Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:26:
[...]

Ah. Dat is duidelijk. En nu heb ik gegrepen dat als je de 1e keer prestiged je al je wapens kwijt bent. Is dat elke keer als je prestiged of alleen de 1e keer?
Elke keer, die wapens komen pas vrij op de levels waar ze op geunlocked worden. Maar dat helpt wel erg goed met het levelen, aangezie nje dan steeds weer die marksman enzo kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:29
Leuk een kantoorbaan met een pc die over internet beschikt. Paar keer daags dit topic F5'en en de zin om te spelen wordt alleen maar groter :(

MW2 kan misschien paar grote nadelen hebben, maar momenten dat ik geen zin heb om te spelen zijn er niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:26:
[...]

Ah. Dat is duidelijk. En nu heb ik gegrepen dat als je de 1e keer prestiged je al je wapens kwijt bent. Is dat elke keer als je prestiged of alleen de 1e keer?
elke keer begin je weer bij level 0 dus krijg je ook de wapens die bij die levels horen.

m4a1 FTW

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 07:42:

@ Rabor: Ik had gisteren tot 3 x toe ongeveer het zelfde.
Zit met vriend in Party en joinen een game, had een streak van 4 gelijk in begin.
Boem weg verbinding, we zoeken een nieuwe game en waar denk je dat je joint alleen zonder score?
Juist dezelfde bloody map, waar je vervolgens weer connection in verliest.
Even later Rundown, heerlijk begin met 7-0, Harriers binnen gehaald waar een paar kills mee werden gepakt dus ik zat al te handen wrijven voor de chopper gunner.
En toen...Pats weg verbinding.

Heb daarna maar de boel afgesloten, was er niet echt vrolijk van zeg maar....
Bij mij waren ALLE stats weg, dus ik moest weer beginnen bij level 1 rank 1..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren na 9 dagen op level 70 te hebben gespeeld toch maar Prestige geclicked. Mis wel mijn TAR en m16, maar ook wel weer leuk om een met m4 en SCAR te spelen.

Gisterenavond zat ik overigens in een ronde Derail, is er op het gegeven moment een clanspeler die wel erg ownt met zijn silenced uzi. Kan natuurlijk, maar op het gegeven moment viel het me op dat hij wel heel goed wist van welke kanten zijn tegenstanders af kwamen. Dus proef op de som genomen en achter een muur gaan zitten. Hij rent dus, draait zich naar de muur en begint te schieten exact op de plek waar ik zat terwijl hij naar de rand van de muur toe rende. Zou alleen mogelijk zijn met hartbeat of UAV, maar hij had geen van beide. Ik sprak hem er dus (geirriteerd) op aan, gelijk was ik uiteraard een noob en was er niets van waar. De ronde was heel kort daarop voorbij.

Volgende ronde zit er een andere hacker in het spel, full auto aimbot. Vraagt hij via de teamchat of wij het goed vinden als hij die hacker terug-hackt. Die kneus zet dus eveneens zijn aimbot aan, terwijl hij mij een ronde daarvoor nog voor idioot uitmaakt omdat ik hem een hacker noem. Aaah, zo vermoeiend dit. Geef mij dan maar hackers die er gewoon voor uitkomen, dan kan ik gelijk disconnecten en een ander spel zoeken in plaats van die low profile hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:09
rabor schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:01:
[...]
Bij mij waren ALLE stats weg, dus ik moest weer beginnen bij level 1 rank 1..
Dat heb ik dus ook gehad begin december. Was toen lvl 59 2nd prestige en doordat de game crashte tijdens het wachten in de lobby (steam was toen dus files aan syncen) was ik ineens weer lvl 1.
Doordat ik de game weer had opgstart om verder te spelen (wist toen niet dat ik lvl 1 was voor ik opstarte) en na het zien dat ik lvl 1 was gelijk afsloot. hierdoor had steam mijn files (van lvl 1) weer gesyncd met steam cloud en heeft alle resets die je kan doen totaal geen nu meer. Steam of IW kon ook natuurlijk helemaal niks voor mij doen. simpelweg omdat ze niet fatsoenlijk gebruik maken van steam mogelijkheden.

Ben nu ondertussen na lang wachten toch maar weer geprestiged en dus nu weer lvl 52 1st prestige (heb erg lang op lvl 70 blijven hangen, maar door custom classes te weinig toch maar prestige gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodey schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:38:
Leuk een kantoorbaan met een pc die over internet beschikt. Paar keer daags dit topic F5'en en de zin om te spelen wordt alleen maar groter :(

MW2 kan misschien paar grote nadelen hebben, maar momenten dat ik geen zin heb om te spelen zijn er niet!
Zijn er überhaupt kantoren zonder internet verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Dat disconnecten en een andere server zoeken wilt ook niet altijd goed lukken. Laatst zaten we bij een slechte host, dus wij leaven, zoeken opnieuw HC HQ, komen weer bij dezelfde game. Nou nog maar is proberen, komen we er weer bij. Toen hebben we maar Domination gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
bram1984 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:13:
[...]

hier heb ik het net weer aan de gang gekregen. haha :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
[...]

Nee, maar wel gebruikers die geen rechten hebben om het internet op te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haat die noobs met red dots en een of andere shit uitbreiding doe mij maar clanbase zonder perks, S&D en de regels van Wars/clanbase dan komen de echte skills naar boven, iedere sukkel kan aimen met een holographic sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:34:
ik haat die noobs met red dots en een of andere shit uitbreiding doe mij maar clanbase zonder perks, S&D en de regels van Wars/clanbase dan komen de echte skills naar boven, iedere sukkel kan aimen met een holographic sight.
Zo valt er op alles wel wat aan te merken. Zie eerdere reacties met opsommingen van alles wat "noob" is. Sommigen lijken alleen tevreden te zijn als iedereen met een usp speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Waarom speel je dan MW2? Er zijn zoooo veel fps' zonder perks en attachements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
welkom op tweakers.
ga jij maar weer mooi CS:S spelen of als je het echt goed wilt doen CS1.6! :w daag

er wordt veel geklaagd over markerrunners campers tubers hackers. maar dit slaat alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb zojuist een nieuw SMS geluid ingesteld : mp level up.
Mijn collega op prestige 1 wilde hem ook hebben :D
En ja we zijn verslaafd :D

Gisteren voor het eerst match winner (met hoogste score) gehaald. Het ging ook wel erg lekker :D
En een titel gehaald omdat ik het hele team had afgemaakt >:)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Sc0rPi0N schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:58:
Ik heb zojuist een nieuw SMS geluid ingesteld : mp level up.
Mijn collega op prestige 1 wilde hem ook hebben :D
En ja we zijn verslaafd :D

Gisteren voor het eerst match winner (met hoogste score) gehaald. Het ging ook wel erg lekker :D
En een titel gehaald omdat ik het hele team had afgemaakt >:)
KOOM HIER met die link naar dat bestand :P
serieus: hoe kom je daaraan?

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Ja, ik heb gister al zitten zoeken maar kan die geluiden nergens vinden. Waar staan ze precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
hoe werkt TeamSpeak eigenlijk?
ik heb een headset met mic. gewoon inpluggen en praten maar?
ik zit gewoon in public servers, dus geen party ofzo.
wil wel eens tactischer gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:50
Rofl, n1 opmerking :) Als dit je game niet is, dan moet je missch wel iets leuks gaan spelen. Als die red - dot echt zo fantastisch zou zijn, dan zou iedereen hem hebben right? Ik speel veeeel liever zonder, op de m4a1 na.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:50
Roodey schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:55:
Downloaden installeren en dan werkt je headset 9/10 keer gelijk. Moet je wel even een server createn of joinen.. Met TS2 kan je gewoon een (lege) public server in duiken. Gister met TS3 nog geen serverlijst kunnen vinden, maar heb dan ook nog niet echt gezocht.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Roodey schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:55:
Teamspeak is een programma wat niet speciaal voor mw2 is ofzo. Je kan daarmee gewoon met meerdere vrienden tegelijk met elkaar praten (soort skype maar dan makkelijker imo) hetzelfde als ventrilo.

Als je gewoon wilt praten in mw2 dan plug je gewoon mic in en kan je aan de slag. misschien moet je mic iets geboost worden en dit kan gewoon in configuratiescherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die iw_## bestanden
vanaf 13 ofzo krijg je de geluiden, openen met winrar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:51
Gisteren in een server beland waar een paar gasten full control over hadden. Welke map, hoeveel XP per kill etc. Best grappig eigenlijk. Andere mensen vonden het toch niet zo leuk omdat ze lvl70 waren in 1 kill ;) Heb ook een stukje gefrapsed, moet het nog uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Leuk om controle te hebben, maar ze moeten niet aan m'n rank komen :o
Doe er dan iets nuttigs mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
ik vind de perks en attachements juist leuk. de maken er iets van om naar uit te kijken. ik loop namelijk het liefste met blinq( 2 attachements) en dan een silencer en heartbeatsensor. daar ben ik het beste mee. en elke keer als ik een nieuwe assaultrifle unlock probeer ik die twee zo snel mogelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Damn, ik was zo in de war. Lekker weer Hardcode HQ aan het spelen en het ging niet zo goed, maar ik kreeg telkens nadat ik dood was dat ik meteen weer gekilled werd voor teamkills, ik snapte er niets van.

... Totdat ik me realiseerde dat ik martyrdom als ds in had gesteld. Tsja, en met HQ lig je nogal vaak in de buurt van mede spelers als je dood gaat, ook kunnen ze op hardcore setting niet veel hebben. Vandaar al die vage teamkills. Toch maar weer painkiller aangezet dus.

Ik dacht deel het even, mocht iemand anders nog zoiets 'geks' mee maken. (Wat is Hardcore HQ toch een heerlijke game mode trouwens!).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sodeju, ik dacht net weer eens de singleplayer op veteran op te pakken (was ergens aan het eind van de favela gebleven, checkpoint alleen gek genoeg niet gesaved), nou kom ik niet eens meer voorbij het eerste deel van het level. Wat verschrikkelijk sadistisch is dat zeg, denk dat ik dat maar niet meer ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:49:
[...]

Ik speel af en toe ook HQ en ga dan veel kills maken. Als ik toch veel kills maak kunnen de tegenstanders toch de HQ niet capturen? Ik zie het dus wel als een doel; ervoor zorgen dat ze hem niet kunnen capturen ;)
fout. doordat jij de tegenstandert kilped EN ver weg loopt van de HQ spawnt de tegenstander sneller random en je eigen team bij jouw in de buurt AKA ver weg van de HQ. 9 v/d 10 games zorgt zo'n "joker" er juist voor dat we niet cappen.

verdedigen a la, maar flanken danwel naar de andere kant lopen. neuh.

(ps, niet op jouw persoonlijk btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:17:
Gisteren in een server beland waar een paar gasten full control over hadden. Welke map, hoeveel XP per kill etc. Best grappig eigenlijk. Andere mensen vonden het toch niet zo leuk omdat ze lvl70 waren in 1 kill ;) Heb ook een stukje gefrapsed, moet het nog uploaden.
Gebeurde mij dus gisteren ook , ik was op weg naar de 2e prestige , lvl 65 , ik beland in een server , doe 1 kill en vervolgens is het spel ten einde en ben ik plotseling lvl 70 !!!!
Heb trouwens besloten om niet de 2e prestige te gaan doen. Een extra wapenslot , een ander enbleem en wat titels ........het is het me niet meer waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:30
Heeft iemand zin om met mij de Spec ops te halen? Moet alleen nog Charlie en Delta de laatste en van de laatste moet ik ze alle maal nog. K wil graag platinum en moet alleen nog downed but not out, star 69 en die trophy dat je van alle missies minimaal 1 ster hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Hogader schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:10:
[...]

Dat heb ik dus ook gehad begin december. Was toen lvl 59 2nd prestige en doordat de game crashte tijdens het wachten in de lobby (steam was toen dus files aan syncen) was ik ineens weer lvl 1.
Doordat ik de game weer had opgstart om verder te spelen (wist toen niet dat ik lvl 1 was voor ik opstarte) en na het zien dat ik lvl 1 was gelijk afsloot. hierdoor had steam mijn files (van lvl 1) weer gesyncd met steam cloud en heeft alle resets die je kan doen totaal geen nu meer. Steam of IW kon ook natuurlijk helemaal niks voor mij doen. simpelweg omdat ze niet fatsoenlijk gebruik maken van steam mogelijkheden.

Ben nu ondertussen na lang wachten toch maar weer geprestiged en dus nu weer lvl 52 1st prestige (heb erg lang op lvl 70 blijven hangen, maar door custom classes te weinig toch maar prestige gedaan).
Volgens mij had ik precies hetzelfde.. alleen was ik al een tijdje prestige 3 lvl 70 & had ik net 2 dagen ervoor eindelijk m'n gouden AK title gehaald.. (352 uur totaal), dus tot in treurnis headshots gejaagd (1000 x), & gewoon in 1x weg.. ook m'n gouden ACR title - maar die is niet zo heel moeilijk..

Maargoed, ergens ook wel weer leuk want zowat iedereen denkt nu dat ik cheat..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:08:
[...]

Gebeurde mij dus gisteren ook , ik was op weg naar de 2e prestige , lvl 65 , ik beland in een server , doe 1 kill en vervolgens is het spel ten einde en ben ik plotseling lvl 70 !!!!
Heb trouwens besloten om niet de 2e prestige te gaan doen. Een extra wapenslot , een andere emblen en wat titels ........het is het me niet meer waard :P
Dat wil ik eigenlijk ook wel, wilde alleen prestige voor die extra class O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Lijkt mij echt niet leuk als je ineens lvl70 bent na een paar kills.
Spelen doe je om er iets mee te bereiken, als het op een zilveren schaal wordt aangeboden dan schiet het niet op. :)

Ik heb nu eindelijk mijn blingperk dus met holo + FMJ op mijn Famas knal ik lekker in de rondte. Prachtspel.

Alleen die nare mensen die mij de hele tijd neerknallen, die moeten kappen. Gewoon netjes met z'n allen op een rij, dan loop ik wel langs. paf paf paf. :P

Oh, de laatste tijd krijg ik het steeds vaker voor elkaar om headshots over vrij lange afstanden te maken. Oefening baart toch kunst.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:49

Minkie

Groazers Unite.

Heb nu ook eindelijk MW2.
Snap nog geen reet van hoe de mappen in elkaar zitten, dus ik speel tot nu toe alleen nog maar FFA.
Haal dan wel een kpd van meer dan 1. Alle andere spel modi is nog te ingewikkeld en snap er nog weinig van waar alle capture punten liggen enzo.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik heb voor de zekerheid maar een scriptje gemaakt wat mijn .bak en .stat files wegschrijft naar een andere map tijdens het afsluiten van de PC. Ik hoop het niet nodig te hebben, maar ik heb geen zin om mijn hele rank te verliezen :P

Wellicht zou ik beter de hele players map kunnen doen, maar dat ding is bij mij 150+ MB.

Voor degene die geïnteresseerd is, hier het script.

Batchfile:
1
2
3
4
5
D:
cd "Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players"
copy /Y *.stat "E:\COD profile backup"
copy /Y *.bak "E:\COD profile backup"
exit

Verander wel de paden die voor jou relevant zijn. Om het script automatisch te laten draaien kan je de task scheduler gebruiken of de group policy editor. Sla het bestand op als .bat en test het voordat je er op vertrouwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Ik weet nu gewoon dat telkens als ik crash krijg tijdens een moment lobby of net afgelsoten als steam dus aan syncen is dat ik dan even mijn laatste .stat en .bak weg doe gooien.

tja als ik het eerder had geweten had ik het niet meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ja hier dus ook een slachtoffer
Zat ik lvl 46 op weg naar 47 ineens zat ik in een tdm en toen verandere de map ineens in hardcore tdm
Om drie seconden later ineens level 70 te zijn. WTF!
En ja hoor uitgelogd en opnieuw ingelogd en nog steeds lvl 70 .

Heb gewoon originele versie en was lekker bezig.

Kreeg trouwens wel vaak de melding dat een bestand verschillend was dan de server.
Ik heb niets veranderd aan mijn spel.

Kunnen ze hier iets aan doen ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die rankhack gebeuren (zoals hierboven beschreven) btw op de pc of op de console's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
PC.

1.0.177 releasenote: http://store.steampowered.com/news/3338/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Eindelijk :)

Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized

Ik ben blij.... leer nou maar eens normaal spelen stelletje tuig :P

edit: klopt morgen weer hard werken, zit me tanden te poetsen en kreeg een smsje dat de exploit gefixed is >:)

[ Voor 45% gewijzigd door Vandread op 18-01-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Vandread schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:40:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized

Ik ben blij.... leer nou maar eens normaal spelen stelletje tuig :P
Het is voor jou al bedtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
is nou mw2 sneller kwa gamen dan mw1 of is het gewoon even wennen, word zo snel geknifed hier niet normaal.

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inderdaad, goed niews.
Nieuwe update:
Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry
Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s
Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'
Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency
Fixes to prevent various texture and XP hacks
Dat werd ook wel tijd ;) IW is ons dus toch niet compleet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als men na die patch alsnog door marathon-lightweight-commando-tactical knifers neergestoken blijft worden ;)

Maargoed, goed om te zien dat ze druk bezig zijn (had ook niet anders verwacht eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als ze het aanpassen kunnen we nu toch wel stellen dat het care package knifen toch echt een exploit was en niet op deze manier ingebouwd door IW. Ik ben er in ieder geval blij mee.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:17:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als men na die patch alsnog door marathon-lightweight-commando-tactical knifers neergestoken blijft worden ;)
ja maar op die manier geknifed worden is niet erg.. het was vooral die &#&%&^@ care package die het hem deed., ik bedoel. ik had ergens gelezen dat je bijna 2x zo snel rende als een normale assault weapon persoon zonder lightweight / CP / submachinegun.

ed: maar goed. erg blij met deze fix, alleen wat bedoelen ze precies met de bling / akimbo FMJ 1887's?
hadden die meer range, of juist minder?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:38:
ed: maar goed. erg blij met deze fix, alleen wat bedoelen ze precies met de bling / akimbo FMJ 1887's?
hadden die meer range, of juist minder?
Die hadden de "oude" range van de 1887, dus die was een stuk groter wat ze erg krachtig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Met de Carepackage ren je nog steeds sneller dan normaal. Whaddup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Waarschijnlijk niet zo superveel sneller meer, of niet meer in combinatie met sniper/smg/lightweight
Overigens werkt "old school" knifen met mn mp5 nog steeds erg lekker so i dont really mind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

kijk,
aan die update hebben we wat,
al is het alleen al om te weten dat IW toch nog bezig is met updates/fixes.
ik ben rustig aan het uplevelen naar 47
Kan iemand mij in de post erbij zetten?
nick : ApC // IcE (nee ben nog niet zo heel goed, speel HQ HC,pro,FFA,CTF,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:11
Ik knife nu ook veel en heb nog nooit de carepackage marker gebruikt (vond het niet fair).
Marathon + lightweigth + commando blijft snel en je kan van een redelijke afstand al knifen.

Al met al vind ik COD:MW2 een goed spel.
Enkel het connecteren naar p2p host valt soms wat tegen. Af en toe lijkt het alsof je nooit verbinding krijgt en je bent werkelijk 5 minuten bezig om met 3 man in een server te komen.

[ Voor 38% gewijzigd door Engineer Stewie op 19-01-2010 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook de sigaar met dat level 70 gebeuren.
Ik dacht dat het alleen in die gekraakte 3rd persons cage matches kwam, maar ik speelde TDM en toen was het bingo...

Aangezien me rank compleet naar de klote was, ben ik eens gaan kijken in zo 3rd person cage match.
Zitten 18 man te schreeuwen, "Host, XP BoosT!!!"

Er zijn dus gasten die dit soort gebeuren bewust opzoeken ( had het ook wel kunnen weten trouwens, mensen cheaten ook ).

Later was wel lachen, ik heb die voice chat op mute staan.
En we deden een map of wat 3th person FFA, zonder dat die zooi aanstond, gewoon lachen 1 grote chaos.
Maar op een gegeven moment had ik weer even de voice chat aan gezet en toen hoorde ik, tot mijn grote verassing, dat ik de host was!
En aangezien de host dat alleen via console kan instellen en ik de console niet eens heb.
Heb ik de voice chat maar even aan gelaten en ben ik heerlijk gaan genieten van die gasten die hun gewenste xp boost niet kregen.
Was een soort van goedmakertje voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Lizardz schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:18:
Heeft iemand zin om met mij de Spec ops te halen? Moet alleen nog Charlie en Delta de laatste en van de laatste moet ik ze alle maal nog. K wil graag platinum en moet alleen nog downed but not out, star 69 en die trophy dat je van alle missies minimaal 1 ster hebt.
Voeg me maar toe, moet alleen nog wel bijna alle special ops doen.
Heb de singel player wel helemaal op Veteran gedaan.

PS3: Thedenman

[ Voor 1% gewijzigd door The DenMan op 19-01-2010 08:54 . Reden: ps3 name toegevoegd. ]

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 13:56

Soggney

Zeekomkommer

Heb ik geluk dat ik dit (nog) niet meegemaakt heb.
Na mijn werk eens het script van LzpAppel gebruiken. Mss met versioning, zodat mocht er eens een verkeerde backup genomen worden ik toch kan terugvallen op vorige versie('s).
Wat ik wel grappig zou vinden is om een xp boost ala negatief te zetten. Zodat die cheaters terugzakken naar lagere lvl's.
Hoedanook, je moet gewoon voor de lol nogeens COD4 spelen. Dan pas besef je terug hoe slecht MW2 is qua connectie

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speelde gisteren Ground War, kwam dus in een xp gehackte server terecht. Ik moet zeggen dat ik er dankbaar gebruik van heb gemaakt, heb mezelf naar prestige 4 gezet. Stond wel op lvl1 toen de server werd gesloten, ben daar eigenlijk wel blij mee want dan kan ik toch nog en keer de hele prestige op een eerlijke manier doen. Daardoor heb ik nu wel 7 sloten, dat is eigenlijk het enige wat mij interesseert aan prestige.

Ben ook blij dat die cp glitch eruit is, ook al heb ik het zelf ook wel eens gebruikt het maakt het spel wel leuker zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dankbaar gebruik van maken.... BAH!

Bannen deze mannen!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:04:
Dankbaar gebruik van maken.... BAH!

Bannen deze mannen!
Niet zo schreeuwen..

Vooraf ruik je niet dat je in gehackte server zit, dan is het kill en level 70.
Je maakt er gebruik van, of je wil of niet.
Het kan zijn dat het iemand wel goed uitkomt omdat hij te lui is of iets dergelijks.

Maar de ranks zijn al sinds de release fucked up, na dag 1 al level 10 prestige's.
Zegt dus helemaal niets meer.

Kijken of je nog zo schreeuwt over bannen als ze jou te grazen hebben genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er ook gebruik van gemaakt hebben mja helaas is het niet op ps3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:13:
Ik zou er ook gebruik van gemaakt hebben mja helaas is het niet op ps3...
de 1e gehackte games met insane veel XP die ik gezien heb, waren op consoles ipv op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:33

ErA

Voor mij is er geen reden om prestige te gaan. Ik gebruik 1 class voor alle game modes en deze performed prima op alle game modes.

(scar + nade launcher)
(spass + red dot)
Scavenger,
Cold Blood,
Ninja

Prestige zegt ook helemaal niets meer.

Toch is het grappig om te zien hoeveel mensen leaven als ze tegen een team vol prestiged mensen moeten.

Van de week heb ik (lvl 62) samen met een paar andere "beginners" (lvl 40~lvl 68) zonder prestige, coimpleet de vloer aangeveegd met allemaal lvl 2/3 prestige mensen.

Al prestige je 10 keer, je aim wordt niet beter, en je tactisch vermogen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL gisteren Prestige Mode ingegaan, kom ik rechtstreeks in een gehackte game terecht.
1 schot en was P1 Lvl 70.

Dus ben nu maar Prestige 2 ingegaan, al is dit niet echt de manier voor mij maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIl eindelijk iemand het me duidelijk maken

Zijn de rank hack servers op de pc of op de console ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Het duurt even maar dan heb je ook eindelijk een fatsoenlijke patch.

Care package apen zijn er dus nu uit en ook die fout gepatchte model 1887 is normaal erbij gepatched. damn het wordt steeds beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:29:

Ik speel zelf op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:29:

leezen is soms moeilijk maar het is al 3 keer verteld. PC

op de PS3 hadden ze eerder al zoiets. maar dat was al verholpen geloof ik

[ Voor 12% gewijzigd door Proxx op 19-01-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hacked servers zijn op de PC. Je kan ze niet opzoeken, je komt er in. Bovendien, zoals boven gemeld is het gepatched.

@Donnie
Leg jij me eens uit wat zo boeiend is aan Prestige. Als ik geen extra slot wilde had ik nooit Prestige gedaan, misschien 1 keer maar zo spannend is het allemaal niet. Met de uren die ik heb gespeeld had ik waarschijnlijk toch al gezeten waar ik nu zit(bijna 10x24 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
reemprive schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:39:
Hacked servers zijn op de PC. Je kan ze niet opzoeken, je komt er in. Bovendien, zoals boven gemeld is het gepatched.

@Donnie
Leg jij me eens uit wat zo boeiend is aan Prestige. Als ik geen extra slot wilde had ik nooit Prestige gedaan, misschien 1 keer maar zo spannend is het allemaal niet. Met de uren die ik heb gespeeld had ik waarschijnlijk toch al gezeten waar ik nu zit(bijna 10x24 uur).
weet je zeker dat het gepatched is ik zie het nergen staan :o

ik wil gewoon elke prestige die challanges halen. het blijft leuk om die pow pow te horen als ik bezig ben :D

[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 19-01-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 13:56

Soggney

Zeekomkommer

Nu zie ik wel dat ik onbewust aan het "exploiten" was.
Heb bling models zitten in 1 class.

Maar ik vraag het me nog altijd af, zou er een team van IW bezig zijn met het herschrijven van de multiplayer lobby? Zou er een serverlist bijkomen? Maw, komen er ooit nog dedicated servers?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Soggney schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:43:
Nu zie ik wel dat ik onbewust aan het "exploiten" was.
Heb bling models zitten in 1 class.

Maar ik vraag het me nog altijd af, zou er een team van IW bezig zijn met het herschrijven van de multiplayer lobby? Zou er een serverlist bijkomen? Maw, komen er ooit nog dedicated servers?
ik beng bang van niet. mocht het er dan toch zijn. spring ik een gat in de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Voor diegene die het sms geluid willen hebben (multiplayer level up)

Via hier : http://www.megaupload.com/?d=753LNCPQ

Hoe kan je trouwens zien dat ik de host ben ?

[ Voor 42% gewijzigd door Frostbite op 19-01-2010 10:16 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

[...]

Ik en met mij mijn 3000 collega's hebben een zwaar beperkt internet.

Nu.nl en Tweakers, twee kranten en daar houdt het ongeveer mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Kortom, doe hem maar een compleet anders spel.

En gefeliciteerd met de sufste post in deel 14 van dit topic!

Ik haat dit soort reacties.

Ontopic: Gisteren Javelin unlocked. Zeggen julie Stinger aan de wilgen hangen en verder met de Javelin? Ik weet het niet namelijk. Is er verschil in damage, tijd tot lock-on etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:54:
Sodeju, ik dacht net weer eens de singleplayer op veteran op te pakken (was ergens aan het eind van de favela gebleven, checkpoint alleen gek genoeg niet gesaved), nou kom ik niet eens meer voorbij het eerste deel van het level. Wat verschrikkelijk sadistisch is dat zeg, denk dat ik dat maar niet meer ga doen.
Dit lees ik vaker. Wat is nou online je k/d ratio bijvoorbeeld?

Ik ging met enige moeite door de single player, was ook voor mij een kennismaking met de dualshok-controller, ds-noob speelt sp uit op veteran. Lees wel vaak dat sommigen er niet doorheen komen namelijk, verbaast me.

Nu een Fragnstein, veeul fijner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel jammer hoe ver mensen gaan om die dedicated servers voor elkaar te krijgen.
Ik vind zelf dat hele prestige principe wel gaaf, iedere keer toch doel hebben om naar toe te werken.
Maar het zijn net een stel kleine kinderen, krijgen de zin niet en gaan zitten gallen.
Ik ben echt tegen Auto Aim, Wallhacks, Rankhacks etc.. met de 1e twee was moeilijk om te gaan maar die laatste frats van hun duperen ze iedere gamer ook echt.

Tuurlijk met wallhacks etc, heb je als niet cheater last van.
Maar met deze servers doe je er aan mee of je wil of niet, je "bereikt" een level waar je in verhouding niets voor hebt gedaan.
Heb de 1e keer en de 1e prestige tot aan level 70 zelf gedaan, daar zit een hoop tijd en moeite in.
was nu 2e prestige level 38 en dan opeens ben je 70.

Wat me overigens het meest verbaasde is de eenvoud waarmee het werkt.

De host zat te vertellen dat hij een gedownloade versie speelde, zonder Steam.
Hij startte gewoon een lobby die gevuld werd door IWNet.

Bedoel hoe makkelijk wil je het maken voor dat tuig.
Hoe kun je in hemelsnaam via IWNet gekoppeld worden aan iemand die niet eens via Steam ingelogged is bij IWNet?

In ieder geval, ik ga geen moeite doen om me rank terug te krijgen ik ga me wel focussen op die weapon titles etc.
Als je je rank terug hebt is het diezelfde dag gewoon weer prijs.
Ik laat het allemaal wel over me heen komen, het is 3 maanden na release dus gewoon zover dat waar het bij het individuele stuk over ging, ranken, naar de klote is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:27:
is die rankhack gebeuren (zoals hierboven beschreven) btw op de pc of op de console's?
En daar is ook dit topic voor!

Wordt het niet een keer tijd voor 2 of 3 versies van dit topic?

Dus aparte topics voor PC/PS3/X360?

[ Voor 15% gewijzigd door sanderander op 19-01-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:20:
[...]

Dit lees ik vaker. Wat is nou online je k/d ratio bijvoorbeeld?

Ik ging met enige moeite door de single player, was ook voor mij een kennismaking met de dualshok-controller, ds-noob speelt sp uit op veteran. Lees wel vaak dat sommigen er niet doorheen komen namelijk, verbaast me.

Nu een Fragnstein, veeul fijner. :)
Wat is jou k/d ratio Sander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:24:
[...]

Wat is jou k/d ratio Sander?
gisteravond .93, ik kom van de .40, was 400-1000 sta nu op ongeveer 2300-2500 kills, dus het is in beweging omhoog, want speel de laatste tijd ongeveer 1.3 :)

[ Voor 6% gewijzigd door sanderander op 19-01-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-05 15:42
sanderander schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:20:
[...]
Ja idd, MW2 op Veteran is vele malen makkelijker dan de vorige delen vond ik (Xbox 360).

Xbox GT: DennisGaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Voorlopig speel ik geen deathmatch meer. Zooo zielig dat sommige mensen gewoon achter een stoel, onder een trap of achter een muurtje staan om iemand neer te schieten die toevallgi daar spawned of voorbij loopt. En dan pronken met je K/D pfff

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
sanderander schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:23:
[...]

En daar is ook dit topic voor!

Wordt het niet een keer tijd voor 2 of 3 versies van dit topic?

Dus aparte topics voor PC/PS3/X360?
Als mensen ook eerdere reacties lezen en daardoor niet 3 keer dezelfde vraag posten, dan lijkt me dat niet nodig. Als ik een tijdje niet geweest ben dan begin ik met het lezen van de reacties van minimaal 5 pagina's eerder.

Het spel is en blijft hetzelfde voor alle 3 de platformen. Alleen de manier van spelen wijkt misschien een beetje af ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Royz schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:53:
Voorlopig speel ik geen deathmatch meer. Zooo zielig dat sommige mensen gewoon achter een stoel, onder een trap of achter een muurtje staan om iemand neer te schieten die toevallgi daar spawned of voorbij loopt. En dan pronken met je K/D pfff
Eens soms zie je mensen zitten op een bepaalde plek en zo dat het lastig is om hun te killen.

Ach al moet ik zeggen dat ik zelf ook wel eens ergens wat langer heb gezeten/gelegen.

Gisteren trouwens was ik op Wasteland ging ik plat liggen bij een boom (rechterkant als je vanaf de helicopter kijkt naar de stuiken die het veld opdelen) ik ging daarna weer staan en kon niet meer bewegen. En niemand die me verder zag, maar ik kon wel op iedereen schieten.

Wilde graag dood maar dat ging niet :D

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Pfff campers heb je in iedere shooter en met 1 killcam heb je ze zo dood...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:42

RayNbow

Kirika <3

Voor de PC spelers die hun rank terug willen zetten omdat ze op een hacked host terecht kwamen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hYH98XdhHuQ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ja, zo'n figuur heb ik ook in mijn lijstje staan. Altijd onderaan eindigen in TDM, 6 kills en iets van 3 deaths...
Hele tijd maar ergens zitten en wachten totdat iemand voor bij komt.

Ben zelf gigantisch slecht begonnen kwa k/d ratio. Zat op 0.5 maar nu op 1.16 en stijgende. Maar je moet nu nogal veel potjes goed spelen voordat het ook maar een tiende stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Sensei_D schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:05:
[...]

In andere spelmodi heb je die niet hoor. Als ik domination speel dan komt het sporadisch voor dat er een camper zit. Ten tweede ga je er van uit dat ik normaal speel, hardcore heeft bijv geen killcam

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:50:
[...]

gisteravond .93, ik kom van de .40, was 400-1000 sta nu op ongeveer 2300-2500 kills, dus het is in beweging omhoog, want speel de laatste tijd ongeveer 1.3 :)
En dat dankzij de fragn? :)...
En je speelt? (ground war of iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Het valt me op dat S&D bijna niet meer genoemd wordt..
Zit dat eigenlijk nog wel in MW2?

Weet nog wel dat S&D altijd de modus was die het meest op competitief niveau werd gespeeld.
Maarja in CoD en CoD2 had je ook niet zoveel verschillende gamemodes zoals nu :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

psychoclown schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:20:

Weet nog wel dat S&D altijd de modus was die het meest op competitief niveau werd gespeeld.
Maarja in CoD en CoD2 had je ook niet zoveel verschillende gamemodes zoals nu :)
Jawel hoor zit er nog gewoon in.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

In HC iig wel. Speel het alleen ook niet meer terwijl ik het dagelijks speelde in COD4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:33

ErA

Sensei_D schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:05:
[...]

Een goede camper, of mag je het dan nog wel een camper noemen, houdt rekening met revange seekers. Hij verplaatst zich zo dat hij utikijk heeft op zijn oude locatie. Omdat er altijd van die "Nerd-rage" figuren wraak willen halen.

Laatst kreeg ik hierdoor nog de "Kill the scoreboard leader 5 times in a row" achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

(HC:)S&D vind ik persoonlijk een van de leukere modes. het "probleem" is alleen dat het langzaam gaat en je niet meteen kan respawnen. Vandaar dat ik de andere helft van de tijd in de mosh pit speel.
het word dus nog wel degelijk gespeeld hoor :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, S&D zit er wel degelijk in. Als ik af en toe een S&D speel dan zitten daar inderdaad meestal de mensen met de hoogste rank. Als je goed bent kan je er heel snel veel XP mee verdienen. Het is ook wel spannend aangezien iedereen daar een beetje voorzichtig is, want dood = wachten natuurlijk.
Persoonlijk vind ik het wachten als je dood gaat irritant, dus speel ik altijd Headquarters :)

EDIT: Ow, ik ben wel heel langzaam..... :z

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 19-01-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33

S&D zit er gewoon in, maar zelf ben ik toch meer fan van Hardcore HQ, S&D potjes zijn vaak wel erg snel voorbij...

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:15:
[...]

En dat dankzij de fragn? :)...
En je speelt? (ground war of iets)
Ik speel 90% van de tijd TDM. En ja, dankzij de Fragn, met een ds suck ik zo hard dat er geen plezier aan MW te beleven valt.

En met de Fragn suck ik iets minder hard, maar heb ik er gewoon wel plezier in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 07:48:
Ik ben ook de sigaar met dat level 70 gebeuren.
Ik dacht dat het alleen in die gekraakte 3rd persons cage matches kwam, maar ik speelde TDM en toen was het bingo...

Aangezien me rank compleet naar de klote was, ben ik eens gaan kijken in zo 3rd person cage match.
Zitten 18 man te schreeuwen, "Host, XP BoosT!!!"

Er zijn dus gasten die dit soort gebeuren bewust opzoeken ( had het ook wel kunnen weten trouwens, mensen cheaten ook ).

Later was wel lachen, ik heb die voice chat op mute staan.
En we deden een map of wat 3th person FFA, zonder dat die zooi aanstond, gewoon lachen 1 grote chaos.
Maar op een gegeven moment had ik weer even de voice chat aan gezet en toen hoorde ik, tot mijn grote verassing, dat ik de host was!
En aangezien de host dat alleen via console kan instellen en ik de console niet eens heb.
Heb ik de voice chat maar even aan gelaten en ben ik heerlijk gaan genieten van die gasten die hun gewenste xp boost niet kregen.
Was een soort van goedmakertje voor mij :)
Dit soort matches waren inderdaad heerlijk gisteren, ik heb echt lol gehad.
Vooral op rust, spawnen, paar stappen naar achteren, wachten en iedereen overhoop schieten _/-\o_

Gisteren voor het eerst in tijden weer een mooie match gespeeld met vrienden van me.
Predator > Harrier > Chopper Gunner deed wonderen.
Jammer dat ik de nuke niet aan had.
Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/8444/63829854.jpg
Ik baal wel van die twee deaths, eentje was doordat ik mezelf overhoop schoot met m'n chopper gunner omdat er een vijand me bijna wou vermoorden, de andere was een grenade launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
monnick schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Ja, S&D zit er wel degelijk in. Als ik af en toe een S&D speel dan zitten daar inderdaad meestal de mensen met de hoogste rank. Als je goed bent kan je er heel snel veel XP mee verdienen. Het is ook wel spannend aangezien iedereen daar een beetje voorzichtig is, want dood = wachten natuurlijk.
Persoonlijk vind ik het wachten als je dood gaat irritant, dus speel ik altijd Headquarters :)

EDIT: Ow, ik ben wel heel langzaam..... :z
Ah tof, dat vond ik toch altijd wel de leukste modus.
Wel grappig als je vroeger veel CoD hebt gespeeld en je hoort nu heel veel mensen over HQ praten..
Dat was in CoD en CoD2 toch echt een underdog terwijl het best wel een vermakelijke mode was :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dorest0rm schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:33:
[...]

Dit soort matches waren inderdaad heerlijk gisteren, ik heb echt lol gehad.
Vooral op rust, spawnen, paar stappen naar achteren, wachten en iedereen overhoop schieten _/-\o_

Gisteren voor het eerst in tijden weer een mooie match gespeeld met vrienden van me.
Predator > Harrier > Chopper Gunner deed wonderen.
Jammer dat ik de nuke niet aan had.
[afbeelding]
Ik baal wel van die twee deaths, eentje was doordat ik mezelf overhoop schoot met m'n chopper gunner omdat er een vijand me bijna wou vermoorden, de andere was een grenade launcher.
Leuk al die lvl 70 p10 mensen met maar 4 kills 8)7

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Vind je het vreemd als iemand die i-win button die chopper gunner is activeert, op normaal gaat het wel, op HC heeft niemand een schijn van kans als chopper gunner er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 15:41
sanderander schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:16:
[...]

Ontopic: Gisteren Javelin unlocked. Zeggen julie Stinger aan de wilgen hangen en verder met de Javelin? Ik weet het niet namelijk. Is er verschil in damage, tijd tot lock-on etc?
Tja het grote verschil tussen die twee is dat de Javelin ook in te zetten is tegen mensen op de grond, naast dat je ermee vliegtuigen en helicopters uit de lucht schiet. Ik merkte alleen wel dat ik hem liever niet inzet bij de anti-air aangezien de Javelin een lange traveltijd heeft tot het doelwit (de raket lanceert zichzelf omhoog en laat zich van boven op een unit storten), hierdoor komt het weleens voor dat de raket een inslag heeft op de grond als je teammaat de unit met een stinger neerhaalt of als de unit flares gebruikt.

Ikzelf gebruik de Javelin alleen maar sporadisch met danger close als ik domination speel. Je staat gewoon te kwetsbaar opgesteld om een lock te krijgen op de grond en je moet goed opletten of er obstakels voor of boven je zijn.

Qua tijd met een lock-on op een unit heb ik persoonlijk geen verschil gemerkt

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo geen kans. Dat ding is de lucht al uit voordat die gast 1 kogel geschoten heeft.
Als je enemy chopper incoming hoord dan weet je toch wat je moet doen.
Stinger uit de broekzak en neerhalen dat ding.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.