Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Mag schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:21:
Ik wordt nu echt gek, wat ik ook probeer dit probleem blijft terugkomen.
Ik zit gewoon te spelen, plots blijft het scherm hangen en na zo'n 5 seconden veranderd het hele scherm in grijze lijnen:
[afbeelding]

Hier een close-up:
[afbeelding]

En vervolgens na booten krijg ik dan weer die klote melding:
[afbeelding]

Ik was eerst bang dat mijn videokaart (HD 5870 die overigens net nieuw was) gewoon kapot was. Maar het geluid van MW2 blijft in een loop van een paar seconden terwijl ik wel gewoon kan doorpraten op skype en/of mijn muziek blijf horen. Dit suggereert dat het dus wel een probleem gerelateerd aan MW2 is.

Ik heb een keer gehad dat ik de pc niet hoefde te rebooten maar dat die na een halve minuut oid ik zag dat ik terug zat op mijn bureaublad met de leuke mededeling betreffende een trojan.
Nou is het zo dat ik altijd terug naar het bureaublad gegooid wordt als antivir een trojan vindt dus ik weet niet of in bovenstaande uitzondering het een indicatie was dat antivir de schuldige was of dat het juist een zeldzame redding was...?

Ik ga het iig met AVG ipv antivir proberen, dat is echt het laatste wat ik kan bedenken.
Met AVG heb ik alsnog hetzelfde probleem. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:13

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Mag schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:26:
[...]

Met AVG heb ik alsnog hetzelfde probleem. Iemand nog suggesties?
Klinkt alsof je een brak bankje geheugen hebt. Heb je al eens 24 uur memtest gedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Vanuit het niets opeens alleen maar crashes met mW2 de MP en SP, krijg de melding iw4mp/iw4sp.exe stopped working :(
3 weken lang geen problemen en uit het niets.? Dit is met windowss 7. Iemand een oplossing?

Al helemaal opnieuw steam installed en MW2 ook maar geen oplossing...

[ Voor 20% gewijzigd door LosGieros op 29-11-2009 17:47 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Mystic Spirit schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:28:
[...]

Klinkt alsof je een brak bankje geheugen hebt. Heb je al eens 24 uur memtest gedraaid?
Nee, zal dat dan wel een keer proberen
Overigens, ik merkte wel dat bij FurMark de temperatuur behoorlijk hoog werd. Wat is uberhaupt de normale/acceptabele temperatuur van een videokaart tijdens gamen en wat is de threshold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 15:51
[Frustratiemodus....]
vraagje: zou tweakers.net er niet goed aan doen het IWnet model voor pc's een grondig te revieuwen en dat aan de grote klok te hangen?
[/Frustratiemodus....]

nee, maar serieus... zo kan je toch niet spelen met wat vrienden?
ik ben nu lvl7 met een kill/dead van 2:1 (want zo simpel is het als je alleen GL noobs moet killen....)
maar ik ben ook lvl7 omdat ik nog niet zo lang gespeeld heb... omdat:
het eerst een half uur duurt voordat je verbonden bent!
als het dan eenmaal gelukt is en je word met een stel franse of Duitsers in een servertje gegooid is het wel leuk ja.

(jah, mn nat type is open, nee het werkt niet, ja ik heb 2 routers, ja de 2e router staat op de DMZ van de 1e, nee mn broer die op de 1e router zit kan ook niets hosten, ja zijn nat type is ook open, ja firewall is uit, ja ook in router, ja uPnP staat aan, JA ik weet hoe het moet....)
conclusie, er zijn maar een paar mensen in mijn clan die er geen last van hebben.....
spec ops is wel al een paar keer gelukt :)

-je kunt nooit een vriend joine want de servers zitten wel altijd vol....
-je kunt bijna nooit met een stel vrienden fatsoenlijk een match vinden want het werkt niet....
-als het wel werkt moet je hopen op goede pings, 3 groenen streepjes betekend dat je ping onder de 150 zit... (voor mn gevoel)
-de 1e cheaters heb ik al voorbij zien komen (aim bot en WH, dus kan iedereen weer opnieuw beginnen met IWnetten...)
-het werkt gewoon slecht.

de single player is echt helemaal de BOM! echt is een supper game! _/-\o_
maar voor de MP is voor mij de lol er van af... ik blijf lekker dedi servertjes joine met cod4.
(snap ook niet waarom IW niet inziet dat dit niet werkt...)
ow nu wel:
What kinds of pings did you get during your IWNet testing and what do you say is an acceptable ping?
Mackey-IW: I've been playing mainly with around 100ms ping and it was great.
|:( ik speelde altijd met onder de 30!

ik speel niet voor het hoogste lvl, ik speel dit omdat ik gewoon met wat vrienden een leuke game wil spelen.
(kijk random een (p2p) servert joine gaat nog wel...)

hebben meer mensen deze ervaring of ben ik de enige? (moet wel als 660 mensen hier 63% dit op de pc speeld)
zo ja: waarom zie ik dan geen een grote site dit aan aan een grote klok hangen?
tweakers.net heeft iig genoeg potentie met de "site van het jaar 2009" award.

mhz... had hier beter mijn Frustratie modus kunnen beëindigen... maar zo is het gewoon!
Vince-IW: IWnet was designed to make the MP experience on PC easier and more balanced.
FAIL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er niemand een oplossing voor het probleem, iw4mp/iw4sp.exe werkt niet meer
Zie op het www alleen maar mensen met dit zelfde probleem maar nergens nog de oplossing!

Kan een aantal mappen spellen en dan en klapt hij uit het de game en verschijnt deze melding iw4mp.exe werkt niet meer , waarna ik steam moet afsluiten en dan na z'n 5 minuten alles weer kan opstarten.

Al helemaal opnieuw steam installed en MW2 ook maar geen oplossing...ook drivers geupdate (videokaart) maar helpt ook niets, ook game gespeelt met een lage resolutie maar dat maakt ook niets uit.
Heb dus geen idee waar ik het nu verder moet zoeken, jammer want in al de vorige versies van COD heb ik nooit problemen gehad! met dezelfde configuratie.(Vista 32, 2Gb,Geforce 8800 gtx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:36:
Heeft er niemand een oplossing voor het probleem, iw4mp/iw4sp.exe werkt niet meer
Zie op het www alleen maar mensen met dit zelfde probleem maar nergens nog de oplossing!

Kan een aantal mappen spellen en dan en klapt hij uit het de game en verschijnt deze melding iw4mp.exe werkt niet meer , waarna ik steam moet afsluiten en dan na z'n 5 minuten alles weer kan opstarten.

Al helemaal opnieuw steam installed en MW2 ook maar geen oplossing...ook drivers geupdate (videokaart) maar helpt ook niets, ook game gespeelt met een lage resolutie maar dat maakt ook niets uit.
Heb dus geen idee waar ik het nu verder moet zoeken, jammer want in al de vorige versies van COD heb ik nooit problemen gehad! met dezelfde configuratie.(Vista 32, 2Gb,Geforce 8800 gtx)
Is het bij jou ook opeens gekomen, bij mij begon het vorige week opeens..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Laatst online: 06-10 15:51
ergens in steam kun je eigenschappen van de game kiezen en dan bestanden controleren klikken...
schijnt soms een uitkomst te zijn.
veder waren vroeger met cod4 en vista de geluid drivers nog wel eens de boosdoener... (maar jij zegt dat je daar geen problemen mee had dus dat zal het wel niet zijn..., probeer toch ook eens in de instelingen van cod de vois chat helemaal uit te zetten.)

EDIT:
in steam: rechtermuisknop op de game
eigenschappen
tabblad lokale bestanden
en klik dan op "integriteit van spelcache controleren"

laat even weten of je een half uur langer kan spelen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Toettoetdaan op 30-11-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Toettoetdaan schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:24:
ergens in steam kun je eigenschappen van de game kiezen en dan bestanden controleren klikken...
schijnt soms een uitkomst te zijn.
veder waren vroeger met cod4 en vista de geluid drivers nog wel eens de boosdoener... (maar jij zegt dat je daar geen problemen mee had dus dat zal het wel niet zijn..., probeer toch ook eens in de instelingen van cod de vois chat helemaal uit te zetten.)

EDIT:
eigenschappen
tabblad lokale bestanden

laat even weten of je een half uur langer kan spelen ;)
Dat had ik ook al geprobeerd, sommige zien dan dat er 1 file vervangen wordt maar dat had ik niet. Kan soms net 1 potje spelen en daarna klapt die eruit. Terwijl ik 3 weken lang perfect heb kunnen spelen! :(

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik heb zoiets gehad met COD4, weet niet of het probleem te vergelijken is. Ik heb het toen opgelost door een microfoon in de front microfoon poort te pluggen. (mocht ook een plugje zijn van oordopjes ofzo, mocht je geen microfoon hebben). Hele aparte oplossing, maar het werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LosGieros schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:33:
Vanuit het niets opeens alleen maar crashes met mW2 de MP en SP, krijg de melding iw4mp/iw4sp.exe stopped working :(
3 weken lang geen problemen en uit het niets.? Dit is met windowss 7. Iemand een oplossing?

Al helemaal opnieuw steam installed en MW2 ook maar geen oplossing...
al geprobeerd op integriteit te checken met steam?? Dit kan in het spellen menu en dan rechtermuisknop op multiplayer van MW2, dan eigenschappen/properties en daar moet ergens staan integry/integriteit check..

ik heb dit namelijk ook gehad en hij gaf bij mij aan 1 bestand gevonden te hebben en deze te hebben hersteld..

EDIT: Zie post Toettoetdaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:06:
[...]

al geprobeerd op integriteit te checken met steam?? Dit kan in het spellen menu en dan rechtermuisknop op multiplayer van MW2, dan eigenschappen/properties en daar moet ergens staan integry/integriteit check..

ik heb dit namelijk ook gehad en hij gaf bij mij aan 1 bestand gevonden te hebben en deze te hebben hersteld..

EDIT: Zie post Toettoetdaan
Ja zie mijn reactie op toettoetdaan zn post. Zal eens met die mic gaan klooien vanaaf..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen,

ik ben hier net lid van geworden omdat ik namelijk ook met een probleem zit rond COD MW2.
Hetzij geen superramp, ik kan nog steeds zowel SP als MP spele, maar iets zeer vervelend.
Als ik speel, blijf ik op een gegeven moment continu vooruit wandelen.
Als ik dan bv ga type, zie ik dat mn toestenbord is omgeschakeld van azerty naar qwerty.
Met gevolg dat ik elke keer mn controls moet aanpasse.
Doe ik dat, gaat het weer even goed, erna switch hij weer van het 1 naar het ander.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-10 19:25
Dat komt denk ik door een hotkey, maar ik heb geen idee welke het is. Iets met een shift..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

Gunner0616 schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:26:
Dat komt denk ik door een hotkey, maar ik heb geen idee welke het is. Iets met een shift..
Oh sjezus, dat zal 't zijn dan.. Was spec-ops aan 't spelen, maar opeens kon ik niet meer naar links! Gooide telkens granaten als ik op 'a' drukte.. Ik snapte er niks van.
Verder geen echte problemen gehad. Installatie liep niet vloeiend, maar 't is gelukt.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Win7 opnieuw geinstalled nu crashed hij ook met van die grijze lijnen zoals in de post van MAG :(
Gvd speel je 3 weken zonder problemen, niks veranderd en dan begint de sjit. Nu start hij ook al niet meer op, geeft aan decrypting files en dan stopt hij gewoon...... Weer aan de praat gekregen maar weer na half potje een crash en het grijze scherm met de strepen..ben er echt helemaal fucking klaar mee.

[ Voor 20% gewijzigd door LosGieros op 30-11-2009 23:54 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

LosGieros schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:38:
Win7 opnieuw geinstalled nu crashed hij ook met van die grijze lijnen zoals in de post van MAG :(
Gvd speel je 3 weken zonder problemen, niks veranderd en dan begint de sjit. Nu start hij ook al niet meer op, geeft aan decrypting files en dan stopt hij gewoon...... Weer aan de praat gekregen maar weer na half potje een crash en het grijze scherm met de strepen..ben er echt helemaal fucking klaar mee.
In het desbetreffende videokaart topic zijn er velen andere die er ook last van hebben:
Het ATi HD5XXX serie ervaringen topic - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT:
eigenschappen
tabblad lokale bestanden

Het ziet er naar uit dat dit mijn probleem heeft opgelost omtrent de "iw4.exe werkt niet meer" melding.
Heb gisteren z'n 2,5 uur kunnen gamen zonder dat ik eruit ben gevlogen :)
Na de controle moets Steam wel het een en ander weer opbouwen wat even duurde maar kennelijk is het niet voor niets geweest.
Hopelijk blijft het zo, in iedergeval bedank voor deze tip!!! en hopelijk werkt dit ook voor de andere die deze melding ook regelmatig krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banus19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 10:30
Ik heb het probleem dat mijn alt+tab niet werkt in MW2, ook niet als ik steam er overheen open. Ik denk dat het 'n buggie is aangezien ik 2x 8800gts in SLI heb, met dualscreen.

system specs:

Windows Vista black edition x86
2x 8800gts 320mb in SLI + dualscreen
voor de rest snel genoeg.

ps. ik heb een maniertje gevonden: steam openen terwijl je zit te spelen, dan heel hard met de muis naar het andere schermbewegen en dan klikken (zodat je net op een programma op het andere scherm klikt :p)
Maar ik neem aan dat dit anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Mag schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:59:
[...]

In het desbetreffende videokaart topic zijn er velen andere die er ook last van hebben:
Het ATi HD5XXX serie ervaringen topic - Deel 2
Dit doet mij vermoeden dat het toch een in de driver of de compatibiliteit met DirectX 11 zit. Metname de DirectX 11 compatibiliteit zou een probleempje op kunnen leveren. Het is natuurlijk allemaal vrij nieuwe techniek en tegenwoordig wordt alles onaf afgelevert helaas |:(

Hoe je dit zou moeten testen is mij ook een raadsel... Het is alleen wel frapant dat ik geen problemen heb op Windows 7 met een X1900 serie en dus een vroegere DirectX en dat anderen wel een probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier en daar dat er een hoop mensen zijn die vinden dat T.net eigenlijk het multiplayer-gedeelte van CoD6 moet reviewen en aan de grote klok moet hangen hoe slecht? het eigenlijk is, daarom stel ik voor in deze thread niet meer te praten zodat deze post even onderaan staat en iemand van de crew/mod/whatever reactie te laten geven of dat dit haalbaar is. Als we even radiostilte in acht nemen hebben we kans dat deze post niet over het hoofd gezien wordt en er een officieel antwoord vanaf T.net komt misschien :) Natuurlijk mogen jullie gewoon verder praten, het is maar een voorstel gewoon, maar ik hoop dat jullie mee willen werken. Dus:

Geachte t.net crew / medewerkers:

Is het mogelijk dat jullie een kopietje van CoD6 reviewen op hoe het online gedeelte zich verhoudt ten opzichte van eerdere delen zoals CoD4? Het lijkt me/ons interessant om te kijken wat jullie hier van vinden, want tot nu toe is CoD6 goed aan de orde gekomen op T.net, behalve het MP-gedeelte op de PC. Het lijkt me/ons des te interessanter om horen hoe een gerenommeerd bedrijf als T.net hier over denkt, zeker nu de online mode op het PC-platform zo het onderwerp van discussie is voor velen van ons. Zeuren wij gewoon? Is het echt zo slecht? Please enlighten us.

Namens de gehele CoD6-op-de-pc-spelende community hier op t.net,

Epic12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat hier meer mensen problemen hebben met de melding '...has stopped working'
Wat bij mij heeft geholpen is cod op 1 core te laten draaien. Dus na het opstarten even naar taskmanager en daar de core affiniteit instellen. Vanaf dat moment geen enkele crash meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:26
Ik speel nu op een AMD 3500+ met windows xp en wil naar een dualcore met windows 7
Maar is het dan mogelijk om je profiel te bewaren en terug te zetten, zodra ik een herinstall heb gedaan?

En zo ja hoe :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floks schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:40:
Ik speel nu op een AMD 3500+ met windows xp en wil naar een dualcore met windows 7
Maar is het dan mogelijk om je profiel te bewaren en terug te zetten, zodra ik een herinstall heb gedaan?

En zo ja hoe :)
is niet nodig steam slaat dit online voor je op ;) (als je tenminste de legale versie hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:26
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:42:
[...]

is niet nodig steam slaat dit online voor je op ;) (als je tenminste de legale versie hebt)
Oeh dat wist ik niet, super handig, uiteraard de legale versie :)
Ben iig blij dat ze dit doen, want heb geen zin om net als bij cod4 weer opnieuw te beginnen.

thanks voor de tip d:)b

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:02:
Ik lees hier en daar dat er een hoop mensen zijn die vinden dat T.net eigenlijk het multiplayer-gedeelte van CoD6 moet reviewen en aan de grote klok moet hangen hoe slecht? het eigenlijk is, daarom stel ik voor in deze thread niet meer te praten zodat deze post even onderaan staat en iemand van de crew/mod/whatever reactie te laten geven of dat dit haalbaar is. Als we even radiostilte in acht nemen hebben we kans dat deze post niet over het hoofd gezien wordt en er een officieel antwoord vanaf T.net komt misschien :) Natuurlijk mogen jullie gewoon verder praten, het is maar een voorstel gewoon, maar ik hoop dat jullie mee willen werken. Dus:

Geachte t.net crew / medewerkers:

Is het mogelijk dat jullie een kopietje van CoD6 reviewen op hoe het online gedeelte zich verhoudt ten opzichte van eerdere delen zoals CoD4? Het lijkt me/ons interessant om te kijken wat jullie hier van vinden, want tot nu toe is CoD6 goed aan de orde gekomen op T.net, behalve het MP-gedeelte op de PC. Het lijkt me/ons des te interessanter om horen hoe een gerenommeerd bedrijf als T.net hier over denkt, zeker nu de online mode op het PC-platform zo het onderwerp van discussie is voor velen van ons. Zeuren wij gewoon? Is het echt zo slecht? Please enlighten us.

Namens de gehele CoD6-op-de-pc-spelende community hier op t.net,

Epic12
Voor goede aandacht kun je natuurlijk altijd een DM sturen, een topicreport zetten, of even mailen. Dat valt veel beter op ;)

Een MP review is er wel, maar ik zal inderdaad eens iemand van de redactie vragen of ze naar een PC-review kunnen kijken nu het spel uit is. Volgens mij is er voor de release enkel een Xbox-testversie van het spel vrijgegeven, inmiddels is wel bekend waarom dat was :+

reviews: Call of Duty: Modern Warfare 2 - multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies. Ze moeten ook geen PC-review doen maar een PC-multiplayer-review. Die review was me bekend hoor, alleen dat is niet wat gereviewd moet worden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim1951
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 20:18
Als ik de single of multi player wil opstarten komt Windows met de volgende mededeling :
In iw4sp.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Moet ik wat aan die exe veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:52

The_Worst

Unox

In Steam rechtermuisknop op CoD:MW2 en dan properties. Tabblad 'Local Files' en dan kiezen voor 'Verify Integrity of game cache'. Steam zal dan alle bestanden controleren en eventueel beschadigde bestanden opnieuw downloaden.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim1951
The_Worst schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:12:
In Steam rechtermuisknop op CoD:MW2 en dan properties. Tabblad 'Local Files' en dan kiezen voor 'Verify Integrity of game cache'. Steam zal dan alle bestanden controleren en eventueel beschadigde bestanden opnieuw downloaden.
Dat heb ik gedaan, maar het probleem is nog hetzelfde.
Heb de legale versie.
Hiervoor had ik het spel gedownload om te kijken of het een aankoop waard was, toen had ik geen problemen met de single player. ( heb het spel na aankoop verwijderd en opnieuw vanaf de dvd's geinstalleerd )
En nu wil het niet opstarten, kan ik de illegale versie nu weer installeren zodat hij het wel doet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-10 17:46
Ik heb inmiddels contact met Activision wat betreft het slecht connecten van IWnet, wat in de integriteit van een bestand zou moeten zitten. Tot nu toe is het blijkbaar niet duidelijk en ben na hun 2e reply het eigenlijk al zat. Waarom? Er wordt volgens mij niet zo serieus mee omgesprongen, even snel wat er gebeurd is;

Ik heb een ticket ingediend met een goede omschrijving van wat het probleem is. Ik krijg antwoord met het verzoek nogmaals het probleem uit te leggen en daarbij dan ook een dxdiag report te leveren. Zo gezegd zo gedaan... krijg ik 2 dagen later zo'n lekker standaard mailtje dat ik wel moet zorgen dat directx en de videodrivers up-to-date moeten zijn. Ik vraag mij sterk af waar dat antwoord vandaan komt aangezien in het bijgevoegde dxdiag report duidelijk staat dat mijn systeem volledig up-to-date is. Verder weer wat blabla over portforwarding... maar daar zit het probleem absoluut niet in. Het probleem wordt dus tot nu toe nog niet zo serieus opgepakt, heb ze ook verwezen naar het GoT problemen topic en die van IWnet waar meerdere vergelijkbare klachten te lezen zijn welke duidelijk niet in portwarding zitten. Het is dus wachten op het volgende antwoord waar hoop ik wel serieus naar gekeken wordt, want dit antwoord was niet meer dan een standaard sjabloon ofwel copy/paste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zins kort een raar probleem bij het inloggen.
Het inloggen gaat wel maar als ik mw2 opstart blijf ik wel een minuut vast hangen in het munu.
Mischien iets leegooien ofzo van internet cash ?
Ik weet eingelijk niet wat ik hier mee aan moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:53:
Het inloggen gaat wel maar als ik mw2 opstart blijf ik wel een minuut vast hangen in het munu.
Probeert ie soms dat ingame 'friend' systeem van steam aan te zetten? (shift+tab). Anders probeer je dat eens uit te zetten, kijken of hij sneller op start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:53:
Heb sinds 2 dagen precies hetzelfde terwijl mw2 eerst zonder problemen functioneerde. Ga nu een reinstall doen via steam en hopen dat dat helpt.

EDIT- Nog steeds hetzelfde probleem, Steam update gehad..hielp ook niks. Steam community in-game uitzetten maakt ook niks uit.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Als ik MW2 laad, gaat dit gewoon prima, maar nadat ik 2 potjes heb gespeeld en het derde potje begint met laden, krijg ik opeens een error ( Die ik overigens niet kan lezen ).. En moet ik alt+tab doen en vervolgens enter drukken... Maar ik wordt hier echt pissed off van, want dit gaat nu zo al sinds de dag dat ik hem heb gekocht (Dag dat het spel uitkwam)...
Iemand een idee? Of zo'n probleem al eerder gezien?
Sorry als dit een fout topic is btw, ik registreer me net en kan mijn weg nog niet zo vinden..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 22:17 . Reden: Apologise ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:14:
Hey,
Als ik MW2 laad, gaat dit gewoon prima, maar nadat ik 2 potjes heb gespeeld en het derde potje begint met laden, krijg ik opeens een error ( Die ik overigens niet kan lezen ).. En moet ik alt+tab doen en vervolgens enter drukken... Maar ik wordt hier echt pissed off van, want dit gaat nu zo al sinds de dag dat ik hem heb gekocht (Dag dat het spel uitkwam)...
Sorry als dit een fout topic is btw, ik registreer me net en kan mijn weg nog niet zo vinden..
Juiste forum en topic. Ik ken je 'foutmelding' niet. Heb je al eens opnieuw geinstalleerd? Of de integriteit gecheckd?

Zoals Minispilie88 aangeeft:
Dit kan in het spellen menu en dan rechtermuisknop op multiplayer van MW2, dan eigenschappen/properties en daar moet ergens staan integry/integriteit check..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Hey,
Ik herken het wel, welk OS en wat voor grafische kaart heb je?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikjannemann schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:14:
[...]

Probeert ie soms dat ingame 'friend' systeem van steam aan te zetten? (shift+tab). Anders probeer je dat eens uit te zetten, kijken of hij sneller op start.
Jeps hiero blijft hij lang hangen geloof ik
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:20:
[...]

Heb sinds 2 dagen precies hetzelfde terwijl mw2 eerst zonder problemen functioneerde. Ga nu een reinstall doen via steam en hopen dat dat helpt.

EDIT- Nog steeds hetzelfde probleem, Steam update gehad..hielp ook niks. Steam community in-game uitzetten maakt ook niks uit.
Ik heb het nu nog steeds en nat staat ook zo in eens weer op strikt ervoor nooit

Hier blijft hij hangen
en dat staat in zo'n blockje boven in het scherm van steam ASSES STEAM COMMUNITY WEL PLAYING
Soms wel een minuut man iritant

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 14:04
Weet niet heel zeker of ik het ook in dit topic kan plaatsen of dat ik een nieuwe moet maken voor NAT problemen.

Het probleem is dat Call of Duty aangeeft dat mijn NAT op strict staat. Nu heb ik net een iets ander netwerk dan de meesten aangezien mijn verkeer door een ISA 2006 server gaat.

Vanaf mijn router (Livebox Online) gaat er een verbinding naar mijn ISA 2006 server. Deze verbinding staat in een DMZ en heeft voor de rest geen andere NAT of Firewall beperkingen. Vanaf mijn ISA 2006 server gaat er via een tweede netwerk kaart een lijn naar mijn switch die over de andere delen van het netwerk gaat.
Nu kan ik gewoon verbinding maken met verschillende cod servers zonder problemen alleen andere vrienden niet met mij met bijvoorbeeld Special Ops omdat de NAT nog op strict zou staat.

Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen maar tot op heden is dit mij nog niet gelukt. Ik heb een Firewall rule gemaakt die alle connecties van Call of Duty doorzend naar 192.168.100.10 (mijn pc). Voor deze connectie heb ik een protocol aangemaakt met de volgende poorten:
28960, 27000 -> 27030, 20810, 20800, 1500, 3005, 3101, 3478, 3658 allemaal op UDP (Direction: Receive Send).
28960 op TCP (Direction: Inbound).
Voor de rest wordt al het outbound verkeer toegestaan van Internal/ local host naar External.

Ik zie dat iemand met mij probeert een verbinding op te zetten in de log server en dat deze wordt toegestaan. Alleen zie ik hem nooit in mijn game verschijnen en staat mijn NAT ook nog steeds op Strict.
Ik heb al geprobeerd om de direction alleen om Receive te zetten en ook dit mocht niet baten. Heeft er iemand enig idee om dit werkende te krijgen achter een ISA server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Heb je uPnP aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
Hey,
ik had dit probleem ook. moest toevallig windows reinstallen dus dat had het probleem verholpen. miss proberen je drivers te updaten. :) en het spel opnieuw installeren. of ja... pc opnieuw instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LosGieros schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:59:
[...]

Ik herken het wel, welk OS en wat voor grafische kaart heb je?
Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3
NVIDIA GeForce GTS 250 (1GB)
Ik heb mijn settings dan ook op alles vol.
Heb je hier wat mee?
Stephan1337 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:45:
[...]
ik had dit probleem ook. moest toevallig windows reinstallen dus dat had het probleem verholpen. miss proberen je drivers te updaten. :) en het spel opnieuw installeren. of ja... pc opnieuw instaleren.
PC is zojuist gereinstalleerd, Drivers zijn up to date, ik kan het spel wel eens reinstalleren, maar ik ben dan toch niet mijn levels bij Multiplayer kwijt, hoop ik?

(Ja, ik heb een legale versie..)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

[/quote]
Hier ook aparte problemen, ik kan het spel gewoon installeren, starten en spelen. Maar als ik een seconde of 10 in een level zit, schiet het scherm een paar keer terug naar windows. De eerste 2 keer komt hij meestal gewoon weer terug bij MW2, maar de derde keer blijft hij vaak zwart en moet ik via taakbeheer alles afsluiten.

Ik heb:

Core 2 Duo E8400
4gb ram
Geforce 9600GT
Asus P5k pro Mobo

Windows 7 64...

Verder heb ik wel een dual monitor setup, maar als ik de andere monitoren uitschakel dan gebeurd nogsteeds hetzelfde. Ik heb uiteraard de nieuwste drivers al geinsalleerd voor de videokaart, maar ook dit mocht niet baten. Iemand een idee?
[quote]

Nieuwe ontwikkelingen!
Als ik het spel opstart zodat hij gespeeld wordt op mn andere monitor die aangesloten zit op mijn 2e videokaart (7600GS) dan werkt het spel wel! }:O Welliswaar in baggerkwaliteit, maar het werkt. Als ik hem op mn andere videokaart speel, dan geeft hij nu nadat hij er definitief uitknalt aan in windows dat mijn videodriver ermee gestopt is? Ik heb geen sli...

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Ik heb vanavond van Activision bevestigd gekregen dat er met 64bit systemen nog issues zijn...
Geachte xxxxxxx,

Bedankt voor uw e-mail.

De volgende keer dat u Activision Customer Support contacteert, gebruikt u a.u.b. het volgende klantennummer: CID-xxxxxxxxx

U heeft een 64-bit computer. Hie zijn nog problemen mee wat betreft het spel. Wij zijn hier mee bezig, onze excuses.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

xxxx
Activision Customer Support Team
Het is kort, maar duidelijk... :)

Dit betreft dus het probleem dat IWnet niet wil connecten, gelijk na het starten van de MP vanuit het hoofdscherm, dus nog voor het NAT=Open/Strict ;)

[ Voor 12% gewijzigd door MicGlou op 04-12-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim1951
Wim1951 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:01:
Als ik de single of multi player wil opstarten komt Windows met de volgende mededeling :
In iw4sp.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Moet ik wat aan die exe veranderen ?
Nou erg raar allemaal, de multi player doet het met de legale versie maar single player niet, nog steeds dezelfde melding.
Nu speel ik de single player maar met de illegale versie en de multi player met de legale versie.
Geen last van lag met mijn Athlon 3200 xp processor en 7800 GS ( AGP ) videokaart, dus dat valt allemaal nog al mee, het speelt lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
MicGlou schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:10:
Ik heb vanavond van Activision bevestigd gekregen dat er met 64bit systemen nog issues zijn...

[...]

Het is kort, maar duidelijk... :)

Dit betreft dus het probleem dat IWnet niet wil connecten, gelijk na het starten van de MP vanuit het hoofdscherm, dus nog voor het NAT=Open/Strict ;)
Ik had net zoveel problemen met win7 32bit!

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinstalleren werkt voor 1 dag, maar de volgende dag krijg ik weer hetzelfde.. ( Om de 2 potjes een error, die ik niet kan lezen..) Ik zal nog eens goed kijken of ik die error ergens mee kan lezen, misschien dat ik mijn pc even moet laten denken of iets..
Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:26
Windows 7 64bit op een intel core i7 920 en totaal geen problemen, lijkt me dus een combinatie van hardware of AMD 64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel heel raar. ok even bij het begin. ik heb alle nodige poorten geopend in mijn router en deze heb ik getest met bitcomet ze staan ook echt open. echter, wanneer ik het cod 6 multiplayer open staat er nat strict. vervolgens laat ik hem een match zoeken, dit kost gemiddeld 10 minuten bij mij. om eens te kijken waarom hij ondanks de geopende poorten toch nog op strict staat heb ik tijdens het zoeken van de match, via canyouseeme gekeken of de poorten open waren. om dit te kunnen testen moeten de poorten in gebruik zijn en ze zijn geopend want dit heb ik al met bitcomet getest. echter wanneer ik probeer te kijken krijg ik de error dat de poort dicht zit of in dit gevalt niet gebruikt wordt. Wanneer ik, nogsteeds tijdens het zoeken naar een match, bitcomet opstart en één van de geopende cod 6 poorten gebruik en vervolgens met canyouseeme check of ze open zijn, blijkt dat ze wel degelijk geopend zijn.

Het lijkt er gewoon op dat Cod 6 geen van de poorten gebruikt. terwijl ze wel open staan.

nog een probleem is upnp, wanneer ik dit op mijn router enable begint de router raar te doen, is hij niet meer te bereiken en valt internet na 5 minuten uit, vervolgens moet ik dan alles terug zetten naar fabrieksinstellingen. ik heb een Thomson TG787v Sip (kpn experiabox ofzoiets).

ik hoop dat jullie mijn verder kunnen helpen :/

later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
LosGieros schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:06:
[...]

Ik had net zoveel problemen met win7 32bit!
Ik heb een aantal van jouw reacties doorgelezen, maar ik heb toch hele andere problemen dan jij hebt. Als ik connectie heb, dan werkt het allemaal prima; geen server kick, nat = open etc etc. Het probleem bij mij is het simpelweg starten van de MP, dat wil meestal al niet eens, ik kom dus meeste van de tijd niet eens toe aan het scherm waarin je kan zien of je NAT open is etc etc. Maar goed, dit is het antwoord van Activision zelf, ik hoop dat ze het heeeel snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09-2022
Moet je bij special-ops een vriend uitnodigen om die missies samen te spelen of zit er ook een random connect in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 07:24
UPnP hoeft niet aan te staan om een open NAT te krijgen. Gewoon je juiste poorten naar je PC forwarden is genoeg.

Overigens, hebben de mensen die hier problemen mee hebben hun lokale firewall al gecontroleerd? Je kan het makkelijk zien door de firewall gewoon even helemaal uit te zetten. Mocht dat helpen kan je altijd nog de poorten zelf aan je firewall toevoegen (Bij Windows 7 is dat in de geavanceerde instellingen).
Gerardts schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:10:
Moet je bij special-ops een vriend uitnodigen om die missies samen te spelen of zit er ook een random connect in?
Kan helaas alleen met vrienden.

[ Voor 19% gewijzigd door Accesteam op 06-12-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Accesteam schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:39:
[...]
UPnP hoeft niet aan te staan om een open NAT te krijgen. Gewoon je juiste poorten naar je PC forwarden is genoeg.
Welke ports forward jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:26
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:49:
Dit is wel heel raar. ok even bij het begin. ik heb alle nodige poorten geopend in mijn router en deze heb ik getest met bitcomet ze staan ook echt open. echter, wanneer ik het cod 6 multiplayer open staat er nat strict. vervolgens laat ik hem een match zoeken, dit kost gemiddeld 10 minuten bij mij. om eens te kijken waarom hij ondanks de geopende poorten toch nog op strict staat heb ik tijdens het zoeken van de match, via canyouseeme gekeken of de poorten open waren. om dit te kunnen testen moeten de poorten in gebruik zijn en ze zijn geopend want dit heb ik al met bitcomet getest. echter wanneer ik probeer te kijken krijg ik de error dat de poort dicht zit of in dit gevalt niet gebruikt wordt. Wanneer ik, nogsteeds tijdens het zoeken naar een match, bitcomet opstart en één van de geopende cod 6 poorten gebruik en vervolgens met canyouseeme check of ze open zijn, blijkt dat ze wel degelijk geopend zijn.

Het lijkt er gewoon op dat Cod 6 geen van de poorten gebruikt. terwijl ze wel open staan.

nog een probleem is upnp, wanneer ik dit op mijn router enable begint de router raar te doen, is hij niet meer te bereiken en valt internet na 5 minuten uit, vervolgens moet ik dan alles terug zetten naar fabrieksinstellingen. ik heb een Thomson TG787v Sip (kpn experiabox ofzoiets).

ik hoop dat jullie mijn verder kunnen helpen :/

later!
poorten open zetten:
* UDP 1500 (outbound only, no forward needed)
* UDP 3005 (outbound only, no forward needed)
* UDP 3101 (outbound only, no forward needed)
* UDP 28960 (inbound/outbound, must forward to act as a multi-player host, but no forward or inbound traffic needed to find and join games)

En om te controleren:

http://portforward.com/help/portcheck.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robben360
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik heb een probleem met het opstarten van de game. Als ik erop klik krijg ik een halve seconde het zandlopertje, en daarna gebeurd er niets. Wel krijg ik een mapje met deze naam: iw4mp.exe.1256.STEAMSTART , op de plaats van de installatie. Iemand een idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Voor mij een nieuw probleem. Na alle NAT problemen opgelost te hebben, gebeurt nu het volgende. Na enige tijd spelen (soms 5 minuten, soms een uur) blijft het scherm stilstaan. Letterlijk. Ik zie in stilstaand beeld van wat ik op dat moment ingame zag. Geluid stopt. Niets reageert. Overigens werkt mijn toetsenbord nog wel (numlock gaat gewoon aan/uit als ik knopje indruk). Maar ctrl-alt-del, alt-tab, alt-q, alt-esc, niets werkt. Ook het ingame friends gedoe van steam werkt niet meer (shift-tab).

Ik heb 2 monitoren aangesloten, en normaal gesproken kan ik met mijn muis van het hoofscherm (ingame) heel snel naar de anderen zwiepen, en als ik dan klik, minimalized hij MW2 en ga ik naar de bureaublad (De muis is gelocked op het hoofdscherm, maar ik kan hem heel even naar de andere monitor zwiepen voor hij weer terug wordt gedrukt op het gelockte scherm). Dit werkt ook niet. De muis komt dus niet tevoorschijn.

Het enige wat mij rest is de pc uitdrukken.

Setup:

Asus P6T
i7 920
6GB ram
Asus GTX 275
Windows 7 ultimate x64

Ik heb de laatste drivers van nividia en directX geinstalleerd. Zoals ik aangaf, deze problemen zijn van de een op andere dag ontstaan. Heb niets veranderd in drivers of hardware van mijn PC.

Kent iemand het hierboven beschreven probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 19:56
Ik het begin, rond 11 november, stond mijn NAT de hele tijd op Strict. Zonder iets gedaan te hebben, stond mijn NAT 2 weken later op Open. Ik was hier erg blij mee, maar na een week stond hij weer op Strict. Gelukkig dat het maar 2-3 dagen was: toen stond hij weer op Open.

Hoe kan mijn NAT opeens Open en Strict gaan als ik geen poorten open of sluit?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-10 22:53

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Yay, gisteren ethernet drivers geinstalleerd met als gevolg dat m'n connectie om de paar uur wegviel.. Kan voorkomen, zou je zeggen, maar volgens een paar vrienden waar ik me speelde sloten de gameservers nadat ik wegviel (was geen host) :/ Uiteindelijk BSOD vandaag, met als gevolg dat mn online savegame corrupt is geraakt en ik nu weer vanaf lvl1 kon beginnen >_>

Fix met de backup files nog geprobeerd, maar die pakte hij allemaal niet :/ Best kut, ik moest nog maar 15k XP voor lvl70 :( Opnieuw levelen boeit me eigenlijk niet zoveel, maar ik had het liever via prestige gedaan dan dat ik 100 uur speeltijd helemaal kwijt ben geraakt :(

Iemand toevallig nog andere fixes tegengekomen?

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtyShock
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 13:45
Oplossing van mijn NAT-probleem (Linksys WRT54GL).

Misschien heel erg spuit-elf, maar wie weet heeft iemand er wat aan.

Als router heb ik hier een Linksys WRT54GL staan en alles wat ik probeerde; Geen 'Open' NAT volgens CoD:MW2. Het maakte niet uit welke poorten ik open zette, het IP-adres van de game-PC in de DMZ plaatste of de software firewall uitschakelde. Ook het resetten van m'n router na alle gedane instellingen hielp niet. Alleen maar NAT: 'Strict'. :(

Na wat trial-and-error viel het me op dat als ik de router er tussen uit haalde en de game-PC direct aan de Internet-modem koppelde (slechts heel even geprobeerd) dat NAT op 'Open' kwam te staan. :o

Het bleek dat in de UPnP pagina UDP poort 28960 wel geforward stond, maar naar het verkeerde IP adres. Het was me in de bestaande lijst niet opgevallen dat het IP nummer verschilde van mijn game-PC. 8)7

Oplossing: Op de UPnP pagina de lijst leegmaken et voilá. Via UPnP wordt de juiste entry toegevoegd en ik kan weer gamen zonder DMZ of verdere port-forwards. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtyShock
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 13:45
RobinNL schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:51:
...
Hoe kan mijn NAT opeens Open en Strict gaan als ik geen poorten open of sluit?
Geen idee wat voor modem je hebt, maar zoals je kunt lezen uit bovenstaand verhaal leek mijn modem de UPnP settings voorrang te geven boven de port-forward lijst.

Dus misschien dat het uitgeven van een nieuw IP-adres er voor zorgt dat de ene keer de UPnP settings werken en bij een ander IP-adres niet. Natuurlijk een puur speculatieve verklaring, aangezien je waarschijnlijk een ander modem hebt en DHCP doorgaans hetzelfde IP-adres aan een MAC adres koppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:43

g0tanks

Moderator CSA
Mnstrspeed schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:45:
Yay, gisteren ethernet drivers geinstalleerd met als gevolg dat m'n connectie om de paar uur wegviel.. Kan voorkomen, zou je zeggen, maar volgens een paar vrienden waar ik me speelde sloten de gameservers nadat ik wegviel (was geen host) :/ Uiteindelijk BSOD vandaag, met als gevolg dat mn online savegame corrupt is geraakt en ik nu weer vanaf lvl1 kon beginnen >_>

Fix met de backup files nog geprobeerd, maar die pakte hij allemaal niet :/ Best kut, ik moest nog maar 15k XP voor lvl70 :( Opnieuw levelen boeit me eigenlijk niet zoveel, maar ik had het liever via prestige gedaan dan dat ik 100 uur speeltijd helemaal kwijt ben geraakt :(

Bestaan er toevallig ook backups van de singleplayer savefiles? Ik wilde vandaag verder gaan met de campaign, maar het bleek dat alle savefiles ineens waren verdwenen. |:(

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:50:
Hoi iedereen,

ik ben hier net lid van geworden omdat ik namelijk ook met een probleem zit rond COD MW2.
Hetzij geen superramp, ik kan nog steeds zowel SP als MP spele, maar iets zeer vervelend.
Als ik speel, blijf ik op een gegeven moment continu vooruit wandelen.
Als ik dan bv ga type, zie ik dat mn toestenbord is omgeschakeld van azerty naar qwerty.
Met gevolg dat ik elke keer mn controls moet aanpasse.
Doe ik dat, gaat het weer even goed, erna switch hij weer van het 1 naar het ander.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan aanpakken?
Ehh, toetsenbord cleanen? Klinkt als een hangende key..
ctrl-shift is de toestenbord functie hiervoor, kzou eens daarnaar kijken...............

[ Voor 5% gewijzigd door BAS80 op 06-12-2009 22:46 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-10 22:53

Mnstrspeed

Aw, Snap!

g0tanks schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:41:
[...]

Bestaan er toevallig ook backups van de singleplayer savefiles? Ik wilde vandaag verder gaan met de campaign, maar het bleek dat alle savefiles ineens waren verdwenen. |:(
Ik geloof het niet, op de Steam support pagina staat duidelijk aangegeven dat het alleen om het multiplayer profiel gaat.

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
g0tanks schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:41:
[...]

Singleplayer savegames worden op je HD opgeslagen. Ik weet alleen niet hoe het zit met het importeren van een ander zijn savegames (ivm met steam profielen enzo).

Wel heb ik op het welbekende google een modern warfare 2 unlocker gevonden. Deze geeft volgens het nfo bestandje toegang tot alle singleplayer missies en alle specop missies. Wellicht is dat een optie voor je (geen idee of en hoe het werkt alleen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost :)

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huibino
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik heb ook een probleem met het spel. zodra ik een game join gaat alles nog goed, maar als ik mijn class kies, krijg ik meteen connection interrupted en na 1/2 min wordt ik eruitgegooid met de melding: Steam Connect Failed. ik heb er al een hoop over gelezen maar het word me niet duidelijk. zover ik kan begrijpen lijkt dit probleem vooral voor te doen met gehackte versies van het spel, maar ik heb gewoon de orginele versie. ik snap er dus maar weinig van. ik weet wel dat ik het voor 1 ronde kan verhelpen door. CMD>ipconfig/flushdns te doen, of: cmd>ipconfig /release>ipconfig /renew. dan is het probleem 1 ronde weg, maar de volgende ronde komt het dan gewoon weer. iemand bekend met dit probleem?

Systeem:
gigabyte ex58-ud5
Intel i7 920
Ati radeon 4890 crossfire
windows 7 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort dat mijn router volledig over zijn nek gaat van MW2 online spelen. Tijdens een spel (spec-ops of MP) krijg ik enorme lag, disconnect ik en kan ik vervolgens geen verbinding meer maken. Internet werkt normaal, NAT staat gewoon open. Enige remedie is de stroom van mijn router af halen en daarna doet hij het weer. Irritant wanneer ik dat 4x op een avond moet doen; gelukkig staat mijn router op mijn bureau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50
Huibino schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:15:
Ik heb ook een probleem met het spel. zodra ik een game join gaat alles nog goed, maar als ik mijn class kies, krijg ik meteen connection interrupted en na 1/2 min wordt ik eruitgegooid met de melding: Steam Connect Failed. ik heb er al een hoop over gelezen maar het word me niet duidelijk. zover ik kan begrijpen lijkt dit probleem vooral voor te doen met gehackte versies van het spel, maar ik heb gewoon de orginele versie. ik snap er dus maar weinig van. ik weet wel dat ik het voor 1 ronde kan verhelpen door. CMD>ipconfig/flushdns te doen, of: cmd>ipconfig /release>ipconfig /renew. dan is het probleem 1 ronde weg, maar de volgende ronde komt het dan gewoon weer. iemand bekend met dit probleem?
Heb je andere Steam spellen?
Watvoor modem/router heb je?

Aan je pc zal het niet liggen schat ik, je zal alles wel van vrij recente software hebben voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
BAS80 schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:44:
[...]

Ehh, toetsenbord cleanen? Klinkt als een hangende key..
ctrl-shift is de toestenbord functie hiervoor, kzou eens daarnaar kijken...............
gewoon al de andere toetsenbord talen verwijderen van de computer/

configuratie scherm -> landinstellingen -> tabblad Talen -> details -> azerty verwijderen (duits)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 11:35
Zijn er hier mensen die problemen hebben met de gevoeligheid van hun muis?
Die van mij lijkt soms ineens veels te gevoelig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja daar komt spuit 11 ook nog effe met TAL van problemen.

Als eerst : de setup

Core i5 @ 3.5 ( ook zonder overclock problemen )
Mugen 2 cooler
4GB 1600 van OCZ
Asus p6p55d
Asus 5770 512MB
620 W Coolermaster

Als volgt : Wanneer ik MW2 start hangt de PC eerst altijd effe 30/40 Seconden volgens ik op Find game oid kan klikken: ( iets met steam gok ik )

Eindelijk een leuke game gevonden , Fraps draait op achter grond voor de Frame test :
90 FPS :) Woohoo .... Maar dan ineens 30 FPS ! :@ wtf ? en daarna plots weer richting de 90.

Heb aantal nieuwe settings geprobeert , Op Low alles low dus Precies hetzelfde.
Ook met Drivers bezig geweest maakt geen F**k uit.

En ja.. Soms ook nog effe een aantal Connecties time out oid .. Word een beetje flauw van de MP.

Vandaar dat ik weer MW1 speel , Werkt gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Klinkt ook niet als je pc maar de verbinding, daar eens wat wijzigingen in aanbrengen (firewall op je pc uit, modem checken qua settings etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helpt een beetje om de Firewall uit te zetten , Nu duurt het ipv 40 seconden 10 :)
En online tjah .. die framedrops helpen me niet naar de overwinning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand??? I need help!!!!!
zie mijn berichten op pagina 34 S.V.P!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 17:07 ]

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Bij mij was (door DHCP aan in router) mijn ip ook veranderd. Hierdoor had ik ook een "strict" NAT.
Zelf heb ik upnp uitgezet en alles static gezet. Nu geeft deze "open" aan.
Enige port die ik forward naar mijn static ip is 28960(uit mijn hoofd).

Dit moet dus al genoeg zijn.

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Klein, niet echt een drama, probleem. Steam onthoudt namelijk mijn resolutie niet meer. Ik had een 19" wide met 1440x900. Nu heb ik een 24" en hij wilt mijn nieuwe resolutie 1920x1080 niet onthouden. Ik speel een stukje, zodat hij geupload wordt naar Steam, maar niks gebeurd.

What to do?

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-10 14:33
DM.Aram schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:44:
Klein, niet echt een drama, probleem. Steam onthoudt namelijk mijn resolutie niet meer. Ik had een 19" wide met 1440x900. Nu heb ik een 24" en hij wilt mijn nieuwe resolutie 1920x1080 niet onthouden. Ik speel een stukje, zodat hij geupload wordt naar Steam, maar niks gebeurd.

What to do?
Toevallig uw config file niet op read only gezet?
Ik had dat namelijk met de aanpassing van de controls. Elke keer dat ik COD restarte stonden mijn controls terug op qwerty ipv azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:24

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:06:
Iemand??? I need help!!!!!
zie mijn berichten op pagina 34 S.V.P!
Heb je al een re-install gedaan? Wat voor OS draai je? Wat voor systeem heb je? Mijn gevoel zegt een geluidskaart probleem, maar dat is niet echt ergens op gebaseerd. Maar die zorgen 'onregelmatig' nog wel eens voor vreemde vastlopers.. Maar meer info en input is echt gewenst wil iemand je hier kunnen helpen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Engineer Stewie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 07:46:
[...]

Toevallig uw config file niet op read only gezet?
Ik had dat namelijk met de aanpassing van de controls. Elke keer dat ik COD restarte stonden mijn controls terug op qwerty ipv azerty.
Briliant! Dankjewel!

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb sinds kort het probleem dat ik als ik COD MW2 speel af en toe naar het bureaublad word gegooid, alsof de pc alt tab doet:S weet iemand hoe dat komt? Is begonnen sinds ik COD heb geinstalleerd, maar komt ook voor bij spellen als Dirt 2.

PC core i7 920
radeon 4890
6gb ram
vista 64 bit sp1

[ Voor 10% gewijzigd door Cobiwan op 11-12-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 08:25
Mnstrspeed schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:45:

Heb regelmatig een crash van mijn pc (geen BSOD), maar met MW2 is dit veel vaker. Al vele malen gehad dat alleen mijn huidige game waar ik in zat verloren was gegaan. Dit keer was de game echter net afgelopen en mijn pc loopt weer eens vast. Druk net als altijd mijn reset knop in alleen dit keer wanneer alles weer is opgestart blijk ik ineens lvl 1 te zijn. Ik dacht wtf dit kan toch niet.
Rank fix werkt voor geen ene meter.

Dit verpest voor mij wel de fun, zit er zelfs over te denken een rank hack naar 2nd prestige 59 (zoals ik was) te nemen. Heb al 200 uur in de game gestoken en dat is nu dus allemaal ineens weg. Het ergste vind ik eigenlijk nog wel dat ik nu weer al die emblems en titles moet vrijspelen, waarvan een aantal zeer lastig te krijgen zijn. Had al bijna 20k kills die ook lekker allemaal weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Sj44k13 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:33:
Ik heb sinds kort het probleem dat ik als ik COD MW2 speel af en toe naar het bureaublad word gegooid, alsof de pc alt tab doet:S weet iemand hoe dat komt? Is begonnen sinds ik COD heb geinstalleerd, maar komt ook voor bij spellen als Dirt 2.

PC core i7 920
radeon 4890
6gb ram
vista 64 bit sp1
Gebeurde mij gisteren ook een keer, stond ineens MSN keihard op mijn beeldscherm. Als het maar bij die ene keer blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-10 14:33
Geen probleem.
Een re-install had ook wel gewerkt, deze oplossing is alleen iets gemakkelijker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sagaris schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:45:
[...]

Gebeurde mij gisteren ook een keer, stond ineens MSN keihard op mijn beeldscherm. Als het maar bij die ene keer blijft.
Dat denk ik niet, bij komt het tamelijk vaak voor, ook bij vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huibino
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Vandread schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:50:
[...]

Heb je andere Steam spellen?
Watvoor modem/router heb je?

Aan je pc zal het niet liggen schat ik, je zal alles wel van vrij recente software hebben voorzien.
ik heb wel wat andere spellen in steam staan, maar niet via steam gekocht/ geinstalleerd zegmaar.

modem is van linksys : Wireless-G ADSL Home Gateway WAG200G
is een modem/router in 1. nou leek hetprobleem weg te zijn, maar om en of andere reden lijkt het wel alsof dit probleem alleen op zondagen is?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik quote mezelf even uit een ander topic. Wellicht handig voor mensen ook in dit topic!
Mystic Spirit schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:52:
Voor de spelers op de PC is onderstaande misschien een goed plan om in hun config_mp.cfg file op te nemen / te vervangen. Het heeft mij aardig wat frustratie bespaard 8)

Onderstaande stukje code zorgt ervoor dat de pingmeter onderverdeelt wordt in 10 stappen van 20ms. Helemaal vol (groen) betekent een ping van 20 of lager en een helemaal rood betekent een ping van 200 of hoger.
De taggs zijn al aanwezig en hebben al een waarde. Je moet het dus alleen aanpassen.
code:
1
2
3
4
5
6
seta cg_ScoresPing_BgColor "0 0 0 0"
seta cg_ScoresPing_HighColor "0.8 0 0 1"
seta cg_ScoresPing_Interval "20"
seta cg_ScoresPing_LowColor "0 1 1 1"
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"
seta cg_ScoresPing_MedColor "0.8 0.8 0 1"

Ook kan je er nog voor kiezen om onderstaande stukje code toe te voegen. Het heeft mogelijk een positief effect op je connectie.
code:
1
seta cl_maxpackets "100"

Je vindt de config file uiteraard onder \Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg
Kun je ook zien wie de host is en die ontwijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wil me toch graag even in dit topic melden. Heb het spel voor zowel de Xbox 360 als voor de PC. Had hem in eerste instantie alleen voor de X360 omdat ik daar de laatste tijd meer op game, maar omdat mijn PC-vrienden (en wat oud-clangenoten) hem op de PC speelden en ik ook wel met hun mee wou doen, heb ik hem dus een 2e keer aangeschaft.

Daarbij is het mij opgevallen dat veel van de problemen waar ik nu last van heb op de PC net zo goed voorkomen op de Xbox. Op de Xbox heb je net zo goed problemen om met meer dan 2 man een server te vinden. Daar heb je net zo goed dat er ineens 'random' mensen uit je party worden gegooid.

Wel moet ik zeggen dat ik op de xbox minder last bleek te hebben van lagg, maar misschien komt dat omdat ik het bij de xbox snel afdeed als 'skill' terwijl ik op de PC wat meer skill heb, en toch echt merk dat acties niet altijd even snel worden geregistreerd.

Mijn verwachting is dat omdat het op zowel de Xbox als de PC problemen geeft met matchmaking in combinatie met een party, het nog wel zal worden verbeterd. Je kan je afvragen of ze bij het inrichten van IWnet wel hebben gerekend op zo veel gebruikers. Lag is iets wat te verwachten was bij matchmaking, maar het lijkt me niet dat problemen met het joinen in een party onderdeel van het ontwerp waren.

En als het niet wordt opgelost is het een kwestie van tijd. Op het moment kan ik er best mee leven dat je soms 5x moet proberen om in een game te komen, dat hoort er nou eenmaal bij. Maar het houdt een keer op. Als er over een maand of 2 nog geen verbetering is dan heb ik het wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijs01
  • Laatst online: 08-06-2023
Ik heb sinds kort een enorm probleem met lag. Maandag heb ik een verse windows (xp) op mn pc gezet en sindsdien heeft het geen zin meer om MW2 online te spelen. Ik heb in elke server teveel lag om nog lekker te kunnen spelen. loop constant rond met een rood balkje, zie mn enemies door de maps teleporten en wordt elke 3 seconden terug gezet naar de plek waar ik stond voordat ik begin te lopen.
Ik heb prima internet, alle poorten die MW2 gebruikt opengezet, NAT type geeft ie open, firewall uitstaan, verder nergens last van lag of iets in die trant en eerder ook nooit gehad. Alleen nu bij MW2. Ik heb echt geen idee waar dit opeens vandaan komt, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Nijs01 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:57:
Ik heb sinds kort een enorm probleem met lag. Maandag heb ik een verse windows (xp) op mn pc gezet en sindsdien heeft het geen zin meer om MW2 online te spelen. Ik heb in elke server teveel lag om nog lekker te kunnen spelen. loop constant rond met een rood balkje, zie mn enemies door de maps teleporten en wordt elke 3 seconden terug gezet naar de plek waar ik stond voordat ik begin te lopen.
Ik heb prima internet, alle poorten die MW2 gebruikt opengezet, NAT type geeft ie open, firewall uitstaan, verder nergens last van lag of iets in die trant en eerder ook nooit gehad. Alleen nu bij MW2. Ik heb echt geen idee waar dit opeens vandaan komt, iemand een idee?
Dat je opeens last hebt van lag, kan natuurlijk niet aan een verse installatie liggen. Was je voorheen wel eens host? en had je daardoor geen lag? Probeer de door mij (iets naar boven) genoemde aanpassing van je mp_config file. Dan krijg je meer inzicht in hoe slecht je connectie daadwerkelijk is met de gene die host. Wellicht geeft dit meer inzicht.

Een andere mogelijkheid is dat je last hebt van de firewall in windows, ook al is het onwaarschijnlijk. Heb je de porten open gezet? of zijn er andere programma's zoals virusscanners die in de weg kunnen zitten die je voorheen niet had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerdgs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08 14:29
Ik en mijn broer hebben nu al tijden problemen met Spec-Ops mode. We krijgen vaak geen degelijke connectie met elkaar. Soms werkt het wel, de andere keer weer niet. We hebben allebei de Windows firewall uitgezet en alle ports geforward op de router.

Het lukt mij wel om andere mensen te joinen, maar die andere mensen lukt het weer niet mij te joinen. Ik word echt heel naar van die continue verbindingsproblemen als ergens een router tussen zit. Ik zit achter 2 routers (niet echt handig, maar heeft z'n redenen..), maar alle benodigde ports staan open op beide routers. Ook staat UPnP geactiveerd op allebei.

We moeten echt de gekste truken uithalen om connectie te maken soms (spel restarten na invite verzonden is, en daarna pas op invite klikken) die maar op willekeurige tijden lijkt te werken. Andere dagen werkt het gewoon niet. NAT staat altijd op 'Open' btw.

Ik weet niet of iemand van jullie een cure-all oplossing hier voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-02 09:53
Ik zit met het volgende probleem mbt CoDMW2.

Als allereerst mn systeem specs:
QX9650 @ 3.6ghz
Gigabyte x48-dq6
OCZ Blade 2x2gb 1066mhz
2x HD3870x2 @ 4-way CFX
4x Samsung F3 500gb @ RAID0
Coolermaster 1000W realpower
LG 26" scherm 1920*1200
Verse installatie van Windows 7 x64 Ultimate NL

Zodra ik het spel op zn hoogst zet. Dus 1920*1200, textures op Extra en AA op 4x etc.. Gaat het spel haperen. Zodra ik hem iets lager zet. Bijv. de textures op High ipv Extra en de AA op 2x dan is het haperen over.

Nu heb ik ook mijn TV op de PC aangesloten. Ik ben het spel gaan spelen op zn aller hoogst en heb mn taakbeheer met het tabblad Prestaties laten weergeven op de TV.
Onder het kopje Fysiek geheugen staat er Vrij. Nu valt mij op, zodra er een map aan het laden is, loopt het aantal MB bij Vrij omlaag tot de nul. Zodra dat Vrij op nul gaat begint het spel te haperen.
Als ik dus het spel weer op een wat lagere kwaliteit zet, komt het kopje Vrij niet meer op nul te staan en draait het spel weer super!

Zou dit betekenen te kort aan geheugen?? Dit lijkt mij zo sterk! Met deze setup moet ik volgens mij met gemak op zn hoogst kunnen draaien.

Ik las op internet dat er aangeraden wordt om het spel hoog te kunnen draaien om 3gb geheugen te hebben. Mja wat bedoelen ze met hoog hea!?

Ook heb ik de FPS laten weergeven dmv Rivatuner en op het moment van een haper blijven de FPS gewoon rond de 90 draaien. Systeem kan makkelijk dit spel draaien op zn hoogst. Maar waar nu de fout ligt..

Zie screenshot: klik hier

• Vandread
Kan je 4way crossfire uitzetten? Soms zijn daar wat problemen mee, zelfde met de nieuwere HD5 serie zie je dat het niet altijd ideaal is (tri/quad CF)

Verwijderd

Maar even verplaatst hier naartoe

Ik zit met het volgende,
Heb het spel nu sinds enkele weken en heb altijd zonder problemen online kunnen spelen.
Tot aan eergisteren. Ik kan het spel gewoon opstarten en ik kom ook gewoon in de lobby. Zodra ik echter in een map zit dan freezed deze na +-30 seconden. Kan soms een minuut of 2 zijn maar freese doet ie. Dit doet ie trouwens ook in singleplayer game. Het volgende heb ik tnt gebrobeerd. Spel opnieuw geinstalleerd, Windows geupdate en van alles de nieuwste drivers geinstallerd.
Probleem was voor een uur opgelost (waarom weten we nog steeds niet) maar daarna alleen maar ellende.
Soms kan ik ctrl-alt-del doen en dan staat er Programma reageerd niet. En soms moet ik de hele pc opnieuw opstarten omdat niks meer werkt.
Probleem is alleen bij MW2. andere spellen functioneren gewoon.
Pc specs zover ik ze weet (mijn broertje heeft hem in elkaar gezet)
Amd Athlon 7750 dual core
2x2 gig ocz geheugen
ATI 4890
400 watt corsair voeding

Iemand enig idee?
Voeding misschien aan de lage kant

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Probeer eens een private match te starten en even 30 sec in een lege map rondlopen. Als hij dan weer freezed zal het aan je hardware liggen iig.

Verwijderd

Net dus geprobeerd: single player---> Freeze na ongeveer een minuut
Multiplayer ---> Freeze na ongeveer een minuut
Private match-> Freeze na ongeveer een minuut

Ik word er helemaal gek van. Iemand die dit ook heeft gehad of mss. een oplossing weet??
BVD.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:01:
Net dus geprobeerd: single player---> Freeze na ongeveer een minuut
Multiplayer ---> Freeze na ongeveer een minuut
Private match-> Freeze na ongeveer een minuut

Ik word er helemaal gek van. Iemand die dit ook heeft gehad of mss. een oplossing weet??
BVD.
Had dit ook !!! Alles geprobeerd maar niks werkte. Had toen een nieuwe install gedaan van win 7 64 bit, en probleem opgelost.

Verwijderd

Dat is ook het enige wat ik nog kan bedenken en dat is ook wat we vanavond gaan doen.
Ik draai nu trouwens nog op windows xp.
Straks dus windows 7 erop. Hopelijk dat dat werkt.
Zo niet dan weet ik het echt niet meer.

• kronolith
  • Laatst online: 12:55

kronolith

[EDIT]

Bij mij minimaliseert ie steeds.... Ik kan nu zelfs niet meer spelen... Als ik het spel opstart, wordt ie gelijk geminimaliseerd en als je dan ALT+TAB doet, zie je 1 seconde het spel, maar dan klapt ie gelijk weer terug... Wat kan ik hier aan doen?

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:13
Ik heb sinds gisteren geen problemen meer met hangen en traag laden van levels. Ik denk ik post even wat mijn probleem was, misschien heeft iemand er wat aan:

In eerste instantie draaide MW2 prima, alles liep vlot en goed. Gedurende de tijd ging het laden van levels langzamer en bleef het spel af en toe hangen. Tevens was Steam elke keer aan het synchronizing zonder dat ooit af te ronden. Ik moest dan eerst steam afsluiten en dan weer opstarten om te kunnen spelen. Op een gegeven moment kon ik niet meer dan 5 minuten SP spelen, MP ging nog redelijk, alleen de map was pas geladen bij een stand van 1800-1200 (TDM), na 4 minuten zeg maar.

Een reinstall van MW2 hielp niks, een reinstall van Windows 7 64 bit hielp kort een beetje. Chkdsk vond niks. Alle drivers up-to-date en in orde. Geen hardware problemen. Toen maar eens chkdsk /R gedraaid op de partitie met steam -> Allemaal bad sectors gevonden. Na 3 uur was stap 4 van chkdsk op 5% met 4-8 fouten gerepareerd.

Dus chkdsk afgebroken, chkdsk /R gedaan op een bijna lege 40GB partitie, geen fouten, steam gedeinstalleerd en weer geinstalleerd op die 40GB partitie, MW 2 geinstalleerd en nu loopt het weer als een zonnetje.

Ik heb nooit echt last gehad van bad sectors, totdat ik voor MW2 met steam aan de gang moest, ik weet niks zeker, maar ik verdenk Steam van het veroorzaken van de bad sectors. en blijkbaar wordt MW2 helemaal gaar van die bad sectors, kopieren ging trouwens ook moeilijk op die partitie dus het was niet het enige programma.

[ Voor 5% gewijzigd door MrOleo op 17-12-2009 17:39 ]

erutangiS

Verwijderd

Tijdens het spelen can COD6 kreeg ik een bluescreen omdat mijn videokaart te hoog was overgeclocked, dit is inmiddels al herstelt maar nu is mijn COD gereset. Daar bedoel ik mee dat ik weer level 1 ben.
COD of pc restarten of steam opnieuw inloggen heeft geen effect gehad.
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste