Hmm, hopelijk werkt het straks goed waneer ik thuis ben :):)..
Als administrator runnen. Doet ie het de eerste keer niet, dan gewoon nog een keer als Administrator runnen. Loste hier het probleem op (Win7 Prof x64)Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:54:
Ik weet niet of het probleem al gepasseerd is maar ik heb het nergens gelezen: als ik het spel wil installeren komt er na 5 sec deze error:
[afbeelding]
en bij ok klikken: Failed to run install script. Iemand enig idee wat te doen?
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
wat voor mij werkte was:Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:54:
Ik weet niet of het probleem al gepasseerd is maar ik heb het nergens gelezen: als ik het spel wil installeren komt er na 5 sec deze error:
[afbeelding]
en bij ok klikken: Failed to run install script. Iemand enig idee wat te doen?
* open steam
* "activate a product on steam"
* voer je key in
* steam begint game te downloaden, lekker laten gaan.
* stop dvd1 in de lade
* kies install
* steam neemt 't over - stopt met downloaden en gebruikt de cd als datasource
works like a charm
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
Nope werkt niet, ik ben ook de enige gebruiker (gast account uitgezet) dus administrator werkt ook niet. Xp x64 hier.BaatZ schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:16:
[...]
wat voor mij werkte was:
* open steam
* "activate a product on steam"
* voer je key in
* steam begint game te downloaden, lekker laten gaan.
* stop dvd1 in de lade
* kies install
* steam neemt 't over - stopt met downloaden en gebruikt de cd als datasource
works like a charm
Nou wordt ik het beu van dit kalere spel.
Net ff geupdate naar de laatste mw2 update.
Krijg ik weer heletijd steam connection failed, terwijl ik spatie in me naam heb enal.
Hier wordt je MOE van
Krijg ik weer heletijd steam connection failed, terwijl ik spatie in me naam heb enal.
Hier wordt je MOE van
Verwijderd
Wat ik me af vraag, is er iemand hier die het NAT op 'open' heeft weten te krijgen met het P-2602HW-D1A modem van zyxel? Het lukt mij totaal niet. Porten toevoegen heb ik gedaan, daarna firewall rules, maar niks dat helpt. Iemand een idee? Het rare is wel, dat Modern Warfare 2 af en toe de status 'open' weergeeft, maar na een paar minuten weer op 'strict' gaat. Dit gebeurt heel soms.
Ik heb geen idee of dit al eerder gepost is.
Hardware: Ati Radeon X-series
Probleem: misvormde tekst in o.a de menuutjes in het spel
Oplossing: installeren van Catalyst 9.3 (modified of vanilla)
Ik heb namelijk een collega met een Radeon X1700-videokaart en hij heeft het spel tot op heden nog niet kunnen spelen omdat ook hij last had van onleesbare tekst in de menuutjes. Zoals zovelen met een Radeon X-serie.
Ik heb gelezen dat Catalyst 9.3 het probleem zou oplossen en heb dit doorgegeven aan mijn collega. Heb hem de modified Catalyst 9.3 laten installeren en kreeg later een telefoontje dat hij het spel eindelijk kan spelen zoals het hoort.
Ik heb namelijk een collega met een Radeon X1700-videokaart en hij heeft het spel tot op heden nog niet kunnen spelen omdat ook hij last had van onleesbare tekst in de menuutjes. Zoals zovelen met een Radeon X-serie.
Ik heb gelezen dat Catalyst 9.3 het probleem zou oplossen en heb dit doorgegeven aan mijn collega. Heb hem de modified Catalyst 9.3 laten installeren en kreeg later een telefoontje dat hij het spel eindelijk kan spelen zoals het hoort.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ik heb dus echt precies hetzelfde moden van telfort ben het echt spuugzat met dit gedoeVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:25:
Wat ik me af vraag, is er iemand hier die het NAT op 'open' heeft weten te krijgen met het P-2602HW-D1A modem van zyxel? Het lukt mij totaal niet. Porten toevoegen heb ik gedaan, daarna firewall rules, maar niks dat helpt. Iemand een idee? Het rare is wel, dat Modern Warfare 2 af en toe de status 'open' weergeeft, maar na een paar minuten weer op 'strict' gaat. Dit gebeurt heel soms.
En hij gaat inderdaad bij mij de ene dag open en dan weer strict......
Heb heel wat poorten opengemaakt firewall uit NOD32 uit maar ook echt niks helpt.....
En zeiken op telfort heeft ook geen zin want volgens mij hebben ze alleen zyxel maar kan nog op z'n minst om een andere modempje vragen

Greetz,
BrendonR
P-2602H-D1A werkt gewoon. upnp aanzetten en gaan maar
Moet zeggen dat ik ook wel eens heb gehad dat nat ineens op strict stond, maar dan moest ik alleen even de router resetten via de web interface.
Toevallig heb ik ook een zyxel van telfort, en in het modem staat de volgende functie aangevinkt:
Active the Universal Plug and Play(UPnP) Feature.
Moet Allow users to make configuration changes through UPnP: ook aangevinkt worden? Op dit moment geeft CoD:MW2 nog steeds NAT:Strict aan, en het vinden van games (laat staan speelbare) is bijna onmogelijk.
Moet Allow users to make configuration changes through UPnP: ook aangevinkt worden? Op dit moment geeft CoD:MW2 nog steeds NAT:Strict aan, en het vinden van games (laat staan speelbare) is bijna onmogelijk.
Dan moet jij de enige zijn en heel veel geluk hebben. Want het is redelijk bekend dat zyxel routers in het algemeen totaal brak zijn en upnp zo goed als niet werkt.punisher007 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:14:
P-2602H-D1A werkt gewoon. upnp aanzetten en gaan maarMoet zeggen dat ik ook wel eens heb gehad dat nat ineens op strict stond, maar dan moest ik alleen even de router resetten via de web interface.
That said, met porten forwarden zegt progje van portforward.com gewoon dat die poorten open staan, dus waarom MW2 nog steeds zeikt begrijp ik ook niet.
grapjas!punisher007 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:14:
P-2602H-D1A werkt gewoon. upnp aanzetten en gaan maarMoet zeggen dat ik ook wel eens heb gehad dat nat ineens op strict stond, maar dan moest ik alleen even de router resetten via de web interface.
Ik heb welgeteld 1 game online kunnen joinen en daarna was het over met de pret. In het begin zag je dat ie actief aan het zoeken was naar een game, maar nu staat er non-stop:
We need to find x more players
finding games - 100ms ping
Livebox met nieuwe web interface. uPnP open. In het menu van de game geeft ie ook "NAT type: Open" aan. Verder poorten aan NAT tabel toegevoegd en mijn PC zelfs in DMZ gehangen. Niets mag baten.
Hoop dat IW hier iets aan gaat doen, want er zijn zo te zien een hoop mensen die hier last van hebben.
Livebox met nieuwe web interface. uPnP open. In het menu van de game geeft ie ook "NAT type: Open" aan. Verder poorten aan NAT tabel toegevoegd en mijn PC zelfs in DMZ gehangen. Niets mag baten.
Hoop dat IW hier iets aan gaat doen, want er zijn zo te zien een hoop mensen die hier last van hebben.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Hmm, net een of andere steam update gehad en ik vindt nu helemaal geen andere spelers meer (PC versie)
Welke versie van MW2 heb je nu dan?Douwe63 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:00:
Hmm, net een of andere steam update gehad en ik vindt nu helemaal geen andere spelers meer (PC versie)
Kan natuurlijk zijn dat jij de eerste bent die de update heeft en je kunt niet connecten met andere mensen met een lagere versie.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Hmm mijn CODMW2 werkt ook niet meer kan in geen enkele game komen.. Hij vind gewoon geen players..
Versie 1.0.166 zelfde als voorheen dus?
[ Voor 17% gewijzigd door Xenomorphh op 19-11-2009 21:05 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ook voor jouw welke versie?
AMD Nieuwsdiscussie
De MW2 versie is niet aangepast, nog steeds die .166 versie.-The_Mask- schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:02:
[...]
Welke versie van MW2 heb je nu dan?
Kan natuurlijk zijn dat jij de eerste bent die de update heeft en je kunt niet connecten met andere mensen met een lagere versie.
Heb hetzelfde probleem, geen id of t van de update komt
Goedzo !
Hmm ik zit nu weer in een game??
Erg vaag allemaal..
Erg vaag allemaal..
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik probeer het over een uur wel weer.... (eerst maar eens wat quality time met moeders de vrouwXenomorphh schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:07:
Hmm ik zit nu weer in een game??
Erg vaag allemaal..
Suc6
Nieuwste die iedereen zou hebben met een legale versie naar mijn weten.Xenomorphh schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:04:
Edit: Volgens mij zitten we al op 1.0.167.
Dus als je niemand kan vinden is het vrij logisch, zijn maar weinig die die versie hebben. Oplossing of lang wachten zal vast wel iemand langskomen met die versie.
[ Voor 33% gewijzigd door -The_Mask- op 19-11-2009 21:12 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Waar heb ik nou eigenlijk last van?
Vrij weinig eigenlijk, het enige echte probleem is die verschrikkelijke lag-spikes door de mensen met een 56k verbinding die als beste host worden gekozen. Bij CoD4 had ik nooit last van lag. Verder natuurlijk match-making..
Verder werkt Steam prima, ik vind het fijn dat ik kan internetten terwijl ik zit te wachten. Tweakers.net bezoeken, uiteraard.
Overigens: Ik moest uPnP aanzetten om fatsoenlijk te kunnen spelen (wat natuurlijk helemaal nergens op slaat als IW gewoon DS toevoegd.)
Ook een error gehad met betrekking tot mijn modded config, lagometer was weg, maxfps naar 85, terwijl het bestand op alleen lezen stond.
Anyway, ik ben toch wel best tevreden.
Vrij weinig eigenlijk, het enige echte probleem is die verschrikkelijke lag-spikes door de mensen met een 56k verbinding die als beste host worden gekozen. Bij CoD4 had ik nooit last van lag. Verder natuurlijk match-making..
Verder werkt Steam prima, ik vind het fijn dat ik kan internetten terwijl ik zit te wachten. Tweakers.net bezoeken, uiteraard.
Overigens: Ik moest uPnP aanzetten om fatsoenlijk te kunnen spelen (wat natuurlijk helemaal nergens op slaat als IW gewoon DS toevoegd.)
Ook een error gehad met betrekking tot mijn modded config, lagometer was weg, maxfps naar 85, terwijl het bestand op alleen lezen stond.
See you in another life, brother.
Er is weer leven int spel
Goedzo !
Hmm kzal is even update doen-The_Mask- schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:10:
[...]
Nieuwste die iedereen zou hebben met een legale versie naar mijn weten.
Edit: Volgens mij zitten we al op 1.0.167.
Dus als je niemand kan vinden is het vrij logisch, zijn maar weinig die die versie hebben. Oplossing of lang wachten zal vast wel iemand langskomen met die versie.Of updaten.
Ik log net in op Steam, staat me CoD MW2 opeens op preloaded(ik speel het al dik een week) dus ik wtf, zal wel bugje oid zijn.
Ik reloggen, zelfde, clientblob renamen, nog steeds op preloaded. Ik op me broertjes PC op mijn account inloggen en staat nog steeds op preloaded
Iemand enig idee?
Ik reloggen, zelfde, clientblob renamen, nog steeds op preloaded. Ik op me broertjes PC op mijn account inloggen en staat nog steeds op preloaded
Iemand enig idee?
Ik ben gelukkig geen problemen tegengekomen met installeren en dergelijke..
Ik heb alleen één tamelijk verveld probleem: alt-tab werkt niet.
Tussen multiplayer-games door (intermission duurt vaak een minuut of langer) wil ik eigenlijk alt-tabben naar Windows om even msn/mail/GoT te checken maar dat gaat nu dus niet.. Jammer.
Hebben jullie dit ook?
Tussen multiplayer-games door (intermission duurt vaak een minuut of langer) wil ik eigenlijk alt-tabben naar Windows om even msn/mail/GoT te checken maar dat gaat nu dus niet.. Jammer.
Hebben jullie dit ook?
[ Voor 3% gewijzigd door HyperioN op 19-11-2009 21:57 ]
Ja is bij iedereen die ik ken zo, ik doe zelf ctrl+alt+del
Moet je bij de snelkoppeling van MW2 multiplayer bij uitvoeren geminimaliseerd kiezenHyperioN schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:57:
Ik ben gelukkig geen problemen tegengekomen met installeren en dergelijke..
Hebben jullie dit ook?
Hmmm... ik kon net met een nieuwe 'patch' wel online, maar werd vrij snel van STEAM gebanned. Nou ja.. eigen schuld
Anyway, normaliter koop ik mijn games, maar bij deze was er zoveel gezeik dat ik eerst maar eens een minder legale versie heb geprobeerd om te kijken hoe hij bij mij zou draaien. Daarnaast hebben zoveel games mij al teleurgesteld (Far Cry 2, COD:WAW, OFP2 etc.)
Wat ik wel minder vind is dat ik mijn Orange Box nu ook kwijt ben. Die had ik gewoon netjes gekocht, maar goed.. dat is dan ook eigen schuld I guess.

Anyway, normaliter koop ik mijn games, maar bij deze was er zoveel gezeik dat ik eerst maar eens een minder legale versie heb geprobeerd om te kijken hoe hij bij mij zou draaien. Daarnaast hebben zoveel games mij al teleurgesteld (Far Cry 2, COD:WAW, OFP2 etc.)
Wat ik wel minder vind is dat ik mijn Orange Box nu ook kwijt ben. Die had ik gewoon netjes gekocht, maar goed.. dat is dan ook eigen schuld I guess.

Verwijderd
hmz, loop nu steeds tegen het volgende probleem aan
(sys: vista64, core-i7, 4850 saphire)
spel sluit eigelijk nooit gewoon af, tot nu toe ben ik continue gestopt na een CtD. krijg dan het normale vista meldinkje dat MW2 het niet meer doet en (look for solutions / close the program)
meestal na een uurtje of 1, anderhalf.
(sys: vista64, core-i7, 4850 saphire)
spel sluit eigelijk nooit gewoon af, tot nu toe ben ik continue gestopt na een CtD. krijg dan het normale vista meldinkje dat MW2 het niet meer doet en (look for solutions / close the program)
meestal na een uurtje of 1, anderhalf.
Verwijderd
Online gaming in teamverband is praktisch onmogelijk. Wij als Clan proberen samen in een game te komen..
wat gebeurt er.. cannot connect to host... trying to join attempt 1 .2.3 .
Zit je eindelijk in een game..knalt het spel eruit.. gaat hij mergen of hij gaat een andere host zoeken waarnaar vervolgens iedereen weer uit het spel wordt geknikkerd..
Het is echt te K voor woorden..Multplayer binen MW2 is echt volledig om zeep geholpen dankzij steam/iwnet
Echt een super keuze... ik ga in het vervolg wel 2 keer nadenken voordat ik nog een game koop zonder dat er dedicated servers bij zijn..
ow het motto er kan niet gecheat worden... dream on.. gisteren iemand met overduidelijk een aimbot.. en daarnaast de mensen met level 70 binnen 2 dagen dat het spel uitkomt.. en nee ze zijn niet goed want toevallig ken ik er 1 die dit via een cheat gedaan heeft..
Steam/iwnet compleet BAGGER !
gr
Callie
wat gebeurt er.. cannot connect to host... trying to join attempt 1 .2.3 .
Zit je eindelijk in een game..knalt het spel eruit.. gaat hij mergen of hij gaat een andere host zoeken waarnaar vervolgens iedereen weer uit het spel wordt geknikkerd..
Het is echt te K voor woorden..Multplayer binen MW2 is echt volledig om zeep geholpen dankzij steam/iwnet
Echt een super keuze... ik ga in het vervolg wel 2 keer nadenken voordat ik nog een game koop zonder dat er dedicated servers bij zijn..
ow het motto er kan niet gecheat worden... dream on.. gisteren iemand met overduidelijk een aimbot.. en daarnaast de mensen met level 70 binnen 2 dagen dat het spel uitkomt.. en nee ze zijn niet goed want toevallig ken ik er 1 die dit via een cheat gedaan heeft..
Steam/iwnet compleet BAGGER !
gr
Callie
Verwijderd
hey ik heb ook pc game samen met vriend van me, maar we kunnen niet joinen.jagermeister schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:54:
Ik heb welgeteld 1 game online kunnen joinen en daarna was het over met de pret. In het begin zag je dat ie actief aan het zoeken was naar een game, maar nu staat er non-stop:
1. sowieso heb is bij nat: strict!
hoe kan je dit oplossen?
2. ik ga kijken of mijn vriend en ik dezelfde patch hebben
3. wat kan of moet ik nog meer doen om het te laten werken?
4. ik kan wel joinen, alleen duurt het langer:@
Was serieus bedoeld hoor om jullie te helpen, magoed ......
Bij mij staat het wel aan, ik heb trouwens mijn pc ook in de DMZ gezet bij de NAT settings.Marc Rademaker schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:17:
Toevallig heb ik ook een zyxel van telfort, en in het modem staat de volgende functie aangevinkt:
Verwijderd
Ik heb op dit moment modern warfare 2 gekocht (top spel)!
alleen kan ik mijn vrienden niet joinen.
ik heb mijn router opengezet op alle poorten die je open moet zetten, en mn universal plug and play mode aangezet.
nogsteeds de foutmelding: unable to connect to the host. (oh trouwens.. mijn nat is dus wel open)
Weet iemand nog waar dit aan kan liggen???
Want ik word er een beetje moe van.
bij voorbaat dank!
Phantom.
EDIT: ik weet waar het aan licht! ik kan het spel niet updaten...
als ik mijn spel opstart staat er 1.65 inplaats van 1.67.
als ik probeer mijn spel te updaten via steam lukt dit niet en een manual update vind ik niet.. kan iemand deze wel vinden??
alleen kan ik mijn vrienden niet joinen.
ik heb mijn router opengezet op alle poorten die je open moet zetten, en mn universal plug and play mode aangezet.
nogsteeds de foutmelding: unable to connect to the host. (oh trouwens.. mijn nat is dus wel open)
Weet iemand nog waar dit aan kan liggen???
Want ik word er een beetje moe van.
bij voorbaat dank!
Phantom.
EDIT: ik weet waar het aan licht! ik kan het spel niet updaten...
als ik mijn spel opstart staat er 1.65 inplaats van 1.67.
als ik probeer mijn spel te updaten via steam lukt dit niet en een manual update vind ik niet.. kan iemand deze wel vinden??
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 23:22 . Reden: probleem gevonden maar volgende is opgedoken ]
kan ik geld terugkrijgen als ik 'm naar de FRS terugbreng met bon? Had die 50 euro beter aan een nieuw GPU kunnen besteden.
iemand een idee wat je met een texture probleem moet doen?
ik kan geen menu lezen en opties e.d
Draait op windows 7 en nog wel een degelijke pc
ik kan geen menu lezen en opties e.d
Draait op windows 7 en nog wel een degelijke pc
Als je een illigale versie hebt dan is dat je probleem.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:43:
4. ik kan wel joinen, alleen duurt het langer:@
Heb je een legale dan moet je waarschijnlijk je game updaten.
AMD Nieuwsdiscussie
Nope, games met activatie kan je niet omruilen. Tenzij die nog in de seal zit.Omnyakom1 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:27:
kan ik geld terugkrijgen als ik 'm naar de FRS terugbreng met bon? Had die 50 euro beter aan een nieuw GPU kunnen besteden.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat probleem had ik ook op een PC (met een X1800 er in)MelvinB schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:52:
Ik heb geen idee of dit al eerder gepost is.
Toen heb ik de drivers nog een keer geinstalleerd, maar nu zonder de Catalyst (die stond er toch al op)
En weer ge-reboot, en hoppa toen ging het goed.
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
En dan heb je het nog niet eens gespeeld.Caneezy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:19:
Nou wordt ik het beu van dit kalere spel.
Hier wordt je MOE van
Sterft van de cheats en laggy connecties.
Gisteren gespeeld; eerste game ging super. Tweede game kan schieten wat ik wil op een bepaalde speler maar die gast ging gewoon niet dood. Had ook 3x zoveel xp als de anderen. Derde spel gewoon 4x achter elkaar een predetor op mijn kop (kan toeval zijn) en iedere keer waar ik zat zat een andere gozer ook toevallig (wallhack ?) Bij vierde spel had alleen de host 10 balkjes (20ms) en de rest en maar 1 of 2 (180ms+) en ik zie iedereen over de map geslingerd worden - ben dr maar mee opgehouden.
IW heeft dit speel COMPLEET VERZIEKT
En tot overmaat van ramp - wil lekker een potje oldschool Cod2 spelen -> "Key allready in use" GVD
Verwijderd
Het blijkt dus dat er heel veel keys zijn gebanned. Vaak van G2play en onlinekeystore.com.Little_captain schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:55:
Ja G2play inderdaad
Als ik jou was zou ik contact opnemen met G2play. Of via paypal een refund doen (of er mee drijgen).
Succes!
trouwens de reden dat ik denk dat het niet mogelijk is te alt tabben is omdat als je gaat alt tabben en je bent host het vreselijk gaat laggen. Ik wou laatst ook een keer even wat buiten de game doen dus ik deed ctrl+alt+del. Ga ik weer terug in game iedereen zeuren dat er opeens zware lag was, was ik dus host

Wellicht dat voor sommige mensen dit topic helpt:Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:25:
MW2 - Tele2 --> Status: Strict
Ik ga het vanavond proberen... fijne Zyxel... anders kan ik nooit spec-op spelen met me huisgenoot ...
Jammer, bij mij stotterd het beeld als de pest, terwijl ik hem wel zou moeten kunnen draaien.
Op hoogste resolutie precies hetzelfde als op 1024* & AA aan of uit maakt ook geen enkel verschil, zonde van het geld
Op hoogste resolutie precies hetzelfde als op 1024* & AA aan of uit maakt ook geen enkel verschil, zonde van het geld
Brrr... spel is erg leuk om te doen, mits alles werkt... gisteren was steam totaal over de zeik ofzo...ook bij al mijn vrienden... niemand kon meer connecten of het duurde 20 min voordat die een match had gevonden...
Als het spel/steam vanavond nog problemen heeft dan ga ik lekker weer terug naar cod4.
Aimbotters en wallhackers heb ik idd ook al ontdekt en ook aangegeven via steam, ben benieuwd wat ze daar aan doen.
Als het spel/steam vanavond nog problemen heeft dan ga ik lekker weer terug naar cod4.
Aimbotters en wallhackers heb ik idd ook al ontdekt en ook aangegeven via steam, ben benieuwd wat ze daar aan doen.
K20A daily :-)
Niet zo gek veel. Ik heb dat ook enkele keren gedaan bij cs: souce maar geen effect. Jammer is dat, maar ach .Geeft je een goed gevoel dat je toch iets ertegen doet weet je..Bouli schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:12:
[ Voor 27% gewijzigd door rCk op 20-11-2009 11:21 ]
Na gisteravond lang bezig geweest heb ik het eindelijk voor elkaar. Nat type: Open.
Resultaat: geen resultaat.
Router: Copperjet 1616 2p, hele zooi poorten opengegooid.
Ik heb op internet gezocht, maar naar mijn mening zijn er geen mensen die problemen hebben nadat hun nat type op open staat. Dus mijn vraag heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Resultaat: geen resultaat.

Ik heb op internet gezocht, maar naar mijn mening zijn er geen mensen die problemen hebben nadat hun nat type op open staat. Dus mijn vraag heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Tja, het kon ook niet anders hè. Ik start mijn PC nu opnieuw op en voilá; chkdsk. Ik heb het topic beetje doorgewandeld, maar wat was het precieze probleem nou waardoor dit onstaat?DM.Aram schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:18:
Waar heb ik nou eigenlijk last van?
Vrij weinig eigenlijk, [...]
Kan er niet een mooie OP komen met problemen en evt oplossingen?
Welke versie van COD heb je? Staat rechts onderin het MP beginscherm.Gerardts schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:48:
Na gisteravond lang bezig geweest heb ik het eindelijk voor elkaar. Nat type: Open.
Resultaat: geen resultaat.![]()
1.0.166jagermeister schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:13:
[...]
Welke versie van COD heb je? Staat rechts onderin het MP beginscherm.
Ik heb een lijstje poorten getest met 'simple port forwarding'. Bij het testen geeft hij enkel een fail bij poort 28960. Totaal onbegrijpelijk, aangezien alle testen succesvol worden afgerond.
[ Voor 32% gewijzigd door Gerardts op 20-11-2009 12:47 ]
Dus uh, bij CoD:MW2 kun je gewoon cheaten a la WH en aimbot? Miss dat ik het spel dan toch maar in de ijskast zet, want cheaters vergallen de ervaring voor mij echt volledig. Destijds ook de reden dat ik geen CS meer speelde.
voor alle online spellen zijn cheats. De vraag is dus 'hoe groot is de kans dat ik een cheater tegen kom'. Gelukkig nog geen tegengekomenMarc Rademaker schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:13:
Dus uh, bij CoD:MW2 kun je gewoon cheaten a la WH en aimbot? Miss dat ik het spel dan toch maar in de ijskast zet, want cheaters vergallen de ervaring voor mij echt volledig. Destijds ook de reden dat ik geen CS meer speelde.
[This space is for rent]
Ik moet zeggen dat ik er bij Modern Warfare eigenlijk nooit een ben tegengekomen. Vreemde is ook dat ik daar vaak vrij hoog sta aan het einde van een potje, maar bij MW2 is dat nog verrekte lastig. Deels te wijten aan gear/perks, aangezien de m16 gehakt maakt van alles dat daarvoor beschikbaar is. Daarnaast lag, maar soms ook het gevoel dat ik neer ging zonder dat ik ook maar de kans kreeg om terug te schieten, of dat nu dus lag was of gewoon een cheater, weet ik niet.
Verwijderd
Ik word hier zo moe van. Ik krijg elke keer het probleem van "directx heeft een onherstelbare fout gevonden" als ik mijn resolutie wil aanpassen in Multiplayer in Singleplayer is het geen probleem!
Heb nu directx geüpdatet via de steam folder, mn videokaart drivers geüpdatet en heb texture quality setting op automatic gezet. Ik kan verder niks vinden dus iemand nog een oplossing?
Heb nu directx geüpdatet via de steam folder, mn videokaart drivers geüpdatet en heb texture quality setting op automatic gezet. Ik kan verder niks vinden dus iemand nog een oplossing?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 15:02 ]
Volgens mij is 1.0.167 de meest recente versie. Ik ben van STEAM gebanned met jouw versie, echter die van mij was dan ook echt illegaal.Gerardts schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:21:
[...]
1.0.166
Ik heb een lijstje poorten getest met 'simple port forwarding'. Bij het testen geeft hij enkel een fail bij poort 28960. Totaal onbegrijpelijk, aangezien alle testen succesvol worden afgerond.
Versie 1.0.166 is nog wel de nieuwste, ik heb het even opgezocht. Maar zou het bij mij eraan kunnen liggen dat ik port 28960 niet kan open?jagermeister schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:43:
[...]
Volgens mij is 1.0.167 de meest recente versie. Ik ben van STEAM gebanned met jouw versie, echter die van mij was dan ook echt illegaal.
Edit: de TCP 28960 staat wel open, maar de UDP 28960 blijft een error geven.
[ Voor 8% gewijzigd door Gerardts op 20-11-2009 15:01 ]
ik heb een probleem bij de missie: exodus.
als je de ondertiteling 'let's go' of zoiets ziet, dan knalt cod eruit
ik heb al verschillende dingen geprobeert van deze site
als je de ondertiteling 'let's go' of zoiets ziet, dan knalt cod eruit
ik heb al verschillende dingen geprobeert van deze site
Verwijderd
Als ik directx via de folder in steam wil updaten krijg ik 'CAB bestand wordt niet vertrouwd'. Hoe kan ik dit verhelpen? want volgens mij hoef ik alleen directx nog te updaten en dan zou die t moeten doen.
Ik heb misschien nog een tip voor de mensen met een trage installer vanaf CD; zet de size van je pagefile wat groter.
Ik had een pagefile van 4096MB (statisch). De installer crashte na een minuut of 10.
Nadat ik de pagefile 16384MB had gemaakt (max), liep de installer wel door.
Lijkt haast (ook al lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk) dat de installer eerst alles in RAM zet, voordat ie het flushed naar disk.
Ik had een pagefile van 4096MB (statisch). De installer crashte na een minuut of 10.
Nadat ik de pagefile 16384MB had gemaakt (max), liep de installer wel door.
Lijkt haast (ook al lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk) dat de installer eerst alles in RAM zet, voordat ie het flushed naar disk.
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
Ik heb een probleem met mijn pc als ik COD speel hoor ik een zoemend geluid als ik aan het gamen ben ik denk dat het de VGA is hoe kanik dit oplossen? drivers ik heb namelijk een 9800GX2
[ Voor 10% gewijzigd door goosche op 20-11-2009 20:50 ]
NAT type open en hosten gaat ook prima.
Echter wat me wel tegenvalt is de ping, het lijkt heel wat tot je in de config het aantal balkjes verhoogt. Ik kom dan uit op een ping van 60-80ms, wat vrij hoog is. Het speelt opzich wel redelijk, maar dit is meer omdat ik het verschil niet merk omdat het de eerste keer Cod online is. Bij counterstrike merk ik wel duidelijk verschil tussen een ping van 20-30 of een van 60-80, gaat net wat strakker op een low ping.
Echter wat me wel tegenvalt is de ping, het lijkt heel wat tot je in de config het aantal balkjes verhoogt. Ik kom dan uit op een ping van 60-80ms, wat vrij hoog is. Het speelt opzich wel redelijk, maar dit is meer omdat ik het verschil niet merk omdat het de eerste keer Cod online is. Bij counterstrike merk ik wel duidelijk verschil tussen een ping van 20-30 of een van 60-80, gaat net wat strakker op een low ping.
De wijzen komen uit het Oosten!
Vanavond verscheen versie 168 zag ik net.jagermeister schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:43:
[...]
Volgens mij is 1.0.167 de meest recente versie. Ik ben van STEAM gebanned met jouw versie, echter die van mij was dan ook echt illegaal.
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Verwijderd
moeilijk om bovenaan te eindigen?Marc Rademaker schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:19:
Ik moet zeggen dat ik er bij Modern Warfare eigenlijk nooit een ben tegengekomen. Vreemde is ook dat ik daar vaak vrij hoog sta aan het einde van een potje, maar bij MW2 is dat nog verrekte lastig. Deels te wijten aan gear/perks, aangezien de m16 gehakt maakt van alles dat daarvoor beschikbaar is. Daarnaast lag, maar soms ook het gevoel dat ik neer ging zonder dat ik ook maar de kans kreeg om terug te schieten, of dat nu dus lag was of gewoon een cheater, weet ik niet.
je moet gewoon weten wat de beste wapens zijn, en veel gebruik maken van call in ....
ps. gooi eerst je granades en 203 op iemand, en ga dan over op je kogels, meestal minstens dan al 2 kills!
Vanaf het begin dat ik het spel heb heeft ie problemen bij de campagne modus.
Als ik ong. 1min speel dan valt het spel uit en kom ik op het bureaublad.
Gister deed hij het ineens wel, maar vandaag heeft hij weer dezelfde problemen.
De special ops doen het allemaal wel perfect
Heeft iemand een oplossing?
Verwijderd
Ik heb net, dat als ik een potje wil gaan spelen dat hij gewoon niks vind. Hij gaat door tot 150 ms ping. Dan gaat hij niet verder. Je kan dan zolang wachten als je wil maar er gebeurt niks. Ik had in ms_config file voor de ping baar naar 10 streepjes had ik zitten klooien. Maar dat heb ik ook weer terug gezet.
Bovendien gaf AVG vanochtend een virus melding in mijn modern warfare 2 bestanden, toen heb ik gezegt 'move fault' maar daarna heb ik nog wel 5 potjes kunnen spelen.
Iemand anders dit probleem?
Bovendien gaf AVG vanochtend een virus melding in mijn modern warfare 2 bestanden, toen heb ik gezegt 'move fault' maar daarna heb ik nog wel 5 potjes kunnen spelen.
Iemand anders dit probleem?
ik wilde dit spel kopen, maar lees dat er wel heel erg veel problemen zijn
Ik wacht nog even, of is er nieuws, patches of war dan ook op komst om de problemen op te lossen?

K heb hetzelfde probleem alleen midden in een missie (exodus)mzq6600 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:51:
Vanaf het begin dat ik het spel heb heeft ie problemen bij de campagne modus.
Ik heb niet echt een probleem meer, maar ik had geen pagefile ingesteld. Ik maak gebruik van een OCZ Vertex 60GB SSD en in mijn ogen dus geen noodzaak meer voor een pagefile. Toch kreeg ik elke keer de melding bij het afsluiten van MW2 dat Windows te weinig virtueel geheugen had en dat ik programma's af moest sluiten (En als tip om MW2 af te sluiten
).
Ik heb nu weertijdelijk een pagefile aangezet, maar liever gebruik ik deze dus niet. Wie speelt het spel nog meer zonder pagefile en ervaart ook deze problemen of juist helemaal niet?
1x OCZ Vertex 60GB SSD (geen partities)
3x Samsung Spinpoint F1 1TB (puur gebruikt als opslag nu)
4x 1GB Crucial Ballistix Tracers PC6400
Windows 7 x64 Ultimate

Ik heb nu weertijdelijk een pagefile aangezet, maar liever gebruik ik deze dus niet. Wie speelt het spel nog meer zonder pagefile en ervaart ook deze problemen of juist helemaal niet?
1x OCZ Vertex 60GB SSD (geen partities)
3x Samsung Spinpoint F1 1TB (puur gebruikt als opslag nu)
4x 1GB Crucial Ballistix Tracers PC6400
Windows 7 x64 Ultimate
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Een pagefile heb je niet nodig als je genoeg RAM hebt. Dat je een snelle HD hebt (waar je liever niet op wil swappen) wil niet zeggen dat je geen pagefile nodig hebt (zet hem dan op je gewone HD).
Zelf heb ik overigens ook geen pagefile en ook geen problemen met MW2, ik heb alleen wel 8 GB RAM.
Zelf heb ik overigens ook geen pagefile en ook geen problemen met MW2, ik heb alleen wel 8 GB RAM.
Dit is iig nu opgelost(Krijg refund en de game maar gewoon in de stad gekocht).Little_captain schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:29:
Ik log net in op Steam, staat me CoD MW2 opeens op preloaded(ik speel het al dik een week) dus ik wtf, zal wel bugje oid zijn.
Iemand enig idee?
Nu staat bij mij NAT op strict, dit is sinds cod is geupdate naar 1.0.168. Hiervoor was NAT op open. UPNP staat al aan. Ik heb alle poorten geforward naar mijn PC en dan heb ik NAT status open.
Geen probleem zou je zeggen maar; mijn broertje zijn NAT status is nu closed : / En dat zorgt voor nogal veel gezeik mtb. multiplayer voor hem(vaak geen games kunnen joinen, invites kunnen doen/krijgen) e.d
Iemand nog ideen om hem voor ons allebei open te krijgen?
Het klinkt stom, maar heb je al eens geprobeerd je modem te herstarten ?
PS: Lang leve matchmaking
PS: Lang leve matchmaking

[ Voor 25% gewijzigd door punisher007 op 21-11-2009 14:26 ]
Ik moet zeggen nu .168 er is join ik vele male sneller een game dan voorheen.. Ook minder problemen met host migration en noem maar op..punisher007 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:25:
PS: Lang leve matchmaking![]()
![]()
![]()
Dan zou 4GB dus al de bottleneck kunnen zijn.primusz schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:55:
Een pagefile heb je niet nodig als je genoeg RAM hebt. Dat je een snelle HD hebt (waar je liever niet op wil swappen) wil niet zeggen dat je geen pagefile nodig hebt (zet hem dan op je gewone HD).
Ik heb de pagefile nu aangezet op de SSD (volgens mij is dat sneller dan op een HD), maar op 512MB. Even testen maar.
Dit is voor mij heel herkenbaar. Ik heb magische hgits gezien, echt zoals je op een console zou verwachten met aim-hulp. Verder diverse malen te maken gehad met neergeknald worden voordat ik de tegenstander zie. Vervolgens zie je in de killcam dat de ande mij al reeds 0,4 seconden kon zien.Marc Rademaker schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:19:
Verder zijn aantal maps met search 'n destroy slecht ontworpen, je wordt binnen 1 seconde neergeschoten na start lvl. Met andere woorden de partijen kunnen elkaar direct zien na start van een ronde.
Kogels zijn ook magisch m.b.t. doordringen door beton. Het is mij niet bekent dat er een kogel bestaat met een caliber kleiner dan 12,7mm die door 30cm beton heen kan schieten.
Enorme gameplay-spoilers:
Verder zorgen de harriers, pavlovs, apaches,uav's enz. ervoor dat je gedwongen bent cold-blooded perk te gebruiken en is de marathon perk ook zo beetje bij letterlijk iedereen de standaard. Verder zorgen de heartbeatsensors en dergelijke ervoor dat in hardcore mode je ten alle tijden ook de ninja perk zult gebruiken.
Met die harriers en dergelijke zijn ze verder gegaan op het idee van de hondentroepen in world at war. Dit vind ik vreemd, aangezien mensen massaal mateloos zich irriteren aan het game verstorende effect van het hondenelement. Menig leuke gameronde werd compleet om zeep gehopen door de hondentroepen en de artillerie die in die world at war nog effectiever is dan een modern bommentapijt gelegd door 10 b2 bommenwerpers. Ik hoop natuurlijk dat infiityward wakker wordt en mw2-pc-versie serieus goed gaat patchen
technisch had ik na installatie een standaard probleem dat het niet op wil starten na installatie, via google op moeten lossen. Was even wat draaien, 1 of andere .exe onder de steam directory; Daarna en werkt het wel. Blijkt dat 20-30% van de mensen die probleem tegen komt. Verder geregeld last van disconnects, omdat er geen dedicated hosts zijn. 1 op de 4 rondes heb ik een disconnect in de intermission. Ik vind verder ook ronduit vervelend dat je dus nooit mensen zult leren kennen met wie je zit te spelen. Sociale element zoals bij btf2, counterstrike, world at war enz. is er compleet uitgehaald.
Jah :< had ook geen zin : /punisher007 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:25:
PS: Lang leve matchmaking![]()
![]()
![]()
MW 2 is een heerlijke game. Al aardig wat potjes multi gespeeld. Echter ik heb wel een probleem.
Ik krijg vrij snel al een melding dat windows te weinig geheugen heeft.
Eerst stonden er geen wisselbestanden aan. Winhelp gaf aan dat dit eventueel voor een oplossing zou zorgen.
NOT!
Nu ben ik niet helemaal los op vista en hoop dat iemand goede suggestie heeft. Middels tune up utils trouwens ook al de turbo modus aangezet wat het probleem niet oplost.
Specs zijn win vista 64 met 4 gig geheugen een intel Q9650 chip en evga GTX 285 videokaart. De harde schijf is een maxtor waarvan ik het type even niet weet.
ps. mijn mobo intel DX48BT2 trekt het niet als er meer dan 4 gig geheugen wordt ingezet.
Eerst stonden er geen wisselbestanden aan. Winhelp gaf aan dat dit eventueel voor een oplossing zou zorgen.
NOT!
Nu ben ik niet helemaal los op vista en hoop dat iemand goede suggestie heeft. Middels tune up utils trouwens ook al de turbo modus aangezet wat het probleem niet oplost.
Specs zijn win vista 64 met 4 gig geheugen een intel Q9650 chip en evga GTX 285 videokaart. De harde schijf is een maxtor waarvan ik het type even niet weet.
ps. mijn mobo intel DX48BT2 trekt het niet als er meer dan 4 gig geheugen wordt ingezet.
Ik heb hetzelfde, zie 5 posts boven je. En eronder waarschijnlijk de oplossing.fafi schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:20:
MW 2 is een heerlijke game. Al aardig wat potjes multi gespeeld. Echter ik heb wel een probleem.
NOT!
@basb
Ik kan me niet echt vinden in de speltechnische mankementen die je noemt.
Ten eerste is het geen realistisch spel en vind ik het dan ook niet zo gek dat je door sommige muren heen kan schieten. Er is zelfs een perk die je makkelijker door muren heen laat schieten. Vind dit juist tactisch werken in sommige gevallen.
Je schijnt je erg te irriteren aan de killstreak awards. Tuurlijk zijn deze krachtig, daarom zijn ze juist zo leuk om te gebruiken! Ze zijn echter niet enorm overpowered, zoals jij beweert. Er zijn drie duidelijke opties, waarvan je er al een noemt:
- Geen equipment tegen kill streaks dragen en lekker binnen verschuilen
- Cold blooded perk gebruiken
- Stinger meenemen
Vooral een stinger bij je hebben werkt enorm goed en geeft je nog eens punten extra. Natuurlijk moet je afwegingen maken, neem je cold blooded of stopping power. Steady aim of ninja. Stinger of G18. Bling om een heartbeat sensor te dragen of kies je toch voor sleight of hand/marathon.
Dat maakt dit spel juist zo tof! Je hebt zoveel mogelijk heden om je eigen class te maken en niemand verplicht je om een bepaalde perk te kiezen. Uiteraard zijn er altijd perks/wapens die er net wat bovenuit steken, maar dit is mi. moeilijk te voorkomen.
Ik heb al een aantal enorm leuke classes bedacht en kan ook niet wachten totdat ik alle andere wapens vrijspeel.
Ik kan me niet echt vinden in de speltechnische mankementen die je noemt.
Ten eerste is het geen realistisch spel en vind ik het dan ook niet zo gek dat je door sommige muren heen kan schieten. Er is zelfs een perk die je makkelijker door muren heen laat schieten. Vind dit juist tactisch werken in sommige gevallen.
Je schijnt je erg te irriteren aan de killstreak awards. Tuurlijk zijn deze krachtig, daarom zijn ze juist zo leuk om te gebruiken! Ze zijn echter niet enorm overpowered, zoals jij beweert. Er zijn drie duidelijke opties, waarvan je er al een noemt:
- Geen equipment tegen kill streaks dragen en lekker binnen verschuilen
- Cold blooded perk gebruiken
- Stinger meenemen
Vooral een stinger bij je hebben werkt enorm goed en geeft je nog eens punten extra. Natuurlijk moet je afwegingen maken, neem je cold blooded of stopping power. Steady aim of ninja. Stinger of G18. Bling om een heartbeat sensor te dragen of kies je toch voor sleight of hand/marathon.
Dat maakt dit spel juist zo tof! Je hebt zoveel mogelijk heden om je eigen class te maken en niemand verplicht je om een bepaalde perk te kiezen. Uiteraard zijn er altijd perks/wapens die er net wat bovenuit steken, maar dit is mi. moeilijk te voorkomen.
Ik heb al een aantal enorm leuke classes bedacht en kan ook niet wachten totdat ik alle andere wapens vrijspeel.
Soms lijkt het of ik niet kan richten op sommige spelers als ik ze wil schieten. net of je dan alleen naast ze kan richten. Laats schoot ik 1 hele magazijn op een gast en hij ging niet dood! Het door muren schieten geval is me ook opgevallen. En dat ze een CH-53E Super Stallion helicopter gebruiken als luchtsteun is ook lomp. Had ik liever een Blackhawk gezien. Die Apache ziet er ook wack uit en het geluid wat uit die gun komt ervan.
[ Voor 9% gewijzigd door Afiso op 21-11-2009 22:22 ]
Ik zie wat vreemde dingen langs komen in je post:fafi schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:20:
NOT!
- Geen swap file?? Initieel? Dat kan inderdaad voor meest vage problemen zorgen onder elk windows OS; Dit geld eigenlijk voor elk modern OS.
Heb je gecontroleerd of je nu een behoorlijke swap file hebt? Voor 4gbyte geheugen is 3-4gbyte swap aan te raden. Het OS heeft dan betere de mogelijkheid om niet inaktieve processen naar disk te swappen en meer ruimte vrij te maken voor bijv. mw2.
- Turbo modus?? Waar heb jij een turbo modus gevonden? vista/win7 kent toch helemaal geen turbo modus? Ik zou niet weten wat er dan ineens sneller moet gaan draaien. Zoveel mogelijk services uitzetten heeft in praktijk meestal vrijwel nul,nul effect op performance.
Van wat je vertelt, gok ik... dat je swapfile/pagefile nog steeds veels te klein is en je daardoor nog steeds out of memory errors krijgt.
[ Voor 1% gewijzigd door basb op 21-11-2009 22:39 . Reden: beetje kromme zinnen recht trekken ]
Ik heb de game via steam gekocht, alles werkt perfect, geen MP problemen met joinen. Ik heb alleen wel 2 andere irritatie opwekkende problemen.
1. De steam community werkt niet ingame. als ik op shift+tab druk gebeurt er niks, en ik krijg ook geen bericht als ik de game opstart dat ik shift+tab moet drukken voor de steam community. Een vriend van me die de game op cd heeft gekocht heeft dit wel, en ik (die het via steam heeft gekocht) kan dit dus niet gebruiken en ik vind het erg raar.
2. de invite knop werkt niet, ik kan er zo lang ik wil opdrukken maar er gebeurt niks. Ik hoor alleen het geluidje dat je normaal ook hoort als je op een knop drukt.
Heb de game als een keer helemaal gedelete en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. ook heb ik steam al een keer verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd
1. De steam community werkt niet ingame. als ik op shift+tab druk gebeurt er niks, en ik krijg ook geen bericht als ik de game opstart dat ik shift+tab moet drukken voor de steam community. Een vriend van me die de game op cd heeft gekocht heeft dit wel, en ik (die het via steam heeft gekocht) kan dit dus niet gebruiken en ik vind het erg raar.
2. de invite knop werkt niet, ik kan er zo lang ik wil opdrukken maar er gebeurt niks. Ik hoor alleen het geluidje dat je normaal ook hoort als je op een knop drukt.
Heb de game als een keer helemaal gedelete en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. ook heb ik steam al een keer verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd
De nieuwe intel CPU's hebben een turbo modus waarbij ze (bij voorbeeld bij gebruik van minder cores) de MP omhoog kunnen gooienbasb schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 22:34:
[...]
Ik zie wat vreemde dingen langs komen in je post:
- Geen swap file?? Initieel? Dat kan inderdaad voor meest vage problemen zorgen onder elk windows OS; Dit geld eigenlijk voor elk modern OS.
Heb je gecontroleerd of je nu een behoorlijke swap file hebt? Voor 4gbyte geheugen is 3-4gbyte swap aan te raden. Het OS heeft dan betere de mogelijkheid om niet inaktieve processen naar disk te swappen en meer ruimte vrij te maken voor bijv. mw2.
- Turbo modus?? Waar heb jij een turbo modus gevonden? vista/win7 kent toch helemaal geen turbo modus? Ik zou niet weten wat er dan ineens sneller moet gaan draaien. Zoveel mogelijk services uitzetten heeft in praktijk meestal vrijwel nul,nul effect op performance.
Van wat je vertelt, gok ik... dat je swapfile/pagefile nog steeds veels te klein is en je daardoor nog steeds out of memory errors krijgt.
Prima,
Ik heb dus een groot, zeer groot, probleem. Ik heb dus dat leuke bestand ontvangen, die trojan. Nu ging mijn computer heel traag, en reageerde heel af en toe. Beeld liep de hele tijd vast. Ik start mijn computer opnieuw op; en voilá BSOD. Ik start op in veilige modus en hij komt niet verder dan ...PNP.sys. Als ik dan naar Opstart Herstel ga, dan staat er problemen met mijn HD.
Het enigszins leuke aan dit alles, is dat dit virus dus waarschijnlijk op mijn USB stick is gekropen. Want mijn laptop heeft nu exact hetzelfde.
Ik kan via Windows Vista alleen op deze computer, bij Windows 7 crashed hij tijdens het laden. En ik heb het vage vermoeden dat het aan MW2 ligt, aangezien ik verder niks geks heb gedaan behalve dit forum bezoeken en beetje nu.nl-en.
Specs:
Windows 7 Ultimate & Windows Vista (thank god)
Zou dit überhaupt aan MW2 kunnen liggen, of moet ik het écht ergens anders gaan zoeken?
Ik heb dus een groot, zeer groot, probleem. Ik heb dus dat leuke bestand ontvangen, die trojan. Nu ging mijn computer heel traag, en reageerde heel af en toe. Beeld liep de hele tijd vast. Ik start mijn computer opnieuw op; en voilá BSOD. Ik start op in veilige modus en hij komt niet verder dan ...PNP.sys. Als ik dan naar Opstart Herstel ga, dan staat er problemen met mijn HD.
Het enigszins leuke aan dit alles, is dat dit virus dus waarschijnlijk op mijn USB stick is gekropen. Want mijn laptop heeft nu exact hetzelfde.
Ik kan via Windows Vista alleen op deze computer, bij Windows 7 crashed hij tijdens het laden. En ik heb het vage vermoeden dat het aan MW2 ligt, aangezien ik verder niks geks heb gedaan behalve dit forum bezoeken en beetje nu.nl-en.
Specs:
Zou dit überhaupt aan MW2 kunnen liggen, of moet ik het écht ergens anders gaan zoeken?
Verwijderd
Jezus, wat een gekloot!DM.Aram schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:45:
Prima,
Specs:

Dit schijnt dus door een hacker te komen die via de MW2 poort 28960 dat ding naar veel spelers heeft verstuurd... Ik zou even een mailtje naar activision/ IW sturen

Haha, die zijn nergens te bereiken. En als ze al te bereiken zijn worden ze bedolven onder mailtjes. Nee, ik ga dit liever oplossen zonder teveel gezeik. Ik wil gewoon dat ik weer kan opstarten. Iemand een ideetje waar ik naar moet zoeken? De enige dingen die ik weet is waar hij vastloopt als ik met Veilig modus opstart en wat er op het BSOD komt te staan (ga ik even noteren zometeen, maar ik zit nu op een versie van Vista waar het 100 uur duurt voordat ie klaar is, dus ik blijf nog liever even opgestart).
Tips?
Tips?
dit soort troubles kent in mijn wereld maar één oplossing: van tevoren zorgen dat je je partities goed hebt, en in een klein uurtje je OS opnieuw erop flansenDM.Aram schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:12:
Haha, die zijn nergens te bereiken. En als ze al te bereiken zijn worden ze bedolven onder mailtjes. Nee, ik ga dit liever oplossen zonder teveel gezeik. Ik wil gewoon dat ik weer kan opstarten. Iemand een ideetje waar ik naar moet zoeken? De enige dingen die ik weet is waar hij vastloopt als ik met Veilig modus opstart en wat er op het BSOD komt te staan (ga ik even noteren zometeen, maar ik zit nu op een versie van Vista waar het 100 uur duurt voordat ie klaar is, dus ik blijf nog liever even opgestart).
Tips?
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Zeker waar, zojuist even getest (was een paar dagen weg), ik kan bij wijze van spreken nog niet eens klikken op een spel modus of ik join al, helemaal super, en dat op 'strict'Xenomorphh schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:40:
[...]
Ik moet zeggen nu .168 er is join ik vele male sneller een game dan voorheen.. Ook minder problemen met host migration en noem maar op..
basb en Smarron, thanks voor de reactie.basb schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 22:34:
[...]
Ik zie wat vreemde dingen langs komen in je post:
Ik dacht in eerste instantie een wisselbestand aangemaakt te hebben. Deze heb ik blijkbaar niet bevestigd. Toen ik terug ging naar de instellingen na weer een belabberd potje spelen bleek er niets veranderd te zijn in de instellingen. Nu heb ik het op "systeem beheerde grootte" staan en dit werkt prima. Deze maakt er 4104MB van. Ik heb dus eerder nooit een swapfile gehad en alle games als HAWX, COD 4 en 5 liepen prima.
Nu dus geen problemen meer alhoewel ik wel het idee heb iets meer schokjes te zien in het beeld zo nu en dan. Hiervan had ik eerder geen last. Maar dit kan ook aan de verbinding liggen natuurlijk.
Voor wat betreft turbo modus bedoelde ik de turbo functie van Tune Up utilities.
Mocht je nog een tip hebben hoor ik het graag natuurlijk!
Tenks!
[ Voor 45% gewijzigd door fafi op 22-11-2009 18:09 . Reden: Quote bovenaan natuurlijk! ]
Okay, Ik krijg dus nu elke keer als ik opstart een CHKDSK. Niet erg ofzo maarja.
Vanmiddag paar uurtjes gespeeld en zonder problemen enzo, probeer hem nu zo weer op te starten join een server krijg de volgende error.
"Impure Client Detected. Invalid .IWD Files referenced! D:\games\steam\steam apps\common\call of duty modern warfare 2\main\iw_15.iwd "
Alhoewel ik wou vanmiddag een server joinen en toen wou de de match dus starten toen ging ik net me geluid aanpassen. Toen kreeg ik een error met client overflow of zoiets.
Hierna was mijn UI opeens anders, zeg maar zoals het er normaal uit ziet op de xbox.
Heb via steam de game ook al geverified en 1 file was niet het zelfde maar die heeft hij opnieuw gedownload.
Vanmiddag paar uurtjes gespeeld en zonder problemen enzo, probeer hem nu zo weer op te starten join een server krijg de volgende error.
"Impure Client Detected. Invalid .IWD Files referenced! D:\games\steam\steam apps\common\call of duty modern warfare 2\main\iw_15.iwd "
Alhoewel ik wou vanmiddag een server joinen en toen wou de de match dus starten toen ging ik net me geluid aanpassen. Toen kreeg ik een error met client overflow of zoiets.
Hierna was mijn UI opeens anders, zeg maar zoals het er normaal uit ziet op de xbox.
Heb via steam de game ook al geverified en 1 file was niet het zelfde maar die heeft hij opnieuw gedownload.
Ik krijg hier niets voor elkaar met multiplayer
komt niet verder dan connecting to iwnet
Kan ook geen duidelijke oplossingen vinden, router is juist ingesteld, steam draait...
Firewall+windows firewall goed ingesteld?MicGlou schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:47:
Ik krijg hier niets voor elkaar met multiplayerkomt niet verder dan connecting to iwnet
Kan ook geen duidelijke oplossingen vinden, router is juist ingesteld, steam draait...
Mag ik je hartelijk bedanken voor die enorm bruikbare tip, vanaf nu is dat mijn nieuwe werkwijze. Eerst een nieuwe HD kopen en dan verstandig inrichten.BaatZ schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:46:
[...]
dit soort troubles kent in mijn wereld maar één oplossing: van tevoren zorgen dat je je partities goed hebt, en in een klein uurtje je OS opnieuw erop flansen
Ten tweede; kunnen mijn problemen zijn veroorzaakt door MW2, en het daarop ontvangen virus?
En als laatst even een beschrijving van het probleem en wat ik gedaan heb (misschien is het verstandig om een eigen topic te maken?):
Het begint als volgt, ik druk op het aan-knopje van mijn computer en het gaat allemaal voorspoedig, ik kies Windows 7 uit en hij start op. Na 10sec naar het opstart-logo te hebben gekeken, slaat het noodlot toe.
Kernel_data_inpage_error 0x0000007A
Nu start ik op in veilige modus, om te kijken waar hij ongeveer vast loopt, en dat blijkt na of tijdens de driver CLASSPNP.SYS te zijn, misschien is dit nog belangrijk. Terwijl deze laadt gaan de lichtjes van mijn tekentablet (Wacom Bamboo) en muis (Razer Copperhead) branden.
Na het BSOD start mijn computer opnieuw op en krijg ik opnieuw een bootmenu voor m'n kiezen, alleen nu kan ik Opstart Herstel selecteren. Ik heb daar nooit veel vertrouwen in, maar niet geschoten is altijd mis. Hij begint gelijk met zoeken naar problemen en vindt, jammer genoeg (maar voorspelbaar) niks. Het enige wat in beeld komt is dat ik onlangs aangesloten apparatuur moet nalopen. Anyway, ik heb niks onlangs aangesloten. Het enige verschil met daarvoor is dat ik mijn externe HD eruit heb gehaald. Erin doet helpt overigens niks.
Problem Event Name: Startup Repair Offline
Problem Signature 1 en 2: 6.1.7600.10385
Problem Signature 3t/m6 zijn nietszeggend.
Problem Signature 7: BadDisk
Dan selecteer ik advanced en log ik in met mijn gebruikersnaam en eigen wachtwoord, en hij begint opnieuw met zoeken. Maar natuurlijk weer niks.
Systeem herstel
Ik heb twee recente, 19 en 20 november. Ik begin met de 19e:
Error: System restore failed while copying the registry from the restore point An unspecified error occured during System Restore (0x80070017)
Niks dus.
De 20e dan?
Succesful. Prima! Ik was enthousiast en vertrouwde op een oplossing, maar nee, natuurlijk niet. Ik krijg weer het bekende BSOD te zien.
Dan heb ik nog 2 keuzes in het Opstart Herstel menu, Memory Diagnostics en Command Prompt. Die eerste lijkt mij niet de kern van het probleem, maar, wederom: niet geschoten is altijd mis. Maar op het einde staat er dat als ik opnieuw inlog ik de resultaten kan zien. Met CMD weet ik niks zinnigs te doen, behalve dat ik nog gewoon bij m'n bestanden kan.
Waar is de simpele optie R, zoals ik mij kan herinneren van Windows XP? Gewoon [R]epair doen en alles deed het weer. Zucht.
Tips?
Overigens; PC werd flink trager na een tijdje spelen CoD6. En niet te vergeten, toen ik voor het eerst opnieuw opstartte na CoD6 kreeg ik chkdsk!
Vandaag is er via steam opnieuw een virus rond gegaan. Vanmorgen rond 10:45 wilde ik mw2 opstarten en toen kwam avg meteen met melding dat er 1 of andere trojan gevonden is. Gisteren was deze er nog niet.
Gaat lekker zo met dat steam pfff, één/twee weken geleden is er een virus verstuurd via steam en nu gewoon weer!!!
Dit is zo belachelijk en schandalig dat ik het wel een serie met boze smileys waard vind
Gaat lekker zo met dat steam pfff, één/twee weken geleden is er een virus verstuurd via steam en nu gewoon weer!!!

Dit is zo belachelijk en schandalig dat ik het wel een serie met boze smileys waard vind
Vandaag start ik mijn pc op en vervolgens CoD mw2. In het hoofdmenu wordt mij gevraagd of ik de schokkende missie wil spelen en vervolgens zie ik mijn completion weer op 0% staan.
De campaign mode en de sterren van de special-ops zijn verdwenen. De multiplayer completion staat nog wel normaal. Iemand enig idee wat de aanleiding hiervan is? en of ik het terug kan zetten naar de oorspronkelijke staat?
De campaign mode en de sterren van de special-ops zijn verdwenen. De multiplayer completion staat nog wel normaal. Iemand enig idee wat de aanleiding hiervan is? en of ik het terug kan zetten naar de oorspronkelijke staat?
Probleem 1 en 2 zijn gerelateerd. Het in-game Steam moet je activeren in de instellingen van Steam. De invite knop zal dan ook gaan werken.maxietheboss schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:12:
Ik heb de game via steam gekocht, alles werkt perfect, geen MP problemen met joinen. Ik heb alleen wel 2 andere irritatie opwekkende problemen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wat ik al aangaf, het is allemaal correct ingesteld. Vrijgegeven in windows firewall. Router meerdere dingen geprobeerd; eerst met upnp geprobeerd, geen resultaat. Toen upnp uitgezet en de juiste poort opengezet (UDP 28960), geen resultaat. Router reboot, alles opnieuw geprobeerd, geen resultaat. Router terug naar fabrieksinstellingen, geen resultaat.Gunner0616 schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:58:
[...]
Firewall+windows firewall goed ingesteld?
Netwerken/routering is niet mijn sterkste punt moet ik toegeven, alhoewel een poortje openzetten en andere basisinstellingen e.d. uiteraard geen probleem zijn. Het zou zo dan ook goed ingesteld moeten zijn, of ik moet iets over het hoofd zien. Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb is zonder router, dus direct aan de lijn vanuit het modem... maar dat zou geen oplossing zijn, alleen een bevestiging van het niet goed functioneren van de instellingen e.d.
Misschien dat iemand zo vrij kan zijn om een duidelijke tut oid te maken hiervoor, aangezien ik merk na het topic wat doorgelezen te hebben, dat ik niet de enige ben. Een paar troubleshooting stapjes zouden niet gek zijn
[ Voor 52% gewijzigd door MicGlou op 23-11-2009 10:38 ]