Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Vandread schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:12:
ACR is vrij zwak zonder Stopping Power, ik zou eens kijken naar een ander AR ;)
Neem aan dat je snel dood gaat want de leukste dingen zijn als eerste op ^^

Ervaren mensen hier die painkiller modus ook als iritant? Ik vind dat geelige scherm echt niet fijn :/
Stopping power is een must naar mijn mening.
(niet in hardcore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-07 17:12
Vandread schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:12:
ACR is vrij zwak zonder Stopping Power, ik zou eens kijken naar een ander AR ;)
Neem aan dat je snel dood gaat want de leukste dingen zijn als eerste op ^^

Ervaren mensen hier die painkiller modus ook als iritant? Ik vind dat geelige scherm echt niet fijn :/
Valt nog wel mee, had hiervoor een m16 er mee en dat is nog veel erger, ik wil eigenlijk een ak47 als carrier voor de tube gebruiken maar denk dat een tar of een m4 ook wel zou kunnen werken...
Hiervoor had ik ipv sleight of hand scavenger derop zodat ik zou kunnen restocken.
Het probleem alleen met de rpg dat je dan telkens net niet snel genoeg bent om vanuit de heup te schieten (heup->ADS->fire).. ik had nog best vaak dat ook al zag je een grote stofwolk van de raket die afging hij niet aan kwam omdat ik net die 0.2 sec nodig had om hem van mn heup op mn schouder te gooien.

Weet iemand trouwens of de bonus van danger close pro ook geldt als je je airstrike (bijv) op een andere class hebt gehaald en dan snel switched naar je danger close class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:15
rob1n schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:46:

Dat je ook minder experience moet hebben per level in prestige lijkt me stug..
ja lijkt mij ook, maar ik zou het toch graag zeker willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

pdebie schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:19:
[...]

ja lijkt mij ook, maar ik zou het toch graag zeker willen weten.
volgens de berichten op google gewoon hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:28
Het enige verschil tussen prestige en pre-prestige levelen is het aantal challenges dat je kan halen aangezien er een deel enkel beschikbaar zijn onder prestige.
Vb: Pre prestige Perk Last Stand challenges
Prestige Perk Last Stand + Prestige Last Stand Challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relis schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:17:
[...]

Valt nog wel mee, had hiervoor een m16 er mee en dat is nog veel erger, ik wil eigenlijk een ak47 als carrier voor de tube gebruiken maar denk dat een tar of een m4 ook wel zou kunnen werken...
Hiervoor had ik ipv sleight of hand scavenger derop zodat ik zou kunnen restocken.
Het probleem alleen met de rpg dat je dan telkens net niet snel genoeg bent om vanuit de heup te schieten (heup->ADS->fire).. ik had nog best vaak dat ook al zag je een grote stofwolk van de raket die afging hij niet aan kwam omdat ik net die 0.2 sec nodig had om hem van mn heup op mn schouder te gooien.

Weet iemand trouwens of de bonus van danger close pro ook geldt als je je airstrike (bijv) op een andere class hebt gehaald en dan snel switched naar je danger close class?
TAR of SCAR hebben naar mijn idee een betere standaard sight dan de AK. Met de AK heb je betrekkelijk weinig zicht, zeker als een vijand naar prone gaat. Zonder stopping power zijn naar mijn idee dit de enige krachtige wapens. Een UMP richt nog meer schade aan dan een ACR zonder stoppingpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 20:03

superwashandje

grofheid alom

klopt, maar een acr heeft 10x zo weinig recoil dus je hebt dan wel meer kogels nodig om iemand neer te krijgen maar je raakt er ook meer (ik iig). het is maar wat je fijn vind.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 17:09

ErA

baronruud schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:16:
[...]

Stopping power is een must naar mijn mening.
(niet in hardcore)
Om vervolgens kanonnenvoer te zijn voor de killstreaks? nee dank je :P

Ik zelf heb de Scar ironsight + nade launcher
Scavenger pro,
Cold blooded (nog niet pro :))
Ninja pro

Dankzij scavenger pro kan ik (viel me een keer op) ongeveer 7~12 kills maken zonder de nade launcher, alvorens ik nieuwe ammo op moet pakken.

Nog een reden om stopping power niet te nemen:

Als ik kijk naar mijn kills: slechts 10~20% van de tijd belandt je in de situatie waar de vijand ook op jou schiet.
pak m beet 4/5 kills zijn in de rug of iets dergelijks en zijn gewoon 100% zeker kills omdat ik een vol mag kan unloaden als ik wil.

In die overige situaties denk ik dat stopping power me 50% van de tijd had gered. Dat is zo minimaal dat ik daar mijn geliefde cold blooded niet voor op geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

ach elk wapen killt goed als je hem goed gebruikt.. ak vind ik wel fijn beetje bursten niet veel hits nodig..
ik speel vrijwel op elk wapen met holographic sight of red dot..

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 20-01-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:34
Heb weer een leuke class gevonden om de komende tijd mee te spelen. Ik heb hem de invisible class genoemd.

F2000 w/Silencer
Stinger

Semtex
Flash

Scavenger Pro
Cold-Blooded
Ninja Pro

Zojuist net 2 rondjes mee gespeeld en eerst starte ik op wasteland met 16-0 en daarna een potje underpass op 30-4. ging erg lekker.
Die extra paar kogels die je nu nodig hebt zonder stopping power en met silencer zijn met een F2000 er heel snel ingepompt. dit geeft dus maar een klein beetje vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07 15:16
ErA schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Om vervolgens kanonnenvoer te zijn voor de killstreaks? nee dank je :P

Ik zelf heb de Scar ironsight + nade launcher
Scavenger pro,
Cold blooded (nog niet pro :))
Ninja pro

Dankzij scavenger pro kan ik (viel me een keer op) ongeveer 7~12 kills maken zonder de nade launcher, alvorens ik nieuwe ammo op moet pakken.

Nog een reden om stopping power niet te nemen:

Als ik kijk naar mijn kills: slechts 10~20% van de tijd belandt je in de situatie waar de vijand ook op jou schiet.
pak m beet 4/5 kills zijn in de rug of iets dergelijks en zijn gewoon 100% zeker kills omdat ik een vol mag kan unloaden als ik wil.

In die overige situaties denk ik dat stopping power me 50% van de tijd had gered. Dat is zo minimaal dat ik daar mijn geliefde cold blooded niet voor op geef.
Lol, ik ben nog nooit vaker dan 1x door dezelfde killstreak afgeknald. Leer gewoon eens om alles uit de lucht te schieten ipv als een idioot te blijven lopen.
En Stopping Power is niet alleen nuttig in 1 vs 1 hoor, snap je toch ook wel. Als je minder kogels nodig hebt, heeft je enemy minder kans om een hoekje om te lopen oid. Heel vaak heb je dat een enemy maar een paar seconden in beeld staat, omdat niet stil staat of dat je erachter loopt.
Stopping Power is gewoon erg handig, komt er een killstreak in de lucht dan switch ik snel naar Stinger + Cold Blood class.
Rest van de tijd is cold blood redelijk zinloos IMO. Behalve op HC, dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163444

Hogader schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:19:
Heb weer een leuke class gevonden om de komende tijd mee te spelen. Ik heb hem de invisible class genoemd.

F2000 w/Silencer
Stinger

Semtex
Flash

Scavenger Pro
Cold-Blooded
Ninja Pro

Zojuist net 2 rondjes mee gespeeld en eerst starte ik op wasteland met 16-0 en daarna een potje underpass op 30-4. ging erg lekker.
Die extra paar kogels die je nu nodig hebt zonder stopping power en met silencer zijn met een F2000 er heel snel ingepompt. dit geeft dus maar een klein beetje vertraging.
Vraag me toch af waarom dan de F2000, verreweg het slechtste wapen imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 11:34
Anoniem: 163444 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:34:
[...]

Vraag me toch af waarom dan de F2000, verreweg het slechtste wapen imho
Ik vind de F2000 een super grote fire rate heeft. De recoil valt wel mee, namelijk op close range is hij niet irritant en juist handig en op long range moet je burst fire gebruiken. Bovendien als je met cold-blooded en ninja pro loopt loop ik vaker de kans dat ik plotseling iemand om het hoekje tegenkom en dan is voornamelijk de extreem hoge fire rate erg handig. binnen no time heb je genoeg kogels in de enemy om hem te killen.

Denk er trouwens wel aan dat als jij wordt geraakt door de enemy dat jou aim dan heel slecht wordt. als je dus meer kogels nodig hebt om de enemy te killen betekent dat ook dat de accuracy van de enemy naar beneden gaat en jou niet meer gaat raken. Moet je natuurlijk wel raak schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
SemperFidelis schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:30:
[...]
Lol, ik ben nog nooit vaker dan 1x door dezelfde killstreak afgeknald.
1x door een killstreak afgeschoten worden is al dom. :P

Ik heb altijd cold blooded en een stinger bij me.

Het komt zelden voor dat iemand langer dan 10 seconden iets in de lucht heeft hangen.
Harriers, Choppers, alles wordt meteen uit de lucht gehaald .
Pavlow's wat moeilijker, maar als je goed timed

Daarnaast ben je ook nog eens onzichtbaar voor Turrets, AUV's en hartslagmonitors.

Als je ook nog eens een demper op je wapen zet, dan ben je helemaal onzichtbaar. Maar dat loont alleen in CQB, want de range van je wapen wordt een stuk korter.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik ben zonet level 59 geworden. :) Zal de F2000 binnekort wel hebben dan, maar het lijkt me geen super wapen, zie ze er ook niet heel vaak mee lopen. Ik houd het voorlopig nog even bij de FAL die ik nu heel fijn vind momenteel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:59
johanschr schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:07:
Ik ben zonet level 59 geworden. :) Zal de F2000 binnekort wel hebben dan, maar het lijkt me geen super wapen, zie ze er ook niet heel vaak mee lopen. Ik houd het voorlopig nog even bij de FAL die ik nu heel fijn vind momenteel. :D
Er zijn teveel lekkere wapens eerst speelde ik alleen met de scar en de m4a1
toen alleen famas
en nu alleen fal en mp5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 17:09

ErA

[...]

Lol, ik ben nog nooit vaker dan 1x door dezelfde killstreak afgeknald. Leer gewoon eens om alles uit de lucht te schieten ipv als een idioot te blijven lopen.
Neemt niet weg, dat die ene keer, mij er 1 teveel is. Als ik op het punt sta het HQ te pakken, een bomb te defusen of whatever, vind ik het fijn dat ik niet met een gigantische rode neus zichtbaar ben voor een killstreak.

De enige killstreak die mij killt is een airstrike waarvan ik niet op tijd kan wegrennen.

Dat is het mij dubbel en dwars waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

yzf1kr schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:03:
[...]
Daarnaast ben je ook nog eens onzichtbaar voor Turrets, AUV's en hartslagmonitors.
turrets volgens mij niet en hartslagmonitors kun je alleen ontwijken met ninja (officieel dan, ik liep gister in HC:SD met mijn ninja pro class en op de killcam kon ik mezelf zien op de harslagmonitor van mijn killer :S weet iemand hoe dat kan?)

[ Voor 4% gewijzigd door superwashandje op 20-01-2010 14:23 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:15
superwashandje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:23:
[...]

ik liep gister in HC:SD met mijn ninja pro class en op de killcam kon ik mezelf zien op de harslagmonitor van mijn killer :S weet iemand hoe dat kan?
Liep er niet toevallig een teammaatje van je in de buurt zonder ninja? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

turrets volgens mij niet en hartslagmonitors kun je alleen ontwijken met ninja (officieel dan, ik liep gister in HC:SD met mijn ninja pro class en op de killcam kon ik mezelf zien op de harslagmonitor van mijn killer :S weet iemand hoe dat kan?)
foutje in het systeem, je ziet op zijn hartslagmonitor wat jij zou zien als jij zo'n ding had.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

pdebie schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:32:
[...]

Liep er niet toevallig een teammaatje van je in de buurt zonder ninja? ;)
nee want het was op de killcam(match winning kill) en in HC betekend dat dat ik de laatste was die afgeschoten werd, anders zie je die niet. :)

maar een bugje dus.oftewel ik was niet te zien? daar hoop ik dan maar op. het was mij nog niet eerder opgevallen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Heeft hier trouwens nog iemand anders het idee dat de stinger generfed is oid? Ik heb de laatste tijd heel vaak dat de stinger mis gaat? Ik mik op de harrier, hind, apache what ever, dingen nog midden in de crosshair van de stinger en gaat gewoon mis???

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

Gizzy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:43:
Heeft hier trouwens nog iemand anders het idee dat de stinger generfed is oid? Ik heb de laatste tijd heel vaak dat de stinger mis gaat? Ik mik op de harrier, hind, apache what ever, dingen nog midden in de crosshair van de stinger en gaat gewoon mis???
harrier heeft 1 flare, hind geen, apache ook niet, ac130 2 en chopper gunner ding ook 2.

Ik heb nog nooit gehad dat ik miste met een stinger als de flares opwaren (behalve als ik op een gebouw schiet als de heli net wegvliegt ofzo) dus vermoedelijk is het gewoon een flare.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Laatst online: 10-07 08:33
Gizzy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:43:
Ja nu je het zegt, ik dacht dat het aan mij lag. In het begin ging mn stinger als ik gewoon mikte en hij lockte altijd raak en de laatste tijd wil die in gelijksoortige situaties nog wel regelmatig gewoon missen. (Ik sta soms zo ongeveer recht onder dat ding en dan nog gaat ie mis.)

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
superwashandje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:41:
maar een bugje dus.oftewel ik was niet te zien? daar hoop ik dan maar op. het was mij nog niet eerder opgevallen in ieder geval
Bug ja. En er zitten er wel meer in de killcam. Als je de killcam kijkt en op het moment dat je belager op je afrent ervoor kiest om te spawnen maak je soms ook spontaan een spastische beweging. Idem voor messteken, dan spawn je en je zie je het eea aan bloed gutsen. 8)7

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Killcam werkt als het ware in de tegenwoordige tijd :P Zo is het bijvoorbeeld zo dat als je een smoke grenade gooit en gelijk daarna dood gaat de smoke er niet hetzelfde uit ziet zoals jij hem net had gegooid (de smoke zal veel dikker zijn)

Dit is al zo sinds cod1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Dutch Lion schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Ja nu je het zegt, ik dacht dat het aan mij lag. In het begin ging mn stinger als ik gewoon mikte en hij lockte altijd raak en de laatste tijd wil die in gelijksoortige situaties nog wel regelmatig gewoon missen. (Ik sta soms zo ongeveer recht onder dat ding en dan nog gaat ie mis.)
Ja dat had ik dus ook, vaker dus ook 2 keer na elkaar op een harrier??

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
[...]
Sorry, idd verwarde hartslag monitor met Thermal Vision (ook handig als de campers met hun sniper je niet zien).

Maar Turrets weet ik zeker, ik schakel ze vaak genoeg uit met cold blooded.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik had zonet voor het eerst dat mijn Javelin de Pavlow miste. Dat is mij ook nog niet eerder overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Ga er maar eens voor staan met Cold Blooded, dan ben je er snel genoeg achter ;)
(turrets zien je niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 16:10
johanschr schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:14:
Ik had zonet voor het eerst dat mijn Javelin de Pavlow miste. Dat is mij ook nog niet eerder overkomen.
Als het goed is mis je een Pavelow wel vaker, die schiet 1 keer flares af, dus blijkbaar schiet je telkens als 2e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Anoniem: 218650 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:27:
[...]

Ga er maar eens voor staan met Cold Blooded, dan ben je er snel genoeg achter ;)
(turrets zien je niet)
dit heb ik nog niet uitgeprobeerd nee....suicide voor als dat niet zo is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Fuzzynl schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:12:
[...]

Dat zijn alleen de xp hacked servers niet de lvl 70 prestige 10 hacks zo ver ik weet.
maakt me ook niet uit. want ik ben level 60 prestige 3. en wil niet op een fake manier hogerop komen. dat andere mensen niet willen wachten oke hun keus maar ik vind die geluidjes van levelup of een challange gehaald gewoon prachtig :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Gizzy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:00:
[...]

Ja dat had ik dus ook, vaker dus ook 2 keer na elkaar op een harrier??
ik heb er de laatste tijd (2weken) ook last van. eerst altijd raak. voor sommigen 2 ivm flares. maar nu gewoon harriers missen of een pavelow zonder flares missen. snap er niks van.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Speel nu veel Hardcore Team Death Match, stuk volwassener. Niemand die loopt te tuben omdat je de mikker mist. Verder wel veel gecamp maar doe ik zelf ook, meestal speel ik met Barette of ACR met ACOG en dan Silencer erop. Verder Cold Blood + Ninja & Claymore. Lekker onder de radar spelen dus...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proxx schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:50:
[...]

ik heb er de laatste tijd (2weken) ook last van. eerst altijd raak. voor sommigen 2 ivm flares. maar nu gewoon harriers missen of een pavelow zonder flares missen. snap er niks van.
Gebruik je niet gewoon per ongeluk een RPG? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

bram1984 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:03:
[...]

Gebruik je niet gewoon per ongeluk een RPG? :P
Nee want dit is mij ook al opgevallen. Stingers zijn aangepast of je het wil geloven of niet.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-07 17:38
Xenomorphh schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:05:
[...]

Nee want dit is mij ook al opgevallen. Stingers zijn aangepast of je het wil geloven of niet.
Niets van gemerkt, ik hit nogsteeds alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 16:55
Stingers doen soms inderdaad moeilijk met richten ja.

Zelfde als het matchmaking vandaag, het lijkt wel alsof iedere nieuwe update de matchmaking voor een paar dagen helemaal verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Xenomorphh schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:05:
[...]

Ik had er ook al last van gisteren. Mijn stinger miste 2 keer een harrier die toch vrij dichtbij vloog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:46

g0tanks

Moderator CSA
eendje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:46:
[...]

harrier heeft 1 flare, hind geen, apache ook niet, ac130 2 en chopper gunner ding ook 2.

Ik heb nog nooit gehad dat ik miste met een stinger als de flares opwaren (behalve als ik op een gebouw schiet als de heli net wegvliegt ofzo) dus vermoedelijk is het gewoon een flare.
Apache = Chopper Gunner

Ik denk dat je Pave Low bedoelt. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-06 11:38
Ik erger mij er eigenlijk wat aan bij de matchmaking dat als die faalt door een of andere error zoals "cannot connect to host" dat het dan gewoon stopt met zoeken en niet gewoon verder doet. Vanuit marketing oogpunt lijkt me dat ook niet slim: zo wijzen ze er veel duidelijker dat de matchmaking faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Haal toch altijd wel die vliegende dingen uit de lucht, terwijl ik toch geen Cold-Blood gebruik. Dit komt voornamelijk omdat ik met de ACR speel, dus is Stopping Power Pro wel handig. Vaak ren ik snel gebouwtje in en ga in de deurpost staan en schiet dat de vliegtuigen enz uit de lucht. Heb net eindelijk de Javelin unlocked en dacht dat dat wel een super relax ding zou zijn, NOT. Voor mijn gevoel doet ie er veel langer over om te locken en dan moet de raket ook nog een bochtje maken, waardoor je meer kans hebt dat je neergeschoten wordt door de heli ofzo. Gebruik nog steeds eigenlijk de Stinger hiervoor :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327937

Neverwinterx schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:38:
Ik erger mij er eigenlijk wat aan bij de matchmaking dat als die faalt door een of andere error zoals "cannot connect to host" dat het dan gewoon stopt met zoeken en niet gewoon verder doet. Vanuit marketing oogpunt lijkt me dat ook niet slim: zo wijzen ze er veel duidelijker dat de matchmaking faalt.
Bij mij is die specifieke error na de 'patch' ongeveer met 70% toegenomen. Normaal gesproken duurde het me ongeveer 3 minuten om een game te vinden, nu duurt het me soms wel focking 20 minuten, daarvoor heb ik het spel niet gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Heeft IW.net de tyfus gekregen vandaag? Krijg de hele tijd Underpass achter elkaar en ook nog disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
[...]

Ga niet zeggen dat ik pro ben , maar zelfs mij gebeurd het wel eens .
Dus ik zie dit zeker als praatjes , maar eerlijk is eerlijk zou ik geen stinger pakken blijft hij vaak (vaker) in de lucht hangen . |:(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Omnyakom1 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:07:
Heeft IW.net de tyfus gekregen vandaag? Krijg de hele tijd Underpass achter elkaar en ook nog disconnects.
Heb jij het IW.net virus overgenomen met je woordkeuze , anyways telkens dezelfde map is mij al meerdere malen gebeurd .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook ik heb het idee dat Stinger generfed zijn. Voorheen was een harrier altijd na één schot neer, nu mist mijn eerste schot redelijk vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.