Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Volgens mij zijn er meer poorten die je open moet zetten (overigens had upnp dat al moeten doen maar dat werkt vaak niet geloof ik). Voor die poorten moet je even in t topic terug bladeren of googlen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner0616 op 23-11-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicGlou schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:30:
[...]

Wat ik al aangaf, het is allemaal correct ingesteld. Vrijgegeven in windows firewall. Router meerdere dingen geprobeerd; eerst met upnp geprobeerd, geen resultaat. Toen upnp uitgezet en de juiste poort opengezet (UDP 28960), geen resultaat. Router reboot, alles opnieuw geprobeerd, geen resultaat. Router terug naar fabrieksinstellingen, geen resultaat.
Bij mij (speedtouch modem) moest ik upnp aanvinken EN poort 28960 udp forwarden voordat het werkte.
Verder niets gedaan en NAT blijft netjes op open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
even voor de zekerheid m'n router weer dicht gegooid, van trojans word je ook niet blij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

Van het weekend LAN gehad, toch jammer dat je geen cod6 kan spelen zonder internet/steam...

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 10:59
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:46:
[...]

Bij mij (speedtouch modem) moest ik upnp aanvinken EN poort 28960 udp forwarden voordat het werkte.
Verder niets gedaan en NAT blijft netjes op open staan.
Dat is juist het enige duidelijke wat ik heb kunnen vinden op het IWnet forum, dat je upnp niet moet gebruiken omdat je daardoor extra kwetsbaar bent, het zou iig niet de gewenste methode zijn. Maar goed, ook dat had ik al geprobeerd :) Upnp en handmatig openzetten van de poort, geen resultaat. Ik lees daar op het IWnet forum ook losse flarden over extra onderdelen downloaden voor de MP via steam, maar volgens steam is de game 100% up-to-date...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Ook ik heb problemen sinds ik het spel heb. Het was zo geinstalleerd, dat wel ;P

Ik kan namenlijk de Single Player niet spelen, het loopt errug hakkerig, de fps zijn zo rond de 5 ofzo. Ik heb alle resoluties al geprobeerd en ook alle eyecandy al een aan en uitgezet.

Het rare is dat ik zonder problemen online kan spelen met hoge fps en ook nog eens een snelle verbinding...

COD4 en Empire Total war draaien als een zonnetje om maar eens wat spellen op te noemen...

Ik heb alleen maar een softwarematige firewall, en ik lees nu voor het eerst over een probleem met een Trojan!?

Wat kan ik het beste configureren om het veilig te krijgen?

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb het spel nog niet gekocht maar "was" het wel van plan. Maar nu ik dit lees allemaal krijg ik enorme twijfels. Stel ik koop het spel en ik speel het alleen SP mode. Krijg ik deze ellende ook allemaal? Of geld die trojans etc..alleen voor MP mode?

Neem aan dat je geen steam hoeft te gebruiken voor SP mode?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Xtr3me4me schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:42:
Ik heb het spel nog niet gekocht maar "was" het wel van plan. Maar nu ik dit lees allemaal krijg ik enorme twijfels. Stel ik koop het spel en ik speel het alleen SP mode. Krijg ik deze ellende ook allemaal? Of geld die trojans etc..alleen voor MP mode?

Neem aan dat je geen steam hoeft te gebruiken voor SP mode?
Als jij het spel wilt kopen om alleen de SP te doen, dat kan ik je afraden want dan ben je snel teleurgesteld. Ondanks dat de actie in de SP heel intensief is, ben je er ook zo doorheen gespeeld (ik was in 5 uurtjes helemaal klaar) De problemen zitten dan ook niet in de SP...

Overigens MOET je steam gebruiken, anders krijg je de game niet eens geinstalleerd... activatie verloopt via Steam.

[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 23-11-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

MicGlou schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:07:
[...]

Als jij het spel wilt kopen om alleen de SP te doen, dat kan ik je afraden want dan ben je snel teleurgesteld. Ondanks dat de actie in de SP heel intensief is, ben je er ook zo doorheen gespeeld (ik was in 5 uurtjes helemaal klaar) De problemen zitten dan ook niet in de SP...

Overigens MOET je steam gebruiken, anders krijg je de game niet eens geinstalleerd... activatie verloopt via Steam.
Nou lekker dan :( 5 uurtjes is ook zo klaar. Ja ik ben met fps niet zo online type. WoW daarin tegen wel maar kan ook niet anders :P

Ik wacht dus nog even af voordat ik me pc naar zijn grootje breng :9

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Ik heb 15 uur gedaan om de singleplayer 2x uit tespelen op Veteran. De eerste keer op Veteran en de tweede keer ook op Veteran. Beide keren om te zorgen dat ik zeker alle intel had. De eerste keer namelijk wat vergeten.. Nu lekker 100% :D Op naar de Achievements die alleen met Specops te halen zijn en dan ook Specops 100% scoren :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:01
raar dat bij iedereen upnp open moet staan. Ik heb dat gewoon dicht staan. Ook heb ik geen port geforward. Bij mij staat NAT: OPEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Mijn probleem met het niet starten van IWnet is opgelost :) Dankzij een gouden tip van iemand op het IWnet forum.

Het probleem zit in de integriteit van een bestand. Open Steam, ga naar 'My Games', klik met de rechtermuisknop op de CoD MW2 MP icoon, kies properties. Kies het tabblad 'Local Files', daar start je 'Verify integrity of game cache.... Deze is dan 2 minuten bezig met checken, bleek 1 file niet te valideren, werd automatisch opnieuw gedownload en hoppa :) alles werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakKa.dev
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 23:46
Hey mensen. Ik heb een zyxel router model P-2602H-D1A.

Op de een of andere manier kan ik port 28960 niet forwarden...
Alle andere ports doen nooit moeilijk maar als ik 28960 probeer krijg ik: ERROR: INTERNAL ERROR.

Ik zie dat bij veel andere mensen het wel is gelukt, ik ben ten einde raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:36
Kan het zijn dat je teveel poort mappings hebt ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik wordt nu echt gek, wat ik ook probeer dit probleem blijft terugkomen.
Ik zit gewoon te spelen, plots blijft het scherm hangen en na zo'n 5 seconden veranderd het hele scherm in grijze lijnen:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/30cu3h4.jpg

Hier een close-up:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2s5zgoo.jpg

En vervolgens na booten krijg ik dan weer die klote melding:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/rbwqb7.jpg

Ik was eerst bang dat mijn videokaart (HD 5870 die overigens net nieuw was) gewoon kapot was. Maar het geluid van MW2 blijft in een loop van een paar seconden terwijl ik wel gewoon kan doorpraten op skype en/of mijn muziek blijf horen. Dit suggereert dat het dus wel een probleem gerelateerd aan MW2 is.

Ik heb een keer gehad dat ik de pc niet hoefde te rebooten maar dat die na een halve minuut oid ik zag dat ik terug zat op mijn bureaublad met de leuke mededeling betreffende een trojan.
Nou is het zo dat ik altijd terug naar het bureaublad gegooid wordt als antivir een trojan vindt dus ik weet niet of in bovenstaande uitzondering het een indicatie was dat antivir de schuldige was of dat het juist een zeldzame redding was...?

Ik ga het iig met avast! ipv antivir proberen, dat is echt het laatste wat ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mag schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:21:
Sowieso eerst Avira eraf gooien. :p
Dan de vraag heb je misschien een Gigabyte mobo? :)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Mag dat ziet er meer uit als een hardwarematig probleem met je HD, kijk de health eens na met HDtune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakKa.dev
  • Laatst online: 06-09 23:46
punisher007 schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:02:
Kan het zijn dat je teveel poort mappings hebt ?
Weet ik niet, kan je dat uitleggen? Andere poorten forwarden lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

-The_Mask- schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:32:
[...]

Sowieso eerst Avira eraf gooien. :p
Dan de vraag heb je misschien een Gigabyte mobo? :)
Dit heb ik:

#ProductPrijsSubtotaal
1Club3D HD 5870 1GB (CGAX-58724IDP)€ 302,50€ 302,50
1Cooler Master HAF 922 Zwart€ 84,95€ 84,95
1Cooler Master Hyper TX3€ 14,51€ 14,51
1Cooler Master Real Power M520€ 61,20€ 61,20
1Intel Core i7 860€ 224,33€ 224,33
2Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G€ 84,89€ 169,78
1MSI P55-CD53€ 92,-€ 92,-
1Samsung SH-S223B€ 16,91€ 16,91
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 66,26€ 66,26
ImporterenTotaal€ 1.032,44
Blue_Fear schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:34:
Mag dat ziet er meer uit als een hardwarematig probleem met je HD, kijk de health eens na met HDtune
Bedankt voor de tip, ik zal het eens proberen!

Offtopic: avast! bevalt me absoluut niet, ik vond Antivir erg fijn, heeft iemand suggesties voor andere gratis anti virus software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Blue_Fear schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:34:
Mag dat ziet er meer uit als een hardwarematig probleem met je HD
Totaal niet dat CHKDSK gedoe komt gewoon door Avira.
Dan kan dat het iig niet zijn. (Gigabyte P55 met HD5870 probleem)
Al eens memtest gedaan.
Furmark gedraaid?
Orthos of een Linpack?

[ Voor 11% gewijzigd door -The_Mask- op 23-11-2009 20:12 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
jagermeister schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:43:
[...]

Volgens mij is 1.0.167 de meest recente versie. Ik ben van STEAM gebanned met jouw versie, echter die van mij was dan ook echt illegaal.
Waardoor heb je een ban opgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

-The_Mask- schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:11:
[...]

Totaal niet dat CHKDSK gedoe komt gewoon door Avira.

[...]

Dan kan dat het iig niet zijn. (Gigabyte P55 met HD5870 probleem)
Al eens memtest gedaan.
Furmark gedraaid?
Orthos of een Linpack?
Ik heb alsnog die HDtune gebruikt en die geeft aan dat alle schijven okay zijn.
Ook furmark gedraaid, de benchmark en daarna die stability test, maar ik kan eeuwig naar die behaarde donut kijken ik krijg geen grijze strepen als bij MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
MicGlou schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:18:
Mijn probleem met het niet starten van IWnet is opgelost :) Dankzij een gouden tip van iemand op het IWnet forum.

Het probleem zit in de integriteit van een bestand. Open Steam, ga naar 'My Games', klik met de rechtermuisknop op de CoD MW2 MP icoon, kies properties. Kies het tabblad 'Local Files', daar start je 'Verify integrity of game cache.... Deze is dan 2 minuten bezig met checken, bleek 1 file niet te valideren, werd automatisch opnieuw gedownload en hoppa :) alles werkt!
Helaas moet ik hier toch heel voorzichtig op terug komen, het heeft gewerkt, maar na een reboot was het probleem weer terug. Het lijkt mij niet de bedoeling dat ik iedere keer als ik online wil dit truukje moet doen... dus nog steeds geen echte oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
hallo mede tweakers,

ik zit met een probleem ik kan mijn microfoon niet gebruiken in de game. Ik hoor ook niks als iemand wat zegt.
weet iemand hoe ik dit moet oplossen in steam werkt hij ook niet. Alles staat aan en ik draai windows 7 met een Striker formule 2 Mobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:30:
hallo mede tweakers,

ik zit met een probleem ik kan mijn microfoon niet gebruiken in de game. Ik hoor ook niks als iemand wat zegt.
weet iemand hoe ik dit moet oplossen in steam werkt hij ook niet. Alles staat aan en ik draai windows 7 met een Striker formule 2 Mobo
Heb hetzelfde probleem. In sommige games hoor ik sommige mensen niet terwijl ze wel aan het praten zijn(vrienden met wie ik in dezelfde game zit horen ze wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer vaak met 3 vrienden + mijzelf een party te starten om daarna te spelen, maar zodra er 3 inzitten kan de 4e niet meer connecten..
Alle combinaties geprobeerd, evenals allemaal proberen de party te maken.. uPnP staat aan..

(Misschien zit er gewoon een limiet van 4 aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:27:
Ik probeer vaak met 3 vrienden + mijzelf een party te starten om daarna te spelen, maar zodra er 3 inzitten kan de 4e niet meer connecten..
Alle combinaties geprobeerd, evenals allemaal proberen de party te maken.. uPnP staat aan..

(Misschien zit er gewoon een limiet van 4 aan?)
Kan jij een wat betere omschrijving geven? Zitten jullie fysiek in hetzelfde gebouw of allemaal thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er mij iemand zeggen hoe je ingame kan chatten met de pc versie?
Via de co-op kan ik alleen via SHIFT-TAB de steam console oproepen en chatten, maar niet ingame.
In de options is de chat functie grijs en niet selecteerbaar.

De steam voice chat stopt blijkbaar ook zodra je ingame bent.

En bij MP heb ik nog niet gevonden hoe je kan chatten, redelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Text chat? t voor normaal and y voor team chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Mag schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:21:
Ik zit gewoon te spelen, plots blijft het scherm hangen en na zo'n 5 seconden veranderd het hele scherm in grijze lijnen:
[afbeelding]

Hier een close-up:
[afbeelding]

En vervolgens na booten krijg ik dan weer die klote melding:
[afbeelding]

Ik was eerst bang dat mijn videokaart (HD 5870 die overigens net nieuw was) gewoon kapot was. Maar het geluid van MW2 blijft in een loop van een paar seconden terwijl ik wel gewoon kan doorpraten op skype en/of mijn muziek blijf horen. Dit suggereert dat het dus wel een probleem gerelateerd aan MW2 is.

Ik heb een keer gehad dat ik de pc niet hoefde te rebooten maar dat die na een halve minuut oid ik zag dat ik terug zat op mijn bureaublad met de leuke mededeling betreffende een trojan.
Nou is het zo dat ik altijd terug naar het bureaublad gegooid wordt als antivir een trojan vindt dus ik weet niet of in bovenstaande uitzondering het een indicatie was dat antivir de schuldige was of dat het juist een zeldzame redding was...?

Ik ga het iig met avast! ipv antivir proberen, dat is echt het laatste wat ik kan bedenken.
Ik heb dit ook al een paar keer gehad. Kwam meestal door een te hoge clock. Bij mij draait MW2 Singleplayer constant 100% op de GPU en hij knalde er welleens uit, ondanks dat hij Furmark 2uur stabiel was, en andere games ook allemaal perfect deden...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:47:
Tiens, ik heb da al geprobeerd en da lukte niet.
Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LzpAppel schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:32:
[...]

Kan jij een wat betere omschrijving geven? Zitten jullie fysiek in hetzelfde gebouw of allemaal thuis?
Nee, wij zitten allemaal ergens anders, ook allemaal andere ISP's volgens mij.

Dus stel:
Player 1 host, Player 2 en 3 kunnen joinen, Player 4 niet - krijgt unable to connect.
Player 1 host, Player 1 en 4 kunnen joinen, Player 3 niet - krijgt unable to connect.

Dus zodra er 3 mensen (host + 2 players) in de party zitten, kan er niemand bij.

Elke mogelijke combinatie/situatie hebben wij geprobeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:59:
[...]

Dus stel:
Player 1 host, Player 2 en 3 kunnen joinen, Player 4 niet - krijgt unable to connect.
Player 1 host, Player 1 en 4 kunnen joinen, Player 3 niet - krijgt unable to connect.

Dus zodra er 3 mensen (host + 2 players) in de party zitten, kan er niemand bij.

Vreemd, ik speel vaak met 6 mensen van verschillende locaties met ook verschillende ISP's
Er wordt wel eens iemand uitgegooit (tijdens het zoeken naar een game) maar het merendeel van de tijd kunnen we een tal van potjes achter elkaar doorspelen dus aan een limiet van 4 zal het niet liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus stel:

al eens een andere speler laten hosten? alle router porten open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
furby-killer schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:47:
Klopt.

Vind het overigens wel jammer dat je in de intermissions niet kan chatten (terwijl voicechat daar wel gaat).. dan duurt die minuut misschien niet zo lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik heb problemen met de PC versie van Modern Wardare 2.

Ik heb een Zyxel P-2602HW-D1A modem/router (telfort internet + bellen). Ik weet vrij goed hoe ik dingen moet instellen in deze router. Ik heb bijvoorbeeld voor bepaalde programma's poorten succesvol geforward, uitzonderingen in de firewall gezet, etc.

Nu bij MW2 heb ik staan NAT = Strict. Ik kan vaak niet connecten naar vrienden, kan geen games hosten, en krijg vaak de melding 'unable to connect to host' / 'failed host migration' / etc.

Ik heb rondgekeken en verschillende tips gezien om het probleem op te lossen. Ik heb ze allemaal geprobeerd. Poorten opengezet, firewalls uit, static IP ingesteld, antivirus uit, UPnP aan, etc. Overigens is het uitzetten van firewalls, antivirus en het gebruiken van UPnP geen optie op de lange termijn. Ik had ze alleen even getest. Evengoed heeft niets gewerkt. Ik blijf NAT = Strict houden.

Ik heb een technical support ticked aangemaakt bij Activision (bij Infinity Ward kan ik die optie niet vinden), maar heb hier nog geen reactie op.

Heeft iemand soms nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 07:01
[...]

Dus stel:

Heb soortgelijke problemen hier met een aantal vrienden online

P1 host, p2 en p3 kunnen joinen. p4 en p5 niet.
p3 host, p2 en p4 kunnen joinen, p1 en p5 niet.
p4 host, p1, p2, p5 kunnen joinen en p3 niet.

Etc. En dat houdt dan enkele uren aan, waarna de mogelijkheden tot joinen ineens weer veranderd; zo kan bij de 1e opstelling p5 bijv plots joinen en p2 niet meer. Terwijl niets in de settings bij ons veranderd.

Sinds launch hebben we nog geen 1 dag gehad waarop we gewoon met zijn allen 1 party konden joinen, beetje fail is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
erikjannemann schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:36:

Ik heb een Zyxel P-2602HW-D1A modem/router (telfort internet + bellen). Ik weet vrij goed hoe ik dingen moet instellen in deze router. Ik heb bijvoorbeeld voor bepaalde programma's poorten succesvol geforward, uitzonderingen in de firewall gezet, etc.

Nu bij MW2 heb ik staan NAT = Strict. Ik kan vaak niet connecten naar vrienden, kan geen games hosten, en krijg vaak de melding 'unable to connect to host' / 'failed host migration' / etc.

Ik heb rondgekeken en verschillende tips gezien om het probleem op te lossen. Ik heb ze allemaal geprobeerd. Poorten opengezet, firewalls uit, static IP ingesteld, antivirus uit, UPnP aan, etc. Overigens is het uitzetten van firewalls, antivirus en het gebruiken van UPnP geen optie op de lange termijn. Ik had ze alleen even getest. Evengoed heeft niets gewerkt. Ik blijf NAT = Strict houden.

Ik heb een technical support ticked aangemaakt bij Activision (bij Infinity Ward kan ik die optie niet vinden), maar heb hier nog geen reactie op.

Het uitzetten van antivirus en/of firewall zal ik nooit doen, ondanks dat het misschien getipt wordt, dat is nooit een (tijdelijke) oplossing, dat kan alleen je problemen maar vergroten want je geeft vrij spel aan besmetting e.d.. Het gebruik van upnp is tegenwoordig echt geen probleem meer, die poorten werken dynamisch, zodra je de applicatie sluit gaat de poort ook gewoon weer dicht. Dat upnp 'gevaarlijk zou zijn is iets wat sommige mensen tot vandaag de dag hardnekkig blijven volhouden, maar daar geloof ik niet meer in, de laatste serieuse kwetsbaarheid stamt uit 2002... Bij mij werkt het dus prima door gewoon 'standaard' routerinstellingen met upnp ingeschakeld, ik heb verder geen poort hoeven forwarden.

Wat ik niet kan opmaken uit je verhaal, je hebt ook je windows firewall gechecked of alles is vrijgegeven? Bij mij onder Vista x64 stond de MP automatisch als geblokkeerd, die moest ik eerst vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
psychodude schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:16:
[...]

Heb soortgelijke problemen hier met een aantal vrienden online

P1 host, p2 en p3 kunnen joinen. p4 en p5 niet.
p3 host, p2 en p4 kunnen joinen, p1 en p5 niet.
p4 host, p1, p2, p5 kunnen joinen en p3 niet.

Etc. En dat houdt dan enkele uren aan, waarna de mogelijkheden tot joinen ineens weer veranderd; zo kan bij de 1e opstelling p5 bijv plots joinen en p2 niet meer. Terwijl niets in de settings bij ons veranderd.

Sinds launch hebben we nog geen 1 dag gehad waarop we gewoon met zijn allen 1 party konden joinen, beetje fail is het wel.
Steam restarten

Gebeurd mij ook zo vaak en dan is het een kwestie van steam booten ...

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb regelmatig dat tijdens het spelen het scherm zwart word. Ben de GPU al steeds verder aan het terugklokken, zou het daar aan liggen? Geluid blijft doorgaan, maar moet PC toch resetten uiteindelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• storm-biker
  • Niet online
Modern Warfare 2 Install fout “Failed to run install script” ( Modern Warfare 2 error voor Windows 7)
Oplossing :Start -> mijn computer -> Rechter muisklik dvd drive -> explore -> Rechter muisklik setup.exe -> run as administrator

Ik heb dit alleen met Windows XP en kan dus niet run as administrator doen, maar alleen run as en dan kan ik administrator selecteren, maar dan moet je een wachtwoord invoeren en dat is niet mijn normale wachtwoord.
Wie helpt mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
storm-biker schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:51:
Modern Warfare 2 Install fout “Failed to run install script” ( Modern Warfare 2 error voor Windows 7)
Oplossing :Start -> mijn computer -> Rechter muisklik dvd drive -> explore -> Rechter muisklik setup.exe -> run as administrator

Ik heb dit alleen met Windows XP en kan dus niet run as administrator doen, maar alleen run as en dan kan ik administrator selecteren, maar dan moet je een wachtwoord invoeren en dat is niet mijn normale wachtwoord.
Wie helpt mij???
Als jij de hoofdgebuiker bent, dan weet je toch welk password je hebt ingesteld? Zo niet, dan moet je dat dus even aan de beheerder van het admin account vragen. Ben je wel de hoofdgebruiker dan gaat het om het standaard admin account, dat aanmeldscherm is dan gewoon een standaard ding. Heb je dan al geprobeerd geen password in te vullen?

[ Voor 11% gewijzigd door MicGlou op 24-11-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
MicGlou schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:20:
[...]

Het uitzetten van antivirus en/of firewall zal ik nooit doen, ondanks dat het misschien getipt wordt, dat is nooit een (tijdelijke) oplossing, dat kan alleen je problemen maar vergroten want je geeft vrij spel aan besmetting e.d.. Het gebruik van upnp is tegenwoordig echt geen probleem meer, die poorten werken dynamisch, zodra je de applicatie sluit gaat de poort ook gewoon weer dicht. Dat upnp 'gevaarlijk zou zijn is iets wat sommige mensen tot vandaag de dag hardnekkig blijven volhouden, maar daar geloof ik niet meer in, de laatste serieuse kwetsbaarheid stamt uit 2002... Bij mij werkt het dus prima door gewoon 'standaard' routerinstellingen met upnp ingeschakeld, ik heb verder geen poort hoeven forwarden.

Wat ik niet kan opmaken uit je verhaal, je hebt ook je windows firewall gechecked of alles is vrijgegeven? Bij mij onder Vista x64 stond de MP automatisch als geblokkeerd, die moest ik eerst vrijgeven.
Het uitzetten van de antivirus/firewall was ook niet echt een oplossing. Ik deed dit alleen om te kijken of het hier aan lag. Ik heb Windows 7 x64. Windows firewall heeft het programma niet geblokkeerd. Ik heb dus ook getest of het wel werkte als ik de firewall uit had staan. Dit was niet het geval. Verder gebruik ik Avast home edition (die gratis versie). Ik heb hierin wel een uitzondering gecreeerd voor de steam map, maar ik kan niet vinden dat het programma's aan banden legt en dat ik daar uitzonderingen op kan maken. En ook deze heb ik uitgeschakeld gehad om te kijken of dit het was. Maar nog steeds NAT = Strict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:55
De nieuwe update is uit, xxx169

Vanavond is matchmaking een rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• storm-biker
  • Niet online
MicGlou schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:28:
[...]

Als jij de hoofdgebuiker bent, dan weet je toch welk password je hebt ingesteld? Zo niet, dan moet je dat dus even aan de beheerder van het admin account vragen. Ben je wel de hoofdgebruiker dan gaat het om het standaard admin account, dat aanmeldscherm is dan gewoon een standaard ding. Heb je dan al geprobeerd geen password in te vullen?
Ik ben de hoofdgebruiker, maar ik kan kiezen tussen mijn account ..... en administrator
Je moet een wachtwoord invullen, en als ik het met mijn account doe, krijg ik weer de foutmelding.
En van die andere weet ik niet welk wachtwoord in zou moeten invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• storm-biker
  • Niet online
Ik kan ook niet steam downloaden, dan krijg ik dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
storm-biker schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:08:
[...]

Ik ben de hoofdgebruiker, maar ik kan kiezen tussen mijn account ..... en administrator
Je moet een wachtwoord invullen, en als ik het met mijn account doe, krijg ik weer de foutmelding.
En van die andere weet ik niet welk wachtwoord in zou moeten invullen.
Je hebt het helemaal gelezen?

Als jij de hoofdgebruiker bent, dus ook verantwoordelijk voor de installatie bent geweest, dan hebben we het dus over het standaard admin account... als jij niets hebt ingesteld voor dat account dan kan er ook geen password op zitten, een simpele klik op 'OK' zou dan moeten volstaan... overigens hoef je onder XP helemaal niets als administrator uit te voeren, dat moet gewoon werken. Werkt het niet, dan is het administrator account dus wel in gebruik door iemand die meer rechten op die pc heeft dan jij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• storm-biker
  • Niet online
???Ik ben de hoogste macht op mijn pc???
Zie plaatje voor schermpje waar ik me wachtwoord moet invullen.
http://img43.imagevenue.c...45_naamloos_122_484lo.JPG

[ Voor 86% gewijzigd door storm-biker op 24-11-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent niet de enige met dit probleem, meerdere mensen met Zyxel P-2602HW-D1A modem/router van Telfort hebben hier last van. Ik heb dit ding ook, heb alles goed ingevuld, maar tevergeefs. Op internet heb ik dagen lang lopen zoeken voor een oplossing, maar zonder resultaat. Ik ben bang dat het gewoon onmogelijk is om met dit ding de NAT open te krijgen.

Eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven, maar als je toch ooit nog een oplossing weet te vinden, dan ben ik erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 07:01
rhermans schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:38:
[...]

Steam restarten

Gebeurd mij ook zo vaak en dan is het een kwestie van steam booten ...
Proberen we regelmatig, maar helpt niets. Computers, routers, etc restarten helpt ook niet. Het is gewoon zo voor enkele uren en dan plots wisselt het weer wie wie kan joinen, zit weinig logica achter aan onze kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:18:
[...]

Je bent niet de enige met dit probleem, meerdere mensen met Zyxel P-2602HW-D1A modem/router van Telfort hebben hier last van. Ik heb dit ding ook, heb alles goed ingevuld, maar tevergeefs. Op internet heb ik dagen lang lopen zoeken voor een oplossing, maar zonder resultaat. Ik ben bang dat het gewoon onmogelijk is om met dit ding de NAT open te krijgen.

Eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven, maar als je toch ooit nog een oplossing weet te vinden, dan ben ik erg benieuwd.
Zelfde verhaal hier, poorten forwarden+uitzonderingen maken met firewall etc lukt altijd goed. En kreeg het nu even met cod niet voor elkaar met de poorten(weet even niet welke poorten er open moeten). Dus doe even de NAT open..en nog steeds strict..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09-2022
Ik ben zo wanhopig om de gouden tip te belonen met een klein geldbedrag! Ik zit al enkele weken met het volgende probleem:

Ik kan zonder problemen de multiplayer spelen, laat dat voorop staan.

De special ops in 2-player mode is nog nooit gelukt. Mijn Nat-type staat op OPEN, ik heb alle firewalls uit, statisch IP, alle poorten geopend en nog kan ik niet iemand vinden/uitnodigen om de special ops te spelen.

Wat nog wel opmerkelijk is, dat bij het testen van de poorten 28960 TCP op open staat, maar 28960 UDP niet. Ondanks dat ik beide poorten heb geopend.

Provider: Alice, Modem: Copperjet 16161 2p (*** ding)

Om een lang verhaal kort te maken; ik kan niet hosten, zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:18:

Gisterenavond deze handleiding gevolgd en ik had de hele avond NAT=open. Ik zie nu wel dat alle verkeer doorgestuurd worden dus ik ga vanavond maar eens wat specifieke regels maken volgens deze handleiding.

PS. uPnP staat trouwens uit.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Ik blijf problemen houden met de integriteit van een bepaald bestand... helaas wordt de filename niet weergegeven. Ik moet iedere keer weer opnieuw de integrity check doen, dan wordt er een bestand opnieuw gedownload... het spel start 1x en daarna weer het verhaal opnieuw. Ik heb het spel al meerdere malen opnieuw geinstalleerd, met gebruik van de discs en via de download optie... probleem blijft. Op het forum van IWnet reageren ze niet eens meer (normaal), krijg alleen nog maar linkjes naar portforwarding helpsites... maar dat is duidelijk niet het probleem. Het probleem zit overduidelijk in een van de bestanden van IWnet zoals de .checker al aangeeft... maar dat wordt nu dus gewoon genegeerd.

IWnet sucks bigtime! Ik hoop dat Infinity Ward en Activision dit heel snel doorhebben en een andere weg in slaan (dedicated) met een goede patch voor deze game. Zo als het nu werkt is het waardeloos, je mag en kan niet verwachten van je klanten dat je allerlei aanpassingen moet doen om een game enigzins werkzaam te krijgen... schandalig zoveel problemen er zijn. Als ik binnen een week geen werkende oplossing heb gaat de game serieus terug naar de winkel, ik wordt er stront chagrijnig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

Hier ook aparte problemen, ik kan het spel gewoon installeren, starten en spelen. Maar als ik een seconde of 10 in een level zit, schiet het scherm een paar keer terug naar windows. De eerste 2 keer komt hij meestal gewoon weer terug bij MW2, maar de derde keer blijft hij vaak zwart en moet ik via taakbeheer alles afsluiten.

Ik heb:

Core 2 Duo E8400
4gb ram
Geforce 9600GT
Asus P5k pro Mobo

Windows 7 64...

Verder heb ik wel een dual monitor setup, maar als ik de andere monitoren uitschakel dan gebeurd nogsteeds hetzelfde. Ik heb uiteraard de nieuwste drivers al geinsalleerd voor de videokaart, maar ook dit mocht niet baten. Iemand een idee?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Kuhr89 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:50:
[...]

Ik heb dit ook al een paar keer gehad. Kwam meestal door een te hoge clock. Bij mij draait MW2 Singleplayer constant 100% op de GPU en hij knalde er welleens uit, ondanks dat hij Furmark 2uur stabiel was, en andere games ook allemaal perfect deden...
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik heb overigens niet mijn pc over geclockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Frentik schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:01:
[...]

[...]

Gisterenavond deze handleiding gevolgd en ik had de hele avond NAT=open. Ik zie nu wel dat alle verkeer doorgestuurd worden dus ik ga vanavond maar eens wat specifieke regels maken volgens deze handleiding.

Goede handleidingen. Ik had deze nog niet eerder gevonden. (had een hele oude manual via de internationale zyxel site gevonden). Maar zo even jouw handleiding doorgekeken heb ik dit allemaal al op deze wijze gedaan. Ik ga het vanavond nog even wat beter doornemen. Bedankt voor de links in ieder geval, en ik houd mij aanbevolen voor een definitieve oplossingen.

(mocht dit voor mij werken laat ik het weten).

/edit: Frentik, welke poorten heb jij nu opengezet? Ik heb ze allemaal wel eens geprobeerd (ook tegelijk), maar wil graag weten welke bij jou nu werken.

[ Voor 7% gewijzigd door erikjannemann op 25-11-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

Kleine update: zonet vloog het spel er uit onder vermelding van DirectX fout, zoek naar oplossingen oid. Tevens gaf Windows daarna een melding dat er iets fout is met de Nvidia drivers..

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb ook een freakshow probleem zeg.

Gewoon aan het spelen hoor je het windows "ikkanietsnietdoen" geluidje en pop op de desktop. Duurt weer 5-10 seconden terug in de game te komen ben je waarschijnlijk al weer 2 keer gekilled door het oh zo geweldige spawnpoint systeem (altijd met je rug naar de tegenstanders...)

Zucht. Owhja, hoe had IW gedacht cheaters uit een game te kicken ? Hosts zijn 9 van de 10 keer complete retards die het niet door hebben en ondertussen gaan mensen met 55-1 en een tac nuke alles afmaken. Beetje jammer dat ik het nu eigenlijk al weer zat ben.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Ik heb weinig problemen ervaren met modern warfare 2, tot gisteren. Ik was met twee maten aan het spelen en tevens op skype aan het praten, toen ineens mijn scherm bevroor en het geluid in een loop kwam. Overigens geen loop van in-game geluiden maar meer een soort ruis loop of foutmelding loop.

Speel dit spel al twee weken zonder enige crash, gister was volgens mij de eerste keer dat ik speelde met de nieuwe patch. Als ik validate game files doet dan vind hij steeds 1 file die niet voldoet en deze download hij dan ook opnieuw. Dit veranderd helaas niks, vandaag alweer drie freezes gehad. De laatste was echter anders want hierbij bleef eerst het beeld hangen maar speelde windows media player gewoon door zo'n 10 seconden. Daarna bleef de muziek hangen (loopen) en weer even later kwam weer de 'ruis loop'.

PC is aardig schoon en ik heb gisteren de 9.11 drivers al geïnstalleerd (HD4850). Met rivatuner ook de temperaturen van mijn videokaart ingame laten zien en op het moment van crashen waren ze steeds rond de 65 graden, wat erg netjes is. CPU (core i7) komt niet boven de 60 graden met een prime95 stress test dus dat moet ook geen probleem zijn. Wel heb ik de CPU laatst weer overclocked naar mijn oude instellingen, ik had een tijdje standaard gedraaid. Deze instellingen gebruikte ik echter al 2 maanden zonder enige problemen en ik heb veel stress getest, en vandaag ook weer, helemaal niks.

Iemand hulp?

edit: heb de bios settings naar fabrieksinstellingen teruggebracht en nu heb ik geen vastlopers meer! Snap er alleen niks van want prime95 draait ie prima... 8)7 :(

[ Voor 5% gewijzigd door SgtCaffran op 25-11-2009 21:47 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:47
Gister weer een fabelachtige ping van 120ms in het spel.. speelt echt heerlijk. Valt ook niet op dat de host met 21-4 bovenaanstaat..
Iemand enig idee of die dedicated servers er nog komen? De game-ervaring is een stuk minder met zo'n hoge ping. Daarnaast zijn de maps groot genoeg voor 32 players.

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

NoepZor schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:21:
Gister weer een fabelachtige ping van 120ms in het spel.. speelt echt heerlijk. Valt ook niet op dat de host met 21-4 bovenaanstaat..
Iemand enig idee of die dedicated servers er nog komen? De game-ervaring is een stuk minder met zo'n hoge ping. Daarnaast zijn de maps groot genoeg voor 32 players.
Haha dit was van te voren bekend :') Tijd om weer naar CoD4 te gaan ;)

btw spreek je jouw naam nu uit als dran korgoltsjuh? of drank orgoltsjuh.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 17:40 ]

• Dacuuu
  • Nu online
Frentik schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:01:
[...]

[...]

Heb NAT uit, uPnP uit, geen poorten van Cod geforward, en toch zie ik bij Cod dat mijn NAT open is.. 8)7 Maar dat klopt volgens mij niet, na een host migrate knikkerde het spel eruit omdat er geen goede host gevonden kon worden(als bij mij alles open was had hij mij wel gepakt)

[ Voor 11% gewijzigd door Dacuuu op 26-11-2009 19:07 ]

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Op de pc versie versie heb ik vaker last dat de game spontaan minimaliseert. Het gaat hier om de multiplayer op de PC. En nee ik druk niet op de home knop of iets dergelijks. Gebruikt 1 keer in de 20-30 minuten, en ik kan niet niet echt een patroon ontdekken oid :S

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Welke virusscan heb je. Avira of Antivir schijnt hier bugged te zijn. Updaten naar versie 9 schijnt te helpen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Uit het doorlezen van dit topic begrijp ik dat er nogal wat problemen zijn met UPNP en MW2 Toch wil ik ook mijn probleem hier even in de groep gooien omdat ik hem nog niet eerder terug heb zien komen.

Ik draai MW2 op 1 PC en maak voor de internet connectie gebruik van een FritzBox 7170 met de laatste firmware (58.04.76). In principe werkt de UPNP voor het openzetten van de port, maar hij sluit hem niet weer als ik het spel afsluit. Als dat niet het geval is, is natuurlijk het hele voordeel van UPNP weg.

Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn met dit probleem en wellicht een oplossing hebben gevonden?

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Hoi,

Heb gister MW2 gekocht om het online te gaan spelen. Alles geinstalleerd via steam maar het spel blijft gewoon hangen op 'Connecting to IWnet'. Heb van alles geprobeerd, inclusief overnieuw installeren maar ik kom geen steek verder. Ik las iets over het forwarden van de juiste poorten, is dit perse nodig om te kunnen connecten? Misschien kan iemand hier zn licht op laten schijnen, anders ga ik morgen maar terug om het spel te ruilen...

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Je kunt proberen je NAT open te gooien: Handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Ok, ik heb het nu voor elkaar. Poort geforward en het werkt. Maar een paar uur later (de pc is niet uit geweest, ook niet in slaapstand, alleen beeldscherm uitgedrukt) zijn mijn UDP poorten dicht (ook de poort die ik voor utorrent gebruik, maar ook die van mw2).

Als ik de router reboot dan werkt het weer... Maar dat is niet optimaal. Iemand enig idee waarom een router na enige tijd dat er geen traffic door die poort komt de UDP dichtgooit, terwijl mijn gemaakte exceptions in de router aangeven zowel UDP als TCP door te sturen. (voor de duidelijkheid, TCP blijft dus gewoon open en geforward...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Grimmie187 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:31:
Hoi,

Heb gister MW2 gekocht om het online te gaan spelen. Alles geinstalleerd via steam maar het spel blijft gewoon hangen op 'Connecting to IWnet'. Heb van alles geprobeerd, inclusief overnieuw installeren maar ik kom geen steek verder. Ik las iets over het forwarden van de juiste poorten, is dit perse nodig om te kunnen connecten? Misschien kan iemand hier zn licht op laten schijnen, anders ga ik morgen maar terug om het spel te ruilen...
Ik heb exact hetzelfde probleem en dat heeft niets met portforwarding te maken. Het zit in de integriteit van een bestand van het spel. Het maakt niet uit hoe je installeert; met je eigen discs, of met die van een ander, via de download optie... het probleem blijft bij mij iig aanhouden. Meestal krijg ik alleen connectie na een integriteits-check, dan een reboot van de pc. Ik heb al bij IW en Activision een ticket ingediend, maar krijg helaas geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Klopt het dat je ingame (mp) het spel niet kan mimimaliseren?
Ik kan niet terug naar het bureaublad. Nu is dit niet zo erg, dan moet ik uit de game gaan en de lobby verlaten en dan kan ik wel minimaliseren.
maar ik had gisteren dat ik niet kon connecten met de host. Dan blijft hij gewoon een paar minuten proberen en ik kan niets doen behalve rebooten.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
madmaus schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:56:
Ik kan niet terug naar het bureaublad. Nu is dit niet zo erg, dan moet ik uit de game gaan en de lobby verlaten en dan kan ik wel minimaliseren.
maar ik had gisteren dat ik niet kon connecten met de host. Dan blijft hij gewoon een paar minuten proberen en ik kan niets doen behalve rebooten.
had ik gister ook, gewoon even in task manager beeindigen (wel een hell om in te komen vanuit mw2), reboot was bij mij niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Als je dan iemand joined via steam ben je ook uit de waiting for other players scherm.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 23:46

Lightah

Strikes Again

Grimmie187 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:31:
Hoi,

Zoiets had ik ook. Het had bij mij wel degelijk te maken met de poorten. Toen ik geen poorten open had staan werkte het wel maar had ik nat: strict. Toen ik al die poorten open gooide kreeg ik alleen 'Connecting to IWnet'. Toen heb ik die poorten weer weggehaald en upnp aangezet en alleen 28960 geforward. Op dat moment werkte het weer.

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Abbadon321 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:58:
[...]

had ik gister ook, gewoon even in task manager beeindigen (wel een hell om in te komen vanuit mw2), reboot was bij mij niet nodig.
Ik kom niet bij de taskmanager.
Als ik Ctrl alt del druk en ik selecteer de taskmanager dan zie ik hem heel even en daarna komt MW2 op de voorgrond.
Ik draai Windows 7 Home premium 64.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Ik heb een gewone 4:3 tft monitor, alleen is het scherm nooit helemaal gevuld in mw2. Er blijven boven en/of onder altijd zwarte randen. In het spel heb ik de ratio van automatic op 4:3 gezet maar dat helpt niet. Iemand hier de oplossing voor of is dit normaal dat ze alleen breedbeeld laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Lightah schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:12:
[...]

Zoiets had ik ook. Het had bij mij wel degelijk te maken met de poorten. Toen ik geen poorten open had staan werkte het wel maar had ik nat: strict. Toen ik al die poorten open gooide kreeg ik alleen 'Connecting to IWnet'. Toen heb ik die poorten weer weggehaald en upnp aangezet en alleen 28960 geforward. Op dat moment werkte het weer.
Waar deze user het over heeft is volgens mij hetzelfde als mijn probleem, je krijgt niet eens connectie, of iig bijna nooit. Dus laat staan dat je NAT open of strict is want zover kom je dus nog niet eens. Mijn router staat iig goed ingesteld, daar verander ik ook verder niets aan, waarom werkt het dan maar 2 van de 10 keer en als het werkt is mijn NAT altijd open...? Dat is duidelijk een ander probleem en zit dus niet in de router (mits goed ingesteld uiteraard) Bij IWnet wordt er veel over geklaagd maar niemand een duidelijk antwoord op heeft. Dit durf ik met redelijke zekerheid te zeggen, want ook zonder router tussen mijn modem en pc heb ik hetzelfde probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 29-11-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

MicGlou schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:10:
[...]

Waar deze user het over heeft is volgens mij hetzelfde als mijn probleem, je krijgt niet eens connectie, of iig bijna nooit. Dus laat staan dat je NAT open of strict is want zover kom je dus nog niet eens. Mijn router staat iig goed ingesteld, daar verander ik ook verder niets aan, waarom werkt het dan maar 2 van de 10 keer en als het werkt is mijn NAT altijd open...? Dat is duidelijk een ander probleem en zit dus niet in de router (mits goed ingesteld uiteraard) Bij IWnet wordt er veel over geklaagd maar niemand een duidelijk antwoord op heeft. Dit durf ik met redelijke zekerheid te zeggen, want ook zonder router tussen mijn modem en pc heb ik hetzelfde probleem.

(heb het tevens zelfs al eens zonder router geprobeerd, zelfde probleem...
Ik heb vrijwel nooit problemen om te connecten, nog met strict of met open instellingen. Op de momenten dat ik problemen heb met connecten ligt het meestal aan lokale bestanden die niet meer correct zijn. In Steam kan je een check en een reparatie doen van lokale files. Ik kan iedereen aanraden om dat te doen op het moment dat er iets mis gaat met het krijgen van een connectie.

Als ik dan ook nog even van de gelegeheid gebruik mag maken om mijn eigen probleem nogmaals onder de aandacht te brengen (zie hieronder). Iemand een idee?
Mystic Spirit schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:23:
Uit het doorlezen van dit topic begrijp ik dat er nogal wat problemen zijn met UPNP en MW2 Toch wil ik ook mijn probleem hier even in de groep gooien omdat ik hem nog niet eerder terug heb zien komen.

Ik draai MW2 op 1 PC en maak voor de internet connectie gebruik van een FritzBox 7170 met de laatste firmware (58.04.76). In principe werkt de UPNP voor het openzetten van de port, maar hij sluit hem niet weer als ik het spel afsluit. Als dat niet het geval is, is natuurlijk het hele voordeel van UPNP weg.

Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn met dit probleem en wellicht een oplossing hebben gevonden?

[ Voor 26% gewijzigd door Mystic Spirit op 27-11-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

madmaus schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:56:
Alt+Tab werkt bij mij gewoon in een MP game, dus het zou moeten kunnen.

edit: WinXP32

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 27-11-2009 12:31 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:36
alt+tab werkt bij mij ook niet in 64 bit windows 7. Ik gebruik gewoon CTRL+ALT+DEL en navigeer dan wel verder ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14
Bij mij werkt alt+tab gewoon met windows 7 64x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:50
punisher007 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:12:
alt+tab werkt bij mij ook niet in 64 bit windows 7. Ik gebruik gewoon CTRL+ALT+DEL en navigeer dan wel verder ;)
Bij mij werk ALT-ESC prima op Windows 7 64 bits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Mystic Spirit schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:20:
[...]

Ik heb vrijwel nooit problemen om te connecten, nog met strict of met open instellingen. Op de momenten dat ik problemen heb met connecten ligt het meestal aan lokale bestanden die niet meer correct zijn. In Steam kan je een check en een reparatie doen van lokale files. Ik kan iedereen aanraden om dat te doen op het moment dat er iets mis gaat met het krijgen van een connectie.

Als ik dan ook nog even van de gelegeheid gebruik mag maken om mijn eigen probleem nogmaals onder de aandacht te brengen (zie hieronder). Iemand een idee?

[...]
@Mystic Spirit, voordat jij een reply plaatst en reageert op iemand, lees je dan ook even wat die persoon al heeft ondervonden etc? Het probleem met die integriteit van bestanden is door mij al eerder deze week gemeld, maar dat werkt maar tijdelijk en lost het probleem nog steeds niet op! Na een potje gamen begint het weer van voren af aan. Ik heb dus al meerdere malen herhaald dat het totaal niet in de portforwarding zit, mijn vermoeden is dat het door een foutje in Steam komt... want sinds de laatste steam update van 25 november komt dat lokale bestand wel door de check heen, maar de game starten nog steeds niet...

Aangaande jouw probleem... Heb je Steam ook al eens afgesloten? Grote kans dat Steam die poort daardoor nog openhoudt...Heb je overigens al eens gechecked of die poort ook nog open staat na een reboot? Want dan zou het ook een bugje in je router kunnen zijn in het dynamisch sluiten van de poorten etc. (heeft mijn router ook last van gehad, firmware geupdate en probleem was weg)

[ Voor 12% gewijzigd door MicGlou op 27-11-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrendonR
  • Laatst online: 07-02 15:10
Voor de mensen die problemen hebben met portforwarding. Ik heb ook de Zyxel P-2602H-D1A
Na al die tijd geportforward te hebben en als maar niet lukken ben ik hier achter gekomen....
Terwijl mijn nat op strict stond starte ik mijn game op en had ik mijn eigen private match gestart. Vervolgens heb ik 1 van m''n vrienden uitgenodigt..
En die kwam makkelijk binnen terwijl m'n nat op Strict stond. Met andere woorden die systeem werkt niet helemaal goed. Ik raad dus alle mensen aan die hetzelfde probleem hebben met de zelfde modem probeer dit eens. Het was wel een werk om hier achter te komen maar het is wel gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
hoi ik heb een probleem met steam.
Als ik een vriend wil uitnodigen voor online spec-ops dan krijgt hij wel een bericht maar hij kan niet mee doen.
of weet iemand wat je dan precies aan moet klikken?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:27:
[...]

Ik kom niet bij de taskmanager.
Als ik Ctrl alt del druk en ik selecteer de taskmanager dan zie ik hem heel even en daarna komt MW2 op de voorgrond.
Ik draai Windows 7 Home premium 64.
even alt-tab naar taskmanager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

MicGlou schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:47:
[...]

@Mystic Spirit, voordat jij een reply plaatst en reageert op iemand, lees je dan ook even wat die persoon al heeft ondervonden etc? Het probleem met die integriteit van bestanden is door mij al eerder deze week gemeld, maar dat werkt maar tijdelijk en lost het probleem nog steeds niet op! Na een potje gamen begint het weer van voren af aan. Ik heb dus al meerdere malen herhaald dat het totaal niet in de portforwarding zit, mijn vermoeden is dat het door een foutje in Steam komt... want sinds de laatste steam update van 25 november komt dat lokale bestand wel door de check heen, maar de game starten nog steeds niet...
Excuses voor het niet goed lezen van de post die vooraf zijn gegaan aan degenen die ik heb gelezen 8)7 . Het was uiteraard als behulpzame post bedoeld.
Aangaande jouw probleem... Heb je Steam ook al eens afgesloten? Grote kans dat Steam die poort daardoor nog openhoudt...Heb je overigens al eens gechecked of die poort ook nog open staat na een reboot? Want dan zou het ook een bugje in je router kunnen zijn in het dynamisch sluiten van de poorten etc. (heeft mijn router ook last van gehad, firmware geupdate en probleem was weg)
Uiteraard heb ik ook Steam afgesloten en zonder resultaat. Al zou ik het ook wel slecht hebben gevonden als dat het probleem was, want als ik dus een andere steam game wil spelen na MW2 blijft de port gewoon open. Dat zou niet zo moeten zijn.

Het effect van een reboot is ook nul, ik kwam er juist achter doordat ik de met een andere PC in het modem aan het kijken was toen ik niet aan het gamen was en de PC waarmee ik dat doe niet eens aan stond. Toen heb ik de rule verwijderd en gecheckt of hij er weer in kwam en uiteraard met hetzelfde resultaat....

Nu ik vandaag weer probeer, krijgt hij de port ook niet meer open, dus ik begin toch het vermoeden te krijgen dat het iets is in de firmware van mijn router is.
Edit:
Ik ben er uit waar dat aan lag. Ik had in de trafficshaping alle verkeer over de porten voor MW2 als prio hoog ingesteld. Kennelijk kan het modem daar niet mee overweg in combinatie met de UPnP.
/edit

[ Voor 5% gewijzigd door Mystic Spirit op 27-11-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
BrendonR schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:55:
Voor de mensen die problemen hebben met portforwarding. Ik heb ook de Zyxel P-2602H-D1A
Na al die tijd geportforward te hebben en als maar niet lukken ben ik hier achter gekomen....
Terwijl mijn nat op strict stond starte ik mijn game op en had ik mijn eigen private match gestart. Vervolgens heb ik 1 van m''n vrienden uitgenodigt..
En die kwam makkelijk binnen terwijl m'n nat op Strict stond. Met andere woorden die systeem werkt niet helemaal goed. Ik raad dus alle mensen aan die hetzelfde probleem hebben met de zelfde modem probeer dit eens. Het was wel een werk om hier achter te komen maar het is wel gelukt...
Appart..zal het ook is proberen! ik heb ook zo'n zyxel troepding. Heb nat dicht en geen poorten open dan dan zie ik in cod nog dat mijn NAT open is 8)7 . Weet iemand trouwens hoe dit moet: Mijn broertje heeft ook cod6 en wil ook wel is met zijn vrienden een spelletje hosten, kan je voor meerdere pc's poorten/nat openzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09-2022
Ik zit al enkele weken met het volgende probleem:

De special ops in 2-player mode is nog nooit gelukt. Mijn Nat-type staat op OPEN, ik heb alle firewalls uit, statisch IP, alle poorten geopend en nog kan ik niet iemand vinden/uitnodigen om de special ops te spelen.

Wat nog wel opmerkelijk is, dat bij het testen van de poorten 28960 TCP op open staat, maar 28960 UDP niet. Ondanks dat ik beide poorten heb geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Gerardts schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:19:
Ik zit al enkele weken met het volgende probleem:

Geef anders even je steam account name door dan proberen we het eens samen. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Wordt ik ook weer wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJP95
  • Laatst online: 09-12-2023
hardware.tom schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:38:
hoi ik heb een probleem met steam.
Als ik een vriend wil uitnodigen voor online spec-ops dan krijgt hij wel een bericht maar hij kan niet mee doen.
of weet iemand wat je dan precies aan moet klikken?
alvast bedankt!
Dit heeft vaak te maken met een verouderde playlist, gewoon allebei snel opnieuw opstarten zou het probleem moeten verhelpen. Ik kan het fout hebben, dit is gewoon mijn eerste ingeving.

Spartans don't die, they're only missing in action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Voor het niet kunnen alt tabben kan je het volgende trukje doen.

Shift+tab om het steam menu te openen vervolgens ctrl+esc om te minimaliseren naar windows.

Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Ik kan weer niet connecten naar IWNet. Iemand een idee hoe je dat oplost?

Ik heb alles met NAT en poorten geprobeerd maar dat heeft geen enkel effect. Daarnaast werkte het gister gewoon nog met dezelfde instellingen.

edit:
Laat maar, gefixt door:
******connecting to IWnet problem SOLUTION********
1. Start the CoD Multiplayer and try to connect.
2. While the game attmepts to connect start the singleplayer of CoD (let the MP run in Background)and try to login into the coop campaign. This will now work.You can now close the MP mode an start to play the coop campaign.

When you want to play Multiplayer just do it the other way around, start the Singleplayer,switch to spec ops try to connect ( click on two player mode) , then start the multiplayer(GO TO WINDOWS AND RUN THE SH.T) and you can now log in. ( search the games before u quit the single player.exe otherwise sometimes iT doesn't find the games ) ( if that all doesnt work try second time )

Worked fine for us. Let me know if that also work for u, Enjoy...

[ Voor 65% gewijzigd door Lightah op 27-11-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Ik kan inmiddels gewoon spelen, heb het spel vandaag dus ook niet hoeven ruilen :P Ik heb zowel mn zyxel als linksys gereset. Als ik nu verbind met MW2 staat NAT open en heb ik geen problemen. Als ik mn linksys er tussenuit haal en mc pc direct op het zyxel modem aansluit doet MW2 het slecht, en staat NAT constant op strict.. Heb nu de hele situatie iig werkend: Zyxel naar linksys internet poort, en pc op linksys lan poort; leuk nieuw feit: mn wireless (van de linksys) doet het niet meer..

Magoed, kijken of we die ook nog werkend kunnen krijgen.

p.s. waarom krijg ik NAT open bij zyxel->linksys->pc en NAT strict bij zyxel->PC?
p.s.2 ik heb zowel in de zyxel als de linksys helemaal niets aan port forwarding gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Grimmie187 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 00:18:
Ik kan inmiddels gewoon spelen, heb het spel vandaag dus ook niet hoeven ruilen :P Ik heb zowel mn zyxel als linksys gereset. Als ik nu verbind met MW2 staat NAT open en heb ik geen problemen. Als ik mn linksys er tussenuit haal en mc pc direct op het zyxel modem aansluit doet MW2 het slecht, en staat NAT constant op strict.. Heb nu de hele situatie iig werkend: Zyxel naar linksys internet poort, en pc op linksys lan poort; leuk nieuw feit: mn wireless (van de linksys) doet het niet meer..

Magoed, kijken of we die ook nog werkend kunnen krijgen.

p.s. waarom krijg ik NAT open bij zyxel->linksys->pc en NAT strict bij zyxel->PC?
p.s.2 ik heb zowel in de zyxel als de linksys helemaal niets aan port forwarding gedaan..
Waarom de kabel van je zyxel naar de linksys in je internetpoort? deze moet in een LAN poort. en dan de dhcp van je wireless linksys uitzetten. Zo werkt het hier igg goed. dan hoef je ook geen poorten te openen etc op je linksys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Online wilt CoD nog wel eens schokkerig gaan bij veel actie.

Ik heb nu een E8400 met 2gb geheugen en een Ati radeon HD 2600XT. Welke videokaart zou ik moeten nemen om CoD knap te kunnen spelen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Dark0z schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:54:
Online wilt CoD nog wel eens schokkerig gaan bij veel actie.

Ik heb nu een E8400 met 2gb geheugen en een Ati radeon HD 2600XT. Welke videokaart zou ik moeten nemen om CoD knap te kunnen spelen online?
Ligt aan je resolutie, ik zou een tweede hands radeon hd 4850 of een 5770 aanraden, da's volgens mij al genoeg voor max.. En verder moet je echt 4 gb geheugen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

M4gick schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:57:
[...]

Ligt aan je resolutie, ik zou een tweede hands radeon hd 4850 of een 5770 aanraden, da's volgens mij al genoeg voor max.. En verder moet je echt 4 gb geheugen hebben..
Dus met een E8400, MSI P35 Neo2-FR met 4gb geheugen en een radeon hd 5770 moet ik de game makkelijk max trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Ik heb deze guide gevolgt:

http://cod4boards.com/mw2...problem-possible-fix.html

En mijn NAT problemen zijn meestal verholpen. Af en toe gooit mijn router de poorten dicht (geen idee waarom), maar na een reboot is dat verholpen.
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste