Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

Sh1t... :( Denk ik speel nog even wat begint de MP startup te mekkeren dat ik het spel niet goed heb afgesloten :?. Laadt vervolgens wel oke maar zodra ik "find game" doe klapt ie eruit en vraagt mijn pc of ik iw4mp.exe wil debuggen - MEUH ???

Ik heb al een steam-check gedaan (view integrity of gamecache) en die gaf de volgende melding: "1 files failed to validate and will be reacquired" maar ik heb geen idee hoe of wanneer want er gebeurt niets.. iemand eenidee ?

[ Voor 31% gewijzigd door shades op 16-11-2009 23:10 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-05 16:26
Check de andere 2 topics hierover lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Relis schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:08:
Check de andere 2 topics hierover lol
ow - ik dacht dat we hier problemen over mw2 bespraken :?

idd de mic uitgezet :? :?
Lachuh - net op 640 x 480 gespeeld - grappig :+

[ Voor 15% gewijzigd door shades op 16-11-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:24

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nog iets leuks wat ik ervaar in het Museum map. Ik zet mijn schaduw uit in de opties, wat dan juist meer fps moet geven. Wordt het 1 stotter bende. :') Zet ik het terug aan, nergens meer last van. Die map spoort gewoon niet :P. Dikke hik ups en zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Splinter Cell op 16-11-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik stap binnekort over van HD 4850 naar een HD4870 of 4890. Kan ik een grote performance increase verwachten?

Speel op 1024x1280 maar wil graag 1200x1600 spelen aangezien dat de native resolutie is van mijn monitor. Heb alles max behalve specular en depth of field disabled. doet 60 FPS nagenoeg stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:24

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Omnyakom1 schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:44:
Ik stap binnekort over van HD 4850 naar een HD4870 of 4890. Kan ik een grote performance increase verwachten?

Speel op 1024x1280 maar wil graag 1200x1600 spelen aangezien dat de native resolutie is van mijn monitor. Heb alles max behalve specular en depth of field disabled. doet 60 FPS nagenoeg stabiel.
Nee. Je kunt beter in de HD5xxx serie stappen. ;) Bekijk de reviews er maar op na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196394

Pfoeh, nou na een urenlange zoektocht op het internet naar een oplossing kom ik maar bij Tweakers checken of hier iemand een oplossing heeft...

Ik run CoD: MW2 op mijn WinXP PC. Specs zijn allemaal voldoende.

Sinds ik de game heb geinstalleerd (geen enkel probleem daarmee!) krijg ik telkens die *&^%$# freeze als ik in-game ben. Soms kan ik een missie spelen, soms nog geen minuut... de freeze komt altijd. Dit is in single player trouwens. Alle fixes die ik online heb gevonden geprobeerd. DirectX update, alle drivers geupdate, resolutie op 1024x768 gezet (Steam suggestie). Alle services en startups in msconfig disabled. Sound acceleration naar basic gedaan. In-game Steam Community options disabled. Niets maar dan ook niets werkt. Het vreemde is dat tijdens de freeze het geluid gewoon goed doorloopt, niet zo'n "loop" zoals je normaal bij een freeze hebt. Volgens mij is dit alle nodige info.

Ik ben teneinde raad, heb Steam Support een mailtje gestuurd maar of daar een zinnig antwoord vandaan komt valt altijd af te wachten. Heeft iemand hier een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-05 15:47
Flex0r schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:20:
Bij mij crasht ie telkens weer.
Al meerdere dingen geprobeerd.
Alle background services uitgeschakeld, desktop resolutie op 1024*768 gezet, in-game steam uitgeschakeld, videokaart drivers geupdate en de dxsetup uit steam dir al gedraaid.
Verder steam controle gedaan op de game en steam geupdate.
Maar niets helpt, begint nu wel aardig frustrerend te worden. :(
Ben nu geloof ik aan level 4 toe en daar klapt ie er elke keer weer uit.

Draai Vista met Nvidia GPU en Intel c2d.

Iemand nog suggesties?
Solved :) . Texture quality op automatic en game crashed niet meer. :D

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Ík heb telkens dat hij in het level Exodus uit Act II eruit knalt zodra je voorbij een bepaald punt komt in het level. Het lijkt alsof er een onzichtbare muur staat van links naar rechts over het veld, en zodra ik er overheen kom dan crasht ie naar mn desktop. Of ik nou helemaal links of helemaal rechts door het veld loop, het maakt niet uit.

Ik heb dit ook al gehad met de allereerste missie, ongeveer bij het punt wanneer je uit het huis vandaan weer naar buiten loopt. Dit was volgens mij een automatisch save-punt. Dit is toen op de een of andere manier vanzelf opgehouden, waardoor hij het weer tot aan dit punt perfect deed. Nu dus weer hetzelfde probleem.

Heb al:
- DirectX uit de Steam dir. gedraaid
- Nieuwste drivers geïnstalleerd (Vapor-X 4890 1GB)
- Gedraaid op 640 x 480 en op de laagste instellingen
- 100x gerestart
- Steam community in-game uitgezet

Het rare is alleen dat het dus niet komt voordat een level begint, maar tijdens het spelen. Ik ben dus al even aan het spelen zonder problemen, dus het kan niet komen omdat mijn PC het niet trekt ofzo.

Heel frustrerend, vooral omdat je niet kan zien waar het door veroorzaakt wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-05 09:02
ik heb nu eindelijk een fix gevonden voor mn fps drops op bepaalde maps, op een aantal maps (estate, highrise , favela en nog een paar) altijd hele wisselende fps gehad, op andere maps weer helemaal geen last van(derail, terminal om een paar te noemen). sinds ik r_drawwater in mn config_mp.cfg op 0 heb gezet ipv 1 speelt het vloeiend op alle maps (laggy hosts daargelaten) blijkbaar is het het water wat niet lekker wordt verwerkt door mn setup:

win xp sp 3
E8400@stock
HD 4870
4GB DDR 2 ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Laatst online: 06-05 16:08
Contagio schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:46:
Jongens, ik moet eerlijk zeggen dat de eerdere pagina's van deze topic niet gelezen heb, maar dat terzijde.

Hebben jullie ook zo ongelofelijk veel moeite om daadwerkelijk een game te starten en dit een paar potjes vol te houden? Wij zijn zo met een mannetje of 3-6 en voordat iedereen bij elkaar in 1 party zit zijn we echt een aantal minuten verder, zijn er verscheidene steam windows (erg onoverzichtelijk) met invites hier en daar geopend en zijn we het bijna weer beu!
Een aantal van ons heeft wel de NAT op strict staan, ik vraag mij af hoe het zit met de mensen dit dit op OPEN hebben gekregen, hebben die weinig of geen last om eens een potje te spelen??
Vaak wordt onze host er ook uit geknikkerd..

En ook net weer, 10 min. geleden. Zegt Steam dat de verbinding met de servers van steam is verbroken en ja hoor, onmogelijk om dan nog online te spelen..

Ik begin het echt een beetje zat te krijgen, maar wilde hier graag even checken of er ook mensen zijn die (bijna) probleemloos kunnen knallen online? En zo ja, wat zijn jullie methodes en instellingen?

Thanks
Nee hoor, met iedereens NAT op open is het nog steeds een hel. Wij proberen vaak met een mannetje of 7/8 ground wars te spelen, maar voordat je daar in een game zit (samen dat wil namelijk nog al is fout gaan) ben je gouw 10 minuten verder. en iedereens NAT staat dus gewoon open. Maar IW heeft het natuurlijk wel een stuk makkelijker gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46

Heb je V-sync aan?
Die had ik ook aan, en mijn LCD is 60hz dus ik kwam niet boven de 60 FPS uit.
Toen ik die uitzette ging ik ineens naar een gemiddelde van 120 ofzo.
Dus het kan ook aan je V-sync liggen dat je niet boven de 60 FPS uitkomt.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 06-05 14:22
vsync is wel zo prettig. dus ik laat het liever aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:41
Heb jij dan geen last van een muis die minder soepel reageert. Minder direct, soort input lag?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Wat doet specular eigenlijk want ik zie het verschil niet zo.
Heb gisteren overigens van mijn fritzbox de upnp aangezet en dat speel wel beter - was zelf een keer host en was duidelijk te merken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:53

Kwastie

Awesomeness

blueice85 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:08:
ik heb nu eindelijk een fix gevonden voor mn fps drops op bepaalde maps, op een aantal maps (estate, highrise , favela en nog een paar) altijd hele wisselende fps gehad, op andere maps weer helemaal geen last van(derail, terminal om een paar te noemen). sinds ik r_drawwater in mn config_mp.cfg op 0 heb gezet ipv 1 speelt het vloeiend op alle maps (laggy hosts daargelaten) blijkbaar is het het water wat niet lekker wordt verwerkt door mn setup:

win xp sp 3
E8400@stock
HD 4870
4GB DDR 2 ram
Bij favela en estate heb ik altijd veel lagg dus ik kijk hier vanavond ook even na kijken.

Alvast bedankt O-)

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:18
Grootste probleem wat ik tot nu toe ben tegen gekomen is het joinen van een game en het is al helemaal lastig om een game te joinen met een party.
-Vaak wordt er een lid uit een lobby gekicked en moet iedereen de game leaven voordat deze start.
-De lobby kicked vlak voor starten 50% van de mensen waardoor de server niet meer start
-Elke keer als mensen leaven begint het aftellen van de server opnieuw.

Ik heb zowat meer tijd besteed aan het proberen te joinen van een game dan het echt spelen er van.
want dit gezeik is er bijna na elke ronde die je hebt gespeeld.
Ik mis de dedicated echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Party's gaat hier over het algemeen goed.
Gisteravond wat minder maar dat kwam omdat steam eruit lag voor een aantal minuten.

Vaak kunnen we stuk of wat potjes spelen en daarna wordt er soms iemand gedisconnect maar heel dramatisch is het allemaal niet.
We spelen elke keer met 4-5 man en elke keer zonder echt merkbare lagg.
Noujah soms heb ik wel het gevoel dat ik gekilled wordt terwijl ik al achter een muur gesprongen ben. ( en nee er wordt dan neit door de muur geschoten
Lijkt wel een heel ander hit systeem te zijn als bij MW1 iig.

Ikzelf heb een gaar zyxel modem en ook ik krijgt alleen maar strict te zien.
2 anderen van mijn party ook

[ Voor 3% gewijzigd door biggydeen2 op 17-11-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Spel denkt dat ik in oostblokland ben?

Ik heb een apart probleem. Ik wordt constant in spellen gezet waar spelers uit oostbloklanden spelen. Geen idee welke, Polen, Rusland etc, maar het is bijzonder irritant. Af en toe een verdwaalde Duitser maar zelden nederlandse spelers, terwijl die er toch genoeg zouden moeten zijn. Meestal vind hij ook pas een spel rond <80ms en nooit op <50ms &<60 ms. Wat kan hier aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
HwKok schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:03:
Ík heb telkens dat hij in het level Exodus uit Act II eruit knalt zodra je voorbij een bepaald punt komt in het level. Het lijkt alsof er een onzichtbare muur staat van links naar rechts over het veld, en zodra ik er overheen kom dan crasht ie naar mn desktop. Of ik nou helemaal links of helemaal rechts door het veld loop, het maakt niet uit.

Ik heb dit ook al gehad met de allereerste missie, ongeveer bij het punt wanneer je uit het huis vandaan weer naar buiten loopt. Dit was volgens mij een automatisch save-punt. Dit is toen op de een of andere manier vanzelf opgehouden, waardoor hij het weer tot aan dit punt perfect deed. Nu dus weer hetzelfde probleem.

Heb al:
- DirectX uit de Steam dir. gedraaid
- Nieuwste drivers geïnstalleerd (Vapor-X 4890 1GB)
- Gedraaid op 640 x 480 en op de laagste instellingen
- 100x gerestart
- Steam community in-game uitgezet

Het rare is alleen dat het dus niet komt voordat een level begint, maar tijdens het spelen. Ik ben dus al even aan het spelen zonder problemen, dus het kan niet komen omdat mijn PC het niet trekt ofzo.

Heel frustrerend, vooral omdat je niet kan zien waar het door veroorzaakt wordt :(
Nou, heb het weer voor elkaar. Heb de texture quality op automatic zoals Flex0r al beschreef en hij deed het meteen. Game on! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:08

Barrycade

Through the...

Anoniem: 232786 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:15:

Ik heb een apart probleem. Ik wordt constant in spellen gezet waar spelers uit oostbloklanden spelen. Geen idee welke, Polen, Rusland etc, maar het is bijzonder irritant. Af en toe een verdwaalde Duitser maar zelden nederlandse spelers, terwijl die er toch genoeg zouden moeten zijn. Meestal vind hij ook pas een spel rond <80ms en nooit op <50ms &<60 ms. Wat kan hier aan de hand zijn?
Heb je in steam wel benelux aangegeven? Of staat ie op een oostblokland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maakt het voor matchmaking uit in welk land je staat ingesteld bij steam? Dat zou dan ook reden kunnen zijn waarom hij bij mij ook steeds de ping omhoog gooit voor hij iets gevonden heeft. (En gisteren iig met 2 polen gespeeld, dat was ook wel definitieve reden dat ik voice chat uit zet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 06:41

BaatZ

Prullenbakker :?

ik heb ook 't probleem dat de multiplayer versie freeze / hang doet in 't menu, meestal binnen 5 seconden na 't starten van de game. muziekje blijft spelen, verder wordt geen input geaccepteerd: alt-tab, winkey etc. werkt niet, alleen ctrl+alt+del & dan task manager --> end program. Men zegt dat je "enkele minuten" moet wachten maar dat heeft nog niet geholpen (alhoewel ik niet meer dan 2 minuten heb gewacht). Issue is bekend bij steam, workaround (wachten dus) werkt niet, andere tips (desktop composition / desktop res / microphones uit) werken ook niet. compatibility voor winxp / vista ook niet.

specs:
win7 ultimate 64
asus p5kc
intel q9300 (core2 quad 2.5)
4gb ddr800 (corsair)
asus en8800gt 1gb (nvidia 8800GT)

alles draait op stock speed

het vage is, heel soms doet ie het wel (na een reboot / alt-tab / geen idee wat de oorzaak is) & dan laat ik de game maar gewoon de hele dag in de achtergrond draaien; eenmaal up is de game superstabiel :/

[ Voor 12% gewijzigd door BaatZ op 17-11-2009 14:36 ]

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233579

Hey,

Ik heb een probleem met COD MW2 online.
Er staat al dat mijn NAT op strict staat,

maar sinds gister doet hij het best kut, ik kan niet samen met iemand in een party meer,
dus ik wou de UPnP openzetten (zoals ze dat al aangeven via: http://www.infinityward.com/nat.php)

Maar ik kan het niet vinden in mijn modem (Tele2-->Versatel).
Kan iemand mij hierbij helpen hoe ik dit weer goed regel, want zo is er ook niet veel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
BaatZ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:34:
ik heb ook 't probleem dat de multiplayer versie freeze / hang doet in 't menu, meestal binnen 5 seconden na 't starten van de game.
Heb je hetzelfde bij SP en zit je wel of niet achter een router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-05 12:45
REDSD schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:41:
Grootste probleem wat ik tot nu toe ben tegen gekomen is het joinen van een game en het is al helemaal lastig om een game te joinen met een party.
-Vaak wordt er een lid uit een lobby gekicked en moet iedereen de game leaven voordat deze start.
-De lobby kicked vlak voor starten 50% van de mensen waardoor de server niet meer start
-Elke keer als mensen leaven begint het aftellen van de server opnieuw.

Ik heb zowat meer tijd besteed aan het proberen te joinen van een game dan het echt spelen er van.
want dit gezeik is er bijna na elke ronde die je hebt gespeeld.
Ik mis de dedicated echt :(
Heb eigenlijk dezelfde ervaringen. Invites gaan goed maar joinen is drama, er valt er altijd wel 1 of 2 uit en dan via optie meespelen ben je al weer te laat omdat de server alweer vol zit.
Blijft gewoon een drama wanneer je met je clan op een server wilt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
BaatZ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:34:
ik heb ook 't probleem dat de multiplayer versie freeze / hang doet in 't menu, meestal binnen 5 seconden na 't starten van de game. muziekje blijft spelen, verder wordt geen input geaccepteerd: alt-tab, winkey etc. werkt niet, alleen ctrl+alt+del & dan task manager --> end program. Men zegt dat je "enkele minuten" moet wachten maar dat heeft nog niet geholpen (alhoewel ik niet meer dan 2 minuten heb gewacht). Issue is bekend bij steam, workaround (wachten dus) werkt niet, andere tips (desktop composition / desktop res / microphones uit) werken ook niet. compatibility voor winxp / vista ook niet.

specs:
win7 ultimate 64
asus p5kc
intel q9300 (core2 quad 2.5)
4gb ddr800 (corsair)
asus en8800gt 1gb (nvidia 8800GT)

alles draait op stock speed

het vage is, heel soms doet ie het wel (na een reboot / alt-tab / geen idee wat de oorzaak is) & dan laat ik de game maar gewoon de hele dag in de achtergrond draaien; eenmaal up is de game superstabiel :/
Precies hetzelfde hier, ook win7 64, denk dat we gewoon op een fix moeten wachten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 22:31

rCk

Is het normaal dat je dr om de zoveel minuten gewoon keihard uit geknikkerd wordt?
Na 5 minuten vind ik het al aardig irritant worden.. heb nog geen normale match kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-05 18:58
In begin van game freezed hij 5 seconden, dan gaat hij verder.

Maar elke potje, maakt niet uit wat.. krijg ik steam connect failed, wat is dit nou?
heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 21:37
Xeanor schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:24:
[...]

Precies hetzelfde hier, ook win7 64, denk dat we gewoon op een fix moeten wachten. :/
Bij het starten, hangt hij ook heel even bij mij (paar seconden).Nadat de steam popup geweest is, is alles weer in orde.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Ervaren jullie ook dat er veel servers zijn met lagg ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik heb al meerdere keren gehad dat MW2 vastloopt (MW2 geluid looped, muziek speelt gewoon door) en het hele scherm veranderd in horizontale zwart/wit lijnen. Ik kan dan alleen nog de PC resetten want verder zie ik niets meer.
Vaak kan ik het zien aankomen omdat ik opeens delen van die grijze balken door het scherm zie flitsen.

Ik draai Windows 7 Ultimate (64-bit) met dit systeem:
#ProductPrijsSubtotaal
1Club3D HD 5870 1GB (CGAX-58724IDP)€ 299,50€ 299,50
1Cooler Master HAF 922 Zwart€ 84,95€ 84,95
1Cooler Master Hyper TX3€ 14,51€ 14,51
1Cooler Master Real Power M520€ 61,95€ 61,95
1Intel Core i7 860€ 227,-€ 227,-
2Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G€ 79,50€ 159,-
1MSI P55-CD53€ 92,-€ 92,-
1Samsung SH-S223B€ 19,09€ 19,09
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 65,-€ 65,-
ImporterenTotaal€ 1.023,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Le_Freak ! schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:51:
Zeker weten, mij irriteert dat weinig, wat mij irriteert is steam connection failed, heeel veel mensen hebben hier last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Le_Freak ! schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:51:
Verschilt een beetje, maar deze avond hele tijd met laggende servers gespeeld zo ongeveer (en met strict ondanks dat poorten open staan zal ik nooit host zijn neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
furby-killer schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:15:
[...]

Verschilt een beetje, maar deze avond hele tijd met laggende servers gespeeld zo ongeveer (en met strict ondanks dat poorten open staan zal ik nooit host zijn neem ik aan).
Bij mij op open, terwijl op me xbox strict, heel raar.
zelf 30MB fiber power van UPC, maar host ik nooit.
En steam connection failed na paar minuten spelen, heeft iemand oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-04 17:45
Kan de game soms niet eens starten, gister avond, nu ... boehoehoe :'(

Wat een drama zeg .. eerder nog wel even gespeeld, toen waren er ruim 250.000 spelers online in verschillende spel modi, maar nu .. niets meer. |:( waarom steam .. waarom VAC ... waarom geen echte servers .. en nog meer van die cliche's.. maar nu de echte .. waarom mogen we niet "gewoon" spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Hetzelfde hier, staat in profiel keurig Nederland en downloadregion Benelux. Ook nooit 50/60 ms spellen. 1x een Nederlander tegen gekomen. Verbaasd me trouwens dat er nu al mensen zijn met 40+ rankings, ga leven gasten :+ Kom ik met mijn kleine uurtje gamen per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieb
  • Laatst online: 26-04 17:45
Verbaasd me trouwens dat er nu al mensen zijn met 40+ rankings, ga leven gasten :+ Kom ik met mijn kleine uurtje gamen per dag
Zijn veelal die mensen die in een ronde met 4 - 5000 punten eindigen. die kunnen het al :+ ik bent het allemaal nog aan het leren :)

[ Voor 4% gewijzigd door lieb op 17-11-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117429

mijn modern warfare heeft sinds vanavond een vage bug.. hebben meer mensen hier last van? zie screenshot: Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/1d0aae22d53a1c7d01207f11e19fa718f0c96d61.png

het lijkt een een of ander grafiekje.. maar zou niet weten wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltyphoon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-10-2023
Spel vandaag gaan halen, installeren ging vlot, nergens problemen mee gehad. Kheb zelfs geen ports open moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

GJH

Anoniem: 117429 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:52:
mijn modern warfare heeft sinds vanavond een vage bug.. hebben meer mensen hier last van? zie screenshot: [afbeelding]

Grappig, zelfde speelstijl en zelfde naam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Weet iemand of het ook mogelijk is om je fps op je scherm te krijgen, net zoals bij de andere cod versies ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117429

GJH schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:05:
[...]

Grappig, zelfde speelstijl en zelfde naam....
hehe maar vast niet zelfde bug :) hoop ik voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Hallo allemaal,

Zoals zovelen had ik ook problemen met de "Server too busy" error tijdens het installeren. Daarna verschillende oplossingen geprobeerd maar niets werkte.

Nou heb ik Steam compleet verwijdert en ben ik begonnen met de install van Modern Warfare 2. Steam wordt netjes geinstalleerd en vraagt om een steam login. Ingevuld en kreeg toen het activate your steam key voor Modern Warfare 2. Key ingevuld en nu is hij netjes vanaf CD aan het installeren en volgens de installatie duurt het max 20 min.

Hoop dat meer mensen hiermee opgelost zijn.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

masq schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:03:
[...]

Heb je hetzelfde bij SP en zit je wel of niet achter een router?
bij SP is werkt alles wel prima, NAT = open zegt ie (zit ook niet achter een router, bak hangt direct aan ethernet aan glas :*) ). Ik heb net toevallig SP gestart, geswitcht naar MP en dat werkte wel, misschien een workaround maar ik ga 't niet opnieuw proberen want nu draait ie dus lekker niet afsluiten :)

probleem deed zich voor onder win 7100 ook trouwens, na een reinstall geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Laatst online: 06-05 16:08
mijn modern warfare heeft sinds vanavond een vage bug.. hebben meer mensen hier last van? zie screenshot: [afbeelding]

Dat is de Lag-o-meter moet je even naar je CoD map gaan(D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players), dan naar config_mp.cfg -> openen met notepad. drawlagometer opzoeken en daar de 1 in een 0 veranderen

[ Voor 46% gewijzigd door Gunner0616 op 17-11-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:49
Caneezy schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:25:
In begin van game freezed hij 5 seconden, dan gaat hij verder.

Maar elke potje, maakt niet uit wat.. krijg ik steam connect failed, wat is dit nou?
heeft iemand een oplossing hiervoor?
Bij mij was dit ook het probleem, ik heb het kunnen verhelpen door in Steam je naam te wijzigen. Je moet dan een spatie en een leesteken toevoegen, zoals een @,!,%,$ oid.
Works like a charm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 06-05 09:02

dat is nou een zogenaamde lagometer :) hiermee kun je eventuele lag zien, is geen bug ofzo kun je aanpassen in je config_mp.cfg door te zoeken op cg_drawlagometer als ik me niet vergis.

[ Voor 10% gewijzigd door blueice85 op 17-11-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Nou wordt ik gek van CoD MW2, elke x als ik opstart, freezd hij om de seconde, als ik play match moet ik me rank resetten omdat het oude data is? dan doet hij vloeiend.

en nog steeds steam connection failed... wat is dit voor gare spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Doe wat ik je net zei. Leestekens en een spatie toevoegen aan je steamnaam. Heeft bij iedereen die ik ken nog gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Dus je bedoelt: Ca Neezy! en dan zou het moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 06-05 16:32
Ik heb zojuist Windows 7 professional 64x geïnstalleerd. Na een paar standaard programma's te hebben geïnstalleerd heb ik CoD MW2 zonder problemen geïnstalleerd. Maar nu is het niet meer mogelijk om fatsoenlijk een Multiplayer match te joinen. Ik zie geen servers, en na lang wachten lukt het af en toe om er 1 te joinen. Maar heb dan een zeer hoge ping (1 rood blokje) en is niet speelbaar. Voorheen met Windows Vista had ik geen problemen en kon gewoon normaal spelen. Weet iemand waar dit aan kan liggen. NAT staat gewoon open, heb gekeken of de service draaid en poorten in de router toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Caneezy schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:25:
Dus je bedoelt: Ca Neezy! en dan zou het moeten werken?
Just try it? Bij mij en mijn vrienden werkte het ;)

[ Voor 3% gewijzigd door n41r0j op 17-11-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

dat is je lag-o-meter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

Jorian29 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:23:
Doe wat ik je net zei. Leestekens en een spatie toevoegen aan je steamnaam. Heeft bij iedereen die ik ken nog gewerkt.
helpt niet voor mijn bug iig. heb als nick "baatz @" gedaan & freeze is er nog steeds. En ik heb voor nix m'n game afgesloten, nu weer 15x starten voor ie draait :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
BaatZ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:10:
[...]

bij SP is werkt alles wel prima, NAT = open zegt ie (zit ook niet achter een router, bak hangt direct aan ethernet aan glas :*) ).
Ik zit ook via ethernet aan glas, en ik kreeg soortgelijke problemen toen ik mijn computer direct aansloot (om NAT op open te krijgen) ipv achter mijn router. Komt nogal veel verkeer langs (slecht geconfigureerde switches ofzo), MW2 leek er van over zn nek te gaan.

Maarrr ik had het ook bij SP, dus het zal toch wel wat anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

BaatZ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:10:
[...]
Ik heb net toevallig SP gestart, geswitcht naar MP en dat werkte wel, misschien een workaround maar ik ga 't niet opnieuw proberen want nu draait ie dus lekker niet afsluiten :)
blijkt geen workaround :(
Komt nogal veel verkeer langs (slecht geconfigureerde switches ofzo), MW2 leek er van over zn nek te gaan.
toch niet de wenckebachweg in Amsterdam ? netwerk is idd om van te kotsen ja :r

anywho, denk dat 't wachten wordt op een patch of zo. Heb nog niet de draconische "disable all services, 1024*768" optie geprobeerd maar daar begin ik niet aan.

& ik blijk de freeze nu ook in SP te hebben :'(

CONFIRMED
na freeze 7 (!) minuten gewacht, game draait ineens, alles werkt.

[ Voor 44% gewijzigd door BaatZ op 17-11-2009 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Jorian29 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:45:
[...]

Just try it? Bij mij en mijn vrienden werkte het ;)
U're a legend! eindelijk 3 volledige potjes gespeeld, ben nu wel brak. tot 1 uur gaan gamen, 6 uur mijn nest uit haha.
Nou maar werken tot 4, hartelijk dank Jorian!

Ik heb nou nog 1 probleem: elke keer als ik opstart freezed hij, alsof je lag hebt, tot ik bij play match, dan moet ik me rank resetten en dan werkt het goed, gister was ik na 3 potjes naar level 11 gegaan, ik wil dit niet kwijtraken, hoe moet ik dit oplossen?

Systeem config in me signature, ik draai WIN7 64X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

littlejoannes schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:28:
[...]

Heb je in steam wel benelux aangegeven? Of staat ie op een oostblokland?
Enige plek waar ik dat kan aangeven is Download en daar staat ie op BeNeLux
Okasha schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:28:
[...]

Hetzelfde hier, staat in profiel keurig Nederland en downloadregion Benelux. Ook nooit 50/60 ms spellen. 1x een Nederlander tegen gekomen. Verbaasd me trouwens dat er nu al mensen zijn met 40+ rankings, ga leven gasten :+ Kom ik met mijn kleine uurtje gamen per dag
Hetzelfde dus, iemand een idee?

Ben zelf rank 46 of 47. Ik had vorige week de hele week vrij, wat ook nogal hielp. :) , maar ik eindig in potjes vaak redelijk hoog wat enorm lijkt te helpen omdat je dan 25-50% meer lijkt te verdienen dan de rest. Daarnaast helpt het als je lang hetzelfde wapen en perks gebruikt en alles unlockt. Op een gegeven moment krijg je dan 10.000 xp achievements, zoals voor 750 kills met stopping power, etc. Daarnaast helpt het als je goede K:D ratings hebt. Dan krijg je vaker rewards, die op hun beurt weer punten opleveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 232786 op 18-11-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Endevour schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:18:
Mensen hebben trojan ontvangen door het spelen van MW2:MP

http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=181730

http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=181852

Dit is 1 topic van de velen anderen.

P2P ftw!!!
:r

ik zet ook braaf alleen de router open als ik mw2 speel -

Ik weet niet precies wie er gisteren allemaal in de chat waren maar na 20min+ heb ik het gewoon maar opgegeven en zelf wat gaan knallen. Uiteindelijk later op de avond nog wel ctf gespeeld

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/5d401925b7adf3bd55885b7a1a0fb15fb90433c6.jpg

Maar als je kijkt naar de pingtijden dan is dat echt om te :'( :'( :'( :'(
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/03c3faf4e7a09bee09b54de0fba20704681ba9f8.jpg

Uitleg van de grafiek; ik heb 10 bars staan met 20ms interval.. Je zie duidelijk wie de host is en de anderen hebben allen maal 200+ en gezien de hoeveelheid lag zou het zomaar 300+ kunnen zijn... maar het kan dus allemaal "beter" zoals te zien is op onderstaande shot. Gemaakt voor de game hierboven - zat met 3 andere vrienden erin....

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/54ded724a3d966eb01647821ad863eb6471e9d5f.jpg

Ik hoop (denk) we dat IW gaat zwichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:51

Nakebod

Nope.

shades schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:41:
[...]

:r

ik zet ook braaf alleen de router open als ik mw2 speel -

Ik weet niet precies wie er gisteren allemaal in de chat waren maar na 20min+ heb ik het gewoon maar opgegeven en zelf wat gaan knallen. Uiteindelijk later op de avond nog wel ctf gespeeld

[afbeelding]

Maar als je kijkt naar de pingtijden dan is dat echt om te :'( :'( :'( :'(
[afbeelding]

Uitleg van de grafiek; ik heb 10 bars staan met 20ms interval.. Je zie duidelijk wie de host is en de anderen hebben allen maal 200+ en gezien de hoeveelheid lag zou het zomaar 300+ kunnen zijn... maar het kan dus allemaal "beter" zoals te zien is op onderstaande shot. Gemaakt voor de game hierboven - zat met 3 andere vrienden erin....

[afbeelding]

Ik hoop (denk) we dat IW gaat zwichten...
Zo een potje als in de 2e screenshot had ik gister ook.
Echt bizar. Als één van die "slechte ping" spelers die host was, had er maar 1 een slechte verbinding gehad ipv iedereen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is er een vrijwilliger die de topicstart up-to-date wil houden? Stuur mij een DM en ik voeg je toe aan de editlijst :)

Trojan-gebeuren in: [PC] CoD: Modern Warfare 2 - Virussen

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 18-11-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik had gister ook al zo'n raar iets. Ik startte de game op (pc) en steam haalde een update binnen. Vervolgens start die door naar de game (MP) en heb ik ineens level 50 terwijl ik level 20 had. Dit vind ik niet leuk. Ik wil het namelijk zelf allemaal vrij spelen. Iemand bekend met dit issue?

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Nou flip ik.
Gister na 3 potjes was ik level 11, ik start nu MW2 op en dan moet ik me skill resetten anders kan ik niet online?
Hoe moet ik dit fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196394

Nou ik heb dus geprobeerd om gewoon te wachten tijdens de freeze, na 20 minuten gebeurde er nog niets. Toen ben ik maar allerlei toetsencombinaties uit gaan proberen totdat ik m'n pc per ongeluk in stand-by zette. Eenmaal eruit liep de game weer. Tot ie na een paar minuut weer froze. Ik weer in stand-by en eruit en hij loopt weer totdat ie na een paar minuten weer freezed. Dit is toch echt geen oplossing, zo kan je niet normaal spelen. Heeft echt niemand een ander idee? Ik word er gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ik kan niks joinen, blijft maar zoeken naar game, ligt het plat? Kan ieman me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05-2024
ik denk dat steeds meer mensen door de toenemende drukte problemen gaan krijgen.
Zal vanavond is kijken welk lvl ik dan weer heb.

:(

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
lentheman1 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:24:
ik denk dat steeds meer mensen door de toenemende drukte problemen gaan krijgen.
Zal vanavond is kijken welk lvl ik dan weer heb.

Problemen? ik kijk nu naar IW forum, iedereen zeurt zo een beetje, kan jij nu games joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

carlhendrix schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:49:
Mijn NAT probleem is opgelost ( i.c.m livebox) , iedereen hier bedankt voor de hulp. Ik heb gisteren lekker wat potjes MP zitten spelen :D
Wat heb je precies gedaan? Ik zit hier ook met een livebox, alleen werkt het nog niet :/
edit: misschien heb ik het probleem al gevonden bij mijzelf :/ :P

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 18-11-2009 17:28 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:51

Nakebod

Nope.

Had het al eerder gepost, maar door afsplitsing stond het in een ander topique, dus even re-post :P

Bij de weg, kwam ook nog een andere online petitie tegen, volgens mij heb ik die hier nog niet gezien danwel overheen gelezen:

http://www.petitiononline.com/mw2pcpr/petition.html
This petition has been formed in order to request that Infinity Ward, the developers of Call of Duty: Modern Warfare 2, to review their decision with regards to the following:

- Support for an in-game console;
- Support for the “/record” feature;
- Support for the lean feature;
- Support for auto-balancing;
- Support for multiple profiles;
- Support for better Graphics and FOV control;
- Support for actual ping readouts in ms (not graphs);
- Support for a tournament game type (like Promod);

Dedicated Server/IWNet specific:

- Support for mod tools and modded Dedicated Servers;
- Support for Punkbuster enabled Dedicated Servers;
- Support for Dedicated Server admins to choose player numbers (Max: 50);
- Support for PC gamers to choose if they wish to connect to an IWNet P2P server or a Dedicated Server (hosted by clans/individuals, etc)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ik ga meteen naar die petitie kijken.

Kan nog steeds niet online, potverdorie :@
Krijgt overal 0 games, en blijft maar finding games...
gister werkte het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 06-05 16:32
Caneezy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:33:
Ik ga meteen naar die petitie kijken.

Kan nog steeds niet online, potverdorie :@
Krijgt overal 0 games, en blijft maar finding games...
gister werkte het perfect
Precies hetzelfde probleem, en als ik al een game vind zit ik met een ping te kijken van lek mig et vesje. Als je een oplossing hebt laat het dan even weten. Kon gister avond op een gegeve moment wel normaal spelen. Voorheen toen ik Windows Vista erop had staan had ik ook geen probleem maar sinds windows 7 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325634

Ik zit echt te balen hier man......
Ik was dus level 64, nu was ik gisteren een game gejoined, ik haal 1 kill, krijg ik 999999999 exp.
BEN IK DUS LEVEL 70 godverdomme!
De hele experience is eruit man :(
Vond het zo leuk, heb nu ALLES, alle titles, zelfs prestige 10??? Hoe kan dat, ik ben nieteens prestige.
Klote IW, Klote hackers, klote gehackte servers!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Timmetjuhs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:38:
[...]

Precies hetzelfde probleem, en als ik al een game vind zit ik met een ping te kijken van lek mig et vesje. Als je een oplossing hebt laat het dan even weten. Kon gister avond op een gegeve moment wel normaal spelen. Voorheen toen ik Windows Vista erop had staan had ik ook geen probleem maar sinds windows 7 :S
Gister werkte het perfect, heb MW2 herinstallt omdat ik elke keer als ik MP opstarte me rank moest resetten :S
En sinds dien vind ik niks, de IW forums zijn helemaal vol, ze lopen te schelden, zeuren, geen reactie van IW.. dit gaat lekker, geld besteden voor een niet-werkende MP.
Lekker wachtn nu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Blijkt dat free-for-all wel wrkt ondanks er staat 0 players online.
Heb net 2 potjes gespeelt en mijn neef ook.
De rest werkt nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327870

ik heb geen problemen gehad bij de installatie van het spel maar wanneer ik het spel start
wordt de resolutie van m'n scherm gehalveerd.en wanneer het spel dan opstart kan ik niets lezen van de tekst of keuzes. ik zie alleen maar delen van de letters en soms lijken het wel hieroglyfen.

Weet iemand wat ik kan doen want ik kan dus momenteel niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327870

Anoniem: 326418 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:12:
Ok..

Ik ben dus 1 van de gelukkige mensen die het probleem heeft met het menu dat niet leesbaar is...
SIGH!
[afbeelding]
Iemand een idee?

- Driver geupdate
- MW2 opnieuw geïnstalleerd
- Gegoogled met als resultaat :
[...]
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb ook nog geen oplossing gevonden.
Je bent dus niet de enige.
Hoop dat hiervoor snel een oplossing komt want nu kan ik niet spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

stomme vraag misschien maar hebben jullie het spel wel eens in safemode opgestart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Laatst online: 20-12-2024
Het lijkt een beetje of het probleem van het teveel xp krijgen niet serieus wordt genomen op verschillende fora. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit ook bij mij is gebeurd zonder hack oid. Is er een mogelijkheid om je level te resetten? Ben nu 70, ofja ben maar met prestige begonnen maar zou weer graag opnieuw willen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

shades schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:47:
stomme vraag misschien maar hebben jullie het spel wel eens in safemode opgestart ?
yeah. enige wat dat doet is video settings, don't bother. resolutie naar <800*600 en texture filters omlaag :?

• sacaji
Me neef was ook 70 na 1 potje spelen, er wordt teveel gekl**t online.
Zelf kon ik wel free-4-all joinen maar bij team deathmatch bleef hij zoeken, daar ging me avond MW2..
Hopelijk is het vanavond beter want ik wil graag spelen

Anoniem: 315662

Caneezy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:31:
Nou flip ik.
Gister na 3 potjes was ik level 11, ik start nu MW2 op en dan moet ik me skill resetten anders kan ik niet online?
Hoe moet ik dit fixen?
lvl 11 is toch niet de moeite

• sacaji
Haha nee idd. daarom had ik maar een herinstall gedaan en het is verholpen.
Nou vind ik amper games ( vannacht dan )..
Nu op werk tot 5!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 06-05 13:38
Multiplayer is nu idd zwaar ruk, de eerste dagen werkte het p2p systeem perfect. Een niet-clan speler zoals ik mist dedicated servers niet als het goed zou werken.
Ik hoop dat IW de multiplayer gaat herzien en dat het met dit expiriment blijft.

Heb gisteren dan maar spec ops gespeeld samen met mijn collega en we hebben ons goed geamuseerd.
Sommige missie's zijn wel moeilijk, maar het mag nog moeilijker worden.
Wij hebben nu alpha gedaan op veteran, in het weekend gaan we verder doen.
Spec ops is op dit moment beter dan de multiplayer.

• sacaji
Ik kon gister na 10 minuten wachten eindelijk 1 Free-for-all, totaal 3 potjes gedaan, voor de rest kon ik niks. het werkte allemaal niet, heb letterlijk 45 minuten finding game voor TDM gehad, dit is toch treurig?
Ik ga dan maar ook spec-ops spelen vandaag.

• TiMMieJ
  • Laatst online: 06-05 16:23

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb het volgende probleem:

MW2 geeft de hele tijd GPU/VPU recovery's om de 5 - 10 minuten hangt het spel dan even en gaat weer verder. Zwaar hinderlijk! Uiteraard direct Catalyst 9.11 geinstalleerd maar dit verhielp het probleem niet. Iemand enig idee wat er nog te proberen valt?

Mijn configuratie is:

i7 920
Msi X58 Platinum mobo
Radeon 4870 512MB
Windows 7 Ultimate x64 (Up to date)
6Gb intern geheugen

• Sissors
  • Niet online
Staat V-sync aan? Zou misschien kunnen komen door warme gpu, en v-sync ontlast je gpu wat.

Anoniem: 295829

Ik heb de pc versie, en in principe maar 1 probleem, maar dat is het probleem wat velen hebben, speel met een vast groepje van 5 a 6 man iedere avond, en iedere keer moeten we 5x doen voordat we een game in kunnen, of er worden willekeurig mensen uitgekicked, of we worden achter elkaar in verschillende games gegooid, echt dat matchmaking systeem zuigt apenballen. Het is nu juichen als je een game inkomt.

• sacaji
Anoniem: 295829 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:23:
Ik heb de pc versie, en in principe maar 1 probleem, maar dat is het probleem wat velen hebben, speel met een vast groepje van 5 a 6 man iedere avond, en iedere keer moeten we 5x doen voordat we een game in kunnen, of er worden willekeurig mensen uitgekicked, of we worden achter elkaar in verschillende games gegooid, echt dat matchmaking systeem zuigt apenballen. Het is nu juichen als je een game inkomt.
Ik knalde meteen champagne open toen ik een game had met free-for-all, na 45 minuten een game zoeken voor TDM lukte he niet, deed ik me pc uit, door woede.
Wordt er gek van

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 06-05 13:38
TiMMieJ schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:48:
Ik heb het volgende probleem:

MW2 geeft de hele tijd GPU/VPU recovery's om de 5 - 10 minuten hangt het spel dan even en gaat weer verder. Zwaar hinderlijk! Uiteraard direct Catalyst 9.11 geinstalleerd maar dit verhielp het probleem niet. Iemand enig idee wat er nog te proberen valt?
Ik heb dit probleem gehad met andere spellen en daar was de reden dat mijn overklok niet meer stabiel was.
Toen ook lang lopen zoeken (koeler naklijken, driver updaten, vga benchen met furmark,..).
Ik weet nog altijd het probleem niet, moet trouwens eens verder zoeken (op standaard speeds werkt alles perfect).
Heb je echt enkel last met COD of ook met andere spellen?

Was een E8400 @ 4GHz, 4Gb ram en een ATI HD4870 1 GB @ stock.

• bones
Ik heb pas een raar probleem, elke keer als ik online speel, roeleer ik gewoon zo zwaar dat ik altijd nummer 1 word. Weet iemand hoe dit kan ?

• TiMMieJ
  • Laatst online: 06-05 16:23

TiMMieJ

PSN: Orixez

Engineer Stewie schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:46:
[...]

Ik heb dit probleem gehad met andere spellen en daar was de reden dat mijn overklok niet meer stabiel was.
Toen ook lang lopen zoeken (koeler naklijken, driver updaten, vga benchen met furmark,..).
Ik weet nog altijd het probleem niet, moet trouwens eens verder zoeken (op standaard speeds werkt alles perfect).
Heb je echt enkel last met COD of ook met andere spellen?

Was een E8400 @ 4GHz, 4Gb ram en een ATI HD4870 1 GB @ stock.
Vsync staat aan en mijn Radeon is helemaal stock en standaard. Normaliter speel ik altijd wow en hier loopt hij nooit vast. Echter is dit niet zo intensief als bijvoorbeeld MW2. Ik heb nu even rondgezocht en heb OCCT Perestroika gevonden als burn in utility voor mijn kaart om eens te kijken hoe heet hij nu stressed word. Op mijn 2e pc werkt hij wel en dat is een:

E6600
X1900XT
4 GB ram
Vista x64
Catalyst 9.3 uit mijn hoofd.

Dus misschien dat ik vanavond nog even de oude catalyst drivers kan proberen.

Anoniem: 302905

@Bones, verwijder de hacks van je pc...

Ff serieus, toen ik het spel binnenkreeg instalde ik hem, maar ik kreeg zoveel problemen met steam... hij was niet compatible met mijn virusscan(Nod32 Payed...) en met mijn Nvidia netwerk drivers... allebei gedeinstallerd, en een wat oudere driver van nvidia gedownload en gelukkig werkte 't. Toen kwam het ergste probleem, de MP... Jezus party joinen kan alleen als de host NAT: open heeft... Nou hebben zowat geen vrienden van mij dit... en moeten ze een beveiligingslek activeren genaamd upnp... Ook de matchmaking faalt zovaak... heb er eens 30min over gedaan een team deathmatch te vinden... huilen is dat... Ik had toch wel verwacht dat ze dat in orde zouden hebben... Het is dat ik het af en toe met vrienden kan spelen... Een kleine party. met 8 man is een HEL!
elke keer eentje of 2 die niet kunnen connecten en die onzin... Ik ga wrs weer cod4 spelen...

• sacaji
Anoniem: 302905 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:00:
@Bones, verwijder de hacks van je pc...

Ff serieus, toen ik het spel binnenkreeg instalde ik hem, maar ik kreeg zoveel problemen met steam... hij was niet compatible met mijn virusscan(Nod32 Payed...) en met mijn Nvidia netwerk drivers... allebei gedeinstallerd, en een wat oudere driver van nvidia gedownload en gelukkig werkte 't. Toen kwam het ergste probleem, de MP... Jezus party joinen kan alleen als de host NAT: open heeft... Nou hebben zowat geen vrienden van mij dit... en moeten ze een beveiligingslek activeren genaamd upnp... Ook de matchmaking faalt zovaak... heb er eens 30min over gedaan een team deathmatch te vinden... huilen is dat... Ik had toch wel verwacht dat ze dat in orde zouden hebben... Het is dat ik het af en toe met vrienden kan spelen... Een kleine party. met 8 man is een HEL!
elke keer eentje of 2 die niet kunnen connecten en die onzin... Ik ga wrs weer cod4 spelen...
Dat hebben de meeste nu, het is triest, we weten het.. :X

• sacaji
bones schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:51:
Ik heb pas een raar probleem, elke keer als ik online speel, roeleer ik gewoon zo zwaar dat ik altijd nummer 1 word. Weet iemand hoe dit kan ?
Moet je niet tegen noobs spelen, dit is een topic voor problemen, geen grapjes e.d

• bones
Caneezy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:19:
[...]

Moet je niet tegen noobs spelen, dit is een topic voor problemen, geen grapjes e.d
Afbeeldingslocatie: http://cm1.theinsider.com/media/0/89/3/batman1_oPt.0.0.0x0.410x606.jpeg

was overigens geen grap.

• sacaji
Hoort niet hier, post maar ergens anders.

Anyway, zijn de MP problemen al verholpen? of werkt het weer goed?
Wou is lekker TDM weer spelen

Anoniem: 327974

Ik weet niet of het probleem al gepasseerd is maar ik heb het nergens gelezen: als ik het spel wil installeren komt er na 5 sec deze error:

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/2444/errorda.jpg

en bij ok klikken: Failed to run install script. Iemand enig idee wat te doen?

• sacaji
Uhm Atheris,

Ik zou het dan maar downloaden via Steam, dan moet je je product key invoeren.
Ik weet niet of andere meerdere oplossingen hebben?

• bones
Caneezy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:21:
[...]

Hoort niet hier, post maar ergens anders.

Anyway, zijn de MP problemen al verholpen? of werkt het weer goed?
Wou is lekker TDM weer spelen
MP problemen heb ik niet meer, gisteren werkte het perfect.
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste