Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
GJtje schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:10:
[...]
Een 'Gaining ground' modus ken ik ook niet, dus ga er maar vanuit dat dit lokale aanpassingen zijn.
Ook zit er een vakje om het ventje zelf in zijn radar heen, die er anders ook niet is.
Ik zou denken dat op die radar de nuke-box te zien is. Ik bedoel, hoe beter kan die in beeld zijn in het plaatje 8)7

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge het wordt wel met de dag erger.. vanmiddag kwam ik in deze oneindige game terecht.... met niet 1 aimbotter maar een stuk of 3 :')

Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/1ee0c9-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Waarschuwing!
3rd person cage match zit vol met gekraakte servers, als je dus eerlijk wilt levelen join deze gamemodus dan niet.

Ik werd in een game gegooid met 18 man, terwijl er links onderin nog doodleuk 3rd person cage match stond.
Ook zat de server vol met <willekeurige prestige> level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:41
Het aantal aimbotters en wallhackers begint schering en inslag te worden op de pc. De afgelopen dagen al een aantal gepasseerd op de pc. Heel triest...

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Het was afgelopen avond/ nacht een gekkenhuis wat hackers betreft :(

Geen gehackte servers tegengekomen dus dan valt het allemaal nog best wel mee zullen we maar denken ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Scavy op 18-01-2010 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Leuk.. map afgelopen, scores komen in beeld, loopt het spel vast, weg stats..

300+ uur: prestige 3 afgerond, AK & ACR gouden titles, alles weg..

Alles wat er in het steam-forum over staat geschreven geprobeerd; nada. Bijna alle profielen in de players map waren zo goed als leeg. En de normaal uitziende files waren niet te gebruiken. Na tip Steam opnieuw geïnstalleerd, maar ook geen stats meer in de steam cloud. Noppes.. p3st-pl%#r1s.

Tip: Maak na elke sessie een backup van je players map, want het schijnt steeds vaker voor te komen & er is dus geen universele oplossing. Ik wacht nog wel op een respons van Steam, maar heb weinig hoop..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik haat cheaters!
Had er net weer 1 op de server. Het was gewoon overduidelijk, maar het erge is. Je kan er niks tegen doen, dan de server verlaten...
*zucht*

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DNA_Saint Reporten is het toverwoord!

@ Rabor: Ik had gisteren tot 3 x toe ongeveer het zelfde.
Zit met vriend in Party en joinen een game, had een streak van 4 gelijk in begin.
Boem weg verbinding, we zoeken een nieuwe game en waar denk je dat je joint alleen zonder score?
Juist dezelfde bloody map, waar je vervolgens weer connection in verliest.
Even later Rundown, heerlijk begin met 7-0, Harriers binnen gehaald waar een paar kills mee werden gepakt dus ik zat al te handen wrijven voor de chopper gunner.
En toen...Pats weg verbinding.

Heb daarna maar de boel afgesloten, was er niet echt vrolijk van zeg maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 10:33

ErA

Ik wordt echt zo knettergek van het gezeur in dit topic over tubes en knives. Het is nutteloos en kansloos.

Hoe kan het dat er toch mensen zijn die een uitstekende score halen, die winnen zonder gezeur tegen noobtubes, zonder zelf te kniven of te tuben.

Tubes zijn niet noob. Een tuber niet kunnen counteren, dat is wel noob.
Zelfde geldt voor care package runners what not. Ik heb het al duizend keer gezegd: iedereen kan dezelfde tactics gebruiken. Als je niet kan winnen op de ene manier, dan doe je blijkbaar iets fout. Pas je tactics aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
KillaZ schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:23:
[...]

Dan moet je je eigen kwaliteiten toch even beoordelen, ik zeg niet dat ik ze niet tegenkom, maar op de pc (gebruik dan wel TS) zijn ze na 2 a 3 kills toch wel dood door mij of een teamgenoot.

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het ook lame, alleen je kan ze op HC zo makkelijk doden.

Heb ook vaak zat dat ik ze zie en ze zelf knife (lukt met wat mazzel).
De reacties die dat oproept staat gelijk aan het niveau wat die gasten hebben.

"HAX KillaZ=Fucking Hacker....NOOB.....Fucking Wanker"

Dat soort uitspraken :X
dat zelf knifen van iemand met tactical knife is mij maar een keer of 10 gelukt op 200 speel uren.
ik heb het idee dat iemand met tactical knife zowie zo al voorrang heeft op iemand met normale knife. (allebij commando aan)

ik zie gewoon bij hem dan het bloed van mijn mes afspringen maar van zelf dood. echt frusterend :P
btw dan heb ik het over een goede verbinding ingame ;)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook niet zo van dat gezeur maar moet zeggen laatst speelde ik ground war en er zaten bij tegenpartij stuk of 6 tubers die bleven schieten van afstand op spawnpoint.. dat was wel redelijk irriterend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:09:
ben ook niet zo van dat gezeur maar moet zeggen laatst speelde ik ground war en er zaten bij tegenpartij stuk of 6 tubers die bleven schieten van afstand op spawnpoint.. dat was wel redelijk irriterend...
Iriitant of niet, het doel van het spel is om te winnen. En het doel heiligt alle middelen. Als zij het voor elkaar krijgen om jou op de kast te jagen dan doen ze het dubbel goed. Niet alleen maken ze appelmoes van je, maar ze zorgen er ook voor dat je binnen no time leaved, wat een winst makkelijker maakt.

Man up yourself, als hun aan het tuben zijn, dan switch jij naar je running class en ga je kniven. Zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom mag ik het wel irritant vinden op dat moment.. Zeg niet dat ze het niet mogen gebruiken alleen nu was een heel team ermee bezig en je kwam tot leven en je was gelijk dood en dat na 10 x zonder een kogel te hebben af kunnen vuren kan het wel gaan irriteren lijkt me... Dit is overigens de eeste keer dat ik me over tubes heb geirriteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:01
Zat dus net op een gekraakte server. In een keer van level 61 naar level 70. Al geprobeerd terug te zetten d.m.v. mijn oude (die van gisteren).stat bestanden maar er verandert niks. Iemand nog ideeën wat ik nog meer kan proberen? Wil het *&^# zelf halen.

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:23:
Daarom mag ik het wel irritant vinden op dat moment.. Zeg niet dat ze het niet mogen gebruiken alleen nu was een heel team ermee bezig en je kwam tot leven en je was gelijk dood en dat na 10 x zonder een kogel te hebben af kunnen vuren kan het wel gaan irriteren lijkt me... Dit is overigens de eeste keer dat ik me over tubes heb geirriteerd
Het is ook irritant.
En dan kan je wel een sprint class nemen maar dan ga je nog niet winnen om een punt te cappen.
In TDM wel maar in domination, waar je weet welk punt je gaat pakken, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ErA schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:01:
Ik wordt echt zo knettergek van het gezeur in dit topic over tubes en knives. Het is nutteloos en kansloos.

Hoe kan het dat er toch mensen zijn die een uitstekende score halen, die winnen zonder gezeur tegen noobtubes, zonder zelf te kniven of te tuben.

Tubes zijn niet noob. Een tuber niet kunnen counteren, dat is wel noob.
Zelfde geldt voor care package runners what not. Ik heb het al duizend keer gezegd: iedereen kan dezelfde tactics gebruiken. Als je niet kan winnen op de ene manier, dan doe je blijkbaar iets fout. Pas je tactics aan.
ik counter ze goed alleen komt die nade dan nog langs me te liggen. ben ik nog dood
1 of 2 die hem gebruiken niks mis mee. maar een team met thumper en nubetub verveelt mij wel.
maar idd zoals eerdere discussies gezegd werdt ga ik maar mee doen. en leave ik na het potje die lobby wel gewoon.

en skills vind ik meer om je crosshair op een hoofd te krijgen ipv een noobtube een meter of 5 van iemand af te laten landen. voor bijde krijg je xp en kills maar het ene heeft meer klasse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 16:11
Ik vind tubers en knivers soms ook irritant, maar dat is part of the game. Ik klaag er al zeker niet over tijdens het gamen.

Ik ben er stilletjes aan mee te leven, ik knife onderhand al meer dan dat ik geknifed word. Mijn knife heeft een knopje op mijn nieuwe muis gekregen en dat werkt perfect.
Als ik met het vast groepje waarmee we spelen een private match opzet, vraagt iedereen om te stoppen met knifen omdat ze er neit mee overweg kunnen >:).

Tuben doe ik niet vaak (gewoon voor de challenges) omdat ik een red dot vizier verkies boven een tube.
Enkel met de AK 47 schiet ik goed met iron sight, daar zou het dus kunnen.
De tube is handig om een capture point te verdedigen/aanvallen en zal er eens over nadenken om in de toekomst te gebruiken.

Ik heb een klasse met power (AK47 red dot, G18 akimbo, scavenger, stopping power, sitrep), een "onzichtbare" klasse voor de "open" mappen (TAR-21 thermal+silencer, stinger, bling, cold blood, ninja) en een snelle klasse (M4A1 red dot, G18 akimbo, marathon, lightweigth, commando).
Dit is voor mij genoeg.

Na de LAN party (29-30-31 januari) ga ik prestige doen, ga dan ook eens met de andere wapens spelen.
Eerst nog alles unlocken van de AK47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cedrix9000
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2023

Cedrix9000

Tip Top

BOH :@ dit is egt zooo kut he, ik ga rustig beetje zitten gamen, ben 2e prestige lvl 25 , met de SCAR Red dot beetje aan het pownen 25-6, kickje uit de server zoals gewoonlijk. kom ik in een gehackte server, ik wist dit niet , kill 1 persoon en ben meteen lvl 70 10e prestige! ik heb al contact met steam maar die hebben ook geen oplossing , ik wel DEDI'S! met admins die die cheaters kicken..

Just do It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Engineer Stewie schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:48:

Tuben doe ik niet vaak (gewoon voor de challenges) omdat ik een red dot vizier verkies boven een tube.
Enkel met de AK 47 schiet ik goed met iron sight, daar zou het dus kunnen.
De tube is handig om een capture point te verdedigen/aanvallen en zal er eens over nadenken om in de toekomst te gebruiken.
De scar heeft een sublieme iron sight. Sterker nog, de red dot en overige maken het wapen alleen maar slechter om te gebruiken omdat je overzicht verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Cedrix9000 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:51:
BOH :@ dit is egt zooo kut he, ik ga rustig beetje zitten gamen, ben 2e prestige lvl 25 , met de SCAR Red dot beetje aan het pownen 25-6, kickje uit de server zoals gewoonlijk. kom ik in een gehackte server, ik wist dit niet , kill 1 persoon en ben meteen lvl 70 10e prestige! ik heb al contact met steam maar die hebben ook geen oplossing , ik wel DEDI'S! met admins die die cheaters kicken..
Bij Dedicated servers kan je dit toch nog steeds tegenkomen? Die domme hack die er is om in 1x lvl 70 te worden, kan daar net zo goed op draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:18
Eindelijk heb ik hem eens gespeeld! Vette game, alleen what the fuck hebben ze gedaan met servers zoeken? Je kan gewoon niet kiezen welke server je joint en dus ook niet welke map je speelt. Jammer. Komt dit in de toekomst nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de pc?? Welke Game modus?
Dan geloof ik dat ik het spel even laat staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

damn, ik hoop niet dat mij dit gebeurt :( zowiezo wilde ik het houden bij me 1ste prestige, maar dit lijkt me echt niet cool :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over heel dat prestige gedoe. Heb nu ondertussen al 20 topics op diverse fora gelezen. En het is me nu wel duidelijk dat je na lvl 70 opnieuw gaat beginnen als je ervoor kiest om prestige te gaan. Maar wat ik niet begrijp is hoe kom je bij lvl 10 prestige... moet je dan 10x 70 levels omhoog gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Jokuh schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:08:
Eindelijk heb ik hem eens gespeeld! Vette game, alleen what the fuck hebben ze gedaan met servers zoeken? Je kan gewoon niet kiezen welke server je joint en dus ook niet welke map je speelt. Jammer. Komt dit in de toekomst nog?
IW heeft geen intentie dit te veranderen.

Wat hier wel goed aan is, is dat er geen zaken onstaan als "Terminal only 24/7 servers". Waarop mensen spelen die dus game na game 5/1 KD ratio halen in een situatie die ze kunnen dromen omdat ze hem constant spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:22:
Vraagje over heel dat prestige gedoe. Heb nu ondertussen al 20 topics op diverse fora gelezen. En het is me nu wel duidelijk dat je na lvl 70 opnieuw gaat beginnen als je ervoor kiest om prestige te gaan. Maar wat ik niet begrijp is hoe kom je bij lvl 10 prestige... moet je dan 10x 70 levels omhoog gaan?
precies wat je zegt ja :)

ik ben nu voor de 4e keer prestige bezig (+/- 200uur)

[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 18-01-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:22:
Ja. Als je dan in 1e prestige level 70 ben, kan je 2e prestige gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, 10x= 10x70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:24:
[...]
Wat hier wel goed aan is, is dat er geen zaken onstaan als "Terminal only 24/7 servers". Waarop mensen spelen die dus game na game 5/1 KD ratio halen in een situatie die ze kunnen dromen omdat ze hem constant spelen.
Exact!

En nog even mbt ironsights, er zijn in dit spel toch aardig wat wapens die een degelijke ironsight hebben. Zoals je zei de SCAR is beter zonder sight, zelfde heb ik met de AUG en nog een paar anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:47

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

dat is behoorlijk wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:18
Natuurlijk heeft het voor en nadelen, maar ik denk dat de nadelen toch echt wel afwegen tegenover de voordelen met dit systeem. Het zou nooit competitive gespeeld kunnen worden als alle andere CoD's. En dan mis je toch echt een grote en vooral leuke doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 16:11
ErA schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:05:
[...]

De scar heeft een sublieme iron sight. Sterker nog, de red dot en overige maken het wapen alleen maar slechter om te gebruiken omdat je overzicht verdwijnt.
Zal nadat ik prestige heb gedaan er ook eens mee spelen, als ik mij niet vergis krijg je de SCAR al redelijk snel. Dan kan ik al rondspringend knifen en tuben dat het niet lief meer is.

Dat het overzicht verdwijnt met de red dot is geen punt, er is zoiezo weinig overzicht >:) .
Vooral in groundwar kan je niet tactisch spelen, er staat altijd wel een mongool tegenstander achter je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hoezo "goed". je kiest er dan toch zelf voor om die server te joinen?
Bij TF2 speelde ik regelmatig op een servert met dustbowl 24/7. heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik begrijp niet wat hier 'goed' aan is. Laat de keuze over aan de gebruiker (of degene die de server beheert). Keuze (en modding) zorgt ervoor dat een game een langere houdbaarheidsdatum heeft.

De multiplayer is kwalitatief achteruit gegaan voor het PC platform. De gebruiker heeft minder keuze qua gamemodes, geen mogelijkheid om favorieten te hebben of te beheren. MW1 was betreft multiplayer beter geregeld. Mijn inziens heeft Infinity Ward een knieval gemaakt richting de consoles om voor het PC platform dezelfde multiplayer te maken.
En de argumentatie om piracy tegen te gaan gaat niet op, want het is nu ook mogelijk om met een pirated versie op een illegale non-steam server te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Engineer Stewie schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:49:
[...]

Zal nadat ik prestige heb gedaan er ook eens mee spelen, als ik mij niet vergis krijg je de SCAR al redelijk snel. Dan kan ik al rondspringend knifen en tuben dat het niet lief meer is.

Dat het overzicht verdwijnt met de red dot is geen punt, er is zoiezo weinig overzicht >:) .
Met een red dot hebt je imho meer overzicht.
Als je een ventje in je vizier hebt met de ironsight en hij begint te lopen ben je hem soms kwijt.
Dit komt mede doordat in sommige maps de tegenstanders zwart/donkerbruin zijn.
Met een red dot blijf je het ventje gewoon zien omdat je meer space om de dot heen hebt.

Neemt niet weg dat ik vaak een ironsight gebruik omdat ik het zonde vind om een attachment hiervoor op te offeren zoals bv. grip of fmj.
Maar de ironsight van een ump vind ik wel heel slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:32:
[...]
En nog even mbt ironsights, er zijn in dit spel toch aardig wat wapens die een degelijke ironsight hebben. Zoals je zei de SCAR is beter zonder sight, zelfde heb ik met de AUG en nog een paar anderen
Ik heb zo mijn eigen voorkeur voor sights op ieder Assault Rifle

M4A1 (weinig mee gespeeld) had hier altijd een holographic op staan.
Famas - Iron Sights
Scar-H - Holographic of Acog
Tar-21 - Iron sights
Fal - Holographic (alleen op hc gebruikt)
M16A4 - Holographic (toch net wat fijner dan de iron sights)
ACR - Acog of Iron sights
F2000 - Iron Sights
AK-47 - Red Dot (vind de holographic erop niks en de iron sights vind ik dat die veel zicht op het doel wegnemen als je aant schieten bent)

Op alle snipers zet ik zowiezo de standaard scope erop met fmj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:11:
[...]

Ik begrijp niet wat hier 'goed' aan is. Laat de keuze over aan de gebruiker (of degene die de server beheert). Keuze (en modding) zorgt ervoor dat een game een langere houdbaarheidsdatum heeft.

De multiplayer is kwalitatief achteruit gegaan voor het PC platform. De gebruiker heeft minder keuze qua gamemodes, geen mogelijkheid om favorieten te hebben of te beheren. MW1 was betreft multiplayer beter geregeld. Mijn inziens heeft Infinity Ward een knieval gemaakt richting de consoles om voor het PC platform dezelfde multiplayer te maken.
En de argumentatie om piracy tegen te gaan gaat niet op, want het is nu ook mogelijk om met een pirated versie op een illegale non-steam server te spelen.
Sterker nog, nu zijn er veel meer hacked servers (iedereen wordt ongewenst lvl70) en nu kun je er niet voor kiezen om die te ontwijken. :( Ik wil echt op eigen kracht 70 worden (en daarna misschien 1x prestige gaan), niet door zo'n stomme hacked server... Voor BF2 waren er ook van die stomme hacked servers maar dat kon je aan de info en de description zien, dus dan ging je ergens anders heen. Nu wordt iemand toevallig (misschien pas na host migration) host en dan is het gebeurt.

Ik snap ook niet zo goed dat dit kan, de checksum op de bestanden zal toch veranderd moeten zijn dus dan zou mijn client (of IWNet) toch moeten detecteren dat er wat aan de hand is en gewoon niet met die connecten...

Laatst ook mijn eerste cheater gevonden, wallhacker, met mg4 bleef hij lekker doorschieten en had super veel kills (Hardcore HQ) toch hebben wij het potje gewonnen (sukkel is zelfs nog op mijn c4 gaan staan enzo, misschien dat de wh alleen werkt voor mensen).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 05-09 13:40
Zojuist de eerste cheater voor mij tegen gekomen. Hij heette Smelly en gebruikte 100% zeker aimbot, iedereen had het erover. het was ook wel te zien.

Ik speel op de PC Sabotage, ben lvl 62..

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
[...]

Wat een hoop Bulllshit. TRouwens zijnde helft van de maps kut en ongeïnspireerd . Dat iemand de hele tijd 5/1 KD ratio haalt zegt meer over de onbalans van de spel zelf dan het exploiteren van een map. Ik speel al 3 jaar geregeld Dust2, wat is daar mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-09 16:50
[...]

Mja ik merk eigenlijk dat dit wel goed is. Ik heb altijd de neiging om te focussen op één map, zoals cs_office in CSS en ctf_2fort in TF2. Nu kan ik dat niet doen en ben ik het spel veel minder snel beu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Neverwinterx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:58:
[...]

Mja ik merk eigenlijk dat dit wel goed is. Ik heb altijd de neiging om te focussen op één map, zoals cs_office in CSS en ctf_2fort in TF2. Nu kan ik dat niet doen en ben ik het spel veel minder snel beu :)
de_nuke / de_aztec _/-\o_ FTW (CS1.6) ik speel die nu stiekem nog tegen bots :P haha

is nu 10 of 11 jaar geleden dat ik ooit met CS begonnen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:39

d_star

Maharadja of the Year :-/

[...]

Wat is daar slecht aan dan, zulke <mapnaam> only 24/7 servers? Ik vond ze geweldig in COD4! Tuurlijk, op een zeker moment kennen mensen die map zo goed dat hoge ratio's mogelijk zijn, maar je mag de game toch spelen op de manier die jij dat wilt? Ik belandde bijvoorbeeld vaak op een Crossfire 24/7 server, omdat ik die map tot in de hoekjes en gaatjes wilde kennen... En zo leer je dat wel.

Je k/d-ratio als een gegeven nemen om een goede speler aan te duiden is achterhaald. Je hebt de context nodig. Een persoon kan idd in Terminal een prachtige track record hebben, maar in Underpass bijvoorbeeld geen pepernoot afschieten. Maargoed, als die speler t geweldig vindt om zich te specialiseren in die map, dan mag 'ie dat lekker zelf weten.. Toch?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

eviltyphoon schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:01:
Net wat zitten quickscopen of FFA met intervention (PC) 3 keer gewonnen: 30-13, 30-17, en 30-15.
I <3 intervention :p
ja und? your point being?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang er nog voldoende servers (spelers) met maprotatie overblijven prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van mening dat er geen slechte mappen zijn. Slecht zijn op een bepaalde map heeft niets te maken of de map wel of niet goed is ingedeeld, het ligt nog altijd aan de speler die de map speelt lijkt mij. Tuurlijk zijn er maps waar je beter op speelt dan de anderen.. maar als je die mappen gaat vermijden zul je ze nooit leren beheersen.

Op het begin had ik ook bij bepaalde mappen dat ik dacht :'( maar dat is nu over, je leert de map, en je speelt de map op een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:20:
Zolang er nog voldoende servers (spelers) met maprotatie overblijven prima :)
die blijven er altijd wel. dus dat probleem is er niet echt.
Verder zijn er hier veel mensen die het over skills hebben van mensen. In mijn ogen heb je skills als je met ieder willekeurig wapen op iedere willekeurige map onder iedere willekeurige omstandigheden jij goed bezig bent voor je team. Of dit nu veel kills en weinig deaths halen in tdm is of veel punten capturen op een goede manier in domination.

Ik probeer dus ook met ieder wapen te spelen. ondertussen alle AR al gehad en ook bijna alle SMG. De LMG ook al gehad en de snipers ook al.

Met ieder wapen kan ik leuke rondes halen, en vaak kost het me ook maar 1 ronde om me eigen aan te passen aan een nieuwe gun. Zodra ik aangepast bent ga ik spelen op de manier die het beste bij die bepaalde gun past.
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:25:
Ik ben van mening dat er geen slechte mappen zijn. Slecht zijn op een bepaalde map heeft niets te maken of de map wel of niet goed is ingedeeld, het ligt nog altijd aan de speler die de map speelt lijkt mij. Tuurlijk zijn er maps waar je beter op speelt dan de anderen.. maar als je die mappen gaat vermijden zul je ze nooit leren beheersen.

Op het begin had ik ook bij bepaalde mappen dat ik dacht :'( maar dat is nu over, je leert de map, en je speelt de map op een andere manier.
Zo vond ik de map estate de eerste week extreem klote, maar vind ik het ondertussen een leuke map. hetzelfde geld voor rust. Ik vind de map extreem irritant (veel te klein, ben dan toch battlefield gewend) maar om de een of andere reden ga ik er altijd goed.

[ Voor 30% gewijzigd door Hogader op 18-01-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:29
Zaterdag in Subbase zag ik iemand ownen met de Intervention.
Zelf vervolgens ook aan de slag gegaan met de Intervention.
Paar heel mooie kills gemaakt! Super :)
De fijnere AR (M4A1, SCAR, TAR-21 + ACR) zijn zo goed als vrijgespeeld (op de headshots na).

Jammer, dat je maar 5 custom classes aan kunt maken. Ben nu een tijd level 70.
Wil gewoon zoveel mogelijk challenges halen, omdat ik niet teveel speel ivm drukke baan + sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verzoek:

Er is alleen maar geklaag.

Over hoe de game gemaakt is (op IW)

Over hoe lame iedereen speelt (tubers, knifers, campers, OMA, etc)

Over de hacks, cheats, krakers op de PC (is dit topic toch voor?)

Ik (en hopelijk met mij velen), zou het uberkewl vinden als het geklaag afnam (ja, het mag wel, maar we weten het nu wel een keer) en lekker taktieken, wapens, skills en andere kennisdeling kunnen bespreken omdat we de game zo retecool vinden!

Danku!

zal wel niks oplevenen, maargoed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Roodey schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:29:
Zaterdag in Subbase zag ik iemand ownen met de Intervention.
Zelf vervolgens ook aan de slag gegaan met de Intervention.
Paar heel mooie kills gemaakt! Super :)
De fijnere AR (M4A1, SCAR, TAR-21 + ACR) zijn zo goed als vrijgespeeld (op de headshots na).

Jammer, dat je maar 5 custom classes aan kunt maken. Ben nu een tijd level 70.
Wil gewoon zoveel mogelijk challenges halen, omdat ik niet teveel speel ivm drukke baan + sport.
ow dus je beweerdt dat je naast tweakers en mw2 ook nog een sociaal leven heb >:) :P

die 5 custom classes worden er steeds meer naarmate je verder in prestige komt weet zo niet precies bij welke prestiges je er een custom class bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Inderdaad, ik negeer deze topic de laatste tijd door al het IW.net gebash, iets waar wij consoleplayers weinig mee te doen hebben :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Proxx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:34:
[...]

ow dus je beweerdt dat je naast tweakers en mw2 ook nog een sociaal leven heb >:) :P

die 5 custom classes worden er steeds meer naarmate je verder in prestige komt weet zo niet precies bij welke prestiges je er een custom class bij krijgt.
Dat weet ik. Volgens mij per 2 prestige levels 1 custom class.
Pff...moet er niet aandenken om 10x prestige te doen. Ik wil een keer fall camo op een wapen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
die fall camo had ik voor M4A1 en ACR dat is toch die gele

[ Voor 77% gewijzigd door Proxx op 18-01-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 09:05

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister met de OMA(One Man Army) class gespeelt, echt zo gay dat het nog werkt ook... Op Terminal Domination alleen maar bij C en A rondgehangen. Uiteindelijk score:

42 - 2 :')

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Proxx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:37:
die fall camo had ik voor M4A1 en ACR dat is toch die gele
Ja, dat is die gele.
De M4A1 heeft de hoogste score qua headshots momenteel bij mij.

[ Voor 1% gewijzigd door Roodey op 18-01-2010 12:41 . Reden: "bij mij" vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54

er zitten wel maps in waarbij een team wat start aan een bepaalde kant een groot voordeel kan halen, bij estate als je in het huis begint, ideaal verdedig punt.

Zo heb je wel meer ognebalanceerde maps zoals karachi. het verschil is niet heel groot maar kan wel een voordeel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
SemperFidelis schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:35:
Inderdaad, ik negeer deze topic de laatste tijd door al het IW.net gebash, iets waar wij consoleplayers weinig mee te doen hebben :p.
Omdat jullie dat bagger gewend zijn willen ze het ons nu ook aansmeren. Hoezo jullie hebben er weinig mee te doen :)? Ik speel nooi met 50> ping en dit is toch gewoon schandalig. Speel tegen fuckin russen met 150 gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

de enige map waar ik een hekel aan heb is scrapyard in CTF. Dat is gewoon niet leuk meer. Totaal niet te verdedigen en als je marathon+light weight+care package glitch abusers tegen je hebt verlies je gewoon met 15-0

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx

het is me gelukt om tegenwoordig met sniper alle maps aan te kunnen. (meestal positieve score) terwijl ik eerst alles met AR deed. en ook zeker van een scrapyard dacht dat het eigenlijk niet ging.

estate vond ik eerst een verschrikkelijk leven en derail ook. maar tegenwoordig <3
allen skidrow is niet altijd fijn ligt aan de objectives. HQpro, TDM of domination scheelt wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnyakom1 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:43:
[...]

Omdat jullie dat bagger gewend zijn willen ze het ons nu ook aansmeren. Hoezo jullie hebben er weinig mee te doen :)? Ik speel nooi met 50> ping en dit is toch gewoon schandalig. Speel tegen fuckin russen met 150 gemiddeld.
Jemig hoe vaak moet dit nog gezegd worden?
Consoleplayers zijn niet per definitie makkelijk blij te maken, niks gewend of geen kenners. De spelervaring op de console is schijnbaar gewoon beter (ik heb 99% van de games een goede ping/geen lag) - wellicht komt dit doordat PC's het netwerkverkeer nogal makkelijk vervuilen, maar ik weet het niet.
Anyways ik heb CoD4 gewoon op de PC gedaan en ik kan nu niet zeggen dat technisch gezien MW2 slechter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ach met autoaim en controlers werkt het toch al niet zo makkelijk, dus valt het gewoon niet op dat je lagt.

Kinderhanden zijn snel gevuld en pc gamers verwachten gewoon beter omdat het namelijk wel veel beter kan.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Oja, want console gamers spelen alles op hun xbox en hebben geen PC staan ofzo.
PC gamers zijn helemaal geen zeikerds, maar de PC versie heeft gewoon wat extra probleempjes.

[ Voor 37% gewijzigd door SemperFidelis op 18-01-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00
ErA schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:01:
Ik gebruik geen exploits om te winnen, dat is nogal sneu namelijk.
Echt zo'n kansloze opmerking, if you cant beat them, join them, moet ik dan ook maar gaan cheaten omdat zoveel anderen dat doen? MOET ik het spel ook niet kopen maar downloaden omdat de rest dat ook doet?
Mijns inziens is dat puur zwakte van degene die dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

eendje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:56:
ach met autoaim en controlers werkt het toch al niet zo makkelijk, dus valt het gewoon niet op dat je lagt.

Kinderhanden zijn snel gevuld en pc gamers verwachten gewoon beter omdat het namelijk wel veel beter kan.
+1

ik zie consolespelers ook als casual spelers (heb zelf ook 2 consoles). maar als ik een PC game koop waar de essentie op multiplayer ligt VERWACHT ik ook een multiplayer spel, geen crappy P2P hosting systeem met random matchmaking...

Vaak genoeg gehad dat de host een ping had van 30-60 en de rest van de spelers 300-600, dat is gewoon niet acceptabel.

Dedi's dedi's dedi's! Hoe kan je nou als game-developer proberen een serieuze multiplayer game op de markt zetten zonder mogelijkheid tot dedicated servers?? Ik vind het heel jammer...had dan beide opties genomen, random matchmaking voor de casual spelers, en dedi's voor de mensen die in een wat serieuzer team verband spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Kunnen we hier weer over het spel zelf hebben in plaats van constant weer te beginnen over cheaters/hackers, consoles vs pc, problemen met steam

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
In welke gametype kun je de meeste kills eigenlijk halen / duurt het langst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
@baronruud
HQ hardcore vind ik persoonlijk mijn favoriet, helemaal daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal het 11x doen als jij nog op prestige 9 wil blijven moet je het zelf weten :P
Je moet hem 1x gewoon halen en daarna nog 10x de prestige door

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
baronruud schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:11:
In welke gametype kun je de meeste kills eigen halen / duurt het langst?
Kills ligt volgens meer aan je eigen vaardigheid :P , maar denk dat HQ pro of domination voor de beste kills zorgt ? Ze duren iig wel langer dan ffa ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

nope, 1 keer normaal. daarna 10 prestige levels. dus 11 keer naar 70 levelen

edit: spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 18-01-2010 13:16 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

eendje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:56:

Van Wolfenstein, COD, UT2004, CSS, dus jarenlange FPS ervaring op de PC, maar sinds een half jaar op de console. De autoaim zal ik me maar niet al teveel van voorstellen. Voor de rest: wat een verademing, zou nooit meer terugwillen naar de pc. Dus ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt, maar spreek ff voor jezelf joh! :p

Maargoed, tip van Flip

TDM, derail. Snel naar het grote gebouw in het midden rennen, als eerste naar binnen via de smalle trap. Claymore erop en bij de andere trap ff wachten, en binnen 10 seconden de eerste vijand, boom, headshot. Met mijn scavenger ook an die kant een claymore gezet.

Goed, bij beide trappen dus claymores. Dus als er iemand binnen komt, hoor je in elk geval een boem.

De ramen nog heel laten en dan maar rennende mannetjes wegknallen en uitkijken voor snipers.

Als er een claymore afgaat en het is een kill: erheen, scavenger, nieuwe claymore, als het geen kill is met de rangers akimbo afmaken en alsnog scavenger claymore.

De rest met ACR met acog door de ramen.

Echt als je zo speelt, met predator - harriers - chopper is het heel simpel om dikke, dikke score te halen.

Dat was mijn tip om een map te ownen!

Meer van dit soort altijd raak tips?!

[ Voor 41% gewijzigd door sanderander op 18-01-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
baronruud schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:11:
In welke gametype kun je de meeste kills eigenlijk halen / duurt het langst?
sabotage 20 of 25min. maar die kan ook het snelst voorbij zijn +/- 60 seconde ligt aan het team.

HQ pro is ideaal om veel kills te halen een paar keer de HQ binne storme en je hebt er al een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:14:
[...]

ik zal het 11x doen als jij nog op prestige 9 wil blijven moet je het zelf weten :P
Je moet hem 1x gewoon halen en daarna nog 10x de prestige door
nja, misschien haal ik het net voor er een nieuw deel komt , 2012 ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:22:
[...]

nja, misschien haal ik het net voor er een nieuw deel komt , 2012 ofzo 8)7
Ja ik ben nu zelf prestige 5 lvl 54. Doe gemiddeld ongeveer 2 dagen (speeluren) over om te levelen dus je moet er wat tijd insteken maar uiteindelijk kom je er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:42:
[...]

er zitten wel maps in waarbij een team wat start aan een bepaalde kant een groot voordeel kan halen, bij estate als je in het huis begint, ideaal verdedig punt.

Zo heb je wel meer ognebalanceerde maps zoals karachi. het verschil is niet heel groot maar kan wel een voordeel zijn.
Dat ben ik met je eens, alleen dat voordeel krijg je zelf ook. Daarentegen word het je niet onmogelijk gemaakt om bij Estate het huis te capturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Herr Flicker schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:14:
@baronruud
HQ hardcore vind ik persoonlijk mijn favoriet, helemaal daarvoor.
HQ Hardcore is in eerste instantie niet bedoelt om voor de kills te spelen maar, zoals de naam ook zegt, voor de HQ. Uiteraard horen daar ook wel kills bij, maar niet als primair doel.

Maar ik heb het idee dat er heel veel mensen, net als jij, alleen HQ Hardcore spelen voor de kills. En dit is enorm ergerlijk als je (zoals ik) de gametype wel speelt zoals dat het bedoelt is.

Wil je voor de kills spelen, ga dan lekker TDM (al dan niet HC), FFA o.i.d. spelen.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dutch Lion schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:42:

Maar ik heb het idee dat er heel veel mensen, net als jij, alleen HQ Hardcore spelen voor de kills. En dit is enorm ergerlijk als je (zoals ik) de gametype wel speelt zoals dat het bedoelt is.
.
Ik speelde gisteren een potje hardcore HQ, waarbij het winnende team gemiddeld +40 kills had, en het verliezende (niet verrassend ;) ) -40. Team A speelt om de kills, B om te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:29:
[...]

Dat ben ik met je eens, alleen dat voordeel krijg je zelf ook. Daarentegen word het je niet onmogelijk gemaakt om bij Estate het huis te capturen.
als je op afgan als opfor begint (tussen B en C in voor de dominators onder ons) ren je naar de staart van het vliegtuig en kun je over de staart mensen van de tegen partij die van spawn naar grotebunker lopen schieten.

sniper of AR kan allebij.

op highrise van rechter raam naar linker raam. wat lekker irritant is :P

op estate met HQpro als de HQ in het huis is kun je achterom lopen en dan via die boomstam door het raam naar binnen schieten. want niemand weet dat je door het raam iedereen ziet zitten maar goed :P
benk ik gisteren achter gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

HQ Hardcore is in eerste instantie niet bedoelt om voor de kills te spelen maar, zoals de naam ook zegt, voor de HQ. Uiteraard horen daar ook wel kills bij, maar niet als primair doel.

Wil je voor de kills spelen, ga dan lekker TDM (al dan niet HC), FFA o.i.d. spelen.
Ben het niet volledig met je eens
Als ik als sniper de toe-stroom stop door al die gasten af te knallen die de HQ willen veroveren. Zodat mijn team genoten de HQ kunnen pakken. Speel ik dan wel netjes de gametype HQ of nie ?? Voordeel voor mij is dan wel dat ik met mijn teamgenoten op teamspeak zit dus we weten wat we doen van elkaar.

Dus zoals ik zeg het is maar net hoe je het bekijkt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42
Ik probeer met HQ altijd die gasten te flanken, mijn team captured die HQ wel!

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:54:
[...]

Als ik als sniper de toe-stroom stop door al die gasten af te knallen die de HQ willen veroveren. Zodat mijn team genoten de HQ kunnen pakken. Speel ik dan wel netjes de gametype HQ of nie ?? Voordeel voor mij is dan wel dat ik met mijn teamgenoten op teamspeak zit dus we weten wat we doen van elkaar.

nou als ik ooit dood ben dan zie er er soms pannekoeken bij lopen die of 6 rondes op de zelfde plaats zitten.
of elke keer precies daar zitten waar de HQ niet zit en er ook totaal niet mee bezig zijn

of ze begrijpen het niet of ze denken zo meer XP te krijgen als gewoon het spelletje spelen zoals het hoord.
wat dus echt niet waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

sanderander schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:16:
TDM, derail. Snel naar het grote gebouw in het midden rennen, als eerste naar binnen via de smalle trap. Claymore erop en bij de andere trap ff wachten, en binnen 10 seconden de eerste vijand, boom, headshot. Met mijn scavenger ook an die kant een claymore gezet.

Goed, bij beide trappen dus claymores. Dus als er iemand binnen komt, hoor je in elk geval een boem.

De ramen nog heel laten en dan maar rennende mannetjes wegknallen en uitkijken voor snipers.

Als er een claymore afgaat en het is een kill: erheen, scavenger, nieuwe claymore, als het geen kill is met de rangers akimbo afmaken en alsnog scavenger claymore.
Op deze manier heb ik de accolade 'the show' gehaald. Enige bonustip, zet je claymore wel steeds ergens anders neer. Wel beide ingangen een claymore, maar de ene keer net om het hoekje op de trap, daarna weer bij het binnen gaan van het gebouw, dan weer iets verder om het muurtje. Op deze manier heb ik gewoon in 1 level 5x dezelfde gast ge'claymore'd' ;) Dan hoorde je hem weer aankomen lopen, ineens langzamer lopen (hier stond zonet nog een claymore), je hoort hem denken, nu gelukkig geen claymore, weer sneller lopen, boem, claymore stond 3 meter verder, dubbel van het lachen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:51:
[...]

als je op afgan als opfor begint (tussen B en C in voor de dominators onder ons) ren je naar de staart van het vliegtuig en kun je over de staart mensen van de tegen partij die van spawn naar grotebunker lopen schieten.
Ja klopt.. maar ik loop niet naar de bunker, ik loop meestal naar de kop van het vliegtuig en via de rotsen kun je via het raam de cockpit binnen. Zo loop ik dan dus door het hele vliegtuig zonder dat iemand mij ook maar heeft kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Sandyman538 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:09:
[...]

Op deze manier heb ik de accolade 'the show' gehaald. Enige bonustip, zet je claymore wel steeds ergens anders neer. Wel beide ingangen een claymore, maar de ene keer net om het hoekje op de trap, daarna weer bij het binnen gaan van het gebouw, dan weer iets verder om het muurtje. Op deze manier heb ik gewoon in 1 level 5x dezelfde gast ge'claymore'd' ;) Dan hoorde je hem weer aankomen lopen, ineens langzamer lopen (hier stond zonet nog een claymore), je hoort hem denken, nu gelukkig geen claymore, weer sneller lopen, boem, claymore stond 3 meter verder, dubbel van het lachen.
Ik snap niet dat iemand dan niet denkt: "even een flashbang" hoppa claymore staat even uit, sniper ziet niets meer en je kunt je kill maken :).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Proxx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:51:
[...]

op highrise van rechter raam naar linker raam. wat lekker irritant is :P
Wat is dat leuk om openingskills te maken. Je rent gelijk naar je eigen raam toe en gebruikt je sniper om de andere kant te zien. met een beetje geluk al 3 of meer kills (soms multikills) voordat iemand ook maar een kogel afgeschoten heeft. Ikzelf loop als ik geen sniper ben altijd via een andere weg zodat je in het midden van die gebouwtjes uitkomt. Ben zelf dus nog nooit door zon manier afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:17:
[...]

Ja klopt.. maar ik loop niet naar de bunker, ik loop meestal naar de kop van het vliegtuig en via de rotsen kun je via het raam de cockpit binnen. Zo loop ik dan dus door het hele vliegtuig zonder dat iemand mij ook maar heeft kunnen zien.
dan loop je al in mijn line of fire voordat je bij de rotsen(voor de neus) komt ;) geloof me maar

[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 18-01-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Sandyman538 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:09:
[...]

Ja, je kunt die claymore echt op veel plekjes kwijt daar. ("Offices" heet het gebouw officieel)

Niet iedereen waardeert het, maar het ook niet echt campen vind ik.

Tactical gameplay klinkt wel ok vind ik, ghehehe.

Het leipste is als er snipers met thermals liggen op die dakjes in het oosten van de map (gas station, garage roof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

roy-t schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:19:
[...]

Ik snap niet dat iemand dan niet denkt: "even een flashbang" hoppa claymore staat even uit, sniper ziet niets meer en je kunt je kill maken :).
Nee, ik zit niet een meter achter die claymore, die staat beneden, of op de trap, ik bevind me boven in dat grote gebouw midden in derail. Dus ik hoor de claymore afgaan, switch naar akimbo rangers en ga rustig ff een kijkje nemen welk een gespuis er de trap op komt (gooi eerst nog wel ff een flashbang in het trapgat, want ik heb er nog 1, jij niet meer, ghehehe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
[...]

Ik snap je wat bedoelt maar zo speel ik niet..
Ik ben een van de meeste capture en taker spelers.
Ik sta vaak bovenaan (niet altijd met de meeste kills, maar vooral punten )

Wat je beschrijft is inderdaad zeer ergerlijk, net zoals dat mensen naast het HQ zitten en het DEFEND icoontje begint te knipperen, en dan maar blijven zitten 8)7 .

@Dutch lion, voeg me anders maar ff toe op steam (herrflick205)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:03:
[...]

nou als ik ooit dood ben dan zie er er soms pannekoeken bij lopen die of 6 rondes op de zelfde plaats zitten.
of elke keer precies daar zitten waar de HQ niet zit en er ook totaal niet mee bezig zijn

of ze begrijpen het niet of ze denken zo meer XP te krijgen als gewoon het spelletje spelen zoals het hoord.
wat dus echt niet waar is
Daar kan ik ook niet tegen. Dat zijn van de noobs die dan echt alleen maar voor hun killstreak gaan. Dan speel je geen HQ in ieder geval. In mijn geval bedoelde ik voordat de HQ gecaptured is. Als wij hem hebben en dat ding begint te knipperen gaat er eerst een flash in en daarna komt Johnny Rambo de hoek om met zijn Akimbo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:54:
[...]

In jou geval is het duidelijk wat anders, jij weet wat je teammaten doen en jullie hebben dit op elkaar afgestemd. Zo spelen wij het ook weleens met een aantal vrienden.

Maar zoals hierboven ook staat, als je dan van die dweilen ziet lopen die amper weten wat HQ betekent, laat staan dat ze op het idee komen om het te capturen.

Edit: @Herr Flicker, gelukkig maar. (maak de noobs voortaan niet wijzer en adviseer voor kills gewoon tdm :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch Lion op 18-01-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 09:05

MonkeySleeve

It's just Monkey business

[...]

Ik speel af en toe ook HQ en ga dan veel kills maken. Als ik toch veel kills maak kunnen de tegenstanders toch de HQ niet capturen? Ik zie het dus wel als een doel; ervoor zorgen dat ze hem niet kunnen capturen ;)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik haal juist wel regel matig een killstreak van 6+ op HQ door te verdedigen of aan te vallen.
probeer juist altijd door een raam of iets naar binnen te komen waar niemand door komt.

op skidrow als het in dat gebouw bij dan plijntje is (met die trap er midden in) spring ik meestal door de raam.
ze kijken toch naar bijde deuren(open stukken) en heb zo 4 kills. tijdens het capturen van de hq komen er meestal nog 2 binnen gewandeld :P als we naar de volgende HQ moeten gewoon even wachten. presision airstrike en harrier er op af en die is ook voor ons :P
ThE_OwNeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:49:
[...]

Ik speel af en toe ook HQ en ga dan veel kills maken. Als ik toch veel kills maak kunnen de tegenstanders toch de HQ niet capturen? Ik zie het dus wel als een doel; ervoor zorgen dat ze hem niet kunnen capturen ;)
ligt er aan hoe. er hoeft maar eentje binnen te zitten en captured de hele boel.
als je bij invasion op het dak gaat liggen en aan het eind van het potje lig je er nog steeds. of je bent onder tussen naar het andere dak gelopen. dan vind ik het gewoon jammer van je.

als je denkt zo XP te gainen zou ik gewoon doen wat de bedoeling is. dan haal je veel sneller veel meer xp.

[ Voor 39% gewijzigd door Proxx op 18-01-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
ThE_OwNeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:49:
[...]

Maar kom je vervolgens ook helpen om te capturen? Want het is altijd wel leuk en aardig als de vijanden dood geragd worden maar er is maar 1 granaat nodig om het hele capturen naar de haaien te helpen. En daar lig je in je eentje dan een minuut voor terwijl als je met zn 3en bent je dat ding in 20 sec hebt. (tijden zijn maar gegokt :P)

@Proxx, volgens mij is jou manier, een andere manier en intentie dan wat ik beschreef ;) Jou primaire doel is namelijk uiteindelijk ook dicht bij de HQ te komen en die te capturen en hier moeten idd tegenstanders voor afgeschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Dutch Lion schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:53:
[...]

Maar kom je vervolgens ook helpen om te capturen? Want het is altijd wel leuk en aardig als de vijanden dood geragd worden maar er is maar 1 granaat nodig om het hele capturen naar de haaien te helpen. En daar lig je in je eentje dan een minuut voor terwijl als je met zn 3en bent je dat ding in 20 sec hebt. (tijden zijn maar gegokt :P)

@Proxx, volgens mij is jou manier, een andere manier en intentie dan wat ik beschreef ;) Jou primaire doel is namelijk uiteindelijk ook dicht bij de HQ te komen en die te capturen en hier moeten idd tegenstanders voor afgeschoten worden.
ja klopt maar ik speel ook wel eens zoals jou. maar dat doe ik als ik samen met een maat spel. ik even op afstand met sniper en zodra ik niks meer zie en hij zit er al vlieg ik er ook naar toe om de tijd te verkorten. daarna ga ik gewoon in de buurt met g18 sniper of shotty kijken hoelang ik het nog kan rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, m'n laatste FMJ kill met de AUG laat wel erg lang op zich wachten zeg, sta al 5 potjes ofzo op 39/40 waar ik er voorheen elke keer gemiddeld 3 per pot haalde. Ben ondertussen wel klaar met Bling, ik wil een andere :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:10:
Jemig, m'n laatste FMJ kill met de AUG laat wel erg lang op zich wachten zeg, sta al 5 potjes ofzo op 39/40 waar ik er voorheen elke keer gemiddeld 3 per pot haalde. Ben ondertussen wel klaar met Bling, ik wil een andere :p
Goh....Grip + FMJ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik maak regelmatig potjes mee waarbij er in de verliezende partij 2 of 3 prestige/lvl 70 spelers dik bovenaan staan, met gezamenlijk meer kills dan het hele winnende team bij elkaar. Merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Ben gister begonnen om in de Hardcore mode te spelen. Wat een verademing zeg qua pace. Vraag me af waarom ik het niet eerder heb gedaan. Merk wel dat de wat kleinere mappen zoals Highrise niet bepaald geschikt zijn hiervoor. De matches die ik daar heb gespeeld werden echt van die campfestijnen.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nu de situatie ja, daar wil ik dus snel vanaf (enkel grip is prima) om weer wat met Scavenger aan te gaan rommelen. Nog meer claymore plezier! :D

Maja nog één zo'n verrekte penetration kill :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fist schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:27:
[...]

Ja. Als je dan in 1e prestige level 70 ben, kan je 2e prestige gaan doen.
Ah. Dat is duidelijk. En nu heb ik gegrepen dat als je de 1e keer prestiged je al je wapens kwijt bent. Is dat elke keer als je prestiged of alleen de 1e keer?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.