Ik heb weinig problemen ervaren met modern warfare 2, tot gisteren. Ik was met twee maten aan het spelen en tevens op skype aan het praten, toen ineens mijn scherm bevroor en het geluid in een loop kwam. Overigens geen loop van in-game geluiden maar meer een soort ruis loop of foutmelding loop.
Speel dit spel al twee weken zonder enige crash, gister was volgens mij de eerste keer dat ik speelde met de nieuwe patch. Als ik validate game files doet dan vind hij steeds 1 file die niet voldoet en deze download hij dan ook opnieuw. Dit veranderd helaas niks, vandaag alweer drie freezes gehad. De laatste was echter anders want hierbij bleef eerst het beeld hangen maar speelde windows media player gewoon door zo'n 10 seconden. Daarna bleef de muziek hangen (loopen) en weer even later kwam weer de 'ruis loop'.
PC is aardig schoon en ik heb gisteren de 9.11 drivers al geïnstalleerd (HD4850). Met rivatuner ook de temperaturen van mijn videokaart ingame laten zien en op het moment van crashen waren ze steeds rond de 65 graden, wat erg netjes is. CPU (core i7) komt niet boven de 60 graden met een prime95 stress test dus dat moet ook geen probleem zijn. Wel heb ik de CPU laatst weer overclocked naar mijn oude instellingen, ik had een tijdje standaard gedraaid. Deze instellingen gebruikte ik echter al 2 maanden zonder enige problemen en ik heb veel stress getest, en vandaag ook weer, helemaal niks.
Iemand hulp?
edit: heb de bios settings naar fabrieksinstellingen teruggebracht en nu heb ik geen vastlopers meer! Snap er alleen niks van want prime95 draait ie prima...
[
Voor 5% gewijzigd door
SgtCaffran op 25-11-2009 21:47
]