Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Little_captain schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 03:36:
[...]

Wat ik begrepen heb en correct me if I'm wrong, is dat met NAT + poorten forwarden alleen de poorten open staan die jouw wil + wat default zooi.
Maar met UPNP kan een applicatie aan de router "vragen" om een poort open te gooien en hier zou vrij makkelijk misbruik van kunnen worden gemaakt.

Of zie ik dit helemaal fout ?
Het is helemaal waar, maar upnp uitlaten en alleen met portforwarding werken levert je niet meer dan een schijnveiligheid op, omdat bij kwaadwillendheid een NAT zo uit de weg is geruimd. Veiligheid moet je op je systemen zelf creëren. Er kunnen alleen maar applicaties via upnp poorten open zetten, als een systeem al is "geinfecteerd" met iets. Ik zou je adviseren upnp aan te zetten en kijken of jullie dan samen kunnen gamen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hann1BaL op 14-11-2009 04:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-05 19:33

DefLite

Why so serious?

Hann1BaL schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 04:13:
[...]

Het is helemaal waar, maar upnp uitlaten en alleen met portforwarding werken levert je niet meer dan een schijnveiligheid op, omdat bij kwaadwillendheid een NAT zo uit de weg is geruimd. Veiligheid moet je op je systemen zelf creëren. Er kunnen alleen maar applicaties via upnp poorten open zetten, als een systeem al is "geinfecteerd" met iets. Ik zou je adviseren upnp aan te zetten en kijken of jullie dan samen kunnen gamen.
Dus als ik de systemen rotzooi vrij hou dan komt het allemaal goed :) Net UPNP effe aangeslingerd en NAT staat nu op "Open" :D

Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
Paar vraagjes;

Ik kan 8 van de 10 keer joinen met open of strict. Soms staat ie op strict en dan kan ik ook nog joinen maar zelf hosten zal wel niet gaan. Ook verspringt ie vaak zelf naar Open..?
-Als je poorten gaat forwarden moet je dat dan in je modem doen en ook in je router (beide apparaten upnp aan)?
-Omdat ik een dynamische Ip heb is het dan niet zo dat deze dus elke keer veranderd? dus forwarden kan alleen met een vast Ip adres?

Ik begrijp dat je modem uit moet zetten na het aanzetten van upnp, ga ik nog even proberen want na het aanzetten van Upnp zonder de modem te resetten werkte internet niet.

[ Voor 4% gewijzigd door ionicdog op 14-11-2009 09:21 ]

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 10:41
Ik heb maar een soort probleem met MW2 en dat is dat het joinen niet altijd goed werkt, voor de rest heb ik altijd een lage ping (tussen de 50 en 100 in) wat ik zeer goed vind spelen. Maar volgens mij is er iets mis met de in-game teller die aangeeft hoeveel mensen online zijn. Want gisteravond om 21:00 gaf die aan dat er maar 2300 mensen online zijn, geloof ik niks van. Toch heb ik een beetje spijt dat ik voor de pc versie ben gegaan en niet voor de xbox versie aangezien hij toch meer aanvoelt als een game die voor de consoles is geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326775

Ik heb COD MW 2 geïnstalleerd, maar toen ik heb op wou starten kreeg ik een foutmelding van DirectX dat hij een onherstelbare fout had gevonden. Daarom kan ik het spel nou niet spelen..

Heeft iemand een idee wat voor probleem dit is en hoe ik dit spel gewoon kan spelen ?

Groetjes Jean Paul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Anoniem: 326775 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:51:
Ik heb COD MW 2 geïnstalleerd, maar toen ik heb op wou starten kreeg ik een foutmelding van DirectX dat hij een onherstelbare fout had gevonden.
DX updaten? ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet het niet maar volgens mij heb ik al de nieuwste DirectX.
Kan het niet aan mijn videokaart liggen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05 08:26
Zamoraak schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 09:41:
...voor de rest heb ik altijd een lage ping (tussen de 50 en 100 in) wat ik zeer goed vind spelen. ...
Draait dit echt goed, of is het nog net speelbaar? Een ping tussen de 50-100 is niet echt superlaag namelijk.
Hoe gaat het trouwens met hosten, als iemand met 512kbit 16 man host, is het dan nog goed te doen??

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

NoepZor schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:01:
[...]

Draait dit echt goed, of is het nog net speelbaar? Een ping tussen de 50-100 is niet echt superlaag namelijk.
Hoe gaat het trouwens met hosten, als iemand met 512kbit 16 man host, is het dan nog goed te doen??
Er wordt niet zomaar een host aangewezen. Er wordt gekeken naar hardwareprestaties en netwerkverbinding. Iemand met een dergelijke verbinding wordt dus geen host, is de bedoeling.

[ Voor 7% gewijzigd door Hann1BaL op 14-11-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Anoniem: 326775 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:00:
[...]

Ik weet het niet maar volgens mij heb ik al de nieuwste DirectX.
Meestal staat er ook nog wel een DX install programma op de installatie DVD, zou dan die nog eens draaien.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

-The_Mask- schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:05:
[...]

Meestal staat er ook nog wel een DX install programma op de installatie DVD, zou dan die nog eens draaien.
Staat ook in:
\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\Redist\DirectX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En waar moet ik die invullen dann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Je moet gewoon naar de map gaan op de CD die hierboven wordt genoemd en dan iets van DXSetup of zo aanklikken en stappen volgen.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 00:36
Hee jongens. Ik heb een "probleempje" of een ervaring. Ligt eraan hoe je het wilt noemen..

Ik speel nu een tijdje Modern warfare 2.. Ik speel alles op zijn hoogst met 4x AA op 1680x1050.

Ik heb mijn videokaart overclocked tot 950/1100. Het spel zorgt ervoor dat mijn videokaart constant 99% load heeft. Het komt daarom ook vaak voor dat het spel crashed.. Ik krijg dan een grijs scherm voor me. Ik neem tenminste aan dat die crash komt door de videokaart.

Mijn videokaart is wel gek genoeg stabiel met Furmark voor 2uur.. De temperaturen zijn ook netjes rond de 65 graden tijdens het gamen.

Nu kan ik de Load naar beneden halen met V-sync. Ik heb dan alleen het idee dat mijn muis wat trager reageert enzo. Een soort van lag.. of er een soort smoothing overheen zit ( terwijl die uitstaat )
Weet iemand wat dit is?

Ik wen wel aan die muis, maar weet iemand iets?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-The_Mask- schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:21:
[...]

Je moet gewoon naar de map gaan op de CD die hierboven wordt genoemd en dan iets van DXSetup of zo aanklikken en stappen volgen.
Hahaha saa mann ik kan hem niet vinden 8)7
Kan iemand ff uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:43
Omnyakom1 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:41:
voor de Ati gebruikers, met Catalyst 9.8 krijg ik 10 fps meer. Gebruik een 4850.
Ten opzichte van welke driver? 9.10?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik wou alleen maar even posten dat ik het spel via steam heb gekocht en dat het toen heeft gepreload.
Vanaf 0:00 donderdag 12 november kon ik het unlocken. Dat heeft 5 minuten geduurd of zo en daarna kon ik gewoon spelen. Het spel starts zelfs zeer vlot op. Binnen de paar seconden zit ik in het hoofdmenu. (ik heb een raid0 met 4 SSD's, dat helpt ook wel)
Ik ben ook totaal geen enkele technisch probleem tegen gekomen.
Dus het spel werkt zeer goed.
Ik wou het maar even vermelden. :)
Oh ja en ik heb altijd 60 fps op 1900 x 1200; 4xAA, alles op zijn hoogste.
Maar dat mag ook wel met een i975 en een gtx 295.
Draaide alle spelen maar zo soepel. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 14-11-2009 12:01 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174005

Rye schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 01:31:
[...]

Thnx voor de tip. Ik weet niet waar het aan ligt , maar mijn FPS is hoger als ik crossfire uitschakel dan met crossfire ingeschakeld (2x 4870). Heel raar, want ik heb het in COD4 singleplayer als in MW2 single en multi. Vreemd genoeg helemaal geen last van in de cod4 multi.
Hoewel ik laatste tijd wel vaker schommelende fps heb met crossfire in cod4 mp. (Mss tijd voor een nieuwe windows install en fatsoenlijke ATI drivers)
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar CoD heeft een optie voor "Dual Graphic Cards", gebruik je die als je crossfire aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Little_captain schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 03:36:
[...]

Wat ik begrepen heb en correct me if I'm wrong, is dat met NAT + poorten forwarden alleen de poorten open staan die jouw wil + wat default zooi.
Maar met UPNP kan een applicatie aan de router "vragen" om een poort open te gooien en hier zou vrij makkelijk misbruik van kunnen worden gemaakt.

Of zie ik dit helemaal fout ?
Ik neem aan dat je ook geprobeerd hebt om de poorten zowel voor je eigen pc en de andere pc hebt geforward? Dus als het ware dubbel. Bijvoorbeeld:
code:
1
2
poort 28960 192.168.2.11 <- eigen PC
poort 28960 192.168.2.12 <- broertje PC

En gebruik je ook statische IP adressen voor jullie PCs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 17-05 19:27
Ik wil samen met iemand anders in een party.

Wij hebben allebei de NAT status: Open. Hij joined in mijn party en dat gaat allemaal goed. Maar zodra ik op join/find game druk knalt MW2 eruit met de melding van Windows 7 dat het programma gecrasht is.

Edit: Het spel crasht bij ons allebei.

[ Voor 7% gewijzigd door Appel op 14-11-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-05 18:27
Nou mensen, heb al een tijdje gezocht maar ga het toch hier posten. Het zal wel de zoveelste post zijn die over een NAT-probleem gaat. maar het volgende doet zich voor: Heb een speedtouch 706 van online. Er staat een inbraakdetectie ingeschakeld (firewall) die ik niet uit kan zetten, ik heb dus de upnp ingeschakeld en de nodige poorten geforward naar mijn desktop. Echter kan niemand mijn invite voor een party joinen. Wat zijn de mogelijke oplossingen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey allemaal,
ik krijg steeds een foutmelding als ik COD probeer te spelen.
Er staat dan: DirectX encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions.
Kan iemand mij vertellen wat ik dan moet doen om te zorgen dat ik zo snel mogelijk wel weer kan spelen?

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Anoniem: 326775 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:52:
[...]

Hahaha saa mann ik kan hem niet vinden 8)7
Kan iemand ff uitleggen
Je kan nergens een map Resouces, Redist of DirectX vinden op CD1? :?

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dit is dus mijn error na het laden van het level wat komt nadat je van de waterval af valt :

Create2DTTexture(Fog_smog_afm, 1024, 1024 0, 894720068) Failed: 8007000e = Ran out of memory

Heb activision maar ff mailtje gestuurd met het probleem, ben benieuwd wat ze ermee doen..

OPLOSSING HIERVOOR: changing the “Texture Quality” to “Automatic”.

[ Voor 34% gewijzigd door LosGieros op 14-11-2009 13:23 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Error geeft wel een hint volgens mij. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door -The_Mask- op 14-11-2009 12:51 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
-The_Mask- schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:51:
[...]

Error geeft wel een hint volgens mij. ;)
Nou dan mag je mij vertellen wat de oplossing is, lekker simpel ran out of memory snap ik ook wel maja wat dan?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-05 23:05
LosGieros schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:56:
[...]

Nou dan mag je mij vertellen wat de oplossing is, lekker simpel ran out of memory snap ik ook wel maja wat dan?
Hoeveel GB geheugen heb je?
De oplossing is neem ik aan meer memory kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Dorest0rm schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:58:
[...]

Hoeveel GB geheugen heb je?
De oplossing is neem ik aan meer memory kopen?
4gb op win7 met een 5770 1gb. Dacht toch dat de hardware wel ok is..bedoel als ik out of mem zou zijn dan crasht het spel toch niet?

OPLOSSING HIERVOOR : changing the “Texture Quality” to “Automatic”.

Hij doet ut weer :)

[ Voor 25% gewijzigd door LosGieros op 14-11-2009 13:23 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Mijn NAT is strict, uPnP staat wel aan maar het blijft op strict staan, zijn er meerdere manueren om het op open te zetten of niet?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
Ik heb een HD4850 met 4GB Ram en Intel Q9400 Quad Core. Ik neem aan dat ik met alles op het hoogst moet kunnen spelen. Echter heb ik last van enorme framedrops. Heb de laatste versie van Catalyst geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
-Edwin- schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:37:
Ik heb een HD4850 met 4GB Ram en Intel Q9400 Quad Core. Ik neem aan dat ik met alles op het hoogst moet kunnen spelen. Echter heb ik last van enorme framedrops. Heb de laatste versie van Catalyst geïnstalleerd.
Dat zal dan toch echt je 4850 zijn ben ik bang... :P met AA op zn allerhoogst, hd resolutie etc zal dit niet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Purejet schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:39:
[...]

Dat zal dan toch echt je 4850 zijn ben ik bang... :P met AA op zn allerhoogst, hd resolutie etc zal dit niet gaan werken.
Laat maar, een reboot van de pc heeft geholpen. Modern Warfare 2 draait nu vloeiend met alles op het hoogst :).

[ Voor 59% gewijzigd door -Edwin- op 14-11-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik denk dat het aan windows 7 ligt aangezien uPnP wel enabled is, maar NAT nogsteeds strict. Al geprobeerd :
-Network discoveries aangezet.
-uPnP service aangezet bij start -> services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-05 16:26
Hier ook gezeik, heb Vista Ultimate met i920, 12gb ram zooi schijven en een 8800gt.

Single player kapt er mee na het teleurstellende vliegveld (dat gig wel heel snel voorbij, wat een ophef om niets).
Multiplayer ziekt over stricte NAT.

Heb een Thomson ST546. uPnP staat aan op de router. Voor de zekerheid Call of Duty toegevoegd bij de games. Die gebruikt als het goed is dezelfde poorten als de huidige versie.

Fijn dat het boekje van Infinity Ward hier niets over vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 18:34

Eijkb

Zo.

Voor de liefhebbers:

P5W DH moederbord, C2D 6600 cpu, Ati 4870 gpu, XP Prof 32bits: SP geen problemen. MP ook niet overigens (cable via ziggo met linksys wrt54g router zonder iets ingesteld van NAT / DMZ oid.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Je moet een aantal poorten toevoegen aan je Port. Forward (binnen in je router)

Bij IP-adres tuurlijk je eigen toevoegen, (voor de newbs: ipconfig /all in cmd)

En de volgende poorten toevoegen:

28960
28960-28970
20800
20810

Ik heb ze gewoon op BOTH staan, weet niet zeker welke TCP of UDP moet zijn.

Hierna deed hij het perfect bij mij! ;)

(Ik draai Windows 7 64-bit Ultimate Build 7600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
rethxoth schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:06:
Je moet een aantal poorten toevoegen aan je Port. Forward (binnen in je router)

Bij IP-adres tuurlijk je eigen toevoegen, (voor de newbs: ipconfig /all in cmd)

En de volgende poorten toevoegen:

28960
28960-28970
20800
20810

Ik heb ze gewoon op BOTH staan, weet niet zeker welke TCP of UDP moet zijn.

Hierna deed hij het perfect bij mij! ;)

(Ik draai Windows 7 64-bit Ultimate Build 7600)
Bij mij dus niet, speedtouch 706 met provider firmware heeft een firewall die niet uit gaat. Dus ik heb al deze ports al geforward en upnp ge-enabled en niks werkt. Blijft op strict :( Iemand nog een andere tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Mijn mw2 is meteen geinstalleerd en gaf geen errors aan.Speel nu a vanaf de release en ben nog geen probleem tegen gekomen in de sp.Voor de mp zijn de problemen wel bekend :)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

painkill schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:19:
Dus NIEMAND hier heeft hem probleemloos kunnen installeren?
Ik heb de dvds niet eens uit het doosje gehaald - alleen de key ingevoerd in steam en dowloaden die hap - duurt iid lang. tussendoor gewoon WaW zitten spelen - na de installatie opgestart en gaan

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326242

uhh is het niet meer mogelijk om een server uit een lijst te zoeken\?? bij de multiplayer..want hij zoekt altijd automatisch bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-05 23:05
Anoniem: 326242 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:05:
uhh is het niet meer mogelijk om een server uit een lijst te zoeken\?? bij de multiplayer..want hij zoekt altijd automatisch bij mij
Dedicated servers zijn weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
Anoniem: 326242 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:05:
Dit is normaal! Noemen ze matchmaking, het principe dat ook op de consoles wordt toegepast. De dedicated servers (Lijsten) worden niet toegepast in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326242

hmm oke dus dat kan ook niet meer ,jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat moet ik doen als cod mw2 het niet doet omdat
DirectX een onherstelbare foutmelding heeft gevonden??
Wil iemand mij helpen aub.

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

DirectX even opnieuw installeren , misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ok, ik heb nu:

NAT: SUA
Firewall router: uit
Firewall: PC uit
UPnP: AAN + allow users to make changes.

En strict als wat. Iemand met een Zyxel 2602? (TweakDSL levering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbie1
  • Laatst online: 13-05 16:47
hallo iedereen,

ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem: Gister heb ik cod mw 2 gehaald en meteen geinstalleerd zonder problemen. Toen ik hem op had gestart wou ik aan de single player beginnen. De map werd geladen maar toen het balkje vol was crashte ik naar mijn bureaublad , vervolgens hetzelfde bij de multiplayer. Toen ik keek op wat forums zag ik de bekende stappen zoals resolutie veranderen, msconfig alles uitschakelen, drivers updaten en geluid op cdkwaliteit enz maar zonder resultaat. Wat wel raar was is dat de co op mode wel werkt.

Vervolgens heb ik het spel meerdere malen opnieuw geinstalleerd, via dvd en via steam download maar zonder resultaat. Na een schone installatie heb ik de files gechecked en ze bleken volgens steam goed te zijn. Als ik het spel vervolgens opstart zie ik eerst completing installation.. en dan probeert hij op te starten maar ik krijg het opstartscherm te zien, dat met die soldaat erop maar vervolgens crasht hij weer. Controleer ik daarna weer de files zegt hij dat er iets niet klopt en dat de files reaquirred worden maar weer zonder resultaat. Steeds crasht hij weer en krijg ik de optie om het spel te starten in safe mode ook dit werktn niet.
Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

system specs:
Creative Soundblaster X-FI Xtreme Gamer Fatality Professional
Asus P5N32-E SLI
Intel Core 2 Duo E6850 3,0GHz 4Mb
Kingston HyperX 4048MB DDR2 Matched Pair PC6400 CL5
OCZ 280GTX
Windowds Vista Ultimate 64-bit Service Pack 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Ik heb eea verplaatst naar [COD MW2] onleesbare menuteksten. Gelieve niet te crossposten.

[ Voor 19% gewijzigd door PromoX op 14-11-2009 21:56 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225682

Ik krijg opeens soms opeens random een tijdje horizontale balken van een paar cm hoog, die heel snel knipperen, je kan er wel gewoon doorheen kijken.. ze bewegen soms heen en weer naar boven en beneden..en hij speelt niet meer soepel

speel op 1680x1050 met 8800GT 512, C2D E6750 en 2 GB geheugen.. synch every frame aan, zonder dat vind ik de game niet echt soepel spelen.. schone install van windows XP, alle instellingen op z'n hoogst, AA uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 225682 op 14-11-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Bij het openen van de poorten genoemd eerder hier in een lijstje dit :
The operating system is Windows Vista
The firewall is enabled
Exceptions are allowed by the firewall
UPnP is enabled by the firewall
UPnP services are running
UPnP Discovery is enabled
Detecting Internet Gateway Devices on the network
0 IGD(s) found
Failed to find any Internet Gateway Devices

uPnP staat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffvdb
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ApexAlpha schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:16:
Ok, ik heb nu:

NAT: SUA
Firewall router: uit
Firewall: PC uit
UPnP: AAN + allow users to make changes.

En strict als wat. Iemand met een Zyxel 2602? (TweakDSL levering)
Ik wilde net gaan typen: het is bij mij ook precies hetzelfde, echter is het me toch gelukt!

Ik denk dat dit het is: bij NAT --> Port Forwarding een nieuwe (user define) poort toevoegen met overal als poort 28960 (dus ook bij port translation!). En dan bij server ip het ip van jouw computer. (plaatje)
Daarna had ik nog een reset gedaan van de router (stekker eruit) en nu staat hij opeens open :) Ik weet niet of de reset nodig is.
Het heeft toch iets met die port 28960 te maken denk ik!

Ik hoop dat het je lukt!

Edit: Nu is hij opeens weer op strict |:( snap het ook niet meer...

[ Voor 4% gewijzigd door jeffvdb op 15-11-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-04 20:24
Ik heb het volgende problee, zodra ik het spel opstart werkt hij ongeveer 1 seconde, vervolgens freezed ALLES. Daarna na 2 minuten reageert alles weer en kan ik gewoon alles prima doen.

Enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:25
Paul - K schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:22:
Ik heb het volgende problee, zodra ik het spel opstart werkt hij ongeveer 1 seconde, vervolgens freezed ALLES. Daarna na 2 minuten reageert alles weer en kan ik gewoon alles prima doen.

Enig idee wat dit kan zijn?
Meer info zou helpen, zoal doe je het op de console of op de pc? Kortom meer info en je zou niet alleen ons helpen maar ook jezelf ;)

Indien het de pc versie is zal het wel de Steam Overlay zijn. Zwarte scherm rechtsbovenin

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-04 20:24
Sorry, niet over nagedacht.
Het is op de pc,
Ik heb een Q8200, 3gb ram 9600GT. Daar zal het niet aan liggen want na die 2 minuten werkt alles gewoon helemaal prima.

Wat je zegt over de steam overlay, hoe kan ik dit oplossen? Want het is toch behoorlijk irri dat ik elke keer als ik wil spelen 2 minuten moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Paul - K schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:40:
Sorry, niet over nagedacht.
Het is op de pc,
Ik heb een Q8200, 3gb ram 9600GT. Daar zal het niet aan liggen want na die 2 minuten werkt alles gewoon helemaal prima.

Wat je zegt over de steam overlay, hoe kan ik dit oplossen? Want het is toch behoorlijk irri dat ik elke keer als ik wil spelen 2 minuten moet wachten.
Als het goed is gebeurt het alleen als je het spel opstart, en daar kan je niets aandoen want Steam Overlay is verplicht voor MW2, zelfde als wanneer je in een lobby zit en je via Steam Friends jezelf op Offline zet dan knal je meteen uit de lobby.
Alleen is het bij mij 10 seconden en dan is het over.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Na het openzetten van het rijtje poorten eerder dit topic heb ik NAT: Open,

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
Wat heeft iedereen toch een problemen!

Draai Windows 7 64Bit en NERGENS problemen mee.
Btw DD-WRT lijkt uPnP ook prima te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310472

ik kan het ook ni. heb een linksys WRT54G. iemand een idee hoe. op de site van infinity ward zeiden ze dat ik UPnP moest openzetten. maar die staat open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik krijg de SP in windows 7 64bit niet draaiend.
Zwart scherm en mijn pc hangt gewoon keihard :(
Drivers van mijn ATI 4870 updaten heeft niet geholpen.
Ook de (ietwat vreemde) oplossingen van Activision niet. (uitschakelen services, resolutie naar 1024x768).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Anoniem: 310472 schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:32:
ik kan het ook ni. heb een linksys WRT54G. iemand een idee hoe. op de site van infinity ward zeiden ze dat ik UPnP moest openzetten. maar die staat open.
Twee replies boven je stond dit:
Rynji schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:38:
Na het openzetten van het rijtje poorten eerder dit topic heb ik NAT: Open,
Poorten moet je dus ook openzetten, welke staat meerdere malen in dit topic gepost ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fanatix op 15-11-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Aangezien er nogal wat verschillende problemen hier terug te vinden zijn wil ik even het volgende vragen:

Hoe kan je de game het beste installeren als je steam al op je PC hebt? /me heeft ooit van iemand een steam game gehad maar daarna weinig meer met steam gedaan...

wel/niet inloggen steam -> dvd erin en installeren ?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Onze clan (30+ leden,voornamelijk NL + UK) is onlangs bijna in z'n geheel overgestapt op MW2. Nu is dat party gebeuren wel leuk verzonnen, maar vandaag duurde het ongeveer 30 min voordat we met 8 man een game konden joinen.

Spel telt af, lijkt te starten... En dan opeens wordt de party opgedeeld of sommigen vliegen er gewoon uit terwijl er een nieuwe game gezocht wordt. Zonder party werkt het over het algemeen prima, maar dit is funest voor de manier waarop onze clan het liefst speelt. Competitief spelen zal wel helemaal niets worden zo. Vergeleken met een eigen server is het gewoon zwaar onstabiel en laggy! :(

Zo jammer. Tis een kreupel volbloed paard. ;(

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-03 17:45

TTZ

Voor mensen met problemen bij het installeren; bij mij bleef de installatie vanaf DVD hangen op "creating local game cache files...". Van alles geprobeerd maar uiteindelijk bleek dit de oplossing:

Reset "ClientRegistry.blob":

Quote:
Certain Steam issues may be corrected by renaming the ClientRegistry.blob and restarting Steam.
1) Completely exit from the Steam client.
2) Go to C:\Program Files\Steam (or the Steam directory that was specified during installation).
3) Locate ClientRegistry.blob and rename this file to ClientRegistryOld.blob.
4) Restart Steam to allow the file to be recreated.
5) Test the issue once more.

http://forums.steampowere...p?p=11954921&postcount=44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
jeffvdb schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:11:
[...]

Ik wilde net gaan typen: het is bij mij ook precies hetzelfde, echter is het me toch gelukt!

Ik denk dat dit het is: bij NAT --> Port Forwarding een nieuwe (user define) poort toevoegen met overal als poort 28960 (dus ook bij port translation!). En dan bij server ip het ip van jouw computer. (plaatje)
Daarna had ik nog een reset gedaan van de router (stekker eruit) en nu staat hij opeens open :) Ik weet niet of de reset nodig is.
Het heeft toch iets met die port 28960 te maken denk ik!

Ik hoop dat het je lukt!

Edit: Nu is hij opeens weer op strict |:( snap het ook niet meer...
Ik snap er ook echt niets van. Heb hier een Zyxel P-2602H-D1A van telfort.

- Heb 28960 open gezet en ook 28960 bij port translation neergezet.
- IP adres van mijn pc ingevuld (heb mijn pc 192.168.1.10 gegeven, want er zitten meerdere pc's op onze router)
- UPnP staat aan

Zo strict als wat..
Firewall uitzetten hielp ook niet.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Aaaah, Crap. Net in die missie waarin je met een rubberboot achter de ander aan moet gaan.

Eerste keer ging goed, ging alleen dood omdat ik van de waterval aan het eind aftiefde, begin je weer bij het laatste chekpoint sluit het spel af zodra ik de in de boot spring! Nu vijf keer opnieuw geprobeerd 5x hetzelfde liedje! :/

Word ook knetterbek van de framedrops die ik heb in de SP, lijkt wel ofdat ik op een 'n oud niet capable systeem zit te spelen beetje jammer. :?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225682

Anoniem: 225682 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:58:
Ik krijg opeens soms opeens random een tijdje horizontale balken van een paar cm hoog, die heel snel knipperen, je kan er wel gewoon doorheen kijken.. ze bewegen soms heen en weer naar boven en beneden..en hij speelt niet meer soepel

speel op 1680x1050 met 8800GT 512, C2D E6750 en 2 GB geheugen.. synch every frame aan, zonder dat vind ik de game niet echt soepel spelen.. schone install van windows XP, alle instellingen op z'n hoogst, AA uit.
anyone? zonder synch every frame heb ik het probleem ook... met textures enzo op automatic tot dusver nog niet maar dan hangt ie steeds om de 10-40 seconden 1-2 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
iemand al fix voor

http://i1005.photobucket....opia_2009/modwarefare.jpg

ben al tijden aan het zoeken voor een oplossing :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 00:36
Ik heb tot nu toe bijna nooit framedrops gehad.. Alleen bij de eerste missie met die brug en dan heel veel rook en bij No Russion bij die Swat met veel rook.. Voor de rest altijd netjes boven de 60.. Ik speel alles High met 4X AA Meestal zit fps rond de 100..

Ik heb alleen wel V-Sync aangezet omdat anders de GPU te warm werd of iig te veel werd belast waardoor in 1x mijn zeer stabiele overclock in 1x niet meer stabiel werd....

Hebben meer mensen er last van met de Muis als je V-Sync aanzet? Dat je muis wat trager reageert lijkt wel? Heb het zostraks ook al gevraagt maar gaf niemand antwoord...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 17:41
kan iemand mij PLZ helpen?
ik krijg met de normale dubbel klik helemaal niks opgestart....
als ik localization.txt de naam wijzig en ik start op dan zegt ie:could not find localization.txt.
Logisch natuurlijk, dus ik verander em weer terug, maar dan zegt of doet ie vervolgens helemaal niks meer:(
hij wil gewoon niet starten :(

[ Voor 5% gewijzigd door evanraalte op 15-11-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Nu online
Boagriuz schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:03:
[...]

- IP adres van mijn pc ingevuld (heb mijn pc 192.168.1.10 gegeven, want er zitten meerdere pc's op onze router)
- UPnP staat aan

Zo strict als wat..

Iemand tips?
precies! snap er niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Voor de zyxel bezitters: Ik heb ook zyxel en behalve port geforward ook computer als default server ingesteld. Ik weet niet hoe nauwkeurig het is, maar omdat hij maar strict blijft geven heb ik tooltje van portforward.com gedownload, en die zegt dat die (en alle andere omdat hij dmz is dmv default server) poorten gewoon netjes open staan. En als ik dat verander zegt hij inderdaad dat poorten dicht zijn. Maar MW2 blijft nog steeds volhouden dat hij op strict staat. En gezien dat het nu soms gewoon moeilijk wordt om een spel te vinden is dat bijzonder irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Nu online
furby-killer schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:22:
Voor de zyxel bezitters: Ik heb ook zyxel en behalve port geforward ook computer als default server ingesteld. Ik weet niet hoe nauwkeurig het is, maar omdat hij maar strict blijft geven heb ik tooltje van portforward.com gedownload, en die zegt dat die (en alle andere omdat hij dmz is dmv default server) poorten gewoon netjes open staan. En als ik dat verander zegt hij inderdaad dat poorten dicht zijn. Maar MW2 blijft nog steeds volhouden dat hij op strict staat. En gezien dat het nu soms gewoon moeilijk wordt om een spel te vinden is dat bijzonder irritant.
die port checker van port forward zegt bij mij ook alles open te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:07
bij mij doet ie t wel, alleen kan ik met het numerieke gedeelte van mijn toetsenbord niet lopen.
de cijfers doen het niet en die gebruik ik om te lopen (4,5,6,8).
De enter, plus, /, +, enzo doen t wel.

Iemand die weet waar t aan ligt of hoe ik met die keys kan lopen?

en ja numlock staat aan :+

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Heel gek, gisteren ging ik potje knallen en toen stond mn upload nog vol open (utorrent) en toen gaf MW2 aan dat mn NAT strict was. Toen ff MW2 afgesloten mn upload gecapped en weer opgestart toen gaf hij weer open aan...?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

kheb ook aantal problemen met cod mw2. bij mij duurde de installatie ongeveer 2 tot 3 uur :(
en in sp had ik steeds last van low frame rates op bepaalde momenten (en ik heb ook niet een bepaald slechte pc)
amd phenon x4 955 (2.4Ghz)
4gb ram
9600gt
windows 7 (beta) 64bit
het is niet special maar het moet toch makelijk de game trekken

spoiler:
ik had bij missie 1 (als je die pit in gaat) in eens een lage frame rate waarbij beeld 2 tot 3 seconde gewoon still stond :s en bij missie later in die school gebouw dropte me frame rate bijna naar 0 8)7

is daar een oplossing voor? want me pc kan makelijk cod mw1 aan en cod waw aangezien dat ze zowat de zelfde systeem eisen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 21-05 16:07
NiaX schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:33:
Ik krijg de SP in windows 7 64bit niet draaiend.
Zwart scherm en mijn pc hangt gewoon keihard :(
Drivers van mijn ATI 4870 updaten heeft niet geholpen.
Ook de (ietwat vreemde) oplossingen van Activision niet. (uitschakelen services, resolutie naar 1024x768).
Hmm die heb ik dus ook, kan een minuut of 5 spelen en dan is het crash. Zwart scherm en alleen een druk op de resetknop helpt. Zowel in XP SP3 32-bit als in Windows 7 64bit. Heb een 9800GTX+ trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-05 13:24

Kwastie

Awesomeness

Boagriuz schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:03:
[...]

- UPnP staat aan

Zo strict als wat..

Iemand tips?
Vreemd genoeg heb ik exact dezelfde modem, maar staat hij bij mij wel op open. 8)7 Alleen hij gaat soms terug op 'strict'. (een modem reset lost dat weer op :P )

Mijn configuratie:

- NAT in SUA mode
- uPnP aan (beide opties aan)
- Geen port translation (alleen in NAT full mode?)
- Geen port forward rules (Geen idee of dit het verschil maakt)

Ik heb zelf het idee dat alle wijzigingen die je in de configuratie van de ZyXEL modem doet pas na een reset worden doorgevoerd . Ook lijkt het zo te zijn dat een soft-reset (via de web-interface) niet alle wijzigingen door te voeren. (een hard-reset lijkt meer effect te hebben).

Het lijkt dus wel of een soft-reset van de modem niet een volledige reset is. :?

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310504

ik kom het volgende probleem tegen,

de sp heb ik al uitgespeeld, dat ging perfect.
Maar nu wil ik de mp spelen en iedere keer wanneer ik hem wil opstarten krijg ik in steam de melding:

Steam server are too busy now, cant handle request try again in a few minutes.

Heb ik dus een uur of 3 geprobeert en ben er uiteindelijk mee gestopt.

Wat doe ik verkeert wie kan me helpen of kan steam het aantal spelers gewoon niet aan?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie

Kwastie

Awesomeness

Anoniem: 310504 schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:40:
ik kom het volgende probleem tegen,

de sp heb ik al uitgespeeld, dat ging perfect.
Maar nu wil ik de mp spelen en iedere keer wanneer ik hem wil opstarten krijg ik in steam de melding:

Steam server are too busy now, cant handle request try again in a few minutes.

Heb ik dus een uur of 3 geprobeert en ben er uiteindelijk mee gestopt.

Wat doe ik verkeert wie kan me helpen of kan steam het aantal spelers gewoon niet aan?

Alvast bedankt.
Steam al eens herstart (of je pc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

genoeg framedrops hier , van soms stable 45+ na ineens 0,1 voor een seconde of 10 , en daarna gaat die weer vrolijk verder

het valt me ook op dat ik op sommige stukken 80+ frames heb , en dan 3 seconden later in het zelfde stukje ineens nog maar de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310504

Kwastie schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:56:
[...]

Steam al eens herstart (of je pc)?
meerdere keren, ik kan ook niet echt zien, of hij wel verbinding maakt.....
Iedere keer meteen na het selcteren krijg ik de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Installatie (DVD) ging prima, dik half uur bezig. Echter heb ik ook last van forse framedrops op stukken waar dat normaal gesproken nicht im frage zou mogen zijn. Ik draai nog een erg oude release van de Catalyst driver (ik ben van de lijn 'if it ain't broken, don't fix it'), dus misschien dat ik die eens moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nieuwe drivers helpen over het algemeen wel met nieuwe generaties games omdat er daar nog voor geoptimaliseerd kan worden, etc. Dat dus zeker eerst proberen en wellicht ook nog even een verse Windows-install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:07
iemand een idee hoe ik de keys op mn numpad kan gebruiken om te lopen?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 08:02

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh, game crashed bij mij naar de desktop wanneer ik bij de eerste checkpoint in "Hornet's Nest" aankom. Ik zie geen error message oid.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:39:
Ugh, game crashed bij mij naar de desktop wanneer ik bij de eerste checkpoint in "Hornet's Nest" aankom. Ik zie geen error message oid.
Texture quality op auto staan? Probeer dat eens..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 08:02

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat helpt helaas ook niet. Maar eens google doorsnuffelen. Mijn map is 11.1 gb groot, misschien dat er in de installatie iets is mis gegaan? Nieuwste 8600GT M drivers geinstalled en gespeeld op settings die CoD zelf aangeeft maar nog steeds crash op dezelfde plek.

[ Voor 71% gewijzigd door MrVegeta op 16-11-2009 14:27 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05 12:53
Weet niet als het al eens eerder in dit topic gemeld is maar volgens mij klopt de UI scale van PC ook niet echt.

Dit is hoe het er op de xbox uit ziet (normaal dus):
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/t7lkc9.jpg

Dit is hoe het er op de PC uit ziet (rare scale?):
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/dher9c.jpg

Denk dat de screenshot van xbox een 16:9 shotje is en PC 16:10 maar dan nog. Ik hoor van mensen die 16:9 scherm hebben die precies hetzelfde hebben. Niet dat het erg is ofzo maar vind het toch net wat mooier als het wel normaal uit ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:38
Denk dat dat ook te maken heeft met de instelling die je aan 't begin kan doen, namelijk hoe breed en hoog je scherm is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:37

steveman

Comfortabel ten onder

Kwastie schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:19:
[...]

Vreemd genoeg heb ik exact dezelfde modem, maar staat hij bij mij wel op open. 8)7 Alleen hij gaat soms terug op 'strict'. (een modem reset lost dat weer op :P )

Mijn configuratie:

- NAT in SUA mode

Ik heb zelf het idee dat alle wijzigingen die je in de configuratie van de ZyXEL modem doet pas na een reset worden doorgevoerd . Ook lijkt het zo te zijn dat een soft-reset (via de web-interface) niet alle wijzigingen door te voeren. (een hard-reset lijkt meer effect te hebben).

Het lijkt dus wel of een soft-reset van de modem niet een volledige reset is. :?
Ik heb hetzelfde modem en net even gecheckt

Start mw2 op "strict" hmm... opnieuw opstarten "strict" even een game zoeken, in de lobby komen en het spel afsluiten.

En toen ik weer opnieuw opstartte: open!

Ik vermoed dus dat er even wat verkeer over die poorten moet gaan :? Voordat ie doorheeft dat ie open is?

Verder is het wel een boutmodem btw, zonet even google gepingd, gemiddeld 38ms... prima. Modem restart (per software) 28ms

Misschien maar eens een tijdschakelaar op de modem zetten, dat ie elke dag om 05:50 oid even een minuut uit gaat...?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05 08:56
Ik kwam er net achter dat de Windows 7 firewall automatisch "Windows peer to peer collaboration foundation"niet aanvinkt en dus volgens mij p2p blokkeert. Kreeg steeds nat-strict ondanks juiste poorten open en MW2 geaccepteerd als applicatie in de Windows 7 firewall.
Misschien een tip voor andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Nu online
[...]

Mijn configuratie:

- NAT in SUA mode

dus je hebt alleen NAT op SUA, en UPnP aan + allow users.... en geen port forwards in NAT.

En je firewall van de router? aan / uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Anoniem: 218213 schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:10:
genoeg framedrops hier , van soms stable 45+ na ineens 0,1 voor een seconde of 10 , en daarna gaat die weer vrolijk verder

het valt me ook op dat ik op sommige stukken 80+ frames heb , en dan 3 seconden later in het zelfde stukje ineens nog maar de helft
Precies datzelfde probleem heb ik ook. Mag ik weten welk videokaart je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
[...]

Mijn configuratie:

- NAT in SUA mode

Oke, dit slaat werkelijk alles. Vandaag clean windows 7 install gedaan, net CoD MW2 geinstalleerd, multiplayer opgestart en je raadt het al. NAT: OPEN!

Hoezeee! Maar hoe dit dan nu ineens weer zo kan? Het lijkt mij dat het toch niet aan je windows ligt maar aan je router?

Anyway, ik blij! Dus mensen, als je win 7 hebt liggen, probeer het eens. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie

Kwastie

Awesomeness

ApexAlpha schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:30:
[...]

dus je hebt alleen NAT op SUA, en UPnP aan + allow users.... en geen port forwards in NAT.

En je firewall van de router? aan / uit ?
Geen wijzigen gedaan aan standaard configuratie van firewall.
Boagriuz schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:04:
[...]
Hoezeee! Maar hoe dit dan nu ineens weer zo kan? Het lijkt mij dat het toch niet aan je windows ligt maar aan je router?
ZyXEL heeft bij mij al vaker zulke vreemde fouten gegeven :| Modem gaat soms spontaan uit, na een bepaalde tijd word een bepaalde port-forward niet meer ge-forward. (pas na een reboot werkt hij weer :/ )

Één ding weet ik wel, als ik de volgende keer een modem kan kiezen kies ik dus GEEN ZyXEL. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Jejking schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:05:
Nieuwe drivers helpen over het algemeen wel met nieuwe generaties games omdat er daar nog voor geoptimaliseerd kan worden, etc. Dat dus zeker eerst proberen en wellicht ook nog even een verse Windows-install.
In de tijd van Windows 98 was het OS dermate rot dat ik dat nog wel eens wilde doen, maar dat vind ik nu niet meer van deze tijd. Tenzij ik ook andere problemen heb ga ik niet voor 1 game een avond lang alles opnieuw installeren (hoewel het wel MW2 is :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Nu online
Kwastie schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:51:
[...]

Geen wijzigen gedaan aan standaard configuratie van firewall.
dus gwn aan? geen poorten erin? Bypass triangle rout aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Anoniem: 225682 schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:28:
[...]

anyone? zonder synch every frame heb ik het probleem ook... met textures enzo op automatic tot dusver nog niet maar dan hangt ie steeds om de 10-40 seconden 1-2 seconden...
Ik heb dit ook... Win7 64-bit met een Geforce GTX260 met nieuwste drivers, heb nog nergens een oplossing gevonden... soms gebeurt het maar soms ook helemaal niet, ik heb inmiddels single player uitgespeeld (zonder problemen) maar soms als ik het weer opstart krijg ik deze 'freezes' om de 5-10 seconden, continu aan een stuk door. Iemand al een oplossing gevonden? :( Ik heb nog geen enkele keer multiplayer weten op te starten waarbij ik geen freezes krijg, frustrerend dit :( Game is via steam geinstalleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Xeanor op 16-11-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247791

Waarom kan het spel zelfs op zijn laagst hier niet normaal draaien? :S

2.4ghz dual core
3gb 1000mhz geheugen
nvidia 9400m

ik snap dat de videokaart nu mn bottleneck is, maar in een iMac vervang je dat niet gauw. Ik kan niet eens fatsoenlijk op iemand richten. Het haalt vaak de 30fps niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-01 23:46

Contagio

Vullend

Jongens, ik moet eerlijk zeggen dat de eerdere pagina's van deze topic niet gelezen heb, maar dat terzijde.

Hebben jullie ook zo ongelofelijk veel moeite om daadwerkelijk een game te starten en dit een paar potjes vol te houden? Wij zijn zo met een mannetje of 3-6 en voordat iedereen bij elkaar in 1 party zit zijn we echt een aantal minuten verder, zijn er verscheidene steam windows (erg onoverzichtelijk) met invites hier en daar geopend en zijn we het bijna weer beu!
Een aantal van ons heeft wel de NAT op strict staan, ik vraag mij af hoe het zit met de mensen dit dit op OPEN hebben gekregen, hebben die weinig of geen last om eens een potje te spelen??
Vaak wordt onze host er ook uit geknikkerd..

En ook net weer, 10 min. geleden. Zegt Steam dat de verbinding met de servers van steam is verbroken en ja hoor, onmogelijk om dan nog online te spelen..

Ik begin het echt een beetje zat te krijgen, maar wilde hier graag even checken of er ook mensen zijn die (bijna) probleemloos kunnen knallen online? En zo ja, wat zijn jullie methodes en instellingen?

Thanks
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste