Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij de Intervention maar, geeft je tenminste nog een beetje bolt action gevoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 13:40
Nvm :z

Ik mis een poll over het fijnste secondary wapen. Ik stem op de AA-12 :)

[ Voor 185% gewijzigd door Stefanovic45 op 15-01-2010 13:10 ]

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik vind het laatste tijd wel leuk om op hardcore met desert eagle te kloten. Buiten hardcore nutteloos imo, hij heeft flinke recoil dus wil je ze met 1 schot dood hebben. Maar er zijn er wel meer die ik buiten hardcore nutteloos vind. Ook door de grote verschillen tussen hardcore en gewoon heb je eigelijk verschillende setups nodig, en dan is het wel irritant dat je er maar 5 kan hebben.

Ik heb paar verschillende hardcore classes, en 1 normale. Is niet altijd ideaal, maar wil ook niet steeds combo moeten aanpassen en geen zin om er nog 1 minder voor hardcore te hebben.

Voor normaal kreeg ik na spelen op hardcore gewoon pest aan dat ik zoveel kogels nodig had met hardcore combos, dus nu heb ik ak 47 + FMJ + sleight of hand pro + stopping power pro, dat krijgt ze wel redelijk snel neer.

Irritant dat er niet meer game modi hardcore zijn en dat terminal mist bij HC:HQ. Al vind ik het op normaal wel lekker dat chopper gunners niet zo belachelijk overpowered zijn, daar haal je ze probleemloos neer. Al zijn tubers weer groter probleem dan op hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob1n schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Activeer je wel je blast shield? (met de granaat gooi knop). Dan wordt de rand van je scherm wat donkerder. Had ik eerste potje ook niet door |:(
uhm nee, deed ik niet, dat is dus het probleem. thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:55:
[...]

De G3 mis ik ook, de FAL komt het dichtst in de buurt, tijdje geprobeerd, best leuk ding, maar G3 in MW1 is leuker.
En dan met Silencer. Ideaal voor Sabatoge en S&D games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Barbaar schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 04:43:
[...]

Het is niet echt een oplossing, maar meer een work around waar ik toevallig achter kwam. Ik weet ook niet zeker of het bij iedereen kan werken, maar het is misschien een poging waard:

Ik heb Hamachi geinstalleerd staan. Daardoor krijg je een extra netwerk interface. Als ik nu de Hamachi interface niet bovenaan heb staan in de interface volgorde heb ik de opstart hang wel. Je kan deze volgorde vinden door naar je network connections te gaan, daar naar Advanced->Advanced Settings... (Windows XP overigens). In dit scherm moet je dan dus de Hamachi connection bovenaan zetten.

Ook heb ik mij Hamachi interface metric op 10 en mijn gewone internet interface metric op 20 staan, maar ik heb nog niet getest of dat ook uitmaakt. De metric kan je op de volgende manier instellen: ga weer naar je network connections en rechts klik op bijvoorbeeld Hamachi -> Properties. Selecteer "Internet Protocol (TCP/IP)" en druk weer op Properties. In het volgende scherm op de knop Advanced... Daar onderin kan je automatic uitzetten en 10 invullen. Doe dan hetzelfde voor je gewone internet connection, maar dan 20 invullen.

Hopelijk kom je er uit en ik ben erg benieuwd of dit voor meer mensen kan werken.
Deze optie zal ik eens uit proberen, maar ik denk dat het niets met netwerk te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Ik vind het inderdaad erg jammer dat een paar van de leukste maps (Terminal, Skidrow, Invasion en Highrise) ontbreken bij HC HQ. Ik snap ook niet helemaal waarom... Heb @fourzerotwo er over getweet maar ik verwacht geen antwoord.

Verder vind ik het wel jammer dat de game soms halverwege stopt (omdat host wegvalt oid?). Laatst had een teamgenoot net een Chopper Gunner, poef, game eruit en allemaal terug in de lobby. Waarom kan zo'n game niet hervat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:22:
Ook door de grote verschillen tussen hardcore en gewoon heb je eigelijk verschillende setups nodig, en dan is het wel irritant dat je er maar 5 kan hebben.
Met prestige kun je er nog 5 custom classes bij halen, dat is 1 van de weinige redenen dat ik prestige aan het doen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mj2sL schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:42:
Ik vind het inderdaad erg jammer dat een paar van de leukste maps (Terminal, Skidrow, Invasion en Highrise) ontbreken bij HC HQ. Ik snap ook niet helemaal waarom... Heb @fourzerotwo er over getweet maar ik verwacht geen antwoord.

Verder vind ik het wel jammer dat de game soms halverwege stopt (omdat host wegvalt oid?). Laatst had een teamgenoot net een Chopper Gunner, poef, game eruit en allemaal terug in de lobby. Waarom kan zo'n game niet hervat worden?
Behalve maps zou ik graag meer hardcore modes willen. Zoals Sabotage en domination. En dan het liefst in de richochet smaak om onnodig teamkilling en nade-spamming te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

StefanvanGelder schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:08:
Nvm :z

Ik mis een poll over het fijnste secondary wapen. Ik stem op de AA-12 :)
SPAS 12 :D

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:43:
[...]

Met prestige kun je er nog 5 custom classes bij halen, dat is 1 van de weinige redenen dat ik prestige aan het doen ben :P
Oeh dat wist ik niet, dat is wel aanlokkelijk. Aan andere kant ik heb weinig behoefte weer naar lvl 70 te moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AK viel mij trouwens enorm mee. Ik heb nooit van de AK kunnen genieten, maar toen ik op lvl 70 dat ding in mijn handen had voor wat challenges.. Het was alsof ik gewend was te boksen en nu met een knuppel aan de slag mocht. Goed te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Heren & Dames,

Bij welke kill-steak-rewards worden er kills meegeteld naar de volgende kill-streak reward.
Ik begrijp het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:57

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:47:
[...]

Behalve maps zou ik graag meer hardcore modes willen. Zoals Sabotage en domination. En dan het liefst in de richochet smaak om onnodig teamkilling en nade-spamming te voorkomen.
ricochet is behoorlijk irritant :( ....

ik had van de week een claymore ergens geplaatst waarna er een enemy tegenaanliep en dat ding dus afging. joepie zou je zeggen: weer een gratis kill ware het niet dat er een teammate in de buurt liep en ik dus zelf ook afging omdat ik zogenaamd mijn teammate wat aan deed 8)7

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
midego schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:26:
Heren & Dames,

Bij welke kill-steak-rewards worden er kills meegeteld naar de volgende kill-streak reward.
Ik begrijp het niet meer.
het staat dacht ik ook in de topic start. maar alles wat niet uit een care package komt
de pavelow is een uitzondering die werkt juist weer wel uit een carepackage en niet als killstreak reward.
volgensmij moet je wel eerst een kill maken voor de pavelow kills mee tellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 15-01-2010 14:32 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:30:
[...]

ricochet is behoorlijk irritant :( ....
Tsja, het helpt wel tegen de befaamde nade/tube/thumber en oma rants :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:32:
[...]

Tsja, het helpt wel tegen de befaamde nade/tube/thumber en oma rants :)
hm.. interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ok dat is dan ook wel weer waar :) maar ik vind het wel behoorlijk gemeen als ik weer een ronde moet uitzitten omdat ik niet actief een teammate wat aangedaan zou hebben.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:38:
ok dat is dan ook wel weer waar :) maar ik vind het wel behoorlijk gemeen als ik weer een ronde moet uitzitten omdat ik niet actief een teammate wat aangedaan zou hebben.
Mwah met HC HQ Pro kun je meteen weer respawnen. En met HC TDM valt het ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

klopt maar het was dus een potje SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

SemperFidelis schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:29:
Nou de beste AR is IMO toch de FAMAS. Ik zit in 1e prestige nu, en heb ong 300 kills met de SCAR-H, en 1500 kills met de FAMAS. De rest van de guns geeneens aangeraakt! Ik heb net de M16 dus die zal ik ook wel veel gebruiken. Maar het is lastig om de FAMAS in de steek te laten, wat een beest.
Hier nog één. :P

Er zijn veel wapens maar ik gebruik vrijwel altijd alleen de Famas. :)
De laatste tijd gebruik ik wel vaker de MG4 al is dat meestal in Favela, de MG4 wil ik uitbreiden omdat het handig is om meerdere uitgebreide favo wapens te hebben.

Voor de rest boeien mij die andere wapens nog niet, misschien als ik hoger geranked ben (nu lvl 18) en meer diversiteit in het wapenaanbod heb.

Met een Famas kun je bijna alles, een zwakker wapen maar wel nauwkeurig. Ik maak er veel lange afstandkills mee. Op de korte afstand is het een minder wapen maar goed, daar is de PP2000 dan weer goed voor. Samen trouwens een goede combinatie als je wilt rondrennen alsof je UT speelt. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
bazs2000 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:17:
[...]

Hier nog één. :P

Er zijn veel wapens maar ik gebruik vrijwel altijd alleen de Famas. :)
De laatste tijd gebruik ik wel vaker de MG4 al is dat meestal in Favela, de MG4 wil ik uitbreiden omdat het handig is om meerdere uitgebreide favo wapens te hebben.

Voor de rest boeien mij die andere wapens nog niet, misschien als ik hoger geranked ben (nu lvl 18) en meer diversiteit in het wapenaanbod heb.

Met een Famas kun je bijna alles, een zwakker wapen maar wel nauwkeurig. Ik maak er veel lange afstandkills mee. Op de korte afstand is het een minder wapen maar goed, daar is de PP2000 dan weer goed voor. Samen trouwens een goede combinatie als je wilt rondrennen alsof je UT speelt. :+
Op de korte afstand win ik ook heel vaak 1vs1. Behalve tegen shotties dan, maar daar is iedereen kansloos. Voor scrapyard gebruik ik soms de SCAR, maar verder altijd FAMAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

bazs2000 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:17:
[...]
Ben recent gewisseld naar de Famas (UMP eerst) en ik sta te kijken hoe lekker het wegknalt. Ik sta soms te schieten en denk bij mezelf: whoha, dat gaat best lekker zo. Lange afstand ben ik sowieso wel redelijk goed in dankzij menig nachtje UT99 instagib vroegah..zodra ik een stipje zie gaat mijn loop richting een koppie :P

Gebruik eigenlijk weinig mijn secondary wapen, heb mezelf aangeleerd om eens niet zo lam te doen en in bursts te schieten / spaarzamer met ammo te zijn ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Secondary moet je wel gebruiken, je kan ook een launcher erbij doen, ik ben ook spaarzaam met ammo (maar gebruik wel scavenger) en heb altijd over. Heb ik niet over dan raap ik een ander wapen op, werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Als secondory gebruik ik naast de Stinger de USP/M9 of Spas12.
Het is soms schitterend om iemand te killen met een pistool terwijl zij een rifle hebben.
De Spas12 is gewoon stoer, wel tricky omdat hij niet auto is maar soms moet je kiezen voor stijl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik gebruik mijn secondary echt NOOIT. Ik heb scavenger dus mijn primary gun raakt nooit zonder ammo. En voor enemy air support heb ik een aparte class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Redje schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:36:
Als secondory gebruik ik naast de Stinger de USP/M9 of Spas12.
Het is soms schitterend om iemand te killen met een pistool terwijl zij een rifle hebben.
De Spas12 is gewoon stoer, wel tricky omdat hij niet auto is maar soms moet je kiezen voor stijl ;)
spas is gewoon pure ownage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
SemperFidelis schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:49:
Ik gebruik mijn secondary echt NOOIT. Ik heb scavenger dus mijn primary gun raakt nooit zonder ammo. En voor enemy air support heb ik een aparte class.
Dan kun je net zo goed een launcher als secondary gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:37
favo secondary: pp2000 (ofzoiets). Geweldig ding! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
baronruud schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:54:
[...]

Dan kun je net zo goed een launcher als secondary gebruiken....
Maar dat ding valt weer zo op :p. Plus ik ben bezig om die ColdBlooded perk te halen en die zit alleen op mijn anti air class. Verder alleen maar stopping power en nee ik wissel niet :p. Stopping Power is geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
SemperFidelis schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:00:
[...]

Maar dat ding valt weer zo op :p. Plus ik ben bezig om die ColdBlooded perk te halen en die zit alleen op mijn anti air class. Verder alleen maar stopping power en nee ik wissel niet :p. Stopping Power is geniaal.
One shot kills rule! :)

Maar idd, goed idee om even mijn Javelin van de rug van mijn ACOG-sniper te halen...het valt idd teveel op.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nog een leuk potje gesniped in Underpass:
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/39.jpg
Die Hartbeatsensor is eigenlijk echt geweldig, alleen nog steeds oppassen voor ninja(pro) gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Zie jou connectie tegen over die laggers :+

[ Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 15-01-2010 16:37 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
reemprive schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:35:
[afbeelding]
Die Hartbeatsensor is eigenlijk echt geweldig, alleen nog steeds oppassen voor ninja(pro) gebruikers.
jah zo kan ik het ook halverwege van een match je score posten dan kan ik het ook.
Mijn probleem is dat ik altijd 1 grote killstreak haal maar daarna zomaar weer 3x achterelkaar dood ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenomorphh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:37:
Zie jou connectie tegen over die laggers :+
Zal ik je eerlijk zeggen dat ik het niet altijd voordeliger vind om de host te zijn? Soms zijn er met name knifers die zo laggen dat ze ineens bij je zijn. Eigenlijk is een beetje lag alleen echt hinderlijk in bijv. Scrapyard omdat iedereen zo dicht op elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11-09 15:45
Pffff net bijna me eerste nuke gehaald. Stond op 23-0 en moest dus nog maar 2 kills. Ik rustig verder spelen zie ik 2 enemy's vanaf de achterkant dus ik denk Ha die zijn voor mij.....

Boem einde match. Had natuurlijk moeten opletten op de tijd maar is wel irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:37
reemprive schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:35:
[afbeelding]
Waar kan je MW2 aanpassen dat je meerdere ping bars ziet? Het is geen setting volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
:o Gouden Deagle
Afbeeldingslocatie: http://www.youtube.com/watch?v=b5mwNWyNuDc

[ Voor 10% gewijzigd door Omnyakom1 op 15-01-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

pdebie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:55:
Waar kan je MW2 aanpassen dat je meerdere ping bars ziet? Het is geen setting volgens mij?
Staat in het vorige deel, maar je kan ook [google=ping bars modern warfare 2]. Kom op, een beetje zoeken kan best! Met nog geen minuut zoeken (eerste pagina met hits dus) heb je al de goede oplossingen gevonden.
Aangezien het de PC versie is, kan het ook zijn dat hij geen host is en de textures aangepast heeft.
Voor zover ik begrepen heb, zit er geen gouden Desert Eagle in MW2 (ook niet als camouflage).

Overigens moet je YouTube video's niet als afbeelding in je post zetten, maar tussen de
code:
1
[video]youtubeurl[/]
tag. :)

[ Voor 94% gewijzigd door CH4OS op 15-01-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hmm dat is zowiezo fake.. die letters wat golden desert eagle zegt en die getallen van hoeveel ammo je nog hebt kloppen gewoon niet...
En als ik nog een keer goed kijk.. zie ik ook geen kogels.. alleen 36 staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Xenomorphh op 15-01-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die hele Deagle ziet er heel anders uit in MW2....Dit is gewoon de Deagle van MW1 :|

Zijn jullie ook Plunderer met Ruhige Hand?

[ Voor 21% gewijzigd door monnick op 15-01-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zo wat is Tar-21 met Silencer een lekker wapen, zonet 5 potjes gedaan, ieder potje supernatural en AC130/Chopper Gunner. Die Silencer laat het op de een of andere manier op een héél ander wapen lijken :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

monnick schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:41:
Die hele Deagle ziet er heel anders uit in MW2....Dit is gewoon de Deagle van MW1 :|

Ik zat er ook al om te lachen, die Duitse vertaling is grappig :P
Overigens, is de Spas-12 echt een fijn wapen. Moest er even aan wennen, en zeker met grip is het erg leuk om mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
rCk schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:49:
[...]

Ik zat er ook al om te lachen, die Duitse vertaling is grappig :P
Overigens, is de Spas-12 echt een fijn wapen. Moest er even aan wennen, en zeker met grip is het erg leuk om mee te spelen!
Waarom een grip op de SPAS? Na een schot herlaad je steeds en heb je genoeg tijd om weer te aimen? Ik heb eigenlijk ook altijd rondgelopen met een grip maar kwam dat hierboven gisteren achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
vraag over voice chat binnen steam: ik vind de kwaliteit zo slecht dat ik de ander bijna niet kanverstaan. hebben jullie het ook last van? en met skype chat kan ik max 1 uur chatten en daarna sluit skype mijn gesprek automatische af :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

icegodd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:07:
vraag over voice chat binnen steam: ik vind de kwaliteit zo slecht dat ik de ander bijna niet kanverstaan. hebben jullie het ook last van? en met skype chat kan ik max 1 uur chatten en daarna sluit skype mijn gesprek automatische af :(.
Teamspeak!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
Gebruik dan Ventrilo (makkelijker op te zetten) of beter nog, Mumble.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:02
g0tanks schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:18:
[...]

De nieuwe Teamspeak3 werkt als een tierelier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

g0tanks schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:18:
Dacuuu schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:35:
De nieuwe Teamspeak3 werkt als een tierelier >:)
Zeg dan gewoon niks als je het niet kan onderbouwen, toegevoegde waarde heeft dan al totaal niet.
monnick schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:41:

Misschien een aangepaste texture zoals ik eerder al aangaf? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
dus de kwaliteit van voice chat van steam is dus "hooguit slecht".
(ik d8 het ligt aan ons settings van steam ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ligt het aan mij, maar wat ik net meegemaakt heb!

Als je begint met MW2 móet je non-HC spelen, geen problemen mee hoor. Zodra ik HC ge-unlocked had ben ik direct overgestapt. Zojuist dacht ik: hoe speelt dat 'normale' spel nou eigenlijk?

Holy neuk, niet te doen man! 8)7

Met een M4A1 kost 't minimaal een half magazijn wil je iemand neermaaien, één grote wild-western om je heen, heb je eindelijk iemand neergehaald (krijg je een speelfilm aan krachttermen op je scherm met gele cijfers in je zicht) rent er een tuber in je nek, of zo'n cp-kife-rusher. Pfff... echt geen zak aan zo! Dat dit de normale modus is, en HC "hardcore" genoemd wordt |:(

Vandaar dat ik mij ook afvraag wat jullie spelen? Ik lees hier al ennige tijd mee en merk alleen maar ongenoegen op, misschien eens HC proberen?

MW2 zonder HC is voor mijn geen MW, écht wat ben ik blij dat die ontwikkelaars dat snappen...

PS: speel 't op de PC, ervaring met de console versie heb ik niet..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
GJtje schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:52:
[...]

[...]

[...]
Zeg dan gewoon niks als je het niet kan onderbouwen, toegevoegde waarde heeft dan al totaal niet.
[...]
Misschien een aangepaste texture zoals ik eerder al aangaf? ;)
Ik geef hem alleen andere alternatieven, als Ventrilo & Mumble al eerder waren genoemd had ik het niet gezegd. Mumble heeft wel de beste kwaliteit van de drie en is ook nog eens opensource.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-09 16:50
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:32:
Met een M4A1 kost 't minimaal een half magazijn wil je iemand neermaaien, één grote wild-western om je heen, heb je eindelijk iemand neergehaald (krijg je een speelfilm aan krachttermen op je scherm met gele cijfers in je zicht) rent er een tuber in je nek, of zo'n cp-kife-rusher. Pfff... echt geen zak aan zo! Dat dit de normale modus is, en HC "hardcore" genoemd wordt |:(
Ik zie maar heel zelden eigenlijk chat in het algemeen, nog minder vaak krachttermen.
Tja denk je dat een soldaat die in de oorlog gesneuveld is door een grenade launcher klaagt dat het onfair is? Als je denkt dat het zo goed is, gebruik er dan ook een. Ik heb het een hele tijd gebruikt en nu ervan afgestapt en ik merk dat het nu beter gaat: grenade launcher herladen duurt lang + van dichtbij is het moeilijk om iemand te doden + het is niet zo makkelijk als je denkt om iemand op afstand of achter een lastiger obstakel ermee te doden.
Ik heb tot nu toe welgeteld 2 cp-knife-rushers gezien en ik speel toch dagelijks 2-3u TDM/Dom/GroundWar/Dem.
Ik kan net zo overdrijven over hardcore: er hoeft maar iemand naar je te spugen en je bent al dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Op hardcore neem je gewoon een Light Machine Gun met FMJ + Stopping Power en spray wat in het rond of door de muur en je hebt gegarandeerd een 1:1 K/Dth ratio.

Uiteraard komt er meer taktiek bij kijken, maar HC is zeker beter alleen vereist wat meer denkwerk.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Sagaris schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:58:
[...]

Waarom een grip op de SPAS? Na een schot herlaad je steeds en heb je genoeg tijd om weer te aimen? Ik heb eigenlijk ook altijd rondgelopen met een grip maar kwam dat hierboven gisteren achter.
Ik dacht dat het punt van de grip was dat je er een betere accuracy mee kreeg? En de Spas is idd na elk schot dat ie moet 'herladen'. Als je beetje goed kan richten is dat erg goed te doen hoor. Veelal zijn mijn kills op een range van +-10 meter altijd met 1 hit.

Of heb ik de grip attachment verkeerd begrepen? Dat geldt toch niet enkel voor de iron sight lijkt mij?
Ging mij er juist om dat hij accurater schoot en niet per se vanwege de recoil.

edit:
En sowieso, kan er beter dat op zetten dan een silencer of een reddot, silencer is ruk en red dot gebruik ik toch niet. FMJ is ook niets want ik ga voor de point-blank range

[ Voor 10% gewijzigd door rCk op 15-01-2010 20:58 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Voor degene die zin hebben om wat potjes te spelen met tweakers, kom dan nu (21:06) even op de tweakers chat op steam.
Misschien dat we zelfs genoeg man krijgen voor een private match :-)

Niet echt een succes geworden :-)

ps. excuses voor het niet gebruiken van de edit knop

[ Voor 22% gewijzigd door Pacino op 15-01-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Sorry vergeten te zeggen, ik zit in het spel en blijkbaar wordt er geen melding gegeven als er iemand iets zegt in de groupchat.
Als je mee wilt doen blijf dan even in de chat tijdens het gamen totdat er een paar man zijn.

De edit knop ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif ) zit er niet voor niets.. gebruik deze dan ook!

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je begint met MW2 móet je non-HC spelen, geen problemen mee hoor. Zodra ik HC ge-unlocked had ben ik direct overgestapt. Zojuist dacht ik: hoe speelt dat 'normale' spel nou eigenlijk?

Vandaar dat ik mij ook afvraag wat jullie spelen? Ik lees hier al ennige tijd mee en merk alleen maar ongenoegen op, misschien eens HC proberen?

MW2 zonder HC is voor mijn geen MW, écht wat ben ik blij dat die ontwikkelaars dat snappen...

Weer overdreven zeg, een half magazijn?! Ik blijf het zeggen - 2 of 3 kogels, 4 bij uitzondering. Sja, als je de helft mis schiet dan kom je ondertussen wel bijna aan een half magazijn ja.

Ik speel 'softcore' op de Xbox en heb eigenlijk van al het gezever hier geen last. Tuurlijk af en toe wel eens een granaat om m'n oren maar om eerlijk te zijn is dat ook maar zelden! (90% van de tijd word ik gewoon geschoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
rCk schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:58:
[...]

Ik dacht dat het punt van de grip was dat je er een betere accuracy mee kreeg? En de Spas is idd na elk schot dat ie moet 'herladen'. Als je beetje goed kan richten is dat erg goed te doen hoor. Veelal zijn mijn kills op een range van +-10 meter altijd met 1 hit.

Of heb ik de grip attachment verkeerd begrepen? Dat geldt toch niet enkel voor de iron sight lijkt mij?
Ging mij er juist om dat hij accurater schoot en niet per se vanwege de recoil.

edit:
En sowieso, kan er beter dat op zetten dan een silencer of een reddot, silencer is ruk en red dot gebruik ik toch niet. FMJ is ook niets want ik ga voor de point-blank range
Mjah, ik weet het nu ook niet meer. Ik dacht alleen voor de recoil. =P FMJ vind ik ook leuk werken. :*) Maar ik zal Grip ook nog wel eens gebruiken om te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je moet richten, niet maaien, scheelt je 50% aan verspilde kogels... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 10:33

ErA

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:59:
Vanmorgen weer met goede moed willen beginnen nadat ik gisteravond ookal niet online kwam.
4 x in een potje met nog 30 sec op de teller en in loosing team
5 x in een map die ik haat
1 x een aimbot
2 x Favela moet 4 runners en 2 akimbo shotgunners.

Jaj!! en ik heb zeker 5 deaths gehad door lag.. ik had iemand allang dood, maar toch bleef hij leven en heb ik op de killcam niet eens geschoten :S

MW2 is een goede game en je wil blijven geloven dat de MP ook goed is..
Feit is dat het zeer slecht opgezet is (voor de PC) en helemaal dichtgetimmerd is.

Ik heb daarom ook maar deze game verwijderd en hou op met mezelf te proberen te overtuigen dat het echt goed is. Ik heb nog tich andere games die ik moet spelen waar ik zeker minder frustratie van krijg.
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. MW2 is in mijn ogen 1 van de betere shooters voor de pc in de afgelopen jaren.

JA, het ontbreken van dedicated server mogelijkheden is niet erg clanvriendelijk
MAAR, je vind sneller games, instellingen zijn altijd hetzelfde dus geen gekke unlmited score games etc. Verder less cheating etc.

JA, er zijn al bots
MAAR, je komt ze zelden tegen.

Zo zijn er nog een aantal argumenten welke op tafel worden gegooid. De meeste zijn in mijn ogen erg persoonlijk en vertegenwoordigen slechts een klein percentage van de spelers. En zijn derhalve als voorkeur te beschouwen. En omdat voorkeuren of smaken nogal verschillen is er nooit iets als de perfecte game.

Wat betreft jou punten:

4 x in een potje met nog 30 sec op de teller en in loosing team
4 x in een rij is erg veel bad luck idd, alleen zal dat niet vaak gebeuren. Tuurlijk join je wel eens loosing teams. Sterker nog, als je een game in progress joint, join je meestal het loosing team, omdat die met 1 minder spelen totdat jij er bent (klinkt logisch toch?)

5 x in een map die ik haat
Tjah als je 5 x een game in progress krijgt op maps die je haat, ja das bad luck inderdaad.
Overigens vind ik deze randomness positief van MW2. Niemand kan constant zijn beste map spelen. En in de lobby kan je altijd quitten als je slechtse map komt (persoonlijk ben ik crap op favela (al naar gelang de game mode))

1 x een aimbot
Zoals eerder genoemd, dit gebeurt. Snel leaven en vergeten

Zoals ik in mijn eerdere posts aangaf. Iedere strategie is voor iedereen beschikbaar (level restrictie daargelaten).
If you can't beat them. Join them

(linkje naar mijn post hierover: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso als je een potje 30 sec. voor het einde joined, dan krijg je daarna normaliter gewoon weer een hele verse ronde dus ik zie het probleem niet. Of quit je dan voordat die 30 sec. voorbij zijn (waarna je alsnog een loss krijgt, dus lekker zinloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltyphoon
  • Laatst online: 16-10-2023
ErA schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:29:
Probleem is dan met de akimbo 1887 dat je die pas op 67? unlocked ofzo, wa de meeste mensen die er over klagen meestal nog niet hebben gehaald. Voor dat ik ze unlocked had dacht ik ook, wat een noobwapens. Maar nu ik ze zelf unlocked heb heb ik gemerkt da het niet ZO simpel is. Ben ondertussen weeral ge-prestiged, dus ben ze weer kwijt, maar nu als iemand mij ermee neerschiet denk ik niet meer direct "wat een noob".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 10:33

ErA

nog even een persoonlijk iets.

Ik ben In december begonnen met MW2. Het was mijn 1e game uit deze serie ooit.

Mijn game achtergrond is: SiN -> UT(q3) -> Ut2004 -> JO -> En toen kwam de "casual tijd" -> CSS

Had al erg lang geen shooters meer gespeeld omdat ik op zoek was naar een realism game Ala JO.

Na het krijgen van een CDbon de game gekocht (vond 50 euro eerst teveel (ben meestal iemand die ze koopt voor 30 etc))

Zonder enig idee wat me stond te gebeuren heb ik de boel geinstalleerd. In singleplayer mijn controls geconfigged

(je lacht je dood: <=links >=rechts m=achteruit muisrechts=vooruit (en nog meer vage dingen zoals "invert mouse")

Na 2 levels singleplayer ben ik overgestap op multiplayer. Dit omdat ik singleplayer saai vind (AI etc blijft nep)

1e missie was het navigeren in de maps, wat een hel als je ze niet kent. Maar goed, ik kon bewegen.
Dan de game modes! Headquarters :S ? Demolition? ik snapte er allemaal niets van.

Na een tijd level 10 bereikt ofzo, mijn K/D ratio was nu 1:3 ofzo

In ieder geval. Wat ik zo mooi vind aan deze game is de leercurve die erin zit.

Ik ben nu level 60 ofzo, heb 1 day en 3 uur gespeeld. en heb mijn 2000-1800 KD ratio die ik had halverwege. Omgebogen naar een 4500 - 2700 ofzo. En ik wordt nog steeds beter.

Dat vind ik zo goed aan MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ErA schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:29:
[...]
MAAR, je vind sneller games
...
JA, er zijn al bots
MAAR, je komt ze zelden tegen.
Nou dan spelen wij toch een heel ander spel :X
Ik speel sinds een week of twee weer CoD4. Je moet op de browse list even zoeken naar een goede server ja, maar als je er eentje hebt gevonden weet je waar je aan toe bent. Met fatsoenlijke filters en favourites kom je al erg ver...
Overigens vind ik deze randomness positief van MW2. Niemand kan constant zijn beste map spelen. En in de lobby kan je altijd quitten als je slechtse map komt (persoonlijk ben ik crap op favela (al naar gelang de game mode))
Maar het random maakt het juist zo naar. De vervelende maps komen even vaak langs als de leuke maps. Daardoor gaat iedereen switchen tot hij een leuke map krijgt, met als gevolg dat de enige manier om een beetje leuke maps (dus niet Afghan en dat Submarine gedrocht heel de tijd) te spelen is door lang te gamen op één server. En dat gaat op sommige avonden alleen maar met veel geluk en een heel goede verbinding, lijkt het.
En als iedereen wel constant zijn beste/leukste map speelt, moet hij dat toch lekker zelf weten? Ik zie je punt niet ;)
1 x een aimbot
Zoals eerder genoemd, dit gebeurt. Snel leaven en vergeten
Workaround. Een flag/submit systeem met screenshots/filmpjes a la RuneScape report systeem is helemaal niet zo moeilijk in te bouwen volgens mij. Met wat community-gasten die de screens checken bij veel reports zou dat al heeeel veel helpen. Of fatsoenlijke anti-cheat natuurlijk.

Zoals ik in mijn eerdere posts aangaf. Iedere strategie is voor iedereen beschikbaar (level restrictie daargelaten).

(linkje naar mijn post hierover: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." )
Ah natuurlijk, wat een argument. Je moet inderdaad spelen met één camperclass, eentje om de markers te misbruiken en veel te knifen, een voor wat granaatwerk, en eentje met akimbo shotguns. Want als iets vervelend is moet je het zelf ook maar gewoon gaan doen 8)7

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor ErA, maar het zijn echt geen argumenten voor het spel. Het zijn meer troostende woorden oid.

@ je laatste bericht: HQ/Demo en de leercurve zijn typische Call of Duty dingen ja. Dat maakt de serie zo goed. Maar die goede elementen met het vervelende multiplayer-systeem zijn ook juist wat deze game zo zonde maken. Zonder eerdere CoD-spellen gespeeld te hebben weet je misschien niet precies waar we het over hebben. Maar zelfs sommige personen die in het begin nogal neutraal, en zelfs licht positief (ikzelf) tegenover IWnet stonden... zijn om.

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 15-01-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whaha ik zat net ff in mijn PS3 menu te klooien, en normaal let ik nooit op berichten, maar ik ging nu ff kijken.

Een bericht met de melding: you camping ladyboy,

Een andere: you're a twat

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1

Ik speel liever ook HC maar mijn favoriete modes en maps komen daar niet in voor. Heeft geen zin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
Wat zijn zowat de maps waar jullie het slechtst zijn? Bij mij is dat, van slecht naar minder slecht:
Estate
Favela (zoveel plaatsen vanwaar je beschoten kunt worden)
Underpass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2ege3qo.png

Iemand deze al tegengekomen :? Ik net wel...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
icegodd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:07:
Ik heb goede ervaringen met steam voicechat, wat ik wel altijd ff moet doen is het volume van de chat hoger zetten in de volumemixer want die staat standaard te zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Vanavond weer gespeeld en het was prachtig. :)

1x hostproblemen waardoor een automatische disconnect.
1x een match gejoind die 10 seconden later won (jey, gratis XP) :P

Verder lekker gespeeld. Ik begin beter te worden in het opjagen van knifers maar vind een shotgun gewoon niet prettig. Nadat ik uitgejaagd was ben ik weer overgestapt op mijn Famas + red dot omdat ik nog wat kills moest halen voor de holographic. Die zal ik niet gebruiken omdat ik de normale red dot prettiger vind (kleiner puntje = tja, beter?).

Mijn huidige K:D ratio is tegenwoordig 1:1 (gemiddeld genomen) en loopt steeds verder op. Het spel wordt ook steeds leuker zo, lekker knallen en veel kills op lange afstand al wil ik na vanavond echt eens andere wapens gaan gebruiken. De Famas is goed maar 'voorspelbaar'. Beetje saai aan het worden dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:29:
[afbeelding]

jup, gisteren 2x. daarna een steam disconnect en daarna kon ik weer gewoon gamen zonder problemen. heeft me 5 minuutjes gekost. wel een rare melding, maargoed.

ben nu alweer een tijdje "out of my comfort zone". Ben sinds het prestigen alle wapens (zowel primair als secundair) gaan doen om alles unlocked te krijgen op die guns.ik ben was geen fan van burst- e singlefire-wapens, zowel in cod4 als deze cod niet, maar damn ik ben blij dat ik het toch geprobeert heb. eigelijk bevallen alle AR's, met uitzondering van de F2000 me nu prima, en de ravika... breek me de bek er niet over. zowel normaal (met red-dot) als in akimbo is die echt te vet gewoon. en ik verbruik dankzij burst echt een stuk minder ammo. Op de shotties heb ik de Spas echt helemaal ondekt _/-\o_.

alleen nu al die Snipers nog |:( . ik ben echt 8)7 met snipers.

ik vindt btw de maps ook niet echt opportuun voor snipers, zoals sommige dat in cod4 wel waren. alleen wastelands is een redelijke snipe map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:24

The_Worst

Unox

icegodd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:29:
dus de kwaliteit van voice chat van steam is dus "hooguit slecht".
(ik d8 het ligt aan ons settings van steam ofzo)
Klopt. Omdat ik blijkbaar een vrij lage stem heb wordt mijn stem gereduceerd tot ruis. Als ik wat hoger praat dan ben ik goed te verstaan. 8)7 Het ligt niet aan mijn headset want met Mumble/TeamSpeak/Skype heb ik helemaal geen problemen. :z

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 00:25:

ik vindt btw de maps ook niet echt opportuun voor snipers, zoals sommige dat in cod4 wel waren. alleen wastelands is een redelijke snipe map.
Je kan prima snipen op Afghan, Estate, subbase en Underpass. Underpass is een Thermal echter wel erg aan te raden:)
TheZeroorez schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:42:
Workaround. Een flag/submit systeem met screenshots/filmpjes a la RuneScape report systeem is helemaal niet zo moeilijk in te bouwen volgens mij. Met wat community-gasten die de screens checken bij veel reports zou dat al heeeel veel helpen. Of fatsoenlijke anti-cheat natuurlijk.
Een fatsoenlijke anti cheat is natuurlijk erg moeilijk he. Elke anticheat is denk ik wel te omzeilen. Punkbuster vind ik persoonlijk ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
The_Worst schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 00:46:
[...]

Klopt. Omdat ik blijkbaar een vrij lage stem heb wordt mijn stem gereduceerd tot ruis. Als ik wat hoger praat dan ben ik goed te verstaan. 8)7 Het ligt niet aan mijn headset want met Mumble/TeamSpeak/Skype heb ik helemaal geen problemen. :z
Ja hoor natuurlijk, een lage stem word gereduceerd naar ruis 8)7

Ik speel heel regelmatig met diverse mensen Spec-ops en gebruik hier altijd steam voicechat bij zonder problemen. Ze horen mij goed en ik hun ook en ja ook ik heb een vrij lage stem :+

[ Voor 10% gewijzigd door Scavy op 16-01-2010 05:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom elke dag wel een hacker tegen. Er zijn trouwens ook eigenaren van sites die cheats verkopen en vervolgens dit spel spelen om reclame te maken. Ze gebruiken de website als spelernaam. Cheats zijn blijkbaar iets waar veel mensen een aanzienlijk bedrag voor willen neertellen.

Volgens mij doet spas met grip inderdaad helemaal niets in vergelijking met normaal, of wordt de range groter? De m93 raftica is in akimbo overigens beter dan de g18 ben ik achter gekomen. Je moet wel leren om het te gebruiken, maar het is imho de beste secondary samen met spas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Begint me nu langzamerhand toch te vervelen met het oneindig noobtubes kunnen te hebben zonder maar 1 meter te moven . En om dan nog maar te zwijgen oever het feit dat steeds meer mensen het gaan gebruiken :s

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41
Het enigste wat grip doet, is dat je wapen sneller 'recentered' na elk schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 09:13
Wat een afknapper!

In eerste instantie heb ik MW2 gedownload om de single player eens te bekijken. Vond het eerlijk gezegd niet erg onderhoudend, maar dat heb ik tot nu toe altijd met de SP gehad, Call of Duty is dan ook gemaakt voor de MP.

Zodoende heb ik het direct na release gekocht, maar tot een paar dagen geleden zat het spelletje nog veilig in z'n celofaan.

Ik volgde wel alle berichten op dit forum om te kijken hoe de scene over de MP zou oordelen. Zelf heb ik altijd veel plezier beleefd aan COD2/COD4 en COD5, en wilde niet dat iets dit goede gevoel zou schaden. De reacties waren echter niet echt om vrolijk van te worden, en daarom heeft het tot deze week geduurd voordat ik het celofaan van de doos trok.

Waarom dan toch gedaan? Zul je zeggen. Nou ja, je geeft toch e40 aan een spel uit, en om het dan helemaal niet te spelen...

Maar... had ik hem toch maar in de verpakking laten zitten. Wat een enorme teleurstelling!

Het technische is geen probleem. Connecten gaat vlot, de graphics zien er goed uit. Maar het gemis van de dedicated servers is onvergeeflijk.

Al dat gescheld en getier de hele tijd. Het is kanker hier, fuck daar. Vaak eindigd een spel dat leuk begon in een ordinaire scheldpartij, waarbij de deelnemers drukker zijn om elkaar voor rotte vis uit te maken dan om elkaar naar de digitale jachtvelden te helpen

Bedankt IW, dat je deze prachtige reeks zo deskundig om zeep hebt geholpen. :(

En dedicated server icm steam is gewoon mogelijk. Heb hier notabene zelf een Race07 dedi server draaien (ook steam).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:44:

Bedankt IW, dat je deze prachtige reeks zo deskundig om zeep hebt geholpen. :(
Wat kan IW er aan doen dat de PC community voor een groot deel uit scheldende jankende kleuters bestaat? (Buiten een middel om het te controleren als dedicated servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou de console kleuters zijn anders niet veel anders

het is schijnbaar normaal op vandaag , om blijkbaar alleen fuck , k*nker , you noob , bl,bla,bla te roepen dan dat er nog enige vorm van actie geluid uit je speakers komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:53:
[...]

Wat kan IW er aan doen dat de PC community voor een groot deel uit scheldende jankende kleuters bestaat? (Buiten een middel om het te controleren als dedicated servers)
Ik heb er op de xbox iig nog nooit echt last van gehad. En als je er last van hebt mute je toch gewoon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/

Ik meen echt dat ik nog geen één keer zulke taferelen meegemaakt heb. 't Komt wel regelmatig voor dat ik ze niet versta (ik zit niet met een headset op - geluid uit de speakers is niet zo hard) maar als ik ze hoor zijn het 50% van de tijd Nederlanders die gezellig samen spelen (sja, het kan) en de andere 50% buitenlanders die een beetje blij lopen te doen. (Zoals de hele tijd met een heel blij stemmetje m'n Live Tag roepen (Sjagga is schijnbaar erg geinig voor Amerikanen) Maar schelden hmm, zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
Ik vraag me toch echt af of jullie hetzelfde spel spelen. Ik zie/hoor praktisch geen gescheld/getier/gekanker.
Cheats evenmin: af en toe zie ik wel eens een killcam waarvan ik denk hoe kan dat nou? Maar veel van die dingen kunnen uitgelegd worden door geluk/radar/mapkennis/slim zijn en ik zie het nooit verschillende keren in hetzelfde spel.
De class-wissel truc voor noobtubes ben ik nog niet tegengekomen.
Care package runners nog maar 2 keer.
Het zijn natuurlijk dingen die gefixed mogen worden, maar jullie doen net alsof je het constant ziet en alsof de wereld vergaat (of mss een aardbeving). Maar goed ik ben meestal gefocust op mijn eigen spel en niet op whinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:03

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Oke, ik moet nog 1 Spec-ops missie: Snatch & Grab. Iemand zin om me te helpen?

xbox360 *xDarkPrince

nvm, ff filmpje bekeken op youtube, en gehaald in 1:16.50 O_O

[ Voor 24% gewijzigd door Marrruuuk op 16-01-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 09-09 12:09
Gisteren alle game geluiden uit de data files gehaald, ik weet nu eindelijk dat "BAMBI" reloading is.
Staan echt een paar leuke ringtone geluiden tussen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

steveman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:29:
[afbeelding]

Lijkt me duidelijk dat iemand dan met aangepaste bestanden speelt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:58:
nou de console kleuters zijn anders niet veel anders

het is schijnbaar normaal op vandaag , om blijkbaar alleen fuck , k*nker , you noob , bl,bla,bla te roepen dan dat er nog enige vorm van actie geluid uit je speakers komt
Nou ik heb zelden gehad dat iemand echt begint te schelden.
Ik ben wel met je eens dat de CoD community een van de kinderachtigste is die ik ken :/
Ik zat laatst 007 Quantum of Solace te spelen online, daar lopen gewoon aardige gasten rond, beetje lachen, complimentjes. Nou dat zie ik in MW2 nooit gebeuren iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Laatst online: 31-08 18:45
SemperFidelis schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:49:
[...]

Nou ik heb zelden gehad dat iemand echt begint te schelden.
Ik ben wel met je eens dat de CoD community een van de kinderachtigste is die ik ken :/
Ik zat laatst 007 Quantum of Solace te spelen online, daar lopen gewoon aardige gasten rond, beetje lachen, complimentjes. Nou dat zie ik in MW2 nooit gebeuren iig.
Ik ben het ook wel met je eens dat de CoD community over het algemeen genomen redelijk kinderachtig is.
Maar gisteravond had ik een potje waarin we meer hebben zitten ouwehoeren dan knallen, een aantal dan. Had ik tot dusver niet meegemaakt.
Dan denk ik toch met weemoed terug aan mijn oude GR-tijdperk daar zaten we soms alleen maar te kletsen en voordat iedereen eindelijk eens ready klikte was je ook een kwartier verder.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:09:
Gisteren alle game geluiden uit de data files gehaald, ik weet nu eindelijk dat "BAMBI" reloading is.
hee dat ga ik ook doen. heb dat met cod4 ook gedaan en bij een sms-je hoor ik 'friendly airstrike on the way '.
gewoon renamen naar .rar toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:39:
[...]

hee dat ga ik ook doen. heb dat met cod4 ook gedaan en bij een sms-je hoor ik 'friendly airstrike on the way '.
gewoon renamen naar .rar toch ?
Winrar openen, en dan kan je gewoon alles selecteren on te extracten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
  • Laatst online: 20-06-2022
Dorest0rm schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:09:
Heb jij daar toevallig een linkje of zo van? :+ Zou die graag op mijn gsm willen zetten maar ik heb zelf alleen de PS3 versie van MW2 :9

Alvast thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Trouwens, weten jullie dat IW.net IP adressen openlijk verstuurd? Is het dan niet slecht een kwestie van tijd voordat trojan/virus als gamepackage op het systeem wordt losgelaten en alle IP's infecteerd? Om te connecten moest je wel het NAT open zetten, dus potentieel gevaar kan makkelijk binnensluipen.

Hier een lijst hoe het er ongeveer uitziet.
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=250774

[ Voor 6% gewijzigd door Omnyakom1 op 16-01-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
GeroWe schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:50:
[...]

Heb jij daar toevallig een linkje of zo van? :+ Zou die graag op mijn gsm willen zetten maar ik heb zelf alleen de PS3 versie van MW2 :9

Alvast thnx!
http://www.megaupload.com/?d=9RPMVQIP

Alstublieft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Dutch Lion schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:06:
[...]

Ik ben het ook wel met je eens dat de CoD community over het algemeen genomen redelijk kinderachtig is.
Maar gisteravond had ik een potje waarin we meer hebben zitten ouwehoeren dan knallen, een aantal dan. Had ik tot dusver niet meegemaakt.
Dan denk ik toch met weemoed terug aan mijn oude GR-tijdperk daar zaten we soms alleen maar te kletsen en voordat iedereen eindelijk eens ready klikte was je ook een kwartier verder.
Nou ja goed, het is wel waar. Maar ik ben toch een van die spelers die zo nu en dan wel een complimentje maak. Ik bedoel, dat mag toch best als iemand een mooi schot maakt. Al is het zo lucky als ik weet niet wat. Er zijn er genoeg bij die dus meteen beginnen te schelden !@##^$* lucker etc etc. Tja wat heb je daaraan. Geef die gozer credit voor zn kill en kill hem de keer erop?

Soms is het inderdaad frustrerend wat voor kinderen in deze community aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor mensen met een PC zijn deze tweaks wel handig denk ik in de config mp bestanden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
seta cl_maxpackets "100" (default value is 30) // Amount of packets sent per second

seta cl_maxPing "100" (default value is 800) // This will connect you to a server with maximum X amount of ping

seta com_maxfps "125" (default value is 85) // Max frames per second shown

seta drawLagometer "1" (default value is 0) // Disable/enable lagometer

seta dynEnt_active "0" (default value is 1) // Enable/disable dynamic environment, ie objects will move when shot at etc

seta hud_enable "1" (default value is 1) // Enable/disable your HUD

seta r_aaSamples "16" (default value is 2) // Set the amount of anti-aliasing

seta r_distortion "0" (default value is 1) // Enable/disable distortion from weapons, explosions etc

seta r_dlightLimit "0" (default value is 4) // Number of dynamic lights

seta r_dof_enable "0" (default value is 1) // Enable/disable depth of field

seta r_fullscreen "1" (default value is 1) // Play in fullscreen/windowed mode (fullscreen is 1, windowed is 0)

seta cg_ScoresPing_MaxBars "10" (default value is 4) // Total number of latency bars. The more bars, the more precise the ping will be displayed.

seta cg_ScoresPing_Interval "20" (default is 100) // Ping interval
De URL waar ik deze vandaan heb geef ik liever niet, er staat naar mijn mening namelijk een cheat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand geïntresseerd een keer een clanwar te spelen, add me op steam :

Floxybaby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Laatst online: 08:23
Fist schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 00:51:
Een fatsoenlijke anti cheat is natuurlijk erg moeilijk he. Elke anticheat is denk ik wel te omzeilen. Punkbuster vind ik persoonlijk ook niets.
Punkbuster is altijd afhankelijk van wat de server admin er mee doet, punkbuster kan wel aan staan maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij cvar en md5 checks doet.
Ook al streamed de server naar PBBans, Punksbusted, GGC Stream en/of Gameviolations hoeft dit ook niet te beteken dat de server juist is ingesteld.
CVAR en MD5 checklists moeten altijd worden toegevoegd anders heeft het bijna geen nut.
Dit is waarschijlijk de reden dat heel veel mensen punkbuster niets vinden, maar dit is gewoon omdat heel veel server admins er weinig kaas van hebben gegeten.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Omnyakom1 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:57:
Trouwens, weten jullie dat IW.net IP adressen openlijk verstuurd?
Hoe moet je anders weten welke hosts er zijn? Welkom op het internet.
Is het dan niet slecht een kwestie van tijd voordat trojan/virus als gamepackage op het systeem wordt losgelaten en alle IP's infecteerd?
Nee.
Om te connecten moest je wel het NAT open zetten, dus potentieel gevaar kan makkelijk binnensluipen.
Je bent niet verplicht om alle porten te forwarden.
Hier een lijst hoe het er ongeveer uitziet.
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=250774
Wow wat een blinde paniek. Je moet nou eenmaal weten welke hosts er zijn.

Exec. summary: Niets aan de hand, move along people. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Voutloos op 16-01-2010 14:33 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Net in 3rd person cage match: een game met 18 man erin gecontrolled door een speler..
Hij kon ook playlists changen en alles :/
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.