Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Stronkie schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:28:
vergeten we ook niet dat het team dat werkte aan het spel bijna tot geheel niet meer werkt :)

Dus de kans dat dit spel nog word opgepakt is heel klein.. Die mappack hadden ze al af.. Dus ik verwacht geen mappen meer enof updates... Tja Activision.. Dit spel bloed dood..
Ah, nog ff dan komt de nieuwe CoD alweer uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Stronkie schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:28:
vergeten we ook niet dat het team dat werkte aan het spel bijna tot geheel niet meer werkt :)

Dus de kans dat dit spel nog word opgepakt is heel klein.. Die mappack hadden ze al af.. Dus ik verwacht geen mappen meer enof updates... Tja Activision.. Dit spel bloed dood..
Tsja.. en? Ze hebben gewoon een spel afgeleverd wat tegen het punt van onspeelbaar aanzit (imo). Of in ieder geval wat na 5x 'find game' klikken, dan 2 cheaters in een potje tegen te komen om weer overnieuw te beginnen redelijk vervelend wordt. |:(

Tsja, ik verwacht verder ook geen update's meer, jammer want de basis van het speel is wel erg goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

superbassie schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:43:
[...]

Ah, nog ff dan komt de nieuwe CoD alweer uit!
Mag je hopen... Wie ontwikkeld hem verder af... Ach ja we zullen wel zien.. Maar ik denk wel dat het een beetje uitloopt voordat de nieuwe versie uitkomt.

Arghhh... Twee keer.. Nu weet ik ook wat een geel mapje inhoud.. Dat is een link naar een ander topic.. Een ghost one ofzoiets.. :)

NM

[ Voor 38% gewijzigd door Stronkie op 27-04-2010 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Stronkie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 01:50:
[...]

Mag je hopen... Wie ontwikkeld hem verder af... Ach ja we zullen wel zien.. Maar ik denk wel dat het een beetje uitloopt voordat de nieuwe versie uitkomt.

Arghhh... Twee keer.. Nu weet ik ook wat een geel mapje inhoud.. Dat is een link naar een ander topic.. Een ghost one ofzoiets.. :)

NM
De nieuwe CoD wordt door Treyarch (Ja die van dat 2e wereld oorlog spelletje World At War wat op een redelijke flop uitdraaide) gemaakt en is zeer waarschijnlijk gesitueerd in Vietnam..

En even voor de duidelijkheid er zijn op dit moment 17 mensen van Infinity Ward vertrokken na het ontslag van de 2 baasjes.

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57

steveman

Comfortabel ten onder

Exspire schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 02:25:
[...]

De nieuwe CoD wordt door Treyarch (Ja die van dat 2e wereld oorlog spelletje World At War wat op een redelijke flop uitdraaide) gemaakt en is zeer waarschijnlijk gesitueerd in Vietnam..

En even voor de duidelijkheid er zijn op dit moment 17 mensen van Infinity Ward vertrokken na het ontslag van de 2 baasjes.
Dan was COD4 een nog grotere flop... (de eerste week dan O-) ... scheelde uiteindelijk 2 miljoen exemplaren 11/13)

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 27-04-2010 10:15 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Iemand deze al eens gehad ??

Afbeeldingslocatie: http://img532.imageshack.us/img532/16/steamcloud.jpg

Heb maar download geklikt want ik heb zelf niets gewijzigd bij mijn weten...

Ook nieuwe huisstijl (niet meer dat groene). Zullen wel flink met iets bezig zijn heb ik het idee

[ Voor 21% gewijzigd door shades op 28-04-2010 15:46 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Stronkie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 01:50:
[...]

NM
Er komen echt wel nieuwe CoD's zolang het Activision een hoop geld oplevert. Door wie het gemaakt wordt boeit ze niet zoveel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:40

Mystikal

It never hurts to help!

Luister, aan het eind van het jaar kom Medal of Honour weer terug. Dat schijnt het helemaal te gaan worden. SP en MP worden door 2 teams apart ontwikkeld. MP draait op de engine van BFBC2 (frost?).

Inclusief Dedicated servers en Lean :P.

Zie: http://www.insidegamer.nl...-voor-einde-van-2010.html

Afbeeldingslocatie: http://cache.techie-buzz.com/images/postimg/MedalOfHonor2010Trailer_454/medal_of_honor.png

Hopelijk zijn we dan verlost van MW2. Maar gisteren toch maar even de mappack gekocht 8).
Tot die tijd weet ik me er nog wel mee te vermaken. Met name als je savonds speelt (minder cheaters) en als je met je eigen vrienden eerst even in de party invite, waardoor wij meestal hosten. Dus speel je zonder lag...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
shades schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:44:
Iemand deze al eens gehad ??

[afbeelding]

Heb maar download geklikt want ik heb zelf niets gewijzigd bij mijn weten...

Ook nieuwe huisstijl (niet meer dat groene). Zullen wel flink met iets bezig zijn heb ik het idee
Dit kreeg ik daarnet ook, heb maar upload gekozen en het werkt nu verder allemaal weer goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
superbassie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:32:
[...]

Dit kreeg ik daarnet ook, heb maar upload gekozen en het werkt nu verder allemaal weer goed. :)
Heb ik gisteren avond gehad, download geklikt en alles ging prima.

Zelfs de aangepaste config file voor meer pingbars bleef intact.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Wanneer dit kan voorkomen: als je bijv offline hebt gespeeld en config is veranderd en vervolgens weer online komt.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Speel nooit offline; Dus voor de veiligheid maar download geklikt - evt stats/xp zijn dan wel weg misschien maar who cares.. Vind wel de nieuwe steamoverlay (de browers dan) traag - onoverzichtelijk. Vond de simplicity van de "oude" steam prettiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 21:39

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Ok dit is maf..

heb sinds gister dan steam gewoon niet meer opstart, ook de Steam.exe is gewoon verdwenen, ik heb wel een steamnew.exe en een steamtmp.exe maar als ik de new opstart dan krijg ik steam is temporarely unavailible en de tmp hetzelfde..

iemand die dit probleem kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Nieuwe steam GUI is uit de beta gekomen, klinkt alsof er bij jou iets fout is gegaan bij het automatisch updaten. Ik zou ff rondneuzen op het Steam forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
Goededag Beste Tweakers.

Mijn internet verbinding word opgesplitst door de Symantec Gateway Security 320, een router bedoelt voor bedrijven, tot recent heb ik hier geen problemen mee gehad, tot ik modern warfare 2 heb gekocht, na een hoop gezoek in de manual:
ftp://ftp.symantec.com/pu....0/manuals/SGS300_ADM.pdf
heb ik eindelijk de manier gevonden hoe je per applicatie specifieke poorten open kan zetten. Alleen dit geeft nog steeds niet de gewenste effect aangezien ik maar 1 poort outward en 1 poort inward open kan zetten (als ik het goed begrijp) alleen moet ik voor Modern Warfare 2 meerdere poorten openen. en om een of andere reden snap of ik niet hoe dat moet. of is dat niet mogenlijk op deze router? heeft iemand enig idee om mij verder te helpe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wartooth schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:16:
Goededag Beste Tweakers.

Mijn internet verbinding word opgesplitst door de Symantec Gateway Security 320, een router bedoelt voor bedrijven, tot recent heb ik hier geen problemen mee gehad, tot ik modern warfare 2 heb gekocht, na een hoop gezoek in de manual:
ftp://ftp.symantec.com/pu....0/manuals/SGS300_ADM.pdf
heb ik eindelijk de manier gevonden hoe je per applicatie specifieke poorten open kan zetten. Alleen dit geeft nog steeds niet de gewenste effect aangezien ik maar 1 poort outward en 1 poort inward open kan zetten (als ik het goed begrijp) alleen moet ik voor Modern Warfare 2 meerdere poorten openen. en om een of andere reden snap of ik niet hoe dat moet. of is dat niet mogenlijk op deze router? heeft iemand enig idee om mij verder te helpe?
Als je alleen poort 28960 open krijgt(inbound en outbound), dan heb je in principe al genoeg open staan voor MW2.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Dit heb ik geprobeerd. maar om een of andere reden blijft mijn NAT type op Strict staan, verder is het wel mogelijk om het spel te spelen, alleen het server vinden is klote en met vrienden connecten gaat ook vaker goed dan fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Wartooth schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:34:
... en met vrienden connecten gaat ook vaker goed dan fout...
wat is het probleem dan?

mss nog een regel in de router-firewall maken?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
In de handleiding zie ik naast de Outbound en Inbound rules ook Special Applications, speciaal voor onder andere spelletjes.

Staat daar alles wel goed?

Of misschien heb je op je pc zelf nog een firewall draaien die de poort blokkeert.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Het probleem is dat ik maar 1 regel per applicatie kan maken, en per applicatie kan ik maar 1 inward en 1 outward port openen, of ik begrijp het niet helemaal goed en kan ik een set poorten openen, maar dan open ik er meteen een stuk of 50 als ik alle poorten wil openen voor MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Meer mensen last dat ze het spel niet kunnen spelen?
Bij het opstarten krijg ik een Steam-scherpje 'Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het op een ander moment nog eens.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:56

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Jup, ik ook :(

Thereifixedit: Even je Beeldschermdrivers updaten en je PC herstarten, daarna werkte het bij mij wel (Jammer alleen dat nu mijn vrije dag al voor de helft voorbij is... :X )

[ Voor 88% gewijzigd door De_Koele_Man op 05-05-2010 16:58 ]

Meh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 21:41

KoudeAardbei

Moderator

this game is currently unavailable...

iemand enig idee...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 21:36
Same hier.

Ik kan wel games joinen.
2 vrienden die DLC1 hebben niet.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kastr0
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 09:26
Ik kan wel spelen maar alleen met de nieuwe game modes.. bij de oude modes vind ik geen games.. Nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ja, zelfde hier. De nieuwe stimulus game-modes werken wel maar bij alle normale kan ik niks meer vinden.
Heb er spijt van dat ik die DLC gekocht heb tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook het probleem.

Alleen de Stimulus spellen zijn te spelen de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Schijnt iedereen te hebben die de DLC gekocht heeft. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kastr0
Damn echt zwaar minder :( je kunt het ook niet even simpel ongedaan maken he? Ik heb al e.e.a. geprobeerd maar lukt helaas niet tot nu toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Via party met iemand die de pack niet heeft kan je wel normaal spelen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

same here....
klotezooi - had verwacht dat ze gewoon gemerged zouden worden al die mappen.. zwaar zwaar klote.. En als je de dlc nou niet hebt - kan je dan nog wel spelen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 09:04
Ik word hier echt schijtziek van.. Ik wil gewoon TDM Express!! Dan maar zonder die DLC maps.. Niet te geloven man, het lijkt wel of ze WILLEN dat ik overstap naar BF BC! |:(

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Roxsman schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:16:
Ik word hier echt schijtziek van.. Ik wil gewoon TDM Express!! Dan maar zonder die DLC maps.. Niet te geloven man, het lijkt wel of ze WILLEN dat ik overstap naar BF BC! |:(
Oja - en dan EA-slaaf worden - noway
Maarja IW-slaaf (of moeten we zeggen activision-slaaf) of EA-slaaf maakt denk ik niet zo veel uit

Is trouwens wel raar want als je met je muis over die andere game modi gaat geeft dat ding wel aan dat et mesnen in zitten

[ Voor 13% gewijzigd door shades op 05-05-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Drawer schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:48:
Meer mensen last dat ze het spel niet kunnen spelen?
Bij het opstarten krijg ik een Steam-scherpje 'Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het op een ander moment nog eens.'
Hier hetzelfde verhaal. Ik heb het volgende gedaan: Clientregistry.blob uit de steammap verwijderen(kun je weggooien),daarna steam opstarten, steam gaat nu automatisch updaten(duurde wel ff bij mij) Wel je wachtwoord bij de hand hebben,want die moet je daarna opnieuw invoeren.

Of dit voor iedereen gaat werken weet ik niet,maar bij mij iig wel :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:56

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Nadat ik mijn Beeldschermdrivers geupdate had werkte het bij mij wel weer, probeer dit eens...?

Meh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met alle respect maar ik snap niet dat er mensen zijn die de DLC gekocht hebben.
Het spel is niet af, barst van de hackers en (ik in ieder geval) je hebt last van lag.
De lag neem ik hun (IW / Activision) persoonlijk nog het meest kwalijk omdat in de tijd dat ik dflw speelde er zelfs minder was.

Om nu 15 euro neer te leggen voor 5 mappen....waarvan 3 nieuw vind ik onbegrijpelijk, en dan blijk je ook nog problemen te krijgen ook nog.

Het is maar een mening iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Ik hoop dat Treyarch het beter zal doen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:22:
Met alle respect maar ik snap niet dat er mensen zijn die de DLC gekocht hebben.
Het spel is niet af, barst van de hackers en (ik in ieder geval) je hebt last van lag.
De lag neem ik hun (IW / Activision) persoonlijk nog het meest kwalijk omdat in de tijd dat ik dflw speelde er zelfs minder was.

Om nu 15 euro neer te leggen voor 5 mappen....waarvan 3 nieuw vind ik onbegrijpelijk, en dan blijk je ook nog problemen te krijgen ook nog.

Het is maar een mening iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Ik hoop dat Treyarch het beter zal doen dit jaar.
Speel jij WoW?
Waar betaal je tig euro per maand voor? Juist een abbonomentje. Hier betaal je 1 malig een keer 15 euro voor 5 maps. Wat doen mensen toch ontzettend moeilijk.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kastr0
Whoeeehoeeee, bij mij werkt alles weer als een trein! Hopelijk voor jullie dus ook weer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:16
kastr0 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:46:
Whoeeehoeeee, bij mij werkt alles weer als een trein! Hopelijk voor jullie dus ook weer! ;)
Ook de normale modi zonder stimulus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 14:28
TheBleeder schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:51:
[...]

Ook de normale modi zonder stimulus?
Hier werkt het ook weer, hij ziet nu weer mede spelers in de normale modus. Toch nog snel gefixt, maar jammer dat het zo moet :F

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Weet iemand of je het dlc ook anders kunt krijgen?

Ik bedoel ik wil best via ideal betalen, maar dat kan je niet kiezen binnen steam omdat dat alleen in NL bekend is. Heb wel een paypal account maar ben nog steeds huiverig om daar mijn bankrekening aan te koppelen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:16
Sc0rPi0N schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:35:
Weet iemand of je het dlc ook anders kunt krijgen?

Ik bedoel ik wil best via ideal betalen, maar dat kan je niet kiezen binnen steam omdat dat alleen in NL bekend is. Heb wel een paypal account maar ben nog steeds huiverig om daar mijn bankrekening aan te koppelen.
Ik heb het op deze manier gedaan:
Je maakt een account aan via http://www.clickandbuy.com/WW_en/payment/index.html
Bij register kies je bij land en taal Nederland(s). De derde optie is iDeal.
Je gaat verder (krijgt een sms met code etc). Heb je hier eenmaal de 13,99 naar overgemaakt via iDeal (die staat dan in het rekeningen overzicht).

Dan ga je naar steam en doet de DLC in het winkelwagentje. Je kiest bij betalingsoptie clickandbuy aan. Aan de rechterkant van het scherm kun je inloggen, dit doe je.
Volg nu gewoon de instructies op beide sites.

Werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

pcgek schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:06:
[...]

Hier hetzelfde verhaal. Ik heb het volgende gedaan: Clientregistry.blob uit de steammap verwijderen(kun je weggooien),daarna steam opstarten, steam gaat nu automatisch updaten(duurde wel ff bij mij) Wel je wachtwoord bij de hand hebben,want die moet je daarna opnieuw invoeren.

Of dit voor iedereen gaat werken weet ik niet,maar bij mij iig wel :)
hahaha ja - had ik ook. Gelijk een vriend gebeld of hij het ook had - zat gewoon ronduit te knallen die gast - zal wel weer blob-ellende zijn... Zo voorspelbaar eigenlijk.

Wel weer een uurtje WaW gespeeld - erg vermakelijk - geen lag - wel die kl0te honden weer. Even vergeten :+

-- edit

Lees net dat het allemaal weer werkt - draaien de nieuwe mappen nu mee in de maprotatie ??

[ Voor 14% gewijzigd door shades op 06-05-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenomorphh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:01:
[...]

Speel jij WoW?
Waar betaal je tig euro per maand voor? Juist een abbonomentje. Hier betaal je 1 malig een keer 15 euro voor 5 maps. Wat doen mensen toch ontzettend moeilijk.
Nee ik speel geen WoW, snap niet hoe je erbij komt? Ik heb alleen DFLW genoemd... Delta Force Land Warrior. Misschien voor jou tijd? Oude game maar de mp was wel zonder lag, of het was minimaal. Er waren toen ook nog niet echt programma's nodig om hackers te kicken/bannen......dit werd toen nog niet gedaan door de spelers............zucht goede oude tijd.

Het gaat mij niet om het geld echt niet, maar zorg eerst dat de game goed draait en geef daarna een mappack. Als mw2 goed zou draaien, zoals is gezegt voordat de game kwam, zou ik er zelfs wel meer voor willen betalen. Nu is het gewoon zonde van, iig, mijn geld. En activision blijft maar lachen en hun zakken vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee ik was codmw2 aant spele en toen kwam er zo'n error volgens mij was het die gene met ran out of memory
En ik heb de texture qualtiy veranders is automatic maar dat werkt nog niet als ik nu scope of inzoom met gewoon wapen komt er allemaal kleuren door elkaar heen enzo of helemaal blauw wit of rood. Hoe kan ik dit verhelpen!!! HELP!!!!!!

MVG Henno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 16:19

Bouli

9000 rpm

shades schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:35:
[...]

Lees net dat het allemaal weer werkt - draaien de nieuwe mappen nu mee in de maprotatie ??
Nope, er zijn wel 2 nieuwe spelmodus. Stimulus* en Hardcore Stimulus*

Daar zijn non-stop de nieuwe maps te spelen, draaien nog niet mee in de normale modus. Soort mixxed grill die nieuwe spelmodus. HQ, TDM en S&D door elkaar (iig bij hardcore)

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 21:59
@ henno: Boel naar standaard/default en verify game content in steam?
Bouli schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:37:
[...]
Nope, er zijn wel 2 nieuwe spelmodus. Stimulus* en Hardcore Stimulus*

Daar zijn non-stop de nieuwe maps te spelen, draaien nog niet mee in de normale modus. Soort mixxed grill die nieuwe spelmodus. HQ, TDM en S&D door elkaar (iig bij hardcore)
Moshpit Hardcore dus ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Vandread op 07-05-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:31
Wellicht heeft iemand hetzelfde probleem. MW2 loopt compleet vast bij het laden van de map "Storm". Verder geen problemen.

Waar zou het aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 21:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit,
verkeerde topic. Sorry

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Hey jongens, ik heb een heel gek probleempje:

Iedereen kent het 'Strict NAT' probleem van Mw2 wel toch?
Mijn probleem is dat op de Ps3 mijn NAT: Open is, terwijl het op de pc (free-weekend wilde ik nu proberen op de pc) Strict is...

Dit slaat werkelijk nergens op aangezien het om dezelfde router/modem gaat, sterker nog, ik heb letterlijk de plug uit m'n Ps3 in m'n pc gestoken en toch is m'n NAT op de PC: Strict en op de Ps3: Open...

Erg vervelend... Snapt iemand dit?

Mijn vader beheerd de modem in dit pand en die vind het onzin om poorten te openen terwijl dit dus niet nodig is voor welke andere game dan ook, of ook maar voor de Ps3 versie, en wel voor Mw2 PC...

Logisch want dit slaat natuurlijk alles... Heb nooit problemen gehad hiermee, maar op deze fiets kan ik geen matches hosten in ieder geval. Het lukt wel regelmatig games te joinen, zij het wat minder vloeiend dan op de Ps3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Brutal1ty schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:06:
Dit slaat werkelijk nergens op aangezien het om dezelfde router/modem gaat, sterker nog, ik heb letterlijk de plug uit m'n Ps3 in m'n pc gestoken en toch is m'n NAT op de PC: Strict en op de Ps3: Open...
PC gebruikt andere poorten als de PS3 naar mijn weten, dus zo gek is dat niet. Er zullen toch poorten in de router geopend moeten worden of UPNP moet aan staan of goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Bouli schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:23:
[...]

PC gebruikt andere poorten als de PS3 naar mijn weten, dus zo gek is dat niet. Er zullen toch poorten in de router geopend moeten worden of UPNP moet aan staan of goed werken.
Verrek je hebt gelijk! Compleet andere poorten voor Ps3 en PC...

Maar dan nog... UPnP staat aan en werkt prima normaal gesproken, maar Mw2 heeft er moeite mee. Na nog wat research via m'n vriend Goo000ooogle net blijkt dat Mw2 niet echt met UPnP om kan gaan aanegzien er meerdere zijn met dit probleem.

Toch jammer, maar ik ga morgen wel even kijken of het echt een beperkende factor is of niet... Het geheel heb ik toch al op de Ps3 dus ach ;)

Maar ik vroeg het me gewoon af! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net in zo'n hacked server, lopen ging heel raar en ik werd na 2 sec vermoord. Toen ook direct weggegaan, al te laat bleek. :( Ik ben nu level 70 en heb een bult geunlocked. Dit wil ik helemaal niet! Nu lees ik dat dit al heel veel mensen is overkomen, maar niemand zegt wat te doen/hoe op te lossen.

Bang voor een ban ben ik niet, maar ik wil graag mijn oude stats terug of opnieuw beginnen! Iemand enig idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:58:
Ik zat net in zo'n hacked server, lopen ging heel raar en ik werd na 2 sec vermoord. Toen ook direct weggegaan, al te laat bleek. :( Ik ben nu level 70 en heb een bult geunlocked. Dit wil ik helemaal niet! Nu lees ik dat dit al heel veel mensen is overkomen, maar niemand zegt wat te doen/hoe op te lossen.

Bang voor een ban ben ik niet, maar ik wil graag mijn oude stats terug of opnieuw beginnen! Iemand enig idee hoe?
Wat vervelend voor je, balen! Ik zou er zwaar de #!*(#*(# in hebben als dit mij zou overkomen. Omdat ik de laatste tijd steeds meer over hacked servers hoor, heb ik mijn profiel geback upped... Ik denk dat je dit nog niet hebt gedaan... of had gedaan.

In het volgende topic staan een aantal methoden om a) je profiel te resetten, b) je profiel te back uppen.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1260489

Ik hoop dat je hier wat mee kan, laat even weten of het werkt!

Groetjes en succes,

Golivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Brutal1ty schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:29:
[...]
blijkt dat Mw2 niet echt met UPnP om kan gaan
Ik heb er met mijn router geen last van. Misschien firmware upgrade doen ? :P

Ik heb zelf overigens een D-Link Dir-655 router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:58:

Had ik ook. In eens een text in beeld van "welcome to ... mod server. have fun "
om direct dus op 70 te zitten.

Heb net volgens de post hierboven de mappen leeggemaakt en toen ik ging spelen zat ik weer op mijn oude level. Alleen de userdata en steamapps / players (die genoemd worden) leeggemaakt en opgestart.
Was ook niet level 1 maar gewoon mijn oude level voor de hack.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Golivier, hartstikke bedankt! Ik zal het zeker proberen, mede naar aanleiding van de opmerking van Sc0rPi0N.

Dat zou wel ideaal zijn, het is geen drama maar wel een vervelend probleem. De komende dagen heb ik geen tijd om eraan te sleutelen, ik zal binnenkort (deze of uiterlijk volgende week) wel melden of en hoe het gelukt is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee mensen, ik heb het volgende probleem: mijn broer kwam in een server (FFA) waarin je automatisch een wapen toegewezen kreeg (rpg) dus geen choose class. De minimap was groter en je zag alle vijanden, en het hele beeld was rood getint.
En nu heb ik elke keer als ik speel dat de minimap groter is, alleen niet dat je iedereen ziet. Verder zit er rechts onderin het beeld een irritant zwart vierkante van zo'n twee bij twee centimeter, met groene en blauwe golfjes die 'voorbijdrijven'. En al mijn custom classes waren veranderd.
Iemand enig idee wat voor hack dit is en wat ik eraan kan doen? Heb natuurlijk mijn classes weer terug gezet maar die andere probleempjes blijven, ook toen ik het spel opnieuw opstartte.

Alvast bedankt!

Edit: kak, zie dat er ook met mn challenges gerotzooid is, ik ben nog steeds level 70 tweede prestige, maar mn embleem is veranderd in de die van de 10e prestige, en mn title is 'owned'. Verder ben ik vrijwel (dus niet alle) in deze prestige behaalde challenges kwijt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:13:
Hee mensen, ik heb het volgende probleem: mijn broer kwam in een server (FFA) waarin je automatisch een wapen toegewezen kreeg (rpg) dus geen choose class. De minimap was groter en je zag alle vijanden, en het hele beeld was rood getint.
En nu heb ik elke keer als ik speel dat de minimap groter is, alleen niet dat je iedereen ziet. Verder zit er rechts onderin het beeld een irritant zwart vierkante van zo'n twee bij twee centimeter, met groene en blauwe golfjes die 'voorbijdrijven'. En al mijn custom classes waren veranderd.
Iemand enig idee wat voor hack dit is en wat ik eraan kan doen? Heb natuurlijk mijn classes weer terug gezet maar die andere probleempjes blijven, ook toen ik het spel opnieuw opstartte.

Alvast bedankt!

Edit: kak, zie dat er ook met mn challenges gerotzooid is, ik ben nog steeds level 70 tweede prestige, maar mn embleem is veranderd in de die van de 10e prestige, en mn title is 'owned'. Verder ben ik vrijwel (dus niet alle) in deze prestige behaalde challenges kwijt.
Al die berichten over hacked servers... ik zou bijna niet meer durven spelen... (prestige 3). Ik ben er vier maanden uit geweest, speel sinds twee weken weer en heb het idee dat het veel meer voorkomt dan voorheen... Cheaters.. hackers... hacked servers... bah!

Om je minimap etc. weer goed te krijgen, het enige dat je hoeft te doen is je config file te deleten, voor meer informatie zie

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1260489

Veel succes, ik hoop dat het werkt!

Golivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee bedankt, dat heeft gewerkt!

Weet je ook een manier om je behaalde challenges etc. weer terug te krijgen? Al de challenges die bij de tweede prestige horen waren bij mij teruggezet, heel raar. Dus de challenges over het gehele spel zijn nog gewoon hetzelfde (totaal aantal kills met bepaald wapen, harrier etc), maar die binnen de tweede prestige waren allemaal teruggezet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond geprobeerd, en hij doet het dus niet. :'(

C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players
C:\Program Files\Steam\userdata\<RANDOM NUMBER>\10190

Beide mappen gebackupped en leeggehaald. Paar keer gedaan maar na steam en game herstart en zelfs paar keer windows herstart blijft die doodleuk op level 70 staan.. Paar essentiele bestandjes zijn na game spelen terug in de mappen maar niet meer de originele 'gehackde'. Uiteindelijk gewoon beide mappen compleet weggegooid maar zonder effect... Op één of andere manier pakt ie altijd de online bestanden uit de cloud met mijn stats. Hoe kan ik forceren dat die gaat synchroniseren en dan mijn files als upload gebruik als ik alles laat staan behalve die van de laatste paar dagen?

Heb ook deze methode geprobeerd:
http://www.msblog.org/201...are-2-revert-reset-stats/
En deze:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1259854
Wat verkort hetzelfde is als deze:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1252536

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:52:
Hee bedankt, dat heeft gewerkt!

Weet je ook een manier om je behaalde challenges etc. weer terug te krijgen? Al de challenges die bij de tweede prestige horen waren bij mij teruggezet, heel raar. Dus de challenges over het gehele spel zijn nog gewoon hetzelfde (totaal aantal kills met bepaald wapen, harrier etc), maar die binnen de tweede prestige waren allemaal teruggezet :?
You're welcome! :)

Challenges... ik denk dat je deze ''gewoon'' opnieuw moet halen :/ Bij mijn weten is er namelijk geen manier om deze terug te zetten... Je kan nog iets proberen met je level / rank. Kijken of je deze terug kan krijgen op de rank die het voor de hacked server was... Hoe je dit kan doen, staat in hetzelfde forum. Mocht je dit al hebben geprobeerd, dan weet ik het ook niet meer...

@ luukabc, dat is dus mooi #!@(@*(*#, als je echt alle stappen nauwgezet hebt gevolgd dan heb je echt vette pech... Misschien heeft een andere medetweaker nog een idee...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het morgenavond of later in alle rust nog eens proberen... vast iets eenvoudigs over het hoofd gezien. Was al bang dat het weer een hele tijd zou gaan duren, en dat klopt. Alleen door die paar lui online die het voor anderen verpesten moet ik zoveel moeite doen... en door de laksheid van de makers en steam. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Iemand al gehad de gamefonts_pc error... Eerste kwam mijn MW2 niet voorbij het menu en nu komt hij daar al niet eens meer... Beetje gegoogled maar de enige verwijzingen zijn of oudere Cod's of naar 1 of andere shabby site die een repair tool zou moeten hebben (no way dat ik dat download)..
Enige andere optie is een reinstall, ja zover kom ik ook wel maar heb daar niet heel veel zin in..

Iemand een quick fix hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:06
Pff. probeer ik na een tijd de multiplayer weer eens op te starten, blijft hij gewoon hangen bij het laden. Ik zie alleen een Win7 zandloper, verder niets. Proces iw4mp.exe gebruikt 50% cpu tijd (oftewel alles bij een dual core).

Mw2 al opnieuw gedownload en geinstalleerd, ATI driver geupdate, maar niet werkt. :? Iemand nog ideeën?

En het vreemde is, de singleplayer werkt wel gewoon?

[ Voor 7% gewijzigd door SysRq op 11-05-2010 00:31 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

SysRq schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:24:
Pff. probeer ik na een tijd de multiplayer weer eens op te starten, blijft hij gewoon hangen bij het laden. Ik zie alleen een Win7 zandloper, verder niets. Proces iw4mp.exe gebruikt 50% cpu tijd (oftewel alles bij een dual core).

Mw2 al opnieuw gedownload en geinstalleerd, ATI driver geupdate, maar niet werkt. :? Iemand nog ideeën?

Steam install + updaten ?

Inmiddels zit mw2 op 1.1.195 zag ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 11-05-2010 08:55 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Ik zit nog steeds met het probleem dat mijn game steeds random freezed voor een paar seconden.
Erg vervelend en frustrerend als je net op een redelijke streak zit!

Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen, ik heb msconfig nagelopen maar dit is nog in orde
Videokaart drivers zijn geupdate, maar dit helpt ook niet.
Netwerkmatig heb ik verder niets aangepast.

Ik weet dat meer mensen hier last van hebben iemand dit al opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:54:
[...]

Steam install + updaten ?

Inmiddels zit mw2 op 1.1.195 zag ik.
Nee, helpt helaas niet... :/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Bij mij blijft die gewoon maar connecten en connecten en ik dacht zal wel aan mij liggen, blijkt mn Firewall (Norton) gewoon de boosdoener te zijn. Althans was niet op mijn PC maargoed, misschien heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 06:59
Ben ik de enige die al vanaf vanochtend geen matches kan vinden?
Het maakt niet uit wat ik kies want er word niets gevonden waar in ik kan joinen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Helioss schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:33:
Ik zit nog steeds met het probleem dat mijn game steeds random freezed voor een paar seconden.

Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen, ik heb msconfig nagelopen maar dit is nog in orde

De oplossing hiervoor was volgens mij om de mw2mp.exe op high prio te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-09 23:13
Ik heb een raar probleem,
Ik heb een performance drop enkel bij het nieuwe level "salvage". tijdens het spelen bevriest het beeld soms en hoor ik de ventilator in mijn pc kast even toeren maken en zie dat mijn HDD actief is . Ik heb dat enkel bij dit nieuwe level, alle andere mappen totaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Speelt iemand hier MW2 op een laptop of pc met Ati HD3200 (780G) videokaart? vroeg me af of het speelbaar is (voldoende FPS) voor af en toe een potje... Heb zelf AMD X2 2,6 Ghz, 4GB en dus deze videochip met 128mb ddr3 en 512 mb shared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:44
Nee niet echt, 20fps op 1366*768 low graph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Processor en geheugen is goed alleen die videokaart, die zal het niet aan kunnen.
Ik heb hiervoor een HD 4870 gekocht en het is nu lekker speelbaar op 1900x1200 en mijn PC is ech niet sneller dan die van jou. :)

[edit]
Ik kan nu niet spelen, Steam kan niet connecten om onduidelijke redenen en ik kom er ook niet achter of er een storing is ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door bazs2000 op 13-05-2010 21:35 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
He shit hoopte minstens 25 fps eruit te persen. Dit is mn htpc, speel geen games erop maar laatst MW2 ergens gespeeld en mn handen kriebelen al om weer te (pc) gamen :D maar om nou een videokaart te kopen en in mn platte (singlefan) pc te proppen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
SysRq schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:24:

Nou, uiteindelijk werk het weer: Steam deinstalleren en op een andere locatie installeren... :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 09:13

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

We hebben hier een probleem,

we hebben 2 computers thuis met een router.
Sinds de update kunnen we niet meer samen spelen.
Als op pc 1 steam aan is en zit te spelen, en vervolgens logt pc2 in, dan wordt pc1 uit de party gegooid.
pc1 kan dan wel weer in de party komen. maar wordt er dan uitgegooid.

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:18:
We hebben hier een probleem,

we hebben 2 computers thuis met een router.
Sinds de update kunnen we niet meer samen spelen.
Als op pc 1 steam aan is en zit te spelen, en vervolgens logt pc2 in, dan wordt pc1 uit de party gegooid.
pc1 kan dan wel weer in de party komen. maar wordt er dan uitgegooid.

iemand tips?
Misschien een stomme vraag, maar het is mij niet geheel duidelijk of je wel over twee verschillende Steam accounts (en dus twee verschillende COD's MW2) beschikt... Ik denk het wel, maar ik kan het niet zo één, twee, drie uit je verhaal opmaken.

Mocht je over slechts één Steam account beschikken, dan is het normaal dat je wordt gedisconnect. Mocht je over twee verschillende accounts beschikken... dan is het een raar probleem...

Algemene vraag, hoe staat je NAT ingesteld? Heb je al geprobeerd je router te resetten? Ben benieuwd!

Golivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Sorry voor de onduidelijkheid.
het zijn 2 accounts op dus 2 pc's
NAT is open en voor de update werkte het (bijna vlekkeloos)
Router is al gereset en met portforwarding is weinig uitgevoerd. (niets specifieks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom koop ik die dlc enzo ook niet puur omdat er te weinig in mijn ogen gebeurt om tegen de hack kiddies te gaan...met de eigen server stuff kan je iig kiezen waar je terecht komt enzo hier kom je dr op een en als je pech hebt bannen ze je ook nog omdat je daar per ongeluk neer kwam...zolang er geen eigen server stuff meer komt in cod koop ik ze niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:27:
Sorry voor de onduidelijkheid.
het zijn 2 accounts op dus 2 pc's
NAT is open en voor de update werkte het (bijna vlekkeloos)
Router is al gereset en met portforwarding is weinig uitgevoerd. (niets specifieks)
Bedankt voor de uitleg!

Euhmpf..... NAT open... het werkte voor de update... router is al gereset...

Gaan we verder met analyseren, kan je wel samenspelen met andere mensen in je friendslist? Heb je al geprobeerd de andere account te inviten als je in een spel zit. Dit is iets anders dan samen een ''lobby'' maken en iemand inviten voordat je in een server bent. Hier ben ik zelf tot vervelends toe achter gekomen... er is één friend in mijn friendslist, waar ik alleen mee samen kan spelen als ik hem in een server invite. Samen een party maken lukt NOOIT.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt... In ieder geval veel succes!

Golivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:26:
[...]

Bedankt voor de uitleg!

Euhmpf..... NAT open... het werkte voor de update... router is al gereset...

Gaan we verder met analyseren, kan je wel samenspelen met andere mensen in je friendslist? Heb je al geprobeerd de andere account te inviten als je in een spel zit. Dit is iets anders dan samen een ''lobby'' maken en iemand inviten voordat je in een server bent. Hier ben ik zelf tot vervelends toe achter gekomen... er is één friend in mijn friendslist, waar ik alleen mee samen kan spelen als ik hem in een server invite. Samen een party maken lukt NOOIT.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt... In ieder geval veel succes!

Golivier
Als PC2 uitstaat, werkt alles op PC1 naar behoren.
Zelfs als allebei aanstaan, en PC2 komt in de party dan net voor we de map gaan laden dan schiet PC1 terug naar het begin scherm van MW2, met een invite gaan we vanavond even proberen, het risico hiervan is dat PC1 dan misschien in het andere team terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste iedereen,

Wij hebben net een nieuwe PC gekocht met Windows 7 (64 bit)
Ik heb MW2 correct geïnstalleerd, maar toen ik het spel speelde, toen
waren de graphics heel slecht. Dat is raar want wij hebben een splinter nieuwe en
snelle PC die MW2 makkelijk aan kan. Weten jullie waar het aan zou kunnen liggen?

Groeten,

ThLautenbag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je hebt de instellingen op het laagst staan?

Maar gloednieuwe PC zegt natuurlijk niks, misschien hebben ze je wel in de zak genaaid of heb je helemaal geen game PC. :p
Dus specificaties van de PC zouden wel heel handig zijn.

[ Voor 67% gewijzigd door -The_Mask- op 15-05-2010 15:29 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ThLautenbag

Dat je pc splinternieuw en supersnel is zegt niet zo veel... zoals hierboven al is aangegeven, geef even je specificaties. Het gaat hier o.a. om de snelheid van de processor, hoeveel geheugen en de videokaart die erin zit.

Wat ook nog handig is om te vermelden zijn de instellingen van Modern Warfare 2... misschien heb je hem wel op een te hoge resolutie staan of staan de overige instellingen op maximum / extreme.

Ik ben benieuwd!

Golivier

Edit: Niet geheel onbelangrijk... zijn de drivers van de videokaart goed geïnstalleerd?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haneev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 16:01
Ik post toch maar even dat ik in een cheater server kwam en tada! Al mijn stats naar de malle. Best wel frustrerend, als infinity hier vanaf weet, dan moeten ze er toch wat aan gaan doen? Ze kunnen toch wel controleren dat je niet van 7500 deaths naar 650550356 deaths kan gaan?! (en hetzelfde geldt voor losses en perks/challenges) :O Of ben ik dom ofzo. Ik weet, hiervoor is geen oplossing en ik ben wel blij dat ik niet opeens prestige 10 ben! maar gewoon mijn eigen prestige, maar toch, hier betaal je niet voor. Groetjes, een gefrustreerde mw2 speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:27:
Beste iedereen,

Wij hebben net een nieuwe PC gekocht met Windows 7 (64 bit)
Ik heb MW2 correct geïnstalleerd, maar toen ik het spel speelde, toen
waren de graphics heel slecht. Dat is raar want wij hebben een splinter nieuwe en
snelle PC die MW2 makkelijk aan kan. Weten jullie waar het aan zou kunnen liggen?

Groeten,

ThLautenbag
Ati kaart?

Ik merkte vandaag in eens dat mijn CCC de 3d settings op laag had gezet waardoor het spel er absoluut niet uit zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Even een bijdrage die met eerdere call of duty versies wel eens wat opstart problemen wilde fixen:
Plug je microfoon (of koptelefoon) in de microfoon ingang van je pc / laptop, dan COD starten, daarna kan je m weer uitpluggen.

Klinkt onwijs dom, en dacht zelf ook dat ik genaaid werd maar het werkt echt vooral in combinatie met windows vista. (Je kon ook een apparaat uitschakelen in apparaatbeheer maar ik weet zo gauw niet welke dat was, en dat ompluggen is wat minder rigoreus.)

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Ik kon nooit goed games joinen met vrienden was altijd wel wat Attempt #1.....#2, waiting for party leader etc.

Het lag dus aan mijn router instellingen, het instellen van sommige routers kan nogal een gepruts zijn, maar ik heb een progje die je router ports opent op welk programma je maar wilt.

> Je selecteert je router (+ Firmware)
> Selecteer een spel (CoDMW2) uit een dropdownlist.

En automatisch worden de poorts geopend en updates uitgevoerd zonder ingewikkelde handelingen..
Weet niet of het toegestaan is een link hiervan te posten? Maar dit kan mensen wel goed helpen met router ports te openen, wil er desnoods wel een kleine handleiding voorschrijven. Maar wil eerst weten of het toegestaan is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
Een groot probleem naast de lags/host migrates is het (level) hacken dit kan gewoon met cheat engine en dan zit je weer in een map waar iemand met z'n kill streak rewards zit te cheaten, oorzak: Activision is te lui om er iets aan te doen, de winst is immers al binnen.
Ik kan me er uitermate veel aan ergeren dat er zo weinig wordt gedaan dit spel nog een beetje op te lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
wat ik irritant vind is dat als een host zijn nick veranderd er een 'search for host' komt. waar gaat dat over?

link dat het host zijnde aan steam account ipv in-game nick name -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59
patrickos85 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:40:
wat ik irritant vind is dat als een host zijn nick veranderd er een 'search for host' komt. waar gaat dat over?

link dat het host zijnde aan steam account ipv in-game nick name -O-
als ik host ben en me naam verandert, gebeurd er echter niks?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:43
Ik had vandaag ook iets geks. Na een paar potjes gespeelt te hebben was opeens een deel van mijn venster "doorzichtig". Ik bedoel het venster dat je krijgt meteen nadat je een potje heb gespeelt, of dat je op F1 durkt. Dit venster was half doorzichtig. Ook werd ik telkens nadat ik een potje gespeeld had uit de server gegooit, en kon ik weer opnieuw beginnen met zoeken...

Cod afgesloten en weer opnieuw gestart en het probleem was verholpen. Iemand die weet wat dit betekend? En of het eventueel schadelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Helioss schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:33:

God wat is dit irritant, daar kreeg ik op een gegeven moment ook last van (HD5770 Vapor-X, ik dacht driver probleem, alles geprobeerd + verse win7 install, was het er nog), ik heb nu AA uitgezet en heb geen last meer van maar ik ben wel nog opzoek naar een andere oplossing.
mickjuh schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:01:
[...]

De oplossing hiervoor was volgens mij om de mw2mp.exe op high prio te zetten
Je bedoelt dus iw4mp.exe. Ik heb het nu gedaan, zal eens testen als ik AA aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Tromp.et schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 20:43:
Ik had vandaag ook iets geks. Na een paar potjes gespeelt te hebben was opeens een deel van mijn venster "doorzichtig". Ik bedoel het venster dat je krijgt meteen nadat je een potje heb gespeelt, of dat je op F1 durkt. Dit venster was half doorzichtig. Ook werd ik telkens nadat ik een potje gespeeld had uit de server gegooit, en kon ik weer opnieuw beginnen met zoeken...

Cod afgesloten en weer opnieuw gestart en het probleem was verholpen. Iemand die weet wat dit betekend? En of het eventueel schadelijk is?
Of het schadelijk is laat ik in het midden (ik denk van niet maar weet het ook niet) maar ik heb er ook last van.
Na ieder potje moest ik een nieuw potje zoeken omdat ik uit de lobby werd gegooid (krijg de lobby niet eens te zien en dus ook geen foutmelding). Vervelend, zeker wanneer je in een server zit waarin de spelers erg aan elkaar gewaagd zijn. Dit bederft het spelplezier wel aangezien het nog meer tijd kost voordat je kan spelen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:35:
[...]

Of het schadelijk is laat ik in het midden (ik denk van niet maar weet het ook niet) maar ik heb er ook last van.
Na ieder potje moest ik een nieuw potje zoeken omdat ik uit de lobby werd gegooid (krijg de lobby niet eens te zien en dus ook geen foutmelding). Vervelend, zeker wanneer je in een server zit waarin de spelers erg aan elkaar gewaagd zijn. Dit bederft het spelplezier wel aangezien het nog meer tijd kost voordat je kan spelen.
Ik had dit ook na herstarten van CoD MW2. Ik heb daarop de players map leeggegooid. Dat hielp. Je bent wel al je instellingen kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

bazs2000 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:35:
[...]

hier precies hetzelfde,
ik ga niet al me instellingen opnieuw doen,
ik wacht het wel af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ondanks player map weggooien kwam het probleem van uit de lobby gegooid worden toch terug :( Geen idee wat het is.
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste