Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:51:
[...]

Werkt niet op hardcore als je ook maar in de buurt van een teamgenoot bent wanneer de heli komt. Auto aim lokt nog steeds op je (denk ik, is in ieder geval verrekte knap dat ze me neerschieten met cold blooded terwijl je toch niet zo goed mensen kan zien vanuit heli zonder de rode vierkantjes), en door enorme area damage van dat ding hoeft hij maar in de buurt te schieten en je bent dood. Daarna is het voorbij, want net als half je team ook dood is moet iedereen respawnen, en die chopper veegt gewoon respawn plek leeg continue. Kans dat je een lock krijgt met stinger voordat je dood bent is verwaarloosbaar, en die enkele keer dat het gebeurd heeft dat ding nog flares.
Dan moet je dus niet te dicht bij je teammates rondlopen. Het enige wat meer moeite kost om neer te halen is een AC-130. Daarom is Cold Blooded (pro) bijna een must in HC games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
roodbwoy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:50:
[...]

EMP brengt toch altijd wel het element der angst in spel, HBS die niet meer functioneert, vaage ruis over beeld, het idee dat er een speler is met een killstreak van 15, UAV waar je niks aan hebt, map die niet meer werkt... denk dat EMP helemaal niet zo slecht is als mensen beweren
Ben ik het niet mee eens, iemand die in mijn game een EMP gooit maakt mij niet bang :P Speel toch niet met holographic sight.. Gebruikt zelf nooit UAV, handig als je teammate het aan heeft staan.. Speel toch mn eigen game en let vooral op geluid.. Die ruis zorgt er echt niet voor dat ik mijn vijand minder goed herken of minder snel zie... So I don't care :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:57:
[...]
Daarom is Cold Blooded (pro) bijna een must in HC games.
Pro is daarbij geloof ik dat je geen naam boven je hebt staan ofzo? Dat heeft toch geen nut want je ziet sowieso geen namen bij een tegenstander?

Ik gebruik veel cold blooded maar heb nog geen pro, wat moet je daarvoor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

jap85 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:09:
[...]

Pro is daarbij geloof ik dat je geen naam boven je hebt staan ofzo? Dat heeft toch geen nut want je ziet sowieso geen namen bij een tegenstander?

http://www.google.nl/sear...=&aq=0&oq=how+to+get+cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

peakaboo schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:08:
[...]

Ben ik het niet mee eens, iemand die in mijn game een EMP gooit maakt mij niet bang :P Speel toch niet met holographic sight.. Gebruikt zelf nooit UAV, handig als je teammate het aan heeft staan.. Speel toch mn eigen game en let vooral op geluid.. Die ruis zorgt er echt niet voor dat ik mijn vijand minder goed herken of minder snel zie... So I don't care :P
EMP is zeker niet slecht.. De tegenstander kan ook 90 sec geen carepackage ed aanvragen, alles wat in de lucht hangt valt naar beneden.. Sentry guns werken niet meer.. EMP wordt vaak overschat zit niet voor niks bijna als laatste in de Killstreak.. Mijn Killstreak is harrier/chopper gunner / EMP

[ Voor 3% gewijzigd door Frank1973 op 19-01-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Frank1973 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:16:
[...]

EMP is zeker niet slecht.. De tegenstander kan ook 90 sec geen carepackage ed aanvragen, alles wat in de lucht hangt valt naar beneden.. Sentry guns werken niet meer.. EMP wordt vaak overschat zit niet voor niks bijna als laatste in de Killstreak.. Mijn Killstreak is harrier/chopper gunner / EMP
Lekker boeiend, die sentry guns vind ik sowieso al geen zak waard (cold blooded en hoppa kapot kniven dat ding :P) En 90 seconden is niks... mocht je een care package hebben, wacht je gewoon 1,5 minuut? Ik snap wel wat je aan wilt tonen, dat het tactisch kan worden ingezet, maar dan moet jij wel ff net op dat moment die killstreak zien te behalen zodat je hem ook op het juiste moment in kunt zetten... en dat is lastiger om dat je er 15 kills voor nodig hebt ;)

offtopic: lol btw ik zie dat je 1 dorp verderop woont dan ik :+

[ Voor 8% gewijzigd door peakaboo op 19-01-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:01:
[...]

ooit weleens van private matches en clanbase en promod in cod4 gehoord?
Ooit wel eens van sarcasme gehoord? |:(
Als je alle perks en attachments hekelt, moet je gewoon COD 4 blijven spelen. Clanbased en promodded of wat voor ultra-pro-über-hardcore-game term je er ook maar aan wilt geven....COD MW2 heeft gewoon een hoog arcade gehalte... leuk toch?
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

peakaboo schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:19:
[...]

Lekker boeiend, die sentry guns vind ik sowieso al geen zak waard (cold blooded en hoppa kapot kniven dat ding :P) En 90 seconden is niks... mocht je een care package hebben, wacht je gewoon 1,5 minuut? Ik snap wel wat je aan wilt tonen, dat het tactisch kan worden ingezet, maar dan moet jij wel ff net op dat moment die killstreak zien te behalen zodat je hem ook op het juiste moment in kunt zetten... en dat is lastiger om dat je er 15 kills voor nodig hebt ;)

offtopic: lol btw ik zie dat je 1 dorp verderop woont dan ik :+
15 kills haal ik makkelijk, dat is het punt niet.. :)Het is idd een tactische zet, veel mensen sparen alles op tot het laatst.. Ik speel alleen TDM en ik gooi 9 / 10 x op het eind van de game de EMP en vaak brengt dit voordeel met zich mee.. Welk dorp?? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Ik speel samen met mijn huisgenoot MW2: Echter is het maar voor 1 van ons mogelijk om een open NAT te krijgen, de ander heeft altijd een strict NAT. We gebruiken dezelfde internetverbinding en router (ZYXEL P-2602H-D1A) waarop UPnP is ingeschakeld. Iemand hier enig idee hoe dit probleem is op te lossen.

Op internet wordt voornamelijk ports forwarden als oplossing voor NAT problemen genoemd. Volgens mij is dit in dit geval niet echt een optie, aangezien de data voor de desbetreffende poort wordt doorgestuurd naar het specifieke ip dat is ingevoerd. Dit werkt dus maar voor 1 ip.

Overigens heb ik nog het volgende gevonden, maar wordt hier niet echt veel wijzer van.
To setup for multiple users:
1) Right-click on the Call of Duty 4 icon you use to start the game.
2) Select Properties.
3) In the Target field you'll see a line like "C:/Program Files/Activision/Call of Duty 4 - Modern Warfare/iw3mp.exe", add the net_port command to specify a unique communication port for each system. The complete field should look like this:

"C: Program Files Activision Call of Duty 4 - Modern Warfare iw3mp.exe" +set net_port 28960

4) Click OK.
5) Repeat for each system behind the NAT, adding one to the net_port selected (28961,28962,28963 etc.. )

Now the above is actually for CoD4, but it should work for MW2... Instead of iw3mp.exe, you want to apply it to iw4mp.exe, which can be found (default location): C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\
wie oh wie? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
jap85 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:09:
[...]

Je ziet normaal de naam van de tegenstander pas als je er met je crosshair overheen gaat. Op deze manier heb ik heel af en toe dat ik wel een vijand achter een struik zie die ik normaal niet zou zien. Dus ik hoop dan maar dat het zo andersom ook af en toe gaat :P
Maar bovendien zien ze als jij cold-blooded pro hebt ook niet dat ze je raken (de hit indicator). Dus als ze random op muren gaan schieten om te kijken of er iemand zit blijf jij ongedetecteerd.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
naNs schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:32:
Ik speel samen met mijn huisgenoot MW2: Echter is het maar voor 1 van ons mogelijk om een open NAT te krijgen, de ander heeft altijd een strict NAT. We gebruiken dezelfde internetverbinding en router (ZYXEL P-2602H-D1A) waarop UPnP is ingeschakeld. Iemand hier enig idee hoe dit probleem is op te lossen.

Op internet wordt voornamelijk ports forwarden als oplossing voor NAT problemen genoemd. Volgens mij is dit in dit geval niet echt een optie, aangezien de data voor de desbetreffende poort wordt doorgestuurd naar het specifieke ip dat is ingevoerd. Dit werkt dus maar voor 1 ip.

Overigens heb ik nog het volgende gevonden, maar wordt hier niet echt veel wijzer van.

[...]

Hier oh hier!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Frank1973 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:30:
[...]

15 kills haal ik makkelijk, dat is het punt niet.. :)Het is idd een tactische zet, veel mensen sparen alles op tot het laatst.. Ik speel alleen TDM en ik gooi 9 / 10 x op het eind van de game de EMP en vaak brengt dit voordeel met zich mee.. Welk dorp?? 8)
Hehe, geen hardcore? Foei :+ Ja kijk op het einde van een match kan het beslissend zijn, als je hem dan bijv na 8 minuten in zou zetten..

Roggel :r :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-06 22:13
Samson_1990 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:22:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Steam Cloud? Is dit volledig te vertrouwen?

Zou namelijk dringend een clean install van windows moeten doen, maar durf niet omdat ik bang ben men spelgegevens te verliezen.
Ik heb dus vorige week mijn pc compleet opnieuw geïnstalleerd.
Qua multiplayer helemaal geen problemen, maar bij de single-player ben ik echt ontgoochelt!!!

Ik had via Steam een local-backup gemaakt van mijn game-content,
om zo alles weer terug te kunnen zetten: mooi niet!
Alle voortgang bij de spec-ops en singleplayer zijn helemaal foetsie :(

heeeeee ..... hoe is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

amoen schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:54:
[...]

Ik heb dus vorige week mijn pc compleet opnieuw geïnstalleerd.
Qua multiplayer helemaal geen problemen, maar bij de single-player ben ik echt ontgoochelt!!!

Ik had via Steam een local-backup gemaakt van mijn game-content,
om zo alles weer terug te kunnen zetten: mooi niet!
Alle voortgang bij de spec-ops en singleplayer zijn helemaal foetsie :(
Steam Cloud is settings, moet je ook lezen wat er wordt aangeboden qua Cloud features.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

peakaboo schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:34:
[...]

Hehe, geen hardcore? Foei :+ Ja kijk op het einde van een match kan het beslissend zijn, als je hem dan bijv na 8 minuten in zou zetten..

Precies bij de laatste 2 min of bij 65 kills.. En ik speel ook HC, met de hardline perk haal ik ze ook wel.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 08-09 21:59
Waarom wil je ze beiden op open hebben staan? Er hoeft er maar 1 te hosten ;)
Tis zowiezo een ruk modem in combinatie met MW2 vind ik (edit: mwoah voor bepaalde doelen heeft het z'n nut, kan vrij stabiel zijn, maar dit massaproduct is niet zo jofel :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 19-01-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:33:
[...]

Waarom wil je ze beiden op open hebben staan? Er hoeft er maar 1 te hosten ;)
Tis zowiezo een ruk modem in combinatie met MW2 vind ik
offtopic:
Ik Zyxel niet altijd ruk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Phyxion schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:01:
[...]

Steam Cloud is settings, moet je ook lezen wat er wordt aangeboden qua Cloud features.
Hij heeft het over een local backup ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
[...]

[/quote]

je kunt toch per ip-adres poorten forwarden? dan lijkt mij het probleem toch opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Iemand zin om met mij coop te spelen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:34:
[...]

ik zie dat jij 3 dorpen verder op woont :+

small world 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:23
Meer mensen die niet online kunnen komen met hun PS3? Was aan het spelen en ineens bleef ie hangen. Nu probeer ik opnieuw in te loggen maar blijft ie hangen op 'fetching playlists'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:44:
[...]

ik zie dat jij 3 dorpen verder op woont :+

small world 8)7
_O- limbo meeting hier :P Waar dan, Kessel :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kessel-EIK

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:20
Hij deed het inderdaad 10 minuten niet. Nu kan ik weer vrolijk spelen.
Was al bang dat ik een andere bezigheid moest gaan zoeken.

Dit is wel de eerste keer dat de servers down zijn zover ik weet. Verder heb ik nog nooit iets meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Bij mij doet hij het nog steeds niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Laatst online: 11:23
chimera2 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:18:
Bij mij doet hij het nog steeds niet :'(
Hier ook nog steeds niet. Ik ga maar ff wat anders doen dit schiet niet op :).

[ Voor 8% gewijzigd door Hanky74 op 19-01-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wow ik dacht dat ik de enige was :P
Ging al aan m'n netwerk instellingen kloten. Hij blijft nu hangen bij fetching playlist. Zie een paar van m'n vrienden wel spelen. :'(

edit: was ook al ingelogd in m'n router om alles te checken.
edit2: back online :D

[...]
In combinatie met de PS3 krijg je enkel een moderate nat type. Geen beweging in te krijgen.

[ Voor 65% gewijzigd door Dj-sannieboy op 19-01-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:23:
Wow ik dacht dat ik de enige was :P
Ging al aan m'n netwerk instellingen kloten. Hij blijft nu hangen bij fetching playlist. Zie een paar van m'n vrienden wel spelen. :'(
Ik heb precies htzelfde
ben ook al met me modem bezig :P en vrienden zijn wel bezig :S

Hier doet hij het wee r:)

[ Voor 3% gewijzigd door chimera2 op 19-01-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 23:51
Dus dat is er aan de hand.. Zat midden in een game, ineens lag als de hel. Nu nog steeds niet helemaal over helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik startte zojuist mijn PC op en Steam gaf 2x melding dat MW2 geüpdated was (1x SP en 1x SP), valt me op dat dit nog niet voorbij is gekomen, want er zijn (imo) leuke dingen gefixed:[quote=Steam]
  • Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized
  • Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry
  • Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s
  • Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'
  • Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency
  • Fixes to prevent various texture and XP hacks
Dat laatste punt is slechts een kwestie van tijd, als het al niet (weer) gehacked is. Maar zeker de eerste twee punten zijn fijn, hopelijk is het tweede punt nu echt definitief het verleden, kan me een screenshot hiervan in het topic herinneren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
GJtje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:59:
[...]
Dat laatste punt is slechts een kwestie van tijd, als het al niet (weer) gehacked is.
tja dat is ook de reden waarom ik het op de playstation 3 speel. ik heb echt nog nooit een hacker/cheater gezien. dat komt ook omdat een beetje redelijke hacker het op de pc wel kan hacken. op de ps3 wordt dat echter een heel stuk moeilijker.

[ Voor 17% gewijzigd door PowerEngine op 19-01-2010 21:11 . Reden: t quoteje verkeerd bewerkt ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57

steveman

Comfortabel ten onder

Was er niet juist een cheatoffensief aangekondigd voor de ps3?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

GJtje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:59:
Ik startte zojuist mijn PC op en Steam gaf 2x melding dat MW2 geüpdated was (1x SP en 1x SP), valt me op dat dit nog niet voorbij is gekomen, want er zijn (imo) leuke dingen gefixed:
[...]
Dat laatste punt is slechts een kwestie van tijd, als het al niet (weer) gehacked is. Maar zeker de eerste twee punten zijn fijn, hopelijk is het tweede punt nu echt definitief het verleden, kan me een screenshot hiervan in het topic herinneren. :)
Eerste 3 _/-\o_
Ik kan me al niet meer herinneren hoe vaak ik en m'n maten daarom hebben zitten vloeken.
Gisteren op Favela, 2 kills nodig voor nuke, had een fort gemaakt met claymores, nog voor claymore afging was ik al dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PowerEngine schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:09:
tja dat is ook de reden waarom ik het op de playstation 3 speel. ik heb echt nog nooit een hacker/cheater gezien. dat komt ook omdat een beetje redelijke hacker het op de pc wel kan hacken. op de ps3 wordt dat echter een heel stuk moeilijker.
Ik snap je punt, toch lijkt het mij althans fijner spelen op de PC, ik voel me dan veel vrijer in de controls. Dat heb ik nou eenmaal zo met elke FPS en dat zit inmiddels echt 'hardcoded' bij mij er in om eerlijk te zijn. Ik postte het eigenlijk alleen niet om (weer) te discussiëren over de cheats en cheaters, maar meer over de patch zelf, ben benieuwd wat er komen gaat! :) Deze patch, die vrij snel 1.0.175 vervangt laat in ieder geval zien dat men bij IW er in ieder geval zin in heeft. Wat bij mij weer hoop schept, dat het met deze game op de PC toch weer goed komt.
Frerk schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:21:
Eerste 3 _/-\o_
Ik kan me al niet meer herinneren hoe vaak ik en m'n maten daarom hebben zitten vloeken.
Gisteren op Favela, 2 kills nodig voor nuke, had een fort gemaakt met claymores, nog voor claymore afging was ik al dood :)
Ik ben, nu ik de lijst nogmaals (en nu goed) heb gelezen eigenlijk wel blij met alle verbeterpunten, nu de serverbrowser en dedicated server nog en dan ben ik tevreden! (Al zijn die laatste twee wat tijdrovend :()

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 19-01-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

belangrijke nieuwe Patch!!
We've updated the PC version of Modern Warfare 2, including the following fixes:

- Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized.
- Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry.
- Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s.
- Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'.
- Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency. (PC-ONLY)
- Fixes to prevent various texture (PC-ONLY) and XP hacks.

These fixes, excluding the ones I've labeled as (PC-ONLY), are currently in test for the Xbox 360 and PS3 versions as well. Before you ask why there is a delay from PC to consoles, it's because we can update IW-NET directly and therefore the fastest. The console versions require additional testing through their respective manufacturers.
Bron: http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=32&t=253246

[ Voor 3% gewijzigd door KnEuTeR op 19-01-2010 21:28 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Spuit 11, daar gaat het al sinds vannacht over.....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik speel ook al een poos MW2, hetzij single player, op de 360. Ik heb alle delen uitgespeeld van Cod, maar waar ik van schrok was de aim assist. Wat ontzettend nep zeg! Gelukkig kon die uit en dat heb ik natuurlijk gelijk gedaan. Het moet tenslotte ook niet te gemakkelijk worden.

En ik speel nu op hardened gelijk, voorheen altijd op moderate/regular. Heb hem bijna uitgespeeld, misschien dan maar eens op het moeilijkste niveau spelen. Zijn er ook mensen die dat gelijk de 1e keer hebben gedaan? Volgens mij is dat echt bijna niet te doen (ik neem dan aan dat aim assist dan niet eens aan kan). Toch grappig hoe lang een spellen reeks leuk blijft! Het is de enige serie die ik trouw blijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Laatst online: 29-01 20:33
GJtje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:21:
[...]
Ik snap je punt, toch lijkt het mij althans fijner spelen op de PC, ik voel me dan veel vrijer in de controls. Dat heb ik nou eenmaal zo met elke FPS en dat zit inmiddels echt 'hardcoded' bij mij er in om eerlijk te zijn. Ik postte het eigenlijk alleen niet om (weer) te discussiëren over de cheats en cheaters, maar meer over de patch zelf, ben benieuwd wat er komen gaat! :) Deze patch, die vrij snel 1.0.175 vervangt laat in ieder geval zien dat men bij IW er in ieder geval zin in heeft. Wat bij mij weer hoop schept, dat het met deze game op de PC toch weer goed komt.
ik vond het ook altijd fijner om shooters te spelen op me pc en (de meeste) race spellen op me ps3. maar ik heb het spel gekocht op de ps3 omdat mijn vrienden het allemaal spelen op de ps3. maar nadat ik dit spel heb gekocht ben ik totaal van mening veranderd. totaal geen cheaters en op een of andere manier vind ik dit spel leuker op de ps3 dan op de pc waar ik hem ook al op heb gespeeld bij een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57

steveman

Comfortabel ten onder

steveman schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:11:
Was er niet juist een cheatoffensief aangekondigd voor de ps3?
Ironisch dat ik nu net weer zo'n hufter tref...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
weet iemand of die rank hack al is verholpen ?

ik wil het risico niet lopen om zomaar level 70 te zijn

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:37
Deed vandaag weer even de fmj challenge van de scar. Waar andere er heel lang over doen had ik hem binnen 6 rondes voltooid. Nja wel 2 rondes underpass waar ik de eerste keer (TDM 11 FMJ kills) en de tweede keer (HQ PRO 12 FMJ kills)

bij tdm was dat 40% van mijn kills en bij hq pro was het slechts 20% maarja op underpass schiet het wel makkelijk op moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Laatst online: 02-09 01:05
Net eindelijk me eerste keer de nuke gehaald, had em al vaker kunnen halen.. alleen stond die killstreak niet aan xD toen ik de nuke gebruikte gingen al die mensen lopen klagen en zeuren :D Prachtig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Pff ben al blij als ik 5 kills achter elkaar kan krijgen!
Ben dan ook nog maar rank 21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje hoe kan ik de multiplayer werkend krijgen vanuit steam zonder eerst een serial te moeten invoeren? Of is dit helemaal niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:38
Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized.
lol, was vandaag nog een potje aan het spelen waar iemand deze glitch gebruikte. Toen iemand er wat van zei was zijn redenatie:
"Steam didn't fix it so it's not a glitch".

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:58:
Vraagje hoe kan ik de multiplayer werkend krijgen vanuit steam zonder eerst een serial te moeten invoeren? Of is dit helemaal niet mogelijk?
Wat mij betreft niet mogelijk. 8)
Ik zou hem gewoon even aanschaffen, dan heb je een serial om in te voeren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:58:
Voordat je daadwerkelijk gaat installeren, moet je je key activeren binnen Steam. Het is dus niet mogelijk om zonder Steam te kunnen spelen, zowel SP als MP.
DikkeDijk schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:04:
Wat mij betreft niet mogelijk. 8)
Ik zou hem gewoon even aanschaffen, dan heb je een serial om in te voeren. :*)
Leuk, een aanname dat incanus hem illegaal heeft, wellicht wil hij geen Steam gebruiken, wat ik in eerste instantie ook niet wilde, maar wel moest vanwege MW2.

Het gaat trouwens wel hard met dit deeltje, deel 15 ligt er alweer aan te komen! :Y

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 20-01-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Geweldig, bijna elke keer dat ik een game host(een aangezien ik dat bijna altijd doe) crashed mijn spel.
En ik ben blijkbaar niet de enige.

[ Voor 21% gewijzigd door Dorest0rm op 20-01-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:59
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:17:
[...]

Hahah ja klopt ;)... wel erg handig volgens mij die uav alleen niemand heeft hem meer in ze killstreaks keuze bijna meer.. (ik ook nie)... Killstreaks zijn goed verbeterd ten opzichte van mw1 het zou alleen nog best iets lastiger mogen zijn iets wat meer kills..
Ik heb de UAV nog wel. Ik heb eigenlijk nog steeds de standaard killstreaks (UAV, care package en sentry).
Ik vind het goed zo, enkel dat ik soms een heleboel UAV's, care packages en sentry's heb.
Dan verdeel ik ze over mijn teamgenoten (spelen met 3 middelmatige spelers via TS) .

Ik heb mij lang niet zo goed vermaakt met een spel, hell het laatste was medal of honour: allied assault.
Zalig om met mijn vrienden in domination 1 punt te omsingelen en volledige paniek in het vijandige kamp te creëren. Lukt vooral goed in domination als de tegenstander maar 1 punt meer heeft >:) en wij nog sentry's, harriers,enz hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:23:
In combinatie met de PS3 krijg je enkel een moderate nat type. Geen beweging in te krijgen.
Nee hoor, bij mij is nat type: OPEN en dat is op de PS3 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorest0rm schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:12:
Geweldig, bijna elke keer dat ik een game host(een aangezien ik dat bijna altijd doe) crashed mijn spel.
En ik ben blijkbaar niet de enige.
Ik heb hier inderdaad sinds gisteren ook last van. Ik heb mw2 opnieuw geïnstalleerd, kijken of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
Sinds de laatste patch heb ik ook wat probleempjes, connecten gaat slecht, gister bleef ie maar zeggen unable to connect en ik kreeg het niet uit mijn scherm toen maar via Taskmanager COD MW2 afgesloten..... verder als ie het doet is het wel beter als dat het was.

Maar laat IW dit gewoon is goed fiksen i.p.v. steeds nieuwe problemen te creeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
LightStar: dat IW meer bugs introduceert dan ze fixen ben ik niet met je eens. Als je je bedenkt met de grootte van de afzetmarkt voor die patches kan je je indenken dat ze het onmogelijk realistisch kunnen patchen.

Overigens ben ik zeer tevreden over de hoeveelheid patches voor CoD MW2, in de tijd van CoD UO / CoD2 konden we veel langer wachten op patches, als ik het me goed herinner konden spelers bij CoD2 ruim een half jaar wachten op anti cheat software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
De hoeveelheid is goed dat klopt helemaal, maar ik had eerst bijna geen problemen en nu wel dus dat is gewoon ruk, laat ze gewoon de Dedicated servers releasen dat zal een hoop gezeik met het connecten verhelpen, wij spelen soms een game waar 6 spelers tegelijk moeten connecten met een nieuwe host nou kan je vertellen dit ging al moeilijk voorheen maar dat wil nu helemaal niet meer.
SoaDmaggot schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:33:
LightStar: dat IW meer bugs introduceert dan ze fixen ben ik niet met je eens. Als je je bedenkt met de grootte van de afzetmarkt voor die patches kan je je indenken dat ze het onmogelijk realistisch kunnen patchen.

Overigens ben ik zeer tevreden over de hoeveelheid patches voor CoD MW2, in de tijd van CoD UO / CoD2 konden we veel langer wachten op patches, als ik het me goed herinner konden spelers bij CoD2 ruim een half jaar wachten op anti cheat software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

baronruud schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 07:45:
[...]

Nee hoor, bij mij is nat type: OPEN en dat is op de PS3 :*)
Voor problemen hebben we al een algemeen topic: Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2

[ Voor 39% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is ie ook open, was al zo sinds de 1e keer dak online ging met het spel :)

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben ook toch maar begonnen aan prestige.. na lang 70 zijn geweest uitdaging toch maar weer beetje opzoeken.. Ging het levelen voor jullie de 2x wat makkelijker? Eerste keer vond ik best lang duren (goede zaak) maar mw1 vloog je erdoorheen, dat was wel op de pc nu ps3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karsw84
  • Laatst online: 15-11-2022
Verschil tussen console en pc op COD 4 was dat op pc met veel meer speler op één map kon spelen. Dit terwijl de kaarten bedoelt waren voor wat kleinere groepen. Hierdoor ging het veel sneller met ranken op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Nee, had ff niet door dat het probleem over een bepaald type modem ging. Maar, nee, heb een Speedtouch 780.

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
2e keer levelen ging bij mij ook veel sneller :) ook niet echt raar omdat je dan niet meer aan het experimenteren bent. maar wel weet wat de ins en outs zijn.

iemand al nieuws over die rankhack voor de PC is die nu gepatched of niet. ik heb gistere ook al niet gespeeld en het begin toch een beetje te jeuken. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Met zyxels heb je hetzelfde gezeik op de PC, 1x is ie willekeurig ineens naar open gegaan (alle porten enzo zijn geforward), toen werd ik ook meteen host, daarna nooit meer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
furby-killer schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:18:
Met zyxels heb je hetzelfde gezeik op de PC, 1x is ie willekeurig ineens naar open gegaan (alle porten enzo zijn geforward), toen werd ik ook meteen host, daarna nooit meer gebeurd.
Problemen omtrent MW2 dienen in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 besproken te worden.

ik weet eigenlijk niet goed of ik wel eens ooit host ben volgensmij niet maar heb de lagbar of pingbars niet aangepast.

[ Voor 39% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
LightStar schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:40:
De hoeveelheid is goed dat klopt helemaal, maar ik had eerst bijna geen problemen en nu wel dus dat is gewoon ruk, laat ze gewoon de Dedicated servers releasen dat zal een hoop gezeik met het connecten verhelpen, wij spelen soms een game waar 6 spelers tegelijk moeten connecten met een nieuwe host nou kan je vertellen dit ging al moeilijk voorheen maar dat wil nu helemaal niet meer.
Wellicht, maar hoe vaak had je in de tijd van dedicated servers het probleem dat je favo server vol zat? Nu is het over het algemeen klikken en spelen.
Ik mis het ook, begrijp me niet verkeerd: ik zou graag in een server met bekenden spelen en maps spelen die mijn voorkeur hebben, echter blijft op deze manier ook veel variatie in het spel en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 08-09 22:35
Shit hey, ik heb gisteravond voor het eerst met zo'n gamersmuis-achtig ding gespeeld (Microsoft Sidewinder X5) ipv een standaard muisje (doe al jaren met zo'n simpele intellimouse). Dacht dat het niet zo veel uit moest maken, maar ik schoot nog geen deuk in een pakje boter aan het begin :9

Gelukkig begon het naar het einde van de avond weer een beetje te lopen...

[ Voor 3% gewijzigd door DFKT op 20-01-2010 09:34 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
iemand al nieuws over die rankhack voor de PC is die nu gepatched of niet. ik heb gistere ook al niet gespeeld en het begin toch een beetje te jeuken. haha
Die is gisteren gepatched. Klik hier. (laatste regel)

[ Voor 4% gewijzigd door Oakley op 20-01-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Proxx schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:23:
[...]
ik weet eigenlijk niet goed of ik wel eens ooit host ben volgensmij niet maar heb de lagbar of pingbars niet aangepast.
Pingbars aanpassen dan zie je heel goed wie de host is, vooral bij het opstarten van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:16:
2e keer levelen ging bij mij ook veel sneller :)
Dat is logisch want naarmate je verder in prestige gaat is er minder XP nodig om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:55:
[...]

Dat is logisch want naarmate je verder in prestige gaat is er minder XP nodig om te levelen.
Leg is uit aub? het minder xp nodig begrijp ik niet.

Ik interpreteer het anders; 1e keer is altijd lastig ;) daarna, hoe meer ervaring je verkrijgt, des te beter je wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 20-01-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Gelukkig had ik altijd een aantal favo servers ;) dus was er altijd wel ergens plaats
SoaDmaggot schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:28:
[...]

Wellicht, maar hoe vaak had je in de tijd van dedicated servers het probleem dat je favo server vol zat? Nu is het over het algemeen klikken en spelen.
Ik mis het ook, begrijp me niet verkeerd: ik zou graag in een server met bekenden spelen en maps spelen die mijn voorkeur hebben, echter blijft op deze manier ook veel variatie in het spel en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:28:
[...]

Was het helaas maar klikken en spelen. Te vaak migration, unable to connect etc. Met een traditionele server lijst was makkelijker en sneller om een geschikt speltype te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:59
DFKT schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:33:
Shit hey, ik heb gisteravond voor het eerst met zo'n gamersmuis-achtig ding gespeeld (Microsoft Sidewinder X5) ipv een standaard muisje (doe al jaren met zo'n simpele intellimouse). Dacht dat het niet zo veel uit moest maken, maar ik schoot nog geen deuk in een pakje boter aan het begin :9

Gelukkig begon het naar het einde van de avond weer een beetje te lopen...
Ik ben 2 weken geleden van een logitech MX510 muis (7 jaar oud ofzo) naar een razer mamba (wireless gaming muis) gegaan. Ik raakte ook echt niks in het begin.
Verlost zijn van de draad die altijd wel ergens achter blijft hangen is wel zalig.

Nu zit ik terug op het niveau van ervoor (nog steeds vrij laag dus :+ )

*edit*
Gisteren met 3 in een party hebben we ook lang loggen kloten om in een game te komen.
Toen het echter gelukt was had geen van ons last van lag, dat was wel de eerste keer.

[ Voor 10% gewijzigd door Engineer Stewie op 20-01-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:05:
[...]

Leg is uit aub? het minder xp nodig begrijp ik niet.

Ik interpreteer het anders; 1e keer is altijd lastig ;) daarna, hoe meer ervaring je verkrijgt, des te beter je wordt.
Volgens mij (en een maat) is het zo naar mate je hoger (meerdere keren prestige doet) het aantal punten dat je nodig hebt om te levelen minder wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:59:
[...]

Volgens mij (en een maat) is het zo naar mate je hoger (meerdere keren prestige doet) het aantal punten dat je nodig hebt om te levelen minder wordt..
volgens mij is dat echt bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
We willen dedicated servers met server lijstje, nergens iemand die wil dat de huidige functies eruit moeten. Desnoods geef je de optie om wel of niet op dedicated te komen met het huidige systeem.

Er wordt vaak de vergelijking met RTS gemaakt, doe het dan ook goed. In ieder geval de RTS spellen die ik online heb gespeeld hadden allemaal zowel een quick play als een custom zoek functie, waarbij quick play gewoon op knop drukken is en beginnen, en als alternatief je een 'server' lijst hebt.

Edit: En als we toch bezig zijn halveer de lengte van intermissions op zijn minst. Ik begrijp dat het voor mensen die redelijk aan begin zijn qua levellen handig is om class te kunnen aanpassen, maar de rest zit gewoon een tijd naar scherm te staren.

[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 20-01-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 12:32
[...]

OK dat zou mooi zijn, want ik ben nu met prestige 1 bezig en het idee van WEER zo lang bezig te zijn met naar lvl 70 te levellen weerhield mij van het idee om prestige 2 te gaan doen. Als prestige 2 inderdaad sneller gaat, omdat je minder XP nodig hebt om te levellen, wordt het wel een stukje interessanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11:07
Helaas ben ik toch tijdelijk gestopt met spelen.

Heb dit spel nu 2 maanden gespeeld en het spel houd mij niet vast nu. Het begint allemaal een beetje saai te worden. Er zit te weinig afwisseling in.

Natuurlijk blijf ik het een super spel vinden, maar ik ben nu tijdelijk weer naar Fifa 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:02:
[...]

OK dat zou mooi zijn, want ik ben nu met prestige 1 bezig en het idee van WEER zo lang bezig te zijn met naar lvl 70 te levellen weerhield mij van het idee om prestige 2 te gaan doen. Als prestige 2 inderdaad sneller gaat, omdat je minder XP nodig hebt om te levellen, wordt het wel een stukje interessanter :)
Mee eens, ben nu lvl 60 maar had geen zin om in prestige mode er weer zo lang over te doen, nu ga ik hem wel doen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
[...]
Kan iemand dit bevestigen? Best wel interessant als het waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 12:32
chimera2 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:00:
[...]

volgens mij is dat echt bullshit
volgens jou? of volgens feiten?
Ik wil graag weten of het wel of niet zo is, voordat ik prestige lvl 2 in duik en blijkt dat het lvl'en weer net zo lang duurt. De titles/emblems boeien mij niet zo veel namelijk. Wilde prestige 1 gewoon een keer doen, omdat het me gewoon leuk leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
pdebie schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:20:
[...]

volgens jou? of volgens feiten?
Ik wil graag weten of het wel of niet zo is, voordat ik prestige lvl 2 in duik en blijkt dat het lvl'en weer net zo lang duurt. De titles/emblems boeien mij niet zo veel namelijk. Wilde prestige 1 gewoon een keer doen, omdat het me gewoon leuk leek.
Volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je match bonus wordt steeds minder per prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:22:
je match bonus wordt steeds minder per prestige.
Is Inderdaad bullshit...
Match bonus wordt berekent door je lvl, heeft niks met prestige te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/callofduty/images/6/63/CoD-6-ranks.png

Dit is van level 1 naar 70 kan er alleen nog geen 1 vinden van prestige anders zou je het kunnen vergelijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 20:57
Excelb-boy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:29:
[...]

Is Inderdaad bullshit...
Enig idee hoe he tdan precies berekend wordt? Het is me inderdaad opgevallen, toen ik net de 2e prestige indook, waren mijn matchbonussen meestal echt rond de 1000, en nu zit ik toch al gauw op de 5000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
@Minispilie88 Prestige zijn er 10 en die zijn te vinden in het begin enkel heb je per prestige een icoon niet per rang zoals in dat plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:32:
[afbeelding]

Dit is van level 1 naar 70 kan er alleen nog geen 1 vinden van prestige anders zou je het kunnen vergelijken...
De benodigde XP om van level 1 naar level 70 te gaan is altijd hetzelfde (zowel non-prestige als prestige).
Fist schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:39:
[...]

Enig idee hoe he tdan precies berekend wordt? Het is me inderdaad opgevallen, toen ik net de 2e prestige indook, waren mijn matchbonussen meestal echt rond de 1000, en nu zit ik toch al gauw op de 5000.
Geen idee hoe het precies berekend wordt, maar je match bonus is afhankelijk van je level. Hoe lager je level, hoe lager de match bonussen zijn (waarschijnlijk een percentage van de hoeveelheid die je op level 70 gehaald zou hebben)

[ Voor 6% gewijzigd door Morax op 20-01-2010 11:44 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightStar schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:41:
@Minispilie88 Prestige zijn er 10 en die zijn te vinden in het begin enkel heb je per prestige een icoon niet per rang zoals in dat plaatje.
ja maar het ging mij hier om het aantal XP wat per level nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excelb-boy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:29:
[...]

Is Inderdaad bullshit...
dat is niet helemaal waar, ik speel met 2 maten 1 lvl 70 (geen prestige) en een maat 2de prestige lvl 63 en ik zelf 1ste prestige lvl 70 ik kreeg de helft minder match bonus als die gene zonder prestige terwijl ik boven hem stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mijn ervaring is dat het prestige iets sneller gaat doordat je natuurlijk al ervaring hebt met het spel, maar ook doordat je de speciale prestige-challenges hebt. Dus meer mogelijkheden om exp te verdienen.

Dat je ook minder experience moet hebben per level in prestige lijkt me stug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op mijn werk, met beperking tot de meeste pagina's..

Als ik zo klaar ben google en zoek ik het wel ffkes, kijken of ik er wat over kan vinden..

Toch gek dat niemand dit weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Laatst online: 09-09 15:27
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:32:

onderin deze pagina staan de rest van de emblems die bij de prestige horen

http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:45:
[...]

dat is niet helemaal waar, ik speel met 2 maten 1 lvl 70 (geen prestige) en een maat 2de prestige lvl 63 en ik zelf 1ste prestige lvl 70 ik kreeg de helft minder match bonus als die gene zonder prestige terwijl ik boven hem stond...
Als diegene 10 headshots maakt en jij 10 normale kills, is dat al meer bonus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

Het gaat ook om je bijdrage aan het spel en de tijd die een game duurt of je wint of verliest. Dit is geen makkelijke berekening. Speel je net 2 minute mee van de 10 is je match bonus vele malen lager. Dit is lastiger te snappen dan het lijkt vermoed ik.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

[...]

baronruud schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:55:

Als diegene 10 headshots maakt en jij 10 normale kills, is dat al meer bonus...
Inderdaad, match bonus is afhankelijk van wat je "doet" tijdens een match en dan gaat het niet allen om de kills. Als je bij HQ bv alleen maar voor de kills gaat dan zal je waarschijnlijk minder bonus krijgen als je teammaatje dat 10x het HQ heeft veroverd.

[ Voor 32% gewijzigd door Frentik op 20-01-2010 12:07 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 03-09 18:41
Mijn nieuwe favoriete rondkloot-class:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1217417/MW2/Explosivo.png

Heerlijk hoe boos mensen kunnen worden *RPG NOOOB* etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
ACR is vrij zwak zonder Stopping Power, ik zou eens kijken naar een ander AR ;)
Neem aan dat je snel dood gaat want de leukste dingen zijn als eerste op ^^

Ervaren mensen hier die painkiller modus ook als iritant? Ik vind dat geelige scherm echt niet fijn :/

[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 20-01-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 21:23
Oakley schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:35:
[...]

Die is gisteren gepatched. Klik hier. (laatste regel)
Dat zijn alleen de xp hacked servers niet de lvl 70 prestige 10 hacks zo ver ik weet.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.