet alleen de porten forwarden maar ook een custom modem-firewall-rule aanmaken voor het doorlaten van TCP/UDP verkeer op de gewenste poorten.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:55
na zelf een boel problemen te hebben met dit spel had ik hem aan een vriend meegeven, maar hij heeft gedeetelijk hetzelfde probleem. bij hem werkt namelijk in multiplayer de muis en keyboard niet. als je het spel start dan kan je niks.

hij draait:
XP Prof. 32bit
3 GB RAM
Ati 3850 met laatste drivers
500gb HDD van samsung

game is vers geinstalleerd met volgens steam de laatste patches.

o.a. al geprobeerd:

alle drivers geupdate
resolutie op 1024x748 gezet (zou helpen volgens iemand)
community overlay in steam uitgezet
reinstall

ik heb op mijn pc het ook geprobeerd maar daar start het spel niet eens op....

EDIT:

inmiddels werkt SP ook niet meer, tijdens een spec-op knalde hij er zonder bericht uit, als je nu de game probeert te starten zegt hij dat de game unavailable is.

echt om ziek van te worden, het lijkt wel een beta te zijn ofzo...

[ Voor 16% gewijzigd door !GN!T!ON op 05-01-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
pr0xyius schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:12:
[...]

nee nog niet geprobeerd om op nieuw te installeren en setup bedoel je me pc? of specs van spel?
Ik bedoel het spel opnieuw installeren. Of even in steam de bestanden controleren (kan ergens bij eigenschappen van het spel). Je geeft aan dat je videokaart fan op 100% staat. Mag ik daaruit opmaken dat jij vermoed dat hij vastloopt doordat je pc te heet wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel alsof de freeze problemen verdwenen zijn na de update van (9.12) Ik kan nu uren achter elkaar knallen zonder freezes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0xyius
erikjannemann schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:25:
[...]

Ik bedoel het spel opnieuw installeren. Of even in steam de bestanden controleren (kan ergens bij eigenschappen van het spel). Je geeft aan dat je videokaart fan op 100% staat. Mag ik daaruit opmaken dat jij vermoed dat hij vastloopt doordat je pc te heet wordt?
ja eerst dacht ik dat wel maar mis is na die update wel freeze afgelopen ik zou het niet weten omdat ik het niet zo vaak heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

!GN!T!ON schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:49:
na zelf een boel problemen te hebben met dit spel had ik hem aan een vriend meegeven, maar hij heeft gedeetelijk hetzelfde probleem. bij hem werkt namelijk in multiplayer de muis en keyboard niet. als je het spel start dan kan je niks.
Gebruiken jullie toevallig ook xfire? Als ik xfire aanheb kan ik bv geen aanpassingen doen aan de videosettings.
hij draait:
XP Prof. 32bit
3 GB RAM
Ati 3850 met laatste drivers
500gb HDD van samsung
Ik draai vergelijkbare specs (E6750, XP Home 32bit, 8800GT, 3GB), datzal het probleem dus niet zijn (wat voor CPU heeft hij)
game is vers geinstalleerd met volgens steam de laatste patches.
Je kan altijd "verify local game cache" (of zoiets) uit laten voeren.

Is dit trouwens jullie eerste/enige steamspel? Zo nee, werken andere steamspellen wel naar behoren? Zo ja, heb je steam al eens opnieuw geinstalleerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Frentik op 06-01-2010 12:11 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

[/quote]
Hier ook aparte problemen, ik kan het spel gewoon installeren, starten en spelen. Maar als ik een seconde of 10 in een level zit, schiet het scherm een paar keer terug naar windows. De eerste 2 keer komt hij meestal gewoon weer terug bij MW2, maar de derde keer blijft hij vaak zwart en moet ik via taakbeheer alles afsluiten.

Ik heb:

Core 2 Duo E8400
4gb ram
Geforce 9600GT
Geforce 7600GS
Asus P5k pro Mobo

Windows 7 64...

Verder heb ik wel een dual monitor setup, maar als ik de andere monitoren uitschakel dan gebeurd nogsteeds hetzelfde. Ik heb uiteraard de nieuwste drivers al geinsalleerd voor de videokaart, maar ook dit mocht niet baten. Iemand een idee?
[quote]

Nieuwe ontwikkelingen!
Als ik het spel opstart zodat hij gespeeld wordt op mn andere monitor die aangesloten zit op mijn 2e videokaart (7600GS) dan werkt het spel wel! Welliswaar in baggerkwaliteit, maar het werkt. Als ik hem op mn andere videokaart speel, dan geeft hij nu nadat hij er definitief uitknalt aan in windows dat mijn videodriver ermee gestopt is? Ik heb geen Sli en andere spellen werken prima...
[quote]

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:53
Hoi,

Welke Nvidia drivers zijn een beetje aan te raden voor MW2?
Een tijdje terug had ik system lag door een swappende HD.
In eerste instantie vermoedde ik dat het door de GFX kaart kwam en heb ik dus drivers gedowned.

Nu heb ik de nieuwste Nvidia drivers en m'n HD gefixed, alleen nu heb ik duidelijk video performance problemen en die kunnen mijns insziens alleen komen door de nieuwere drivers.
Ik weet niet meer welke oude ik erop had staan, dus die kan ik niet terughalen.

Iemand een suggestie welke ik moet pakken voor een Asus 8800GTS 320mb?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Mystic Spirit schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:55:
Ik quote mezelf even uit een ander topic. Wellicht handig voor mensen ook in dit topic!

[...]

Kun je ook zien wie de host is en die ontwijken :X
Ik heb deze aanpassing gedaan, scheelt inderdaad een beetje op hoe precies je je connection speed kan zien.

Ik blijf echter het probleem houden dat mij hierheen bracht: MW2 is bij mij onspeelbaar door extreem hoge lagg. Als ik in een game kom lijkt mijn connection prima, maar zodra ik een beetje loop begin ik dwars door mezelf heen te lopen en eindig ik enkele seconden later op de plek waar ik begon. Dan kan ik weer een seconde of 10 gewoon bewegen (en ook anderen zien bewegen) en begint het weer van voor af aan. Door de tip van Mystic Spirit zie ik nu dat op die lagg-momenten mijn connection compleet vervalt (één rood puntje), dus het pijnpunt zit duidelijk in de connectie en niet in mijn hardware. Op singleplayer loopt alles overigens ook altijd soepel. Mijn router (Zyxel Prestige 2602HW-61 i.c.m. Telfort) is zodanig ingesteld dat MW2 aangeeft dat mijn NAT 'open' is.

Concreet dus:
- Goede performance singleplayer.
- Router op 'open'
- Pingtest.net & speedtest.net geven prima resultaten
- In MW2 complete connection-faals, spel onspeelbaar

Iemand een idee?

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
.Frank schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:08:
[...]

Ik heb deze aanpassing gedaan, scheelt inderdaad een beetje op hoe precies je je connection speed kan zien.

Ik blijf echter het probleem houden dat mij hierheen bracht: MW2 is bij mij onspeelbaar door extreem hoge lagg. Als ik in een game kom lijkt mijn connection prima, maar zodra ik een beetje loop begin ik dwars door mezelf heen te lopen en eindig ik enkele seconden later op de plek waar ik begon. Dan kan ik weer een seconde of 10 gewoon bewegen (en ook anderen zien bewegen) en begint het weer van voor af aan. Door de tip van Mystic Spirit zie ik nu dat op die lagg-momenten mijn connection compleet vervalt (één rood puntje), dus het pijnpunt zit duidelijk in de connectie en niet in mijn hardware. Op singleplayer loopt alles overigens ook altijd soepel. Mijn router (Zyxel Prestige 2602HW-61 i.c.m. Telfort) is zodanig ingesteld dat MW2 aangeeft dat mijn NAT 'open' is.

Concreet dus:
- Router op 'open'

Iemand een idee?
Ik vrees dat ik je niet kan helpen met je connectie probleem. Ik heb echter wel een vraag. Zelf heb ik ook een telfort abonnement en gebruik ik dezelfde router/modem. Ik krijg hem echter niet goed ingesteld. Ik heb mijn poorten geforward naar mijn static IP adres. Ik heb een exceptie aangemaakt in de firewall. Maar ik krijg soms nog steeds NAT = Strict (zelfs als mijn portchecker programma zegt dat de poorten open staan). Zou je wellicht kunnen aangeven wat je precies allemaal hebt ingesteld/aangevinkt/geforward in de router?

Bvd,

Erik

/edit: ohw en ik heb overigens geen 'lag' problemen zoals jij die beschrijft. Ik heb wel lag, maar dat heeft iedereen volgens mij. Maar de extremen die jij beschrijft heb ik niet met deze modem.

[ Voor 5% gewijzigd door erikjannemann op 14-01-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Ik heb geprobeerd om bij Advanced Setup --> NAT de specifieke poorten open te zetten, maar dat gaf niet het gewenste resultaat. Na wat geGoogle heb ik uiteindelijk Universal Plug and Play (UPnP) aangezet (Advanced Setup --> UPnP --> alles aanvinken). Dat werkte. Althans: ik krijg altijd te zien dat mijn NAT type 'open' is.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Maegrim schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:09:
[...]

Ik ram m'n muis ook opzij, alttab werkt alleen niet als je in een party zit of als je al aan het spelen bent, dus het zal wel uit zijn geschakeld zodat mensen niet constant AFK gaan :'(
Op Windows 7 kan je Ctrl+alt+tab gebruiken, het zorgt ervoor dat het 'tab scherm' naar de voorgrond wordt geforceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft ie ook vast lopen gister nog 2x zelfs.
PC doet dan nix meer alleen vastlopend geluid en dan valt me scherm uit. melding geen signaal.

bij geen enkel ander spel gebeurd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel een week goed kunnen spelen, maar nu opeens kan ie geen hosts meer vinden. Ik kom in een lobby maar daar komen geen andere mensen bij..
De juiste poorten in mijn router staan open en COD geeft ook aan "Nat:open".
Toch komt er maar niemand bij in de lobby. Verschillende klasses geprobeert (Team Deathmatch, Free-for-all, enz.)
Iemand die hier al een oplossing voor heeft gevonden?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik had net als vele andere het probleem dat de zyxel-MW2 niet echt werkt, in ieder geval qua hosting. Hij bleef altijd NAT strict zeggen ondanks dat de poorten (geverifieerd) open stonden. Tot mijn verbazing stond hij gisteren opeens open, en niet alleen dat ik was ook daadwerkelijk host van een game. Dus vraag me af wat daar ineens verandert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:53
[TLT]Lynx schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:29:
Hoi,

Welke Nvidia drivers zijn een beetje aan te raden voor MW2?
Een tijdje terug had ik system lag door een swappende HD.
In eerste instantie vermoedde ik dat het door de GFX kaart kwam en heb ik dus drivers gedowned.

Nu heb ik de nieuwste Nvidia drivers en m'n HD gefixed, alleen nu heb ik duidelijk video performance problemen en die kunnen mijns insziens alleen komen door de nieuwere drivers.
Ik weet niet meer welke oude ik erop had staan, dus die kan ik niet terughalen.

Iemand een suggestie welke ik moet pakken voor een Asus 8800GTS 320mb?

Alvast bedankt.
Komop ppl, tis een keer een ander probleem dan connection issues.
Haal die imba kennis is tevoorschijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Lynx

kijk eens op C:\NVIDIA daar staan meestal mapjes van de huidige en vorige versie van de driver.
met een beetje geluk kun je daar je oude versie vinden en dus zelf kijken wat jij het beste vond werken.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
.Frank schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:53:
Ik heb geprobeerd om bij Advanced Setup --> NAT de specifieke poorten open te zetten, maar dat gaf niet het gewenste resultaat. Na wat geGoogle heb ik uiteindelijk Universal Plug and Play (UPnP) aangezet (Advanced Setup --> UPnP --> alles aanvinken). Dat werkte. Althans: ik krijg altijd te zien dat mijn NAT type 'open' is.
Ok, ik heb dit ook al geprobeerd, maar werkt dus mij niet :(. Het gekke is dat het soms wel werkt, maar soms ook niet....
furby-killer schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:26:
Ik had net als vele andere het probleem dat de zyxel-MW2 niet echt werkt, in ieder geval qua hosting. Hij bleef altijd NAT strict zeggen ondanks dat de poorten (geverifieerd) open stonden. Tot mijn verbazing stond hij gisteren opeens open, en niet alleen dat ik was ook daadwerkelijk host van een game. Dus vraag me af wat daar ineens verandert is.
Er is gister ook een update geweest (nu versie 175 als het goed is). Een van de veranderingen zou 'verbeterde connectie voor routers met NAT' zijn ofzo. Wellicht hebben ze er echt iets aan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
ik heb sinds vandaag dat als ik multiplayer opstart, en ik op play druk, dat ik uit het spel gegooid word. Steam is gewoon online en maakt ook connectie. Krijg geen foutmelding.

Opnieuw opstarten helpt ook niet. Iemand een idee ?

Single player doet het overigens wel. Maar zodra ik op multiplayer klik word ik eruit gemikt. :'(

[ Voor 17% gewijzigd door bones op 14-01-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
opgelost door hele game opnieuw te installeren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Gisteren een nieuwe modem van casema gekregen.
Maar nu staat mijn verbinding weer op strict.
Raar toch? Er zijn toch geen instellingen in de modem die daarvoor kunnen zorgen?
Router is niets aan gewijzigd.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

.Frank schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:08:
[...]

Concreet dus:
- Router op 'open'

Iemand een idee?
Heb je al eens een private match met iemand geprobeerd of spec opps? Dan kan je testen of het aan jouw connectie ligt of aan die van een ander. Ik heb mijn NAT type ook op open en host regelematig een game. Heb van geen van de mensen waar ik mee speel klachten gehoord over lagg. Ik wil best een keer met je testen mijn steam id is Mr_MysticSpirit.

Wat je ook wel regelmatig hoort is dat mensen last hebben lagg in de mappen waarin veel water voorkomt. Je kan je configfile aanpassen om de rendering darvan uit te zetten. Dat heeft natuurlijk geen zin als je het probleem op alle mappen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic even snel doorgelezen maar kon het zo snel niet vinden, misschien eroverheen gelezen. Maar ik probeer cod mw2 via steam online te spelen maar zodra ik een host probeer te vinden gaat het mis. Hij vindt namelijk geen tegenstanders. NAT staat gewoon open dus daar ligt het niet aan. Weet iemand waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Ik heb volgens mij in alle maps problemen, en ook als ik in een private match zit (Spec Ops).

M'n Zyxel wilde de laatste tijd nog wel eens spontaan rebooten, dat - samen met bovenstaand probleem - heeft me doen besluiten een Linksys WAG320N te bestellen. Ik hoop dat ik daarmee deze problemen niet meer heb, zo ja zien jullie me hier terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Firewalls ge-checkt. Zowel de software-matige als die van je router (Indien aanwezig)
Tijdelijk uit zetten om dit als probleem te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 23:20
hey ik heb ook een probleem.

Heb net een nieuwe pc in elkaar gezet. Had eerst MW2 op mijn oude pc staan. Maar als ik nu MW2 wil installeren op de nieuwe pc, dan gaat dat niet omdat de product key al in gebruik is. Dat is logisch want heb het spel al een keer geinstalleerd. Maja hoe los ik dit op. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Is het niet geregged met steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Skybullet schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:45:
hey ik heb ook een probleem.

Heb net een nieuwe pc in elkaar gezet. Had eerst MW2 op mijn oude pc staan. Maar als ik nu MW2 wil installeren op de nieuwe pc, dan gaat dat niet omdat de product key al in gebruik is. Dat is logisch want heb het spel al een keer geinstalleerd. Maja hoe los ik dit op. ?
Met steam inloggen op die pc? Vanuit steam installeren?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Xenomorphh schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:47:
[...]

Met steam inloggen op die pc? Vanuit steam installeren?
hoe doe ik dat dan ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam downloaden (Steam), installeren, inloggen met dezelfde gebruikersnaam / account als voorheen. Als het goed is krijg je dan je lijst met ''Games'' te zien die aan je account gekoppeld zijn. Dubbelklik op COD: MW2, downloaden en installeren maar. Dit is echter alleen aan te raden als je ''snel'' internet hebt, je hebt bij de manier namelijk geen originele dvd van het spel nodig. Ik heb wel eens gehoord dat er ook een manier is om hem opnieuw vanaf de dvd te installeren... hoe dit werkt... geen idee :X

Ik hoop dat je hier in ieder geval iets aan hebt, veel succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ok SORRY voor het ongemak, ik ben ook zon grote mongol 8)7 .

wat was er nu, ik had blijkbaar 2 verschillenden steam accounts, 1 uit de tijd van counter strike source en 1 waar modern warfare 2 op stond.

was dus met verkeerd acount bezig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Is het al iemand gelukt met de Zyxel modem? Ik krijg nog steeds strict

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
TheKillingBean schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:36:
Is het al iemand gelukt met de Zyxel modem? Ik krijg nog steeds strict
Mij was het even gelukt maar nu staat ie automatisch weer op strict. Games joinen lukt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-08 15:27
Even een quote uit een ander topic:

Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb problemen met MW2 op de pc.
Telkens als ik MW2 opstart, dan gaat die vastlopen tijdens het joinen van de game. Ik krijg dan geel of grijs beeld (Waarschijnlijk de achtergrondkleur van MW2 in de lobby). Ik kan dan niks meer, behalve resetten.

Singleplayer doet trouwens wel en andere spellen werken ook perfect.

Weet iemand hier raad mee?

Als het hier niet hoort, mag je me wel PMen om dan niet verder te gaan in dit topic erover.

Alvast bedankt.

EDIT: Ik heb eens terug gelezen en er zijn meer mensen met het probleem blijkbaar? Het zogeheten freeze?

[ Voor 9% gewijzigd door Deforcer op 17-01-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
Omnyakom1 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 01:06:
[...]

Mij was het even gelukt maar nu staat ie automatisch weer op strict. Games joinen lukt wel gewoon.
Bij mij staat die willekeurig op strict of open.
De game afsluiten en eens opnieuw opstarten kan al genoeg zijn om van strict naar open te gaan.
Zonder naar de settings van de router te veranderen (heb de nodige poorten geforward).

Regelmatig dat ik met mijn kameraad niet kan joinen, we herstarten het spel en heb werkt vlekkeloos.
Irritant, maar leefbaar. Het blijft tenslotte een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 12-09 16:57
Ik had een vaag probleem met multiplayer.
Ik heb de game pas een week of twee.
En in het begin kon ik multiplayer spelen.
Dat heb ik even gedaan, maar ik had alle maps nog neit gespeeld in singleplayer dus ging ik eerst singleplayer uitspelen, veel te kort... :(
Anyways, daarna kon ik multiplayer niet meer opstarten, ik bleef een zwart scherm krijgen en hij wilde de veilige modus opstarten. Niets hielp, ik had nog geen zin om hem helemaal opnieuw te installen... als er een betere oplossing is.

Wat gegoogled, toen werd er verteld dan moet je even een andere taal instellen, dus heb ik frans gekozen, dat kan ik beter dan duits.
Toen deed ie t weer, dus ik schakelde weer terug naar engels, en weer een zwart scherm.

Nu is dan de oplossing na lang googlen.
mp_playlists.ff weggooien, of andere naam geven in het mapje \Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\zone\english

(dit bericht is voor de mensen die misschien t zelfde probleem hebben, ik had gesearched in dit topic, maar niks gevonden)

edit: @Bones, misschien hadden we t zelfde probleem.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:01:
[...]

Steam downloaden (Steam), installeren, inloggen met dezelfde gebruikersnaam / account als voorheen. Als het goed is krijg je dan je lijst met ''Games'' te zien die aan je account gekoppeld zijn. Dubbelklik op COD: MW2, downloaden en installeren maar. Dit is echter alleen aan te raden als je ''snel'' internet hebt, je hebt bij de manier namelijk geen originele dvd van het spel nodig. Ik heb wel eens gehoord dat er ook een manier is om hem opnieuw vanaf de dvd te installeren... hoe dit werkt... geen idee :X

Ik hoop dat je hier in ieder geval iets aan hebt, veel succes!!!
Simpel, al 3x gedaan. Gewoon setup draaien vanaf de dvd. Installeert die eerst steam en gaat vervolgens direct door met de installatie van COD MW2.

Iemand enig idee of er al een betere manier is gevonden om de Crash To Desktop tijdens het spelen van de multiplayer te fixen? Heb nu een vinkje in de executable aangezet zoals eerder genoemd in dit topic. Dit werkt wel, maar zo gauw ik een keer alt-tab en in Windows wat doe en weer terug ga naar de game crasht hij wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

mickjuh schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:29:
[...]

Simpel, al 3x gedaan. Gewoon setup draaien vanaf de dvd. Installeert die eerst steam en gaat vervolgens direct door met de installatie van COD MW2.

Iemand enig idee of er al een betere manier is gevonden om de Crash To Desktop tijdens het spelen van de multiplayer te fixen? Heb nu een vinkje in de executable aangezet zoals eerder genoemd in dit topic. Dit werkt wel, maar zo gauw ik een keer alt-tab en in Windows wat doe en weer terug ga naar de game crasht hij wel weer.
Speel op windowed mode?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Laatst online: 08-09 15:23
Ik speel samen met mijn huisgenoot MW2: Echter is het maar voor 1 van ons mogelijk om een open NAT te krijgen, de ander heeft altijd een strict NAT. We gebruiken dezelfde internetverbinding en router (ZYXEL P-2602H-D1A) waarop UPnP is ingeschakeld. Iemand hier enig idee hoe dit probleem is op te lossen.

Op internet wordt voornamelijk ports forwarden als oplossing voor NAT problemen genoemd. Volgens mij is dit in dit geval niet echt een optie, aangezien de data voor de desbetreffende poort wordt doorgestuurd naar het specifieke ip dat is ingevoerd. Dit werkt dus maar voor 1 ip.

Overigens heb ik nog het volgende gevonden, maar wordt hier niet echt veel wijzer van.
To setup for multiple users:
1) Right-click on the Call of Duty 4 icon you use to start the game.
2) Select Properties.
3) In the Target field you'll see a line like "C:/Program Files/Activision/Call of Duty 4 - Modern Warfare/iw3mp.exe", add the net_port command to specify a unique communication port for each system. The complete field should look like this:

"C: Program Files Activision Call of Duty 4 - Modern Warfare iw3mp.exe" +set net_port 28960

4) Click OK.
5) Repeat for each system behind the NAT, adding one to the net_port selected (28961,28962,28963 etc.. )

Now the above is actually for CoD4, but it should work for MW2... Instead of iw3mp.exe, you want to apply it to iw4mp.exe, which can be found (default location): C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\
wie oh wie? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Laatst online: 31-08 18:45
Deforcer schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:46:
Even een quote uit een ander topic:

Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb problemen met MW2 op de pc.
Telkens als ik MW2 opstart, dan gaat die vastlopen tijdens het joinen van de game. Ik krijg dan geel of grijs beeld (Waarschijnlijk de achtergrondkleur van MW2 in de lobby). Ik kan dan niks meer, behalve resetten.

Singleplayer doet trouwens wel en andere spellen werken ook perfect.

Weet iemand hier raad mee?

....
kijk eens in dit topic. Aangezien dit probleem zich vooral voordoet met MW2

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem om te party-en met een aantal mensen op mijn friendlist,
Met 1 iemand heb ik letterlijk alles geprobeerd om het weer aan de praat te krijgen maar na 2 weken mogelijkheden proberen is het nog niet gelukt.
We hebben allebei UPNP enabled en alle ports open gezet + getest, opnieuw geinstalleerd, firewalls uit, firewall van de router uit, maar het werkt nog steeds niet NAT type is wel open bij ons allebei.
Het gekke is dat hij het op het begin wel deed ong 2/3 weken lang, maar daarna heeft hij het niet meer gedaan. Heel soms konden we opeens weer met elkaar connecten maar de volgende keer lukte het weer niet.
Hij kan bijvoorbeeld wel met sommige andere mensen connecten en ik ook. Ditzelfde probleem heb ik met nog 2/3 andere mensen en zij kunnen dan weer wel met elkaar spelen. we kunnen wel party-en als iemand anders host waar we allebei naar kunnen connecten.
Heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd gezien heb of wat ik zou kunnen doen om het te maken?

Alvast bedankt!

PS. ik weet niet zeker of dit een repost is maar ik heb niks kunnen vinden
PPS: steam id: tsjarliee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Na die nieuwe update is met NAT opeens weer Strict, snap er niks van, hij stond op Open sinds een paar dagen. Heb een THOMSON SpeedTouch 780 experiabox van KPN.

- Vast IP.
- UPnP staat aan.
- Uitgebreide beveiliging UPnP staat uit.
- Heb de poorten die nodig zijn voor COD toegewezen aan mijn vaste IP.
- Router is herstart na wijzigen.

Ik weet het niet meer.
Binnenkort gaat de experiabox de deur uit! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2237610/nat.png

Geen flauw idee wat dat Triggerspul inhoud, maar ik heb het via de tutorial van portforward.com gedaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Vraaag op 19-01-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag bij 90% van alle games die ik probeer te joinen 'Unable to connect to host' melding.
Is te gek voor woorden, IW.net zoog al voordat dit zo was, maar nu zit ik er zo'n stukje vanaf om IW gewoon een boze mail te sturen want hiervoor heb ik geen 50 euro betaald.
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste