![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 - Deel 11 - Deel 12 - Deel 13 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondairy weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit V: Is er ergens een overzicht van de prestige rank icons? A: Ja zeker! Kijk eens hier: Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." V: Ik zie regelmatig van die vette titles en emblems langskomen in de multiplayer, hoe verdien ik deze? A: Op deze Wiki vindt je alle titles en emblems en de opdrachten die je moet uitvoeren om ze te verdienen. Bovendien kan je met de callsign generator van Modern Warfare 24/7 kijken hoe jouw favoriete combinaties er uit zien! V: Help! Ik heb last van slechte performance op een aantal maps met mijn ATi videokaart. A: De gebruikr erA geeft aan een mogelijke oplossing gevonden te hebben. Zie: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete wapen? • ACR Bushmaster • AK-47 • Scar-H • TAR21 • M16A4 • Famas • UMP .45 • P90 • MP5k • Intervention • Barret .50cal • AUG HBAR Tussenstand: |
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
GJtje | [NL]CptChaos |
Izealia | Glum44f |
gram. | smilinggram |
MuddyMagical | MuddyMagical |
JamesB009 | jamms |
Beukerz | Beukerz |
roodbwoy | ejvandewal |
Xenomorphh | Xenomorphh1 |
reemprive | reemprive |
Styxxy | Styxxy |
Proxx | qlimax_@hotmail.com |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
Madje | iMadski |
Bunta | GodShieldRevs |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
RATBORG | RATBORG |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
goed, even copy paste van vorig topic
ok, misschien heb ik toch een verkeerd beeld van campen (hoop ik)
wat verstaat men onder campen? Ik zelf: een tactische plek zoeken waar ik zo beschut mogelijk zit maar wel een goede view heb van bv een intersection of een plek waar een objective is. Ik zorg er voor dat ik perks heb waardoor ik niet zichtbaar ben op enemy radar en als het te heet onder mijn voeten word dan ga ik een andere plek zoeken. Zo heb ik per map een X aantal plekken waar ik per potje steeds tussen verhuis.
Als bovenstaande dus "campen" is, kan men mij dan vertellen wat ik anders met een sniper moet doen? Ik beleef meer plezier in "onzichtbaar" zijn en mijn vijande te slim af dmv traps opzetten dan als een malloot een open straat sprayend in rennen hopend dat ik iets raak,.. en zelfs in hardcore zie ik veel spelers dit doen, ja,... dan ga je dood,
Had gister ook een score van 11 / 0 / 0, wat volgens mij een betere score is dan onze #1 had 25 / 4 / 19, want die 19 keer dat hij dood was gegaan waren toch punten voor de tegenpartij...
ach, wat probeer ik te bewijzen, mensen die huilen over campers zijn imho mensen zonder enig inzicht in tactics en misschien een andere game moeten proberen zonder mogelijkheid tot snipers, verstopplekken en opties om je van de radar te laten verdwijnen...
Ik post dit nog een keer omdat het toch handige info is:
Als je "laggÿ" performance hebt op: Highrise - Subbase - Favela - Estate - Rundown terwijl de andere maps vloeiend lopen dan maak je waarschijnlijk gebruik van een ATI videokaart.
Ondanks dat het niet een graphics issue lijkt is het het wel.
De volgende oplossing is getest en werkt, en trust me, het is fijn om ze soepel te kunnen spelen
- Ga naar je Modern Warfare 2 "Players" directory (bevindt zich in steam/steamapps/common etc)
- Open "config_mp.cfg" met kladblok en zoek naar "r_drawwater" Daar staat een waarde "1" achter. Verander dit naar "0".
- Safe de file en maak deze "Read Only"
- Geniet van een vloeiende performace op bovengenoemde mappen, en voor mijn gevoel zelfs een performance verbetering op de andere mappen ook.
ps: Water wordt nog steeds gewoon weergegeven. VAC zal je hiervoor niet bannen. En het levert ook geen problemen op in MP.
Als je "laggÿ" performance hebt op: Highrise - Subbase - Favela - Estate - Rundown terwijl de andere maps vloeiend lopen dan maak je waarschijnlijk gebruik van een ATI videokaart.
Ondanks dat het niet een graphics issue lijkt is het het wel.
De volgende oplossing is getest en werkt, en trust me, het is fijn om ze soepel te kunnen spelen
- Ga naar je Modern Warfare 2 "Players" directory (bevindt zich in steam/steamapps/common etc)
- Open "config_mp.cfg" met kladblok en zoek naar "r_drawwater" Daar staat een waarde "1" achter. Verander dit naar "0".
- Safe de file en maak deze "Read Only"
- Geniet van een vloeiende performace op bovengenoemde mappen, en voor mijn gevoel zelfs een performance verbetering op de andere mappen ook.
ps: Water wordt nog steeds gewoon weergegeven. VAC zal je hiervoor niet bannen. En het levert ook geen problemen op in MP.
Campen.
Noobtubes.
Knive/carepackage/marathon/lightweight
1887 akimbo
Tactical nuke
OMA tubing/claying
Als ik deze threads lees zie ik constant gezeur over bepaalde strategieen. Inderdaad, strategieen.
Iedereen heeft de mogelijkheden om dezelfde strategieen toe te passen (level restricties daar gelaten). Doe dat dan ook.
Als iemand campt, zo be it, pak je noobtube en neem hem te grazen.
Als iemand tubed, gogog akimbo 1887 close combat
Als iemand care package runt. Camp ergens waar je een goede overview hebt.
Tactical nuke gewoon goed gedaan door de speler die hem kreeg.
OMA: als je meer dan 2 keer op dezelfde plek getubed wordt door 1 speler = dom.
PS: Scavenger is vele malen beter dan oma, met een mooie positie kan je blijven reloaden.
Conclusie: If you can't beat them, join them.
Anoniem: 319608
Gisteren 2x genuked in Domination.
Was er niet eens op uit om Nuke te halen
Setup:
Tar 21 + Holo
Spas 12 + Grip
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro

Setup:
Tar 21 + Holo
Spas 12 + Grip
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 319608 op 13-01-2010 09:16 . Reden: Plaatjes wilden niet laden ]
Simpelste verdediging tegen de care package glitch is secondary weapon shotgun, de AA bv.
Daar pak je ze keer op keer mee.
Daar pak je ze keer op keer mee.
Helemaal mee eens.ErA schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:05:
[...]
Campen.
Noobtubes.
1887 akimbo
Tactical nuke
OMA tubing/claying
Als ik deze threads lees zie ik constant gezeur over bepaalde strategieen. Inderdaad, strategieen.
Iedereen heeft de mogelijkheden om dezelfde strategieen toe te passen (level restricties daar gelaten). Doe dat dan ook.
PS: Scavenger is vele malen beter dan oma, met een mooie positie kan je blijven reloaden.
Afgelopen weekend mijn 360 versie omgeruild voor de PS3 versie met iemand van Marktplaats. Al mijn vrienden speelden MW2 op de PS3.. toch wat gezelliger zo
Maar wat een niveau verschil zeg! Waar ik eerst met moeite in de top 3 terecht kwam op de 360, sta ik nu regelmatig bovenaan. Heeft iemand dit ook opgemerkt?
Ik moet zeggen dat ik snipen bij TDM of FFA niet echt vind kunnen.
Eerder iets voor DOM / S&D (/ CTF)
Ik bedoel ik vind het campen meer iets van "ik ga zitten op een plek en wacht net zolang tot iemand langsloopt om die zo neer te maaien."
Imo zielig en dan zit je in de verkeerde speltype. TDM / FFA is bijvoorbeeld voor mij het rond rennen/ sneaken en dan de tegenstanders zo neermaaien. Liefst natuurlijk in de rug kniven als ze aan het schieten zijn (ninja pro/ cold blooded
Zie het dat je vroeger ook niet in de bosjes ging liggen toen je oorlogje ging spelen
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
lol dat 2e plaatje iedereen boosAnoniem: 319608 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:12:
Was er niet eens op uit om Nuke te halen![]()
Setup:
Tar 21 + Holo
Spas 12 + Grip
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
[afbeelding]
[afbeelding]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik schoot een clan ventje door zijn hoofd op aardige afstand met een M4, was ik een "lucky noob".
Moest er wel om lachen dus ik zo van "ow sorry was that your head?".
Daarna helemaal pissed die gast natuurlijk haha.
Het maakt niet uit hoe je iemand killed je krijgt altijd wel commentaar geloof ik.
Moest er wel om lachen dus ik zo van "ow sorry was that your head?".
Daarna helemaal pissed die gast natuurlijk haha.
Het maakt niet uit hoe je iemand killed je krijgt altijd wel commentaar geloof ik.
Ik heb gisteren ook nog even gespeeld, ging helaas niet echt heel goed. Eergisteren liep het wel lekker, redelijk wat kills en veel voor het team kunnen doen. (Domination)
Ben bezig om mijn perks allemaal vrij te spelen, zit pas op level 25 dus heb nog wat perks te gaan helaas, maar kan ze wel goed uittesten allemaal. En die van fast reloaden vind ik nog wel 1 van de fijnste moet ik zeggen.
Ben bezig om mijn perks allemaal vrij te spelen, zit pas op level 25 dus heb nog wat perks te gaan helaas, maar kan ze wel goed uittesten allemaal. En die van fast reloaden vind ik nog wel 1 van de fijnste moet ik zeggen.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
edit: newb
[ Voor 97% gewijzigd door Madje op 13-01-2010 09:32 ]
Ik moet zeggen hoe meer ik speel hoe beter ik omga met de verschillende classes.
Zo ben je kansloos met een sniper in Rust
Overal speel ik met de FAR met HS + GL (bling pro)
Zo ben je kansloos met een sniper in Rust
Overal speel ik met de FAR met HS + GL (bling pro)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
sniperen gaat me best goed af. al gedraag ik mij meer als iemand met een AR maar toch. gistere heel het potje op highrise gespeeld. en dan zonder op de kraan of het dak te klimmen. gewoon rond rennen en blaffen met dat ding. na 9 kills werd ik uitgemaakt voor cheater. "aiming through walls" terwijl ik gewoon zijn hoofd zag wegduiken achter een bureau
een andere keer zie ik hem snel achter een muur rennen. tja dan vraag je er gewoon om. het menneke was zon clan gastje die dacht dat ie heel wat was en niet tegen zijn verlies kon.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Anoniem: 162418
Ben maar begonnen met Prestige 2. En heb een nieuw favo wapen: Spas-12
Heb de laatste tijd wel vaak dat de host weggaat. En dan ook echt 3 of 4 keer per map.
Heb de laatste tijd wel vaak dat de host weggaat. En dan ook echt 3 of 4 keer per map.
spas is mijn held van het eerste uur
ja dat viel mij ook al op
die gasten kunnen gewoon niet waarderen dat er iemand beter is dan zij zelf
Zelf vind ik het wel grappig als er genuked word (1 keer door tegen stander, gister door een team-genoot) iedereen begint dan te klagen, en je ziet dan veel mensen ook uit de lobby verdwijnen

Ja, ze werden nogal pissig, want liep nog de halve match met die nuke rondpcprutser schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:04:
[...]
ja dat viel mij ook al op![]()
die gasten kunnen gewoon niet waarderen dat er iemand beter is dan zij zelf![]()
Zelf vind ik het wel grappig als er genuked word (1 keer door tegen stander, gister door een team-genoot) iedereen begint dan te klagen, en je ziet dan veel mensen ook uit de lobby verdwijnen
Dus liep constant te voicechat open te houden om de tegenstanders te pesten
Heb me al aangemeld voor de Tweak steam group maar wil hier natuurlijk ook in het lijstje 
SteamID: Beukerz
En dat vind je niet kinderachtig.... uiteindelijk muten ze je toch wel als het iritant isAnoniem: 319608 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:07:
[...]
Dus liep constant te voicechat open te houden om de tegenstanders te pesten
Nou ik ook eigelijkBeukerz schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:12:
Heb me al aangemeld voor de Tweak steam group maar wil hier natuurlijk ook in het lijstje
Steam id: Xenomorphh1
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Same here...Beukerz schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:12:
Edit: Heb Monnick een DM gestuurd.
[ Voor 7% gewijzigd door JamesB009 op 13-01-2010 10:28 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Zo gister lekker aan het tube spammen geweest, om zo de frustratie van het gezeik hierover kwijt te raken.
Lachen man, als je met dat doel gaat gamen, dan maak ik me in ieder geval minder druk om het ingame gejammer.
Heb me uitstekend vermaakt met OMA campen, lekker continu met claymores mijn spot beveiligd, Heerlijk, dat gezeik van die puistpubers.
Jammer dat gister de matchmaking erg moeizaam ging, bij groundwar tot 6, 7 keer toe unable to connect... zucht...
Vervolgens kom ik eindelijk ik mijn favo mapje, Favela..... was precies één persoon met drie groene streepjes, alle andere (20?) spelers hadden één streepje.. grappig dat al mijn teamleden moeite hadden om rechtdoor te lopen.... jammer dat ik moest leaven hierdoor..
Vervolgens heb ik mij lekker een uurtje lopen kniven/ rennen met een CP marker.. dat wekt ook al snel enige irritatie op...hehe.
Ben echt klaar met dat gejammer over speltactieken en exploits...
Heb nog nooit zoveel lange killstreaks gehaald als gister...heerlijk
Lachen man, als je met dat doel gaat gamen, dan maak ik me in ieder geval minder druk om het ingame gejammer.
Heb me uitstekend vermaakt met OMA campen, lekker continu met claymores mijn spot beveiligd, Heerlijk, dat gezeik van die puistpubers.
Jammer dat gister de matchmaking erg moeizaam ging, bij groundwar tot 6, 7 keer toe unable to connect... zucht...
Vervolgens kom ik eindelijk ik mijn favo mapje, Favela..... was precies één persoon met drie groene streepjes, alle andere (20?) spelers hadden één streepje.. grappig dat al mijn teamleden moeite hadden om rechtdoor te lopen.... jammer dat ik moest leaven hierdoor..
Vervolgens heb ik mij lekker een uurtje lopen kniven/ rennen met een CP marker.. dat wekt ook al snel enige irritatie op...hehe.
Anoniem: 218213
ja echt heerlijk , het verpesten voor iedereen
standaard remedie tegen iemand die met een carpakage rondloopt , is gewoon het zelfde terug doen , en constant de zelfde opzoeken, dan leave ze vanzelf wel
standaard remedie tegen iemand die met een carpakage rondloopt , is gewoon het zelfde terug doen , en constant de zelfde opzoeken, dan leave ze vanzelf wel
Heb dat zoizo al op mute staan, kan niet tegen 14 jarige die de baard nog niet in de keel hebben gehad die er de hele tijd in lopen te bleren en te zingen.Vandread schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:14:
[...]
En dat vind je niet kinderachtig.... uiteindelijk muten ze je toch wel als het iritant is
Ligt eraan wat je onder kinderachtig verstaat?Vandread schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:14:
[...]
En dat vind je niet kinderachtig.... uiteindelijk muten ze je toch wel als het iritant is
Puur een beetje pesten, mag toch wel als ik in andere matches constant word getubed en care package knifed etc etc?
En het was dan alleen in de zin van eens in de zoveel tijd: " Ready for a Nuke?"
Anoniem: 218650
Probeer je nu bewust reacties uit te lokken met je post? Want het staat bol van de tegenstrijdigheden.Bijltje666 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:15:
Zo gister lekker aan het tube spammen geweest, om zo de frustratie van het gezeik hierover kwijt te raken.
nvm

Ohja dus omdat Personen XYZ irritant doen moet je Personen ABC maar lekker pesten? Wat een onzin...Anoniem: 319608 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:20:
[...]
Ligt eraan wat je onder kinderachtig verstaat?
Puur een beetje pesten, mag toch wel als ik in andere matches constant word getubed en care package knifed etc etc?
En het was dan alleen in de zin van eens in de zoveel tijd: " Ready for a Nuke?"
Een zinnetje tot daar aan toe maar de enige die jou Voicemeuk horen is je eigen team, zullen ze fijn vinden!
Hoe komt het trouwens dat ik in SP alle settings gewoon vol open kan zetten maar als ik dat in MP doe dat ik dan in sommige gevallen frame drops heb ?
Heb me AA maar op x2 gezet en die onderste 3 dingen op high (weet zo niet even uit me hoofd wat die waren) ipv op extreem en de frame drops zijn weg.
Heb me AA maar op x2 gezet en die onderste 3 dingen op high (weet zo niet even uit me hoofd wat die waren) ipv op extreem en de frame drops zijn weg.
Jij maakt je ook snel druk zeg xD. Heb wat meer lol in de game. Want volgens mij heb je dat niet echt als ik het zo lees. Zie je tot nu toe alleen commentaar geven op alles wat los en vast zit. Speel het spel zoals je het zelf wilt. En met betrekking tot Teammates, like i care xD. Teammates vonden het toch wel leuk om een keer een nuke te zien.Vandread schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:32:
[...]
Ohja dus omdat Personen XYZ irritant doen moet je Personen ABC maar lekker pesten? Wat een onzin...
Een zinnetje tot daar aan toe maar de enige die jou Voicemeuk horen is je eigen team, zullen ze fijn vinden!
Ehm omdat de game online data moet binnenhalen?Beukerz schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:34:
Hoe komt het trouwens dat ik in SP alle settings gewoon vol open kan zetten maar als ik dat in MP doe dat ik dan in sommige gevallen frame drops heb ?
In alle eerlijkheid, nu post ik een uur geleden dit verhaal. En inmiddels zijn er weer 5~10 posts bij waarin gezeurd wordt over strategieen.ErA schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:05:
[...]
Campen.
Noobtubes.
1887 akimbo
Tactical nuke
OMA tubing/claying
als ik aan het spelen ben, en ik zie een superman langsvliegen met care package die mij knived dan denk ik: "Netjes, mischien moet ik dat ook eens proberen". In plaats van GVD Exploit blablabla.
De reden waarom veel mensen zo geowned worden door eerder genoemde tactieken, is omdat ze hun emotie de vrije loop geven. En elke respawn als een idioot naar debetreffende persoon rennen om weer op dezelfde manier ten onder te gaan.
Neem eens een diepe adem na het spawnen. Pas desnoods je class aan. En flank deze persoon door een otmrekkende beweging. Hij speelt gewoon goed, dus jij moet beter spelen.
De enige noob strategie die dit spel kent is het gezeur op de forums.
Ik heb een nieuwe heel hinderlijke killstreak setup:
Harrier
Pavlow
Chopper Gunner
Wat ik eigenlijk doe is vanaf harrier doorspelen tot ik chopper gunner heb, wanneer mijn chopper wordt neergehaald roep ik de Pavlow in. Vooral in Afghan kan je hiermee tamelijk eenvoudig een 40 kill streak halen.
Het enige waar ik nu een beetje mee loop te rommelen met wisselend succes is quickscope met sniper. Zijn er mensen hier die dit op de PC goed beheersen? Ik ben een beetje nieuwsgierig naar instellingen als sensitivity, eventuele verschillen in yaw en pitch etc.
Harrier
Pavlow
Chopper Gunner
Wat ik eigenlijk doe is vanaf harrier doorspelen tot ik chopper gunner heb, wanneer mijn chopper wordt neergehaald roep ik de Pavlow in. Vooral in Afghan kan je hiermee tamelijk eenvoudig een 40 kill streak halen.
Het enige waar ik nu een beetje mee loop te rommelen met wisselend succes is quickscope met sniper. Zijn er mensen hier die dit op de PC goed beheersen? Ik ben een beetje nieuwsgierig naar instellingen als sensitivity, eventuele verschillen in yaw en pitch etc.
Gisteren ook weer een paar goede kills en toen werd er ook beweerd van hacker of weet ik veel wat.
Ik ging er maar niet vanuit dat het om mij ging en anders hebben ze pech.
[ Voor 42% gewijzigd door Frostbite op 13-01-2010 10:44 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
epic post!ErA schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:39:
[...]
In alle eerlijkheid, nu post ik een uur geleden dit verhaal. En inmiddels zijn er weer 5~10 posts bij waarin gezeurd wordt over strategieen.
als ik aan het spelen ben, en ik zie een superman langsvliegen met care package die mij knived dan denk ik: "Netjes, mischien moet ik dat ook eens proberen". In plaats van GVD Exploit blablabla.
De reden waarom veel mensen zo geowned worden door eerder genoemde tactieken, is omdat ze hun emotie de vrije loop geven. En elke respawn als een idioot naar debetreffende persoon rennen om weer op dezelfde manier ten onder te gaan.
Neem eens een diepe adem na het spawnen. Pas desnoods je class aan. En flank deze persoon door een otmrekkende beweging. Hij speelt gewoon goed, dus jij moet beter spelen.
De enige noob strategie die dit spel kent is het gezeur op de forums.
+ Hij speelt gewoon goed, dus jij moet beter spelen.
+ De enige noob strategie die dit spel kent is het gezeur op de forums.
[ Voor 4% gewijzigd door roodbwoy op 13-01-2010 10:45 ]
Beetje jennen moet je maar tegen kunnen hoor. Het is maar een spelletjeVandread schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:14:
[...]

Het enige wat mij irriteert is een speler die geen idee heeft wat hij aan het doen is en amper weet hoe hij recht moet lopen door een gang met constant zijn tube paraat die je dood net als je een flinke kill streak behaald. Voor de rest, ieder zijn ding. Ik gebruik zelf ook de tube, maar alleen voor windowcampers of groepen op lange afstanden. Voor normale combat vind ik het een kloteding.
Ze mogen van mij die stun grenade en die flash grenade ook wel wat beter afstemmen... Een stun grenade flashed langer als een flash grenade en je bent nog stunned ook...
Xenomorphh schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:58:
Ze mogen van mij die stun grenade en die flash grenade ook wel wat beter afstemmen... Een stun grenade flashed langer als een flash grenade en je bent nog stunned ook...
Aargh gister ging echt heerlijk. Had al 14 kills gemaakt (in subbase) maar dan wordt je neergeknalt door iemand die in een hoekje zit te wachten totdat iemand langsloopt. Damn zeg, wat heb ik even zitten schelden. Maarja heb nu wel geleerd om in ruimtes meteen links en rechts te kijken, of eerst flash naar binnen te mikken.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Maar heeft daarentegen dan weer een kleinere hit-radius. Het is niet zo dat je flashed bent als je een meter of 10 van het ding af staat en je er naartoe kijkt, maar alleen als je daadwerkelijk door het ding geraakt wordt.Xenomorphh schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:58:
Een stun grenade flashed langer als een flash grenade en je bent nog stunned ook...
Maar als jij van 10 meter afstand geflashed wordt met flash grenade is het beeld wat geel en een luide piep maar je kan gewoon makkelijk door schieten..SoaDmaggot schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:03:
[...]
Maar heeft daarentegen dan weer een kleinere hit-radius. Het is niet zo dat je flashed bent als je een meter of 10 van het ding af staat en je er naartoe kijkt, maar alleen als je daadwerkelijk door het ding geraakt wordt.
hallo,
ik ben van plan dit spel 2ehands te kopen.
weten jullie toevallig of ik er dan nog mee online kan?
ivm keycode die dan mogelijk al geregistreerd staat op ander ip.
bedankt.
bedankt.
Waarschijnlijk kun je dan niet online.. De gebruiker heeft zelf de key al gebruikt. Tenzij je zijn hele steam account over neemt dan kan het wel.emilionl schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:12:
hallo,
bedankt.
Engelse webshops verkopen het voor 30 pond. thehut/zavvi/play/shopto. Misschien daar kijken.emilionl schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:12:
hallo,
bedankt.
Je hebt dan in ieder geval geen problemen met keys
[This space is for rent]
Gisteren zat ik in Quarry en daar lagen ze massaal bij die rode vaten bovenaan in dat level te snipen in de hoek.Timocos schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:02:
Aargh gister ging echt heerlijk. Had al 14 kills gemaakt (in subbase) maar dan wordt je neergeknalt door iemand die in een hoekje zit te wachten totdat iemand langsloopt. Damn zeg, wat heb ik even zitten schelden. Maarja heb nu wel geleerd om in ruimtes meteen links en rechts te kijken, of eerst flash naar binnen te mikken.
Daar kon je dus met goed fatsoen niet voorbij lopen omdat ze daar met een stuk of wat zaken (TDM) .
Totdat ik vanuit dat gebouw met mijn FAL rustig op afstand iedereen kon neermaaien. (daarna dus dat 'hacker' gescheld). Enige jammere was dat mijn carepackage die ik toen kreeg op mijn kop viel en ik dood was en tegen de tijd dat ik er weer bij was het level klaar was

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Die 3 euro (excl. verzendkosten) je bespaart kan je hem net zogoed voor 36 euro in nederland kopenPoweRoy schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:19:
[...]
Engelse webshops verkopen het voor 30 pond. thehut/zavvi/play/shopto. Misschien daar kijken.
Je hebt dan in ieder geval geen problemen met keys
ik vind je toch maar een beetje noob, kan beterAnoniem: 319608 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:12:
Was er niet eens op uit om Nuke te halen![]()
Setup:
Tar 21 + Holo
Spas 12 + Grip
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
[afbeelding]
[afbeelding]
Zomaar haten? Laat maar een plaatje zien van jouw Nuke of hoogste killstreakkyrillk schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:22:
[...]
ik vind je toch maar een beetje noob, kan beter
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om dooor je eigen carepackage geraakt te worden? Je gaat toch niet bovenop je granaat staan wachten?Sc0rPi0N schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:19:
[...]
Gisteren zat ik in Quarry en daar lagen ze massaal bij die rode vaten bovenaan in dat level te snipen in de hoek.
Daar kon je dus met goed fatsoen niet voorbij lopen omdat ze daar met een stuk of wat zaken (TDM) .
Totdat ik vanuit dat gebouw met mijn FAL rustig op afstand iedereen kon neermaaien. (daarna dus dat 'hacker' gescheld). Enige jammere was dat mijn carepackage die ik toen kreeg op mijn kop viel en ik dood was en tegen de tijd dat ik er weer bij was het level klaar was![]()
(er zat ook nog een AC-130 in
)
Ik zou gewoon het spel bij een nl webshop kopen of inderdaad bijv bij Play. Vage sites met keys, mensen die het spel 2e hands verkopen etc. levert vaak problemen op.
sniper skills heeft niks met je sens te maken of misschien juist alles. vroeger op cs hadden de betere (meestal) een lage sensivitie omdat je dan makkelijker je crosshair op de persoon kan houden zonder er voorbij te schieten. bij snelle sens vlieg je in de ronte als je een enemy tegen komt of je schiet makkelijker uit!(sommigen zweren natuurlijk bij hoge sens, is ook een deel persoonlijk natuurlijk)reemprive schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:40:
Ik heb een nieuwe heel hinderlijke killstreak setup:
Harrier
Pavlow
Chopper Gunner
bij MW2 heb ik alles maar dan ook alles op standaard staan. sens controlls enzovoort. het sniperen gaat mij heel goed af met (maraton of sleighthand) stopping power (commando of steady aim)
gewoon veel oefenen lijkt me en soms een beetje geluk hebben. als ik iemand achter een muur zie verdwijnen schiet ik gewoon met zijn beweging mee als ik iemand door een struik of bos niet meer zie probeer ik soms maar wat. vaak wil dit lukken en krijg je er feeling voor
Ik vind ze persoonlijk wel redelijk gebalanceerd. Een flash granaat gooi je namelijk ook veel sneller dan een stun granaat. Daarom kan je makkelijk 2 flash een kamer in gooien om er daarna zelf achteraan te vliegen. En met snelheid bedoel ik de snelheid waarmee je deze uit je kit pakt en gooit.Xenomorphh schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:58:
volgens mij is de stun granaat veel sneller met gooienLzpAppel schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:26:
[...]
Ik vind ze persoonlijk wel redelijk gebalanceerd. Een flash granaat gooi je namelijk ook veel sneller dan een stun granaat. Daarom kan je makkelijk 2 flash een kamer in gooien om er daarna zelf achteraan te vliegen. En met snelheid bedoel ik de snelheid waarmee je deze uit je kit pakt en gooit.
ik gebruik eigenlijk altijd flash maar (uit een bericht over cod4) dat stuns veel beter zijn als flashes omdat die sneller een hit indicator aangeven en je dus weet dat er mensen zijn.
Stuns can be thrown way faster. Flashes take forever to get out of your hands.
Stuns give you the hit indicator which means I know someone is in there.
These are the only two reasons needed to declare stuns are greater than flash.
[ Voor 31% gewijzigd door Proxx op 13-01-2010 11:38 ]
Als ik een potje wil pesten ga ik wel kaartenAnoniem: 319608 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:37:
[...]
Jij maakt je ook snel druk zeg xD. Heb wat meer lol in de game. Want volgens mij heb je dat niet echt als ik het zo lees. Zie je tot nu toe alleen commentaar geven op alles wat los en vast zit. So what? Speel het spel zoals je het zelf wilt. En met betrekking tot Teammates, like i care xD. Teammates vonden het toch wel leuk om een keer een nuke te zien.
Je zegt:
Terwijl je alleen je teammaten naait, ik gebruik de ingame voice nog wel eens om daadwerkelijk te zeggen dat er bij zus en zo een sniper zit, of om een compliment tegen geven als iemand het lukt om een nuke te krijgen..... maar wellicht is infantiel doen tegenwoordig normaal, waarom zouden we een beetje volwassen in een 18+ game? Het is geeneens grappig.... Of zit ik hier in het Super Mario topic met m'n neefje te babbelen? Misschien is dit wat voor je: *klik*Dus liep constant te voicechat open te houden om de tegenstanders te pesten
Het is maar een spelletje? Wat loopt iedereen hier toch te whinen dan? Ik geef deze keer eens echt commentaar in plaats van een normale reactie bInZane schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:48:
[...]
Beetje jennen moet je maar tegen kunnen hoor. Het is maar een spelletje
Ik schoot een keer mijn Javelin af in Wasteland op een chopper, de chopper gunner schoot mij dood. Ik spawnde en hoorde iets aankomen en was gelijk weer dood. Bleek het mijn eigen Javelin te zijn....
Mijn gebeurde het anders ook regelmatig, soms rollen die dingen zo raar dat ze over je heen rollen en dan ben je doodTjoekie schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:24:
[...]
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om dooor je eigen carepackage geraakt te worden? Je gaat toch niet bovenop je granaat staan wachten?

Daarom heb ik nu geen Carepacks en emergency airdrops meer
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
reemprive schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:37:
Ik schoot een keer mijn Javelin af in Wasteland op een chopper, de chopper gunner schoot mij dood. Ik spawnde en hoorde iets aankomen en was gelijk weer dood. Bleek het mijn eigen Javelin te zijn....
[ Voor 93% gewijzigd door chimera2 op 13-01-2010 11:39 ]
Ook al vaak gehad, dat zo'n care package op mijn kop viel of via een stuiter tegen mij aan komt en dat ik dood ben. Gister AC130 gekregen in Underpass en gewoon maar 1 kill ermee kunnen maken, doordat iedereen binnen bleef zitten, en die irritante bruggen in de weg zittenTjoekie schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:24:
[...]
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om dooor je eigen carepackage geraakt te worden? Je gaat toch niet bovenop je granaat staan wachten?

Verder gebruik ik nu echt alleen nog maar die ACR + silencer + holographic sight. Heerlijk voor lange afstanden en ook in kleine ruimtes is ie echt geweldig
Verder heb ik nu eindelijk ook die Javelin, maar vind dat maar een irritant ding zeg. Duurt toch wel iets langer om een Harrier ofzo uit de lucht te halen, doordat ie eerst een bochtje maakt ... en dat is niet fijn als je geen cold blood hebt. Gister hierdoor ook geen punten gekregen omdat ik in 3 potjes nog een Harrier ermee wilde neerhalen, maar elke keer net het potje was afgelopen

Ik ben ook geen held met alles wat gedropped moet worden. Ben ook één keer gedood door me eigen drop, erg lullig net in je streak. Verder valt het bij mij net altijd op een of ander randje zodat ik er weer net niet bijkan. Vooral Emergency Airdrops moet je echt in een groot stuk vrij terrein gooien want die wijken flink af. Laatst lag alles op zo'n viaduct, of buiten het hek op RustStefanvanGelder schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:38:
[...]
Daarom heb ik nu geen Carepacks en emergency airdrops meer
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Anoniem: 218213
ik ook, hij stuiterde terug , was wel erg klote , ik zat daar te wachten tot die dropt en vervolgens stuiterd die zo tegen me aan , doodNeoMe schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:42:
[...]
Ik ben ook geen held met alles wat gedropped moet worden. Ben ook één keer gedood door me eigen drop, erg lullig net in je streak. Verder valt het bij mij net altijd op een of ander randje zodat ik er weer net niet bijkan. Vooral Emergency Airdrops moet je echt in een groot stuk vrij terrein gooien want die wijken flink af. Laatst lag alles op zo'n viaduct, of buiten het hek op Rust
ik heb gevloekt !
Niet persoonlijk, in het algemeen ook. Dit betekend dat je Bling gebruikt en geen scavenger. Ik kan niet zonder scavenger, ammo is zo op. Of je moet vaak dood gaan, maar als je een beetje killstreak hebt (wil hebben) kun je toch niet zonder Scavenger?Timocos schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:40:
[...]
Verder gebruik ik nu echt alleen nog maar die ACR + silencer + holographic sight. Heerlijk voor lange afstanden en ook in kleine ruimtes is ie echt geweldig.
(voordat mensen het gaan posten: ja, kan wel. 7 kills > harrier > 11 kills chopper gunner > heel veel kills!)
Normaal sniperen gaat mij ook goed af, ik wil alleen quickscope meer beheersen. Dus zeg maar een vijand die je al heeft gespot en wil schieten met een zoom van een halve seconden omleggen. Met name bij een plotseling opduikende tegenstander is het handig. Ik maak aardig wat no scope kills, ik weet bijvoorbeeld lopend in Scrapyard toch nog een positieve ratio te houden met alleen quickscope en no scope. Een beetje dit werk is wat ik goed wil beheersen: http://www.youtube.com/watch?v=eXjXZN4fie4Proxx schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:26:
[...]
sniper skills heeft niks met je sens te maken of misschien juist alles. vroeger op cs hadden de betere (meestal) een lage sensivitie omdat je dan makkelijker je crosshair op de persoon kan houden zonder er voorbij te schieten. bij snelle sens vlieg je in de ronte als je een enemy tegen komt of je schiet makkelijker uit!(sommigen zweren natuurlijk bij hoge sens, is ook een deel persoonlijk natuurlijk)
bij MW2 heb ik alles maar dan ook alles op standaard staan. sens controlls enzovoort. het sniperen gaat mij heel goed af met (maraton of sleighthand) stopping power (commando of steady aim)
gewoon veel oefenen lijkt me en soms een beetje geluk hebben. als ik iemand achter een muur zie verdwijnen schiet ik gewoon met zijn beweging mee als ik iemand door een struik of bos niet meer zie probeer ik soms maar wat. vaak wil dit lukken en krijg je er feeling voor
Ik maak geen gebruik meer van care packages of emergency drops. Je hoort ze van mijlen ver aankomen en bij een E-drop probeert iedereen je packages te stelen...
Ik heb bte vaker gehad dat ik werd gekilt door de tegenstander als ik een care package wou openen. En dan probeerde ik een zo rustig mogelijk stukje te zoeken.
Mijn kill streak rewards:
Free for all: UAV-Predator-Harrier
TDM,Ground War etc: Predator-Harrier-Chopper (Chopper vervang ik door nuke als ik die unlocked heb)
Ik heb bte vaker gehad dat ik werd gekilt door de tegenstander als ik een care package wou openen. En dan probeerde ik een zo rustig mogelijk stukje te zoeken.
Mijn kill streak rewards:
Free for all: UAV-Predator-Harrier
TDM,Ground War etc: Predator-Harrier-Chopper (Chopper vervang ik door nuke als ik die unlocked heb)
dat is gewoon blijven oefenen ik ben mensen al rond rennend met sniper redelijk vaak voor. dit kun jij niet verandere door je sens aan te passen. oefenen oefenenreemprive schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:53:
[...]
Normaal sniperen gaat mij ook goed af, ik wil alleen quickscope meer beheersen. Dus zeg maar een vijand die je al heeft gespot en wil schieten met een zoom van een halve seconden omleggen. Met name bij een plotseling opduikende tegenstander is het handig. Ik maak aardig wat no scope kills, ik weet bijvoorbeeld lopend in Scrapyard toch nog een positieve ratio te houden met alleen quickscope en no scope. Een beetje dit werk is wat ik goed wil beheersen: http://www.youtube.com/watch?v=eXjXZN4fie4
over die X / Y geval config in je razor kan ik niet mee praten. ik gebruik gewoon een logitech van 10euro en 3 jaar oud
bovendien het filmpje zijn allemaal stukjes niet echt streaks. dan kun je alles heel mooi laten lijken als je 30 gb aan opgenomen materiaal hebt.
[ Voor 13% gewijzigd door Proxx op 13-01-2010 12:05 ]
Ik probeer dat ook te beheersen, een keer wat ander dan rennen met een AR.reemprive schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:53:
[...]
Normaal sniperen gaat mij ook goed af, ik wil alleen quickscope meer beheersen. Dus zeg maar een vijand die je al heeft gespot en wil schieten met een zoom van een halve seconden omleggen. Met name bij een plotseling opduikende tegenstander is het handig. Ik maak aardig wat no scope kills, ik weet bijvoorbeeld lopend in Scrapyard toch nog een positieve ratio te houden met alleen quickscope en no scope. Een beetje dit werk is wat ik goed wil beheersen: http://www.youtube.com/watch?v=eXjXZN4fie4
Heb wel de 200 one-shot kills gehaald door meer te rushen met een sniper dan te campen.
Maar het blijft lastig af en toe.
Je moet eens wat filmpjes bekijken van bijvoorbeeld: zzirGrizz of Optic H3cz. Die mensen hebben skills, het filmpje dat jij gelinked hebt is kwestie van paar uurtjes snipen en je kunt het.reemprive schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:53:
[...]
Een beetje dit werk is wat ik goed wil beheersen: http://www.youtube.com/watch?v=eXjXZN4fie4
Scavenger is idd zeer relax, maarja ik ben ook weer niet zo goed in dit spel, dus vaak als magazijn leeg is ga ik toch wel doodbaronruud schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:53:
[...]
Niet persoonlijk, in het algemeen ook. Dit betekend dat je Bling gebruikt en geen scavenger. Ik kan niet zonder scavenger, ammo is zo op. Of je moet vaak dood gaan, maar als je een beetje killstreak hebt (wil hebben) kun je toch niet zonder Scavenger?
(voordat mensen het gaan posten: ja, kan wel. 7 kills > harrier > 11 kills chopper gunner > heel veel kills!)
Speelde eerst eigenlijk alle classes met Scavenger, waardoor je idd niet zonder kogels komt te zitten, maar Perk 1 heeft zoveel andere goeie opties. Heb 2 classes met een sub-machine gun en dan is het heerlijk als je marathon pro + light weight pro + Ninja pro op die class hebt.
Met AR (gebruik ACR en de M4A1) heb ik altijd bling pro (dus silencer+holo sight) en dan Light weight pro + Ninja pro. Vind deze setups heerlijk spelen
Tjoekie schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:24:
[...]
CP stuiterde nog een keer of ik liep te snel er naar toe.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Zoiets : http://www.youtube.com/watch?v=BrZAuc7Do98reemprive schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:37:
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
wie kan mij bevestigen dat de range van de AA-... veel groter is als die van de SPAS. ik geloof er niks van terwijl het plaatje in topic start dat toch zeker beweert.
Of je spawnt precies op de plek waar een flare ligt... 2 milliseconden later -> BAF! cp van een teamgenoot op je hasses...Sc0rPi0N schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:17:
[...]
FAIL
CP stuiterde nog een keer of ik liep te snel er naar toe.
Maar goed, door je eigen CP geraakt worden is nog 1 ding. Laatst gooide ik een semtex granaat weg. Die bleef kleven op een teamgenoot die net de hoek om kwam rennen(ik had hem dus niet gezien). Teamgenoot heeft niks in de gaten en rent vrolijk op mij af -> BOEM!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik had Commando pro genomen in plaats van Ninja pro. Tegen de tijd dat iemand je aan hoort komen hebben ze al een mes tussen hun ribbenTimocos schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:11:
Speelde eerst eigenlijk alle classes met Scavenger, waardoor je idd niet zonder kogels komt te zitten, maar Perk 1 heeft zoveel andere goeie opties. Heb 2 classes met een sub-machine gun en dan is het heerlijk als je marathon pro + light weight pro + Ninja pro op die class hebt.
Op maps die niet zo open zijn vind ik een SMG (P90 momenteel) met Marathon, Lightweight en Commando toch wel heel erg fijn met Domination
Af en toe switch ik nog weleens naar mijn 'Antivliegendspulindelucht' class als het druk wordt in de lucht
Anoniem: 104511
Overkwam mij laatst ook nog. Ding viel, normaal ligt ie als een blok beton op de grond dus toen 'ie de grond raakte rende ik er heen (er was net ff geen vijand), kantelt dat ding hééél langzaam een klein beetje (hij viel niet eens om), maar wel genoeg om dood van te gaan. Zucht, gelukkig zat er toch slechts een UAV in.Tjoekie schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:24:
[...]
Ik heb sinds kort wel weer de Care package, na een tijdje 'm eruit te hebben gehad. Het overkomt me eigenlijk zelden dat ik 'm niet zelf kan pakken en aan de hand van mijn berekeningen heb ik meer kans om uit een pakketje (slechts 4 kills) wat leuks te krijgen (CG, AC130) dan een streak van 11 halen. Bovendien wel leuk voor al die killstreak reward challenges.
Is natuurlijk ook maar welke versie er gebruikt word. Bij de PC versie is dat het geval, maar bij de PS3 en de XBOX schijnbaar niet:Xenomorphh schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:13:
Waarschijnlijk kun je dan niet online.. De gebruiker heeft zelf de key al gebruikt. Tenzij je zijn hele steam account over neemt dan kan het wel.
Thomaszki schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:16:
Afgelopen weekend mijn 360 versie omgeruild voor de PS3 versie met iemand van Marktplaats. Al mijn vrienden speelden MW2 op de PS3.. toch wat gezelliger zo
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk iedereen altijd mute, zodra ik 1 iemand wat door een headset hoor zeggen wat ik niet kan verstaan of wat dan ook. Ik gebruik voicechat alleen als ik met bekenden speel, anders vind het alleen maar irritant om anderen te horen praten. Speel dan ook alleen maar TDM en niet in clanverband of wat dan ook. Dan is er eigenlijk nooit wat zinnigs te horen.Vandread schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:14:
[...]
Die bug met dat rennen (carepack granaat in de hand), die was toch gefixt? Ik had laatst een heel team dat zo rende, best vervelend...
Geeft wel voldoening als je hem een centimeter voor je neus een headshot geeft
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ja inderdaad, zo lopen die ook langzaam volAnoniem: 104511 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:41:
[...]
Ik heb sinds kort wel weer de Care package, na een tijdje 'm eruit te hebben gehad. Het overkomt me eigenlijk zelden dat ik 'm niet zelf kan pakken en aan de hand van mijn berekeningen heb ik meer kans om uit een pakketje (slechts 4 kills) wat leuks te krijgen (CG, AC130) dan een streak van 11 halen. Bovendien wel leuk voor al die killstreak reward challenges.
Kun je trouwens uit een Care Package een Emergency Airdrop krijgen, zo wordt één kistje al snel vier kistjes
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik speel vaak met 2-4 vrienden Mosh Pit (lekker beetje variatie zonder dat je moeilijk moet doen met game type wisselen) en dan ouwehoeren we op [url=http://mumble.sourceforge.net/]Mumble[]/url]jap85 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:57:
[...]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk iedereen altijd mute, zodra ik 1 iemand wat door een headset hoor zeggen wat ik niet kan verstaan of wat dan ook. Ik gebruik voicechat alleen als ik met bekenden speel, anders vind het alleen maar irritant om anderen te horen praten. Speel dan ook alleen maar TDM en niet in clanverband of wat dan ook. Dan is er eigenlijk nooit wat zinnigs te horen.
We hebben alleen geen opvallende kleurtjes en clan tags, maar vaak wel vaak bloemetjes als title
Beetje de taken verdelen, werkt altijd goed, de ene vind het leuker om beetje te defenden dan om flagrunner oid te zijn (zonder carepackage natuurlijk...) Het is wel melig om met z'n alle HQPro te spelen met RPG's.... af en toe per ongeluk jezelf en wat andere opblazen
kw_nl schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:09:
Die bug met dat rennen (carepack granaat in de hand), die was toch gefixt? Ik had laatst een heel team dat zo rende, best vervelend...
Die was je nog vergeten. Stond de vorige keer er wel bij doen je dit bericht plaatste.
Ik nie begrijpenbaronruud schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:19:
[...]
![]()
Die was je nog vergeten. Stond de vorige keer er wel bij doen je dit bericht plaatste.
Maar had dit inderdaad ook gepost in het vorige deel, maar die ging daarna op slot...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik zit op mij werk dus zie een beetje schokkend beeld, dacht dat het wat wasExcelb-boy schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:03:
[...]
Je moet eens wat filmpjes bekijken van bijvoorbeeld: zzirGrizz of Optic H3cz. Die mensen hebben skills, het filmpje dat jij gelinked hebt is kwestie van paar uurtjes snipen en je kunt het.
Het zijn vaak PS3 of Xbox360 spelers die dit goed beheersen, ik ben benieuwd hoe PC spelers dit klaarspelen. Inderdaad zit ik in dubio qua sensitivity, kies ik voor laag zodat ik niet snel van mijn doel afschiet of kies ik juist hoog om mijn doel sneller binnen mijn sight te krijgen. In sommige games is het bijv. heel effectief om de sensitivity heel laag te zetten en alleen een hoge m_pitch en m_yaw te hebben(Vroeger met SOF2 en CSS werkt het ook). Op die manier krijg je wat meer lineaire bewegingen wat met een sniperrifle prettig kan werken. In elk geval oefen ik wel door tot ik echt beheers(als die dag ooit komt
@aaaido
Als je de Nuke unlocked heb moet je niet de Chopper eruit halen! Die levert juist de meeste kills op.
Gisteren werkte het nog op de PC.kw_nl schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:09:
volgens mij is PC ook het enige platform waar ik nog geen enkele echte update voor gezien heb. op het nerfen van de 1887 na
Voor mijn gevoel klopt dat idd ook niet. Met de AA kom je echt niet ver, met die SPAS daar in tegen wordt ik wel eens van een aardig afstand gekilledProxx schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:33:
wie kan mij bevestigen dat de range van de AA-... veel groter is als die van de SPAS. ik geloof er niks van terwijl het plaatje in topic start dat toch zeker beweert.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
idd 2keer schieten op lange afstand en je hebt hem. met die AA zijn je kogels op draait de tegenstander en ben je nog doodStefanvanGelder schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:46:
[...]
Voor mijn gevoel klopt dat idd ook niet. Met de AA kom je echt niet ver, met die SPAS daar in tegen wordt ik wel eens van een aardig afstand gekilled
met m_yaw en m_pitch bedoel je verticale bewegingen sneller als horizontale of hoe moet ik dit zien.reemprive schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:27:
[...]
Ik zit op mij werk dus zie een beetje schokkend beeld, dacht dat het wat was![]()
Het zijn vaak PS3 of Xbox360 spelers die dit goed beheersen, ik ben benieuwd hoe PC spelers dit klaarspelen. Inderdaad zit ik in dubio qua sensitivity, kies ik voor laag zodat ik niet snel van mijn doel afschiet of kies ik juist hoog om mijn doel sneller binnen mijn sight te krijgen. In sommige games is het bijv. heel effectief om de sensitivity heel laag te zetten en alleen een hoge m_pitch en m_yaw te hebben(Vroeger met SOF2 en CSS werkt het ook). Op die manier krijg je wat meer lineaire bewegingen wat met een sniperrifle prettig kan werken. In elk geval oefen ik wel door tot ik echt beheers(als die dag ooit komt)
@aaaido
Als je de Nuke unlocked heb moet je niet de Chopper eruit halen! Die levert juist de meeste kills op.
gewoon standaard sens voor de echte pro's
[ Voor 15% gewijzigd door Proxx op 13-01-2010 13:49 ]
Ik snap dit niet is dit op de PC ofzo? Met TDM hoor je toch alleen je teammates dis kun je sowieso niet door tegenstander uitgescholden worden?Sc0rPi0N schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:19:
[...]
met mijn FAL rustig op afstand iedereen kon neermaaien. (daarna dus dat 'hacker' gescheld).
er zit ook een chatfunctie in het spel. of ontbreekt die op PS3 en XB360jap85 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:49:
[...]
Ik snap dit niet is dit op de PC ofzo? Met TDM hoor je toch alleen je teammates dis kun je sowieso niet door tegenstander uitgescholden worden?
op pc wordt die geregeld gebruikt om ziektes en andere dingen te versprijden.
(dus niet de voice chat)
[ Voor 13% gewijzigd door Proxx op 13-01-2010 13:53 ]
Op de PC heb je inderdaad nog een algemene chat waar je dingen kunt typen die iedereen in de server kan lezen.
AA-12 is echt de beste shotty die je kunt hebben, maar je moet idd rekening houden met een iets kleinere rang, maar daarentegen is de vuursnelheid erg hoog. CC is er geen betere.Proxx schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:48:
[...]
idd 2keer schieten op lange afstand en je hebt hem. met die AA zijn je kogels op draait de tegenstander en ben je nog dood
Zeker met ext mags en scavenger erg goed.
Op de PC kunnen bepaalde dingen ook niet die op de Xbox wel kunnen, zoals die speedhack en chopper ammo hack die zijn gepatched.Proxx schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:44:
[...]
volgens mij is PC ook het enige platform waar ik nog geen enkele echte update voor gezien heb. op het nerfen van de 1887 na
Het idee wat ik hierbij heb is dat je sensitivity de beweging bepaald binnen een circel, m_yaw beinvloed je horizontale beweging en m_pitch je verticale. Bij counterstrike source had ik een lage sensitivity gecombineerd met een iets verlaagd m_pitch en verhoogde m_yaw. Het maakt headshots wat eenvoudiger zo lang de tegenstander zich op dezelfde hoogte bevind. Zit een tegenstander hoger of lager dan kan het juist nadelig zijn. In die trand ben ik benieuwd hoe het zit. Van de week zag ik een erg goede sniper in Estate op de PC, echt meesterlijk goed. Ik had alleen een beetje het idee dat hij met een trackball speelde, omdat hij heel bijzonder vloeiende bewegingen maakte.Proxx schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:48:
[...]
idd 2keer schieten op lange afstand en je hebt hem. met die AA zijn je kogels op draait de tegenstander en ben je nog dood
[...]
met m_yaw en m_pitch bedoel je verticale bewegingen sneller als horizontale of hoe moet ik dit zien.
gewoon standaard sens voor de echte pro's
Daar heb ik nou een hekel aan, dik voor staan +-150-70 en dan je team opofferen terwijl je nooit meer kan verliezen. De nuke gebruiken omdat het kan, zonder enig spelgevoel. Je wint al, meestal een teameffort en dan naai je je team keihard door ze op te offeren.Anoniem: 319608 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:12:
Bij TDM is het wat genuanceerder omdat het scoreverloop sterk samenhangt met jouw killstreak.
erutangiS
Dit topic is gesloten.