Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voutloos schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:31:
Hoe moet je anders weten welke hosts er zijn? Welkom op het internet.
Kolder natuurlijk, met een dedicated server verloopt de communicatie uitsluitend tussen client en dedicated server. Heb helemaal geen IP-adressen van een ander nodig hoor. ;)
Je bent niet verplicht om alle porten te forwarden.
Sterker nog, ik heb niets hoeven forwarden en de game zegt dat ik NAT type: open ben.
Wow wat een blinde paniek. Je moet nou eenmaal weten welke hosts er zijn.
Iets met privacy en zo, maar ja, ken jij schijnbaar niet en zoals gezegd word, op het gebied van beveiliging kan dat best gevoelig liggen, zeker als de data unencrypted verzonden word.
Exec. summary: Niets aan de hand, move along people. ;)
Dit is dus zeker iets wat prioriteit verdiend bij IW, jammer dat alleen niet iedereen dat wil zien en liever andere mensen die wel zich van beveiliging bewust zijn liever de grond in trappen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

NeSs schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:38:
[...]

jah zo kan ik het ook halverwege van een match je score posten dan kan ik het ook.
Mijn probleem is dat ik altijd 1 grote killstreak haal maar daarna zomaar weer 3x achterelkaar dood ga
Ik vind het posten van goeie scores sowiezo totaal onintressant. Iedereen heeft goeie potjes, you win some, you loose some.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
GJtje schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:50:
Kolder natuurlijk, met een dedicated server verloopt de communicatie uitsluitend tussen client en dedicated server. Heb helemaal geen IP-adressen van een ander nodig hoor. ;)
Mijn antwoord is gebaseerd op hoe het bij mw2 geimplementeerd is. Met een dedicated server hoef ik inderdaad geen adressen van andere clients te weten.
Iets met privacy en zo, maar ja, ken jij schijnbaar niet en zoals gezegd word, op het gebied van beveiliging kan dat best gevoelig liggen, zeker als de data unencrypted verzonden word.
Een heel hoop aannames hier, maar ik ben juist super privacy bewust en netwerken en beveiliging zijn mijn vakgebied. :>
Data encrypted versturen zou helemaal niet helpen, want je hebt toch de plain text ip adressen nodig.
Dit is dus zeker iets wat prioriteit verdiend bij IW, jammer dat alleen niet iedereen dat wil zien en liever andere mensen die wel zich van beveiliging bewust zijn liever de grond in trappen. ;)
Of het aanbieden van dedicated servers nodig is zie ik als een losse discussie. Bij de huidige opzet is het verspreiden van ip adressen van hostende spelers gewoon een logisch gevolg.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

alexbl69 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:44:
Wat een afknapper!

In eerste instantie heb ik MW2 gedownload om de single player eens te bekijken. Vond het eerlijk gezegd niet erg onderhoudend, maar dat heb ik tot nu toe altijd met de SP gehad, Call of Duty is dan ook gemaakt voor de MP.

Zodoende heb ik het direct na release gekocht, maar tot een paar dagen geleden zat het spelletje nog veilig in z'n celofaan.

Ik volgde wel alle berichten op dit forum om te kijken hoe de scene over de MP zou oordelen. Zelf heb ik altijd veel plezier beleefd aan COD2/COD4 en COD5, en wilde niet dat iets dit goede gevoel zou schaden. De reacties waren echter niet echt om vrolijk van te worden, en daarom heeft het tot deze week geduurd voordat ik het celofaan van de doos trok.

Waarom dan toch gedaan? Zul je zeggen. Nou ja, je geeft toch e40 aan een spel uit, en om het dan helemaal niet te spelen...

Maar... had ik hem toch maar in de verpakking laten zitten. Wat een enorme teleurstelling!

Het technische is geen probleem. Connecten gaat vlot, de graphics zien er goed uit. Maar het gemis van de dedicated servers is onvergeeflijk.

Al dat gescheld en getier de hele tijd. Het is kanker hier, fuck daar. Vaak eindigd een spel dat leuk begon in een ordinaire scheldpartij, waarbij de deelnemers drukker zijn om elkaar voor rotte vis uit te maken dan om elkaar naar de digitale jachtvelden te helpen

Bedankt IW, dat je deze prachtige reeks zo deskundig om zeep hebt geholpen. :(

En dedicated server icm steam is gewoon mogelijk. Heb hier notabene zelf een Race07 dedi server draaien (ook steam).
Wat een onzinverhaal.

Ik heb er 32 uur online speeltijd op zitten en hebt nog nooit iemand keihard horen vloeken.

Los daarvan, je mute een heel team in 10 seconden.

Wat kan IW er nou aan doen dat er mensen vloeken?

Je gooit 40 euro neer (net na de release) om de game 2 maanden later pas te spelen. Beetje dom he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

hoe meer ervaringen ik lees, hoe meer ik het idee krijg dat er 2 verschillende MW2 games zijn :|

1) de pc spelers:

- aimbots
- walllhacks
- non stop scheldpartijen
- veel kiddies
- onmogelijk om te connecten
- etc

2) de console spelers

- vrijwel geen hacks (persoonlijk nog 0 tegengekomen in 25h speeltijd, en met mij al mn buddies)
- geen aimbots
- af en toe een scheldpartij, maar niet meer dan elk ander multiplayer spel
- soms problemen met game lobbies (mergen etc)

conclusie: het is een topgame, tenzij je op de pc speelt, dan is het het slechtste spel van het jaar :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:21
Alleen heb ik weinig last van aimbots en wallhacks, heb ik na 48 uur spelen nog amper een scheldpartij gehoord en lukt het me makkelijk om te connecten...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
amahusu schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:39:
1) de pc spelers:

- aimbots
- walllhacks
- veel kiddies
- etc
Aimbots nog nooit gezien, en daarmee minder vaak dan in cod4 :+ Nog nooit wallhack gezien in beiden. Er wordt wel in sommige (niet non stop dus) matches flink gescholden maar dat heeft 0,0 invloed op mijn spel. Connecten kan soms iets beter, maar na rot minuutje gaat het dan de rest hele avond goed.

En dat met een met jou vergelijkbare speeltijd. ;) Mijn eigen conclusie is vooral dat pc spelers ook gewoon meer zeuren, zowel in de chat als achteraf. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Dorest0rm schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:09:
Gisteren alle game geluiden uit de data files gehaald, ik weet nu eindelijk dat "BAMBI" reloading is.
Staan echt een paar leuke ringtone geluiden tussen :p
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ AUB _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Zou je een stapeltje van dat spul willen uploaden ergens naar toe? Wil graag dat geluid van die nuke en die andere killstreak effecten willen hebben :).

BVD!!!

-Bas

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
hoe meer ervaringen ik lees, hoe meer ik het idee krijg dat er 2 verschillende MW2 games zijn :|

1) de pc spelers:

- aimbots
- walllhacks
- veel kiddies
- etc

2) de console spelers

- vrijwel geen hacks (persoonlijk nog 0 tegengekomen in 25h speeltijd, en met mij al mn buddies)
- geen aimbots

conclusie: het is een topgame, tenzij je op de pc speelt, dan is het het slechtste spel van het jaar :+
Ach dat is natuurlijk heel erg overdreven. Ik speel het op de pc, en vermaak me er prima mee. Ja soms word ik gek van bepaalde dingen, maar als je gewoon een andere server zoekt is het verder geen probleem. Kiddies kan je gewoon muten, bij cheaters leave ik gewoon. Ja dat is misschien niet zoals het had moeten zijn, maar ik vind de gameplay dermate goed dat ik toch door blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Bunta schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:47:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ AUB _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Zou je een stapeltje van dat spul willen uploaden ergens naar toe? Wil graag dat geluid van die nuke en die andere killstreak effecten willen hebben :).

BVD!!!

-Bas
Gewoon de .iwd's met winRAR openen. Geluiden zijn te vinden in iw_12.iwd en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via die geluidjes ontdek je allerlei nieuwe gamemodes die wellicht nog gaan komen. Ook is er een ' littlebird ready for deployment' geluid welke een killstreakreward is. Ik heb nog niet alles beluisterd maar er is o.a een ' diehard' gamemode. Ik denk dat iedereen dan extra healt heeft. Ook is er een 'oneflag' gamemode en nog veel meer.
Wat me ook opviel waren de ingamechatcommando's bekend van eerdere cod-spellen zoals : attack left flank, enemy spotted ,enz. Ik hoop zo op dedicated servers middels dlc en dat alles weer als vanouds wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Er zitten ook nog geluiden in van COD1. Daarnaast ben ik de G3, G36C, MP44 en MG42 ook al tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik spamde die commandos altijd in mw1. Lache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Fist schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:47:
[...]

Ach dat is natuurlijk heel erg overdreven. Ik speel het op de pc, en vermaak me er prima mee. Ja soms word ik gek van bepaalde dingen, maar als je gewoon een andere server zoekt is het verder geen probleem. Kiddies kan je gewoon muten, bij cheaters leave ik gewoon. Ja dat is misschien niet zoals het had moeten zijn, maar ik vind de gameplay dermate goed dat ik toch door blijf spelen.
Ooit 1 ground war gespeeld zonder dat er ook maar 1 max prestige lv. 70 was? Ik nog niet hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47

1) de pc spelers:

- aimbots
- walllhacks
- veel kiddies
- etc

2) de console spelers

- geen aimbots

Lol klopt wel gedeeltelijk, alleen op de console zitten ook echt veel kiddo's. Vooral veel Engelse gastjes van 13 die echt irritante stemmen hebben :p. Muten die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
M4gick schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 16:57:
[...]

Ooit 1 ground war gespeeld zonder dat er ook maar 1 max prestige lv. 70 was? Ik nog niet hoor..
Speel tegenwoordig geen Groundwar meer. Maar wat maakt het uit of ze level hacken, meestal schieten ze niets raak dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Hebben jullie ook veel lag vandaag? Speelt irritant.

Reageer de volgende keer even normaal zag :S

[ Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 17-01-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Omnyakom1 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:50:
Hebben jullie ook veel lag vandaag? Speelt irritant.
Behoorlijk veel idd. Ik zou het niet zo verwoorden maar het speelt niet echt relaxt nee.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 17-01-2010 09:51 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
rgras schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:50:
[...]

Gewoon de .iwd's met winRAR openen. Geluiden zijn te vinden in iw_12.iwd en hoger.
Uhhh kan ik dat ook met de xbox versie doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Bunta schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:56:
[...]

Uhhh kan ik dat ook met de xbox versie doen dan?
Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Net ff die dvd in de laptop gepropt maar zie geen data files of whatever staan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Lees hier veel over noobtube enzo, maar als je hem gebruikt zoals ik doe vind ik het niet echt ''noob''tuben meer :+

http://www.youtube.com/watch?v=rQOrX0YoJWw

[ Voor 128% gewijzigd door peakaboo op 16-01-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

Bunta schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:02:
Net ff die dvd in de laptop gepropt maar zie geen data files of whatever staan hoor.
Het gaat ook om de files op je HD!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Misschien heb ik even een dom moment hoor maar ik kan toch niet zomaar mijn xbox harde schijf 1, 2, 3, uitlezen!?!??!!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Bunta schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:11:
Misschien heb ik even een dom moment hoor maar ik kan toch niet zomaar mijn xbox harde schijf 1, 2, 3, uitlezen!?!??!!?!?
PC versie gaat het om denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:50
Lekker taalgebruik en reacties 8)7

-ontopic-

Zie steeds minder rankhacks en gewone hacks.. volgens mij zijn ze hard bezig bij IW.. GJ

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) de pc spelers:

- aimbots
- walllhacks
- veel kiddies
- etc

2) de console spelers

- geen aimbots

Fucking haters toch, echt hilarisch dit soort random provocerende posts. 6 dagen playtime en welgeteld 2 aimbotters hier. Ik kom van een 0.5/1 K/D ratio naar 1.5/1 en voor de rest amper iets gemerkt, of de hackers zijn vreselijk slecht of ik heb het geluk gehad er geen te ontmoeten.

Ben trouwens in het bezit van beide. (PS3 + PC) De PC-versie gekozen omdat shooters er er voor mij gewoon veel "natuurlijker" aanvoelen..

Bottomline being dat dit soort speculatie's pure onzin zijn. Maak je geen illusie's want die connection issue's heb je overal, om nog maar te zwijgen over het massale kiddie/flamer/whatever-aantrekkingsgehalte dat console-gaming met zich meebrengt.
2) de console spelers
- geen aimbots
Keep up the cool considering bro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 09-09 18:04
Iemand vertelde mij laatst dat er bij de eerste grote patch er een functie in kwam dat je kan kiezen welke map je wilt spelen.
Weet iemand of dit waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had er al een paar keer over gelezen, maar vandaag had ik het ook.
Ik kwam in een game terecht waarbij iemand de score limit kon aanpassen en af en toe ging het spel ook ing slowmotion.
Echt heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) de pc spelers:

- aimbots
- walllhacks
- veel kiddies
- etc
mwa,
aimbots: ja, al tegengekomen.
wallhackers: vermoeden gehad meerdere malen.
Scheldpartijen: geen idee, alles staat standaard gemute omdatde eerste week er teveel geschelt of beschuldigingen waren over en weer
Veel kiddies; Geen idee, laatste keer was er geen leeftijdsindicatie bij spelers, maar een rank.
onmogelijk om te connecten Klopt, heb 3 weken lang geen enkele groundwar kunnen joinen 8)7

ow, enne geen hacks/cheats op de consoles is natuurlijk niet waar he. de infinite ammo en speedhack/iceskating was console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
net op rundown een potje S&D gedaan, hele clan genaamd [RIOT] met een shield gaan campen, beetje spring enzo om ze af te maken, krijg ik care package met een chopper gunner erin, laatste persoon zat in dat schuurtje met dat hooi te wachten tot die voorbij was, en ik maakte hem af op de game winning kill, meteen die hele clan ''faggot'' ''fuck you'' ''go to hell'' enzo... wel grappig...

na elke ronde met S&D dat ze wonnen ''hoeeee, hahaha you guys suck'', als ons team dan won waren ze helemaal stil, zo grappig die lui...

[ Voor 15% gewijzigd door xPhantom op 16-01-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl heb gisteren perfecte class gevonden misschien noob maar heb since ik het spel heb zo ong 2 weken nog nooit zoveel plezier eraan gehad:

Ump
Magnum + tactical knife
Trowing knife
smoke
commando pro
marathon pro
lightweight pro
martyrdom

En dan killstreak care package kiezen!
Slim rondrennn en kniven en je haalt zo 30+ kills op PS3 en je gaat maar ong 10 x dood :D
Kniferunnen ofso dunno wat het is maar ik raad het je aan om het te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bah, dat is het enige waar ik me nog af en toe aan erger in dit spel. Al die tubes enzo maken mij niet zoveel uit, maar die care package knifers mogen ze van mij echt eruit halen.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

xPhantom schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:47:
net op rundown een potje S&D gedaan, hele clan genaamd [RIOT] met een shield gaan campen, beetje spring enzo om ze af te maken, krijg ik care package met een chopper gunner erin, laatste persoon zat in dat schuurtje met dat hooi te wachten tot die voorbij was, en ik maakte hem af op de game winning kill, meteen die hele clan ''faggot'' ''fuck you'' ''go to hell'' enzo... wel grappig...

na elke ronde met S&D dat ze wonnen ''hoeeee, hahaha you guys suck'', als ons team dan won waren ze helemaal stil, zo grappig die lui...
Zijn wel 12 jarige jochies of zo dan denk ik, lol.

Over de mensen die zeuren over de noobtubes, volgend filmpje heeft wel goed commentaar erop:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qxA5DC0dDwU&NR=1&HD=1].

Overgens heb ik wel vaak dat die granaten vaak in een zwart gaat lijken te verdwijnen, ze gaan dan als het ware de grond of de muur in, zonder af te gaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xPhantom schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:47:

ik speel ook vaak S&D ..
Net goed voor ze dat je hebt aangepakt . Ik erger mij kapot aan dat soort gasten .niet zozeer dat ze een RIOT shield gebruiken ze doen hun best maar..Maar dat geschreeuw als ze een potje verliezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:48
GJtje schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:26:
[...]
Zijn wel 12 jarige jochies of zo dan denk ik, lol.

Over de mensen die zeuren over de noobtubes, volgend filmpje heeft wel goed commentaar erop:
[video].

Overgens heb ik wel vaak dat die granaten vaak in een zwart gaat lijken te verdwijnen, ze gaan dan als het ware de grond of de muur in, zonder af te gaan? :?
Ze hebben een boog, en wat afstand nodig, anders doet ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RetroTycoon schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:45:
[...]

ook s&d gespeelt en voortdurend uitgemakkt voor heartbeat noob :| Omdat ik een score had van 15-3 en iedereen afmaakte :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:47:
Rofl heb gisteren perfecte class gevonden misschien noob maar heb since ik het spel heb zo ong 2 weken nog nooit zoveel plezier eraan gehad:

Ump
Magnum + tactical knife
Trowing knife
smoke
commando pro
marathon pro
lightweight pro
martyrdom

Slim rondrennn en kniven en je haalt zo 30+ kills op PS3 en je gaat maar ong 10 x dood :D
Gadverpielekes, ben jij er zo een?
Waar is de skill gebleven die je nodig had met COD/UO of COD 2 ??
De perks waren al mijn grootste tegens met MW 1 maar in MW 2 zijn ze gewoon te zielig.
Ik speelde laatst nog MW 2 bij een vriend van mij maar wat is dit spel irriterend, je hebt er gewoon totaal geen skill meer voor nodig.
Constant kneusjes (sorry dat ik het moet zeggen) die rond rennen met hun knife en nog meer campers en noobtubers als in MW 1.
Wat ben ik blij dat ik deze game niet heb gekocht, terwijl ik altijd een grote COD fan ben geweest.
IW mag nodig wat gaan veranderen (weapon balancing, perks, anticheat en dedi servers) anders zal de game er bij mij nooit niet komen.
Ik geloof best dat mensen veel plezier aan dit deel kunnen hebben en ik en ik gun jullie dat ook van harte toe maar voor mij is het wel duidelijk dat dit geen game is voor mij.

Hier nog even een leuk verhaaltje op Bash and Slash.
http://bashandslash.com/i...task=view&id=850&Itemid=1

En nog even een "leuk" filmpje van de ultimate noobtube kit.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ziSCrNeCHBc]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Ik heb een vraag ik heb nu met fmj extra mags unlocked maar ik krijg nog minder kogels dan normaal. Een AK bijv heeft 60 standaard en met die extra mag 40 dus hoe krijg ik meer kogels? Wie heeft ook extra mag unlock en hoeveel kogels heb jij met extra mag aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:30
Earzz schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 21:07:
[...]

En nog even een "leuk" filmpje van de ultimate noobtube kit.

[video]
Dat filmpje is toch wel ziek, wist niet eens dat het kon...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

goosche schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 21:59:
Ik heb een vraag ik heb nu met fmj extra mags unlocked maar ik krijg nog minder kogels dan normaal. Een AK bijv heeft 60 standaard en met die extra mag 40 dus hoe krijg ik meer kogels? Wie heeft ook extra mag unlock en hoeveel kogels heb jij met extra mag aan?
Het aantal kogels is nog hetzelfde, de magazijnen zijn alleen groter.

Bijvoorbeeld:
Een AK47 heeft 30kogels in zijn magazijn en nog 60 reserve kogels. Met Extra Mags heeft hij 40 kogels in zijn magazijn maar het aantal kogels intotaal blijft nog hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RetroTycoon schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:45:
Een bug dus (imo).

Net weer een aantal potjes gedaan, maar god allemachtig, hoe erg kan de lag worden zeg! (Ik speel MW2 op PC)
Dit filmpje was in het vorige deel ook al gepost.

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 16-01-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Djmaddox schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:32:
[...]

Het aantal kogels is nog hetzelfde, de magazijnen zijn alleen groter.

Bijvoorbeeld:
Een AK47 heeft 30kogels in zijn magazijn en nog 60 reserve kogels. Met Extra Mags heeft hij 40 kogels in zijn magazijn maar het aantal kogels intotaal blijft nog hetzelfde.
tnx voor het beantwoorden van mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Vandaag in een team gezeten waarbij telkens de voorste twee mensen een riot shield droegen en de rest van het team daar achteraan hobbelde. Nog nooit zo gemakkelijk gewonnen :-)

Weet iemand trouwens welke wav file je moet hebben, na het uitpakken van de spelbestanden, van de AC130 die een kogel afschiet? Ik vindt dat geluid van beschoten worden door een AC130 gewoon echt vet! :P (in de echte werkelijkheid weet ik gelijk wat ik moet doen als ik zo'n geluid hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Nee, dat ze pas na een bepaalde afstand werken is standaard gedrag en was in andere CoDs ook al. Je kan ze wel binnen die afstand laten stuiteren, maar dat is juist een feature. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
GJtje schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:27:
Voor mensen met een PC zijn deze tweaks wel handig denk ik in de config mp bestanden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
seta cl_maxpackets "100" (default value is 30) // Amount of packets sent per second

seta cl_maxPing "100" (default value is 800) // This will connect you to a server with maximum X amount of ping

seta com_maxfps "125" (default value is 85) // Max frames per second shown

seta drawLagometer "1" (default value is 0) // Disable/enable lagometer

seta dynEnt_active "0" (default value is 1) // Enable/disable dynamic environment, ie objects will move when shot at etc

seta hud_enable "1" (default value is 1) // Enable/disable your HUD

seta r_aaSamples "16" (default value is 2) // Set the amount of anti-aliasing

seta r_distortion "0" (default value is 1) // Enable/disable distortion from weapons, explosions etc

seta r_dlightLimit "0" (default value is 4) // Number of dynamic lights

seta r_dof_enable "0" (default value is 1) // Enable/disable depth of field

seta r_fullscreen "1" (default value is 1) // Play in fullscreen/windowed mode (fullscreen is 1, windowed is 0)

seta cg_ScoresPing_MaxBars "10" (default value is 4) // Total number of latency bars. The more bars, the more precise the ping will be displayed.

seta cg_ScoresPing_Interval "20" (default is 100) // Ping interval
De URL waar ik deze vandaan heb geef ik liever niet, er staat naar mijn mening namelijk een cheat op.
Maxfps enzo doen het toch niet :O

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Earzz schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 21:07:
[...]
Gadverpielekes, ben jij er zo een?
Waar is de skill gebleven die je nodig had met COD/UO of COD 2 ??
Je hersenen gebruiken is ook een skill!

Ik heb een class met Marthon, Lighweight en Ninja en een P90.
Afhankelijk van de map start ik daar mee.

Laats een killstreak gehaald van 33 op Rundown.
Waarom? Omdat de tegenstander gewoon dom is.
Ik starte aan de lage kant, rende rechts de gracht in trapje op, huis in trap op, en 5 man achter elkaar geknifed, raam uit, naar links want daar staat altijd wel iemand op het kistje te snipen, en dan naar links over de 2e verdieping kijken of daar nog snipers zitten, en dan ergens in de bosjes gaan liggen en je killstreaks verzilveren. Predator, Harrier en Choppergunner.

Als iedereeen altijd zo dom is om op de zelfde plekken te gaan zitten campen en snipen, en dan te dom is om een claymore neer te zetten...... één claymore had me al kunnen stoppen.

Daarna omgeschakeld naar een normalere class en lekker verder gespeeld, maar eigenlijk was het potje toen al gewonnen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 13:47
ow net een potje free for all gespeeld en al een aantal keer genuked :S
en dan kijk je bij de score en dan heeft er 1 25-0-1 en een andere speler 26-0-0 :@ allemaal ventjes die het alleen voor het embleem doen :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gisteren zat ik in een potje (PC) op Domination Sub Base, zat eentje met gigantische aimbot, leek ook wel of die vanzelf schoot? Dat richten ging in ieder geval automatisch en het schieten ook wel, zo leek het althans. Erg irritant was het en dat naast de verschrikkelijke lag de gehele avond door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzf1kr schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:06:
[...]
Als iedereeen altijd zo dom is om op de zelfde plekken te gaan zitten campen en snipen, en dan te dom is om een claymore neer te zetten...... één claymore had me al kunnen stoppen.
Nee....Een claymore ren je zo voorbij met Lightweight. Heeft geen effect tegen mensen zoals jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
yzf1kr schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Je hersenen gebruiken is ook een skill!

Ik heb een class met Marthon, Lighweight en Ninja en een P90.
Afhankelijk van de map start ik daar mee.

Laats een killstreak gehaald van 33 op Rundown.
Waarom? Omdat de tegenstander gewoon dom is.
Ik starte aan de lage kant, rende rechts de gracht in trapje op, huis in trap op, en 5 man achter elkaar geknifed, raam uit, naar links want daar staat altijd wel iemand op het kistje te snipen, en dan naar links over de 2e verdieping kijken of daar nog snipers zitten, en dan ergens in de bosjes gaan liggen en je killstreaks verzilveren. Predator, Harrier en Choppergunner.

Daarna omgeschakeld naar een normalere class en lekker verder gespeeld, maar eigenlijk was het potje toen al gewonnen.
Mwa geen claymore die je stopt hoor met Lightweight ;)
Tactical knifers vind ik prima, dat zit er nu eenmaal in en is denk ik ook gewoon zo bedoelt. Bovendien, je loopt toch wel behoorlijk risico afgeschoten te worden, omdat je geen overzicht hebt met zo'n snelheid, maar met Care Package ben je gewoon amper te raken en dat is imho lame.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Sensei_D schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:25:
[...]

Mwa geen claymore die je stopt hoor met Lightweight ;)
Tactical knifers vind ik prima, dat zit er nu eenmaal in en is denk ik ook gewoon zo bedoelt. Bovendien, je loopt toch wel behoorlijk risico afgeschoten te worden, omdat je geen overzicht hebt met zo'n snelheid, maar met Care Package ben je gewoon amper te raken en dat is imho lame.
Als de knifer een beetje kan nadenken, valt dat risico om afgeschoten te worden best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
monnick schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:22:
[...]

Nee....Een claymore ren je zo voorbij met Lightweight. Heeft geen effect tegen mensen zoals jij ;)
ligt er sterk aan hoe je ze neerzet, als je ze in een angle neerzet is er te weinig tijd om ze te ontwijken, de blastradius is vrij wijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
IWnet is een beetje verward de laatste tijd lijkt het, naar additional spelers zoeken om de teams te balancen terwijl de game helemaal vol zit, in een game met 12 man teams van 5v7 ipv 6v6, mensen die zomaar playlists kunnen veranderen (18man cage match)
Niet super irritant ofzo, maar het valt wel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

OMX2000

By any means necessary...

Fist schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:53:
[...]

Als de knifer een beetje kan nadenken, valt dat risico om afgeschoten te worden best mee.
Niet eens een kwestie van nadenken. Een snel rennende knifer die op je afkomt, kun je alleen met een shotgun wat maken. Met een AR loopt ie gewoon lekker door, en ben je de sjaak.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:47:

Ump
Magnum + tactical knife
Trowing knife
smoke
commando pro
marathon pro
lightweight pro
martyrdom

Onbegrijpelijk dat mensen plezier beleven aan een knife class. Het is nota bene een SHOOTER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Sn0wblind schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:53:
[...]
ligt er sterk aan hoe je ze neerzet, als je ze in een angle neerzet is er te weinig tijd om ze te ontwijken, de blastradius is vrij wijd.
Inderdaad, je moet ze niet dwars aan de muur zetten maar het liefst schuin richting de ruimte. Meestal is er bij elke deur wel een hoek waar je ze in kunt zetten. Dan dan is de hoek 90 graden ipv 45 en heb je ook de renners.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:04:
[...]

Onbegrijpelijk dat mensen plezier beleven aan een knife class. Het is nota bene een SHOOTER.
Inderdaad. En het dan ook nog hebben over 'slim rondrennen' en het care package abusen. Hulde voor zulke lui :X :| :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:17
Ach gamers,
Het is in dit spel gepropt en mocht het niet werken dan wordt het er ook weer uitgehaald ,dus stop deze mede spelers met je skillz.
Genoeg gezegt toch !?

Dat gezever over wat wel en niet mag, zegt meer over je eigen incasserings vermogen en onkunde in MW2 dan over je tegenstander die jouw op dat moment weet te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Sandyman538 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:42:
[...]

Inderdaad. En het dan ook nog hebben over 'slim rondrennen' en het care package abusen. Hulde voor zulke lui :X :| :/
Inderdaad en dan heb je net 24 kills gemaakt met een m4 en word je van achteren geknived door iemand met een care package |:( Ik word er helemaal ziek van wat een trieste lui 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42
Ga dan Hardcore spelen, het zit er in dus deal with it |:( :X

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
KillaZ schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:50:
Ga dan Hardcore spelen, het zit er in dus deal with it |:( :X
Dat gebeurt net zo vaak met Hardcore....
En als ze dan winnen zeggen ze ook nog "owned n00bs" trieste lui...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 10-09 21:36
Voxyn schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:52:
[...]

Het blijft nog steeds een pc (en console) spel, dus als je er niet vrolijk van wordt als je het speelt waarom zou je het dan nog spelen? Dat vindt ik raar, dat je in je vrije tijd voor je 'plezier' dingen speelt waar je niet vrolijk van wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
OMX2000 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:56:
[...]

Niet eens een kwestie van nadenken. Een snel rennende knifer die op je afkomt, kun je alleen met een shotgun wat maken. Met een AR loopt ie gewoon lekker door, en ben je de sjaak.
FAMAS + SP en hij is dood hoor, gewoon aimen. Van achter heb ie je zo dood, maar ja dat is met ieder wapen ;)

Ik heb net btw die Vliegveld scene erop zitten. Noem me kleinzerig, maar ik vond hem idd wel erg heftig hoor, snap al de commotie wel. Het is gewoon de hele opzet van de scene; lopend met een dik geweer en body armor massa's schreeuwende onschuldigen afmaken. Je ziet ze elkaar helpen om daarna afgeslacht te worden.

Sure, in andere shooters schiet je ook mensen dood, maar niet zo...
Maar goed, je bent dan ook onder terroristen en ziet hoe gewetenloos ze zijn. Ik had het gewoon minder erg verwacht denk ik.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
[...]

Je komt toch echt minder knifers tegen in hardcore. Het is simpelweg veel moeilijker als knifer in hardcore omdat je veel sneller dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42
[...]

Dan moet je je eigen kwaliteiten toch even beoordelen, ik zeg niet dat ik ze niet tegenkom, maar op de pc (gebruik dan wel TS) zijn ze na 2 a 3 kills toch wel dood door mij of een teamgenoot.

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het ook lame, alleen je kan ze op HC zo makkelijk doden.

Heb ook vaak zat dat ik ze zie en ze zelf knife (lukt met wat mazzel).
De reacties die dat oproept staat gelijk aan het niveau wat die gasten hebben.

"HAX KillaZ=Fucking Hacker....NOOB.....Fucking Wanker"

Dat soort uitspraken :X

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 01:05
Gatverdamme.. zat net in een gehackte server.. waarbij je in 1 kill gelijk lvl 70 bent.. egt waardeloos gewoon :S

Zou dr een mogelijkheid bestaan om je account terug te laten zetten naar een lager level? *als ik infinity wards mail* of denken jullie dat de kans nihil is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Grappig hoeveel mensen knifes overpowered of niet leuk vinden terwijl ze zelf met een knife class waarschijnlijk nul komma nul zullen bereiken.

Er is gewoon veel slim spelen voor nodig omdat je GEEN range hebt, je moet in de buurt van je tegenstander komen. Dit moet je dan ook nog eens lukken zonder dat andere spelers jou zien anders ben je na één kill alweer dood. Dus ik zeg tegen alle mensen die hier zeuren: niet zo zeiken en speel lekker het spel. Het zit er in, je doet er niks aan en zeiken helpt echt niet.

PS. carepackage abuse ben ik op tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Sensei_D schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:11:
[...]

Ik heb net btw die Vliegveld scene erop zitten. Noem me kleinzerig, maar ik vond hem idd wel erg heftig hoor, snap al de commotie wel. Het is gewoon de hele opzet van de scene; lopend met een dik geweer en body armor massa's schreeuwende onschuldigen afmaken. Je ziet ze elkaar helpen om daarna afgeslacht te worden.

Sure, in andere shooters schiet je ook mensen dood, maar niet zo...
Maar goed, je bent dan ook onder terroristen en ziet hoe gewetenloos ze zijn. Ik had het gewoon minder erg verwacht denk ik.
Yep,...maar dat heeft ook met de kwaliteit van het spel te maken. Goede graphics, goed verhaal, goed geregisseerd.

Het lijkt allemaal steeds meer realistisch.

Btw net mijn 69 ster gehaald. 10 juggernauts in de Favela alleen explosives en solo.
Echt bruut.
Probeerde het voor de 3de keer. Ik had een trucje gevonden. En als je die weet is het goed te doen.
Bleek op internet al lang een bekend trucje te zijn, maar ja, ik wist het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:28
weet iemand hoe ik op de pc ingame , mijn naam kan veranderen?

Ik heb in de steam client mijn naam veranderd, maar dit werkt niet real time door in de huidige game.

Ik weet dat het wel mogelijk is om je naam te veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Rechtermuisklik op Steam icoontje rechtsonder.
Ga naar Friends
Klik dan op pijltje naar beneden naast je naam en klik dan Set Friends Name...
Daar verander je dan je Nickname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen, klein vraagje ik zit een beetje te kloten met die FMJ challengens. Hoe haal de je die met bijvoorbeeld de miniuzi??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Bartske schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:54:
[...]

Het blijft nog steeds een pc (en console) spel, dus als je er niet vrolijk van wordt als je het speelt waarom zou je het dan nog spelen? Dat vindt ik raar, dat je in je vrije tijd voor je 'plezier' dingen speelt waar je niet vrolijk van wordt...
Om dat je voor dit product hebt betaald? De ontwikkelaar had een cheatvrije online experience belooft en dat is dus niet hetgeen wat we nu zien. Ieder persoon die dit spel heeft heeft het recht om te klagen hoor en te spelen.
Je kunt hem ook niet verkopen of terugruilen omdat het Steamgebonden is wat teven niet op de DVD hoes vermeld staat.

[ Voor 0% gewijzigd door psychoclown op 17-01-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:15:
Mannen, klein vraagje ik zit een beetje te kloten met die FMJ challengens. Hoe haal de je die met bijvoorbeeld de miniuzi??
Niet :p Mini Uzi is heel kut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
monnick schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:19:
[...]

Niet :p Mini Uzi is heel kut :+
Ik zou ook niet weten waarom je die grotere mags zou willen met een Uzi, neem dan gewoon een LMG :+
Ik unlock niet voor exp. maar gewoon wat ik nodig heb. Scheelt en hoop frustraties ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
In een potje HQ HC kan je best makkelijk bullet penetration kills halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarabeast
  • Laatst online: 09-09 21:56
Je laatste kogel, die zorgt voor de kill, moet door een ander voorwerp heen gaan. Bijv een muur of metaal, hout etc..

~Scarabeast~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
http://www.youtube.com/watch?v=0ChLgR9QVEk

En.
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=26&t=251282

Trouwens, is er hier iemand al in een hacked server terecht gekomen, of is dat nog (gelukkig) op Amerikaanse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er in godsnaam met dat IWnet/Steam aan de hand kan geen 2 potjes achter elkaar spelen.
Wat een schijtsysteem, het is alleen maar slechter geworden de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: nvm, beter leren lezen :p

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-08 15:27
Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb problemen met MW2 op de pc.
Telkens als ik MW2 opstart, dan gaat die vastlopen tijdens het joinen van de game. Ik krijg dan geel of grijs beeld (Waarschijnlijk de achtergrondkleur van MW2 in de lobby). Ik kan dan niks meer, behalve resetten.

Singleplayer doet trouwens wel en andere spellen werken ook perfect.

Weet iemand hier raad mee?

Als het hier niet hoort, mag je me wel PMen om dan niet verder te gaan in dit topic erover.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Pfff net wel mijn meest trieste potje domination ooit gespeeld. Het was op derail. Wij begonnen bij C en stoomden lekker door naar B die we ook zonder moeite konden pakken. Toen maar door naar A waar het volledige vijandige team z'n basis had opgezet. Na een beetje heen en weer schieten was A ook van ons en toen...... niks! Het complete andere team verschanste zich in het gebouw bij B en deed verder niks. Geen vlag pakken, niet proberen om een kill te maken, en al helemaal niet de deur uit gaan natuurlijk. Wij konden ook niet veel meer dan maar een beetje granaten naar binnen gooien en af en toe maar eens suïcidaal naar binnen redden om één of twee kills te maken voordat je door de rest werd neergemaaid. Uiteindelijk gewonnen met 200 - 23. Waarom gaan dat soort mensen niet gewoon TD spelen denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Nu snap ik EINDELIJKE de commotie over (noob)tubers, gister voor het eerst die spelmodus gedaan met 12-18 spelers... einige wat ik meemaakte waren tubes die heen en weer geschoten werden, na 5 minuten maar weer terug gegaan naar mijn vertrouwde HC TDM...

Voor iedereen die last heeft van tubers/gescheld/gehack e.d. ga HC spelen, veel intenser, veel tactischer, ik kom haast geen tubes tegen en geloof het of niet, maar er word vaker gelachen in de chat en complimenten gegeven, af en toe iemand die zeurt over campers maar dat zijn waarschijnlijk mensen die normaal gesproken geen HC spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deforcer schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:07:
Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb problemen met MW2 op de pc.
Telkens als ik MW2 opstart, dan gaat die vastlopen tijdens het joinen van de game. Ik krijg dan geel of grijs beeld (Waarschijnlijk de achtergrondkleur van MW2 in de lobby). Ik kan dan niks meer, behalve resetten.

Singleplayer doet trouwens wel en andere spellen werken ook perfect.

Weet iemand hier raad mee?

Als het hier niet hoort, mag je me wel PMen om dan niet verder te gaan in dit topic erover.

Alvast bedankt.
Zie: Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Tjoekie schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:21:
Pfff net wel mijn meest trieste potje domination ooit gespeeld. Het was op derail. Wij begonnen bij C en stoomden lekker door naar B die we ook zonder moeite konden pakken. Toen maar door naar A waar het volledige vijandige team z'n basis had opgezet. Na een beetje heen en weer schieten was A ook van ons en toen...... niks! Het complete andere team verschanste zich in het gebouw bij B en deed verder niks. Geen vlag pakken, niet proberen om een kill te maken, en al helemaal niet de deur uit gaan natuurlijk. Wij konden ook niet veel meer dan maar een beetje granaten naar binnen gooien en af en toe maar eens suïcidaal naar binnen redden om één of twee kills te maken voordat je door de rest werd neergemaaid. Uiteindelijk gewonnen met 200 - 23. Waarom gaan dat soort mensen niet gewoon TD spelen denk ik dan.
Zo'n potje heb ik ook eens gehad.
Heb je 2 punten en niemand van het andere team probeert een punt te pakken. Erg triest.

Net een potje Domination, ik schiet een clan ventje neer bij een cap punt, was ik een noob camper.
Het defenden van een punt mag ook al niet meer tegenwoordig :P

Valt me trouwens wel op dat die clan ventjes het meeste zeiken.
Ze denken dat ze goed zijn met hun gehackte prestige 10 en als ze worden afgeschoten heb jij het gedaan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
Hier had mijn collega gister ook last van, die kilde 1 en ging van level 43 naar 65, hij heeft inmiddels iw een mailtje gestuurd of ze zijn rang terug kunnen zetten anders raak je de kans gebanned worden.
r00kw0rst schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:38:
Gatverdamme.. zat net in een gehackte server.. waarbij je in 1 kill gelijk lvl 70 bent.. egt waardeloos gewoon :S

Zou dr een mogelijkheid bestaan om je account terug te laten zetten naar een lager level? *als ik infinity wards mail* of denken jullie dat de kans nihil is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Xbox:) Wat vaag, ik zat net in een potje waarin een teamgenoot in z'n naam allemaal icoontjes van knoppen op de controller had. zo zat er een A (groen rondje), D-pad rechts, D-pad links in. Zag er vreemd uit.
Overigens ook diezelfde gozer die vervolgens een tactical nuke afgooide (31 kills halverwege, TDM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightStar schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:20:
Hier had mijn collega gister ook last van, die kilde 1 en ging van level 43 naar 65, hij heeft inmiddels iw een mailtje gestuurd of ze zijn rang terug kunnen zetten anders raak je de kans gebanned worden.

[...]
Hij zal hiervoor niet gebanned worden, omdat het geen injectie is of aanpassing op de .exe of .dll bestanden.
Zijn oude rang terug halen is wellicht ietsje moeilijker, maar via bepaalde programma's is dit mogelijk. Hiervoor zul je overigens niet voor gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Waar heb je de meeste kans een hacked game tegen te komen>?

Ik wil namelijk ook Thermonuclear spelen.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/4keelz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41

[...]
Als je collega op de PC speelt, zou je dit nog kunnen proberen aangezien je multiplayer data ook lokaal worden opgeslagen. Dan pak je een oudere .stat bestand wat nog level 43 is en vervang je het nieuwste .stat bestand.
A recent game crash or system error may cause your multiplayer stats to rollback to an earlier date or reset completely.

However, to protect your stats against this, backups for your stats are frequently saved to your Call of Duty: Modern Warfare 2 folder in Steam.

In the event of a rollback or reset, please locate your Modern Warfare 2 install folder:

Default Location: C:\Program Files\Steam\Steamapps\common\call of duty modern warfare 2\

Open the \players\ folder

Your multiplayer profile is updated regularly as a .stat *and* backup file.

Your original profile file will begin with: md202ef8d

Your backup profile file will begin with: md202ef8d.bak

In order to recover your lost data, please do the following:

Locate the profile and backup .stat files with the most recent "Date Modified" listed in Windows

Move your original profile .stat file to a new location (Creating a new folder and placing it here should be fine).

Rename your backup file by removing ".bak" from the file name.

Once you have finished this, launch Steam and re-test this issue.
https://support.steampowe...le.php?ref=3991-EOAV-1596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 01:05

[...]
ik heb alleen het email adres nog niet kunnen vinden.. maar dan ga ik ze zeker een mailtje sturen,
wil het gewoon puur eerlijk halen.. en niet via zo'n gehackte server :S

hoop dat ze die gasten snel bannen |:(

Edit: *bovenstaande bericht had ik nog niet gelezen.. maar ga ik eerst uitproberen voordat ik ga mailen :9~ *

[ Voor 9% gewijzigd door r00kw0rst op 17-01-2010 19:57 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltyphoon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-10-2023
Net wat zitten quickscopen of FFA met intervention (PC) 3 keer gewonnen: 30-13, 30-17, en 30-15.
I <3 intervention :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
roodbwoy schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:25:
Nu snap ik EINDELIJKE de commotie over (noob)tubers, gister voor het eerst die spelmodus gedaan met 12-18 spelers... einige wat ik meemaakte waren tubes die heen en weer geschoten werden, na 5 minuten maar weer terug gegaan naar mijn vertrouwde HC TDM...

Voor iedereen die last heeft van tubers/gescheld/gehack e.d. ga HC spelen, veel intenser, veel tactischer, ik kom haast geen tubes tegen en geloof het of niet, maar er word vaker gelachen in de chat en complimenten gegeven, af en toe iemand die zeurt over campers maar dat zijn waarschijnlijk mensen die normaal gesproken geen HC spelen.
Het is een kwestie van gewenning volgens mij... als ik na een rits TDM begin aan een HC:HQ pot, dan bak ik er niets van. Maar na een paar potjes kan ik best meekomen. Overigens moet ik dan niet proberen FFA te gaan spelen of zo, want dat lijkt dan weer helemaal nergens op, terwijl ik daar best handig in was een paar weken terug.

Gewoon gewenning dus... en je classes moeten toch anders, heb ik wel eens het idee.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Met die noobtube class heb ik steeds minimaal een ratio van 3:1 :/
Een nerf van die class of een spelmode waar iedereen hetzelfde wapen oid heeft zou erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Omnyakom1 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:46:
Waar heb je de meeste kans een hacked game tegen te komen>?

Ik wil namelijk ook Thermonuclear spelen.

[afbeelding]
Een 'Gaining ground' modus ken ik ook niet, dus ga er maar vanuit dat dit lokale aanpassingen zijn.
Ook zit er een vakje om het ventje zelf in zijn radar heen, die er anders ook niet is.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 17-01-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:04:
[...]

Ach de ene schiet de andere campt en de andere noobtubed, Zolang er geen "wars" gespeeld kunnen doe ik gewoon wat mij het meest plezier bezorgd! Zoals vanmiddag door noobtuben stond ik 42-1 op PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
IWNet is helemaal in paniek vanavond, deed zojuist een half uur om een game te vinden met wat vrienden van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJtje schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:54:
[...]
Een bug dus (imo).

Net weer een aantal potjes gedaan, maar god allemachtig, hoe erg kan de lag worden zeg! (Ik speel MW2 op PC)
[...]
Dit filmpje was in het vorige deel ook al gepost.
de echte 40 mm granaten moeten een aantal omwentelingen om zijn as doen voordat de fuse "life" gaat. GEEN BUG. (na een meter of 5 staan ze op scherp geloof ik). zodat je niet tegen een takje je halve team opblaast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Misschien leuk als nieuwe killstreak/perk.

Achmed (Dead terrorist)

Makes enemy explosive only work on their own team.

Als geluidje kan je dan mooi het: "Silence! I keel you!" Gebruiken :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwam vanmiddag tot de conclusie (voor mezelf) dat mw2 op de pc gewoon een 4chan is, maar dan als game. zo weinig mensen die respect hebben voor elkaar en veel mensen die gewoon dingen doen om anderen te irriteren, huid onder de nagels weg te halen. mw4chan :)

ach swa, heb er iig nog plezier in.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.