Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

mijn 'standaard' class:

Ik wijzig tussen maps door vaak van granaat of perk:

prim: ACR + red dot (superwapen, red dot fijnste om te aimen)
sec: Rangers + akimbo (close quarters, blamblamdood)
grenate: frag/semtex/claymore (claymore voor beste resultaat en rugdekking, frag standaard, semtex het leukst)
special: stun/flasbang (flashbang het best, maar blindeer mezelf vaak, dus vaak stun)
perk 1: scavenger/sleight of hand (Scavenger in grotere maps/sleight in snelste maps)
perk 2: stopping power /hardline (stopping power als het slecht gaat, hardline als het goed gaat)
perk 3: ninja pro (ze horen je niet aankomen, zooooo fijn)
deathstr: martyrdom (tja, deathstreak sux vind ik, laat gewoon die granaat vallen)
ksr1-5: predator (probeer 2 kills te maken)
ksr2-7: harriers (eerst bommen, dan hoveren op plek)
ksr3-11: chopper (als harriers er 3 maken en ik nog 1: kassa!)

Ik speel ook wel andere classes, maar 80% van de tijd met deze.

volgens mij een vrij default class, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:51:
Hoezo geen kans. Dat ding is de lucht al uit voordat die gast 1 kogel geschoten heeft.
Als je enemy chopper incoming hoord dan weet je toch wat je moet doen.
Stinger uit de broekzak en neerhalen dat ding.
ik loop niet standaard met een stinger op me rug. dus ik moet eerst een keer dood voordat ik hem kan pakken.
en dan is het vervelend. helemaal als je hem bijna gelocked hebt en er spawnen nog 3 langs je zodat je in een target ben :'(

chopper gunner zelf hebben is wel vet maar tegen hebben. liever niet :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:51:
Hoezo geen kans. Dat ding is de lucht al uit voordat die gast 1 kogel geschoten heeft.
Als je enemy chopper incoming hoord dan weet je toch wat je moet doen.
Stinger uit de broekzak en neerhalen dat ding.
Precies, en dat is dus wat ik altijd doe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
stinger kan toch maar 1x vuren? Met 1 raket luk dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:34:
ik haat die noobs met red dots en een of andere shit uitbreiding doe mij maar clanbase zonder perks, S&D en de regels van Wars/clanbase dan komen de echte skills naar boven, iedere sukkel kan aimen met een holographic sight.
Zoals ik al eerder gepost heb, jij bent dè aangewezen persoon om COD modern BAT-wars te spelen, met alleen een knuppeltje... ;)

Je kunt ook je Nintendo afstoffen en paddestoeltjes plat springen, dan heb je namelijk zelf de keus of je je powerups pakt of niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnyakom1 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:05:
Stinger heeft er 2.

Maak een standaard kitje aan met Cold blooded en Sleight of Hands. Met de stinger erbij.
Dat ding is uit de lucht voordat hij het doorheeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:33

RayNbow

Kirika <3

Omnyakom1 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:05:
Kwestie van Scavenger Pro gebruiken als je moet resupplyen. :p

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 19-01-2010 12:09 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:47
stinger heeft 2 raketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:05
Dorest0rm schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:33:
[...]

Vooral op rust, spawnen, paar stappen naar achteren, wachten en iedereen overhoop schieten _/-\o_
ow dus jij bent ook zo'n vieze spawn killer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag (was ook al bij MW1):

In multiplayer zie je vaak bij de eindscore naast het level dat je bent 2 van die naamplaatjes (die aan een ketting hebben die elke militair heeft) ... Ene keer staan ze erbij en andere keer niet .. weet iemand wat dit betekend ?? Dacht eerst dat je daardoor zag dat je level gestegen was, maar ik had die ook en was niet in level gestegen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Laatst online: 16:25
Ik heb MW2 op m'n xbox, en gisteren de single player uitgespeelt (gewoon regular, kben niet zo'n veteran).

Ik dacht altijd dat je gewoon wapens had, en daarmee kon schieten, nu lees ik hier dat je allerlei "accesoires" kan krijgen op je wapens :?

Staat dat ergens in normale taal uitgelegd hoe dat werkt :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:09

d_star

Maharadja of the Year :-/

Timocos schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:16:
Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag (was ook al bij MW1):

In multiplayer zie je vaak bij de eindscore naast het level dat je bent 2 van die naamplaatjes (die aan een ketting hebben die elke militair heeft) ... Ene keer staan ze erbij en andere keer niet .. weet iemand wat dit betekend ?? Dacht eerst dat je daardoor zag dat je level gestegen was, maar ik had die ook en was niet in level gestegen.
Die 'dogtags' zoals ze heten geven aan of je, toen de match beeindigd werd, dood was of niet. Imho een zinloze feature, omdat je in 90% van de speltypes toch gewoon meteen respawnt. Enige speltype dat het me enigszins nuttig lijkt, lijkt me SnD.

[ Voor 8% gewijzigd door d_star op 19-01-2010 12:21 ]

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
d_star schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:20:
[...]

Die 'dogtags' zoals ze heten geven aan of je, toen de match beeindigd werd, dood was of niet. Imho een zinloze feature, behalve bij SnD.
Aah ... mja idd beetje zinloze feature dan idd in TDM ... Vroeg me het eigenlijk al zovaak af, maar vergat het elke keer te vragen :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Grolsch schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:19:
Ik heb MW2 op m'n xbox, en gisteren de single player uitgespeelt (gewoon regular, kben niet zo'n veteran).

Ik dacht altijd dat je gewoon wapens had, en daarmee kon schieten, nu lees ik hier dat je allerlei "accesoires" kan krijgen op je wapens :?

Iets te veel Grolsch gehad ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
baronruud schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:24:
[...]

Iets te veel Grolsch gehad ?!
nog niet ;)

Ik zal het duidelijker proberen uit te leggen.

In de topic start staat een stukje over die "opties" welke je op je wapens kunt krijgen (red dot/heart beat sensor).
Ik dacht dat deze altijd gewoon bij een wapen hoorde, maar blijkbaar zijn het "opties".

Ik heb gisteren voor het eerste multiplayer gespeelt, maar waar tover ik die opties weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:55
d_star schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:20:
[...]
Die 'dogtags' zoals ze heten geven aan of je, toen de match beeindigd werd, dood was of niet. Imho een zinloze feature, omdat je in 90% van de speltypes toch gewoon meteen respawnt. Enige speltype dat het me enigszins nuttig lijkt, lijkt me SnD.
Ik vind het anders geen zinloze feature hoor. Niet alleen in S&D is het handig, ook in (HC)HQ is het erg handig. Dan weet je eventueel hoeveel er nog leven van de tegenstanders (als je moet destroyen) of met hoeveel defenders dat je nog bent. Uiteraard in andere spelvormen (TDM, FFA,...) is het weinig interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:28:
[...]

Elke keer, die wapens komen pas vrij op de levels waar ze op geunlocked worden. Maar dat helpt wel erg goed met het levelen, aangezie nje dan steeds weer die marksman enzo kan halen.
Bedankt voor de info. Het is me nu een stuk duidelijker. Is het de moeite waard om door te spelen tot Prestige 10? Ik bedoel 5 extra classes is niet echt interesant en wat emblems ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
Grolsch schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:27:
[...]
Ik heb gisteren voor het eerste multiplayer gespeelt, maar waar tover ik die opties weg :?
dat wijst zich vanzelf. nieuwe perks en uitrusting worden unlocked als je levelt of challenges haalt. Gewoon niet nadenken, lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:20:
[...]

Dit lees ik vaker. Wat is nou online je k/d ratio bijvoorbeeld?

Ik ging met enige moeite door de single player, was ook voor mij een kennismaking met de dualshok-controller, ds-noob speelt sp uit op veteran. Lees wel vaak dat sommigen er niet doorheen komen namelijk, verbaast me.

Nu een Fragnstein, veeul fijner. :)
K/D ratio 1,85, dat is het probleem niet. Zoiets als Favela is gewoon geen lol, er komen een stuk of 100 mannetjes alleen al in het eerste deel (en da's niet eens overdreven) - van alle kanten en in 2 kogels ben je dood.
Als ik vervolgens spawn en meteen weer neergeknald word dan gaat de lol er snel vanaf.
Na 10x doodgaan vrij rap achter elkaar heb ik er gewoon geen zin meer in, spelletjes moeten leuk blijven ;)
De levels vóór Favela kwam ik vrij makkelijk doorheen, daar niet van, maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

nog niet ;)

In de topic start staat een stukje over die "opties" welke je op je wapens kunt krijgen (red dot/heart beat sensor).
Ik dacht dat deze altijd gewoon bij een wapen hoorde, maar blijkbaar zijn het "opties".

Als je level 5 bent kun je create class doen. Hier kan je al die opties vrijspelen maar dat wijst zich vanzelf. Succes!

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
sanderander schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:57:
ksr1-5: predator (probeer 2 kills te maken)
ksr2-7: harriers (eerst bommen, dan hoveren op plek)
ksr3-11: chopper (als harriers er 3 maken en ik nog 1: kassa!)

volgens mij een vrij default class, of niet?
Toch begrijp ik niet als je dan toch niet voor een nuke gaat waarom je dan geen airdrop neemt bij 8 kills .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Gisteravond lekker zitten spelen, maar toch gebeurde er iets vreemds.. Ik speelde al een paar rondes (het kan dus wel) FFA, plotseling kreeg ik het niet meer voor elkaar om mensen om te leggen !? duurde even voordat ik het door had... zat ineens in een HC TDM... raar... mijn scorebord gaf toch echt Free-for-all aan...
Maar goed, gelukkig was ik al lvl 70, dus mocht het een gehackte server zijn geweest, dan heb ik daar geen last van gehad.

Wat vinden jullie van de extended-mags challenges? Ik vind het nogal lang duren om veertig Bullit-penetration-kills te maken..zelfs in maps als favela en terminal kost het héél veel tijd, terwijl je een HB sensor al met 10 silenced kills verdient !?

Had mijn AK47 voorzien van FMJ en HBsensor, om zo die challenge te halen, krijg ik een bult commentaar nadat ik de match-winning-kill maakte! Noob dit en noob dat.. lachuh man.. :+
Die gast die daarover begon te azijnpissen heb ik in de ronde daarop toch te grazen genomen met mijn running class..TMP, M9+tactical knive, marathon, lightweight, en commando... hehe.. hij wist niet meer waar hij het moest zoeken... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Xenomorphh schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:41:
Als je level 5 bent kun je create class doen. Hier kan je al die opties vrijspelen maar dat wijst zich vanzelf. Succes!
Wat ervoor moet gebeuren verschilt per wapen en attachments. Bekijk per wapen welke challenges er zijn om ze vrij te spelen. Bij de PC versie is dit met de F2 toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:23:
[...]

En daar is ook dit topic voor!

Wordt het niet een keer tijd voor 2 of 3 versies van dit topic?

Dus aparte topics voor PC/PS3/X360?
en dat topic is daarvoor omdat? een oplettende lezer had gemerk dat het een vraag was (henche het vraagteken) dus dat ik niet weet welk platvorm. dus even relaxt svp.

ben nu iig prestige 1 lvl 70 dus ik kan geen last meer hebben van die hack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Afgelopen zondag was het dan eindelijk zo ver ! Mijn eerste nuke gehaald ! :D
De game was afgelopen terwijl ik nog in de heli zat, dus heb hem niet kunnen gooien.

Zondag toch nog een nuke kunnen gooien en gisteren ook nog eens 2.
Heb de smaak iig goed te pakken :D Geeft iig een goede kick ! :D

Snap alleen niet waarom het zo lang heeft geduurd(prestige 1 / level 43)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
[...]

nog niet ;)

Moet je ook niet doen voordat je gaat spelen, geet niet goed! 8)7

Maar net als wat al gezegd is, ff create class (vanaf lvl 5) en dan zie je het vanzelf. Ook wat je moet doen om een bepaalde optie te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:29:
[...]

Bedankt voor de info. Het is me nu een stuk duidelijker. Is het de moeite waard om door te spelen tot Prestige 10? Ik bedoel 5 extra classes is niet echt interesant en wat emblems ook niet....
Nou ja goed, ik vind het altijd leuk om te levelen. Ik ken genoeg andere wapens waarmee ik lekker kan schieten, al is de ak-47 echt een fijn wapen! Ik ben nu prestige 5, en ergens tussen 30-35 qua level. En het blijft wel leuk.

Het houdt er wat variatie in, maar verder, als je de extra classes en emblems het niet waard vind, waarom zou je het doen? Ligt er echt aan wat je zelf wil, wil je nog wel die hele cyclus in totaal 11 keer doorlopen, of niet? Misschien zeg ik bij prestige 6 ook wel dit wordt mijn laatste. Maar het is altijd leuk, vind ik.

Wel vind ik het jammer dat mensen denken dat ik mijn prestige gehacked heb omdat ik prestige 5 ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
ok, tnx voor jullie tips, ik zal vnvnd weer online gaan battelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:33

ErA

rhermans schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:42:
[...]

Toch begrijp ik niet als je dan toch niet voor een nuke gaat waarom je dan geen airdrop neemt bij 8 kills .
Emergency airdrop kan een monsterlijke killstreak zijn ipv chopper gunner.

Ik wissel ze zelf dan ook af.

Derail, Afghan en Invasion zijn de maps dat ik emergency airdrop gebruik. Dit omdat de Chopper gunner hier slecht performed (ivm obstructies, op invasion mag je blij zijn met 2~4 chopper gunner kills)
En nog veel belangrijker, deze maps bieden de ruimte voor een emergency airdrop.

Niets is zo irritant om een AC130 op het dak te zien belanden waar je niet bij kan. Of dat alle je drops worden gejat omdat de enemy vlak om de hoek is.

Maps waar chooper gunner verplicht is: Highrise, wasteland, en nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 09-09 12:09
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:42:
[...]

Leuk al die lvl 70 p10 mensen met maar 4 kills 8)7
Inderdaad, waarschijnlijk allemaal level hackers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dorest0rm schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Inderdaad, waarschijnlijk allemaal level hackers :/
Dat hoeft op zich niet. Bij Call of Duty level je niet op kwaliteit maar op kwantiteit. Hoe meer je speelt, hoe meer punten je krijgt, of je nou zuigt of niet.

Bij Halo krijg je ook een level, maar dan op basis van prestaties. Als daar iemand met een hoog level 4 kills maakt klopt er inderdaad iets niet.

Voor beide systemen is wat te zeggen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 09-09 12:09
PWM schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:12:
[...]

Dat hoeft op zich niet. Bij Call of Duty level je niet op kwaliteit maar op kwantiteit. Hoe meer je speelt, hoe meer punten je krijgt, of je nou zuigt of niet.

Bij Halo krijg je ook een level, maar dan op basis van prestaties. Als daar iemand met een hoog level 4 kills maakt klopt er inderdaad iets niet.

Voor beide systemen is wat te zeggen overigens.
Ik twijfel eraan, vooral na wat er gisteren is gebeurd, waarbij bijna iedere pc gamer wist hoe die moest boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:16:
[...]

Ik twijfel eraan, vooral na wat er gisteren is gebeurd, waarbij bijna iedere pc gamer wist hoe die moest boosten.
sterker nog, ze waren er naar op zoek!
die rankhack van de 1e dagen is bannable, dit niet.
alleen de gasten die dit regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Floris-K schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:49:
Afgelopen zondag was het dan eindelijk zo ver ! Mijn eerste nuke gehaald ! :D
De game was afgelopen terwijl ik nog in de heli zat, dus heb hem niet kunnen gooien.

Zondag toch nog een nuke kunnen gooien en gisteren ook nog eens 2.
Heb de smaak iig goed te pakken :D Geeft iig een goede kick ! :D

Snap alleen niet waarom het zo lang heeft geduurd(prestige 1 / level 43)
ik zal eerlijk zijn ik ben lvl 60 3e prestige en heb nog geen 1 nuke gehad.

highest killstreak 24 :X ik ben gewoon niet echt iemand die lekker alles af gaat zitten wachten en voor die kill streak gaat. die 24 had ik gehaald op TDM in de choppergunner toen was het potje ook afgelopen :X jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
ErA schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:03:
[...]

Derail, Afghan en Invasion zijn de maps dat ik emergency airdrop gebruik. Dit omdat de Chopper gunner hier slecht performed (ivm obstructies, op invasion mag je blij zijn met 2~4 chopper gunner kills)
En nog veel belangrijker, deze maps bieden de ruimte voor een emergency airdrop.

Niets is zo irritant om een AC130 op het dak te zien belanden waar je niet bij kan. Of dat alle je drops worden gejat omdat de enemy vlak om de hoek is.

Op invasion scoorde ik juist de helft van me nukes, dit is 1 van de makelijkste maps voor een chopper gunner, derail is ook aardig, juist maps als subbase zijn er slecht voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Sn0wblind schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:33:
[...]

Op invasion scoorde ik juist de helft van me nukes, dit is 1 van de makelijkste maps voor een chopper gunner, derail is ook aardig, juist maps als subbase zijn er slecht voor.
Ja ofnie!? dan waren jouw tegenstanders wel gigantisch achterlijk! Ook zoveel gebouwen om te schuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Grolsch schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:19:

In de single player maakte je automatisch kennis met de accessoires tijdens de missies zoals de red dot sight, thermal sight, grenade launcher,etc.
In de multiplayer moet je deze echter unlocken door challenges te halen.
Ook in multiplayer zijn er nog killstreaks, deathstreaks en perks die je niet hebt in single player.
Een killstreak is een bonus als je een aantal kills haalt zonder te sterven.
Een deathstreak is een extra die je krijgt als je vaak sterft achter elkaar zonder een kill te maken. Deze extra verdwijnt wanneer je kill maakt.
Perks geven je bepaalde eigenschappen of versterken bepaalde eigenschappen en worden op welbepaalde levels unlocked. Van iedere perk is er ook een pro versie die unlocked als je een bepaalde challenge behaalde hebt voor die perk. De pro versie van een perk geeft nog een extra eigenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

kan iemand mij uitleggen wat er nou gefixed is mbt to carepackage kniferunners? offum, wat was precies de sploit die gebruikt werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:57:
kan iemand mij uitleggen wat er nou gefixed is mbt to carepackage kniferunners? offum, wat was precies de sploit die gebruikt werd?
uit je doppen kijken, flashen om je heen voor je hem uitpakt

zo doe ik het altijd, en niemand die hem ooit heeft ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

heh?
Ik knife nu ook veel en heb nog nooit de carepackage marker gebruikt (vond het niet fair).
Marathon + lightweigth + commando blijft snel en je kan van een redelijke afstand al knifen.
wat is carepackagemarker? waarom is het niet fair? en wat heeft knifer er mee te maken...

ik speel (te) veel MW2 online, maar enige wat ik me kan voorstellen is dat een knifer iemand omzeep brengt die net een carepackage heeft gedropt en die vijandelijke carepackages steelt (wat naar mijn mening een valide tactiek is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijltje666 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:43:
Die gast die daarover begon te azijnpissen heb ik in de ronde daarop toch te grazen genomen met mijn running class..TMP, M9+tactical knive, marathon, lightweight, en commando... hehe.. hij wist niet meer waar hij het moest zoeken... >:)
Ik denk dat je UMP bedoeld. En waarom is predator-harrier-chopper geen goede setup? Ik vind het de beste om veel kills te halen. Al gebruik ik meestal harrier-pavlow-chopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

roodbwoy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:00:
heh?

[...]

wat is carepackagemarker? waarom is het niet fair? en wat heeft knifer er mee te maken...

ik speel (te) veel MW2 online, maar enige wat ik me kan voorstellen is dat een knifer iemand omzeep brengt die net een carepackage heeft gedropt en die vijandelijke carepackages steelt (wat naar mijn mening een valide tactiek is)
Hmm nog 1 keer dan :
Je kon harder lopen als je een carepackage-smokedinges in je hand hield en dus niet gooide. Zo konden mensen harder lopen om zo anderen te kniven. Tegen de tijd dat jij twee kogels had afgevuurd had iemand je al neergestoken via deze 'bug'

Ach ik heb er ook gebruik van gemaakt en vond het wel grappig.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Laatst online: 02-09 13:35
heh?

[...]

De exploit was juist dat je carepackage selecteerde en dan begon te rennen, resultaat je loopsnelheid was veel groter dan als je met een wapen rondloopt en werd het dus een eitje om iemand te bereiken voordat hij iets kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
heh?

[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:58:
[...]

uit je doppen kijken, flashen om je heen voor je hem uitpakt

zo doe ik het altijd, en niemand die hem ooit heeft ^^
WAT :?

carepackages marker runner knifer of hoe je hem noemt. is iemand die met die rookgranaat voor je carepackage te bestellen in zijn hand veels sneller kan rennen als met een wapen in je hand. om vervolgens de knife knop te gebruiken om zo iedereen om te leggen

wij noemen ze in party's altijd: snelle jelle
en snipers zijn: jurkjes, bosje of struikjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Proxx op 19-01-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Laatst online: 29-08 07:38
heh?

[...]

Met zo'n marker in je handen rende je zo'n 150%. Dit was een taktiek die veel knivers toepasten.

edit, spuit11..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zo'n marker gaf je maar 20% extra snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
rgras schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:23:
Zo'n marker gaf je maar 20% extra snelheid.
of het nou 50% of 20% was, irritant was het wel. blij dat we daar vanaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

ok ok ok! ik snap het! thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

rhermans schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:42:
[...]

ErA schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:03:
[...]

Ik wissel inderdaad de choopergunner en emergency airdrop af ja, al naar gelang de map, inderdaad!!! (emergency airdrop is muchos fun!)

En waarom zou ik een Nuke nemen?! Moet je eeuwen spelen voor je hem haalt (ik wel en met mij de overgrote meerderheid) en als je hem hebt, boemklaar, jippie, als ik ergens geen plezier uithaal is het een nuke. Dan speel ik liever de map gewoon lekker af en ga voor een nieuwe killstreak oid. Nee, het is mijn inziens meer een soort hype en oh-wat-ben-ik-goed met mijn Nuke. Prima dat ie erin zit en dat ie gebruikt wordt, maar niet mijn favorietje...ik speel liever gewoon door, veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat doet emergency airdrop dan?? nooit gehad heb geen idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:33

ErA

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:36:
De emergency airdrop dropt 4 random killstreaks.

Zo kreeg ik laatst AC130, pavelow, Attack chopper en sentry. Ja, dat is heel grappig.

Wel even goed opletten in welke volgorde je ze oppakt.

Die gene die je als eerste wilt gebruiken als laatste oppakken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Is kennelijk weer een nieuwe bug na de nieuwste patch. De game hangt regelmatig wanneer ie de map laadt, vooral als je de host bent. Zal wel snel gepatched worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heoveel kills voor emergency airdrop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
8 killstreak (staat in de startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

ErA schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:47:
[...]

De emergency airdrop dropt 4 random killstreaks.

Zo kreeg ik laatst AC130, pavelow, Attack chopper en sentry. Ja, dat is heel grappig.

Wel even goed opletten in welke volgorde je ze oppakt.

Die gene die je als eerste wilt gebruiken als laatste oppakken etc.
Ja, als je niet meteen 3 teamleden bij jouw kisten hebt staan die alles jatten. moet je wel snel zijn. raven zijn het!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:51:
heoveel kills voor emergency airdrop?
8, (7 met de hardline perk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Oakley schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:50:
Is kennelijk weer een nieuwe bug na de nieuwste patch. De game hangt regelmatig wanneer ie de map laadt, vooral als je de host bent. Zal wel snel gepatched worden.
Ja klopt! zwaar irri, je hoort wel de omgevingsgeluiden en dan na een tijdje bam, zit je weer in de lobby met errormelding
(op ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snel allemaal openen dus :) grappig zag wel paar keer van die gasten die er zooi van die kistjes voor zich hadden liggen maar dacht die sparen dat op ofzo.. 4 nog wel vindt wel veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:48
Ik moet wel zeggen dat ik liever zie dat de killstreaks worden aangepast. Een nuke is tegenwoordig niet meer speciaal en een chopper gunner/AC130 ook niet meer. Dan heb ik liever dat de Harrier Strike naar de 10 kills gaat, de Chopper Gunner en Ac130 naar de 15 en de nuke op de 35 kills. Het is nu zo als je 7 kills haalt dat je die nuke al bijna binnen hebt ( ligt dan wel aan de map ). Die killstreaks horen toch speciaal te zijn en niet dat iedereen al binnen no-time een Chopper Gunner in de lucht heeft.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def87 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:03:
Ik moet wel zeggen dat ik liever zie dat de killstreaks worden aangepast. Een nuke is tegenwoordig niet meer speciaal en een chopper gunner/AC130 ook niet meer. Dan heb ik liever dat de Harrier Strike naar de 10 kills gaat, de Chopper Gunner en Ac130 naar de 15 en de nuke op de 35 kills. Het is nu zo als je 7 kills haalt dat je die nuke al bijna binnen hebt ( ligt dan wel aan de map ). Die killstreaks horen toch speciaal te zijn en niet dat iedereen al binnen no-time een Chopper Gunner in de lucht heeft.
Ben ik met je eens het is wel heel simpel. Kan me niet heugen dat ik geen killstreak heb gehaald een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Def87 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:03:
als jij elk potje een nuke kan halen ben je knap bezig. Dat betekend gewoon dat het andere team er geen kut van kan. Harriers/chopper gunners moet je direct de lucht uit knallen, doe je dat niet, verlies je. Zo simpel is het. Helaas heb ik meestal 7 van dat soort idioten in m'n team die vrolijk 6x dood gaan door een harrier en niet bedenken om even het uit de lucht te knallen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Laatst online: 19:48
eendje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:08:
[...]

als jij elk potje een nuke kan halen ben je knap bezig. Dat betekend gewoon dat het andere team er geen kut van kan. Harriers/chopper gunners moet je direct de lucht uit knallen, doe je dat niet, verlies je. Zo simpel is het. Helaas heb ik meestal 7 van dat soort idioten in m'n team die vrolijk 6x dood gaan door een harrier en niet bedenken om even het uit de lucht te knallen
Ik heb maar 2 keer een Nuke gehaald, daarna ben ik naar mijn eerste prestige gegaan en niet meer aangezet om zo challenges te halen bij alle andere killstreak rewards. Het gaat er mij alleen maar om dat een killstreak reward iets speciaals moet zijn, nu speel ik dan niet zoveel, maar de laatste weken toch wel dagelijks een nuke meegemaakt of gemiddeld 2 chopper gunners in een potje van 5 min. Dat vind ik gewoon enorm veel.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:05:
[...]

Ben ik met je eens het is wel heel simpel. Kan me niet heugen dat ik geen killstreak heb gehaald een potje.
Ja, met 3 kills heb je UAV al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet wel algemeen blijven, voor ons hardcore gamers is het misschien makkelijk. Maar voor 1 dags vliegen is het echt een prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Niet iedereen is heeft zo veel skill als jij.. Sommigen weten niet eens dat ze tijdens een game van class kunnen veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
eendje, een nuke halen is vaak echt simpel hoor. Ik speel met vrienden en wij zouden in principe bijna alle spelletje direct kunnen eindigen met een nuke. Wij vinden een nuke echter niet zo tof (wij/ik spelen/speel veel liever gewoon volledig uit) waardoor de meesten onder ons tot chopper gunner gaan. Best wel grappig te zien, na een tijdje hebben we echt constant een CG rondhangen. Naargelang de tegenstander blijft die echt gewoon hangen en killen. Een maat van mij heeft dan ook een max-killstreak van 40+ gehaald (tja, de tegenstander bleef maar buitenlopen... niet bijster slim dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:11:
[...]

Ja, met 3 kills heb je UAV al :P
Hahah ja klopt ;)... wel erg handig volgens mij die uav alleen niemand heeft hem meer in ze killstreaks keuze bijna meer.. (ik ook nie)... Killstreaks zijn goed verbeterd ten opzichte van mw1 het zou alleen nog best iets lastiger mogen zijn iets wat meer kills..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
baronruud schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:45:
[...]

Ja ofnie!? dan waren jouw tegenstanders wel gigantisch achterlijk! Ook zoveel gebouwen om te schuilen.
nee, maar die gebouwtjes zijn zo klein dat ik ze alsnog door de ramen kan raken, daarnaast als je C en B hebt of A en B dan weet je waar ze spawnen en dat is in het open, is gewoon prijsschieten.

Afghan, Derail, Wasteland, the rundown en invasion zijn vrij makelijke maps voor een nuke, karachi, skidrow enzo zijn lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
[...]

Haha dat ken ik. ik moet elke keer weer op draven voor harrier of choppers :S krijg er wel de xp voor dus heel erg is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb mijn 2 nukes in skidrow gehaald. Had daarvoor wel een tegenstander nodig die geen harriers/CG uit de lucht schoot, maar het is eigenlijk wel te doen in elke map als je maar fatsoenlijk gaan campen, doe je dat niet haal je het niet (daarom haal ik het ook niet meer, ik ren veel te veel)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Styxxy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:13:
eendje, een nuke halen is vaak echt simpel hoor. Ik speel met vrienden en wij zouden in principe bijna alle spelletje direct kunnen eindigen met een nuke. Wij vinden een nuke echter niet zo tof (wij/ik spelen/speel veel liever gewoon volledig uit) waardoor de meesten onder ons tot chopper gunner gaan. Best wel grappig te zien, na een tijdje hebben we echt constant een CG rondhangen. Naargelang de tegenstander blijft die echt gewoon hangen en killen. Een maat van mij heeft dan ook een max-killstreak van 40+ gehaald (tja, de tegenstander bleef maar buitenlopen... niet bijster slim dus).
ga jij maar weer terug naar je myg0t forum die gasten kunnen ook elke match nuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Probeer eens hardcore, harriers zijn niet zon groot probleem meestal, maar tenzij je een uav aan hebt kan je niet zien waarvandaan de chopper gaat komen en hem opwachten. Voeg daaraan toe dat chopper gunner op hardcore enkel ruwweg 1 schot de goede kant op hoeft te sturen en je bent dood, en het resultaat is een hele lading kills die binnen blijven stromen.

Ben het ermee eens dat die killstreaks moeilijker te halen moeten worden, met juiste rewards is het triviaal om de volgende killstreak weer te halen. Tuurlijk zal niet altijd lukken, maar veel te vaak wel.

En dan komt op 15 kills de emp, iemand die dat ding serieus heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
furby-killer schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:23:
[...]

Probeer eens hardcore, harriers zijn niet zon groot probleem meestal, maar tenzij je een uav aan hebt kan je niet zien waarvandaan de chopper gaat komen en hem opwachten. Voeg daaraan toe dat chopper gunner op hardcore enkel ruwweg 1 schot de goede kant op hoeft te sturen en je bent dood, en het resultaat is een hele lading kills die binnen blijven stromen.

Ben het ermee eens dat die killstreaks moeilijker te halen moeten worden, met juiste rewards is het triviaal om de volgende killstreak weer te halen. Tuurlijk zal niet altijd lukken, maar veel te vaak wel.

En dan komt op 15 kills de emp, iemand die dat ding serieus heeft?
nee niet echt met rds weet ik nog waar ik moet mikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja emp echt waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:46
baronruud schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:59:
[...]

Ja klopt! zwaar irri, je hoort wel de omgevingsgeluiden en dan na een tijdje bam, zit je weer in de lobby met errormelding
(op ps3)
xbox net zo... paar keer gehad nou :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Wat ik me afvraag: als het goed is, is een nuke ook niet mogelijk tijdens een EMP, right? Maar is het dan ook mogelijk om de EMP na de nuke in te zetten om deze te verhinderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
furby-killer schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:23:
[...]

Stinger class met cold blooded en ik hoor wel waar dat ding vliegt, no-time ligt ie op de grond.
Mj2sL schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:29:
Wat ik me afvraag: als het goed is, is een nuke ook niet mogelijk tijdens een EMP, right? Maar is het dan ook mogelijk om de EMP na de nuke in te zetten om deze te verhinderen?
ff in youtube zoeken op > modern warfare 2 mythbusters <, hoop antwoorden op dat zulk vragen.

[ Voor 24% gewijzigd door DeBaroN op 19-01-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, want na de nuke is het potje afgelopen. Tijdens een EMP kan er daarentegen volgens mij geen nuke gelanceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Nee, dit werd in 1 van de Myth Buster filmpies over MW2 getest.
Zo gek is het niet dat je dat denkt maar een Nuke is niet uit te schakelen nadat hij geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Merk dat sinds ik met mijn M16 loop het een stuk beter gaat! :-)

M16 + Noobtube (toch handig om campertjes die zich in huisjes verschuilen op te blazen)
Stinger

Semtex
Stun of Flash grenade

Sleight of Hand Pro (die extra aim speed is NICE!)
Cold Blooded
Ninja Pro

Ik speel alleen maar HC TDM, en je ziet dat in deze game modus mensen een stuk voorzichtiger spelen, veel spelers hebben ook een HBS waardoor mijn Ninjapro alleen maar beter is, niet te zien + niet te horen + knife kill = nobody know I was there, cold blooded vind ik ook te relaxed, kan daardoor makkelijker enemy air support uit de lucht schieten zonder risico te lopen neer gemaaid te worden door bovengenoemde.

Haal steeds vaker langere killstreaks, 24 is nu max (en voor de mensen die mij nu n00b gaan noemen, dit is mijn eerste FPS die ik online speels sinds Unreal Tournament (10 jaar geleden).

Enige waar ik mijn aan erger zijn Akimbo Rambo's, die verzieken toch wel mijn speelplezier omdat ik dit niet realistisch vind, (serieus, 2 shotguns tegelijk rennend schieten?) maargoed, wachten op de eerste (aldanniet gehackte) dedicated servers zodat we dat soort shit kunnen bannen en het spel nog serieuzer/realistischer maken dmv mods/rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
maximus1 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:36:
[...]

Nee, dit werd in 1 van de Myth Buster filmpies over MW2 getest.
Zo gek is het niet dat je dat denkt maar een Nuke is niet uit te schakelen nadat hij geactiveerd is.
zouden ze wel moeten doen :P

dan is het nog een beetje spannend als iemand airdrop of killstreak krijgt :P
of gewoon EMP time extension van 10min :P

[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 19-01-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Proxx schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:22:
[...]
ga jij maar weer terug naar je myg0t forum die gasten kunnen ook elke match nuken
Wat? Ik claim nergens dat ik een super god ben ofzo. Misschien zelf eens wat minder judgemental zijn. Stupid fucker dipshit. #@#@#@#

Sorry hoor, maar als team zijn we goed. Uiteraard hebben we ook momenten dat we niets van bakken ("bijna elk game" is licht overdreven, maar toch wel véél games), maar we hebben toch erg vaak dat we toch wel dat we de tegenstanders naar huis spelen. Overigens, na mijn CG rush ik om zo sneller dood te zijn (kan ik terug beginnen met killstreak).

[ Voor 17% gewijzigd door Styxxy op 19-01-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:39:

Haal steeds vaker langere killstreaks, 24 is nu max (en voor de mensen die mij nu n00b gaan noemen, dit is mijn eerste FPS die ik online speels sinds Unreal Tournament (10 jaar geleden).

Enige waar ik mijn aan erger zijn Akimbo Rambo's, die verzieken toch wel mijn speelplezier omdat ik dit niet realistisch vind, (serieus, 2 shotguns tegelijk rennend schieten?) maargoed, wachten op de eerste (aldanniet gehackte) dedicated servers zodat we dat soort shit kunnen bannen en het spel nog serieuzer/realistischer maken dmv mods/rules.
Je ergert je aan de realisme en je speelde Unreal Tournament? Hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:45:
[...]

Je ergert je aan de realisme en je speelde Unreal Tournament? Hmmm
Wat hebben deze 2 met elkaar te maken?

Dat de eerste FPS die ik online speelde toevallig een niet realistiche space shooter is heeft toch weinig te maken met het feit dat ik mij erger aan overdreven combinaties e.d. in een game die enigzins realistisch probeerd over te komen...

Duidelijk gevalletje van troll-fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Stinger class met cold blooded en ik hoor wel waar dat ding vliegt, no-time ligt ie op de grond.
Werkt niet op hardcore als je ook maar in de buurt van een teamgenoot bent wanneer de heli komt. Auto aim lokt nog steeds op je (denk ik, is in ieder geval verrekte knap dat ze me neerschieten met cold blooded terwijl je toch niet zo goed mensen kan zien vanuit heli zonder de rode vierkantjes), en door enorme area damage van dat ding hoeft hij maar in de buurt te schieten en je bent dood. Daarna is het voorbij, want net als half je team ook dood is moet iedereen respawnen, en die chopper veegt gewoon respawn plek leeg continue. Kans dat je een lock krijgt met stinger voordat je dood bent is verwaarloosbaar, en die enkele keer dat het gebeurd heeft dat ding nog flares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Styxxy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:44:
[...]

Wat? Ik claim nergens dat ik een super god ben ofzo. Misschien zelf eens wat minder judgemental zijn. Stupid fucker.

Sorry hoor, maar als team zijn we goed. Uiteraard hebben we ook momenten dat we niets van bakken ("bijna elk game" is licht overdreven, maar toch wel véél games), maar we hebben toch erg vaak dat we toch wel dat we de tegenstanders naar huis spelen. Overigens, na mijn CG rush ik om zo sneller dood te zijn (kan ik terug beginnen met killstreak).
nee met licht overdreven heb je al een hoop goed gemaakt. het kwam mij meer over als "ow ik ben ub3r l33t m3g4 goed" post :o met een team wil het wel lukken met ts of vent ofziets.

oohhh hij noemt mij fucker dipshit. mwaa boefje

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 19-01-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

furby-killer schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:51:
[...]

Werkt niet op hardcore als je ook maar in de buurt van een teamgenoot bent wanneer de heli komt. Auto aim lokt nog steeds op je (denk ik, is in ieder geval verrekte knap dat ze me neerschieten met cold blooded terwijl je toch niet zo goed mensen kan zien vanuit heli zonder de rode vierkantjes), en door enorme area damage van dat ding hoeft hij maar in de buurt te schieten en je bent dood. Daarna is het voorbij, want net als half je team ook dood is moet iedereen respawnen, en die chopper veegt gewoon respawn plek leeg continue. Kans dat je een lock krijgt met stinger voordat je dood bent is verwaarloosbaar, en die enkele keer dat het gebeurd heeft dat ding nog flares.
Ja, dat heb ik inderdaad gemerkt, toch werkt een stinger wel ok bij AI controlled support zoals de harrier en de normale choppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Proxx schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:51:
[...]

nee met licht overdreven heb je al een hoop goed gemaakt. het kwam mij meer over als "ow ik ben ub3r l33t m3g4 goed" post :o met een team wil het wel lukken met ts of vent ofziets.
Wel, uiteraard is het overdreven, maar ja, het is soms makkelijker zo iets te verwoorden. Overigens, we spelen inderdaad met TS, wat toch een voordeel geeft. En uiteraard helpt het ook dat we elkaar goed kennen. Overigens, ik ben de slechtste van de groep, dus ik ben absoluut niet 1337, ik haal slechts een KD-ratio van 1 tot 1,5 (ik hou me meer bezig met objective te capturen; killen doet een teammate vooral, wel in samenspel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Misschien is EMP handig om vijandelijke choppers/planes uit de lucht te krijgen? Kan me wel voorstellen dat dat daarvoor werkt :D en dan in die tijd ook geen nieuwe op kunnen roepen... ik zie wel voordelen, als het is zoals ik suggereer. Maar dan vooral als je team gepwnd wordt :P

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
JaWSnl schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Misschien is EMP handig om vijandelijke choppers/planes uit de lucht te krijgen? Kan me wel voorstellen dat dat daarvoor werkt :D en dan in die tijd ook geen nieuwe op kunnen roepen... ik zie wel voordelen, als het is zoals ik suggereer. Maar dan vooral als je team gepwnd wordt :P
Als je team gepwnd wordt haal je zelf waarschijnlijk ook niet genoeg kills voor een EMP (of je moet uber l33t zijn natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijltje666 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Zoals ik al eerder gepost heb, jij bent dè aangewezen persoon om COD modern BAT-wars te spelen, met alleen een knuppeltje... ;)

Je kunt ook je Nintendo afstoffen en paddestoeltjes plat springen, dan heb je namelijk zelf de keus of je je powerups pakt of niet :*)
ooit weleens van private matches en clanbase en promod in cod4 gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Proxx schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:27:
[...]

ik zal eerlijk zijn ik ben lvl 60 3e prestige en heb nog geen 1 nuke gehad.

highest killstreak 24 :X ik ben gewoon niet echt iemand die lekker alles af gaat zitten wachten en voor die kill streak gaat. die 24 had ik gehaald op TDM in de choppergunner toen was het potje ook afgelopen :X jammer maar helaas
Ik speel met:
ACR/Tar21 incl Silencer
Scavenger Pro, Stopping Power pro en Ninja pro

Killstreak: Harrier, Chopper, Nuke

Ik speel altijd gewoon goed mee om die points te cappen en als ik 7 kills haal zoek ik een rustig plekje op. Roep de harrier op en die heeft vaak zo die laatste 3-4 kills en dan afmaken met chopper.

Speelde eerst wel Ground war onder het motto, hoe meer zielen, hoe meer frags. Echter heb je dan weinig tijd om te herladen enz. Bij gewone Domination kun je veel tactischer spelen :) Als je op de pc speelt dan kun je me wel toevoegen (zie sig) spelen we eens wat potjes samen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:36:
3 care package's ipv 1 :)
nvm deed een f5 maar was toch niet een complete refresh...

[ Voor 13% gewijzigd door PoweRoy op 19-01-2010 16:11 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:01:
[...]

ooit weleens van private matches en clanbase en promod in cod4 gehoord?
clanbase gebruikte ik al 10 jaar geleden ;) promod was voor CS 1.5 / 1.6 niet nodig :P RDS of nubetube was er gewoon niet.

al moet ik zeggen dat ik nu met mw2 weer bijna de zelfde verslaving voel op komen als bij CS 1.5 /1.6 haha
Floris-K schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:06:
[...]

Ik speel met:
ACR/Tar21 incl Silencer
Scavenger Pro, Stopping Power pro en Ninja pro

Killstreak: Harrier, Chopper, Nuke

Ik speel altijd gewoon goed mee om die points te cappen en als ik 7 kills haal zoek ik een rustig plekje op. Roep de harrier op en die heeft vaak zo die laatste 3-4 kills en dan afmaken met chopper.

Speelde eerst wel Ground war onder het motto, hoe meer zielen, hoe meer frags. Echter heb je dan weinig tijd om te herladen enz. Bij gewone Domination kun je veel tactischer spelen :) Als je op de pc speelt dan kun je me wel toevoegen (zie sig) spelen we eens wat potjes samen 8)
Proxx is de naam Qlimax_hotmail.com is account naam (ik stam nog uit de tijd dat er alleen e-mails als gebruikers naam gekozen mochten worden.) e-mail account wordt trouwens niet meer gebruikt

[ Voor 18% gewijzigd door Proxx op 19-01-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Laatst online: 06-05 22:04
Zijn er mensen die ervaring hebben met Steam Cloud? Is dit volledig te vertrouwen?

Zou namelijk dringend een clean install van windows moeten doen, maar durf niet omdat ik bang ben men spelgegevens te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
dit zou ik ook wel eens willen weten. in principe moet het geen probleem moeten zijn maar heb al meer klachten gehoord

[ Voor 59% gewijzigd door Proxx op 19-01-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn nuke ook uitgezet na 20x kreeg ik er geen nieuwe dingetjes meer voor :D dus ga nu de andere killstreaks eens gebruiken :P moet zeggen zon stealth bommenwerper die alles platgooide heeft ook wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Stealthbomber is echt heerlijk inderdaad, met predator+harrier ben je er ook zo.

Op HC vind ik het wel moeilijker om mijn killstreaks te halen, maar ik heb nu op mijn class met hardline maar even UAV gezet, echt veel extra punten gehaald door telkens maar weer die UAV neer te zetten, en in HC heeft het ook echt veel nut.

Edit: toch maar EMP als killstreak unlocked, 25 ga ik noooit redden, maar een emp misschien wel en dat lijkt me toch wel tof (mijn record killstreak is 15).

[ Voor 19% gewijzigd door roy-t op 19-01-2010 16:44 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:23:
dit zou ik ook wel eens willen weten. in principe moet het geen probleem moeten zijn maar heb al meer klachten gehoord
Ik heb meerdere malen een nieuwe install gedaan en Steam Cloud synced perfect mits de láátste speelsessie goed is afgesloten en Steam de tijd heeft gekregen om te syncen met Cloud zonder problemen.

Voor de zekerheid kun je altijd je players map opslaan op een usb-stick o.i.d. maar dit zou niet nodig moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Edit: toch maar EMP als killstreak unlocked, 25 ga ik noooit redden, maar een emp misschien wel en dat lijkt me toch wel tof (mijn record killstreak is 15).
EMP brengt toch altijd wel het element der angst in spel, HBS die niet meer functioneert, vaage ruis over beeld, het idee dat er een speler is met een killstreak van 15, UAV waar je niks aan hebt, map die niet meer werkt... denk dat EMP helemaal niet zo slecht is als mensen beweren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:48:
[...]

Ik heb meerdere malen een nieuwe install gedaan en Steam Cloud synced perfect mits de láátste speelsessie goed is afgesloten en Steam de tijd heeft gekregen om te syncen met Cloud zonder problemen.

Voor de zekerheid kun je altijd je players map opslaan op een usb-stick o.i.d. maar dit zou niet nodig moeten zijn.
mja ik formatteer toch niks krijg morgen een ssd binnen en wil daar een nieuwe install op zetten.
maar omdat ik al een hoop mensen heb gehoord over problemen met corrupte bestanden of van lvl54 naar 32 ofzoiets. denk zal het toch maar eens vragen.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.